[PC] League of Legends - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 63 ... 91 Laatste
Acties:
  • 175.655 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Thnx voor je uitleg.

Met die masteries start je mana crystal / 3 pots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

zucht en dan verlies je 10 elo omdat de game crasht tijdens champion select :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op zondag 25 maart 2012 @ 05:45:
[...]

Thnx voor je uitleg.

Met die masteries start je mana crystal / 3 pots?
Ik heb geen punten in extra goud aan de start. Met teleport moet je het ook wel lang genoeg overleven met 2. En idd wel met een mana crystal, ook vanwege de teleport.
Dat is trouwens wel een afweging die ik gemaakt hebt. 2punten voor een extra pot. Of ze stoppen in de defense tree voor extra magic resist.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2012 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2012 @ 04:41:

27 is mss overkill maar ik vind dat er zoveel goeie dingen inzitten voor ryze. Movements speed, mana regen, gold per 10, spellvamp, buff duration, xp, cdr, cooldowns.
Effectiever om voor 9/0/21 te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2012 @ 17:54:
[...]

Deed ik inderdaad ook toen ik nog ryze speelde. Mijn grootste probleem met Ryze is dat ik een waardeloze lasthitter ben met zo weinig AA-damage.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Vicarious schreef op zondag 25 maart 2012 @ 18:17:
Deed ik inderdaad ook toen ik nog ryze speelde. Mijn grootste probleem met Ryze is dat ik een waardeloze lasthitter ben met zo weinig AA-damage.
3 in brute force in en 1 in butcher ipv de 4 ability power van mental force helpt een hoop met lasthitten als je toch 9/0/21 wilt gaan. Die AP is toch redelijk nutteloos op Ryze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2012 @ 17:54:
[...]

Ik zie je punt, maar voor die 4ap 4% cdr en 10%mpr, moet ik slachtoffers gaan maken in de utility tree. En dat doe ik liever niet.

Ik zou het kunnen proberen zonder greed, defense masteries, en 2punten minder in xp.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2012 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:58

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

En summoners wrath, voor de 5ad/ap zodra je ignite gebruikt hebt.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dignitas wint nu een tournament game met AP blitz mid, Lulu solo top, AD brand en Leona bot en shaco jungle. Wow.

http://ggc.leaguecraft.com/live/?id=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op zondag 25 maart 2012 @ 19:40:
Dignitas wint nu een tournament game met AP blitz mid, Lulu solo top, AD brand en Leona bot en shaco jungle. Wow.

http://ggc.leaguecraft.com/live/?id=1
Ad brand met Black Cleaver Malady en gunblade, WTF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2012 @ 19:55:
[...]

Ad brand met Black Cleaver Malady en gunblade, WTF.
Klinkt meer on-hit dan AD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

Nu AP tristana, Karma solotop, ad rammus en support ez. Wut?

Edit: Niet goed gekeken @ hieronder :D

[ Voor 56% gewijzigd door rxs op 25-03-2012 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rxs schreef op zondag 25 maart 2012 @ 20:22:
Nu AP tristana en Support Rammus. Wut?
AD Rammus. Ezreal is supporting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2012 @ 20:22:
[...]

AD Rammus. Ezreal is supporting.
Ik heb het idee dat qtpie en locust wilden wisselen maar het misging ofzo. Support ez en AD rammus zou ik namelijk eerder omdraaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs

rxs

Lijkt trouwens zelfs alsof ze beiden ad gaan. Geen support items, dorans stack op ez, wriggles op rammus

[ Voor 31% gewijzigd door rxs op 25-03-2012 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 01:03

Dreanor

Joene

Meest vervelende speler ooit tot nu toe gehad in een normal game.

Info:
- Ammumu jungler (de meest vervelende speler ooit).
- Ik als Lulu.
- Maat van mij Caitlyn met trap als lvl 1 skill.
- Wij bot lane.
- De vijand geen jungler.

De game is nog niet goed en wel begonnen of Ammumu zegt: OMFG lulu 2 wards, none planted.

Dus ik zeg dude, dont start this shit allready man, no need to flame.

Vervolgens gaan wij helaas beide dood door die KUT urgot (:P) en Pantheon en dat was genoeg voor amumu om nooit, nergens niemand niet te ganken. Want match was al verloren omdat bot noob en weet ik veel wat is. -.-

Echt waar, waarom mensen al zo snel zo kinderachtig moeten zijn geen idee maar dit soort kids mogen ze gelijk perma bannen hoor.

Want hij heeft in zijn eentje de gewoon de complete game om zeep geholpen door nergens te ganken. Zelf top of mid ging hij niet ganken.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dreanor schreef op zondag 25 maart 2012 @ 20:38:
Meest vervelende speler ooit tot nu toe gehad in een normal game.

Info:
- Ammumu jungler (de meest vervelende speler ooit).
- Ik als Lulu.
- Maat van mij Caitlyn met trap als lvl 1 skill.
- Wij bot lane.
- De vijand geen jungler.

De game is nog niet goed en wel begonnen of Ammumu zegt: OMFG lulu 2 wards, none planted.

Dus ik zeg dude, dont start this shit allready man, no need to flame.

Vervolgens gaan wij helaas beide dood door die KUT urgot (:P) en Pantheon en dat was genoeg voor amumu om nooit, nergens niemand niet te ganken. Want match was al verloren omdat bot noob en weet ik veel wat is. -.-

Echt waar, waarom mensen al zo snel zo kinderachtig moeten zijn geen idee maar dit soort kids mogen ze gelijk perma bannen hoor.

Want hij heeft in zijn eentje de gewoon de complete game om zeep geholpen door nergens te ganken. Zelf top of mid ging hij niet ganken.
Dit soort mensen vind ik inderdaad het ergste. Van die kutkneusjes die al vanaf enemy first blood gg gaan roepen en elke mogelijkheid aangrijpen om iemand anders af te zeiken. Dat hij vervolgens zelf 1/7/2 gaat komt omdat zijn team noob is. Dit zijn nou de mensen waarop ik rage, niet de mensen die gewoon een slechte game hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Vicarious schreef op zondag 25 maart 2012 @ 20:48:
[...]
Dit soort mensen vind ik inderdaad het ergste. Van die kutkneusjes die al vanaf enemy first blood gg gaan roepen en elke mogelijkheid aangrijpen om iemand anders af te zeiken. Dat hij vervolgens zelf 1/7/2 gaat komt omdat zijn team noob is. Dit zijn nou de mensen waarop ik rage, niet de mensen die gewoon een slechte game hebben.
Zo te zien rage je al ook al zit je op t forum. Dan ligt het eerder aan jezelf dan aan je opponents. :9

Had een uitdaging van iemand "300 CK maximaal binnen de 25e minuut"
Mission accomplished. :+

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/vsfa0i.png

Moet nog een stuk beter kunnen, daar niet van.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 21:51:
[...]

Zo te zien rage je al ook al zit je op t forum. Dan ligt het eerder aan jezelf dan aan je opponents. :9

Had een uitdaging van iemand "300 CK maximaal binnen de 25e minuut"
Mission accomplished. :+

[afbeelding]

Moet nog een stuk beter kunnen, daar niet van.
Met mordekaiser heet het geen cs'en dat is gewoon op je toetsenbord rammen en geld binnenkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Laatst online: 01-02-2014

Deze serie kende ik nog niet, best interessant! :)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

man, normaal post ik niet m'n history, maar nu :o
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Lq7hF.jpg

ff toelichten:
normaal speel ik dus ranged AD carries (bot) maar ik werd de herpaderp supports zó zat (minions stelen/blocken, geen harass, suicide etc) dat ik maar 's solo wou zodat ik niet afhankelijk was van iemand anders
dus ff wat andere champs geprobeerd; udyr, wukong, en nu tryndamere in de jungle

echt, tryndamere is zo verdomd lekker
dat laatste potje (bovenaan de lijst) ben ik 2x besprongen door 4 en 5 van het enemy team, toen ze met 4 waren stond onze lulu erbij
beide keren haal ik er gewoon met gemak 2 neer en een 3de nog half voordat ik zelf neerga, zóveel schade als je ulti geactiveerd is en je Q gemaxed, niet normaal meer 8)

wel nog lastig om die ulti te timen, heb vaak dat ik net een seconde te vroeg ben, en dan de volgende keer te laat omdat ik niet weer te vroeg wil zijn, waardoor ik doodgeburst word

maar tryndamere blijft zéér zeker in mijn playlijstje staan :D
nu nog leren om te solo lanen top ermee :z

en dan nu de echte reden van m'n post: ik heb weinig jungle tryndamere guides kunnen vinden, en nog minder die recent zijn
dus klopt mijn build een beetje?
vamp scepter>boots+avarice blade>madreds razor>berserkers greaves>wriggles lantern>phantom dancer>infinity edge>youmuu's ghostblade

de build werkt érg goed (getuige m'n history :+) maar het kan misschien nog beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

godofal schreef op maandag 26 maart 2012 @ 07:06:
[afbeelding]

ff toelichten:
normaal speel ik dus ranged AD carries (bot) maar ik werd de herpaderp supports zó zat (minions stelen/blocken, geen harass, suicide etc) dat ik maar 's solo wou zodat ik niet afhankelijk was van iemand anders
dus ff wat andere champs geprobeerd; udyr, wukong, en nu tryndamere in de jungle

echt, tryndamere is zo verdomd lekker
dat laatste potje (bovenaan de lijst) ben ik 2x besprongen door 4 en 5 van het enemy team, toen ze met 4 waren stond onze lulu erbij
beide keren haal ik er gewoon met gemak 2 neer en een 3de nog half voordat ik zelf neerga, zóveel schade als je ulti geactiveerd is en je Q gemaxed, niet normaal meer 8)

wel nog lastig om die ulti te timen, heb vaak dat ik net een seconde te vroeg ben, en dan de volgende keer te laat omdat ik niet weer te vroeg wil zijn, waardoor ik doodgeburst word

maar tryndamere blijft zéér zeker in mijn playlijstje staan :D
nu nog leren om te solo lanen top ermee :z

en dan nu de echte reden van m'n post: ik heb weinig jungle tryndamere guides kunnen vinden, en nog minder die recent zijn
dus klopt mijn build een beetje?
vamp scepter>boots+avarice blade>madreds razor>berserkers greaves>wriggles lantern>phantom dancer>infinity edge>youmuu's ghostblade

de build werkt érg goed (getuige m'n history :+) maar het kan misschien nog beter
Zou de Youmuu's eruit laten of eerder bouwen. Vooral een earlygame item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 11:03
Koop voor Trynda dat nieuwe item, de MAW.
Geeft meer AD op Low HP, leuk in combinatie met je Ult!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2012 @ 22:17:
[...]

Met mordekaiser heet het geen cs'en dat is gewoon op je toetsenbord rammen en geld binnenkrijgen.
Er zijn vele betere farmers dan mordekaiser. Wanneer je een aoe champion kiest betekent het nog niet dat je 12ck/m kan halen na 25 minuten ;). Dan moet je alsnog flink je best doen. En de eerste 7 levels is het helemaal niet op je tobo rammen, dan is het voornamelijk auto attacks die je de CK bezorgen.

10 min 110CK haal je niet omdat mordekaiser aoe heeft.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schaapiej schreef op maandag 26 maart 2012 @ 08:26:
Koop voor Trynda dat nieuwe item, de MAW.
Geeft meer AD op Low HP, leuk in combinatie met je Ult!
Zeer situational. Zou er niet voor gaan tenzij er een fed Ahri/Veigar/Morg rondwandelt of als er meerdere mages zijn die bij elkaar de meeste damage doen.
kaluro2 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 08:34:
[...]

Er zijn vele betere farmers dan mordekaiser. Wanneer je een aoe champion kiest betekent het nog niet dat je 12ck/m kan halen na 25 minuten ;). Dan moet je alsnog flink je best doen. En de eerste 7 levels is het helemaal niet op je tobo rammen, dan is het voornamelijk auto attacks die je de CK bezorgen.

10 min 110CK haal je niet omdat mordekaiser aoe heeft.
Daarbij is zo vroeg met AoE CSen ronduit suicidaal als de vijandelijke jungler ook maar enigzins competent is. Tot lv6 is Morde niet zo gevaarlijk 1v1 en zelfs daarna heeft hij geen escapes.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2012 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

godofal schreef op maandag 26 maart 2012 @ 07:06:
[afbeelding]
3k RP :o

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2012 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 08:19:
[...]

Zou de Youmuu's eruit laten of eerder bouwen. Vooral een earlygame item.
wanneer precies dan? voor de phantom of voor de IE? of zeal>ghostblade?
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 08:34:
[...]

Zeer situational. Zou er niet voor gaan tenzij er een fed Ahri/Veigar/Morg rondwandelt of als er meerdere mages zijn die bij elkaar de meeste damage doen.
is idd wel een goeie, ik ben te vaak te traag met m'n ulti omdat ze me doodbursten voor ik er erg in heb
nou kost ie 3.3k, dus ik zal m idd alleen halen als er veel/fedde mages rondlopen ipv een IE
weet vaak niet wat ik moet vragen voor verjaardagen enzo, dus een aantal paysafe cards kunnen scoren
2 weken een IP boost is echt de bomb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@godofal Hmmm ik ook bijna jarig :P goed ideetje!

Om nog even een interesting onderwerp in de game te gooien!

Champ: Rumble, wat zijn jullie gedachtes?
Heb samen met Blamauci een 5 tal ranked gedaan, alle 5 heb ik Rumble gepakt, zowel solo top als mid (ja mid haha).
Sta nu 4-1 win ratio met gemiddeld 5K / 2.5D / 6A.

Mijn thoughts:

Pros:
Goede laning
Sterk schild + korte speed buff + low CD!
Fear factor wanneer zen Flamespitter (Q skill) aan staat >:)
Giga annoying kite (E skill: Electro Harpoon)
Geweldige ulti, zowel voor damage als voor initiate, als in super range.
Spellvamped vrij makkelijk een volle balk met flamespitter en ulti.
Bij lv 6. gank, meestal gegarandeerd kill.

Cons:
Squishy tegen een Irelia / Lee-sin en andere damage "tanks".
Lastige passive, maar wanneer goed gebruikt lekker veel damage!

Tegenstanders die ik nu tegen me heb gehad:
Lee-Sin - Lane gewonnen MET ganks, anders verloren. (top)
Ahri - Lane gewonnen zonder ganks. (mid)
Irelia - Lane gewonnen MET ganks, anders skill equal. (top)
Akali - Lane gewonnen, zeer gemakkelijk. (top)
Orianna - Lane gewonnen, zeer gemakkelijk. (mid)

Doordat rumble een goed schild met kleine speedbuff heeft een slowing kite en een aoe is dit een goede laner.
Maar is rumble viable tegen bijvoorbeeld een Galio of een Mordekaiser die nog harder kunnen harassen?

Give me your thoughts! _/-\o_

edit extraatje:
Rumble mid was eigenlijk om te trollen, had gewoon zin om die champ te spelen, maar het ging eigenlijk best goed!

nog een edit :P:
Mag echt wel een vette skin komen voor rumble hoor, wat ie nu heeft is helemaal niet leuk..

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2012 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind Rumble ook wel leuk, maar op een of andere manier krijg ik als ik hem in blind pick probeer ALTIJD een tryndamere tegenover me. Dat is zo'n beetje een hard counter voor je met die spin2win naar je toe en die slow. Hij hit harder dan jij damage doet met je Q en heeft ook veel betere lane sustain. Ik denk dat ook Riven en Lee Sin vervelend zijn om tegen te lanen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Waarom weigeren mensen een oracle of wards te kopen? Gisteren weer zo'n potje.. Bot stond al vrij snel 5 of 6 kills achter tegenover Twitch.. Dus ik vraag waarom ze geen ward/elixer kopen.. geen reactie..

Enige wat ze steeds maar bleven herhalen was OMG twitch is OP... Vervolg ging ik er al vanuit dat ik op midden wel geganked zou gaan worden door een feeded twitch, dus zelf direct die elixer van 400g gekocht en ja hoor ik was nog niet terug of ik zag fitch al stealthed staan en een beetje dicht op mijn turret. Dus ik Q>E>R>W>Q met kennen en weg was twitch.. Dat irriteerde twitch schijnbaar zo enorm, dat ie me de rest van de game mij probeerde te ganken :P.. Waarschijnlijk wist die niet eens wat dat roze oogje boven mijn hoofd was..

Uit eindelijk potje gewonnen met een score van 13/1/7 (waarvan 10x twitch ofzo :P).. Maar de rest van mijn team weigerde gewoon om ook maar iets te kopen zodat ze twitch konden zien..

Ik denk dat dat wel een voordeel is dat ik nu die beide champion bundles heb en dus ook al met veel champions gespeeld hebt, want dan zie je meteen een stuk beter wat hun zwakke punten zijn..

Ik moet wel zeggen dat nu ik kennen eenmaal een beetje onder controle heb hij best wel ok is.. Eerst 10 potjes met hem verloren ofzo :P en daarna 3x achter elkaar gewonnen.. De grootste fout die ik maakte was dat ik W tevroeg na een R deed ipv even 3 a 4 seconde te wachten.. Dat scheelt echt enorm in team fights..

[ Voor 21% gewijzigd door Uhmmie op 26-03-2012 09:24 ]

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

@uhmmie
ik heb ook een tijdlang twitch gespeeld, maar ben daar wel klaar mee
lane is gewoon te zwak, mid/endgame is leuk maar niet waanzinnig sterk, tenzij de rest van je team het ook goed doet
op dominion is ie wél érg sterk trouwens, echt helemaal perfect

maar goed, het idd bedroevend hoe weinig oracles/sight wards er gekocht worden tegen twitch, ik denk dat ik mss 1 in de 20 potjes er een sight ward werd gekocht tijdens lane, en 1 in 10 een oracle in teamfights

dat is normal dan, ranked weet ik niet aangezien ik daar geen twitch speel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
godofal schreef op maandag 26 maart 2012 @ 08:59:
is idd wel een goeie, ik ben te vaak te traag met m'n ulti omdat ze me doodbursten voor ik er erg in heb
nou kost ie 3.3k, dus ik zal m idd alleen halen als er veel/fedde mages rondlopen ipv een IE
Zeker niet i.p.v. je IE, kan je beter de Ghostblade weglaten..

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:06:
@godofal Hmmm ik ook bijna jarig :P goed ideetje!

Om nog even een interesting onderwerp in de game te gooien!

Champ: Rumble, wat zijn jullie gedachtes?
Word door veel top champs eruitgespeeld. Rumble heeft simpelweg geen sustain en moet in melee range komen om te kunnen farmen/damage dealen. Met een Riven/Irelia/Lee Sin kun je zijn eerste 5 levels gewoon een hel maken.

Mijn algemene ervaring is dat als je hem op top kan FBen, er gemakkelijk denied/opnieuw gekilled kan worden.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2012 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Rudy
Zo heb je voor elke champ zijn counters natuurlijk!
Zoals ik al had aangegeven, leesin had mijn verwoest in de lane, gelukkig kwam blamauci veel ganken en raakte ik lekker gefeed ^.^

De generfde irelia won het niet tegen me, zeker niet lv 2/3 (kan ook aan de persoon achter irelia gelegen hebben)

Oplossing zou zijn om Rumble juist als counterpick te pakken:
1. Rumble niet firstpicken ivm standaard tops
2. Rumble pakken tegen aan Akali of GP (bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

maar wanneer moest ik die ghosblade nou afmaken? voor phantom, IE, of zeal>ghostblade>phantom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:54:
@Rudy
Zo heb je voor elke champ zijn counters natuurlijk!
Zoals ik al had aangegeven, leesin had mijn verwoest in de lane, gelukkig kwam blamauci veel ganken en raakte ik lekker gefeed ^.^

De generfde irelia won het niet tegen me, zeker niet lv 2/3 (kan ook aan de persoon achter irelia gelegen hebben)

Oplossing zou zijn om Rumble juist als counterpick te pakken:
1. Rumble niet firstpicken ivm standaard tops
2. Rumble pakken tegen aan Akali of GP (bijvoorbeeld).
Die Irelia zou het makkelijk moeten winnen. Wat ik insinueerde is dat Rumble het tegen té veel mensen aflegt. Als top start met een NullM Mantle en pots en uit zichzelf sustain heeft, kan Rumble weinig. Q doet niet bijzonder veel en een duel verliest hij aangezien auto-attacks van een AD zwaarder wegen dan zijn Flamespitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

godofal schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:58:
maar wanneer moest ik die ghosblade nou afmaken? voor phantom, IE, of zeal>ghostblade>phantom?
ik speel regelmatig tryn jungle en build

vamp scepter - berserker - wriggles - zeal - zeal
en dan zegt iedereen tryn what u doing attspd but u have no damage, enige reden hiervoor is farmfarmfarm, nergens geen jungle creep meer te vinden :)
- infinity edge - bloodthirster - phantom dancer - phantom dancer
en dan zwijgen ze omdat ik iedereen in stukjes hak

endgame dus
wriggles (verkoopbaar voor nog een bloodthirster)
berserker
PD
PD
IE
BT

zeker nu de stacks van de BT maar voor de helft weggaan als je sterft, massas lifesteal massas damage
meestal is het spel voorbij op dit moment of vroeger en kan je je wriggles niet verkopen
je kan hiermee zo snel torens neerhalen dat het niet meer grappig is
als je na ulti low hp uit een fight komt heb je met die lifesteal genoeg aan wolves of wraiths om terug op volledige health te komen

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2012 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:54

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 10:14:
[...]

ik speel regelmatig tryn jungle en build

vamp scepter - berserker - wriggles - zeal - zeal
en dan zegt iedereen tryn what u doing attspd but u have no damage, enige reden hiervoor is farmfarmfarm, nergens geen jungle creep meer te vinden :)
- infinity edge - bloodthirster - phantom dancer - phantom dancer
en dan zwijgen ze omdat ik iedereen in stukjes hak

endgame dus
wriggles (verkoopbaar voor nog een bloodthirster)
berserker
PD
PD
IE
BT

zeker nu de stacks van de BT maar voor de helft weggaan als je sterft, massas lifesteal massas damage
meestal is het spel voorbij op dit moment of vroeger en kan je je wriggles niet verkopen
je kan hiermee zo snel torens neerhalen dat het niet meer grappig is
en daarom vind ik tryn saai om te spelen, gewoon lekker gaan hakke sjakke.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psyy138 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 10:17:
[...]

very true
nu bezig met fizz jungle en is echt superleuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 10:20:
[...]

very true
nu bezig met fizz jungle en is echt superleuk
ik vind trundle nog altijd wel het leukst en kan veel damage doen icm zijn ult EN er komt un KEI grote dildo uit de grond.. egt gaafst skill in de hele game 8) 8) 8)

[ Voor 14% gewijzigd door psyy138 op 26-03-2012 10:22 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

psyy138 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 10:17:
[...]

saai? hoe geweldig is het om 2 shuishies neer te halen en vervolgens door een muur te spinnen in een 1V4 situatie? })
psyy138 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 10:22:
[...]

ik vind trundle nog altijd wel het leukst en kan veel damage doen icm zijn ult EN er komt un KEI grote dildo uit de grond.. egt gaafst skill in de hele game 8) 8) 8)
i lol'd _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

godofal schreef op maandag 26 maart 2012 @ 10:27:
[...]

saai? hoe geweldig is het om 2 shuishies neer te halen en vervolgens door een muur te spinnen in een 1V4 situatie? })

ik vind tryn gewoon niet leuk om te spelen op een of andere manier, tuurlijk is het leuk om 1v4 te winnen maarja dat kan ook bijna alleen maar tryn doen en vind gewoon dat het een **** ult is en blijft
[...]

i lol'd _O-

YES mission succed :P

[ Voor 33% gewijzigd door psyy138 op 26-03-2012 10:33 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:30:
2) je zal perongeluk op je minimap geklikt hebben en over minions kan je niet lopen dus als je jezelf erin blok zet dan doe je het jezelf aan
Is het niet zo dat sommige champions wel "door minions / een groep cq. blok van minions" heen lopen, zoals Fizz, als een soort van special ability / passive power, of ben ik nu abuis ?

Nimble Fighter - Fizz's dexterity allows him to ignore unit collision and take less physical damage from basic attacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

StarWolf schreef op maandag 26 maart 2012 @ 10:38:
[...]

Is het niet zo dat sommige champions wel "door minions / een groep cq. blok van minions" heen lopen, zoals Fizz, als een soort van special ability / passive power, of ben ik nu abuis ?

Nimble Fighter - Fizz's dexterity allows him to ignore unit collision and take less physical damage from basic attacks.
je vergeet janna nog :)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met fizz kan je het eigenlijk ook hoor, 1v4 maar is nog iets meer voldoening schenkend
gapcloser +w +r op squish en dan met je stokje en flash over muurtje springen en weg ben je, soms nog voor ze goed en wel beseften dat je net een kill hebt opgepikt temidden van hun allemaal, moet je wel al wat gear hebben
zeker die ad bruiser build van what the moose works like a charm

wriggles
berserker
trinity force
aegis
atmas
warmogs

vond het de raarste build om op een fizz te bouwen omdat ik hem enkel als ap kende maar het werkt

ook heerlijke jukes, low hp bosje in en je q door de chaser en ben je zo de andere kant op en met je E (stokje) skills ontwijken

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2012 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 10:08:
[...]

Die Irelia zou het makkelijk moeten winnen. Wat ik insinueerde is dat Rumble het tegen té veel mensen aflegt. Als top start met een NullM Mantle en pots en uit zichzelf sustain heeft, kan Rumble weinig. Q doet niet bijzonder veel en een duel verliest hij aangezien auto-attacks van een AD zwaarder wegen dan zijn Flamespitter.
Als iemand die recentelijk ook Rumble geregeld getest heeft kan ik het hier alleen maar mee eens zijn. Een gangplank zou in principe te doen moeten zijn als die niet teveel crit en je snel genoeg met je shield bent als hij je wil q-en. Als je echter de laning doorkomt door veilig te spelen en zoveel mogelijk te CS-en ben je wel zeer sterk in de teamfights, zeker als je kan zorgen dat die in de jungle plaatsvinden met nauwe paadjes voor die ulti.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben het met jullie eens :) De irelia waar ik tegen speelde was te aggresief waardoor ik makkelijk kon shielden, kiten en chasen met firespitter wat resulteerde in een trade win voor mij, keer op keer.

Beetje offrumbletopic: Daarnaast is de irelia nerf zeer goed, dit onderschijd de echt goede irelia's met de allrounders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:20:
Ben het met jullie eens :) De irelia waar ik tegen speelde was te aggresief waardoor ik makkelijk kon shielden, kiten en chasen met firespitter wat resulteerde in een trade win voor mij, keer op keer.

Beetje offrumbletopic: Daarnaast is de irelia nerf zeer goed, dit onderschijd de echt goede irelia's met de allrounders.
Daarom speelt Wickd haar niet meer? :) Verwacht dat Irelia nog wel een kleine buff zal krijgen binnenkort, omdat ze nu simpelweg een TE zwakke early game heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik snap sowieso niet waarom Irelia zo hard generft is. Zo OP vond ik haar niet, ik won geregeld van Irelia's in lane en als Irelia niet kan freefarmen is ze lategame ook helemaal niet eng want dan is ze OF heel tanky maar doet ze geen damage, OF ze is heel squishy en is zo dood te focussen door de AD carry. Toernooistatistieken geven ook niet een bovenmatig winpercentage aan bij Irelia picks en ik heb ook regelmatig in die toernooitjes een Irelia de lane zien verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@hierboven
Een Irelia is early game nooit echt sterk geweest, enkel haar W en snel healing ulti maakte haar early intressant, alles draait om de farm om die paar core items te krijgen.
Ze is nu balanced en heeft geen early game buff nodig.
Zoals ze nu is ze sterk zat imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:31:
@hierboven
Een Irelia is early game nooit echt sterk geweest, enkel haar W en snel healing ulti maakte haar early intressant, alles draait om de farm om die paar core items te krijgen.
Ze is nu balanced en heeft geen early game buff nodig.
Zoals ze nu is ze sterk zat imo.
Ze is absoluut niet meer balanced. Als dat zo is, dan moet Riven / Wukong en nog een aantal nerfs krijgen om deze ook balanced te maken. De heal nerf was gewoon te hard. En dit is niet alleen mijn mening maar de mening van tal van andere spelers. Kijk de forums er maar op na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:33:
[...]

Ze is absoluut niet meer balanced. Als dat zo is, dan moet Riven / Wukong en nog een aantal nerfs krijgen om deze ook balanced te maken. De heal nerf was gewoon te hard. En dit is niet alleen mijn mening maar de mening van tal van andere spelers. Kijk de forums er maar op na.
Riven is al heel lang absurd. Word hoog tijd. Snap de keuze om Irelia (alweer) aan te pakken ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
edit:
Upgrade naar gunblade stond er niet tussen

Hoe kan ik kennen nu volgens jullie het beste bouwen? Ik heb al meerdere guides geprobeerd, maar ik ben dan vaak net ff te squishy of te weinig dps.. Wat ik nu zelf geprobeerd heb:

Start: Boots + 3x pots
1e stap: Hextech Revolver
2e stap: DeathCap
3e stap: Boots upgrade (afhankelijk van tegenstanders maar meestal gewoon sorc's)
4e stap: 1e Hextech >> Will of the Ancients
5e stap: 2e Hextech
6e stap: 2e Hextech >> Gunblade
7e stap: 3e Hextech Revolver (geen upgrade)

Op dit moment heb ik dan:
Upgraded boots
Deathcap
Will of the Ancients
Hextech Gunblade
Hextech Revolver

Meestal is de game daarna vrij snel voorbij.. Dus ben niet vaak verder gekomen om te bouwen..
Idee is om het laatste slot te gebruiken voor wat op dat moment het meestal nodig is (bv de slow on abilities, Magic Pen, etc, etc)... Maar het lijkt redelijk te werken.. Dankzij de grote hoeveelheid spellvamp, geven al mijn skills ook redelijk wat leven terug. Vooral na de R+W zit ik vaak weer zogoed als vol leven..

[ Voor 15% gewijzigd door Uhmmie op 26-03-2012 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs

rxs

Waarom 3x hextech?
Probeer eens rylai's en zhonya's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bouwt 0 hp op kennen?
Je weet verder wel dat je met je ult midden in een teamfight wilt staan om veel damage te doen en te stunnen?
Maar verder wat diegene boven mij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Laatst online: 01-02-2014
Hextech revolver en WotA stacken, maar meerdere wotas en meerdere revolvers stacken niet. Dus je build lijkt me wat inefficient.
Daarenboven is een Rylais veel meer core dan Rabadons

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:48:
Hextech revolver en WotA stacken, maar meerdere wotas en meerdere revolvers stacken niet. Dus je build lijkt me wat inefficient.
Om Uhhmi even toe te lichten waarom dit zo is:

Een item kan een Active, Passive of Unique Passive hebben.
Active betekend dat je deze kunt activeren door hierop te klikken of door een sneltoets (standaard 1-2-3-4-5-6)
Passive betekend dat het altijd aan staat, je kan meerdere van dit item kopen en voordeel hebben.
Unique Passive betekend dat het altijd aan staat, je kan er echter maar 1 gebruik per item, dus je hebt geen unique passive als je 2 dezelfde koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
rxs schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:45:
Waarom 3x hextech?
Probeer eens rylai's en zhonya's
Zoals ik al aangaf heb ik de eerste 5 of 6 kennen builds van Mobafire geprobeerd (dus ook met Zhonyás en rylai's)..
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:47:
Je bouwt 0 hp op kennen?
Je weet verder wel dat je met je ult midden in een teamfight wilt staan om veel damage te doen en te stunnen?
Maar verder wat diegene boven mij zegt.
Omdat (20%+20%+12%+6%+3%) 61% (op dit moment 59% voor mij want ik mis nog 1 quint) spellvamp met dikke dps zeker zo goed lijkt te werken dan alleen wat extra hp zonder de benodigde MR of Armor.. Daarnaast loop ik even naar een groep minions.. E >>>> W en ik zit weer vol leven..
speedzor schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:48:
Daarenboven is een Rylais veel meer core dan Rabadons
De eerste revolver => WotA, 2e naar de Gunblade voor de 30% single target nuke en de derde zou altijd nog verkocht kunnen worden.. Maar ik kom vaak niet eens verder dan de build hierboven.. Dus ik maak me niet zoveel zorgen dat 1 revolver niet geupgrade kan worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:00:
[...]

Om Uhhmi even toe te lichten waarom dit zo is:

Een item kan een Active, Passive of Unique Passive hebben.
Active betekend dat je deze kunt activeren door hierop te klikken of door een sneltoets (standaard 1-2-3-4-5-6)
Passive betekend dat het altijd aan staat, je kan meerdere van dit item kopen en voordeel hebben.
Unique Passive betekend dat het altijd aan staat, je kan er echter maar 1 gebruik per item, dus je hebt geen unique passive als je 2 dezelfde koopt.
Maar WotA + Gunblade + Revolver stacken toch wel? Ik dacht dat unique alleen niet stacked als je 2x hetzelfde item hebt? Mijn volgorde was inderdaad niet ideaal dat ik soms 2 revolvers had zonder de eerste te upgraden.. Dit heb ik nu ook aangepast.

[ Voor 8% gewijzigd door Uhmmie op 26-03-2012 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Uhmmie schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:06:
Maar WotA + Gunblade + Revolver stacken toch wel? Ik dacht dat unique alleen niet stacked als je 2x hetzelfde item hebt? Mijn volgorde was inderdaad niet ideaal dat ik soms 2 revolvers had zonder de eerste te upgraden.. Dit heb ik nu ook aangepast.
Die stacken idd.

Alleen is Gunblade Kennen niet echt goed.
Lifesteal en AD zijn slechte stats op AP kennen en je betaalt er veel te veel voor wat je echte core items vertraagt. Ook is tankyness uit sustain zoals lifesteal en spellvamp een offensieve vorm van sustain (je hebt er bv. niks aan als je wegrent, alleen als je aanvalt). Tenslotte auto-attacked Kennen mid / late niet voldoende om de investering in lifesteal het waard te maken.
Veel liever zou ik voor directe defensieve stats gaan na WotA omdat dit zowel in offensieve als defensieve situaties voordeel geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhmmie schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:06:
[...]

Snap alleen niet zo goed wat je moet met 3 Spellvamp items die bij elkaar veel kosten (5k+) en bar weinig AP ervoor teruggeven. Spellvamp is grappig enzo, maar zonder genoeg AP valt er ook niet veel te spellvampen. Ik zou het lekker bij 1 WotA houden en daar Rylais+Deathcap+Hourglass bij kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs

rxs

Probeer sowiezo eens builds op lolpro.com en solomid.net uit. Featured op solomid.net betekent dat ze door een pro zijn gemaakt. De builds op lolpro zijn sowieso allemaal van pro lol spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rxs schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:30:
Probeer sowiezo eens builds op lolpro.com en solomid.net uit. Featured op solomid.net betekent dat ze door een pro zijn gemaakt. De builds op lolpro zijn sowieso allemaal van pro lol spelers.
Overigens is het dan nog even aftasten of alles wel optimaal is. Zelfs de "pros" zijn niet altijd even adequaat in het schrijven van guides of de beste builds bedenken. Ook even naar de datum kijken, items raken weleens unviable vanwege nerfs of aanpassingen van de champs.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2012 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:28:
[...]

Snap alleen niet zo goed wat je moet met 3 Spellvamp items die bij elkaar veel kosten (5k+) en bar weinig AP ervoor teruggeven. Spellvamp is grappig enzo, maar zonder genoeg AP valt er ook niet veel te spellvampen. Ik zou het lekker bij 1 WotA houden en daar Rylais+Deathcap+Hourglass bij kopen.
Rylais+Hourglass is idd +100 AP tov mijn huidige items, maar ook bijna 1400g duurder dan mijn huidige set items.. voor die 1400g kan ik genoeg andere AP kopen.. Hourglass active ability is leuk, maar ik krijg hem bijna nooit nuttige getimed.. Ik pak dan liever die 32% spellvamp + 30% health nuke.
rxs schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:30:
Ik vind zelf de guides op Mobafire prettiger. Zitten soms zeer uitgebreide guides tussen en zoals al eerder aangeven heb ik hiervan ook de 5 beste builds geprobeerd.

[ Voor 25% gewijzigd door Uhmmie op 26-03-2012 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Uhmmie schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:35:
Ik pak dan liever die 32% spellvamp die ik anders kwijt zou raken.
Wat ItsNotRudy al zegt: spellvamp schaalt ook met AP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
djengizz schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:36:
[...]

Wat ItsNotRudy al zegt: spellvamp schaalt ook met AP.
ja maar +100AP (-80AP eigenlijk want ik kan bijna dat 80AP item kopen van het verschil aan gold) is niet gelijk aan een verdubbeling van mijn spellvamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhmmie schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:35:
[...]

Rylais+Hourglass is idd +100 AP tov mijn huidige items, maar ook bijna 1400g duurder dan mijn huidige set items.. voor die 1400g kan ik genoeg andere AP kopen.. Hourglass active ability is leuk, maar ik krijg hem bijna nooit nuttige getimed.. Ik pak dan liever die 32% spellvamp + 30% health nuke.

[...]

Ik vind zelf de guides op Mobafire prettiger. Zitten soms zeer uitgebreide guides tussen en zoals al eerder aangeven heb ik hiervan ook de 5 beste builds geprobeerd.
Deathcap scaled ook met al je andere AP (Runes/Masteries) en de Hourglass geeft ook de nodige defense. Je krijgt veel meer bang-for-buck met deze items. Dat jij je Hourglass niet aanzet is een andere kwestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhmmie schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:38:
[...]

ja maar +100AP (-80AP eigenlijk want ik kan bijna dat 80AP item kopen van het verschil aan gold) is niet gelijk aan een verdubbeling van mijn spellvamp.
Hoezo +100? Het verschil tussen Wota+Gunblade+Revolver en Deathcap+Hourglass is dik 150 AP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:39:
[...]

Hoezo +100? Het verschil tussen Wota+Gunblade+Revolver en Deathcap+Hourglass is dik 150 AP.
3e stap: Boots upgrade (afhankelijk van tegenstanders maar meestal gewoon sorc's)
6e stap: 2e Hextech >> Gunblade
7e stap: 3e Hextech Revolver (geen upgrade)
Ik gebruik de deathcap.

Maar ik zal straks thuis wel eens het verschil uitrekenen in AP en hoeveel verschil het uitmaakt in health return op mijn abilities..

[ Voor 10% gewijzigd door Uhmmie op 26-03-2012 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhmmie schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:40:
[...]

[...]

Ik gebruik de deathcap.
Blijft overigens nog steeds een feit dat er dus inderdaad een 100 AP verschil is, maar dat de build met slechts een Wota veel meer HP, utility en Armor heeft. Ik zie Spellvamp meer als een earlygame instrument op Kennen. Waar heb je zoveel voor nodig in de lategame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je build is wel leuk als niemand naar je omkijkt en ze je gewoon laten doen waar je zin in hebt. Als je gestunned word kan je niet spellvampen zit je onder de 2k hp met bijna geen resists en word je dus in 1 seconde opgeblazen door hun ap of ad carry.
Zou op kennen voor deathcap eigenlijk bijna altijd een hourglass of rylais maken anders ben je gewoon te snel dood. Kennens ratios zijn toch niet supergoed dus de utility is meer waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat iedereen probeert te zeggen, voor lane sustain is spellvamp leuk, ben je niet uit de lane te slaan.
Maar op het moment dat de teamfights aanbreken en jij met je ulti er in vliegt ben je waarschijnlijk net zo snel weer dood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Gunblade is nooit kost effectief in een full AP build. Je geeft geld uit aan stats die je niet gebruikt en waar je niet op kapitaliseert. De stats die je wel gebruikt worden hierdoor te duur en er zijn betere alternatieven. Simpel as that.

In het geval van kennen zijn er nog meer redenen waarom het slecht is behalve de generieke die ik hier boven noem. Zo heeft hourglass en rylais veel meer synergy met zijn kit wat hem veel effectiver maakt in combat.
Gunblade is een hybride item, jij bouwt kennen niet hybride maar AP.

edit: als je dit van Mobafire haalt is dat meteen een goede reden waarom er betere sites zijn voor guides / builds.

[ Voor 10% gewijzigd door djengizz op 26-03-2012 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:47:
Gunblade is nooit kost effectief in een full AP build. Je geeft geld uit aan stats die je niet gebruikt en waar je niet op kapitaliseert. De stats die je wel gebruikt worden hierdoor te duur en er zijn betere alternatieven. Simpel as that.

In het geval van kennen zijn er nog meer redenen waarom het slecht is behalve de generieke die ik hier boven noem. Zo heeft hourglass en rylais veel meer synergy met zijn kit wat hem veel effectiver maakt in combat.
Gunblade is een hybride item, jij bouwt kennen niet hybride maar AP.
Ik gebruik gunblade vaak op full ap morde. De damage helpt zijn q ook, in combinatie met een lich bane is dat echt lekker oneshotten. Dus zeg nooit nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:50:
Ik gebruik gunblade vaak op full ap morde. De damage helpt zijn q ook, in combinatie met een lich bane is dat echt lekker oneshotten. Dus zeg nooit nooit.
Lichbane en Gunblade full AP?
Das beide hybride.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om toch nog even terug te komen op de Irelia nerf:
Originally Posted by Ralik098
So the first tournaments that she has appeared in were held this weekend. I followed the GGclassic and recorded her results.

http://ggchronicle.com/

14 games where played in this tournament this weekend.

0 Bans
picked in 5 games

Her record in those games were:

1/1/0- Win - HotShotGG
2/6/3- Loss - TB Rarity
4/9/3- Loss - yeTz
1/6/0- Loss - nothinghere
1/6/1- Loss - TreeEskimo

9/28/7
1 Win
4 Losses

HotShotGG was the only one to be able to score a win with her, but he was facing a player with an elo of 1570 and only went 1/1/0.

Three of those games were played with a large elo difference between the teams. If you remove those games where the difference was 300 points or more, it looks like this.

1/6/0- Loss- nothinghere 2300 Elo
1/6/1- Loss- TreeEskimo 2260 Elo

2/12/1
0 Wins
2 Losses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stats don't lie, hmmm, misschien dan toch iets te hard generfed dan :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2012 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:46:
Wat iedereen probeert te zeggen, voor lane sustain is spellvamp leuk, ben je niet uit de lane te slaan.
Maar op het moment dat de teamfights aanbreken en jij met je ulti er in vliegt ben je waarschijnlijk net zo snel weer dood :)
Misschien is het dan wel net te veel, maar ik gok door het begin van:

Totaal 39/41% spellvamp, je echt helpt om over je tegenstanders heen te waltsen.. En misschien dus wat meer ruimte om je items vervolgens te verprutsen :P. Misschien moet ik vanaf dat punt dan toch maar wat meer verdedigend gaan bouwen.. Maar die 2e hextech gun, blijf ik voor die 1200g nog wel gebruiken.. Als de game echt lang gaat duren moet ik hem misschien verkopen, maar dan heeft ie ook lang genoeg zijn werk gedaan..

Maar die active van Zonya's, wanneer gebruiken jullie dat dan? Ik flash > E liever weg.. dan dat ik vast sta?

[ Voor 5% gewijzigd door Uhmmie op 26-03-2012 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhmmie schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:59:
[...]
Maar die active van Zonya's, wanneer gebruiken jullie dat dan? Ik flash > E liever weg.. dan dat ik vast sta?
Tijdens teamfight, als je je ulti doet, ben je niet te interupten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 13:03:
[...]

Tijdens teamfight, als je je ulti doet, ben je niet te interupten.
Hmm dat canceled mijn ulti niet? Want daar ging ik eigenlijk vanuit :o Dan is die inderdaad wel erg sterk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, gaat vrolijk door, en als je eruit komt hoppa W erin en E om eruit te gaan en verder met je Q ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Nee canceled niet! ;)
Dus erin duiken, ult aan, Hourglass activeren en damage doen!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Toch nog iets op gestoken van de hele discussie dan :D. Vanavond meteen proberen..

Het flash > E deed ik dan wel goed ;)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhmmie schreef op maandag 26 maart 2012 @ 13:08:
Toch nog iets op gestoken van de hele discussie dan :D. Vanavond meteen proberen..

Het flash > E deed ik dan wel goed ;)..
Surge + Ignite + Ulti + Zonya + Electric Surge

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2012 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Wat trouwens nog wel fijn is van de WoTA: aura van een ander stacked wel met je eigen WoTA (één aura van een teammate). Zo kan je nog een leuke boost krijgen naast je eigen spellvamp! :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Ja laatst stond ik naast vlad. Toen had ik ook WotA voor DC gebouwd op verzoek van vlad.

[ Voor 3% gewijzigd door Uhmmie op 26-03-2012 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach de build van uhmmie doet me gewoon een beetje denken aan de builds die ik deed toen ik noob was. WW met bloodrazer en 4 bloodthirsters. Ook super awesome zolang je geen cc op je dak krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

schaapiej schreef op maandag 26 maart 2012 @ 13:14:
Wat trouwens nog wel fijn is van de WoTA: aura van een ander stacked wel met je eigen WoTA (één aura van een teammate). Zo kan je nog een leuke boost krijgen naast je eigen spellvamp! :)
en dan met hextech erbij en spellvamp runes :) AWESOME

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thermisol
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09-2024
weet iemand toevallig nog of non healers nog viable zijn op solotop (wukong,jax,malph bijv, alle champions die geen heal skill bevatten) morde is een uitzondering door zijn shield,en malph ook half.

maar ik doel dan meer op champs net als irelia,yorick,shen,vladimir,swain. outlane die de rest niet hard?

van het weekend met kennen solotop gespeeld, die heeft standaard ook geen heal maar is wel ranged. en met die lifesteal nerf is het dus moeilijker sustain te krijgen tegen "heal" champions.

Zelf met junglen gebruik ik geen wriggles, ik ga voortaan voor de 3x Dorans blade ( is alsnog 9% lifesteal en Dorans is niet generft). je hebt dan meer health beschikbaar als je gaat ganken (300+ op lvl 6 is nice) alleen heb je geen armor. maar 3xDorans is dus beter voor mid ganks. en bot ganks eigenlijk ook, omdat de carry early game toch nog niet veel damage doet, dus alleen voor solotop heb je (in sommige situaties) armor nodig. jullie gedachte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
psyy138 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 13:26:
[...]

en dan met hextech erbij en spellvamp runes :) AWESOME
En dan als Morgana spelen! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 13:25:
Ach de build van uhmmie doet me gewoon een beetje denken aan de builds die ik deed toen ik noob was. WW met bloodrazer en 4 bloodthirsters. Ook super awesome zolang je geen cc op je dak krijgt.
En dan nog is 't een verschrikkelijke build qua DPS :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thermisol schreef op maandag 26 maart 2012 @ 13:29:
weet iemand toevallig nog of non healers nog viable zijn op solotop (wukong,jax,malph bijv, alle champions die geen heal skill bevatten) morde is een uitzondering door zijn shield,en malph ook half.

maar ik doel dan meer op champs net als irelia,yorick,shen,vladimir,swain. outlane die de rest niet hard?

van het weekend met kennen solotop gespeeld, die heeft standaard ook geen heal maar is wel ranged. en met die lifesteal nerf is het dus moeilijker sustain te krijgen tegen "heal" champions.

Zelf met junglen gebruik ik geen wriggles, ik ga voortaan voor de 3x Dorans blade ( is alsnog 9% lifesteal en Dorans is niet generft). je hebt dan meer health beschikbaar als je gaat ganken (300+ op lvl 6 is nice) alleen heb je geen armor. maar 3xDorans is dus beter voor mid ganks. en bot ganks eigenlijk ook, omdat de carry early game toch nog niet veel damage doet, dus alleen voor solotop heb je (in sommige situaties) armor nodig. jullie gedachte?
Over solo top zonder heal: tuurlijk. Je moet alleen goed kijken wanneer en hoe je je damage trades doet. Daarom zijn Riven en Wukong zo goed: die kunnen erin jumpen en zonder zelf damage te krijgen harassen. Riven dmv de stun en Wukong dmv de decoy. Op andere champions heb je het early game wellicht wat lastig, maar vaak koop je alsnog lifesteal of spellvamp voor lane sustain en vanaf dat moment is het weer prima te doen. Teleport nemen als je een heel lastige lane verwacht, dan kun je nog eens b zonder dat je tower om gaat.

Over junglen: ik blijf toch voor wriggles gaan. Die madreds proc zorgt dat ik veel sneller jungle, de sustain is beter door iets meer lifesteal EN het feit dat je armor krijgt en dus minder damage vangt, EN je hebt een ward. Teveel voordelen gewoon. Ideaal jungle-item die ik vrijwel altijd bouw. Alleen op Phoenix Udyr zou ik hem niet bouwen omdat je die vooral AS-based bouwt, en je zonder ook snel zat junglet, maar voor de rest zie ik geen reden om het niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
thermisol schreef op maandag 26 maart 2012 @ 13:29:
Situationeel.

Het is goed op junglers met veel early AD (Riven. Lee Sin, Olaf, etc.) en in sommige gevallen is HP > Armor zoals bv. tegen een dubbel AP comp of vanwege het design van je jungler. Op de meer tanky junglers en counterjunglers zoals shyvana vind ik wriggles vaak beter. Voor dragon / baron control en counterjungling is wriggles ook beter vanwege de proc.

Resistances zijn beter voor trades (wriggles dus) vanwege health regen en ook lifesteal heeft meer baat bij resistances dan bij health (je lifestealed meer effective HP).

Dus ja, viable alternatief op bepaalde junglers in bepaalde situaties. Wel een beetje een snowball strategie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 26 maart 2012 @ 13:46:
[...]
Over junglen: ik blijf toch voor wriggles gaan. Die madreds proc zorgt dat ik veel sneller jungle, de sustain is beter door iets meer lifesteal EN het feit dat je armor krijgt en dus minder damage vangt, EN je hebt een ward. Teveel voordelen gewoon. Ideaal jungle-item die ik vrijwel altijd bouw. Alleen op Phoenix Udyr zou ik hem niet bouwen omdat je die vooral AS-based bouwt, en je zonder ook snel zat junglet, maar voor de rest zie ik geen reden om het niet te doen.
Een ander voordeel die ik zie bij de dorans vs wriggles discussie is dat je bij wriggles pas na 1000g het gewenste effect krijgt (de damage proc), terwijl je bij dorans na je eerste 475 gold al hebt waar je voor gaat, hp lifesteal & ad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niks is frustrerender dan een idioot te moeten supporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 13:49:
[...]

Een ander voordeel die ik zie bij de dorans vs wriggles discussie is dat je bij wriggles pas na 1000g het gewenste effect krijgt (de damage proc), terwijl je bij dorans na je eerste 475 gold al hebt waar je voor gaat, hp lifesteal & ad.
Ja, maar bij veel junglers raak je dan snel low health in de jungle omdat je geen armor en geen sustain hebt (3% lifesteal met low damage is nagenoeg niets) en moet je sneller b en kun je minder goed ganken. Als je ganks allemaal lukken zal het vast beter zijn, maar realistisch gezien zal toch de Wriggles vaak beter uitpakken. Zoals Djengizz ook al zei: er zijn uitzonderingen. Lee Sin zijn Q scalet heel hard met AD, dan is het wel een goede optie. Op Riven hetzelfde verhaal. Maar over het algemeen: wriggles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 26 maart 2012 @ 13:54:
[...]

Ja, maar bij veel junglers raak je dan snel low health in de jungle omdat je geen armor en geen sustain hebt (3% lifesteal met low damage is nagenoeg niets) en moet je sneller b en kun je minder goed ganken. Als je ganks allemaal lukken zal het vast beter zijn, maar realistisch gezien zal toch de Wriggles vaak beter uitpakken. Zoals Djengizz ook al zei: er zijn uitzonderingen. Lee Sin zijn Q scalet heel hard met AD, dan is het wel een goede optie. Op Riven hetzelfde verhaal. Maar over het algemeen: wriggles.
Ook, voor Wriggles:

Dragon/Baron.

Het is niet geheel onrealistisch om te zeggen dat sommige pogingen om dragon te pakken vies hard zouden falen zonder Wriggles procs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 13:57:
[...]

Ook, voor Wriggles:

Dragon/Baron.

Het is niet geheel onrealistisch om te zeggen dat sommige pogingen om dragon te pakken vies hard zouden falen zonder Wriggles procs.
Ook een heel belangrijk punt ja, ben ik in het geheel vergeten te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Waren free wards al genoemd? Ook niet onbelangrijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaphuA schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:02:
Waren free wards al genoemd? Ook niet onbelangrijk!
De wards die je kan kopen met de 175 gold die je uitspaart ? :)

Zoals ik voor het weekend aanhaalde. De wriggles is leuk om baron/dragon te rushen, maar in het geval dat je een teamfight hebt die vooraf gaat hieraan komt de extra hp van dorans toch zeker van pas.

Daarnaast als je start met cloth+5pots dan heeft je wriggles eigenlijk effectief 1600 + 5 * 35 gold gekost.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2012 14:06 ]

Pagina: 1 ... 63 ... 91 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.