[PC] League of Legends - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 91 Laatste
Acties:
  • 175.680 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-08-2024
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:04:
Wie zou er vanavond/vanmiddag even tegen bots willen, om me misschien tips te kunnen geven met Fizz?
niet met bots beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
hé hé bots :D AD annie :P = 42/0/5

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin er ook niet mee, ik wil alleen even oefenen erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05-2021
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:04:
Wie zou er vanavond/vanmiddag even tegen bots willen, om me misschien tips te kunnen geven met Fizz?
Helaas ga ik het vandaag niet redden om met je te spelen. Wil van het weekend best een keer een potje spelen.
Ik zou eens op solomid ofzo kijken voor een build en skill order die je moet levelen en moet gebruiken.

btw: het is echt niet verkeerd om de 1e keer een champ tegen bots uit te proberen. Je kan dan even de feeling krijgen met de champ en hoe zijn mechanics in mekaar zitten. Zodra je de champs vaker speelt dan zou ik overigens wel normals aanraden.

[ Voor 6% gewijzigd door axel101 op 26-01-2012 14:20 ]

League of Legends EUW: IBullit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-09 07:19
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:17:
[...]

Je leert tegen bots dus totaal niet je champion spelen. Trucjes die op bots werken, werken niet tegen normale peepz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
muah, fizz is makkelijk. boots > health pots > 2x dorans ring eventueel of haal gelijk catalyst protector. > dan RoA > sorcerer boots > Rabandon > Lichbane.
W maxen wanneer je kan. Dan E, dan je Q. R ook altijd levelen indien dit mogelijk is.
Speel mid, probeer te last hitten en speel passive tot lvl 6, dan kan je ook evt roamen als je lane goed gaat.
Je E 2x klikken om dmg te doen, je E 1x klikken als je een ability wilt ontwijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:21
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:17:
[...]

Tegen bots krijg je altijd de verkeerde impressie van een champion en ga je hem/haar helemaal verkeerd spelen.
Beste om een champion te leren is om een goede guide door te lezen, 1'tje met skill prioroty en waarom je wanneer gebruikt.

Of een youtube filmpje op te zoeken (zo heb ik het gedaan toen ik begon met spelen). Er staan erg veel goede guides online van goede spelers.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na een paar potjes inkomen had ik een game met fizz 11-5-10. Maar het kan beter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:21:
na een paar potjes inkomen had ik een game met fizz 11-5-10. Maar het kan beter..
zolang je victory's krijgt is het prima hoor. k/d is niet belangrijk zolang je goede teamplay hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:25:
[...]

zolang je victory's krijgt is het prima hoor. k/d is niet belangrijk zolang je goede teamplay hebt :)
dats het probleem... Het waren losses xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
LikeAKing schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:25:
[...]

indeed kijk naar het potje dat ik eerder had gepost ik was de enigste die pushte ik had 5 towers destroyed en 2 inhibs en nog verliezen we omdat ik de inige was die de goede hoeveelheid ballen aan zijn lijf had om over de middenkant van de map te gaan -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:36:
[...]

indeed kijk naar het potje dat ik eerder had gepost ik was de enigste die pushte ik had 5 towers destroyed en 2 inhibs en nog verliezen we omdat ik de inige was die de goede hoeveelheid ballen aan zijn lijf had om over de middenkant van de map te gaan -.-
had ik ook, we hadden 90 op 30 kills voor. Ons team was dus zwaar in het voordeel. we hadden baron etc, alleen IK wou pushen. wij verloren na 40 minuten een teamfight en bam! hun pushen en hun winnen, terwijl wij dik in het voordeel waren en meerdere aces maakten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
LikeAKing schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:48:
[...]

had ik ook, we hadden 90 op 30 kills voor. Ons team was dus zwaar in het voordeel. we hadden baron etc, alleen IK wou pushen. wij verloren na 40 minuten een teamfight en bam! hun pushen en hun winnen, terwijl wij dik in het voordeel waren en meerdere aces maakten
Zo gaat het vaak tegenwoordig heb ik gemerkt, had dit probleem voorheen niet zo, maar ik heb nu bijna elke avond wel een match die zo werkt, of wij winnen na een zware achterstand vanuit de basis een ace en direct door pushen of andersom.

Wat ik ook veel zie is dat mensen maar in de eigen jungle blijven hangen lategame, gewoon simpelweg omdat ze niet meer in een lane durven te staan. Het ergste is nog als de team tanks dat doen.. echt waardeloos. ik probeer ze meestal ook over te halen dan weer in de lane te gaan staan.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matige spelers weten gewoon niet goed wanneer je moet groupen om echt voortgang te maken.
Met wat betere spelers of een team op de chat kan je gelijk na 1 kill een tower gaan pushen een dragon pakken of een baron fight forcen.

Maar altijd als ik met vrienden speel die niet zo goed zijn en wat randoms is iedereen maar wat aan het rondrennen. Nadat 1 tower dood is stopt de hele laning fase iedereen rent als een kip zonder kop naar lanes. Ook is de map awareness van deze mensen heel erg laag. Die gaan gerust met zijn 2en iemand chasen zonder dat het andere team ergens gespot is. Waarna ze gepakt worden en je weer 1 minuut moet wachten op je volgende kans iets te doen. Maar ook dat word niet begrepen en dan proberen de 2 andere bijvoorbeeld een outer turret te verdedigen als support en carry. Die worden dan gedived. En zo ben je practisch geaced voor geen enkele reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt me allemaal veel te bekend voor

net wel een lekkere game gehad waar iedereen goed inspeelde op de rest

gewoon een geniale mid kennen, top ging goed en een fantastische jungler in de vorm van Warzon3 die trundle speelde. zo leuk om als sona mensen te baiten, chasen ze je met 2e, krijgen ze een pilaar voor hun neus en een kennen en sivir achter ze

pwnd ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inderdaad dik balen
ik heb ook paar vrienden irl die dit spel spelen en soms trek ik mn haren bijna uit omdat ze dit gewoon niet verstaan

ze zien totaal niet hoe het spelverloop gaat en wanneer laning voorbij is en ze moeten teamfighten en samenblijven
ze zien ook niet hoe verspreid een team is tov ander team om dan 1 per 1 tegen een muur van 5 in te lopen zelfs al is het maar met 2 sec verschil dat is genoeg om 1 per 1 neergeburst te worden

achja, soms vind ik het wel jammer dat ik niet kan converteren naar EU servers want ik zou graag eens teamen met wat betere GoT elo spelers
500+ normals
nog maar 15 tal rankeds elo 1300+ maar ik merk dat ik nog wel ruimte heb om te groeien het niveau is maar matig
nuja na maandje verlof toch me even weer gewennen op mn vriendin haar pc en ondertussen nieuw moederbord +CPU + Ram bestellen, mn oud moederbord is gefried

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:03:
Eindelijk lvl 30. Dus ik ga mijzelf een lage elo aanmeten en kijken hoe snel je jezelf uit elo hel kan trekken.

Hoeveel ranked got teams zijn er eigenlijk? Ik zoek nog een team van tussen de 1200/1400 spelers.
Slecht idee. Er is geen vaste elo hell, het is voor iedere speler verschillend.
Als je net begint met ranked, dan moet je zeker niet direct verwachten dat je plots de messias bent en na een halve dag 1500+ bent, mij heeft het in s1 zo'n 500 à 600 matches geduurd en in s2 een 200-tal.
Je gaat er enkel je eigen spel mee bederven, probeer maar gewoon de 1200 te behouden in het begin, er is nog veel minder plezier te believen onder de 1200 als je graag rating wint.

Lord-Ronddraai heeft het mooi geformuleerd, daarom nog even QFT.
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:02:
[...]

Elo hell kan je in principe niet uitkomen het verandert namelijk mee met je skill-level. Het is een punt waar jij vind dat je beter bent dan de andere in je team maar niet genoeg om games supersimpel te carryen. Dat is dus voor iedereen anders. De meeste mensen vinden dit heel frustrerend omdat je niet beloond word naar je skill, vind je zelf. Als jij jezelf er makkelijk uit carryed is het geen elo hell natuurlijk.
Toen ik net met ranked begon vond ik het rond de 11-1200 elo hell. Tegenwoordig zit elo hell voor mij tussen de 15-1600. Je bent net iets beter dan gemiddeld maar het gaat gigantisch veel games kosten voordat dat verschil zichtbaar word qua elo. Of je moet een lucky streak hebben.

Als je heel laag komt word het ook frustrerend om weer op een normale elo te komen. Als je 900 elo bent na die placement matches moet je om weer een redelijke game te kunnen spelen al snel iets van 40 straight wins halen. Zelfs als je veel beter bent dan deze range en dus 60% van je games wint moet je dan ongeveer 100 games spelen om dit terug te winnen.

[ Voor 4% gewijzigd door speedzor op 26-01-2012 16:31 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat er ook zoiets bestaat als het elo syndroom. Dat je jezelf te hoog kan inschatten omdat je kijkt naar hoe klote je team het heeft gedaan. Misschien hebben ze net een slecht potje dat kan gebeuren. Dat heb jij ook wel eens waardoor hun elo ook naar beneden gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:58:
Ik denk dat er ook zoiets bestaat als het elo syndroom. Dat je jezelf te hoog kan inschatten omdat je kijkt naar hoe klote je team het heeft gedaan. Misschien hebben ze net een slecht potje dat kan gebeuren. Dat heb jij ook wel eens waardoor hun elo ook naar beneden gaat.
Buiten dat: je bekijkt fouten van anderen vanuit jouw perspectief terwijl anderen misschien weer andere fouten bij jou zien die jij niet ziet. Ieder heeft zijn eigen perceptie op het spel en gemiddeld maak je allemaal evenveel fouten, want je speelt op dezelfde ELO.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

elo syndroom ; dat is zeker waar maar als je zelfs in winnende matchen vind dat je teammates zuigen dan is dat toch een teken aan de wand

maar ja iedereen heeft eens een slechte dag
ik heb ook al 0-20-0 gehad bij wijze van spreken om dan een of andere teammate te hebben die loopt te zeiken op mij maar dan heb ik zoiets van je word wel met mij gematched dus moet je me niet continu noob noemen
ik doe het ook niet bij anderen maar ja misschien ben ik te goed van aard :)

gisteren een match gehad met enorme lag waarbij ik start van het spel 2x na elkaar heb dat ik klik op vijandige sivir en niet meer kan verhinderen dat mn pantheon gewoon erop af loopt en blijft lopen tot ver onder de toren om daar te sterven, ik kon gewoon niet meer weglopen, ik leg het uit aan de katarina in mn lane maar die blijft voor de rest van het spel op me zeiken omdat ik gefeed heb

gisteren ook een match gehad dat mn client na het laden gewoon zichzelf afsluit
dus ik start opnieuw op kom in game en bijna iedereen reconnect ??? nog nooit meegemaakt, zeker 6 reconnects
gisteren was een lame dag met veel lag en connection probs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:53
Nee klinkt fout, je weet dat je in elo hell bent als je zelf nooit feed, uberhaupt feeden kan eigenlijk niet. Een goede speler weet dat hij dan moet tower hugen echt pas al er teveel ganks komen enzo dan kan je er misschien weinig aan doen (maar zelfs dan kan je als je goed speelt je deaths low houden). Maar zoals ik nu op 1400-1500 wat dus echt veel te laag is, ik sta 6/0/4 en lose het potje op 20 minuten omdat er sommige 0/8 lopen dat soort dingen zijn gewoon naar. Ik wens elk potje dat er geen feeders zijn maarja het is of in jou team of in die van hun altijd is het potje saai. Maar ik duo que met een maat en dan ben ik vaak last pick, dat betekent dat je soms gewoon support moet spelen nou probeer dan maar te carry'en. Vandaar dat ranked team ook interessanter is rond je eigen niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jasper 99 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 17:24:
[...]

Nee klinkt fout, je weet dat je in elo hell bent als je zelf nooit feed, uberhaupt feeden kan eigenlijk niet. Een goede speler weet dat hij dan moet tower hugen echt pas al er teveel ganks komen enzo dan kan je er misschien weinig aan doen (maar zelfs dan kan je als je goed speelt je deaths low houden). Maar zoals ik nu op 1400-1500 wat dus echt veel te laag is, ik sta 6/0/4 en lose het potje op 20 minuten omdat er sommige 0/8 lopen dat soort dingen zijn gewoon naar. Ik wens elk potje dat er geen feeders zijn maarja het is of in jou team of in die van hun altijd is het potje saai. Maar ik duo que met een maat en dan ben ik vaak last pick, dat betekent dat je soms gewoon support moet spelen nou probeer dan maar te carry'en. Vandaar dat ranked team ook interessanter is rond je eigen niveau.
Lijkt me sterk dat je nooit fouten maakt die je team de game kosten. Ik heb zelf ook vaak dat ik mijn lane dik win en toch een game verlies omdat ik split push en mijn team bijvoorbeeld 4v5 engaged omdat ze denken dat we winnen. Dan word je team gekilled en is je voordeel weg. In principe heb je dan wel gelijk als je zegt dat het hun fout is dat we verliezen. Maar omdat je weet dat het solo que is kan je beter gewoon het risico niet nemen en bij ze blijven.
Je kan precies hetzelfde hebben als je een slechte play maakt voor het eerst in een game en je tegenstander daardoor baron kan pakken. Tuurlijk denk je zelf dat het dan niet jouw fout is want jij had je lane toch gewonnen en bent nu 1x dood. Maar dat kan wel net het verschil zijn.
En het lijkt me voor zich spreken dat je niet altijd elke lane wint als je gecamped word of gecountered bent.

Ook zou ik als je elo wilt scoren niet duo quen je krijgt geloof ik + 50 elo bij je rating en daardoor is jouw team altijd slechter dan dat van de tegenstander. Zelfs als jij wint falen je allies meestal zo hard dat het niet te carryen is zeker niet met 1 op support. Ik verlies in ieder geval altijd meer dan ik win met duo que en de potjes zijn bijna altijd stomps de ene of de andere kant uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 10:27:
Maar als je een skin ontwerpt voor een Champ en je stuurt m op. Kan die dan ingame komen? :P
Er zijn al een aantal skins die door spelers zijn gemaakt die Riot uiteindelijk in het spel heeft gestopt. Ik dacht Chrome Rammus, Exiled Morgana, Black Belt Udyr, Bilgewater Katarina, Battle Regalia Poppy en misschien nog wel meer. Tevens zijn er een aantal skins gemaakt naar aanleiding van ideeën die erg populair zijn geworden op het forum, bijvoorbeeld Gentleman Cho'Gath, Corporate Mundo, Brolaf, Surprise Party Fiddlesticks en Reverse Annie.
relevant:
http://en.wikipedia.org/wiki/Dunning–Kruger_effect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap heel het verhaal van elo hell niet echt. normal games zijn even erg

buiten dat is het allerslechtste wat je kan doen een game starten en gelijk roepen wat je wil, je zegt eerst gewoon simpel hoi. Daarna vertel je wat je kan spelen (voor mij bijvoorbeeld alles behalve jungle) en welke je een VOORKEUR aan geeft (niet wat je MOET spelen maar waar je op dat moment zin in hebt.
Nog niets claimen maar kijken naar de picks van de tegenstander. Dan overleggen zodat er zo veel mogenlijk mensen in een lane komen met een tegenstanders waar ze positief over zijn.

Soms start je een ranked match waar niemand communiceert in de chat, en dat kan gebeuren maar dat hoort er bij. En absoluut nooit flamen, daarvan gaat de rest alleen maar slechter spelen.

edit: ik duo queue eigenlijk alleen maar, denk nog geen enkele solo ranked gespeeld. Ik speel vooral met mijn broer omdat we echt perfect op elkaar ingespeeld zijn. En 9vd10 keer spelen we alleen ranked als normals goed gaan omdat je dan in de flow zit of als je je echt in topvorm voelt. Als je net 2/3 games verloren hebt dan zit je nog met al die frustratie en dat komt je gameplay echt niet ten goede

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2012 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shalaka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13:26
Vraagje
Iemand wel eens Riven geprobeerd in duo lane?
Zo ja wie is haar ideale lane partner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shalaka schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 22:16:
Vraagje
Iemand wel eens Riven geprobeerd in duo lane?
Zo ja wie is haar ideale lane partner?
Ik ken haar alleen maar als solo top.

p.s. Er zijn nog plekken vrij voor lol ranked got2 team. DM for invite.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2012 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Laatst online: 17-02-2024
Had nog nooit Fiddle gespeeld, dus dacht gister laat ik eens SoloQ induiken, bleek toch verrassend leuk te zijn :D Stond tegen Anivia op mid, uiteindelijk dik gewonnen door surrender @ 20 precies 8)
Eindscore was 9/0/7 Redelijk goed voor zo'n eerste keer, vooral crowstorm vanuit bushes is erg vermakelijk
Ik wist niet precies hoe ik hem moest bouwen dus heb ik gewoon AP caster build gebruikt, boots/pots, dorang, rush > deathcap, en toen richting Crystal Scepter
Is dit beetje goed op fiddle?

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-10 10:10
Ik wil op zich wel weer wat meer met de GOT-ers spelen. Heb een tijdje niet meer gespeeld door SWTOR, maar ben nu weer terug.. ELO ligt rond de 1300, maar als ik weer een tijdje speel kan ik wel weer terug rond de 1500 komen. Speel vaak met dezelfde groep, maar ik wil best wel weer met PublicPervert spelen enzo ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NibborSneffets schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 08:44:
Ik wil op zich wel weer wat meer met de GOT-ers spelen. Heb een tijdje niet meer gespeeld door SWTOR, maar ben nu weer terug.. ELO ligt rond de 1300, maar als ik weer een tijdje speel kan ik wel weer terug rond de 1500 komen. Speel vaak met dezelfde groep, maar ik wil best wel weer met PublicPervert spelen enzo ^^
Tympanic! O+ Mjah ons alienware groepje is aardig uiteengevallen. Rhodro (onze nakker) en Vykro zie ik ook nooit meer. Vraatje en Hobbyneuker spelen wel nog steeds ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
Vicarious schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 09:13:
[...]

Tympanic! O+ Mjah ons alienware groepje is aardig uiteengevallen. Rhodro (onze nakker) en Vykro zie ik ook nooit meer. Vraatje en Hobbyneuker spelen wel nog steeds ;)
Blijft een trollolloll naam, "Hobbyneuker"

Wie heeft dat nou niet als Hobby? XD

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Volgens mij neukt hij hobby's en is neuken niet zijn hobby... Tenzij hij het neuken van hobby's als hobby doet...

[ Voor 31% gewijzigd door SaphuA op 27-01-2012 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
SaphuA schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 09:22:
Volgens mij neukt hij hobby's en is neuken niet zijn hobby... Tenzij hij het neuken van hobby's als hobby doet...
Tja, dat kan natuurlijk ook he xD

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
+1 :)

Om het toernooi nog maar eens aan te halen @ Jeffro, op het inschrijf formulier zou ik graag willen hebben summonernaam - Level - +/- Elo - dagen dat je kan spelen (aanvinken Ma tm Zo)

Denk dat het dan zo wel voldoende is?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Swanfield schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 09:25:
[...]

+1 :)

Om het toernooi nog maar eens aan te halen @ Jeffro, op het inschrijf formulier zou ik graag willen hebben summonernaam - Level - +/- Elo - dagen dat je kan spelen (aanvinken Ma tm Zo)

Denk dat het dan zo wel voldoende is?
Hmm misschien ook aanvinken welke rollen je kan spelen?
- Solo top
- AP mid
- Jungler
- AD carry
- Support

Of gewoon champions listen die je GOED kan spelen (max 5) zodat je wat minder vast zit aan de meta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Vicarious schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 09:31:
[...]

- Solo top
- AP mid
- Jungler
- AD carry
- Support

Of gewoon champions listen die je GOED kan spelen (max 5) zodat je wat minder vast zit aan de meta?
Hmm idd goed idee!

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nidhiki schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 07:44:
Had nog nooit Fiddle gespeeld, dus dacht gister laat ik eens SoloQ induiken, bleek toch verrassend leuk te zijn :D Stond tegen Anivia op mid, uiteindelijk dik gewonnen door surrender @ 20 precies 8)
Eindscore was 9/0/7 Redelijk goed voor zo'n eerste keer, vooral crowstorm vanuit bushes is erg vermakelijk
Ik wist niet precies hoe ik hem moest bouwen dus heb ik gewoon AP caster build gebruikt, boots/pots, dorang, rush > deathcap, en toen richting Crystal Scepter
Is dit beetje goed op fiddle?
Moet je aan drunkendemon. Dat is de standaard op fiddlesticks. Gisteren mogen live meemaken tijdens een custom game _/-\o_

In diezelfde analogie

Mocht je vragen hebben over kennen mid. I'm your man :+

Om serieus op je vraag te antwoorden. Op fiddle bouw je ook graag zhonya's hourglass zodanig dat je op je cooldowns kan wachten nadat je in het midden van een bende gesprongen hebt met je ulti.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2012 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Drunkendemon is echt een epic fiddlesticks. Wij allang een skirmish van 3 man gewonnen, komt hij terwijl iedereen dood is nog een surprise party houden :D Ik piste zowat in mn broek van het lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
Vicarious schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 09:13:
[...]

Ons Alienware groepje was wel nice toen :)

Ik ben me momenteel aan het vestigen in de jungle & solo-top. Dus niet meer zoveel AP in mid :P Jungle gaat me nou echt lekker af met verschillende characters. :D

Ik zal wel proberen om af en toe mee te doen met wat games en wat meer in de groep mengen 8)

Gisteren met Shaco een lekker potje, 2e potje met Shaco. Begin 4 boxes bij Red neer te zetten. Smite de blauwe wraith en finish Red zonder schade. Ik ben level 2 terwijl bottom lane allemaal lvl 1 is. Ren er in met een JITB en exhaust op de ad-carry = Double kill. Vanaf dan was het gewoon easymode winnen. Na 5 minuten wisten we al dat ze gingen surrenderen op 20 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister 6 potjes ranked op rij gewonnen. Vooral met Jarvan jungle ( 4-0-11 ) en Janna( 1-0-28 ) support ging heerlijk. Verder nog Kennen gespeeld. Zit nu net over de 1800 elo op naar de 1900.

Ook nog een normal gedaan toen kwam ik gelijk weer in een troll game XD

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2012 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
ZEI ER IEMAND HIER EEN FIDDLE FEESTJE ? :o

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Afbeeldingslocatie: http://na.leagueoflegends.com/board/attachment.php?attachmentid=301641&d=1319236237

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 09:56:
ZEI ER IEMAND HIER EEN FIDDLE FEESTJE ? :o

[afbeelding]
haha, heb jij nog bepaalde tips voor me? Want vind Fiddle best leuk om te spelen, welke skills max je eerst bijvoorbeeld? Ik die nu eerst W, Q en dan E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
ik speel fiddle in de jungle meestal
gewoon beginnen met een dorans ring blue drainen met je W
dan die E skil doen dan nog 1 in W
en dan je fear 1tje levelen en dan gaan ganken natuurlijk :P

als je met fiddle gaat ganken moeten de lanes wel goed gepusht worden anders ben je useless
wat bij mij gisteren avond het geval was bij Got vs Got iedereen speelde zo defensief :P
en dan viel de stroom uit xD

dusja bij het ganken
eerst silencen dan fearen en dan drainen kan echt heel veel damage doen en jij krijgt niks
en als er bvb 2 in een lane staan of een goede sustain champ vanuit een hoekje of de bosjes je ulti casten dan je silence fear en drain opnieuw

bij fiddle moe je ook de masteries instellen zodat je daar maximum CDR uit gaat halen
en dan gewoon een beetje AP bouwen en cdr ik ken nu niet alle items uit mijn hoofd want ik ben op kantoor maar daar zullen de andere tweakers wel zo vriendelijk om zijn om het te zeggen
ik doe aleen maar de theorie :P

en dan nog een EPIC tip koop de surprise party fiddle sticks skin want anders is er geen fun aan :P
oow ja jij kan hem niet meer kopen
HAHAHAH :p lekker PUH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:08

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Fiddle build:
Sorc shoes
Abyssal scepter
Zhonya's hourglass
Deathcap
Rod of Ages
Morello's/Deathfire grasp

Hoezo zou hij de surprise party skin niet kunnen kopen?

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
Is gewoon nog te koop hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Fanatic_FS schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 10:25:
kan je die nog kopen dan ik dacht dat die enkel maar een week ofzo te krijgen was :P

ik dacht nu echt dat ik speciaal was :-(

[ Voor 7% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 27-01-2012 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
haha, hij is inderdaad nog te koop ja
Dus bedankt voor de EPIC tip, heb nog RP over dus wieweet xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

My five minutes of fame O+
Vicarious schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 09:31:
[...]

- Solo top
- AP mid
- Jungler
- AD carry
- Support

Gaan we weer knallen, net als vroegâh? Want dan ben ik zeker van de partij!
NibborSneffets schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 09:53:
[...]

Ons Alienware groepje was wel nice toen :)
Nibbor O+ O+

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
Snappie88 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 10:31:
[...]

My five minutes of fame O+

[...]

Gaan we weer knallen, net als vroegâh? Want dan ben ik zeker van de partij!

[...]

Nibbor O+ O+
Dit weekend maar 's even weer wat potjes samen? Met PublicPervert? :o + wat andere lui erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:32
Vraagje welke rol word nu het minst gespeelt? Jungler en support?
En welke rol vinden jullie die het slechts gespeeld wordt in het algemeen?

[ Voor 36% gewijzigd door Ninjaman op 27-01-2012 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
jugler begint de laatste tijd meer in trek te komen ik zie eerder fights in de champ select over wie er jungler wordt ik heb nog geen 2 of 3 mensen zien bekvechten voor support te worden :+

ivm met mijn fiddle ik had nog een tamelijk OK spelletje toen we 5v5 deden met de FnMo groep
de focus ligt wel niet op mij maar je zal wel een paar ganks zien denk ik :P

YouTube: Team Flying Naked Monkeys Ranked 5v5

[ Voor 42% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 27-01-2012 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
In mijn lvl range( lvl 18 ben ik) Zie je totaal geen junglers, en af en toe suppor. Meestal speel ik wel support dus die hebben we dan wel, maar denk dat jungler nog wel het minst wordt gespeelt. Maar dat veranderd later weer in de hogere lvls en in ranked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Ik zelf speel het minst vaak top en support. Er zijn echter veel mensen die vaak top willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Zelf speel ik het minste support en daarna AD carry. Ik kan het wel, maar moet dan goede communicatie hebben, dus dat de support precies weet wat ik doe en andersom. In solo queue gaat dit vaak mis.

De roles die ik het meeste speel zijn jungler/AP mid en solo top, hier heb ik ook het meeste succes mee. Vooral jungler gaat me de laatste tijd erg goed af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik vragen hoelang iemand er over gedaan heeft tot lvl 30? Ik ben nu lvl 12 in anderhalve week..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben iemand die meestal de rol pakt die niet wordt ingevuld. 9 van de 10x is dat in mijn geval jungler. Mijn beste rollen zijn jungle en solo top, het slechtste ben ik als AD carry. Mid kan wel, maar daar heb ik maar weinig champs waar ik mee overweg kan (Gragas, Galio, Kennen) en support gaat wel prima (moet alleen Sona nog ff halen, dan heb ik ze allemaal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

@Yadeion
Dat hangt er helemaal vanaf hoeveel games je speelt per dag. Ik heb geen idee hoe lang ik er exact over gedaan heb, maar in elk geval vrij lang. Vooral na lvl20 gaat het steeds langzamer.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 11:15:
Mag ik vragen hoelang iemand er over gedaan heeft tot lvl 30? Ik ben nu lvl 12 in anderhalve week..
Hmm de meesten hier die lvl 30 zijn, zijn dat al een tijdje. En omdat een half jaar terug het IP/XP systeem wat op de schop is gegaan (gamelengte telt meer mee) duurt het nu een stuk langer voor je lvl 30 bent, dat merk ik wel op mn smurfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
Doe je goed dan, ik speel al 2,5 maand ongeveer en ben nu lvl 18
Maar ik speel meestal alleen maar s'avonds en af en toe in het weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Had ongeveer 140 wins nodig om level 30 te worden. Dat waren dus ongeveer 280 games in total. Hoe lang ik daar over heb gedaan weet ik zelf ook niet xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Intruder schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 11:18:
[...]

Had ongeveer 140 wins nodig om level 30 te worden. Dat waren dus ongeveer 280 games in total. Hoe lang ik daar over heb gedaan weet ik zelf ook niet xD
Dat was nog voor de XP nerfs denk ik; volgens mij zat ik op 180 wins voor lvl 30.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Cloud schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 11:20:
[...]

Dat was nog voor de XP nerfs denk ik; volgens mij zat ik op 180 wins voor lvl 30.
Oja klopt inderdaad, speel dit spel al iets meer dan anderhalf jaar, maar exp is minder geworden op hogere levels (op lagere levels toch meer?).

Overigens had ik een ontzettende bult losses toen ik begon :P, dus mijn total games waren wel wat meer dan 280 O-) denk een stuk of 300 a 310.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik heb een groot deel van de lvl's gehaald voor de XP nerf, maar ben pas afgelopen jaar mei lvl 30 geworden. De laatste 8 lvls heb ik post-nerf moeten doen. :P

En volgens mij is de XP verdeling inderdaad meer naar de eerdere levels gegaan en wat minder voor de hogere levels. Plus is het sterker afhankelijk geworden van het resultaat van games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
bij mij heeft lvl 30 worden ongeveer een 3 a 4 tal maanden geduurd :P
ik speelde af en toe een spelletje
een 15 tal per week denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Laatst online: 14:07
Heeft er al iemand tegen de nieuwe bots gespeeld?
Ik ga dat zo no-life doen dadelijk als ik klaar ben van me stage :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ook benieuwd eindelijk eens wat variatie in botgame
niet dat ik er nog veel speel
heb tot begin lvl30 toch zon 200 botgames gespeeld
maar nu is het al eeuwen geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SHEePYTaGGeRNeP schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 11:52:
Heeft er al iemand tegen de nieuwe bots gespeeld?
Ik ga dat zo no-life doen dadelijk als ik klaar ben van me stage :P
Hoelaat ben je klaar? Ik zou wel potje mee willen doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Fanatic_FS schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 10:25:
Fiddle build:
Sorc shoes
Abyssal scepter
Zhonya's hourglass
Deathcap
Rod of Ages
Morello's/Deathfire grasp

Ik bouw em als volgt (op volgorde)

Dorans Ring.
Boots of speed -> Sorcerer's Shoes (Kan ook direct Sorcs door je sustain)
Hextech Revolver -> Will of the Ancients (Kan ook direct Wota door je sustain)
Rod of Ages
Rabadon's Deathcap
Abyssal Scepter
Morello's evil tome (verkoop Dorans voor deze uiteraard)

Zodra je eigenlijk Wota hebt ben je de lane niet meer uit te krijgen (als fiddle mid) en kan je zelfs ganks vrij makkelijk overleven door de enorme lifesteal die drain doet. Ik kreeg eerder deze week zelfs een dubbele gank die ik overleefde (3 man) en een tripple kill maakte.

[ Voor 18% gewijzigd door DrFlash op 27-01-2012 12:07 ]

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Volgens mij staan de nieuwe bots nog niet online. Dat komt pas met de volgende patch mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tegen de nieuwe bots kan je inderdaad nog niet spelen, was gister benieuwd naar het spelen op dominion tegen bots maar dat zat er helaas nog niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
  • Laatst online: 29-09 21:11
Hmm, Snoopeh is nu bezig met custom games, dus als je zn stream kan je evt een van zn games joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje:

Is het eigenlijk mogelijk om RP naar een andere account te geven? Dus als cado zegmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 13:04:
ff een vraagje:

Is het eigenlijk mogelijk om RP naar een andere account te geven? Dus als cado zegmaar.
Nope.

Misschien als je het riot team een e-mailtje doet, maar ik denk dat het dan alsnog niet gaat lukken.

[ Voor 18% gewijzigd door Intruder op 27-01-2012 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Heb ooit geprobeerd om RP van het account van mijn vriendin naar mijn account te krijgen (omdat ze toch alleen Amumu speelde), maar dat is (nog?) niet mogelijk.

Makkelijkste manier is dus inderdaad met zo'n PaySafe card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Laatst online: 14:07
SaphuA schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 13:56:
Heb ooit geprobeerd om RP van het account van mijn vriendin naar mijn account te krijgen (omdat ze toch alleen Amumu speelde), maar dat is niet mogelijk.

Makkelijkste manier is dus inderdaad met zo'n PaySafe card.
Omdat je vriendin zich in Amumu kan vinden / hetzelfde voelt correct?
jk jk :P

OT:
Vind het idd jammer dat je niet RP kan overmaken naar een ander account :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 13:04:
ff een vraagje:

Volgens bedoelt hij niet overhevelen maar kado doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ditvoorst
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-11-2018
Sinds kort ben ik weer ''fanatiek'' LoL gaan spelen, eerlijk gezegd speel ik voornamelijk tegen bots, omdat ik toch wel merk dat ik de champs nog goed onder de knie moet krijgen, vandaag voornamelijk met Garen gespeeld, en moet toch zeggen, dat ik het een heerlijke champ vindt om mee te spelen, vooral als je hem AD afstemt hij veel kills kan maken en toch veel overlevingskans.

Eerlijk gezegd vind ik het ook nog wel moeilijk om online tegen anderen te spelen voornamelijk omdat ik te snel aanvallend ben ingesteld, enig idee hoe ik dit het beste kan veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Minder aanvallen? :P

Maar serieus... de beste manier om te leren is om samen met andere GoTters te spelen en feedback te accepteren (dus niet terug gaan bitchen als je commentaar krijgt, want het is goed bedoeld :P). Of door streams te leren en na te denken over waarom ze bepaalde keuzes maken.

[ Voor 87% gewijzigd door SaphuA op 27-01-2012 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Pak een hero, speel 50 games met die hero waarbij je elke game weer hetgeen meeneemt wat de game daarvoor fout ging en zo leer je dieper op de hero's potential in te gaan. Wanneer je continue van hero switched is er niet echt directe ruimte voor verbetering wat mij betreft.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ditvoorst schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:16:
Eerlijk gezegd vind ik het ook nog wel moeilijk om online tegen anderen te spelen voornamelijk omdat ik te snel aanvallend ben ingesteld, enig idee hoe ik dit het beste kan veranderen?
'gewoon' wat normal games spelen.. Bots zijn prima om even te kijken hoe de skills werken van een hero die je nog nietkent, maar het leren doe je toch tegen echte mensen.
Als je echt teveel aanvalt en te weinig defensief speelt wordt je vanzelf wel afgstraft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:52
Wat betekend het als er bij je match history bij een potje staat "Loss forgiven"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Lizardz schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:39:
Wat betekend het als er bij je match history bij een potje staat "Loss forgiven"?
Dat de loss niet geld, die krijg je als er server issues zijn en games onspeelbaar worden. Wins tellen in dit geval wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fanatiek en bots gaan niet samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Net als Garen en AD :P

Edit: Garen bouw je dus als een tank! Sunfire cape x6 en je bent er! })

[ Voor 17% gewijzigd door Snappie88 op 27-01-2012 14:52 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Fixed

[ Voor 19% gewijzigd door Fanatic_FS op 27-01-2012 14:54 ]

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-09 19:06

FikkieHo

Wokmaster

Hehe, AD garen is best leuk op bot hur :) Een q die 50% van een squishy afhaalt early game..

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappie88 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:52:
[...]

Net als Garen en AD :P

Edit: Garen bouw je dus als een tank! Sunfire cape x6 en je bent er! })
Sunfire stacked niet meer hoor, 1tje is al wel genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
  • Laatst online: 29-09 21:11
Stackt thornmail eigenlijk, die 30% anders bouw je daar natuurlijk 4 van en dan heb je a 400 armor en b 120% damage die je terug doet als magic damage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, Alles dat Unique is stacked niet op jezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Vanavond nog GoT vs GoT ? Zin om te casten :D. Vanavond gewoon op tijd thuis, spam mij maar op LoL als er een got vs got gedaan wordt :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Heb er zeker zin in, gister geen tijd gehad om te spelen en wil graag Kennen weer eens loslaten op mijn mede-Gotters :D
Zal alleen wel pas later worden vandaag gezien andere verplichtingen vanavond :)

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
Als het gebeurt wil ik er wel aan meedoen, ook wel aan latere matches ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is het toch fijn als je eindelijk een team krijgt waarmee een balanced game gespeeld kan worden maar je support besluit om alleen in het begin twee wards te kopen. Als je de support daar op wijst koopt deze er drie bij, zet er een bij drake, een bij baron en een random in een lane >_>

Ik vind niet dat de support de enige is die wards moet kopen maar het is wel een groot deel van support zijn. Uiteindelijk ging ik maar warden en we hadden met 4 wards vision over hun hele jungle, we konden gelijk pushen en twee towers wegknallen (waarna het team te greedy word en er 3 dood gaan maar ach). Op het moment dat mijn wards uitgewerkt waren gelijk terug naar af en verliezen we steeds omdat de tegenstander wel vision had....

speelde btw ad kennen als counter tegen vayne, non stop harrassen en nooit mana problemen (sivir/graves is iets beter maar enemy had soraka). Wij hadden janna dus wat dat betreft superieure cc op bot en zonder heal prima te doen. Maar omdat ik ad carry speelde zaten mijn slots steeds vol zodat ik geen plek had voor wards

Toch jammer om zo'n game dan te verliezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Nu ben ik met je eens dat een support goed is voor de wards, maar dan vooral op de bot lane. Als ik mid of top speel bijvoorbeeld, verwacht ik nooit dat een support voor mij komt warden.

Zelfs als AD carry koop ik wel eens wards. Heb ik net geshopt en ga ik weglopen met meer dan 75g? Dan koop ik een ward. Wards zijn een verantwoordelijkheid voor iedereen vind ik. Als een support wat weinig ward dan zeg ik dat wel maar als dat niet helpt ga ik gewoon zelf aan de slag. Beter als AD carry wat wards kopen voor een paar honderd gold, dan succesvol geganked worden door een gebrek aan vision. Je kunt je jungler meestal ook vragen om wards, heck, ik vraag meestal iedereen om wards te kopen ongeacht hun rol.

Je hebt zeker gelijk in die zin dat vision games wint.

edit:
AD kennen nu ineens populair hé? Ik zie het ook wel werken in de laning fase, maar volgens mij kom je als ad kennen zo verschrikkelijk hard te kort in de teamfights. Hoe later hoe erger dat wordt lijkt me.

[ Voor 12% gewijzigd door Cloud op 27-01-2012 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verwacht ook niet dat de support alles wards vanaf het begin maar lategame als het om de teamfights draait zal de support toch zo veel mogelijk de jungle moeten warden, het is fijn als je team meehelpt maar de support moet toch het meeste doen (iig, ik doe het meeste als ik support speel)

Dat iedereen wards moet kopen ben ik met je eens maar in solo queue gaat dit op lage elo niet gebeuren, ook niet als je dat zegt. en Ik kan niet altijd wards kopen als je boots, twee dorans, bfs, zeal en pickaxe hebt

Dan is er gewoon geen plek meer vrij, als ik plek heb komen er vrijwel altijd wards

edit: heb wel eerder ad kennen gespeeld maar nu komen er idd ineens veel meer. Ik gebruik het vooral als counter tegen anderen door de 24/7 harras (immers, geen mana maar energy), superieure cc, geweldige escape (e) en hele sterke om ganks te stoppen als je niet weg kan komen, als laatste redmiddel kun je altijd je ult inschakelen.
Endgame word de goede van de slechte onderscheiden. Daar blink je echt uit in cc en daar gaan de meeste de mist in, dmg is fijn maar AS is misschien nog wel beter om snel je W passive te triggeren. Daarom neem ik vaak eerst een zeal en daarna dmg.

Oh en wat is er beter als over een muur flashen midden in enemy team, ult activeren en vervolgens met je E door iedereen heen knallen om achter het enemy team te komen en daar snel de AD en support uit te schakelen terwijl je eigen team de rest pakt. Als ik iemand focus dan kan ik hem zo'n 4 keer stunnen tijdens een teamfight mocht het nodig zijn (meer vaak niet nodig)

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2012 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Cloud schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 15:57:
edit:
AD kennen nu ineens populair hé? Ik zie het ook wel werken in de laning fase, maar volgens mij kom je als ad kennen zo verschrikkelijk hard te kort in de teamfights. Hoe later hoe erger dat wordt lijkt me.
Late game hoeft een ad carry eigenlijk alleen maar auto attack's te doen.
Kennen heeft ook nog eens een goede mobiliteit, mogelijkheid tot goede stuns, en niet mana afhankelijk.

Heb zelf 2 dagen terug voor het eerst AP Kennen gespeelt, Daar voor vaak zat als AD carry.

spoiler:
atlantisx als support: 1 ward op spawn, en pas na 3 gp/5 gp/10 items weer wards :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-09 19:06

FikkieHo

Wokmaster

De potjes die ik laatst met Got speelde en support was, koop ik 3 in het begin. Waarbij 1 sowieso bij die bot kruising. 1 tje in de bosjes als ze agressief spelen en de laatste bewaren als ze de ander is afgelopen.

Dan heb je meestal al genoeg geld om terug te gaan om gp/10 items te halen + wards. En top warden doe ik alleen maar als onze bot toren omver is gepushed en ik daardoor rond kan roamen met mijn oracle :)

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
FikkieHo schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 16:21:
De potjes die ik laatst met Got speelde en support was, koop ik 3 in het begin. Waarbij 1 sowieso bij die bot kruising. 1 tje in de bosjes als ze agressief spelen en de laatste bewaren als ze de ander is afgelopen.

Dan heb je meestal al genoeg geld om terug te gaan om gp/10 items te halen + wards. En top warden doe ik alleen maar als onze bot toren omver is gepushed en ik daardoor rond kan roamen met mijn oracle :)
Tegenwoordig haal ik altijd 4 wars in plaats van 3, die potions gebruik ik toch zelden xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Intruder schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 11:18:
[...]

Ik ben net 30 en zit op 139 wins, 136 losses en nog 20 potjes dominion. Hier zat btw wel een keer een XP boost p/w tussen en was het voor een deel onder het oude systeem. Denk dat 180 wins tegenwoordig ongeveer correct is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Start graag met een pink ward op zak, niks zo leuk om meteen de vision van de enemy weg te nemen.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

atlantisx schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 16:16:
[...]

Late game hoeft een ad carry eigenlijk alleen maar auto attack's te doen.
Kennen heeft ook nog eens een goede mobiliteit, mogelijkheid tot goede stuns, en niet mana afhankelijk.
Dat snap ik, maar als je toch alleen maar AA't heb je toch geen mana nodig. Ik zie gewoon niet hoe AD kennen meer damage kan doen dan bijv. een Caitlyn, Tristana of Vayne in de late game; tenzij hij serieus gewonnen heeft in de early game qua kills/farm.

Even wat snelle gedachtes:
Hij heeft geen AS steroid. Op één skill na scale't alles met AP. En de skill die met AD scale't, doet slechts 1 op de 5 attacks extra magic damage met een 0.8 AD ratio. Oke, die attack voegt een mark toe, dus na 15 attacks op dezelfde tegenstander krijg je een stun van 1 seconde. Geen extra damage echter. Daarnaast heb je om dat te voltooien minimaal een AS nodig van 1.8 waar zijn base AS 0.6 is. Oh nee, alle marks hernieuwen indien er een bij komt.

Ja hij zal ongetwijfeld damage doen, maar volgens mij is het mid en late game een van de slechtste ad carries qua DPS. Of mis ik iets? :)

Ik heb gister SotL gekeken en daar zeiden ze ook dat AD kennen helemaal niet zo fantastisch is. Op Kiev wonnen ze volgens de aanwezigen (Doublelift, XSpecial, SYDTKO, Jatt, Wicked) zeker niet dankzij het feit dat ad kennen geweldig werkt. Hij heeft alleen early game een leuk voordeel met zijn harass en energy systeem.

Pagina: 1 ... 7 ... 91 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.