LikeAKing schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 17:18:
[...]
Wukong 10/1/nog wat
Akali begon 0/5
Akali maakt triple kill op mij wukong en gangplank.
hard 2 play champs zouden borderline OP moeten zijn.
Easy 2 play champs zouden borderline UP moeten zijn.
zou het beste wezen imo

Heb je al eens bekeken wat Akali voor een champion is? Ik zal je op weg helpen, het is een assassin, wat dus inhoud dat ze 1vs1 simpel instaat moet zijn om een champion uit te schakelen MITS goed gespeeld. Omdat jij toevallig altijd geowned wordt door een Akali, betekent het niet gelijk dat Akali unbalanced is. Zoals al eerder aangegeven heeft ze de NODIGE aanpassingen al gehad. Net als andere assassin champs zoals Talon, Evelynn, Shaco en Katarina.
Maar je bent waarschijnlijk dezelfde persoon die gaat huilen als hij door een Twitch 3x geganked wordt, simpelweg omdat hij weigert zijn speelstijl daarop aan te passen. (Maar als ik me ook goed herinner was jij de persoon die sowieso niet een meta-game zou willen spelen, dus dat verklaard een hoop)
Overigens, Akali wordt zeker wel in higher elo gespeeld, enkele voorbeelden zijn al Westrice (EG) en Voyboy (Dignitas).
Oh en nogmaals als je met Lee Sin het niet weet te winnen terwijl je volgens de statistieken er beter voor staat, dan ligt het toch echt aan jezelf.
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.