[PC] League of Legends - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 91 Laatste
Acties:
  • 175.680 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2012 @ 09:46:
[...]

Hier ben ik het helemaal mee eens.. Vrienden van mij spelen nog steeds zonder smartcast, dat begrijp ik echt niet. Spelen ze bijvoorbeeld Lux zonder smartcast.. ze weten echt niet wat ze missen ( en ja, ik heb het al vaak genoeg gezegd ) :P
mensen hebben soms problemen met veranderingen e
maar als het ten goede is, give it to me anyday
toen ik dit ontdekt had werd ik toch nog beter in LoL

ik gebruik het op alles en staat ook zo standaard ingesteld nu

alleen voor sommige is het wat lastig of het overwegen waard om het niet te doen
zoals Corki zijn Valkyrie

ik heb trouwens wat geluk gehad, een collega heeft zn lvl30 EUW account aan mij gedonneerd misschien kan ik dan eens meespelen met een GoT game
enkel zn champs is wat sneu, zal er nog paar van mijn betere op moeten unlocken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2012 @ 09:50:
Het grootste voordeel is volgens mij dat het een hoop tijd scheelt ( vindt ik ). Je hoeft niet meer te aimen maar je gaat met je cursos op een plek, en druk E in en je ability doen z'n werk. Dus je ziet geen mik/richt geval meer voordat je je ability uitvoert. Scheelt je een muisknop
Ok dat kan dan bij skilled shots wat schelen idd. Op Kennen bijvoorbeeld met zijn Q.
Als je het instelt is het dan voor iedere champion?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Sinds ik smartcast gebruik gaan sommige combo's ineens veel beter. Maar het is niet zo dat het zonder smartcast niet te doen is. Er zijn genoeg pro's die nog altijd zonder spelen en wel zijn waar ze zijn (SaintVicious bijv.).

Ik verander de settings wel per champion overigens. Meeste op smartcast maar sommige zaken wil ik kunnen zien, zoals de ultimate van Lux. Ik twijfel nog wat over de ultimate van Cassiopeia, ik oefen met beide om te zien wat beter bevalt.

Wat ik wel wil aanraden is smartcast uit te zetten op champions waar je niet zoveel ervaring mee hebt. Omdat je geen ranges kunt zien (in elk geval niet eenvoudig) is het anders lastig inschatten en leren. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swanfield schreef op maandag 30 januari 2012 @ 09:54:
[...]

Ok dat kan dan bij skilled shots wat schelen idd. Op Kennen bijvoorbeeld met zijn Q.
Als je het instelt is het dan voor iedere champion?
Exact. Mwha bij mij wel in ieder geval, bij mij staat het nu standaard zo ingesteld. Maar ik meen uit verschillende replies dat je het ook per champion kunt instellen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2012 @ 09:46:
[...]

Hier ben ik het helemaal mee eens.. Vrienden van mij spelen nog steeds zonder smartcast, dat begrijp ik echt niet. Spelen ze bijvoorbeeld Lux zonder smartcast.. ze weten echt niet wat ze missen ( en ja, ik heb het al vaak genoeg gezegd ) :P
Smartcast maakt je lui en zorgt ervoor dat je schattingsvermogen op den lange duur achteruit gaat.
Het besmet je gameplay op den lange duur.

Veel pros gebruiken het ook niet.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op maandag 30 januari 2012 @ 09:58:
[...]

Smartcast maakt je lui en zorgt ervoor dat je schattingsvermogen op den lange duur achteruit gaat.
Het besmet je gameplay op den lange duur.

Veel pros gebruiken het ook niet.
Totaal geen last van :) Na een jaar gaat het nog steeds goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diange
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 16:07
Ik zie dat paar mensen hier gebruik maken van twitchtv om te streamen. Waarom kiezen jullie dit boven own3d?
Zit er geen groter publiek bij own3d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Diange schreef op maandag 30 januari 2012 @ 10:01:
Ik zie dat paar mensen hier gebruik maken van twitchtv om te streamen. Waarom kiezen jullie dit boven own3d?
Own3d heeft grotere ad revenue maar een veel minder praktische interface.
Tenzij je veel viewers hebt zou ik voor twitch gaan. Zo veel gebruikersvriendelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diange schreef op maandag 30 januari 2012 @ 10:01:
Ik denk omdat hier een hoop andere games in het daglicht worden weergeven :) Denk aan BF3 enzovoorts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op zondag 29 januari 2012 @ 20:42:
[...]

grappig, maar lee sin is toch ook een assassin? 1v1 Godmode? akali met 2 items is sterker an ik met fullbuild.
akali hoeft niet gefeed te zijn om een penta te halen. bij lange na niet. een leaver die akali is kan mits gefarmed makkelijk bijkomen na mijn gevoel.

[mbr]*knip*[/mbr]
OK, Akali is be beste champ in LoL en maakt iedereen kapot met slechts Boots of Speed. Is dat wat je wilde horen dan? Misschien ben je gewoon niet zo'n goede Lee Sin en is je "full build" trash, is dat idee al eens voorgekomen?

Ook snap ik niet hoe Akali maar 2 items heeft als jij met 16k aan bende rondloopt. Klinkt onwaarschijnlijk. Doe eens LoLReplays

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2012 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Misschien kunnen we de Akali is OP, Lee Sin is UP discussie beter laten voor wat hij is.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Over smartcasten, Is het al mogelijk (dan al niet via een tooltje o.i.d.) om smartcast voor verschillende champ's in te stellen, of fatsoenlijk in een handeling.

Op sommige champs zou ik bijvoorbeeld best smartcast willen gebruiken, maar dit is voor mij niet fatsoenlijk in te stellen in de 1:30 min die je hebt zodra je de game in bent, vooral omdat (bij mij in ieder geval) de game volledig over z'n nek gaat als ik ook maar 1 spell op smartcast instel. (Kan champ niet meer bewegen, geen spells doen, wel summoners gebruiken)

@Groove volgensmij zijn patchnote's nog niet beschikbaar, zie ze thans nog nergens staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

atlantisx schreef op maandag 30 januari 2012 @ 10:40:
Over smartcasten, Is het al mogelijk (dan al niet via een tooltje o.i.d.) om smartcast voor verschillende champ's in te stellen, of fatsoenlijk in een handeling.
Ben ik nog niet tegengekomen en lijkt mij ook bijzonder moeilijk te maken.
Op sommige champs zou ik bijvoorbeeld best smartcast willen gebruiken, maar dit is voor mij niet fatsoenlijk in te stellen in de 1:30 min die je hebt zodra je de game in bent, vooral omdat (bij mij in ieder geval) de game volledig over z'n nek gaat als ik ook maar 1 spell op smartcast instel. (Kan champ niet meer bewegen, geen spells doen, wel summoners gebruiken)
Nog nooit last van gehad, dat klinkt als een flink probleem! Ik pas gewoon in de fountain/voor de minion spawn mijn keybindings elke game aan als dat nodig is. Nog nooit problemen mee gehad eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atlantisx schreef op maandag 30 januari 2012 @ 10:40:

@Groove volgensmij zijn patchnote's nog niet beschikbaar, zie ze thans nog nergens staan.
Probeer een reinstall ofzo. Je game hoort zich niet zo te gedragen. Bij mij liep ooit de hele boel eruit als ik geluidsinstellingen wilde veranderen, fixed na reinstall. Je kan SmartCast niet per champ doen. Zelfs niet per account. Vriend van me logt op m'n laptop in en kreeg mijn SmartCast binds.
Cloud schreef op maandag 30 januari 2012 @ 10:39:
Misschien kunnen we de Akali is OP, Lee Sin is UP discussie beter laten voor wat hij is.
Inderdaad. laten we die veronderstelling als de grap beschouwen die het is en er gewoon hard om lachen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cloud schreef op maandag 30 januari 2012 @ 10:42:
[...]

Ben ik nog niet tegengekomen en lijkt mij ook bijzonder moeilijk te maken.

[...]

Nog nooit last van gehad, dat klinkt als een flink probleem! Ik pas gewoon in de fountain/voor de minion spawn mijn keybindings elke game aan als dat nodig is. Nog nooit problemen mee gehad eerlijk gezegd.
Is het dan niet makkelijker om gewoon als je abilities te smartcasten? Behalve bepaalde ults ken ik niet echt nadelen van smartcasten, behalve als je de champ totaal niet kent en de ranges niet kan inschatten. En bepaalde ults uiteraard, maar ults smartcast ik nooit.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Vicarious schreef op maandag 30 januari 2012 @ 10:45:
[...]

Is het dan niet makkelijker om gewoon als je abilities te smartcasten? Behalve bepaalde ults ken ik niet echt nadelen van smartcasten, behalve als je de champ totaal niet kent en de ranges niet kan inschatten. En bepaalde ults uiteraard, maar ults smartcast ik nooit.
Ik smartcast ook vrijwel alles. Maar er zijn uitzonderingen en die pas ik voor de game altijd aan. Kleine moeite maar groot plezier zullen we maar zeggen. Ik heb bijvoorbeeld R wel op smartcast staan als ik Kassadin speel, maar niet als ik Lux speel.

Voor de rest heb ik eigenlijk alles altijd smartcast staan, of soms Smartcast + Self. Die laatste gebruik ik voor Morgana's black shield. Als smartcast niet lukt omdat je je cursor niet op een unit hebt, cast hij automatisch op jezelf. Gebruik ik bijvoorbeeld ook voor Lee Sin zijn schild en voor de meeste skills van Soraka. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kaluro2 schreef op maandag 30 januari 2012 @ 10:03:
[...]

Own3d heeft grotere ad revenue maar een veel minder praktische interface.
Tenzij je veel viewers hebt zou ik voor twitch gaan. Zo veel gebruikersvriendelijker.
En die player! Wat een gedrocht is dat. Stel: een game duurt 50 minuten. Prima. Begint met wat slap gelul van degene die het opneemt, champ select etc. Nouja, dat wil ik dus skippen dus ik spoel door naar ong. 10 minuten. Dan kom ik dus terecht op 10 minuten, maar is de totale tijd die in de balk staat ineens 60 minuten. Bovendien gaat de player ineens meer geheugen verbruiken en is dus de scaling op de balk ineens anders. Nog nooit zo'n crappy player gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Cloud schreef op maandag 30 januari 2012 @ 10:42:
[...]
Ja is ook meer dan genoeg tijd, als je client niet flipt =).
Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2012 @ 10:42:
[...]
Probeer een reinstall ofzo. Je game hoort zich niet zo te gedragen. Bij mij liep ooit de hele boel eruit als ik geluidsinstellingen wilde veranderen, fixed na reinstall. Je kan SmartCast niet per champ doen. Zelfs niet per account. Vriend van me logt op m'n laptop in en kreeg mijn SmartCast binds.
Ik zal het straks een proberen, moet zeggen dat ik het probleem al langere tijd hebt (1+ jaar), en in die tussentijd sowieso wel een keer pc reinstall, dus ook lol reinstall gedaan.
Vicarious schreef op maandag 30 januari 2012 @ 10:45:
[...]

Het is voor een groot deel < i fear change >, maar bij leesin bijvoorbeeld weet ik blindelings de range, maar zou ik er niet aan moeten denken te smartcasten.

En hoe kan ik bijvoorbeeld in een clusterfuck de goede champ selecten met een single target spell ?

[ Voor 6% gewijzigd door atlantisx op 30-01-2012 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
atlantisx schreef op maandag 30 januari 2012 @ 10:51:
[...]

En hoe kan ik bijvoorbeeld in een clusterfuck de goede champ selecten met een single target spell ?
Met de F-toetsen!

En ik begrijp wel wat je bedoelt denk ik.

@cloud: is dat smart+self niet onwijs zonde? Dan shield je met LEe Sin alleen jezelf ipv een ander en jezelf. Selfcast doe ik als ik dat gebruik gewoon met alt, eigenlijk zeer zelden nodig.

[ Voor 33% gewijzigd door Vicarious op 30-01-2012 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Ben je dan niet het voordeel van smartcasten kwijt? Ik kan mijn F toetsen in ieder geval niet aanraken zonder mijn linkerhand uit het QWER gebied te halen. Er zijn ook geen F toetsen voor de vijand toch ?

[ Voor 7% gewijzigd door atlantisx op 30-01-2012 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Vicarious schreef op maandag 30 januari 2012 @ 10:53:
[...]

Met de F-toetsen!

En ik begrijp wel wat je bedoelt denk ik.

@cloud: is dat smart+self niet onwijs zonde? Dan shield je met LEe Sin alleen jezelf ipv een ander en jezelf. Selfcast doe ik als ik dat gebruik gewoon met alt, eigenlijk zeer zelden nodig.
Zonde hangt af van hoe je het gebruikt. Natuurlijk zal ik met Lee Sin negen van de tien keer zijn shield op een ally gebruiken maar bij het junglen heb je die ally niet. Niets makkelijker dan gewoon W rammen om jezelf te shielden. Het was ook maar een voorbeeldje ;)

Misschien dat Morgana's Black Shield een beter voorbeeld is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Cloud schreef op maandag 30 januari 2012 @ 10:59:
Het was ook maar een voorbeeldje ;)
Of de Ward / W combo als escape die echt een stuk sneller is met smartcast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-03 13:28
Ik heb alles op smartcast staan, en voor het schild van Lee gebruik ik ALT+W. Volgens mij is dat zelfs een standaardinstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wravburn schreef op maandag 30 januari 2012 @ 11:02:
Ik heb alles op smartcast staan, en voor het schild van Lee gebruik ik ALT+W. Volgens mij is dat zelfs een standaardinstelling.
Klopt, is standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
  • Laatst online: 06-05-2021
Swanfield schreef op maandag 30 januari 2012 @ 09:49:
*voel me nu noob* maar kan iemand mij uitleggen wat smartcast precies doet en waar dat een voordeel mee is? Ik heb namelijk net de wiki gelezen en snap hem nog niet helemaal en zie ook niet het voordeel ingame :P Vast een domme opmerking :P
Met smartcast cast je je spell op de plek waar je cursor zich bevind. Het is hetzelfde idee als de Q van karthus en cassiopeia.

Ik zelf gebruik overal smartcast voor. Ik main lb en cassio en dan is het toch echt heel handig om snel je combo eruit te kunnen pompen. Ik vind dat cassio en lb niet te doen zijn zonder smartcast. Je wilt namelijk zo snel mogelijk bursten. Smartcast is zeker niet een must. Er zijn ook zat pro's die zonder spelen. (oa sushei van fnatic.)

edit: bedenk me net dat xerath de enige champ is waar ik geen smartcast gebruik. Het lukt me gewoon niet als ik in die form zit waardoor ik meer range krijg die stun te raken :P

[ Voor 9% gewijzigd door axel101 op 30-01-2012 11:38 ]

League of Legends EUW: IBullit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
djengizz schreef op maandag 30 januari 2012 @ 11:02:
[...]

Of de Ward / W combo als escape die echt een stuk sneller is met smartcast.
Ik heb niet zo heel lang geleden op een stream gehoord dat wanneer je die combo met smartcast wil duren, er een seconde delay zit vooraleer smartcast herkent dat er een ward is geplaatst, is dit niet zo?

Ikzelf speel nooit met smartcast (behalve Xerath ult, maar die speel ik bijna nooit) en gaat me ook prima :) Het vereist wat training, maar gaat perfect.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja even over smartcasten

bij Corki zn Valkyrie als je hem smartcast laat hij geen vuurspoor op de grond achter wat wel een deel van je skill is die gewoon wegvalt, beetje vreemd

en bij bvb Anivia of Karthus hun wall, is die wat lastiger te positioneren met smartcast maar hangt grotendeels af van waar je champ naar kijkt en eenmaal je het gewoon bent is het doenbaar

iemand haalde aan dat je je inschattingsvermogen vermindert door te smartcasten
persoonlijk vind ik dit niet echt waar, ik heb net een heel goed inschattingsvermogen gekregen door smartcast van hoever mn skills komen
vroeger lette ik er minder op omdat je steeds zag tot waar het kwam en nu weet ik het gewoon onderbewust :)

lee sin W + Ward
zal k vanavond es testen, op mn eigen pc terug woot woot
nieuw moederbord nieuw processor jupla Ci7/2600 here we come

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2012 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2012 @ 11:37:
ja even over smartcasten

bij Corki zn Valkyrie als je hem smartcast laat hij geen vuurspoor op de grond achter wat wel een deel van je skill is die gewoon wegvalt, beetje vreemd
Klinkt beetje buggy, daar heb ik met Corki geen last van; ook niet met Smartcast. En bij Corki heb ik juist alles op smartcast staan. :)
en bij bvb Anivia of Karthus hun wall, is die wat lastiger te positioneren met smartcast maar hangt grotendeels af van waar je champ naar kijkt en eenmaal je het gewoon bent is het doenbaar
Walls zijn lastig ja, daarvoor moet je denk ik echt wat ervaring opbouwen voordat je die kunt smartcasten. Ik speel geen van beide regelmatig dus ik doe het sowieso niet. :)
iemand haalde aan dat je je inschattingsvermogen vermindert door te smartcasten
persoonlijk vind ik dit niet echt waar, ik heb net een heel goed inschattingsvermogen gekregen door smartcast van hoever mn skills komen
vroeger lette ik er minder op omdat je steeds zag tot waar het kwam en nu weet ik het gewoon onderbewust :)
Het lijkt mij ook eerder andersom. Omdat je met Smart-cast je cursor positie exact bij moet houden omdat je geen range indicatoren meer ziet, lijkt het mij dat je juist meer moet opletten met SC dan anders. Al denk ik persoonlijk dat het niet veel scheelt, het is gewoon een kwestie van wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
Wow net een leuk potje met xerath. 10/1/13. Wel met op twisted tree lines met een full premare team want anders word ik gek van all die leavers en trollers. En nog 300 Ip en ik heb weer genoeg voor zigss die nieuwe champ. Hoe buiilden jullie eigenlijk xerath ik probeerde tank caster met rod of ages en rylay scepter. En toen was het zowat al weer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-03 13:28
Ik speel alleen Summoner's Rift 5v5, Xerath mid.

Ik ga eigenlijk niet voor de tanky dingen, je zou dat niet nodig moeten hebben door je enorme range.

Ik ga dus boots/3pots, dan 2x Doran's Ring -> Deathcap -> Morello's.

Dan een beetje kijken wat nodig is, bv. : WotA, Void Staff, Banshee's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
  • Laatst online: 08-11-2020
Wravburn schreef op maandag 30 januari 2012 @ 11:52:
Ik speel alleen Summoner's Rift 5v5, Xerath mid.

Ik ga eigenlijk niet voor de tanky dingen, je zou dat niet nodig moeten hebben door je enorme range.

Ik ga dus boots/3pots, dan 2x Doran's Ring -> Deathcap -> Morello's.

Dan een beetje kijken wat nodig is, bv. : WotA, Void Staff, Banshee's.
Ah ha dat is misschien ook wel wat handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
speedzor schreef op maandag 30 januari 2012 @ 11:36:
Ik heb niet zo heel lang geleden op een stream gehoord dat wanneer je die combo met smartcast wil duren, er een seconde delay zit vooraleer smartcast herkent dat er een ward is geplaatst, is dit niet zo?
Nee hoor, bij mij niet iig, het is instant.

Wel als je SmartCastOnKeyRelease gebruikt maar dan introduceer je altijd een kleine delay (of als je de ward uit range plaatst natuurlijk).

edit:
Cloud schreef op maandag 30 januari 2012 @ 11:42:
Walls zijn lastig ja, daarvoor moet je denk ik echt wat ervaring opbouwen voordat je die kunt smartcasten. Ik speel geen van beide regelmatig dus ik doe het sowieso niet. :)
Walls worden altijd loodrecht op de straal van een circel geplaats die als middelpunt de castende champ heeft en als straal de range van de ability.

[ Voor 35% gewijzigd door djengizz op 30-01-2012 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online
Vicarious schreef op zondag 29 januari 2012 @ 22:16:
[...]

Heb ik overigens ook. Moet er wel bij zeggen dat ik voordat ik het spel een beetje doorhad al op -60 stond ofzo. Ik speelde vanaf het begin meestal met mn vriendin en een andere gast (lvl 30 ) en werd continue gestompt. Nu sta ik bijna break even in normals, maar kheb niet echt het idee dat ik heel veel slechter ben dan de meeste tweakers.
hmm ik wist niet dat het echt mogelijk was :P maar i geuss zoals jij het verteld is het daarna wat lastiger, zal wel zo zijn dat er dan veeeeeel getrolled wordt op je normal elo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

djengizz schreef op maandag 30 januari 2012 @ 12:07:
[...]

Walls worden altijd loodrecht op de straal van een circel geplaats die als middelpunt de castende champ heeft en als straal de range van de ability.
Snap ik, maar dan nog. Zelfs zonder SC zijn walls lastig te plaatsen. Daar komt nog bij dat ze meestal breder worden naarmate je lvl hoger wordt. :) Maar het kan natuurlijk wel, zeker als je wat ervaring hebt met die champs/walls.
Jasper 99 schreef op maandag 30 januari 2012 @ 12:12:
[...]

hmm ik wist niet dat het echt mogelijk was :P maar i geuss zoals jij het verteld is het daarna wat lastiger, zal wel zo zijn dat er dan veeeeeel getrolled wordt op je normal elo.
Bij varieert het wat tussen de +20 wins en +10 wins t.o.v. losses. Heb een tijdje terug wel eventjes gelijk gestaan na een loss streak, maar sta op dit moment op iets van +15.

Er zijn echter genoeg mensen die minder wins dan losses hebben, al zou dat dankzij matchmaking op de lange termijn terug naar min of meer gelijk moeten vloeien. Afgezien van een kleine korte termijn afwijking daarop. En dan bedoel ik dat 390/400 vrij gewoon is, maar 300/400 vrij onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Kon jullie deze niet onthouden :-)

Afbeeldingslocatie: http://elohell.net/images/chill/0848452d71e1cbfce1534accb5f76d48.png

Ik smartcast overigens (nog) niet. gaat voor mij snel genoeg zoals het nu gaat.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt me dat ongeveer 50% van de community meer losses dan wins heeft want elke keer dat een team wint verliest een team. Een groot verschil in negatieve zin zoals 300-400 lijkt me vrij onmogelijk tenzij je steeds slechter gaat spelen. Groot verschil in positieve zin kan wel. Ik heb het zelf gehad dat ik op een gegeven moment vrijwel alleen maar ranked speelde. Maar aan het einde van season 1 wilde ik mijn gold rating vasthouden en niet moeilijk hoeven ragen als ik een game verlies. Dus toen deed ik na 400 games ofzo geen normal meer gespeeld te hebben dat opeens weer wel. Waarna ik doorhad dat mijn hidden elo daar toch wel erg laag was. Ik won bijna 90% zelfs als ik trollbuilds ging zoals gunblade/rageblade//deathcap tryn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik denk dat het altijd uit zal vlakken naar min of meer gelijk. Alleen het kan natuurlijk zijn dat je daar veel games voor nodig hebt.

Tenzij je op een van de uitersten qua elo zit, dus 0 of 2400 en daar ook echt hoort. Maar op een gegeven moment dan bereik je het elo waar je op hoort te zitten en vanaf dat punt zou je ongeveer 50/50 moeten spelen. Afhankelijk van wat het verschil is op het moment dat je daar kwam, kan het natuurlijk wel een tijd duren voordat je die 50/50 ook daadwerkelijk in je wins/losses terug ziet.

Significant meer of minder wins dan losses betekent dat je of flink aan het verbeteren bent of flink aan het verslechteren bent qua performance. En dat eerste klopt precies met jouw verhaal Lord-Ronddraai. :)

edit:
Bovenstaande is natuurlijk theoretisch als je kijkt naar hoe match making werkt; maar ik denk dat ook in de praktijk wel redelijk klopt.

[ Voor 9% gewijzigd door Cloud op 30-01-2012 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede teams heeft de support echt 0 cs in het begin?
Ik vraag me af of er mss plek is voor een paar cs voor de support. En ook hoeveel cs een support nodig zou moeten hebben dat ze er een extra gp5 item kan afmaken of boots.

Meestal als support ga ik terug @ lvl 5 / 6 en de ad carry pas veel later. Ik denk nu niet aan heel veel extra cs, maar een paar.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2012 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Die 0 is doorgaans vrij dom. Je ad carry moet toch een keer naar de shop gaan. Als je als support dan alle cs laat lopen ben je wel vrij stom bezig. Natuurlijk moet je in het geval van een lane freeze wat opletten.

Het is wel zo dat met name op lagere elo de ad carry echt niet elke cs raakt, als jij als support kans ziet om die cs wel te scoren is dat natuurlijk toppie. Al kan dat bij de wat minder slimme figuren wel irritatie uitlokken omdat ze dénken dat je hun cs jat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cloud schreef op maandag 30 januari 2012 @ 13:33:
Die 0 is doorgaans vrij dom. Je ad carry moet toch een keer naar de shop gaan. Als je als support dan alle cs laat lopen ben je wel vrij stom bezig. Natuurlijk moet je in het geval van een lane freeze wat opletten.

Het is wel zo dat met name op lagere elo de ad carry echt niet elke cs raakt, als jij als support kans ziet om die cs wel te scoren is dat natuurlijk toppie. Al kan dat bij de wat minder slimme figuren wel irritatie uitlokken omdat ze dénken dat je hun cs jat.
Er zijn mensen, en daar is iets voor te zeggen, die vinden dat als de AD carry recallt, de support dat ook moet doen. De support zal de CS en de XP nauwelijks missen, terwijl de AD carry door een goede botlane gezoned kan worden als de support aan het shoppen is. Dan mist de AD carry dus een bak met XP en CS terwijl jij aan het shoppen bent, en mist hij het later nog eens als hij zelf gaat shoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Vicarious schreef op maandag 30 januari 2012 @ 13:39:
[...]

Er zijn mensen, en daar is iets voor te zeggen, die vinden dat als de AD carry recallt, de support dat ook moet doen. De support zal de CS en de XP nauwelijks missen, terwijl de AD carry door een goede botlane gezoned kan worden als de support aan het shoppen is. Dan mist de AD carry dus een bak met XP en CS terwijl jij aan het shoppen bent, en mist hij het later nog eens als hij zelf gaat shoppen.
Eens! Daarbij is elke kans dat de support extra wards kan kopen mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
[...]

Inderdaad, ik ga ook altijd terug als support zijnde wanneer m'n AD carry weg gaat. Sowieso moet je eerst je lane pushen en daarna recallen, waardoor de support in feite geen CS zou kunnen pakken.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Vind ik een goede inderdaad. :) Ik doe dat doorgaans zelf ook als ik support speel, helaas de anderen op mijn niveau niet echt. En dat geldt ook voor het eerst pushen + dan recallen principe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2012 @ 13:30:
Goede teams heeft de support echt 0 cs in het begin?
Dat is wel het doel en daarom ook de GP/10 items of runes.
In feite zou dit voldoende inkomen moeten geven voor de core support items en wards (oracle).

Af en toe zul je in elke game wel de mogelijkheid hebben om wat te farmen en goud krijgen van assists. Je kunt hier alleen als support niet vanuit gaan of je build op baseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2012 @ 12:50:
Het lijkt me dat ongeveer 50% van de community meer losses dan wins heeft want elke keer dat een team wint verliest een team. Een groot verschil in negatieve zin zoals 300-400 lijkt me vrij onmogelijk tenzij je steeds slechter gaat spelen.
Ken iemand die van -20 naar -50 is gegaan omdat ie champs blijft spelen waar hij echt mee zuigt en niet beter wordt. Het kan dus wel degelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op maandag 30 januari 2012 @ 13:47:
[...]

Dat is wel het doel en daarom ook de GP/10 items of runes.
In feite zou dit voldoende inkomen moeten geven voor de core support items en wards (oracle).

Af en toe zul je in elke game wel de mogelijkheid hebben om wat te farmen en goud krijgen van assists. Je kunt hier alleen als support niet vanuit gaan of je build op baseren.
Ik bedoel ook echt minieme cs early game <lvl6 no deaths/kills
Puur om je eerste gp5 item af te kunnen maken en wellicht boots.

Het pushen en dan samen recallen kan. maar ik hou daar wel van. Als soraka krijg ik die minions dan zo getanked dat wanneer ze terug komen ze over het midden moeten gaan en vatbaar zijn voor ganks.

Ik zal eens kijken
1. Hoe lang het duurt om lvl 6 te worden puur met minions
2. Hoeveel geld je dan ongeveer hebt.
3. Hoeveel goud je extra moet hebben om je volgende item te kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2012 @ 14:04:
[...]

Ik bedoel ook echt minieme cs early game <lvl6 no deaths/kills
Puur om je eerste gp5 item af te kunnen maken en wellicht boots.

Het pushen en dan samen recallen kan. maar ik hou daar wel van. Als soraka krijg ik die minions dan zo getanked dat wanneer ze terug komen ze over het midden moeten gaan en vatbaar zijn voor ganks.

Ik zal eens kijken
1. Hoe lang het duurt om lvl 6 te worden puur met minions
2. Hoeveel geld je dan ongeveer hebt.
http://ggc.leaguecraft.co...mizing-passive-gold-gain/

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2012 @ 14:04:
Tuurlijk als jij wat creep neemt zul je je items sneller afhebben.

Probleem is alleen dat in goede bottom lanes elke creep telt voor de carry en dat lanes vaak beslist worden door zaken als wie bv. het eerste zijn BF sword heeft. Door een paar creeps te nemen vertraag je dit en jij kan minder invloed uitoefenen met dat goud om de lane te winnen dan de carry zou doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op maandag 30 januari 2012 @ 14:09:
[...]

Tuurlijk als jij wat creep neemt zul je je items sneller afhebben.

Probleem is alleen dat in goede bottom lanes elke creep telt voor de carry en dat lanes vaak beslist worden door zaken als wie bv. het eerste zijn BF sword heeft. Door een paar creeps te nemen vertraag je dit en jij kan minder invloed uitoefenen met dat goud om de lane te winnen dan de carry zou doen.
Echt elke? Ik denk als je support ipv een regrowth pendant een philo stone zou kopen dat die paar cs elkaar wel balanceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
[...]

Dan moet wel eerst de lane een beetje gepushed zijn imo,

Als je AD carry dit niet doet en je tower word keihard gepushed zal je AD carry uiteindelijk ook farm missen en mis je de kans om de lane te freezen. Over het algemeen moet je een beetje de afweging maken of recallen het op dat moment het ook echt waard is. Zijn ook genoeg momenten waar je even kan gaan roamen als de andere support er ook niet is.

Mutual supporting ;D

Voor de andere mensen, ik ga binnenkort weer aan de site werken. Ben dit weekend net verhuist dus heb niet zoveel tijd gehad. Het komt eraan echt waar xD

[ Voor 7% gewijzigd door Jeffroiscool op 30-01-2012 14:14 ]

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Laat ik het zo zeggen, hoe hoger het nivo hoe belangrijker het wordt en hoe zwaarder het verschil in cs tussen carries gaat wegen.

Er zijn natuurlijk wel nuances en bv. in een kill lane kan het beter zijn om de support wat cs te geven om sneller te snowballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op maandag 30 januari 2012 @ 14:14:
[...]

Laat ik het zo zeggen, hoe hoger het nivo hoe belangrijker het wordt en hoe zwaarder het verschil in cs tussen carries gaat wegen.

Er zijn natuurlijk wel nuances en bv. in een kill lane kan het beter zijn om de support wat cs te geven om sneller te snowballen.
Tbh supports hoeven helemaal niets te krijgen. Met 2/3x Gold/time item en Gold/time Quints/Masteries krijg je sowieso 8-9k+ per game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn reis vanuit elo 965 voorloopt voorspoedig. met een winstreak zit ik nu op de 1151. Wanneer er tussen de tegenstanders echt een niveau verschil zit dan kun je 1op1 domineren. Mss niet per se met kills maar wel met farm en denial.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Netjes :o

Wat voor champs/rollen speel je om te kunnen domineren en je win streak te behalen? Want dan moet ik die ook maar eens spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-06-2021
Cloud schreef op maandag 30 januari 2012 @ 14:50:

Wat voor champs/rollen speel je om te kunnen domineren en je win streak te behalen? Want dan moet ik die ook maar eens spelen :+
Solo top, Mid of jungle.

Solo top- Gankplank, Garen, Nasus etc

Mid- Ligt aan de enemys

Jungle- Lee Sin, Shaco, Gankplank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op maandag 30 januari 2012 @ 14:50:

Ryze flash teleport. 0/3/27 masteries met mpr mana/5 mr/lvl en ms quints
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cxmAV.png

als het goed gaat @ 600 gold koop tear en tp/loop terug. Als je dan je tp over hebt kun je je mana spammen en een refill doen en terug tp'en om je lane te domineren.

Als het slecht gaat. Focus op minions. 390 gold. Koop mana regen item en tp terug. Met volle mana en wat mana regen houd je het dan weer even vol zonder dood te gaan.

Veel silence/stuns dan koop je mrboots.

p.s. Ik zoek nog steeds wat mensen voor een got ranked team. DM me als je een invite wilt.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2012 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit al in het eerste got ranked team. We staan nu op 4 wins en 1 loss en een ELO van 1057. ELO op ranked teams werkt blijkbaar flink anders. Ik stel trouwens wel voor dat we zoveel mogelijk rollen spelen die ons goed liggen. In de eerste game ging dat volgens mij een beetje mis. Tevens lijkt Teamspeak mij vrij essentieel, tis niet handig als er 1 of 2 niet op TS zitten.

Mijn beste rollen zijn solo top en jungler, maar ook op support kan ik nog wel aardig uit de voeten. Op mid en AD carry zijn andere spelers uit ons team veel beter en veelzijdiger dan ik. Op mid kan ik namelijk alleen Kennen, Gragas en Galio spelen, als AD carry alleen Ashe en Ezrael.

[ Voor 64% gewijzigd door Vicarious op 30-01-2012 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geef me ook wel op als jungler/support. Ingame name is Stringrbell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik me aanmelden voor GoT LoL Matches? Is er een teamspeak beschikbaar ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2012 @ 15:54:
Waar kan ik me aanmelden voor GoT LoL Matches? Is er een teamspeak beschikbaar ofzo?
http://www.fakegaming.eu

Niemand leest die OP <3

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diange
  • Laatst online: 13-09 16:07
Check eerst pagina van deze topic daar staat het vermeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha thanks <3

OP heb ik niet volledig gelezen inderdaad

-edit
SaphuA met het verkeerde been uit bed gestapt? je reageert er zelf toch ook op?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2012 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Reageer er gewoon niet op ;) Als mensen die grote blauwe letters niet lezen zoeken ze het zelf maar uit.

Edit: @Whis; Nee hoor.
Er zijn mensen die een hoop tijd hebben gestopt in de topic start, de externe site en het hosten van de TeamSpeak server. Als er dan iemand komt die, ondanks de forum-etiketten hier op GoT en de enorme blauwe letters, toch nog om informatie vraagt die je gewoon niet over het hoofd kan zien als je ook maar 1 seconde naar de OP kijkt, dan heb ik daar weinig begrip voor. Erg makkelijk vind ik dat :)

[ Voor 43% gewijzigd door SaphuA op 30-01-2012 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
SaphuA schreef op maandag 30 januari 2012 @ 16:01:
[...]

Reageer er gewoon niet op ;) Als mensen die grote blauwe letters niet lezen zoeken ze het zelf maar uit.
Ik ben nou eenmaal iemand die gewoon MOET reageren! :D

Ik wil aardig zijn! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Vayne vandaag voor het eerst weer gespeeld na de patch. De veranderingen zijn echt amper/niet merkbaar voor mijzelf iig. Ze speelt nog net zo lekker als eerst, alleen zie ik steeds minder Vayne's in de matches die ik speel. Tegenwoordig zie ik vaak: AD Kennen, Kog'maw, (surfin) Ezreal en af en toe een Miss Fortune.

Opzich jammer, want Vayne is misschien in laning phase wel 1 van de zwakkere AD's maar lategame maakt ze dat nog steeds meer dan goed.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
  • Laatst online: 29-09 21:11
OP's zijn overrateden, en verder is de teamspeek ts.nutral.net.

[ Voor 5% gewijzigd door Gideon_92 op 30-01-2012 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 30 januari 2012 @ 15:36:
Ik zit al in het eerste got ranked team. We staan nu op 4 wins en 1 loss en een ELO van 1057. ELO op ranked teams werkt blijkbaar flink anders. Ik stel trouwens wel voor dat we zoveel mogelijk rollen spelen die ons goed liggen. In de eerste game ging dat volgens mij een beetje mis. Tevens lijkt Teamspeak mij vrij essentieel, tis niet handig als er 1 of 2 niet op TS zitten.

Mijn beste rollen zijn solo top en jungler, maar ook op support kan ik nog wel aardig uit de voeten. Op mid en AD carry zijn andere spelers uit ons team veel beter en veelzijdiger dan ik. Op mid kan ik namelijk alleen Kennen, Gragas en Galio spelen, als AD carry alleen Ashe en Ezrael.
Zit er ook in het beste ben ik top/jungle denk ik. Ad speel ik ook wel goed maar niet echt met de champions die nu top picks zijn. Mid doe ik eigenlijk nooit maar anivia speel ik wel goed. En supporten vind ik gewoon prima zeker in een team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een oplossing voor de traagheid van LoL Replay?

Een game verloopt tussen de 9 - 20 fps.. ik heb nog nooit fps lag gehad, behalve met LoL replay (zojuist weer geinstalleerd)

-edit
OH JEEJ! er is een queue!!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2012 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
Pff vanmiddag had ik dan wel geen last van fps lag maar van gewone lag.... ik ging drie keer dood zonder dat ik het door had. Heb uiteindelijk maar moeten leaven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga een match beginnen om 19:00, Normal 5VS5, check http://www.fakegaming.eu/...?act=viewmatch&matchid=18

@Gideon_92 dan moet je ervoor zorgen dat je snel level 30 bent :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2012 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
Jammer dat ik niet mee mag doen. Nog geen level 30...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeffroiscool schreef op maandag 30 januari 2012 @ 16:05:
[...]

Ik ben nou eenmaal iemand die gewoon MOET reageren! :D

Ik wil aardig zijn! :D
BTW er kunnen zich ook MEER dan 10 man inschrijven. Aangezien je niet weet wie er als eerste zijn ingeschreven (staat er niet bij) lijkt me dat niet heel handig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
Cloud schreef op maandag 30 januari 2012 @ 12:19:
[...]

Er zijn echter genoeg mensen die minder wins dan losses hebben, al zou dat dankzij matchmaking op de lange termijn terug naar min of meer gelijk moeten vloeien. Afgezien van een kleine korte termijn afwijking daarop. En dan bedoel ik dat 390/400 vrij gewoon is, maar 300/400 vrij onmogelijk.
Niet helemaal. Zodra je elo ongeveer gelijk is aan je werkelijke speelsterkte zul je gematched worden met spelers van je eigen niveau, en zul je dus theoretisch gezien vanaf dan 50% scoren. Zolang dat nog niet zo is, ga je dus meer/minder games winnen.

Daarom is het verschil tussen wins en losses een vrij accurate manier om iemands speelsterkte in te schatten. Iemand die bijvoorbeeld 60 meer wins dan losses nodig heeft gehad om op zijn werkelijke elo te komen, zal vanaf dat punt ongeveer de helft winnen. Qua percentages komt het inderdaad steeds dichter bij 50/50, maar het verschil van 60 wins zou moeten blijven. Eveneens zal iemand met 100 meer losses dan wins daar dus op blijven als hij op het niveau is gekomen waar hij thuishoort.

Natuurlijk zijn er uitzonderingen wat betreft dat verband: iemand die vaak in premades speelt met spelers die een hogere rating hebben, zal een gemiddelde tegenstand hebben die hoger ligt dan zijn eigen elo, en dus meer punten krijgen per winst dan eraf gaan per verlies. Die zou dus met 20 meer losses dan wins op een hoger niveau kunnen zitten dan iemand die evenveel wins als losses heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is een surfin Ezreal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

the Virtual schreef op maandag 30 januari 2012 @ 19:03:
[...]

Daarom is het verschil tussen wins en losses een vrij accurate manier om iemands speelsterkte in te schatten. Iemand die bijvoorbeeld 60 meer wins dan losses nodig heeft gehad om op zijn werkelijke elo te komen, zal vanaf dat punt ongeveer de helft winnen. Qua percentages komt het inderdaad steeds dichter bij 50/50, maar het verschil van 60 wins zou moeten blijven. Eveneens zal iemand met 100 meer losses dan wins daar dus op blijven als hij op het niveau is gekomen waar hij thuishoort.

[...]
I stand corrected: je hebt inderdaad helemaal gelijk. :) Ik maakte een foute aanname in mijn redenatie, namelijk dat de huidige W:L ratio gebruikt wordt binnen MM, maar dat is niet zo. Hidden elo is een losstaande variabele. Dan zul je inderdaad niet veel spelers op een break even punt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Als je trinity force koopt gaat ezreal surfen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atlantisx schreef op maandag 30 januari 2012 @ 19:33:
[...]

Als je trinity force koopt gaat ezreal surfen :).
Tja hij moet toch wat als ie lategame niet meer viable is met Trinity Force. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2012 @ 19:35:
[...]

Tja hij moet toch wat als ie lategame niet meer viable is met Trinity Force. :+
Hij is ook niet viable met Trinity force 2x bloodthrister IE en LW.
Wel aardig voor games die onder de 25 minuten beslist worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt ranked eruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2012 @ 20:08:
[...]

Tenzij je double/triple/quarda/pentalift heet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2012 @ 20:08:
[...]

Hij is aardig viable zonder de nutteloosheid van Triforce. Ik hou het liever bij een standaard ranged carry build. Q is toch puur een earlygame skill damage-wise. Je moet er niet omheen bouwen alsof Q Ezreal's begin en einde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Vicarious schreef op maandag 30 januari 2012 @ 18:55:
[...]

BTW er kunnen zich ook MEER dan 10 man inschrijven. Aangezien je niet weet wie er als eerste zijn ingeschreven (staat er niet bij) lijkt me dat niet heel handig :P
Opgelost (soort van).

http://www.fakegaming.eu/...?act=viewmatch&matchid=14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Like a boss!

Afbeeldingslocatie: http://img52.imageshack.us/img52/2571/likeabawz.jpg

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Pubstomping omdat ik me verveel:
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/f8tw

Video hier (m'n mic is fucked up though D:)
http://nl.twitch.tv/jeffroiscool/b/307042884#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnenkort maar eens 5vs5 custom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Sigh, CLG.eu is terug AL geworden. Wat is hier nog professioneel aan...

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!
speedzor schreef op maandag 30 januari 2012 @ 22:12:
Sigh, CLG.eu is terug AL geworden. Wat is hier nog professioneel aan...
Helemaal niks. 1 grote teringsoap met die kutkneus WetdreaM.

edit: het team van Wickd blijft overigens gewoon onder de naam CLG.eu spelen. Absolutelegends.eu hebben nu dat Mistral team (mtl) opgepikt.

[ Voor 22% gewijzigd door Vicarious op 30-01-2012 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-10 15:41
Na 3 weken nog eens een potje LoL gespeeld. Aangezien het toch een tijdje geleden was, besloot ik om een Co-op vs AI te doen om eventjes de skills wat op te frissen.
Maar ik ben toch wel redelijk ontgoocheld en na 1 potje heb ik m'n client maar afgesloten.

Tjongejonge, wat een kansloze droeftoeters waren het weer in het spel :') Het spel was wel goed, maar het begon al met 1 die Jungle ging proberen met Fiddlesticks. Hij ging dan naar Katarina en die begon te klagen over KS! Met een licht grappige comment "Don't nag about KS, just kill faster next time :p" Heb ik de gemoederen wat kunnen bedaren maar toen was de flamewar begonnen.

Fiddlesticks ging altijd de andere champions gaan irriteren door KS/gank wanneer het totaal niet paste (en hij dus ook gewoon geownd werd door de bots) en als ik een gank had met 3 champions kwam hij niet af maar bleef hij de andere vervelen met KS met 1 champion etc.

En op het einde durft hij nog te lachen met m'n 4/6/11 score terwijl de zijne niet veel beter was en ik als Ashe in early game helemaal niet goed ben alleen te laten als er een gank is.

Op het eind heb ik maar een report gedaan met "Negative attitude" want dit was toch echt gewoon compleet kansloos :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom denken alle streamers dat we tegen hun kop willen aankijken tijdens een game? Vooral als ze geen donder zeggen =|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Wie boeit het in godsnaam wie de kills pakt in co-op vs ai....
Enige reden om dat te spelen is snelle win of the day, aka SNEL.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatic_FS schreef op maandag 30 januari 2012 @ 22:57:
Wie boeit het in godsnaam wie de kills pakt in co-op vs ai....
Enige reden om dat te spelen is snelle win of the day, aka SNEL.
Vind het zo irritant dat als ik op een dag waar ik geen tijd heb om hele games te spelen even een Co-op doe en mensen daadwerkelijk tryhard gaan lopen spelen tegen bots. 5man mid > endgame in 10mins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2012 @ 22:28:
Waarom denken alle streamers dat we tegen hun kop willen aankijken tijdens een game? Vooral als ze geen donder zeggen =|
Sorry hoor :P
M'n mic doet een beetje kut en wist nie wat ik moet zeggen D:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeffroiscool schreef op maandag 30 januari 2012 @ 23:25:
[...]

Sorry hoor :P
M'n mic doet een beetje kut en wist nie wat ik moet zeggen D:
whehe ik denk eerlijk gezegd niet dat hij op jou doelde hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Vicarious schreef op maandag 30 januari 2012 @ 23:29:
[...]
whehe ik denk eerlijk gezegd niet dat hij op jou doelde hoor :P
Inderdaad, denk ik ook :P

*O* *O* Jeffro *O* *O*

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Hehe,

Zal hoe dan ook kijken of ik in mijn eigen streams meer kan praten xD
Ik vind cam gewoon leuk staan ookal zie ik er zelf niet uit xD

Zal eens Ranked doen van de week als ik tijd heb en ragen als ik verlies! :D

Jammer dat Xsplit geen ruisonderdrukking heeft zoals Teamspeak, misschien moet ik hem toch een keer door Virtual Audio Cable heen jassen ofzo :P

Edit: Heb al heel wat kunnen doen door wat instellingen te wijzigen (veel instellingen in m'n oude audigy xD)

Zou volgende stream hopelijk beter moeten gaan :D

[ Voor 42% gewijzigd door Jeffroiscool op 30-01-2012 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Zo nieuwe champ rotation :) Zit voor mij niks echt tussen behalve dat ik wel een keer Jax wil proberen de rest vind ik niet zo boeiend :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2012 @ 22:28:
Omdat na veel peilingen het naar voren is gekomen dat er veel meer animo is voor stream+camfeed dan zonder. Mensen vinden het interessant om gezichtsuitlatingen te zien tijdens het gamen.

Ook al wordt er niks gezegd, biedt het nog meerwaarde. Een brede smile op je gezicht na het overleven van een 4 man gank waarbij je nog een kill of 2 meeneemt, daar kan een gewone stream feed niet tegenop.
Of een gefrustreerd hoofd wanneer je oppo met 1 hp wegrend ;).

Ik heb misschien niet de meest populaire stream, maar toch al ongeveer 3k views total. Ik ben zeer bekend in het opzetten van een goede stream met effectieve overlays en automatische overlay switching en het maximalizeren van de quality ten opzichte van CPU load en bandbreedte.

En vele vele uren/dagen/weken later is de conclusie toch echt dat een fatsoenlijke cam-feed (Op een goed gebied binnen het scherm zonder dat het opvalt als er 'niet bijhorende') zeer gewaardeerd wordt.

Kijk mijn laatste VOD maar eens op www.twitch.tv/kaluroo, wat mij betreft directe meerwaarde.

Misschien dat een john doe die voor het eerst de stream opzet gaat haten alleen haters heb je altijd en je kan niet iedereen pleasen.

Ik geef ook voice-comments maar ik heb hier lang niet altijd de mogelijkheid voor vanwege omstandigheden. Op die tijden moet een cam feed het maar doen.

Een stream hoort uniek en persoonlijk te zijn, niet 13 in een dozijn. Cam feeds en overlays helpen hier aan mee zonder af te doen aan de viewing experience.

Hopelijk heb je hier voldoende info aan, ik kan er dieper op in gaan maar dat kan via DMs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 10:25
Introducing the Locket of the Iron Solari

Naturally, with Stark’s Fervor now building from the Kindle Gem, we wanted to create a new mid game upgrade for the Emblem of Valor. Since we had just remade this item with support and tank champions in mind, we also wanted to make sure this new item was tailored to these roles. Thus, the Locket of the Iron Solari was born.

For the components of this new item we selected the Emblem of Valor along with another durability item popular amongst tank and support champions: the Heart of Gold. Providing additional Health, Armor and Health Regen along with an upgraded Health Regeneration aura, the Locket of the Iron Solari is a cost-effective way to keep your Emblem of Valor viable as the game wears on. And to top it all off, you’ll also be able to activate the item to give your team a brief damage shield nearby allies under attack by area of effect damage!

+300 Health
+35 Armor
UNIQUE Aura: Nearby allied Champions gain 15 Health Regen per 5 seconds.
UNIQUE Active: Shield yourself and nearby allies for 5 seconds, absorbing up to 50 (+10 per level) damage (60 second cooldown).

OPOPOPOPOPOPOPOPOPOPOPOPOPOPOPOP

zometeen zit elke botlane met 2 van die dingen lekker 30hp/5 regen en die shield, ben je amper meer support heals nodig.

http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=572564

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Voor mij zit er een boel leuks bij :)

Caitlynn - Heb ik nog niet maar vind ik erg leuk om te spelen
Urgot - idem dito
Sejuani - Logisch, mooi proberen :)

Ik meende dat ik nog 1 zag die ik nog niet had + deze week Akali kopen met IP en Ziggs met RP en hopen op leuke 6300 ip champion sale characters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
wildcardxl schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 08:55:
Voor mij zit er een boel leuks bij :)

Caitlynn - Heb ik nog niet maar vind ik erg leuk om te spelen
Urgot - idem dito
Sejuani - Logisch, mooi proberen :)

Ik meende dat ik nog 1 zag die ik nog niet had + deze week Akali kopen met IP en Ziggs met RP en hopen op leuke 6300 ip champion sale characters :)
Wat zit er deze week in de rotation dan? Championrotation.com lijkt niet te zijn bijgewerkt en de gewone sites zijn geblokeerd hier..

De laatste tijd ben ik vooral bezig geweest om Rumble te trainen en inmiddels verlies ik er vrijwel nooit meer m'n lane mee, dus het wordt tijd om me in een volgende champ te gaan verdiepen :)

D3 Profile

Pagina: 1 ... 9 ... 91 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.