[PC] League of Legends - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 62 ... 91 Laatste
Acties:
  • 175.656 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 22:51:
Misschien handig om te hebben in de OP of anders gewoon voor mensen om te bookmarken:

Wickd's Top Lane Counter Chart: https://docs.google.com/s...kNVWHc&toomany=true#gid=0
matige chart. 9/10 matchups zijn niet ingevuld.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18-09 18:25
Misschien handig om te hebben in de OP of anders gewoon voor mensen om te bookmarken:

Wickd's Top Lane Counter Chart: https://docs.google.com/s...kNVWHc&toomany=true#gid=0
Ik vind die van froggen beter:

Afbeeldingslocatie: http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/524110_204110029698560_122294291213468_335542_1633249193_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
Gideon_92 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 08:49:
[...]

Ik vind die van froggen beter:

[afbeelding]
FOCK ik ging die net ook posten !

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Wahahaha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh man, that takes me back.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=eJAN1oDRJpk]

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2012 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier heb ik destijds helemaal in een scheur over gelegen :D

Videogamedunkey heeft ook nog wel een aardig Anivia-filmpje (bird duel). In het begin laat hij zich bijna kapot schieten door een turret en hij levelt zn wall eerst, maar gaat vervolgens 12/3 en carriet de game :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
dit is ook heel grappig :P
en ja als ik Xin zhao speel zit ik ook altijd met dat liedje van mulan in mijn hoofd :P
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ON-6vYobie4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Pfff, heb ik woensdag toch maar Leona aangeschaft omdat ik die al zolang wilde hebben, zit ze in de chamopion sale xD Naja ik heb wel eens gelezen dat je hiervoor je RP terug kan krijgen, je moet dan gewoon een ticket indienen via Riot support toch? Zoja dan ga ik dat maar ff doen, want als ik nu me RP terug krijg kan ik mooi Kennen nog aanschaffen =D

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nidhiki schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:14:
Pfff, heb ik woensdag toch maar Leona aangeschaft omdat ik die al zolang wilde hebben, zit ze in de chamopion sale xD Naja ik heb wel eens gelezen dat je hiervoor je RP terug kan krijgen, je moet dan gewoon een ticket indienen via Riot support toch? Zoja dan ga ik dat maar ff doen, want als ik nu me RP terug krijg kan ik mooi Kennen nog aanschaffen =D
Je krijgt dan alleen de RP terug die leona nu minder kost he, niet AL je RP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
Vicarious schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:16:
[...]

Je krijgt dan alleen de RP terug die leona nu minder kost he, niet AL je RP ;)
Ja dat besef ik wel, maar ik krijg dan 487RP terug waarmee ik precies nu Kennen mee kan aanschaffen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItzHitman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-08-2021
Nidhiki schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:19:
[...]

Ja dat besef ik wel, maar ik krijg dan 487RP terug waarmee ik precies nu Kennen mee kan aanschaffen :D
Ik zeg doen !

If you cant explain it simply, you dont understand it well enough. - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
Heb zojuist de ticket aangemaakt, nu hopen dat ze hem snel willen afhandelen zodat ik vanmiddag nog Kennen kan halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Wie zijn er op dit moment in de champion sale dan?

Sorry voor de korte post maar kan pas volgende week online en anders moet ik de cliënt hier op het werk maar even downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

**Greetings, summoners!

It’s a new week, so it’s time for some special offers on a few of your favorite champions of the League. From Friday, March 23rd, through Monday, March 26th, the Nocturne, Leona, and Dr. Mundo champions will be available for 50% off !

Nocturne champion (regularly 975 RP) will be only 487 RP
Leona champion (regularly 975 RP) will be only 487 RP
Dr. Mundo champion (regularly 585 RP) will be only 292 RP
After Monday, March 26th, these fantastic champions will return to their regular prices—so be sure to act soon, before it’s too late. Click on the Champions tab in the store to purchase these champions at their discounted prices.
**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nidhiki schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:29:
[...]

Heb zojuist de ticket aangemaakt, nu hopen dat ze hem snel willen afhandelen zodat ik vanmiddag nog Kennen kan halen :D
waar maak je die ticket aan heb net hetzelfde voor :) ook met leona
kennen heb ik wel al maar dan kan ik in een volgende sale misschien nog een slagje slaan

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2012 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Ik vind het probleem met deze chart met name dat het vanuit het oogpunt van Wickd is. Dit is bijna hetzelfde als Messi vragen welke verdedigers hij het makkelijkst passeert.

Tevens vind ik dat er weinig onderbouwing bij staat waarom hij dan eigenlijk wel een counter is voor die champion. Leuk dat hij zo'n lijstje maakt, maar ik blijf erbij dat je toch echt die invulling voor jezelf moet maken wat JIJ denkt dat op dat moment het beste die champion countered, en niet standaard een lijstje gaat overnemen van 1 van de beste solotop spelers van Europa. Dus kortom, nee ik vind dit niet OP waardig.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er was een 2de toplane chart in de maak door wickd.
Weet niet echt waar die is momenteel.

Speel top momenteel Renekton / shen / yorick

Zit na lang met mongolen opgescheept te zijn terug naar 1200 na een drop van 300 elo :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapstok!
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-09-2021
Heeft iemand al ervaring met dat nieuwe item, Maw of Malmortius, op verschillende champions? en in wat voor situaties is dit het makkelijkst te gebruiken? uiteraard als er wat MR e.d. nodig is, maar gebruikt iemand het al actief?

[ Voor 4% gewijzigd door Kapstok! op 23-03-2012 09:51 ]

League of Legend EUW: Tristanar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:40:
[...]

waar maak je die ticket aan heb net hetzelfde voor :) ook met leona
kennen heb ik wel al maar dan kan ik in een volgende sale misschien nog een slagje slaan
Onderaan de League website staat een linkje met Riot Support, daar ff op klikken en je ticket aanmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Heb het nog niet gebruikt (speel echt te weinig tegenwoordig :| ). Maar ik kan me voorstellen dat het voor AD-bruisers en misschien zelfs AD-carries een interesant item kan zijn. Wanneer de tegenstander niet veel CC heeft, maar wel veel magic damage, kan het een goede vervanging voor Banshe's zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapstok!
SaphuA schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:57:
Heb het nog niet gebruikt (speel echt te weinig tegenwoordig :| ). Maar ik kan me voorstellen dat het voor AD-bruisers en misschien zelfs AD-carries een interesant item kan zijn. Wanneer de tegenstander niet veel CC heeft, maar wel veel magic damage, kan het een goede vervanging voor Banshe's zijn.
Zat ik ook aan te denken, of in de trend van Tryn of Olaf, omdat zij al skills hebben die hun low-health sterker maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 16:53
Maw of Malmortius
Heb ik gister gebruikt op Jax tegen signed en later tegen akali

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SaphuA schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:57:
Ziet er inderdaad uit als een goed item voor elke champ die AD nodig heeft maar zich ook wil beschermen tegen burst magic damage. AD carries en AD bruisers dus. 3400 gold is wel vrij fors, maar je krijgt er flinke damage, wat magic resist en een shield voor terug. Ik zou hem niet elke game kopen, maar tegen bijvoorbeeld veigars en fed AP carries in enemy team is hij denk ik best nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safarikip
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 31-07 09:41
Maw of Malmortius is godlike op Olaf en Tryndamere _0_.
Het geeft tryndamere wat extra tijd voor hij z'n ultimate hoeft te doen en het geeft hem tijdens zijn ultimate 40 extra ad.
Olaf krijgt naast z'n as ook nog ad als hij in current health % achteruit gaat. Ik ben erg te spreken over 't nieuwe item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapstok! schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 10:00:
[...]

Zat ik ook aan te denken, of in de trend van Tryn of Olaf, omdat zij al skills hebben die hun low-health sterker maken.
Werkt iig zeer goed op Olaf als 4e/5e item. Op het einde ging ik met W en Maw gewoon richting de 400 AD vanaf mijn "normale" 280 ish AD in teamfights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yup olaf en tryn zijn er goed bij gebaat maar niet tegen elke teamcompositie
vooral tryn vind ik het leuk op spelen, want je gaat gewoon in elke teamfight low health, tegen onverwachte ap burst krijg je nog een mooi schildje, kan je nog steeds ulten en met bonus ad iedereen in de pan hakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09 16:36
Ik speel nu al 2 dagen met de nieuwe character Lulu en ik moet zeggen dat ik het misschien wel de leukste support van dit moment vind (op blitzcrank na misschien, het blijft leuk om mensen over muren heen te pullen).

Vooral in teamfights vind ik haar erg sterk, gewoon kijken wie het meeste damage ontvangt en daar je ult + shield op plaatsen. Mensen die snel weg moeten komen snel je W geven. Andersom bij mensen die out of place zijn snel polymorphen en je Q gebruiken. Ook vind ik het heerlijk om mijn E op minions te plaatsen of mijn teammates en dan de tegenstander poken in zijn lijn (bot lane natuurlijk).

Je hebt zoveel mogelijkheden met Lulu, met mijn vaste team hebben we op dit moment een full Yordle team om in het thema te blijven :P, is natuurlijk ook een beetje afhankelijk van wat de Draft Pick ons op dat moment geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
Gister ook Lulu geprobeerd, beviel echt super goed :) Zoveel utility met haar skills, heb het voor elkaar gekregen om onze MF binnen 14min zo'n 13 kills te geven, waarvan ik de assists had =) Enemy botlane wist niet wat ze over zich heen kregen. Telkens mooi weg komen met speedbuff, of shield en ondertussen lekker enemy champs polymorphen terwijl MF ze kapot schoot. Werden we gegankt eindigde het in 3 kills voor ons en 0 voor hen xD Geweldige champion!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapstok!
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 10:55:
[...]

Werkt iig zeer goed op Olaf als 4e/5e item. Op het einde ging ik met W en Maw gewoon richting de 400 AD vanaf mijn "normale" 280 ish AD in teamfights.
Hoe bouwt u olaf dan?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
lika a baws =D
met een ghostblade :+
Afbeeldingslocatie: http://www.demaciancomics.com/albums/userpics/10008/t9xrly.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nidhiki schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:16:
Gister ook Lulu geprobeerd, beviel echt super goed :) Zoveel utility met haar skills, heb het voor elkaar gekregen om onze MF binnen 14min zo'n 13 kills te geven, waarvan ik de assists had =) Enemy botlane wist niet wat ze over zich heen kregen. Telkens mooi weg komen met speedbuff, of shield en ondertussen lekker enemy champs polymorphen terwijl MF ze kapot schoot. Werden we gegankt eindigde het in 3 kills voor ons en 0 voor hen xD Geweldige champion!
heb ze ook als support gehad. haar early game harrass is gewoon sona x2.
Zal niet lang duren voor het nerfbat is tough :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 14:01
Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:49:
[...]

lika a baws =D
met een ghostblade :+
[afbeelding]
Dank u voor de koffie uit mijn neus op het scherm :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 12:11:
[...]

heb ze ook als support gehad. haar early game harrass is gewoon sona x2.
Zal niet lang duren voor het nerfbat is tough :')
Ik vind haar op zich wel goed gebalanceerd. Ze voelt niet overpowered aan, mensen weten gewoon nog niet hoe ze met haar om moeten gaan. Zet Lulu maar eens in een lane met een blitzcrank en een vayne, dan wordt ze hard geraped. Daar komt bij dat ze geen health sustain geeft zoals Soraka of Sona, en haar shield is een damage reduction en geen damage block zoals bij Janna.

Het voordeel wat ze wel heeft is dat ze veel abilities heeft om op de situatie in te spelen (omdat je ook op enemies kunt casten) en dat ze veel slows heeft.

Persoonlijk vind ik Alistar early game echt overpowered. Flash + Q + Knockback is bijna gegarandeerd een kill zodra de bot lane enemies bij jou tower in de buurt komen. En zodra hij zijn ult heeft kun je gewoon gaan towerdiven zonder al te veel damage te krijgen. Vind het trouwens ook een heerlijke support om te spelen. Als mijn flash van cooldown is en mijn teammates ult dan is het bijna gegarandeerd een kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Annihilism schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 12:46:
[...]
en haar shield is een damage reduction en geen damage block zoals bij Janna.
Uhh, jawel. Hoe scaled het anders met AP?

On ally cast: Commands Pix to jump to an ally and then follow and aid their attacks instead of Lulu's for 6 seconds. Upon arrival, Pix shields them for 240 (+%AP).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Annihilism schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 12:46:
[...]

Ik vind haar op zich wel goed gebalanceerd. Ze voelt niet overpowered aan, mensen weten gewoon nog niet hoe ze met haar om moeten gaan. Zet Lulu maar eens in een lane met een blitzcrank en een vayne, dan wordt ze hard geraped. Daar komt bij dat ze geen health sustain geeft zoals Soraka of Sona, en haar shield is een damage reduction en geen damage block zoals bij Janna.

Het voordeel wat ze wel heeft is dat ze veel abilities heeft om op de situatie in te spelen (omdat je ook op enemies kunt casten) en dat ze veel slows heeft.

Persoonlijk vind ik Alistar early game echt overpowered. Flash + Q + Knockback is bijna gegarandeerd een kill zodra de bot lane enemies bij jou tower in de buurt komen. En zodra hij zijn ult heeft kun je gewoon gaan towerdiven zonder al te veel damage te krijgen. Vind het trouwens ook een heerlijke support om te spelen. Als mijn flash van cooldown is en mijn teammates ult dan is het bijna gegarandeerd een kill.
alistar is heel goed, maar ik kan die headbutt + ground stomp combi niet uitvoeren en die is wel lekker om te initieren. Dat is eigenlijk de voornaamste reden dat ik hem nooit speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 13:04:
[...]
alistar is heel goed, maar ik kan die headbutt + ground stomp combi niet uitvoeren en die is wel lekker om te initieren. Dat is eigenlijk de voornaamste reden dat ik hem nooit speel.
Snap nog steeds niet dat ze die bug niet fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 01:03

Dreanor

Joene

Ik heb laatst Lulu in combinatie met een Wukong in mijn team gespeeld. Holy heck wat was dat leuk. Wukong was solo top en dankzij onze jungler werd hij redelijk snel gefeed.

Ik als Lulu bot met caitlyn ging matig tot slecht.

Maar toen kwam Wukong even ganken. Zijn gap closer en daarna ult voor nockup. Vervolgens mijn ult voor nog een nockup en slow en ze waren allebei dood.

En door deze combo de match gewoon (plus dat het hele team goed speelde). We hadden geen tank maar Wukong ult + Lulu ult is toch wel heel erg krachtig en vermakelijk om hele team twee keer omhoog te zien vliegen. :D

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreanor schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 13:19:
Ik heb laatst Lulu in combinatie met een Wukong in mijn team gespeeld. Holy heck wat was dat leuk. Wukong was solo top en dankzij onze jungler werd hij redelijk snel gefeed.

Ik als Lulu bot met caitlyn ging matig tot slecht.

Maar toen kwam Wukong even ganken. Zijn gap closer en daarna ult voor nockup. Vervolgens mijn ult voor nog een nockup en slow en ze waren allebei dood.

En door deze combo de match gewoon (plus dat het hele team goed speelde). We hadden geen tank maar Wukong ult + Lulu ult is toch wel heel erg krachtig en vermakelijk om hele team twee keer omhoog te zien vliegen. :D
Laatst een Irelia omhoog geknocked met Lulu ult, toen kreeg ze midair nog een trap van Lee Singa na. Ze vloog van de ene kant van de base naar de ander. Prachtig hoe buggy gecombineerde knockback skills zijn :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 13:18:
Snap nog steeds niet dat ze die bug niet fixen.
Bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ali combo. Lijkt me niet geheel in orde, aangezien de combo een gedeelte van de skills negeert (het terugknocken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Volgens mij is dat geen bug, maar meer van, hij wordt achteruit geknocked en terwijl dat gebeurt, gebeurt er knock-up wat priority heeft (omdat het later is/omdat het knockup is/whatever)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 13:30:
Ali combo. Lijkt me niet geheel in orde, aangezien de combo een gedeelte van de skills negeert (het terugknocken)
Dat is gewoon ability chaining.
Is al eens teruggepatched door Riot toen het per ongeluk was weggepatched dus lijkt mij zoals bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djengizz schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 13:31:
[...]

Is al eens teruggepatched door Riot toen het per ongeluk was weggepatched dus lijkt mij zoals bedoeld.
Affirmative. Maar ik ben er te langzaam voor (of mijn laptop, who knows :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
djengizz schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 13:31:
[...]

Dit.

Het was eerst een bug, maar ze vonden het resultaat blijkbaar zo leuk dat ze het erin hebben gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Geen idee of we het over hetzelfde hebben, maar een bug die ik enkele dagen geleden verschillende keren had was dat ik iemand headbutt met Alistar (enkel headbutt) en hij in stukjes van positie veranderde. In plaats van een vloeiende beweging achteruit kwam het heel gebroken over en duurde het minstens 2-3 seconden voor hij ter plekke was.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Vicarious schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 13:40:
Affirmative. Maar ik ben er te langzaam voor (of mijn laptop, who knows :P)
Is ook afhankelijk van je ping maar wat tips:

Geen smartcast: press W --> spam Q
Smartcast out-of-range: hover over target--> W --> kijk goed naar Ali wanneer de animatie van W begint --> Q
Smartcast in range: hover over target--> W, meteen gevolgd door Q, vloeiende beweging.
speedzor schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:00:
Geen idee of we het over hetzelfde hebben, maar een bug die ik enkele dagen geleden verschillende keren had was dat ik iemand headbutt met Alistar (enkel headbutt) en hij in stukjes van positie veranderde. In plaats van een vloeiende beweging achteruit kwam het heel gebroken over en duurde het minstens 2-3 seconden voor hij ter plekke was.
Klinkt als lag i.c.m. movement prediction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

De twee meest irritante bugs zijn voor mij:

1. Doodgaan door melee na flash.
Of dit nu door latency komt (zit altijd onder 20ms) of omdat melee attacks ook "ranged" zijn. Dus dat de damage van bron naar doel moet en niet instant op doel komt.

Ik heb toch wel regelmatig dat ik bijvoorbeeld doodga door een Riven nadat ik over muurtje flash. En dan heeft riven geen ignite op mij of red buff.

2. Pathfinding
Soms heeft je champion echt moeite te luisteren naar je commando's. Gaat soms flippen achter minions, stop met lopen (terwijl jij op je base geklikt hebt) of af en toe zelfs de verkeerde kant op ...

Deze buggs zijn echt hekel punten als het je dood betekent vind ik. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuLu is redelijk balanced maar wat ik wel merk, is dat als ik op Volibear tegen haar speel, ik behoorlijk nutteloos ben, aangezien voli ze open move de charge + flip is, kan lulu met 1 poly dat counteren .... daardoor ben ik op de avond maar naar Cho Gath geswitch, alles wat hij doet is 'instant' dus geen cock-block alla poly en dat ging stuk beter .... heroes die dus moves hebben die duration/charge etc hebben zullen erg veel hinder van poly hebben, tegen LuLu speel ik dus liever click+ direct actie heroes.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Dreanor schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:26:

Of dit nu door latency komt (zit altijd onder 20ms) of omdat melee attacks ook "ranged" zijn. Dus dat de damage van bron naar doel moet en niet instant op doel komt.

Ik heb toch wel regelmatig dat ik bijvoorbeeld doodga door een Riven nadat ik over muurtje flash. En dan heeft riven geen ignite op mij of red buff.

2. Pathfinding
Soms heeft je champion echt moeite te luisteren naar je commando's. Gaat soms flippen achter minions, stop met lopen (terwijl jij op je base geklikt hebt) of af en toe zelfs de verkeerde kant op ...

1) zal eerder een dot zijn of een laatste minion attack :P

2) je zal perongeluk op je minimap geklikt hebben en over minions kan je niet lopen dus als je jezelf erin blok zet dan doe je het jezelf aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thermisol
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09-2024

2. Pathfinding

zo was ik ook een x gestunned door minions voor 5 sec lang, ze stonden allemaal stil om mij heen en ik kon helemaal niks, duurde zolang dat ik dacht dat het een DC was, maar toen die ranged minions gingen lopen kon ik ook weer vooruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:30:
[...]

2) je zal perongeluk op je minimap geklikt hebben en over minions kan je niet lopen dus als je jezelf erin blok zet dan doe je het jezelf aan
Dat op de minimap klikken kan echt hinderlijk zijn af en toe . . .

Oh nee de vijand komt van top aan vallen, snel naar bot rennen!

*klikt ergens rechts onderin op het scherm*

*champ loopt dood leuk riching top en de vijand*

Dafuq?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:30:
[...]

1) zal eerder een dot zijn of een laatste minion attack :P

Je beide mogelijkheden zijn niet van toepassing. 1 gebeurt vaak 1 op 1 zonder minions en 2 gebeurt met klikken en zonder klikken op minimap op in de wereld dus dat gaat ook niet op.

Zijn gewoon twee irritante bugs. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online

Dit kan opnieuw movement prediction zijn maar nu van de Riven.

Movement prediction heeft nog een wat buggy implementatie en heeft het nadeel (voordeel voor de caster) dat je soms nog steeds geraakt wordt door AoE abilities (zoals Riven die heeft) waar je uitflashed of net op tijd uit bent. Het lijkt dus dat je al uit de AoE bent en wordt dan alsnog geraakt.

Dat is ook de reden dat veel mensen het toch gebruiken terwijl het bij lage ping juist zorgt voor inconsistent gedrag. Het toch raken van skillshots die je eigenlijk mist vinden zij een groter voordeel.
2. Pathfinding

Eens, pathfinding is soms echt crap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:36:
[...]

Dat op de minimap klikken kan echt hinderlijk zijn af en toe . . .

Oh nee de vijand komt van top aan vallen, snel naar bot rennen!

*klikt ergens rechts onderin op het scherm*

*champ loopt dood leuk riching top en de vijand*

Dafuq?
input.ini zoeken in je LoL folder

[HUDEvents]
evntHudMoveableSelect:[<Unbound>]

Klaarblijkelijk disabled dit de map click. Gebruik het zelf niet en ga dit ook niet doen. Map click is té handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreanor schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:39:
[...]

Je beide mogelijkheden zijn niet van toepassing. 1 gebeurt vaak 1 op 1 zonder minions en 2 gebeurt met klikken en zonder klikken op minimap op in de wereld dus dat gaat ook niet op.

Zijn gewoon twee irritante bugs. :(
Jah ik weet wat je bedoelt.

Ik denk echter dat 1 geen bug is, zodra de attack animatie begonnen is de damage niet meer te stoppen. (Zelfde geld voor flash tijdens silence en dergelijke)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
heeft iemand hier goede runes - masteries - build - skillorder - tips voor ingame

voor lulu als support :P

lulu jungler lukt mij nu wel goed maar support minder
I NEEDZ LE PRO TIPZ !

Afbeeldingslocatie: http://fc03.deviantart.net/fs71/f/2010/300/6/6/pwetty_pwease_by_doom1272-d31mb5y.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Riven heeft een projectile ultimate die door muren gaat. Dat is hoogst waarschijnlijk je ondergang.
Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:45:
heeft iemand hier goede runes - masteries - build - skillorder - tips voor ingame

I NEEDZ LE PRO TIPZ !

irritantefoto.jpg
Flat Mres Marks/Mpen Marks, flat Armor Seals, Mres/lvl Glyphs, Gold/time Quints. 0/9/21

Zelf bouw ik graag eerst Mercs en 2-3 Gold/time items en bouw deze vervolgens uit naar Shurelya's, Locket en DFG. Dit verzorgt je CDR en Aura's. Daarna Rabadons. Veel verder kom je denk ik niet.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2012 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapstok!
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:42:
[...]

Jah ik weet wat je bedoelt.

Ik denk echter dat 1 geen bug is, zodra de attack animatie begonnen is de damage niet meer te stoppen. (Zelfde geld voor flash tijdens silence en dergelijke)
Weet je dat zeker? ik heb voglens mij wel is, met een wat slomere animation, dat als ik dan nog op tijd move terwijl de animation al is gestart, ik niet hit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:45:

I NEEDZ LE PRO TIPZ !

[afbeelding]
Er staat net een nieuwe lulu support guide van xspecial op solomid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
djengizz schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:52:
[...]

link or i dont believe you =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

Dat kan idd. Vooral als ik Gangplank speel merk ik dat goed (dan hoor je die 'klik' van een crit maar wordt gecancelled door te lopen).

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:52:
[...]

Ik vind zijn late level in Glitterlance wat twijfelachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:53:
[...]

Deze:
http://www.lolpro.com/guides/lulu/242-lulu-guide-support

Deze ga ik ook proberen. Komt dicht in de buurt van wat ik nu al doe dus dat moet dan wel valide zijn want het gaat erg lekker met Lulu moet ik zeggen :) Lulu = support = fun en dat kan niet van veel Supports gezegd worden :)

Als het lekker gaat in game dan wil ik nog wel eens meer AP kopen voor damage ;) Deathcap ofzo

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapstok!
Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:53:
[...]

http://www.solomid.net/guides.php?g=20763
Bij gebrek aan iemand die dat ff doet XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapstok! schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:51:
[...]

Weet je dat zeker? ik heb voglens mij wel is, met een wat slomere animation, dat als ik dan nog op tijd move terwijl de animation al is gestart, ik niet hit.
Volgens mij kan je wel je -eigen- attack animatie onderbreken. Maar zover ik heb gemerkt heeft het wegflashen of weglopen van attack animaties van enemies geen zin. (Hoewel dat natuurlijk de volgende attack wel moeilijker maakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18:01
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:10:
[...]

Volgens mij kan je wel je -eigen- attack animatie onderbreken. Maar zover ik heb gemerkt heeft het wegflashen of weglopen van attack animaties van enemies geen zin. (Hoewel dat natuurlijk de volgende attack wel moeilijker maakt)
Eerder liet flash attacks zoals turrets verdwijnen. Dat is toen gepatched en het laat nu niks meer verdwijnen, alleen vertragen.

Je kunt idd auto atacks cancelen (of tenmiste dat kon altijd). Toen ik ashe eerder veel speelde was dat leuk om mensen te laten denken dat je je crit al had gebruikt.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thermisol
ik heb laatst yorick gekocht, alleen ben er nog niet helemaal uit hoe ik hem moet spelen, de builds zijn ook erg verschillend op internet, en ik vind ze dan dus ook niet fijn, heeft iemand misschien tips hoe je yorick moet spelen, en itembuild. vele kopen tear op het begin, maar dan ben je alsnog veelste squishy, en last hitten is ook moeilijk vind ik met yorick, omdat zijn base damage niet hoog is, als je het met je ghouls doet, slurpt dit mana. al moet ik ook toegeven dat ik yorick nu een keer of 8 heb gespeeld, maar pas 1 endgame phase potje, dit was wel heerlijk, mega tanky en redelijke damage.

dus bij deze, iemand met verstand van yorick? en voor welke champs is hij een counterpick?

mvg,

Thermisol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
thermisol schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:15:
ik heb laatst yorick gekocht, alleen ben er nog niet helemaal uit hoe ik hem moet spelen, de builds zijn ook erg verschillend op internet, en ik vind ze dan dus ook niet fijn, heeft iemand misschien tips hoe je yorick moet spelen, en itembuild. vele kopen tear op het begin, maar dan ben je alsnog veelste squishy, en last hitten is ook moeilijk vind ik met yorick, omdat zijn base damage niet hoog is, als je het met je ghouls doet, slurpt dit mana. al moet ik ook toegeven dat ik yorick nu een keer of 8 heb gespeeld, maar pas 1 endgame phase potje, dit was wel heerlijk, mega tanky en redelijke damage.

dus bij deze, iemand met verstand van yorick? en voor welke champs is hij een counterpick?

mvg,

Thermisol
Yorick wint van bijna elke solo top. Je moet je ability's (vooral je E) gewoon erg veel spammen, zo ben je niet uit lane te krijgen en doe je constant behoorlijk veel damage.

Met yorick kun je gewoon in auto atack range van de minions blijven en je enemy weg zonen door een W te raken en meteen te volgen met een E. Qua items weet ik ook niet precies wat je het beste kunt gaan ;). Wel weet ik dat je of een early tear of the goddes moet gaan, of een chalice of harmony. Zonder mana ben je een veels te easy target.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:55:
[...]

Ik vind zijn late level in Glitterlance wat twijfelachtig.
Heeft de minste support utility van al haar spells.
Buiten dat het een single spell is (w en e zijn 'dubbelspells') is de slow duratie te kort om erg nuttig te zijn. Voor de damage hoef je het ook niet te doen als support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thermisol
Intruder schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:17:
[...]

Yorick wint van bijna elke solo top. Je moet je ability's (vooral je E) gewoon erg veel spammen, zo ben je niet uit lane te krijgen en doe je constant behoorlijk veel damage.

Met yorick kun je gewoon in auto atack range van de minions blijven en je enemy weg zonen door een W te raken en meteen te volgen met een E. Qua items weet ik ook niet precies wat je het beste kunt gaan ;). Wel weet ik dat je of een early tear of the goddes moet gaan, of een chalice of harmony. Zonder mana ben je een veels te easy target.
hmm ok bedankt, maar ik merk als ik mijn E ga spammen dat ik dan binnen no time out of mana ben, early game als helemaal. (prepatch) tegen shen en irelia was voor mij ook erg moeilijk. schoot niet echt op als ik eerlijk ben, maar normale non healers zou ik indd wel moeten kunnen outlanen. misschien mana regen runes aanschaffen voor Yorick, want dat zou wel een erg grote must zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:28:
[...]

Heeft de minste support utility van al haar spells.
Buiten dat het een single spell is (w en e zijn 'dubbelspells') is de slow duratie te kort om erg nuttig te zijn. Voor de damage hoef je het ook niet te doen als support.
Toch ben ik van mening dat een korte slow op beide enemies zo z'n nut heeft bij vroege ganks- om vijandige ganks te verkloten en om die van je eigen jungler makkelijker te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke spel kan je het beste nemen voor lvl 1 engage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:56:
Welke spel kan je het beste nemen voor lvl 1 engage?
Iets meer info? Welke champ, welke lane, wat voor lanepartner (waar toepasselijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je Lulu support speelt, en in de enemy jungle wilt gaan (team). Ik wil alleen weten welke spell je eerst moet openen bij zo'n situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:10:
Als je Lulu support speelt, en in de enemy jungle wilt gaan (team). Ik wil alleen weten welke spell je eerst moet openen bij zo'n situatie.
Daarvoor moet je eerst naar je eigen team kijken. Normaal zou ik voor polymorph gaan, aangezien je team dan even op ze in kan hakken. Zit je echter al met genoeg CC (denk aan lux/morgana/sion/ryze) Dan zou ik voor haar E gaan. Omdat je in zo'n geval misschien de damage nodig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Polymorph is haar Q of W?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Polymorph is haar "W" skill op een vijand. Op een ally is het speed buff en extra AP.

"Q" skill is de double bolt die 80% slow en beetje dmg doet.

"E" skill is de shield op ally en damage op enemy.

Zo even uit mijn hoofd terwijl ik op het warme kantoor de minuten af zit te tellen tot het weekend begint!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18-09 18:25
Wat me opgevallen is, na de patch is het smokescreen van graves niet meer blauw/rood in coloblind mode. Maar zie je weer de rode/ groene rand eronder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Gideon_92 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:50:
Wat me opgevallen is, na de patch is het smokescreen van graves niet meer blauw/rood in coloblind mode. Maar zie je weer de rode/ groene rand eronder
Zag ik ook, het werd bij mij een beetje bruinsig (speel met alles op low).
Ook leek de animatie van de rook nieuw en veel meer swirly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijke ranked pot met soraka gespeeld. In het begin stonden we achter en was er veel geflame binnen het team. Tegenstander was lekker bezig, maar op een gegeven moment kreeg ik in de hectiek een killing spree. Werd helaas beeindigt door een long range arrow van ashe terwijl ik tp. Maar ik had genoeg goud om een oracle te halen. Shaco kon niet meer ontsnappen, zelfs een keer achteraan geflashed om hem af te maken (nieuwe killing spree), ryze werd constant gesilenced. GG

CarryRaka ftw. Had ondertusen genoeg om een randuimens te kopen om nog irritanter te kunnen zijn met slow/passive en tankiness.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/55FqN.png

Zit mijn stats te bekijken ik ben denk ik de meeste beperkte hoger dan gemiddeld elo speler van got :P

eune
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MQZRe.png

euw
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PrkKO.png

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2012 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 12:57:
[...]

Uhh, jawel. Hoe scaled het anders met AP?

On ally cast: Commands Pix to jump to an ally and then follow and aid their attacks instead of Lulu's for 6 seconds. Upon arrival, Pix shields them for 240 (+%AP).
Je hebt inderdaad gelijk, heb er waarschijnlijk overheen gelezen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen is zijn steekproefgrootte nogal klein.

Snelle berekening leert dat als je met enige betrouwbaarheid iets wil zeggen je al een steekproef van tegen de 2000 aankrijgt (alleen voor de games van 1 maand of iets dergelijks).

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2012 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Teams that get first blood against the top lane enemy champion go on to win 88% of the time
Dat verbaast me eerlijk gezegd niet zo heel erg en was iets dat je ook terug zag bij IEM.
Het campen van top lane door de junglers en early level dives top kon je in veel matches terug zien en was ook iets wat M5 benadrukte. Imo ook een reden dat de TSM strat van het alleen campen en ganken van mid en bot zo slecht is.

Het verliezen van top is het deels opgeven van map control rondom blue.
Ook snowballed top harder dan alle andere lanes in de zin dat het de matchups zijn waar early advantages het hardst worden uitgebuit, deels vanwege afstand en het ontbreken van support. Het verliezen van top draait niet om dragon control zoals bij bot / mid. Het draait om het verliezen van mapcontrol over je complete top jungle en een exposed mid.

Dus ja, je zet tanky champs top met sustain die 2v1 ganks kunnen overleven. Dat betekent alleen niet dat je vervolgens die 2v1's niet meer hoeft af te dwingen. De veel voorkomende jungle filosofie van bot en mid > top omdat hier zich toevallig de carries bevinden is dan ook imo outdated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djengizz schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 20:06:
[...]

[...]

Dat verbaast me eerlijk gezegd niet zo heel erg en was iets dat je ook terug zag bij IEM.
Het campen van top lane door de junglers en early level dives top kon je in veel matches terug zien en was ook iets wat M5 benadrukte. Imo ook een reden dat de TSM strat van het alleen campen en ganken van mid en bot zo slecht is.

Het verliezen van top is het deels opgeven van map control rondom blue.
Ook snowballed top harder dan alle andere lanes in de zin dat het de matchups zijn waar early advantages het hardst worden uitgebuit, deels vanwege afstand en het ontbreken van support. Het verliezen van top draait niet om dragon control zoals bij bot / mid. Het draait om het verliezen van mapcontrol over je complete top jungle en een exposed mid.

Dus ja, je zet tanky champs top met sustain die 2v1 ganks kunnen overleven. Dat betekent alleen niet dat je vervolgens die 2v1's niet meer hoeft af te dwingen. De veel voorkomende jungle filosofie van bot en mid > top omdat hier zich toevallig de carries bevinden is dan ook imo outdated.
Het verbaast me ook niet echt, maar leuk om te zien dat het door cijfertjes ondersteund is, hoewel nog niet heel representatief. Top lane is vaak ook het makkelijkst te ganken, hoewel er natuurlijk uitzonderingen zijn. Tryndamere, Riven en Wukong kunnen bijvoorbeeld heel goed escapen, maar er zijn heel veel logge sustain champions die hun lane goed kunnen houden maar weinig kunnen tegen burst damage bij ganks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Vicarious schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 20:38:
Tryndamere, Riven en Wukong kunnen bijvoorbeeld heel goed escapen, maar er zijn heel veel logge sustain champions die hun lane goed kunnen houden maar weinig kunnen tegen burst damage bij ganks.
Het is denk ik ook de natuur van de matchup die over het algemeen een in-your-face sustained matchup is.

Als je dit vergelijkt met mid en bot is mid een bursty matchup en bot een ranged sustained matchup.

Het verschil met de in-your-face sustained matchup is dat zowel bursty als ranged sustain makkelijker kunnen farmen bij een achterstand en nog steeds kunnen harassen en dat zowel burst als ranged moeilijker te tower diven zijn. Tenslotte ook de afstand naar je lane vergeleken met mid en het feit dat 2v1 een grotere minderheid is dan 3v2 vergeleken met bot.

Top heeft hierdoor minder defensieve opties bij een achterstand en snowballed hierdoor harder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

Jup, daarnaast is top ook gewoon heel erg volatile, als je hard gecounterpicked word ben je echt in een keer nutteloos, in de zin van dat je gewoon getowerdived kunt worden van 100% naar 0. Ik speel zelf veel top in ranked en het is echt gewoon ongelovelijk moeilijk om alles in de gaten te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Iemand anders problemen? Ik word net uit mijn game gekicked/disconnected.. Maar voor de rest doet internet het gewoon? Als ik probeer te reconnecten krijg ik error messages..

[edit] Ik kan de game weer in.. Maar de match is weg.. Hij vraagt niet of ik wil reconnecten.. En hij is ook niet terug te vinden in mijn match log.. nogal vaag dit..

[ Voor 32% gewijzigd door Uhmmie op 23-03-2012 21:30 ]

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Uhmmie schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 21:26:
Iemand anders problemen? Ik word net uit mijn game gekicked/disconnected.. Maar voor de rest doet internet het gewoon? Als ik probeer te reconnecten krijg ik error messages..

[edit] Ik kan de game weer in.. Maar de match is weg.. Hij vraagt niet of ik wil reconnecten.. En hij is ook niet terug te vinden in mijn match log.. nogal vaag dit..
Die error had ik ook enkele dagen terug. Ik heb er nooit elo van verloren en nooit in mijn history gekomen.
Ik hoop voor jou dat je aan het verliezen was, heb je er niets aan verloren ;)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de beste manier om golems op lvl 1 te doen met support ad carry?

Ik begin meestal aan de linkerkant als support en schiet op de kleine. ad aan de rechter kant doet mee. Ik kite raak agro kwijt. Ad carry gaat kiten. En soms gaat het daar fout en verliezen we halverwege de agro op de grote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:54
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 14:52:
Wat is de beste manier om golems op lvl 1 te doen met support ad carry?

Ik begin meestal aan de linkerkant als support en schiet op de kleine. ad aan de rechter kant doet mee. Ik kite raak agro kwijt. Ad carry gaat kiten. En soms gaat het daar fout en verliezen we halverwege de agro op de grote.
moet kloppen je begint als support loopt naar links dan gaan de golems op de ad die loopt naar rechts terwijl jij ook aanvalt dan gaan ze weer op jou etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 14:52:
Dan loopt je AD carry niet ver genoeg mee als jij aan het kiten bent.

De gollems zullen alleen re-agro-en als ze wat tegenkomen op hun weg terug naar het centrum van hun kamp. Als je carry dan buiten agro range staat reset de boel en wandelen ze terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 15:51:
[...]

Dan loopt je AD carry niet ver genoeg mee als jij aan het kiten bent.

De gollems zullen alleen re-agro-en als ze wat tegenkomen op hun weg terug naar het centrum van hun kamp. Als je carry dan buiten agro range staat reset de boel en wandelen ze terug.
Ah dan zal ik met soraka wel te ver af staan wanneer ik de golems voor de 2de keer op me af krijg.

Zit nu trouwens op een personal all time elo high 1483.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 10:17
http://www.solomid.net/livestream.php?s=2087

Fnatic tegen Millenium, eens kijken of de vervanger van shushei het wat beter doet dan shushei op het moment.

(shushei kan niet spelen omdat die problemen heeft met zijn laptop, dus niet denken dat shushei er uit is gegooid :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rubsen i wub u for posting this
heb nu al enkele games dit even gevolgd
zo overheerlijk, nog nooit zoveel fun gehad in lol
nooit gedacht dat fizz bruiser build zou werken als jungler

tevens heb ik mn rp teruggekregen van leona joepie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 17:33:
Zit nu trouwens op een personal all time elo high 1483.
Jij mained Ryze toch en speelt weinig anders mid?
Zo ja, mag ik vragen wat je winrate en aantal matches is met Ryze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op zondag 25 maart 2012 @ 00:14:
[...]

Jij mained Ryze toch en speelt weinig anders mid?
Zo ja, mag ik vragen wat je winrate en aantal matches is met Ryze?
Op
Eu west 1484e
1. Ryze 65 (66%)
2. Soraka 44 (61%)
3. Sona 8 (37%)

EuNe 1400e
1. Ryze 110 (55%)
2. Soraka 75 (61%)
3. Alistar 1 (0%)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2012 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Mooie winrate hoor, ook voor Soraka trouwens
Heb je het idee dat dit komt omdat je vooral je lane wint met Ryze of omdat je hem zelden verliest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Daarbij aansluitend: welke runes/masteries gebruik je op hem?
Van alle mid champions, is Ryze m'n allerslechtste alhoewel ik hem nog af en toe probeer te oefenen. Geen idee hoe het komt, maar ik kan er gewoon niet mee winnen..

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op zondag 25 maart 2012 @ 00:27:
Mooie winrate hoor, ook voor Soraka trouwens
Heb je het idee dat dit komt omdat je vooral je lane wint met Ryze of omdat je hem zelden verliest?
Omdat ik em weet te overleven denk ik. 1skillshot van cass/brand/annivia etc. En je verliest zo veel health dat het tenkoste gaat van het veilig farmen.

Ik heb ook standaard flash/teleport op ryze omdat ignite voor mij niks meehelpt met het overleven. Als je het maar overleeft, goed blijft lasthitten en je mana wanneer nodig op minions gebruikt (tenzij de tegenstander geen pots heeft of abilitysustain, dan al je q's op de tegenstander).
Wat ook belangrijk is is dat het midden al te eng is voor ryze. Ik regel de minions zoveel mogelijk dat ze iets pushen tot tussen de turret range en het midden. Als je op een gegeven moment te hard gepushed word dan blast je je mana weg en ga je terug voor nieuwe mana en je tear. lvl 4/5 en tp je terug.

Ganks zijn daarom ook vaak funest voor ryze voordat je je tear hebt. Je spendeert een hoop mana, krijgt agro van minions waardoor je minions pushen, en je loopt cs mis. Ik vraag daar dan ook om rekening mee te houden en niet halve ganks early te doen.

Daarna farm je op dezelfde manier door en omdat mr automatisch in je core zit kun je op een gegeven moment stoppen met bang zijn en terugslaan.
speedzor schreef op zondag 25 maart 2012 @ 00:30:
Daarbij aansluitend: welke runes/masteries gebruik je op hem?
Van alle mid champions, is Ryze m'n allerslechtste alhoewel ik hem nog af en toe probeer te oefenen. Geen idee hoe het komt, maar ik kan er gewoon niet mee winnen..
runes mpr/red flatmanaregen/seals mr/lvl/glyph ms/quints
masteries: 0/3/27
27 is mss overkill maar ik vind dat er zoveel goeie dingen inzitten voor ryze. Movements speed, mana regen, gold per 10, spellvamp, buff duration, xp, cdr, cooldowns.
Pagina: 1 ... 62 ... 91 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.