Waarom Lifesteal kopen met die passive? Also, als je een Sheen gaat rushen en je kunt het niet betalen, koop dan eerst de Mana Crystal. Tome heb je niets aan.Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:30:
[...]
Ik speel niet veel nasus, begin meestal met boots/pots, daarna Tome (435G) en/of Vampiric scepter (450g) en een minimaal 1 wardje natuurlijk.
Daarna build ik simpelweg de sheen en een wriggle en ev. een gp5 item.
Ik zou beginnen met nasus met boots en 3 pots, en dan verder gaan met een philospher stone en een heart of gold, je moet toch veel farmen, en dan kan dat extra gold geen kwaad.Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:20:
[...]
Waarom Lifesteal kopen met die passive? Also, als je een Sheen gaat rushen en je kunt het niet betalen, koop dan eerst de Mana Crystal. Tome heb je niets aan.
Zojuist wat guides even snel gelezen over Nasus, heel veel mensen zeggen dat je inderdaad eerst wat g/p5 items moet halen, dan sheen en dan pas een keer glacial shroud> Frozen heart. Ik ga vanavond maar eens wat proberen en zien wat het beste werkt, kan wel redelijk last hitten dus ben benieuwd naar de dmg van Q
---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk
Verwijderd
Veel te veel delay van je build. Je maakt van je Philo later een Shurelya's en daarmee is het ook afgelopen met Gold/time. Je bent een van de beste farmers in het spel, dan ga je geen tijd verspillen aan het stacken van dat soort rommel. Mijn core is Mercs, Shurelya's, Sheen, Glacial. Dan uitbouwen naar Fr.Heart, Triforce en dan situational nog andere zooi erbij. Atmogs/FoN. Tanky crap.Nidhiki schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:41:
Zojuist wat guides even snel gelezen over Nasus, heel veel mensen zeggen dat je inderdaad eerst wat g/p5 items moet halen, dan sheen en dan pas een keer glacial shroud> Frozen heart. Ik ga vanavond maar eens wat proberen en zien wat het beste werkt, kan wel redelijk last hitten dus ben benieuwd naar de dmg van Q
Dat is dan ook de beste build om snel en veilig je Q te farmen, de #1 prio voor Nasus early en mid.Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:06:
Mijn core is Mercs, Shurelya's, Sheen, Glacial. Dan uitbouwen naar Fr.Heart, Triforce en dan situational nog andere zooi erbij. Atmogs/FoN. Tanky crap.
Imo Sheen nog zelfs na Glacial, Shurelya's en boots naar keuze. HoG en Randuins zijn situationeel, geen core in mijn ogen. Philo opening en Frozen Heart zijn dit wel.
Verwijderd
Die keren dat ik nasus speelde voelde ik me zo alleen op de wereld en een farm robot. Ik wist ook nooit wat de beste tijd was om te stoppen.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2012 14:17 ]
Verwijderd
Dat is ook niet m'n volgorde. Inderdaad eerst Glacial aangezien 90% van de top laners physical zijn. Philo+Glacial werkt goed voor Q farm. Je kunt het vaker spammen en je hebt er meer mana/manaregen voor.djengizz schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:10:
[...]
Dat is dan ook de beste build om snel en veilig je Q te farmen, de #1 prio voor Nasus early en mid.
Imo Sheen nog zelfs na Glacial, Shurelya's en boots naar keuze. HoG en Randuins zijn situationeel, geen core in mijn ogen. Philo opening en Frozen Heart zijn dit wel.
Ik skip zelfs de Philo. De shurelya heeft mn support meestal al, en ik run Ghost als summoner spell. Met die philo start ben je early game imo te zwak tegen characters die je kunnen jumpen zoals riven, tryndamere en lee sin. Ik begin daarom meestal cloth + 5 en haal bij recall dan boots en zo ver mogelijk glacial shroud. Tegen magic damage characters rush ik spirit visage omdat die health + MR + CDR geeft, all you need in zo'n lane. GP5 heb ik ook niet echt nodig omdat ik inderdaad al als een malle kan farmen met nasus.djengizz schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:10:
[...]
Dat is dan ook de beste build om snel en veilig je Q te farmen, de #1 prio voor Nasus early en mid.
Vicariously I live while the whole world dies
Verwijderd
Het gaat dan vooral om de manaregen en CDR.Vicarious schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:31:
[...]
Ik skip zelfs de Philo. De shurelya heeft mn support meestal al, en ik run Ghost als summoner spell. Met die philo start ben je early game imo te zwak tegen characters die je kunnen jumpen zoals riven, tryndamere en lee sin. Ik begin daarom meestal cloth + 5 en haal bij recall dan boots en zo ver mogelijk glacial shroud. Tegen magic damage characters rush ik spirit visage omdat die health + MR + CDR geeft, all you need in zo'n lane. GP5 heb ik ook niet echt nodig omdat ik inderdaad al als een malle kan farmen met nasus.
Hmm, gisteren weer met Lee Sin en Shyvana jungle gespeeld, vind Lee Sin toch fijner om te spelen, zou Maokai een goede aanwinst zijn om mee te junglen?
Want jungle is wel leuk om te doen maar ik wissel ook graag champs af
Maokai is erg sterk in de jungle, maar je moet wel veel ganken. Daar heb je nameljik zo'n beetje de beste kit voor met die ranged snare die geen skillshot is, en daarna nog eens een knockback. Verder behoorlijke damage die zelfs zonder AP behoorlijke burst doet early en mid game. Lategame verander je in een disruptive tank die zijn carries moet beschermen.Xevoo schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:36:
Hmm, gisteren weer met Lee Sin en Shyvana jungle gespeeld, vind Lee Sin toch fijner om te spelen, zou Maokai een goede aanwinst zijn om mee te junglen?
Het heeft er ook mee te maken dat ik HP5 runes en masteries run op Nasus en dat dit soort stats waardevoller worden als je ze stacked. Philo start is dan ideaal en geeft je erg veel lane sustain.Vicarious schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:31:
Ik skip zelfs de Philo. De shurelya heeft mn support meestal al, en ik run Ghost als summoner spell. Met die philo start ben je early game imo te zwak tegen characters die je kunnen jumpen zoals riven, tryndamere en lee sin. Ik begin daarom meestal cloth + 5 en haal bij recall dan boots en zo ver mogelijk glacial shroud. Tegen magic damage characters rush ik spirit visage omdat die health + MR + CDR geeft, all you need in zo'n lane. GP5 heb ik ook niet echt nodig omdat ik inderdaad al als een malle kan farmen met nasus.
De upgrade naar Shurelyia's wordt dan een logische opvolger voor je CDR en meer regen. Verder is de mana regen ook erg goed early zoals DefinitelyNotRudy aangeeft en helpt het je farm.
De echte opening als in je eerste buy is flexibel en kan net zo goed cloth als boots als regrowth zijn afhankelijk van mijn lane tegenstander. Wel rush ik hierna dus philo.
[ Voor 8% gewijzigd door djengizz op 27-03-2012 14:48 ]
Maokai is ook mijn favo jungler, heel erg simpele ganks die niet afhanken van een skillshot zoals lee-sin. Ook is zijn late game heel erg goed voor het team.Xevoo schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:36:
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Vanavond maar eens unlocken dan.. nog wel wat RP liggen 
En dan weer wachten op de champ van volgende woensdag, vraag me af wat dat word
En dan weer wachten op de champ van volgende woensdag, vraag me af wat dat word
Verwijderd
Die ranged snare is gewoon opklikkenVicarious schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:38:
[...]
Maokai is erg sterk in de jungle, maar je moet wel veel ganken. Daar heb je nameljik zo'n beetje de beste kit voor met die ranged snare die geen skillshot is, en daarna nog eens een knockback. Verder behoorlijke damage die zelfs zonder AP behoorlijke burst doet early en mid game. Lategame verander je in een disruptive tank die zijn carries moet beschermen.
Verwijderd
Dat zegt onze grote vriend toch ook?
Ranged snare die geen skillshot is.
Ik wil eigenlijk nog wel eens Kassadin proberen.
Heb hem toen een keer geprobeerd maar faalde er gigantisch hard mee.
Iemand tips?
hp5? bedoel je gp5 of health/lvl?djengizz schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:42:
[...]
Het heeft er ook mee te maken dat ik HP5 runes en masteries run op Nasus en dat dit soort stats waardevoller worden als je ze stacked. Philo start is dan ideaal en geeft je erg veel lane sustain.
De upgrade naar Shurelyia's wordt dan een logische opvolger voor je CDR en meer regen. Verder is de mana regen ook erg goed early zoals DefinitelyNotRudy aangeeft en helpt het je farm.
De echte opening als in je eerste buy is flexibel en kan net zo goed cloth als boots als regrowth zijn afhankelijk van mijn lane tegenstander. Wel rush ik hierna dus philo.
Maargoed, het zijn denk ik beide viable builds maar ik heb het idee dat ik met mijn build early game mn lane makkelijker kan houden en ook sneller aan een goede lategame build zit.
Hehe, kassa heb ik laatst ook eens geprobeerd, kwam toen alleen tegen nogal goede counter te staan, dus daarna ook niet meer gebruiktVerwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:49:
[...]
Dat zegt onze grote vriend toch ook?
Ranged snare die geen skillshot is.
Ik wil eigenlijk nog wel eens Kassadin proberen.
Heb hem toen een keer geprobeerd maar faalde er gigantisch hard mee.
Iemand tips?
Verwijderd
Lelijke is dat als je dan een Kassadin tegenover je hebt, die 75% van de tijd je team gruwelijk in de pan hakt. En als je hem dan zelf probeert, lukt het van geen kant.Xevoo schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:52:
[...]
Hehe, kassa heb ik laatst ook eens geprobeerd, kwam toen alleen tegen nogal goede counter te staan, dus daarna ook niet meer gebruikt
Heb ik tenminste altijd, haha.
Met zowat elke champion heb ik datVerwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:59:
[...]
Lelijke is dat als je dan een Kassadin tegenover je hebt, die 75% van de tijd je team gruwelijk in de pan hakt. En als je hem dan zelf probeert, lukt het van geen kant.
Heb ik tenminste altijd, haha.
Heb me er bij neergelegd dat ik niet zo goed ben als andere spelers
ah ok.. heb die afkorting nog niet veel gezien blijkbaardjengizz schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:55:
[...]
HP5 = Health-regen per 5 seconds.
De Vigor runes en masteries.
Verwijderd
Nou ik kan opzich wel een aardig potje spelen in dat spel. Ben ook vrij goed in last hitten dus in dat opzicht kan ik er wel wat van. Alleen er zijn gewoon champions die ik graag zou willen spelen maar waar ik gewoon niks mee kan, Irelia bijv of Lee Sin of Kassadin.. ik faal daar grandioos mee.
Heb ik me allang bij neergelegd x)Xevoo schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:02:
[...]
Met zowat elke champion heb ik dat
Heb me er bij neergelegd dat ik niet zo goed ben als andere spelers
Ik ben eigenlijk nergens goed mee blijkt elke game maar weer:P
League of Legend EUW: Tristanar
Verwijderd
Ik geloof dat je daarvoor een bepaalde ELO moest hebben in Season 1.
1700+ was het geloof ik, correct me if im wrong. Weet het niet meer precies.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2012 15:10 ]
Verwijderd
Toen speelde ik het spel niet eens. Wanneer is season 2 afgelopen?Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:10:
Edit: 1700 ah dat word lastig.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2012 15:12 ]
Irelia lukt me op zich wel 9/10 keer, wat ik wel merk is dat ik bijvoorbeeld gisteravond en zondagavond 1 game die ik heb gedaan, ik een dikke Loss streak heb, vaak kies ik als eerste mijn champion en lock ik niet in zodat ik kan kijken wat de rest heeft, ik ga dan wel jungle omdat de rest daar vaak nog niet aan denkt / dat niet wil.Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:05:
Nou ik kan opzich wel een aardig potje spelen in dat spel. Ben ook vrij goed in last hitten dus in dat opzicht kan ik er wel wat van. Alleen er zijn gewoon champions die ik graag zou willen spelen maar waar ik gewoon niks mee kan, Irelia bijv of Lee Sin of Kassadin.. ik faal daar grandioos mee.
Echt élke keer kom je bij debielen in het team die met zn 2en gelijk locken met een ap champ voor mid, geen support, geen top
Vrij hoog ELO zelfs. De rewards waren:Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:10:
Platinum (Top 0.2%) - 1900 and above (3v3: 1700+, pre-made 5v5: 1750+): a framed summoner icon in platinum, a platinum banner in summoner profile, a platinum forum badge and a special skin for Jarvan IV.
Gold (Top 3%) - Between 1520 and 1899 (3v3: 1490-1699, pre-made 5v5: 1500-1749): a framed summoner icon in gold, a gold banner in your summoner profile, a gold forum badge and a special skin for Jarvan IV.
Silver (Top 10%) - Between 1400 and 1519 (3v3: 1410-1489, pre-made 5v5: 1410-1499): a framed summoner icon in silver and a silver banner in your summoner profile.
Bronze (Top 25%) - Between 1249 and 1399 (3v3: 1249-1409, pre-made 5v5: 1249-1409): a bronze banner in your summoner profile.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Verwijderd
1520 = Top 3%? 
Games beginnen voor mij nu wel steeds meer ergens op te lijken. Dit is ook meestal het punt waar ik kap. Zodra de grote makkelijkere groei stopt en je voor een beetje vooruitgang veel moeite moet doen.
Games beginnen voor mij nu wel steeds meer ergens op te lijken. Dit is ook meestal het punt waar ik kap. Zodra de grote makkelijkere groei stopt en je voor een beetje vooruitgang veel moeite moet doen.
[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2012 15:18 ]
Klopt. Althans dat was de ELO spread destijds. Tegenwoordig zal het misschien nog wel iets lager zijn; op http://reddit.com/r/leagueoflegends komen deze statistieken regelmatig voorbij.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
in dat geval lock ik gewoon de champ waar ik op dat moment zin in heb en zie ik het wel. Als de rest geen zin heeft om rekening te houden met het team, waarom moet jij dan een reddeloze situatie alsnog proberen te redden? Fuck that shit, dan speel ik ook gewoon met wie ik zin heb. Uiteraard ga ik niet trollen/feeden of whatever en speel ik dan wel zo goed mogelijk, maar wel met de champ die IK wil.Xevoo schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:12:
[...]
Irelia lukt me op zich wel 9/10 keer, wat ik wel merk is dat ik bijvoorbeeld gisteravond en zondagavond 1 game die ik heb gedaan, ik een dikke Loss streak heb, vaak kies ik als eerste mijn champion en lock ik niet in zodat ik kan kijken wat de rest heeft, ik ga dan wel jungle omdat de rest daar vaak nog niet aan denkt / dat niet wil.
Echt élke keer kom je bij debielen in het team die met zn 2en gelijk locken met een ap champ voor mid, geen support, geen topecht.. ga het dan nog maar eens goed proberen te krijgen xD
Ik vind het ook altijd zo "leuk" als je net een game start, en 2 personen direct instalocken met een Veigar en Malzahar.. En dan zeggen ze: We're premade so we go bot!
Dat zulke mensen dit spel spelen is erg jammer, maar ik probeer er maar meestal het beste van te maken, of als het echt een slechte combo is dan dodge ik gewoon.. dan nog maar ff wachten
Dat zulke mensen dit spel spelen is erg jammer, maar ik probeer er maar meestal het beste van te maken, of als het echt een slechte combo is dan dodge ik gewoon.. dan nog maar ff wachten
---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk
Verwijderd
Dit kwam laatstbij mij voor. Tijdens chamselect ging Soraka en Blitzcrank locken en zeiden we premade we go bot = freewin. Maar we hadden alsnog verloren.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2012 15:23 ]
Verwijderd
In normal boeit de teamcomp echt voor geen meter. Ad sona top, Lulu mid Kayle Jungle Cassio bot met support ashe. easy win dus, tegen een wél 'normaal' team.
Verwijderd
Het word pas leuk als mensen zeggen dat ze premade zijn nadat de match gestart is, daar sta je dan met sona solo bot
Verwijderd
Kreeg net ook te horen. Why you play ranked with only two runepages?
Ik. It's the only way to get good games.
Kayle jungle is trouwens erg sterk. Maat van me heeft met kayle jungle platinum gehaald. Vaker ook in 5v5's hem dat laten spelen. Werkt verrassend goed
Verwijderd
.. wut?Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:26:
Kreeg net ook te horen. Why you play ranked with only two runepages?
Verwijderd
Ach ik klaag maar wat.
Het ging erover dat ik met mijn 2 rune pages volgens hun niet ranked moet spelen.
Mijn volgende klacht. Ik was first pick. Dus ik zei tegen last pick can i pick you a support. Hij give me janna. Tegenstander koos voor kennen dus ik zeg tegen last pick can you pick me ryze?
No i will give you ap soraka mid.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2012 17:37 ]
Ik snap 'm ook niet...
Ik had gisteravond overigens ook een mooi potje, ik start Mundo jungle en invade. Vijandelijke 'Winter is coming' snol op haar varken rent rood voorbij, ik gank haar en ze komt met 5 HP weg ofzo (flash), vervolgens rent hun mid en hun bot meteen de jungle in om mij te counteren maar helaas denkt mijn team alleen aan farm en ben ik dus first blood. Begint die vijandelijke jungler helemaal te ragen in /all over wat voor een n00b (en andere benamingen) ik wel niet ben. Is dus een mooie report geworden, maar snap niet waar al die woede vandaan kwam.
Overigens al een paar keer een succesvolle first bloods gehaald op deze manier. Wel leuk, recall voor een instant Heart of Gold
Surfin' paradise!
Verwijderd
Met 2 Rune Pages kun je ook niet optimaal meerdere rollen spelen... Misschien tussen 700-1300 acceptabel om trolls te grazen te nemen, later ben je wel geforceerd meerdere rollen te spelen- en ook efficient.Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 17:33:
[...]
Ach ik klaag maar wat.
Het ging erover dat ik met mijn 2 rune pages volgens hun niet ranked moet spelen.
Verwijderd
Ach ik zit nu op de 1530. Tot nu toe is het goed gegaan, met soms wat geklaag.Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 18:27:
[...]
Met 2 Rune Pages kun je ook niet optimaal meerdere rollen spelen... Misschien tussen 700-1300 acceptabel om trolls te grazen te nemen, later ben je wel geforceerd meerdere rollen te spelen- en ook efficient.
Verwijderd
Ja klopt, erg sterke carry. ik speel hem ook wel eens toplane.rxs schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:16:
Kayle jungle is trouwens erg sterk. Maat van me heeft met kayle jungle platinum gehaald. Vaker ook in 5v5's hem dat laten spelen. Werkt verrassend goed
Verwijderd
Haar* =]Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 18:51:
[...]
Ja klopt, erg sterke carry. ik speel hem ook wel eens toplane.
Verwijderd
Oeps.
Ik vind 3 pages makkelijk te doen. AD AP en AS. Voor support gebruik ik ad runes, speel eigenlijk voornamelijk alistar, waarop ik het wel prima vindt werken voor early aggression.Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 18:37:
[...]
Ach ik zit nu op de 1530. Tot nu toe is het goed gegaan, met soms wat geklaag.
Wanneer je eens een keer kennen o.i.d. wilt spelen zit je dus wel met Magic regen op je AP page maarja.
Verwijderd
Ik heb trouwens nog eens vraag voor jullie. Welke champion in een bepaalde lane/jungle is volgens jullie erg underrated? Dus wanneer je hem/haar pickt en een lane called veel mensen toch even raar zullen kijken.
Iets waar je dan wel meerdere keren succes mee hebt gehad.
Zelf denk ik aan Alistar jungle die nog steeds te weinig wordt gespeeld, samen met Udyr Toplane.
Hiernaast speel ik ook op het moment met succes Lulu als AP mid.
Iets waar je dan wel meerdere keren succes mee hebt gehad.
Zelf denk ik aan Alistar jungle die nog steeds te weinig wordt gespeeld, samen met Udyr Toplane.
Hiernaast speel ik ook op het moment met succes Lulu als AP mid.
Udyr top is best goed en dat is ook algemeen bekend, volgens mij, maar hij moet wel een melee champ tegen over zich hebben, anders is hij helaas een beetje nutteloos.
Ik heb nu 12 runepages waarvan er 10 voor mid zijn en het zijn er nog te weinigVerwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 18:58:
[...]
Oeps.
[...]
Ik vind 3 pages makkelijk te doen. AD AP en AS. Voor support gebruik ik ad runes, speel eigenlijk voornamelijk alistar, waarop ik het wel prima vindt werken voor early aggression.
Wanneer je eens een keer kennen o.i.d. wilt spelen zit je dus wel met Magic regen op je AP page maarja.
Ik zou het me niet willen voorstellen om terug met 3 runepages te spelen.. Het kopen van de runepage bundel is m'n beste aankoop ooit in LoL.
Verwijderd
Ja heb zelf 17 runepages maar ga binnekort denk ik de laatste 3 met ip halen. Scheelt zo gigantisch veel als je goede counter pages hebt. Ook voor verschillende junglers zjin er erg veel soorten paginas.
Idd, ik heb zelf ook 12 runepages, maar uiteindelijk heb je maar 1 runepage nodig voor ad carry, 1 of 2 voor support en dan wel talloze voor jungle/mid/top
Runepages stellen je in staat om bepaalde matchups te winnen of zelfs matchups aan te gaan die normaal gesproken in je nadeel zijn. Counterpicking en counter runepages zijn super belangrijk en wint je games.
Zeker voor top en mid zijn matchup specifieke runepages vaak veel beter dan steeds dezelfde runepage per champ.
Zeker voor top en mid zijn matchup specifieke runepages vaak veel beter dan steeds dezelfde runepage per champ.
Verwijderd
Maar dan spreek je denk ik over de top 1%djengizz schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 19:26:
Runepages stellen je in staat om bepaalde matchups te winnen of zelfs matchups aan te gaan die normaal gesproken in je nadeel zijn. Counterpicking en counter runepages zijn super belangrijk en wint je games.
Nee hoor, het is ook bijvoorbeeld als je tegen een hele sterke early game gp staat dan heb je gewoon full armor nodig, tegen leblanc heb je magic resist nodig etc. over het algemeen heb ik verschillende runepages tegen soorten damage op top.
Verwijderd
Precies ben bijvoorbeeld wel eens gesloopt door een tryndamere toen ik irelia speelde met een 13 armor runepage. Potje daarna speelde ik tegen dezelfde trynda met een 40 armor runepage en deed hij me niks meer.
Heb bijvoorbeeld ook een 42 mr runepage, als je daarmee tegen rumble speelt kan hij gewoon vrijwel onmogelijk met je traden.
Heb bijvoorbeeld ook een 42 mr runepage, als je daarmee tegen rumble speelt kan hij gewoon vrijwel onmogelijk met je traden.
Ik kan mij nog een vraag herinneren van jou over Panth vs Ryze.Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 19:27:
Maar dan spreek je denk ik over de top 1%
In zo'n situatie zou het ontzettend geholpen hebben om een armor heavy rune page te hebben voor Ryze. Sowieso als je vaker top speelt met Ryze. LeBlanc en een MR heavy page is idd ook een goed voorbeeld en sommige spelers gebruiken bv. een 40 armor page vs garen wat hem aardig nutteloos maakt.
Dat verschil is niets iets wat alleen de top merkt, daar is het verschil veel te groot voor.
Verwijderd
Nee. Ik weet niet welke 2 jij hebt, maar voor Mage/Tank/Jungle/AD Carry/Support heb je er sowieso al 5 nodig. Dan zoals bovengenoemd, nog Mage pagina's voor eventuele Manaregen. Heb je dat op een Kennen, dan loop je sowieso al gigantisch achter (13MR/13Arm) op een tegenstander. Dit kan en gaat op een moment zeker verkeerd uitpakken. Ik heb er momenteel 7 waarvan ik er steeds een paar verander als mijn flavours of the month veranderen.Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 19:27:
[...]
Maar dan spreek je denk ik over de top 1%
Om champs als Ez, Akali, Singed en Ryze optimaal te Runen heb je sowieso per champ een pagina nodig die op niemand anders werkt. Op welke andere champ zou je bvb effectief Health/lvl, AD, AP, AP/lvl en Mpen gebruiken? Ik kan er geen bedenken.
Verwijderd
Het is niet dat enkel de top het merkt. Maar ik denk dat het gros van de spelers niet zo diep erin gaat tenzij ze hoog spelen.djengizz schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 19:40:
[...]
Ik kan mij nog een vraag herinneren van jou over Panth vs Ryze.
In zo'n situatie zou het ontzettend geholpen hebben om een armor heavy rune page te hebben voor Ryze. Sowieso als je vaker top speelt met Ryze. LeBlanc en een MR heavy page is idd ook een goed voorbeeld en sommige spelers gebruiken bv. een 40 armor page vs garen wat hem aardig nutteloos maakt.
Dat verschil is niets iets wat alleen de top merkt, daar is het verschil veel te groot voor.
Het gaat nog redelijk ver in de elo dat mensen maar wat doen.
Ikzelf vind de runepages ook wel leuk. En zodra ik de ip ervoor heb ga ik ook zeker een 3de page erbij doen ipv champs erbij.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2012 20:05 ]
Nu heb ik zelf 10 runepages, maar voor mij is dat ruim voldoende. Meestal ben ik jungler en daar heb je alvast geen counter runepages voor nodig. Counteren van de andere lane doe ik meestal met items en de champion pick ipv een full runepage daaraan te wijden. Naar mijn mening ben je dan wat flexibeler, maar iedereen zal daar zijn eigen mening over hebben. Als tegenstander leblanc pickt, neem ik galio en start ik met null mantle die ik uitbouw naar chalice bijvoorbeeld. solo top heb ik sowieso al yellows met armor, als ik dan cloth+5 pots start kan ik de meeste AD solo tops ook wel aan. Rumble kun je full MR tegen gaan, maar ik vind Rumble over het algemeen niet heel lastig om tegen te lanen. Het is me allemaal te situationeel om er teveel IP aan uit te geven wat dat betreft. Ik baseer mijn runepages dus vooral op de champions die ik speel en dan heb ik aan 10 voldoende (sommige champs kunnen met identieke runepages uit de voeten).
[ Voor 9% gewijzigd door Vicarious op 27-03-2012 20:13 ]
Verwijderd
Nouja met een counter runepage hoef je dus niet zo hard vast te houden aan bepaalde items kopen. Als ik dus tegen rumble speel met een 42 mres pagina kan ik gewoon een wriggles rushen. Als ik dat doe met een standaard pagina met maar 13 mr word ik keihard de lane uit geblazen.
Verwijderd
Als je tegenstander niet op counters let kun je juist groot voordeel halen uit een betere runepage. De moraal van het verhaal blijft toch dat een niet-optimale runepage gebruiken jezelf gigantisch in de voet schieten is.Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 20:03:
[...]
Het is niet dat enkel de top het merkt. Maar ik denk dat het gros van de spelers niet zo diep erin gaat tenzij ze hoog spelen.
Het gaat nog redelijk ver in de elo dat mensen maar wat doen.
Ikzelf vind de runepages ook wel leuk. En zodra ik de ip ervoor heb ga ik ook zeker een 3de page erbij doen ipv champs erbij.
Verwijderd
Ik pas nu gewoon mn picks er op aan, omdat ik gewoon nog 0 euro heb uitgegeven aan dit spel.Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 21:42:
[...]
Als je tegenstander niet op counters let kun je juist groot voordeel halen uit een betere runepage. De moraal van het verhaal blijft toch dat een niet-optimale runepage gebruiken jezelf gigantisch in de voet schieten is.
Verwijderd
Wat heeft euro's uitgeven met runepages te maken?Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 23:18:
[...]
Ik pas nu gewoon mn picks er op aan, omdat ik gewoon nog 0 euro heb uitgegeven aan dit spel.
Verwijderd
Omdat runespages RP kosten en RP kost weer geld. Het is haast onmogelijk om tien runespages te krijgen, dan moet je eventjes 63000 IP scoren, daar doe je een eeuwigheid over en kun je dus geen Champions kopen met je IP.
Verwijderd
Je hoeft er ook geen 10 bij te kopen. Alsnog een kromme reden om te zeggen ik heb geen euro's dus ik kan geen runepages kopen. Je koopt toch ook 10 champs (waarvan je waarschijnlijk 5/10 bijna nooit meer speelt)Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 23:51:
Omdat runespages RP kosten en RP kost weer geld. Het is haast onmogelijk om tien runespages te krijgen, dan moet je eventjes 63000 IP scoren, daar doe je een eeuwigheid over en kun je dus geen Champions kopen met je IP.
Voelen jullie je ook vereerd dat heel enemy team en 2 mensen van je eigen team zeggen dat je de game hebt gewonnen? 
Was echt heerlijk potje met riven top ^^, ben tevreden met mijn nieuwe aankoop xD
Ik vind rune pages vooral handig early game, als ik als top mijn verkeerde runepage heb (gebeurd wel eens) dan merk ik het verschil inderdaad erg hard, ook in de jungle. Ik heb 1 extra runepage voor AP maar die is nu niet echt perfect voor een APer
Was echt heerlijk potje met riven top ^^, ben tevreden met mijn nieuwe aankoop xD
Ik vind rune pages vooral handig early game, als ik als top mijn verkeerde runepage heb (gebeurd wel eens) dan merk ik het verschil inderdaad erg hard, ook in de jungle. Ik heb 1 extra runepage voor AP maar die is nu niet echt perfect voor een APer
Ik speel AD characters top sowieso met MR/lvl runes dus op 13 begin ik al niet. Ik begin dan als ik bijv. nasus vs rumble speel met null mantle + healthpot en dan zit ik al rond de 40. Die null mantle kan ik ook uitbouwen naar een core item (Spirit Visage) dus het resultaat is min of meer hetzelfde. Kwestie van voorkeur denk ik dan maar.Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 20:40:
Nouja met een counter runepage hoef je dus niet zo hard vast te houden aan bepaalde items kopen. Als ik dus tegen rumble speel met een 42 mres pagina kan ik gewoon een wriggles rushen. Als ik dat doe met een standaard pagina met maar 13 mr word ik keihard de lane uit geblazen.
Verwijderd
Wat zijn dan eigenlijk alle counter rune page mogelijkheden. Dus hero X met rune page Y tegen hero Z
Bestaat er net zoiets als die incomplete counterpicklijst een lijst over dit onderwerp?
Zou je een counter rune page kunnen counteren. Garen die een hoop armor penetration pakt ofzo
Als er trouwens eens een goede complete counterpicklijst is met goede uitleg dan zie ik die ook graag.
Bestaat er net zoiets als die incomplete counterpicklijst een lijst over dit onderwerp?
Zou je een counter rune page kunnen counteren. Garen die een hoop armor penetration pakt ofzo
Als er trouwens eens een goede complete counterpicklijst is met goede uitleg dan zie ik die ook graag.
[ Voor 104% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2012 02:27 ]
Je ziet dus ook vaak dat iemand met dit soort counterpages alsnog een item start die dit versterkt (dus cloth of null mantle bij fulll armor / mr pages). Het gaat er juist om dat je waardes haalt die niet haalbaar zijn met je eerste item of 'gewone' rune setup.Vicarious schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 00:14:
Ik speel AD characters top sowieso met MR/lvl runes dus op 13 begin ik al niet. Ik begin dan als ik bijv. nasus vs rumble speel met null mantle + healthpot en dan zit ik al rond de 40. Die null mantle kan ik ook uitbouwen naar een core item (Spirit Visage) dus het resultaat is min of meer hetzelfde. Kwestie van voorkeur denk ik dan maar.
Imo is het nut dus ook niet een flexibele item start maar volledige denial.
Ipv Hero X met rune page Y zal het over het algemeen meer een aantal verschillende smaken rune pages per rol zijn. Zo zou je, even buiten de extreme voorbeelden zoals armor / mr only, een AP page kunnen maken met MS vs skillshots, Armor vs physical en MR vs sterkere early game AP champs naast je standaard pages. Afhankelijk van de matchup maak je je keus van rune page tijdens champ select.Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 02:19:
Wat zijn dan eigenlijk alle counter rune page mogelijkheden. Dus hero X met rune page Y tegen hero Z
Het helpt ontzettend als je gecounterpicked wordt (omdat je bv first pick bent en niemand wilt swappen), een matchup krijgt die je niet ligt of als bv. je team halverwege champ select besluit dubbel AP te gaan en jou top stuurt. In dit soort situaties zijn specifieke runepages erg handig.
[ Voor 38% gewijzigd door djengizz op 28-03-2012 08:16 ]
Verwijderd
Volgens mij is er geen counter-rune lijst om dat dit geheel afhankelijk is van je hero en degene die je tegen hebt. Het is vooral de juiste stats kiezen tegen een bepaalde vijand in draft. Zorgen dat je exchanges kan winnen.Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 02:19:
Denial van die ene lane / champion ja. Maar er zijn ook andere lanes en een jungler. Bovendien kunnen ze laneswitchen. Ik zie het niet zo zitten om me VOLLEDIG aan te passen op mijn tegenstander.djengizz schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 07:58:
[...]
Je ziet dus ook vaak dat iemand met dit soort counterpages alsnog een item start die dit versterkt (dus cloth of null mantle bij fulll armor / mr pages). Het gaat er juist om dat je waardes haalt die niet haalbaar zijn met je eerste item of 'gewone' rune setup.
Imo is het nut dus ook niet een flexibele item start maar volledige denial.
Verwijderd
Als je je niet volledig aanpast in de laning fase aan je directe tegenstander en hij wel aan jou, heeft hij in theorie de betere kans om de lane te winnen.
Als je je lane gewonnen hebt, of als je gedeeltes kan afsnijden en alsnog de lane wint, dan kun je andere champs counteren.
Voornamelijk in solo queue is het win lane - win game principe erg hoog.
Besides, op MS quints na, is de algemene consensus dat runes voornamelijk early game helpen.
Maar als je de valuta (ip of rp) er niet voor over hebt, kan ik me dat heel goed voorstellen. Ik baal af en toe ook van mijn zeer beperkte champion lijstje. Maar dat is gewoon de keuze die ik gemaakt heb..
Als je je lane gewonnen hebt, of als je gedeeltes kan afsnijden en alsnog de lane wint, dan kun je andere champs counteren.
Voornamelijk in solo queue is het win lane - win game principe erg hoog.
Besides, op MS quints na, is de algemene consensus dat runes voornamelijk early game helpen.
Maar als je de valuta (ip of rp) er niet voor over hebt, kan ik me dat heel goed voorstellen. Ik baal af en toe ook van mijn zeer beperkte champion lijstje. Maar dat is gewoon de keuze die ik gemaakt heb..
Echt hoor, ik troll niet veel, maar gisteravond met een vriend van me gingen we 1 potje blitzcrank / rammus top...... gewonnen O_O daarna alistar / cho top, alleen onze bot had 2 early deaths dus ik geswitched met een katarina, weer gewonnen
ging beter dan als ik gewoon normaal een champion kies xD
Ook met Vayne nog een mooie game gecarried, was een erg leuke game.
Verder nog veel gejungled met Maokai... dat is echt wel leuk! fijne champ om mee te junglen, ganks werken ook wel goed uit, alleen nog de goede combo's leren voor ganks.
Ook met Vayne nog een mooie game gecarried, was een erg leuke game.
Verder nog veel gejungled met Maokai... dat is echt wel leuk! fijne champ om mee te junglen, ganks werken ook wel goed uit, alleen nog de goede combo's leren voor ganks.
Bij wijze van voorbeeld volgen hierna mijn 12 runepages en wat uitleg erover.
1. Allround Tank

Deze gebruik ik in feite enkel op Amumu aangezien ik niet veel junglers (of tanks) speel. Een algemene runepage met veel resistances, valt niet veel over te zeggen.
2. Regen AP Carry

Mijn meest gebruikte runepage voor mid champions. Het geeft een veelgebruikte combinatie, voornamelijk offensief gericht en werkt op bijna alle AP carries. Tenzij ik een gespecialiseerde runepage heb, ga ik waarschijnlijk deze gebruiken.
3. AD Carry

Deze gebruik ik op al mijn AD carries (Vayne, Corki, Ashe, Sivir) en AD junglers (Lee Sin, Nocturne, Warwick). Tevens weer een algemene runepage waar je in feite niet veel verkeerd kan mee doen.
4. Shove it, bruisers.

AP carry page die armor heeft moest ik top staan of er een Talon/Pantheon mid staat.
5. I hate magic

Page met veel Magic Resist om een lane zoals Leblanc/Zilean/Akali te overleven.
6. Magres AP Carry

Galio specifieke page met, vergeleken met de vorige page, ook nog eens magic resist quintessences en magic resist/level blues om zo beefy mogelijk te zijn tegen de Cassio/Leblanc die ik counter.
7. Spellvamp bro

Recent gemaakte page die ik gebruik op Ahri en Morgana in combinatie met een 9/0/21 tree. Werkt heel lekker, je merkt de spellvamp hard en geeft een nog betere sustain dan met een normale page.
8. Magical Penetration

Situationele page die ik in feite enkel gebruik op Brand vanwege z'n passive. Kan eventueel ook gebruikt worden wanneer ik hoge magic resist stacking verwacht bij de tegenstander.
9. Mana Carry

Ryze runepage, valt niet veel over te zeggen.
10. Energy AP Carry

Runepage die ik gebruik op kennen, weer in combinatie met 9/0/21. De meeste champs met spellvamp in hun core werken hier heel goed mee, kennen is er geen uitzondering op.
11. Jewish Support

Mijn support runepage, voornamelijk gefocused op gold generation en een combinatie van early game armor met magic resist en /level magic resist.
12. Anti-mage mage

Runepage die ik gebruik van zodra de tegenstander een double AP setup gebruikt, of wanneer ik veel magic damage verwacht (AP mid, jungle amumu, kogmaw AD, sona support bijvoorbeeld).
Zoals je ziet spitsen deze zich allen toe op een andere situatie en zijn ze nog niet voldoende. Zo wil ik nog een runepage waarvan enkel de blues flat magic resist zijn en de rest standaard AP carry zodat ik die kan gebruiken wanneer de tegenstander een jungle maokai heeft (harde early game burst).
En ik weet dat er nog een spellvamp quint en movement speed quint bij moet, daar ben ik nu voor aan het sparen
Eventueel ook nog flat mana regen seals ipv mana regen/level, dat moet ik nog bekijken.
1. Allround Tank

Deze gebruik ik in feite enkel op Amumu aangezien ik niet veel junglers (of tanks) speel. Een algemene runepage met veel resistances, valt niet veel over te zeggen.
2. Regen AP Carry

Mijn meest gebruikte runepage voor mid champions. Het geeft een veelgebruikte combinatie, voornamelijk offensief gericht en werkt op bijna alle AP carries. Tenzij ik een gespecialiseerde runepage heb, ga ik waarschijnlijk deze gebruiken.
3. AD Carry

Deze gebruik ik op al mijn AD carries (Vayne, Corki, Ashe, Sivir) en AD junglers (Lee Sin, Nocturne, Warwick). Tevens weer een algemene runepage waar je in feite niet veel verkeerd kan mee doen.
4. Shove it, bruisers.

AP carry page die armor heeft moest ik top staan of er een Talon/Pantheon mid staat.
5. I hate magic

Page met veel Magic Resist om een lane zoals Leblanc/Zilean/Akali te overleven.
6. Magres AP Carry

Galio specifieke page met, vergeleken met de vorige page, ook nog eens magic resist quintessences en magic resist/level blues om zo beefy mogelijk te zijn tegen de Cassio/Leblanc die ik counter.
7. Spellvamp bro

Recent gemaakte page die ik gebruik op Ahri en Morgana in combinatie met een 9/0/21 tree. Werkt heel lekker, je merkt de spellvamp hard en geeft een nog betere sustain dan met een normale page.
8. Magical Penetration

Situationele page die ik in feite enkel gebruik op Brand vanwege z'n passive. Kan eventueel ook gebruikt worden wanneer ik hoge magic resist stacking verwacht bij de tegenstander.
9. Mana Carry

Ryze runepage, valt niet veel over te zeggen.
10. Energy AP Carry

Runepage die ik gebruik op kennen, weer in combinatie met 9/0/21. De meeste champs met spellvamp in hun core werken hier heel goed mee, kennen is er geen uitzondering op.
11. Jewish Support

Mijn support runepage, voornamelijk gefocused op gold generation en een combinatie van early game armor met magic resist en /level magic resist.
12. Anti-mage mage

Runepage die ik gebruik van zodra de tegenstander een double AP setup gebruikt, of wanneer ik veel magic damage verwacht (AP mid, jungle amumu, kogmaw AD, sona support bijvoorbeeld).
Zoals je ziet spitsen deze zich allen toe op een andere situatie en zijn ze nog niet voldoende. Zo wil ik nog een runepage waarvan enkel de blues flat magic resist zijn en de rest standaard AP carry zodat ik die kan gebruiken wanneer de tegenstander een jungle maokai heeft (harde early game burst).
En ik weet dat er nog een spellvamp quint en movement speed quint bij moet, daar ben ik nu voor aan het sparen
Eventueel ook nog flat mana regen seals ipv mana regen/level, dat moet ik nog bekijken.
Mijn lijstje is nu als volgt:
Solo top: Warwick, Nasus, Udyr, Kennen, Galio (alleen vs bijv. Swain e.d.)
Mid: Gragas, Kennen, Galio
Bot AD carry: Ashe, Ezrael (alleen in nood als Ashe niet beschikbaar is)
Bot support: Janna, Soraka, Taric
Jungle: Shyvana, Udyr, Skarner, Trundle, J4, GP, Maokai
Per lane is mijn selectie dus vrij beperkt, maar ik kan me op zich wel in alle rollen redelijk redden. AD carry ben ik by far het slechste in, daar kan ik alleen met Ashe enigszins redelijk spelen. Mid speel ik heel weinig, maar als ik mid speel gaat het vaak verrassend goed, zeker gezien ik daar maar 3 champions kan spelen. Top win ik mn lane meestal, tenzij ik in blind pick een zeer beroerde matchup tref. In de jungle ben ik het meest veelzijdig. Ik kan in principe nog wel meer dan die 7 champs redeljik junglen, maar ik wil er niet teveel doen om me toch een beetje te kunnen specialiseren.
Solo top: Warwick, Nasus, Udyr, Kennen, Galio (alleen vs bijv. Swain e.d.)
Mid: Gragas, Kennen, Galio
Bot AD carry: Ashe, Ezrael (alleen in nood als Ashe niet beschikbaar is)
Bot support: Janna, Soraka, Taric
Jungle: Shyvana, Udyr, Skarner, Trundle, J4, GP, Maokai
Per lane is mijn selectie dus vrij beperkt, maar ik kan me op zich wel in alle rollen redelijk redden. AD carry ben ik by far het slechste in, daar kan ik alleen met Ashe enigszins redelijk spelen. Mid speel ik heel weinig, maar als ik mid speel gaat het vaak verrassend goed, zeker gezien ik daar maar 3 champions kan spelen. Top win ik mn lane meestal, tenzij ik in blind pick een zeer beroerde matchup tref. In de jungle ben ik het meest veelzijdig. Ik kan in principe nog wel meer dan die 7 champs redeljik junglen, maar ik wil er niet teveel doen om me toch een beetje te kunnen specialiseren.
Leuk om te zien hoe je die meerdere runepages gebruikt,voel me nu toch wel nog beperkter met 2 runepgesspeedzor schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 09:32:
Bij wijze van voorbeeld volgen hierna mijn 12 runepages en wat uitleg erover.
League of Legend EUW: Tristanar
aaaah damn speedy heeft de razer quints 
<===== JALOERS
<===== JALOERS
Beep Boop son ... Beep Boop
Verwijderd
Morgana specific runepage icm 9/0/21 ben ik erg geinteresseerd in, zou je hier wat meer over kunnen vertellen?
Waarom zoveel punten in utility, wat haal je voornamelijk uit utility en waarvoor?
En waarom meer sustain op morgana? Volgens mij kun je icm je passive al redelijk sustainen, 1 soil op een minion wave is bijna 33% hp terug..
Waarom zoveel punten in utility, wat haal je voornamelijk uit utility en waarvoor?
En waarom meer sustain op morgana? Volgens mij kun je icm je passive al redelijk sustainen, 1 soil op een minion wave is bijna 33% hp terug..
Niet vergeten dat haar soil aoe is, dus het heeft een spelvamp coefficient van 33% (damage * spellvamp * coefficient = uiteindelijke healing). Morgana haar passive is op level 3 30%, dus dan ga je in feite 10% van je damage terughealen.Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:00:
Morgana specific runepage icm 9/0/21 ben ik erg geinteresseerd in, zou je hier wat meer over kunnen vertellen?
Als je nuchter naar de verschillen tussen utility en offense kijkt, dan zie je in feite dat offense je AP/Level, %AP extra en %damage extra geeft, allemaal heel offensief en puur damage gericht dus. Kijk je naar utility dan heb je spellvamp, cooldown reduction en summoner cooldown reduction.
Al bij al ga ik dan liever voor deze laatste zaken, reden te meer omdat het mijn spellvamp page goed complimenteerd. We spreken hier over 9% Spell vamp op level 1, dat is zeker niet niets.
Heb ik ookDrunk3nD3m0n schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 09:58:
aaaah damn speedy heeft de razer quints
<===== JALOERS
http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309
Same en nog ongeveer 8 over
waar vinden jullie dat allemaaal !?!?!?Fanatic_FS schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:22:
[...]
Same en nog ongeveer 8 overen een Caitlyn code voor NA server
Beep Boop son ... Beep Boop
Ben zelf redelijk nieuw op Tweakers maar speel al wel LoL sinds NA net uitkwam. Later overgekomen naar EU. Vorige season op 1520 Elo gezeten in 20 games maar daarna gevallen naar 1300 vanwege getroll. Toen mezelf weer omhoog gespeeld naar ongeveer 1400 en toen gestopt met ranked spelen. In Season 2 vrijwel geen ranked gespeeld vanwege trolls en geen goed team/duo queue partner.
Heb vrijwel alles wel gespeeld en heb het spel vrij goed onder de knie, favoriete positie is toch wel midlane met chars als Malz, Morgana, Galio, Veigar, Kog'Maw (AD
). Daarna toplane met chars als Warwick, Akali, Gangplank, Tryndamere (Ghost + Cleanse OP imo) Mordekaiser en af en toe een Nasus of Irelia. Support kan ik ook vrij goed maar ben ik niet zo fan van tenzij ik in premade's speel. AD Carry en junglen is mijn zwakste rol alhoewel ik me wel kan vermaken met characters als Tristana, Rammus en Amumu. Als mensen een keer willen spelen wees vrij om me toe te voegen onder de nick Sir Yippie.
ps. Nieuwe Kog'Maw en Urgot skin zijn VET
Heb vrijwel alles wel gespeeld en heb het spel vrij goed onder de knie, favoriete positie is toch wel midlane met chars als Malz, Morgana, Galio, Veigar, Kog'Maw (AD
ps. Nieuwe Kog'Maw en Urgot skin zijn VET
XBL; Yippiekajee
Heb 3 runepages:
jungle ad: 9x ad red, 9x armor yellow, 9x mr/lvl blue, 3x ad quint
jungle as: 9x as red, 9x armor yellow, 9x mr/lvl blue, 3x ad quint
ap carry: 9x mp, 9x flat mana regen yellow, 9x ap/ lvl blue, 3x flat ap quint
Is dit een goede runepage setup? suggesties? heb zo het gevoel dat ik jungle ad / as beter kan vervangen voor een andere runepage ofzo.
zijn er wat runes vervangbaar?
Is dit een goede runepage setup? suggesties? heb zo het gevoel dat ik jungle ad / as beter kan vervangen voor een andere runepage ofzo.
Verwijderd
Ik heb gisteren voor het eerst GP geprobeerd.. en wat een beest is dat zeg. Ik ben normaal totaal geen fan van Solo Top spelen maar met GP wil ik 't best doen hoor. Gisteren 5 potjes gespeeld, 4 gewonnen. Eerste potje ging ik gelijk 17/0/4.
Maar ik heb toch nog wel wat vraagjes over z'n build. Iemand daar tips voor?
Gisteren heb ik hem op verschillende manieren gebouwd, lag er geheel aan hoe de game verliep.
- Cloth Armour 5 pots
- Boots of Speed
- Wriggles
- Berserker Greaves
- Double Dorans
- Atma's
- Warmogs
- Trinity Force
- Infinity Edge
Red: ARP 9x
Yellow: ATS 9x
Blue: CDR 9x
Quin: 2x Crit Str Damage - 1x ARP
En dan kan late-game die Wriggles er nog altijd uit voor iets anders.
Tot noch toe pakte dit goed uit, maar heb toch het idee dat ik iets niet helemaal goed doe. Geen idee wat, maar zo'n gevoel heb ik gewoon.
Tips anyoneee?
Maar ik heb toch nog wel wat vraagjes over z'n build. Iemand daar tips voor?
Gisteren heb ik hem op verschillende manieren gebouwd, lag er geheel aan hoe de game verliep.
- Cloth Armour 5 pots
- Boots of Speed
- Wriggles
- Berserker Greaves
- Double Dorans
- Atma's
- Warmogs
- Trinity Force
- Infinity Edge
En dan kan late-game die Wriggles er nog altijd uit voor iets anders.
Tot noch toe pakte dit goed uit, maar heb toch het idee dat ik iets niet helemaal goed doe. Geen idee wat, maar zo'n gevoel heb ik gewoon.
Tips anyoneee?
Ik zou geen wriggles bouwen. Imo zijn er 2 routes, afhankelijk van hoe het gaat:
- Gp/5 route met heart of gold en philostone die je later uitbouwt of verkoopt
- Dorans blade route voor early damage. Je haalt al een beetje sustain uit de lifesteal daarvan en je hebt je w-skill.
- Dorans blade route voor early damage. Je haalt al een beetje sustain uit de lifesteal daarvan en je hebt je w-skill.
Razor event spammen met vele emailadressen.Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:25:
[...]
waar vinden jullie dat allemaaal !?!?!?
Verwijderd
Nja wat ik er fijn aan vond was de free ward bij solo top.Vicarious schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:38:
Ik zou geen wriggles bouwen. Imo zijn er 2 routes, afhankelijk van hoe het gaat:
Want als ik ergens een gruwelijke hekel aan hedan is het gegankt worden
Maar bij die Gp5 route zou ik dan niet beginnen met dat crit swordje?
Welke starters items pak jij bij beide builds?
ik ga altijd health regen item + hp pot, dan wriggles & philo stone, merc threads > frozen mallet > atma's > infinity edge > sell philo stone voor phantomdancer/bloodthirster > sell wriggles voor force of nature
gp/5 zou ik beginnen met regrowth pendant, dorans route uiteraard met dorans bladeVerwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:41:
[...]
Nja wat ik er fijn aan vond was de free ward bij solo top.
Want als ik ergens een gruwelijke hekel aan hedan is het gegankt worden
Maar bij die Gp5 route zou ik dan niet beginnen met dat crit swordje?
Welke starters items pak jij bij beide builds?
GP speel ik altijd Boots + 3HP pots > Wriggles > Merc Threads / Ninja Tabi (afhankelijk van de CC die ze hebben) > Warmogs > Atma's (Nu is meestal de game al over anders) > Tri Froce > Frozen Mallet / Bloodthirster / Inf Edge
XBL; Yippiekajee
niemand? =)LikeAKing schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:34:
Heb 3 runepages:
Het hangt er van af wat je speelt. Kijk naar mijn runepages als je een AD jungler, AD Carry, Support of AP carry wilt hebben.
Als je enkele specifieke junglers die AS nodig hebben heel vaak speelt, dan zie ik geen reden om die plots weg te doen.
Ik zou zowel de CDR blues als de Crit Damage quints skippen en vervangen door MR blues en AD quints.Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:36:
Ik heb gisteren voor het eerst GP geprobeerd..
...
...
Tips anyoneee?
Crit damage runes zijn slecht: het help early nauwelijks en bv AD doet dan meer en lategame is Critical chance de betere stat.
En voor yellows zou ik armor nemen. Je speelt meestal vs AD solo top, en de jungler is meestal ook AD.djengizz schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:00:
[...]
Ik zou zowel de CDR blues als de Crit Damage quints skippen en vervangen door MR blues en AD quints.
Crit damage runes zijn slecht: het help early nauwelijks en bv AD doet dan meer en lategame is Critical chance de betere stat.
Dit topic is gesloten.
Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)
Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)
Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.