Gewoon Singed! Bom op Singed dan heb je een bom + gifgas.Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:21:
[...]
Dat kan beter. Bom op Twitch (de bom is op deze manier ook onzichtbaar) en dan de vijand in rennen.
lang leve google 
vind er net een gifje van
vind er net een gifje van

Beep Boop son ... Beep Boop
Ik zit nu op lvl26 (met meer wins dan losses) dus ik zou toch verwachten dat de twiches ondertussen wel dat oogje herkennen.. Gevolg is vaak een aantal gratis twitch kills krijg.. Omdat ie gewoon voor mijn neus gaat staan lol..Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:28:
als ze een oracles hebben moet je dat idd niet doen nee
Currently playing: MTG Arena (PC)
Verwijderd
Vind persoonlijk tribunal echt een dom systeem.
Bijvoorbeeld het potje dat ik net speelde.
Ik speel WW top tegen udyr en shen jungle, ik dacht dat het andersom was. Doordat ik even wat te drinken pakken was liep ik te laat de lane in en miste de eerste 2 cs.
Gezien udyr hele goede harass heeft liet ik nog maar wat last hits gaan zodat ik niet helemaal gimped ben.
Vervolgens word ik geganked door shen ik ben dus nog steeds level 1 zij beide level 2. Overleef het op een haar na maar moet wel back want ik heb maar 100 hp. Tegen de tijd dat ik terug in lane kom is udyr level 4 en heeft 25 cs voorsprong. Iets later probeert amumu te ganken terwijl udyr vol is en ik iets van 300 hp heb, ik Q hem een keer amumu mist zijn Q en ik ga dood door ignite en tiger stance. De lane is nu voor mij wel over natuurlijk want tegen de tijd dat ik terugkom loop ik nu dus firstblood + 40 creeps en 4 levels achter. 1 minuut later word ik getowerdived door shen en udyr. Heb geen ward want ik kan geen stap bij mijn tower vandaan zetten.
Daarna sta ik dus 0-2 en flink gedenyed. Mijn team reageert hierop door vanaf nu ongeveer om de minuut in all chat te spammen report WW en flamed mij constant in team en all-chat dat gaat ongeveer een kwartier zo door zonder dat iemand ook maar probeert mij te helpen met een gank swap of whatever.
Op een gegeven moment ga ik zelf ook maar terug flamen omdat ik het gewoon nergens over vind gaan. Uiteindelijk game gewonnen ik eindig 3-4-9 maar wel 3 reports van mijn eigen team op zak. En flinke kans dat het tribunal mij hiervoor pakt want ik doe lekker mee in het geflame.
Bijvoorbeeld het potje dat ik net speelde.
Ik speel WW top tegen udyr en shen jungle, ik dacht dat het andersom was. Doordat ik even wat te drinken pakken was liep ik te laat de lane in en miste de eerste 2 cs.
Gezien udyr hele goede harass heeft liet ik nog maar wat last hits gaan zodat ik niet helemaal gimped ben.
Vervolgens word ik geganked door shen ik ben dus nog steeds level 1 zij beide level 2. Overleef het op een haar na maar moet wel back want ik heb maar 100 hp. Tegen de tijd dat ik terug in lane kom is udyr level 4 en heeft 25 cs voorsprong. Iets later probeert amumu te ganken terwijl udyr vol is en ik iets van 300 hp heb, ik Q hem een keer amumu mist zijn Q en ik ga dood door ignite en tiger stance. De lane is nu voor mij wel over natuurlijk want tegen de tijd dat ik terugkom loop ik nu dus firstblood + 40 creeps en 4 levels achter. 1 minuut later word ik getowerdived door shen en udyr. Heb geen ward want ik kan geen stap bij mijn tower vandaan zetten.
Daarna sta ik dus 0-2 en flink gedenyed. Mijn team reageert hierop door vanaf nu ongeveer om de minuut in all chat te spammen report WW en flamed mij constant in team en all-chat dat gaat ongeveer een kwartier zo door zonder dat iemand ook maar probeert mij te helpen met een gank swap of whatever.
Op een gegeven moment ga ik zelf ook maar terug flamen omdat ik het gewoon nergens over vind gaan. Uiteindelijk game gewonnen ik eindig 3-4-9 maar wel 3 reports van mijn eigen team op zak. En flinke kans dat het tribunal mij hiervoor pakt want ik doe lekker mee in het geflame.
Verwijderd
Hoezo is het tribunal dan stom? Als jij je ook gaat misdragen omdat een ander het doet. Je had ook gewoon kunnen muten/negeren en dan hen reporten. "I had a bad early lane and <player here> kept harassing me over and over instead of coming to my aid."
Ten eerste; drinken pakken terwijl de game gestart is, is ook niet slim.
Ten tweede; waarom maakt dit Tribunal een dom idee? Dat je reports krijgt wil niet zeggen dat je automatisch ook een ban krijgt. Daarom worden cases ook achteraf door andere personen beoordeeld: om emotie zoveel mogelijk uit te sluiten. Dat je terugflamed is natuurlijk niet slim en je hebt hier alleen jezelf mee.
Ten tweede; waarom maakt dit Tribunal een dom idee? Dat je reports krijgt wil niet zeggen dat je automatisch ook een ban krijgt. Daarom worden cases ook achteraf door andere personen beoordeeld: om emotie zoveel mogelijk uit te sluiten. Dat je terugflamed is natuurlijk niet slim en je hebt hier alleen jezelf mee.
Verwijderd
Nee dat kan niet ik kan toch moeilijk mijn hele team muten?Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:39:
[...]
Hoezo is het tribunal dan stom? Als jij je ook gaat misdragen omdat een ander het doet. Je had ook gewoon kunnen muten/negeren en dan hen reporten. "I had a bad early lane and <player here> kept harassing me over and over instead of coming to my aid."
Ik heb denk ik 4x geprobeerd uit te leggen dat ik gewoon een negatieve snowball had dat ik onder mijn tower stond en dat we later wel konden winnen. Maar dat was niet genoeg ik moest maar kanker krijgen gereport worden door iedereen ik kon er niks van uninstallen. Vind zelf reporten voor verbal harassment bullshit als je er last van heb kan je muten. Dus ik doe dat niet. Maar als iemand op mij scheld en dat continue volhoud terwijl hij zelf slecht is krijgt hij dat te horen ook.
Sinds een week ignore ik gewoon de flamers, en ik moet toegeven dat ik daardoor toch meer bereik dan dat ik in discussie met ze ga. Heerlijke knop.
Verwijderd
ik krijg soms ook wel de kriebels van mensen die als het spel gestart is pas na 2 minuten uit de fountain komenSaphuA schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:41:
Ten eerste; drinken pakken terwijl de game gestart is, is ook niet slim.
het spel is al gestart hoor, ik kan gerust wat hulp gebruiken met die wolves en een hard leash op blue en dan kan ik snel hun rood stelen en dat maakt massaal veel uit, dus niet enkel voor de jungler start het spel quasi onmiddellijk
knop?DoMiNaTiOnZ schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:46:
Sinds een week ignore ik gewoon de flamers, en ik moet toegeven dat ik daardoor toch meer bereik dan dat ik in discussie met ze ga. Heerlijke knop.
waar staat die knop?
ik had geen zin om /ignore en naam te typen maar als je gewoon op een knop kunt klikken
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2012 14:51 ]
Verwijderd
Ik ignore ook vrijwel altijd maar de support/ jungler doe ik niet graag cv of een gank kunnen vragen is vrij cruciaal.DoMiNaTiOnZ schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:46:
tab en dan naast de naam helemaal rechtsVerwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:49:
[...]
knop?
waar staat die knop?
ik had geen zin om /ignore en naam te typen maar als je gewoon op een knop kunt klikken
Verwijderd
Dus terecht, zij doen het dus ik ook is geen excuus. Hoe hard zo ook flamen. Gewoon ignoren of iets dergelijks zoals al eerder gezegd.DoMiNaTiOnZ schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:46:
Hmm ben net weer begonnen maar die ignore knop klinkt goed.. Vooral die beterweters die niks presteren en na 10m surrender blijven spammen en daarna rage quitten (waarna we vervolgens wel winnen)..
Heb weer 2 champions unlocked Gragas en Morgana.. Op een of andere manier ligt Morgana me nog niet.. Favoriete champions zijn nu: Gangplank, Gragas en Teemo.. Omdat Rammus free is deze week ben ik ook wat gaan spelen met hem.. Erg leuk de mogelijkheid om te taunten in ganks en teamfights
Heb weer 2 champions unlocked Gragas en Morgana.. Op een of andere manier ligt Morgana me nog niet.. Favoriete champions zijn nu: Gangplank, Gragas en Teemo.. Omdat Rammus free is deze week ben ik ook wat gaan spelen met hem.. Erg leuk de mogelijkheid om te taunten in ganks en teamfights
beste kan je in de chat komen in LoL "GoT"Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:58:
Ik heb wel zin in een potje samen met andere tweakers ;p
voeg me toe! EUW: ManWithStyle
O.R.C. Black Bulls Rugby
Speel je ook met Style?Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:58:
Ik heb wel zin in een potje samen met andere tweakers ;p
voeg me toe! EUW: ManWithStyle
lets hope so
http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309
speel jij dan met een rendiertje?
O.R.C. Black Bulls Rugby
nee da mag nie da zijn bedreigde diersoorten
net alsof jij met een psyduck speelt
[ Voor 31% gewijzigd door blamauci op 02-04-2012 15:05 ]
blamauci schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:04:
nee da mag nie da zijn bedreigde diersoorten

[ Voor 4% gewijzigd door psyy138 op 02-04-2012 15:06 ]
O.R.C. Black Bulls Rugby
oh jeej nie te vaak doen psyy dan gaat je hoofd zeer doen hoor
hij is al ge editblamauci schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:06:
[...]
oh jeej nie te vaak doen psyy dan gaat je hoofd zeer doen hoor
O.R.C. Black Bulls Rugby
Mensen iets minder onzin mag wel
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
ik denk dat jullie hoofden nog meer pijn gaan doen eenmaal als cloud jullie eens tegen elkaar opstoot met jullie hoofden
genoeg off-topic gegaan :
iemand zin om vanavond eens zotte dingetjes te gaan doen met mij in lane met zillean
ik ga AP/ magicpen gaan en continu mensen irriteren met bommetjes ik heb snelle/stealth mensen nodig of andere combo's
iemand zin om vanavond eens zotte dingetjes te gaan doen met mij in lane met zillean
ik ga AP/ magicpen gaan en continu mensen irriteren met bommetjes ik heb snelle/stealth mensen nodig of andere combo's
Denk niet dat dat gaat werken met Evelynn / Twitch? neem aan dat als je een bom op hun hoofd gooit dat ze dan weer zichtbaar zijn? XDDrunk3nD3m0n schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:09:
ik denk dat jullie hoofden nog meer pijn gaan doen eenmaal als cloud jullie eens tegen elkaar opstoot met jullie hoofden
Ik ben vanavond iig actief bezig. Wanneer start de nieuwe champ rotation precies? Ik wil namelijk wel gaan prutsen met wukong.Drunk3nD3m0n schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:09:
KIES MIJDrunk3nD3m0n schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:09:
O.R.C. Black Bulls Rugby
Verwijderd
moh eurekaDrunk3nD3m0n schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:50:
[...]
tab en dan naast de naam helemaal rechts
er zijn zo nog wel opties die handig zijn:
de chat in game timer is ook wel een wonder voor een jungler
gewoon even d (dragon) b (blue) r (red) n (baron nashor) typen en je kan perfect zien wanneer ie spawnt
colorblind mode is om een of andere reden ook wel relaxer voor mijn ogen om te spelen
smartcast (persoonlijk gebruik ik dit dus op alle skills en summoner spells van elke champ die ik speel)
ik heb nog wat guides en replays zitten kijken de laatste tijd en mn spel is opmerkelijk sterker geworden, ik denk dat ik me deze week aan nog wat ranked ga wagen
zeker es proberen fizz jungle in ranked
sedert ik die guide heb gezien van whatthemoose speel ik die regelmatig zo fun om te spelen
gisteren 3 games ermee telkens 20 min surrender langs de andere kant
zo heerlijk wolves met hulp
blue met hulp en dan ben je vertrokken, naar dragon/baron (wat het dichtste is bij jouw blue) met zn E poolstokspringen over het muurtje en hun red stelen
ik weet als jungler hoe vervelend het is als een van je buffs weg is en ik vraag me altijd af hoe ze reageren, want game na game steel ik hun rood en vaak staat mijn rood er nog, ik zie ze wel vlug mid proberen ganken maar moet toch frustrerend zijn
zo vaak FB met fizz echt heerlijk om mee te spelen
in een van die drie games een mundo jungle die in elke teamfight met zn ult aan stierf door mn W
die mundo had wel mijn red gestolen alleja ie was er begonnen denk ik, so revenge was in order
mn fizz build :
cloth +5 pots
wriggles rush
berserkers
trinity force
atma's
banshees veil
hextech gunblade of warmogs
ad fizz ?Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:19:
[...]
gisteren 3 games ermee telkens 20 min surrender langs de andere kant
zo heerlijk wolves met hulp
blue met hulp en dan ben je vertrokken, naar dragon/baron (wat het dichtste is bij jouw blue) met zn E poolstokspringen over het muurtje en hun red stelen
ik weet als jungler hoe vervelend het is als een van je buffs weg is en ik vraag me altijd af hoe ze reageren, want game na game steel ik hun rood en vaak staat mijn rood er nog, ik zie ze wel vlug mid proberen ganken maar moet toch frustrerend zijn
zo vaak FB met fizz echt heerlijk om mee te spelen
in een van die drie games een mundo jungle die in elke teamfight met zn ult aan stierf door mn W
die mundo had wel mijn red gestolen alleja ie was er begonnen denk ik, so revenge was in order
mn fizz build :
cloth +5 pots
wriggles rush
berserkers
trinity force
atma's
banshees veil
hextech gunblade of warmogs
ik doe altijd AP fizz met attack speed
Verwijderd
ad bruiser fizz it worksDrunk3nD3m0n schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:23:
[...]
ad fizz ?![]()
ik doe altijd AP fizz met attack speed
solotop en jungle is het heel viable
ik denk zelfs dat het in de jungle een pak beter is dan ap fizz
mn runes
red att spd
yellow armor
blue mr/lvl
quint att spd
mn masteries 21/0/9 (21 in de ad kant)
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2012 15:28 ]
ik speel hem meestal midVerwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:27:
[...]
ad bruiser fizz it works
solotop en jungle is het heel viable
ik denk zelfs dat het in de jungle een pak beter is dan ap fizz
fizz is zo een ongelofelijke ahri counter
over orbs springen en dan ernaartoe dashen en terugkeren
werkt ook perfect bij een morgana en swain
irriteert de vijand verschrikkelijk
Om nog even terug te komen over colorblind mode, de reden dat ik colorblind mode gebruik is niet alleen omdat het er "leuker" uitziet. Maar persoonlijk vind ik ook dat het echt effect heeft. Namelijk, enemy skills zijn meer Rood, en skills van je eigen team zijn meer blauw. Het is dus makkelijker om in een teamfight te zien waar nou precies enemy spells zijn.
En mocht het voorkomen in normals dat je bijvoorbeeld een enemy trundle hebt en een friendly. Dan kun je heel easy zien van wie nou welke pilar of die modder op de grond is.
En mocht het voorkomen in normals dat je bijvoorbeeld een enemy trundle hebt en een friendly. Dan kun je heel easy zien van wie nou welke pilar of die modder op de grond is.
Verwijderd
wist k ook nietsjaggy schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:30:
Om nog even terug te komen over colorblind mode, de reden dat ik colorblind mode gebruik is niet alleen omdat het er "leuker" uitziet. Maar persoonlijk vind ik ook dat het echt effect heeft. Namelijk, enemy skills zijn meer Rood, en skills van je eigen team zijn meer blauw. Het is dus makkelijker om in een teamfight te zien waar nou precies enemy spells zijn.
helpt dit ook voor de singed poison trail?
want twee singeds is wel het meest verwarrende dat er is
@psy ja lijkt me leuk om vanavond met team tweakers te ranken
ben rond 6 wel online denk ik dus dan regelen we de rest wel.blamauci schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:33:
@psy ja lijkt me leuk om vanavond met team tweakers te ranken
O.R.C. Black Bulls Rugby
Het moment dat je team miss fortune banned
durf ik niet met alle zekerheid te zeggen, maar ik denk zelf van welVerwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:31:
[...]
wist k ook niet
helpt dit ook voor de singed poison trail?
want twee singeds is wel het meest verwarrende dat er is
2 singeds da kan maar op 1 ding uitdraaien

hahaha Bad assDrunk3nD3m0n schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:45:
2 singeds da kan maar op 1 ding uitdraaien
[afbeelding]
Lol'd
Hmm moet ik ook maar eens proberen dan. Ik wist niet dat dat ook mee verandert met die colorblind mode. Lijkt me ook wel handig voor in teamfights inderdaad.sjaggy schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:30:
[...]
Namelijk, enemy skills zijn meer Rood, en skills van je eigen team zijn meer blauw. Het is dus makkelijker om in een teamfight te zien waar nou precies enemy spells zijn.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Het is ook niet bij alles even duidelijk, maar je merkt het wel. Het valt in ieder geval heel erg op als trundle ze'n W gebruikt en de grond opeens blauw isCloud schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:48:
[...]
Hmm moet ik ook maar eens proberen dan. Ik wist niet dat dat ook mee verandert met die colorblind mode. Lijkt me ook wel handig voor in teamfights inderdaad.
Maar is in Colorblind mode, alle healthbalken niet hetzelfde?
Nee, enemy team is rood, je eigen blauw. Dit omdat de meest voorkomende vorm van kleurenblindheid rood/groen blindheid is, wat de standaard theme is.
yup een vriend van mij had dat hij wou continu onze eigen minnions doden xD !Gropah schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:05:
Nee, enemy team is rood, je eigen blauw. Dit omdat de meest voorkomende vorm van kleurenblindheid rood/groen blindheid is, wat de standaard theme is.
Aah okee thuis ook maar is uit testen...Gropah schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:05:
Verwijderd
je weet dat je in een ranked troll game zit als het zo goed gaat dat je als janna zijnde maar besluit geen support te gaan maar full ap xD
kills waren op een gegeven moment 46 gold waard, yay
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2012 16:12 ]
noemt die kerel die da aan het doen is toevallig Speedzor ?Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:11:
je weet dat je in een ranked troll game zit als het zo goed gaat dat je als janna zijnde maar besluit geen support te gaan maar full ap xD
Verwijderd
haha, nope, was net een game bij mij, ik was janna support maar we waren zo hard aan het ownen dat ik maar een rabadon ging bouwen
Ik heb eens verloren van een team dat 5 AP support was..... Moet dan wel zeggen dat mijn team ook niet helemaal geweldig was...
Maar het shield van Janna is zo heerlijk zodra je full AP gaat he
Maar het shield van Janna is zo heerlijk zodra je full AP gaat he
[ Voor 22% gewijzigd door sjaggy op 02-04-2012 16:18 ]
Verwijderd
5 support teams zijn echt killing
heb wel eens gehad in ranked dat een premade bot ging met sona (ad) en alistar (ap) nou, succes daarmee hoor als je het tegen je krijgt. Ze waren echt hard aan het winnen en hebben de hele game gewonnen voor ons
heb wel eens gehad in ranked dat een premade bot ging met sona (ad) en alistar (ap) nou, succes daarmee hoor als je het tegen je krijgt. Ze waren echt hard aan het winnen en hebben de hele game gewonnen voor ons
Zo, sinds vandaag is Graves free2play en wat een insane sterke carry is dat zeg. Vandaag 3 potjes gespeeld en daarvoor nog nooit Graves gespeeld en alle drie potjes victory met scores als 9-1-5, 5-2-3 en 12-3-7. Echt insane!
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Ik snap niet waarom Graves nu alweer F2P is eigenlijk Oo volgens mij was hij dat een week of 2 geleden ook al, ik had hem toen net daarvoor gekocht.
Ik denk dat het even wennen is, maar vond Vayne toch fijner spelen
naar mijn mening hebben vayne en graves early erg andere doeleinden. Ikzelf geef early de voorkeur aan Graves puur om het feit dat hij zo'n heerlijke harass heeft.Xevoo schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:22:
Ik snap niet waarom Graves nu alweer F2P is eigenlijk Oo volgens mij was hij dat een week of 2 geleden ook al, ik had hem toen net daarvoor gekocht.
Maar als je naar late-game gaat kijken is vayne inderdaad een monster
Toch moet ik zeggen dat een van mijn favo AD nog altijd ashe is ;D , als je goed kan omgaan met de ult kan die ult game changing zijn ^^
elke graves die ik tegen kom maak ik veels te makkelijk in zet er een ashe tegen en hij is F*ckedDreanor schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:21:
Zo, sinds vandaag is Graves free2play en wat een insane sterke carry is dat zeg. Vandaag 3 potjes gespeeld en daarvoor nog nooit Graves gespeeld en alle drie potjes victory met scores als 9-1-5, 5-2-3 en 12-3-7. Echt insane!
nog geen enkele keer met ashe tegen een graves verloren
Laatst zat ik op een lan met een lol compo en daar gebeurde iets dat ik nog nooit heb mee gemaakt.
We moeten dus 2 v/d 3 winnen per team waar we tegen spelen.
Tegen één team had ik de eerste game dus Kayle tegen Shyvanna top en dit ging vrij simpel. Shyvanna was vrij makkelijk te deniën (ugh vaag woord).
En de tweede ronde bande ze gewoon Kayle.. van alle heroes in m'n team had ik dus nooit verwacht dat iemand Kayle zou bannen. Kayle banned!!...... ik snap er nogsteeds niets van.
Tegen één team had ik de eerste game dus Kayle tegen Shyvanna top en dit ging vrij simpel. Shyvanna was vrij makkelijk te deniën (ugh vaag woord).
En de tweede ronde bande ze gewoon Kayle.. van alle heroes in m'n team had ik dus nooit verwacht dat iemand Kayle zou bannen. Kayle banned!!...... ik snap er nogsteeds niets van.
Gebeurt wel vaker hoor
Heb hetzelfde meegemaakt op een LoL-compo; tegenstanders zochten onze match history op en banden gericht de carries waarmee we het meest gespeeld hadden. Eenvoudige manier om een team uit balans te brengen.
Verwijderd
Ik speel ook graag kayle.ErikRedbeard schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:30:
Laatst zat ik op een lan met een lol compo en daar gebeurde iets dat ik nog nooit heb mee gemaakt.
Kayle zijn Q slow duurt 4 seconden, daarnaast doet deze maxed ook nog eens een lekker aantal damage.
Kayle is tevens een hybrid carry/support, dus het is EN armor EN magic resistance wil je zijn damage minderen.
Daarnaast een leuke heal en ulti die veel situaties kan omkeren
ikzelf heb me hier ook wel eens schuldig aan gemaakt op toernooien hoor ^^, 1 match history van iemand. Die had alleen maar matches mat amumu gespeeld. hmmmmmmmmm...... wat zou ik toch bannen? ^^Cloud schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:35:
Gebeurt wel vaker hoorHeb hetzelfde meegemaakt op een LoL-compo; tegenstanders zochten onze match history op en banden gericht de carries waarmee we het meest gespeeld hadden. Eenvoudige manier om een team uit balans te brengen.
/mierenneukmodusVerwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:42:
[...]
Ik speel ook graag kayle.
Kayle haar Q slow duurt 4 seconden, daarnaast doet deze maxed ook nog eens een lekker aantal damage.
Kayle is tevens een hybrid carry/support, dus het is EN armor EN magic resistance wil je haar damage minderen.

Ik eindig zelf bijna altijd wel positief met Kayle maar ik heb toch altijd op een of andere manier het idee dat ik niet zo gek veel damage doe vergeleken met veel andere champs, maar het killen lukt uiteindelijk toch best goed dus geen idee hoe dat komt eigenlijk.
[ Voor 3% gewijzigd door Redblader op 02-04-2012 16:53 ]
Enige tips dan hoe je Kayle bouwt? wat te maxen ook e.d.:PVerwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:42:
[...]
Ik speel ook graag kayle.
Kayle zijn Q slow duurt 4 seconden, daarnaast doet deze maxed ook nog eens een lekker aantal damage.
Kayle is tevens een hybrid carry/support, dus het is EN armor EN magic resistance wil je zijn damage minderen.
League of Legend EUW: Tristanar
de laatste tijd ban ik heel veel soraka
en mijn team verklaart mij continu idioot ...
soraka
HEAL+ULTI+SUMMONER HEAL = veels te veel ...
zij kan zo veel ganks / teamfights volledig omdraaien ik snap niet waarom mensen deze niet eerder bannen
en waarom ze mij haten hierom
@exl kayle is een vrouw ...
soraka
zij kan zo veel ganks / teamfights volledig omdraaien ik snap niet waarom mensen deze niet eerder bannen

[ Voor 5% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 02-04-2012 16:56 ]
Verwijderd
Vind soraka in lane best makkelijk te counteren. Als je Trist of MF en een agressieve support zoals leona, ali, taric of blitz neemt + ignite. Heb je 9 seconde healing reduction + harde cc die zij niet heeft. Zeker als je dan counterward en je jungle laat ganken heeft de enemie botlane geen schijn van kans te overleven. Dan is dat ook lekker te snowballen naar die teamfights. Ook heb je veel meer map control met een support met veel cc.Drunk3nD3m0n schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:54:
de laatste tijd ban ik heel veel soraka
soraka
in teamfights zal soraka dankzij haar ult wel altijd een van de sterkste supports blijven.
Verwijderd
Omdat er betere bans zijn.
Shaco, Shen, rammus, cass, ahri
En mensen hebben ook een hekel aan morgana, kassadin
Soraka is minder problematisch. Neem een extra ignite en een agressieve bot en ze zit binnen no time zonder mana.
Maar een soraka goed gespeeld kan idd erg goed zijn. Maar niet banwaardig imo.
Soraka is minder problematisch. Neem een extra ignite en een agressieve bot en ze zit binnen no time zonder mana.
Maar een soraka goed gespeeld kan idd erg goed zijn. Maar niet banwaardig imo.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2012 17:03 ]
Mijn hoofdbans zijn iddVerwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 17:02:
Omdat er betere bans zijn.
kassadin
morgana
shaco
shen
ahri
en als er dan nog 1 tje over is doe ik ban op soraka
Ik heb een leuk filmpje geupload op youtube.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ooo5TQDFq3E]
Hier zitten ook die gamesounds in waar ik drunken en exl al over had verteld
Quake announcer sounds OP, En wat DoTa announcer sounds
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ooo5TQDFq3E]
[ Voor 38% gewijzigd door blamauci op 02-04-2012 17:11 ]
Verwijderd
Ik ban in solo que meestal ahri, shaco, morg, kassa, lee.
Vind ze eigenlijk geen van alle echt gamebreaking maar zeker in solo que kan ik er niet vanop aan dat ze niet keihard snowballen. Rammus vond ik voor zijn nerf ook zeker banwaardig maar nu niet meer. Hij is toch net te traag en slap in de jungle om echt super sterk te zijn.
Vind ze eigenlijk geen van alle echt gamebreaking maar zeker in solo que kan ik er niet vanop aan dat ze niet keihard snowballen. Rammus vond ik voor zijn nerf ook zeker banwaardig maar nu niet meer. Hij is toch net te traag en slap in de jungle om echt super sterk te zijn.
Verwijderd
bij mij is dit vrij gelijkaardig : ahri, shaco, morg, kassa
tenzij ik firstpick heb dan durf ik shaco skippen, met lee heb ik niet zoveel problemen
dan liever een gp of amumu, waarvan ik hun ults niet vertrouw tov mn teammates, zeker de GP ult daar houden sommige mensen te weinig rekening mee
tenzij ik firstpick heb dan durf ik shaco skippen, met lee heb ik niet zoveel problemen
dan liever een gp of amumu, waarvan ik hun ults niet vertrouw tov mn teammates, zeker de GP ult daar houden sommige mensen te weinig rekening mee
Verwijderd
Vind de mod maar een beetje flauw. Hoor elke keer "headshot".blamauci schreef op maandag 02 april 2012 @ 17:09:
Ik heb een leuk filmpje geupload op youtube.
[video]
Verwijderd
Snowballed hard en is een hele potentiele ganker op sidelanes.djengizz schreef op maandag 02 april 2012 @ 17:42:
Waarom al die Ahri bans?
Verwijderd
Omdat ahri in mijn team 90% van de keren mid verliest. En als de tegenstander ahri heeft hij mid keihard sloopt + bot of toplane en scores haalt van 15-5-xx
Lol, ok, dat vind ik een goede reden.Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 17:44:
Omdat ahri in mijn team 90% van de keren mid verliest.
oh ja de double kill,triple kill, quadra.penta/ace. zijn ook andersVerwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 17:37:
[...]
Vind de mod maar een beetje flauw. Hoor elke keer "headshot".
zo ook de killing spree beiindiging.
en de minions has spawned is nou de hoorn van in dota.
Verwijderd
Ik ga ranked (want normals vind ik saai en normal draft is ruk omdat premades voorgaan) en ik denk: eens wat anders, ashe, nog nooit mee gespeeld en echt lekker gegaan en mooi gewonnen
Verwijderd
De Dota2 announcer is sowieso erg awesome.blamauci schreef op maandag 02 april 2012 @ 18:19:
[...]
oh ja de double kill,triple kill, quadra.penta/ace. zijn ook anders
hmm deze van eht filmpje zijn gewoon genakt van unreal tournamentblamauci schreef op maandag 02 april 2012 @ 18:19:
[...]
oh ja de double kill,triple kill, quadra.penta/ace. zijn ook anders
Zillean mid ... LIKE A BAWSJasper 99 schreef op maandag 02 april 2012 @ 22:02:
[...]
hmm deze van eht filmpje zijn gewoon genakt van unreal tournamentdie was sowieso veel vetter
ik verzien toch sona veruit boven soraka enige wat handig van soraka is de constante free mana voor je friendly mageVerwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 17:01:
[...]
Vind soraka in lane best makkelijk te counteren. Als je Trist of MF en een agressieve support zoals leona, ali, taric of blitz neemt + ignite. Heb je 9 seconde healing reduction + harde cc die zij niet heeft. Zeker als je dan counterward en je jungle laat ganken heeft de enemie botlane geen schijn van kans te overleven. Dan is dat ook lekker te snowballen naar die teamfights. Ook heb je veel meer map control met een support met veel cc.
in teamfights zal soraka dankzij haar ult wel altijd een van de sterkste supports blijven.
Wat goede potjes gehad vanavond, geeindigd met een 5man premade... hoogtepunt was denk ik toch wel de 77-29 of iets in die richting
Ja inderdaad. Ik als shen met 40 assist is gewoon een beetje overdreven. Maar Batsaap is wel egoïst hoor met al zijn kills. haha!Xevoo schreef op maandag 02 april 2012 @ 22:57:
Wat goede potjes gehad vanavond, geeindigd met een 5man premade... hoogtepunt was denk ik toch wel de 77-29 of iets in die richting
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Verwijderd
Even een onzinnige normal op NA delen

Ik was traag en squishy maar ik deed me toch een partij schade

Ik was traag en squishy maar ik deed me toch een partij schade
Verwijderd
@Outcast Within WOW
532k damage
How did it go.
Blamauci probeer je mijn Rumble skills te evenaren? haha
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2012 08:55 ]
niet slecht hij heeft mijn ass meerdere keeren geredVerwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 08:54:
@Outcast Within WOW532k damage
[...]
Blamauci probeer je mijn Rumble skills te evenaren? hahaHow did it go.
man die vijandelijke annie mid was aan het ragen tegen mij 2 bommetjes = annie had nog maar 10 hp over
Verwijderd
Weet iemand wanneer het volgende grote tournooi is? Waar TSM en M5 enzo in spelen?
Ik hoorde iets van a.s. weekend?
ja zillean is voor mij wel een nieuwe mid champ
is echt een counter op bepaalde mid champs
gisteren tegen karthus gespeeld hij kon mij niet aanraken en ik hem wel
en als ik low HP was
karthus doet ulti
( jelle haat eigen ulti uit de mouw )
KILL DENIED !
edit :
zeg hallo tegen de meest focked up runepage ooit
heb wat useless AP runes zitten combinen omdat ik toch alles aan het kopen ben voor een degelijke AP runepage
dit is de uitkomst van gecombineerde runes ...

IP sparen en eindelijk eens een deftige runepage maken voor AP mid
is echt een counter op bepaalde mid champs
gisteren tegen karthus gespeeld hij kon mij niet aanraken en ik hem wel
en als ik low HP was
karthus doet ulti
( jelle haat eigen ulti uit de mouw )
KILL DENIED !
edit :
zeg hallo tegen de meest focked up runepage ooit
heb wat useless AP runes zitten combinen omdat ik toch alles aan het kopen ben voor een degelijke AP runepage
dit is de uitkomst van gecombineerde runes ...
IP sparen en eindelijk eens een deftige runepage maken voor AP mid
[ Voor 38% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 03-04-2012 09:47 ]
Vandaag begint de RaidCall Cup... hoe laat weet ik niet precies. Doen wel goede teams mee iig!Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 09:31:
Weet iemand wanneer het volgende grote tournooi is? Waar TSM en M5 enzo in spelen?
http://westernwolves.com/...all_PLAY_LoL_Cup-159.html
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
@exl kerel ik had gisteren zon erge lag dat ik moest stoppen na dat potje. ik stond stil/Stucked vast onder enemy toren, zodra ik geganked werd stond ik stuck. in teamfights stond ik stuck. en dan nog positief eindigen.Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 08:54:
@Outcast Within WOW532k damage
[...]
Blamauci probeer je mijn Rumble skills te evenaren? hahaHow did it go.
Het lag niet aan mijn internet want ik was op TS was geen problem alleen LoL had problems
Dat komt door LoL servers gisteren. Die hadden hele erge lag. Zelf streamers hadden er last van!blamauci schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:18:
[...]
@exl kerel ik had gisteren zon erge lag dat ik moest stoppen na dat potje. ik stond stil/Stucked vast onder enemy toren, zodra ik geganked werd stond ik stuck. in teamfights stond ik stuck. en dan nog positief eindigen.
Het lag niet aan mijn internet want ik was op TS was geen problem alleen LoL had problems
Waha, jij was die shen dusDreanor schreef op maandag 02 april 2012 @ 23:32:
[...]
Ja inderdaad. Ik als shen met 40 assist is gewoon een beetje overdreven. Maar Batsaap is wel egoïst hoor met al zijn kills. haha!
Was wel een geniaal potje, snapte alleen echt niet waarom de tegenstander niet wou surrenderen. Tiamat maokai OP.
Die Akali game dr na was ook wel grappig xD, arme karthus
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Zo, maar Jax had me wel een aantal keren goed top.. ik heb sowieso het idee dat Jax de laatste tijd wat beter over komt, misschien ook maar weer eens afstoffen
Ze hebben een TT guide released op LoLPro, good read 
http://www.lolpro.com/gui...ay-guide-twisted-treeline
Go go go read it!
Go go go read it!
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
hmmm junglen op twisted treeline nog nooit gezienJeffroiscool schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:43:
Ze hebben een TT guide released op LoLPro, good read
Go go go read it!
Verwijderd
Lag niet aan jou Bla, servers waren Fokt Op bij LoL :-)
Maar vind je rumble net zo leuk als ik
?
Maar vind je rumble net zo leuk als ik
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2012 10:54 ]
ik vind rumble erg leukVerwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:54:
Lag niet aan jou Bla, servers waren Fokt Op bij LoL :-)
Maar vind je rumble net zo leuk als ik?
maar hard too deal with early ganks als je stucked bent
Werd 2 maal geganked early kreeg vanalles naar me kop gegooid van de randoms in ons team
daarna maar met ze 3e mid gegaan en enemy team poepie laten ruiken
[ Voor 21% gewijzigd door blamauci op 03-04-2012 10:57 ]
Verwijderd
Jup, Ik probeer altijd shield vrij vroeg lv 2 / 3 te krijgen, helpt veel in damage trades en escaped + lage cooldown.
Dit topic is gesloten.
Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)
Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)
Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.