[PC] League of Legends - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 67 ... 91 Laatste
Acties:
  • 175.650 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:58:
Hoe kom je aan zon lucky streak? Ik heb denk ik al 40 potjes mijn lane hard gewonnen dragons geforced etcetera. Maar ik blijf altijd ongeveer 50/50 gaan in wins loss omdat mijn team zo slecht is. Zat denk ik 300 games tussen de 1600 -1700 in maar nu ben ik afgelopen weekend teruggetrolled naar 1450 elo. En ik heb op de een of andere manier altijd dat de lane waar ik geen invloed op kan uitoefenen zo hard verliest dat de game onwinbaar word.
Short term variance

Overigens wordt die het hoogst als je in de buurt komt van je ware ELO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:00:
[...]

Short term variance

Overigens wordt die het hoogst als je in de buurt komt van je ware ELO.
Mua rond 1600 vond ik de spelers nou ook niet zo geweldig maar ik heb er natuurlijk ook wel slechte potjes tussen zitten. En iedereen vind zichzelf natuurlijk beter dus ik denk dat ik na echt minstens 200 potjes daar ene beetje op en neer gebounced te hebben dat ik daar dan wel ongeveer thuis zal horen. Maar nu ik zelfs onder de 1500 gedropped bent is het gewoon echt dramatisch niveau. Kan een lane 3x ganken zodat zijn tegenstander 0-3 staat en nog verliest hij zijn lane binnen 5 minuten enzovoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thermisol
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09-2024
ik heb ook iets gehoord hier over hidden elo, iets wat je opbouwd met je stats van normal games (geen ranked) is dit waar? en heb je misschien een tooltje dat je dit kan zien ? als het waar is natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Bedoel ik ook. Als jij 300 games rond de 1600-1700 zat is dat waarschijnlijk rond je ware ELO.

Je losing streak nu is short term variance. Het goede nieuws is dat dit net zo goed in jouw voordeel kan uitpakken maar daar heb je nu alleen ff niks aan :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-08 23:37
thermisol schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:05:
ik heb ook iets gehoord hier over hidden elo, iets wat je opbouwd met je stats van normal games (geen ranked) is dit waar? en heb je misschien een tooltje dat je dit kan zien ? als het waar is natuurlijk
Dit denk dat dit waar is. Ik kon bijvoorbeeld bijna geen trolls/afk meer tegen in normal. Ook kun je op http://www.lolstatistics.com de elo changes op normal zien. Of dit is gewoon een slechte fout van de site natuurlijk.

[Edit]
Een alternatief is http://www.lolking.net die sneller laad, update en extra functies aanbied.

[ Voor 13% gewijzigd door Xeiji op 28-03-2012 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
die http://www.lolstatistics.com van mij is daarzo zwaar outdated.
ik heb nou geklikt op updaten maar het schiet niet hard op

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op die website geeft ie bij mij dit aan op normals:

W W/L K/D LE
Unranked 755 1.20 5.61 20

Jup I know 20 leaves, soms dan kom je bij van die mensen en dan gaat alles even net een stapje te ver.
Overigens zal ik nooit leaven wanneer ik weet dat we nog een kans maken, zo'n oetlul ben ik niet. Als ik weet dat mijn team late-game over de tegenstander heen gaat lopen zul je mij bij een slechte early/mid-game echt niet zien leaven. Zo vaak leave ik dan ook weer niet gezien de aantal matches die ik gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
dit vind ik wel leuk aan die site :D
Afbeeldingslocatie: http://www.lolstatistics.com/signature/eu/22249792/221

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
The results of normal games count towards the Summoner's Win / Lose / Leaves score. Additionally, your Elo is changed according to the result, you earn points if you win and lose some if you lose.
Bron: http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Normal_game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 16:23
Volgens die website ben ik nog level 3 xD en ik ben ondertussen toch echt wel level 30 XD

Zie nergens update staan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoMiNaTiOnZ
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-02 14:18
Bij mij bestaat mijn account niet eens :S

Gevonden maar toch klopt er iets niet maar wat :)

Afbeeldingslocatie: http://www.lolstatistics.com/signature/eu/21615744/6

[ Voor 60% gewijzigd door DoMiNaTiOnZ op 28-03-2012 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaemonAngel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-02 14:42
Je moet het juist typen, en het is je player name volgens mij, niet je acc name.

Vind het wel lache bij mij.
Ik ga pak minder dood dan ik kill, maar mijn win loss rate is maar net over het randje. Dus fucking lamers in het team confirmed :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
Zoals blamauci al zei, de lolstatistics is zwaar outdated. Ze herkennen bijv. geen dominion games.

Het laden duurt inderdaad lang als je nog niet in hun database staat en er een is knop genaamd "Update Statistic" om je stats te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die samen willen spelen:

llovesoccerx7 als je wil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.Lolking.net staat alles ook en updated met goede matchhistory.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2012 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoMiNaTiOnZ
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:38:
www.Lolking.net staat alles ook en updated met goede matchhistory.
Je bent te snel ;)

[ Voor 8% gewijzigd door DoMiNaTiOnZ op 28-03-2012 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was er niet onlangs nog zo een gepasseerd waar je je hidden normal elo kon zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.lolstatistics.com/signature/eu/19566261/138

cool!

@ corvuz hierboven
Die site hebben ze weer offline gehaald door te hoge tarric, ze gaan het nu in applicatie vorm maken.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2012 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:43:
[afbeelding]

cool!

@ corvuz hierboven
Die site hebben ze weer offline gehaald door te hoge tarric, ze gaan het nu in applicatie vorm maken.
ik troll te veel xD daarom dat ik zoveel losses heb :P ik speel nog altijd voor de fun in normals ik hoef niet specifiek te winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoMiNaTiOnZ
Xeiji schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:35:
Zoals blamauci al zei, de lolstatistics is zwaar outdated. Ze herkennen bijv. geen dominion games.

Het laden duurt inderdaad lang als je nog niet in hun database staat en er een is knop genaamd "Update Statistic" om je stats te updaten.
Jah, hij werkt nu ook bij mij (deels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:46:
[...]ik troll te veel xD daarom dat ik zoveel losses heb :P ik speel nog altijd voor de fun in normals ik hoef niet specifiek te winnen
u mad?

Afbeeldingslocatie: http://www.lolstatistics.com/signature/eu/29549506/76

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapstok!
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-09-2021
Afbeeldingslocatie: http://www.lolstatistics.com/signature/eu/24699270/3

Hmm dat moet veel beter X)
Beetje kutte stats tbh:S

League of Legend EUW: Tristanar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

38 leaves hierboven. 8)7 Hoe vaak ben je dan al niet gebanned?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2012 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 17:03:
Waarschijnlijk vrij weinig. LoL is veel te soepel met dat soort dingen. Heb wel eens mensen reported die er 50+ op een totale gamecount van 600-700 hadden. Ik zou zeggen na 3 keer binnen een relatief korte tijd een weekje tempban, na 5 keer een maand en na 10 keer permanent opbokken met je Windows 95 dialup en/of kleutergedrag.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2012 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 17:13:
[...]

Waarschijnlijk vrij weinig. LoL is veel te soepel met dat soort dingen. Heb wel eens mensen reported die er 50+ op een totale gamecount van 600-700 hadden. Ik zou zeggen na 3 keer binnen een relatief korte tijd een weekje tempban, na 5 keer een maand en na 10 keer permanent opbokken met je Windows 95 dialup en/of kleutergedrag.
het probleem is volgens mij dan weer dat ze riskeren een deel van hun playerbase te verliezen
maar ik vind persoonlijk ook wel dat ze hier veel strenger mogen op zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 17:13:
[...]

Daar faalt het systeem wel ff hard zeg. Op bijna 400 games bijna 40 leaves. Belachelijk. Dat is 1 op 10 zon beetje :X |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

Inderdaad, ik vind ook wel dat er hard opgetreden mag worden tegen leaves, vooral ragequits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 17:17:
[...]

het probleem is volgens mij dan weer dat ze riskeren een deel van hun playerbase te verliezen
maar ik vind persoonlijk ook wel dat ze hier veel strenger mogen op zijn
Het zou kwaliteit over kwantiteit moeten zijn. Het aantal dat "fk u i go mid or feed/afk" of uberhaupt vanuit Azie met 999 ping rondhuppelt en de hele tijd [][][][][][][][][][[][][][][][][][] spammed en om de 2min dced koopt merendeels waarschijnlijk toch geen RP. Dat soort lui zou ik dan liever kwijt dan rijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-06-2021
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 17:20:
[...]

Het zou kwaliteit over kwantiteit moeten zijn. Het aantal dat "fk u i go mid or feed/afk" of uberhaupt vanuit Azie met 999 ping rondhuppelt en de hele tijd [][][][][][][][][][[][][][][][][][] spammed en om de 2min dced koopt merendeels waarschijnlijk toch geen RP. Dat soort lui zou ik dan liever kwijt dan rijk zijn.
Ikzelf heb eens lopen nadenken om personen zoals I TAKE MID te voorkomen, wat als LoL nou een systeem maakt net als de dungeon queue in WoW?

dan kan je kiezen voordat je gaat queuen:
-solo top
-mid
-jungle
-AD
-Support

Het enige nadeel hiervan is dat je dan vast zou zitten aan de meta, maarja dan zou je er toch een game mode van kunnen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
sjaggy schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 17:25:
[...]

Ikzelf heb eens lopen nadenken om personen zoals I TAKE MID te voorkomen, wat als LoL nou een systeem maakt net als de dungeon queue in WoW?

-solo top
-mid
-jungle
-AD
-Support

Het enige nadeel hiervan is dat je dan vast zou zitten aan de meta, maarja dan zou je er toch een game mode van kunnen maken?
Ja, want er gaan echt veel mensen queuen als support.. ;)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
speedzor schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 17:27:
[...]

Bij WoW is het ook zo dat als je Tank of Support Queued dat je zowat insta team hebt, als er zo'n systeem in zou komen zou ik het wel nog overwegen om support te spelen.

edit: nu totaal niet, omdat ik geen zin heb om te gaan supporten terwijl 50% van de teams toch niet in staat is om de game te carryen en mij dus nog waardelozer maakt als support zijnde. Ik zeg hier niet mee dat een support niet handig is voor het team. Maar als je team faalt ben je als support niks.

[ Voor 30% gewijzigd door sjaggy op 28-03-2012 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

ik zelf vind support erg leuk om te spelen en doe het ook graag, maar het is zo ondergewaardeerd en als er iemand dood gaat is het altijd jouw schuld want je healt/support niet goed genoeg... Erg frustrerend. Daarom wil ik meestal Jungle spelen, je bent minder afhankelijk van andere spelers maar toch kun je genoeg invloed hebben en vaak genoeg hebben mensen wel respect voor de junglers, raar genoeg. Toch heb je nog mensen die denken dat het de oude jungle is en dat je altijd kan ganken zonder achter te gaan lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Gropah schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 17:36:
ik zelf vind support erg leuk om te spelen en doe het ook graag, maar het is zo ondergewaardeerd en als er iemand dood gaat is het altijd jouw schuld want je healt/support niet goed genoeg... Erg frustrerend. Daarom wil ik meestal Jungle spelen, je bent minder afhankelijk van andere spelers maar toch kun je genoeg invloed hebben en vaak genoeg hebben mensen wel respect voor de junglers, raar genoeg. Toch heb je nog mensen die denken dat het de oude jungle is en dat je altijd kan ganken zonder achter te gaan lopen...
Een goede support zou IK zeker waarderen, veel wards is al zon groot voordeel he. Voor de rest, ach ik zie af en toe mensen in jungle staan waar ik bijna om kan gaan huilen. Vraag me dan ook vaak echt af hmmm hoeveel wins zouden hun hebben? en dan zitten ze al dik boven de 1k wins. Dan vraag ik me vaak echt af van wtf heb jij al die 1000 potjes gedaan?

Voor de rest is het nogsteeds goed voor sommige champs om lvl 6 te rushen in jungle, maar dat zijn dan ook meteen de champs die ik probeer te ontwijken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Als je goed bezig bent krijg je als support geen gezeik, maar als je naar iemands idee ook maar iets fout doet (te weinig wards/heals/cc/watdanook) dan is het meteen gezever... Bij de jungle zijn ze er tegenwoordig overheen, dit was vroeger namelijk net zo als nu met support, maar bij support dus nog niet, iets wat voor mij de plezier uit support haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even voor iemand die beginner is en alle termen niet goed plaatst, als je support zegt, bedoel je dan tank/healers? want ook die kunnen dusdanig speccen/spelen dat ze juist voor kills gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 17:44:
even voor iemand die beginner is en alle termen niet goed plaatst, als je support zegt, bedoel je dan tank/healers? want ook die kunnen dusdanig speccen/spelen dat ze juist voor kills gaan?
Support zijn champions zoals:

Janna
Sona
Taric
Soraka
Lulu
Blitzcranck
Alistar en maak het rijtje maar af....

De taken van een support zijn, healen en de CC goed plaatsen (voorbeeld: de whirlwind van Janna) En natuurlijk de masterlijke ult van sona die iedereen kan stunnen.

warden: Wards plaatsen, ZEER BELANGRIJK. Het is altijd goed om te weten waar je enemys zijn zodat je beter inzicht hebt in wat gaat gebeuren en hoe je met je team moet plaatsen. Counter-Warden is ook belangrijk, dit houd in dat je met een oracle of een vision ward de sight wards en/of de vision wards van je enemy doet vernietigen

Verder is het ook belangrijk dat een suport gold over time items koopt (heart of gold, philo stone) om zo toch nog geld te krijgen zonder te last hitten (dit moet de AD carry doen).

Ook zijn items (ben ff naam kwijt) belangrijk die effect hebben op je enemys, het rode kroontje waardoor je hele team sneller rent, schildje waardoor je je nearby enemys mee slowt en ofcourse dat nieuwe item waardoor je hele team een shield krijgt.

Verder is het niet slim om een support te laten speccen als een damage dealer puur om het feit dat als een carry gefeed is loopt de game eigenlijk vanzelf wel. Supports nemen dus ook altijd assists ipv van kills ;)

edit: dit is even snel getypt wat een support een beetje inhoud.

[ Voor 24% gewijzigd door sjaggy op 28-03-2012 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaggy schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 17:47:
[...]

Support zijn champions zoals:

Janna
Sona
Taric
Soraka
Lulu
Blitzcranck
Alistar en maak het rijtje maar af....

De taken van een support zijn, healen en de CC goed plaatsen (voorbeeld: de whirlwind van Janna) En natuurlijk de masterlijke ult van sona die iedereen kan stunnen.

Verder is het ook belangrijk dat een suport gold over time items koopt (heart of gold, philo stone) om zo toch nog geld te krijgen zonder te last hitten (dit moet de AD carry doen).

Verder is het niet slim om een support te laten speccen als een damage dealer puur om het feit dat als een carry gefeed is loopt de game eigenlijk vanzelf wel. Supports nemen dus ook altijd assists ipv van kills ;)
ah ok .... ik speel vaker als volibear en cho gath, maar krijg toch nog wel kills doordat (vooral voli) ze wel aardig klappen kunnen geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 17:49:
[...]

ah ok .... ik speel vaker als volibear en cho gath, maar krijg toch nog wel kills doordat (vooral voli) ze wel aardig klappen kunnen geven :P
Volibear en Cho Gath zijn naar mijn weten, Solo Top of Jungle Champs. Kills op hun is dus niet erg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-09 16:04
Anders ging mijn team een tower pushen terwijl ze onze turrets naast de nexus aanvielen.... defeat!

[ Voor 11% gewijzigd door spookz0r op 28-03-2012 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

Is ook een manier van surrender ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-09 16:04
Ja jammer want het ging best goed 7/0/5 met Caitlyn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_De_Beer
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 14:15
sjaggy schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 17:25:
[...]

-solo top
-mid
-jungle
-AD
-Support

Hebben al veel mensen voorgesteld, maar riot wil het niet maken omdat de meta geen regel is, en dus een door de spelers zelf verzonnen tactiek is die ze niet willen vaststellen... Want misschien is er over een paar maanden weer een hele nieuwe meta, en dat wordt een beetje lastig te regelen.
spookz0r schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 18:26:
Anders ging mijn team een tower pushen terwijl ze onze turrets naast de nexus aanvielen.... defeat!
Had ik net ook... Teamfight gehouden die we eigenlijk hadden moeten winnen, alleen onze cait was over en de tegenstander hadden nog een lee sin en urgot over, gaat die cait de 2e top turret defenden van minions terwijl urgot gewoon door onze basis walst en de turrets voor de nexus aanvalt, dan pas realiseert cait het en springt ze er in en gaat ze dood :+ Terwijl we de volgende teamfight waarschijnlijk hadden gewonnen

[ Voor 29% gewijzigd door Bas_De_Beer op 28-03-2012 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:28
Afbeeldingslocatie: http://v.cdn.cad-comic.com/comics/cad-20120328-d2f00.png

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:20
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:58:
[...]

Hoe kom je aan zon lucky streak? Ik heb denk ik al 40 potjes mijn lane hard gewonnen dragons geforced etcetera. Maar ik blijf altijd ongeveer 50/50 gaan in wins loss omdat mijn team zo slecht is. Zat denk ik 300 games tussen de 1600 -1700 in maar nu ben ik afgelopen weekend teruggetrolled naar 1450 elo. En ik heb op de een of andere manier altijd dat de lane waar ik geen invloed op kan uitoefenen zo hard verliest dat de game onwinbaar word.
Geen luck gewoon carry'en en een beetje normaal blijven doen. Ik hoor sowieso rond de 1900 zo niet hoger maar inderdaad je kan soms wel hard getrolled worden maar ik win potjes ook nog bv een ashe die 1/9/2 stond is zuur maar gewoon moraal houden, verder duo quo ik met iemand die ook ongeveer op mijn level zit maar nu op 1872 omdat hij meer speelt, maar zo doen we een goed woordje voor elkaar hij is vaak mid or second pick dan zegt hij gewoon I know JD he is good at mid or ad etc dan krijg ik het vaak wel en dan gewoon carry'en. Maar je hebt gelijk soms kan je er echt niks meer aan doen :( weet niet echt wat je daar mee moet die games die ik heb verloren zijn ook alleen support games dan kan je gewoon echt niet carryen
sjaggy schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:00:
[...]

dit gebeurt iedereen, hij heeft 17 ranked matches in totaal gespeeld. Ben benieuwd als hij rond de 50 zit, kijken of hij dan nogsteeds rond de 1700 zit. Ik ben in 1 dag eens 200 elo verloren....

Voor nu kan ik alleen maar zeggen, damm you met je lucky win streak :P
Ik zit op 83 games met 60 wins en 23 losses denk niet echt dat het lucky is ofzo mensen zijn gewoon niet zo heel goed dus dan dominate je snel een game, ook rond 1800 maken mensen de genantste fouten waar je gewoon dik misbruik van kan maken

Ow dit maar me normal games was eerst meer dan 100 verschil toen effe met wat vrienden spelen holy shit :P maarja wel mooi trollen

Afbeeldingslocatie: http://www.lolstatistics.com/signature/eu/23312349/59

[ Voor 9% gewijzigd door Jasper 99 op 28-03-2012 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-08 09:26
is het verstandig om guinsy gold per 10 sec en die gele gold per sec runes te nemen voor support? zat er over te denken ze aan te schaffen aangezien ik laatste tijd veel support speel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
badboyqxy schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 01:27:
is het verstandig om guinsy gold per 10 sec en die gele gold per sec runes te nemen voor support? zat er over te denken ze aan te schaffen aangezien ik laatste tijd veel support speel
Als je met 'guinsy' quintessences bedoelt, dan ja.

Zowel gold/10 seals als gold/10 quints zijn aan te raden voor een support runepage

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-08 09:26
Support runes page
Runes soorten: Naam prijs Totaal
Quintessence(rood groot) +1 gold / 10 sec 515 1545
Mark(rood) 0.26 mana reg/ 5 sec 205 1845
Glyph(blauw) +0.27 health regen /5 sec 820 7380
Seal(geel) +0.25 gold / 10 sec 410 3690
14.460

is dit een goede runes page voor een support? wat is jullie mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

badboyqxy schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 02:15:
Support runes page
Runes soorten: Naam prijs Totaal
Quintessence(rood groot) +1 gold / 10 sec 515 1545
Mark(rood) 0.26 mana reg/ 5 sec 205 1845
Glyph(blauw) +0.27 health regen /5 sec 820 7380
Seal(geel) +0.25 gold / 10 sec 410 3690
14.460

is dit een goede runes page voor een support? wat is jullie mening
Wat ik zou doen.
Verander je marks in armor. En je glyphs in mr/lvl en je hebt in principe een support rune page. Mocht je meer mana willen dan kun je de seals veranderen naar flat manaregen.

Mijn soraka page ziet er iets anders uit.
Quints en glyphs flat cdr (fuck lucidity boots, merc treads ftw en cdr vanaf het begin)
hp/lvl seals (extra hp combineert lekker met je resistances passive, aegis, randuimens, abbysmal, etc.)
armor reds (armor omdat het een adbot lane is)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2012 03:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
speedzor schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 01:28:
Zowel gold/10 seals als gold/10 quints zijn aan te raden voor een support runepage
Hmm, ik twijfel sterk over de seals en ik heb ze van mijn support pages verwijderd.

De enige valide reden om de GP10 seals te gebruiken is imo dat ook GP10 een stat is die beter wordt als je het stacked. In een vacuum zijn het echter slechte runes en als je de wiskunde doet zul je zien dat het 17 minuten duurt om de goud waarde van 1 armor seal te genereren mbv een GP10 seal. Grote voordeel van de armor seals in vergelijking met de GP10 is het feit dat armor werkt vanaf de start van een game, de fase dat runes de meeste invloed hebben.

Je geeft imo te veel harass en 'soaking power' op in botlane early en zult passiever moeten spelen. Goede botlaners zullen ook jouw gebrek aan armor zien en jou de focus maken. Krijgen ze hierdoor een kill dan maak je in één klap de GP10 seals nog slechter vanwege het 300g verschil wat ze nooit meer kunnen compenseren.

Verder is er nog de verhouding met de Quints waarbij 4 GP10 seals gelijk staan aan 1 GP10 Quint maar 3 armor seals al de value geven van 1 armor quint.

Al met al maakt het ze het niet waard imo en ga ik liever armor of in sommige gevallen mana regen yellows. Zo'n 500 goud over een 40 minuten game is imo minder waard dan 13 armor vanaf de start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
speedzor schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 17:27:
[...]

I object! Ik kan echt niet zonder mijn dagje Leona!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Man man man ik zit echt in een slechte streak :') Gister weer even in mijn inmiddels spaarzame tijd een game als jungle jarvan gedaan. Alhoewel ik zelf naar mijn mening prima begon (4/2/2) alsnog kansloos verloren dankzij een olaf die na 20 minuten 1/8 stond solo top vs Akali. Ik had niet eens de kans om te ganken, want zodra Olaf maar een minuutje in lane stond werd hij alweer gekilld voordat ik er was. Die fed akali dook vervolgens steeds goed op onze carries in skirmishes, dus gg.

Ik stond pas geleden nog gelijk met wins/losses, nu weer op -13 ofzo. Ik ben echt slecht :')

[ Voor 8% gewijzigd door Vicarious op 29-03-2012 08:40 ]

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Had gisteravond tijd om even 1 potje te doen, helaas was het nauwelijks een potje te noemen :(
In de champ select instalockt iemand yi en zegt: I go feed! Ik had eerst iets van okj laat maar lekker gaan, zal wel goed komen.. Nou helaas niet, hij begon direct naar zn lane te lopen en en ging naast enemy caitlyn staan tot die dood was, en dat dan 8x achter elkaar en toen ging die maar AFK =_=
Zo jammer dat soort mensen... want je kan dan niks meer met een 8/0/0 ad carry die daarna keihard begint te snowballen en iedereen afmaakt

Hopelijk van het weekend leukere potjes

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Gisteren avond echt weer een toppunt van frustratie.. Eerste match ging redelijk goed.. Tot de 2 'premades' allebei disconnecten en nooit meer terug komen.. gg..

Vervolgens een match waarbij mijn teammates nog geen deuk in een pakje boter konden slaan.. Op een gegeven moment een 5vs5 mid gevecht.. Ik (kennen) ga er in met E, trigger R, Zhonya's, W en flash erweer uit.. Op dat moment staan van de tegenstanders gewoon 3 op 1/3 van hun leven, een was op 1/2 en 1 was op 2/3.... Maar doordat ik terug flash uit de groep (en iedereen dus achtermij aankomt), begint heel mijn team direct terug te rennen naar base.. Iedereen van mijn team natuurlijk dood.. En dat herhaalde zich gewoon een keer of 5, waarna we verloren..

Uit frustratie vervolgens maar in een 1vs1 custom zitten oefenen met Kassadin, best leuke champ :D..

[ Voor 6% gewijzigd door Uhmmie op 29-03-2012 09:04 ]

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uhmmie schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:03:
Gisteren avond echt weer een toppunt van frustratie.. Eerste match ging redelijk goed.. Tot de 2 'premades' allebei disconnecten en nooit meer terug komen.. gg..

Vervolgens een match waarbij mijn teammates nog geen deuk in een pakje boter konden slaan.. Op een gegeven moment een 5vs5 mid gevecht.. Ik (kennen) ga er in met E, trigger R, Zhonya's, W en flash erweer uit.. Op dat moment staan van de tegenstanders gewoon 3 op 1/3 van hun leven, een was op 1/2 en 1 was op 2/3.... Maar doordat ik terug flash uit de groep (en iedereen dus achtermij aankomt), begint heel mijn team direct terug te rennen naar base.. Iedereen van mijn team natuurlijk dood.. En dat herhaalde zich gewoon een keer of 5, waarna we verloren..

Uit frustratie vervolgens maar in een 1vs1 custom zitten oefenen met Kassadin, best leuke champ :D..
Tipje voor kennen: niet initieren. Wacht tot je teammates gecommit zijn in een fight en de meeste tegenstanders hun focustarget te pakken hebben. DAN pas jump je erin. Zodra de focus naar jou toe verandert activeer je je zhonya's .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren voor de gein een potje met full crit damage runes gespeeld op GP.
Heb me scheef gelachen, gelijk een trinity force + IE rush. Wat een crits, hahaha.
Vonden ze niet leuk niet.

En ondanks dat het eigenlijk niet viable is voor solo-top, wel de game dik gewonnen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo is crit runes niet viable voor top?
Je denied iemand zo hard, free farm ^_^
Poef, 25% eraf, poef 25% eraf, poef 25% eraf, recall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tegen een Olaf? Die rent even op je af, bam true damage op je smoel, healt er nog wat bij met zn auto attacks.
Nah, dat ging niet werken nie.

Werd pas leuk toen ik hun support & AD carry tegen kwam. 50% BAM weg.

En besides, het waren Crit damage runes zoals ik al zei, dus X % meer crit damage.
Early game heb je daar vrij weinig aan aangezien je dan nog amper crit. Ondanks dat je met een crit item begint natuurlijk.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2012 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
Nidhiki schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 08:58:
Had gisteravond tijd om even 1 potje te doen, helaas was het nauwelijks een potje te noemen :(
In de champ select instalockt iemand yi en zegt: I go feed! Ik had eerst iets van okj laat maar lekker gaan, zal wel goed komen.. Nou helaas niet, hij begon direct naar zn lane te lopen en en ging naast enemy caitlyn staan tot die dood was, en dat dan 8x achter elkaar en toen ging die maar AFK =_=
Zo jammer dat soort mensen... want je kan dan niks meer met een 8/0/0 ad carry die daarna keihard begint te snowballen en iedereen afmaakt

Hopelijk van het weekend leukere potjes
Als iemand al aangeeft dat hij gaat feeden moet je gewoon queue-dodgen (alt + f4). Beter 5 minuten wachten dan je 20 minuten ergeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Xeiji schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:37:
[...]

Als iemand al aangeeft dat hij gaat feeden moet je gewoon queue-dodgen (alt + f4). Beter 5 minuten wachten dan je 20 minuten ergeren.
je weet als je dat ranked doet dat je dan ook elo verliest he en dat je hiervoor ook een ban kan krijgen als je het te veel doet in normal games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
Goed dat je het zegt, dat wist ik niet. Maar als je alleen queue dodged omdat iemand al aangeeft dat hij gaat feeden heb je wel een goede reden.

Zo vaak kom ik ze overigens niet tegen. Misschien is het anders op een lagere elo voor zowel normal als ranked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Jasper 99 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 20:57:
[...]

Ik zit op 83 games met 60 wins en 23 losses denk niet echt dat het lucky is ofzo mensen zijn gewoon niet zo heel goed dus dan dominate je snel een game, ook rond 1800 maken mensen de genantste fouten waar je gewoon dik misbruik van kan maken

Ow dit maar me normal games was eerst meer dan 100 verschil toen effe met wat vrienden spelen holy shit :P maarja wel mooi trollen

[afbeelding]
Helaas zitten de genante fouten nooit bij de enemys :P zo vaak gehad dat we een game easy konden winnen maar ons team zoiets heeft van. Nee we gaan niet pushen, we gaan terug naar base ITEMS KOPEN! terwijl de enemys weer aan het spawnen zijn. Wat daarna dan vaak gebeurt, hele team gaat solo.. word 1 voor 1 afgeslacht en BAM verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:43:
[...]

je weet als je dat ranked doet dat je dan ook elo verliest he en dat je hiervoor ook een ban kan krijgen als je het te veel doet in normal games
Je kan niet reported worden voordat de game afgelopen is en voor queue dodgen krijg je helemaal geen penalty of ban. Er zijn mensen die expres tientallen keren hebben gedodged om op 100 Elo te komen voor de lol, allemaal niet gebanned/warned. Waarom zou je iemand ervoor straffen, heb liever dat ze dodgen dan gaan lopen disconnecten/zieken als ze hun favo champ of lane niet kunnen krijgen. Ik heb ook wel eens gedodged (niet ranked dan) als het teamcomp echt zo bagger was of als er een of ander noobje in de pre-game al liep te schelden en te tieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:14:
[...]

Je kan niet reported worden voordat de game afgelopen is en voor queue dodgen krijg je helemaal geen penalty of ban. Er zijn mensen die expres tientallen keren hebben gedodged om op 100 Elo te komen voor de lol, allemaal niet gebanned/warned. Waarom zou je iemand ervoor straffen, heb liever dat ze dodgen dan gaan lopen disconnecten/zieken als ze hun favo champ of lane niet kunnen krijgen. Ik heb ook wel eens gedodged (niet ranked dan) als het teamcomp echt zo bagger was of als er een of ander noobje in de pre-game al liep te schelden en te tieren.
ik heb al een warning gehad voor queue dodging toen ik nog maar iets van een lvl 5 was ofzo als ik de mail nog terug vind zet ik hem hier in edit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Rudy Je word gebanned voor de rest van de dag bij de 3e x in 1 dag.
En en je verliest elo in ranked.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2012 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapstok!
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-09-2021
Vicarious schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 08:40:
Man man man ik zit echt in een slechte streak :') Gister weer even in mijn inmiddels spaarzame tijd een game als jungle jarvan gedaan. Alhoewel ik zelf naar mijn mening prima begon (4/2/2) alsnog kansloos verloren dankzij een olaf die na 20 minuten 1/8 stond solo top vs Akali. Ik had niet eens de kans om te ganken, want zodra Olaf maar een minuutje in lane stond werd hij alweer gekilld voordat ik er was. Die fed akali dook vervolgens steeds goed op onze carries in skirmishes, dus gg.

Ik stond pas geleden nog gelijk met wins/losses, nu weer op -13 ofzo. Ik ben echt slecht :')
Achjah heb ik ook hoor, ik loop nu eigenlijk continue 20 achter op een 50/50, kom vaak dichterbij, maar ineens weer zo losestreak:P
1 of andere manier verlies ik haast altijd met vrienden e,d, dus kom ook niet echt dichterbij meer:P

League of Legend EUW: Tristanar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:23:
@Rudy Je word gebanned voor de rest van de dag bij de 3e x in 1 dag.
En en je verliest elo in ranked.
In ranked weet ik van het Elo verlies. Ik heb al eens vaker dan 3x op een dag gedodged zonder consequentie. Das dus bullshit tenzij je ook nog andere misdaden hebt begaan die dag. Ook net even op de officials van EUW/NA gezocht, niemand die het verhaal van dodge = ban kan verifieren. De meeste antwoorden zijn dat er niets gebeurd door dodgen.

Hoax tenzij anders bewezen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2012 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 17:03:
aaah ja die leaves :P
in den beginne van LoL vond ik het spel niet zo leuk en was ik slecht in het inschatten van de match tijden xD !
en dan heb ik een perriode gehad met echt technishe problemen bug-splats en internet storingen ik denk dat 10 leaves echte rage quits waren van onder de lvl 10 en dan alle andere gewoon technishe storingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds ik LoL speel, krijg ik vaak te maken dat ik even geen internet heb (timeout).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
sjaggy schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:06:
[...]

Helaas zitten de genante fouten nooit bij de enemys :P zo vaak gehad dat we een game easy konden winnen maar ons team zoiets heeft van. Nee we gaan niet pushen, we gaan terug naar base ITEMS KOPEN! terwijl de enemys weer aan het spawnen zijn. Wat daarna dan vaak gebeurt, hele team gaat solo.. word 1 voor 1 afgeslacht en BAM verloren.
Dit.. Ja komt inderdaad vaak voor, nog steeds weten mensen vaak niet wanneer je kan pushen of willen ze allemaal eerst baron doen etc, terwijl je soms gewoon effe een gratis inhib kan pakken (en eventueel meer) als je gewoon gelijk doorpushed maarja doe je niks aan :P behalve pingen als een mad man en typen als een boss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:53:
Sinds ik LoL speel, krijg ik vaak te maken dat ik even geen internet heb (timeout).
ik denk niet echt dat het iets met LoL te maken gaat hebben ik zat in het midden van de overstap van een gewone verbinding naar een Fiber-Net verbinding en ik wou ZOOOOO graag LoL spelen maar ik had gewoon de pech dat telenet het leuk vond om op random tijdstippen allerlij poorten te gaan blokeren en terug open te gaan zetten dus in die periode heb ik veel leaves gehad waarvan die 4 ranked ik heb dan gewoon naar support@riotgames mijn uitleg gestuurd + de telenet Afrekening en dan heb ik daar mijn elo van teruggekregen en mijn ban van een week werdt opgezegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:31
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:53:
Sinds ik LoL speel heb ik minder vrije tijd over.
Your point being?

Moet ook maar is aan ranked beginnen. Nu mijn nasus build eindelijk zover dat ik er tevreden over ben. Een berg cdr, armor en mres + trinity. Vervolgens lekker q farmen en je doet lategame een berg damage + je bent een flinke tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Craven schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:59:
[...]

Your point being?

Moet ook maar is aan ranked beginnen. Nu mijn nasus build eindelijk zover dat ik er tevreden over ben. Een berg cdr, armor en mres + trinity. Vervolgens lekker q farmen en je doet lategame een berg damage + je bent een flinke tank.
Ik heb gister ook eens Nasus geprobeerd, hij beviel me zeker wel en ik kon een mooie farm opbouwen met me Q :) Ik merkte nog niet direct dat ik veel dmg er mee deed maar ik ben vooral benieuwd hoe jij Nasus bouwt? ik begon met boots/pots, dan tabi/merc -> sheen -> glacial shroud
Toen was het potje helaas al voorbij, maar ik wil wel wat vaker met Nasus nu spelen

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Craven schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:59:
[...]

Your point being?
Huh? waar slaat dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
dat het een FOCKING VERSLAVEND SPEL IS :X :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:03:
[...]

Je speelt LoL (als het goed is) in je vrije tijd. Hoezo neemt het dan af van je vrije tijd? Ik honkbal, ga uit, speel games en doe aan hardlopen in mijn vrije tijd. Daar door heb ik toch niet minder vrije tijd?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2012 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:03:
[...]

ja maar wat heeft dat met de melding van Peter12 te maken die een technisch probleempje heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Vicarious schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:04:
[...]

ja maar wat heeft dat met de melding van Peter12 te maken die een technisch probleempje heeft?
oooow jah nu snap ik je punt :P
en nu snap ik zijn punt ook :D ( @ hieronder )
sorry traag van begrip 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 29-03-2012 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:31
Ongeveer net zoveel als dat LoL te maken heeft met internet problemen... niks namelijk.

Edit: Nasus build: philosophers -> lucidity -> sheen -> glacial -> trinity -> frozen heart -> shurelya -> force of nature
Masteries volledig in de utility + wat attack voor de armor pen. Runes moet ik nog wat mee doen maar geen ip. Nu volledig op health per lvl en health percentage + armor pen.

offtopic:
Edit @ hieronder: LoL doet niet echt veel aan je internet connectie. Het is zeker geen aanleiding om internet problemen te krijgen. En als je problemen hebt kun je ook beter je eigen topic aanmaken. Mijn excuses als ik wat bot over kwam.

[ Voor 88% gewijzigd door Craven op 29-03-2012 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Craven schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:06:
Ongeveer net zoveel als dat LoL te maken heeft met internet problemen... niks namelijk.
Ik probeer alleen even te melden dat ik sinds LoL speel vaak problemen heb met mijn internet, misschien dat er ergens een fix voor is. Like i care als jij bijna geen vrije tijd over hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Vicarious schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:05:
[...]

Tipje voor kennen: niet initieren. Wacht tot je teammates gecommit zijn in een fight en de meeste tegenstanders hun focustarget te pakken hebben. DAN pas jump je erin. Zodra de focus naar jou toe verandert activeer je je zhonya's .
Dat doe ik normaal ook zeker niet.. Maar mijn hele team speelde zo enorm passief in mid/endgame.. Elke keer weer minions pushen om vervolgens zodra ze ook maar 1 tegenstander zagen terug rende naar de basis (en stuk voor stuk afgemaakt werden)..

@het probleem van Peter12. Ik heb dus exact dezelfde waarneming en er zijn er nog een paar in dit topic met hetzelfde probleem? Ik speelde voorheen altijd WoW en bijna nooit internet problemen.. Sinds ik LoL speel heb ik regelmatig dat mijn UPC modem vast loopt/reset (alleen het stroom van mijn modem afhalen werkt dan nog).. Het lijkt er wel op dat UPC (of hun modem) op een of andere manier niet goed overweg kan met de data? connecties? of wat het dan ook is van LoL.

[ Voor 28% gewijzigd door Uhmmie op 29-03-2012 11:17 ]

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
Daar gaat het al fout. Je bent niet de enigste met deze problemen bij UPC. Familie en vrienden van mij hebben (of hadden tegenwoordig) ook UPC en het internet viel daar ook om de haverklap uit.

[Edit]
Overigens heb ik dat ook met de Fritzbox 7340 modem van xs4all dus gewoon de oude uit de kast gehaald. Heb je geprobeerd de firmware te updaten of kun je daar niet bij met UPC modems?

[ Voor 23% gewijzigd door Xeiji op 29-03-2012 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Als je problemen hebt met LoL en je hebt een verbinding van UPC is het slim om even te kijken welk modem je hebt en wat de firmware versie is.

Heb je een Thomson TWG870 met versie .41 dan klopt het allemaal wel. Neem contact op met UPC voor een ander modem omdat je problemen hebt met o.a. online gaming. Moet redelijk snel geregeld kunnen worden. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pouletkuif
  • Laatst online: 16-09 21:43

pouletkuif

Vul hier Uw ondertitel in.

Ik heb hetzelfde probleem met upc, draadloze verbinding gaat er randomly, 10+ keer per dag uit, router herstart.
lan verbinding gaat er 3-8 keer per dag uit, router herstart...
knap vervelend als je iets aan het downloaden bent, dan denk je eerst, ''oke, klaar in 20 minuten'' is het pas klaar na een aantal uur, omdat je afk gaat of een fullscreen offline game gaat spelen...

mogen ze echt wel iets meer aandacht aan besteden, ze verdienen immers genoeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
UPC heeft een nieuwe firmware uitgerold op een bepaalde type modems / routers die Cloud hierboven noemt. Hierdoor zijn er problemen met verschillende protocollen enzovoort. Ze gaan dit niet zomaar weer downgraden of een nieuwe firmware er overheen gooien, dus als je er veel last van hebt, met gamen enzovoort, wat browsen lukt vaak wel. Dan kan je contact opnemen met de UPC Webcare (Twitter, mail) of even bellen en dan regelen ze zo een nieuwe modem voor je die het probleem niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
is de nieuwe champion sale trouwens al bekend of is het nogsteeds poppy, veiger en ammumu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
sjaggy schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:58:
is de nieuwe champion sale trouwens al bekend of is het nogsteeds poppy, veiger en ammumu?
Jup, nog geen nieuwe champions bekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItzHitman
  • Laatst online: 30-08-2021
even een snelle vraag tussendoor.
Na hoeveel potjes Ranked krijg je je elo te zien(bij je profile) ?

ik heb nu 3 potjes gedaan en ik zag er niks staan dus ik dacht dan vraag ik het maar eve :P

If you cant explain it simply, you dont understand it well enough. - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Na een stuk of 10 potjes dacht ik. Daarna krijgen andere mensen alleen jouw elo te zien indien dat hoger is dan 1200.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Itzhitman, je krijgt je elo te zien als je boven de 1300 of onder de 1100 zit (geloof ik), daartussen is start-range /unranked.
Let wel op , de eerste 10 potjes dat je ranked speelt verlies/win je ongeveer tweemaal de rating die je normaal zou verdienen/verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:07:
@Itzhitman, je krijgt je elo te zien als je boven de 1300 of onder de 1100 zit (geloof ik), daartussen is start-range /unranked.
Let wel op , de eerste 10 potjes dat je ranked speelt verlies/win je ongeveer tweemaal de rating die je normaal zou verdienen/verliezen.
Nee, na de 1250 is het al zichtbaar voor anderen. Je eigen Elo krijg je na 10 potjes te zien. Of dit nu heel laag is of niet.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2012 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Je kunt je eigen elo inderdaad zien na 10 games, ongeacht hoe hoog of laag deze is. Daarom kijk ik niet meer naar mijn eigen profile :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:p ok dan is het tussen de 1100ish en 1300ish (1250 dus);) herinner me alleen nog dat het zichtbaar was toen ik de eerste 10 verloren had en op 1080 zat. En nu het 1600ish is is het zowieso zichtbaar :)
Op naar de platinum :P
*Edit* cloud geef je profiel naam eens :P dan kunnen we je opzoeken ;)
Mijne zal ik maar niet geven wat ik ben een notorious flamer (:$ Als ze nou eens zouden doen wat ik denk dan wonnen we niet 7 van de 10 maar 9 van de 10 games) of hebben we al een lijstje met spelers?

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2012 12:18 . Reden: Addition ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:15:
:p ok dan is het tussen de 1100ish en 1300ish (1250 dus);) herinner me alleen nog dat het zichtbaar was toen ik de eerste 10 verloren had en op 1080 zat. En nu het 1600ish is is het zowieso zichtbaar :)
Op naar de platinum :P
*Edit* cloud geef je profiel naam eens :P dan kunnen we je opzoeken ;)
Mijne zal ik maar niet geven wat ik ben een notorious flamer (:$ Als ze nou eens zouden doen wat ik denk dan wonnen we niet 7 van de 10 maar 9 van de 10 games) of hebben we al een lijstje met spelers?
Kijk zijn signature :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thermisol
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09-2024
gisteren weer renketon solotop gespeeld, ging er goed, ik was duo queue met een vriend van me (noc jungle). en ik moest tegen een mordekaiser, had het er erg moeilijk mee, omdat ik gewoon niet kon traden door zijn schild. maar die noc vriend van me kwam 3x ganken waarvan 2 succesvol (hij had beide kills) en 1x tower divede morde kaiser me toen ik nog iets vaan 200health had, Ulti+Heal en ik overleefde het en hij ging dood. free kill.

ondanks toch verloren omdat we in teamfights er hard aangingen. Helaas was onze botlane heel erg slecht (ashe+lulu) en ik merk gewoon als je een slechte AD carry hebt in je team dan is het gewoon over, grote kans dat je verliest :( en ik verlies vaker met een lulu in mijn team dan zonder een lulu, Waarom?!? geen idee.

als ik met vrienden premade zorgen we er altijd voor dat we 3 tanky champs hebben, 1 ad,1ap gewoon te grappig, ookal staan we achter op kills we winnen meestal wel end game :P. puur omdat we dan kunnen toren duiken en wat klappen kunnen vangen, ook in teamfights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
Ok never mind streak shattered, potje met speedzor = gg fail 1/5/1 :P
Naja niet echt helemaal zijn fout maarja genante game was het wel 0/3 rammus binnen 8 minuten ofzo!

snik

[ Voor 6% gewijzigd door Jasper 99 op 29-03-2012 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jasper 99 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:09:
Ok never mind streak shattered, potje met speedzor = gg fail 1/5/1 :P
Naja niet echt helemaal zijn fout maarja genante game was het wel 0/3 rammus binnen 8 minuten ofzo!

snik
niks over onze eigen speedzor he :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
speedzor the king of the janna mids ! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
Vicarious schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:23:
[...]

niks over onze eigen speedzor he :(
achja huilen kan die wel :P flamen op arme rammus e.d. ook. Maarja can't win em all gewoon zonde zulke potjes waar het 3 / 21 ofzo staat ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word zo moe van al die kassadin huilies. Die de game al opgeven als hij niet gebanned is en de hele tijd erover beginnen te zeiken.
Pagina: 1 ... 67 ... 91 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.