Ik heb zelf flat armor runes met een 0-21-9 mastery page setup. Ik start altijd met cloth armor en pots, tenzij ik tegen rumble of cho sta. Tegen rumble en cho koop ik die goedkope MR cloak (vergeten hoe dat kreng heet

) + pots. Mijn build order is dan:
-Tear of the Godess
-Merc Threads
-Manamune
-Glacial shroud
-Spirit Visage
-Warmogs
-Frozen heart
-Banshees
Dan heb je endgame ongeveer 211 AD als ik het me goed herinner, 3,5k leven, 180 armor en 170 MR. Best wel tanky dus.
De skillprioriteit is: R->E->W->Q waarin ik E en W op gelijk level houd of E 1tje hoger.
Het idee van Yorick is dat je de tegenstander helemaal de lane uit moet pesten. Als het kan moet je altijd een W+E combo op je tegenstander doen en als hij staat te lasthitten Q+W+E + nog wat autoattacks. In het begin moet je nog wat zuinig zijn met mana, maar als je je tear hebt outsustain en outharass je ongeveer elke solo topper. Je ulti zet je in als je jungler bij je komt ganken, of als je bijna dood bent om een kans te krijgen je tegenstander low of dood te krijgen.
Ik heb vaak tegenover Nasus gestaan met Yorick en Nasus kan domweg niet genoeg lifestealen om mijn harass te overleven.
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:25:
[...]
Hoe speel je nou eigenlijk tegen Yorick?
Ik kan hem alleen maar pakken met trundle en dat zou de nummer 1 counter zijn.
Ik neem aan dat je hem early levels niet eens moet proberen te duelen tenzij je jungler ganked?
Vind hem zelf wel sterk maar kan hem niet echt spelen want ik vind hem te saai. Spam alles op cooldown en dat is het dan.
Ikzelf heb enorm veel moeite moet mordekaiser top want hij pusht veel te hard voor mij om fatsoenlijk te lasthitten. Als je jungler dan een beunhaas is ben je de rest van de game nutteloos. Kortom, een speler die je keihard onder de toren kan pushen wint het van Yorick.
[
Voor 35% gewijzigd door
Blaat op 29-03-2012 15:46
]
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.