[PC] League of Legends - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 91 Laatste
Acties:
  • 175.680 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/caitlyn.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/cassiopeia.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/galio.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/jax.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/nunu.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/ryze.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/shen.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/urgot.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/zilean.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/sejuani.jpg
Generated door de f2pgen tool made by Bananenspin

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Thanks! Dat wordt even Galio, Jax, Cass en Sejuani testen in de komende week denk ik :)

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Het zijn wel champions waarmee je flink kan falen als je niet weet hoe je ze moet spelen. Althans dat heb ik dan een beetje uit eigen ervaring ook ;)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
kaluro2 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 08:54:
[...]

Omdat na veel peilingen het naar voren is gekomen dat er veel meer animo is voor stream+camfeed dan zonder. Mensen vinden het interessant om gezichtsuitlatingen te zien tijdens het gamen.

Ook al wordt er niks gezegd, biedt het nog meerwaarde. Een brede smile op je gezicht na het overleven van een 4 man gank waarbij je nog een kill of 2 meeneemt, daar kan een gewone stream feed niet tegenop.
Of een gefrustreerd hoofd wanneer je oppo met 1 hp wegrend ;).

Ik heb misschien niet de meest populaire stream, maar toch al ongeveer 3k views total. Ik ben zeer bekend in het opzetten van een goede stream met effectieve overlays en automatische overlay switching en het maximalizeren van de quality ten opzichte van CPU load en bandbreedte.

En vele vele uren/dagen/weken later is de conclusie toch echt dat een fatsoenlijke cam-feed (Op een goed gebied binnen het scherm zonder dat het opvalt als er 'niet bijhorende') zeer gewaardeerd wordt.

Kijk mijn laatste VOD maar eens op www.twitch.tv/kaluroo, wat mij betreft directe meerwaarde.

Misschien dat een john doe die voor het eerst de stream opzet gaat haten alleen haters heb je altijd en je kan niet iedereen pleasen.

Ik geef ook voice-comments maar ik heb hier lang niet altijd de mogelijkheid voor vanwege omstandigheden. Op die tijden moet een cam feed het maar doen.

Een stream hoort uniek en persoonlijk te zijn, niet 13 in een dozijn. Cam feeds en overlays helpen hier aan mee zonder af te doen aan de viewing experience.

Hopelijk heb je hier voldoende info aan, ik kan er dieper op in gaan maar dat kan via DMs.
Toen ik je stream keek vond ik het er goed uit zien.
Je hebt het dubbele van mijn views trouwens XD

Laatste stream die ik heb gedaan was gister: http://nl.twitch.tv/jeffroiscool/b/307042884

Wist me te inspireren door je mooie overlays :)

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/fcOE

Heb deze overlay weten te maken door een beetje creatief te photoshoppen :)

Je zegt overigens gebruik te maken van automatische overlay switching?
Hoe stel je dat in in Xsplit?

Dit is mijn opstelling:

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/fcOT

En ik wissel dus handmatig tussen DD Intro, LoL Client, LoL Ingame etc. (Ik gebruik Dextory voor ingame recording).

Heb sinds ik bij m'n vader woon nu wel 4 mbps upload i.p.v. 2.5 mbps dus misschien kan de kwaliteit verhouding iets beter ingesteld worden :D

(Krekel geluid in m'n videos zou bij volgende stream verholpen moeten zijn xD)

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 30 januari 2012 @ 22:14:
[...]

Helemaal niks. 1 grote teringsoap met die kutkneus WetdreaM.

edit: het team van Wickd blijft overigens gewoon onder de naam CLG.eu spelen. Absolutelegends.eu hebben nu dat Mistral team (mtl) opgepikt.
Kan iemand dit linken eventueel, of liefst zelfs posten aangezien ik van hieruit niet op AL.eu geraak.

Daarnaast lijkt die nieuwe locket me wel handig te zijn. Zie het me vaak gebruiken tegen karthus spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
You might have noticed that AbsoluteLegends merged with Counter Logic Gaming some time ago. This collaboration didn't work out as it was supposed to do. As a reason of this, AbsoluteLegends will go its own way again. Therefore, AbsoluteLegends can be reached via www.absolutelegends.eu and we will also move back to the old Facebook Page. When you are using IRC, feel free to join #AbsoluteLegends on Quakenet.

The League of Legends team will stay with Counter Logic Gaming and the team of mTL will play for AbsoluteLegends in the future. The team will be managed by Tomislav "flyy" Mihailov and it will have to following lineup:

» Aurimas "Angush" Gedvilas - Solo Top
» Vytautas "extinkt" Mėlinauskas - AP Carry
» Markus "kottenx" Tingvall - Jungle
» Josvaldas "Prepared" Inta - Support
» Algirdas "Sleper" Saliamonas - AD Carry

Statement of Tim "Wetdream" Buysse
We will be going back to our original state but a bit more advanced with a new LoL team and a new Dota2 team. Our short stay in CLG didn't work out for the project but was more for the LoL team to begin with. I wish them the best of luck in CLG and their future.
Here you can read an interview with Angush, extinkt and Sleper where they talk about the new team and about their future.

As an addition to the League of Legends team AbsoluteLegends will have a Dota2 team. The team formerly played for Natural 9 and consists of the following players:
» MusiCa
» Shatan
» Godot
» GoDz
» Snoopy
» r1sk
The team will be managed by godz and they also have some pretty good results in various tournaments. They won BenQ Clash #2 and secured second place in the Infused Cup.
http://www.absolutelegend...egends--Back-to-the-Roots

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Jeffroiscool schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 09:27:
[...]

Toen ik je stream keek vond ik het er goed uit zien.
Je hebt het dubbele van mijn views trouwens XD

Laatste stream die ik heb gedaan was gister: http://nl.twitch.tv/jeffroiscool/b/307042884

Wist me te inspireren door je mooie overlays :)

[afbeelding]

Heb deze overlay weten te maken door een beetje creatief te photoshoppen :)

Je zegt overigens gebruik te maken van automatische overlay switching?
Hoe stel je dat in in Xsplit?

Dit is mijn opstelling:

[afbeelding]

En ik wissel dus handmatig tussen DD Intro, LoL Client, LoL Ingame etc. (Ik gebruik Dextory voor ingame recording).

Heb sinds ik bij m'n vader woon nu wel 4 mbps upload i.p.v. 2.5 mbps dus misschien kan de kwaliteit verhouding iets beter ingesteld worden :D

(Krekel geluid in m'n videos zou bij volgende stream verholpen moeten zijn xD)
Ik zit druk op m'n werk momenteel maar even snel iets tussendoor: Probeer eens om een feather van 1 of 2 pixels op je cam overlay te zetten. Dit werkt als een soort van anti aliasing en blendeert het beter in de stream zelf.

Bij LoL is het zo dat de g ame cell shaded is, 720p en 480p ziet er grotendeels hetzelfde uit. :*) Erg handig om iets lagere kwaliteit te pakken met hogere framerate voor viewersgemak.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx speedzor. Wetdream & wicked hun wegen worden gesplitst.

Wel een sterk team dat ze overnemen, vooral die angush is een gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Mooie uitgebreide analyse over de verschillende ranged AD carries.
Misschien interessant voor de AD carries onder ons.

TLDR:
Sivir beastmode in alle stadia van de games.
MF verassend goed, Cait verrassend slecht en Vaynes late game is een stuk minder dan gedacht als je niet heel veel tanks in je team hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-03 13:28
Dank voor het artikel. Leuk om te lezen.

Let wel dat het alleen om pure damage in bepaalde tijdsspannes is.

Caitlyn zal een early-game beest blijven, puur omdat haar laning zo ontzettend sterk is. Alleen Urgot/hele sterke kill-lanes kunnen haar hebben.

Ook beschouw ik Vayne nog als de sterkste endgame carry. Sowieso als je tanks/tanky dps meetelt, is haar dmg fenomenaal. (net als kog). Het sterkste punt is nog wel dat ze ook de 'tools' heeft om het uit te delen. Haar stealth tumbles zijn perfekt om te positioneren in teamfights, en haar condemn geeft ook zekere controle. Een Sivir/MF/Kog heeft dat veel minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 08:54:
[...]

Omdat na veel peilingen het naar voren is gekomen dat er veel meer animo is voor stream+camfeed dan zonder. Mensen vinden het interessant om gezichtsuitlatingen te zien tijdens het gamen.

Ook al wordt er niks gezegd, biedt het nog meerwaarde. Een brede smile op je gezicht na het overleven van een 4 man gank waarbij je nog een kill of 2 meeneemt, daar kan een gewone stream feed niet tegenop.
Of een gefrustreerd hoofd wanneer je oppo met 1 hp wegrend ;).

Ik heb misschien niet de meest populaire stream, maar toch al ongeveer 3k views total. Ik ben zeer bekend in het opzetten van een goede stream met effectieve overlays en automatische overlay switching en het maximalizeren van de quality ten opzichte van CPU load en bandbreedte.

En vele vele uren/dagen/weken later is de conclusie toch echt dat een fatsoenlijke cam-feed (Op een goed gebied binnen het scherm zonder dat het opvalt als er 'niet bijhorende') zeer gewaardeerd wordt.

Kijk mijn laatste VOD maar eens op www.twitch.tv/kaluroo, wat mij betreft directe meerwaarde.

Misschien dat een john doe die voor het eerst de stream opzet gaat haten alleen haters heb je altijd en je kan niet iedereen pleasen.

Ik geef ook voice-comments maar ik heb hier lang niet altijd de mogelijkheid voor vanwege omstandigheden. Op die tijden moet een cam feed het maar doen.

Een stream hoort uniek en persoonlijk te zijn, niet 13 in een dozijn. Cam feeds en overlays helpen hier aan mee zonder af te doen aan de viewing experience.

Hopelijk heb je hier voldoende info aan, ik kan er dieper op in gaan maar dat kan via DMs.
Source van peilingen? als iedereen cam feed is het toch ook 13 in een dozijn? Ik vind het alleen wat toevoegen als streamers erbij uitleggen. Sommigen zitten daar gewoon met een roerloos gezicht 30minuten een game te spelen. Geen toegevoegde waarde. Wie boeit het als ze een keertje lachen of boos kijken. :+ kan er niet warm of koud van worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:03

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Woot, Cassio free!
Heb Cassio op mijn NA account en main haar zowat voor midlane en ze is echt zowat de beste mage in de game.
Galio vorige week gekocht, heerlijke champ.
Urgot heerlijk irritante champ :D
Shen, hopelijk buffs deze patch? vind Shen supercool alleen lategame zwakt hij af vergeleken met andere tanks :(

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatic_FS, daar heb ik dus totaal geen last van dat Shen verzwakt in de lategame. Tenminste niet met de juiste runes en items ^^

Ik houdt het nog wel bij Lee Sin (blijf ermee winnen), waarschijnlijk is hij gewoon voor mij gemaakt.

-edit:
Ik gebruik trouwens Armor + Magig resis runes, wat me logisch lijkt :)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2012 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 10:25
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 10:53:
Fanatic_FS, daar heb ik dus totaal geen last van dat Shen verzwakt in de lategame. Tenminste niet met de juiste runes en items ^^

Ik houdt het nog wel bij Lee Sin (blijf ermee winnen), waarschijnlijk is hij gewoon voor mij gemaakt.
nu komt de logische vraag: Welke items/runes gebruik jij voor shen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
Urgot proberen -> mensen irriteren!

Ook wil ik graag Shen leuk vinden, maar het lukt me niet. Z'n skillset vind ik geweldig in theorie - al is het een beetje simpel - hij gaat gewoon niet echt 'soepel'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
man man man wat is teemo leuk als je solo top moet gaan tegen een meelee champ :P
dan komt hij eens dicht bij jou ... BLIND ! you are now officialy useless :P
maar ja dan komen ze een 7 tal keer ganken met de jungler + de mid ... en dan krijg je een exhaust en ignite op je ....
en dan begint je team op jou te ragen van feeder
Yippie how i love the LoL community

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Wravburn schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 10:46:
Let wel dat het alleen om pure damage in bepaalde tijdsspannes is.
Dat is ook logisch als je bedenkt dat dit allemaal auto-attackers zijn waarbij voor alle damage abilities geldt (behalve de steroids natuurlijk): late game met een full build brengt het activeren van je abilities je DPS omlaag. Om die reden zijn AD casters zoals Corky en Ez ook weggelaten
.
Caitlyn zal een early-game beest blijven, puur omdat haar laning zo ontzettend sterk is. Alleen Urgot/hele sterke kill-lanes kunnen haar hebben.
Eens, maar dit is puur vanwege haar kit en range, iig niet haar damage die over de hele game slecht blijft. Zo zie je maar wat zoning kan doen. Een Cait met een redelijk slechte laning phase zal hier ook meer last van hebben dan andere carries. Cait denyen zou dus prioriteit moeten hebben voor een team.
Ook beschouw ik Vayne nog als de sterkste endgame carry. Sowieso als je tanks/tanky dps meetelt, is haar dmg fenomenaal. (net als kog). Het sterkste punt is nog wel dat ze ook de 'tools' heeft om het uit te delen. Haar stealth tumbles zijn perfekt om te positioneren in teamfights, en haar condemn geeft ook zekere controle. Een Sivir/MF/Kog heeft dat veel minder.
Haar damage is eigenlijk alleen fenomenaal vs tanks / high armor en health targets. Haar kit is zeker goed en idd op een bijna assasin-achtige manier gestroomlijnd om haar schade effectief uit te delen.
Positionering op Vayne blijft imo juist nog steeds moeilijk (ook al helpt haar kit wel) vanwege haar korte range. Sivir heeft haar mobiliteit hiervoor en haar flinke poke met Ricochet / Boomerang. Kog heeft zijn enorme range op zijn R. Dit maakt ze beide in mijn ogen minstens net zo goed op het gebied van positionering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 10:53:

-edit:
Ik gebruik trouwens Armor + Magig resis runes, wat me logisch lijkt :)
Ligt waarschijnlijk aan mijn speelstijd en vergelijking. Als ik Shen vergelijk met Amumu/Rammus voelt het voor mij gewoon aan alsof ik werkelijk geen damage doe, terwijl ik met rammus/amumu 1v1 van een fed carry win :P

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fanatic_FS schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 11:15:
[...]

Ligt waarschijnlijk aan mijn speelstijd en vergelijking. Als ik Shen vergelijk met Amumu/Rammus voelt het voor mij gewoon aan alsof ik werkelijk geen damage doe, terwijl ik met rammus/amumu 1v1 van een fed carry win :P
Met rammus lukt me dat nog wel, met Amumu absoluut niet...

Leuke analyse van AD carries, ik wist wel dat de damage van Cait low was! :P Staat natuurlijk wel tegenover dat ze een enorme range heeft waarmee ze alsnog viable blijft, want ze heeft de meest veilige laning phase (lange range en escape met netje)

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 11:07:
man man man wat is teemo leuk als je solo top moet gaan tegen een meelee champ :P
dan komt hij eens dicht bij jou ... BLIND ! you are now officialy useless :P
maar ja dan komen ze een 7 tal keer ganken met de jungler + de mid ... en dan krijg je een exhaust en ignite op je ....
en dan begint je team op jou te ragen van feeder
Yippie how i love the LoL community
Als je als Teemo geganked kan worden post level 6, dan doe je iets verkeerd.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
nee ze waren mij gewoon aan het focusen early game ...
echt continu met 3 a 4 man top komen
niemand zegt ss ik had dus op bepaalde momenten meer oog op de map dan de game
maar ik had wel een goede 60 cs meer da de shen op top
ik was ogelofelijk goed aan het lasthitten
en dan begonnen ze op mij te ragen dat ik nooit SS zei maar de idioten in mijn team zagen niet echt dat het een shen was ... met teleport er nog eens bij
en het andere probleem is ik heb dat ongelofelijk flufft bunny constumpje op teemo
dat de hidden passive x2 doet ... ( global taunt ) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
@djengizz:

Ik wilde benadrukken dat puur damage niet het hele verhaal vertelt. Zeker niet als je stricte tijdsspannes neemt. Wat ik vaak zie is dat mensen een lijst als dit als een rangorde in carries gaan beschouwen, wat absolute onzin is. Met Cait als voorbeeld dat hoewel ze onderaan deze lijst staat, ze absoluut niet de zwakste carry is. Dit wegens haar sterke laning.

Wat betreft Vayne's damage is het zo dat deze grafiekjes gebaseerd zijn op een tegenstander met 2500hp, 120 armor, 80 mres. In de huidige meta is het niet ongewoon om een top+jungle met atma's+warmog's te hebben, dus ik denk dat je dit ook zou moeten meenemen. Verder ben ik het ermee dat het nog steeds niet makkelijk is om te positioneren met Vayne, maar de tools heeft ze zeker. Als je kijkt naar de hoeveelheid gapclosers tegenwoordig, is die range van Kog en de speed van Sivir -imo- minder waard dan stealth+condemn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatic_FS schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 11:15:
[...]

Ja dat klopt, Shen moet je ook niet gaan spelen als je Damage wilt gaan doen.

Shen is naar mijn mening puur een Tank, die je gewoon moet kunnen spelen en het liefst in premade. Om zo alle klappen op te vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 11:24:
nee ze waren mij gewoon aan het focusen early game ...
echt continu met 3 a 4 man top komen
niemand zegt ss ik had dus op bepaalde momenten meer oog op de map dan de game
maar ik had wel een goede 60 cs meer da de shen op top
ik was ogelofelijk goed aan het lasthitten
en dan begonnen ze op mij te ragen dat ik nooit SS zei maar de idioten in mijn team zagen niet echt dat het een shen was ... met teleport er nog eens bij
en het andere probleem is ik heb dat ongelofelijk flufft bunny constumpje op teemo
dat de hidden passive x2 doet ... ( global taunt ) :+
Als ze met zoveel top komen, dan ga je toch gewoon onder je toren staan? verkwisten ze enkel hun tijd en kunnen je jungler mid pakken enzo. 1 ward en wat shrooms en je ziet iedereen van mijlenver aankomen.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Vicarious schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 11:20:
[...]

Met rammus lukt me dat nog wel, met Amumu absoluut niet...
Lukt best met Amumu, Abyssal + Passive = -55 magic resist
Hierdoor doe je tegen carries in de meeste gevallen true dmg of zelfs bonus dmg, waardoor je met een sunfire en je W aan per seconde al iets van 3% health + 60ish dmg per seconde doet.
Daarnaast doet je E ook nog 220ish dmg, tikt hard aan.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
speedzor schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 11:27:
[...]

Als ze met zoveel top komen, dan ga je toch gewoon onder je toren staan? verkwisten ze enkel hun tijd en kunnen je jungler mid pakken enzo. 1 ward en wat shrooms en je ziet iedereen van mijlenver aankomen.
doe ik ook maar onze goede vijandelijke vrind udyr had early een oracle omdat hij leker gefeed was van bottom sivir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 10:15:
Mooie uitgebreide analyse over de verschillende ranged AD carries.
Misschien interessant voor de AD carries onder ons.

TLDR:
Sivir beastmode in alle stadia van de games.
MF verassend goed, Cait verrassend slecht en Vaynes late game is een stuk minder dan gedacht als je niet heel veel tanks in je team hebt.
Leuke analyse en ik geloof ook best dat Sivir de meeste dmgoutput heeft als ze stil staat en haar skills kan spammen. Maar in hoeveel teamfights krijg je het ook daadwerkelijk voor elkaar om rustig stil te staan en je skills te spammen? :)

Plus zoals ook al aangegeven door Jatt, staan er een aantal onwaarheden in de analyse waardoor deze nog niet 100% correct is. Voor de mensen die zijn reactie niet hebben gezien op reddit.
I think there were errors in the way Kogmaw's W was calculated as well.
Also i was reading the end of the article and he mentioned that Twitch's Ultimate could not crit, which is absolutely wrong.
Still... something of this scale is nearly impossible to do correctly, and I applaud anyone who attempts it. There are hundreds if not thousands of factors to take into account and even a single error can throw every calculation off. I've tried to do projects like this in the past and I always run into some complications.
LoL math is REALLY HARD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Wravburn schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 11:26:
Wat ik vaak zie is dat mensen een lijst als dit als een rangorde in carries gaan beschouwen, wat absolute onzin is.
Oh, helemaal mee eens en wil ik ook benadrukken.

Ik heb altijd gezegd dat ik vind dat er geen beste AD carry is en dat het afhankelijk is van support, team compo en laning tegenstander. Toch kunnen dit soort analyses wel zaken inzichtelijk maken en soms misvattingen die er bestaan en gebaseerd zijn op gevoel ontkrachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 11:27:
[...]

Ja dat klopt, Shen moet je ook niet gaan spelen als je Damage wilt gaan doen.

Shen is naar mijn mening puur een Tank, die je gewoon moet kunnen spelen en het liefst in premade. Om zo alle klappen op te vangen.
Shen is inderdaad een pure tank maar heeft meer energy regen nodig om iets te kunnen betekenen in teamfights in vergelijking met de pure tanks die nu in game zitten.

Weet niet of de herwerkte shen nu al zal komen, maar had gelezen dat ze er alvast mee bezig waren. Zijn taunt gaat nog meer energy teruggeven als ik het goed herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 11:32:
[...]

Shen is inderdaad een pure tank maar heeft meer energy regen nodig om iets te kunnen betekenen in teamfights in vergelijking met de pure tanks die nu in game zitten.

Weet niet of de herwerkte shen nu al zal komen, maar had gelezen dat ze er alvast mee bezig waren. Zijn taunt gaat nog meer energy teruggeven als ik het goed herinner.
Inderdaad, als zijn taunt meer energie gaat terug geven dan begint Shen weer zijn reputatie terug te krijgen als een echte support tank. Zoals het vroeger ook was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Ben ik hier de enige die vind dat mordekaiser een onnodig lange range op zijn R heeft?
Wat mij betreft doen ze ipv 50% direct 50% over time met 15% slow het volgende:

75% direct 25% over time met 10% slow en 66% van de huidige range.
Dit past veel beter bij mordekaiser als bruiser, hij healt meer met zijn ultimate en alles valt meer binnen de range van de rest van zijn skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kaluro2 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 12:29:
Ben ik hier de enige die vind dat mordekaiser een onnodig lange range op zijn R heeft?
Wat mij betreft doen ze ipv 50% direct 50% over time met 15% slow het volgende:

75% direct 25% over time met 10% slow en 66% van de huidige range.
Dit past veel beter bij mordekaiser als bruiser, hij healt meer met zijn ultimate en alles valt meer binnen de range van de rest van zijn skills.
Tis me nooit zo opgevallen eigenlijk, ik speel ook nooit morde. Dat gezegd hebbende vind ik morde niet echt OP of underpowered ofzo, zoals hij nu is pas hij denk ik prima in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Vicarious schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 12:38:
[...]

Tis me nooit zo opgevallen eigenlijk, ik speel ook nooit morde. Dat gezegd hebbende vind ik morde niet echt OP of underpowered ofzo, zoals hij nu is pas hij denk ik prima in de game.
Morde maakt aces in zijn eentje zonder goed op het scherm te kijken ;)

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de laatste nerf van morderkaiser, krijg ik geen scores meer zoals voorheen (18/2/9) enzovoorts :(

-edit
Jeffro haadiehoo :) Wanneer speelde je dat potje?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2012 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 12:40:
Na de laatste nerf van morderkaiser, krijg ik geen scores meer zoals voorheen (18/2/9) enzovoorts :(

-edit
Jeffro haadiehoo :) Wanneer speelde je dat potje?
2/3 weekjes terug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die summoner heal spel. Er staat iets bij met 50% healing van een andere heal. Alle heals of andere summonerspel heals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 13:55:
Die summoner heal spel. Er staat iets bij met 50% healing van een andere heal. Alle heals of andere summonerspel heals.
Andere summoner spell heals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Jeffroiscool schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 12:40:
[...]

Morde maakt aces in zijn eentje zonder goed op het scherm te kijken ;)

[video]
Met ult is mordekaiser erg (te) sterk, zonder ult is hij erg (te) zwak.
Zo zie ik hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
The Bottom Line

These new upgrade options for the popular early game items Cloth Armor, Heart of Gold and Kindle Gem should provide those of you in the support or tank roles with more options. With these new aura items, we hope to see players employing even more diverse builds through the early and mid game.
http://euw.leagueoflegend...ari-and-remade-aura-items

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm ik ben benieuwd of ze vaak gebruikt gaan worden. Vooral die locket lijkt me een erg sterk support item. Items die je nu als support sowieso wil hebben zijn dan:
- Shurelia's
- Aegis
- Locket

Dat wordt dus kiezen, want als support krijg je nooit genoeg gold voor allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M5 vs clg.eu

http://www.ogaming.tv/koe-en.html

Tuesday, the 31st of January from 17:30-21:00 UK Time (18:30 hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Locket of the Iron Solari ga ik heel vaak gebruiken :) Ik kan niet wachten totdat de patch is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom niet gewoon ombouwen naar een randuims? Lijkt me veel beter item

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:53:
Raduins is een beter item op tanks/bruisers, maar op een support niet zo heel goed. Raduins gaat er met die chance to slow namelijk vanuit dat je vaak autoattacks over je heen krijgt, maar als dat het geval is ben je als underitemized support gewoon dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:53:
Iets met target shield en het redden van teammates die ignite/focus op hun hebben e.d. :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, wist niet dat de shield targetable was. Dan is wel handig ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:58:
Oh, wist niet dat de shield targetable was. Dan is wel handig ja.
Dat is ie ook niet. ALL surrounding allies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-10 17:10
Shield yourself and nearby allies for 5 seconds, absorbing up to 50 (+10 per level) damage (60 second cooldown).

Is idd niet targetable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-09 15:47

psyy138

blackbulls.nl

het is gwn un geniaal item voor een supporter ;)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Ik krijg zo'n beeld bij die item dat als je drukt dat je zo'n Shurellia's effectje ziet en gewoon een grijs schildje op je allies zit komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:35:
[...]

Hmm ik ben benieuwd of ze vaak gebruikt gaan worden. Vooral die locket lijkt me een erg sterk support item. Items die je nu als support sowieso wil hebben zijn dan:
- Shurelia's
- Aegis
- Locket

Dat wordt dus kiezen, want als support krijg je nooit genoeg gold voor allemaal.
Ben vooral benieuwd hoe duur locket gaat worden, naast je boots, shurelia's en aegis blijft er idd weinig ruimte over voor andere "dure" items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol dat is OP. Ik ga eerst een qq thread maken op forum:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Max 240 damage shield lijkt me niet echt OP... Alhoewel dit lijkt uiteindelijk wel een musthave voor support. Dus of dit verschillende builds promote..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:10:
Max 240 damage shield lijkt me niet echt OP... Alhoewel dit lijkt uiteindelijk wel een musthave voor support. Dus of dit verschillende builds promote..
De vraag is echter is die max 240 per ally of per iedereen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag er toch van uitgaan dat het per ally zal zijn, een shield dat 240 damage opslokt voor 5 man totaal is niet al te nuttig in teamfights. De riot pagina is hier helaas niet al te duidelijk over . . .
And to top it all off, you’ll also be able to activate the item to give your team a brief damage shield nearby allies under attack by area of effect damage!
lol wut :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:10:
Daarmee hou je 1k aoe damage tegen, Soraka wordt hier vooral enorm sterk mee. Nu gaat ze én summoner heal, én haar single target heal én haar 5man heal EN een aoe shield kunnen hebben. Zowel damage preventen als heel snel terug ophealen. Voor de andere supports is het uiteraard ook fantastisch, maar het werkt perfect samen met de gehele skillset van soraka.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
hmm wat vinden jullie eigenlijk van de summoner spell Promote ...
gebruikt iemand deze en is deze effectief nuttig of niet ?
zoja welke champ en welke situatie

[ Voor 3% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 31-01-2012 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Vraag me trouwens af of die shield stackbaar is, of dat er een eventuele debuff komt.
Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:27:
hmm wat vinden jullie eigenlijk van de summoner spell Promote ...
gebruikt iemand deze en is deze effectief nuttig of niet ? zoja welke champ en welke situatie
Enige wat ik er van vind is dat het verraad is dat ze rally weg gedaan hebben in dezelfde patch als dat promote terug de game in kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Lee Sin game van zojuist is te zien op LoL Replay onder de naam 'LeeSin Jungle - Spac3keeS'. Matige match overigens (random 5vs5)

Ik probeerde wat nieuwe builds

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2012 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atlantisx schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:34:
Enige wat ik er van vind is dat het verraad is dat ze rally weg gedaan hebben in dezelfde patch als dat promote terug de game in kwam.
lol
inderdaad vrij nutteloze summoners spell imo
heb hem ook nog niet vaak gebruikt en ik denk dat vrijwel alle andere summoner spells nuttiger zijn

ik vind ook dat Riot niet echt in hun opzet geslaagd is om de summoner spells te diversifieren eigenlijk
ik zie nog steeds overwegend flash, ignite en exhaust gebruikt worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:44:
[...]

lol
inderdaad vrij nutteloze summoners spell imo
heb hem ook nog niet vaak gebruikt en ik denk dat vrijwel alle andere summoner spells nuttiger zijn

ik vind ook dat Riot niet echt in hun opzet geslaagd is om de summoner spells te diversifieren eigenlijk
ik zie nog steeds overwegend flash, ignite en exhaust gebruikt worden
Wat ze wel hebben bereikt is dat Heal weer vaker wordt gebruikt (vooral ten koste van CV denk ik?)

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
er is eigenlijk 1 champ waarbij ik een andere spell ga gebruiken dan flash en exhaust/ignite
bij fizz gebruik ik eerder surge gebruiken omdat fizz scaled op attack speed en AP
en dat komt perfect uit
is wel een beetje moeilijker te timen en te gebruiken dan een ignite en exhaust maar eenmaal als je hieraan gewend bent is het nuttiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
Meestal:

top:Teleport+Flash
mid: Ignite+Flash
jungle: Smite+Flash
AD: Heal+Flash
Supp: Heal+CV

Met voor een paar champions uitzonderingen. (shaco smite+ignite, xerath tp, trist ignite, een exhaust ipv een heal in de botlane, cleanse op AD tegen Ashe bvb)

Ik zie dit eigenlijk ook vaak terugkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-09 07:53
Morgana speel ik net mid toch echt nog Flash-Clarity :)
Infinite laning en na teamfights toch meestal wel ietwat nuttig om de grp mana te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:04:
[...]

Ben vooral benieuwd hoe duur locket gaat worden, naast je boots, shurelia's en aegis blijft er idd weinig ruimte over voor andere "dure" items.
Je doet iets niet goed als je niet meer dan 5-6k Gold verdient op je support. Aangezien de nieuwe items uit je core bouwen zou het wel helemaal ernstig zijn. Mijn gemiddelde Soraka income ligt toch wel rond de 9k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heal ok ja maar je ziet nooit meer fortify :)

ik vind dat het patroon achter de summoner spells nog steeds even eenzijdig is in ieder geval

en ja op sommige champs heb je uitzonderingen zoals bvb singed
voor en na de veranderingen blijven tp + ghost de beste voor hem

maar ik dacht dat ze ook flash minder vaak wouden terug zien komen en dat is dan toch zwaar gefaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 17:30:
heal ok ja maar je ziet nooit meer fortify :)
Fortify is dan ook verwijderd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 17:30:
maar ik dacht dat ze ook flash minder vaak wouden terug zien komen en dat is dan toch zwaar gefaald
Het heeft in ieder geval, al dan niet bewust, je speelstijl beinvloed. Door de langere cooldown wordt je meer afgestraft voor een fail-flash. En spelers die hier bewuster mee omgaan zullen minder snel een Flash gebruiken als escape/initiate als het niet 100% zeker resultaat zal opleveren. de nerfs hebben dus wel degelijk het spel beinvloed. Maar je hebt gelijk dat het nog steeds zeer veel gepicked wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
speedzor schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:20:
[...]

Daarmee hou je 1k aoe damage tegen, Soraka wordt hier vooral enorm sterk mee. Nu gaat ze én summoner heal, én haar single target heal én haar 5man heal EN een aoe shield kunnen hebben. Zowel damage preventen als heel snel terug ophealen. Voor de andere supports is het uiteraard ook fantastisch, maar het werkt perfect samen met de gehele skillset van soraka.
Agreed. Voorwaarde is wel dat Soraka redelijk midden in de teamfight staat voor de AoE's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M5 vs CLG.eu voor kings of europe finale. Ben vrij benieuwd naar de games, ze zijn volgens mij vrij gelijk met elkaar en kennen elkaar goed van scrims.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 18:31:
M5 vs CLG.eu voor kings of europe finale. Ben vrij benieuwd naar de games, ze zijn volgens mij vrij gelijk met elkaar en kennen elkaar goed van scrims.
Linkje naar stream: http://www.own3d.tv/live/211743/OGamingTV_International

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ziggs patch uitgesteld: http://www.reddit.com/r/l...yed_until_early_february/

edit: MUNDO JUNGLE @M5! _/-\o_ En Wickd gaat even laten zie hoe je met Irelia vs Shyvana moet spelen.

[ Voor 30% gewijzigd door Vicarious op 31-01-2012 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Froggen op anivia! dat wordt vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Gezien ik de hele dag door sivir zie langs komen.... avondje Sivir :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Diamondez op jungle Mundo, hands down de beste entertainers in e-sports _/-\o_

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 18:50:
Diamondez op jungle Mundo, hands down de beste entertainers in e-sports _/-\o_
hahaha inderdaad.

Btw we zitten op teamspeak team 1 terwijl we de stream aan het zien zijn.

Shyvana, mundo, kennen ad zijn een paar voorbeelden van de nieuwe flavors die ze toegevoegd hebben op korte tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
Hmm deze game wordt zeker spannend. Vanmiddag ook een scrim gezien van M5 met mundo als jungler, alleen die hadden ze na 10 min al gewonden dus het werd een beetje trollbuild

Edit: wat nou counterjungelen. Clg gaat lekker

Edit2: die anvia wall bij dragon damm

[ Voor 20% gewijzigd door arcanis op 31-01-2012 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe werken bans eigenlijk? Af en toe heb ik het gevoel alsof ik er champs niet tussen kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 19:26:
Hoe werken bans eigenlijk? Af en toe heb ik het gevoel alsof ik er champs niet tussen kan vinden.
Als de tegenstander een champ niet heeft kun je hem niet bannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 29-09 21:11
Wow, die Froggen Anivia is echt goed. Clg wint game 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

Snoopeh held, maakte de match imo. Verklote M5's complete ward coverage. Irelia vs Shyvanna had anders gelopen denk ik als die jungle invades van M5 niet faalden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
Gideon_92 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 19:28:
Wow, die Froggen Anivia is echt goed. Clg wint game 1
Inderdaad dat was echt ban nummer 1 als ik tegen froggen moest spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-10 16:27

Mavamaarten

Omdat het kan!

Leuk. Wilde ik even met een vriend gaan spelen, lijkt hij offline en lijk ik offline bij hem...
Na enkele minuten verschijnt de melding
The Chat system is experiencing technical issues. We are currently working to resolve them.
Goede communicatie, daar kunnen andere gameproducenten/uitgevers eens wat van leren!

[ Voor 18% gewijzigd door Mavamaarten op 31-01-2012 19:34 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
Mavamaarten schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 19:34:
Leuk. Wilde ik even met een vriend gaan spelen, lijkt hij offline en lijk ik offline bij hem...

[...]

Goede communicatie, daar kunnen andere gameproducenten/uitgevers eens wat van leren!
Lol net stond er nog na een half uur :P

Snoopeh op rammus, die heb ik hem nog nooit zien spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mavamaarten schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 19:34:

[...]

tipje: je kan hem misschien wel uitnodigen door gewoon zijn naam te typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit was inderdaad leuk om te kijken haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Laatst online: 02-10 16:27

Mavamaarten

Omdat het kan!

Vicarious schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 19:50:
[...]

tipje: je kan hem misschien wel uitnodigen door gewoon zijn naam te typen.
Uitnodigen ging niet, maar via de browser kon ik zijn custom game wel vinden :)

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 29-09 21:11
arcanis schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 19:50:
[...]

Lol net stond er nog na een half uur :P

Snoopeh op rammus, die heb ik hem nog nooit zien spelen.
ik heb hem het wel vaker zien doen. In deze game weet m5 wel echt geniaal terug te komen. Door maar te blijven focussen op Ahri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het niveau van deze game is echt uitmuntend. 1 seconde mis gepositioneerd en je ben dood.

Hoop op een win voor m5 om een 3e game te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldige match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl
  • Laatst online: 07-09 11:13

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Daar sluit ik me helemaal bij aan. Vooral dat ze erg goed Ahri hebben kunnen terugdringen, en opeens de match grijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sluit me aan bij de vorige posters, wat een ontzettend mooie match om te zien. Niet te geloven hoe ze die game hebben weten terug te pakken, dat zegt een hoop over de mentaliteit van M5. Vooral Urgot z'n succes is erg grappig, ook gezien z'n verre van standaard build (of juist vanwege natuurlijk!). Hoop dat de 3e game net zo'n niveau van entertainment brengt. We zullen het zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Laatst online: 05-10-2024
Hoe speel je ryze eigenlijk?? ze zeggen dat ik op mana moet bouwen maar waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Deefje85 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 20:39:
Hoe speel je ryze eigenlijk?? ze zeggen dat ik op mana moet bouwen maar waarom?
Omdat hij scaled met mana.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
speedzor schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 20:40:
[...]

Omdat hij scaled met mana.
meer utileg dank je :p Ben hem nu aan het spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer uitleg? Wat begrijp je er niet aan? :P
Meer mana (hogere manapool) geeft meer damage.

Dus items halen die mana geven en als het kan icm met AP of MR (of armor frozen hearth is ook wel sterk soms.)
Maar dat ligt er dus een beetje aan wat je tegenstanders staan/hun teamcomp etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Deefje85 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 20:42:
[...]

meer utileg dank je :p Ben hem nu aan het spelen
Sommige champions hun abilities doen meer damage door AP te bouwen, sommigen werken met AD, sommigen hebben meer aan armor. Ryze gebruikt mana.

Itembuild:

Boots + 3 pots
Tear of the Goddess
Sorcerers shoes
Catalyst the Protector
Hextech revolver
Banshees Veil
Will of the Ancients
Glacial shroud
Frozen Heart
Void staff
Archangels staff

[ Voor 3% gewijzigd door speedzor op 31-01-2012 20:48 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Kort samen gevat hoe meer mana ryze geeft hoe sterker zijn krachten zijn.Dan was ik goed bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Deefje85 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 20:49:
Kort samen gevat hoe meer mana ryze geeft hoe sterker zijn krachten zijn.Dan was ik goed bezig
Staar je niet blind op de mana though, voor je W skill heb je bijvoorbeeld meer aan AP dan mana vanwege de scaling. Daarom dat je dus ook een Archangel en Will of the Ancients maakt, het geeft een sterke boost aan je cage.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Normaal koop ik altijd mana+ ap te samen op Archangel kan je veder bouwen met andere mana items toch?
Pagina: 1 ... 10 ... 91 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.