[PC] League of Legends - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 91 Laatste
Acties:
  • 175.680 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 16:26:
[...]

Tegenwoordig haal ik altijd 4 wars in plaats van 3, die potions gebruik ik toch zelden xD
heb ook willen merken na de nerf op de potions dat ze echt wel een pak minder effectief geworden zijn

vroeger ging mn voorkeur op veel champs uit naar boots+3 potions
maar nu koop ik vaker een doran's item

de pink ward is inderdaad ook leuk om mee te starten maar in normals wordt er erg weinig geward en low elo ook dus.. dan is het wat minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-08-2024
Iemand een goede route voor Lee sin jungle? Ik deed Wraiths + Red voor lvl 2 gank maar ik failde en ging dood, ik koop cloth+5 pots en nog ben ik low hp. moet je die health pots spammen ofzo?

runes:
2x ArP quinter
1x AD quinter
9x mr/level blue
9x flat armor yellow
9x attack speed red

Moet te doen zijn toch? of ben ik nou gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn support gaat ongeveer zo:

fairy charm. twee wards en dan mana potions (of met soraka drie wards aangezien je geen mana potions nodig hebt)

een minuut nadat de jungle blue heeft (ongeveer) eerste ward wegzetten en deze vervangen als hij stopt. Dan aan het eind van ward twee terug naar base, eerste gp/5 item halen en wellicht schoenen (licht aan gold) en weer een ward (liefste twee)

zelfde weer herhalen. als je eenmaal twee gp/5 items hebt (vaak sla ik kages lucky pick over) is er absoluut geen reden meer om geen wards te kopen. dan zorgen dat je je team kan supporten in teamfights door aegis te halen.
dan je gp5 upgraden naar shureilas en/of randouims omen (klote namen)

endgame ben je voor wards meer afhankelijk van assists en baron/dragon maar tegen de tijd dat je shureilas hebt moet het bijna klaar zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
@Cloud

Ik stel ook zeker niet dat kennen de beste ad carry is, of uberhaubt een goede ad carry. Maar lategame tekort schieten als AD carry vind ik zelf haast niet mogelijk. (zo heeft Caitlin ook geen steriod, en een vrij matige ult, Q spam kan niet zonder mana regen, maar mid/lategame kan deze met auto attacks goed haar taak doen)

Voordeel van Kennen vind ik dat hij in een teamfight zijn ulti aan kan zetten, W inrammen tussendoor en in all die tijd gewoon kan blijven auto-attacken. Vind kennen mede door zijn ability's een acceptabele AD carry, ondanks dat zijn abitlity's 0,0 schalen met AD, brengt hij wel een beetje CC in het gevecht, en heeft hij een aardige ontsnap mogelijkheid.

High elo kan ik verder niet beoordelen, maar in normals & 1400 elo werkt het in ieder geval prima.

Ander voordeeltje aan kennen, mocht de tegenstander zeer veel armor stacken, of je team AP te kort komen kan je altijd nog je rol naar AP toe draaien, desnoods door een lategame verkoop van items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
Weet er iemand hoe het komt dat als ik speel ,ik met een enorme lag zit constant. Mijn internet werkt goed maar als ik lol ga spelen lag ik/?,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-10 10:10
Hoe ben je verbonden? Bedraad/Draadloos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Deefje85 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 17:18:
Weet er iemand hoe het komt dat als ik speel ,ik met een enorme lag zit constant. Mijn internet werkt goed maar als ik lol ga spelen lag ik/?,
Heb je een hoge ping ? Als je regelmatig meer dan 1 zo'n ping balk hebt dan heb je of een slecht netwerk of onvoldoende bandbreedte voor LoL. Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/206cu1w.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
atlantisx schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 17:30:
[...]

Heb je een hoge ping ? Als je regelmatig meer dan 1 zo'n ping balk hebt dan heb je of een slecht netwerk of onvoldoende bandbreedte voor LoL. [afbeelding]
Normaal heb ik dat nooit.Dat is juist zo raar, heb soms heel die balk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
atlantisx schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 17:30:
[...]

Heb je een hoge ping ? Als je regelmatig meer dan 1 zo'n ping balk hebt dan heb je of een slecht netwerk of onvoldoende bandbreedte voor LoL. [afbeelding]
Mijn netwerk is getuige andere games die ik speel en downloads die ik doe prima in orde, maar ook ik heb in LoL dat hij af en toe van 50 ms naar 1000 schiet.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Vicarious schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 17:34:
[...]

Mijn netwerk is getuige andere games die ik speel en downloads die ik doe prima in orde, maar ook ik heb in LoL dat hij af en toe van 50 ms naar 1000 schiet.
Dat heb ik nu constant. ping pong echt beu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Niet iemand anders die op jou verbinding aan het downloaden/youtubeHD o.i.d bezig is ?
Bij een "normaal" adsl abbo (20mbit) zit je al in de buurt van je volledige bandbreedte door 1/2 MB/s te downloaden, en dan na te gaan dat de meeste adsl abbo's niet eens in de buurt van 20mbit komen.

LoL heeft in verhouding tot andere spellen een (in mijn mening) idioote hoeveelheid bandreedte nodig (ondanks dat het niet eens zo heel veel gebruikt. Ja deze zin maakt no-sense maar het is echt zo ;) ).

Dat andere games dan ook wel goed werken maakt maar weer eens duidelijk hoe capabel het team van riot is :).

Sidenote: Als je het alleen op dit moment hebt kan het natuurlijk ook gewoon een storing op de server zijn, of bij je provider, etc etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:34
Vicarious schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 17:34:
[...]

Vreemd, heb in alle tijd dat ik LoL nu speel nog nooit last gehad van netwerk problemen. Alleen heeft af en toe als de servers fucked waren. Maar dat is me ook al heel erg lang niet gebeurd.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
atlantisx schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 17:41:
Niet iemand anders die op jou verbinding aan het downloaden/youtubeHD o.i.d bezig is ?
Bij een "normaal" adsl abbo (20mbit) zit je al in de buurt van je volledige bandbreedte door 1/2 MB/s te downloaden, en dan na te gaan dat de meeste adsl abbo's niet eens in de buurt van 20mbit komen.

LoL heeft in verhouding tot andere spellen een (in mijn mening) idioote hoeveelheid bandreedte nodig (ondanks dat het niet eens zo heel veel gebruikt. Ja deze zin maakt no-sense maar het is echt zo ;) ).

Dat andere games dan ook wel goed werken maakt maar weer eens duidelijk hoe capabel het team van riot is :).

Sidenote: Als je het alleen op dit moment hebt kan het natuurlijk ook gewoon een storing op de server zijn, of bij je provider, etc etc etc.
Denk niet dat mijn buurvrouw van 75 jaar op mijn netwerk zit en het ander huis ook niet.Die hebben geld genoegd xd. Denk misschiens bij de provider waarschijnlijk.

Maar toch ik kan deftig op mijn internet eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Intruder schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 17:42:
[...]

Vreemd, heb in alle tijd dat ik LoL nu speel nog nooit last gehad van netwerk problemen. Alleen heeft af en toe als de servers fucked waren. Maar dat is me ook al heel erg lang niet gebeurd.
Ik afgezien van de serverproblemen door Riot inderdaad ook niet. Nouja, tenzij er echt problemen waren bij UPC een storing o.i.d. Voor de rest altijd toppie. Heel enkelt eens een lagspike maar dat is echt één keer per 20 games ofzo, voor een seconde.

Deefje welke provider heb je?

Dig. Scarra is aan het streamen trouwens: www.twitch.tv/scarra
Nieuwe stream maar zeer informatief tot nu toe :)

[ Voor 8% gewijzigd door Cloud op 27-01-2012 17:47 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Deefje85 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 17:43:
[...]
Denk niet dat mijn buurvrouw van 75 jaar op mijn netwerk zit en het ander huis ook niet. Die hebben geld genoegd xd. Denk misschiens bij de provider waarschijnlijk.
Maar toch ik kan deftig op mijn internet eigenlijk
Ik doelde ook niet op een inbraak op je netwerk ofzo :P , Velen wonen met meerdere mensen in één huis ;)!
Maar even om het helder te hebben, heb je het alleen op dit moment of regelmatig :).

@hieronder, ik zou eerst maar eens afwachten, lol heeft nog al eens zijn perikelen, en mogelijk heeft je provider een storing/onderhoud o.i.d. Als je het probleem blijft houden (e.g. na morgen nog hebt) is het pas nuttig om een oplossing te zoeken.

[ Voor 19% gewijzigd door atlantisx op 27-01-2012 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Dit is echt de eerste keer dat ik dit tegen kom zoveel lag. Nog nooit mee gemaakt eigenlijk.

Ik ben de enigste persoon die internet gebruikt hier thuis.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
atlantisx schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 17:46:
[...]

Ik doelde ook niet op een inbraak op je netwerk ofzo :P , Velen wonen met meerdere mensen in één huis ;)!
Maar even om het helder te hebben, heb je het alleen op dit moment of regelmatig :).

@hieronder, ik zou eerst maar eens afwachten, lol heeft nog al eens zijn perikelen, en mogelijk heeft je provider een storing/onderhoud o.i.d. Als je het probleem blijft houden (e.g. na morgen nog hebt) is het pas nuttig om een oplossing te zoeken.
Ik heb het al weken. Troubleshooten bij mij wijst uit dat ik regelmatig pakketjes onderweg verlies bij een hop van een Zweedse internetprovider (Telia). Ik zit zelf bij Tele2, misschien wordt voor Tele2-klanten een ongunstige route naar de Riot servers gevolgd.

Overige oorzaken kan ik vrijwel uitsluiten. Ben zelf netwerkbeheerder en los dus met grote regelmaat performanceproblemen op dus ik zal niet zo snel roepen of met vingertjes wijzen als ik niet zeker weet dat het bij mij in orde is. Ten tijde van de lag ingame loopt een ping naar google bijvoorbeeld prima. Als het probleem in mijn verbinding of mijn wireless zou zitten zou ik ook daarnaartoe op dat moment een grote lagspike moeten hebben. Dat gecombineerd met het feit dat ik op TS gewoon prima kan doorpraten en ik in andere games/applicaties nooit problemen heb wijst er voor mij op da thet probleem niet in mn eigen netwerk zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-09 10:55
http://www.own3d.tv/live/112350/CLG_Snoopeh

Hij zit custom games the streamen waarbij je 1800 RP kan winnen!
Je moet naar zijn stream kijken omdat er een password op zit, maar ik zou zeggen, probeer snel te zijn! Ik kan helaas niet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
nukidin247 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 18:20:
http://www.own3d.tv/live/112350/CLG_Snoopeh

Hij zit custom games the streamen waarbij je 2000 RP kan winnen!
Je moet naar zijn stream kijken omdat er een password op zit, maar ik zou zeggen, probeer snel te zijn! Ik kan helaas niet spelen.
Was al ff aan het kijken, kan zelf helaas ook niet spelen, moet zo eten :(. Anders had ik wel geprobeerd om er bij te komen. Deze games zijn altijd gewelidg ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
@Vica, Dat is grappig, toen ik destijds bij Tele2 zat had ik eigenlijk hetzelfde.

Toevallig kon ik een aantal keer niet inloggen op LoL terwijl de rest gewoon kon inloggen, las toen dat andere lol-spelers wel eens hetzelfde hadden en dan via een andere dns probleemloos konden inloggen.

Toen hetzelfde geprobeerd en kon meteen weer inloggen, en vervolgens was ook het lag(spike) probleem weg.
Misschien een poging waard ?

Zo, genoeg gedaan vandaag, op naar huis :D

[ Voor 53% gewijzigd door atlantisx op 27-01-2012 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
atlantisx schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 18:24:
@Vica, Dat is grappig, toen ik destijds bij Tele2 zat had ik eigenlijk hetzelfde.

Toevallig kon ik een aantal keer niet inloggen op LoL terwijl de rest gewoon kon inloggen, las toen dat andere lol-spelers wel eens hetzelfde hadden en dan via een andere dns probleemloos konden inloggen.

Toen hetzelfde geprobeerd en kon meteen weer inloggen, en vervolgens was ook het lag(spike) probleem weg.
Misschien een poging waard ?

Zo, genoeg gedaan vandaag, op naar huis :D
Kan geen kwaad om eens te proberen... wat had jij ingesteld? OpenDNS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Vicarious schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 18:43:
[...]

Kan geen kwaad om eens te proberen... wat had jij ingesteld? OpenDNS?
Ja, OpenDNS toen gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik heb ene vraagje:

Ik ben nu net level 30 (jeuj) en wil nu eigenlijk ranked in duiken. Zijn er nog tips/dingen die ik moet weten?

Ik neem btw aan dat het standaard is dat er een jungler en een support is in ranked? Even als 1 AD carry, 1 AP carry en 1 sustain champ (voor solo top)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Chaos
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-10 17:45
tegenwoordig is het dus zo bruiser top, ap mid, ad jungler, ad/support bot. dat zijn dus 3 ad heroes.
malph, steamroll 2.5k elo. profit. malph jungle welteverstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gropah schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 19:31:
Ik heb ene vraagje:

Ik ben nu net level 30 (jeuj) en wil nu eigenlijk ranked in duiken. Zijn er nog tips/dingen die ik moet weten?

Ik neem btw aan dat het standaard is dat er een jungler en een support is in ranked? Even als 1 AD carry, 1 AP carry en 1 sustain champ (voor solo top)?
tips: NIET doen. Wacht tot je het spel beter beheerst, als je net level 30 bent en meteen aan ranked begint ga je jezelf meteen elo hell in gooien en daar wil je niet komen aangezien dat alleen maar rage is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 19:38:
[...]

tips: NIET doen. Wacht tot je het spel beter beheerst, als je net level 30 bent en meteen aan ranked begint ga je jezelf meteen elo hell in gooien en daar wil je niet komen aangezien dat alleen maar rage is.
Mee eens, zo ben ik ook op 900 elo beland, had het spel op level 30 gewoon nog niet goed genoeg door om ranked games te gaan spelen. Heb echt ontzettend veel moeite moeten doen om daarna op 1500 te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

En ook hier een mee eens. Zo ben ik ook tot ruim onder de 900 elo beland (al zat daar ook zeker wat echte pech bij). En dan heb ik zelfs nog even gewacht nadat ik 30 werd. Volgens mij kun je beter gaan denken aan Ranked als je 400-500 wins op je naam hebt staan of zo. Gewoon puur voor de ervaring. Je moet in staat zijn om een game eigenhandig te carryen.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
Mocht je dat nog niet gedaan hebben, zorg ervoor dat je ervaring krijgt met Normal Draft games, dat is al een hele stap richting Ranked zonder dat je ranked elo meteen kan kelderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
the Virtual schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 20:00:
Mocht je dat nog niet gedaan hebben, zorg ervoor dat je ervaring krijgt met Normal Draft games, dat is al een hele stap richting Ranked zonder dat je ranked elo meteen kan kelderen.
Eens.

http://www.reddit.com/r/l..._you_should_be_concerned/

Voor mij erg herkenbaar ^^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Cloud schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 17:46:
[...]

Ik afgezien van de serverproblemen door Riot inderdaad ook niet. Nouja, tenzij er echt problemen waren bij UPC een storing o.i.d. Voor de rest altijd toppie. Heel enkelt eens een lagspike maar dat is echt één keer per 20 games ofzo, voor een seconde.

Deefje welke provider heb je?

Dig. Scarra is aan het streamen trouwens: www.twitch.tv/scarra
Nieuwe stream maar zeer informatief tot nu toe :)
ik zit bij telenet.(teleslet). Denk dat het aan de provider ligt waarschijnlijk.Ga nu nog eens proberen.

Edit: ben nu aan het spelen en heb het nog steeds.

[ Voor 4% gewijzigd door Deefje85 op 27-01-2012 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Ga nu beginnen aan mijn allereerste ranked match, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
wildcardxl schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 21:52:
Ga nu beginnen aan mijn allereerste ranked match, ben benieuwd!
Veel succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
LikeAKing schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 16:49:
Iemand een goede route voor Lee sin jungle? Ik deed Wraiths + Red voor lvl 2 gank maar ik failde en ging dood, ik koop cloth+5 pots en nog ben ik low hp. moet je die health pots spammen ofzo?

runes:
2x ArP quinter
1x AD quinter
9x mr/level blue
9x flat armor yellow
9x attack speed red

Moet te doen zijn toch? of ben ik nou gek.
Hmm, niemand? ik wil een makkelijke route naar lvl 4. Ik dacht golems > red > wraiths > wolves > golems > blue ofzo? evt een gank tussendoor indien mogelijk. Maar lee sin is volgens mij lastig junglen zonder pull. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
I see a lot of posts here about noobs and afks and trolls ruining games. People chasing Singed. People last picking Veigar.
:-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 22:24:
[...]

Hmm, niemand? ik wil een makkelijke route naar lvl 4. Ik dacht golems > red > wraiths > wolves > golems > blue ofzo? evt een gank tussendoor indien mogelijk. Maar lee sin is volgens mij lastig junglen zonder pull. :s
Lee Sin jungle is mega easy, zeker na de jungle rework. Gewoon met je E starten en dan is zon beetje elke route wel mogelijk. Zonder pull kun je ook gewoon Wraiths, Wolves, Golems etc. Bijna alles kan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Paar kleine layout aanpassingen doorgevoerd op de externe GoT-LoL site. Ga binnenkort verder ;)
http://www.fakegaming.eu/GoT/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 22:27:
[...]

Lee Sin jungle is mega easy, zeker na de jungle rework. Gewoon met je E starten en dan is zon beetje elke route wel mogelijk. Zonder pull kun je ook gewoon Wraiths, Wolves, Golems etc. Bijna alles kan wel.
ik niet, vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel je Lee Sin wel juist? 2 autoattacks na elke ability voor je de volgende doet? Zelf geef ik de voorkeur aan starten met vamp sceptre btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 29-09 21:11
SaphuA schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 22:31:
Paar kleine layout aanpassingen doorgevoerd op de externe GoT-LoL site. Ga binnenkort verder ;)
http://www.fakegaming.eu/GoT/
Sorry geen thumbnail maar er zit een klein foutje in....
Afbeeldingslocatie: http://img40.imageshack.us/img40/3848/fakegamingbug.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 22:48:
Speel je Lee Sin wel juist? 2 autoattacks na elke ability voor je de volgende doet? Zelf geef ik de voorkeur aan starten met vamp sceptre btw.
eventjes proberen ^^ en ja doe ik, passive triggeren

edit!
Ik deed in custom (zonder leash/pull) wraiths > reds > golems >wraiths > wolves > blue
ik gebruikte cloth+5pots en moest ze allemaal gebruiken en had op lvl 4 20% hp. dus ik KAN overleven of ganken maar alleen met een goede pull op wraiths en red. anders overleef ik wel, maar ben ik low hp voor ganks. hoort dit zo? ^^

[ Voor 40% gewijzigd door LikeAKing op 27-01-2012 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Laatst online: 03-04-2015
damn sejuani is leuk :D

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/eO68

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe patchpreview: http://www.youtube.com/wa...w&feature=player_embedded
De passive van Lee Sin wordt generfed samen met zijn Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackeeh
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-06-2018
LikeAKing schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 23:26:
[...]

eventjes proberen ^^ en ja doe ik, passive triggeren

edit!
Ik deed in custom (zonder leash/pull) wraiths > reds > golems >wraiths > wolves > blue
ik gebruikte cloth+5pots en moest ze allemaal gebruiken en had op lvl 4 20% hp. dus ik KAN overleven of ganken maar alleen met een goede pull op wraiths en red. anders overleef ik wel, maar ben ik low hp voor ganks. hoort dit zo? ^^
Welk level ben je? En heb je alle T3 runes? Dat scheelt ook wel. Dat ik nog geen 30 was met niet alle masteries en runes was het toch best een stukje lastiger als jungler...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Gideon_92 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 22:50:
[...]

Sorry geen thumbnail maar er zit een klein foutje in....
Je had nog een oud plaatje in je cache ;) Heb hem hernoemd dus zou nu moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn lage elo plan maar in de vriezer gestopt. Rond de 950 kon ik het niveau niet meer aanzien.
Ik vraag me wel af hoe laag elo kan gaan. En wat voor mensen er onderin de elo zijn. Wat voor rune pages ze hebben. Of ze maar 1 hand hebben. In welke groep ze zitten of in welke retirement home. Of ze nog steeds boos worden om fouten, of fouten gewoon niet zien.

Wat me wel meeviel is dat zelfs rond de 950 er supports, ad caries en junglers in beide teams zaten.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2012 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 14:37:
Ik heb mijn lage elo plan maar in de vriezer gestopt. Rond de 950 kon ik het niveau niet meer aanzien.
Ik vraag me wel af hoe laag elo kan gaan. En wat voor mensen er onderin de elo zijn. Wat voor rune pages ze hebben. Of ze maar 1 hand hebben. In welke groep ze zitten of in welke retirement home. Of ze nog steeds boos worden om fouten, of fouten gewoon niet zien.

Wat me wel meeviel is dat zelfs rond de 950 er supports, ad caries en junglers in beide teams zaten.
runepages kun je zien als je bij je recently played in je friendslist klikt op view profile bij iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 10:25
Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 14:37:

ik ben door wat te dodgen ook rond de 900 geweest zit nu weer op 1070 ofzo. Maar opzicht valt 900 elo nog wel redelijk mee. Alleen als ik echt mijn mains ga spelen haal ik daar echt grote scores.

Moet ik er wel bij zetten dat ik meestal maar 1/2 games per dag speel en dus niet echt veel oefen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeten vanochtend neer te zetten:
http://euw.leagueoflegend...xplosives-expert-revealed
Short Fuse (Passive) - Every 12 seconds Ziggs' next basic attack deals bonus magic damage. This cooldown is reduced whenever Ziggs uses an ability.
Bouncing Bomb - Ziggs throws a bouncing bomb that deals magic damage.
Satchel Charge - Ziggs flings an explosive charge that detonates after 4 seconds, or when this ability is activated again. The explosion deals magic damage to enemies, knocking them away. Ziggs is also knocked away, but takes no damage.
Hexplosive Minefield - Ziggs scatters proximity mines that detonate on enemy contact, dealing magic damage and slowing.
Mega Inferno Bomb (Ultimate) - Ziggs deploys his ultimate creation, the Mega Inferno Bomb, hurling it an enormous distance, Enemies in the primary blast zone take more damage than those further away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 10:25
Die Katrina, scarra to gut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 09:34:
De nieuwe patchpreview: http://www.youtube.com/wa...w&feature=player_embedded
De passive van Lee Sin wordt generfed samen met zijn Q
*O*
Met een beetje geluk denkt men nu "omg zo'n erge nerf useless nu".

Kan ik teminste weer Lee spelen op draft/ranked.

[ Voor 29% gewijzigd door atlantisx op 28-01-2012 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 14:47:
Vergeten vanochtend neer te zetten:
http://euw.leagueoflegend...xplosives-expert-revealed
Short Fuse (Passive) - Every 12 seconds Ziggs' next basic attack deals bonus magic damage. This cooldown is reduced whenever Ziggs uses an ability.
Bouncing Bomb - Ziggs throws a bouncing bomb that deals magic damage.
Satchel Charge - Ziggs flings an explosive charge that detonates after 4 seconds, or when this ability is activated again. The explosion deals magic damage to enemies, knocking them away. Ziggs is also knocked away, but takes no damage.
Hexplosive Minefield - Ziggs scatters proximity mines that detonate on enemy contact, dealing magic damage and slowing.
Mega Inferno Bomb (Ultimate) - Ziggs deploys his ultimate creation, the Mega Inferno Bomb, hurling it an enormous distance, Enemies in the primary blast zone take more damage than those further away.
http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=1757515
De designer beantwoordt vragen over Ziggs. Bijvoorbeeld:
Meddler, what is the range on his ultimate? Is it the range of Xerath when he uses his w or more of a lux ult?
Somewhat more than lux ult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
M5 vs Sypher, gaat bijna live.
www.own3d.tv/live/211743/OGamingTV_International

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks man niet eens meer aan gedacht, wou me huis cleanen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spannende match :) terecht dat Sypher gewonnen heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
ik met lee sin full build, akali rylais + merc threads + gunblade = akali win.
Lee Sin nerf? wtf doe wat aan akali want dat is een assassin die echt OP is lategame. bah. volibear 1v5 haalt ie triple kill uit. en komt ie als een lucker weg en dan lee sin nerfen. O_o
de haatreacties op youtube zeggen genoeg niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 17:02:
ik met lee sin full build, akali rylais + merc threads + gunblade = akali win.
Lee Sin nerf? wtf doe wat aan akali want dat is een assassin die echt OP is lategame. bah. volibear 1v5 haalt ie triple kill uit. en komt ie als een lucker weg en dan lee sin nerfen. O_o
de haatreacties op youtube zeggen genoeg niet? :P
Nope, want Akali is niet op, ook voor haar nerfs was ze dat niet. En Lee Sin is een uitstekende counter voor Akali.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Iets dat ik net merk op de stream: sinds wanneer beginnen de portrets van low HP spelers te flashen in het rood?

@LikeAKing: Hou je alsjeblieft buiten balance changes, het spijt me maar je mist de ervaring om een oordeel erover te kunnen vellen.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!
speedzor schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 17:11:
Iets dat ik net merk op de stream: sinds wanneer beginnen de portrets van low HP spelers te flashen in het rood?

@LikeAKing: Hou je alsjeblieft buiten balance changes, het spijt me maar je mist de ervaring om een oordeel erover te kunnen vellen.
Volgens mij echt al een hele tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
speedzor schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 17:11:

*knip*
Akali is ewqrewwrwqererwewqereewewereqwrew voor een win en dat is Lee Sin niet.
bovendien heeft akali nooit een nerf gehad maar die gunblade. Gister was ik trynda, beserker greaves, phantom dancer, infinity edge op midgame en ik critte 200 op akali. laat zien hoe easy ze is.

ik heb haar zelf een tijdje gemained en ben ik mee gestopt omdat ze gewoon niet leuk is sinds ze geen skillshots heeft. ^^

*knip*

[ Voor 12% gewijzigd door Cloud op 30-01-2012 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 17:15:
[...]

*knip*
bovendien heeft akali nooit een nerf gehad maar die gunblade. Gister was ik trynda, beserker greaves, phantom dancer, infinity edge op midgame en ik critte 200 op akali. laat zien hoe easy ze is.

ik heb haar zelf een tijdje gemained en ben ik mee gestopt omdat ze gewoon niet leuk is sinds ze geen skillshots heeft. ^^

*knip*
Twin Disciplines:
- Initial spell vamp gained upon obtaining 10 bonus attack damage reduced to 8% from 10%.
Additional spell vamp reduced to 1% per 6 attack damage from 1% per 5 attack damage.
Initial magic damage bonus upon obtaining 20 ability power reduced to 8% from 10%.
Additional magic damage bonus reduced to 1% per 6 ability power from 1% per 5 ability power.
Mark of the Assassin:
- Projectile base damage and proc base damage reduced to 45/70/95/120/145 from 50/75/100/125/150
.

En dat je het niet kunt winnen ligt toch echt aan jezelf.

*knip*

[ Voor 7% gewijzigd door Cloud op 30-01-2012 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 17:17:
[...]

Twin Disciplines:
- Initial spell vamp gained upon obtaining 10 bonus attack damage reduced to 8% from 10%.
Additional spell vamp reduced to 1% per 6 attack damage from 1% per 5 attack damage.
Initial magic damage bonus upon obtaining 20 ability power reduced to 8% from 10%.
Additional magic damage bonus reduced to 1% per 6 ability power from 1% per 5 ability power.
Mark of the Assassin:
- Projectile base damage and proc base damage reduced to 45/70/95/120/145 from 50/75/100/125/150
.

En dat je het niet kunt winnen ligt toch echt aan jezelf.
Wukong 10/1/nog wat
Akali begon 0/5

Akali maakt triple kill op mij wukong en gangplank.

hard 2 play champs zouden borderline OP moeten zijn.
Easy 2 play champs zouden borderline UP moeten zijn.
zou het beste wezen imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LikeAKing schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 17:15:
[...]

*knip*

*knip*
Guttegut, gaan we weer met de "iedereen is gek behalve ik" houding beginnen? Als Akali zo lomp OP zou zijn, waarom wordt ze dan nog maar zeer zelden gepickt en al helemaal niet op high ELO? Tuurlijk, het is een goede noobstomper, maar daar zijn er meer van. Als ik op 800 ELO met een Xin Zhao ga rondlopen (liefst mid, dat verwachten ze helemaal niet) heb je ook grote kans dat ik 11/1 ga in een kwartier en iedereen loopt te huilen dat Xin Zhao OP is. Dat maakt Xin Zhao niet OP, dat zegt iets over de andere spelers. Je kunt niet voor alle niveau's balancen.

[ Voor 6% gewijzigd door Cloud op 30-01-2012 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Vicarious schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 17:20:
[...]

Guttegut, gaan we weer met de "iedereen is gek behalve ik" houding beginnen? Als Akali zo lomp OP zou zijn, waarom wordt ze dan nog maar zeer zelden gepickt en al helemaal niet op high ELO? Tuurlijk, het is een goede noobstomper, maar daar zijn er meer van. Als ik op 800 ELO met een Xin Zhao ga rondlopen (liefst mid, dat verwachten ze helemaal niet) heb je ook grote kans dat ik 11/1 ga in een kwartier en iedereen loopt te huilen dat Xin Zhao OP is. Dat maakt Xin Zhao niet OP, dat zegt iets over de andere spelers. Je kunt niet voor alle niveau's balancen.
noobstompers gelijk uit het spel halen.
Zo krijgen startende mensen al helemaal geen kans om goed te worden.
laat die bitches buiten een lvl 30 match

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 17:22:
[...]

noobstompers gelijk uit het spel halen.
Zo krijgen startende mensen al helemaal geen kans om goed te worden.
laat die bitches buiten een lvl 30 match
Troll? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, Gangplank is de koning van de assists.
6/3/19, 15/8/29 en 6/9/19 in de laatste drie potjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
tuurlijk niet. is gewoon kinderachtig om noobchamps te spelen ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

Wat een gelul. Elke champion is gewoon geoorloofd als je er goed mee kunt spelen. Alleen bij een gamebreaking bug zou ik het niet doen. Het is riots taak om champions te balancen. Dat maakt het echt niet kinderachtig om een betere champion te spelen. De tegenstander doet dat net zo goed.

Kunnen we het verder netjes houden in dit topic? Dus niet op de man spelen en leeftijd er ook buiten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 17:38:
[...]

tuurlijk niet. is gewoon kinderachtig om noobchamps te spelen ><
Je zou Nasus ook als noobstomper kunnen beschouwen dan. Juist die noobstompers dwingen een tegenstander om te leren counteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Nutral schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 17:52:
Wat een gelul. Elke champion is gewoon geoorloofd als je er goed mee kunt spelen. Alleen bij een gamebreaking bug zou ik het niet doen. Het is riots taak om champions te balancen. Dat maakt het echt niet kinderachtig om een betere champion te spelen. De tegenstander doet dat net zo goed.

Kunnen we het verder netjes houden in dit topic? Dus niet op de man spelen en leeftijd er ook buiten houden.
dan mogen ze van mijn part ook wel een paar maand stoppen met buffen / nerfen.
Volgens mij bluft Riot teveel me balanceren. het is goed zoals het is toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 21:03

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Akali is gewoon een champion die enorm kan snowballen. Vroeg korthouden en goed weten te counteren en ze is een supersquishy en dus niks aan de hand.
High risk, high reward champion in de categorie Shaco, Akali, Xin en nog een paar. Als ze succes hebben dan hebben ze meteen enorm succes. Als ze falen dan is het zo goed als een 4v5 situatie in het nadeel van het team met de falende akali/shaco/xin/etc.

Persoonlijk vind ik dat gewoon een fout van het team dat tegen die champs speelt (voornamelijk de jungler) dat er niet op tijd en genoeg geganked wordt om het tegen te gaan.

EDIT:
Verder is er niks kinderachtigs aan het spelen van een champion waar je goed in bent ongeacht welke rol ze in het spel hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door MazeMouse op 28-01-2012 20:10 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Totdat je er achterkomt dat je dit nog (een soort van) kon doen ook :').

Met Pantheon mid-air stunnen op een backporting target, zo vloog je de hele map over en zag je alle towers in mid lane je Anti-Air beschieten :X

Helaas geen victory screen, maar wel een fountain tower die je even hard neemt.

[ Voor 12% gewijzigd door atlantisx op 28-01-2012 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik zou graag Sona generft zien worden. Ik heb het idee dat in elke pro team game ze of 1st pick is of wordt geband. Saai :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peertje schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 21:38:
Ik zou graag Sona generft zien worden. Ik heb het idee dat in elke pro team game ze of 1st pick is of wordt geband. Saai :P
Zie liever andere supports gebuffed worden. Bijvoorbeeld ali ult weer terug naar hoe hij was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sona wordt sowieso generfd. Die powerchord op q is te hard early en eerlijk gezegd vind ik ali zijn ult best nog fijn.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2012 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
LikeAKing schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 17:18:
[...]

Wukong 10/1/nog wat
Akali begon 0/5

Akali maakt triple kill op mij wukong en gangplank.

hard 2 play champs zouden borderline OP moeten zijn.
Easy 2 play champs zouden borderline UP moeten zijn.
zou het beste wezen imo :)
Heb je al eens bekeken wat Akali voor een champion is? Ik zal je op weg helpen, het is een assassin, wat dus inhoud dat ze 1vs1 simpel instaat moet zijn om een champion uit te schakelen MITS goed gespeeld. Omdat jij toevallig altijd geowned wordt door een Akali, betekent het niet gelijk dat Akali unbalanced is. Zoals al eerder aangegeven heeft ze de NODIGE aanpassingen al gehad. Net als andere assassin champs zoals Talon, Evelynn, Shaco en Katarina.

Maar je bent waarschijnlijk dezelfde persoon die gaat huilen als hij door een Twitch 3x geganked wordt, simpelweg omdat hij weigert zijn speelstijl daarop aan te passen. (Maar als ik me ook goed herinner was jij de persoon die sowieso niet een meta-game zou willen spelen, dus dat verklaard een hoop)

Overigens, Akali wordt zeker wel in higher elo gespeeld, enkele voorbeelden zijn al Westrice (EG) en Voyboy (Dignitas).

Oh en nogmaals als je met Lee Sin het niet weet te winnen terwijl je volgens de statistieken er beter voor staat, dan ligt het toch echt aan jezelf.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-09 13:21

Dreanor

Joene

League of Legends servers zijn vanavond heel erg slecht. Elke 5-10 minuten gewoon 100% freeze voor 1 tot 3 minuten. -.-

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
hmmm akali jungle :D

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/eYLm

not bad .... not bad at all :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:53
lol meer losses dan wins dat is een first

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Wel benieuwd wat iedereen gebruikt voor casting:

Poll: Wat zijn je smartcast instellingen?
Smartcast alle abilities
Smartcast niets
Smartcast instellingen per champ
Smartcast met range indicator
Smartcast alles
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=378292&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Met 'Smartcast alles' bedoel ik ook je summoner spells en items met een active.
De smartcast met range indicator is de setting 'SmartCastOnKeyRelease' en geeft range bij key press en cast bij key release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Smartcast alle abilities. Moet wel zeggen dat ik het met mn ult niet doet vanwege mijn dikke-vinger-syndroom. Da's ook de reden dat ik flash altijd op F bind ipv D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op zondag 29 januari 2012 @ 17:45:

Smartcast alle abilities
Smartcast niets
Smartcast alles
[afbeelding]

De smartcast met range indicator is de setting 'SmartCastOnKeyRelease' en geeft range bij key press en cast bij key release.
Sinds ik gewend ben aan smartcasten wil ik nooit meer zonder. Het werkt gewoon zoveel sneller in bv 1v1 of een teamfight, Het enige waar ik af en toe nog problemen mee heb is abilities op teammates, als je net verkeerd klikt (niet in range enz) dan selfcast je al, en geef je je heal/shield dus aan jezelf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

djengizz schreef op zondag 29 januari 2012 @ 17:45:

Smartcast alle abilities
Smartcast niets
Smartcast alles
[afbeelding]

Hoe stel je het in per champ op een makkelijke manier? Zie namelijk het nut er wel van in, maar wil dan eigenlijk gewoon 1x er mee kloten en dan er klaar mee zijn, dus niet aan het begin van elke match de keybinds moeten aanpassen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ello hell at it's best

één game waarbij we dik de overhand hadden maar er was een gp in ons team die wilde eindigen met 0 deaths. Nobel streven maar als je dan de tank bent van je team en na twee hits wegrent dan geef je de game weg >_>
Volgende game echt unbalanced en wij roflstompte de enemy's
3e game van vandaag was nog makkelijker, enemy fidl was jungle dus wij invaden. door een stun van leona en een slow van yorick konden we sion killen en de blue jatten. fidl afk, sion afk, riven afk, renekton afk en een cho die gewoon nog doorvecht.

allevier een report gekregen, zo wil ik niet winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Damienx2 schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 23:30:
[...]

Heb je al eens bekeken wat Akali voor een champion is? Ik zal je op weg helpen, het is een assassin, wat dus inhoud dat ze 1vs1 simpel instaat moet zijn om een champion uit te schakelen MITS goed gespeeld. Omdat jij toevallig altijd geowned wordt door een Akali, betekent het niet gelijk dat Akali unbalanced is. Zoals al eerder aangegeven heeft ze de NODIGE aanpassingen al gehad. Net als andere assassin champs zoals Talon, Evelynn, Shaco en Katarina.

Maar je bent waarschijnlijk dezelfde persoon die gaat huilen als hij door een Twitch 3x geganked wordt, simpelweg omdat hij weigert zijn speelstijl daarop aan te passen. (Maar als ik me ook goed herinner was jij de persoon die sowieso niet een meta-game zou willen spelen, dus dat verklaard een hoop)

Overigens, Akali wordt zeker wel in higher elo gespeeld, enkele voorbeelden zijn al Westrice (EG) en Voyboy (Dignitas).

Oh en nogmaals als je met Lee Sin het niet weet te winnen terwijl je volgens de statistieken er beter voor staat, dan ligt het toch echt aan jezelf.
grappig, maar lee sin is toch ook een assassin? 1v1 Godmode? akali met 2 items is sterker an ik met fullbuild.
akali hoeft niet gefeed te zijn om een penta te halen. bij lange na niet. een leaver die akali is kan mits gefarmed makkelijk bijkomen na mijn gevoel.

*knip*

[ Voor 3% gewijzigd door Cloud op 30-01-2012 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op zondag 29 januari 2012 @ 20:42:
[...]

grappig, maar lee sin is toch ook een assassin? 1v1 Godmode? akali met 2 items is sterker an ik met fullbuild.
akali hoeft niet gefeed te zijn om een penta te halen. bij lange na niet. een leaver die akali is kan mits gefarmed makkelijk bijkomen na mijn gevoel.

*knip*
Akali is vrij makkelijk te counteren door gewoon een pink ward neer te zetten. Ze doet vrij veel schade, maar er zijn genoeg champs die haar keihard in elkaar meppen.

[ Voor 4% gewijzigd door Cloud op 30-01-2012 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 29 januari 2012 @ 20:50:
Ze doet vrij veel schade, maar er zijn genoeg champs die haar keihard in elkaar meppen.
Zoals Lee Sin.
Hij is zo'n beetje een hard counter vs Akali. Hij kan haar pre level 6 zo hard denyen dat ze met zo'n achterstand mid en late in gaat dat Akali geen gevaar meer vormt.

Tempest maakt haar zichtbaar in haar shroud en geeft Lee de mogelijkheid zijn hogere early game damage uit te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
LikeAKing schreef op zondag 29 januari 2012 @ 20:42:
[...]

*knip*
*knip* Ik blijf erbij, als jij met Lee Sin met full build niet in staat bent Akali te counteren, dan kun je misschien beter wat meer co-op gaan spelen met Lee Sin en de champion daadwerkelijk leren, ipv hier onzin te posten over hoe overpowered jij andere champions wel niet vind.

[ Voor 10% gewijzigd door Cloud op 30-01-2012 09:23 ]

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jasper 99 schreef op zondag 29 januari 2012 @ 15:42:
lol meer losses dan wins dat is een first
Heb ik overigens ook. Moet er wel bij zeggen dat ik voordat ik het spel een beetje doorhad al op -60 stond ofzo. Ik speelde vanaf het begin meestal met mn vriendin en een andere gast (lvl 30 ) en werd continue gestompt. Nu sta ik bijna break even in normals, maar kheb niet echt het idee dat ik heel veel slechter ben dan de meeste tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
‎[Ashe] Ashe is getting a few little buffs but the one I like best is lower Volley cooldown at low ranks. I think she will still OOM a lot though which concerns me a little. I think she is getting a buff to her mana or mana regen as well which does help some. - Guinsoo
Dat werd tijd :)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mjah inderdaad. Ashe is nog altijd de enige AD carry waar ik enigszins mee overweg kan, maar in de laning phase voelt ze toch een beetje underpowered aan tegen the likes of Graves en Vayne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 30 januari 2012 @ 09:14:
[...]

Mjah inderdaad. Ashe is nog altijd de enige AD carry waar ik enigszins mee overweg kan, maar in de laning phase voelt ze toch een beetje underpowered aan tegen the likes of Graves en Vayne.
Graves geef ik je gelijk in. Vayne daarentegen heeft na de laatste aanpassing nog meer moeite vind ik early game. Goede zaak de ashe buff, maakt de keuzes tussen ad carries nog uitgebreider.

Gisteren na eeuwen en vermoedelijk door atlantis geïnspireerd nog es lee sin bovengehaald. 's Morgens wat dominion potjes en 's avonds de jungle in op summoners rift. Was vergeten hoe leuk hij speelt eigenlijk, ben benieuwd wat de kleine nerfs van impact gaan hebben op hem. Enige waar ik nieuwsgierig naar ben is de passive aanpassing.

Kan iemand trouwens de volledige lijst met aanpassingen posten hier?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2012 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik zou heel graag zien dat het volgende in acht genomen wordt:
Nutral schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 17:52:
Dit topic is altijd heel erg netjes en vriendelijk, dat wil ik graag zou houden. De Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif-knop zit er niet voor niets mensen, gebruik hem en laat je niet uitlokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

@JeffroIsCool: Je webcam-frame zag er netjes uit! :-D..
Heb je mordekaiser nog geprobeerd met W en E, zonder Q?
Ik ga mordekaiser helaas even in de koelkast zetten en me focussen op starcraft 2.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diange
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 16:07
Noo kaluro why, had gister genoten van je mordestream ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Diange schreef op maandag 30 januari 2012 @ 09:37:
Noo kaluro why, had gister genoten van je mordestream ^^
Ik moet Prioriteiten stellen, heb een 40 urige werkweek met 2u reistijd per dag. Ben per dag 11 uur aan werk kwijt voor ik überhaupt thuis ben. Daarnaast sport ik nog 4x per week (Krachttraining) en moet ik een relatie onderhouden hehe.
Ik kan niet én én doen, dus het wordt of het een of het ander.
Mijn stream is niet zo populair in het LoL gebied, des te meer bij starcraft 2.

Maar mooi dat je genoten hebt :D Mordekaiser is een erg leuke hero. Je kan wel VODs bekijken :+

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 januari 2012 @ 18:36:
[...]

Sinds ik gewend ben aan smartcasten wil ik nooit meer zonder. Het werkt gewoon zoveel sneller in bv 1v1 of een teamfight, Het enige waar ik af en toe nog problemen mee heb is abilities op teammates, als je net verkeerd klikt (niet in range enz) dan selfcast je al, en geef je je heal/shield dus aan jezelf..
Hier ben ik het helemaal mee eens.. Vrienden van mij spelen nog steeds zonder smartcast, dat begrijp ik echt niet. Spelen ze bijvoorbeeld Lux zonder smartcast.. ze weten echt niet wat ze missen ( en ja, ik heb het al vaak genoeg gezegd ) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diange
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 16:07
kaluro2 schreef op maandag 30 januari 2012 @ 09:41:
[...]

Ik moet Prioriteiten stellen, heb een 40 urige werkweek met 2u reistijd per dag. Ben per dag 11 uur aan werk kwijt voor ik überhaupt thuis ben. Daarnaast sport ik nog 4x per week (Krachttraining) en moet ik een relatie onderhouden hehe.
Ik kan niet én én doen, dus het wordt of het een of het ander.
Mijn stream is niet zo populair in het LoL gebied, des te meer bij starcraft 2.

Maar mooi dat je genoten hebt :D Mordekaiser is een erg leuke hero. Je kan wel VODs bekijken :+
Tja jou leven is hetzelfde als die van mij :p alleen ik doe op dit moment 2 dagen sporten in de week :p. Veel plezier in sc2 misschien dat ik je daar ooit tegenkom wanneer heart of the swarm uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
*voel me nu noob* maar kan iemand mij uitleggen wat smartcast precies doet en waar dat een voordeel mee is? Ik heb namelijk net de wiki gelezen en snap hem nog niet helemaal en zie ook niet het voordeel ingame :P Vast een domme opmerking :P

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het grootste voordeel is volgens mij dat het een hoop tijd scheelt ( vindt ik ). Je hoeft niet meer te aimen maar je gaat met je cursos op een plek, en druk E in en je ability doen z'n werk. Dus je ziet geen mik/richt geval meer voordat je je ability uitvoert. Scheelt je een muisknop
Pagina: 1 ... 8 ... 91 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.