LikeAKing schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:25:
Zit te denken aan bepaalde champs wat te leren, Riven jungle + top, Udyr jungle & misschien top. Veigar/AP TF mid.
Maar ik zit met een paar vraagjes.
Riven, Q of W maxen?
Ik zuit met Udyr, ook na 50 games gespeeld te hebben. het blijft een aparte champion, wat voor build/combo? Phoenix stance doet weinig damage imo.
Is AP TF viable?
Juist AP TF is viable, een AD TF is erg lastig om goed gefeed te raken, maar mogelijk wel beter icm ulti.
Meningen zijn hier over verschillend trouwens.
Als ik met Udyr jungle focus ik mij vooral op de Q (bear) burst, het jungled alleen IETSJE minder snel als met (phoenix).
Door 1 klap te doen met Q heeft hij direct damage over time, en kan ook een flash dit niet meer ognedaan maken, een flash tijdens jou R is hierdoor niet effectief.
Probeer het maar eens op een mid lane, stun (E), Q, paar auto attacks en zijn hp zie je gehalveerd worden (of meer).
Riven jungle vind ik ietwat afgezwakt, maar erg sterk op top, zeker early game (first blood champ).
Veigar mid is leuk :-) maar als je niet van continue Q farmen houd moet je er niet aan beginnen.
Edit:
AP TF is leuk, mooie damage output, echter een goeie burst van brand / kennen en het is gedaan.
[
Voor 4% gewijzigd door
Verwijderd op 03-04-2012 15:34
]