[PC] League of Legends - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 70 ... 91 Laatste
Acties:
  • 175.646 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook, niet om de fails maar om dat lachje van die goser :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op zondag 01 april 2012 @ 12:23:
Yup het is geleakt !
[afbeelding]
ga naar riven en kijk naar de laatste skin :D
Niet echt leaked, zat gewoon in de patch. Doen ze wel vaker met skins, eerst in skin select, dan pas releasen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

20:38 we zaten al in hun basis. Hun doen surrender vote en ze geven op.
Nexus was aan het ontploffen wij doen surrendervote. Ik denk waarom niet 3 anderen met mij ook.
En wij verliezen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 22:30:
Nexus was aan het ontploffen wij doen surrendervote. Ik denk waarom niet 3 anderen met mij ook.
Dacht dat dat al algemeen bekend was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 23:51:
[...]

Dacht dat dat al algemeen bekend was :+
Ik niet iig :P
Wel grappig om nog eens te doen op 1 april met 4 man in een premade normal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 22:30:
Haha wij zijn een keer kneiterhard afgemaakt (echt na 18 minuten game over), deed de tegenstander hetzelfde. Vond het wel erg sportief van ze :D

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Van het weekend maar eens jungle Shyvana gedaan, ging toch redelijk lekker :) Stond in het begin 3/0/0 dus was wel tevreden, de clear speed is erg nice en je dmg is ook erg goed. Alleen geen CC is soms lastig voor ganks. Ik bouw haar wriggles -> wits end -> frozen mallet -> tanky stuff
Ik las nog wel eens dat mensen eerst haar E maxen na W, ik pak meestal eerst Q omdat die mooi scaled met AD. Nog meer mensen die zeggen dat het beter is om E te maxen?

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nidhiki schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:32:
Van het weekend maar eens jungle Shyvana gedaan, ging toch redelijk lekker :) Stond in het begin 3/0/0 dus was wel tevreden, de clear speed is erg nice en je dmg is ook erg goed. Alleen geen CC is soms lastig voor ganks. Ik bouw haar wriggles -> wits end -> frozen mallet -> tanky stuff
Ik las nog wel eens dat mensen eerst haar E maxen na W, ik pak meestal eerst Q omdat die mooi scaled met AD. Nog meer mensen die zeggen dat het beter is om E te maxen?
Vooral voor Q gaan na W. E zuigt nogal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-08 23:37
Heeft iemand tips hoe je goed met Shyvana (of welk andere jungler) kan ganken?

Bij mij gaan de ganks niet altijd goed, omdat ik vrij snel dood ga. Misschien moeten de anderen wat meer helpen? Ik ping en/of zeg in chat dat ik eraan kom etc...

Hoe gaan jullie trouwens om met gasten die zitten te zeiken dat je niet bij hun bent komen ganken? Meestal kom ik niet bij een bepaalde lane langs omdat de andere lane constant in de problemen zit en het irriteert mij mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xeiji schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:42:

Bij mij gaan de ganks niet altijd goed, omdat ik vrij snel dood ga. Misschien moeten de anderen wat meer helpen? Ik ping en/of zeg in chat dat ik eraan kom etc...

Hoe gaan jullie trouwens om met gasten die zitten te zeiken dat je niet bij hun bent komen ganken? Meestal kom ik niet bij een bepaalde lane langs omdat de andere lane constant in de problemen zit en het irriteert mij mateloos.
Je moet iemand proberen klem te lopen, je moet er van uit gaan dat deze altijd willen wegrennen, dus je kan via de rug komen of via een bosje.
Daarnaast moet je 100% zeker weten dat je teammaat je heeft gezien en klaar staat om te helpen.
Het is daarnaast ook aan jou om te kijken naar je teammaat of deze nog voldoende mana of HP heeft.

Er zijn diverse manieren om te ganken, ga bijvoorbeeld ninja via je eigen turret in een bosje, of loop via hun turret de lane in.
Ik probeer de standaard rivier gank eigenlijk te ontwijken.

Mensen die spammen om ganks kun je helpen door een wardje bij ze te plaatsen en even de lane te babysitten zodat deze weer een beetje kan farmen en bij levelen.
Verder het boze gedrag negeren en desnoods negeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
Xeiji schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:42:

ik heb deze hier al eens gepost hoor maar dat was specifiek tegen een shaco jungl maar de gank routes blijven hetzelfde
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/lAk8
zwarte lijntjes counter junglen
blauwe gank-routes

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:48:
[...]

ik heb deze hier al eens gepost hoor maar dat was specifiek tegen een shaco jungl maar de gank routes blijven hetzelfde
[afbeelding]
zwarte lijntjes counter junglen
blauwe gank-routes
Heb deze ooit een keer gemaakt, nooit afgemaakt, te lui, te weinig motivatie, maar de screenshots zijn wel duidelijk :) :

http://www.solomid.net/guides.php?g=18900#chap5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Open W, dan 1 puntje in Q en dan R>W>E>Q geeft je de meeste damage output. Q is voornamelijk een 1 punt wonder voor de bonus damage maar vooral ook voor de animation canceling van je auto attacks.

Met 5 levels in E is het +120 dmg op alleen je Q + 2 AA's combo en dan heb je daarna nog zo'n 3 seconde gratis ongeveer een wit's end effect op targets die je hit met E vanwege je passive. E levellen is uiteraard beter voor je E damage maar ook voor je Q als je E-->Q doet.

De +5% AD schaling die je krijgt door Q te levellen is minder waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
djengizz schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:02:
[...]

Open W, dan 1 puntje in Q en dan R>W>E>Q geeft je de meeste damage output. Q is voornamelijk een 1 punt wonder voor de bonus damage maar vooral ook voor de animation canceling van je auto attacks.

Met 5 levels in E is het +120 dmg op alleen je Q + 2 AA's combo en dan heb je daarna nog zo'n 3 seconde gratis ongeveer een wit's end effect op targets die je hit met E vanwege je passive. E levellen is uiteraard beter voor je E damage maar ook voor je Q als je E-->Q doet.

De +5% AD schaling die je krijgt door Q te levellen is minder waard.
Okj, bedankt ;) Dit is wat ik dus vaker las ja, ik zal het eens een keer gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alleen geen CC is soms lastig voor ganks. Ik bouw haar wriggles -> wits end -> frozen mallet -> tanky stuff
Die CC moeten je laners dan hebben. Shyvana is een hele goede pick als de tegenstander gevoelig is voor counterjungling en/of je lanes veel CC hebben. Als aan beide voorwaarden niet wordt voldaan is een andere pick meestal sterker. Je build lijkt me prima in orde, ik bouw hetzelfde. Na mallet neem ik meestal Atma's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Vicarious schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:11:
[...]

Die CC moeten je laners dan hebben. Shyvana is een hele goede pick als de tegenstander gevoelig is voor counterjungling en/of je lanes veel CC hebben. Als aan beide voorwaarden niet wordt voldaan is een andere pick meestal sterker. Je build lijkt me prima in orde, ik bouw hetzelfde. Na mallet neem ik meestal Atma's.
ik zou eerder na die atma's voor een gaurdian angel gaan :p
en daarna een sunfire cape
ik ben ook meestal de gene die gaat initiaten dusja alle focus op mij met een sunfire derbij kan die magic damage al wa beginnen tellen en desnoods nog een thornailtje erbij als er veel ad mensjes zijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
hallootjes.. TRUNDLE F2P GODLIKE.

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
blamauci schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:18:
hallootjes.. TRUNDLE F2P GODLIKE.
Gogogo Solo Top Trundle YEAH

http://www.solomid.net/guides.php?g=14175

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
niks dr van trundle godlike in tha jungle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
F2P? kan je nu al de nieuwe rotation voor morgen zien dan? of heb je het ergens anders over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
de rotation is al dr doorheen

Edit: rotation = Ashe,Graves,Karthus,Leona,Singed,Trundle,Tryndamere,Wukong,Ziggs,Zilean

[ Voor 61% gewijzigd door blamauci op 02-04-2012 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
blamauci schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:20:
niks dr van trundle godlike in tha jungle.
Trundle is counter tegen 90% wat zich op top kan begeven :P
Ik vind dat hij Top meer kan als in de Jungle als je alle skills goed meeneemt.

Pillar is leuk voor ganks maar meestal flashed iemand er toch overheenen heb je ze alleen wat geslowed :/

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
blamauci schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:21:
de rotation is al dr doorheen

Edit: rotation = Ashe,Graves,Karthus,Leona,Singed,Trundle,Tryndamere,Wukong,Ziggs,Zilean
Yhippie eindelijk eens Karthus proberen hier wachtte ik al een tijd op :D
en natuurlijk ook eens het aapje testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Jeffroiscool schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:26:
[...]

Pillar is leuk voor ganks maar meestal flashed iemand er toch overheenen heb je ze alleen wat geslowed :/
Alleen geslowed zegt ie dan. Flash gewasted is niks waard dan jeffro??

3 minute geen flash lijkt me leuk voor 1 pillar.

Edit. verder ben ik het met je eens dat trundle ook ERG goed solotop is. Maar vergeet niet dat alleen ECHTE TROLLZ in the jungle HEERSEN

Edit2: Random feitje. Trundles movement talk. (Suffer Like I Do.) is een grapje richting The house of the dead. van SEGA. origineel is Suffer Like G did. voor de wat oudere tweakers vast wel herkenbaar. voor de rest is er youtube

[ Voor 27% gewijzigd door blamauci op 02-04-2012 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeffroiscool schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:26:
[...]

Ik moet nog steeds een keer 1v1 tegen jouw trundle. Ik denk dat ik hem met Warwick, Udyr en Nasus en Kennen helemaal afmaak (mijn meestgespeelde solo tops).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
blamauci schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:28:
[...]

Alleen geslowed zegt ie dan. Flash gewasted is niks waard dan jeffro??

3 minute geen flash lijkt me leuk voor 1 pillar.

Edit. verder ben ik het met je eens dat trundle ook ERG goed solotop is. Maar vergeet niet dat alleen ECHTE TROLLZ in the jungle HEERSEN
Ik zeg niet dat het niks waard is maar als je niet genoeg cc hebt door je lane mate komt je vaak weg van een Trundle gank imo.

Ook is hij lang niet zo snel meer als andere junglers met AoE skills waardoor je in levels kan achterlopen in levels voor 1v1 duels met een andere jungler.

Trundle was godlike in de jungle, de nieuwe jungle heeft dat veranderd :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Jeffroiscool schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:33:
[...]

Ik zeg niet dat het niks waard is maar als je niet genoeg cc hebt door je lane mate komt je vaak weg van een Trundle gank imo.

Ook is hij lang niet zo snel meer als andere junglers met AoE skills waardoor je in levels kan achterlopen in levels voor 1v1 duels met een andere jungler.

Trundle was godlike in de jungle, de nieuwe jungle heeft dat veranderd :(
mijn trundletje doet het nog goed hoor in de jungle met een baseball knupel op gollems hun hoofd slaan is er iets leuker ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Dat niet alleen..

Gisteren 5vs5 voor onze basis.. Ik was in de teamfight daarvoor als laatste dood.. Dus ik kwam iets later bij het nieuwe gevecht aan.. Ik zie 4 tegenstanders op 25/40% health.. Dus ik (kennen) druk op E om snel in het midden te komen.. En net voor ik erben ram ik op R (die eerste 2 zaten binnen het bereik van mijn aoe).. Precies op dat moment die pillar in mijn face.. Met als resultaat dat ze alle 4 levend weg komen, waar ze zonder die pillar bijna zeker wel dood waren geweest..

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Vicarious schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:32:
[...]

Ik moet nog steeds een keer 1v1 tegen jouw trundle. Ik denk dat ik hem met Warwick, Udyr en Nasus en Kennen helemaal afmaak (mijn meestgespeelde solo tops).
Tegen Warwick word het een: "Hallo, ik farm en jij farmed" lane tenzij je die WW een voorsprong geeft. Udyr kan Trundle aan zolang je maar goed commit en je niet kapot laat harrassen en goed terug harrassen. Nasus is simpel in toom te houden door hem early game gewoon helemaal af te maken en niet te laten farmen. Kennen is idd een iets lastiger puntje maar daarom kies je Trundle ook nooit als 1e maar kies je als counterpick. (Ook Irelia kan Trundle aan :D)
Uhmmie schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:35:
Dat niet alleen..

Gisteren 5vs5 voor onze basis.. Ik was in de teamfight daarvoor als laatste dood.. Dus ik kwam iets later bij het nieuwe gevecht aan.. Ik zie 4 tegenstanders op 25/40% health.. Dus ik (kennen) druk op E om snel in het midden te komen.. En net voor ik erben ram ik op R (die eerste 2 zaten binnen het bereik van mijn aoe).. Precies op dat moment die pillar in mijn face.. Met als resultaat dat ze alle 4 levend weg komen, waar ze zonder die pillar bijna zeker wel dood waren geweest..
Die teamfights krijg je ook als je Trundle top speelt :P

[ Voor 31% gewijzigd door Jeffroiscool op 02-04-2012 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij kan de huidige Irelia helemaal niemand meer aan, uitgaande van gelijke skill level van de spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 16:23
Door Fiora word je op het moment redelijk kapot gemaakt als je top staat met Irelia..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Greetings exlaxl,

Certain in-game activity on your account has been found to be in violation of the Summoner’s Code by the Tribunal.

As such, your account and forum posting privileges will be temporarily suspended until 2012-04-04 22:31:35.

The most common cause for this warning is either harassment or disruption of gameplay (intentional feeding, etc.).

Tribunal is zo fake heh haha, laat staan de spelers die reporten mijn god :P
Match history, enigste negatieve score die ik heb is 8-12-15
Chatten doe ik niet? Drag altijd schermpje uit het zicht...
Verklaar mij dit iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 16:23
Tja, sommige mensen kunnen niet tegen hun verlies en gaan dan maar reporten, sommige kunnen er niet tegen als je 8-12 staat en gaan dan maar reporten... denk niet dat je hier iets tegen doet.

Zou ook een ticket aanmaken met je match history, kijken wat Riot zelf er van vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thermisol
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09-2024
gespeeld met premaders, waarvan jij een random bent, hun gaan 1x dood door een foutje van jouw. en ze reporten je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, ik ben al 17x gebanned ofzo, who cares, keb nog zat andere accounts :P

This gewoon niet logisch

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2012 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:00:

This gewoon niet logisch
Je zal toch iets fout doen. Ik heb pas 1x een 24uur ban gehad in een jaar tijd, en ik weet zeker dat ik er al veel meer heb verdient :p (qua chat iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op NA was ik ook maar 1x gebanned, en opzich terecht, ziggo maintenance tijdens een ranked game x)
Op EUw VAAK.
:( Was de ping maar lager naar NA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:56:
Greetings exlaxl,

Certain in-game activity on your account has been found to be in violation of the Summoner’s Code by the Tribunal.

As such, your account and forum posting privileges will be temporarily suspended until 2012-04-04 22:31:35.

The most common cause for this warning is either harassment or disruption of gameplay (intentional feeding, etc.).

Tribunal is zo fake heh haha, laat staan de spelers die reporten mijn god :P
Match history, enigste negatieve score die ik heb is 8-12-15
Chatten doe ik niet? Drag altijd schermpje uit het zicht...
Verklaar mij dit iemand?
Refusing to communicate. There you go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom staat er dan Intentionally Feeding en harassment / disruption of gameplay -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:06:
Waarom staat er dan Intentionally Feeding en harassment / disruption of gameplay -_-
Refusing to communicate valt onder disruption of gameplay :)

En als jij zegt dat je altijd het chatwindowtje wegsleept dus ook nergens op reageert, kan dit de reden zijn als jij een keer een slechte game hebt gehad zonder ook maar 1 woord erover te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp het, maar word altijd chagrijnig en boos op flamers, kinderen x)
Het gaat trouwens over dit account: http://www.lolking.net/summoner/euw/29714278#history
Lv 5 banned whot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
exl ...
ik chat niet :)
ik heb met jou games zat gespeeld je hebt meer <3
en andere provokerende dingetjes getypt xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ontken alles 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2012 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Team voor The Party is compleet en betaald trouwens.
Welke lanes kun je op jungle na? Om even een overzicht te maken wat iemand KAN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 16:53
Ik ben gebanned op het forum heb 5 posts op het forum
waarvan 1 sarcastisch bedoelt is en de andere 4 is niks mee aan de hand.

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

Hoe krijgen jullie het voor elkaar, ik ben nog geeneen keer gebanned en ik heb na 2 jaar en 1300 games 2 leaves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Ik speel nu een aantal weken LoL en ben echt verslaafd geraakt. Ben nu ook op youtube channel begonnen waar ik oa wat kill compilations upload. http://www.youtube.com/user/durpiedurp Misschien nog tips als je het zo kijkt? het zijn wel alleen kills maar misschien dat iemand ziet hoe ik nog beter kills kan maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:00:

This gewoon niet logisch
Het verhaal zal dan toch wel wat uitgebreider zijn dan "ik feed niet en ik sleep mn chat uit het venster". Je word niet zomaar meerdere malen gebanned. Ben in mijn twee jaar spelen nog nooit banned/warned of wat dan ook, en soms rage ik 'em best hard of maak wat grappen die net over de scheef gaan.

Volgens mij moet je het wel echt zwaar verkloten om uberhaupt ook maar op je donder te krijgen.
LuckyLukeNL schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:25:
Ik speel nu een aantal weken LoL en ben echt verslaafd geraakt. Ben nu ook op youtube channel begonnen waar ik oa wat kill compilations upload. http://www.youtube.com/user/durpiedurp Misschien nog tips als je het zo kijkt? het zijn wel alleen kills maar misschien dat iemand ziet hoe ik nog beter kills kan maken :)
Probeer een compilatie te maken van daadwerkelijk mooie kills. Het is niet heel interessant om te zien hoe jij + Panth een Ashe met half HP 2-hitten.

Deze is bijvoorbeeld wel awesome:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=A9O0WIoSmFI]

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2012 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Nutral schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:21:
Hoe krijgen jullie het voor elkaar, ik ben nog geeneen keer gebanned en ik heb na 2 jaar en 1300 games 2 leaves.
Je hebt geen last gehad van server uitval dat je niet kon connecten? En ook je premade team niet? Maar dat je in de tussentijd niks ander kon doen dan reconnecten en uiteindelijk toch een leave krijgt? in 1300 games? Nice!

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

kaluro2 schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:27:
[...]

Je hebt geen last gehad van server uitval dat je niet kon connecten? En ook je premade team niet? Maar dat je in de tussentijd niks ander kon doen dan reconnecten en uiteindelijk toch een leave krijgt? in 1300 games? Nice!
Dan nog, zelfs als je daar rekening mee houdt is het ongelooflijk lastig om gebanned te worden. Ik zit nu ook op een kleine 800 games met 2 leaves. Eitje. Die twee leaves heb ik opgelopen voordat de welbekende 'big button' bij Riot goed en wel in gebruik genomen werd.

Natuurlijk kun je wat leaves opgelopen zijn dankzij server problemen, maar het moeten er procentueel echt veel zijn en dan ook nog eens in korte tijd, wil je gebanned worden door Riot's LeaverBuster systeem.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
ik ben ook nog nooit gebanned exl. ik vind het vrij knap als je 17x gebanned bent.

heb 1 keer een warning gehad. meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, soms speel ik 1 game op smurf account samen met vriendin en 15 min later heb ik een emailtje, terwijl ik dan die game carry ai vs bots met 20-0 ofzo.
Het gaat gewoon nergens over dat tribunal, laat staan de mensen die reporten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien moet je je gewoon leren gedragen in een online game. Dat lijkt me hier het moraal van het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudy? Ga aub geen conclusies trekken, je bent toch al populair genoeg ;-) ?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2012 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:41:
Na 17 banned accounts lijkt me de conclusie vrij terecht. Ik ben nog steeds niet 1x geband terwijl ik ook niet in elke game een heilig boontje ben geweest. Blijkbaar doe je structureel iets verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is figuurlijk 17 keer, maar 10x is eerder relevant.
*knip*
Als ik in een ai vs bot game word gebanned op een lv <10 account is er iets mis met mij? Seems legit?

[ Voor 18% gewijzigd door Cloud op 02-04-2012 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:42:
[...]

Na 17 banned accounts lijkt me de conclusie vrij terecht. Ik ben nog steeds niet 1x geband terwijl ik ook niet in elke game een heilig boontje ben geweest. Blijkbaar doe je structureel iets verkeerd.
Dat dus. En uitgaande van je manisch depressieve uitstraling hier in dit topic vind ik dat ook geen verassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap niet zo goed waarom wederom op de man word gespeeld? staat toch echt:
Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.

Het gaat over het tribunal systeem?

En wederom conclusies trekken zoals manisch depressief en "leer je gedragen" vind dat jullie flink lef hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DominoNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-09 15:37

DominoNL

Professioneel Azijnzeiker

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:43:
Het is figuurlijk 17 keer, maar 10x is eerder relevant.
Maar conclusies trekken heb je toch wel een grote balzak hangen.
Als ik in een ai vs bot game word gebanned op een lv <10 account is er iets mis met mij? Seems legit?
Als je met z'n vijven aan een spel begint, maakt voor mij niet uit hoe makkelijk de game is of welk level je bent. en je halverwege een game spontaan opzout (*edit* of gaat lopen kutten in welke vorm dan ook), hoef je van mij niet meer terug te komen.

[ Voor 5% gewijzigd door DominoNL op 02-04-2012 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft het over leaven? Waar halen jullie die informatie vandaan man?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Exlaxl er wordt niet op de man gespeeld, althans niet door personen anders dan jijzelf. Het staat buiten kijf dat als je meer dan 10 keer gebanned bent in LoL; er is mis is (of was!) met je instelling in game.

Laten we op een ander onderwerp overgaan mensen, voordat dit uit de hand loopt.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:41:
Dat ik niet populair genoeg voor jou ben maakt me weinig uit. Je komt hier zelf klagen over bans en het tribunal en geeft aan dat je een absurd aantal keer gebanned bent geweest op meerdere accounts. De enige logische conclusie is dat jij je (zonder het blijkbaar zelf door te hebben) zo ernstig misdraagt dat mensen je reporten en dat de community (+ een GM, er word pas een daadwerkelijke ban geleverd na review van Riot) het hier mee volledig mee eens zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:47:
Exlaxl er wordt niet op de man gespeeld, althans niet door personen anders dan jijzelf. Het staat buiten kijf dat als je meer dan 10 keer gebanned bent in LoL; er is mis is met je instelling in game.

Laten we op een ander onderwerp overgaan mensen, voordat dit uit de hand loopt.
Er word WEL op de man gespeeld en jij moet dat maar eens gaan snappen (<- weer op de man ;) )

Ik wil simpelweg het Tribunal systeem aan de orde brengen met relevante ervaringen.
Maar doordat mensen iets te graag op de man door blijven spelen met zeer duidelijke conclusies is het onderwerp verdraaid (maar jij vind van niet :/ ).
Als ik zeg dat ik 3500 games heb gespeeld (wat meer is), waarvan 10x gebanned, waarvan misschien 3 terecht.
Heb je een conversie van 1 op 1166. Dat duid duidelijk op een incorrecte houding en gameplay toch?
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:48:
[...] (+ een GM, er word pas een daadwerkelijke ban geleverd na review van Riot) het hier mee volledig mee eens zijn.
Nope, dit is pas meerdere bans in een korte periode, bijv 4 in 1 maand of met ernstige rassistische / discriminerende spraak.
Je intelligentie zat er weer eens naast.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2012 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-06-2021
Ik moet zeggen dat ik het ook heel appart vind dat je rond de 10 keer gebanned ben, ikzelf ben zeker ook niet heilig en had zelf verwacht dat ik ook wel eens een paar keer gebanned zou zijn maar tot op de dag vandaag (denk nu bijna een jaar ofzo?) en zeker rond de 900 matches verder nogsteeds niet gebanned. Ik leave nooit, maar als ik echt weg MOET gaan dan laat ik dat ook altijd eventjes aan me team weten met vervolgens mijn verontschuldiging.

Voor de rest haat ik mensen die de hele match niks zeggen, gewoon champion pakken en spelen zonder ook maar 1 woord. Ga dan een ander spel spelen en doe mij EN de community een plezier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chronos
  • Laatst online: 15-09 10:53
Het enige wat ik kan zeggen is dat ik soms echt (in the heat of battle) wel over het randje rage op mensen.... als ik mezelf dan zou beoordelen op tribunal zou ik mezelf bannen, toch is dat nog nooit gebeurd Dus kennelijk doe je toch echt iets fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Exlaxl geeft aan meerere accounts te hebben. Niet alle reports komen bij de Tribunal terecht, echter nieuwe accounts of accounts met weinig gametime worden strenger beoordeeld. Daar zal het dan waarschijnlijk wel in zitten. Tevens telt ook het aantal reports, en de redenen van de reports mee in het wel of niet verschijnen voor de Tribunal :)

Misschien dit maar eens lezen?
http://na.leagueoflegends.com/legal/tribunal

De Tribunal is niet zo simpel in elkaar gehangen als het misschien lijkt ;)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
jo exl opzich hoef je je niet te verdedigen.

Ik begrijp beide standpunten. 10x banned is veel dat geef ik toe... maar... ik snap jou standpunt ook wel. als ik in de tribunal aan het voten ben zie ik zo vaak reports die echt nergens op slaan. mensen die gereport worden voor feeden met een score van 20-10-31 ofzo. dan heb ik zoiets van DAFUQ. of reports voor killstealen. Reports voor het word idiot.(alsof dat zon erg woord is). mensen punishen daarvoor terwijl de regels die je elke keer voor je neus krijgt voor je de tribunal in kan. de zin bevat. Chat may contain some colourfull language. AKA er kan wat scheldwoorden in de chat staan.

Mensen zijn te gevoelig in deze game. Mischien dat ze een keer Cod op de xbox of ps3 moeten spelen op live. Krijg je heel wat ergere dingen naar je hoofd als idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:52:
[...]

Als ik zeg dat ik 3500 games heb gespeeld (wat meer is), waarvan 10x gebanned, waarvan misschien 3 terecht.
Heb je een conversie van 1 op 1166. Dat duid duidelijk op een incorrecte houding en gameplay toch?
Dat is natuurlijk een domme berekening.
Je krijgt normaliter op een non-smurf geen ban per game. Meestal is het een opstapeling van meerdere games.

Volgens mij zei Cloud dat de discussie hierover voorbij was, maar als je net zo ingame reageert als dat je op Cloud deed, verklaart het heel wat. Niet iedereen is gediend van zo'n "i dont give a fuck"-houding.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2012 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 08:58
blamauci schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:00:
jo exl opzich hoef je je niet te verdedigen.

Ik begrijp beide standpunten. 10x banned is veel dat geef ik toe... maar... ik snap jou standpunt ook wel. als ik in de tribunal aan het voten ben zie ik zo vaak reports die echt nergens op slaan. mensen die gereport worden voor feeden met een score van 20-10-31 ofzo. dan heb ik zoiets van DAFUQ. of reports voor killstealen. Reports voor het word idiot.(alsof dat zon erg woord is). mensen punishen daarvoor terwijl de regels die je elke keer voor je neus krijgt voor je de tribunal in kan. de zin bevat. Chat may contain some colourfull language. AKA er kan wat scheldwoorden in de chat staan.

Mensen zijn te gevoelig in deze game. Mischien dat ze een keer Cod op de xbox of ps3 moeten spelen op live. Krijg je heel wat ergere dingen naar je hoofd als idiot
Inderdaad als het zo erg vind dat je een woord zoals Idiot, nuub whatever tegen komt zet dan de Slechte taal blocker aan? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:52:
[...]

Er word WEL op de man gespeeld en jij moet dat maar eens gaan snappen (<- weer op de man ;) )
Knipogen maakt niet elke opmerking goed; kappen met die houding.
Je krijgt niet bans voor enkele games (of je moet wel héél erg grof zijn, lijkt mij), je krijgt bans voor series van games. Voor algehele houding van een account. Die conversie van je, gaat niet op. En vergeet niet dat het tribunal pas actie onderneemt na een review door een GM.

Bottomline: gedraag je, wees altijd vriendelijk en hou je aan de Summoner's Code. Dan gebeurt je niets. Volgend onderwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:01:
[...]

Je krijgt normaliter op een non-smurf geen ban per game. Meestal is het een opstapeling van meerdere games.
@itsnotrudy + ExlAxl.

Hebben jullie Cloud zijn post gelezen.???

Onderwerp is afgesloten.

De rest van deze dag gaat dit topic over Trundle the godlike troll
2de onderwerp is hoe godlike blamauci wel is.

[ Voor 5% gewijzigd door blamauci op 02-04-2012 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
lama

[ Voor 99% gewijzigd door djengizz op 02-04-2012 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:27

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

blamauci schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:03:
[...]

@itsnotrudy + ExlAxl.

Hebben jullie Cloud zijn post gelezen.???

Onderwerp is afgesloten.

De rest van deze dag gaat dit topic over Trundle the godlike troll
2de onderwerp is hoe godlike blamauci wel is.
Net 2 potjes trundle gespeeld en hij is idd een beest, kill wolves, kill blue, enemy red iedere game :)

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
blamauci schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:00:

Waarom zou dit dan het gescheld goedpraten? 'Idiot' is misschien niet het origineelste scheldwoord, maar het is en blijft een scheldwoord en gaat het spel van je teammates aantasten.

"The Chat Log may contain some colorful language. Try to distinguish between offensive speech and playful ribbing when reaching a verdict.'

Dit betekent NIET dat 'idiot' en andere "lichte" scheldwoorden goedgepraat worden, maar dat dingen die vriendschappelijk bedoeld zijn daar niet voor gestraft moeten worden.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
speedzor schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:07:
[...]

Waarom zou dit dan het gescheld goedpraten? 'Idiot' is misschien niet het origineelste scheldwoord, maar het is en blijft een scheldwoord en gaat het spel van je teammates aantasten.

"The Chat Log may contain some colorful language. Try to distinguish between offensive speech and playful ribbing when reaching a verdict.'

Dit betekent NIET dat 'idiot' en andere "lichte" scheldwoorden goedgepraat worden, maar dat dingen die vriendschappelijk bedoeld zijn daar niet voor gestraft moeten worden.
ja maar speedzor ik bedoel jij weet net zo goed als ik dat je liever idioot genoemd wordt wat makkelijk ene oor in andere uit gaat, ipv dat mensen gaan lopen reopen dat ze met je moeder hebben liggen krikken. of ze je kanker wensen.

Is trouwens wel grappig hoor. ik krijg vaak te horen dat mijn moeder dat gisteravond ook tegen hun zei. dan zeg ik altijd da vind ik knap aangezien mijn moeder al zon 10 jaar dood is:P.

Edit: en iemand reporten omdat ie idioot tegen je zei in de hitte van de strijd vind ik gewoon dom. muggenzifters much. vaak zijn de reporters nou zelf ook niet echt engeltjes.

Ik heb het puur over de zaken die ik in de tribunal langs zie komen.

De reporter report iemand voor het word idioot. terwijl de rest van het team constant loopt te flamen op die 1e persoon.

Ik probeer mij altijd zo goed mogelijk te verplaatsen in de persoon die gereport word. en denk ik van die fout had ik ook kunnen maken dan pardon ik.

[ Voor 20% gewijzigd door blamauci op 02-04-2012 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:07:
[...]

In dit aspect kun je met vrij veel nog wegkomen, als je het gewoon grappend bedoelt. Soms word ik wel eens gecounterjungled door een Shaco o.i.d. en dan kun je grappend nog wel eens zeggen "fu Shaco my red you bastard ):" Er zijn enkelingen die dit door een taalbarriere of gewoon een slechte instelling dan replyen met "u r fucking nooooob" of iets in die trant, maar daar houdt het ook wel op. Heb wel eens games gehad waar beide teams deelnamen in zwaar racistische grappen en vriendelijk trashen, maar als er een soort van overeenkomst over het niveau van taalgebruik ontstaat vind ik dat dit moet kunnen.

Zo had ik gisteren zoals het niet hoort; een Kassadin die begon met onze mid uit te schelden omdat hij eruitgespeeld werd en daarna fijn op mij ging afreageren omdat ik na het een paar keer aan te zien zei dat ie z'n muil moest houden. (TF IS LIEVV)

Toevallig dat potje opgenomen :P Brengt me bij een volgende vraag, iemand tips/do's/don'ts voor Master Yi? Heb hem af en toe wel eens gespeeld en ben enkele dagen geleden daadwerkelijk begonnen met hem proberen te leren spelen.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=fkPJQri9XU8]

Heb vooral moeite earlygame, waar de damage niet heel geweldig is en zonder ulti ben ik eigenlijk vaak te traag om mensen te grazen te nemen als ze mij CCen. Mijn huidige strat is gewoon af en toe ganken, Youmuu's pakken en gewoon veel towers pushen waar mogelijk. Met het verdiende geld hard snowballen en een beest zijn lategame.

Ik wil meer uit m'n earlygame halen. Yi-talenten, halp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een paar keer tribunals gedaan, maar er zat niet veel grofs in dan de gebruikelijke noobs en fuck.

De paar keer dat ik mij heb laten verleiden tot een trol flame fest probeerde ik het altijd wel wat kleurrijker te maken. Met onthoofdingen, familieleden, onvrijwillige seksuele handelingen met afgehakte lichaamsdelen, zwangershappen, en nageboortes opvoeden in hun evenbeeld.

Tegenwoordig heb ik een radar ontwikkeld voor de heethoofdjes en gaan ze al snel op mute. En de heethoofdjes die reageren op het eerste heethoofdje gaat daarna op mute. En vervolgens de tegenstander die loopt te grinniken en nog meer olie op het vuur gooit, die gaat ook op mute.

Over de tribunals. Moet je een oordeel vellen over game 1. En zijn de overige games om je een beter beeld te schetsen over die persoon.
Of moet je een oordeel vellen over al die games

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2012 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Deze lama ? :+
Afbeeldingslocatie: http://static.wix.com/media/a5afe67eb6bfab10d36d75a4467f37c8.wix_mp
een beetje humor mag wel eens na dat van daarnet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:21:
[...]

een beetje humor mag wel eens na dat van daarnet ;)
Anders laat je gewoon nog een screenshot zien waarop je elo staat :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat hele report systeem is gewoon niet goed. Het vereist een volwassen community met een ijzer sterke emotiecontrole.

De meest voorkomende situatie is nog altijd:

Speler 1 is niet zo goed, en maakt een fout.
Speler 2345 insta ragen omdat 99% speelt om te winnen en verliezen niet leuk vinden(helemaal niet door iemand die het verneukt omdat die gewoonweg niet goed genoeg is), en zeggen "Report player 1 omg omg"
Waardoor speler 1 in verdediging gaat.

En dan heb je de poppen al aan het dansen, iedereen raged op iedereen. En iedereen report speler 1 en andersom.

Er wordt veel te makkelijk naar de report functie gegrepen. 9 van de 10 games die ik speel, valt het report woordje wel. Als het niet in teamchat is, is het wel naderhand door de enemy die vind dat hun solotop het verneukt heeft omdat ze verloren hebben.

Wat kun je eraan? Ik heb geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chronos
  • Laatst online: 15-09 10:53
@Supreme zoals net al werd aangegeven wordt niet iedere report automatisch door tribunal behandelt en ook niet iedereen die zegt in chat dat hij report doet dat.

De zooi die ik voorbij zie komen op tribunal verdient meestal wel een ban hoor, soms niet, maar dan zijn er bijna altijd andere games (je beoordeelt een persoon meestal over meerdere games) waar de betreffende persoon wel echt over de schreef gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:18:
[...]

In dit aspect kun je met vrij veel nog wegkomen, als je het gewoon grappend bedoelt. Soms word ik wel eens gecounterjungled door een Shaco o.i.d. en dan kun je grappend nog wel eens zeggen "fu Shaco my red you bastard ):" Er zijn enkelingen die dit door een taalbarriere of gewoon een slechte instelling dan replyen met "u r fucking nooooob" of iets in die trant, maar daar houdt het ook wel op. Heb wel eens games gehad waar beide teams deelnamen in zwaar racistische grappen en vriendelijk trashen, maar als er een soort van overeenkomst over het niveau van taalgebruik ontstaat vind ik dat dit moet kunnen.

Zo had ik gisteren zoals het niet hoort; een Kassadin die begon met onze mid uit te schelden omdat hij eruitgespeeld werd en daarna fijn op mij ging afreageren omdat ik na het een paar keer aan te zien zei dat ie z'n muil moest houden. (TF IS LIEVV)

Toevallig dat potje opgenomen :P Brengt me bij een volgende vraag, iemand tips/do's/don'ts voor Master Yi? Heb hem af en toe wel eens gespeeld en ben enkele dagen geleden daadwerkelijk begonnen met hem proberen te leren spelen.

[video]

Heb vooral moeite earlygame, waar de damage niet heel geweldig is en zonder ulti ben ik eigenlijk vaak te traag om mensen te grazen te nemen als ze mij CCen. Mijn huidige strat is gewoon af en toe ganken, Youmuu's pakken en gewoon veel towers pushen waar mogelijk. Met het verdiende geld hard snowballen en een beest zijn lategame.

Ik wil meer uit m'n earlygame halen. Yi-talenten, halp.
Youtubjes doe je met [video] URL [/video] ;)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=fkPJQri9XU8]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thermisol
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09-2024
AP master yi solotop. 3x dorans ring-> cd boots>lichbane>Cap

edit: geheid dat je voor hoogste CS van de game meegaat

[ Voor 32% gewijzigd door thermisol op 02-04-2012 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

@Supreme
Maakt toch niet uit? Het is het tribunal dat daarna in eerste instantie bepaalt of er actie ondernomen moet worden. En dan moet je eerst meerdere games verzamelen in redelijk korte tijd waarin je onterecht gereport wordt. En daarna moet de uitkomst van het tribunal nog 'positief' (alsin: punish) zijn en dáárna moet een GM het nog met het tribunal eens zijn.

Ik heb ook meerdere games gehad waarin een stel premade idioten mij gingen reporten omdat ze verloren (en dat was niet dankzij mij). Toch acht ik de kans klein dat ik überhaupt ooit in het tribunal beland ben, laat staan dat ik ooit een ban op zal lopen.

Ja het systeem staat theoretisch open voor misbruik, maar de gevallen waarin het echt onterecht bleek? Ik zie ze sporadisch, ik kan er niet eens een herinneren. Alleen maar gevallen die eerst liepen te QQen over hoe onterecht het wel niet was, waarna een Riot post uit de doeken deed hoe de betreffende speler echt was en het uiteindelijk allemaal 100% terecht bleek. :)

Ik denk dat het tribunal wel degelijk wat effect heeft. Ze hebben toch ook eens statistieken daarover geplaatst waaruit dat bleek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:23:
[...]

Anders laat je gewoon nog een screenshot zien waarop je elo staat :o
damn da is een goeie :P
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/nyfw
ben wel dichterbij aan het komen naar de neutraliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaemonAngel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-02 14:42
Age block ? xD

Om één of andere reden vind ik dit één van de mindere games qua communicatie.
Overlaatst een game gehad waar ik gemakkelijk 10 keer gezegd heb hoe graag ik mijn team zag en I love you guys, you are awesome en dergelijke.
Gewoon omdat ze communiceerde!
Ze speelde zoals het hoort, gwn de standaard zaken die je verwacht (niet 1 v 5 engage, niet baron solo engage op lvl 12, elkaar komen helpen, samen blijven). Dit is zo zeldzaam , zelfs op lvl 30, dat toen ik het zag ik doodgelukkig was xD

Ik geef toe dat ik soms ook kan ragen.
Ranked game waar 3 man een AD carry picked en locked?
No offense, maar ze moeten er iets op vinden dat je een dergelijke queue kan leaven zonder elo loss.
Dan flame ik ook hoor.

En inderdaad, een premade team van 4 man waar je bij komt en die je dan gaan reported . . .
Al aantal keer gehad, en toen heeft enemy team nog gezegd dat ik de enige nuttige was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:29:
[...]

Youtubjes doe je met [[url=" URL "]video[/url]] ;)

[video]
Ik had het al gecorrigeerd. Gebruikte per ongeluk het format van een ander forum :-)

@thermisol ik zoek een wat serieuzere build. AP Yi is nou niet echt geweldig. Hou niet zo van gimmicks. Heb veel AP Yi's gezien de afgelopen dagen en ze verliezen allemaal vies hard omdat ze weinig toevoegen aan een teamfight/Baron/Dragon.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2012 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Ik persoonlijk report iedereen bij iedere vorm van herhaaldelijk schelden.. Een keer noob of idiot is best zolang het daar bij blijft, maar iemand die steeds noob, idiot, retard of erger in de chat slingerd kan van mij gewoon een report verwachten na de game..

Als je je frustraties niet voor je kan houden, dan moet je maar lekker een 5 man premade starten kan je lekker ragen tegen je eigen vrienden, maar val mij of andere daar niet mee lastig.. Je kiest erzelf voor om met 4 random spelers een game te starten, dan kan je verwachten dat daar iemand tussen zit die minder goed is dan jou.. Ook die persoon speelt deze game voor zijn plezier..

Ook mensen die nonstop om reports vragen mbt 'unskilled player' kunnen van mij een report verwachten.. Ik zie zovaak mensen die zelf super stomme fouten maken (en dus vaak doodgaan).. En vervolgens in /all om een report vragen voor een van hun teammates omdat die gefeed zouden hebben (met maar 3 deaths ofzo) en het dus hun schuld is dat ze 10x dood gaan omdat ze 1 vs 5 afgeslacht worden..

Tenslotte als ze tegen mij lopen te ragen heb ik een simpel antwoord.. "I can't help this game rates me at the same skill as you. Atleast I started playing this game 1 month ago, what is your excuse?"

De meeste zeggen daarna geen woord meer en mochten ze dat toch doen, dan negeer ik ze gewoon voor de rest van de game..

[ Voor 3% gewijzigd door Uhmmie op 02-04-2012 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Cloud schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:30:
@Supreme
Maakt toch niet uit? Het is het tribunal dat daarna in eerste instantie bepaalt of er actie ondernomen moet worden. En dan moet je eerst meerdere games verzamelen in redelijk korte tijd waarin je onterecht gereport wordt. En daarna moet de uitkomst van het tribunal nog 'positief' (alsin: punish) zijn en dáárna moet een GM het nog met het tribunal eens zijn.

Ik heb ook meerdere games gehad waarin een stel premade idioten mij gingen reporten omdat ze verloren (en dat was niet dankzij mij). Toch acht ik de kans klein dat ik überhaupt ooit in het tribunal beland ben, laat staan dat ik ooit een ban op zal lopen.

Ja het systeem staat theoretisch open voor misbruik, maar de gevallen waarin het echt onterecht bleek? Ik zie ze sporadisch, ik kan er niet eens een herinneren. Alleen maar gevallen die eerst liepen te QQen over hoe onterecht het wel niet was, waarna een Riot post uit de doeken deed hoe de betreffende speler echt was en het uiteindelijk allemaal 100% terecht bleek. :)

Ik denk dat het tribunal wel degelijk wat effect heeft. Ze hebben toch ook eens statistieken daarover geplaatst waaruit dat bleek?
Cloud ik ben jou tegengekomen in de tribunal.:P heb je gepardoned. was idd een premade 4 die je reportte en een andere game waar je overduidelijk je game niet had

Clouded Thought was het. volgens mij ben jij dat toch??

Was niet recent btw. maar een hele tijd geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

blamauci schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:43:
[...]

Cloud ik ben jou tegengekomen in de tribunal.:P heb je gepardoned. was idd een premade 4 die je reportte en een andere game waar je overduidelijk je game niet had

Clouded Thought was het. volgens mij ben jij dat toch??
Dat meen je niet! :'( Dat is inderdaad mijn account. Maar twee games in mijn tribunal case? Dat is wel bar weinig! Ik dacht dat het minimum toch wel drie was? Volgens mij was dit toen ik na een hele tijd weer begon met spelen en inderdaad nogal wat 'off' games had. Al weer een hele tijd geleden. Blijkbaar heeft het tribunal mij een pardon gegeven, want ik heb er nooit iets van gehoord :) Bedankt in elk geval!

Premades die ik laatste tijd tegenkom zijn meestal wel vriendelijk, geen idee hoe dat kan maar ik ben er blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Cloud schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:47:
[...]

Dat meen je niet! :'( Dat is inderdaad mijn account. Maar twee games in mijn tribunal case? Dat is wel bar weinig! Ik dacht dat het minimum toch wel drie was? Volgens mij was dit toen ik na een hele tijd weer begon met spelen en inderdaad nogal wat 'off' games had. Al weer een hele tijd geleden. Blijkbaar heeft het tribunal mij een pardon gegeven, want ik heb er nooit iets van gehoord :) Bedankt in elk geval!

Premades die ik laatste tijd tegenkom zijn meestal wel vriendelijk, geen idee hoe dat kan maar ik ben er blij mee.
ik kom zelfs cases in de tribunal tegen met maar 1 report.

een aantal van jullie hebben een heel hoog beeld van de tribunal. maar neem alsjeblieft van me aan dat het niet veel voorstelt.

Ik ben een voorstander van tribunal maar de huidige format is gewoon bar slecht.

Edit laat ik mijn mening duidelijker maken.

De manier van reporten is gwoon slecht. je zou eigenlijk een replay bij je tribunal case moeten krijge.

[ Voor 7% gewijzigd door blamauci op 02-04-2012 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Heb de laatste tijd niet zoveel cases afgewerkt dus misschien dat het door de tijd heen wat minder games zijn geworden.

Blijkbaar kom je tegenwoordig dan wat makkelijker in het tribunal dan ik dacht. Maar zolang het aantal onterechte bans zo weinig is als nu, maakt dat niet eens zoveel uit. Bij de aantallen gebruikers die de tribunal cases afwerken, moet het wel heel raar lopen wil je daar onterecht een punish krijgen. En dan nog moet er een Riot GM naar kijken.

Hoewel het dus wat makkelijker is dan ik dacht, vind ik het nog steeds wel goed werken :) Replays kunnen attachen lijkt mij wel een strak plan, al is het dan maar voor de GM ter inzage. Want als je replays moet gaan kijken om cases af te werken, dan stort de activiteit van het tribunal flink in lijkt mij. Sowieso moet Riot eerst zelf eens een replay systeem in gaan bouwen, want dat laat al veel (understatement) te lang op zich wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-08 23:37
Met weinig games in de tribunal kun je inderdaad niet snel zeggen of een report terecht is.

Ik ben ook wel eens vaker tegengekomen dat de aangegeven speler in een van de xx matches aan het ragen was en in de andere matches zich normaal gedraagt en een enkel scheldwoordje liet vallen (vandaar de report). Dat is geen ban waard imo. Iedereen heeft wel eens een slechte dag en/of voelt zich niet prettig met hun huidige team. Schelden en name-calling heeft alleen een negatief effect.

Misschien is het slimmer als ze erbij zetten voor hoeveel van de gespeelde matches de speler is gerapporteerd (overzicht per dag/week). Dat geeft een betere indicatie over frequentie van de incidenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
mijn geniale hersenen zijn weer op een idee gekomen
zillean en rammus xD !
een ap zillean
bommetje en speedboost op rammus
rolt naar de vijand ... BOOM
rolt terug naar zillean
*repeat*
ik denk dat het wel heeel irritant moet zijn voor de vijand

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Drunk3nD3m0n schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:20:
zillean en rammus xD !
een ap zillean
rolt terug naar zillean
*repeat*
Een rammus in lane is veel te voorspelbaar, je kan je dan verbergen achter je minions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:20:
zillean en rammus xD !
een ap zillean
rolt terug naar zillean
*repeat*
Dat kan beter. Bom op Twitch (de bom is op deze manier ook onzichtbaar) en dan de vijand in rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
Plus dat je op die manier 3 abilities nodig hebt + benodigde mana om de damage van 1 ability te benutten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooie initiate, twitch team in laten lopen, dan shen laten teleporten op twitch, insta taunt op 5 man en afmaken die hap :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:23:
mooie initiate, twitch team in laten lopen, dan shen laten teleporten op twitch, insta taunt op 5 man en afmaken die hap :D
Toch best jammer van die ward/oracle waardoor er helemaal niks van komt :P

Pagina: 1 ... 70 ... 91 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.