[PC] League of Legends - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 60 ... 91 Laatste
Acties:
  • 175.658 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 10:17
Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 15:24:
[...]

hmm inderdaad nujaa ze staan niet echt op orde in die triers he :P
gewoon op en hoopje :P
ik vind mao ook echt geniaal maar ik vind dat hij een klein beetje mist om trier 1 te zijn ze kunnen gewoon zo gemakkelijk uit je ulti gaan :'( dat vind ik een beetje spijtig
mao ult is ook niet echt bedoeld voor damage..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18:01
Je hebt wel gelijk, die ult is erg makkelijk om te uit te gaan. Maar dat is wel weer 2 seconden dat jouw team vrij op hun in kan hakken, omdat ze er uit willen rennen.

Zelfs zou ik hem echt top tier hebben gegeven ;). Mja dat is mijn mening.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 15:24:
[...]

hmm inderdaad nujaa ze staan niet echt op orde in die triers he :P
gewoon op en hoopje :P
ik vind mao ook echt geniaal maar ik vind dat hij een klein beetje mist om trier 1 te zijn ze kunnen gewoon zo gemakkelijk uit je ulti gaan :'( dat vind ik een beetje spijtig
Maar je ult heeft dan ook bijna geen nut als damagedealer, maar vooral om damage die jouw team krijgt te reducen.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
DivineNL schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 15:26:
[...]

mao ult is ook niet echt bedoeld voor damage..
weet ik het is bedoeld voor beide maar als je die plaatst gaan ze er gewoon uit staan en plots was hij useless of ik kan er gewoon inderdaad niet mee werken :P

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Intruder schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 15:26:
Je hebt wel gelijk, die ult is erg makkelijk om te uit te gaan. Maar dat is wel weer 2 seconden dat jouw team vrij op hun in kan hakken, omdat ze er uit willen rennen.

Zelfs zou ik hem echt top tier hebben gegeven ;). Mja dat is mijn mening.
Rank 1 : Udyr, Lee Sin, Fiddlesticks, Skarner, Nocturne, Trundle, Rammus, Amumu, Nunu, Olaf, Fiora

Rank 1.5 : Maokai :P

Rank 2 : Alistar, Shaco, Twitch, Riven, Gangplank, Poppy, Warwick, Xin Zhao, Malphite, Shen, Shyvana, Dr. Mundo

Rank 3 : Akali, Sion, Cho'Gath, Jarvan, Tryndamere, Gragas, Talon, Karthus, Master Yi, Irelia

Rank 4 : Pantheon, Yorick, Blitzcrank, Galio, Kayle, Renekton, Nasus, Wukong, Graves, Karma

Rank 5 : Soraka, Mordekaiser, Taric, Jax

als ik er een paar ben vergeten laat maar iets weten

Edit 1 : heb me bedacht over Shen toch maar een rankje naar boven vind ik met die laatste buff erbij is hij wel een beetje beter in de jungle en vooral bij ganks

Edit 2 : Shyvana en Maokai naar boven een rankje maar opgepast zijn niet de makkelijkste junglers
deze zijn enkel maar goed als je weet wat je ermee gaat doen

Edit 3 : Mundo erbij geplaatst karma 1tje naar beneden dubbele Wukong eruit gehaald
Irrelia 1tje naar beneden

Edit 4 : Rank 1.5 aangemaakt en mao erbij gezet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Hij is alleen echt useless als je eigen team eruit loopt; zolang ze niet zo dom zijn om dat te doen blijft Maokai's ultimate een enorme buff. :) Zelfs ondanks het feit dat de tegenstanders er uit lopen en mogelijk de end-damage daarmee vermijden. Zoals Intruder ook al zegt; dat kost ze tijd om te doen, tijd die ze niet aan aanvallen kunnen spenderen. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
  • Laatst online: 18-09 12:34
Ik ben erg nieuw met LOL.
Ik zit nu op lvl 9 en heb net Ash gekocht omdat ik die wel prettig vond spelen.
Nu merk ik dat ik met de build guide van ash tegen bots (easy) prima kan spelen en vaak hoog sta met minions kill en bot kills(wisselt wel eens). Tegen bots (hard) merk ik al dat ik toch wel dat het iets lastiger is.

Maar als ik dan PVP ga spelen wordt ik met elke char bijna instant afgemaakt. Ik loop als beginner vast nog wel erg aan te kloten en dat is niet erg. Maar ik zie nog niet zo veel verbetering erin. Verder lopen ze ingame te bitchen als je niet weet wat te doen.... Iedereen moet ergens beginnen lijkt me. Maar hoe leer ik het snelst om op een beetje acceptabel niveau te komen? Verder volg ik de Guides meestal met dingen kopen en skills statten.

Enige wat ik hoorde is dat ik tot lvl 20 moet wachten met kopen van ruines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Cloud schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 15:29:
Hij is alleen echt useless als je eigen team eruit loopt; zolang ze niet zo dom zijn om dat te doen blijft Maokai's ultimate een enorme buff. :) Zelfs ondanks het feit dat de tegenstanders er uit lopen en mogelijk de end-damage daarmee vermijden. Zoals Intruder ook al zegt; dat kost ze tijd om te doen, tijd die ze niet aan aanvallen kunnen spenderen. :)
Zijn ult maakt Mao ontzettend goed vs AOE en dubbel WOTA comps.

Zelf zie ik nu weer vaker op de hoge ELO streams Warwick en Nautilus als junglers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basje050
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:52
Iemand samen spelen?

Mijn naam is l3efamousz :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koning_nico schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 15:38:
Nu merk ik dat ik met de build guide van ash tegen bots (easy) prima kan spelen en vaak hoog sta met minions kill en bot kills(wisselt wel eens). Tegen bots (hard) merk ik al dat ik toch wel dat het iets lastiger is.

Maar als ik dan PVP ga spelen wordt ik met elke char bijna instant afgemaakt. Ik loop als beginner vast nog wel erg aan te kloten en dat is niet erg. Maar ik zie nog niet zo veel verbetering erin. Verder lopen ze ingame te bitchen als je niet weet wat te doen.... Iedereen moet ergens beginnen lijkt me. Maar hoe leer ik het snelst om op een beetje acceptabel niveau te komen? Verder volg ik de Guides meestal met dingen kopen en skills statten.

check wat youtube filmpjes van toernooien, check wat ze doen en denk eens waarom
check streams van high elo spelers
en dan de rest gewoon zoals je bezig bent proefondervindelijk bijleren
zo min mogelijk tegen bots spelen, dan leer je meer bij
ragers negeren
en dan kom je er wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n

streams / videos / champion spotlights / builds lezen op www.solomid.net / niet meer tegen bots spelen :P leer je niks uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je beste jungle met Mundo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 15:47:
ik gok op health/level , health regen , armor
en dan gewoon met je aoe erin staan en meppen als een halve gare
en dan je E levelen
en blijltjes gooien tijdens ganks voor slows :D

ik heb het nog niet geprobeerd dus ik denk dat andere hier een beetje een gededaileerde uilteg over kunnen geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 15:47:
Zullen we anders ook elke keer met één zin antwoorden op elke vraag die je stelt? Je verwart het comment window met google's search.

http://www.solomid.net/guides.php?g=16055

Je wordt, zoals al eerder aangehaald, verwacht zelf wat moeite doen en niet met elke vraag naar hier te komen. Vragen beantwoorden we met plezier, maar je moet ook zelf wat moeite doen.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 15:49:
[...]

en dan je E levelen

ik heb het nog niet geprobeerd dus ik denk dat andere hier een beetje een gededaileerde uilteg over kunnen geven
Armor yellows eventueel mr blues rest attack speed. Max W eerst daarna E. Core item wits end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bots zijn handig om wat zaken een keer te proberen, bijvoorbeeld een nieuwe champ. Ik zou zeker niet gaan oefenen met een champ tegen bots.. Daar wordt je niet echt veel beter van.. Speel gewoon wat normals, kijk hoe anderen het doen (ook de tegenstander). Lees eventueel wat guides van de hero's die je leuk vind op bijvoorbeeld mobafire of leaguecraft.

De community is niet altijd even vriendelijk tegen mensen die het nog moeten leren, trek je daar niet teveel van aan.
Eventueel kun je een keer samen spelen met een ervaren iemand voor tips, bijvoorbeeld iemand van tweakers.
(mag ook met mij, maar ik ben niet zo heel goed hoor, speel rond 1100-1200 elo, maar ik kan je ongetwijfeld wel een paar tips geven :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guides van ervaren spelers. solomid.net is een goede plek om ze daar te vinden. Featured guides geven je meestal een goed inzicht van topspelers. Voor de rest kun je algemene videos zoals deze kijken:

Om het beter te leren doen in lanes. Leer jezelf vooral lasthitten (de laatste HP van een monster afnemen om Gold te krijgen) zonder constant monsters aan te vallen en te hopen op de laatste klap.
Ja. Pas bij Tier 3 Runes beginnen met kopen. Ook raad ik je aan een setje champs te kopen waar je in de free week leuk mee gespeeld hebt en vooraal IP te sparen voor Runes.

Ik raad je aan om geen bot games meer spelen behalve voor het uittesten van champs die je nog niet kent. Je leert het meest in PvP. Er zijn klungels die bot games doen tot lv25-30 en dan in de games waar je geacht word dingen te weten totaal stuurloos rondlopen en er niets van snappen- en vervolgens pissig worden/leaven.
Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 15:49:
[...]

en dan je E levelen

Spellvamp Quints werken beter dan Healthregen Quints op Mundo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

add mundo nou maar aan tier 1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
nowp :) enkel als je een paar goede argumenten hebt of 499,99€ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 15:56:
[...]
Ja. Pas bij Tier 3 Runes beginnen met kopen. Ook raad ik je aan een setje champs te kopen waar je in de free week leuk mee gespeeld hebt en vooraal IP te sparen voor Runes.
Denk hierbij aan 10.000 tot 20.000 IP aan runes per pagina (op lv 30 heb je alle slots vrij).

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2012 16:01 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:01:
[...]

Denk hierbij aan 10.000 tot 20.000 IP aan runes per pagina (op lv 30 heb je alle slots vrij).
speciale runepages heb jij :)
oh ninjaedit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:00:
[...]
nowp :) enkel als je een paar goede argumenten hebt of 499,99€ :+
zie pm :D
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:01:
[...]

speciale runepages heb jij :)
typo :P je bent erg snel met reageren.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2012 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Heb je daar ook redenen voor, of is het gewoon persoonlijke voorkeur?

Want als ik naar de junglers kijk die Demon nu in Tier 1 heeft staan, dan hoort Mundo daar m.i. echt niet tussen. Zijn ganks zijn lang zo goed niet als die van andere junglers daar. Misschien een snelle clear speed, maar afgezien daarvan.. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat uitgebreider over mundo:
Met zijn AOE en zijn Masochism skill is hij waarschijnlijk een van de snelste junglers.
Daarnaast geeft zijn masochism early game al vrij snel 120-150 attack damage (totaliteit)
Mundo heeft een Slow, Aoe en zeer hoog auto attack gehalte, hierdoor is het zeer gemakkelijk om kills op te pakken.

Zie mijn replay file, ergens tussen de afgelopen 20 posts denk ik. Een van mijn lekkerste aanvoelende games ooit (vooral omdat het 4v5 was).

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2012 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
jouw "ongelofelijke" skills zijn geen reden tot trier 1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil alleen maar laten zien wat Mundo in de jungle kan, waarom gelijk zo dom reageren? djeezz

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2012 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:05:
Wil alleen maar laten zien wat Mundo in de jungle kan, waarom gelijk zo dom?
Ik ben het eens met drunkendemon.

Mundo heeft een snelle clear en leuke sustain in de jungle.

Maar zijn ganks zijn minder goed. Als je een cleaver mist is de gank gefaald. Als je hem Raakt is het zoiezo een kill.

Mundo = Tier 2 jungler. Dicht tegen tier 1 aan maar is tier 2

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tier 1.5 eenmaal andermaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
verkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:05:
Wil alleen maar laten zien wat Mundo in de jungle kan, waarom gelijk zo dom?
weet ik maar hij gaat toch een lack hebben in ganks over zijn clear time kan ik niet oordelen want heb ik nog niet gedaan :)
enkel zijn slow van Q is bij mij geen reden voor goede ganks hoor :P
ik was zelf aan het twijfelen tussen trier 3/2

ik zal het eens uittesten en dan kan ik pas eigenlijk beslissen over zijn defenitieve plaats dit gaat gewoon uit op hetgene dat ik hier lees en zelf denk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer je over te halen, come to the dark side demon (<-- zie onbewuste woordspeling :+ )

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2012 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chronos
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 10:53
Als je je Q mist met Lee Sin is je gank ook gefaald, dus dan mag hij ook uit de tier 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Chronos schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:09:
Als je je Q mist met Lee Sin is je gank ook gefaald, dus dan mag hij ook uit de tier 1.
Een goede Lee Sin gaat engagen dmv W+E, niet je Q.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:08:
Ik probeer je over te halen, come to the dark side demon (<-- zie onbewuste woordspeling :+ )
opgepast ik ben gewapend met een zaklamp de dark side is nix tegen mij :+

mundo is niet trier 1 waardig ik blijf erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier demon, deze item/rune/masterie build gebruik ik, van hem gejat :D:
http://www.solomid.net/guides.php?g=16055

Werkt als een zonnetje.

Nu, proberen! NU!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2012 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
die gebruik ik ook exl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ziek of niet? minimaal tier 1.5 <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Chronos schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:09:
trier ik kan lee-sin niet spelen : lee-sin :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:10:
[...]

opgepast ik ben gewapend met een zaklamp de dark side is nix tegen mij :+

mundo is niet trier 1 waardig ik blijf erbij :)
trouwens het is tier en niet trier wat een stad in duitsland is :)
nix persoonlijk gewoon even puntjes op de i ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:12:
Ja ziek of niet? minimaal tier 1.5 <3
die runepage is Zeker ZIEK. 25% Attack speed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik durf wel te betwijfelen of het raken van de Q per definitie een kill op levert. In dat opzicht is de Q van Lee Sin of de W van Maokai (dacht ik) eerder gegarandeerd een kill. Omdat je tenminste zeker weet dat je je doel gaat bereiken. Mundo's cleaver slowt enorm maar je hebt geen garantie dat je binnen de slow tijd bij de tegenstander bent. 2 seconden 40% slow is een hoop, maar niet heilig.

Als je Q mist ben je overigens wel vrij nutteloos, i.t.t. bijvoorbeeld Maokai of Lee Sin die beide nog andere opties hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blamauci schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:14:
[...]
die runepage is Zeker ZIEK. 25% Attack speed.
Damage krijg j toch wel op 120-150 met E, heb je niet langer nodig dan 6 seconden ivm gank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:14:
Ik durf wel te betwijfelen of het raken van de Q per definitie een kill op levert. In dat opzicht is de Q van Lee Sin of de W van Maokai (dacht ik) eerder gegarandeerd een kill. Omdat je tenminste zeker weet dat je je doel gaat bereiken. Mundo's cleaver slowt enorm maar je hebt geen garantie dat je binnen de slow tijd bij de tegenstander bent. 2 seconden 40% slow is een hoop, maar niet heilig.

Als je Q mist ben je overigens wel vrij nutteloos, i.t.t. bijvoorbeeld Maokai of Lee Sin die beide nog andere opties hebben. :)
Als je Q mist van lee sin kun je net zo goed omdraaien. (skillshot)

Maokai is root, dat is 100% hit, maar kun je bijv counteren door flash naar turret en gaat hij zelf dood.
Maar buiten turret range, zeeeeer stronk, maokai = win :D

stronk - maokai... i made a funny :o :+

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2012 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blamauci schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:07:
[...]

Maar zijn ganks zijn minder goed. Als je een cleaver mist is de gank gefaald. Als je hem Raakt is het zoiezo een kill.
Een slow is gegarandeerd een kill...? Niet echt een vuistregel, meer een uitzondering dat een enkele slow voldoende is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:15:
[...]

Maokai is root, dat is 100% hit, maar kun je bijv counteren door flash naar turret en gaat hij zelf dood.
Lee sin zijn Q heb je nie perse nodig
lee sin heeft ook nog een slow
een knockback ult.
een shield dash.

Als je je Q mist bij lee zijn er nog zat dingen die je kan doen.
Mundo zijn Q missen is fail gank klaar. Raak je hem is guaranteed kill. redden = de slow zorgt er voor dat je de 2de cleaver ook altijd kan raken. en dus makkelijk kan chain slowen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

[...]

En je W dan? Zoals speedzor ook al zegt; de betere Lee Sin initieert met zijn W en volgt daarna met E en QRQ. Die W kun je niet makkelijk missen als je geoefend bent, omdat minions niet voor je weg lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is waar cloud, maar je hebt early niet een R.
Er zijn diverse manieren om te initiaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Cloud schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:18:
[...]

En je W dan? Zoals speedzor ook al zegt; de betere Lee Sin initieert met zijn W en volgt daarna met E en QRQ. Die W kun je niet makkelijk missen als je geoefend bent, omdat minions niet voor je weg lopen.
cloud ik zeg net ongeveer hetzelfde????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:11
Het valt me op hoe weinig er met jarvan word gespeeld. Ik ben de laatste tijd vooral solotop/tanky aan het oefenen en hij bevalt me heel goed. EQW combo is een uitstekende harass of engage en zelfs als tank doet hij nog behoorlijk wat damage.

Ik ben het er overigens wel mee eens dat lee beter kan ganken. Het is leuk dat mundo een slow heeft maar hij mist echt een gap closer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
er is 1 ding dat grappig is met lee sin late game als je aan het verliezen bent en dat is iemand in je fountain kicken :')
toch nog iets leuk om de match af te sluiten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Craven schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:21:
Het valt me op hoe weinig er met jarvan word gespeeld. Ik ben de laatste tijd vooral solotop/tanky aan het oefenen en hij bevalt me heel goed. EQW combo is een uitstekende harass of engage en zelfs als tank doet hij nog behoorlijk wat damage.

Ik ben het er overigens wel mee eens dat lee beter kan ganken. Het is leuk dat mundo een slow heeft maar hij mist echt een gap closer.
Jarvan is niet zo goed solotop:( High mana Cost.

Beter in de jungle jarvan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

@Exlaxl
Die R is de slagroom op het toetje, maar heb ik erbij gezet om een van zijn sterkste combo's te geven. :) Early game zul je met je Q, W en eventueel E al heel gevaarlijk zijn. Het feit dat hij twee gap closers heeft maakt hem gewoon bloedlink. Als Mundo zijn 'gapcloser' Q mist, heeft hij geen opties meer omdat hij verder volledig melee werkt. Dat was het verschil wat ik wilde illustreren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
blamauci schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:22:
[...]

Jarvan is niet zo goed solotop:( High mana Cost.

Beter in de jungle jarvan is.
die mana cost is al lang opgelost geweest in een vorige patch pas maar op wat je zegt over jarvan he of ik zet je nog eens vast in mijn ulti ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:23:
[...]

die mana cost is al lang opgelost geweest in een vorige patch pas maar op wat je zegt over jarvan he of ik zet je nog eens vast in mijn ulti ....
kloothommel zette mij vast in zijn ulti terwijl gangplank mij aan het doodmeppen was.

Ik had geen flash. kon nergens naartoe.

[ Voor 5% gewijzigd door blamauci op 21-03-2012 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trollface demon achter zen toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

jarvan's ulti kan ook zo ongelovelijk hard je team tegenwerken, helemaal als je bijvoorbeeld kennen hebt die dan niet meer zijn ult op iedereen tegelijk kan doen.

De mana costs zijn een probleem voor de sustain top en ook al heeft hij een hele harde combo early op top, mist hij de sustain en de damage die bijvoorbeeld irelia or udyr wel hebben.

Jarvan jungle is eigenlijk een beetje hetzelfde, de mana houd hem een beetje tegen al zijn de ganks wel erg goed, vooral het feit dat je met jarvan makkelijk over muren heen kan en de ult alles stopt helpt wel. Maar over het algemeen moet je wel goed bijhouden of iemand flash heeft om uit de ult te komen, en zeker tegen champions met gapclosers/flash abilities zal je problemen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
blamauci schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:24:
[...]

kloothommel zette mij vast in zijn ulti terwijl gangplank mij aan het doodmeppen was.

Ik had geen flash. kon nergens naartoe.
ooh ik heb al ergere gedaan :D nogal een geluk dat jeffro hier niet is om het te bewijzen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijvoorbeeld turret in rennen voor firstblood en dan 25-1 carryen :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Craven schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:21:

Vooral vanwege zijn sustain. Tops als tryndamere, warwick, fiora etc. hebben een ingebouwde sustain met hun skillset. Uitzondering hierop is Riven, maar die heeft voor 1v1 fights gewoon een betere skillset dat J4, dus er is geen reden om J4 te verkiezen boven Riven imo.

Ik speel J4 ook geregeld, maar dan als jungler. Zijn ganks zijn met die knockup best nice en zijn jungle speed is redelijk. Na lvl 6 worden je ganks helemaal leuk met je arena, vooral in bot lane.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:28:
nee eerder in jeffro en mij in een jarvan ulti zetten met het volledige vijandelijke team erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18-09 18:25
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:28:
Afbeeldingslocatie: http://images.memegenerator.net/instances/400x/16757973.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:11
High mana cost heb ik eerlijk gezegd nooit last van maar ik begin dan ook met een philosophers. Daarna pak ik boots en heart of gold. Over het algemeen ben ik dan top niet kapot te krijgen en is het gewoon wachten totdat de tegenstander een fout maakt of ik een gank krijg.

Bot heb ik hem laatst ook gespeeld als semi-support. Speelde ook wel lekker maar dan moet je mate wel een hoge burst dmg hebben.

De ulti is overigens een kwestie van timen ik gebruik hem voornamelijk bij chases. Pakt net die ene kill erbij die het verschil maakt. In teamfights kan het wel frustrerend zijn voor veel mensen ja. Grote voordeel bij hem vind ik dat zo ongeveer iedere ability wel wat toevoegd aan het team (knockup/slow/att spd/ arena). Je kan hem heel tanky bouwen maar ook off tank met behoorlijk wat dmg. Hij is redelijk all-round voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
[...]

Maar buiten turret range, zeeeeer stronk, maokai = win :D
Lee heeft ook nog een shield voor snelle movement naar de vijand en een vrij stevige slow, Q is leuk maar om nou te zeggen dat je bij een q mis net zo goed kan omdraaien.

Naar je turret toe flashen is inderdaad heerlijk xD. Kan overigens ook goed tegen leesin zodra hij begint te vliegen *flash*.

*edit* Blijkbaar was dit al gepost, was even afk geweest en drukte al op verstuur voor het lezen van de bijgekomen berichten.

[ Voor 57% gewijzigd door atlantisx op 21-03-2012 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaaa maar lee heeft ook weer escape (w dus), zoals ik al zei, er zijn diverse manieren om te engagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Wie speelt er regelmatig dominion eigenlijk hierro??

Ik speel nou best veel dominion. en ik moet zeggen hoe meer ik dominion speel hoe leuker het word.
Volgens Jabebot gaat mijn dominion ELO ook flink omhoog.

Moet zeggen dat Ryze en Sona erg goed zijn op Dominion. Jax is ook erg goed. Mundo is ook wel lekker. En AD kennen ook,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rammus op dominion is echt een lastige tegenstander.... je zou eigenlijk moeten zorgen dat je er altijd 1 in je team hebt.

Daarnaast is leesin op dominion ook erg leuk, full AD.
Pantheon en OLAF zijn ook erg leuk.
Een AP carry met goede range (zoals lux) kan heel goed defenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:52:
Rammus op dominion is echt een lastige tegenstander.... je zou eigenlijk moeten zorgen dat je er altijd 1 in je team hebt.

Daarnaast is leesin op dominion ook erg leuk, full AD.
Pantheon en OLAF zijn ook erg leuk.
Een AP carry met goede range (zoals lux) kan heel goed defenden.
Jup tevens is Zilean op dominion ook best wel goed. En AP soraka. Irelia is ook wel goed. AP Nautilus is zwaar OP op dominion

tevens is EVE notabene behoorlijk sterk op dominion. ook al kan ik haar voor geen ruk spelen. is ze iig heel wat nuttiger als twitch op dominion

[ Voor 12% gewijzigd door blamauci op 21-03-2012 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Pas met stealth champions op Dominion wel op voor die anti-stealth items hé. Hoeveel Akali's ik wel niet heb laten ragen vanwege die items, ik ben de tel kwijt :+

Voor de liefhebber de items:
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Hextech_Sweeper
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/The_Lightbringer

[ Voor 30% gewijzigd door Cloud op 21-03-2012 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Cloud schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:58:
Pas met stealth champions op Dominion wel op voor die anti-stealth items hé. Hoeveel Akali's ik wel niet heb laten ragen vanwege die items, ik ben de tel kwijt :+

Voor de liefhebber de items:
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Hextech_Sweeper
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/The_Lightbringer
En cloud vergeet oracles extract

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
blamauci schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:54:
[...]

Jup tevens is Zilean op dominion ook best wel goed. En AP soraka. Irelia is ook wel goed. AP Nautilus is zwaar OP op dominion

tevens is EVE notabene behoorlijk sterk op dominion. ook al kan ik haar voor geen ruk spelen. is ze iig heel wat nuttiger als twitch op dominion
yorick is goed in dominion
AP shaco is geniaal in dominion dagger doer veel damage en boxes ook
AP poppy is daar geniaal gewoon stunnen / NUKEN / run like a coward !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Laatst online: 20-08 17:30
Ik ben nu ondertussen level21 en mijn vriendin zit nog steeds rond level 10 omdat ze er de afgelopen weken niet echt aan toegekomen is om te spelen. Mijn vraag is nu dat als wij samen signen voor een normal, komt zij dan automatisch terecht in een team vol lvl20+ chars? En is dat een probleem?

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
het gaat nie op level uhmie het gaat op ELO. ook op normals is er een ELO rating. alleen die is onzichtbaar.

Dus je word gematched met mensen met hetzelfde ELO.

Vandaar dat ik op mijn smurf gematched word met level 22 mensen terwijl ik level 8 ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
blamauci schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 17:06:
het gaat nie op level uhmie het gaat op ELO. ook op normals is er een ELO rating. alleen die is onzichtbaar.

Dus je word gematched met mensen met hetzelfde ELO.

Vandaar dat ik op mijn smurf gematched word met level 22 mensen terwijl ik level 8 ben
Ok ik zit echter op normals over het algemeen wel met mensen rond mijn eigen level (+-3 levels) met een enkele uitschieter.. Dus vandaar dat ik dacht dat het ook op level ging.. Maarja ik ga het vanavond weer problemen wat ze wil het spel graag weer oppakken maar wel samen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

blamauci schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 17:03:
[...]

En cloud vergeet oracles extract
Dat was mijn punt juist een beetje. ;) Iedereen denkt altijd aan Oracles maar op Dominion schijnen heel veel mensen nu net die andere twee te vergeten. Terwijl die m.i. nog veel gevaarlijker voor een stealth champion zijn, omdat het nooit meer te stoppen valt na de aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Heb vandaag Lulu voor de 1e keer gespeeld, in een 1 tegen 1. Hij pakte een AD Kennen, dus ik dacht pak ik DPS Lulu :P

Resultaat: http://www.twitch.tv/jeffroiscool/b/312381915#

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/lKa0

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu we toch aan het tierlisten zijn zal ik mijn persoonlijke jungletierlist even de wereld in gooien:

(van best naar minder)

lee, udyr
skarner, ww, trundle
riven, mundo, gp
voli, cho, noc
ali, xin,

moa, shyv, rammus en shaco speel ik niet^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 17:24:
Nu we toch aan het tierlisten zijn zal ik mijn persoonlijke jungletierlist even de wereld in gooien:

(van best naar minder)

lee, udyr
skarner, ww, trundle
riven, mundo, gp
voli, cho, noc
ali, xin,

moa, shyv, rammus en shaco speel ik niet^^
hmm :P ik vind het een wannabee lijstje xD !
veels te weinig en ik zie zeker geen reden waarom xin en ali zo laag staan en vooral NOC ? :o why is he down there ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 17:33:
[...]

veels te weinig en ik zie zeker geen reden waarom xin en ali zo laag staan en vooral NOC ? :o why is he down there ?
het is niet dat hetgene wat beneden staat slecht is. Gewoon minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 17:46:
[...]

het is niet dat hetgene wat beneden staat slecht is. Gewoon minder.
jij hebt een dokter nodig mijn vriend :) grote storingen in de hersenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 18:21:
[...]

jij hebt een dokter nodig mijn vriend :) grote storingen in de hersenen
drunken je moet wel toegeven dat nocturne lasting kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 17:33:
[...]

IMO heeft deze lijst het wel iets beter dan jullie lijsten. http://rog.clgaming.net/tier-lists/46-jungle/latest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, maar dat is Elemetz:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 16:23
Jungle met WW ging wel oke, nog niet heel veel kunnen ganken maar dat was meer omdat de lanes gepusht werden.

Uiteindelijk was ik best wel gefeed, veel CS, bijna end build... had onze MF staan feeden, 5/20/7 waarvan 2 killsteals van mij.. killsteals als in alleen maar last hitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Tip: Als de lanes gepushed zijn kun je achterlangs* via de brush ganken (aka ninja gank).

*Via je eigen toren de eerste brush in, en op het juiste moment de volgende brush in.

[ Voor 33% gewijzigd door SaphuA op 21-03-2012 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar waarvoor een eigen lijst maken? hoogstens zou ik wat dingen op de elemtenz lijst aanpassen maar die lijsten die hier stonden waren niet veel imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoMiNaTiOnZ
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-02 14:18
Ad kennen aw yea ;) hij is toch wel sterk ;)

http://img813.imageshack.us/img813/3861/adkennenpwnage.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
man man iemand daagde mij uit voor orriana jungle te doen :P zit momenteel in dat potje wow het gaat goed :D
net gedaan

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/lMFA

[ Voor 20% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 21-03-2012 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18-09 18:25
Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 21:51:
man man iemand daagde mij uit voor orriana jungle te doen :P zit momenteel in dat potje wow het gaat goed :D
net gedaan

[afbeelding]
Better nerf die zatlap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand lulu ad carry geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Laatst online: 18-09 10:17
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 23:48:
Gezien op guardsman bob stream, heb lulu zelf niet maar zag er wel lache uit, bob ging alleen wel voor attack speed en 1x junglde die en 1x solo top, weet niet hoe die in bot als ad carry gaat functioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 23:48:
Jeffroiscool schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 17:13:
Heb vandaag Lulu voor de 1e keer gespeeld, in een 1 tegen 1. Hij pakte een AD Kennen, dus ik dacht pak ik DPS Lulu :P

Resultaat: http://www.twitch.tv/jeffroiscool/b/312381915#

[afbeelding]

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Zo gisteren eindelijk even wat serieuze potten kunnen doen met Lulu :) Verschil is wel als je support speelt dat iedereen van je houdt :) wat voor mij ook wel eens lekker is :)

Build ben ik nog niet uit en ook de masteries vind ik nog een beetje lastig om mijn vinger op te leggen wat het beste is. Ik loop wel met een heal rond als support omdat het gewoon in combinatie met je ulti full HP bijna is.

Haar Q vind ik niet goed werken. De pijlen splitsen imo een beetje te laat. Je moet je muis heel dicht tegen je champ aanhouden willen ze splitsen. Persoonlijk zou ik dit liever eerder zien gebeuren.

Leuk truukje is E (shield/fairy) casten op een minion en dan schieten op de tegenstander met je fairy (q). Hebben ze niet door hehe.

AD/AP geprobeerd. En imo gewoon een AP champ. Sowieso speelt ze full support het lekkerste. Begin game doe je flinke schade en mid game is ook nog wel aardig. End game word je echt de vriend(in) van iedereen :) Team fights zijn zo cool en je maakt zo'n verschil. Mensen die gefeed zijn kan je gewoon totaal uitschakelen.

Van de support die ik gespeeld heb (Soraka, Alitar en Taric) vind ik deze echt het leukste en het meeste nuttige spells hebben. Niet alleen kan je verschrikkelijke schade doen maar ook nog eens heel veel CC. Je ulti cooldown is imo niet erg lang dus erg fijn imo.

Erhm nouja build nog niet uit maar must have is sowieso Shurelya's Reverie. Schoenen neig ik naar CDR maar dat is echt persoonlijk en ligt ook aan je build e.d. WoTa heb ik een paar keer gehad maar vond ik voor mij zelf niet zo super nuttig maar is ook zeker een item die je eigenlijk zou moeten hebben als je een hoop AP champs in je team heb :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Swanfield schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 08:19:
Erhm nouja build nog niet uit maar must have is sowieso Shurelya's Reverie. Schoenen neig ik naar CDR maar dat is echt persoonlijk en ligt ook aan je build e.d. WoTa heb ik een paar keer gehad maar vond ik voor mij zelf niet zo super nuttig maar is ook zeker een item die je eigenlijk zou moeten hebben als je een hoop AP champs in je team heb :)
Gewone support build lijkt mij, eventueel met een derde GP10 (Kage's Lucky Pick). WotA kan altijd op een support in een AP heavy team maar is voor een support wel echt een late game item. Je hebt hier eerder geen geld voor of je gimped je core items en het aantal wards.

Verder lijkt AD / AS / On-hit mij niet echt ideaal op haar (sure, het werkt deels maar dat doet het op veel champs). Het hele argument dat AS werkt vanwege haar passive is maar ten dele waar want je kunt niet focussen (Pix attacks worden geblocked).

Haar spelen als AP champ (of als support uiteraard) is veel logischer en effectiever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Jongens, een dringende oproep. Zouden jullie alsjeblieft willen stoppen met die berichten van één zin die werkelijk niets toevoegen aan de discussie? Ik probeer zo nu en dan bij te lezen onder werktijd (als ik de tijd heb), en het is gewoon ontzettend frustrerend om een paar pagina's nodeloos geblaat voorbij te moeten scrollen om bij de interessante discussies terecht te komen. Ik neem aan dat de boosdoeners ondertussen weten wie ze zijn. Zo niet, zal ik mods vragen (nog?) strenger te modden hier. Alvast bedankt.

En om dan nog even op de Mundo discussie in te gaan. Ik heb hem gisteren drie maal in de jungle gespeeld, voor het eerst sinds maanden. Vond vroeger Mundo erg leuk om mee te spelen, maar vond hem endgame zwaar afvallen. Dat probleem heeft hij helaas nog steeds, en vind hem nog steeds een beetje op AD Sion lijken. Leuk om te spelen en je hakt er lekker op los (het Yi syndroom?), en een leuke niche (AD Sion: automatisch een leuke healthpool - Mundo: snelle cleartijd) en voor de rest een erg redelijke jungler met redelijke ganks en een lifesteal ulti welke towerdiven goed mogelijk maakt. Echter moet je redelijk roflstompen wil je endgame nog meekomen, en behoorlijk agressief spelen.

Neem nou mijn potjes van gisteren, twee keer normal en één maal ranked (team). Het eerste potje behoorlijk zitten experimenteren, en op een gegeven moment stond ik (ongeveer) 4/10/10. Ik gank veel, en mijn aanwezigheid earlygame zorgt ervoor dat tegenstanders wat terughoudender spelen, maar veel ganks resulteren uiteindelijk in mijn dood. Mogelijk dat daar nog wat verbetering van mijn kant in zit. Maar ook het derde potje (ranked tegen een uiterst aggresief team) lukte het mij niet om het tij te keren. Level 1 invade door de tegenstander, en omdat ik echt met m'n W wil beginnen om die camps snel op te rollen weinig in te brengen. Uiteindelijk hadden we ze wel onze jungle uit gepest, maar kon alleen de kleine camps pakken (terwijl hun Shyvana heel mooi hun eigen rood pakte, en daarna top ging spelen en onze Malphite erg defensief moest spelen).

Ik ga zeker nog wel wat potjes proberen, en heb zelfs al twee van de drie attackspeed quints speciaal voor Mundo aangeschaft. Maar voor een tier 1 (de list van Elementz overigens, dus jullie hoeven hier geen discussie over te voeren en speciale tiers te introduceren...) heeft Mundo gewoon teveel tekortkomingen.

En nog één woord om deze gedachtegang bij te sterken: "Ignite".

Edit: Ninja edit, wat is ook al weer de URL van die website waar je profielen kan checken en kan deze in de startpost?

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 21:51:
net gedaan

[afbeelding]
ik ga dit nog meer spelen om eerlijk te zijn xD
de ganks waren eigenlijk geniaal met orriana en het jungelen gaat ongelofelijk goed :D
een aanrader voor iedereen die orriana heeft in het begin gaat het een beetje moeilijk maar eenmaal je een beetje items hebt gaat het ongelofelijk goed :D

oowja lulu jungle heb ik ook geprobeerd en is eigenlijk ook wel geniaal :P junglen gaat snel geen mana issues
en de ganks zijn eigenlijk ook goed

ik ga eens meer met champs beginnen spelen in de jungle die er eigenlijk niet thuis horen en eigenlijk gewoon eens kijken met wie je ongelofelijk goede ganks kan doen
als er nog mensen zijn met een uitdaging of een idee dat ik eens moet proberen bring it on :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Snappie88 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 08:45:

Edit: Ninja edit, wat is ook al weer de URL van die website waar je profielen kan checken en kan deze in de startpost?
www.lolking.net ;) sorry dat het maar 1 zin is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Gisteren na wat random champs gespeeld te hebben terug gegaan naar Sion. Alleen deze keer als jungler met Surge/Smite als summoner spells.. En ik moet zeggen dat dat wel erg lekker ging. Speed is misschien niet altijd even optimaal, maar waar ik voorheen op een 55%W/45%L ratio zat, heb ik gisteren op Jungle Sion gewoon 8 games achter elkaar gewonnen.. Ganks kwamen elke keer goed uit.. Of ik was iig bijna altijd op tijd om een van mijn teammates te redden via canibalism.. En het farmen van natural mobs ging ook gewoon lekker, zeker als ik eenmaal boots + zeal>PD had.. Daarnaast begin iig ook steeds meer te begrijpen, wat de voordelen zijn van 1/1/2+jungler vs 2/1/2..

Los daarvan heeft junglen (zeker in een AP heavy team) ook nog het voordeel dat de meeste tegenstanders allemaal magic resists hebben en tegen de tijd dat ik flinke klappen uit kan gaan delen het voor hun vaak te laat is om nog armor hoog genoeg op te bouwen..

Wat ik alleen nog niet helemaal begrijp is dat ik op dit moment gewoon een groot rondje maak met jungelen (dus ik pak ook alle buffs mee van de tegenstander), maar normaal als hun ook een jungler hebben wat doen jullie dan als er geen natural mobs up zijn? Steeds wolven/wraiths?

Top game gisteren was toch wel waar we binnen notime nog maar 5 turrets hadden en een van mijn teammates binnen 15 mins op 0/9/0 stond.. Uit eindelijk hebben we gewoon 30 minuten staan te verdegigen, waarna we bij de eerste push de 2 turrets in de midden sloopte.. Iedereen recalled.. Weer defenden.. en toen een ninja kill van de baron.. en voordat we het wisten was het gg.. Credits hiervoor gaan wel naar de Lux in ons team die heel rustig continue tips bleef geven over wat we moesten doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Snappie88 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 08:45:
En om dan nog even op de Mundo discussie in te gaan. Ik heb hem gisteren drie maal in de jungle gespeeld, voor het eerst sinds maanden. Vond vroeger Mundo erg leuk om mee te spelen, maar vond hem endgame zwaar afvallen. Dat probleem heeft hij helaas nog steeds, en vind hem nog steeds een beetje op AD Sion lijken. Leuk om te spelen en je hakt er lekker op los (het Yi syndroom?), en een leuke niche (AD Sion: automatisch een leuke healthpool - Mundo: snelle cleartijd) en voor de rest een erg redelijke jungler met redelijke ganks en een lifesteal ulti welke towerdiven goed mogelijk maakt. Echter moet je redelijk roflstompen wil je endgame nog meekomen, en behoorlijk agressief spelen.

Neem nou mijn potjes van gisteren, twee keer normal en één maal ranked (team). Het eerste potje behoorlijk zitten experimenteren, en op een gegeven moment stond ik (ongeveer) 4/10/10. Ik gank veel, en mijn aanwezigheid earlygame zorgt ervoor dat tegenstanders wat terughoudender spelen, maar veel ganks resulteren uiteindelijk in mijn dood. Mogelijk dat daar nog wat verbetering van mijn kant in zit. Maar ook het derde potje (ranked tegen een uiterst aggresief team) lukte het mij niet om het tij te keren. Level 1 invade door de tegenstander, en omdat ik echt met m'n W wil beginnen om die camps snel op te rollen weinig in te brengen. Uiteindelijk hadden we ze wel onze jungle uit gepest, maar kon alleen de kleine camps pakken (terwijl hun Shyvana heel mooi hun eigen rood pakte, en daarna top ging spelen en onze Malphite erg defensief moest spelen).
Wel sterker dan een AD Sion of Yi in de jungle als je het mij vraagt.

Het sterke punt van Mundo jungle is zijn clear speed die onder de 4 minuten ligt. Dit maakt hem een Shyvana type jungler: goed in counterjungling en farming, minder in ganks.

Zijn slow en AD steroid zijn één van de sterkste in de game op early levels dus als je zijn cleaver land is het nog niet zo'n slechte ganker early, zeker niet met red buf. Kijk anders ook eens de games van saintvicious tijdens IEM Hannover waar hij zijn team hard carried met Mundo.

Imo geen godtier jungler, wel een prima jungler in bepaalde teams.

Overigens probeer ik tegenwoordig steeds minder om jungle invades tegen te houden maar meteen te switchen naar counter-counter jungling :P. Invaden zij je blauw, dan neem je gewoon je rood en vervolgens hun blauw. Probeer er achter te komen waar de jungler heen gaat na de invade (ward, cv, etc) en straf het feit af dat hij nooit 3 bufs kan doen in de tijd dat jij er twee doet.
Pagina: 1 ... 60 ... 91 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.