[PC] League of Legends - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 58 ... 91 Laatste
Acties:
  • 175.661 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVliegNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-07 19:03
Hoe wordt je XP berekent per potje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuperVliegNL schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:13:
Hoe wordt je XP berekent per potje?
Google is your friend.

"Experience Points are calculated at the end of each game; wins are worth more than losses, and the longer the game lasts, the more XP you gain."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVliegNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-07 19:03
Now you are my friend!
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:19:
[...]

Google is your friend.

"Experience Points are calculated at the end of each game; wins are worth more than losses, and the longer the game lasts, the more XP you gain."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:02
Lol'd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.reddit.com/r/l...d_keep_your_match/c42p6i6
Ik snap er niks van. Moet ik 5 dingen downloaden bouwen en what not om mijn normal elo te kunnen zien? Ik krijg de sln file iig al niet open.

edit: gewoon eerste bestand downloaden. exe doen. en help typen.

Ik ben trouwens 1825 elo op normals. Dat staat toch in schril contrast met mijn 1400 op echte ranked.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2012 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cvan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-05 20:59
Je moet beter lezen, er staat boven aan de post een link naar een gecompileerde versie, daar hoef je niets aan te doen, alleen de .exe starten. Of je je wachtwoord in wil vullen in een .exe bestand is je eigen keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cvan schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 17:24:
Je moet beter lezen, er staat boven aan de post een link naar een gecompileerde versie, daar hoef je niets aan te doen, alleen de .exe starten. Of je je wachtwoord in wil vullen in een .exe bestand is je eigen keuze.
Het is gelukt. Ik voel me een halve hacker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cvan schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 17:24:
Compileer het dan zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja denk inderdaad dat 1700 ongeveer gemiddeld is in normal games.
Want ik ben ranked 1600 elo maar in normals 1900. Terwijl ik in ranked meestal tryhard, en ik in normals vrijwel alleen maar champs speel die ik normaal nooit speel zoals mid's. Of trollish builds als ad malzahar, nunu top, taric mid roaming eve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cvan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-05 20:59
Ik denk dat 1700 veel te hoog is voor gemiddelde normal elo. Wat ik tot nu toe heb gezien van de meeste mensen is dat ze rond de 1400 zitten, en dat is al een stuk hoger dan de gemiddelde ranked elo.
Dit komt doordat normal elo inflatie heeft, ranked heeft dit ook, maar die is dus al een keer gereset voor season 2. Normal elo zal dus gemiddeld iets hoger zijn dan ranked, maar van 1200 naar 1700 ? dat is wel heel erg veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-06 22:00
Hier is de precompiled versie van het tooltje om je normal elo op te zoeken. Iemand op reddit heeft deze gepost, maar ws is deze bedolven geraakt. Ik heb het zelf uitgeprobeerd en het werkt, maar het blijft op eigen risico. Omdat je je loginnaam en wachtwoord moet invoeren raad ik je aan om in te loggen met een nieuw of onbelangrijk smurf account. Na het inloggen kun je voor elke summoner z'n elo checken (mits > 1200).

http://rware.nl/files/LibOfLegendsExample.zip

Het is een CLI app, server kiezen spreekt voor zich. Na het inloggen type je 'profile summonernaam' voor stats. type help voor meerdere commandos.

Gebruik dit op EIGEN RISICO.

Mischien kan iemand op tweakers met C# ervaring (Is Saphua er nog?) het programmaatje compilen zodat we een betrouwbare bron hebben.

[ Voor 11% gewijzigd door Convo op 20-03-2012 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zou het nut zijn van iemand account hacken... trololo ik ga je Elo verlagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convo
  • Laatst online: 21-06 22:00
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 19:53:
Wat zou het nut zijn van iemand account hacken... trololo ik ga je Elo verlagen
lvl 30 account, Just 20$ !
Get it while its HOT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr.R schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 19:56:
[...]

lvl 30 account, Just 20$ !
Get it while its HOT.
Neem aan dat je Riot wel kunt mailen o.i.d. en die zien ineens een raar IP -banhamertje-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ja en wat als je al wat geld in je account hebben zitten met champs bijvoorbeeld. Ja je kan hem vast laten bannen, maar of je hem terug kan krijgen?

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
We're looking at Swain's ultimate mana cost upkeep for the next patch. Additionally, his attack frame will be getting an update so he has an easier time last hitting early on in the game. - Classick
More love for my Swain <3

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:02

Flapmo

and back is gigi!

Nou, weer een faalpot vandaag :(.

http://www.lolking.net/summoner/euw/22583861#history

Prima decent farm en score (considering losing game), maar weer een faalteam van heb ik jou daar. Vooral die Sejauni was absoluut niets :X.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flapmo schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 20:39:
Nou, weer een faalpot vandaag :(.

http://www.lolking.net/summoner/euw/22583861#history

Prima decent farm en score (considering losing game), maar weer een faalteam van heb ik jou daar. Vooral die Sejauni was absoluut niets :X.
Zulke potjes zitten er 1maal tussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Wanneer komt die Lulu en patch eigenlijk? Ik kan het nergens vinden?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swanfield schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:20:
Morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Is het heel erg verslavend om te zeggen 0:00?? ;)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swanfield schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:20:
Al live voor ons US-fags >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Basterds! hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swanfield schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:21:
[...]

Is het heel erg verslavend om te zeggen 0:00?? ;)
Het is niet 0:00 altijd eerder een uur of 2-3 snachts dat de servers offline gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:26:
[...]

Het is niet 0:00 altijd eerder een uur of 2-3 snachts dat de servers offline gaan.
Darn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lulu is eral?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:02

Flapmo

and back is gigi!

Alleen op test realm en us servers. Op eu nog niet.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Galio en Swain ip reduce to 4800 incomming

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:20
Nu wel!
Iemand in mijn team heeft Lulu, ben benieuwd..

Heb wel weer een fijn team, Lulu, Eve en Ashe (ik) waarom al gekozen en wat doen de andere twee net voordat de tijd op is; Vayne en Soraka :|

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:28

Dreanor

Joene

schaapiej schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 07:59:
[...]

Nu wel!
Iemand in mijn team heeft Lulu, ben benieuwd..

Heb wel weer een fijn team, Lulu, Eve en Ashe (ik) waarom al gekozen en wat doen de andere twee net voordat de tijd op is; Vayne en Soraka :|
Ik ken dat, gister ook zo'n potje gehad. Ik koos toevallig ook Ashe (was eerst) vervolgens een nasus die solo top wou en een lee sin jungle. Wat die nummer vier, die instalocked met AD Ezreal. -.-

De laatste was daarom pissed dus instalocked met Jarvan en claimed solo top. Waardoor Nasus ook locked omdat hij eerst solo top was en uiteindelijk was onze samenstelling: Nasus en Jarvan solo top ... :P ... ik met ashe bot. Lee Sin jungle en een caster (Vladimir dacht ik) mid.

Leuk potje ... of nee NIET! :(

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zulke potjes kunnen gek genoeg soms nog gewoon werken.
Heb ze nog wel bonter gezien, bijv full AP team xD, win je keihard.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2012 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 08:35:
Dit potje helaas niet.. Vayne > 2-12-2
Als die gast nou eerder die champ pakt had ik nog wel naar een tank willen switchen, dit was gewoon na 10min al duidelijk dat het een Defeat zou worden!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Schaapiej damn dat is echt kut, haat het als mensen zo spelen, kan je net zo goed ff alt-tabben en iets anders gaan doen :(

http://www.lolking.net/summoner/euw/19566261#history
Waarom word +elo -elo niet meer geshowed per match?

edit: custom games zijn van mijn vriendin :P die durft niet tegen andere spelers, alleen bots.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2012 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 08:35:
Heb ze nog wel bonter gezien, bijv full AP team xD, win je keihard.
Klopt, maar wel als iedereen de lol ervan inziet en niet als twee vechten om solo top waar nasus zijn farm door eigen rage en steals van jarvan niks wordt ...

Ik heb ook full support matches, was erg leuk. Zoveel heals, zoveel gelachen met 5 randoms! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
Dreanor schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 08:44:
[...]

Klopt, maar wel als iedereen de lol ervan inziet en niet als twee vechten om solo top waar nasus zijn farm door eigen rage en steals van jarvan niks wordt ...

Ik heb ook full support matches, was erg leuk. Zoveel heals, zoveel gelachen met 5 randoms! :D
5 tanks jongeh :P
cho'gath
amumu
galio
malphite
leona

Crowd controll FTW !

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 08:53:
[...]

cho'gath
amumu
galio
malphite
leona

Crowd controll FTW !
En dan het andere team bloodrazor's laten kopen ;)

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unstoppable Force -> Bandage toss -> Rupture -> Silence -> Curse of the Sad Mummy -> Resolute Smite -> Idol of Durand -> Solar Flare -> Zenith Blade -> Eclipse

Niks vergete :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5 Support of tank teams lijken me inderdaad vrij irritant om tegen te spelen, kans is groot dat je team in dit soort situaties amper focus heeft en elke team fight gaat verliezen.

@ Exlaxl, Galio zijn ult / taunt? edit nevermind had je al, was die ult zijn naam vergeten.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2012 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nidhiki schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 08:55:
[...]

En dan het andere team bloodrazor's laten kopen ;)
Doet weinig als de tanks MR kopen. Bloodrazor != anti-tank item :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Ik speel met een vriend van mij wel een Alistar (ik) en hij blitz bottom. Dat is altijd erg leuk! Vooral als we deze combo voor elkaar krijgen:

Ik begin met nockup, dan doe ik nockback (van ons weg), blitz pakt diegene weer terug en nocked hem weer omhoog. Echt geweldig lachen. Zeker als een lee sin komt ganken met ult! Champs vliegen in het rond! HAHA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lee sin WHAM, blitz pulled back "Where do you think your going!", schop onder zen hol de lucht in, Alistar beukt hem nog verder WHAM ook nog zo hoog omhoog dat ie op de toren zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Dreanor schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 08:59:
Ik speel met een vriend van mij wel een Alistar (ik) en hij blitz bottom. Dat is altijd erg leuk! Vooral als we deze combo voor elkaar krijgen:

Ik begin met nockup, dan doe ik nockback (van ons weg), blitz pakt diegene weer terug en nocked hem weer omhoog. Echt geweldig lachen. Zeker als een lee sin komt ganken met ult! Champs vliegen in het rond! HAHA
ik blijf erbij het grappigste dat ik ooit gedaan heb is

blitzcrank pull
alistar headbut
singed fling
volibear fling
skarner ULTIIII ! !
plots was de ad carry 50m van het team verwijderd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Ik speel met een vriend van mij wel een Alistar (ik) en hij blitz bottom.
Ik speelde dus gisteren op sion tegen een zelfde soort iets alleen dan blitz en volibear maar dan krijg je dezelfde soort onzin... Volibears -> tossback -> daarachter staat blizz die me zo goed als onder hun turret sleurt en knockup en voor ik ook maar iets kon doen was ik al dood -.-

De game daarop word ik met tristana (mijn eerste potje op haar) tegenover ahri op mid geplaatst.. Op dat moment wist ik nog niet dat Ahri een hardcounter tegen tristana is (staat zo op lolpro.com), maar daar kwam ik snel genoeg achter..

2 potjes achter elkaar zo enorm voor lul gezet dat ik maar gestopt ben voor de avond.. lol..

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Laatst online: 10-09 22:00
Lulu heeft weer een leuke Yorick bug geintroduceerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n

meer moet ik niet zeggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 08:57:
5 Support of tank teams lijken me inderdaad vrij irritant om tegen te spelen, kans is groot dat je team in dit soort situaties amper focus heeft en elke team fight gaat verliezen.

@ Exlaxl, Galio zijn ult / taunt? edit nevermind had je al, was die ult zijn naam vergeten.
Laatst potje met vijf support's gehad. Ik koos Karma (net gekocht), en op hetzelfde moment kiezen twee anderen Taric en Janna. Ik roep vervolgens 'full support team' en de overige twee kiezen spontaan Soraka en Sona (?). Gewoon nog best hard gewonnen ook, de vijandelijk wist niet wat hun overkwam.

Full AP Karma mid kan trouwens redelijk pijn doen ;)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 10:17
Ik heb gister op de stream van guardsmanbob ook gezien dat hij hem Attack Speed bouwt, man dat ging ook wel lekker. Ben benieuwd wat ik vandaag ga zien tegen lulu's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DivineNL schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 09:15:
Ik heb gister op de stream van guardsmanbob ook gezien dat hij hem Attack Speed bouwt, man dat ging ook wel lekker. Ben benieuwd wat ik vandaag ga zien tegen lulu's :)
Zat gist ook naar bob zijn stream te kijken, een onhit build lijkt inderdaad behoorlijk te werken op Lulu.

Ergens best wel sneu, krijgen we van Riot eindelijk een support champ, blijkt deze behoorlijk sterk solo top te zijn :')

edit Al blijft Teemo natuurlijk wel de onhit yordle bij uitstek :D

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2012 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 09:24:
[...]

Zat gist ook naar bob zijn stream te kijken, een onhit build lijkt inderdaad behoorlijk te werken op Lulu.

Ergens best wel sneu, krijgen we van Riot eindelijk een support champ, blijkt deze behoorlijk sterk solo top te zijn :')

edit Al blijft Teemo natuurlijk wel de onhit yordle bij uitstek :D
Werkt die on-hit damage dan ook op dat beestje van haar?

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lulu is a goddamn bitch
haar skillset is zo fucking annoying
kom je af om te ganken en ben je plots een lief poesje
in teamfights is ze de supersupport, echt irritant kind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schaapiej schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 09:27:
[...]

Werkt die on-hit damage dan ook op dat beestje van haar?
Nee.

Overigens gisteren getest, Pix telt ook niet als een on-hit effect. Ze activeerde tijdens Mystic Shot en Bladesurge niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Dat zou haar ook instant OP maken als elk van de drie schots on hit effects van items doet. Dat is per auto attack drie attacks van Pix. Wat dus 4 on hit attacks betekent. En we hebben 3 of 4 items met on hit damage/effect?

Dacht dat 1 item 42 magic damage on hit doet. Dat is dan met Pix 168 dmg extra per auto attack enkel van dat item. ROFL! :D

Edit: rekenfoutje weggewerkt. :P

[ Voor 5% gewijzigd door Dreanor op 21-03-2012 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreanor schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 09:42:
Dat zou haar ook instant OP maken als elk van de drie schots on hit effects van items doet. Dat is per auto attack drie attacks van Pix. Wat dus 4 on hit attacks betekent. En we hebben 3 of 4 items met on hit damage/effect?

Dacht dat 1 item 42 magic damage on hit doet. Dat is dan met Pix 164 dmg extra per auto attack enkel van dat item. ROFL! :D
Nog redelijk wat:

Wit's End, Black Cleaver, Madred's Bloodrazor, Alle items met Lifesteal, Malady, Frozen Mallet, Sheen, Trinity Force, Lich Bane, Phage, Ionic Spark, Wriggles Lantern, Madred's Razors, Tiamat, Sanguine Blade, Entropy, Kitae's Bloodrazor, The Lightbringer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 09:47:
[...]

Nog redelijk wat:

Wit's End, Black Cleaver, Madred's Bloodrazor, Alle items met Lifesteal, Malady, Frozen Mallet, Sheen, Trinity Force, Lich Bane, Phage, Ionic Spark, Wriggles Lantern, Madred's Razors, Tiamat, Sanguine Blade, Entropy, Kitae's Bloodrazor, The Lightbringer.
Ja, maar welke doen on hit extra damage? Dat je 4x slowed maakt de slow niet sterker (van Frozen Mallet). Elke auto attack een Ionic Spark (gezien elke auto attack 3 extra van pix dus 4 auto attacks is :P). 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreanor schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 09:49:
[...]

Ja, maar welke doen on hit extra damage? Dat je 4x slowed maakt de slow niet sterker (van Frozen Mallet). Elke auto attack een Ionic Spark (gezien elke auto attack 3 extra van pix dus 4 auto attacks is :P). 8)7
Je vraag was welke items on-hit effects hebben.

"En we hebben 3 of 4 items met on hit damage/effect?"

Er zijn er sowieso meer dan 4 die extra damage toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Nog niet met haar gespeeld maar ze ziet er tof uit. Echt leuke support mechanics ook al ontbreekt de heal dan. :)

Malady, Madreds Bloodrazor, Tiamat, Ionic Spark, doen extra damage on-hit bijvoorbeeld toch? Er zijn er vast meer

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 09:52:
Nog niet met haar gespeeld maar ze ziet er tof uit. Echt leuke support mechanics ook al ontbreekt de heal dan. :)

Malady, Madreds Bloodrazor, Tiamat, Ionic Spark, doen extra damage on-hit bijvoorbeeld toch? Er zijn er vast meer
Haar ulti is een heal en ze kan mensen shielden (redelijk goede AP scaling op dat shield). Janna als mother of all supports bewijst wel dat je geen spam heal nodig hebt om goede support te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
hehe tiamat en ionic spark op lulu en dan 2.5 AS halen >:)
laten we de servers overbelasten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Oh ik dacht dat die ulti alleen je max hp verhoogde, doh. Is ook wel logisch dat hij op hetzelfde moment een heal geeft anders heb je niets aan die buff :P

[ Voor 3% gewijzigd door Cloud op 21-03-2012 09:56 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerplay
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:53
Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 08:53:
[...]

cho'gath nunu
amumu
galio
malphite
leona

Crowd controll FTW !
Ooit een x gedaan met bovenstaande.
Iedereen Revive + Teleport mee.
Als item Guardian Angel rushen, en zorgen dat je altijd wards bij je hebt.

Betekent in een teamfight dat je gewoon 2 x kan terugkeren.
Full focus op hun carry, en het was GG voor ons _/-\o_

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een unkillable tryndamere team lijkt me leuk:
- Tryndamere met Guardian Angel en Revive/Teleport
- Ulti van Kayle
- Zilean
- Yorick

Eerst ult van Kayle, dan Endless Rage, dan die GA af laten gaan, dan een Zilean ulti en dan nog een Yorick ulti. Als je dan EINDELIJK dood bent Revive-Teleport je de teamfight weer in zodat ze je voor een 5de keer moeten killen. Hilariteit gegarandeerd volgens mij.

[ Voor 31% gewijzigd door Vicarious op 21-03-2012 10:13 ]

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerplay
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:53
Vicarious schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 10:04:
- Tryndamere met Guardian Angel
- Zilean
- Yorick

Eerst die GA af laten gaan, dan een Zilean ulti en dan nog een Yorick ulti. Hilariteit gegarandeerd volgens mij.
Ult van Kayle er nog bij :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
staat erbij, thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
En dan nog ff een Lulu ult zodat een giant Tryndamere iedereen afmaakt die nog leefde
:o

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 10:04:
- Tryndamere met Guardian Angel
- Ulti van Kayle
- Zilean
- Yorick

Eerst ult van Kayle, dan Endless Rage, dan die GA af laten gaan, dan een Zilean ulti en dan nog een Yorick ulti. Hilariteit gegarandeerd volgens mij.
Zombie er nog bij (Revive / Teleport)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Wat vinden jullie trouwens van Maw of Malmortius?

Ik vind hem niet cost efficient en erg situational. Het is zo'n item dat je nodig hebt als solo topper tegen een AP burst champ, die je neer burst voordat je bij hem kan komen.

Voor de rest is het een aardig nutteloos item imho. Je krijgt meer MR en meer DPS van Wits End voor minder dan 2/3 van de prijs.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Wolf schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 10:46:

Ik vind hem niet cost efficient en erg situational. Het is zo'n item dat je nodig hebt als solo topper tegen een AP burst champ, die je neer burst voordat je bij hem kan komen.

Voor de rest is het een aardig nutteloos item imho. Je krijgt meer MR en meer DPS van Wits End voor minder dan 2/3 van de prijs.
Misschien is het item daar ook voor bedoeld? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

DivineNL schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 10:47:
[...]

Misschien is het item daar ook voor bedoeld? ^^
Buiten dat hij situational is is hij nog steeds te duur. Voor dat geld kan je beter een banshees oid kopen.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
orriana is NICE btw :P
wat een early game damage heeft die wel niet OMG
10 minuten in-game
double kill !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op trynd en olaf gisteren eens geprobeerd, meh meh meh

op tryn viel het wel mee, met je ult aan en 1hp doetie behoorlijke AD boost maar tja zoals je zegt lijkt het mij niet zo cost efficient

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De vergelijking is krom. AD is geen Aspeed. AD werkt ook op skills, Aspeed niet. Ook geeft Maw een schild en nog meer passive AD, dat doet Wits ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 16:23
Waarom zijn er nog zoveel champions die ik wil -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xevoo schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 10:57:
Waarom zijn er nog zoveel champions die ik wil -O-
Waarom zijn er zoveel champions die ik dacht dat ik wilde en later oersaai bleken -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 10:59:
[...]

Waarom zijn er zoveel champions die ik dacht dat ik wilde en later oersaai bleken -O-
Ook dat -O-

Eigenlijk zou je een champion moeten kunnen kopen en dan na 3 games de keuze krijgen om je RP terug te krijgen :+ alleen dan maar 90% ofzo :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 10:56:
[...]

De vergelijking is krom. AD is geen Aspeed. AD werkt ook op skills, Aspeed niet. Ook geeft Maw een schild en nog meer passive AD, dat doet Wits ook niet.
nja die shield indd maar ik denk toch dat het een vrij conditionele item is
enkel goed tegen ap burst heavy team en ook niet voor elke champ de ideale oplossing lijkt me
nuja na 3 spelletjes ermee gespeeld te hebben is het waarschijnlijk een voorbarige conclusie

was wel grappig, shield triggert en ik vroeg me af welke champ me een shield gaf, ohja die item :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoMiNaTiOnZ
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-02 14:18
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 10:59:
[...]

heb ik zovaak gehad :S.. sejuani, ahri, miss fortune... kan wel blijven doorgaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
DoMiNaTiOnZ schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:01:
[...]

heb ik zovaak gehad :S.. sejuani, ahri, miss fortune... kan wel blijven doorgaan ;)
Wat vind je saai aan Ahri? vind haar best fijn & leuk spelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Xevoo schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:03:
[...]

miss-fortune saai ?
wat is er mis in jouw hoofd ? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

DoMiNaTiOnZ schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:01:
[...]

Daarom probeer ik champs in de free rotation voordat ik ze koop. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoMiNaTiOnZ
Xevoo schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:03:
[...]

Ik kan er gewoon niet mee last hitten, en in andere casters ben ik veel beter ;). Heb ook geen zin om te trainen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:04:
[...]

miss-fortune saai ?
:'( :'( :'( :'(

Van alles, maar misquote much? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meeste champs worden saai als je ze lang genoeg speelt
hoewel het individuele smaak is ook want heb wel paar champs die ik veel meer speel dan andere en die ik nog steeds niet saai vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:04:
[...]

miss-fortune saai ?
Zo spannend is ze niet. Weinig bijzondere skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
DoMiNaTiOnZ schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:06:
[...]

Ik kan er gewoon niet mee last hitten, en in andere casters ben ik veel beter ;). Heb ook geen zin om te trainen
Fair enough ;)

Ik had gisteren nogal wat moeite met last hitten met Fiora... O_O misschien omdat ik solo top tegen een Sejuana en Lee Sin stond :9

Ging niet lekker in ieder geval..

Ahri kan je vaak heel veel last hitten met je Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Xevoo schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:06:
[...]

:'( :'( :'( :'(

Van alles, maar misquote much? :+
inderdaad er zijn dus ook dingen mis in mijn hoofd zo te zien 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Met AP carries last hitten is sowieso tricky omdat je zo weinig AD damage doet. Maar totdat je genoeg mana hebt kun je ook niet constant je skills in de meeste gevallen. Het begint dus doorgaans lastig :)

Ik vind Ahri overigens wel een leuke champion, vrij sterk in de juiste handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:07:
[...]

Zo spannend is ze niet. Weinig bijzondere skills.
blamauci als je dit ziet jij houdt hem vast en ik klop erop >:)

ik vind miss Fortune een BEEST !
ze kan ziekelijk snel towers neerhalen en MASSAAAS crits uitdelen en heel early 2.5 AS halen
daarboven nog een slow
AOE ultimate
en je kan een hoop damage uitdelen met haar Double-Up als je weet hoe hem te gebruiken
en ze kan een healende support useless maken

wat heeft u nog meer nodig ? :+

[ Voor 1% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 21-03-2012 11:14 . Reden: MASSAAAS typo's :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoMiNaTiOnZ
Cloud schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:10:
Met AP carries last hitten is sowieso tricky omdat je zo weinig AD damage doet. Maar totdat je genoeg mana hebt kun je ook niet constant je skills in de meeste gevallen. Het begint dus doorgaans lastig :)

Ik vind Ahri overigens wel een leuke champion, vrij sterk in de juiste handen.
Maar ik wil (vaak) mijn lane niet pushen, dus ik last hit de minions, en ik gebruik mijn abilities op de enemy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:12:
[...]

ze kan ziekerlijk snell towers neerhalen en MASSAAAS crits uitdelen en heel early 2.5 AS halen
daarboven nog een slow
AOE ultimate
en een skill die een hoop damage uitdelen met haar Double-Up als je weet hoe hem te gebruiken

MF heeft een heel hoog trade gehalte en wint hierdoor de meeste trades.
edit: door haar passive is het ook aantrekkelijker om even snel B te gaan en vrij weinig te missen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2012 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

DoMiNaTiOnZ schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:12:
[...]

Maar ik wil (vaak) mijn lane niet pushen, dus ik last hit de minions, en ik gebruik mijn abilities op de enemy.
Afhankelijk van je champ is dat lastig, maar wat ik met Ahri doe is; alle caster minions tot op laag HP brengen en dan met één goed geplaatste Q doodmaken zonder andere minions te raken. Als je je Q goed kunt richten dan hoef je niet hard te pushen. Je zult het altijd een beetje doen, maar hoe minder hoe beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

ze kan ziekerlijk snell towers neerhalen en MASSAAAS crits uitdelen en heel early 2.5 AS halen
Heel early? Haar AttackSpeed buff is een max 50% increase voor 6 sec. Overigens heb je 200-250% Aspeed van Items/Runes Masteries nodig om op 2.5AS te komen met MF. Weet niet hoe je aan dat aantal komt, zo heel early. Of waarom iemand in godsnaam zoveel AS zou willen kopen. Max AS != max DPS

Trist heeft een betere aspdbuff en range, en ook een slow, escape, antiheal en knockback.
daarboven nog een slow
Zij en vele anderen, Kog, Trist, Ashe etc.
Iemand met daadwerkelijk goede carry steroids en AD scaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Wat een retards toch op dit spel he... Ik zeg in het begin dat ik faal op support, iedereen instalockt waarna 2 nederlanders tegen mij zeggen pak sona, ik pak sona, doe mijn werk (wards plaatsen, oracles kopen, etc.) Verliezen we uiteindelijk geven ze mij de schuld terwijl ik niets verkeerds heb gedaan? xD

Laatste keer dat ze mij hebben gedwongen tot support in iedergeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Cow
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-09 18:23
DoMiNaTiOnZ schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:12:
[...]

Ik gebruik mijn abilities om te last hitten en enemy champ te harassen tegelijk als die in een goede positie zit om te harassen als ik met Ahri speel. Haar Q is fantatisch vooral de true damage in early game en range is groter dan het lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

ze kan ziekelijk snel towers neerhalen en MASSAAAS crits uitdelen en heel early 2.5 AS halen
daarboven nog een slow
AOE ultimate
en je kan een hoop damage uitdelen met haar Double-Up als je weet hoe hem te gebruiken

wat heeft u nog meer nodig ?

kleine change in haar passive
when hit she doubles this bonus for 3 sec :)

ik vind haar ook leuk om te spelen, enkel geen escape maja goed positioneren en niet dom overextenden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cloud schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:17:
[...]

Afhankelijk van je champ is dat lastig, maar wat ik met Ahri doe is; alle caster minions tot op laag HP brengen en dan met één goed geplaatste Q doodmaken zonder andere minions te raken. Als je je Q goed kunt richten dan hoef je niet hard te pushen. Je zult het altijd een beetje doen, maar hoe minder hoe beter :)
Als ik mid speel push ik juist best vaak omdat:
1. Ik fucking zuig in lasthitten, zeker op een 45 autoattack mage, dus maak ik creeps vrolijk dood met mijn abilities. Zo loop ik dus minder CS mis.
2. Als mijn lane gepusht wordt heb ik even de tijd om mijn wraiths te farmen of om een lane te ganken. Vaak worden misses niet doorgegeven of niet gezien, dus zo af en toe kun je makkelijk een kill of assist oppikken.

Maarja, ik ben dan ook een matige mid en een waardeloze AD carry . Laat mij maar lekker junglen of solo top spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:22:
[...]

wat heeft u nog meer nodig ?

kleine change in haar passive
when hit she doubles this bonus for 3 sec :)

ik vind haar ook leuk om te spelen, enkel geen escape maja goed positioneren en niet dom overextenden
escape is easy mooi je slow plaatsen en dan uit range blijven voor hits en dan run like a coward ! je bent toch sneller dan hen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:25:
[...]escape is easy mooi je slow plaatsen en dan uit range blijven voor hits en dan run like a coward ! je bent toch sneller dan hen
Nunu support, boots of mobility, movespeed quints....
I believe I can fly!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Vicarious schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:23:
[...]

Als ik mid speel push ik juist best vaak omdat:
2. Als mijn lane gepusht wordt heb ik even de tijd om mijn wraiths te farmen of om een lane te ganken. Vaak worden misses niet doorgegeven of niet gezien, dus zo af en toe kun je makkelijk een kill of assist oppikken.
Reden 2 is anders een verdomd goede reden om soms toch te willen pushen. In de mid-game als je wat kill potentie hebt, wil je gewoon lanes gaan ganken. Dan is het inderdaad wel zo slim om je lane eerst hard te pushen zodat je niet teveel CS mist en de druk op mid houdt. :)

Ik ben overigens ook geen geweldige AP carry dus kan ook niet alles last hitten zonder skills. Maar afhankelijk van de champ is dat ook niet zo heel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:26:
[...]

Nunu support, boots of mobility, movespeed quints....
I believe I can fly!!
inderdaad MF is best in combo met nunu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het aan mij of lopen de minion waves in mid altijd beter tegen elkaar aan.
Dat wil zeggen, niet alle minions vallen de voorste minion aan waardoor die snel neer gaat.
Op bot en top lijkt dat iig veel vaker te gebeuren. Terwijl ik op mid ondanks een lage attack damage toch redelijk gemakkelijk kan lasthitten met autoattacks alleen. Volgens mij voornamelijk omdat minions niet met zn allen staan te beuken op 1 vijand..
Pagina: 1 ... 58 ... 91 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.