[PC] League of Legends - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 66 ... 91 Laatste
Acties:
  • 175.651 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crit chance krijg je imo al genoeg van items, heeft geen zin om dater nog bij te doen met runes als je het op lategame gooit. CDR vind ik persoonlijk een van de betere stats op gangplank, flink die Q raggen. Yellow armour zat ik zelf wel al aan te denken.

Dan zou ik eigenlijk eerder als ik de blues toch aan het vervangen kom voor:
- Red: 9x ArP
- Yellow: 9x Arm
- Blue: 9x Mr
- Quin: 2x AD 1x ArP

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2012 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-08-2024
speedzor schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:59:
[...]

Het hangt er van af wat je speelt. Kijk naar mijn runepages als je een AD jungler, AD Carry, Support of AP carry wilt hebben.
Als je enkele specifieke junglers die AS nodig hebben heel vaak speelt, dan zie ik geen reden om die plots weg te doen.
jungle as > ad?
ik speel als jungler voornamelijk: udyr/shyvana/skarner/maokai.
ik speel alleen support gp of taric :P
verder ehm, ad carry gebruik ik mijn ad jungle runes (armor, mr, ad)
alleen wil ik graag weer akali spelen (kennen en vladimir misschien ook) maar die gebruiken hele andere runepages. spellvamp quints ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-09 20:02

psyy138

blackbulls.nl

was da die razer quints ???

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:03:
[...]

jungle as > ad?
ik speel als jungler voornamelijk: udyr/shyvana/skarner/maokai.
ik speel alleen support gp of taric :P
verder ehm, ad carry gebruik ik mijn ad jungle runes (armor, mr, ad)
alleen wil ik graag weer akali spelen (kennen en vladimir misschien ook) maar die gebruiken hele andere runepages. spellvamp quints ed.
Voor udyr & shyvana kan je as nemen.

Voor skarner ga ik iets tankier bouwen en neem ik noch as noch ad. Arp, armor, mres blue & hp(of movement speed) quints
Maokai is nog anders, ik raad je aan deze pagina es te overlezen :

http://solomid.net/guides.php?g=6644

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:08:
[...]

Voor udyr & shyvana kan je as nemen.

Voor skarner ga ik iets tankier bouwen en neem ik noch as noch ad. Arp, armor, mres blue & hp(of movement speed) quints
Maokai is nog anders, ik raad je aan deze pagina es te overlezen :

http://solomid.net/guides.php?g=6644
Hmm ik gebruik voor zowel shyvana, maokai als skarner dezelfde runepage:
AS marks
Armor seals
MR/lvl glyphs
Movespeed quints

Skarner en Shyvana profiteren veel van AS door hun skillset en voor maokai is het gewoon de beste optie om de jungle nog enigszins snel te clearen zodra zijn abilities op cd zijn of hij weinig mana heeft.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Ik gebruikte altijd AD voor shyvana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thermisol
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09-2024
hallo, ik heb renekton gekocht met die outback skin, wat een beest is het voor solotop zeg!!, echt underrated denk ik (niet megastrong maar wel goede escape+stun+ulti+een heal ability. gisteren tegen 2 man soltop gespeeld, maar met renekton farm je heel makkelijk minions waves met je Q skill, en heal je ook nog. harass is ook erg goed: activeer W,dan charge met E, auto attack stun+Q, en dan weer met E eruit. redelijk hogeburst, en het kost geen mana!.

@speedzor, je hebt me ogen geopend met veel verschillende rune pages, ik merkte wel enige behoefte omdat ik wel eens jungle met zowel tanks (amumu,Malphite etc, en met bruisers (olaf,noc etc). Malphite bijv vind ik een goed voorbeeld, 50% van je armor wordt damage met je E skill, als je earlygame dan al lekker wat armor hebt jungle je veel sneller en efficienter(door shild wat langer mee gaat, lagere hits, en meer damage)

@exlaxl, The party, is het mogelijk om daar ook te komen als bezoeker, bijv bij de LoL finale?

@iedere mede-tweaker. er is dus een GoT chat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:09:
[...]

Hmm ik gebruik voor zowel shyvana, maokai als skarner dezelfde runepage:
AS marks
Armor seals
MR/lvl glyphs
Movespeed quints

Skarner en Shyvana profiteren veel van AS door hun skillset en voor maokai is het gewoon de beste optie om de jungle nog enigszins snel te clearen zodra zijn abilities op cd zijn of hij weinig mana heeft.
Heb je al eens geprobeerd te junglen met maokai met 5 ap glyphs & ap quints ? Het gaat heel vlot, je spaart mana uit aangezien je skills minder moet spammen om een camp neer te krijgen.

Als ik skarner speel ben ik niet diegene die veel attack speed nodig heeft in teamfights, maar eerder tanky moet zijn om erin en eruit te kunnen gaan. Begrijp wel waarom je het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
er is een got channel ja,

heb ook renekton met zijn galactic skin, maar ik vind hem tegenvallen, in de free weeks had ik free wins met hem, dus ik kocht renekton + skin en nu zijn het eerder free loses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:16:
[...]

Heb je al eens geprobeerd te junglen met maokai met 5 ap glyphs & ap quints ? Het gaat heel vlot, je spaart mana uit aangezien je skills minder moet spammen om een camp neer te krijgen.

Als ik skarner speel ben ik niet diegene die veel attack speed nodig heeft in teamfights, maar eerder tanky moet zijn om erin en eruit te kunnen gaan. Begrijp wel waarom je het doet.
Nooit gedaan, vooral omdat de AP scaling van Maokai vrij matig is. Kan het wel eens proberen, maar ik betwijfel of het veel sneller wordt. Clear speed is ook nooit echt een issue voor mij bij Maokai. Tevens zou ik dan mijn movespeed quints missen, ik hou van movespeed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:19:
[...]

Nooit gedaan, vooral omdat de AP scaling van Maokai vrij matig is. Kan het wel eens proberen, maar ik betwijfel of het veel sneller wordt. Clear speed is ook nooit echt een issue voor mij bij Maokai. Tevens zou ik dan mijn movespeed quints missen, ik hou van movespeed :P
Je moet echt eens die guide bekijken van doo0oooom dan die ik gelinkt heb. Je clearet de wraiths eerst en bent nog op tijd om blue te starten. Echt leuk, en de level 3 ganks komen natuurlijk nog iets steviger aan.

Ik vind movespeed quints niet zo nodig op maokai eerlijk gezegd aangezien je toch meestal vanop een vrij aanzienlijke afstand kan dichterbij geraken.

Zeg niet dat het beter of slechter is, maar als je graag maokai junglet is het zeker de moeite waard om het te proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psyy138 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:06:
[...]

was da die razer quints ???
Quints die je tijdens een evenement kan krijgen/kopen. Zoals de Kerst/Olympics/Halloween quints.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-09 20:02

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:24:
[...]

Quints die je tijdens een evenement kan krijgen/kopen. Zoals de Kerst/Olympics/Halloween quints.
en dat geeft meer als normaal of hoe moet ik dat zien??

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A efx
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-05-2024
psyy138 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:32:
[...]

Nee, die razer quints bijv heb ik er 1 van en die zijn even goed als de T3 quints van hetzelfde type. Ikzelf zie het als soort van vanity item.

[ Voor 23% gewijzigd door A efx op 28-03-2012 11:37 ]

XBL; Yippiekajee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psyy138 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:32:
[...]

Meestal zijn het T2 quints die iets minder of net zo veel als T3 quints geven tegen een goedkopere prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Vicarious schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:19:
AP quints zijn een goed idee op Mao vanwege het one-shotten van camps met je saplings en 1 of 2 AA's early. De extra AP en twee levels in je saplings betekent echt een snellere clear. Het gaat niet zozeer om de scaling die idd niet al te best is van Mao. Het gaat om een bepaalde damage output treshold die je hierdoor haalt.

Ik heb zelf ook MS quints, MPen / ArPen reds en nog wat andere variaties getest op Mao en vond AP quints en As reds toch de beste en snelste combo (TheOddOne stijl zeg maar). Wel is het een nadeel dat het idd een erg specifieke rune page wordt zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:36:
[...]
Ik heb zelf ook MS quints, MPen / ArPen reds en nog wat andere variaties getest op Mao en vond AP quints en As reds toch de beste en snelste combo (TheOddOne stijl zeg maar). Wel is het een nadeel dat het idd een erg specifieke rune page wordt zo.
ere wie ere toekomt, doo0ooooom style zeg maar ;)

OddOne haalde de mosterd bij doom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:38:
[...]

doo0ooooom style zeg maar ;)

OddOne haalde de mosterd bij doom.
Je hebt helemaal gelijk, ik moet natuurlijk wel de juiste credits geven ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djengizz schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:36:
[...]

AP quints zijn een goed idee op Mao vanwege het one-shotten van camps met je saplings en 1 of 2 AA's early. De extra AP en twee levels in je saplings betekent echt een snellere clear. Het gaat niet zozeer om de scaling die idd niet al te best is van Mao. Het gaat om een bepaalde damage output treshold die je hierdoor haalt.

Specifiek voor 1 champion vind ik neit zo'n probleem, zal het eens proberen. Ik heb wel de ruimte om een runepage aan maokai te wijden, aangezien het 1 van de betere junglers momenteel is die in heel veel teamcomps past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Vicarious schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:40:
[...]

Specifiek voor 1 champion vind ik neit zo'n probleem, zal het eens proberen. Ik heb wel de ruimte om een runepage aan maokai te wijden, aangezien het 1 van de betere junglers momenteel is die in heel veel teamcomps past.
Bedenk overigens wel dat iedereen nu de dooooooooooooom start route kent en dat sommige teams gaan proberen je saplings @wraiths te breken voor de wraiths spawnen wat Mao meteen een flinke achterstand geeft. Beste start imo maar ook een greedy start met risico's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:43:
[...]

Bedenk overigens wel dat iedereen nu de dooooooooooooom start route kent en dat sommige teams gaan proberen je saplings @wraiths te breken voor de wraiths spawnen wat Mao meteen een flinke achterstand geeft. Beste start imo maar ook een greedy start met risico's.
Ikzelf ben er eerlijk gezegd van afgestapt en doe het enkel nog in premades als ik mijn teamgenoten kan vragen om bepaalde punten te beschermen. Begin anders gewoon bij wolves en drop een sapling ergens in de river zodanig dat je early invades ziet komen.

Dan blue -> wraiths -> wolves -> gank.

Maokai + een midlaner met cc = Feest !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Rond de 15-1600 gebeurt dat misschien 1 op de 10 keer en meestal zijn ze ongeduldig en doen ze het ver voor 1:40. In dat geval kan je gewoon wolves doen met behulp van een paar autos van je mid. Kost je misschien 30 seconde extra voor level 4 dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik ken die startroute en die werkte zelfs met mijn huidige runepages, alleen raak je dan wat lower en ben je iets minder snel waarschijnlijk. Maar ik werd daar inderdaad wel 1 of 2x op aangepakt door de tegenstander. Ik liep gewoon weg en ging gewoon mn blue doen en had er uiteindelijk niet gek veel last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
[...]

Of je moet 3 Razer muizen willen bestellen om ze nog te krijgen :)

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Moeten ze wel boots hebben anders rennen die dingen je zo omver. 3-4 van die dingen op je knar lijkt me niet prettig op lv1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:58:
[...]

Moeten ze wel boots hebben anders rennen die dingen je zo omver. 3-4 van die dingen op je knar lijkt me niet prettig op lv1.
Ach, bijvoorbeeld de top speler heeft tot ~1:23 de tijd om te blue pillen zonder een cs te verliezen.

Aangezien een Mao meestal op 1:05 begint met saplings (vanwege mana regen) kun je er iig al twee pakken. Ook kun je ervoor kiezen om er een redpot aan te besteden. Opties genoeg om het een Mao moeilijk te maken als ze allemaal dezelfde route nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thermisol
jammer dat ik nu pas besef hoe vet die kerst maokai skin is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
[...]

*atlantisx wil zijn kerst crit chance rune terug :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thermisol
iemand enig idee of er nog een 1 april grap komt van Riot ? :P vorigjaar was het leesin toch? :P die champion spotlight is ook echt geweldig.

en komen er nog easter skins? (perhaps een sale van cottontail teemo?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
ik ben daar eigenlijk ook benieuwd over :)
hopelijk wordt het inderdaad weer iets grappig het inlogscherm veranderen naar phreak die continu tons of damage zegt ofzo :P

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben inderdaad ook wel benieuwd naar die April grap. Dat van Lee Sin vond ik echt een originele grap, vond hem echt lachen toen ik die Champion Spotlight zag. Hopelijk doen ze dit jaar ook weer iets geinigs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thermisol schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:31:
iemand enig idee of er nog een 1 april grap komt van Riot ? :P vorigjaar was het leesin toch? :P die champion spotlight is ook echt geweldig.

en komen er nog easter skins? (perhaps een sale van cottontail teemo?)
Easter bunny riven graag !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 16:23
Misschien Easter Lulu, dat ze naar een konijn polymorphen, mooi in een pakket met Lulu zelf, leuk prijsje, cashen maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
:9~ ME WANT ! :9~
Afbeeldingslocatie: http://na.leagueoflegends.com/board/attachment.php?attachmentid=303875

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh dear, en dan ook gewoon echt mensen afmaken met een wortel. Baas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die art die er 2000keer beter uitziet dan de daadwerkelijke sprite. Zijn er trouwens plannen voor hd textures oid? Dat mensen een keuze krijgen tussen hoe het er nu uitziet en een wat mooiere versie. Ik zag laatst de ulti van lulu op ashe en de sprite word gewoon zo opgerekt dat je de pixels kunt tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
HD versie van League of Legends zou wel echt super zijn, dat je (eventueel bij installatie) beslist of je de HD of normale variant wilt.

Dan kunnen mensen met een sterke gamePC de game ook gewoon grafisch mooier draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xevoo kan ook veel makkelijker, gewoon bij options HD aanvinken.
Dat scheelt hun een hoop werk door die installer ook nog eens te veranderen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het download gebeuren is al langzaam zat, ik denk niet dat mensen op HD textures zitten te wachten op hun oude machines, en dan ook nog eens uurtje extra te downloaden ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 14:33:
Het download gebeuren is al langzaam zat, ik denk niet dat mensen op HD textures zitten te wachten op hun oude machines, en dan ook nog eens uurtje extra te downloaden ;-)
Ik probeerde dan ook te benadrukken dat er Keuze zou moeten zijn. Zodat die mensen met een houten gameboy gewoon deze versie kunnen blijven gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 08:58
Het mag allemaal wel een tandje hoger grafisch.
En je moet het liefst ook je FPS vrij in kunnen stellen.

Maar ik denk dat het best wel moeilijk gaat worden omdat voor mekaar te krijgen bij een F2P game...

Voordat er een discussie losbarst over of je het nou wel kan zien ja of de nee, als ik met 120 FPS speel bijvoorbeeld t.o.v 60 FPS is alles een stuk fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 14:35:
Ik probeerde dan ook te benadrukken dat er Keuze zou moeten zijn. Zodat die mensen met een houten gameboy gewoon deze versie kunnen blijven gebruiken.
Of de mensen die gewoon liever met alles op low spelen zonder houten gameboy ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
ik kan alles perfect doen op LoL overal high maar enkel die shadows man WTF vanaf dat ik die nog maar aanzet op low heb ik iets van een 15 FPS terwijl ik hem normaal rond de 70 draai oowja en graves zijn smokescreen kan ik ook niet af :P dan is er ook een fps drop van 30 als ik erin loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

oh, ik heb alles op vol staan en krijg eigenlijk altijd 100fps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik krijg het niet voor elkaar om lol fatsoenlijk op high te draaien. Kheb een Dell XPS 17 met core i7, 6 Gb memory en nvidia GT550 kaartje met 1 Gb videogeheugen wat mijns insziens qua specs toch voldoende zou moeten zijn, maar ik blijf dikke framedrops krijgen. Shadows heb ik al uitgezet, want die trekken de performance naar een nulpunt, maar ik ben nog steeds niet helemaal tevreden. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
maarja jullie hebben allemaal een vaste PC veronderstel ik ik heb een laptop want ik heb momenteel geen plaats genoeg voor een bureau met alles erop en eraan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoL op max settings zit ik op 85 FPS, in heavy teamfights af en toe een dipje naar 75 FPS.
Wil PC upgraden om 120FPS steady te bereiken ivm 120hz beeldscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Vicarious schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 14:52:
Ik krijg het niet voor elkaar om lol fatsoenlijk op high te draaien. Kheb een Dell XPS 17 met core i7, 6 Gb memory en nvidia GT550 kaartje met 1 Gb videogeheugen wat mijns insziens qua specs toch voldoende zou moeten zijn, maar ik blijf dikke framedrops krijgen. Shadows heb ik al uitgezet, want die trekken de performance naar een nulpunt, maar ik ben nog steeds niet helemaal tevreden. Iemand tips?
Heb ik ook op de machine van mijn vriendin waar ik nog wel eens op speel en die zo te horen dezelfde XPS is.

Framerate is goed maar af en toe krijg ik framedrops van 15-20 seconde waarin ik echt te veel lag om nog goed speelbaar te zijn. Ik heb al wel naar een paar zaken gekeken maar kan niet echt wat vinden. Het is geen throttling van de CPU, geen resource probleem (CPU / Memory / Videokaart) en het is ook niet gerelateerd aan wat ik verder draai naast LoL. Ik heb meer mensen gevonden op internet met vergelijkbare problemen maar nog geen antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

@Vicarious

Hou er rekening mee dat Mobile GPU's altijd minder gesupport worden en dat ze een stuk minder presteren dan hun niet Mobile broertje/zusje. BTW mijn xps15 GT525m met i7 2630qm doet ongeveer 50 fps met alles op low en resolutie 1366*768

@Drunk3nD3m0n

Ja, speel zelf met een desktop vanwege een paar dingen:
1. Ergonomie. Zoveel als dat ik achter een PC (moet) zitten, dat is niet gezond met een desktop, laat staan met een laptop.
2. Upgradebaarheid.
3. Geld. Het is uiteindelijk een stuk goedkoper omdat je makkelijk 1 onderdeel kan vervangen
4. Performance. Laptop onderdelen presteren altijd een stuk minder omdat ze oa met minder stroom aan moeten kunnen en kleiner moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Maar wat zijn jullie specs dan?

Zelf zit ik met:

2600k
8GB geheugen
6970 2 GB

Alles stock, en ik heb 60 FPS steady, op alles high...

Maar het lijkt bij mij een lock op de 60 FPS hoe haal je dat er af?

@ Vicarious, ik denk dat het met de code te maken heeft in LoL zelf, je hardware is meer dan genoeg lijkt me het kan zijn dat LoL niet goed om kan gaan met een laptop variant videokaart of iets degelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Rendiertje schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 14:59:
Maar wat zijn jullie specs dan?

Zelf zit ik met:

2600k
8GB geheugen
6970 2 GB

Alles stock, en ik heb 60 FPS steady, op alles high...

Maar het lijkt bij mij een lock op de 60 FPS hoe haal je dat er af?

@ Vicarious, ik denk dat het met de code te maken heeft in LoL zelf, je hardware is meer dan genoeg lijkt me het kan zijn dat LoL niet goed om kan gaan met een laptop variant videokaart of iets degelijks.
AMD X4
12GB
5750

Ook een cap op 60 volgens mij, nooit op gelet, speelt gewoon lekker vloeiend.

Laptop is toch wat schokkeriger :9 en dat is niet fijn spelen als je vloeiend gewend bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-09 16:04
i5-2500k
8gb
7950

Hoogste settings en soepel 60fps

Nu eerst maar verder levelen. Ben pas level 12 :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me dat ook al langer af hoe je die lock eraf haalt.
Zit hier met een:

CPU Intel(R) Core(TM) i7 CPU 970 @ 3.20GHz (12 CPUs),
RAM Corsair XMS3 DDR3,1600-6GB KIT 1600MHz
Videocard MSI GTX 580 OC Twin Frozr II

Maar ook hier 60 steady met alles op high.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 14:29:
Xevoo kan ook veel makkelijker, gewoon bij options HD aanvinken.
Dat scheelt hun een hoop werk door die installer ook nog eens te veranderen :p
[offtopic] En zo'n vinkje werkt natuurlijk volledig automatisch en hoeft niks voor geprogrammeerd te worden, zodat er ook nog daadwerkelijk iets gebeurd :+

Gisteren na alle Nasus posts hier ook maar 2 potjes geprobeerd (Tank build).. En ondanks dat ik hem in mijn lain echt enorm sterk vond.. Vond ik het endgame minder dan verwacht.. Daarna maar terug naar AP Kennen, AD Sion en Soraka Support. Vanavond ook nog eens Kassadin proberen om te zien waarom die zo gebanned is :D..

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhmmie schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:05:
[...]

[offtopic] En zo'n vinkje werkt natuurlijk volledig automatisch en hoeft niks voor geprogrammeerd te worden, zodat er ook nog daadwerkelijk iets gebeurd :+
Dat hoor je me niet zeggen?
Enkel gaat het ze naar mijn idee meer werk schelen als dat ze die installer ook nog eens moeten gaan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:04:
Zit hier met een:

Als ik deze link zit wordt het me allemaal teveel :(

[url="http://http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=14060"]LoL Specs[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er trouwens nog iemand sinds kort last van korte maar heel hevige lagspikes ? Lijkt tussen 8 & 9 voor te vallen voornamelijk en zorgt voor een freeze van een 2-3 tal seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-08 23:37
[...]
Gisteren na alle Nasus posts hier ook maar 2 potjes geprobeerd (Tank build).. En ondanks dat ik hem in mijn lain echt enorm sterk vond.. Vond ik het endgame minder dan verwacht.. Daarna maar terug naar AP Kennen, AD Sion en Soraka Support. Vanavond ook nog eens Kassadin proberen om te zien waarom die zo gebanned is :D..
Heb je met q gefarmd + sheen/trinity in gevechten? Met de q nuke je iedereen (incl. towers) zonder armor XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thermisol
[...]

. Vanavond ook nog eens Kassadin proberen om te zien waarom die zo gebanned is :D..
ben ik ook van plan. gewoon towerhuggen tot lvl 6 en vanaf dan aggresiv gaan denk ik? Riftwalks gebruiken. iemand nog wat kassadin tips? wat doen jullie qua riftwalk? op de enemy champion riften voor damage, of op afstand blijven van de enemy champion, en alleen Q-E gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thermisol
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:08:
Heeft er trouwens nog iemand sinds kort last van korte maar heel hevige lagspikes ? Lijkt tussen 8 & 9 voor te vallen voornamelijk en zorgt voor een freeze van een 2-3 tal seconden.
ik ondervind wel soms crashes en veel lagg door Adobe Air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:20
hmm gaat opzich wel redelijk, ben nu 1722 en verlies eigenlijk bijna niet laatste 20 potjes 2 losses waar ik support was. Binnenkort maar eens naar de 2000 gaan, zit nu met gasten van 1900 zijn nog steeds niet geweldig. Ook wel leuk teampje gemaakt waar we ook al tegen hausfrau kwamen met 2100 elo.

Ondertussen is ranked al wel wat fijner, je merkt wel dat er iets minder getrolled wordt al zijn er nog steeds mensen die 1/10 voor elkaar krijgen e.d. dat snap ik niet helemaal maarja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

thermisol schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:10:
[...]

ik ondervind wel soms crashes en veel lagg door Adobe Air.
Adobe AIR is ook een verschrikkelijk platform en een zeer lelijke manier om een game op te starten, imo.

Mijn specs zijn btw:

Phenom X6 1055T @ 2.8GHZ
ATI HD 5850
8 GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
thermisol schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:09:
[...]

ben ik ook van plan. gewoon towerhuggen tot lvl 6 en vanaf dan aggresiv gaan denk ik? Riftwalks gebruiken. iemand nog wat kassadin tips? wat doen jullie qua riftwalk? op de enemy champion riften voor damage, of op afstand blijven van de enemy champion, en alleen Q-E gebruiken?
rustig farmen met je Q + W

Als je e hebt naast iemand gaan riftwalken, zodat je hem kan knuffelen.

Q + E + W is meestal al wel dood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rendiertje schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:13:
[...]

rustig farmen met je Q + W

Als je e hebt naast iemand gaan riftwalken, zodat je hem kan knuffelen.

Q + E + W is meestal al wel dood :D
Ryze vs Kassadin vind ik vaak wel leuk. Constant Q en silences met elkaar uitwisselen met als verschil dat jouw normal attack ranged is en je Q een snellere cooldown heeft.
En niet te bang zijn vs kass, als hij erin jumped wel weglopen maar ook terugschieten en rooten.

Dan word het voor kassadin opeens moeilijk om een goede cs te krijgen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2012 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die cap op 60 fps komt omdat in de advanced settings in lol achter FRAMERATE iets als steady staat. Die setting moet je even mee spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar gaat het bij LoL ook een duidelijk verschil opleveren?
Bij FPS games merk je het overduidelijk, bij MW3 imo ook een zo hoog mogelijk steady haalbare fps voor mij.
Maar hoe denken jullie erover bij LoL? 60 fps is goed te doen, maar gaat bijv. 100 of 120 fps veel verschil maken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit hier met een:

vSync uitzetten gek, je moet makkelijk 90 halen steady, of nog hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Hehe, zonet een game gewonnen waarin onze 3 inhibitors down waren en wij zelf nog maar 1 turret van de tegenstander hadden kapot gemaakt :+
Mundo + Singed + MF + Janna + Soraka, late game is het zo'n enorm sterke comp.. Niemand kon MF doden omdat ze een AP Janna (ikzelf) en Soraka had. Constant knockups, slows, silences, heals, shields, etc op de assasins die op haar willen springen, zoiets krijg je helemaal niet dood. Singed en Mundo kunnen alle damage van hun carries soaken waardoor we, na het doden van de assassins, de rest makkelijk kunnen opruimen.

De verwijten vlogen over en weer tijdens het spel, maar uiteindelijk toch heel mooie teamplay en een schitterende comeback gedaan.

AP Janna best Janna.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:21:
Bij FPS games merk je het overduidelijk, bij MW3 imo ook een zo hoog mogelijk steady haalbare fps voor mij.
Maar hoe denken jullie erover bij LoL? 60 fps is goed te doen, maar gaat bijv. 100 of 120 fps veel verschil maken dan?
Je wilt met wat voor spel dan ook een gelijk framerate hebben aan je beeldscherm Hz, of daarintegen het dubbelvoudig FPS als Hz.
Dus een standaard beeldscherm heeft 60-70 Hz, dan wil jij die 60FPS steady hebben OF 120FPS steady om hier profijt uit te halen.
Dit zorgt voor betere en snellere weergaven van je beeldscherm en zal alles soepeler/vloeiender laten lopen.
Voorbeelden als bij MW3 dat je met een hogere FPS sneller kunt sprinten en met 333FPS zijwaarts lopen geen geluid maakt zijn simpelweg game bugs, maar deze zijn niet van toepassing op de sterke engine die LoL gebruikt.

Edit:
Juiste afstelling van beeldscherm (met voorkeur 120hz a 240-250FPS) krijg je geen last van diepe pijnlijke en vermoeide ogen of blurring . tearing

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2012 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:22:
[...]

Ja dat ben ik dus ook van mening maar weet dus niet hoe ik die lock eraf krijg, want hij lockt m gewoon op 60 das het hele verhaal juist.

Dat is dus de vsync setting die ik uit moet pleuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:21:
Vsync uit en gewoon frame rate limiter aanzetten, bij vsync merk je altijd een slight delay teminste ik merk dat. Heb zelf 2 x 580 GTX in sli dus bij mij loopt het wel lekker maarja overkill is overkill kan best met 400 fps gaan spelen maar das nutteloos :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit hier met een:

12 Threads bedoel je denk ik :-) 12 Core is nog niet uit.

@Vicarious met i3, Geforce 525M en 4GB draaide ik High (met shadows) stable 60. (Dell XPS 15)
Die bak van jou moet dat kunnen. Windows misschien vervuild?

Momenteel draai ik stable 60FPS (met Vsync ofc, zonder is beeldkwaliteit fucking gaar 8)7 ) Very High @ 1920x1080 met Fraps recording 1920x1080x30FPS

i7 2600k @ 4.2GHz
EVGA GTX580 Superclocked
8GB Corsair Dominator
Asus P8P67 Pro Rev 3
Plextor 64GB SSD

Geen stutters of framedrops. Degenen die dit wel krijgen, probeer in eigenschappen van .exe de thema's uit te zetten (dan draait op Win7 Aero niet tijdens gamen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:25:
[...]
Ja dat ben ik dus ook van mening maar weet dus niet hoe ik die lock eraf krijg, want hij lockt m gewoon op 60 das het hele verhaal juist.

Dat is dus de vsync setting die ik uit moet pleuren?
Yes, zie mijn post eentje hierboven :-) net uitgelegd.
Jasper 99 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:26:
[...]
Vsync uit en gewoon frame rate limiter aanzetten, bij vsync merk je altijd een slight delay teminste ik merk dat. Heb zelf 2 x 580 GTX in sli dus bij mij loopt het wel lekker maarja overkill is overkill kan best met 400 fps gaan spelen maar das nutteloos :P
LoL heeft FPS gecapped op 250 :)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2012 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
[...]

OH lol komt le monster pc dan he.

2 x opteron 8 core. @2.5GHz (klinkt langzaam is het nie is server processor.)
2 x GTX 260. 1x is puur PhysX andere is voor gamen.
1 x Matrox Triplehead. daarmee stuur ik de andere 4 schermen aan.

6 x Samsung 24 inch 1920x1080 monitor. Normaal gesproken werken ze allemaal maar LoL heeft geen multimonitor support.

Ligt rond de 250 FPS constant.

[ Voor 7% gewijzigd door blamauci op 28-03-2012 15:29 ]

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Xeiji schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:09:
[...]

Heb je met q gefarmd + sheen/trinity in gevechten? Met de q nuke je iedereen (incl. towers) zonder armor XD
Yup ik ben begonnen met Boots en CDR items (die boll van 850 en glacial nogiets van 1525) om zoveel mogelijk met Q te kunnen farmen en vervolgens sheen. Ik heb mijn skills getrained via Q>W>Q>E>Q>R, etc dus ik heb er echt alles aangedaan om Q max te krijgen en dat was ook echt sterk in lainfase.. Maar ik vond het in de 5vs5 fights gewoon minder lekker spelen dan de andere champs die ik nu speel.. Is gewoon een kwestie van smaak :).
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:06:
[...]

Dat hoor je me niet zeggen?
Enkel gaat het ze naar mijn idee meer werk schelen als dat ze die installer ook nog eens moeten gaan aanpassen.
[offtopic] Echter heeft via de installer weer het voordeel dat je niet beide texture packs hoeft te installeren en dus minder hdd ruimte voor de klant.. En ik denk dat het qua coden ook makkelijker is dan dat je het af moet handelen in je client.. Maarja ik denk dat deze discussie hier verder niet thuis hoort :).

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Je snap wat Vsync is en waarom je het niet uit moet zetten? Die frames betekenen niets. Als je monitor 60hz is, kan deze frames boven 60/sec ook niet weergeven. Het verschil tussen 90 en 60 zie je dus niet op een 60hz monitor. Door Vsync scheurt je scherm tijdens plotse bewegingen: http://www.simforums.com/...s/20100208_210015_FSX.jpg

Lijkt me nou niet echt wenselijk gedrag. Bottom line: aan laten staan. Uitzetten om macho te doen met FPS count is belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jasper 99 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:10:
hmm gaat opzich wel redelijk, ben nu 1722 en verlies eigenlijk bijna niet laatste 20 potjes 2 losses waar ik support was. Binnenkort maar eens naar de 2000 gaan, zit nu met gasten van 1900 zijn nog steeds niet geweldig. Ook wel leuk teampje gemaakt waar we ook al tegen hausfrau kwamen met 2100 elo.

Ondertussen is ranked al wel wat fijner, je merkt wel dat er iets minder getrolled wordt al zijn er nog steeds mensen die 1/10 voor elkaar krijgen e.d. dat snap ik niet helemaal maarja :P
Zijn jullie toevallig nog opzoek naar een skilled mid / top player? - liever mid, verlies zowat nooit games waar ik mid sta ^^, hoor t wel. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blamauci schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:28:
[...]
OH lol komt le monster pc dan he.

2 x opteron 8 core. @2.5GHz (klinkt langzaam is het nie is server processor.)
2 x GTX 260. 1x is puur PhysX andere is voor gamen.
1 x Matrox Triplehead. daarmee stuur ik de andere 4 schermen aan.

6 x Samsung 24 inch 1920x1080 monitor. Normaal gesproken werken ze allemaal maar LoL heeft geen multimonitor support.

Ligt rond de 250 FPS constant.
Als je iOS gebruikt wel en de LoLiOS crack draait =D

edit:
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:29:
[...]
Zijn jullie toevallig nog opzoek naar een skilled mid / top player? - liever mid, verlies zowat nooit games waar ik mid sta ^^, hoor t wel. 8)
Zie paar pagina's terug, we zoeken nog mensen voor 1100+ man LAN party in Eindjehoven 6-7-8 april

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2012 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-09 14:14

Flapmo

and back is gigi!

@blamauci wat doe jij normaal op die machine? Is dat een dev machine?

Je GFX kaarten halen anders je CPUs aardig naar beneden als dit puur voor gaming is.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:26:
[...]
12 Threads bedoel je denk ik :-) 12 Core is nog niet uit.
Deze info haal ik gewoon van m'n computer zelf, heb ik niet zelf getypt, gewoon simpel copy en paste.
Maar m'n PC ziet de 6 core als een 12 core omdat ie 6 virtuele erbij aanmaakt. Zijn geen fysieke cores inderdaad.

Oké dan ga ik dat vSync gebeuren eens fijn uitgooien. Kijken wat het oplevert.
Ben benieuwd of ik enigzins verschil ga merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie paar pagina's terug, we zoeken nog mensen voor 1100+ man LAN party in Eindjehoven 6-7-8 april
[/quote]

Hmm Eindhoven is toch even wat te ver voor mij.. ( West friesland ).
En met 1100 + kom je lijkt mij de voorrondes nog niet eens door :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:26:
[...]
@Vicarious met i3, Geforce 525M en 4GB draaide ik High (met shadows) stable 60. (Dell XPS 15)
Die bak van jou moet dat kunnen. Windows misschien vervuild?
Dat zou je zeggen he, dat ie dat moet kunnen. Windows vervuiling is natuurlijk altijd mogelijk, maar ik heb de laptop pas een maand en ben begonnen met een clean Win7 en driver install (dus niet de image van Dell). Snap er geen reet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:32:
[/quote]

Hmm Eindhoven is toch even wat te ver voor mij.. ( West friesland ).
En met 1100 + kom je lijkt mij de voorrondes nog niet eens door :P
Niet alles is LoL natuurlijk heh, en voorrondes doorkomen is geen probleem haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Flapmo schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:30:
@blamauci wat doe jij normaal op die machine? Is dat een dev machine?

Je GFX kaarten halen anders je CPUs aardig naar beneden als dit puur voor gaming is.
Deze machine heb ik inderdaad voor mijn werk.

De GTX260's had ik al en heb ik zelf maar bijgezet. heb geen zin om constant mijn 2de pc aan te zetten om te gamen.

Ook zit er 32 GB ECC registered DDR3 in die machine.

Ik werk vanuit thuis. en zit ook nog bij de vrijwillige brandweer.(je wordt wel wat betaald hoor. zet tenslotte wel mijn leven op het spel)

De GTX260's doen Cuda Werk. het zijn core216's dus voldoen prima voor photoshop en andere dingen. Sony Vegas en zo.

De Opterons heb ik dus via mijn werk.

Mijn ''officiele'' game machine is een AMD x4 B50 @3.6 een geunlockte x2 550. op een MSI-770 mobo. 12 GB ram.
en ook een GTX 260

[ Voor 11% gewijzigd door blamauci op 28-03-2012 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-06-2021
[...]

Je snap wat Vsync is en waarom je het niet uit moet zetten? Die frames betekenen niets. Als je monitor 60hz is, kan deze frames boven 60/sec ook niet weergeven. Het verschil tussen 90 en 60 zie je dus niet op een 60hz monitor. Door Vsync scheurt je scherm tijdens plotse bewegingen: http://www.simforums.com/...s/20100208_210015_FSX.jpg

Lijkt me nou niet echt wenselijk gedrag. Bottom line: aan laten staan. Uitzetten om macho te doen met FPS count is belachelijk.
De reden dat ik vsync uitzit is dat ik vind dat het spel dan gwn vlotter beweegt, een goed voorbeeld hiervan is alleen al het verschil in de item store. Als jij in-game met vsync aan een item wilt kopen en je browst ergens doorheen dan zie je het schuiven (waardoor je misschien een seconde verliest) terwijl dit bij vsync uit bijna direct zichtbaar is. Probeer het zelf maar eens, ik weet dat het echt geen wereld van verschil zal zijn maar bij mij is het gewoon een stukje persoonlijke voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
sjaggy schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:38:
[...]

De reden dat ik vsync uitzit is dat ik vind dat het spel dan gwn vlotter beweegt, een goed voorbeeld hiervan is alleen al het verschil in de item store. Als jij in-game met vsync aan een item wilt kopen en je browst ergens doorheen dan zie je het schuiven (waardoor je misschien een seconde verliest) terwijl dit bij vsync uit bijna direct zichtbaar is. Probeer het zelf maar eens, ik weet dat het echt geen wereld van verschil zal zijn maar bij mij is het gewoon een stukje persoonlijke voorkeur.
Mensen die FPS games spelen zullen weten hoe het verschil is tussen 60 fps en 125/250 fps :P

Het voelt veel vloeiender aan maar als je een slechte monitor heb ga je idd tearing krijgen. Ik heb er iig nooit last van :) Vsync uit FTW

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 19:31

SilentSimon

Have you been hopped?

Nog even terugkomend op die runes.

Ik heb altijd zon gevoel dat het zonde is om couterrunes te nemen tegen specifieke champs.
Als ik bijvoorbeeld Kennen speel spendeer ik liever mijn runes aan magic damage e.d.
De tegenstander heeft toch hetzelfde probleem? Er zal ongetwijfeld een gulden middenweg inzitten, maar ik geef over het algemeen liever gold en/of runes uit aan meer damage dan aan defence. Vooral early game zie ik defence items toch als een 'teken van zwakte' en loss van gold en langere tijd voor itembuild.

Maar regel 1 in lol: don't die, is er ook 1 om na te leven. Dat dan weer wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
sjaggy schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:38:
[...]

En toch kan je niet sneller waarnemen als 32 beelden per seconden. in theorie dan he.

Ik heb Vsynch ook standaard uitstaan. maar screen tearing komt wel voor in LoL

Heb geen tearing in bijvoorbeeld COD ofzo. Puur in LoL

[ Voor 3% gewijzigd door blamauci op 28-03-2012 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
[...]

Snap jij wat vsync is ? Want elke frame die je onder 60 fps komt gaat naar 30, dus stel je hebt een moment waar je 59 fps zou lopen krijg je instantly 30 fps. Das dus zonde, hele vsync uit en gewoon limiter aanzetten via je nvidia panel of via de game zelf beide is prima! Maar vsync laat zeker te wensen over of je gebruikt adaptive maarja dat kan ik pas morgen als ik me 680 binnen heb :9~ :P
[...]

Als jij goed bent is dat prima, ik ga meestal mid of ad maar we kunnen best wel afwisselen. Wat voor elo heb je dan? Of op wat voor elo speel je denk je, in principe betekent meer mensen meer ranked kunnen doen maar we willen deze keer het niveau wel echt hoog houden.\ add me maar btw JDeathmetal want in dit forum gaan de posts te snel zie ik nooit meer terug :P

edit: Wat moet ik met die link hieronder? Je hebt limiters he, dus heel vsync is niet nodig??

[ Voor 4% gewijzigd door Jasper 99 op 28-03-2012 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jasper 99 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:42:
[...]
Snap jij wat vsync is ? Want elke frame die je onder 60 fps komt gaat naar 30, dus stel je hebt een moment waar je 59 fps zou lopen krijg je instantly 30 fps. Das dus zonde, hele vsync uit en gewoon limiter aanzetten via je nvidia panel of via de game zelf beide is prima! Maar vsync laat zeker te wensen over of je gebruikt adaptive maarja dat kan ik pas morgen als ik me 680 binnen heb :9~ :P
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/37943978

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2012 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

Hier nog iets leuks om je mechanische skills te verbeteren. Gaan hier ook in op fps. http://www.sk-gaming.com/...ng_to_Win_3_Smartsettings

De vorige 2 delen zijn ook interessant om te lezen
http://www.sk-gaming.com/...to_Win_2_Winning_is_habit
http://www.sk-gaming.com/...ecrets_to_get_to_2000_elo

[ Voor 27% gewijzigd door rxs op 28-03-2012 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Laatst online: 01-02-2014
SilentSimon schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:40:
Nog even terugkomend op die runes.

Ik heb altijd zon gevoel dat het zonde is om couterrunes te nemen tegen specifieke champs.
Als ik bijvoorbeeld Kennen speel spendeer ik liever mijn runes aan magic damage e.d.
De tegenstander heeft toch hetzelfde probleem? Er zal ongetwijfeld een gulden middenweg inzitten, maar ik geef over het algemeen liever gold en/of runes uit aan meer damage dan aan defence. Vooral early game zie ik defence items toch als een 'teken van zwakte' en loss van gold en langere tijd voor itembuild.

Maar regel 1 in lol: don't die, is er ook 1 om na te leven. Dat dan weer wel :)
Als je tegenstander een sterkere early game heeft dan jou, dan ga je dit kunnen gelijktrekken door defensive runes te nemen en zo op hetzelfde niveau te komen. Een leblanc gaat jou early game nog steeds wegspelen als jij offensive runes gaat, maar als je veel magres pakt dan gaat ze het beduidend moeilijker hebben.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:39:
[...]

Mensen die FPS games spelen zullen weten hoe het verschil is tussen 60 fps en 125/250 fps :P

Het voelt veel vloeiender aan maar als je een slechte monitor heb ga je idd tearing krijgen. Ik heb er iig nooit last van :) Vsync uit FTW
Monitorkwaliteit heeft niets met tearing te maken. En als je een monitor hebt die niet 125/250Hz is merk je daar ook tijdens FPS-games niets van. Als het vloeiender is zonder Vsync aan, dan betekent dit dat jouw computer 60FPS stable op Vsync niet aan kan. Als de FPS ook maar enigzins daalt van 60, gaat het automatisch even naar 30, dan naar 15 enzovoorts.
blamauci schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:40:
[...]

En toch kan je niet sneller waarnemen als 32 beelden per seconden. in theorie dan he.

Ik heb Vsynch ook standaard uitstaan. maar screen tearing komt wel voor in LoL

Heb geen tearing in bijvoorbeeld COD ofzo. Puur in LoL
Urban myth. Mensen kunnen ver over de 200FPS waarnemen. Ze hebben dat ooit in een documentaire op Discovery laten zien. Ze hadden daar filmpjes van hele hoge framerates, daar deden ze dan op willekeurige frames plaatjes in van bvb een vliegtuig (die dan 1/200ste in het beeld was willekeurig) en de testgroep kon de naam van het vliegtuig opnoemen na het filmpje.

Sommige games hebben hardcoded Vsync. Dan valt het niet aan/uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
voorbeeld van hardcoded Vsynch is alle bagger console ports van de afgelopen jaren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Jasper 99 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:42:
[...]

Als jij goed bent is dat prima, ik ga meestal mid of ad maar we kunnen best wel afwisselen. Wat voor elo heb je dan? Of op wat voor elo speel je denk je, in principe betekent meer mensen meer ranked kunnen doen maar we willen deze keer het niveau wel echt hoog houden.\

atm iets van 1680 ELO ofzo, 15-3 met alleen maar scores waar ik mensen mee heb lopen carryen :P
Maja, moet wel ff eerst me naam etc veranderen want t is niet mijn eigen gemaakte acc maar van n maat van me, sommige zullen die naam niet accepteren dus roep hem liever niet hier op het forum :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:49:
[quote]Jasper 99 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:42:
[...]

Als jij goed bent is dat prima, ik ga meestal mid of ad maar we kunnen best wel afwisselen. Wat voor elo heb je dan? Of op wat voor elo speel je denk je, in principe betekent meer mensen meer ranked kunnen doen maar we willen deze keer het niveau wel echt hoog houden.\

atm iets van 1680 ELO ofzo, 15-3 met alleen maar scores waar ik mensen mee heb lopen carryen :P
Maja, moet wel ff eerst me naam etc veranderen want t is niet mijn eigen gemaakte acc maar van n maat van me, sommige zullen die naam niet accepteren dus roep hem liever niet hier op het forum :P
Boeit ons niet zo veel :P add me maar JDeathmetal en dan kunnen we je denk ik wel adden ! Is wel chill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jasper 99 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:10:

Hoe kom je aan zon lucky streak? Ik heb denk ik al 40 potjes mijn lane hard gewonnen dragons geforced etcetera. Maar ik blijf altijd ongeveer 50/50 gaan in wins loss omdat mijn team zo slecht is. Zat denk ik 300 games tussen de 1600 -1700 in maar nu ben ik afgelopen weekend teruggetrolled naar 1450 elo. En ik heb op de een of andere manier altijd dat de lane waar ik geen invloed op kan uitoefenen zo hard verliest dat de game onwinbaar word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:45:
[...]

Urban myth. Mensen kunnen ver over de 200FPS waarnemen. Ze hebben dat ooit in een documentaire op Discovery laten zien. Ze hadden daar filmpjes van hele hoge framerates, daar deden ze dan op willekeurige frames plaatjes in van bvb een vliegtuig (die dan 1/200ste in het beeld was willekeurig) en de testgroep kon de naam van het vliegtuig opnoemen na het filmpje.

Sommige games hebben hardcoded Vsync. Dan valt het niet aan/uit te zetten.
Die 32 of vaker genoemd 24 frames komt van films, maar de reden dat dat smooth lijkt is door motion blur, iets wat je met gamen niet hebt.

Als je het kan hebben zou ik zelf vsync aanlaten. het voorkomt screen tearing en als je monitor toch niet hoger dan 60FPS kan weergeven dan is meer hebben niet nodig dus gooi je gewoon de vsync aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-06-2021
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:58:
[...]

Hoe kom je aan zon lucky streak? Ik heb denk ik al 40 potjes mijn lane hard gewonnen dragons geforced etcetera. Maar ik blijf altijd ongeveer 50/50 gaan in wins loss omdat mijn team zo slecht is. Zat denk ik 300 games tussen de 1600 -1700 in maar nu ben ik afgelopen weekend teruggetrolled naar 1450 elo. En ik heb op de een of andere manier altijd dat de lane waar ik geen invloed op kan uitoefenen zo hard verliest dat de game onwinbaar word.
dit gebeurt iedereen, hij heeft 17 ranked matches in totaal gespeeld. Ben benieuwd als hij rond de 50 zit, kijken of hij dan nogsteeds rond de 1700 zit. Ik ben in 1 dag eens 200 elo verloren....

Voor nu kan ik alleen maar zeggen, damm you met je lucky win streak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
is net al uitgelegd Gropah. omdat zodra je iets minder frames als de 60 krijgt je naar 30 springt

Pagina: 1 ... 66 ... 91 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.