[PC] League of Legends - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 61 ... 91 Laatste
Acties:
  • 175.657 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Met mijn minimale ervaring vind ik AD Sion toch wel een heel groot voordeel hebben tov Mundo endgame..

(Active): Grants Sion 100% lifesteal and 50% attack speed for 20 seconds. Additionally, Sion's autoattacks will heal surrounding allies for 50% of the damage dealt.

Aangezien ik met mijn build +- 700 tot 900 damage per hit doe met een AS van rond de 2.0.. betekend dit gewoon dat ik mezelf voor +- 1600 per seconde heal and mijn team mates rond mij voor 800 per seconde..

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Uhmmie schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 09:31:
Met mijn minimale ervaring vind ik AD Sion toch wel een heel groot voordeel hebben tov Mundo endgame..

(Active): Grants Sion 100% lifesteal and 50% attack speed for 20 seconds. Additionally, Sion's autoattacks will heal surrounding allies for 50% of the damage dealt.

Aangezien ik met mijn build +- 700 tot 900 damage per hit doe met een AS van rond de 2.0.. betekend dit gewoon dat ik mezelf voor +- 1600 per seconde heal and mijn team mates rond mij voor 800 per seconde..
Yup, totdat je CC op je hoofd krijgt en merkt dat AD Sion een glascannon build is die erg kwetsbaar is als hij niet kan lifestealen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Met 4.5/5k health valt dat nog best mee (via warmongers en die koop ik alleen als ik steeds als eerste de focussed fire op mijn dak krijg). En als heel het team zijn cc op mij unload dan is mijn taak ook volbracht zou ik zo zeggen, daarnaast is er dan altijd nog wel een support die wat kan healen etc en dus buiten shot blijft.. Daarnaast sta ik zowiezo niet alleen.. Dus als mijn team niet direct terug valt na de eerste stun is er helemaal niks aan de hand..

De meeste kunnen me in die 1 of 2 seconde stun niet neer bursten.. En net zoals gisteren had ik BG + 2xPD + IE + WarMong + Athmas met als gevolg dat een helehoop niet eerst voor mij gaan, maar opzoek gaan naar mijn team mates met 1.5/2k health die ik dan vervolgens redelijk goed in leven kan houden..

[ Voor 84% gewijzigd door Uhmmie op 22-03-2012 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Uhmmie schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 09:47:
Met 4.5/5k health valt dat nog best mee (via warmongers en die koop ik idd alleen als ik steeds als eerste gefocussed fired wordt). En als heel het team zijn cc op mij en unload dan is mijn taak ook volbracht zou ik zo zeggen.
4.5/5k health stelt late in teamfights niet zoveel voor onder focus / CC en zonder de juiste resistances (MR / Armor, alleen bv. atma's is dus niet voldoende). In dat stadium zijn auto attack crits en abilities van 1000 dmg heel normaal.

En als een heel team zijn CC op jou gebruikt is je job misschien gedaan maar misschien ook niet. Als jij een bruiser rol hebt laat je dus je team / carry 4v5 achter zonder bruiser / jungler, niet een hele fijne situatie lijkt me. Verder kun je AD Sion ook gewoon kiten met soft CC zoals red buf, rylais of mallet omdat hij geen gapcloser heeft en zijn stun een te korte range heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zucht low elo crap gisterenavond
lulu zegt mid
annie zegt you are support i mid
en dan blijven ze beide mid staan
ik denk al in mezelf aaaaaaaaaah niet weer
ik ben jungler WW
olaf solobot teemo solotop, tegenstander geen jungler
olaf wordt bestookt door lulu + vayne en ik moet mn jungle om de zoveel tijd onderbreken om te gaan helpen, ondertussen al paar maal lief gevraagd dat er maar 1 mid staat maja te koppige kleine mannen
teemo feed top , sion en shyvana
echt zucht teemo begint te licht te ragen dat ik niet kom ganken
i blame mid :)
uiteindelijk door vrij rustig te blijven en bot en top onze turrets te laten pushen, hier en daar beginnen ganken
dragon keer en keer opnieuw te solo'en denk uiteindelijk 6keer
hun fed vayne die denkt van me 1v1 te kunnen pakken wanneer k overextend aan flarden te rijten
solo baron
en toch nog gewonnen en de enige die ook redelijk rustig was en ok speelde was olaf die me add als friend :)
onze lulu bleek 2250 won games te hebben en dat was toch maar zielig aangezien ik op elo 1200 zit (mede dankzij mn 1000 elo vrienden ma soit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
YouTube: How to Win at League of Legends (LoL Machinima)

Deze is wel erg leuk wilde ik even met jullie delen

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
djengizz schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:04:
[...]

4.5/5k health stelt late in teamfights niet zoveel voor onder focus / CC en zonder de juiste resistances (MR / Armor, alleen bv. atma's is dus niet voldoende). In dat stadium zijn auto attack crits en abilities van 1000 dmg heel normaal.

En als een heel team zijn CC op jou gebruikt is je job misschien gedaan maar misschien ook niet. Als jij een bruiser rol hebt laat je dus je team / carry 4v5 achter zonder bruiser / jungler, niet een hele fijne situatie lijkt me. Verder kun je AD Sion ook gewoon kiten met soft CC zoals red buf, rylais of mallet omdat hij geen gapcloser heeft en zijn stun een te korte range heeft.
Dat zal misschien dan in ranked games meer zijn.. In mijn normals (nu level 22) werkt het bijzonder goed :).. Daarnaast ga je er ook keer op keer vanuit dat mijn team helemaal niks doet terwijl de tegenstander mij probeert neer te bursten.

Het enige waar het omging is dat in mijn ervaring AD Sion endgame meer mee brengt als Mundo.. Daarnaast is 2xPD + IE + Atmas = 100% crit (dus ik crit niet af en toe maar altijd) en dat 2x per seconde met+- 350 AD = +- 1800dps en dan toch nog 4.5/5k health en zieke runspeed die ergens rond de 480/500 zit (zo uit mijn hoofd) met boots + 2xPD..

Ik zelf kom niet veel champs tegen die een dergelijke dps hebben en toch nog 4.5/5k health + de natural resist van Sions passive.. Maar nogmaals.. In ranked kan het best anders zijn daar heb ik geen ervaring mee. Ik speel deze game nu pas net een maand en vertel alleen gewoon wat mijn (minimale) ervaringen zijn.. Maar nu in normals word ik vaak genoeg bestempeld als OP of zelfs een cheater..

[ Voor 5% gewijzigd door Uhmmie op 22-03-2012 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren Lulu gespeeld, alleen mijn ervaring met haar is ietswat gemengd. Laat ik eerst beginnen met het positieve, dan vul ik het later aan met het negatieve. Haar skillset, maakt haar een leuke nieuwe uitdaging qua support. Haar Q is een prima harras, haar W een prima escape op 2 manieren en natuurlijk een leuke buff voor AD carries die ook nog iets aan AP hebben late game gebruikte ik dit merendeel op onze AP carry voor wat extra damageoutput. Haar E is een prima shield en ook de functie om sight op je enemy te casten is een leuk extraatje. Alleen de range daarvoor vind ik weer wat minder (had dit liever als een skillshot met de range van haar Q).

Haar movement speed is opzich wel 1 die ik hinderlijk vindt. Ze zit op een base van 300, waar zo'n beetje alle supports die we al hadden op 310 zitten. Vooral lategame loop je dan vaak achter de feiten aan, als je team movement speed items erbij krijgt. Tuurlijk kun je nog wel volgen, maar je raakt achterop. Dan heb je nog haar ult, de knockback stelt imo weinig voor (dit had wat mij betreft wel iets grotere range mogen zijn) De slow is een plus maar ook de range hiervoor is vrij beperkt.

Kortom leuke support, maar ik zou graag enkele tweaks zien met name op haar movement speed.

Nog een extraatje wat ik gisteren zag in een stream, dit was omtrent de ult van Fiora. Ik had tot nu toe geen champion gezien die deze echt kon ontwijken/cancellen, maar good ol' Fizz schijnt het wel te kunnen met zijn E.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 16:23
Ik heb gisteravond Lee Sin unlocked en gespeeld, hele tijd jungle.

Het ging eigenlijk de hele tijd wel goed, al merkte ik wel wat dingen op.

Ik begon elke keer met vamp scept zodat ik langer in de lane kon blijven, maar na wolves, wraiths en golems, moest ik eigenlijk al weer terug naar base omdat ik low health was, meestal kon ik dan armor en wat pots kopen waarna het goed ging.

Wat ik me nu afvraag, zou het niet slimmer zijn om eerst armor te kopen en 5 pots en dan de route af te leggen, volgens mij kan je dan langer in de jungle blijven.

Het ganken moet ik nog een beetje door krijgen, wel een aantal succesvolle ganks gehad, maar moet nog goed doorhebben wanneer het kan en wanneer je het beste kan gaan.

Heel veel damage deed ik nog niet, ging voor de volgende build:
vamp scept
wrigles lantern
phage
atmas
trinity
warmogs armor

en dan waren de potjes wel over steeds.

Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Xevoo schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:40:
vamp scept
wrigles lantern
phage
atmas
trinity
warmogs armor
Ik ben zelf nog redelijk beginner, maar ik snap nooit als ik mensen eerste atmas en daarna warmogs zie nemen? Warmogs moet stacks verzamelen om echt goed te worden (dus sneller pakken heeft zijn voordelen), terwijl atmas niet zoveel voorstelt zolang je nog niet veel health hebt.. Ik zou zelf dus altijd warmogs voor atmas nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015

Ik begon elke keer met vamp scept zodat ik langer in de lane kon blijven, maar na wolves, wraiths en golems, moest ik eigenlijk al weer terug naar base omdat ik low health was, meestal kon ik dan armor en wat pots kopen waarna het goed ging.

Wat ik me nu afvraag, zou het niet slimmer zijn om eerst armor te kopen en 5 pots en dan de route af te leggen, volgens mij kan je dan langer in de jungle blijven.

Het ganken moet ik nog een beetje door krijgen, wel een aantal succesvolle ganks gehad, maar moet nog goed doorhebben wanneer het kan en wanneer je het beste kan gaan.

vamp scept
wrigles lantern
phage
atmas
trinity
warmogs armor

Iemand nog tips?
ik heb je gisteren nog bezig gezien :P
en ja het junglen lukte niet goed he :P anders doen we vanavond nog eens zo een potje en zal ik mijn lee eens boven halen en dan kan je het eens zien

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014

vamp scept
wrigles lantern
phage
atmas
trinity
warmogs armor

Iemand nog tips?
Rule of thumb: als je jungle invades (zowel van jou als van de tegenstander) verwacht, dan ga je cloth + 5 voor de bursthealing van de pots en de armor tegen autoattacks. Ga je voor een veilige jungle route zonder invades, dan pak je vamp scepter. Eventueel R>Q>W>E doen zodat het shield je levend houdt.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R>Q>W>E?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
ulti => Q ernaartoe => slow en damage => shieldje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Nee, je skillorder (prioriteit) om te levellen.
Een hoger schild gaat ervoor zorgen dat je minder damage pakt en meer kunt lifestealen.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
speedzor schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:52:
Nee, je skillorder (prioriteit) om te levellen.
Een hoger schild gaat ervoor zorgen dat je minder damage pakt en meer kunt lifestealen.
aah k lol ik dacht op een 1v1 encounter in de jungle xD ! was eingenlijk ook de goede skill order geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:51:
[...]

ulti => Q ernaartoe => slow en damage => shieldje
Ik heb toevallig ook leesin gisteren gekocht, wanneer ik iemand wil killen slow ik hem eerst met mijn E, plaats ik mijn Q vervolgens mijn R en druk ik weer mijn Q richting de enemy.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2012 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:53:
Ik heb toevallig ook leesin gisteren gekocht, wanneer ik iemand wil killen slow ik hem eerst met mijn E, plaats ik mijn Q vervolgens mijn R en druk ik weer mijn Q richting de enemy.
En dat is dan ook de goeie skillorder, niet eerst R en dan pas Q.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:53:
weet je wat ook handig is in een teamfight met lee
dat is gewoon als je de ad carry perfect kan raken met de Q ga erop in als je een mogelijkheid ziet slow hem loop erachter en ulti hem naar je team toe bam 1 iemand uitgeschakeld
of als je defensief aan het spelen bent en je moet iemand redden gewoon shieldje ernaartoe de grootste damage dealer weg schoppen en dan de rest proberen slowen
je ulti kan je altijd defensief of offensief gebruiken je moet hier zelf over beslissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:54:
[...]

En dat is dan ook de goeie skillorder, niet eerst R en dan pas Q.
Ik gebruik mijn ad carry runepage ook voor leesin; 6 Armorpen marks 3 AD marks, 9 Armor seals, 9 MR Glyphs en 3 AD Quints. Is dit te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:59:
[...]

Ik gebruik mijn ad carry page ook voor leesin; 6 Armorpen marks 3 AD marks, 9 Armor seals, 9 MR Glyphs en 3 AD Quints. Is dit te doen?
ik zou misschien nog de ad quints proberen vervangen door Health per level quints :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 11:11:
[...]

ik zou misschien nog de ad quints proberen vervangen door Health per level quints :)
Waarom? Lee Sin schaalt hartstikke goed met AD en je krijgt doorgaans meer HP door je build dan wat je kunt krijgen met HP/lvl runes. Het voordeel in de jungle is ook minimaal voor Lee, omdat Lee toch al een goede en redelijk veilige jungle heeft. Ik zou het eerder bij damage houden zoals hij nu al heeft :)

/mijn 2 centen

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Op de jungler lijst mag rammus een stukje zakken sinds gisteren, gisteren 2x geprobeert (ik en iemand anders) beide hebben we veel ervaring met rammus in de jungle maar sinds de patch van gisteren is hij een stuk trager geworden in de jungle en zijn z'n ganks vroeg gewoon een stuk slechter. Ik kies nu persoonlijk zelf eerder voor maokai dan rammus daar maokai op het moment beter gaat.

Overigens wel grappig om te zien dat gisteren aan het einde van de middag rammus nog standaard ban was, hoe later het werd hoe minder ik em zag :-)

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhmmie schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:43:
[...]

Ik ben zelf nog redelijk beginner, maar ik snap nooit als ik mensen eerste atmas en daarna warmogs zie nemen? Warmogs moet stacks verzamelen om echt goed te worden (dus sneller pakken heeft zijn voordelen), terwijl atmas niet zoveel voorstelt zolang je nog niet veel health hebt.. Ik zou zelf dus altijd warmogs voor atmas nemen.
Atma's is vanaf een vrij lage health al kost-effectief. Vb: Lee Sin lv12 met 1643 health van Wriggles/Phage/Mercs/Atma.

Op dat moment krijg je 33 AD, 45 Armor en 18% Crit voor 2.3k Gold. Je betaalt bij elkaar 1500 Gold voor de Crit/Armor en krijgt er voor 800 Gold 33 AD bij op dat level. Normaal kost 25 AD 975 Gold. En dat van de Atma's gaat nog scalen met level en een eventuele Warmogs/Trinity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrFlash schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 11:47:
Op de jungler lijst mag rammus een stukje zakken sinds gisteren, gisteren 2x geprobeert (ik en iemand anders) beide hebben we veel ervaring met rammus in de jungle maar sinds de patch van gisteren is hij een stuk trager geworden in de jungle en zijn z'n ganks vroeg gewoon een stuk slechter. Ik kies nu persoonlijk zelf eerder voor maokai dan rammus daar maokai op het moment beter gaat.

Overigens wel grappig om te zien dat gisteren aan het einde van de middag rammus nog standaard ban was, hoe later het werd hoe minder ik em zag :-)
Lijkt me niet dat hij van 6 damage minder significant trager word gezien hij gewoon goede aoe clear heeft. Zeker met pull heb ik weinig verschil gemerkt. Je bent wel iets lager bij het junglen. Misschien moet ik zijn W nu eerder naar level 3 brengen om wat meer hp over te houden na het clearen van de jungle. Kan ook mijn ms quints op hem omruilen voor armor.
Zijn ganks zijn nog onverminderd goed imo. Op 4 armor zal je niet sneuvelen lijkt me.
Vind maokai wel de betere jungler. Hij is wat mee tanky dan rammus dus je gaat minder snel dood met ganks en oracles is daardoor veiliger.
Mijn keuze tussen de twee hang nu voornamelijk van de champs die de tegenstander heeft. Tegen Ahri, Kassadin, en datsoort types met heel goede escapes neem ik liever maokai. Als ze 3 of meer ad based champs hebben liever rammus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:49:
[...]

Rule of thumb: als je jungle invades (zowel van jou als van de tegenstander) verwacht, dan ga je cloth + 5 voor de bursthealing van de pots en de armor tegen autoattacks. Ga je voor een veilige jungle route zonder invades, dan pak je vamp scepter. Eventueel R>Q>W>E doen zodat het shield je levend houdt.
Is wriggles nog zo interessant na de laatste nerf? Er van uitgaande dat het daarom is dat je begint met vamp scepter. Zou boots & pots niet beter kunnen zijn ? Weet niet juist meer op welke champion, maar had gisteren een wriggles gebouwd om te testen in een custom game en merkte toch een merkbaar verschil. Voor Lee Sin kan het misschien nog gaan met de gratis ward die hij om de 3minuten krijgt, maar zou jij nog wriggles gebruiken in alle situaties dan voor de nerf ?

Toen ik gisteren snoopeh aan het zien was, sloeg ik mezelf op het hoofd omdat hij iets toepaste dat zo logisch lijkt maar waar ik nooit aan gedacht heb.

Warwick jungle -> starten met boots en ganken na double buff. Misschien zelfs exhaust nemen als summoner ipv flash. Als eerste item rushte hij phage, hetgeen een leuke synergie met zijn E skill heeft ipv wit's end. Vanavond eens proberen ^^

@ Maokai discussie. Ben ook overtuigd dat maokai een super sterke jungler pick is, maar het enige lastige met maokai is dat hij vrij sterk achteruit valt naarmate late game komt.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2012 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 12:18:
[...]

Is wriggles nog zo interessant na de laatste nerf? Er van uitgaande dat het daarom is dat je begint met vamp scepter. Zou boots & pots niet beter kunnen zijn ? Weet niet juist meer op welke champion, maar had gisteren een wriggles gebouwd om te testen in een custom game en merkte toch een merkbaar verschil. Voor Lee Sin kan het misschien nog gaan met de gratis ward die hij om de 3minuten krijgt, maar zou jij nog wriggles gebruiken in alle situaties dan voor de nerf ?

Toen ik gisteren snoopeh aan het zien was, sloeg ik mezelf op het hoofd omdat hij iets toepaste dat zo logisch lijkt maar waar ik nooit aan gedacht heb.

Warwick jungle -> starten met boots en ganken na double buff. Misschien zelfs exhaust nemen als summoner ipv flash. Als eerste item rushte hij phage, hetgeen een leuke synergie met zijn E skill heeft ipv wit's end. Vanavond eens proberen ^^

@ Maokai discussie. Ben ook overtuigd dat maokai een super sterke jungler pick is, maar het enige lastige met maokai is dat hij vrij sterk achteruit valt naarmate late game komt.
Heb je dan een alternatief voor wriggles? Het blijft enorm handig om je jungle te clearen en neutrals te rushen. Buiten dat heb je toch sowieso een vorm van sustain nodig en de armor blijft je ook helpen.

Boots en pots laten je veel damage nemen tbh, je mist de armor en je zit heel snel door die pots heen waardoor je veel te low HP door je jungle gaat rondlopen.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 21:34
[...]

Ik vind Flash op WW ook niet nodig. Ik gebruik altijd Ghost - Smite op WW omdat je zo veel meer op de tegenstander kunt blijven zitten voordat hij lager dan 50% health zit. Natuurlijk hangt de eerste aankoop nog altijd af van je intenties m.b.t. ganken en invaden maar vooral voor iemand (met zoveel sustain) als WW zijn boots zeker geen slechte optie om mee te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet waarom mensen zoveel blijven doorhameren op die kleine nerf op lifesteal. Het stelt echt bijna niets voor. Hoorde ook alweer de discussie bij AD carries of het nu niet verstandiger is om voor 3 doran's te gaan ipv 2 doran's + vamp scepter. Voor mij heeft het weinig veranderd, ik pak nog altijd vrolijk die vamp scepter, puur om het feit dat ik bezig ben voor late game fights, en tegen die tijd zal ik die Doran's toch niet meer hebben, waardoor ik toch ergens mijn lifesteal weg zal moeten halen. Dus waarom niet gewoon een vamp sceptor en die uitbouwen naar een bloodthirster (die imo meer een buff dan een nerf heeft gekregen).

Hetzelfde verhaal voor wriggles. Die nerf die heeft plaatsgevonden betekent niet gelijk dat het item nutteloos is geworden, het is nu alleen zo gemaakt dat mensen meer over de keuze nadenken dan alles maar blindelings kopen omdat het het beste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk juist dat ik inderdaad wel de vamp scepter over ga slaan op AD carries en lifesteal quints te nemen. Lifesteal quints kunnen misschien ook viable zijn op junglers die geen wriggles willen nemen, maar daar heb ik de maths nog niet voor gedaan ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 12:44:
Ik denk juist dat ik inderdaad wel de vamp scepter over ga slaan op AD carries en lifesteal quints te nemen. Lifesteal quints kunnen misschien ook viable zijn op junglers die geen wriggles willen nemen, maar daar heb ik de maths nog niet voor gedaan ;-)
Dus je gaat geen Bloodthirster meer maken op je AD carries?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn ww build is short sword + pot
razor
boots of swiftness
wits end
madreds bloodrazor
frozen mallet
atma's impaler
en dan afhankelijk BV of ix anders naargelang omstandigheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bloodthirster is meestal mijn 5e of 6e late-game item pas. Na boots IE, PD en LW. Vind 450 early game alleen voor sustain best veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
[...]
Als ik als mao jungle bouw ik em altijd AP+Tank en dan is hij eindgame zeker heel goed, het is echt een sterke tank. Midgame is hij wel wat minder door de lage damage en nog niet genoeg HP/Armor. Dus het is altijd even oppassen level 10-14, gewoon de goede lane uitzoeken waar je laner genoeg schade kan doen om de kill te maken en dan komt het wel goed.

Rammus bouw ik uiteraard full tank
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 12:51:
[...]
Dus je gaat geen Bloodthirster meer maken op je AD carries?
Jawel, ondanks de kleine lifesteal nerf heeft hij wel weer een 'soort van' buff gekregen op je stacks. Alleen bouw ik em wel laat, meestal eerst IE -> PD -> BT

[ Voor 19% gewijzigd door DrFlash op 22-03-2012 13:03 ]

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

bloodthirster vind ik ook overrated
ik ga liever voor een black cleaver (eerst scepter), die samen met armour penetration marks maakt gehak van iedereen's armour
daarna een phantom dancer, en daarna kijken wat er nodig is; hebben ze veel AP een wits end, anders een infinity edge, daarna pas een bloodthirster (al duren de meeste potjes niet zo lang :P)

een scepter alleen is genoeg als sustain imo, zowel in lane als teamfights
meer lifesteal in een TF ga je nouwelijks merken; zodra je geaimed word ben je toch zo dood/ben je bezig met wegrennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op onderdag 22 maart 2012 @ 12:21:
[...]

Heb je dan een alternatief voor wriggles? Het blijft enorm handig om je jungle te clearen en neutrals te rushen. Buiten dat heb je toch sowieso een vorm van sustain nodig en de armor blijft je ook helpen.

Boots en pots laten je veel damage nemen tbh, je mist de armor en je zit heel snel door die pots heen waardoor je veel te low HP door je jungle gaat rondlopen.
Doran's blade lijkt me een alternatief op een aantal junglers.

Triple dorans blade = 300hp, 30ad, 9% lifesteal voor 1425gold
Wriggles = 30 armor, 12% lifesteal , 23 ad & de proc natuurlijk voor 1600 gold + ward.

Op aggresieve junglers lijkt het me dat ze de keuze hebben wat ze belangrijker vinden. Voor buff/dragon/baron control is wriggles natuurlijk beter, maar naar ganks toe lijkt dorans blade sterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WW jungle heb ik echt gigantisch veel gespeeld een van mijn favo dingen om te doen.
Op het moment run ik 0-21-9 pak alle movespeed zooi. En MS quints.

Ik start tegenwoordig op WW jungle met boots en 3 pots kan ook met 1 maar in fights is een pot nemen meestal een goed idee. Vervolgens begin ik met wraiths red. Dit omdat je zo niet gecounter jungled kan worden mensen verwachten namelijk niet dat je bij red begint. En tegen de tijd dat je 6 bent hebt je red niet echt nodig om te ganken. Hierna kan je als top heel agressief speelt met alle movespeed die je hebt van boots en masteries + runes top ganken als hij heel agressief is of je allie een goede cc heeft. Als dat niet zo is gewoon farmen, komt de tegenstander in je jungle terwijl je red hebt gewoon alles op hem gooien je wint die 1v1 sowieso.
Mijn build is meestal zoiets Wits end>Phage>Frozen heart>MR item>Mallet>Bloodrazor.
Maar ik denk dat je deze build misschien 1 op 25 of meer games complete.

Rammus en maokai bouw ik trouwens ongeveer precies hetzelfde.
Philo+ Hog> Aegis > Shurelia > Frozen heart >MR>Randuins ofzo
Obviously neem je tegen double AP eerst je MR item en daarna pas eventueel frozen heart.
Build komt ook nooit af als ik Shurelia en aegis heb op het einde van de game is het veel. Met deze junglers koop ik elke back denk ik wel 3 wards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:11:
WW jungle heb ik echt gigantisch veel gespeeld een van mijn favo dingen om te doen.
Op het moment run ik 0-21-9 pak alle movespeed zooi. En MS quints.

Ik start tegenwoordig op WW jungle met boots en 3 pots kan ook met 1 maar in fights is een pot nemen meestal een goed idee. Vervolgens begin ik met wraiths red. Dit omdat je zo niet gecounter jungled kan worden mensen verwachten namelijk niet dat je bij red begint. En tegen de tijd dat je 6 bent hebt je red niet echt nodig om te ganken. Hierna kan je als top heel agressief speelt met alle movespeed die je hebt van boots en masteries + runes top ganken als hij heel agressief is of je allie een goede cc heeft. Als dat niet zo is gewoon farmen, komt de tegenstander in je jungle terwijl je red hebt gewoon alles op hem gooien je wint die 1v1 sowieso.
Mijn build is meestal zoiets Wits end>Phage>Frozen heart>MR item>Mallet>Bloodrazor.
Maar ik denk dat je deze build misschien 1 op 25 of meer games complete.

Rammus en maokai bouw ik trouwens ongeveer precies hetzelfde.
Philo+ Hog> Aegis > Shurelia > Frozen heart >MR>Randuins ofzo
Obviously neem je tegen double AP eerst je MR item en daarna pas eventueel frozen heart.
Build komt ook nooit af als ik Shurelia en aegis heb op het einde van de game is het veel. Met deze junglers koop ik elke back denk ik wel 3 wards.
Hmm ik vind Warwick toch solo top sterker. Mijn build is vergelijkbaar, maar iets meer op CDR/lifesteal van Q gericht Frozen Heart en Spirit Visage in core). Daarnaast bouw ik inderdaad ook Wits end en magicpen boots voor de Q-damage en de magic dmg van wits end. Werkt erg leuk die build, meestal win ik er mijn lane wel mee en word ik lategame bijna unkillable.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:20:
[...]

Hmm ik vind Warwick toch solo top sterker. Mijn build is vergelijkbaar, maar iets meer op CDR/lifesteal van Q gericht Frozen Heart en Spirit Visage in core). Daarnaast bouw ik inderdaad ook Wits end en magicpen boots voor de Q-damage en de magic dmg van wits end. Werkt erg leuk die build, meestal win ik er mijn lane wel mee en word ik lategame bijna unkillable.
Solo top is hij ook erg goed . Top gebruik ik mijn singed runes dus MS quints zodat ik makkelijker kan chasen wanneer ik mijn E niet heb. Vind hem vooral goed tegen ap tops, zoals kennen rumble vlad.
Gewoon beginnen met null magic mantle>chalice voor oneindige Q spam daarna wits end en dan kan je bijna gewoon de lane in lopen q doen ulten en ze dood chasen. Magic pen boots zijn wel mijn favoriet op warwick maar ik heb toch vrijwel altijd mercs zeker omdat toplane champs toch vaak wel redelijk wat MR tegen je stacken.
Spirit visage was altijd wel in mijn core met Frozen heart maar tegenwoordig haal ik best graag QSS of Banshee ipv spirit visage. Qss omdat je als je geignite word opeens zoveel slapper bent of een banshee omdat die gewoon heerijk is in combinatie met je ult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

huh ik speel WW
21/0/9(hier neem ik wat mov spd)

runes
red: att spd
yell: armor
blue: MR/lvl
quints : att spd

samen met w + wits end + bloodrazor att spd 2.4
en early helpt de att spd goed in de jungle
mov spd haal k uit boots of swiftness die goed samengaat met frozen mallet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Youmuu's Ghostblade
■+30 attack damage
■+15% Critical Chance.
■Unique passive: +20 armor penetration
■Unique passive: 15% cooldown reduction.
■Unique active: +20% movement speed and +50% attack speed for 4 seconds. Attacking enemy units with melee attacks increases the duration by 2 to a maximum of 8 seconds. 60 second cooldown.
Kan iemand mij vertellen hoe die 8 seconde precies in elkaar zit? Betekend dit dat als: ik iemand een paar klappen geef de buff op 8seconde zit? ik vervolgens binnen 8s naar een ander kan lopen en deze weer meppen, zodat de buff weer oploopt tot 8seconde? en zolang ik dus maar iets heb om op te slaan deze buff 'on' blijft.. Of kan hij hoedan ook max 8 seconde duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:28:
[...]

Solo top is hij ook erg goed . Top gebruik ik mijn singed runes dus MS quints zodat ik makkelijker kan chasen wanneer ik mijn E niet heb. Vind hem vooral goed tegen ap tops, zoals kennen rumble vlad.
Gewoon beginnen met null magic mantle>chalice voor oneindige Q spam daarna wits end en dan kan je bijna gewoon de lane in lopen q doen ulten en ze dood chasen. Magic pen boots zijn wel mijn favoriet op warwick maar ik heb toch vrijwel altijd mercs zeker omdat toplane champs toch vaak wel redelijk wat MR tegen je stacken.
Spirit visage was altijd wel in mijn core met Frozen heart maar tegenwoordig haal ik best graag QSS of Banshee ipv spirit visage. Qss omdat je als je geignite word opeens zoveel slapper bent of een banshee omdat die gewoon heerijk is in combinatie met je ult.
Ik gebruik inderdaad ook MS runes. Maar die magicpen boots neem ik ook omdat ik vanuit spirit visage al wat MR haal en ze goed synergizen met Wits end, je Q maar ook je ulti. Ik vind ze gewoon te goed om niet te nemen. En in teamfights vind ik het juist lekker als ze hun CC op mij wasten, dan hebben mijn carries namelijk vrij spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:33:
huh ik speel WW
21/0/9(hier neem ik wat mov spd)

runes
red: att spd
yell: armor
blue: MR/lvl
quints : att spd

samen met w + wits end + bloodrazor att spd 2.4
en early helpt de att spd goed in de jungle
mov spd haal k uit boots of swiftness die goed samengaat met frozen mallet
Boots of swiftness zijn altijd waardeloos. Haal movespeed quints en zerkers en je hebt 15% attack speed extra. Niet dat je zerkers wilt halen op WW want met sorcerors doe je VEEL meer damage. Je Q en R zijn magic damage en Wits end en MBR en je passive is ook magic damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn winrate met soraka 57%
Winrate Sona 37%

Moet ik Sona zoveel anders spelen dan een Soraka? Ik bouw standaard 3gp/10 tenacity boots (cdr quints/glyphs) wards en langzaam een aegis.

Ik krijg zowiezo veel minder assist zonder global ulti. Kan minder baiten omdat ik 1 zwakke heal heb.
Ik lvl vaak q-w-w-e-w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:44:
Winrate Sona 37%

Moet ik Sona zoveel anders spelen dan een Soraka? Ik bouw standaard 3gp/10 tenacity boots (cdr quints/glyphs) wards en langzaam een aegis.

Ik krijg zowiezo veel minder assist zonder global ulti. Kan minder baiten omdat ik 1 zwakke heal heb.
Ik lvl vaak q-w-w-e-w
2 Gp/5 heeft meestal de voorkeur want tegen de tijd dat 3 rendabel is en je je items hebt is het spel meestal wel afgelopen. En ik denk dat het probleem gewoon is dat je sona als soraka wilt spelen want ik zie dat je je heal eerst maxed. En waarom zou je in dat geval sona picken? sorakas heal is toch veel beter. Een sona pick doe je imo voor de goede poke/ ult en dan is het een leuke bonus dat ze sustain heeft.
Maar weet niet of ik wel over soraka moet praten gezien mijn soraka winrate over 20 games maar 40% is. Terwijl ik met janna in 50 games 70% heb met taric sona en nunu zit ik op 62.5%.

Vind zelf soraka ook niet leuk om te spelen omdat er naar mijn idee bijna 0 skill involved is en je met geen mogelijkheid een play kan maken. Met die andere kan je bijvoorbeeld in lane initiaten en daardoor de lane winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

sona moet je idd veel meer poken/sustainen
met soraka kan je een aantal snelle acties uitvoeren (zoals de bait) maar met sona speel je veel passiever
als de lane tegenover je geen/weinig sustain heeft is sona beter, hebben ze dat wel dan kan je beter met soraka

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:52:
[...]
Vind zelf soraka ook niet leuk om te spelen omdat er naar mijn idee bijna 0 skill involved is en je met geen mogelijkheid een play kan maken. Met die andere kan je bijvoorbeeld in lane initiaten en daardoor de lane winnen.
Zeker in soloqueue vind ik er inderdaad geen reet aan. In een premade is het nog wel leuk omdat die heals, zeker als je teammates hebt die veel MR en armor stacken, onwijs sterk zijn. Je krijgt dan zoveel effective health van de ulti en de heal van soraka dat je een lategame teamfight haast wel moet winnen (slecht positioning voorbehouden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:05:
[...]

Zeker in soloqueue vind ik er inderdaad geen reet aan. In een premade is het nog wel leuk omdat die heals, zeker als je teammates hebt die veel MR en armor stacken, onwijs sterk zijn. Je krijgt dan zoveel effective health van de ulti en de heal van soraka dat je een lategame teamfight haast wel moet winnen (slecht positioning voorbehouden).
Vind lane tegen soraka alleen vrij makkelijk te winnen. Neem gewoon een agressieve setup en laat de support ipv exhaust ignite nemen. Als je dan op het goede moment burst is en de heal van de ad carry en die van soraka best laag. En hebben ze weinig in te brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:44:
Winrate Sona 37%

Ik lvl vaak q-w-w-e-w
Sona is een actievesupport die zich naast de ad bevindt, of zelfs een beetje ervoor als ze wil poken.

Soraka is eerder een reactieve, die op zich ook wel kan poken, maar zich meer gaat concentreren op het buffen van haar ad carry en dus meer achter de ad carry gaat staan.

Zo speel ik ze toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Na die mana nerf moet je wel een bijzonder setup hebben wil je je lane winnen met Soraka als support. Ik heb veel liever een goede Janna, Sona of zelfs Taric bij me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhmmie schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:34:
[...]

Kan iemand mij vertellen hoe die 8 seconde precies in elkaar zit? Betekend dit dat als: ik iemand een paar klappen geef de buff op 8seconde zit? ik vervolgens binnen 8s naar een ander kan lopen en deze weer meppen, zodat de buff weer oploopt tot 8seconde? en zolang ik dus maar iets heb om op te slaan deze buff 'on' blijft.. Of kan hij hoedan ook max 8 seconde duren?
Elke melee hit verlengt de timer met 2 seconden, tot een maximum van 8. Dus na 8 seconden is het sowieso voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:09:
[...]

Sona is een actievesupport die zich naast de ad bevindt, of zelfs een beetje ervoor als ze wil poken.

Soraka is eerder een reactieve, die op zich ook wel kan poken, maar zich meer gaat concentreren op het buffen van haar ad carry en dus meer achter de ad carry gaat staan.

Zo speel ik ze toch :)
Waarom zou je met Soraka's gigantische range niet enorm lopen zieken met auto-attacks? Achter iemand gaan staan niksdoen tot de volgende heal van de cooldown is is het meest nutteloze gedrag van supports dat ik jammer genoeg te vaak moet aanschouwen in deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phronx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-07 13:39
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:08:
[...]

Doran's blade lijkt me een alternatief op een aantal junglers.

Triple dorans blade = 300hp, 30ad, 9% lifesteal voor 1425gold
Wriggles = 30 armor, 12% lifesteal , 23 ad & de proc natuurlijk voor 1600 gold + ward.

Op aggresieve junglers lijkt het me dat ze de keuze hebben wat ze belangrijker vinden. Voor buff/dragon/baron control is wriggles natuurlijk beter, maar naar ganks toe lijkt dorans blade sterker.
Je moet niet vergeten dat er verschillende junglers met een cloth armor beginnen, welke een onderdeel is van Wriggles. Dit heeft echter enkel invloed als de jungler geen ander item bouwt waar cloth armor een onderdeel van is.

In dat geval spreek je van de volgende cijfers:

3x Doran's Blade
+30 attack damage
+300 health
+9% life steal

1425g

Wriggle's Lantern
+30 armor
+23 attack damage
+12% life steal
Unique: On hit, 20% chance for target minion/monster to suffer 425 magic damage.
Unique: Places a Sight Ward at target location. 3 minute cooldown. (600 cast range).

1600g - (-300g + 210g) = 1510g

Ik vind vooral de ward en de proc van Wriggle's Lantern niet iets wat ik graag op zou geven als jungler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
phronx schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:45:
[...]

Je moet niet vergeten dat er verschillende junglers met een cloth armor beginnen, welke een onderdeel is van Wriggles. Dit heeft echter enkel invloed als de jungler geen ander item bouwt waar cloth armor een onderdeel van is.

3x Doran's Blade
+30 attack damage
+300 health
+9% life steal

1425g

Wriggle's Lantern
+30 armor
+23 attack damage
+12% life steal
Unique: On hit, 20% chance for target minion/monster to suffer 425 magic damage.
Unique: Places a Sight Ward at target location. 3 minute cooldown. (600 cast range).

Ik vind vooral de ward en de proc van Wriggle's Lantern niet iets wat ik graag op zou geven als jungler.
cloth armor hoef je inderdaad niet specifiek uit te bouwen naar een wrigles ninja tabi kan je ook doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phronx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-07 13:39
Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:48:
[...]

cloth armor hoef je inderdaad niet specifiek uit te bouwen naar een wrigles ninja tabi kan je ook doen :)
Klopt, Ninja Tabi wou ik er in eerste instantie ook als voorbeeld bijzetten, maar het is wel iets om rekening mee te houden tijdens je game. Als je weet dat je de cloth armor zult gaan verkopen, weet je dat je 90g hebt geïnvesteerd in een tijdelijk item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaphuA schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:10:
Na die mana nerf moet je wel een bijzonder setup hebben wil je je lane winnen met Soraka als support. Ik heb veel liever een goede Janna, Sona of zelfs Taric bij me.
Die mana nerf is toch een buff voor degene die soraka mana geeft?
Vind zelf soraka corki wel een imba lane. Als corki je skills bijna op cooldown kunnen spammen maakt vrijwel zeker dat je tegenstander vroeg of laat uit lane moet. Gezien je tegenstander sowieso geen soraka kan hebben dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItzHitman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-08-2021
even een vraagje:

wat is beter op kennen ad of ap want ik zag laatst een ad kennen en die deed redelijk veel damage.

wat raden jullie aan ?

If you cant explain it simply, you dont understand it well enough. - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

ItzHitman schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:56:
even een vraagje:

wat is beter op kennen ad of ap want ik zag laatst een ad kennen en die deed redelijk veel damage.

wat raden jullie aan ?
AP Kennen. Is net nog een discussie over geweest in dit topic. AD Kennen kan leuk zijn maar AP Kennen doet veel meer damage en is véél eenvoudiger om goed mee te spelen. AD is echt voor specifieke situaties m.b.t. counterpicking interessant.

[ Voor 7% gewijzigd door Cloud op 22-03-2012 14:59 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een vraagje:

wat raden jullie aan ?
AP is beter. Als AD doet hij niet meer schade als een echte AD carry. Hij kan als AD als counter gebruikt worden op mid tegen bvb Morgana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-06-2021
even een vraagje:

wat raden jullie aan ?
Hier is laatst een hele grote discussie over geweest en deze moet eigenlijk niet opnieuw geopend worden :p

IKZELF vind AP kennen baas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoMiNaTiOnZ
  • Laatst online: 26-02 14:18
even een vraagje:

wat raden jullie aan ?
Persoonlijk vind ik ad beter. Maar voordat je een beetje damage doet ben je wel laat mee vergeleken met andere ad carry's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
Persoonlijk vind ik dat je überhaupt geen kennen moet spelen !

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItzHitman
DrFlash schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:59:
en de reden ? ;) als ik vragen mag

If you cant explain it simply, you dont understand it well enough. - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
ItzHitman schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:59:
[...]

en de reden ? ;) als ik vragen mag
ik zou deze opmerking negeren, kennen is een zeer goede champ en word ook op High elo nog veel gebruikt. De ult van kennen is ook zooo heerlijk en voor een AP/AD heeft kennen ook een lekkere escape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
DrFlash schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:59:
waarom zou je geen kennen spelen ?
verklaar je reactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoMiNaTiOnZ
  • Laatst online: 26-02 14:18
Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:09:
[...]

waarom zou je geen kennen spelen ?
verklaar je reactie :)
Misschien houd die niet van ninja's 0_o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
DoMiNaTiOnZ schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:16:
[...]

Misschien houd die niet van ninja's 0_o
true dat :D

"This unit is a FLIPPIN NINJA !"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapstok!
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-09-2021
Altijd als i kennen weer zie denk ik, "Dat wil ik ook!"
Maar op een 1 of andere manier fall ik keihard met kennen, altijd. enige tips voor haar?

League of Legend EUW: Tristanar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItzHitman
Kapstok! schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:20:
Altijd als i kennen weer zie denk ik, "Dat wil ik ook!"
Maar op een 1 of andere manier fall ik keihard met kennen, altijd. enige tips voor haar?
is het niet hem i.p.v. haar ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kennen ult + Kayle ult en je hebt je teamfight al bijna gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Het is idd een hem, zoals in de lore te lezen

*linkje*

Hier wordt naar hem verwezen met.... hem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapstok!
ItzHitman schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:21:
[...]

is het niet hem i.p.v. haar ? :?
Yup zie het al :+ beetje dom van me^^ dacht altijd dat het een haar was XD

edit: en had idd gauw de lore opgezocht:P

[ Voor 8% gewijzigd door Kapstok! op 22-03-2012 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Kennen is inderdaad een dude.

Kennen heeft een enorm goede poke. Elke 5e (uit mijn hoofd) attack heeft extra damage en geeft een mark, gebruik die dus altijd op de enemy champion. Als je dit combineert met je skills heb je er vrijwel altijd een stun uit met gratis poke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapstok!
Klopt idd, elke 5e attack wat extra dmg en een mark, maar het kan misschien ook gewoon zijn dat ik niet skilled genoeg voor kennen ben:P ik blijf falen wanneer ik hem speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Om kennen goed te spelen moet je inderdaad even oefenen met hoe hij in elkaar zit en hoe je de skills het beste kan gebruiker.

Ikzelf vind kennen echt heerlijk mee te spelen omdat het last hitten met hem erg makkelijk is en met een beetje spellvamp heb je met je Q skill toch al wat redelijk sustain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Goed kennen spelen hangt geheel af van het feit of je die passive van 3 marks en de passive van elke 5e attack, goed kunt gebruiken. Als je die twee niet ten volste benut, kun je inderdaad niet zoveel bijdragen. :) Kennen heeft een kleine leercurve maar als je hem eenmaal leert spelen, is het een leuke champion vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapstok!
probeerde het redelijk veel, maar op een gegeven moment weggestopt, omdat het gewoon niet wou, geen enkele manier. of moet je voor kenne gewoon uber skills hebben? x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel zelf het liefste kennen ad, maar ik moet zeggen dat het imo niet erg goed is. als je het toplane doet heb je midgame echt slechte teamfights. Omdat je damage te laag is en je kan er niet echt veel cc'en omdat je dan doodgaat. En botlane tja andere carries zijn vrijwel altijd beter.

http://solomid.net/guides.php?g=1691
Dat is de beste kennen guide, sowieso een van de beste lol guides. Mischien wel te goed als je gewoon even een champion wilt proberen te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapstok!
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:41:

http://solomid.net/guides.php?g=1691
Dat is de beste kennen guide, sowieso een van de beste lol guides. Mischien wel te goed als je gewoon even een champion wilt proberen te spelen :P
Meerdere keren al eerder doorgelezen :P het lukt me gewoon amper tot niet. ligt aan mij^^
Wel spijtig want hij blijft leuk, afgezien dat ik altijd feed met hem als ik hem speel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:25

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Mooie aan Kennen is ook dat zijn W, E en R allen als singletarget gelden en dus volle spellvamp krijgen ipv 1/3 voor aoe skills.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:39:
[...]

Waarom zou je met Soraka's gigantische range niet enorm lopen zieken met auto-attacks? Achter iemand gaan staan niksdoen tot de volgende heal van de cooldown is is het meest nutteloze gedrag van supports dat ik jammer genoeg te vaak moet aanschouwen in deze game.
Een soraka heeft in tegenstelling tot andere supports minder escape mogelijkheden. Stel dat je inderdaad op de eerste rij staat en je wordt gecaught door taric/alistar/.. cc. Je zal weinig kunnen doen dan de cooldowns op jezelf blazen die je net wil sparen voor je ad carry.

Ik haat ook passief gedrag van supports maar je moet weten wanneer het kan en wanneer net niet.
phronx schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:45:
[...]

3x Doran's Blade
+30 attack damage
+300 health
+9% life steal

1425g

Wriggle's Lantern
+30 armor
+23 attack damage
+12% life steal

Begrijp ik, en de junglers waar ik mee ik met cloth armor begin rush ik eigenlijk over het algemeen geen wriggles. Ik verkies dan ninja tabis zoals demon aangaf ofwel aegis of zelfs frozen heart in sommige gevallen. Dit omwille van het feit dat ik cloth armor enkel bouw op junglers die net dat tikkeltje meer defense kunnen gebruiken bij het begin. De wriggles is leuk om te junglen maar van zodra teamfights komen, zijn 3 dorans of tabis/aegis/frozen heart veel handiger lijkt me.

Het is een keuze die je maakt volgens mij tussen buff/dragon/baron control & utility.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2012 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fanatic_FS schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 16:05:
Mooie aan Kennen is ook dat zijn W, E en R allen als singletarget gelden en dus volle spellvamp krijgen ipv 1/3 voor aoe skills.
:o leuk weetje, vooral voor die R had ik dat niet verwacht (E wel). Ik speel ook het liefst AP kennen, het is 1 van de 3 AP's die ik enigszins kan spelen. Gragas en Galio zijn de andere 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 16:23:
[...]

Het is een keuze die je maakt volgens mij tussen buff/dragon/baron control & utility.
hmmm volgens mij eerder tussen andere defensive stats & (buff/dragon/baron control & utility)

die ward op zich is al utility (en ook wel wat gold waard) + samen met sommige skills van sommige junglers bvb lee sin, jax is het gewoon nog extra utility omdat ze ernaar toe kunnen springen

ik ben wel fan van wriggles, gewoon alleen al omwille van de gratis ward
als jungler hou ik me niet zo graag bezig met wards kopen, en met wriggles moet ik er maar een paar extra kopen en niet het hele spel door checken als we genoeg map control hebben

tevens als jungler vind ik dragon een enorm belangrijk objectief, als je die regelmatig kan blijven wegkapen dan draagt dit wel bij aan je team, met wriggles is het nu eenmaal gemakkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 16:36:
[...]

hmmm volgens mij eerder tussen andere defensive stats & (buff/dragon/baron control & utility)

die ward op zich is al utility (en ook wel wat gold waard) + samen met sommige skills van sommige junglers bvb lee sin, jax is het gewoon nog extra utility omdat ze ernaar toe kunnen springen

ik ben wel fan van wriggles, gewoon alleen al omwille van de gratis ward
als jungler hou ik me niet zo graag bezig met wards kopen, en met wriggles moet ik er maar een paar extra kopen en niet het hele spel door checken als we genoeg map control hebben
Wel triple dorans is 175 gold goedkoper, hetgeen goed is voor 2 wards, je kan zelf een purple kopen in plaats die net iets handiger is bij ganks.
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 16:36:
[...]
tevens als jungler vind ik dragon een enorm belangrijk objectief, als je die regelmatig kan blijven wegkapen dan draagt dit wel bij aan je team, met wriggles is het nu eenmaal gemakkelijker
Het is een belangrijk objectief, en meestal is het ook niet meer "gratis". Daarmee wil ik zeggen dat er meestal een fight op mid/bot aan voorafgegaan is, ofwel dat het enemy team dragon tracht te stelen als je ermee bezig bent. Dan geeft de 300 hp & beetje meer ad vooral early meer control in die fights.

Begrijp me niet verkeerd, ik zeg niet dat het fout is om wriggles te kopen. Het is gewoon geen nobrainer meer en ik ga op al mn junglers herbekijken of er geen betere opties zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2012 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
"Each Slicing Maelstrom bolt procs spell vamp and Rylai's slow similarly with all multi target spells and abilities with diminished effect."

"Lightning Rush procs spell vamp and Rylai's slow similarly with all multi target spells and abilities with diminished effect."

"Electrical Surge's passive procs spell vamp and Rylai's slow similarly with all single target spells and abilities with full effect.
Electrical Surge's active procs spell vamp and Rylai's slow similarly with all multi target spells and abilities with diminished effect."

http://leagueoflegends.wi...e_Tempest/Ability_Details

Aka: hij heeft wel degelijk slechts 1/3de van de spellvamp. Het zou veel te OP zijn anders.

[ Voor 26% gewijzigd door speedzor op 22-03-2012 16:55 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Weet je dat zeker?

Volgens mij zijn het gewoon multitarget spells. Dus per strike (bolt / surge) wel spellvamp natuurlijk maar nog steeds met de multitarget penalty.

Laat maar, zelfde timing, zie hierboven.
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 16:51:
Wel triple dorans is 175 gold goedkoper, hetgeen goed is voor 2 wards, je kan zelf een purple kopen in plaats die net iets handiger is bij ganks.
Resell is ook stukje slechter.

[ Voor 29% gewijzigd door djengizz op 22-03-2012 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

Het is inderdaad multi target, ik speel zelf ook heel veel kennen en het is inderdaad erg moeilijk om in te komen, kennen is heel snel dood maar hij voegt veel toe in teamfights dus je moet goed weten wanneer je een teamfight in gaat. Een van de dingen die je heel goed moet kunnen als kennen is je energy managen, een gemiste E betekent meteen dat je bijna niks meer kunt, daarnaast moet je proberen je E en W op een groep mensen af te krijgen voordat je je ult aanzet, omdat men anders uit je ult flasht zodra ze het zien.

In lane gebruik ik met kennen Spellvamp quints en afhankelijk van de tegenstander armor + ability power lvl of health lvl + magic resist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Raar, heb een Rioter zelf op stream horen zeggen dat W en E volle spellvamp gaven.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Fanatic_FS schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 17:23:
Raar, heb een Rioter zelf op stream horen zeggen dat W en E volle spellvamp gaven.
alleen bij de eerste hit ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Cho met 6 stacks, surge en die ult van die yordle, voor wie het interessant vind..
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NW7BE.jpg

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net niet de 50 assists aangetikt :(.

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/52bbmd.png

Alistar _O_.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De builds van Nocturne, Orianna en Olaf maken me bijna aan het huilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookjuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-07 22:40
Pkunk schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 19:06:
Cho met 6 stacks, surge en die ult van die yordle, voor wie het interessant vind..
[afbeelding]
Je moet de Dominion Buff er nog bij doen ^^
dan is die nog groter,
vanmiddag getest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 10:17
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 19:54:
De builds van Nocturne, Orianna en Olaf maken me bijna aan het huilen.
Karthus deed ook mee... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Het is misschien niet viable maar als je het dan doet op iemand is Karthus wel de beste keus.

5x AA + DC geeft gewoon de max mogelijke AP. Normaal gesproken ben je zo squishy dat je die damage nooit zult kunnen uitdelen maar Karthus is daar vanwege zijn passive en ult de uitzondering op.

Dus ja, niet al te goede build, zeker omdat je van te voren niet de lengte van een game weet als je deze build begint maar die andere builds zijn beduidend slechter.

Wat ik veel opvallender vind is dat ondanks dat hij waarschijnlijk bijna het hele team low maakt of deels killed met zijn ult niemand MR bouwt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van Karthus zijn tenminste nog nuttig. AASes stacken met elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Zou frozen heart gebouwd hebben ipv randuins, of beide en die mana manip en blasting wand achterwege laten.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18-09 18:25
UNIQUE: Every time you use an ability, your maximum mana increases by 4 (3 second cooldown). Bonus caps at 1000 mana. Does not stack with Tear of the Goddess or Manamune.
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Archangel%27s_Staff

Oftewel je krijgt maar 1x de +1000 mana.

Of bedoel je dat je
Grants ability power equal to 3% of your maximum mana.
stackt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien handig om te hebben in de OP of anders gewoon voor mensen om te bookmarken:

Wickd's Top Lane Counter Chart: https://docs.google.com/s...kNVWHc&toomany=true#gid=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gideon_92 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 22:47:
[...]

http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Archangel%27s_Staff

Oftewel je krijgt maar 1x de +1000 mana.

Of bedoel je dat je

[...]

stackt?
Er staat geen unique voor de % mana naar AP.

''The ability power per mana passive is not unique. As such, with 6 Staves, it is possible to reach 18% mana conversion, for a grand total of 1 ability power every ~6 mana. This makes 5 Archangel's Staves and a Rabadon's Deathcap the highest ability power build currently possible in the game. ''
Pagina: 1 ... 61 ... 91 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.