_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Al genoemd, maar hier staan ze mooi verzameld in een plaatje

[ Voor 39% gewijzigd door Marzman op 27-09-2014 16:46 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Die is leuk gedaanPowerFlower schreef op zondag 01 maart 2015 @ 15:40:
Om dit topic weer eens op te halen:
[afbeelding]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik vind hem goed!PowerFlower schreef op zondag 01 maart 2015 @ 15:40:
[afbeelding]
What Do You Call An Alligator In A Vest?
Mjah, of dat verstandig was?A Twitter campaign by a book publisher designed to celebrate mothers instead degenerated into playground insults.
It started with what seemed like the most wholesome of intentions. The UK branch of book publisher Penguin wanted to honour book-reading mothers in advance of this coming weekend's Mothering Sunday.
The problem? The hashtag they chose to promote was #YourMum - a phrase which, as many schoolchildren know, also forms the punch line for an endless variety of rude (some would say offensive) jokes. The mocking came thick and fast:
"Your mum is so hairy even Dora can't explorer #YourMum" - @Dom_Horton"
#Yourmum is so stupid when she heard 90% of all crimes occur around the home, she moved house - @thisisyourlaugh
#yourmum so fat she sat on an iPhone and made it an iPad. Still makes it easier to read eBooks on! - @DawnBurnett
[...]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik vind The Salvation Army er ook erg sterk op inhaken:PowerFlower schreef op zondag 01 maart 2015 @ 15:40:
[afbeelding]
http://www.theguardian.co...k-dress-charity-marketing

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
/▌
Verwijderd
Precies, ik heb ook als support medewerker gewerkt voor een internationale webshop en dan zag ik ook dagelijks klanten die met eisen kwamen dat echt nergens opsloeg. Wij moesten vooral op social media netjes reageren, ook al sloeg de reactie nergens op. Tijdens een privé chat met een klant heb ik ook wel eens zo gereageerd.Firesphere schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 16:30:
[...]
De fout die KPN maakt, is alleen dat ze gefrustreerd reageren. Wat hij vraagt slaat nergens op, KPN probeert een zendmast te plaatsen, maar krijgt de vergunning (nog) niet rond, dus moeten ze zijn kantoor maar even voorzien van een picocell?
Zijn eis is vrij onredelijk als je het mij vraagt.
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

https://twitter.com/PostNL/status/576684206979432448

https://twitter.com/dumpert/status/573107750823190528
[ Voor 99% gewijzigd door Plato1989 op 15-06-2017 22:14 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
http://www.frankwatching....-9-ervaring-bij-de-klant/
Een bankmedewerker die beweert te weten hoe het moet. Vervolgens in de reacties krijgt te horen dat als een organisatie een slechte uitstraling heeft die absoluut zijn weerslag heeft op het bedrijf, en dan verder gaat draaien/lullen over klantreis, service, bla bla bla. Lachwekkend IMO.

Nu kregen we opeens een berichtje dat iemand zonder toestemming een foto van mijn vriendin gebruikte om reclame voor zichzelf te maken. Dus ik check die Facebookpagina waar het over ging. Is een soort marktplaatspagina waar mensen vraag- en aanbodberichtjes plaatsen. Dat was dus een concurrent van mijn vriendin die haar diensten aanbood met onder andere een foto van het werk van mijn vriendin erbij.
Inclusief het visitekaartje van mijn vriendin op de foto. Met haar bedrijfsnaam, website en adres.
Echt, hoe dom kan je zijn om in eerste instantie al een foto van het werk van iemand anders te jatten en dan ook nog eens de gegevens van die ander erin te laten staan?
Als reactie op de foto zei iemand "dat is helemaal niet door jou gedaan!" waarop de dievegge antwoordt met een foto'tje "deze is wel van mij anders". Op die foto... Ongeveer het zelfde maar overduidelijk van veel slechtere kwaliteit. Dus toen zat ik echt

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Ik snap je lol, maar laat de foto toch verwijderen. Inbreuk op privacy etc.Mx. Alba schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 21:27:
Ik heb net even![]()
![]()
achter mijn computer gezeten. Mijn vriendin is zelfstandig ondernemer en gebruikt onder andere een Facebookpagina om haar werk te laten zien. Best wel succesvol, de pagina heeft 1000 volgers, niet slecht voor een eenmansbedrijfje.
Nu kregen we opeens een berichtje dat iemand zonder toestemming een foto van mijn vriendin gebruikte om reclame voor zichzelf te maken. Dus ik check die Facebookpagina waar het over ging. Is een soort marktplaatspagina waar mensen vraag- en aanbodberichtjes plaatsen. Dat was dus een concurrent van mijn vriendin die haar diensten aanbood met onder andere een foto van het werk van mijn vriendin erbij.
Inclusief het visitekaartje van mijn vriendin op de foto. Met haar bedrijfsnaam, website en adres.
Echt, hoe dom kan je zijn om in eerste instantie al een foto van het werk van iemand anders te jatten en dan ook nog eens de gegevens van die ander erin te laten staan?
Als reactie op de foto zei iemand "dat is helemaal niet door jou gedaan!" waarop de dievegge antwoordt met een foto'tje "deze is wel van mij anders". Op die foto... Ongeveer het zelfde maar overduidelijk van veel slechtere kwaliteit. Dus toen zat ik echtwant die meid zit gewoon gratis reclame voor mijn vriendin te maken zo.
Iedereen kan zien waar ze het betere product kunnen krijgen...
Daarnaast, je meisje kan prima haar eigen boontjes doppen. Toch?
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Verwijderd
ik ben david een 17 jarige jongen die is begonnen aan een autoblog *knip*
maar ik ben nogal nieuw met het gebruiken van *knip*
Daar is dit topic niet voor bedoeld. Hier posten we vooral andermans fails en wins achteraf.
[ Voor 46% gewijzigd door samo op 08-06-2015 14:04 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Heineken die maakt reclamevoor hun nieuwe 0.0 biertje met een duidelijke knipoog naar Youp van 't Hek.
Sinds kort steunt Youp Lak door Tijn, bekend van de 3FM Serious Request van afgelopen jaar.
Dus Youp gooit er een tweetje uit richting Heineken
https://twitter.com/youpvanthek/status/870255101474222080
Bij Heineken reageren ze positief, met nog 2 subtiele hints naar andere bedrijven die Youp in het verleden heeft lopen afzeiken
https://twitter.com/Heineken_NL/status/870311530495172609
En inmiddels heeft IKEA ook een steentje bijgedragen: (Niet met een stapelbed, maar met de Lack serie, ook toepasselijk
https://twitter.com/IKEANederland/status/870636225463537664
Nu T-Mobile nog.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Verwijderd
Nakebod schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 19:10:
En inmiddels heeft IKEA ook een steentje bijgedragen: (Niet met een stapelbed, maar met de Lack serie, ook toepasselijk)
https://twitter.com/IKEANederland/status/870636225463537664
Win.Ikea: Een actie met stapelbedden was op zo'n korte termijn wat lastiger in elkaar te zetten.
Dit is nou een echte Social media marketing wins & fails om van te leren topic failVerwijderd schreef op maandag 8 juni 2015 @ 09:42:
hallo
ik ben david een 17 jarige jongen die is begonnen aan een autoblog [mbr]*knip*[/mbr]
maar ik ben nogal nieuw met het gebruiken van [mbr]*knip*[/mbr]
[mbr]Daar is dit topic niet voor bedoeld. Hier posten we vooral andermans fails en wins achteraf.[/mbr]
Een fail om net in dit topic te spammen? Ja dat klopt welDr0ppFTW schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 13:00:
[...]
Dit is nou een echte Social media marketing wins & fails om van te leren topic fail
/▌
Minder erg dan twee jaar nodig hebben voor een reactieDr0ppFTW schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 13:00:
[...]
Dit is nou een echte Social media marketing wins & fails om van te leren topic fail
Digital marketeer, food addict en thee expert bij teasenz.nl

~~~[html]Vriendelijke reminder: vertel even de kern van het verhaal en waarom je het een #win/#fail vindt.~~~[/html]