[PC] League of Legends - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 73 ... 91 Laatste
Acties:
  • 175.641 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Infinite ranked demon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05-2022
Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 04 april 2012 @ 08:52:
Dus gisteren nog even Rumble in ranked geprobeerd
[afbeelding]
Met de nodige aanpassingen aan bepaalde cijfertjes voor er geklaag is dat mijn mooie elo zichtbaar is ;) en vraag me niet wat die cho garth aan het builden was xD !
Wat zijn dat voor builds bij de tegen partij? Zit niet veel damage output bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
Timmiewimie schreef op woensdag 04 april 2012 @ 08:59:
[...]

Wat zijn dat voor builds bij de tegen partij? Zit niet veel damage output bij.
ja idd die cho had eerst een goede AP/tanky build en dan begon het team in all chat te klagen over cho die niet tanky genoeg was en verkocht die al zijn shit en kocht 4 warmogs xD ! ! !
dus mijn FoN was useless :(

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappie88 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 08:38:

Ik kan mij overigens wel voorstellen dat er combo's zijn die een Vayne / GP compleet uitschakelen. Soort van rock/paper/scissors verhaal.
Sivir/Janna waarschijnlijk. Shields tegen Parrrley en Vayne's 3e hit/push. Ook trekt dat het verschil in movementspeed weer recht (GP buff + Vayne passive vs Janna passive + Sivir passive)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snappie88 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 08:38:
Vorige week met een vriend dus die GP Support geprobeerd. Vayne / GP combo tegen Caithlin / Soraka zo uit mijn hoofd.

Auw :')

Op een gegeven moment stonden we weer onder hun toren (hyper agressief zoals het behoort natuurlijk), ik Tumble en schiet terwijl GP z'n Parrley ook op precies datzelfde moment doet. Arme Soraka zag het niet aankomen :( Was iets te veel burst.

Toen was ook het hek van de dam, compleet gedenied en nog wat kills gescoord, en vrij snel erna ook een surrender.

Ik kan mij overigens wel voorstellen dat er combo's zijn die een Vayne / GP compleet uitschakelen. Soort van rock/paper/scissors verhaal.
De paar keren dat ik GP support probeerde ging het ook uitstekend eigenlijk, nog maar eens proberen :P

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 08:06:
Een offensief succesvolle support kan alleen gerealiseerd worden als deze hoge base waardes heeft op skills en slechtere scaling dan mages.
Dit zou impliceren dat bijna elke tank een goede offensieve support zou zijn.

Een offensieve support moet net als elke traditionele support aan twee kenmerken voldoen:

-Helpen met het farmed raken van de carry t.o.v. de vijandige carry
Hier zijn meerdere opties mogelijk: denial van farm voor de tegenstander door bv. harass, kill lanes (farm komt voornamelijk van kills), sustain / mitigation voor je carry (creëert soort van freefarm lane) en tenslotte utility die helpt met farmen (denk aan abilities zoals bloodboil of Help, Pix!)

-Late game een verschil kunnen maken in teamfights zonder farm
Over het algemeen gaat het hier over sustain / mitigation, CC, displacement, initiation, buffs en debuffs

Schaling en basewaarden zijn hier imo minder belangrijk dan de inhoud van de kit. Je kan prima voldoen aan de schaling en basewaardes die jij noemt en toch een waardeloze support zijn omdat je bv. te veel single target damage spells hebt. Wel hebben jouw argumenten over scaling te maken met het feit dat elke support nog wat moet kunnen doen in de late game met 0 cs maar dit kunnen bv net zo goed abilities zijn zonder scaling (zoals je vaak ziet bij CC abilities die alleen schalen met levels of helemaal niet).

Ook denk ik dat bij de offensieve supports de synergieën belangrijker worden dan bij de traditionele supports. Mooi voorbeeld is een kog / nunu die elkaars abilities versterken of een kill lane zoals jarvan / leona waar de CC abilities van beide champs elkaar versterken.

Dus imo heb je een punt met de scaling en basewaardes maar is het niet de bepalende factor of iets kan werken als niet traditionele support. Het is voor al de inhoud van hun kit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Nieuwe sneak peak voor de volgende nieuwe champion staat online, wordt een champion op een paard, met een lans... Ben heel benieuwd :)

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nidhiki schreef op woensdag 04 april 2012 @ 09:22:
Nieuwe sneak peak voor de volgende nieuwe champion staat online, wordt een champion op een paard, met een lans... Ben heel benieuwd :)
Over lans gesproken :+
Iemand interesse komend weekend voor LoL lan party? (1100man, diverse games natuurlijk).
Demon en ik (en paar non-tweakers) zoeken nog 1 man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 09:25:
[...]

Over lans gesproken :+
Iemand interesse komend weekend voor LoL lan party? (1100man, diverse games natuurlijk).
Demon en ik (en paar non-tweakers) zoeken nog 1 man :)
Ik sla deze lan over en ga naar de IDENTITY :)

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-05 21:15
Op mijn pagina van twitch staan een aantal vods van gister. Als er mensen willen kijken om mij opbouwende kritiek te geven zou fijn zijn.

Game: Vayne Ad bot http://www.twitch.tv/spuitelf/b/313811281 tot 50 min
Game; Corki ad bot http://www.twitch.tv/spuitelf/b/313811281 vanaf 51min + http://www.twitch.tv/spuitelf/b/313812500
Game: Kennen ap mid http://www.twitch.tv/spuitelf/b/313824636

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Spuitelf schreef op woensdag 04 april 2012 @ 09:35:
Op mijn pagina van twitch staan een aantal vods van gister. Als er mensen willen kijken om mij opbouwende kritiek te geven zou fijn zijn.

Game; Corki ad bot http://www.twitch.tv/spuitelf/b/313811281 vanaf 51min + http://www.twitch.tv/spuitelf/b/313812500
ik kijk wel eens naar die corki ;)
heb daar wel een beetje ervaring mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Laatst online: 12-08-2024
Ik word altijd kapot gescholden als ik Gangplank support speel in ranked. 83% winlose ratio, 6 wins 1 lose met gangplank. Gaan ze huilen en mij reporten pregame.

postgame, gg guys, gj gangplank etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja toch vind ik een support GP nou ook niet de meest fijne support verkrijgbaar als een AD carry zijnde. Iemand met een stun / heal zou ik persoonlijk toch liever op bot hebben dan een support GP. Ga dan Jungle GP of Solo Top, dan vind ik overigens ook dat GP het meest tot zn recht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GP doet geen damage, enigste wat je kan is je Q spammen en jezelf healen/ cleansen.
Je enigste support is een karige movement en attack buff waar andere supports meer mee kunnen helpen.
Daarnaast zul je ook geen crits parrley's kunnen uitdelen omdat je gold items moet hebben x)

Hij is niet viable als je hem vergelijkt met een soraka die heald / silenced/ mana restored / armor buffed/ aoe ulti

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2012 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Als er mensen willen kijken om mij opbouwende kritiek te geven zou fijn zijn.
Je wint al die games -O-
Beter post je games die je verliest als je wilt verbeteren.

Oh, en BC op Vayne is itt wat veel mensen denken geen goed item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
LikeAKing schreef op woensdag 04 april 2012 @ 09:41:
Ik word altijd kapot gescholden als ik Gangplank support speel in ranked. 83% winlose ratio, 6 wins 1 lose met gangplank. Gaan ze huilen en mij reporten pregame.

postgame, gg guys, gj gangplank etc..
Ik had precies t zelfde en ik heb momenteel 100% met gp in 5 games 5 wins met gp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n

ok heb eens snel gekeken :) ( @ work )
je build snap ik nog niet zo goed
tri force rushen is niet meer zo effectief op corki
beste dat je doet is dorans
beserkers
dan farmen tot je bf sword
en dan een "IE"(thnx exl :) ) rushen
en die 2e dorans blade was ook wel een waste van geld
je hebt een healende support in lane dus je had voor wat meer Damage output moeten gaan ;)
en ik zag je niet genoeg harrasen met je R corki is zo een ongelofelijk makkelijke zoner :D
als je support een wardje plaats ga harrasen als een gek en zone de vijand
jij hebt de range daarvoor
indien ze komen ganken Hoppa je kan wegvliegen

en probeer een beetje early lane voor wat crits te gaan
je bent een van de weinige ad carry's met een gap closer als je deze goed gebruikt en zo wat crits kan halen raak je makkelijk early fed

ik zal vanavond thuis eens verder kijken indien je dat wenst dan kan ik eens zien of er andere dingen zijn die ik kan opmerken nu heb ik het echt heel even vlug bekeken ;)
hopelijk helpt je het een beetje verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
Wat bedoel je met crits.. voor crit item? crit runes? het lijkt mij dat early game crit nogal rng is...
djengizz schreef op woensdag 04 april 2012 @ 09:45:
[...]

Je wint al die games -O-
Beter post je games die je verliest als je wilt verbeteren.

Oh, en BC op Vayne is itt wat veel mensen denken geen goed item.
Ik had ook een lose game, echter die heeft twitch niet gerecord ofzo.. Maar ondanks dat ik win, weet ik dat ik enorm veel fout gedaan heb. Vandaar...

[ Voor 11% gewijzigd door Aapje! op 04-04-2012 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Drunkendemon Je bedoelt Infinity, niet trinity.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2012 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Spuitelf schreef op woensdag 04 april 2012 @ 09:46:
Maar ondanks dat ik win, weet ik dat ik enorm veel fout gedaan heb. Vandaar...
Maar welke fouten moet je nu als eerste naar kijken en verloren je de game en welke fouten zijn niet zo belangrijk en hoef je minder hard aan te werken?

Dat kun je zo nooit bepalen wat feedback dus ook een beetje nutteloos maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
djengizz schreef op woensdag 04 april 2012 @ 09:48:
[...]

Maar welke fouten moet je nu als eerste naar kijken en verloren je de game en welke fouten zijn niet zo belangrijk en hoef je minder hard aan te werken?

Dat kun je zo nooit bepalen wat feedback dus ook een beetje nutteloos maakt.
Als ik die game een betere ad carry tegen me had, hadden we verloren.. Want early (vayne match) verloor ik hard. Later kwam ik enigzins terug.. En nu inderdaad ging het goed, echter als ik die punten die daar verkeerd gingen oppak, dan worden die games makkelijker etc..

Daarnaast verlies ik 1 op de 5 matches gemiddeld de laatste weken... echter dan zijn er van die momenten dat er in je team een afk en een troll zit, en dan 20minuut surrender en weg elo... zo verlies ik mijn meeste elo :/

[ Voor 15% gewijzigd door Aapje! op 04-04-2012 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Timmiewimie schreef op woensdag 04 april 2012 @ 09:45:
[...]

Ik had precies t zelfde en ik heb momenteel 100% met gp in 5 games 5 wins met gp
Je doet alleen geen damage, maar ik koop als support GP gewoon shurelia, een place voor wards, en voor de rest frozen mallet, infinity edge, phantomdancer/atma's, merc threads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
LikeAKing schreef op woensdag 04 april 2012 @ 09:53:
[...]

Je doet alleen geen damage, maar ik koop als support GP gewoon shurelia, een place voor wards, en voor de rest frozen mallet, infinity edge, phantomdancer/atma's, merc threads
Ja ik vind het zelf ook leuker om hem als jungel of als critplank te spelen. Ik doe liever damage dan dat ik support speel haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Timmiewimie schreef op woensdag 04 april 2012 @ 09:55:
[...]

Ja ik vind het zelf ook leuker om hem als jungel of als critplank te spelen. Ik doe liever damage dan dat ik support speel haha
Ik snap niet waarom supports verplicht zijn aura items te kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
Timmiewimie schreef op woensdag 04 april 2012 @ 09:55:
[...]

Ik speel ook het liefst nooit support, of ik moet duo qeuen met een goede carry. Vind mezelf vaak zo machteloos tijdens games... ondanks dat ik als support mezelf juist positioneer en voor hem het lanen zo makkelijk mogelijk maakt, feeden ze altijd. En dan vinden ze het raar, dat niemand support wil spelen in deze elo range... (1200-1300~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 09:44:
GP doet geen damage, enigste wat je kan is je Q spammen en jezelf healen/ cleansen.
Je enigste support is een karige movement en attack buff waar andere supports meer mee kunnen helpen.
Daarnaast zul je ook geen crits parrley's kunnen uitdelen omdat je gold items moet hebben x)

Hij is niet viable als je hem vergelijkt met een soraka die heald / silenced/ mana restored / armor buffed/ aoe ulti
Er was toch ook nog een gold crit item? :P

Maar ben het met je eens dat GP support niet viable is :D

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerplay
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:33

Aangezien Vayne mijn main AD carry is, hierbij mijn feedback:
- Begin met boots + 3 pots, vooral tegen een Soraka lane. Alistar's heal is maar kleine sustain
- Wanneer je bij ~14min geganked word door Sion, is het eerste wat je doet ; Blame Support.
Leer dit af. Je mag best kritiek geven, maar zeg niet meteen: You are useless.
- Bij 20min, engage je alleen tegen Soraka en Tristana, zonder dat de river geward is. Er wordt zelfs nog gepinged vanuit Mid. Mid komt niet, maar je gaat nog wel dood door turretdive op Soraka.

Vayne is na de nerf, niet meer zo sterk als voorheen.. Dus speel niet te greedy/aggressive met haar.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op woensdag 04 april 2012 @ 09:55:
[...]
Ik snap niet waarom supports verplicht zijn aura items te kopen :P
Omdat een simpele aura item zoals wota of shurelya's je team kan redden in fights.
Het geeft iedereen dat extraatje wat een verschil in feed kan uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom speel je hem dan als support tbh?
Als je hem uiteindelijk toch damage bouwt.. laat dat een degelijke support champ op bot spelen.

En waarom aura items?
Misschien omdat je hele team er wat aan heeft? En die extra stats net het verschil kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
LikeAKing schreef op woensdag 04 april 2012 @ 09:53:
[...]

Dat heeft niks te maken met support.

Je bent gewoon een extra bruiser met een carry die geen damage doet late game omdat jij al zijn farm neemt. Je kunt in een normale game namelijk al die items helemaal niet betalen zonder farm. Please don't be that guy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Jeffroiscool schreef op woensdag 04 april 2012 @ 09:56:
[...]

Er was toch ook nog een gold crit item? :P

Maar ben het met je eens dat GP support niet viable is :D
Bijna alles is viable.
Ik hoorde van iemand die zei dat een een of andere "scarra" zei. If you master a champion in your own way, you cannot been beaten.
En dan met masteren echt "masteren", maar wat is masteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
RiotLyte Posts Possible Changes to Matchmaking
In a recent post by Riot Lyte, Game Designer, he explains how they're revising the ability to queue dodge your ELO down into the depths of ELO hell on purpose. He also isolates all the problems people have with matchmaking below and explains that Riot is indeed *aware* of the problem, and actively thinking of solutions for them.

ORIGINAL POST (RIOTLYTE):

I have isolated down a list of issues with matchmaking, and I would love to discuss these with the community as we drive towards some meaningful solutions. Please vote in the poll and join in the discussion!

DISCLAIMER
These are issues I have identified from dialogue with the community. Fixing many of these issues will take some time! I will update the discussion as we develop solutions and have better ETAs.

--- Progress ---

1) Intentional Queue Dodging in Ranked to tank Elo
We are revising the penalty for queue dodging in Ranked Mode. We intend to remove a player's ability to intentionally queue dodge from Ranked Mode and tank their Elo.

--- List of Issues ---

1) AFKs in Champion Select LobbyPlayers who queue up for a match and then AFK force players to wait through the timers until the lobby boots the AFK players out. Alternatively, some players AFK and get assigned a Random Champion, which is also a negative experience for many players. In Ranked Games, Captains tend to see what the bans/picks are like and be able to react accordingly in the next lobby as the players will generally be the same.

2) Duo-Queue Elo Disparities in Ranked
When players play as a Duo-Queue in Ranked, they generally have an advantage if their Elos are fairly close. However, when players play as a Duo-Queue in Ranked and their Elos are far apart, they generally are at a disadvantage.

3) Skilled Ranked Players in Normal Modes
For a very small subset of highly skilled Ranked Players, their Ranked Elo is vastly higher than their Normal Elo. When these skilled Ranked Players play a Normal Game they generally play against opponents that are much lower in skill, resulting in lopsided matches.

4) Premade Matching
Currently, the matchmaking system tries to match Premade 5s with Premade 5s; however, we may consider prioritized matching for other Premade types. For example, prioritizing Premade 4s to match with Premade 4s, and finding a solo queue to fill out each team.

5) Transitioning from Normal to Ranked Mode
Currently, we do not do a great job of educating players on the transition from Normal to Ranked Modes. What would players like to see here? What should the expectations of Ranked be? For example, Ranked could be "Bring your best, every single game!"

6) Free to Play Champions in Ranked Mode
Related to the transition from Normal to Ranked Mode, some players feel that you should only be able to play Champions you own in Ranked Mode. The argument is that a lot of players who use Free to Play Champions are inexperienced with those champions, adding a lot of noise in the matchmaking system.

7) Random Champions in Ranked Mode
Some players feel that you should not be able to "Random" a Champion in Ranked Play, and that this feature is used to intentionally troll their team in some use cases.

8) Provisional Matches in Ranked
When a player joins Ranked for the first time, the system starts them at 1200 Elo and begins their "placement matches." Unlucky strings of losses or lucky streaks of wins can propel a player into an Elo tier they do not belong in. Alternatively, players generally do not like playing with or against players in their placement matches and seeing they have only 1-9 wins.

9) Duo Queue Prevalence in Ranked
Currently, it is possible to get two pairs of Duo-Queue Players per team in Ranked Mode, such that you have a team composed of Duo-Queue, Duo-Queue, and a Solo-Queue. Some data suggests that we should restrict the number of Duo-Queues per team to 1.

10) Level Disparities
Some players feel that as a low level, they should never be matched against Level 30s because they feel the match is unfair due to Level 30 rune/mastery advantages. Although these players are highly skilled low levels, they would prefer a different solution than facing an opponent with simply 'stronger stats.'

11) Team Margin of Victory
Some players argue that in epic, close matches, teams should not gain or lose the exact same Elo as a lopsided match. What are good metrics for "team margin of victory" that are focused on promoting team play and not individual performances?
http://www.nerfplz.com/20...-incoming-changes-to.html
http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=1976101

I am pleased.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
Spuitelf schreef op woensdag 04 april 2012 @ 09:56:
[...]

Ik speel ook het liefst nooit support, of ik moet duo qeuen met een goede carry. Vind mezelf vaak zo machteloos tijdens games... ondanks dat ik als support mezelf juist positioneer en voor hem het lanen zo makkelijk mogelijk maakt, feeden ze altijd. En dan vinden ze het raar, dat niemand support wil spelen in deze elo range... (1200-1300~)
Ik zit ook in die range. Vandaar dat ik ook wel vaker Tank/support speel. Ik ben ook meestal de enige in mijn team die vind dat wards gekocht moeten worden. Dus meestal als ik carry speel koop ik tussendoor ook nog wel eens wards :$. Ik vind t fijner als ik ganks zie aankomen en ze kan voorkomen ipv vol gas geraped worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed weten hoe je moet spelen en genoeg gamesense hebben.
Met name het laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djengizz schreef op woensdag 04 april 2012 @ 09:58:
[...]

Dat heeft niks te maken met support.

Je bent gewoon een extra bruiser met een carry die geen damage doet late game omdat jij al zijn farm neemt. Je kunt in een normale game namelijk al die items helemaal niet betalen zonder farm. Please don't be that guy.
Het kan ook anders. In de games dat ik GP support speelde ging het meestal als volgt:
- Ik won meestal mijn lane samen met de AD carry
- Ik pakte vrijwel geen farm, alleen als mijn carry recallen moest
- We scoorden door de slow op parrley behoorlijk wat kills en zelfs zonder AD items doet parrley best veel poke vergeleken met andere supports. Mana wordt dankzij philo stone redelijk aangevuld.
- Ik ben triple GP/5 gegaan en samen met de assists/kills die ik had had ik zoveel gold dat ik behoorlijk kon tanken en behoorlijke damage kon doen dankzij Atma's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Vicarious schreef op woensdag 04 april 2012 @ 10:08:
[...]

Het kan ook anders. In de games dat ik GP support speelde ging het meestal als volgt:
- Ik won meestal mijn lane samen met de AD carry
- Ik pakte vrijwel geen farm, alleen als mijn carry recallen moest
- We scoorden door de slow op parrley behoorlijk wat kills en zelfs zonder AD items doet parrley best veel poke vergeleken met andere supports. Mana wordt dankzij philo stone redelijk aangevuld.
- Ik ben triple GP/5 gegaan en samen met de assists/kills die ik had had ik zoveel gold dat ik behoorlijk kon tanken en behoorlijke damage kon doen dankzij Atma's
Dat lijkt me prima, maar ik denk ook niet dat je op die manier al die items die hij noemt kan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
http://rog.clgaming.net/b...s-the-last-whisper-part-1

The Black Cleaver vs Last whisper geanalyseerd. Bottom line: het is situationeel, maar de twee items zijn ongeveer even goed qua damage. Het hangt van enkele factoren zoals vijandelijk resists/jouw abilities/tijdsduur van het gevecht af.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
speedzor schreef op woensdag 04 april 2012 @ 10:12:
Het hangt van enkele factoren zoals vijandelijk resists/jouw abilities/tijdsduur van het gevecht af.
Op het einde noemt hij ook champion dependency wat imo onderbelicht is in dit artikel zeker gezien abilities de BC niet laten proccen.
So, my take on this is that one dependency is on the champion. If you are playing Vayne, Graves, or Ashe (for example), you are going to want a Last Whisper so their physical damage spells (Condemn, Buckshot/Collateral Damage, and Volley, respectively) are going to do more damage when you’re bursting someone down or poking them.
Dit geldt dus in feite voor alle physical front-loaded damage.

Verder laat hij ook het teamfight effect van BC buiten beschouwing en zaken als gereduceerde effectiviteit van ArPen stats bij Armor reductie (denk bv. aan runes). Ook de synergy met de rest van een typische AD carry build is onderbelicht (PD en IE hebben duidelijk een andere synergy met BC dan met LW).

[ Voor 10% gewijzigd door djengizz op 04-04-2012 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoMiNaTiOnZ
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-02 14:18
Is pantheon counter voor gp en wukong?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoMiNaTiOnZ schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:14:
Is pantheon counter voor gp en wukong?
Gaat vrij gelijk op, jij zal damage Parrley / Spear trades hebben die vrji gelijk opgaan, tot hij gaat critten.
Zijn orange counterd jou stun weer.

Jou speartjes zullen gegarandeerd op wukong decoy terecht komen, maar verder zul je het wel winnen.

Pantehon passive goed timen dan heb je al meer kans hebben om te winnen.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2012 11:28 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Wat is mordekaiser vs GP top een lastige match-up zeg. als GP een beetje competent speelt zul je al vrij snel in de problemen komen. Op level 6 wordt het niet veel beter :+.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
beste counter op GP dit moment is fiora solo-top
elke parley gewen terug doen op GP :)
is toch zijn main damage output

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kaluro2 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:29:
Wat is mordekaiser vs GP top een lastige match-up zeg. als GP een beetje competent speelt zul je al vrij snel in de problemen komen. Op level 6 wordt het niet veel beter :+.
Haalt zijn W die ulti van morde eigenlijk weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Vicarious schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:34:
[...]

Haalt zijn W die ulti van morde eigenlijk weg?
Nee. Enkel movement impairing effects, niet alle debuffs.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:36:
[...]

Nee. Enkel movement impairing effects, niet alle debuffs.
Wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 08:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
"(Active): Gangplank instantly removes all crowd control effects on him, as well as healing himself."

Het is geen Crowd Control effect. Tenzij je met een recente video komt waarin duidelijk te zien is van wel, heb je geen voet om op te staan.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
(Active): Gangplank instantly removes all crowd control effects on him, as well as healing himself. It should not remove Mordekaiser's ultimate.

bron : http://na.leagueoflegends.../index.php/t-1243020.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Morde ultimate kan je (obviously) niet weghalen met gangplank zijn W, Het is geen cc, het is gewoon een dot. (teemo dot haal je ook niet weg met W). Je kan wel een QSS kopen als je mordekaisers ultimate als een probleem ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kennen game begint op 9 min ofzo en het meeste daarvan is een maokai jungle game ;)

Je speelt je kennen goed maar ik had gehoopt dat ik het vanaf de eerste minuut kon zien. Wees niet bang die flash te gebruiken om een kill te krijgen. Sona kwam weg met haar flash, als je E, flash W en Q geland had was ze dood geweest, extra kill.

En als je iets op je af ziet komen (veigar stun waar je in het midden zit), je kan er toch niet uitkomen, activeer je E op het moment dat je die ziet (je bent dan nog niet gestunned), die geeft een geweldige armour en MR boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!
atlantisx schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:46:
Morde ultimate kan je (obviously) niet weghalen met gangplank zijn W, Het is geen cc, het is gewoon een dot. (teemo dot haal je ook niet weg met W). Je kan wel een QSS kopen als je mordekaisers ultimate als een probleem ziet.
Nouja ik wist niet dat GP's W zich beperkte tot CC. Ik dacht dat het gewoon een veredelde cleanse was, maar hij is dus een stukje minder goed. Maarja, hoe vaak zal een mordekaiser een gp willen ulten, ik heb het iig zelden gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
Vicarious schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:03:
[...]

Nouja ik wist niet dat GP's W zich beperkte tot CC. Ik dacht dat het gewoon een veredelde cleanse was, maar hij is dus een stukje minder goed. Maarja, hoe vaak zal een mordekaiser een gp willen ulten, ik heb het iig zelden gezien.
In team fights niet nee. Maar solo top zoals de persoon boven ons.. Is een goed systeem ignite plus ult. Kom daar maar eens vanaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Vicarious schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:03:
[...]

Minder goed / Beter dan. Zo heeft cleanse weer geen +HP.
En als ik het me juist herinner kan je cleanse niet gebruiken tijdens een silence, en GP kan wel zijn W gebruiken tijdens een silence.

En nog een "klein" puntje.
Remove Scurvy
Cooldown: 22 / 21 / 20 / 19 / 18 seconds

Cleanse
Cooldown 210
Timmiewimie schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:04:
[...]

In team fights niet nee. Maar solo top zoals de persoon boven ons.. Is een goed systeem ignite plus ult. Kom daar maar eens vanaf
Dat mag dus als GP geen probleem zijn. Level W over E en desnoods pak je early een extra puntje in W i.pv. Q.

GP vs Mordekaiser win je sowieso als GP. Early game gewoon zeer aanvallend spelen.

[ Voor 48% gewijzigd door atlantisx op 04-04-2012 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:53:
[...]

Je kennen game begint op 9 min ofzo en het meeste daarvan is een maokai jungle game ;)

Je speelt je kennen goed maar ik had gehoopt dat ik het vanaf de eerste minuut kon zien. Wees niet bang die flash te gebruiken om een kill te krijgen. Sona kwam weg met haar flash, als je E, flash W en Q geland had was ze dood geweest, extra kill.

En als je iets op je af ziet komen (veigar stun waar je in het midden zit), je kan er toch niet uitkomen, activeer je E op het moment dat je die ziet (je bent dan nog niet gestunned), die geeft een geweldige armour en MR boost
Dat laatste wist ik nog niet van die armor/mr boost. Of in ieder geval nooit op gelet. De reden waarom ik niet achter sona aanging was:

1) Geen vision
2) Drake spawn snel daarna (wou geen risico nemen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

atlantisx schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:46:
offtopic:
Alle keren dat ik tegen Gangplank heb gespeeld, heeft hij mijn ultimate weggehaald.
Mordekaiser's ultimate is niet alleen een DoT, het vertraagd je ook nog eens met 10%, waardoor het als CC geclassificeerd wordt...geloof ik. Het stond in ieder geval in een of andere in-depth guide die ik gelezen heb een tijd terug. Zou ik thuis even moeten kijken.

[ Voor 11% gewijzigd door kaluro2 op 04-04-2012 12:27 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:31

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Morde ult slowt helemaal niet :S

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-06-2021
Voor zover ik weet kan je met GP niet morde zijn ulti weghalen en heb ik als GP zijnde toch wel moeite tegen morde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
kaluro2 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:20:
[...]

Alle keren dat ik tegen Gangplank heb gespeeld, heeft hij mijn ultimate weggehaald.
Mordekaiser's ultimate is niet alleen een DoT, het vertraagd je ook nog eens met 10%, waardoor het als CC geclassificeerd wordt.
http://leagueoflegends.wi...Rylai%27s_Crystal_Scepter

Velen mordekaisers bouwen die, En inderdaad de slow die Rylai's toevoegd aan mordekaisers ultimate kan je cleansen met GP zijn W. Maar je haalt zijn ultimate hier niet mee weg.
True story.
sjaggy schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:24:
Voor zover ik weet kan je met GP niet morde zijn ulti weghalen en heb ik als GP zijnde toch wel moeite tegen morde :P
Start met regrowth pendant, en speel zeker early game zeer agressief. Houd jezelf op een redelijke health, desnoods door middel van W. Maak een philo stone -> lvl1 boots -> heart of gold -> merc treads/hexdrinker -> etc. Op die manier houd je een degelijk inkomen, heb je genoeg hp/resists en kan je gewoon trollfarmen tot teamfights noodzaak worden.

[ Voor 39% gewijzigd door atlantisx op 04-04-2012 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hythrax
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-03-2022
wellicht heal je net genoeg zodat je de morde zn ulti dan juist overleefd, verklaring voor de verwarring wellicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Timmiewimie schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:04:
[...]

Ah die Timmie, leef jij ook nog? :P

Maar z'n W is idd meer een weg CC en dat is het, ignite cleansed ie ook niet dus heal je ook minder met je W daardoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:20:
[...]

offtopic:
Mordekaiser's ultimate is niet alleen een DoT, het vertraagd je ook nog eens met 10%, waardoor het als CC geclassificeerd wordt...geloof ik. Het stond in ieder geval in een of andere in-depth guide die ik gelezen heb een tijd terug. Zou ik thuis even moeten kijken.
Dat er CC aan een skill vast hangt maakt niet uit.

Remove Scurvy is an active ability that heals Ganplank and removes any crowd control effects afflicting him at the time of activation.
Remove Scurvy will remove almost any type of crowd control.
Remove Scurvy is one of the few abilities that can remove suppression.
Remove Scurvy does not remove Ignite, Exhaust, Urgot's Hyper-Kinetic Position Reverser's suppression or any knock backs or knock ups.

Dus ook in het geval Cassiopeia waar je poisoned+slowed wordt, wordt enkel de slow weggehaald (net als dat bij Exhaust enkel de slow verdwijnt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Het zou toch wat zij zeg, als je zo ulti's zou kunnen ontwijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 16:23
Rendiertje schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:00:
Het zou toch wat zij zeg, als je zo ulti's zou kunnen ontwijken...
Ik vind dat Fizz nogal wat ulti's kan ontwijken met die *ik-spring-op-mijn-stok-en-krijg-geen-damage* hierdoor is er al vaak 1 ontsnapt met heel weinig HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Xevoo schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:03:
[...]

Ik vind dat Fizz nogal wat ulti's kan ontwijken met die *ik-spring-op-mijn-stok-en-krijg-geen-damage* hierdoor is er al vaak 1 ontsnapt met heel weinig HP
Ja dat maakt dat ik Fizz ook apart vind..
Maar persoonlijk vind ik het leuker om te zien dat een of andere vis met een stokje waarmee hij een aanval dodged dan een of andere piraat die een snoepje eet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rendiertje schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:06:
[...]

Ja dat maakt dat ik Fizz ook apart vind..
Maar persoonlijk vind ik het leuker om te zien dat een of andere vis met een stokje waarmee hij een aanval dodged dan een of andere piraat die een snoepje eet...
Er zit een hoge cooldown op. Wanneer ik met ryze een gankplank gank met iemand anders dan wacht ik met mijn cage totdat hij zijn appel gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:27:
[...]

Gaat vrij gelijk op, jij zal damage Parrley / Spear trades hebben die vrji gelijk opgaan, tot hij gaat critten.
Zijn orange counterd jou stun weer.

Jou speartjes zullen gegarandeerd op wukong decoy terecht komen, maar verder zul je het wel winnen.

Pantehon passive goed timen dan heb je al meer kans hebben om te winnen.
Je vergeet alleen even dat ie om de zoveel tijd een Parrley blocked met z'n passive.
Dus over het algemeen zal hij je makkelijker kunnen poken dan jij hem vanuit GP's oogpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aegis Protection - After attacking or casting spells 4 times, Pantheon will block the next incoming basic attack or turret attack.

Dus een A.S. Panth kan een turret vrij veilig neerkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:11:
[...]

Je vergeet alleen even dat ie om de zoveel tijd een Parrley blocked met z'n passive.
Dus over het algemeen zal hij je makkelijker kunnen poken dan jij hem vanuit GP's oogpunt.
Een parrley is geen basic attack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rendiertje schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:19:
[...]

Een parrley is geen basic attack.
Wordt nog altijd geblocked door zijn passive.
Of het moet gepatched zijn, maar laatste keer dat ik tegen panth speelde met GP blocked ie gewoon m'n parrley, waardoor de damage exchanges in zijn voordeel waren.

@Vica
Hij zal er eentje kunnen blocken ja, en daarna weer z'n spells opnieuw moeten gebruiken om weer zo'n block te krijgen. Dus nja, vrij veilig, zou eerder kunnen zeggen dat ie indien goed gespeeld wel eens wat makkelijker kan towerdiven. Maar hij zal toch nog altijd minions nodig hebben om een tower te downen.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2012 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:19:
Hij zal er eentje kunnen blocken ja, en daarna weer z'n spells opnieuw moeten gebruiken om weer zo'n block te krijgen. Dus nja, vrij veilig, zou eerder kunnen zeggen dat ie indien goed gespeeld wel eens wat makkelijker kan towerdiven. Maar hij zal toch nog altijd minions nodig hebben om een tower te downen.
Voor diven werkt het ook beter omdat zijn stun die passive weer reset.
Zo kun je hem twee keer kort achter elkaar gebruiken en twee turret shots blocken als je dived.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:14:
Aegis Protection - After attacking or casting spells 4 times, Pantheon will block the next incoming basic attack or turret attack.

Dus een A.S. Panth kan een turret vrij veilig neerkrijgen?
Ik ga ervan uit dat dit van de officele LoL site komt.

Dan zou hij toch een parrley niet moeten blocken?

assumption ja ik weet het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rendiertje schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:25:
[...]

Ik ga ervan uit dat dit van de officele LoL site komt.

Dan zou hij toch een parrley niet moeten blocken?

assumption Ja ik weet het
Aegis Protection is a passive ability that activates after Pantheon autoattacks or uses abilities 4 times. When active, Pantheon gains a shield that blocks the next autoattack, enhanced attack, or turret shot that would deal more than 40 damage to him.
  • Aegis Protection will block on-hit effects from the attack that was blocked.
  • Aegis Protection will block autoattack modifying abilities, e.g. Siphoning Strike.
  • Aegis Protection will block abilities that proc on-hit effects, e.g.:
  • Fizz's Urchin Strike
  • Fiora's Blade Waltz
  • Gangplank's Parrrley
  • Ezreal's Mystic Shot
Staat gewoon op de wiki hoor :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:26:
[...]

Aegis Protection is a passive ability that activates after Pantheon autoattacks or uses abilities 4 times. When active, Pantheon gains a shield that blocks the next autoattack, enhanced attack, or turret shot that would deal more than 40 damage to him.
  • Aegis Protection will block on-hit effects from the attack that was blocked.
  • Aegis Protection will block autoattack modifying abilities, e.g. Siphoning Strike.
  • Aegis Protection will block abilities that proc on-hit effects, e.g.:
  • Fizz's Urchin Strike
  • Fiora's Blade Waltz
  • Gangplank's Parrrley
  • Ezreal's Mystic Shot
Staat gewoon op de wiki hoor :F
Iets met Stage en blokkades ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je in champ select zien of je links of rechts begint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:19:
[...]
@Vica
Bedoel je niet outcast within? Ik vroeg hier niets over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YbonG
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-09 15:30
Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 04 april 2012 @ 09:45:
[...]

ok heb eens snel gekeken :) ( @ work )
je build snap ik nog niet zo goed
tri force rushen is niet meer zo effectief op corki
beste dat je doet is dorans
beserkers
dan farmen tot je bf sword
en dan een "IE"(thnx exl :) ) rushen
en die 2e dorans blade was ook wel een waste van geld
dit is en blijft persoonlijk, je kan niet zomaar gaan roepen dat trinity op corki niet goed meer is zonder enige verduidelijking. Corki heeft verschillende builds, en ze leggen allemaal de focus op iets anders- als je bvb kijkt naar de tournament matches enzo zijn er eigenlijk verschillende builds:
Rush trinity, dit legt de focus op je burst. Dit is niet slecht, dit is een keuze. (en wordt nog steeds heel veel gedaan!)
daarna kan je doorbuilden naar verschillende dingen, maar wat je veel ziet als een corki een beetje gefeed wordt is dat ze Trinity EN IE halen. Dan ben je redelijk unstoppable.
2e build is de standaard Carry build die erg veel gebruikt wordt. rush IE met wat dorans en een vampiric, dan into zeal, into lw of pd into lw of pd, en dan ergens on the way een QSS.
3e build zie ik eigenlijk alleen imaqtpie van Dignitas veel gebruiken, die rushed een black cleaver. Deze build legt de focus op je armor shredding (icm met je E).
Meerdere doran's (en zeker 2) is echt niet slecht, is wederom een keuze. Geeft je ook flink wat extra early health voor wat meer lane dominance/gank veiligheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:29:
[...]

Bedoel je niet outcast within? Ik vroeg hier niets over :P
Klopt, excuus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:29:
Kun je in champ select zien of je links of rechts begint?
Alleen bij loading screen geloof ik.
Tenzij er staat tijdens champ select: Purple team ofzo, nooit echt op gelet :?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2012 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:56:
[...]

Alleen bij loading screen geloof ik.
Tenzij er staat tijdens champ select: Purple team ofzo, nooit echt op gelet :?
Dat staat er ook: Team 1 en Team 2 zijn gekleurd in het blauw en paars.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
YbonG schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:30:
[...]

dit is en blijft persoonlijk, je kan niet zomaar gaan roepen dat trinity op corki niet goed meer is zonder enige verduidelijking. Corki heeft verschillende builds, en ze leggen allemaal de focus op iets anders- als je bvb kijkt naar de tournament matches enzo zijn er eigenlijk verschillende builds:
Rush trinity, dit legt de focus op je burst. Dit is niet slecht, dit is een keuze. (en wordt nog steeds heel veel gedaan!)
daarna kan je doorbuilden naar verschillende dingen, maar wat je veel ziet als een corki een beetje gefeed wordt is dat ze Trinity EN IE halen. Dan ben je redelijk unstoppable.
2e build is de standaard Carry build die erg veel gebruikt wordt. rush IE met wat dorans en een vampiric, dan into zeal, into lw of pd into lw of pd, en dan ergens on the way een QSS.
3e build zie ik eigenlijk alleen imaqtpie van Dignitas veel gebruiken, die rushed een black cleaver. Deze build legt de focus op je armor shredding (icm met je E).
Meerdere doran's (en zeker 2) is echt niet slecht, is wederom een keuze. Geeft je ook flink wat extra early health voor wat meer lane dominance/gank veiligheid.
ja idd triforce op corki kan nog maar in de positie dat hij DAN zat en met die goede hoeveelheid farm en de opponent en een healende support was het een betere optie geweest op een IE te gaan rushen
met deze kan je op een korte periode sneller gaan damagen en tegen een corki taric
als je support taric zijn stun kan uitlokken kan je makkelijk die kog gaan downbrengen
heel weinig escape mogelijkheden
behalve zijn slow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:01:
[...]

ja idd triforce op corki kan nog maar in de positie dat hij DAN zat en met die goede hoeveelheid farm en de opponent en een healende support was het een betere optie geweest op een IE te gaan rushen
met deze kan je op een korte periode sneller gaan damagen en tegen een corki taric
als je support taric zijn stun kan uitlokken kan je makkelijk die kog gaan downbrengen
heel weinig escape mogelijkheden
behalve zijn slow
Dan snap ik nog steeds niet dat je zegt dat het "niet meer" werkt. Werkt dus wel als je competent genoeg bent om te farmen. Er is niets veranderd, dus hoezo werkt "niet meer"?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2012 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De prijs / damage verhouding van een triforce of corki is minder als bijvoorbeeld de net gebuffte bloodthirster of infinity edge.
Wilt niet zeggen dat de triforce per definitie een slechte item is, maar het is geen core.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:06:
[...]

Dan snap ik nog steeds niet dat je zegt dat het "niet meer" werkt. Werkt dus wel als je competent genoeg bent om te farmen. Er is niets veranderd, dus hoezo werkt "niet meer"?
vroeger bouwde ik ook veel tri-force op corki maar als je de prijs gaat vergelijken met andere carry items
ben ik toch eerder blij met de grotere damage output van een IE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:10:
vroeger bouwde ik ook veel tri-force op corki maar als je de prijs gaat vergelijken met andere carry items
ben ik toch eerder blij met de grotere damage output van een IE
Een Corki met alleen een Triforce verslaat een Corki met alleen een IE.

Triforce geeft meer burst en is een lane / midgame item.
IE geeft meer sustained damage en is een teamfight / late game item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Mijn corki build gaat:
Dorans Blade x 2 > beserker greaves > Triforce > Infinity Edge > Bloodthirster > situationeel.
Soms 2x BT.

Heb een delayed penta 1v5 gehaald, nouja, brand deed zijn ultimate in een 2v5 teamfight, ik deed de rest, quadra kill in 5 seconden, ashe stun > ashe kill. dus delayed penta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
  • Laatst online: 18-09 14:01
Xeiji schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:35:
Zoals blamauci al zei, de lolstatistics is zwaar outdated. Ze herkennen bijv. geen dominion games.

Het laden duurt inderdaad lang als je nog niet in hun database staat en er een is knop genaamd "Update Statistic" om je stats te updaten.
illisiar Level 30Europe West

Normal Statistics
170Wins125Losses
36,900Minion Kills
1,506Champion Kills
2,867Champion Assists

Dominion Statistics
13Wins
13Losses
2,119 Max Score
181 Champion Kills
175 Champion Assists

Wat weinig games eigenlijk ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapstok!
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-09-2021
Sivir laatst geprobeerd, maar voegde niet veel aan mijn team toe, mensen er nog tips voor? Ik bouw hem verder gewoon als aan AD carry, gaat echt puur om hoe de skills te gebruiken.

League of Legend EUW: Tristanar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:07

psyy138

blackbulls.nl

Kapstok! schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:36:
Sivir laatst geprobeerd, maar voegde niet veel aan mijn team toe, mensen er nog tips voor? Ik bouw hem verder gewoon als aan AD carry, gaat echt puur om hoe de skills te gebruiken.
mananune rushen met trinity ;) , infinity edge , blood thirster dan gwn de besearker greaves en een phantom dancer ,, is denk un goei build voor sivir

EDIT: niet in die volgorde maar wel die items :9

[ Voor 5% gewijzigd door psyy138 op 04-04-2012 14:39 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapstok!
psyy138 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:38:
[...]

mananune rushen met trinity ;) , infinity edge , blood thirster dan gwn de besearker greaves en een phantom dancer ,, is denk un goei build voor sivir

Over die build nog geen eens nagedacht:P bouwde eerder altijd maar als een normal ad carry, maar bedankt!:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

manamune op sivir? terwijl die mana regen shield heeft??!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rost
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-09 09:09
Ik bouw sivir altijd zo : dorans > boots > BT > (ding voor PD) > IE > PD. Nooit manamune ik heb altijd gevoel dat je je rightclick dmg dan heel erg naar beneden haalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapstok!
deed afhankelijk van je support dorans of boots+3pots, daarna wat dorans, ie+pd en dan afhankelijk wat je nodig hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Gewoon omdat ik een troll ben en het leuk vind dit te posten:

Afbeeldingslocatie: http://24.media.tumblr.com/tumblr_ly7tfrqGbK1qdhxkao1_400.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Jeffroiscool schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:46:
Gewoon omdat ik een troll ben en het leuk vind dit te posten:

[afbeelding]
jeffro je bent een prutser post dan toch het volledige filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:50:
[...]

jeffro je bent een prutser post dan toch het volledige filmpje
lol
volledig terecht is een van mn meest favo tricks geworden
gapcloser/escape/wallhack/ultimate dodge tool

zn volledige kit is gewoon leuk
passive collision avoidance met minions en damage reduction op basic attacks
Q gapcloser/escape juke
W scalet met target missing hp + healing reduction
R slow+aoe shark
E JUMP ON MY STAFF

2 escapes en 2 gapclosers so nice + flash =) so noice
turretdiven als een zot en zo gemakkelijk weg geraken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psyy138 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:38:
[...]

Items ook niet. Triforce is waardeloos op Sivir. Het is Corki niet. aub geen info verstrekken over champs die je niet speelt.

@poster, standaard AD carry werkt prima. 2x Dorans, Berserkers Greaves, BF Sword, Vamp Scepter, IE, PD, BT, LW. GA als defensive item. Beter niet meerdere PDs kopen. Je skills scalen met AD en critten niet.

@DarkCorvuz 2 gap closers EN 2 escapes? Beetje misleidend. Het is natuurlijk kiezen of delen. Niet 2 van beide.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2012 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
weet iemand hoe je het beste met wukong kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik speel Sivir ook weer regelmatig na een tijdje links gelegen te hebben. Maar haar spellshield is toch wel lekker ;) Verschillende ultimates gewoon opeten :P

Overigens ga ik meestal voor Dorans -> Berserker greaves -> BT -> IE -> PD
Maar die laatste 2 krijg ik meestal niet af hoor...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Pagina: 1 ... 73 ... 91 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.