je e-mail is gelinkt aan een summoner account daar staat alle info inVerwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:03:
[...]
En hoe ga je zonder support account die ticket tracken? Hoe verzamel je al je eerdere tickets gemakkelijk? Ik heb al eerder dingen gehad waar ik vorige tickets als referentie gebruikte. De keren dat ik de mail gebruikte moest ik gewoon wachten op een reply en kon ik neit zien of het uberhaupt al in behandeling was/bekeken werd.
E-mails worden overigens handmatig overgetikt in de ticket-portal, dus duurt langer. Hoe vullen ze anders alle velden in van summoner name, server, type probleem etc. Die ticket portal leest niet magisch alle info uit en plakt het in de juiste velden.
je summoner name
en alle andere info
er wordt nix handmatig overgetypt we leven niet meer in het stenen tijdperk ik werk zelf op een helpdesk
hier wordt ook alles gemaild naar Support@bedrijfsnaam.be
alles komt dan in ons ticketing systeem terecht 30 seconden later met alle info erbij die aan dat e-mail adres is gekoppeld
je krijgt ook een mail dat een ticket is aangemaakt met je TICKET-ID Deze kan je als referentie gebruiken naar een vorig ticket

Beep Boop son ... Beep Boop