[PC] League of Legends - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 91 Laatste
Acties:
  • 175.680 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Deefje85 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 20:53:
Normaal koop ik altijd mana+ ap te samen op Archangel kan je veder bouwen met andere mana items toch?
Je gaat je vraag wat duidelijker moeten stellen, want ik kan niet afleiden wat je bedoelt.

Archangel is een slecht item vergeleken met de andere AP items voor zo goed als alle AP mid champions. De enige uitzonderingen hierop zijn Karthus, Veigar, Ryze en Anivia.

Archangel kan verder niet uitgebreid worden.

Archangel is vooral efficient als je er nog andere mana items bij bouwt, daarom dat hij het best is op Ryze.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

wat een game weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:35
Heb nog niet vaak een game gezien die zoooo close was. De laatste 2 games waren echt top.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 29-09 21:11
Heb helaas de laatste match gemist. Ga hem straks terug kijken al wel gezien dat CLG.EU wint. Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_De_Beer
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 10:54
speedzor schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 20:52:
[...]

Staar je niet blind op de mana though, voor je W skill heb je bijvoorbeeld meer aan AP dan mana vanwege de scaling. Daarom dat je dus ook een Archangel en Will of the Ancients maakt, het geeft een sterke boost aan je cage.
Maar goed, je W gebruik je niet voor je damage en een archangel is een redelijke waste voor ryze... dat zou echt je laatste item moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bas_De_Beer schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 22:32:
[...]

Maar goed, je W gebruik je niet voor je damage en een archangel is een redelijke waste voor ryze... dat zou echt je laatste item moeten zijn.
Nee. Je Q en E scalen ook met AP. Het is helemaal geen waste. Zeker een goede 3e/4e item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Bas_De_Beer schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 22:32:
[...]

Hij staat toch ook laatste in m'n itembuild enkele posts erboven?
En toch, de damage van je W is een enorme hoop van je burst, haal er de stats maar bij en kijk hoeveel damage het doet vergeleken met je andere abilities.
Uiteraard is het enorm sterke CC, maar je haalt er ook enorm veel schade uit.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 23:09:
[...]

Nee. Je Q en E scalen ook met AP. Het is helemaal geen waste. Zeker een goede 3e/4e item.
Nee er zijn zo veel betere items. Als je een beetje goed bezig wil zijn haal je deze pas als 5de. Na je Boots,FH, BV, RoA

of zoals sommige hem spelen Boots, FH, BV, WotA, Void

Ryze builds
Verwijderd in "[PC] League of Legends - Deel 5"

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2012 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-09 07:53
Even met de jongens Reggaz en tramalant ons team zover gekregen all mages ( ap) te gaan :)
The end result :

http://imageshack.us/photo/my-images/853/63899426.png/

[ Voor 38% gewijzigd door Vocalise op 31-01-2012 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:10
Vandaag voor het eerst Jungle Yorick gespeeld. 0/21/9 om een tanky endgame te verzorgen. We hadden een Viktor op mid en ik speelde gewoon solo-queue.. Als je begint bij double golems en omhoog werkt zonder Red te doen ben je constant op een goede health en kun je continu ganken. Ik kreeg daardoor bijna een kill op top (garen, moest recallen), gaf een assist op mid (Viktor killde Malzahar aan de hand van mijn slows) en double kill op bottom. Ik merkte dat Viktor langzaam maar zeker kills begon te krijgen dus zodra ik level 6 was besloot ik teamfights samen met hem op te zoeken.. Dit gaf hem de optie om aan te vallen, low te worden en mijn ulti op zich te krijgen, waarna hij weer 10 seconden kon rampeneren. Dit hielden we elk teamfight vol.

Yorick is best een stabiele ganker met een goede slow, iemand hier meer ervaring mee?

Mijn build was Wriggle's lantern > Boots > Manamune..

Rest is tanky builden. Gewoon de rol van tank op je nemen en je carry helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vocalise schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 23:33:
Even met de jongens Reggaz en tramalant ons team zover gekregen all mages ( ap) te gaan :)
The end result :

http://imageshack.us/photo/my-images/853/63899426.png/
Lekker handig ook dat niemand magic resist maakt tegen zo'n team 8)7

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 18:53:
Shyvana, mundo, kennen ad zijn een paar voorbeelden van de nieuwe flavors die ze toegevoegd hebben op korte tijd.
Echte flavours zijn het natuurlijk niet.

Ten eerste is niet van dit alles nieuw: Mundo jungle was zeldzaam maar niet ongezien, SV speelde vaak Shyvana jungle, LOD met AD / AS Kennen en zo zijn er meer voorbeelden. Ten tweede moet je je bedenken dat dit alles niet vergelijkbaar is met een solo queue omgeving waar dit allemaal minder goed gaat werken.

Wat imo vooral te prijzen is aan M5 is het feit dat hun picks minder gebaseerd zijn op counterpicking en het nemen van de sterkste champs in de game maar veel meer op team synergy en het formuleren van strategieën rondom deze synergieën.

Voorbeeld: hun sterke counterjungling met Shyvana heeft een aantal nadelen.
Shyvana is één van de betere counterjunglers met zeer grote clear speed maar ze heeft geen CC wat haar ganks zwakker maakt. Verder brengt counterjungling het risico mee van meer exposure op de lanes engrotere kans op ganks van de vijandige jungler als deze besluit de counterjungling niet direct te counteren. Ook zal de eigen jungler meer tijd besteden aan het counterjungling waardoor zijn lane verdediging zwakker wordt.

Als je nu kijkt naar bv. botlane lost AD Kennen (of AD Kennen / Sona) een hoop van deze problemen op. Kennen is nml erg gank safe vanwege zijn sterke escapes in verhouding tot andere AD carries door zijn ult (defensive stuns) en lightning rush. Verder lost zijn stun mogelijkheden een groot deel van de gank problemen van Shyvana op. Een Sona draagt eventueel nog meer bij aan deze synergy.

Dit maakt alleen AD Kennen geen goede AD, het maakt hem een goede AD in deze games.

Het maakt AD Kennen een goede keus in die situatie met die taktiek en met dat specifieke team. Dit zijn zaken die misschien wel belangrijker zijn dan de individuele prestaties van een champ en worden imo te vaak over het hoofd gezien in een team game als LoL. Zo kan een 'lagere tier' champion specifiek zo veel bijdragen aan een team dat het zijn individuele tekortkomingen overschaduwt. Dit is eigenlijk het tegenovergestelde van de wat meer Amerikaanse benadering van 'Win Lane, Win Game'.

Overigens vind ik het ook opvallend dat in mijn ervaring in andere games waar zowel een team mode als een 1v1 mode competitief gespeeld wordt er vaak veel meer aandacht voor deze synergieën is dan in een game als LoL die alleen een team mode kent. Misschien komt dit ook deels omdat de meeste pro's nog steeds de meeste oefening hebben in solo queue. M5 (en in mindere mate de overige Europese teams) lijken hier meer aandacht dan gemiddeld voor te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

Ik ben op het moment the art of war aan het lezen. Het is best interessant en toepasbaar op LoL. Zoals bijvoorbeeld dIT stukje:

It is the rule of war, if our forces are ten to the enemy's one, to surround him; if five to one, to attack him; if twice as numerous, to divide our army into two.
If equally matched, we can offer battle; if slightly inferior in numbers, we can evade the enemy; if quite unequal on every way, we can flee from him.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
djengizz schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 00:28:
[...]

Ten eerste is niet van dit alles nieuw: Mundo jungle was zeldzaam maar niet ongezien, SV speelde vaak Shyvana jungle, LOD met AD / AS Kennen en zo zijn er meer voorbeelden. Ten tweede moet je je bedenken dat dit alles niet vergelijkbaar is met een solo queue omgeving waar dit allemaal minder goed gaat werken.

Wat imo vooral te prijzen is aan M5 is het feit dat hun picks minder gebaseerd zijn op counterpicking en het nemen van de sterkste champs in de game maar veel meer op team synergy en het formuleren van strategieën rondom deze synergieën.

Voorbeeld: hun sterke counterjungling met Shyvana heeft een aantal nadelen.
Shyvana is één van de betere counterjunglers met zeer grote clear speed maar ze heeft geen CC wat haar ganks zwakker maakt. Verder brengt counterjungling het risico mee van meer exposure op de lanes engrotere kans op ganks van de vijandige jungler als deze besluit de counterjungling niet direct te counteren. Ook zal de eigen jungler meer tijd besteden aan het counterjungling waardoor zijn lane verdediging zwakker wordt.

Als je nu kijkt naar bv. botlane lost AD Kennen (of AD Kennen / Sona) een hoop van deze problemen op. Kennen is nml erg gank safe vanwege zijn sterke escapes in verhouding tot andere AD carries door zijn ult (defensive stuns) en lightning rush. Verder lost zijn stun mogelijkheden een groot deel van de gank problemen van Shyvana op. Een Sona draagt eventueel nog meer bij aan deze synergy.

Dit maakt alleen AD Kennen geen goede AD, het maakt hem een goede AD in deze games.

Het maakt AD Kennen een goede keus in die situatie met die taktiek en met dat specifieke team. Dit zijn zaken die misschien wel belangrijker zijn dan de individuele prestaties van een champ en worden imo te vaak over het hoofd gezien in een team game als LoL. Zo kan een 'lagere tier' champion specifiek zo veel bijdragen aan een team dat het zijn individuele tekortkomingen overschaduwt. Dit is eigenlijk het tegenovergestelde van de wat meer Amerikaanse benadering van 'Win Lane, Win Game'.

Overigens vind ik het ook opvallend dat in mijn ervaring in andere games waar zowel een team mode als een 1v1 mode competitief gespeeld wordt er vaak veel meer aandacht voor deze synergieën is dan in een game als LoL die alleen een team mode kent. Misschien komt dit ook deels omdat de meeste pro's nog steeds de meeste oefening hebben in solo queue. M5 (en in mindere mate de overige Europese teams) lijken hier meer aandacht dan gemiddeld voor te hebben.
d:)b Je posts zijn heel diepgaand en uitgedacht de laatste tijd heb ik gemerkt, en deze voegt er weer één aan toe. Je slaat de nagel op de kop met het gehele AD Kennen gedoe en de reden waarom dit gepakt wordt.

Ik heb onlangs op reddit (/r/LeagueOfLegendsMeta, het meest informatieve van de LoL subreddits) een thread gelezen waarin AD Ahri besproken werd, en zij is bijvoorbeeld net zo'n keus die plots ook AD bot kan komen indien een pro streamer het toont. Ze heeft een deftige autoattack range, haar Q doet true damage wat best behulpzaam is voor iemand die niet AP gaat bouwen, ze heeft een charm wat enorm enorm enorm sterk is voor de skillset van een AD carry en ze heeft haar ult die voor gigantische mobiliteit kan zorgen in teamfights en het ontsnappen van ganks.
Allemaal dezelfde of soortgelijke effecten zoals Kennen, dus het lijkt me niet onwaarschijnlijk dat ze plots haar opwachting in botlane maakt voor dezelfde redenen.
Ik zou haar exacte stats morgen eens moeten vergelijken met Kennen en echte AD's, maar het gaat hem om het idee.

Uiteraard gaat een AD Ahri nog steeds (lichtjes) overklast worden door een Sivir of Graves, maar door voor deze bepaalde pick te gaan, laat je toe dat je team op een ander aspect van het spel meer inzet dan anders mogelijk zou zijn geweest (in dit geval dus een sterke no-cc counterjungler, die dan toch niet teveel hinder ondervindt aan dit gebrek omdat het opgevangen wordt door de iets 'zwakkere' botlane).

offtopic:
@Nutral: Leest dat nog wat makkelijk? Het lijkt me wel interessant om het ook eens te bekijken :)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kennen heeft nog wel een beetje een ad steroid gezien zijn w met attack damage scaled. Ahri heeft niet zoiets.
Lijkt me meer een troll build, ik bedoel als je goede escapes en een stun wil kan je ook AD janna gaan. Vrijwel onmogelijk te ganken en heeft een redelijke attack range volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 00:28:
[...]

Begrijp je punt maar ik had het niet zozeer over normals of streams. Met flavours doelde ik hier vooral op de picks in tournaments. Het kan best zijn dat je SV met shyvana zien junglen hebt op zijn stream, of dat je mundo zien junglen hebt ergens anders, maar sinds ik tournaments beginnen volgen ben sinds dreamhack vorig jaar heb ik de door mij opgenoemde champions nooit (in die rol) gezien.

Zoals je zegt gaan ze vooral uit van hun eigen sterkte en dat is gezien hun ervaring met ranked teams best normaal.

& @ de uitleg over ryze terwijl je al in game zit, vind ik eigenlijk niet echt kunnen of het moest een botgame zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
New Skins in the Store

Major Ziggs
Mad Scientist Ziggs
Scarlet Hammer Poppy
PVP.net v1.53

Co-op versus AI aka "Rise of the Bot Army"
You can now queue to play against a much wider roster of Champions in Co-op versus AI
Beginner and Intermediate queues are now available for Dominion in addition to Summoners Rift
The 3-game per day rewards limitation for Level 30 Summoners has been removed
The flat IP penalty for Co-op versus AI games has been removed. You will now earn IP at the following rates (as a percentage of the normal rate):
Summoner level 1-9
Beginner: 100%
Intermediate: 100%
Summoner level 10-19
Beginner: 85% (was 75%)
Intermediate: 100%
Summoner level 20-29
Beginner: 70% (was 50%)
Intermediate: 90% (was 100%)
Summoner level 30
Beginner: 55% (was 25%)
Intermediate: 80% (was 75%)
View more information on the expanded Co-op vs. AI game mode, including a full roster of bots!
League of Legends 1.0.0.133
Ziggs, the Hexplosives Expert

Short Fuse (Passive) - Every 12 seconds Ziggs' next basic attack deals bonus magic damage. This cooldown is reduced whenever Ziggs uses an ability.
Bouncing Bomb - Ziggs throws a bouncing bomb that deals magic damage.
Satchel Charge - Ziggs flings an explosive charge that detonates after 4 seconds, or when this ability is activated again. The explosion deals magic damage to enemies, knocking them away. Ziggs is also knocked away, but takes no damage.
Hexplosive Minefield - Ziggs scatters proximity mines that detonate on enemy contact, dealing magic damage and slowing.
Mega Inferno Bomb (Ultimate) - Ziggs deploys his ultimate creation, the Mega Inferno Bomb, hurling it an enormous distance. Enemies in the primary blast zone take more damage than those further away.
Alistar

Fixed a bug where Triumphant Roar was not granting assists
Amumu

Fixed a bug where Despair was dealing less damage with Ability Power than intended
Ashe

General
Base health increased to 474 from 438
Base armor increased to 14.9 from 12.7
Mana per level increased to 35 from 27
Volley cooldown reduced to 16/13/10/7/4 from 20/16/12/8/4
Enchanted Crystal Arrow now grants vision while in flight.
Caitlyn

Fixed a bug where Headshot did not trigger while Taunted or Silenced
Cho'Gath

Fixed a bug where Feast would fail to kill shielded targets
Ezreal

Trueshot Barrage now grants vision while in flight.
Fixed a bug where Ezreal would lose his run animation after 390 movement speed
Gragas

Fixed a bug where Barrel Roll immediately detonated when Gragas died
Heimerdinger

Fixed a bug where his turrets would not be demolished when he died if the turret was being teleported to (by Summoner Teleport)
Jarvan IV

Fixed a bug where Cataclysm immediately crumbled when Jarvan IV died
Jax

Mana regen per level increased to 0.7 per 5 seconds from 0.45
Fixed a bug where Empower's cooldown was higher than stated at earlier ranks
Counter Strike
Dodge duration increased to 2 seconds from 1.5
Now additionally reduces the damage from area of effect abilities by 25% while Jax is dodging
Now can be activated again after 1 second to end the effect early
Damage adjusted to 50/75/100/125/150 (+0.5 bonus attack damage) from 40/70/100/130/160 (+0.8 bonus attack damage)
Now deals 20% increased damage for each attack dodged (up to a maximum of 100% increased damage) instead of 10/15/20/25/30 bonus damage per dodge
Cooldown reduced to 18/16/14/12/10 seconds from 22/20/18/16/14
Grandmaster’s Might duration increased to 8 seconds from 6
Lee Sin

Flurry attack speed bonus reduced to 40% from 50%
Sonic Wave missing health damage reduced to 8% from 10%
Morgana

Soul Shackles ability power ratio reduced to .7 from .8
Fixed a bug where Soul Shackles would sometimes fizzle
Master Yi

Fixed a bug where Meditate's ability power ratio was shown as lower than it actually was
Nunu

Fixed a bug where Absolute Zero's slow did not grant assists
Rammus

Minor tweak to Rammus' dance to actually rotate around his center axis when on his back
Sejuani

Fixed a bug where Glacial Prison did not detonate if Sejuani died
Sivir

Boomerang Blade
Damage reduced to 60/105/150/195/240 from 70/115/160/205/250
Bonus attack damage ratio reduced to 1.0 from 1.1
On The Hunt
Movement speed bonus reduced to 20% from 25%
Duration reduced to 10 from 15
Sona

Fixed a bug where Power Chord did not trigger while Taunted or Silenced
Swain

Fixed a bug where Swain had reduced mana regeneration while in Raven form
Viktor

Power Transfer missile speed increased to 2000 from 1400
Gravity Field activation time reduced to 0.25 seconds from 0.5
Fixed a bug where Chaos Storm's tooltip stated that it dealt less damage than it actually did
Items

Emblem of Valor (remake)
Components:
Cloth armor
Rejuvenation Bead
+25 armor
Unique Aura: Nearby allied champions gain 10 health regen per 5 seconds
Locket of the Iron Solari (new)
Components:
Emblem of Valor
Heart of Gold
+300 health
+35 armor
Unique Aura: Nearby allied champions gain 15 health regen per 5 seconds
Unique Active: Shield yourself and nearby allies for 5 seconds, absorbing up to 50 (+10 per level) damage (60 second cooldown)
Stark's Fervor has been changed and renamed to Zeke's Herald
Components:
Dagger
Vampiric Scepter
Kindle Gem
+250 health
Unique Passive: +15% Cooldown Reduction
UNIQUE Aura: Grants nearby allied champions 12% Life Steal, 20% Attack Speed
Will of the Ancients spell vamp reduced to 20% from 25%
Masteries

Deadliness changed to 0.5 Attack Damage per level (9 Attack Damage at champion level 18) at 4 points from 4% Critical Strike Chance
General

Added a new option, "Show Smartcast Ranges"
Spectator mode will now indicate if a Champion is at very low health on the side bars to draw attention to the area
Fixed a bug where the Demolitionist mastery sometimes interfered with character global passives
Heal over time effects now show as health regen per 5 rather than discreet heals
Summoner's Rift (Winter)
Removed holiday decorations
Fixed prop visibility/collision issues in bases
Fixed particle glitching in river areas
Changed lighting and terrain to improve visual clarity

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-09 07:53
Vicarious schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 00:26:
[...]

Lekker handig ook dat niemand magic resist maakt tegen zo'n team 8)7
Ja wij hadden de tijd van ons leven, was even taai met Caitlyn en GP op bot, een parly doet dan toch wel erg veel pijn early game, maar die nieuwe champion had een aardige tanky resist opgebouwd, maar ja even supressen met Malzahar en de rest so to say was historie.

We waren wel het bokje als we solo ergens liepen ofc, maar voor een echt trol game was het ontzettend vermakelijk, Cassio was geragedquit GP was aan het ontploffen, alleen hun Akali en Caitlyn zagen de lol er wel van in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Gisteren aan het einde van de dag (rond half 12) nog geprobeerd om in te loggen voor een snel potje voor het slapen gaan. De LoLLauncher deed alleen erg moeilijk. Ik kreeg telkens geen nieuws items te zien en de realm status stond telkens op unavailable ondanks dat een maat van me wel zonder problemen kon inloggen. Ik heb het 1 keer voor elkaar gekregen om in het inlogscherm te komen maar ook hier kreeg ik telkens foutmeldingen (oa. Server is busy) als ik probeerde in te loggen.

Iemand anders die hier gisteravond ook problemen mee heeft gehad? Het vreemde eraan was dat de servers schijnbaar niet offline waren omdat die maat van me gewoon kon inloggen. Misschien dat ik een routing probleem had (aangezien ik ook niet op euw.leagueoflegends.com kon komen). onsbrabantnet hierzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
he he gisteren voor de fun nog eens ezreal gespeeld tegen bots met een Crit / AS build :P
man die doet pijn ! met die passive van hem kan je al heel early game boven de 2,000 as komen :D

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

deTwisj schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 09:35:
Gisteren aan het einde van de dag (rond half 12) nog geprobeerd om in te loggen voor een snel potje voor het slapen gaan. De LoLLauncher deed alleen erg moeilijk. Ik kreeg telkens geen nieuws items te zien en de realm status stond telkens op unavailable ondanks dat een maat van me wel zonder problemen kon inloggen. Ik heb het 1 keer voor elkaar gekregen om in het inlogscherm te komen maar ook hier kreeg ik telkens foutmeldingen (oa. Server is busy) als ik probeerde in te loggen.

Iemand anders die hier gisteravond ook problemen mee heeft gehad? Het vreemde eraan was dat de servers schijnbaar niet offline waren omdat die maat van me gewoon kon inloggen. Misschien dat ik een routing probleem had (aangezien ik ook niet op euw.leagueoflegends.com kon komen). onsbrabantnet hierzo.
Onsbrabantnet had DNS problemen, om 3u 's nachts nog steeds.
Hierdoor was eu.leagueoflegends.com niet benaderbaar en ook de League of Legends realms waren niet benaderbaar.
Ook veel andere websites niet.

Als je onsbrabantnet glasvezel hebt dan lag het daaraan in ieder geval. :+

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier de achtergrond rond het nieuwe item zeke's herald. Geloven of niet ?
Neat end-of-Winter-een-mas gift
Tuesday, January 31, 2012 | 01:28 AM | by Tim

The 1000 referral reward for League of Legends is an in-game content element named after you. I hit 1000 referrals early last year, but they warned me that it could take a while. They don't introduce items into the game too often, and they have to do what they can to keep items within the lore of the game.

I told them that was fine, and I asked them if they'd name the item after Zeke instead. They agreed.

In the next patch, Stark's Fervor is being remade, and along with the stat changes it will be getting a new name: Zeke's Herald!

Big thanks to the guys at Riot for finally getting this in the game!
source : http://www.cad-comic.com/cad/20120125/#n2260

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2012 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Zeker geloven. Hij wou met die referals eerst een champion in de game gooien die de fans hadden bedacht. Riot had het echter niet goed geformuleerd bij die rewards en het bleek dat je meer ging kijken wat een champ designen inhoud en er af en toe een wat persoonlijke draai aan geven. Maar goed, hij zit dus al op het hoogste aantal referals waarvoor je een reward krijgt en een persoonlijk item was volgens mij 1 van de rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Waarom zou het niet waar zijn? :) Het is bekend dat hij erg zijn best deed voor de referals om die champion te krijgen wat niet lukte. Dat hij de eerste is die de 1000 bereikt verbaast me niet zoveel. :)

Wel erg bruut hoor om een item van een naam te kunnen voorzien!

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
kaluro2 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 09:51:
[...]

Onsbrabantnet had DNS problemen, om 3u 's nachts nog steeds.
Hierdoor was eu.leagueoflegends.com niet benaderbaar en ook de League of Legends realms waren niet benaderbaar.
Ook veel andere websites niet.

Als je onsbrabantnet glasvezel hebt dan lag het daaraan in ieder geval. :+
Dan is het dat geweest, wel typisch aangezien alle andere sites die ik frequent het nog wel deden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

deTwisj schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 10:22:
[...]

Dan is het dat geweest, wel typisch aangezien alle andere sites die ik frequent het nog wel deden.
Ja je kon alles ook netjes resolven met NSLookup, je kon echter de websites niet benaderen. Ook niet op IP niveau.

Ook de google DNS (8.8.8.8 // 8.8.4.4) haalde niks uit.
Ik wilde een all-nighter doen maar zonder werkende DNS was het onhaalbaar x).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

huh cool

Added a new option, "Show Smartcast Ranges"

nu moet je die niet meer zelf in de code gaan aanpassen en heeft smartcast eigenlijk geen nadeel meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-03 13:28
Sivir nerfs, Ashe buffs.. goed nieuws. Ze pogen echt - al doen ze het langzaam - alle carries richting hetzelfde niveau te brengen.

Ik denk overigens niet dat het nodig is alle carries wat betreft pure dmg op hetzelfde niveau te brengen, maar Sivir was/(is nog) wel belachelijk sterk.

[ Voor 37% gewijzigd door Wravburn op 01-02-2012 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Spectator mode will now indicate if a Champion is at very low health on the side bars to draw attention to the area
Ik wist wel dat het iets nieuws was :+

Edit:
Kwam deze tegen op reddit, vond het wel waard om hier even neer te zetten:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2ZxPf.png

[ Voor 33% gewijzigd door speedzor op 01-02-2012 12:46 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dat is al een tijdje zo :p

en dit gaat over de nieuwe patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-06-2021
Heerlijk deze patch, ik speel al vaker Jax jungle nu en hij word gewoon nog beter.... Jax ownt! ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Cow
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-09 23:09
Hallo,

Ik speel sinds vrijdag LoL ( altijd van gehoord, maar uiteindelijk toch gaan spelen wegens 1 bepaald cosplay O-) )

En moet zeggen het is best nog wel verslavend! Ik speel momenteel met Ahri en vind haar heerlijk spelen en bij mijn speelstijl passen. Melee is niks voor mij en support moet ik nog uit proberen.

Ben dus benieuwd wat jullie van mijn qua item opbouw vind of die nou redelijk viable is. ( weet niet de namen zo uit me hoofd )

Summoner spells: Ignite + *insert name* die mana geeft :P

Begin:
Running shoes +1 ( upgrade versie geeft je +20 magic penetration als ik goed heb )
health buns +3

Daarna ga ik vanaf deze volgorde:

- Upgrade de schoenen
- Doran ring 2x
- Magic staff ( die slow affect geeft aan je abilties )
- Magic hat thingie.

Mid lane kan ik me redelijk standhouden en soms lukt het me om paar ganks te generen om de tegenstander beetje te baiten.

Ben beginner dus tips&tricks zijn welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs

rxs

prima build, zou wel flash pakken ipv clarity, ofja nu kom je er nog mee weg, maar het is beter om gewoon je mana een beetje te managen, scheelt je weer dat te moeten leren op lvl 30 ;). Flash is sowiezo eigenlijk wel een must, je hebt anders geen ontsnappings mogelijkheden voor level 6 of als je ult op cooldown is.

Eventueel een Hextech revolver naar Will of the Ancients uitbouwen mocht je het wat moeilijk in lane hebben omdat je veel damage vangt. Dit item geeft namelijk spell vamp (je healt een percentage van de damage die je doet met je skills) en ability power (ahri's skills schalen met ability power). Dat combineert best lekker met je passive.

[ Voor 56% gewijzigd door rxs op 01-02-2012 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rxs schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 14:13:
prima build, zou wel flash pakken ipv clarity, ofja nu kom je er nog mee weg, maar het is beter om gewoon je mana een beetje te managen, scheelt je weer dat te moeten leren op lvl 30 ;). Flash is sowiezo eigenlijk wel een must, je hebt anders geen ontsnappings mogelijkheden voor level 6 of als je ult op cooldown is.

Eventueel een Hextech revolver naar Will of the Ancients uitbouwen mocht je het wat moeilijk in lane hebben omdat je veel damage vangt. Dit item geeft namelijk spell vamp (je healt een percentage van de damage die je doet met je skills) en ability power (ahri's skills schalen met ability power). Dat combineert best lekker met je passive.
was het niet zo dat je flash pas unlockte op lvl 12 of hebben ze dat eens gepatched?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Hoi Cow, leuk dat je meedoet ;)

Ignite is een zeer goede keuze voor een mage, omdat je vaak je gehele burst (al je spells) in 1x wilt doen en ignite complimenteerd dat perfect. Clarity (dat mana ding) is weer een iets mindere keuze, omdat er betere alternatieven zijn. Level 30-ers kiezen 99% van de keren voor Flash en als je deze nog niet hebt zou ik voor Teleport of Heal kiezen.

Je item keuze is aardig, maar er kan iets aan gesleuteld worden:
Ten eerste zou ik na lvl 1 Boots eerst voor 1 of 2 Doran's gaan en pas later de boots upgraden. De extra Hp en Ability Power gaan je early game hard helpen ;) Extra magic penetration heb je pas later nodig.

Daarnaast zou ik in plaats van Rylai's ('Magic staff') eerder kiezen voor een Rod of Ages (meer HP, Mana en Ability Power) of direct voor Rabadon's Deathcap ('Magic hat thingie') gaan.

[ Voor 12% gewijzigd door SaphuA op 01-02-2012 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs

rxs

Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 14:19:
[...]

was het niet zo dat je flash pas unlockte op lvl 12 of hebben ze dat eens gepatched?
Doh natuurlijk :D. Klopt helemaal. Nja gewoon vanaf level 12 flash gebruiken dus! :P

Edit:
@Saphua, RoA lijkt me juist dan weer minder op Ahri, je hebt niks aan de tanky stats omdat je eigenlijk een burst assasin bent met veel mobiliteit. Rylai's werkt juist ontzettend goed icm chasing en het feit dat haar spells veel aoe doen.

[ Voor 29% gewijzigd door rxs op 01-02-2012 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is graves nog oke trouwens? Ik begreep dat na zijn nerf dat hij niet meer zo goed was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 14:28:
Is graves nog oke trouwens? Ik begreep dat na zijn nerf dat hij niet meer zo goed was?
Hij is nog steeds sterk.

2 games verloren door trolls vandaag, denk ik daarna van "fuck dit, ik ga veigar top, we zien wel wat er gebeurt", wint m'n team met 40-17. Heel slechte Vayne in ons team die na 32 minuten, 115 CS had, maar we hebben hem kunnen carrien door onze 21-3-8 Galio en 9-3-12 Veigar.
Soms weet ik niet meer of ik moet tryharden of niet, want het schijnt averechts te werken :P

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
speedzor schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 14:37:
[...]

Hij is nog steeds sterk.

2 games verloren door trolls vandaag, denk ik daarna van "fuck dit, ik ga veigar top, we zien wel wat er gebeurt", wint m'n team met 40-17. Heel slechte Vayne in ons team die na 32 minuten, 115 CS had, maar we hebben hem kunnen carrien door onze 21-3-8 Galio en 9-3-12 Veigar.
Soms weet ik niet meer of ik moet tryharden of niet, want het schijnt averechts te werken :P
Ik ken het gevoel een beetje.. Soms heb ik zin om heel serieus te spelen en dan kom je in een team met spelers die gewoon niet te carry'en zijn. Als je dan "gewoon even een potje" wilt spelen kom je opeens in een supersterk team en surrendert je tegenstander @ 20...
Nu speel ik alleen normals (nog steeds geen lvl 30...) maar ik kan me voorstellen dat het best frustrerend kan zijn als de potjes dat je serieus wilt spelen ranked zijn en de "fun games" normals..

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Cow
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-09 23:09
Bedankt voor de snelle reacties! :D
SaphuA schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 14:20:
Hoi Cow, leuk dat je meedoet ;)

Ignite is een zeer goede keuze voor een mage, omdat je vaak je gehele burst (al je spells) in 1x wilt doen en ignite complimenteerd dat perfect. Clarity (dat mana ding) is weer een iets mindere keuze, omdat er betere alternatieven zijn. Level 30-ers kiezen 99% van de keren voor Flash en als je deze nog niet hebt zou ik voor Teleport of Heal kiezen.

Je item keuze is aardig, maar er kan iets aan gesleuteld worden:
Ten eerste zou ik na lvl 1 Boots eerst voor 1 of 2 Doran's gaan en pas later de boots upgraden. De extra Hp en Ability Power gaan je early game hard helpen ;) Extra magic penetration heb je pas later nodig.

Daarnaast zou ik in plaats van Rylai's ('Magic staff') eerder kiezen voor een Rod of Ages (meer HP, Mana en Ability Power) of direct voor Rabadon's Deathcap ('Magic hat thingie') gaan.
Ik zal paar keer proberen met Teleport en Heal even kijken welke het best past totdat ik lvl12 ben voor Flash.

Zal de boots upgraden dit keer dan even langer op zich wachten en meteen voor 2 Doran's gaan. Vind de Rylai's wel lekker werken met chasen en stuk makkelijker om me charm te gebruiken. Misschien maar een potje met Rod of Ages als eerste nemen dan.
rxs schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 14:13:

Daar is 1 punt wat ik zeker aan moet werken... me mana managen. Naar Will of the Ancients heb ik nog niet gekeken. Klinkt wel aardig in de oren zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs

rxs

Trouwens, ben nu net hotshotGG stream aant bekijken, hij is die nieuwe champ aan het spelen, en wat ziet hij er toch leuk uit man :D. Die bommen gooien, omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rxs schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 14:53:
Trouwens, ben nu net hotshotGG stream aant bekijken, hij is die nieuwe champ aan het spelen, en wat ziet hij er toch leuk uit man :D. Die bommen gooien, omg
Jiji en Westrice speelden hem ook. Dat wordt morgen vrees ik toch een instabuy als ik het zo zie. Enorm leuk poppetje, zijn ult range gaat vast wel een nerf krijgen want zoals ik het zag is die vrij extreem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Azaruc schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 14:44:
[...]

Ik ken het gevoel een beetje.. Soms heb ik zin om heel serieus te spelen en dan kom je in een team met spelers die gewoon niet te carry'en zijn. Als je dan "gewoon even een potje" wilt spelen kom je opeens in een supersterk team en surrendert je tegenstander @ 20...
Nu speel ik alleen normals (nog steeds geen lvl 30...) maar ik kan me voorstellen dat het best frustrerend kan zijn als de potjes dat je serieus wilt spelen ranked zijn en de "fun games" normals..
Als je serieus speelt dan moet je een team samenstellen en met dat team gaan spelen, simpel.
Als je solo queued dan is het serieuze er ook per direct af wat mij betreft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog niks gezien van dat poppetje, behalve een plaatje, wat is het voor ding? AD Carry?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 15:18:
Ik heb nog niks gezien van dat poppetje, behalve een plaatje, wat is het voor ding? AD Carry?
AP mid, z'n spotlight is uit.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 15:19:
[...]

AP mid, z'n spotlight is uit.
Hello I'm Phreak and this is the summoner showcase featuring ziggs, the hexplosives expert. I play ziggs as a jungler. Ziggs does tons of damage and I tend to build a trinity force on him.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklor
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:13
Vandaag voor het eerst Kennen AD gespeeld. Ik speel al eigenlijk vanaf het begin met Kennen maar nooit gedacht dat AD ook relatief goed is. Zijn auto attacks zijn ontzettend sterk vooral early game zie ik hier vooral het grootste verschil in zitten .De damage is dan gewoon hoger dan AP. Toch weet ik nog niet echt wanneer ik AD kennen ga en moet gebruiken. Je mist zo ontzettend veel damage in team fights met Slicing Maelstrom.
Iemand enigszins ideeën hierover of iemand die Kennen altijd AD speelt? Of gewoon weg standaard bij AP blijven kan ook natuurlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Darklor schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 15:58:
Vandaag voor het eerst Kennen AD gespeeld. Ik speel al eigenlijk vanaf het begin met Kennen maar nooit gedacht dat AD ook relatief goed is. Zijn auto attacks zijn ontzettend sterk vooral early game zie ik hier vooral het grootste verschil in zitten .De damage is dan gewoon hoger dan AP. Toch weet ik nog niet echt wanneer ik AD kennen ga en moet gebruiken. Je mist zo ontzettend veel damage in team fights met Slicing Maelstrom.
Iemand enigszins ideeën hierover of iemand die Kennen altijd AD speelt? Of gewoon weg standaard bij AP blijven kan ook natuurlijk :D
AD Kennen werkt goed en kan lekker farmen maar kan in teamfights inderdaad wat minder. Hij is eerder meer een stunbot met decent dmg. Zie hem een beetje als Ashe maar dat met betere deny/farm ability.

AP Kennen is ook heerlijk maar dat wist je al :)

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon over het algemeen AP blijven maar mocht je team geen ad hebben en geen cc hebben dan is kennen wel een goede keus

of als je jungle geen goede stun heeft dan kun je ad kennen overwegen om bot lane ganks perfect te maken.

licht echt aan je team maar de cc zijn heel goed (attack speed gaat boven attack dmg, je hebt niet veel aan dmg als ze wegkomen, als je ze echt constant stunned kun je met minder damage meer berijken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 15:54:
[...]

Hello I'm Phreak and this is the summoner showcase featuring ziggs, the hexplosives expert. I play ziggs as a jungler. Ziggs does tons of damage and I tend to build a trinity force on him.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4394R.jpg

:P

Grrr net 3 tryhard ranked games verloren door falende mid/top lanes, vervolgens doe ik een normal om stoom af te blazen en win ik ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er al iemand wanneer LOL gepatched word? ^^ ik kan niet wachten

-edit
Thnx, dat wordt nog een dagje wachten dus :(

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2012 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 16:18:
Weet er al iemand wanneer LOL gepatched word? ^^ ik kan niet wachten
Vandaag voor ons NA-spelers, morgen op EU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Woensdag is meestal patch day, champion sale is meestal vrijdag toch? of donderdag al??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaggy schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 16:37:
Woensdag is meestal patch day, champion sale is meestal vrijdag toch? of donderdag al??
Later op Woensdag volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 16:38:
[...]

Later op Woensdag volgens mij.
hmmm normaal gesproken zou het nu wel al uit moeten zijn dan, mja ik volg de dagen ook niet meer helemaal xD. Ik hoop alleen echt dat de volgende champ sale nice 6.3k champs zal hebben.

Wil graag swayne hebben ofzo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaggy schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 16:39:
[...]

hmmm normaal gesproken zou het nu wel al uit moeten zijn dan, mja ik volg de dagen ook niet meer helemaal xD. Ik hoop alleen echt dat de volgende champ sale nice 6.3k champs zal hebben.

Wil graag swayne hebben ofzo :p
Ik bedoelde, op de dag dat de patch uitkomt bij ons op de EU.
Is de nieuwe champion vaak te koop later op de dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 16:41:
[...]

Ik bedoelde, op de dag dat de patch uitkomt bij ons op de EU.
Is de nieuwe champion vaak te koop later op de dag.
aaaaah, op die fiets. Ja ik kan zelf momenteel niet kijken wat er zich allemaal afspeelt in lol (@work).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
grrrrr me want patch :P ik wil ziggs spelen :p
waarom duurt dit zo lang normaalgezien moet die al uit zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt vannacht

Was eerst altijd om maandag maar door kerst en O&N is het een beetje opgeschoven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 18:57:
grrrrr me want patch :P ik wil ziggs spelen :p
waarom duurt dit zo lang normaalgezien moet die al uit zijn
nu op na ryze lvl 16 voor het eerst mid tegen ziggs. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
  • Laatst online: 08-11-2020
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 19:15:
[...]

nu op na ryze lvl 16 voor het eerst mid tegen ziggs. Ben benieuwd.
En? IK ben wel benieuwd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een gruwelijke eikel. Volgens mij is zijn normal attack redelijk krachtig, maar dat lijkt mss door die bom animatie.
Zijn grootste kracht early game zijn die stuiterende bommen. Er zit niet echt een xerath tell bij en het projectiel gaat volgens mij sneller dan die van annivia.
Daar komt nog bij dat hij ook heel makkelijk ganked. Hij hoeft volgens mij maar een paar stappen omhoog of omlaag te zetten en hij gooit een gigantische bom richting top of bot.
Zijn mijnenveld en iets van c4 op de grond zijn minder interessant alhoewel een gepushde lane icm mijnen veld je weinig bewegingsruimte hebt om de stuiterende bommen te ontwijken.

Pas na mijn tear, mr boot en banshee had ik het gevoel dat ik iets tegen hem kon beginnen. Late game sterft hij net zo hard als elke andere squishy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 20:11:
[...]

Het is een gruwelijke eikel. Volgens mij is zijn normal attack redelijk krachtig, maar dat lijkt mss door die bom animatie.
Zijn grootste kracht early game zijn die stuiterende bommen. Er zit niet echt een xerath tell bij en het projectiel gaat volgens mij sneller dan die van annivia.
Daar komt nog bij dat hij ook heel makkelijk ganked. Hij hoeft volgens mij maar een paar stappen omhoog of omlaag te zetten en hij gooit een gigantische bom richting top of bot.
Zijn mijnen veld en iets van c4 op de grond zijn minder interessant alhouwel een gepushde lane icm mijnen veld je weinig bewegingsruimte hebt om de stuiterende bommen te ontwijken.

Pas na mijn tear, mr boot en banshee had ik het gevoel dat ik iets tegen hem kon beginnen. Late game sterft hij net zo hard als elke andere squishy.
Dat klinkt wel als een leuke champ als je hem zelf speelt. Must buy xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_De_Beer
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 10:54
Geweldig, ging net met 4 vrienden premades van 5 spelen, en dan steeds met dezelfde soort chamions, 1e potje met allemaal poison, dus singed, cass, twitch, teemo en urgot, waarbij we meer kills na het gevecht dan tijdens het gevecht kregen :+ 2e potje iedereen AOE ult, dus fid, kennen, galio, amumu en nunu, wat echt een beest was als iedereen tenminste z'n ults goed timede (zo hebben we baron gestolen) en daarna een potje met yordles (veigar, poppy, kennen, heimerdinger en tristana) wat een paar grappige chat berichte opleverden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Zojuist een leuke draft game gedaan met een stel mensen van WoW.

Ik stond solo/top met Tryndamere tegenover een Galio (mijn counterpick) mid stond ons morg tegenover cassiopiea Hun Jungle was Gangplank, onze Jungle was Chogath, Bot stond onze Sivir/Soraka tegenover Swain en Caitlynn

Het was een heerlijk potje, mijn farm was iets lager dan die van galio en top werden er ook geen enkele kills gemaakt. Hun team was redelijk balanced maar ons team was veel beter op elkaar ingespeeld en het contact met Ventrilo met elkaar was perfect :) Potje duurde 41 minuten, ze probeerden paar keer eerder te surrenderen maar dat ging niet door.

Eerste x solo top en ook mijn eerste potje met Tryn, 1 speler in ons team kent zon beetje elke character end e manier waarop ze te builden en wanneer te recallen, die blafde dus constant over de mic maar het werkte wel:)

BTW: Solo top spelen is heel erg goed voor je map awareness :)

[ Voor 3% gewijzigd door wildcardxl op 01-02-2012 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net met wat mensen van hier een potje gespeeld. Meteen geleerd dat het spel chatlobbies heeft. Ik dacht dat jullie het altijd hadden over een irc kanaal. Weer wat geleerd na 2 lvl 30 en een lvl 16 account. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Iemand al Ziggs gespeeld?? Ik zag wel dat iemand tegen een Ziggs had gestaan en dat hij end game niet zo super maar wat zijn de ervaringen?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Swanfield schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 09:14:
Iemand al Ziggs gespeeld?? Ik zag wel dat iemand tegen een Ziggs had gestaan en dat hij end game niet zo super maar wat zijn de ervaringen?
Nog niet gespeeld, wel gekocht <3

Lijkt me enorm leuk om te spelen, zal vanavond wel eens wat Ziggs streamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
Swanfield schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 09:14:
Ik heb ff een 1 vs 1 met ee nvriend gedaan die ook zigg heeft maar al ze truukjes geven gewoon damage zelf zijn passive dus zijn damage output is best wel hoog. Daar in tegen zijn er wel veel skillshots dus het is echt wel ook een moeilijke soms om alles goed te mikken. Maar ik kan je nog niks vertellen over het echte spel met zigg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
-kardo- schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 09:26:
[...]

Ik heb ff een 1 vs 1 met ee nvriend gedaan die ook zigg heeft maar al ze truukjes geven gewoon damage zelf zijn passive dus zijn damage output is best wel hoog. Daar in tegen zijn er wel veel skillshots dus het is echt wel ook een moeilijke soms om alles goed te mikken. Maar ik kan je nog niks vertellen over het echte spel met zigg.
Wat ik het leukste vond uit de video was de box op de grond waarmee je dus voor of achteruit kon jumpen om zo over bosjes te springen. Echter hoe het precies werkt weet ik niet maar lijkt me leuk :)

Skills om een champ te spelen is alleen maar positief :) Betekend dat er dus een hoop gaan zuigen in het begin en meer dan de helft meestal afvalt :)
Ik kan hem pas vanavond aanschaffen :) Daarna eerst oefenen en dan lekker gamen.

Is het een mid champ? Zag heb ook jungelen in een filmpje op http://rog.clgaming.net was ook wel bruut.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man wat was die alistar slecht gisteren. Vanavond revanche en als het een beetje kan, weer tegen roestcrank :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geld de nieuwe Bots A.I ook voor Custom Games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Swanfield schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 09:54:
[...]

Is het een mid champ? Zag heb ook jungelen in een filmpje op http://rog.clgaming.net was ook wel bruut.
Het is een AP carry voor op mid (doorgaans) ja. Dat stonewall008 ermee jungled is logisch, want dat doet hij met elke nieuwe champ. Gewoon om te kijken óf en zo ja, hóe het kan. :)

Ik ga Ziggs ook zeker halen, ziet er uit als een erg leuke champion. Weer eens wat anders.
Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 10:04:
Geld de nieuwe Bots A.I ook voor Custom Games?
Ongetwijfeld :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Cloud schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 10:35:
[...]

Ik ga Ziggs ook zeker halen, ziet er uit als een erg leuke champion. Weer eens wat anders.
De full version met skins? Ik twijvel altijd zo daar over aangezien ik het een hoop centen vind voor wat skins en een champ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Swanfield schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 10:58:
[...]

De full version met skins? Ik twijvel altijd zo daar over aangezien ik het een hoop centen vind voor wat skins en een champ.
Waarom zou je
1. Een skin kopen nog voor je de champion ook maar gespeeld hebt?
2. Meerdere skins per champion kopen?

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 10:59:
[...]

Waarom zou je
En waarom niet ? Begrijp dat niet iedereen daar evenveel plezier in vindt, maar waarom zou iemand het niet doen als ze die character nu eenmaal veel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
speedzor schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 10:59:
[...]

Waarom zou je
1. Een skin kopen nog voor je de champion ook maar gespeeld hebt?
1. De bundles zijn goedkoper dan later nog de skins erbij kopen (het blijft natuurlijk nog altijd je eigen keuze, maar als jij het gevoel hebt die champion vaker dan 1x te spelen, zie ik daar het probleem niet in)
2. Je draagt toch ook niet elke dag dezelfde kleren? Sommige mensen vinden het nou eenmaal leuk om ook eens de champion die ze vaak spelen met een andere look te zien.

Daar heb je je antwoorden.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Het is toch sowieso een eigen keuze wat je doet met je RP punten? Ikzelf heb 1 skin gekocht op Gankplank omdat ik gewoon weet dat ik hem veel speel. Voor de rest bewaar ik al mijn RP punten tot er een leuke 6,3k champ voor 487 RP in de sale is ;) . Iemand enig idee welke champs in de sale zullen komen? ben erg benieuwd namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
sjaggy schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 11:06:
Het is toch sowieso een eigen keuze wat je doet met je RP punten? Ikzelf heb 1 skin gekocht op Gankplank omdat ik gewoon weet dat ik hem veel speel. Voor de rest bewaar ik al mijn RP punten tot er een leuke 6,3k champ voor 487 RP in de sale is ;) . Iemand enig idee welke champs in de sale zullen komen? ben erg benieuwd namelijk
Plus door te investeren in het spel help je indirect aan de verbetering. Imo als je het spel vaak speelt en waardeert is het geen crime om er af en toe eens wat geld in te steken :).

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Wat Damienx2 zegt. ;)

Ik koop overigens bijna nooit de bundle, maar pas een skin nadat ik een champ gespeeld heb. Ik koop doorgaans alleen skins als ze in de sale zijn, of als het voor een champion is waarmee ik heel veel speel. Zo heb ik voor meerdere ad carries skins (soms meer dan één) :)

Wat betreft Ziggs weet ik het niet zeker, hij ziet er wel uit als een champion waar ik heel veel lol mee ga beleven. Maar ik denk dat ik hem gewoon met IP koop. Ik heb al te veel RP uitgegeven aan deze 'gratis' game :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:10
http://www.own3d.tv/live/136253/M5_Alex_Ich`
Alex van M5 speelt nu Ziggs .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
jaa inderdaad het is eigenlijk de eerste "gratis" game waar ik geld aan geef
maar ik doe het met plezier
Riot games heeft evht een parel van een spel gemaakt waar ik dagelijks zeker eens op speel
( wat bijna nooit gebeurt met mij )
ik wil zeker deze mensen ondersteunen zodat LoL in een positieve vorm evolueert
als er iets goed gedaan wordt mag dit beloond worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi :), ik zag het namelijk nergens staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Er is een replay van mij waar ik premade speel met mensen van GoT (Vraatje en ik Botlane) die besproken is met xSpecial! :D

Ik heb hem nog niet gezien maar hij stuurde wel bericht dat ze mijn replay hebben gebruikt! :)

Misschien interesante listen? :D

http://nl.twitch.tv/ipllol/b/307258929

Edit: Het is zelfs een GoT Custom :D

[ Voor 6% gewijzigd door Jeffroiscool op 02-02-2012 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Waar heb je je replay heen gestuurd zodat xspecial die kon gebruiken dan? Ik wist eigenlijk helemaal niet dat xspecial dat soort dingen deed :)
Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 11:22:
[...]

Mooi :), ik zag het namelijk nergens staan.
Volgens mij zijn er maar twee AI's, eentje voor Dominion en eentje voor SR. Dus ik verwacht niet dat die van de customs nog een andere is, maar gewoon dezelfde AI als de map die je speelt. :)
edit:
@hieronder
Ah cool, die reddit heb ik gemist! :)

[ Voor 61% gewijzigd door Cloud op 02-02-2012 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Cloud schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 11:27:
Waar heb je je replay heen gestuurd zodat xspecial die kon gebruiken dan? Ik wist eigenlijk helemaal niet dat xspecial dat soort dingen deed :)

[...]

Volgens mij zijn er maar twee AI's, eentje voor Dominion en eentje voor SR. Dus ik verwacht niet dat die van de customs nog een andere is, maar gewoon dezelfde AI als de map die je speelt. :)
http://www.reddit.com/r/s...z/support_replay_lessons/

xSpecial is meer de guest daarzo maar ik vind het wel vet dat mijn replay daadwerkelijk gekozen is xD

@hierboven
Er kwam er ook 1tje voor in de normale LoL subreddit en had hem daar ook neer gezet xD

[ Voor 7% gewijzigd door Jeffroiscool op 02-02-2012 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ydegart
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-04 11:41
Jeffroiscool schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 11:30:
[...]

http://www.reddit.com/r/s...z/support_replay_lessons/

xSpecial is meer de guest daarzo maar ik vind het wel vet dat mijn replay daadwerkelijk gekozen is xD

@hierboven
Er kwam er ook 1tje voor in de normale LoL subreddit en had hem daar ook neer gezet xD
en hier is de link naar het interview:
http://da.twitch.tv/ipllol/b/307258929

jeffro in actie vanaf ongeveer 16 minuten

[ Voor 4% gewijzigd door ydegart op 02-02-2012 11:43 ]

Modern technology has its origins in an altogether non-practical search for useless knowledge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Zijn de champion sales al bekend vandaag? Trouwens ik neem aan dat de patch al uit is vandaag??, heerlijk zon buff op jax terwijl ik jax al heerlijk vond spelen in jungle!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:10
Game begint ongeveer op de 16e minuut.
van jeffro
EDIT:
Ik kan die k*t game niet pausen :(
Stomme twitch.tv

[ Voor 37% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 02-02-2012 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ydegart
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-04 11:41
Het is een premade GoT vs GoT game :o }:O

Modern technology has its origins in an altogether non-practical search for useless knowledge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ydegart schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 11:49:
Is nu tweede keer dat je info herhaalt die voordien gepost werd :p

In de game zaten als ik het me goed herinner

Jeffro
Streafer
My Lol Account
Public Pervert
Vraatje

& rest ben ik vergeten :]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
ydegart schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 11:49:
zeg me alsjeblieft niet dat ik in die game zit en aan het falen ben met mn fiddle :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 11:52:
[...]

zeg me alsjeblieft niet dat ik in die game zit en aan het falen ben met mn fiddle :P
Nope, ik wel met mn Rammus :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 11:51:
[...]

Is nu tweede keer dat je info herhaalt die voordien gepost werd :p

In de game zaten als ik het me goed herinner

Jeffro
Streafer
My Lol Account
Public Pervert
Vraatje

& rest ben ik vergeten :]
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/fqS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Kan niemand even zeggen welke champs in de sale zijn? ):

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Shyvana, Shaco, Trondemore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
hmmmm, misschien toch overwegen om dat shyvana te kopen. Al twijfel ik er erg aan. Wat vinden jullie van shyvana? Ze vult namelijk wel de roles die ik het liefst speel (solo top en jungle)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjaggy schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 12:20:
[...]

hmmmm, misschien toch overwegen om dat shyvana te kopen. Al twijfel ik er erg aan. Wat vinden jullie van shyvana? Ze vult namelijk wel de roles die ik het liefst speel (solo top en jungle)
Goede jungler als je lanes veel CC hebben en goede solo top vs de meeste melee champs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 11:23:
Er is een replay van mij waar ik premade speel met mensen van GoT (Vraatje en ik Botlane) die besproken is met xSpecial! :D

Ik heb hem nog niet gezien maar hij stuurde wel bericht dat ze mijn replay hebben gebruikt! :)

Misschien interesante listen? :D

http://nl.twitch.tv/ipllol/b/307258929

Edit: Het is zelfs een GoT Custom :D
Super tof!

Straks zeker even kijken als thuis ben, weet alleen niet of het goed gaat zijn voor mijn zelfvertrouwen. Dadelijk word ik als AD carry helemaal de grond ingestampt :'( . Voordeel wel dat we die game gewonnen hadden en ik positief stond 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
Hmmm heb ze alle drie nog niet! Dus denk dat ik ze alle 3 maar koop.

Wou Shaco/shyvana sowieso nog proberen en trynda wachten ik al op de sale :D
Pagina: 1 ... 11 ... 91 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.