[PC] League of Legends - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 72 ... 91 Laatste
Acties:
  • 175.642 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
blamauci schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:57:
[...]

ik vind rumble erg leuk
maar hard too deal with early ganks als je stucked bent
Werd 2 maal geganked early kreeg vanalles naar me kop gegooid van de randoms in ons team
daarna maar met ze 3e mid gegaan en enemy team poepie laten ruiken
ja het was niet zo dat ze continu met 4 mid gankten ofzo :+

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rumble mid is wel lastig hoor, maar this wel mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:01:
Rumble mid is wel lastig hoor, maar this wel mogelijk.
nee ik stond zillean mid en de vijand kwam echt continu met 4 man mij ganken
but they failed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 08:58
Wat vinden jullie de sterkste Top hero?

Ben zelf een beetje aan het rondkijken, ik zie namelijk vaak deze Hero's top:
* Lee Sin
* Olaf
* Vladimir
* Cho Gath

Met welke spelen jullie het liefst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:27

psyy138

blackbulls.nl

Rendiertje schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:04:

* Lee Sin
* Olaf
* Vladimir
* Cho Gath

yorick :) HE IS BEAST.
kga vanaaf die pentakill skin halen :) jeujjj

[ Voor 8% gewijzigd door psyy138 op 03-04-2012 11:05 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

* Lee Sin
* Olaf
* Vladimir
* Cho Gath

Ik speel het liefst warwick, udyr of nasus top. Kennen is ook erg sterk top.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n

* Lee Sin
* Olaf
* Vladimir
* Cho Gath

gangplank
fiora
cho gath

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoMiNaTiOnZ
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-02 14:18
Teemo, Warwick, Kennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-08 23:37
Gisteren Shen top gespeeld, wat een beest! Verloren met 6/7/46 ^^

Shen is een leuke champ om te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:27

psyy138

blackbulls.nl

Xeiji schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:07:
Gisteren Shen top gespeeld, wat een beest! Verloren met 6/7/46 ^^

Shen is een leuke champ om te spelen ;)
met de nieuwe changes wel ja.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
psyy138 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:07:
[...]

met de nieuwe changes wel ja.
Voorheen was het ook wel vet, maar was Shen moeilijker te spelen omdat je geen energy terug kreeg van je passive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren met 2 vrienden nog maar eens een smurf account gemaakt. 1 had nog nooit LoL gespeeld en het was achteraf blijkbaar niet zo'n goed idee om coop vs ai intermediate te gaan.

We hadden het idee dat het misschien goed was om de game niet te snel te eindigen, en onze vriend maar eens rustig zijn items te laten bouwen... hier ging het dus mis. We hadden een Cassio-bot op mid staan die zo snel de combo's eruit gooide dat onze mid er niets meer tegen kon doen. Ryze-bot was inmiddels ook zo tanky dat die niet zomaar even te killen was.

En voordat we het wisten, stonden we in onze eigen basis en verloren we gewoon van bots... nieuw dieptepunt bereikt.

Maar toch nog 1 excuus, de snelheid waarmee die Cassio en Ryze hun combo's eruit gooiden.... mag toch echt wel enigsinds wat menselijker gemaakt worden :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Udyr top is wel leuk, maar makkelijk te counteren door ranged of een top met goede gapcloser, helaas :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:09:
Gisteren met 2 vrienden nog maar eens een smurf account gemaakt. 1 had nog nooit LoL gespeeld en het was achteraf blijkbaar niet zo'n goed idee om coop vs ai intermediate te gaan.

We hadden het idee dat het misschien goed was om de game niet te snel te eindigen, en onze vriend maar eens rustig zijn items te laten bouwen... hier ging het dus mis. We hadden een Cassio-bot op mid staan die zo snel de combo's eruit gooide dat onze mid er niets meer tegen kon doen. Ryze-bot was inmiddels ook zo tanky dat die niet zomaar even te killen was.

En voordat we het wisten, stonden we in onze eigen basis en verloren we gewoon van bots... nieuw dieptepunt bereikt.

Maar toch nog 1 excuus, de snelheid waarmee die Cassio en Ryze hun combo's eruit gooiden.... mag toch echt wel enigsinds wat menselijker gemaakt worden :P.
met smurf account tegen bots en waarschijnlijk zijn ze dan nog wat gefeed geweest :)
its a snowballing teamgame en die bots kunnen om de 10 sec hun ult poppen, tja als je dan nog met noobs samenspeelt kan het snel hard fout gaan ook al zijn het bots
geef ze een hand en ze nemen je hoofd van je schouders

heb onlangs ook eens gedaan met een vriend die pas begon, wel met mn lvl30 account maar hij zat die bots te feeden tegen de sterren op en dan werd het wel lastiger

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2012 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:09:

he he heb ik ook eens gedaan :P
en die nieuwe was de bots zoo aan het feeden en deze waren zelf easy-mode
we konden ze echt niet aan xD een gefeede ryze is niet leuk in een bot-game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Kennen lijkt mij zelf een van de mindere Top hero's want je de Top speler is toch (meestal) een beetje tanky...?

Zoals Garen/Xin zhoa (<-- Als je er niet mee jungled)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de average Xin nou niet echt bepaald tanky tbh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:57

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

En Kennen heeft 575 range op autoattacks en als je geganked wordt lightning rush je gewoon weg.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatic_FS schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:17:
En Kennen heeft 575 range op autoattacks en als je geganked wordt lightning rush je gewoon weg.
En na z'n hexblade niet meer uit z'n lane te krijgen indien juist gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:16:
Ik vind de average Xin nou niet echt bepaald tanky tbh
Ik haal meestal met Xin Warmog + Apta impaler, als je met hem een beetje van het een en een beetje van het ander is hij echt goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ydegart
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-04 11:41
Ik kon het op internet zo snel niet vinden, maar ik zoek een lijst met alle ultimates die onderbroken kunnen worden door bijv. Sona's ult of Soraka's infuse. Kent iemand zo'n lijst?

Modern technology has its origins in an altogether non-practical search for useless knowledge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Rendiertje schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:20:
[...]

Ik haal meestal met Xin Warmog + Apta impaler, als je met hem een beetje van het een en een beetje van het ander is hij echt goed...
pfff :P
de ultieme Xin build xD ! ( grapje was een troll build )
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/mW9J

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 11:03
Mis je niet wat attack speed? :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rendiertje schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:20:
[...]

Ja maar voordat je dat hebt.. met die combinatie krijg je vele champions tanky maar dat wil neit zeggen dat ze dat vanzichzelf al zijn. Enigste wat naar mijn mening xin een viable top maakt is die lifesteal in combinatie met knockup+gapcloser. Lastig uit de lane te krijgen, en voor ranged champs niet easy te kiten.

Maar tanky? nah.. niet naar mijn mening.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2012 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Teemo top is boss! >:D Gister nog even een Wukong uit de lane kunnen pesten, het enigste wat wel irritant was dat ik telkens me blind op zn decoy gooide ipv de echte wukong xD

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nidhiki schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:30:
Teemo top is boss! >:D Gister nog even een Wukong uit de lane kunnen pesten, het enigste wat wel irritant was dat ik telkens me blind op zn decoy gooide ipv de echte wukong xD
Vind Teemo een matige Wu counter, aangezien Wukong een physical caster is en niet heel erg gehinderd is door blind als je dash+melee+Q goed timed. En inderdaad baiten met stealth om daarna te comboen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Ik vind Teemo niet echt een meerwaarde hebben in een team.

Als hij even fout opgesteld staat is hij in een luttele seconde dood...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:34:
[...]

Vind Teemo een matige Wu counter, aangezien Wukong een physical caster is en niet heel erg gehinderd is door blind als je dash+melee+Q goed timed. En inderdaad baiten met stealth om daarna te comboen.
Een counter voor Wukong is Teemo ook niet nee, was in het begin ook bang toen ik zag dat ik tegen Wukong top moest (blind pick) Maar uiteindelijk kon ik hem mooi van zn farm afhouden met toxic shots, en uiteindelijk heb ik m nog 2x kunnen killen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nja hij heeft wel gratis wards, en indien as/onhit gebouwd ook nog eens verdomt pijnlijk.
En kan nog nice pushen ook, top/bot turret attacken, stealth gaan in bosjes enemy denkt dat je gerecalled bent, zij gaan ergens pushen, jij gaat weer vrolijk verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren AD soraka in mn arab gespeeld. Iedereen was al blij dat ze een soraka zagen tot ze mn runes & masteries opmerkten. Eventjes geflame maar na de eerste kills draaiden ze wel bij :)

Rule of thumb : als je een ranged champion hebt, overweeg om hem/haar ad te bouwen in arab, eindigt meestal nogal devastating. Zo zag ik vorige week een ad orianna die de ene penta na de andere neerzette.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2012 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:37:
Nja hij heeft wel gratis wards, en indien as/onhit gebouwd ook nog eens verdomt pijnlijk.
En kan nog nice pushen ook, top/bot turret attacken, stealth gaan in bosjes enemy denkt dat je gerecalled bent, zij gaan ergens pushen, jij gaat weer vrolijk verder.
Ik bouw Teemo altijd on-hit ja, hou van die attack speed in combo met on-hit effects, meestal weten mensen niet wat ze overkomt als je een salvo dartpijltjes op hun hoofd krijgen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja door de lage AD lijkt het alsof teemo geen damage doet, maar als je ziet wat er dan nog allemaal aftikt door die onhit effects etc. te geinig. Tanks vreet je ook gewoon met huid en haar op. Tenzij ze uber veel magic resist gaan halen, maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Void staffje lost dat probleem weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:18:
[...]

En na z'n hexblade niet meer uit z'n lane te krijgen indien juist gespeeld.
Als je een beetje slim bent, bouw je geen Hext. Gunblade. Wat moet je met Lifesteal en AD? Ook vind ik een Gunblade nou niet echt een item dat je midden in je lanephase kan bouwen. Pas na 15-20min, als het niet langer is. Dat argument "niet uit je lane te krijgen" klopt dus niet helemaal. Je hoort dan al periodiek uit je lane te gaan na deze gewonnen/verloren te hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hybrid shred teemo

berserkers, nashors tooth, malady, trinity force, hextech gunblade, rabbadon's deathcap (in deze volgorde, enkel de phage kan soms voor malady als je je te squish voelt)

runes
red attspd
yellow armor of mana regen
blue flat ap
quints flat ap

masteries 30/0/0 :) fuck defense
flash+tp(shrooms bd)

fun buildje
massas AS 2.2 ofzo
redelijk wat AP
phage proc
lifesteal, spellvamp
30% CDR the more shrooms the merrier
je blijft wel supersquishy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:21:
[...]

Als je een beetje slim bent, bouw je geen Hext. Gunblade. Wat moet je met Lifesteal en AD? Ook vind ik een Gunblade nou niet echt een item dat je midden in je lanephase kan bouwen. Pas na 15-20min, als het niet langer is. Dat argument "niet uit je lane te krijgen" klopt dus niet helemaal. Je hoort dan al periodiek uit je lane te gaan na deze gewonnen/verloren te hebben. :)
Ik bedoelde hextech revolver, excuus. En mag toch hopen dat je die wel kan halen in laning phase anders doe je iets gruwelijk fout :p (die je overigens laterna in will of the ancients ombouwt) ik zou persoonlijk echter eerst hextech revolver, rylai's en dan pas de revolver omdopen tot WoA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:25:
hybrid shred teemo

berserkers, nashors tooth, malady, trinity force, hextech gunblade, rabbadon's deathcap (in deze volgorde, enkel de phage kan soms voor malady als je je te squish voelt)

runes
red attspd
yellow armor of mana regen
blue flat ap
quints flat ap

masteries 30/0/0 :) fuck defense
flash+tp(shrooms bd)

fun buildje
massas AS 2.2 ofzo
redelijk wat AP
phage proc
lifesteal, spellvamp
30% CDR the more shrooms the merrier
je blijft wel supersquishy
Klinkt ook als een leuke build voor Kayle :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
Ik bouw vaak de volgende items op teemo:

Berserkers, Malady, Spark, Wits End/Black Cleaver, Frozen Mallet, Nashor's Tooth

Zoiets, vanaf Spark wisselt vaak de volgorde op basis van hoe de game gaat
maar het begin is vaak standaard en werkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chronos
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 10:53
En toen kwam Nasus met zijn grote snuit en blies het verhaaltje met 1 Q uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nasus kun je gruwelijk hard denien van z'n Q farm op Top met Teemo, dus dat kun je vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
Chronos schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:30:
En toen kwam Nasus met zijn grote snuit en blies het verhaaltje met 1 Q uit.
Hahaha, geniaal xD Moest wel lachen toen ik dat las, zag het al voor me :P
Maar zoals hierboven al gezegd wordt kan Teemo melee champs wel redelijk tegenhouden op top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chronos
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 10:53
Als je blind veelvuldig gaat gebruiken, kan je Teemo niet zou bouwen als deze heren aangeven, dat was het punt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:31:
Nasus kun je gruwelijk hard denien van z'n Q farm op Top met Teemo, dus dat kun je vergeten.
Mag je flink wat mana regen hebben. En Q active blijft langer aan dan blind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met die build van hierboven lukt het ook prima hoor, die dot gaat irritanter zijn voor Nasus dan dat jij denkt. Heb je de blind niet eens geheel voor nodig, tuurlijk om af en toe een flinke poke te doen terwijl ie probeerd te last hitten ga je je Q wel nodig hebben, maar je kunt hem d.m.v. je dot bijna 24/7 active te houden op Nasus er al behoorlijk voor zorgen dat ie niet zo 123 aan z'n minions komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet me even verontschuldigen aan de GoT mensen waarmee ik gisteren in een game zat (Tetsuryu en Tonie123)

Mijn internet was van mening dat ik er al genoeg lol op had zitten en ging op z'n reet zitten, vanmorgen kwam het pas weer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:36:
Ik moet me even verontschuldigen aan de GoT mensen waarmee ik gisteren in een game zat (Tetsuryu en Tonie123)

Mijn internet was van mening dat ik er al genoeg lol op had zitten en ging op z'n reet zitten, vanmorgen kwam het pas weer terug
reported!!!

nee grapje x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ging net zo lekker in het begin, vond het echt klote, zijn die problemen met het internet eindelijk over (compleet random 5 min eruit liggen) krijg je dit weer xD

Waarom gaat ip sparen voor runes zo traag (en waarom zijn ms quints zo duur)

Wil echt graag met ryze spelen maar dan moet ik eerst ff een goede runepage maken voor hem

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2012 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

Hmm, een lux ult met 500 ap op het enemy team doet pijn!. Zojuist een game gespeeld met 4 kills en 21 assists, puur alleen door flink wat aoe damage te doen heb ik het hele team al naar half hp geholpen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Nutral
Gewoon je ulti, die heeft toch lekker lage cooldown ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Laatst online: 12-08-2024
Zit te denken aan bepaalde champs wat te leren, Riven jungle + top, Udyr jungle & misschien top. Veigar/AP TF mid.
Maar ik zit met een paar vraagjes.

Riven, Q of W maxen?
Ik zuit met Udyr, ook na 50 games gespeeld te hebben. het blijft een aparte champion, wat voor build/combo? Phoenix stance doet weinig damage imo.
Is AP TF viable?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img607.imageshack.us/img607/2554/steamroll.jpg

perfecte teamplay van ons team, iedere kans benutten en als er geganked werd was het altijd met minimaal twee man. Vanaf de invade in het begin was het gewoon een keiharde steamroll, ez heeft zelfs nog een quadra op zijn naam gezet

Ik kan me niet herrineren dat ik ooit zo hard heb gewonnen of verloren

en toen keek ik naar enemy wins, 3 vd 5 hadden geen win, een met 2 en een met 5, ons team had sowieso meer ervaring

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2012 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:25:
Zit te denken aan bepaalde champs wat te leren, Riven jungle + top, Udyr jungle & misschien top. Veigar/AP TF mid.
Maar ik zit met een paar vraagjes.

Riven, Q of W maxen?
Ik zuit met Udyr, ook na 50 games gespeeld te hebben. het blijft een aparte champion, wat voor build/combo? Phoenix stance doet weinig damage imo.
Is AP TF viable?
Juist AP TF is viable, een AD TF is erg lastig om goed gefeed te raken, maar mogelijk wel beter icm ulti.
Meningen zijn hier over verschillend trouwens.

Als ik met Udyr jungle focus ik mij vooral op de Q (bear) burst, het jungled alleen IETSJE minder snel als met (phoenix).
Door 1 klap te doen met Q heeft hij direct damage over time, en kan ook een flash dit niet meer ognedaan maken, een flash tijdens jou R is hierdoor niet effectief.
Probeer het maar eens op een mid lane, stun (E), Q, paar auto attacks en zijn hp zie je gehalveerd worden (of meer).

Riven jungle vind ik ietwat afgezwakt, maar erg sterk op top, zeker early game (first blood champ).

Veigar mid is leuk :-) maar als je niet van continue Q farmen houd moet je er niet aan beginnen.

Edit:
AP TF is leuk, mooie damage output, echter een goeie burst van brand / kennen en het is gedaan.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2012 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:33:
[...]

Juist AP TF is viable, een AD TF is erg lastig om goed gefeed te raken, maar mogelijk wel beter icm ulti.
Meningen zijn hier over verschillend trouwens.

Als ik met Udyr jungle focus ik mij vooral op de Q (bear) burst, het jungled alleen IETSJE minder snel als met (phoenix).
Door 1 klap te doen met Q heeft hij direct damage over time, en kan ook een flash dit niet meer ognedaan maken, een flash tijdens jou R is hierdoor niet effectief.
Probeer het maar eens op een mid lane, stun (E), Q, paar auto attacks en zijn hp zie je gehalveerd worden (of meer).

Riven jungle vind ik ietwat afgezwakt, maar erg sterk op top, zeker early game (first blood champ).

Veigar mid is leuk :-) maar als je niet van continue Q farmen houd moet je er niet aan beginnen.

Edit:
AP TF is leuk, mooie damage output, echter een goeie burst van brand / kennen en het is gedaan.
Wow ik ben het zowaar met je eens :P

Nog wel een paar opmerkingen:
Als je zuigt met Udyr (likeaking dus, jij niet), speel hem dan niet. Lee Sin werd ook lange tijd als OP gezien. Ik kon er alleen niet goed mee spelen. Niet doen dan! Beter speel je gewoon een champ die je wel goed ligt.Verder: AP TF is ook icm ulti beter. Je kan als je wat items en farm hebt zo'n harde burst eruit gooien dat je iedereen die 50% HP heeft gewoon instant kan wegvagen. Makkelijker zijn je kills niet te halen.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:37:
[...]
Dussssssssssss |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Vicarious schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:37:
Ik ook wel maar ik denk toch dat het bij beide post wel zo eerlijk is om te noemen dat de meest gebruikelijke manier van junglen met Udyr niet Tiger maar Phoenix is.

Ik wil niet weer opnieuw de discussie openen aangezien hij al een aantal keer is langs gekomen en Tiger is zeker viable + daarbij jullie goede ervaringen ermee.
Meestal is het echter tiger voor solo lane en phoenix voor jungle (en ja, ik weet dat jullie dit ook weten) en imo is dat ook de betere keuze. Het ligt echter niet ver uit elkaar en voor beide is wat te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:46:
[...]Ik ook wel maar ik denk toch dat het bij beide post wel zo eerlijk is om te noemen dat de meest gebruikelijke manier van junglen met Udyr niet Tiger maar Phoenix is.

Ik wil niet weer opnieuw de discussie openen aangezien hij al een aantal keer is langs gekomen en Tiger is zeker viable + daarbij jullie goede ervaringen ermee.
Meestal is het echter tiger voor solo lane en phoenix voor jungle (en ja, ik weet dat jullie dit ook weten) en imo is dat ook de betere keuze. Het ligt echter niet ver uit elkaar en voor beide is wat te zeggen.
Klopt, het is speler gericht, net wat je fijner vind spelen :-)

Om even het onderwerp over Udyr te sluiten ^_^
AP/ AD TF, ervaringen, spill them!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
Ap TF is retesterke poke.

AD tf is meh

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
blamauci schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:53:
Ap TF is retesterke poke.

AD tf is meh
ad tf in dominion = *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:49:
AP/ AD TF, ervaringen, spill them!
AD is slecht in mijn ogen met de huidge line up van AD carries. Ook als teampick / situationele AD carry zoals bv. AD Kennen of AD Ahri is hij de mindere.

AP is erg sterk met contante dreiging van ganks, een erg veilige laning fase en goede splitpusher met Lichbane.

AP TF heeft een andere mindset nodig dan de meeste APs omdat het meer sustained damage is met veel multitarget spells op korte CDs met sterke poke. Zijn taak late game is dan ook meer splitpushen waarbij hij altijd zijn ult kan gebruiken of de poke battles waarin hij ook redelijk kan initiëren met zijn gold card. Minder een 'ik burst je carry van 100-0 in 2 seconde' type AP champ maar een sustained poke champ met redelijke team utility en weinig echte counters.

Redelijke afhankelijk van de push en gank techniek mid en dit kan tot op zekere hoogte gedenied worden door ook een pusher vs hem te zetten of hem goed te volgen vanuit mid en te counterganken (al is dit moeilijk als hij pushed en ult). Verder zijn high early burst champs idd sterk tegen hem omdat hij squishy is al kan hij vanwege zijn range en stun meestal toch redelijk veilig farmen.

Redelijk hoge skillcap maar met wat oefening in vooral kaartselectie en de ganks met gold card icm ult is hij goed te spelen en farmed hij goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Ikzelf vind TF (AP dan, AD spreek ik niet eens over) een waardeloze champion. Hij heeft een korte burst van weinig damage en is dan terug nutteloos voor verschillende seconden tot hij de volgende flauwe burst kan toebrengen. Het enige sterke punt aan hem is zijn ult, maar als je team wat slim speelt en in de gaten houdt dat ze niet onder de vijand z'n turret mogen vechten, dan schakel je dat al snel uit.

Zet een sterke lanepusher of een AP Janna tegen TF en hij gaat zeker niet de lane winnen. Zorgen dat je niet in range bent wanneer hij z'n gold card heeft en z'n wild cards zijn makkelijk te dodgen.

TL;DR: TF is sterk in lage elo's omdat niemand map awareness heeft, daarna is hij zwak.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Hebben er wat mensen ervaring met Blitzcrank AP?
Ik heb nu een paar potten gespeeld en ik moet zeggen dat ik aardig verrast ben over zijn schade...ongelofelijk eigenlijk.

Grap, knock up en ulti is sowieso halve HP weg als het niet meer is. End game zijn squishies sowieso helemaal weg als ik ze pak.

Zit alleen een beetje met build te worstelen. Ik twijfel of ik moet rushen naar deathcap of misschien toch ipv tear voor philo stone gaan? Dunno ben er nog niet helemaal uit. Belangrijk is imo mana en AP :P tips zijn welkom :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swanfield schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:09:
Hebben er wat mensen ervaring met Blitzcrank AP?
Ik heb nu een paar potten gespeeld en ik moet zeggen dat ik aardig verrast ben over zijn schade...ongelofelijk eigenlijk.

Grap, knock up en ulti is sowieso halve HP weg als het niet meer is. End game zijn squishies sowieso helemaal weg als ik ze pak.

Zit alleen een beetje met build te worstelen. Ik twijfel of ik moet rushen naar deathcap of misschien toch ipv tear voor philo stone gaan? Dunno ben er nog niet helemaal uit. Belangrijk is imo mana en AP :P tips zijn welkom :)
Je wilt een goede verhouding tussen AP en mana hebben.
Dus bijv een rod of ages is een core item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Swanfield schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:09:
http://www.twitch.tv/scarra/b/312353838
speedzor schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:05:
TL;DR: TF is sterk in lage elo's omdat niemand map awareness heeft, daarna is hij zwak.
Ik zie hem toch regelmatig gespeeld worden op hoge ELO, ook op toernooien en scrims overigens (en soms zelfs persoons gerichte bans).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
tnx for tips :D Ga ik eens bekijken. Rod of ages is een goede tip idd! Effe kijken wat Scarra doet qua keuzes :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer een beetje de AP Singed builds aan te houden voor AP blitzcrank, en dan niet runes/ masteries, maar bijv. een ROA (desnoods 2).
Items met mana zoals Frozen Heart en Banshee's Veil werken ook erg goed op blitz.
Je krijgt gewoon een volledige levensbalk erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:18:
Probeer een beetje de AP Singed builds aan te houden voor AP blitzcrank, en dan niet runes/ masteries, maar bijv. een ROA (desnoods 2).
Items met mana zoals Frozen Heart en Banshee's Veil werken ook erg goed op blitz.
Ja heb effe snel door de items heen gebladerd van Scarra en die gaat voor Magic Pen boots, rush naar ROA, dan Deathcap en daarna blasting ward en sheen. Daarna was het potje over :)

Zal eens AP singed opzoeken. Mana is inderdaad erg lekker. Ik denk ook dat het een beetje ligt aan hoe het potje verloopt en of je een beetje geld binnen krijgt :)

Ik neem aan dat een tweede ROA na een tijdje niet meer nuttig is? Ik denk alleen als je dik gefeed bent in het begin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twijfelachtig offtopic:

Lan aankomend weekend (6-7-8 April).
LoL Toernooi, 1e prijs 750E, 2e prijs hardware.
Stratum uitgaansgelegenheid (waar maximaal gebruik van gemaakt word).

Op zoek naar:
Middle laner of Bottom laner

Snel betalen: E 52.50

Gegarandeerd een wild weekend met ontzettend veel plezier en geheid nieuwe vrienden die blijven.
Bij fatsoenlijke prestatie (top 5, wat goed haalbaar is) een organisatie die elke maand 10E aan RP geeft en 50% reiskosten vergoeding voor toekomstige lans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Swanfield schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:23:
Magic Pen boots, rush naar ROA, dan Deathcap en daarna blasting ward en sheen. Daarna was het potje over :)
Dat wordt lichbane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:25:
Twijfelachtig offtopic:

Lan aankomend weekend (6-7-8 April).
LoL Toernooi, 1e prijs 750E, 2e prijs hardware.
Stratum uitgaansgelegenheid (waar maximaal gebruik van gemaakt word).

Op zoek naar:
Middle laner [b]of[/b] Bottom laner

Snel betalen: E 52.50

Gegarandeerd een wild weekend met ontzettend veel plezier en geheid nieuwe vrienden die blijven.
Bij fatsoenlijke prestatie (top 5, wat goed haalbaar is) een organisatie die elke maand 10E aan RP geeft en 50% reiskosten vergoeding voor toekomstige lans.
En natuurlijk een gratis Meet en Greet sessie met de enige echte DrunkenDemon van Het befaamde LoL topic
+ gratis Handtekening :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:26:
[...]

En natuurlijk een gratis Meet en Greet sessie met de enige echte DrunkenDemon van Het befaamde LoL topic
+ gratis Handtekening :+
Line-up:
Top: Exlaxl
Jungle: Drunkendemon
Mid: Banzai of Duck
Bott: Banzai (supp) of Duck

Need for 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
You are right! :) haha ok sjees ken al die items nog niet van haver tot gort :P Had ze effe snel opgeschreven en kwam tot de conclusie dat de namen die ik gebruikte niet overeen kwamen met de originele namen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hythrax
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-03-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:18:
idd, ook met manemune erbij schiet je mana redelijk rap omhoog voor net dat beetje extra shield waardoor ze je blijven onderschatten.
ook heerlijk om de teamfight te starten door er 1 midden in jou team te trekken, vooral als de tegenstanders de toren staan te knuffelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hythrax schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:35:
[...]
idd, ook met manemune erbij schiet je mana redelijk rap omhoog voor net dat beetje extra shield waardoor ze je blijven onderschatten.
ook heerlijk om de teamfight te starten door er 1 midden in jou team te trekken, vooral als de tegenstanders de toren staan te knuffelen :)
Het gaat hier over een AP build, dus een manamune zou een archangel staff worden, maar dit is geen core item.
Wel mogelijk een goed diee om te beginnenmet tear of goddes en deze nabij mid/end game te upgraden naar arch.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2012 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
hythrax schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:35:
[...]

Nou gisteren dus een paar keer inderdaad gehad :) "Wie wil je hebben?" "Doe mij die maar" en hoppa daar is tie dan :)

Ook lachen was in mid die bushes stond daar Wukong te wachten op een gank, dus ik liep boven langs en trok heb er even uit hoppa en dood :)

Ook een heerlijk potje tegen een faal WW gehad :) pull, upper cut en ulti was dood :) Tot 4x toe op rij :) geweldig :)

Is het trouwens verstandig om je W te spammen voor de attack speed? Dus combo W, Q, E, R?

@Tear die doe ik nu veel aan het begin inderdaad. Maar ik probeer wel een paar opties :D morgen of donderdag verslag ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Swanfield op 03-04-2012 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet als je voor AP build gaat, dan kun je beter focussen of je Q en E en Ult

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:40:
Niet als je voor AP build gaat, dan kun je beter focussen of je Q en E en Ult
Ok! Nou tnx voor alle tips!! Erg veel nuttige informatie en gaan we zeker wat mee doen :) Hoop dat ik niet zo veel faal met mijn grabs vanaaf maar dat zien we dan wel weer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hythrax
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-03-2022
eventueel zelfs misschien eerst je E zodat ze deze minder goed kunnen blocken, gebruik ik de W meer als ze weg dreigen te komen, dan erachteraan met je E weer aan.
maar heeft op een AP build idd niet veel invloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat gaan de potjes verdomd lekker vandaag zeg

enemy jungle die ik heb gezien waren fidl en mumu. INVADE!!!!!!

Zo heerlijk als je bij een invade gelijk één of meer kills pakt (blitz, ik hou van jou) en gelijk de enemy jungle enorm vertraagt. Dan nog een geniale jungle in jou team waardoor je in mid in no time een kill pakt.

Mijn tactiek, harde invade en één iemand in enemy team echt enorm afzwakken, resultaat is een eindeloze stroom rage aan hun kant wat het team demotiveerd en zodoende win je makkelijk.
Oh en als je binnen 10 minuten op 5-0 staat, burst de enemy helemaal down maar finish hem niet als je teammates ze kunnen pakken. Jij hebt dat extra gold 9vd10 keer niet meer nodig en je hebt veel meer aan een teammate die ook gefeed is (een ashe die op de eerste recal een infinity edge haalt bijvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Chaos
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 14:59
overdrive is altijd goed, gewoon spammen, ms=OP
nunu support trouwens ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand benieuwd is hoeveel wins en lossen hij heeft in normals op NA dan kun je Jabebot adden als vriend en dan !pstats naam tegen hem typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas leest hij nooit de chat haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 20:31:
[...]

Helaas leest hij nooit de chat haha.
Dan doe je een poging tot communicatie in champ select..

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 20:32:
[...]

Dan doe je een poging tot communicatie in champ select..
Hij ziet de Janna en denk zonder te lezen gewoon dat je support gaat dus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YbonG
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-09 15:30
Ikzelf vind TF (AP dan, AD spreek ik niet eens over) een waardeloze champion. Hij heeft een korte burst van weinig damage en is dan terug nutteloos voor verschillende seconden tot hij de volgende flauwe burst kan toebrengen. Het enige sterke punt aan hem is zijn ult, maar als je team wat slim speelt en in de gaten houdt dat ze niet onder de vijand z'n turret mogen vechten, dan schakel je dat al snel uit.

Zet een sterke lanepusher of een AP Janna tegen TF en hij gaat zeker niet de lane winnen. Zorgen dat je niet in range bent wanneer hij z'n gold card heeft en z'n wild cards zijn makkelijk te dodgen.

Oneens. Ik vind hem behoorlijk situational, maar op hoge elo kan hij ook flink viable zijn. Niet zozeer zijn hoge burst ofzo, maar zijn ulti is echt heerlijk, niet alleen de teleport, maar ook de vision. En de constante dreiging van TF ganks wordt ook op hogere elo gevoeld. Hij is niet in elke situatie of binnen elke teamcomp goed, maar waardeloos zou ik hem zeker niet noemen. Die burst, zeker met een lichbane, moet je ook zeker niet onderschatten. Wild cards spam je zo hard dat zelfs dodge je er 4, zolang de 5e hit blijf je genoeg damage doen terwijl je waves blijft clearen in secondes.

TL;DR Situational, niet waardeloos

bob is niet erg tevreden met je ammumu plays btw xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YbonG schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 20:38:
[...]

Oneens. Ik vind hem behoorlijk situational, maar op hoge elo kan hij ook flink viable zijn. Niet zozeer zijn hoge burst ofzo, maar zijn ulti is echt heerlijk, niet alleen de teleport, maar ook de vision. En de constante dreiging van TF ganks wordt ook op hogere elo gevoeld. Hij is niet in elke situatie of binnen elke teamcomp goed, maar waardeloos zou ik hem zeker niet noemen. Die burst, zeker met een lichbane, moet je ook zeker niet onderschatten. Wild cards spam je zo hard dat zelfs dodge je er 4, zolang de 5e hit blijf je genoeg damage doen terwijl je waves blijft clearen in secondes.

TL;DR Situational, niet waardeloos
/agree.

En inderdaad de burst van tf met flink wat items wordt echt flink onderschat. evt kun je ook nog een DFG halen. Plus dat je elke 4 seconden een targeted stun hebt. Ik denk dat ik een fullbuild tf erg sterk vind. Niet te vergeten dat hij 1/4 hp per Bluecard van een tower doet met Lichbane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Dit potje scoort vrij hoog als het gaat om bizarre potjes, waren early game vrij aardig aan het verliezen, en werden keihard gepushed. Zij hadden continue 1-3 inhibs van ons down op een bepaald moment en hebben alle barons gehad. Maar we bleven spelen(wat dat betreft al vrij uniek tegenwoordig).
Het potje duurde zo extreem lang dat iedereen full item build was en mensen 7k+ gold overhadden. Echt te bizar.

De damage aanwezig bij beide teams was echt niet normaal meer, daar was echt weinig tanken aan. Door een paar goede teamfights and pushes uiteindelijk toch gewonnen.

Afbeeldingslocatie: http://s15.postimage.org/fv8ny5nfv/bizar_potje001.jpg

Lastigste was de fase waarin alle inhibs neer waren, en heimer met turret en promote en hun hele team in de basis stonden.

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing

Bedankt @ alle tips & kritiek.
Ik vind ap tf niet echt waardeloos, maar er zijn inderdaad betere picks.
Nu hoor ik zo'n voorbeeld als kennen en brands combo instakillen hem, maar hun burst word gewoon overschat.
Annie, Veigar, Ahri, Cassiopeia, Kassadin zijn allemaal betere nukers en / of sustained / mobile damagers dan brand en kennen.

Verder zit ik te denken om heimerdinger of karma (mid champ) te kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
eerste keer Rumble :D
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/nMkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Force of Nature EN Abysal Scepter? Volgens mij helpt over 200 MR hebben niets meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 23:39:
Force of Nature EN Abysal Scepter? Volgens mij helpt over 200 MR hebben niets meer :P
Niemand uit het andere team heeft een voidstaff :')

Edit: en ook 9 ap champs in 1 game? in normals heb ik atm de "meta" met af en toe iemand die iets anders dan een echte support pick voor botlane haalt, maar wel 0 cs pakt. Wel fijn opzich

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2012 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 23:39:
80 Resistance per 1000HP geeft het meeste effectieve health tegen een bepaald type damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
ik dacht iedereen AP ik volledig MR :P ze deden me nix enkel met 4 ultimates konden ze me doden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:57

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

8 AP champs niet 9 :D
Jax en Ezreal zijn voornamelijk physical dmg.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
van de vijand he xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 23:41:
[...]

Niemand uit het andere team heeft een voidstaff :')

Edit: en ook 9 ap champs in 1 game? in normals heb ik atm de "meta" met af en toe iemand die iets anders dan een echte support pick voor botlane haalt, maar wel 0 cs pakt. Wel fijn opzich
Als ze niet typisch een support kiezen en dan vervolgens lasthits weggeven, niet carryen maar slechts ondersteunend schade doen zijn het net zo goed supports. Of ze goed in die rol passen is een ander verhaal. Blijft in mijn ogen een support. In Dota heb je ook supports die niet healen/shielden en dat soort geintjes maar slechts door stuns/debuffs/amps en spammable medium-damage skills hun werk doen. Het verschil in LoL is dat alle base damage van skills garbage zijn late/mid als je er geen AP/AD op bouwt, vandaar dat vaak een afwijkende support het toch aflegt tegen de traditionele buff/healslave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 23:53:
[...]

Als ze niet typisch een support kiezen en dan vervolgens lasthits weggeven, niet carryen maar slechts ondersteunend schade doen zijn het net zo goed supports. Of ze goed in die rol passen is een ander verhaal. Blijft in mijn ogen een support. In Dota heb je ook supports die niet healen/shielden en dat soort geintjes maar slechts door stuns/debuffs/amps en spammable medium-damage skills hun werk doen. Het verschil in LoL is dat alle base damage van skills garbage zijn late/mid als je er geen AP/AD op bouwt, vandaar dat vaak een afwijkende support het toch aflegt tegen de traditionele buff/healslave.
support gangplank kan het prima afleggen tegen een sona lategame, als je van damage uitgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op woensdag 04 april 2012 @ 00:02:
[...]

support gangplank kan het prima afleggen tegen een sona lategame, als je van damage uitgaat.
Zoals je al zegt; tegen een Sona, een bijna no-damage character. Niet moeilijk om meer damage te doen dan een Sona; ze doet namelijk bijna geen damage lategame. Wat prima is omdat ze healed/stunned en aura items bouwt. Een GP gaat in vergelijking met andere AD characters bar weinig damage doen en vergeleken met andere supports minder toevoegen aan het spelletje. LoL is niet tolerant voor afwijkende supports. Een offensief succesvolle support kan alleen gerealiseerd worden als deze hoge base waardes heeft op skills en slechtere scaling dan mages.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2012 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Vorige week met een vriend dus die GP Support geprobeerd. Vayne / GP combo tegen Caithlin / Soraka zo uit mijn hoofd.

Auw :')

Op een gegeven moment stonden we weer onder hun toren (hyper agressief zoals het behoort natuurlijk), ik Tumble en schiet terwijl GP z'n Parrley ook op precies datzelfde moment doet. Arme Soraka zag het niet aankomen :( Was iets te veel burst.

Toen was ook het hek van de dam, compleet gedenied en nog wat kills gescoord, en vrij snel erna ook een surrender.

Ik kan mij overigens wel voorstellen dat er combo's zijn die een Vayne / GP compleet uitschakelen. Soort van rock/paper/scissors verhaal.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Dus gisteren nog even Rumble in ranked geprobeerd
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/nQjW
Met de nodige aanpassingen aan bepaalde cijfertjes voor er geklaag is dat mijn mooie elo zichtbaar is ;) en vraag me niet wat die cho garth aan het builden was xD !

[ Voor 12% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 04-04-2012 08:54 ]

Pagina: 1 ... 72 ... 91 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.