SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
http://www.hoppinger.com/...kcase-met-klm-en-coolblue
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
En dat kan toch een impact op de geloofwaardigheid van volgende leuk bedoelde acties... Moet je in mijn ogen erg voorzichtig mee zijn.
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
http://publicshaming.tumb...-revolt-as-coca-cola-airs
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
https://twitter.com/vodafoneNL/status/430435796941029376
Hoe doe je dat als je invalide bent? Wel netjes excuses gemaakt daarna.
Au, heel erg au.Remy schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:55:
Ouch. Vragen of de marathon van Rotterdam ook voor handbike toegankelijk is, en zeggen dat men gewoon moet gaan lopen: https://twitter.com/Laure...status/428455900764856320
Hoe doe je dat als je invalide bent? Wel netjes excuses gemaakt daarna.
Er zullen vast weinig mensen zijn die wél controle over hun benen hebben die een handbike rijden, maar aan de reactie te lezen had er net zo goed 'driewieler' kunnen staan, en is de tweet door hen opgepikt als grap, niet als gemeende vraag.
Wat wel weer jammer is, is dat ze er nu pas op reageren.
[ Voor 59% gewijzigd door CodeCaster op 05-02-2014 14:32 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Met als gevolg:
http://www.upcoming.nl/st...er-pieter-van-vollenhoven
Firesphere schreef op maandag 10 februari 2014 @ 13:09:
Pieter van Vollenhoven probeert iets te goed om zoveel mogelijk informatie in 1 tweet te stoppen.
Met als gevolg:
http://www.upcoming.nl/st...er-pieter-van-vollenhoven

Over een andere fail: http://www.bbc.co.uk/news/uk-wales-south-east-wales-26117507. Het heet Neknominate:
De Noordierse pagina is nu gestopt na de dood van een 19-jarige.Neknomination: What is it?
- Neknomination is a drinking game on social media believed to have started in Australia
- The concept of the game has been described as "neck your drink, nominate another"
- At least one death in Ireland has been linked to the craze
- The Public Health Agency there condemned the game as "highly dangerous"
- Facebook and Twitter users who receive a "Neknomination" are challenged to down a drink in one go, within 24 hours
- They post a video of themselves completing the challenge and nominate friends to do the same
- Neknominees who refuse and break the chain are subject to online ridicule
Een pagina opzetten die tieners uitdaagt om de domste dingen te doen, en dan verbaasd zijn als het fout gaat?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Over datzelfde gesproken: Jhonny van Beukering heeft ook mee gedaan. En is Redelijk over de rooie dat een krant daar een nieuwsitem over gemaakt heeft.gambieter schreef op maandag 10 februari 2014 @ 13:28:
[...]
. Een nieuwe meme
Over een andere fail: http://www.bbc.co.uk/news/uk-wales-south-east-wales-26117507. Het heet Neknominate:
[...]
De Noordierse pagina is nu gestopt na de dood van een 19-jarige.
Een pagina opzetten die tieners uitdaagt om de domste dingen te doen, en dan verbaasd zijn als het fout gaat?
(overigens had Neknominate niets te maken met domme dingen doen, maar "was" het alleen maar 1 glas in 1x leegdrinken en iemand anders uitdagen hetzelfde te doen, zoals zo vaak hier in de kroeg gebeurt)
Bedoelen ze hiermee nou gewoon die halve liters bier naar binnen schuiven die eigenlijk je hele Facebook wall volmesten mits je student bent?gambieter schreef op maandag 10 februari 2014 @ 13:28:
[...]
. Een nieuwe meme
[...]
De Noordierse pagina is nu gestopt na de dood van een 19-jarige.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Dat Neknominate is ook gewoon redelijk Darwinisme. "There was a girl in Carlow who jumped into the river and was pulled out by her friend - she jumped in in a Batman suit". Wmb heeft dat meer te maken met mensen die domme dingen doen dan social media.
Verwijderd
Het ging hier echter niet gewoon om een pintje maar de persoon in kwestie moest de volgende drankjes in 1 keer naar binnen werken:
- Hoegaarden
- Citroenjenever
- Wodka
- Muntjenever
- Citroenjenever met extra citroensap
- Karmeliet
Dan is een titlefix misschien wel handigPowerFlower schreef op maandag 10 februari 2014 @ 15:41:
De bedoeling is wel enigszins dat we het hier houden bij social media marketing wins & fails. Niet zo zeer willekeurige reacties, memes, etcetera.
Deels wel en deels niet. Social media zorgen voor veel meer druk en meer excessen, omdat het zich sneller verspreid en bij een groter publiek.Dat Neknominate is ook gewoon redelijk Darwinisme. "There was a girl in Carlow who jumped into the river and was pulled out by her friend - she jumped in in a Batman suit". Wmb heeft dat meer te maken met mensen die domme dingen doen dan social media.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Done
Dan nog, van 1 glas of klein flesje zal er niet veel gebeuren, wat je hier bovennoemt is idd iets minder, maar volgens de beschrijving is 1 drankje voldoende. Niet dat ik deze rage snap, maar goed gezien mijn leeftijd zal ik ook wel niet bij de doelgroep horen.Verwijderd schreef op maandag 10 februari 2014 @ 16:11:
Over dat Neknominatie: Echt te triestig voor woorden. Ik ben gisteren ook zelf zo'n filmpje tegengekomen op Facebook en had echt geen idee over wat het ging.
Het ging hier echter niet gewoon om een pintje maar de persoon in kwestie moest de volgende drankjes in 1 keer naar binnen werken:Daarna nomineerde hij weer 3 andere personen die dit ongetwijfeld ook zullen proberen.
- Hoegaarden
- Citroenjenever
- Wodka
- Muntjenever
- Citroenjenever met extra citroensap
- Karmeliet
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
Als supertrouwe klant, mag je beginnen met maar liefst 200 (!) punten bonus, en je spaart er ook weer 25 per maand bij. Toch snel maar eens even op de actiesite kijken dus;
https://nuonexclusief.nl/
Wauw! Mijn 200 punten, vanwege > 10 jaar trouwe klant zijn levert me een nietloze nietmachine op, een pathé-bon die gewoon gesponsord wordt, of een lamp van een paar euro.
Krijg je toch maar zo tot bijna een héle euro verkoopwaarde per jaar dat je ~€1800 besteedt van die gulle rakkers (0,05%)

En je hoeft alleen maar even je persoonsgegevens af te geven, Vaag omschreven:
'Spaarprogramma, aanverwante diensten en/of producten van Nuon en het doen van daarmee verband houdende aanbiedingen.'. Volgens mij kunnen ze linea recta aan derden gegeven of verkocht worden.
Wat het bij mij met name bereikt heeft, is dat ik me realiseer dat Nuon eigenlijk ook écht helemaal niets voor de lange termijn aan de klant wil bieden. Dit ruikt natuurlijk naar iemand die een leuk idee had voor klantenbinding, waarbij keer op keer intern tegen problemen is aangelopen en het onder aan de streep gewoon geen enkel budget heeft gekregen om iets fatsoenlijks te doen.
Hetzelfde Nuon geeft je al minimaal 5x zo veel direct in het handje als je níeuwe klant wordt - en dat geldt dus niet voor > 10 jaar trouwe klanten die op een andere abonnementsvorm over willen. Die mogen een spambonnement met spaarregeling gaan gebruiken om vervolgens de prullen die je kan krijgen ook niet te bestellen omdat de moeite om het werkelijk in huis te krijgen het uurloon al niet waard is.
Maar mijn interesse is gewekt, dus ik ben actief aan het rondkijken; bij alle ánderen ben ik wél een nieuwe klant, dus dat is mooi. Wellicht dat ik dan volgend jaar me weer kan voordoen als een 'toekomstig trouwe klant van Nuon' om daar ook weer een welkomstbonus op te strijken.
Complete faal in mijn ogen, en deze actie gaat heel snel een stille dood sterven.
[edit]
Even wat nagezocht; Nuon had in 2013 een onderliggende EBIT van € 333M op 2,1M klanten. Een dikke €150 per klant na aftrek van kosten dus - die spaarpunten van - even snel uitgerekend een waarde van ca. 4 cent (áls je er dus >10 jaar zit...) geven je effectief dus een 'korting' van € 1 per maand (Bij mij 0.66%)
Maar zoals gezegd word je daar wel spamlap voor.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2014 21:23 ]
/▌
Verwijderd
Weer een leuke tweet van @KLM, maar ze hebben er blijkbaar toch voor gekozen de tweet weer te verwijderen. Terecht of niet?
Poll: @KLM verwijdert tweet over NEDerlaag Mexico. Terecht?
• Ja
• Nee
• I like turtles
Ook een poll maken? Klik hier
Ik heb nee gestemd, want tweets verwijderen is sowieso nutteloos na 8000 retweets.
Het is een grappige tweet maar niet zo slim. Die mexicanen die naar huis vliegen boeken nu nooit geen KLM meer natuurlijkHenkEisDS schreef op zondag 29 juni 2014 @ 21:47:
[afbeelding]
Weer een leuke tweet van @KLM, maar ze hebben er blijkbaar toch voor gekozen de tweet weer te verwijderen. Terecht of niet?
Poll: @KLM verwijdert tweet over NEDerlaag Mexico. Terecht?
• Ja
• Nee
• I like turtles
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik heb nee gestemd, want tweets verwijderen is sowieso nutteloos na 8000 retweets.
/▌
Alle opmerkingen over racisme en/of stereotypering zijn echter compleet onzinnig. Als je daar aanstoot aan neemt dan moet je ook de wedstrijden niet gaan kijken omdat er mogelijk een shot van de tribune tussendoor komt..
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Ze hadden veel beter kunnen focussen op het Oranje-team en daar wat moois voor verzinnen - maar goed, dat is altijd achteraf praten. Misschien een herkansing bij Nederland - Costa Rica
Ik vind KLM één van de best tweetende bedrijven. Scherp, grappig en informatief. Het valt nog te bezien of dit echt een misser was. De tweet was in het NOS nieuws, in de kranten en de retweets zijn extreem.
Brussels Airlines marketing-actie
Bij de meeste online uitingen kun je beter niét verwijderen, want dat levert je meer problemen op, en de content blijft toch wel vindbaar (dankzij mirrors, screenshots, en indexatie). Een slechte blogpost kun je het beste expliciet wijzigen (en melden dat je dat gedaan hebt, en waarom); als het gaat om je klanten, een negatieve reactie maak je onschadelijk door er goed op te reageren (niet door te wissen).
Bij tweets begint dit wat anders te werken. Was het vroeger nog zo dat de toon in berichtgeving daarom heen was, "ze hebben het gewist maar toen was het al te laat en hier is een screenshot, want internet vergeet niets"; tegenwoordig nijgt het meer naar "ze hebben de tweet verwijderd, want ze beseften zich dat die anders over kwam dan bedoeld". Deleten is een soort van begin van een excuus, kortom.
Daarna leg je liefst in een blogpost uit wat er fout is gegaan (en dat kun je dan weer tweeten).
Ik vind de reactie van KLM dan ook redelijk textbook: wissen ("oops! sorry!"), en daarna er over bloggen met uitleg. Waarbij ze nota bene zélf het screenshot plaatsen ("we weten heel goed dat dit niet weg is als we de tweet deleten"). En met een Spaanse vertaling.
De tweet zelf was natuurlijk een enorme uitglijer, als je klanten wereldwijd zitten kun je je het niet veroorloven pro/con een bepaald land te gaan lopen tweeten. Hun klanten zijn tenslotte niet alleen maar Nederlanders. Áls je er dan al wat mee doet, moet het flink aardig/lief/grootmoedig zijn ("Sorry Mexico, volgende keer beter"), maar dan wordt het nogal meh qua inhoud, en het blijft glad ijs.
The devil is in the details.
Even volledig terzijde hoor.Hahn schreef op zondag 06 juli 2014 @ 22:57:
Verwijderen en doen alsof je neus bloedt werkt niet, maar als blijkt dat het niet goed valt, dan lijkt mij verwijderen en excuses aanbieden een betere optie dan enkel excuses aanbieden. Want je excuses aanbieden, maar de grap/opmerking/tweet/post laten staan kan ook weer fout vallen.
Hahn? Leef jij nog?
http://www.npr.org/blogs/...ll-making-internet-rounds
De Burgemeester van Landen wil zigeuners wegjagen met harde muziek. De zigeuners gaan er op dansen.
http://www.hbvl.be/cnt/dm...iek-die-hen-moet-wegjagen
Sabam reageert op Twitter dat de burgemeester geen auteursrechten heeft afgedragen en dat ze er achteraan gaan.
http://www.hbvl.be/cnt/dm...voor-dj-set-bij-zigeuners
/▌
Zet dan de grootste teringherrie op die je kan vinden, glitchcore ofzo
Overigens vind ik het helemaal niet zo'n win tbh. als grapje leuk maar geen "win". Als het serieus is, tja, vind ik eigenlijk te gek voor woorden.
[ Voor 6% gewijzigd door LiquidT_NL op 16-07-2014 16:03 ]
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Dat zijn toch ook ambtenaren, net zoals de gemeente?wsitedesign schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 16:08:
Sabam kennende is het serieus. Zij zijn de Belgische tegenhanger van Bumra/Stemra.
Beetje verspilling van tijd om broekzakje, vestzakje geld te gaan claimen...
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Particuliere instantie helaasStoney3K schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 16:10:
[...]
Dat zijn toch ook ambtenaren, net zoals de gemeente?
Beetje verspilling van tijd om broekzakje, vestzakje geld te gaan claimen...
Echt te erg dit. Schijnt in de VS een heel ding te zijn dit soort gedrag. Heel veel standaard verkoopzaken zoals "Why don't you want faster internet".Firesphere schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 14:08:
Niet echt "social", maar dit valt wel onder een gigantische faal, lijkt me:
Callcentermedewerker doet zijn best want klant binnenhouden betekend bonus over het algemeen maar ik ben blij dat het hier in Nederland (nog?) niet zo is.
Verder TVP, leuk topic
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Overal roepen mensen "dit is de VS!" en "zo gaan alle telecom bedrijven met je om!". Maar anderzijds (even advocaat v/d duivel spelen), dit bedrijf heeft 100en support medewerkers, dat er 1 mafkees tussen zit kan altijd.Kecin schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 16:12:
[...]
Echt te erg dit. Schijnt in de VS een heel ding te zijn dit soort gedrag. Heel veel standaard verkoopzaken zoals "Why don't you want faster internet".
Callcentermedewerker doet zijn best want klant binnenhouden betekend bonus over het algemeen maar ik ben blij dat het hier in Nederland (nog?) niet zo is.
Neemt niet weg dat ik ook aardig over de zeik raak van zo'n gesprek.
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Het is heel simpel: de taak van die comcast-gast is tot de kern van het probleem komen. De klant doet erg raar in dit geval en wil niet de reden opgeven waarom hij weg wil. Lijkt mij een valide vraag van comcast. Omdat de klant hier omheen draait en het antwoord niet wil geven vraagt de sales door, net zo lang tot hij een antwoord heeft. Ik vind dit geen fail, ik vind dit een voorbeeld van goede sales. Als bedrijf lever je een dienst, een 'solution', en als er geen probleem is, dan is er geen oplossing nodig. True, op een gegeven moment had de sales door moeten hebben dat hij zijn tijd beter had kunnen besteden. Ik vind de sales hier niet de onredelijke partij, dat is imho de klant. Hoe moeilijk is het om te zeggen dat hij weg gaat omdat service slecht is, het te duur is, hij het niet nodig heeft, hij veel downtime ervaart of weet ik veel wat er scheelt. Hij heeft er zelf voor gekozen om een relatie aan te gaan met comcast, lijkt me niet meer dan redelijk dat hij uitlegt waarom hij weg gaat na 10 jaar.Kecin schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 16:12:
[...]
Echt te erg dit. Schijnt in de VS een heel ding te zijn dit soort gedrag. Heel veel standaard verkoopzaken zoals "Why don't you want faster internet".
Verder TVP, leuk topic
edit: Ik probeer op dezelfde wijze prospects en klanten te benaderen. Ik krijg 10 nieuwe leads per dag, mensen die interesse tonen en een aanvraag hebben gedaan naar mijn dienst, door dit soort vragen te stellen weet je in wie je wel veel tijd wil steken en in wie niet. Als je geen reden kunt noemen om mijn dienst af te nemen dan help ik je een beetje, ben je het hier niet mee eens dan hoor ik graag waarom niet. Wil je me niet uitleggen waarom niet, dan ga ik verder naar de volgende want dan ben je blijkbaar niet serieus bezig en misbruik je de resources van mijn bedrijf. Maar zoals ik al zei had deze sales eerder door moeten hebben dat hij met een onredelijke klant te maken had.
[ Voor 19% gewijzigd door HenkEisDS op 17-07-2014 01:58 ]
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2014 02:00 ]
Onredelijke klant

Gaat het om koude of warme acquisitie? Een reden opgeven lijkt me niet verplicht, wanneer je al 3 keer hebt aangegeven gewoon te willen stoppen omdat het kan is dat toch voldoende? Daarnaast was het gesprek al enkele minuten aan de gang.HenkEisDS schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 01:52:
[...]
Het is heel simpel: de taak van die comcast-gast is tot de kern van het probleem komen. De klant doet erg raar in dit geval en wil niet de reden opgeven waarom hij weg wil. Lijkt mij een valide vraag van comcast. Omdat de klant hier omheen draait en het antwoord niet wil geven vraagt de sales door, net zo lang tot hij een antwoord heeft. Ik vind dit geen fail, ik vind dit een voorbeeld van goede sales. Als bedrijf lever je een dienst, een 'solution', en als er geen probleem is, dan is er geen oplossing nodig. True, op een gegeven moment had de sales door moeten hebben dat hij zijn tijd beter had kunnen besteden. Ik vind de sales hier niet de onredelijke partij, dat is imho de klant. Hoe moeilijk is het om te zeggen dat hij weg gaat omdat service slecht is, het te duur is, hij het niet nodig heeft, hij veel downtime ervaart of weet ik veel wat er scheelt. Hij heeft er zelf voor gekozen om een relatie aan te gaan met comcast, lijkt me niet meer dan redelijk dat hij uitlegt waarom hij weg gaat na 10 jaar.
edit: Ik probeer op dezelfde wijze prospects en klanten te benaderen. Ik krijg 10 nieuwe leads per dag, mensen die interesse tonen en een aanvraag hebben gedaan naar mijn dienst, door dit soort vragen te stellen weet je in wie je wel veel tijd wil steken en in wie niet. Als je geen reden kunt noemen om mijn dienst af te nemen dan help ik je een beetje, ben je het hier niet mee eens dan hoor ik graag waarom niet. Wil je me niet uitleggen waarom niet, dan ga ik verder naar de volgende want dan ben je blijkbaar niet serieus bezig en misbruik je de resources van mijn bedrijf. Maar zoals ik al zei had deze sales eerder door moeten hebben dat hij met een onredelijke klant te maken had.
Toevallig heb ik persoonlijke ervaring met Comcast, ooit bij familie in de VS en zou even wachten op de kabelmonteur. Zou om 10 uur s'ochtends komen en s'middags om 15:00 nog niets gezien. Achteraf hebben ze moeten bellen en gaven ze aan dat er geen problemen waren en er dus ook geen monteur meer hoefde te worden gestuurd. Ondertussen zaten ze wel zonder interactieve tv en gewoon signaal deed het amper.
Verder zie ik op FB heel veel klachten voorbij komen van mensen uit de VS (die ik persoonlijk ken) die dit bericht hebben gedeeld en ook zulke ervaringen hebben gehad met dit bedrijf.
^Ditgambieter schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 02:01:
De verkoper/helpdeskwerknemer hoeft het bij mij niet te proberen. Sinds wanneer ben je verplicht een reden te geven? Ik zou alleen de naam van de werknemer vragen, aangeven dat de klacht ingediend gaat worden als hij niet over 5 seconden de procedure start, en anders erop leggen, opnieuw bellen en klacht indienen.
Onredelijke klant.
^DitVerwijderd schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 01:59:
Wat een onzin. Je hebt als klant het recht je contract op te zeggen en geen enkele verplichting daarbij te vertellen waarom. Dus als je daar geen zin in hebt dan heeft het bedrijf het daar maar gewoon mee te doen. Simpel zat. Het is niet alsof je na tien jaar contract met een miljardenbedrijf en monopolist een persoonlijke band met dat bedrijf hebt.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Wow, vrij heftig zelfs. Ik heb iets soortgelijks met een NL zorgverzekeraar gehad. Die mevrouw wilde de reden weten waarom ik overstapte. Eerlijk gezegd had ik niet een specifieke reden behalve dat eenzelfde zorgverzekeraar een beter aanbod had. Zonder erg gaf ik een ontwijkend antwoord. Ook met het idee dat het allemaal niet zoveel uitmaakt.Firesphere schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 14:08:
Niet echt "social", maar dit valt wel onder een gigantische faal, lijkt me:
Vervolgens begon het gezaag. Graag willen wij van u weten wat de reden is, etc, dit-dat. Uiteindelijk verteld dat een ander een beter aanbod heeft. En dan komt de volgende vraag en de volgende. Uiteindelijk wilde ze exact weten naar welke zorgverzekeraar ik overstapte en welk pakket ik nam. Ik was er ondertussen klaar mee, dus vroeg bevestiging via email dat mijn verzekering is opgezegd.
Nope, ik moest eerst vertellen naar wie ik overstapte. Ondertussen werd ze irritant, dus had ik vrij weinig zin om mee te werken. Daarna gaf ze als reden op dat zij verplicht zijn om in een landelijke database aan te geven bij wie ik ben verzekerd. Ze vertelde dat het niet mogelijk is om niet aangemeld te staan en dat dat verboden is. Het vervolg laat zich raden.
Verhaal heeft nog een staartje gekregen ook. In het nieuwe jaar was de verzekering niet opgezegd en mijn nieuwe verzekeraar kon ook niet porteren. Ben aardig medieval moeten gaan. Kreeg nog een halve 'dreigbrief' ook. "U kunt binnen 1 jaar terugkomen anders dure keuringen, ditdat".
Je bent ook tot niets verplicht, maar je bent een mens en daarom wil je je graag aan bepaalde omgangsnormen houden. Dus als je een vraag gesteld wordt geef je daar antwoord op, wil je daar geen antwoord op geven dan geef je dat aan. Deze klant geeft dat niet aan, hij zegt dat hij er geen antwoord op hoeft te geven en dat vind ik onredelijk. Zeker als je 10 jaar, blijkbaar naar tevredenheid, gebruik hebt gemaakt van hun diensten.Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 01:59:
Wat een onzin. Je hebt als klant het recht je contract op te zeggen en geen enkele verplichting daarbij te vertellen waarom. Dus als je daar geen zin in hebt dan heeft het bedrijf het daar maar gewoon mee te doen. Simpel zat. Het is niet alsof je na tien jaar contract met een miljardenbedrijf en monopolist een persoonlijke band met dat bedrijf hebt.
Ik snap niet waarom mensen bedrijven als schijt behandelen puur en alleen omdat het een (groot) bedrijf is. Je hebt er toch zelf voor gekozen om een relatie aan te gaan met dat bedrijf. Deze klant vind ik echt een onredelijke noffel. Hoe moeilijk is het om aan te geven dat je geen zin hebt in dit gesprek en dat je alleen wilt opzeggen. Als hij dat zou doen had die comcast-gast waarschijnlijk gewoon voor hem opgezegd, maar hij vond het blijkbaar nodig om er een soort van spelletje van te maken.
Wat ik trouwens wel erg redelijk vind van de klant is dat hij de naam van de medewerker heeft verwijderd en dat hij het blijkbaar zelfs nog voor hem opneemt: http://www.npr.org/blogs/...aller-who-tried-to-cancel
Vragen om de reden waarom iemand wil opzeggen is erg redelijk. Stel dat iemand wil opzeggen omdat hij iets mist wat wel wordt aangeboden? 'Oh u wil minder betalen omdat u geen 1000GB/s internet nodig heeft? Zeg dat dan! Ik kan uw abonnement omzetten naar een supercheap abonnement met 5MB's en dit scheeft u per maand 40 euro!'
edit:
@Kecin: Zowel warme als koude. Als mij niet verteld wordt waarom ze niet op mijn aanbod in willen gaan hoor ik graag waarom niet, want het gebeurt heel vaak dat de reden geen goede reden is. Geen wetenschappelijk bewijs, maar een anekdote: prospect wilde niet met me spreken. Ik vroeg waarom niet. Deze vraag die ik stelde wordt blijkbaar door sommige van jullie als vervelend ervaren. Klant gaf gelukkig netjes antwoord en zei dat hij wist dat wij alleen maar software maken voor grote bedrijven. Ik kon hem toen vertellen dat dit niet zo is en dat we ook oplossingen hebben voor kleine bedrijven en dat dit hem veel tijd, geld en kopzorgen kon besparen. Ik raakte hierna in een leuk gesprek en de beste man is bijna klant.
@gambieter: Als je niet bereid bent om een normaal gesprek te voeren ben je onredelijk. Het mag en daar heb je recht op, maar gewoon aangeven dat je ergens geen zin in hebt zou voldoende moeten zijn en is ook een reden. Geen tijd om dingen uit te leggen en geen zin om iets uit te leggen zijn allemaal valide argumenten om het gesprek niet te voeren, maar dat zegt deze beste man niet. Deze klant geeft alleen slechte redenen zoals 'ik hoef niets uit te leggen'. Props voor de sales die doorvraagt tot hij bij de kern van het probleem komt.
@Oyster: Hoewel jij het hebt ervaren als vervelend, en dat snap ik, kan ik me er iets bij voorstellen. Stel jij hebt X en je gaat naar Y omdat je denkt dat het dezelfde dienst is, maar dan goedkoper, dan kan de expert je vertellen dat dit niet een goed idee is omdat dit zo goedkoop is omdat ze bepaalde dingen niet dekken. Ik heb regelmatig gesprekken waarbij ik een prospect/klant gelijk geef omdat ze bij een concurrent inderdaad een betere deal krijgen in hun situatie. Maar als het geen betere deal is zal ik je dit vertellen en uiteenzetten waarom niet. Als ik dan heb aangetoond waarom mijn deal een betere deal is en je kiest er voor om toch weg te gaan dan ga ik doorvragen, want dan speelt er blijkbaar iets anders.
[ Voor 33% gewijzigd door HenkEisDS op 17-07-2014 03:16 . Reden: het woord niet toegevoeg ]
Vragen mag, doorzeuren niet. En juist bovenstaande gezaag (het proberen de klant toch nog te houden) hebben veel mensen geen zin in. Ik doe nooit en te nimmer aan telefonische aanbiedingen.HenkEisDS schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 02:34:
Vragen om de reden waarom iemand wil opzeggen is erg redelijk. Stel dat iemand wil opzeggen omdat hij iets mist wat wel wordt aangeboden? 'Oh u wil minder betalen omdat u geen 1000GB/s internet nodig heeft? Zeg dat dan! Ik kan uw abonnement omzetten naar een supercheap abonnement met 5MB's en dit scheeft u per maand 40 euro!'
Blijkbaar vind jij dat de klant verplichtingen heeft naar het bedrijf ipv andersom. Vreemde visie.
Verder vind Ik niet dat een klant verplichtingen heeft naar een bedrijf (op de contractuele na), maar ik vind wel dat je een relatie aangaat als je klant ergens wordt en dat bij het aangaan van zo'n relatie bepaalde sociale normen horen. Jij ziet zo'n bedrijf volgens mij als vervangbaar, en dat zijn ze ook, en behandelt ze zo. Dat vind ik niet netjes en je zou het zelf ook niet prettig vinden als je zo behandeld zou worden. Het gaat hier over een groot bedrijf, comcast, maar als jouw groenteboer zou vragen waarom je nooit meer zijn bloemkool koopt terwijl je dat de afgelopen 10 jaar wel hebt gedaan dan is het toch redelijk om hier een antwoord op te geven in plaats van stoicijns zeggen dat je niet verplicht bent om antwoord te geven?
[ Voor 0% gewijzigd door HenkEisDS op 17-07-2014 03:14 . Reden: Het woord verder toegevoegd ]
Wat een onzin. Juist voor een bedrijf ben jij als klant slechts een object dat geld naar hun toestuurt. Dat jij daar nog service voor wilt, vinden ze alleen maar vervelend. Verder heb je enkel een zakelijke overeenkomst, daar komt geen menselijkheid bij kijken.HenkEisDS schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 03:11:
[...] Jij ziet zo'n bedrijf volgens mij als vervangbaar, en dat zijn ze ook, en behandelt ze zo. Dat vind ik niet netjes en je zou het zelf ook niet prettig vinden als je zo behandeld zou worden.[...]
Natuurlijk vind ik wel dat je onderling elkaar als mens moet behandelen, maar een verkoper heeft maar één doel: $$$, niet een warme emotionele relatie met de persoon met wie hij/zij spreekt. Dus ga dat ook niet van de klant verwachten.
In het geluidsfragment geeft de klant heel duidelijk aan dat hij geen reden op wil geven en enkel graag de overeenkomst wilt beëindigen. Die "verkoper" gaat echter onder zijn huid zitten irriteren en maar doorzeiken. Dat vind ik asocialer dan het niet willen geven van een reden.
Nogal een verschil: De groenteboer heeft een gezicht, het grote bedrijf een gehaaide afdeling PR.Het gaat hier over een groot bedrijf, comcast, maar als jouw groenteboer zou vragen waarom je nooit meer zijn bloemkool koopt terwijl je dat de afgelopen 10 jaar wel hebt gedaan dan is het toch redelijk om hier een antwoord op te geven in plaats van stoicijns zeggen dat je niet verplicht bent om antwoord te geven?
Daarbij, denk je echt dat ze met een bosje bloemen afscheid komen nemen als je wel een reden op zou geven? De enige reden dat hij een reden wil is om je daarmee om de oren te kunnen slaan dat het nergens op slaat (dat gevoel wil een verkoper je geven) en dat je gewoon klant moet blijven (maar dan brengt ie het alsof het bedrijf om je geeft). Leer mij verkopers kennen
[ Voor 26% gewijzigd door Room42 op 17-07-2014 05:46 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Verwijderd
Wat je hier beweert is domweg niet waar.HenkEisDS schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 02:34:
[...]
Je bent ook tot niets verplicht, maar je bent een mens en daarom wil je je graag aan bepaalde omgangsnormen houden. Dus als je een vraag gesteld wordt geef je daar antwoord op, wil je daar geen antwoord op geven dan geef je dat aan. Deze klant geeft dat niet aan, hij zegt dat hij er geen antwoord op hoeft te geven en dat vind ik onredelijk. Zeker als je 10 jaar, blijkbaar naar tevredenheid, gebruik hebt gemaakt van hun diensten.
Ik snap niet waarom mensen bedrijven als schijt behandelen puur en alleen omdat het een (groot) bedrijf is. Je hebt er toch zelf voor gekozen om een relatie aan te gaan met dat bedrijf. Deze klant vind ik echt een onredelijke noffel. Hoe moeilijk is het om aan te geven dat je geen zin hebt in dit gesprek en dat je alleen wilt opzeggen. Als hij dat zou doen had die comcast-gast waarschijnlijk gewoon voor hem opgezegd, maar hij vond het blijkbaar nodig om er een soort van spelletje van te maken.

"The representative (name redacted) continued aggressively repeating his questions, despite the answers given, to the point where my wife became so visibly upset she handed me the phone. ...
"This recording picks up roughly 10 minutes into the call, whereby she and I have already played along and given a myriad of reasons and explanations as to why we are canceling (which is why I simply stopped answering the rep's repeated question — it was clear the only sufficient answer was 'Okay, please don't disconnect our service after all')."
En trouwens, tien jaar naar tevredenheid? Dan ken je Comcast niet. Het is een rasechte monopolist, in grote gebieden de enige leverancier van internetverbindingen. Als mensen internet willen, is de enige mogelijkheid Comcast. Het is een miljardenbedrijf dat de hoofdprijs vraagt voor trage en onbetrouwbare internetverbindingen, mensen graag als schijt behandelt en ook probeert netneutraliteit in de V.S. om zeep te helpen zodat ze door kunnen gaan met services als netflix en youtube flink afknijpen tenzij die Comcast betalen om dat weer uit te zetten. Daarnaast sponsoren ze congresleden om een wet er doorheen te krijgen waarbij staten gemeenschapsprojecten voor internetverbindingen kunnen verbieden om zo het monopolie van Comcast overeind te houden. Hier in Nederland zijn bedrijven als UPC en Ziggo berucht, maar die vallen echt in het niet bij de ongein die Comcast uithaalt.
Je probeert hier een beeld te schetsen van een redelijk bedrijf en een onredelijke klant maar niets is minder waar. Blijkbaar heb je zelf in je werk ook wel eens met klanten te maken, maar het lijkt mij zinnig om dat niet één op één hier naartoe te vertalen. Je zult je klanten ongetwijfeld een stuk beter behandelen dan dat Comcast doet.
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2014 05:36 . Reden: beter citaat ]
Het gaat helemaal niet om de klant of diens belangen.When Comcast engaged in textbook public-relations damage control, however, apologising to the Blocks, laying the blame at the feet of the customer service representative and promising "quick action", the company became the focus of the internet's rage.
Maybe, commenters speculated, the pressure Comcast puts on its employees to do anything they can to prevent cancellation has created a culture that led to this particular worker's over-the-top hysteria.
- "I hope the quick action you take is a thorough evaluation of your culture and policies, and not the termination of the rep," Mr Block tweeted.
- "Nice job throwing your rep under the bus," tweeted Peter Welch. "Doubt he wanted to be on that call any more than @Ryan did."
- "As someone who works in a similar company, while that rep was excessively aggressive, we're trained and held accountable to do that," tweeted Fabian Cruz.
On Reddit, someone claiming to be a Comcast employee explained that retention representatives are compensated based on how many cancellations they prevent. If they fail to reverse at least 75%, they get nothing.
Naast het feit dat die persoon in de tekst heeft aangegeven de vraag wel te beantwoorden vind ik jouw denkwijze werkelijk eng. Daarnaast, zeggen "geen zin" is OK, zeggen "ik ben niet verplicht" is not done? Impliceert het een het ander niet?HenkEisDS schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 03:11:
Als mensen er geen zin in hebben dan moeten ze dat aangeven, dat doet deze beste man niet. Hij zegt dat hij niet verplicht is om mee te werken aan zijn vragenlijst. Dat is een true statement, maar geen reden voor sales om te stoppen met vragen.
Verder vind Ik niet dat een klant verplichtingen heeft naar een bedrijf (op de contractuele na), maar ik vind wel dat je een relatie aangaat als je klant ergens wordt en dat bij het aangaan van zo'n relatie bepaalde sociale normen horen. Jij ziet zo'n bedrijf volgens mij als vervangbaar, en dat zijn ze ook, en behandelt ze zo. Dat vind ik niet netjes en je zou het zelf ook niet prettig vinden als je zo behandeld zou worden. Het gaat hier over een groot bedrijf, comcast, maar als jouw groenteboer zou vragen waarom je nooit meer zijn bloemkool koopt terwijl je dat de afgelopen 10 jaar wel hebt gedaan dan is het toch redelijk om hier een antwoord op te geven in plaats van stoicijns zeggen dat je niet verplicht bent om antwoord te geven?
Ik ben het met je eens, bedrijven hoeven niet als stront te worden behandeld. Maar in dit geval is het toch zeker de sales representative. Ik vind het echt bizar dat jij het gesprek compleet andersom opvat.
Als mijn groenteboer 10 minuten zou doormekkeren waarom ik zijn bloemkool nooit meer koop zou ik weglopen en er nooit meer terugkomen. Vragen mag, maar dit is gewoon blijven doorzagen.HenkEisDS schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 03:11:
Als mensen er geen zin in hebben dan moeten ze dat aangeven, dat doet deze beste man niet. Hij zegt dat hij niet verplicht is om mee te werken aan zijn vragenlijst. Dat is een true statement, maar geen reden voor sales om te stoppen met vragen.
- Ik vind die bloemkool niet meer lekker
- Waarom vind je die bloemkool niet meer lekker? Wat is er mis met mijn bloemkool, het is de beste en de verste bloemkool van het dorp.
- Ik houd gewoon niet zo van bloemkool.
- Waarom houd je niet van bloemkool? Houd je niet van gezonde groenten?
Zie je het voor je?
/▌
Behalve dat de beste man de opname pas heeft gestart na 10 minuten, en verteld al een wirwar aan verschillende redenen te hebben opgegeven, zegt hij ook meerdere malen dat hij gewoon de verbinding wil opzeggen en ook al meerdere malen heeft aangegeven waarom. En dat hij er nu klaar mee is.HenkEisDS schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 03:11:
Ik heb het idee, dat ik jou niet aan de lijn wil krijgen als het gaat om het opzeggen van een abonnement. Want als je serieus denkt dat (in totaal) 20 minuten lang je klant doorzagen over "Waarom wil je niet verder met mij" normaal is, dan moet je eens achter je oren krabben.
In mijn ervaring kan het erg lastig zijn om de ware reden te achterhalen waarom iemand iets wel of niet wil kopen en dat is belangrijk om te weten omdat je hiermee betrouwbaar kan forecasten of kunt bepalen dat je je tijd liever ergens anders in steekt.
[ Voor 0% gewijzigd door HenkEisDS op 21-07-2014 16:30 . Reden: t ]
Nee, het betreffende bedrijf moet accepteren dat ik wil opzeggen zonder opgaaf van reden.HenkEisDS schreef op maandag 21 juli 2014 @ 16:23:
Toch blijf ik er bij dat als een bedrijf je vraag waarom je iets niet wil kopen je het beste af bent als je uitlegt waarom niet.
Om het nog maar niet te hebben over bedrijven die mij iets proberen “aan te smeren” (opdringerig) waar ik niet om gevraagd heb.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Negeer even gemakkelijk die posts waar mensen zeggen dat die reden (volgens de tekst) wel is gegeven. En dan nog vind ik je standpunt belachelijk. Mijn werk is deels ook het achterhalen wat klanten willen en hun beweegredenen. Maar klantervaring staat voorop. En dat je als bedrijf zoiets graag wil weten snap ik, maar het is niet je recht om het te weten.HenkEisDS schreef op maandag 21 juli 2014 @ 16:23:
Ok ik geef toe, mijn posts waren wellicht iets te kort door de bocht en te weinig gebaseerd op deze specifieke case en te veel op eigen ervaringen in totaal andere trajecten. Toch blijf ik er bij dat als een bedrijf je vraagt waarom je iets niet wil kopen je het beste af bent als je uitlegt waarom niet.
In mijn ervaring kan het erg lastig zijn om de ware reden te achterhalen waarom iemand iets wel of niet wil kopen en dat is belangrijk om te weten omdat je hiermee betrouwbaar kan forecasten of kunt bepalen dat je je tijd liever ergens anders in steekt.
Daarnaast vind ik het mooi dat die abonnee juist op gegeven moment zegt "dit hele gesprek, DAT vind ik een reden om op te zeggen" (of iets in die strekking). Dan heb je wel echt een plaat voor je kop als je die vraag WEER herhaalt.
Wie is er dan beter af? Juist, het bedrijf. De (ex-) klant schiet er niks mee op om die info te geven, dus als hij/zij dat niet wenst, heeft het bedrijf dat te slikkenHenkEisDS schreef op maandag 21 juli 2014 @ 16:23:
[...] Toch blijf ik er bij dat als een bedrijf je vraagt waarom je iets niet wil kopen je het beste af bent als je uitlegt waarom niet. [...]
En dat is dus waar het mis gaat. Medewerkers zonder enig klantgevoel die met zulke statements komen. Werkelijk geen idee wat klantbeleving is en wat verplaatsen in de klant inhoud. Je zegt letterlijk dat de klant het beste af is met jouw informatie geven. Dan heb je toch geen idee wat goed is voor een klant en waar een klant blij van wordt?HenkEisDS schreef op maandag 21 juli 2014 @ 16:23:
Ok ik geef toe, mijn posts waren wellicht iets te kort door de bocht en te weinig gebaseerd op deze specifieke case en te veel op eigen ervaringen in totaal andere trajecten. Toch blijf ik er bij dat als een bedrijf je vraagt waarom je iets niet wil kopen je het beste af bent als je uitlegt waarom niet.

/▌
Ik denk cause or community dan kun je zelf wat intypen. Een blog zou je ook een community kunnen noemen (trekt ook vaste reageerders aan na een tijdje) en onder cause valt het ook wel te verdedigen.
/▌
Een auteur besluit, naar aanleiding van fictie dat in zijn ogen aansluit op deze gebeurtenissen, om dit uit te schrijven op een frankwatching artikel: Trending topic #singleparenttrip: bestaat privacy niet meer?.
Ik ben zelf alweer kwijt waar de #fail is. Het artikel is kort door de bocht, tendentieus en gebaseerd op een fictie-boek. Maar de reacties zijn ook nogal bits en kort door de bocht. Van wat er van het artikel overblijft is ook niet echt een verhaal te maken, maar de bedongen anonimiteit is flinterdun.
Zelf ben ik wel pro-T, ik vond het een vermakelijk en respectvol verhaal. De manier waarop er geroddeld wordt is vrij algemeen en ik heb zelf geen berichten gezien waar ik norsigheid of negativiteit merkte. Maar aan de andere kant, als er zo achter je rug om wordt geschreven....
https://storify.com/marcoderksen/webcare-ns
Bijbehorend bericht van degene die geholpen werd:
Gisteren hebben we de stad Groningen bezocht om te kijken of het evt een stad zou kunnen zijn waar onze oudste dochter volgend jaar kan studeren. De dag daarvoor heb ik op Twitter mijn netwerk gevraagd om tips. Binnen een paar uur had ik bijna honderd reacties op basis waarvan we een programma voor de dag hebben samengesteld. Een van de eerste vragen die ik terugkreeg was de vraag of we van plan waren om met de trein naar Groningen te gaan. Dat had zeker mijn voorkeur, maar gezien de kosten was het plan om met de auto te gaan.
Het webcare-team van de NS reageerde alert en rekende me voor dat we voor slechts 49 euro met z'n vieren naar Groningen konden reizen. En daar bleef het niet bij. Naast tips via Twitter stonden donderdagochtend Susan Pathuis en Femke Fortuin, twee medewerkers van het webcareteam van NS ons op te wachten op het station van Groningen. We kregen een aantal handige boekjes over Groningen en ze wensten ons veel plezier. Een geweldige verrassing en een prachtig voorbeeld van hoe klantenservice ook kan. Ik was al fan van het webcare-team van NS, maar ze kunnen bij mij nu niets meer fout doen!
Resultaat na 1 avond:

Volgende dag (vandaag dus):
Omroep Brabant - eerste vermelding
Omroep Brabant - Jumbo's reactie
De Telegraaf - Jumbo zoekt Jumbo Super Mart Ken
AD - Jumbo nodigt grappenmaker uit voor gratis winkelen
Oproep van de Jumbo

Het uiteindelijk resultaat:

Sites in kwestie:
Jumbo Super Mart Ken
Jumbo Super Mart Barbie
Wij hadden een hele andere reactie van de Jumbo verwacht om eerlijk te zijn, namelijk een brief over het domeinnaam.
Wel zuur voor de Jumbo natuurlijk, ontzettend veel kassarollen bedrukt en dan zo'n nasty typefout.
Echt fucking briljant, mijn week is weer goed!
What Do You Call An Alligator In A Vest?
Ik zat net even op de FB pagina van Shell. Maar zij hebben werkelijk waar een enorm imago probleem, wauw.

Linkjes?Oyster schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:10:
Haha, echt super!
Ik zat net even op de FB pagina van Shell. Maar zij hebben werkelijk waar een enorm imago probleem, wauw.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Maar waarom is dit een fail van Shell? Meer een fail van die idote ranters.Oyster schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 14:50:
[...]
https://www.facebook.com/shell
Onder zo'n beetje iedere post is er wel een rant.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Misschien dat Shell sowieso helemaal met Facebook moet stoppen - anders is het een te eenzijdig rant-platform, en eenzijdig PR-platform.
Verwijderd
Malloten houd je altijd en op één of andere manier lijken die erg veel tijd te hebben om Facebook vol te spammen.Remy schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:37:
Not so fast. Als er zoveel ranters op die pagina zijn, kan het een mismatch tussen boodschap en publiek van Shell zijn. Shell moet misschien (als het bedrijf dat relevant vindt, hah) inspelen op die punten van de ranters (als die terecht en relevant zijn!) met wat Shell eraan doet om de wereld een beetje beter te maken.
Iemand die ik ken heeft een tijdje terug iets gewonnen via een prijsvraagactie. Hoeveel venijnige reacties daarop wel niet kwamen van mensen die niet gewonnen hadden is echt ongelooflijk. Als je dan gaat kijken wat voor mensen dat zijn, zijn het zonder uitzondering mensen die dagelijks aan tientallen van dat soort acties meedoen. Type thuiszitmoeder of iemand die vooral voor de vorm werkt, overwegend.
Het kwam op mij een beetje over als mensen die uit pure onmacht en onvrede over hun eigen leven maar op internet de toetsenbordheld gaan uithangen.

Inmiddels een vermakelijke hashtag om te volgen: https://twitter.com/hashtag/laidintheshade

nee dat zal niet kunnen,maar ik gok dat hij eventueel iets extra krijgt aan boord,zie ik klm wel vaker doen namelijkFiresphere schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:42:
Nu moeten ze't ook nog echt doen(Volgens mij is dat vluchtnummer bijvoorbeeld niet mogelijk
)
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Jammer dat het net als bij de vorige keer waarschijnlijk fake is.
En dat is nou het jammere eraan. Ze doen dit niet voor iedereen, maar voor een paar geregisseerde acties.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Ik betwijfel het. Er zitten vast geregisseerde zaken tussen, maar zoals ze inspringen op conversaties, zoals ook die met coolblue (dat kan ik me niet voorstellen dat het geregiseerd is), zijn ze wel goed bezig.Jeroenneman schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:03:
[...]
Jammer dat het net als bij de vorige keer waarschijnlijk fake is.
En dat is nou het jammere eraan. Ze doen dit niet voor iedereen, maar voor een paar geregisseerde acties.
Zie ook:
https://twitter.com/KLM/status/505320517965185025
[ Voor 5% gewijzigd door Firesphere op 29-08-2014 14:06 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Deze reply is dan wel weer leuk:
Jenifer Mowery Samaha Chelsea, it's the night before the first day of school, how can I get my kids to bed?

Hij is weer terug op Twitter (ook een fail, wat voor reacties verwacht hij?)

/▌

Albert Heijn en Donald Duck hebben ook een leuke discussie op Twitter.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

De situatie is erg begrijpelijk, iemand die maar door blijft drammen op dat hij nog niet geholpen is, en totaal niet meer open staat naar oplossingen. Maar of dit de beste manier is?
/▌
Verwijderd
Als ik even teruglees is die kerel wel een ongelooflijke zaagsnor. Helaas gaan mensen daar dan weer aan voorbij.samo schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:51:
Ik vind dit wel een mooie reactie van KPN:
[afbeelding]
De situatie is erg begrijpelijk, iemand die maar door blijft drammen op dat hij nog niet geholpen is, en totaal niet meer open staat naar oplossingen. Maar of dit de beste manier is?
Nee @peterkwint, het enige wat @KPNwebcare doet is zaaddodende webcare diarree over mij heen storten ipv het probleem oplossen.
Als ik het goed begrijp heeft hij in het gebouw waar hij werkt geen goede ontvangst en eist hij een eigen zendmast die 3k zou kosten. Tja, mag je dat eisen? Dan kan elke parkeergarage ook wel beginnen met klagen.
/▌
De fout die KPN maakt, is alleen dat ze gefrustreerd reageren. Wat hij vraagt slaat nergens op, KPN probeert een zendmast te plaatsen, maar krijgt de vergunning (nog) niet rond, dus moeten ze zijn kantoor maar even voorzien van een picocell?Marzman schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 16:24:
http://bkbcampaignwatch.nl/klant-is-koning-bij-kpn-not/
Als ik het goed begrijp heeft hij in het gebouw waar hij werkt geen goede ontvangst en eist hij een eigen zendmast die 3k zou kosten. Tja, mag je dat eisen? Dan kan elke parkeergarage ook wel beginnen met klagen.
Zijn eis is vrij onredelijk als je het mij vraagt.
~~~[html]Vriendelijke reminder: vertel even de kern van het verhaal en waarom je het een #win/#fail vindt.~~~[/html]