[PC] League of Legends - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 91 Laatste
Acties:
  • 175.680 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:30
Vicarious schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 15:03:
[...]

MAar die rapen early/midgame. Viktor rapet in principe nooit tenzij het skillverschil heel groot is. Ik vind het ook een hele matige champ. Van mn broertje is het zijn beste champ, maar ik versla hem 1v1 terwijl ik nooit mages speel.
True, dat is ook mijn beeld van hem..
Lapeno schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 15:04:
[...]

shaco kan nog splitpush of backdoor doen, LB kan altijd wel iemand 1shotten
Agreed, maar dat neemt niet weg dat ze early/midgame champions zijn en ze lategame minder waardevol zijn.

Resumé: ik ben getriggered om hem toch eens een kans te geven vanavond haha.. Wellicht zie ik het licht maar waarschijnlijk zal ook ik met hem falen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb echt een hekel aan mensen die zeggen: shyvana owns jungle en vervolgens falen. omdat m5 ermee owned maakt nog niet dat jij dat kan. m5 owned ermee omdat ze veel counter junglen en de buffs extreem belangrijk zijn bij die teams. in solo queue heb je een reliable stun nodig of een goede slow om te ganken maar nee, de pro's gebruiken shyvana dus dat is autowin.....

soms erger ik me zo hard aan mensen he xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-06-2021
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 16:10:
Ik heb echt een hekel aan mensen die zeggen: shyvana owns jungle en vervolgens falen. omdat m5 ermee owned maakt nog niet dat jij dat kan. m5 owned ermee omdat ze veel counter junglen en de buffs extreem belangrijk zijn bij die teams. in solo queue heb je een reliable stun nodig of een goede slow om te ganken maar nee, de pro's gebruiken shyvana dus dat is autowin.....

soms erger ik me zo hard aan mensen he xD
Shyvana speelde solo top bij m5 :p

edit: volgensmij was skarner de jungle van m5 en lee die van TSM

[ Voor 5% gewijzigd door sjaggy op 25-01-2012 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaggy schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 16:11:
[...]

Shyvana speelde solo top bij m5 :p

edit: volgensmij was skarner de jungle van m5 en lee die van TSM
shyvana is beide in m5. Top & jungle. Het was zelfs diamond zijn beste jungler niet :)

Feit is ook dat die shyvana vooral was om te counterjunglen en niet om goede ganks te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 16:13:
[...]

shyvana is beide in m5. Top & jungle. Het was zelfs diamond zijn beste jungler niet :)

Feit is ook dat die shyvana vooral was om te counterjunglen en niet om goede ganks te pakken.
kweet iig nog dat iedere keer als shyvana top doorgepushed had dat ie even lekker gollems ging pakken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaggy schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 16:55:
[...]

kweet iig nog dat iedere keer als shyvana top doorgepushed had dat ie even lekker gollems ging pakken :p
Je hebt dan ook alleen de finale games gezien ;).

Alleen in de finale en volgens mij ook halve finale werd shyvana als solo top gebruikt. Alle games daarvoor speelde diamondz haar in de jungle.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2012 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net zoals midlane waar cassiopia steeds de wraiths pakte, geniaal team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 17:01:
[...]

Je hebt dan ook alleen de finale games gezien ;).

Alleen in de finale en volgens mij ook halve finale werd shyvana als solo top gebruikt. Alle games daarvoor speelde diamondz haar in de jungle.
ahjah, heb er niet bij vermeld dat het indd om de finale ging :p

excuse me O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 17:09:
Dat was dan weer reginald van TSM en niet M5. Wel deed Alex hetzelfde alleen dan met mordekaiser op wraiths.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2012 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die mordekaiser die je nu de hele tijd ziet waarschijnlijk door Alex is ook behoorlijk irritant om tegen te lanen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:08

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Legendary Ezreal skin, Pulsefire Ezreal

Vondt dit filmpje op lolforum: YouTube: League of Legends: Pulsefire Ezreal Skin Spotlight

echt gewoon TE VET.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-09 19:06

FikkieHo

Wokmaster

Mooi, kan ik mijn opgespaarde gratis RP gebruiken voor de skin :)

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er zeker vet uit. Vind toch nog steeds Legendary Tryndamere skin de beste skin ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-09 10:55
Damn die skin is vet! Jammer dat ik niet genoeg rp heb D:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 29-09 21:11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:56
Hey Mensen die gereageerd hebben op de teamgames misschien handig om me te adden of dm :P
Anyhoe het komt er op neer dat met nog 1 persoon erbij we wel een mooi team hebben om eigenlijk altijd ranked te kunnen doen. Nogmaals high elo only, igv high elo play style :P ik snap het namelijk heel goed als mensen geen zin hebben in solo/duo que

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

tis alleen een beetje moeilijk om er achter te komen hoe goed je bent, kleine verschillen zorgen al voor een snowball game en je word bij normals ingedeeld zonder dat je weet waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Nutral schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 21:01:
tis alleen een beetje moeilijk om er achter te komen hoe goed je bent, kleine verschillen zorgen al voor een snowball game en je word bij normals ingedeeld zonder dat je weet waar.
Normals hebben een hidden ELO die gebruikt wordt voor matchmaking en als jij bijvoorbeeld een flink positieve winrate hebt over een groot aantal games dan zegt het wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben disconnected van de chat en moet op de reconnect button drukken, zou handig zijn als die bestaat >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
kijk dat is het resultaat van tegen jeffro op TS zitten praten en onozel doen ...

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

JapieTalent schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 12:51:
[...]

Dit betreft wat anders, dit gaat over het balancen van bestaande champions. Hier doelde ik geenszins op. Maar om, zoals je al zegt, een herhaling van zetten te voorkomen kunnen we er beter over ophouden. Ik wilde ook geenszins onvrede uiten, maar meer mijn persoonlijke voorkeur uitspreken.

Wat ondanks alles wel een feit is/blijft is dat ik sommige nieuwe champions zwaar underplayed zijn, ik blijf hierbij Viktor noemen. Ik vind dit dan ook het perfecte voorbeeld waarbij de mechanics dusdanig complex zijn doordat deze, naar mijn mening, te ver zijn doorgevoerd, wat het spelplezier met deze champion niet ten goede komt. Een mening waarin ik word gesterkt door mijn eigen games/streams omdat ik hem daar niet gespeeld zie worden. Desondanks heeft Viktor wel degelijk potentie en kan het een zeer nuttige teammate zijn.
Sorry voor de late reactie (of zoiets), maar ik vind dit toch zo'n bullshit (excuses). Er zijn op dit moment 91 (?) Champions, waarvan er slechts enkelen gewoon sub par zijn (Evelynn en Karma zijn de enigen die mij te binnen schieten). Riot zit continue de hele boel te balancen om te zorgen dat alles op alle skill levels een beetje mee kan komen. Het is onmogelijk om te zorgen dat alle champions op alle skill levels exact even viable zijn. De dag dat Riot besluit om te balancing issues door te voeren naar aanleiding van wat mensen met een skill level van ergens tussen de 0 en 1500 ergens van 'vinden', is de dag dat ik stop.

Je kan niet Victor simpelweg een flinke buff geven zodat deze op lagere elo's meer gespeeld gaat worden, dan wordt zo'n champion op top elo door iedere halve zool gespeeld, en zie je dus continue dezelfde champions gekozen worden. Complexiteit, zeg je? Natuurlijk, als je champions niet een speciaal iets geeft na 80+ champions uitbracht te hebben zal alles op elkaar gaan lijken uiteraard. Ik ben in ieder geval blij met het feit dat Riot zo veel mogelijk met mechanics rommelt om zodoende toch enigsinds unieke champions uit te brengen. En dan worden ze maar wat minder gespeeld omdat Jan met de korte achternaam er geen ruk van snapt. Die zal zo'n champion één keer spelen en dat weer terug vallen op z'n Master Yi waar hij iedere match penta's mee haalt op 500 elo. Good for him!

En als laatste, gebruik alsjeblieft niet texten als 'laten we niet deze discussie aangaan' terwijl je wel zelf je onvrede uit. Je zit op een discussieforum.
Lapeno schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 15:01:
[...]

Snap toch nooit dat gezeik over die "miss calls", je "map awareness" is blijkbaar niet genoeg zou ik dan zeggen. Je speelt solo q dan moet je niet helemaal blind op je team vertrouwen. Het is makkelijk als ze het doen, maar het is geen must
Amen to that _O_

SS callen (evenals pingen naar lanes, dragon/baron/wards timen in chat, en alle andere rotzooi) doe je om jezelf te verbeteren en in ranked om zodoende op een hoger elo te komen. Als je er blind van uit gaat dat iedere idioot SS roept en niet iedere twe seconden op je minimap kijkt, zal je nooit boven de 1500+ uit komen.

Dat gezegd hebbende kan je ook mooie truckjes ermee uit halen. Zichtbaar recalled, en vervolgens snel een andere lane ganken bijvoorbeeld. Vaak roepen mensen alleen SS als ze je zichtbaar naar een andere lane zien rennen, niet als je bijna dood recalled. Niemand roept dan ook een 'late'.
Kan op veel champions, en vooral sinds de nieuwe jungle. Met Brand en Gragas is het bijvoorbeeld perfect te doen.

Zo, en als jullie mij nu willen excuseren, ga ik even mijn tampon wisselen ;)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Snappie88 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 08:52:
[...]
Zo, en als jullie mij nu willen excuseren, ga ik even mijn tampon wisselen ;)
heb je een bloedneus dan ?
err ja hoe lang duurt het nu voor die wraiths te laten respawnen komaan zo erg is dat nu ook weeral niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Sona geprobeerd, beviel me goed alhoewel ik toch op me eerste gedachte ging. Ben over na Fizz gegaan. Vind het echt een leuke champion om mee te spelen. Eerst was het kijken hoe en wat maar uiteindelijk is hij echt leuk. Iemand nog tips & tricks for Fizz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
fiz moet je gewoon spelen als een jungler :D
echt leuk om te doen en je kan hem ook mid plaatsen om eigenlijk de mana te verspillen van de tegenstander door all zijn spells te dodgen fizz is een ongelofelijk goede counter op ahri :D
jump over alle skillshots en als ze geen mana meer heeft
BAM !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 09:17:
echt leuk om te doen en je kan hem ook mid plaatsen om eigenlijk de mana te verspillen van de tegenstander door all zijn spells te dodgen fizz is een ongelofelijk goede counter op ahri :D
BAM !
Die jump kost ook gewoon mana hoor ;)

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 09:17:
BAM !
Haha, ja ik ben nog niet zo lang bezig. Maar Fizz is echt lachen. Nog niet geprobeerd als jungler. Aangezien ik nog nooit jungler iets gedaan heb haha.

laatst was het 1 vs 1 tegen jax, en iemand op skype zei pas op komt arrow naar mid. Ik jump over die arrow heen en pakte daarna met me ulti jax =D Fizz ftw! <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
bla bla bla het is grappig xD ! ik amuseer er mij kostelijk mee en de vijandelijke mid gaat dan meestal ragen omdat ik heel annoying ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 29-09 21:11
Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 09:20:
bla bla bla het is grappig xD ! ik amuseer er mij kostelijk mee en de vijandelijke mid gaat dan meestal ragen omdat ik heel annoying ben :P
Vraag me af of dat door je speelstijl komt, of door het trollen in de chat wat je ook altijd doet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 09:15:
Ik heb Sona geprobeerd, beviel me goed alhoewel ik toch op me eerste gedachte ging. Ben over na Fizz gegaan. Vind het echt een leuke champion om mee te spelen. Eerst was het kijken hoe en wat maar uiteindelijk is hij echt leuk. Iemand nog tips & tricks for Fizz?
Fizz is gemaakt om je teammates te trollen. Als je enemy caitlyn ziet snipen met haar ulti op je low health carry ga je ervoor staan en spring je net op het moment dat de kogel komt op je stick <3 Hetzelfde geldt voor blitzcrank grabs

Das toch hetgeen dat ik de fizz in mijn team meestal zie doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
ik ? trollen in chat ? LEUGENS zeg ik je LEUGENS

nee ik doe gewoon graag annoying met bepaalde champs zoals teemo en fizz :P vind het echt geniaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 09:28:
[...]

Fizz is gemaakt om je teammates te trollen. Als je enemy caitlyn ziet snipen met haar ulti op je low health carry ga je ervoor staan en spring je net op het moment dat de kogel komt op je stick <3 Hetzelfde geldt voor blitzcrank grabs

Haha ja inderdaad, maar een vraagje. Cho' Gath deed die attack dat je airborne krijgt (ik ben niet goed met skillnamen xD) Maar ik sprong op me stick, en hij hitte me nog.. Hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als Jungler als Fizz, Hoe moet je beginnen met Items en skills?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-08-2024
Gister even Esq. Gragas & harbringer kassadin gekocht. heb ik 480RP over (net geen sale) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 09:42:
En als Jungler als Fizz, Hoe moet je beginnen met Items en skills?
je neemt gewoon AP / attack speed / armor Runes
begint met een regrowth pendant en een potion
je begint met de W skill
vraagt een pull / damage op blue
lvl 2 : neem 1 punt in Q skill
doe wolfjes wraiths red golem wraiths
lvl 3 : nog een puntje in W
lvl 4 een puntje in E
hier ga je zoeken voor te ganken indien niet mogelijk verder junglen of boots gaan kopen en een philo stone
daarna gewoon een build afmaken ( hoe je fizz ook graag gaat bouwen want er zijn veel verschillende mogelijkheden met hem ik doe persoonlijk AP/AS )
Enjoy O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

LikeAKing schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 09:44:
Gister even Esq. Gragas & harbringer kassadin gekocht. heb ik 480RP over (net geen sale) :(
Dan moet je Riot support mailen of je 7 RP kunt krijgen als je een tekening voor ze maakt. Meestal vinden ze dat prima, maar dan moet je wel een beetje Paint skillz hebben. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 09:48:
[...]

je neemt gewoon AP / attack speed / armor Runes
begint met een regrowth pendant en een potion
je begint met de W skill
vraagt een pull / damage op blue
lvl 2 : neem 1 punt in Q skill
doe wolfjes wraiths red golem wraiths
lvl 3 : nog een puntje in W
lvl 4 een puntje in E
hier ga je zoeken voor te ganken indien niet mogelijk verder junglen of boots gaan kopen en een philo stone
daarna gewoon een build afmaken ( hoe je fizz ook graag gaat bouwen want er zijn veel verschillende mogelijkheden met hem ik doe persoonlijk AP/AS )
Enjoy O-)
Thanks! Ik wil best wel die runes maar ik ben wel pas lvl 11 xD. Dus AS runes heb ik sowieso. Maar beginnen met W en kan ik op low lvl red aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 09:54:
[...]

Thanks! Ik wil best wel die runes maar ik ben wel pas lvl 11 xD. Dus AS runes heb ik sowieso. Maar beginnen met W en kan ik op low lvl
fizz is niet echt een jungler dat makkelijk gaat gaan op lvl 11
hiervoor heb je denk ik well een full rune page nodig en toch wat de nodige masteries 21/9/0
dus ik zou zeggen ge mensen wat in midlane gaan pesten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Cloud schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 09:54:
[...]

Dan moet je Riot support mailen of je 7 RP kunt krijgen als je een tekening voor ze maakt. Meestal vinden ze dat prima, maar dan moet je wel een beetje Paint skillz hebben. :)
of iets gaan stelen van DeviantArt })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Cloud schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 09:54:
[...]

Had ik maar beter mijn best gedaan op school met tekenen. ):
Doen ze dat echt voor je? :P anders haal ik binnenkort gewoon weer RP. kan natuurlijk ook hehehe.ik wil eindelijk eens een legendary skin. Brolaf ofzo.

Photoshop skills heb ik wel tho. avatars/signatures etc

[ Voor 4% gewijzigd door LikeAKing op 26-01-2012 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:21
LikeAKing schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 10:00:
[...]

Had ik maar beter mijn best gedaan op school met tekenen. ):
Doen ze dat echt voor je? :P anders haal ik binnenkort gewoon weer RP. kan natuurlijk ook hehehe.ik wil eindelijk eens een legendary skin. Brolaf ofzo.

Photoshop skills heb ik wel tho. avatars/signatures etc
Doen ze wel inderdaad, maar dat doen ze alleen als je 10 of 20 RP tekort komt voor een skin.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag:

Ik speel laatste tijd veel anivia, en wil de "Team spirit" anivia skin kopen alleen is deze niet beschikbaar.
Hij komt van winter olimpische spelen 2010, (Wanneer EUW nog niet uit was denk ik ).
Denken jullie dat een mail naar riotgames ervoor kan zorgen dat ik de skin toch kan kopen met 520/975 RP?

Beste anivia skin is unavailable. so stupid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 10:09:
Even een vraag:

Ik speel laatste tijd veel anivia, en wil de "Team spirit" anivia skin kopen alleen is deze niet beschikbaar.
Hij komt van winter olimpische spelen 2010, (Wanneer EUW nog niet uit was denk ik ).
Denken jullie dat een mail naar riotgames ervoor kan zorgen dat ik de skin toch kan kopen met 520/975 RP?

lijkt me niet :P tenzij je 25.000 referalls krijgt ofzo. dan unlock je alle content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 10:09:
Even een vraag:

Gaat niet werken :P
Eenmaal limited blijft limited, hebben ook al erg veel mensen geprobeerd met kitty cat katarina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Skins die niet beschikbaar zijn doen ze volgens mij wel moeilijk over ja. Weet niet of dat wel mogelijk is, maar tekenen voor een beetje RP komt vaak voor. Op Reddit genoeg voorbeelden en je hoeft echt geen hoogstandje in te leveren; het gaat om het idee :)

Die nieuwe Ezreal skin is wel über bruut trouwens. Nu speel ik niet zoveel Ezreal, maar gaaf is ie wel!

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar als je een skin ontwerpt voor een Champ en je stuurt m op. Kan die dan ingame komen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 09:28:
[...]

Relevant picture is relevant.

Afbeeldingslocatie: http://elohell.net/images/chill/eb945151270f7c5f1f05a06320bde465.gif

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 10:27:
Maar als je een skin ontwerpt voor een Champ en je stuurt m op. Kan die dan ingame komen? :P
Ja als je pro skills hebt.
Je kunt ook champion suggesties in LoL forum zetten en als je geluk heb kiezen ze je champ.
Maar voor dat moet je pro zijn :P.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2012 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 10:30:
[...]

Ja als je pro skills hebt.
Je kunt ook champion suggesties in LoL forum zetten en als je geluk heb kiezen ze je champ.
Maar voor dat moet je pro zijn :P.
Haha okeoke xD. ach ik ga het me niet aan wagen. als ik een skin wil ga ik het wel kopen xD Alleen er zijn geen leuke skins voor Fizz :(. Maar ik zag gister in GoT chat en het was stil ;O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 10:31:
[...]

Haha okeoke xD. ach ik ga het me niet aan wagen. als ik een skin wil ga ik het wel kopen xD Alleen er zijn geen leuke skins voor Fizz :(. Maar ik zag gister in GoT chat en het was stil ;O
Gisteren ging de server over zijn nek :P

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
hier is onze nieuwe furry :D

YouTube: League of Legends - Ziggs Art Spotlight

[ Voor 51% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 26-01-2012 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Match voor vandaag is gemaakt: Matchdetails

Join Match!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeffroiscool schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 10:39:
[...]

Gisteren ging de server over zijn nek :P
Yup, ik ben daarna bij een stel anderen in een custom game gegaan. We zagen elkaar niet en konden niet met elkaar chatten, maar toen we startten ging het toch gewoon goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
ik doe al mee jeffro :D en mij nu niet zwart maken he :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 11:06:
[...]

ik doe al mee jeffro :D en mij nu niet zwart maken he :p
Ik heb alleen maar die Fiddle in the Middle neer gezet en dat je Fiddle keihard is.

Kijk dat jij je eigen Wriggle's Lantern op een Fiddle vind lijken daar kon ik uiteraard niet weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt er een lifestream van de match? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 11:12:
Komt er een lifestream van de match? :D
Meestal bied Atlantisx zich vrijwillig aan om een match te commentaten maar als hij er niet is stream ik sowieso altijd m'n meeste matches :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
je kan nog altijd een spectator plekje claimen op de site :D
beter voor je internet verbruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 11:15:
[...]

Meestal bied Atlantisx zich vrijwillig aan om een match te commentaten maar als hij er niet is stream ik sowieso altijd m'n meeste matches :)
Aaight beter! Hopelijk kan ik het kijken op me werk.

Ik zie trouwens veel het hebben over Elo. Wat is elo?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2012 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Als atlantis er is wil ik met hem wel nog es samen een streampje doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Dan kan hij me weer zien falen, of nee laat maar. Nooit meer Cassio voor mij. Dan krijg ik net als vorige keer weer LeBlanc tegen mij en ben ik effectief op level 4 useless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de match voor vanavond ook gejoined! Als jullie het tenminste goed vinden aangezien ik lvl 11 ben.
Anders leave ik wel! Maar wat is Elo preceis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
oooow ja dit is nog een potje van gister :P
lekker mensen inmaken :P en dan natuurlijk een team dat niet durft pushen en alle focus op mij op het einde >.<
maar ik heb me ongelofelijk vermaakt :P
en ik heb wel af en toe de tank gefocust want ik kon iedereen solo aan :P zelf 2 x baron solo gedaan op dat spelletje 8)
cho gat'h is unkillable you say eh ?? give me 10 seconds :P

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/eAe3

[ Voor 8% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 26-01-2012 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is elo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Hehe dat team!

De tegenstander had het zichzelf een stuk makkelijker kunnen maken door allemaal armor items te gaan halen.
Jullie zijn praktisch full AD + een morgana zonder damage.

Cho'Gath, banshees veil + force of nature :F

Niet de beste team comp die ik ooit heb gezien :P
Elo krijg je aan de hand van ranked games die je speelt. Het is als het ware een systeem die je punten geeft en punten af trekt voor winnen of verliezen. Hoe mee Elo, hoe beter de speler zou moeten zijn.

[ Voor 36% gewijzigd door Intruder op 26-01-2012 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Intruder schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 11:42:
Hehe dat team!

De tegenstander had het zichzelf een stuk makkelijker kunnen maken door allemaal armor items te gaan halen.
Jullie zijn praktisch full AD + een morgana zonder damage.

Cho'Gath, banshees veil + force of nature :F

Niet de beste team comp die ik ooit heb gezien :P
ja inderdaad dat was wel waar maar echt die waren aan het ragen op mij :P vond het echt geniaal
en natuurlijk op het einde telkens als ze talon zagen kreeg ik minstens 3 ultimates op mij

like WTF !? xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 11:27:
oooow ja dit is nog een potje van gister :P
lekker mensen inmaken :P en dan natuurlijk een team dat niet durft pushen en alle focus op mij op het einde >.<
maar ik heb me ongelofelijk vermaakt :P
en ik heb wel af en toe de tank gefocust want ik kon iedereen solo aan :P zelf 2 x baron solo gedaan op dat spelletje 8)
cho gat'h is unkillable you say eh ?? give me 10 seconds :P

[afbeelding]
attack speed talon? netjes gespeeld trouwens. Speel je hem altijd op attack speed en damage? ik dacht dat ie burst/cdr moest.

[ Voor 9% gewijzigd door LikeAKing op 26-01-2012 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me nu een keer uitleggen wat ELO is? T_T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 11:46:
Kan iemand me nu een keer uitleggen wat ELO is? T_T
kijk naar intruder zijn post :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
LikeAKing schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 11:46:
[...]

attack speed talon? netjes gespeeld trouwens. Speel je hem altijd op attack speed en damage? ik dacht dat ie burst/cdr moest.
ik doe meestal AS/crit/lifesteal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh haha foutje! Noujaa, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
@Drunk3n
Zie trouwens ook geen enkele last whsiper in jullie team, terwijl ik 4 Armor items in het andere team zie xD.

@Yadeion
Zie mijn reactie hierboven

Even een iets duidelijkere reactie hoe het gaat qua elo

Je begint op level 30 met 1200 ELO
Je eerste 15 games win of verlies je ongeveer 48 elo (die eerste games zijn dus belangrijk)
Daarna ongeveer 30 games, win/verlies je ongeveer 24.
Als je die games hebt gehad zit je ongeveer op 12/13 win of verlies per potje.

Begin dus pas met ranked als je van alle soorten champions wat kunt spelen en redelijk veel runes klaar hebt liggen. Anders beland je op 800 elo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 11:47:
[...]

ik doe meestal AS/crit/lifesteal :P
is dit je standaard / core build? even proberen dan maar binnenkort ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Intruder schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 11:48:
Begin dus pas met ranked als je van alle soorten champions wat kunt spelen en redelijk veel runes klaar hebt liggen. Anders beland je op 800 elo.
Been there, done that. Nu op 1180 elo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:40
btw mag je de match gewoon joinen? of moet je bepaalde stats hebben? hoe gaan we ervoor zorgen dat het een beetje balanced is?

tweede vraag: werkt morgana eigenlijk als support? ik bou haar meestal redelijk mage achtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Vicarious schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 11:51:
[...]

Been there, done that. Nu op 1180 elo.
Ik ben ook op 900 elo begonnen :P (eerste 8 ranked games verloren ofzo).
Das best wel kut om uit te komen, vooral omdat de spelers daar vaak erg goed zijn in het herkennen van andermans fouten, echter maken ze die zelf net zo hard. Maar zeggen ze daar dan weer niks van. Mja dat zorgt voor vaak veel rage in het team/leavers.

@LikeAKing

Need moar bloodthirsters!
Afbeeldingslocatie: http://i1127.photobucket.com/albums/l631/BatsAap/Talon.jpg

Opzich is het een "troll" build, maar het werkt best lekker, iedereen met minder dan 100 armor en 2k health is een 1 shop op die manier. Met talon die ik vaak vrij weinig met mn auto atacks. Tenzij het 1 v 1 is.

Btw dit was een premade met andere level 30'ers dus werden we ook tegen 30'ers geteamed. :P niet dat je denk dat het opposite team vol met 20-25 spelers zat.

[ Voor 8% gewijzigd door Intruder op 26-01-2012 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 11:46:
[...]

Dat is wel het meest effectief ja. Aspeed niet zo, behalve Youmuus/Triforce. Meest standaard is Triforce+Youmuus+Last Whisper+IE/BT. Een Crit+TF proc op Q is heel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Snappie88 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 08:52:
[...]

Sorry voor de late reactie (of zoiets), maar ik vind dit toch zo'n bullshit (excuses). Er zijn op dit moment 91 (?) Champions, waarvan er slechts enkelen gewoon sub par zijn (Evelynn en Karma zijn de enigen die mij te binnen schieten). Riot zit continue de hele boel te balancen om te zorgen dat alles op alle skill levels een beetje mee kan komen. Het is onmogelijk om te zorgen dat alle champions op alle skill levels exact even viable zijn. De dag dat Riot besluit om te balancing issues door te voeren naar aanleiding van wat mensen met een skill level van ergens tussen de 0 en 1500 ergens van 'vinden', is de dag dat ik stop.

Je kan niet Victor simpelweg een flinke buff geven zodat deze op lagere elo's meer gespeeld gaat worden, dan wordt zo'n champion op top elo door iedere halve zool gespeeld, en zie je dus continue dezelfde champions gekozen worden. Complexiteit, zeg je? Natuurlijk, als je champions niet een speciaal iets geeft na 80+ champions uitbracht te hebben zal alles op elkaar gaan lijken uiteraard. Ik ben in ieder geval blij met het feit dat Riot zo veel mogelijk met mechanics rommelt om zodoende toch enigsinds unieke champions uit te brengen. En dan worden ze maar wat minder gespeeld omdat Jan met de korte achternaam er geen ruk van snapt. Die zal zo'n champion één keer spelen en dat weer terug vallen op z'n Master Yi waar hij iedere match penta's mee haalt op 500 elo. Good for him!

En als laatste, gebruik alsjeblieft niet texten als 'laten we niet deze discussie aangaan' terwijl je wel zelf je onvrede uit. Je zit op een discussieforum.
Als dit jou reactie op mijn stuk is, dan heb je er werkelijk waar helemaal niets van begrepen. Ik zeg meerdere keren dat ik totaal, maar dan ook totaal niet doel op het balancen van champions. Wat Viktor betreft: ik geef enkel aan dat de complexe mechanics debet zijn aan het feit dat hij underplayed is. Ik noem nergens dat hij een buff moet krijgen, integendeel; zijn E is op zich vrij sterk.

Je laatste punt over discussies op een discussie forum, natuurlijk is dat de use van een forum, maar het heeft geen zin om pagina's en pagina's door te discussieren over iets was al lang geleden uitgekauwd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Ben benieuwd wat de champion sale gaat worden, hopelijk wat interessants dan kan ik weer kopuh kopuh kopuh! =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
sjaggy schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 12:30:
Ben benieuwd wat de champion sale gaat worden, hopelijk wat interessants dan kan ik weer kopuh kopuh kopuh! =D
Oriana Lux en ammumu is op sale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
JapieTalent schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 12:25:
Wat Viktor betreft: ik geef enkel aan dat de complexe mechanics debet zijn aan het feit dat hij underplayed is. Ik noem nergens dat hij een buff moet krijgen, integendeel; zijn E is op zich vrij sterk.
Maar is dat wel zo?

Als het de complexe mechanics zijn zou hij op hoger niveau wel gespeeld worden maar dat is nu ook niet het geval. Als ik aan champs denk die vanwege hun hoge skillcap minder viable zijn op low level denk ik eerder aan champs als TF, Ori of Ez.

Ik zie het probleem ook niet met hoge skillcap champs: mensen die ze te moeilijk vinden zullen ze laten liggen en spelers die hun voldoening (of hun 'edge') halen uit moeilijke champs en complexe mechanics gaan ze leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05-2021
sjaggy schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 12:30:
Als ik het goed gelezen heb vanochtend (was net 5minuten wakker) zijn de volgende champs in sale:

- lux
- orianna
- amumu

Valt wel tegen :/ zijn 1x 1350 champ, 1x 3150 champ en 1x 4800 champ.

edit: alle correcties toegevoegd :P

[ Voor 7% gewijzigd door axel101 op 26-01-2012 12:46 ]

League of Legends EUW: IBullit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
axel101 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 12:33:
[...]

Als ik het goed gelezen heb vanochtend (was net 5minuten wakker) zijn de volgende champs in sale:

- lux
- orianna
- amumu

Valt wel tegen :/ zijn 2x 3k champ en 1x 4.8k champ.
correctie 1 maal een 1350 IP champ
en 1 3150 ip champ
en 1 Useless 4850 ip champ :+

damn i just failed het is inderdaad 4800 ip :D

[ Voor 5% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 26-01-2012 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
correctie: 4800 ip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YbonG
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-09 15:30
Intruder schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 11:48:
@Drunk3n
Zie trouwens ook geen enkele last whsiper in jullie team, terwijl ik 4 Armor items in het andere team zie xD.

@Yadeion
Zie mijn reactie hierboven

Even een iets duidelijkere reactie hoe het gaat qua elo

Je begint op level 30 met 1200 ELO
Je eerste 15 games win of verlies je ongeveer 48 elo (die eerste games zijn dus belangrijk)
Daarna ongeveer 30 games, win/verlies je ongeveer 24.
Als je die games hebt gehad zit je ongeveer op 12/13 win of verlies per potje.

kleine aanvulling hierop:

elo is in de puurste essentie gewoon een getal wat aangeeft hoe goed je bent, en dus met welke mensen je gematchmaked moet worden. Win je, krijg je erbij. verlies je, raak je kwijt. Normal queue heeft ook een elo rating, alleen die is sinds ze naar die nieuwe client zijn gegaan niet meer te achterhalen, is hidden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 12:33:
[...]

Maar is dat wel zo?

Als het de complexe mechanics zijn zou hij op hoger niveau wel gespeeld worden maar dat is nu ook niet het geval.
Inderdaad. Viktor is gewoon een slechte Champ, en dit wordt bevestigd door hoge elo spelers op fora/videos etc.

Die item slot die automatisch ingevuld is fucked gigantisch met je midgame- waar ga je je wards/potions/etc laten? Het blijft een stupide gimmick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
axel101 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 12:33:
[...]

- lux
- orianna
- amumu

Valt wel tegen :/ zijn 2x 3k champ en 1x 4.8k champ.
damm wat een crap champion sale -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
[...]

Work Work Work, Denk niet dat ik het vandaag haal om tegen 8 uur present te zijn.
Veel later zal het ook niet zijn, dus als erna nog een game gedaan wordt dan stream ik die met plezier.
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 11:23:
[...]
Als atlantis er is wil ik met hem wel nog es samen een streampje doen.
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk lvl 30. Dus ik ga mijzelf een lage elo aanmeten en kijken hoe snel je jezelf uit elo hel kan trekken.

Hoeveel ranked got teams zijn er eigenlijk? Ik zoek nog een team van tussen de 1200/1400 spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Laatst online: 17-02-2024
Champion sale valt zeker tegen, zit te wachten tot Talon ofzo in de sale komt, maar denk dat ik hem nu maar gewoon voor de volle prijs koop. Anders blijf ik wachten 8)

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
atlantisx schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:02:
[...]

Work Work Work, Denk niet dat ik het vandaag haal om tegen 8 uur present te zijn.
Veel later zal het ook niet zijn, dus als erna nog een game gedaan wordt dan stream ik die met plezier.

[...]

d:)b
Ik weet hoe het voelt, ik ben laatste tijd ook bezig met werk, ook als ik thuis ben nog even 2 uur dingen doen voor klanten, (ICT he...)

Ergste is misschien nog wel dat ik niet voor overwerk betaald krijg maar het wel moet doen! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
djengizz schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 12:33:
[...]

Maar is dat wel zo?

Als het de complexe mechanics zijn zou hij op hoger niveau wel gespeeld worden maar dat is nu ook niet het geval. Als ik aan champs denk die vanwege hun hoge skillcap minder viable zijn op low level denk ik eerder aan champs als TF, Ori of Ez.

Ik zie het probleem ook niet met hoge skillcap champs: mensen die ze te moeilijk vinden zullen ze laten liggen en spelers die hun voldoening (of hun 'edge') halen uit moeilijke champs en complexe mechanics gaan ze leren.
Nou ja, dat valt dus te bediscussiëren.. De waarheid zal ook hier ergens in het midden liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05-2021
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:03:
Eindelijk lvl 30. Dus ik ga mijzelf een lage elo aanmeten en kijken hoe snel je jezelf uit elo hel kan trekken.

Hoeveel ranked got teams zijn er eigenlijk? Ik zoek nog een team van tussen de 1200/1400 spelers.
Tip: zorg eerst dat je goede runepages hebt, en dat je voor elke rol minstens 1 a 2 champs hebt. Aangezien je voor je eerste 10 potjes veel elo krijgt wil je er hier zo veel mogelijk van winnen.

Ik heb geen idee hoeveel GoT teams er zijn. Als deze er nog niet zijn dan ben ik ook wel bereid om een team te maken. Zit ongeveer 1300/1400 elo.

League of Legends EUW: IBullit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
axel101 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:08:
[...]

Tip: zorg eerst dat je goede runepages hebt, en dat je voor elke rol minstens 1 a 2 champs hebt. Aangezien je voor je eerste 10 potjes veel elo krijgt wil je er hier zo veel mogelijk van winnen.

Ik heb geen idee hoeveel GoT teams er zijn. Als deze er nog niet zijn dan ben ik ook wel bereid om een team te maken. Zit ongeveer 1300/1400 elo.
mijn elo is f*cked up maar ik kan wel heel deftig LoL spelen
ik wil wel meedoen met dat team :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn momenteel voor zover ik weet nog niet echt vaste got teams. Speedzor heeft een ranked team opgezet met gotters, maar dat team heeft sindsdien ook nog maar 2x gespeeld geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

axel101 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:08:
[...]

Ik heb al een lvl 30 (1400+) account op east. Het ging er een tijdje geleden over dat het zo moeilijk is om jezelf uit elo hel te halen. Dus toen zei ik zodra ik 30 ben ga ik eens kijken of het echt zo moeilijk is.

Ik heb je een DM gestuurd. Andere mensen die geinteresseerd zijn in een got lol team. Stuur me een dm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:03:

Zou niet bewust voor een lage elo gaan. Als je net level 30 bent gaat het waarschijnlijk heel lang duren voordat je daar jezelf dan weer uit kan carryen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:37:
[...]

Zou niet bewust voor een lage elo gaan. Als je net level 30 bent gaat het waarschijnlijk heel lang duren voordat je daar jezelf dan weer uit kan carryen.
Het kwam wel eens ter sprake en je zei zelf waarschijnlijk. Leek me wel leuk om het echt te gaan testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:39:
[...]

Het kwam wel eens ter sprake en je zei zelf waarschijnlijk. Leek me wel leuk om het echt te gaan testen.
Elo hell kan je in principe niet uitkomen het verandert namelijk mee met je skill-level. Het is een punt waar jij vind dat je beter bent dan de andere in je team maar niet genoeg om games supersimpel te carryen. Dat is dus voor iedereen anders. De meeste mensen vinden dit heel frustrerend omdat je niet beloond word naar je skill, vind je zelf. Als jij jezelf er makkelijk uit carryed is het geen elo hell natuurlijk.
Toen ik net met ranked begon vond ik het rond de 11-1200 elo hell. Tegenwoordig zit elo hell voor mij tussen de 15-1600. Je bent net iets beter dan gemiddeld maar het gaat gigantisch veel games kosten voordat dat verschil zichtbaar word qua elo. Of je moet een lucky streak hebben.

Als je heel laag komt word het ook frustrerend om weer op een normale elo te komen. Als je 900 elo bent na die placement matches moet je om weer een redelijke game te kunnen spelen al snel iets van 40 straight wins halen. Zelfs als je veel beter bent dan deze range en dus 60% van je games wint moet je dan ongeveer 100 games spelen om dit terug te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie zou er vanavond/vanmiddag even tegen bots willen, om me misschien tips te kunnen geven met Fizz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:02:
[...]

Elo hell kan je in principe niet uitkomen het verandert namelijk mee met je skill-level. Het is een punt waar jij vind dat je beter bent dan de andere in je team maar niet genoeg om games supersimpel te carryen. Dat is dus voor iedereen anders. De meeste mensen vinden dit heel frustrerend omdat je niet beloond word naar je skill, vind je zelf. Als jij jezelf er makkelijk uit carryed is het geen elo hell natuurlijk.
Toen ik net met ranked begon vond ik het rond de 11-1200 elo hell. Tegenwoordig zit elo hell voor mij tussen de 15-1600. Je bent net iets beter dan gemiddeld maar het gaat gigantisch veel games kosten voordat dat verschil zichtbaar word qua elo. Of je moet een lucky streak hebben.

Als je heel laag komt word het ook frustrerend om weer op een normale elo te komen. Als je 900 elo bent na die placement matches moet je om weer een redelijke game te kunnen spelen al snel iets van 40 straight wins halen. Zelfs als je veel beter bent dan deze range en dus 60% van je games wint moet je dan ongeveer 100 games spelen om dit terug te winnen.
my life storry dankzij idioten en trolls zit ik vast tussen de 800 en 1000 echt continu naar boven en naar beneden ik steek er geen moeite meer ik daar kan ik nooit meer uit raken ondertussen ken ik de namen al van al die idioten waar ik samen me speel ....

Pagina: 1 ... 6 ... 91 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.