[PC] League of Legends - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 68 ... 91 Laatste
Acties:
  • 175.648 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Wat is een leuke champion om te spelen als solo top of tank? Ben weer begonnen met LoL na lange tijd maar hang nu op lvl 14 en heb bijna genoeg punten om weer een champion te kopen..

Dacht zelf aan Renekton of Gragus waarvoor ik voorheen aan het sparen was voordat ik een break nam..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Jasper 99 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:29:
[...]

achja huilen kan die wel :P flamen op arme rammus e.d. ook. Maarja can't win em all gewoon zonde zulke potjes waar het 3 / 21 ofzo staat ...
Dat iemand slecht speelt tot daar aan toe. Dat het een premade rammus is en daarna hele tijd loopt te klagen dat ik ze gewoon de jungle laat invaden, is er teveel aan.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-09 20:02

psyy138

blackbulls.nl

bechown schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:35:
Wat is een leuke champion om te spelen als solo top of tank? Ben weer begonnen met LoL na lange tijd maar hang nu op lvl 14 en heb bijna genoeg punten om weer een champion te kopen..

Dacht zelf aan Renekton of Gragus waarvoor ik voorheen aan het sparen was voordat ik een break nam..
renekton is wel een leuke top champion maar gragas minder vind ik zelf. niet echt tanky genoeg.
garen of pantheon malphite nasus enz enz enz zijn ook leuke top champs

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thermisol
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09-2024

ja kan warwick pakken, vind ik altijd leuk om te spelen, al helemaal omdat jij je eigen veel healt, of udyr, die kan ook healen, maar ook stunnen beide champions zijn niet duur, maar wel sterk! en als je een echte tank wil kan je misschien Shen eens proberen, die healt zn eigen ook, kan teleporteren et z'n ulti, en je hebt geen last van mana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:12
speedzor schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:35:
[...]

Dat iemand slecht speelt tot daar aan toe. Dat het een premade rammus is en daarna hele tijd loopt te klagen dat ik ze gewoon de jungle laat invaden, is er teveel aan.
Fair enough, daar was ik het ook wel mee eens hoor die rammus was echt triest :P maar om het gelijk op premades (waar ik ook in zat) te schuiven is dan iets minder terrecht, al moet ik wel zeggen als dit de gemiddelde game is met een pre made in je team ja dan zou ik het ook slecht trekken :) !

Maar nee vandaag volgens mij sowieso een beetje een zure dag voor ranked mensen zijn in troll mode : 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-08 23:37

Solo top: Blitzcrank, Nasus, Renekton, Riven, Gangpank, Fiora, Wukong, Warwick en Shen.

Persoonlijk vind ik Riven leuk, maar het is belangrijk dat je goed gebruik maakt van je passive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
speedzor schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:35:
[...]

je had gewoon een pro fiddle nodig :+

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024

Ik vermaak mezelf altijd erg met Rumble op solo top, maar ik kom zelf erg weinig andere Rumble spelers tegen. Zelf speel ik hem tanky AP: boots + 3 pot --> hextech revolver --> giant's belt --> sorcerer's boots/Mercury's Treads (afhankelijk van hoe het gaat) --> belt uitbouwen naar rylai's als core, daarna afhankelijk van team composition meer focus op ap/mr/def.

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Azaruc schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:49:
[...]

Ik vermaak mezelf altijd erg met Rumble op solo top, maar ik kom zelf erg weinig andere Rumble spelers tegen. Zelf speel ik hem tanky AP: boots + 3 pot --> hextech revolver --> giant's belt --> sorcerer's boots/Mercury's Treads (afhankelijk van hoe het gaat) --> belt uitbouwen naar rylai's als core, daarna afhankelijk van team composition meer focus op ap/mr/def.
Ik probeer het ook af en toe, maar kom altijd een tryndamere tegen. Da's zo'n beetje een hard counter voor Rumble :(

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Azaruc schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:49:
[...]

rumble = Zeldzame champ maar dan ook nog een goede rumble is nog zeldzamer ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
Vicarious schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:50:
[...]

Ik probeer het ook af en toe, maar kom altijd een tryndamere tegen. Da's zo'n beetje een hard counter voor Rumble :(
Trynda is inderdaad niet echt fijn om tegen te spelen, maar met wat extra defense heb ik er toch meestal niet heel veel problemen mee.

Ik vind zelf Garen en Riven erg lastig om tegen te spelen op top, maar dat kan ook persoonlijke voorkeur zijn :p

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:P Counterpicking is the key. Als je top speelt moet je toch wel weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:53:
Klopt, maar ik speel meestal normal blind picks, dus dan zit counterpicking er niet echt in. Komt vooral omdat ik de laatste tijd veel te weinig speel. Als ik weer wat meer tijd heb zal ik me wat meer in de draft picks gaan verdiepen, maar meestal word ik dan in een rol als jungler of support 'gedwongen'.

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Azaruc schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:55:
[...]

Klopt, maar ik speel meestal normal blind picks, dus dan zit counterpicking er niet echt in. Komt vooral omdat ik de laatste tijd veel te weinig speel. Als ik weer wat meer tijd heb zal ik me wat meer in de draft picks gaan verdiepen, maar meestal word ik dan in een rol als jungler of support 'gedwongen'.
Same here. Meestal even snel een potje doen, en dan duurt draft pick me te lang. Zeker met al de huilende queuedodgers die gelijk leaven als hun favo champ gepicked of geband is.

En een fatsoenljike tryndamere maakt een rumble normaal gesproken helemaal af.

[ Voor 6% gewijzigd door Vicarious op 29-03-2012 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:53:
Hoe counterpick je als jij top eerst moet picken?

En een goede Rumble shit zo hard op Tryndamere pré 6 dat hij na level 6 geen probleem meer zou moeten zijn. Kite met E+W en deny last hitting met je Q. Een goede Rumble gaat dan ook ignite + armour runes en masteries vs een trynd. Vervolgens Tabis en een chainvest en het is gg voor trynd. Glasscanon build voor Rumble werkt uiteraard niet. Kiting is key.

Er zijn maar heel weinig echte melee counters voor Rumble (Yorick, maar die werkt zo'n beetje vs iedereen top en zijn harass is ranged). Heavy sustain bruisers zoals Udyr of WW gaan over het algemeen gelijk met hem op en worden freefarm lanes. Hetzelfde geldt voor champs als Lee Sin met gapcloser en sustain en champs als Mord die een hoop van zijn damage kunnen opvangen met hun schild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djengizz schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:47:
[...]

Hoe counterpick je als jij top eerst moet picken?

En een goede Rumble shit zo hard op Tryndamere pré 6 dat hij na level 6 geen probleem meer zou moeten zijn. Kite met E+W en deny last hitting met je Q. Een goede Rumble gaat dan ook ignite + armour runes en masteries vs een trynd. Vervolgens Tabis en een chainvest en het is gg voor trynd. Glasscanon build voor Rumble werkt uiteraard niet. Kiting is key.
Dan ben ik gewoon een hele slechte Rumble denk ik :P Ik gebruik standaard armor runes op Rumble top (magicpen red, armor yellow, ap/lvl glyphs en flat ap quints) maar ik krijg het niet voor elkaar. Hij spin2wint naar me toe en kan gelijk beginnen met hakken. Die exchange win ik niet dus ik doe mijn E en ren weg. Vervolgens doet tryndamere W en ben ik langzamer dan hij waarna hij weer vrolijk door kan hakken. Ik kan armor stacken wat ik wil, maar tegen die damage gecombineerd met zijn sustain, zeker zodra hij wriggles heeft, kan ik gewoon niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-09 13:25
Even een vraagje, gisteren yorick gespeeld met de volgende build:
maki pedant - 2 pots > tear + boots > mamamume > merc boots > frozen shard >force of nature > radiuns omen > ?????? (had frozenmallet).

Nu zat ik er aan te denken om ipv van een frozenmallet als laatste item een extra manamume te kopen, deze geeft toch weer 20 att, 350 extra mana, en ik dacht dat zijn passive stackte (de 2% dmg, niet +1000mana).

Kan iemand dit bevestigen voor mij? Of raad je me toch wat anders aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-09 20:02

psyy138

blackbulls.nl

Nivali schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:54:
maki pedant - 2 pots > tear + boots > mamamume > merc boots > frozen shard >force of nature > radiuns omen > ?????? (had frozenmallet).

Nu zat ik er aan te denken om ipv van een frozenmallet als laatste item een extra manamume te kopen, deze geeft toch weer 20 att, 350 extra mana, en ik dacht dat zijn passive stackte (de 2% dmg, niet +1000mana).

volgens mij is dat unique

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

ik pak met yorick meestal: meki > boots > manamune > spirit visage > Phage > Atma's > frozen mallet. Op die manier krijg je veel tankyness en je krijgt heel erg veel damage, frozen mallet zorgt dat je altijd op een carry can blijven en de extra ad van atma's zorgt dat je gruwelijk veel damage doet met je q en je minions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phronx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-07 13:39
De passive (2% of your maximum mana is converted to attack damage) is inderdaad Unique.

Zie: http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Manamune

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-06-2021
Nivali schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:54:

ik zou voor atmas impaler gaan als ik jou was, mijn build: maki +2 pots > merc threads > (die hamer met 20% chance slow) > frozen mallet > atmas > "hier kijk ik altijd, of Force of Nature/ Warmogs armor etc."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
Nutral schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:56:
ik pak met yorick meestal: meki > boots > manamune > spirit visage > Phage > Atma's > frozen mallet. Op die manier krijg je veel tankyness en je krijgt heel erg veel damage, frozen mallet zorgt dat je altijd op een carry can blijven en de extra ad van atma's zorgt dat je gruwelijk veel damage doet met je q en je minions.
Deze is interessant, ga ik proberen.
sjaggy schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:57:
[...]

ik zou voor atmas impaler gaan als ik jou was, mijn build: maki +2 pots > merc threads > (die hamer met 20% chance slow) > frozen mallet > atmas > "hier kijk ik altijd, of Force of Nature/ Warmogs armor etc."
Je haalt een maki, maar je maakt geen tear / manamume?
Of ben je deze vergeten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Djengizz als ik first pick ben (speel eigk alleen ranked dus is altijd draft) pak ik support voor lastpick, vraag hem welke die persoon wilt als je heroes banned, ban je morgana/shyvana/rammus en je counterpicked je eigen lane = GG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En voor diegene die solo top wilt spelen, beste tops zijn (nogsteeds) Irelia/ww/udyr/jax/shyvana. Maar ik zou voor quantiteit gaan (veel heroes kopen)zodat je je tegenstander altijd kan counteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 12:34
|k ben lvl 10. En ik heb Ash gekocht omdat ik die leuk vond spelen.

Wat is nu de beste tacktiek daarvoor. Top midden bottem?
Ik merk wel dat het een heel stuk beter speeld als er een healer naast me staat. (alleen solo op hoog lvl is lekker)

Maar ik kan nog niet zo goed vinden wat voor strategie ik op Ash moet gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Vicarious schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:51:
Dan ben ik gewoon een hele slechte Rumble denk ik :P Ik gebruik standaard armor runes op Rumble top (magicpen red, armor yellow, ap/lvl glyphs en flat ap quints) maar ik krijg het niet voor elkaar. Hij spin2wint naar me toe en kan gelijk beginnen met hakken. Die exchange win ik niet dus ik doe mijn E en ren weg. Vervolgens doet tryndamere W en ben ik langzamer dan hij waarna hij weer vrolijk door kan hakken. Ik kan armor stacken wat ik wil, maar tegen die damage gecombineerd met zijn sustain, zeker zodra hij wriggles heeft, kan ik gewoon niet op.
Misschien loop je teveel voor hem weg waardoor je te weinig Q damage doet en hem niet dwingt te sustainen? Ook slowed doet je Q evenveel damage en na je revolver zou je zelf ook aardig wat sustain moeten hebben.

Als hij spinned --> slow is jouw combo W, weglopen --> E -->Q en niet E --> W. Verder is A-move --> Q --> S(stop) erg handig om je Q te richten en toch uit range te blijven. Verder blijven kiten met Q en E combo's voor damage en slow, stutterstepping (animation cancelling / whatever) werkt goed met Q.
Oh, en de slow van je E stacked dus maak daar gebruik van.
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:03:
@Djengizz als ik first pick ben (speel eigk alleen ranked dus is altijd draft) pak ik support voor lastpick, vraag hem welke die persoon wilt als je heroes banned, ban je morgana/shyvana/rammus en je counterpicked je eigen lane = GG.
Ik schreef dan ook first pick voor top, niet first pick.

[ Voor 13% gewijzigd door djengizz op 29-03-2012 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 16:23
koning_nico schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:07:
|k ben lvl 10. En ik heb Ash gekocht omdat ik die leuk vond spelen.

Wat is nu de beste tacktiek daarvoor. Top midden bottem?
Ik merk wel dat het een heel stuk beter speeld als er een healer naast me staat. (alleen solo op hoog lvl is lekker)

Maar ik kan nog niet zo goed vinden wat voor strategie ik op Ash moet gebruiken
Op level 10 word er vaak nog niet zo heel veel tactiek gebruikt, maar Ashe is een typische AD carry, het beste zet je haar bot samen met een soraka / sona, ze kan tegen bepaalde champs ook wel op mid maar ze komt het beste uit de verf op bot voor zover ik weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
Vicarious schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:51:
[...]
Tryndamere moet een volle bar met fury hebben om het meeste damage te kunnen doen. Als je hem laat farmen/opladen van fury, doet hij meer damage als hij vervolgens zich op jou richt.

Zoals djengizz zei, je moet pre- level 6 hem harrassen. Zijn q healed dan niet zo veel, hij doet minder damage (zonder max fury) en hij is makkelijker te doden. Als je hem geen creeps en kills geeft, is hij waardeloos.

Pas wel op het het harrassen als Rumble, het is makkelijk om de lane teveel te pushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
  • Laatst online: 18-09 12:34
Xevoo schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:11:
[...]

Op level 10 word er vaak nog niet zo heel veel tactiek gebruikt, maar Ashe is een typische AD carry, het beste zet je haar bot samen met een soraka / sona, ze kan tegen bepaalde champs ook wel op mid maar ze komt het beste uit de verf op bot voor zover ik weet :)
Voor zover doe ik dat goed. Ga meestal bot. Maar wil wel een beetje met tacktiek spelen. Als je daar op tijd mee begin heeft dat later voordelen ;).
Merk ook dat Ash heel erg de infinity edge nodig heeft. Vanaf dat moment kan ik echt dmg doen die ertoe doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djengizz schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:09:
[...]

Misschien loop je teveel voor hem weg waardoor je te weinig Q damage doet en hem niet dwingt te sustainen? Ook slowed doet je Q evenveel damage en na je revolver zou je zelf ook aardig wat sustain moeten hebben.

Als hij spinned --> slow is jouw combo W, weglopen --> E -->Q en niet E --> W. Verder is A-move --> Q --> S(stop) erg handig om je Q te richten en toch uit range te blijven. Verder blijven kiten met Q en E combo's voor damage en slow, stutterstepping (animation cancelling / whatever) werkt goed met Q.
Oh, en de slow van je E stacked dus maak daar gebruik van.

[...]

Ik schreef dan ook first pick voor top, niet first pick.
Ik heb meestal geen revolver hoor pre-lvl 6 :o Na lvl 6 durf ik een 1v1 exchange helemaal niet aan vanwege zijn ulti. Dat kiten met Q kan ik (nog) niet, als ik wegloop doe ik inderdaad geen damage op hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:05:
En voor diegene die solo top wilt spelen, beste tops zijn (nogsteeds) Irelia/ww/udyr/jax/shyvana. Maar ik zou voor quantiteit gaan (veel heroes kopen)zodat je je tegenstander altijd kan counteren :)
Ik zou mijn favo solo top ook in dat rijtje willen zetten; Yorick.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Laatst online: 20-09 16:04
koning_nico schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:16:
[...]

Voor zover doe ik dat goed. Ga meestal bot. Maar wil wel een beetje met tacktiek spelen. Als je daar op tijd mee begin heeft dat later voordelen ;).
Merk ook dat Ash heel erg de infinity edge nodig heeft. Vanaf dat moment kan ik echt dmg doen die ertoe doet.
Gewoon lekker je tegenstander lastig vallen met volley en dergelijke en ze bij de creeps weghouden. Kan jij lekker farmen en zij niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
Wolf schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:20:
[...]

Check een paar posts boven je, daar vroeg ik hoe mensen yorick builde!
Hoe build jij 'm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hoe speel je nou eigenlijk tegen Yorick?
Ik kan hem alleen maar pakken met trundle en dat zou de nummer 1 counter zijn.
Ik neem aan dat je hem early levels niet eens moet proberen te duelen tenzij je jungler ganked?
Vind hem zelf wel sterk maar kan hem niet echt spelen want ik vind hem te saai. Spam alles op cooldown en dat is het dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:25:
[...]
Ik neem aan dat je hem early levels niet eens moet proberen te duelen tenzij je jungler ganked?
Vind hem zelf wel sterk maar kan hem niet echt spelen want ik vind hem te saai. Spam alles op cooldown en dat is het dan.
Als je een ervaren chogath bent pak je hem ook door middel van je passive, dus zijn minions healen je.
Daarnaast heb je een silence en een rupture en true damage feast :-)

Edit:
Nasus, die nu free 2 play is, kun je mooi je Q spammen op zen minions :-)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2012 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Nivali schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:25:
[...]

Check een paar posts boven je, daar vroeg ik hoe mensen yorick builde!
Hoe build jij 'm?
Ik heb zelf flat armor runes met een 0-21-9 mastery page setup. Ik start altijd met cloth armor en pots, tenzij ik tegen rumble of cho sta. Tegen rumble en cho koop ik die goedkope MR cloak (vergeten hoe dat kreng heet :P ) + pots. Mijn build order is dan:
-Tear of the Godess
-Merc Threads
-Manamune
-Glacial shroud
-Spirit Visage
-Warmogs
-Frozen heart
-Banshees

Dan heb je endgame ongeveer 211 AD als ik het me goed herinner, 3,5k leven, 180 armor en 170 MR. Best wel tanky dus.

De skillprioriteit is: R->E->W->Q waarin ik E en W op gelijk level houd of E 1tje hoger.

Het idee van Yorick is dat je de tegenstander helemaal de lane uit moet pesten. Als het kan moet je altijd een W+E combo op je tegenstander doen en als hij staat te lasthitten Q+W+E + nog wat autoattacks. In het begin moet je nog wat zuinig zijn met mana, maar als je je tear hebt outsustain en outharass je ongeveer elke solo topper. Je ulti zet je in als je jungler bij je komt ganken, of als je bijna dood bent om een kans te krijgen je tegenstander low of dood te krijgen.
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:37:
[...]

Edit:
Ik heb vaak tegenover Nasus gestaan met Yorick en Nasus kan domweg niet genoeg lifestealen om mijn harass te overleven.
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:25:
[...]

Ikzelf heb enorm veel moeite moet mordekaiser top want hij pusht veel te hard voor mij om fatsoenlijk te lasthitten. Als je jungler dan een beunhaas is ben je de rest van de game nutteloos. Kortom, een speler die je keihard onder de toren kan pushen wint het van Yorick.

[ Voor 35% gewijzigd door Blaat op 29-03-2012 15:46 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Vicarious schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:20:
Ik heb meestal geen revolver hoor pre-lvl 6 :o Na lvl 6 durf ik een 1v1 exchange helemaal niet aan vanwege zijn ulti. Dat kiten met Q kan ik (nog) niet, als ik wegloop doe ik inderdaad geen damage op hem.
Nee, die revolver komt later en zeker vs een trynd waar je waarschijnlijk armor tegen wilt rushen.
Dat je die post level 6 exchanges verliest is waarschijnlijk omdat tryn te veel vrijheid heeft gehad pré 6 en is in dat geval ook logisch.

Misschien moet je gewoon eens met iemand een zooitje customs doen waar je deze matchup oefent tot zeg level 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djengizz schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:39:
[...]

Nee, die revolver komt later en zeker vs een trynd waar je waarschijnlijk armor tegen wilt rushen.
Dat je die post level 6 exchanges verliest is waarschijnlijk omdat tryn te veel vrijheid heeft gehad pré 6 en is in dat geval ook logisch.

Misschien moet je gewoon eens met iemand een zooitje customs doen waar je deze matchup oefent tot zeg level 6.
Mjah misschien wel, maar ik vraag me ook af of het de moeite waard is. Zoveel tijd om te spelen heb ik niet, en Rumble is voor mij blijkbaar gewoon lastig. Met Warwick, Udyr, Nasus en Galio kan ik me over het algemeen prima redden op top. Ik denk dat ik me dan beter daarop kan concentreren als ik een keertje solo top kan spelen, want meestal is die lane toch binnen de seconde geclaimd als ik een game in ga.

edit: over TEGEN Yorick spelen: ik probeer hem altijd oom te krijgen door middel van sustain. De meeste yoricks spammen hun E en liefst ook nog die slow erbij, dan zitten ze vaak zo zonder mana. De harass die hij daarmee doet kun jij weer bij healen met bijv. turtle stance op udyr of je Q en innate lifesteal op warwick terwijl zijn mana een stuk minder snel regent. En een Yorick zonder mana is waardeloos.

Tevens pusht yorick door zijn aoe-damage vaak zijn lane, dus ganks van je jungler vragen!

[ Voor 22% gewijzigd door Vicarious op 29-03-2012 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Udyr speel ik ook niet vind ik geen leuke champ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 08:58
Heeft iemand van jullie wel is Xin Zhoa gespeeld?

Is hij een Top of Bot hero?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:37:
[...]

Als je een ervaren chogath bent pak je hem ook door middel van je passive, dus zijn minions healen je.
Daarnaast heb je een silence en een rupture en true damage feast :-)

Edit:
@hierboven, beter lezen aub ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chronos
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 10:53
Wordt amper gespeeld, maar als hij gespeeld wordt in Jungle over het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:55:
[...]

Udyr speel ik ook niet vind ik geen leuke champ.
Zie hierboven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Rendiertje schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:56:
Heeft iemand van jullie wel is Xin Zhoa gespeeld?

Is hij een Top of Bot hero?
xin zhao => junglen die handel ! ! !
en gewoon de man zijn !
hier is een motiverend filmpje

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ON-6vYobie4]

hier is een build :
dagger => black cleaver
beserkers
phantom dancer
infinity edge
ghostblade
bloodthirster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 08:58
Ik zag laats (gister of eergister) op youtube TSM Dyrus die ermee ging top lanen, en hij toen dik won...

Ik moet zeggen dat zijn tegenstander ook niet heel erg goed speelde maar toch,,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thermisol
toen ik nog met xin speelde (andere account <30) carryde ik altijd erg hard. probleem alleen is dat je op lvl 30 te hard gefocust wordt. die build is ook veelste squishy ik zou hem zo bouwen:

dagger
mercs
zeal
blackcleaver
warmogs
phantomdancer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
je bent dan idd wel squishy maar je moet dan ook niet initiaten ik speel xin als een assasin
gewoon er inspringen en zorgen dat de vijand jou niet gaat focussen en dan damage pompen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja sorry ik had een ander verhaal getyped dan precies hetzelfde maar blijkbaar iets fout gegaan.
Warwick heb ik geprobeerd maar ik vind het niet goed werken je word door yorick in je tower gepushed en verliest daar cs gezien ww niet goed is om onder tower te last hitten daar.
Ook heeft hij de eerste paar level best wel kans om jouw te killen en jij bijna niks hem te pakken.
Jungler om ganks vragen in solo que daar kan je niet op bouwen de ene keer lukt dat andere keer word je na 30 minuten geflamed dat je je lane verloren hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:27

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Xin als assasin spelen, kun je beter Talon nemen, die heeft een escape en heeft in tegenstelling tot Xin scaling.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Fanatic_FS schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:35:
Xin als assasin spelen, kun je beter Talon nemen, die heeft een escape en heeft in tegenstelling tot Xin scaling.
ja ok maar dan gewoon niet escapen met die bloodthirster en met xin zijn passive kan je gewoon in het gevecht blijven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om Xin goed te kunnen spelen heb je de juiste verhouding nodig tussen attack speed, health, lifesteal (beetje) en damage.
Kost best veel farm hoor :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Een vriend van me speelde gisteren Xin top, érg goed potje, daarna kwam hij top tegen 2 man, toen was het wat minder :9 uiteindelijk toch nog een goede score gekregen maar we kregen het niet gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:37:
Om Xin goed te kunnen spelen heb je de juiste verhouding nodig tussen attack speed, health, lifesteal (beetje) en damage.
Kost best veel farm hoor :o
pff health haalt alle spanning weg van low HP in een gevechr blijven en lifestealen voor je leven xD
is gewoon te grappig ik laat altijd het hele skype gesprek lachen als ik met een fed xin zhao een 1 v 3 begin en dan gewoon op de tank mep om terug mijn leven vol te krijgen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:39:
[...]

pff health haalt alle spanning weg van low HP in een gevechr blijven en lifestealen voor je leven xD
is gewoon te grappig ik laat altijd het hele skype gesprek lachen als ik met een fed xin zhao een 1 v 3 begin en dan gewoon op de tank mep om terug mijn leven vol te krijgen xD
Waarom zou je vol op een tank gaan meppen? is super dom eigenlijk, tanks hebben vaak de meeste armor en zullen dus ook de minsta damage ontvangen. Minder damage = minder lifesteal dus sneller dood. Focus ALTIJD de AD/AP of de andere squishy, mensen die tanks focussen moeten het spel echt deleten *raged toch een beetje*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door xin zen passive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
sjaggy schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:42:
[...]

Waarom zou je vol op een tank gaan meppen? is super dom eigenlijk, tanks hebben vaak de meeste armor en zullen dus ook de minsta damage ontvangen. Minder damage = minder lifesteal dus sneller dood. Focus ALTIJD de AD/AP of de andere squishy, mensen die tanks focussen moeten het spel echt deleten *raged toch een beetje*
ja ok maar ik doe het voor de lol he :P
dan zie je mij gewoon op die tank meppen en geen damage doen
en tegelijkertijd zitten er nog 2 op mij te meppen en ik ga maar niet dood het is te grappig om niet te doen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgana met Clarity is gewoon niet uit de lane te krijgen. Gisteren pas na twintig minuten mijn eerste recall gedaan, maar eigenlijk alleen om mijn 5000 gold te besteden :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thermisol
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:00:
Morgana met Clarity is gewoon niet uit de lane te krijgen. Gisteren pas na twintig minuten mijn eerste recall gedaan, maar eigenlijk alleen om mijn 5000 gold te besteden :D.
haha klopt. geld ook voor swain, alleen dan in mindere mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swain heeft in sommige situaties een betere burst dan morgana =)
Alleen als je Morg ulti dubbel plaats zit je gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
oooow jah deze was ook grappig xD ! !
ongelofelijke troll build met xin en was gewoon dikke ownage :P
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/mW9J

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_De_Beer
  • Laatst online: 19-09 14:15
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:00:
Maarja, dan heb je ook geen dragon control meer en ben je veel meer vatbaar voor ganks...

Ik ben nu non stop viktor aan het spelen, vind hem zo'n geweldige champion :D Vanavond misschien maar eens in ranked proberen...

[ Voor 14% gewijzigd door Bas_De_Beer op 29-03-2012 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bas_De_Beer schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:14:
[...]

Maarja, dan heb je ook geen dragon control meer en ben je veel meer vatbaar voor ganks...
Niet als je niet hard pushed. Gewoon maximaal tot de eerste 'muur', dus niet voorbij de bushes. En mocht dat toch gebeuren, dan ga ik snel de jungle in en farm ik wolfs en wraiths en ga ik weer terug naar de lane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:29:
[...]

Niet als je niet hard pushed. Gewoon maximaal tot de eerste 'muur', dus niet voorbij de bushes. En mocht dat toch gebeuren, dan ga ik snel de jungle in en farm ik wolfs en wraiths en ga ik weer terug naar de lane.
Totdat je een mid tegen krijgt die stopt met het hitten van minions en 1 minion achterstand laat uitbouwen tot een mooie pushende lane en vervolgens de minions constant bij zijn eigen muurtje houd.

Ik vind dat trouwens een van de boeiendste aspecten van laning. De minion wave zo krijgen dat de tegenstander zich onveilig voelt terwijl jij wel veilig bent.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2012 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

Maar als je diegene dan gankt/killt of de wave even hard met aoe pusht dan verliest hij ze weer aan de tower of moet hij de minions tanken en heb jij een opening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nutral schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:41:
Maar als je diegene dan gankt/killt of de wave even hard met aoe pusht dan verliest hij ze weer aan de tower of moet hij de minions tanken en heb jij een opening.
Net zo hard terug pushen. En als dat niet gaat zo min mogelijk farm verliezen onder de turret.
Soms farmed het onder een turret makkelijk als voor degene met een grote minion wave aangezien dan de minions een hoop pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de river goed gewarded is en je ziet ook op de map dat niemand in de buurt is, dan kun je wel redelijk veilig als Morgana zijnde je W planten en zo weer een hoop gold binnenhalen. Vervolgens verliest je tegenstander veel minions aan de turret en zelfs met Q+W kun je vervolgens schade brengen en je minions breken de turret.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een kut community is het toch ook. Speel nu graag nautilus mid. Werkt best lekker hij burst aardig goed en heeft superveel cc. Maar de afgelopen 3 games is het gelijk als ik hem pick: OK TROLL REPORT. en dan heb ik bijvoorbeeld een eve in mijn team met promote. Nu heb ik double jungle en geen toplane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 18:37:
Wat een kut community is het toch ook. Speel nu graag nautilus mid. Werkt best lekker hij burst aardig goed en heeft superveel cc. Maar de afgelopen 3 games is het gelijk als ik hem pick: OK TROLL REPORT. en dan heb ik bijvoorbeeld een eve in mijn team met promote. Nu heb ik double jungle en geen toplane.
Dan moet je beter uitleggen waarom het niet troll is.

Wat kan een nautiliss eigenlijk doen tegen een brand/annivia/cassiopeia?

Volgens mij is hij redelijk melee heavy en word je van alle kanten kapot geblazen / of krijg je veel minder cs.

Het lijkt me niet een midchamp om solo que mee te spelen. Op zijn minst duo que met een jungler en het liefste een volledig team eromheengebouwd die zelf dan wat minder tanky is en wat meer schade kan doen.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2012 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_De_Beer
  • Laatst online: 19-09 14:15
Hihi, AP kog in arab is zo leuk :D Constant 600 damage spammen op een 1 seconde cooldown vanaf een ellelange afstand... Helaas hadden we wel een veigar in het andere team die me kon 1 shotten met z'n ult, maar daar had die meestal de kans niet voor ;)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ik1tU.png
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:29:
[...]

Ja, in lane werkt het wel- Maar wat nou als de tegenstanders drag gaan doen, daar kun je dus helemaal niks tegen in brengen... Als de tegenstander jouw jungle invade, kun je ook niet helpen etc.

[ Voor 69% gewijzigd door Bas_De_Beer op 29-03-2012 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:05:
oooow jah deze was ook grappig xD ! !
ongelofelijke troll build met xin en was gewoon dikke ownage :P
[afbeelding]
Een bot game? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pouletkuif
  • Laatst online: 16-09 21:43

pouletkuif

Vul hier Uw ondertitel in.

Your leaver penalty is level 2 for repeatedly leaving games in progress or idling. Abandoning your team ruins the experience for everyone. If you do not correct this trend, more severe disciplinary action will be taken.

kreeg ik op mijn inlogscherm, nadat ik gister was gebanned voor de rest van de dag (2 leaves in één week...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01:04
And... in the category: "total fuck up team" we have:
Afbeeldingslocatie: http://i238.photobucket.com/albums/ff97/Craven1987/omfg.png

Wat moet ik hier nou mee :X . Na 45 minuten 2 teamleden die nog steeds niet lvl 18 zijn... Ik deed als tank verreweg de meeste damage. Maar zelfs met de berg armor die ik aan het stacken was was er nog geen houden aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 19:12:
[...]

Dan moet je beter uitleggen waarom het niet troll is.

Wat kan een nautiliss eigenlijk doen tegen een brand/annivia/cassiopeia?

Volgens mij is hij redelijk melee heavy en word je van alle kanten kapot geblazen / of krijg je veel minder cs.

Het lijkt me niet een midchamp om solo que mee te spelen. Op zijn minst duo que met een jungler en het liefste een volledig team eromheengebouwd die zelf dan wat minder tanky is en wat meer schade kan doen.
Nou, zijn ratios zijn vrij goed. Je hebt veel meer cc dan de genoemde mids. Daardoor zijn ganks van de jungler bijna altijd succesvol en dragon controleren kan ook heel lekker.
Farmen is vrij gemakkelijk zeker tegen je turret je cleared waves vrij snel. En je early game gaat er flink op vooruit als team invaden mag geen probleem zijn.
Tegen cassio zou ik niet spelen met een melee maar dat doe je ook niet met fizz.
Voordeel is ook dat je tegenstander niet precies weet hoe sterk je nou bent.
Gebruik wel magic resist quints en scaling blues want je gaat natuurlijk niet alles wat de tegenstander aan harass op je gooit kunnen dodgen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2012 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Hoe houden jullie haren op je hoofd?? Want ik word soms echt zo gefrustreerd.. Ik word gevraagd om solo top op kennen te gaan.. Dus ik sta daar tegenover AD Sion en Poppy (later bleek het ook premade alhoewel dat niet altijd iets zegt) en ze gunnen me echt geen meter ruimte..

Dus ik vraag om hulp en geen reactie.. Op level 4 beginnen ze al met mij te towerdiven.. Terwijl de jungler (Master Yi) lekker rondjes blijft lopen in het boss zonder ook maar 1 poging te doen tot ganken..

Dus rond level 8 sta ik op 0/4/0 omdat ze me gewoon onder mijn turret doodslaan.. En begint het mid gevecht.. Eerste reactie? WHO F*CKING FED SION???? Vervolgens staat die gast zelf met GP tov Sion die zijn ulti active heeft waardoor die dood ging.

Langzaam vecht ik mezelf terug en sta op den duur op iets van 10/8/15 en blamen ze mij voor het feeden van Sion.. terwijl ze zelf allemaal met scores als 5/15/10 etc eindigen.....

Wat ik trouwens niet snap is dat als ik iemand bij zijn turret aanval dan gaat de turret altijd direct op mij (ook al staan er minions).. Maar die Poppy en Sion konder me gewoon onder mijn turret aanvallen die gewoon op hun minions bleef schieten??

[ Voor 12% gewijzigd door Uhmmie op 29-03-2012 22:41 ]

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stond je niet te ver van je turret af?

als JIJ buiten turret range staat maar ze vallen je aan terwijl ze zelf binnen turret range staat zal de turret niets doen. Jij moet binnen turret range staan evenals de enemy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pouletkuif schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 19:54:
Your leaver penalty is level 2 for repeatedly leaving games in progress or idling. Abandoning your team ruins the experience for everyone. If you do not correct this trend, more severe disciplinary action will be taken.

kreeg ik op mijn inlogscherm, nadat ik gister was gebanned voor de rest van de dag (2 leaves in één week...)
Mooi werk van Riot. Fijn dat ze wat strenger zijn geworden. 2 leaves in een week is veel te veel. Ik heb er op m'n EU account geloof ik 4 in 2 jaar, waarvan 2 door Riot servers die fucked up deden en 2 door Tele2 brainfarts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pouletkuif schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 19:54:

Lijkt me geheel terecht.. Of denk je daar zelf anders over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 23:52:
[...]

Mooi werk van Riot. Fijn dat ze wat strenger zijn geworden. 2 leaves in een week is veel te veel. Ik heb er op m'n EU account geloof ik 4 in 2 jaar, waarvan 2 door Riot servers die fucked up deden en 2 door Tele2 brainfarts.
Ik heb er 8 waarvan denk ik 2 echte quits van mijn kant. In eentje daarvan was het een 4-man premade team die mij met 4 man af zat te zeiken terwijl hun eigen twitch 0/8 ofzo ging en bij eentje had ik een noodgevalletje thuis (kleine was gevallen ofzo, weet niet meer precies).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Skarner, Maokai en Morgana zijn in de sale!

Heel toevallig want ik hoopte op een Jungle Sale: Skarner, Maokai en Lee Sin...

Vorige week net voor 40 euro aan Riot Points gekocht dus dat komt uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wildcardxl schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 09:06:
Skarner, Maokai en Morgana zijn in de sale!

Heel toevallig want ik hoopte op een Jungle Sale: Skarner, Maokai en Lee Sin...

Vorige week net voor 40 euro aan Riot Points gekocht dus dat komt uit :)
Skarner en Maokai zijn beide zeer snelle junglers. Maokai kan wat beter ganken, Skarner deelt lategame wat meer damage uit en zijn ulti kan tegen bepaalde teamcomps of bepaalde fed champions erg handig zijn. Beide in ieder geval zeer veelzijdig, kun je je nauwelijks een buil aan vallen. Maokai kun je zelfs nog mid (tanky AP) of bot (kill lane) gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 09:11:
[...]

Skarner en Maokai zijn beide zeer snelle junglers. Maokai kan wat beter ganken, Skarner deelt lategame wat meer damage uit en zijn ulti kan tegen bepaalde teamcomps of bepaalde fed champions erg handig zijn. Beide in ieder geval zeer veelzijdig, kun je je nauwelijks een buil aan vallen. Maokai kun je zelfs nog mid (tanky AP) of bot (kill lane) gebruiken.
Maokai jungle gisteren gespeeld opnieuw, blijft me favoriet. Opmerkelijk hoe weinig mensen weten wat die ulti eigenlijk doet. Waren zwaar aan het verliezen en wonnen plots een teamfight aan baron omdat we mooi allemaal in de vortex bleven en onze focus echt goed was. Potje alsnog kunnen omdraaien en 5 minuten later stonden we aan hun nexus.

Potje erna jungle alistar. Wat.. een .. beest.. 1-0-4 na 5 minuten, de mid 2 kills op een schoteltje afgeleverd en top+botlane een mooie early voorsprong gegeven. Speel hem ook het liefst met de matador skin, dan hoor ik telkens 'olééé' als ik flash+headbut+pulverize :]

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2012 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 09:35:
[...]

Maokai jungle gisteren gespeeld opnieuw, blijft me favoriet. Opmerkelijk hoe weinig mensen weten wat die ulti eigenlijk doet. Waren zwaar aan het verliezen en wonnen plots een teamfight aan baron omdat we mooi allemaal in de vortex bleven en onze focus echt goed was. Potje alsnog kunnen omdraaien en 5 minuten later stonden we aan hun nexus.

Potje erna jungle alistar. Wat.. een .. beest.. 1-0-4 na 5 minuten, de mid 2 kills op een schoteltje afgeleverd en top+botlane een mooie early voorsprong gegeven. Speel hem ook het liefst met de matador skin, dan hoor ik telkens 'olééé' als ik flash+headbut+pulverize :]
Hehe die maokai ulti soakt behoorlijk wat damage EN kan daarna ook nog eens flinke damage uitdelen. Als ze daar allemaal in blijven vechten kan dat inderdaad een teamfight omdraaien in jouw team's voordeel. Het is alleen lastig om er een beetje veel mensen in te krijgen aangezien je die cirkel niet kan verplaatsen zoals bijv. bij Kennen's ulti.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:08:
[...]

Hehe die maokai ulti soakt behoorlijk wat damage EN kan daarna ook nog eens flinke damage uitdelen. Als ze daar allemaal in blijven vechten kan dat inderdaad een teamfight omdraaien in jouw team's voordeel. Het is alleen lastig om er een beetje veel mensen in te krijgen aangezien je die cirkel niet kan verplaatsen zoals bijv. bij Kennen's ulti.
De meeste mensen zijn dom genoeg om erin te blijven staan als je team zich in en rondom de cirkel begeeft. Of ze rennen abrupt allemaal als kippen zonder kop een andere kant op zodat je carry ze 1 voor 1 kan oppikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
Gisteren had mijn tegenstander een Caitlyn & Lux bot. Dat is een behoorlijk sterke combo, de Ashe & Trundle waren er niet tegen opgewassen.

0/5/0 Trundle na ongeveer 10-20 minuten... En maar niet willen surrenderen =_=

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xeiji schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:20:
Gisteren had mijn tegenstander een Caitlyn & Lux bot. Dat is een behoorlijk sterke combo, de Ashe & Trundle waren er niet tegen opgewassen.

Trundle is dan ook een verschrikkelijke botlaner zonder gapcloser en volledig melee. Die wordt helemaal kapotgeschoten door die 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devastator
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-09 11:55

Trundle op bot is ook niet heel erg handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n

" Welcomme to summoners Rift ! "
the place where brainless idiots and 10-year old's fuck up your game :)

ik stond gisteren ook tegen zo een leuke team comp

sion => stun
taric => stun
riven => stun
leona => stun
udyr => stun

echt verschrikkelijk irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Was zojuist de stream van Nhat Nguyen aan het bekijken.

Ze hadden de nexus gedestroyed en vervolgens gingen ze op het laatste moment surrenderen:S WTF, werd nog een defeat ook, ze lagen helemaal dubbel achter de webcam:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
Tja, als Trundle had aangegeven dat hij niet kon supporten dat had ik de jungle wel afgestaan en support gespeeld. Normaal gesproken neem je aan dat mensen weten wat ze doen :\

Het had ook niet veel zin toen hij mijn jungle in begon te pikken om zijn achterstand in de halen, bijna geen exp meer voor mij :\ Moest Lee top de hele tijd helpen omdat hij geen mr had gekocht tegen Singed dus kon ook niet eens bot ganken. Geen missing call van mid hielp ook niet echt.

De is de voornaamste reden voor het verliezen van een match: een opeenstapeling van fouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Hmm, ik heb Maokai net gekocht afgelopen week, kan ik gewoon een mailtje sturen naar support@riotgames.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xevoo schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:54:
Hmm, ik heb Maokai net gekocht afgelopen week, kan ik gewoon een mailtje sturen naar support@riotgames.com?
Direct ticket aanmaken op de support-site gaat waarschijnlijk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
heb je RP gebruikt ?
en waneer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devastator
Krijg je tegenwoordig RP terug als iets daarna in sale is ? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:55:
[...]

Direct ticket aanmaken op de support-site gaat waarschijnlijk sneller.
ik heb het je al gezegd support@riotgames.com
is een e-mail dat alles forward naar een ticketing systeem het komt op hetzelfde neer als een ticket op de site aanmaken :F
koppige jongen ben jij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Maokai op 27-3 gekocht voor 975 RP

Ik had met Leona toen ook al hetzelfde maar toen niets mee gedaan...

Als ik het terug krijg dan kan ik mooi de skin van Vayne kopen :) Toch wel mijn favo AD carry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Devileye schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:56:
[...]

Krijg je tegenwoordig RP terug als iets daarna in sale is ? :O
als je een paar dagen voor een sale een champ hebt gekocht met RP krijg je het verschil terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devastator
Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:58:
[...]

als je een paar dagen voor een sale een champ hebt gekocht met RP krijg je het verschil terug :)
Al had ik dat geweten, had ik nog een hoop RP gehad .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Hmm.. al 4000RP besteed in maart :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:57:
[...]

ik heb het je al gezegd support@riotgames.com
is een e-mail dat alles forward naar een ticketing systeem het komt op hetzelfde neer als een ticket op de site aanmaken :F
koppige jongen ben jij :+
En hoe ga je zonder support account die ticket tracken? Hoe verzamel je al je eerdere tickets gemakkelijk? Ik heb al eerder dingen gehad waar ik vorige tickets als referentie gebruikte. De keren dat ik de mail gebruikte moest ik gewoon wachten op een reply en kon ik neit zien of het uberhaupt al in behandeling was/bekeken werd.

E-mails worden overigens handmatig overgetikt in de ticket-portal, dus duurt langer. Hoe vullen ze anders alle velden in van summoner name, server, type probleem etc. Die ticket portal leest niet magisch alle info uit en plakt het in de juiste velden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:03:
[...]

En hoe ga je zonder support account die ticket tracken? Hoe verzamel je al je eerdere tickets gemakkelijk? Ik heb al eerder dingen gehad waar ik vorige tickets als referentie gebruikte. De keren dat ik de mail gebruikte moest ik gewoon wachten op een reply en kon ik neit zien of het uberhaupt al in behandeling was/bekeken werd.

E-mails worden overigens handmatig overgetikt in de ticket-portal, dus duurt langer. Hoe vullen ze anders alle velden in van summoner name, server, type probleem etc. Die ticket portal leest niet magisch alle info uit en plakt het in de juiste velden.
Your request (#XXXXXXXX) has been received, and is being reviewed by our support staff.

Edit:
Verzamelen in een aparte map binnen je mail?
Of een riot@eigendomein.nl aanmaken :P

Qua koppelen aan account, misschien kijken ze in hun database welke mail bij welk account hoort? ze hebben de info toch al.

Als hier op mijn stage een mail naar de helpdesk word verstuurd komt hij er ook automatisch in te staan.
Naam ticket = onderwerp van de mail

[ Voor 18% gewijzigd door Xevoo op 30-03-2012 11:09 ]

Pagina: 1 ... 68 ... 91 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.