[PC] League of Legends - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 57 ... 91 Laatste
Acties:
  • 175.662 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:02
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:25:
[...]

Jammer dat ie niet op Tibbers werkt >:)
Of op een of andere manier op de ulti van Fizz :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:28

Dreanor

Joene

Lulu's ult lijkt mij ook erg sterk op Fiddle die in een teamfight ult! Meer health en iedereen slowed in zijn buurt. :D

Of timen met Nunu. En nu ik dat type: Nunu and Lulu sitting in a brush ... XD

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreanor schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:30:
Lulu's ult lijkt mij ook erg sterk op Fiddle die in een teamfight ult! Meer health en iedereen slowed in zijn buurt. :D

Of timen met Nunu. En nu ik dat type: Nunu and Lulu sitting in a brush ... XD
Belangrijkste is dan dat ze knocked up worden en erin vastzitten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:53
toch zijn er wel units op, de standard bans vind ik meestal toch iets te sterk. Morg/rammus/shaco/ahri zijn allemaal champs die toch wel erg op het randje zitten vandaar de rammus ban, Morg krijgt blijkbaar geen bans maar een goede morg speler is echt heel irritant teveel crowd control en niet uit de lane te krijgen, speel haar zelf als ik de kans krijg maar heb geen game gezien zonder morgana ban :P

En ja shaco, is gewoon te disruptive verandert je hele game zelfs als hij er niet is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

New Item: Maw of Malmortius
Recipe: Hexdrinker Pickaxe
Total gold cost: 3300 (combine cost: 925)
55 Attack Damage
36 Magic Resist
Unique Passive: 1 Attack Damage for every 2.5% health missing.
Unique Passive: If you would take magic damage which would leave you at less than 30% of your maximum health, you gain a shield which absorbs 400 magic damage for 5 seconds. 60 second cooldown.

+ Olaf zn passive
zal k toch eens moeten testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:38:
New Item: Maw of Malmortius
Recipe: Hexdrinker Pickaxe
Total gold cost: 3300 (combine cost: 925)
55 Attack Damage
36 Magic Resist
Unique Passive: 1 Attack Damage for every 2.5% health missing.
Unique Passive: If you would take magic damage which would leave you at less than 30% of your maximum health, you gain a shield which absorbs 400 magic damage for 5 seconds. 60 second cooldown.

+ Olaf zn passive
Wat dacht je van Mundo zijn Masochism :D Die doet hetzelfde als zijn 1e Passive, laat staan die 2e passive op mundo, helemaal niet meer te slopen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Jasper 99 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:36:
toch zijn er wel units op, de standard bans vind ik meestal toch iets te sterk. Morg/rammus/shaco/ahri zijn allemaal champs die toch wel erg op het randje zitten vandaar de rammus ban, Morg krijgt blijkbaar geen bans maar een goede morg speler is echt heel irritant teveel crowd control en niet uit de lane te krijgen, speel haar zelf als ik de kans krijg maar heb geen game gezien zonder morgana ban :P

En ja shaco, is gewoon te disruptive verandert je hele game zelfs als hij er niet is
de standaard bans in de games die ik ranked speel zijn shaco, rammus, kassadin, morg en shen. 6de ban is altijd vrij random. maar zie meestal irelia of lee sin.

Zelf vind ik shaco niet echt een probleem als bot lane speler, of kassadin als ik op mid sta, maar veel mensen vinden dat wel dus op zich logische bans.

Ik zie op de life streams in high elo overigens hele andere bans, vaak veel meer om een bepaald iemand uit het spel te halen door 3 van zijn favo champs te bannen.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Flash, vind wel intressant wat iedereen het liefst banned ziet.
Voor mij zijn het Morgana - Soraka - Vayne - Shaco

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2012 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Ben weer blij met de patch notes.
Weer een mini bufje voor Blitz :)
Een (imo) verdiende nerf voor Irelia.
Hexdrinker is weer interessant en is na early/mid niet meer useless dankzij Maw of Malmorius.
Ook de lifesteal changes liggen me wel, maar vraag me af of de nerf voldoende is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:41:
@Flash, vind wel intressant wat iedereen het liefst banned ziet.
Voor mij zijn het Morgana - Soraka - Vayne - Shaco
of gewoon soraka / sona / taric bannen en dan alistar als 1st pick nemen >:)
er is toch ongelofelijk grote kans dat de vijand dan kassa / morgana / shaco gaat bannen :)

no healing supports for you there

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lulu is er nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
SaphuA schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:42:
Ben weer blij met de patch notes.
Weer een mini bufje voor Blitz :)
Een (imo) verdiende nerf voor Irelia.
Hexdrinker is weer interessant en is na early/mid niet meer useless dankzij Maw of Malmorius.
Ook de lifesteal changes liggen me wel, maar vraag me af of de nerf voldoende is.
het enige waar ik wel schrik voor heb is de jungle :-(
ik kon nu heel veel junglers spelen met een vampiric scepter ik weet niet of het nu nog altijd zo gemakkelijk zal gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
DrFlash schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:40:
[...]

de standaard bans in de games die ik ranked speel zijn shaco, rammus, kassadin, morg en shen. 6de ban is altijd vrij random. maar zie meestal irelia of lee sin.

Zelf vind ik shaco niet echt een probleem als bot lane speler, of kassadin als ik op mid sta, maar veel mensen vinden dat wel dus op zich logische bans.

Ik zie op de life streams in high elo overigens hele andere bans, vaak veel meer om een bepaald iemand uit het spel te halen door 3 van zijn favo champs te bannen.
true maar dan heb je het over pro games, daar doen ze bans gericht op players, dat kan niet in normal ranked que. Kassadin is ook nog vaak banned door zijn roaming abilities zelf vindt ik hem ook minder een probleem. Maar toch zie je vaak een trend in bans waar shaco rammus morg gewoon niet onder uit komen :P. Shaco is voor top en mid gewoon echt een ramp je kan nooit over extended zijn je leeft altijd in angst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:44:
[...]

er is toch ongelofelijk grote kans dat de vijand dan kassa / morgana / shaco gaat bannen :)

Nidalee says hey!

Gisteren 3 games op rij janna gespeeld. Die heeft er weinig last van dat ze niet kan healen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:44:
[...]

eh? en wat dan janna, karma, kayle?

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:46:
[...]

Nidalee says hey!

Gisteren 3 games op rij janna gespeeld. Die heeft er weinig last van dat ze niet kan healen :)
damn die was ik vergeten :P
oow ja en karma is er ook nog
maarja als er support zijn denk ik toch dat momenteel sona / soraka / taric / alistar / nunu de meest gespeelde zijn en jana natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Assists slave. Enige support die ik goed kan spelen nog ;-)

Lifesteal zal wel merkbaar zijn op top en jungle. Als vaak AD spelende bot zal ik gewoon een extra dorans blade nemen. Met misschien lifesteal quints.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
How about Lulu Ulti + Master yi ulti + ghots op master Yi dat gaat pas snel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rendiertje schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:48:
How about Lulu Ulti + Master yi ulti + ghots op master Yi dat gaat pas snel :D
+nunu buff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Dreanor schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:55:
En Lulu lijkt mij erg leuk, maar ze voelt meer als een AP support zoals Lux of Morgana dan een full support zoas Sona of Soraka. En dat vind ik persoonlijk een klein beetje jammer want ik hoopte op het laatste, een full support champ!

Toch wordt dit voor mij denk ik een instant buy, zie leuke mogelijkheden met deze champ. :D
Ik ben het hier mee eens maar geef het wat tijd, misschien valt het mee.

Ik heb begrepen dat ze het redelijk doet als 0 cs support en er is sowieso een trend naar minder traditionele en minder sustain heavy supports. De populariteit van supports als Nunu, Leona maar ook een Jana zijn hier voorbeelden van en misschien past Lulu hier wel bij. Zo'n sterke keuze kunnen maken tussen offensieve support of defensieve support lijkt me ook wel wat waard en het lijkt me dat haar kit ganken erg lastig maakt.

Ik hoop het iig.
Jasper 99 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:36:

Maar als je kijkt naar de units :P die je noemt komen die bans veel meer voor uit het feit dat deze champs de huidige manier van spelen verstoren in de zin dat ze of een hele sterke laning fase hebben die ze eigenlijk niet kunnen verliezen of juist een lane bijna automatisch kunnen laten verliezen. Shen is imo ook zo'n voorbeeld.

Die bans komen dus veel meer voort uit de huidige meta (ik gebruik hier dat woord niet graag maar bij gebrek aan beter) dan door de individuele capaciteiten van deze champs. In mijn ogen dus nog steeds allemaal niet OP alleen heel sterk in het vervullen van hun rol in de huidige populaire team comps en speelstijlen.
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:38:
+ Olaf zn passive
Zeker. En wat dacht je van Trynd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
Jasper 99 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:46:
[...]
Shaco is voor top en mid gewoon echt een ramp je kan nooit over extended zijn je leeft altijd in angst :P
Dat is dus niet waar, 1 pink ward midden in je lane lost dit probleem op, aan de andere kant kan je inderdaad ook 'safe' spelen onder je toren waar je relatief veilig bent. het is dan aan de jungler van jouw team on hun top/mid te slopen samen met jou.

Probleem met shaco is dat veel mensen hem lastig vinden echter hij is ZOOO makkelijk te counteren, en late game is hij zo verschrikkelijk waardeloos.

Ik heb al in een aantal games gezeten waarbij de shaco van de vijand gewoon niks kreeg, door goede wards te plaatsen etc. zit je gewoon in mid/late game met een 2/4/0 shaco bij wijze van.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
DrFlash schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:50:
[...]

Dat is dus niet waar, 1 pink ward midden in je lane lost dit probleem op, aan de andere kant kan je inderdaad ook 'safe' spelen onder je toren waar je relatief veilig bent. het is dan aan de jungler van jouw team on hun top/mid te slopen samen met jou.

Probleem met shaco is dat veel mensen hem lastig vinden echter hij is ZOOO makkelijk te counteren, en late game is hij zo verschrikkelijk waardeloos.

Ik heb al in een aantal games gezeten waarbij de shaco van de vijand gewoon niks kreeg, door goede wards te plaatsen etc. zit je gewoon in mid/late game met een 2/4/0 shaco bij wijze van.
Nee goede shaco spelers zijn niet makkelijk te counteren, een pink ward is prima maar kost veel en kan pas als je terug bent gegaan. Spelers communiceren hopenlijk en callen een pink ward, dan komt shaco gewoon even niet of via andere bushes of alsnog als hij overextend ziet. Het probleem is meer de mental block die je krijgt van shaco. Maar klopt een slechte speler op shaco is een lachertje.

Probleem met morgana vind ik dat iedereen moet rennen als ze haar zien ze kan zelf spellshielden en dan haar ult en dan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Probleem met shaco is dat ik mijn solo que teamgenoten niet vertrouw en ze al te vaak een shaco laten snowballen.
Jasper 99 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:54:
[...]

Nee goede shaco spelers zijn niet makkelijk te counteren, een pink ward is prima maar kost veel en kan pas als je terug bent gegaan. Spelers communiceren hopenlijk en callen een pink ward, dan komt shaco gewoon even niet of via andere bushes of alsnog als hij overextend ziet. Het probleem is meer de mental block die je krijgt van shaco. Maar klopt een slechte speler op shaco is een lachertje.

Probleem met morgana vind ik dat iedereen moet rennen als ze haar zien ze kan zelf spellshielden en dan haar ult en dan....
Ik moest laatst met ryze top ipv mid tegen een warwick top en een shaco jungle. Alleen al de gedachte dat er een shaco was zorgde ervoor dat ik zeer passief speelde. En toen onverhoeds de turret en lane zo uitkwam dat ik meer minions had dan hem stopte ww met last hitten zodat de lane wel gepushed moest worden.
Top is echt geen lekkere positie voor ryze de afstand tussen het midden van de minions en de turret is zo groot.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2012 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chronos
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 10:53
[...]

Het punt is dat die wards geld kosten, wat een nadeel is waarvan je teamgenoten gebruiken zouden moeten maken. Ben het verder wel met je eens hoor dat het een vrij useless champ is, maar eerste lvls is hij echt klote, als je team daar gebruik van kan maken hoeft hij late game niet sterk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:49:
[...]

Zeker. En wat dacht je van Trynd?
oh my fluffy malzadick with his voidpenis
daar zit iets in maar voor 3300gold misschien toch liever een bloodthirster waar je niet alle stacks meer van kwijt bent

ik denk trouwens dat die luttele procentjes op lifesteal niet zo'n groot verschil gaan maken, als ad carry zal je nog steeds ff klein campje kunnen doen en fullhealth er terug uit komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Als je eerste paar levels passief speelt moet het goed komen...

En als je tegenstander in de lane goed in de gaten houd zie je vanzelf of er een gank komt je of nee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja en als dan ook nog eens sommige spelers een oracle kopen op een AD carry puur omdat shaco af en toe irritant is.. (op 8 minuten in-game al gezien!)
Dan snowballt je hele team..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:54:
[...]

Probleem met shaco is dat ik mijn solo que teamgenoten niet vertrouw en ze al te vaak een shaco laten snowballen.
Dit is zeker waar, en ook de reden dat ik em ban. Mensen in solo queue vinden het al lastig om een normale ward te plaatsen in hun top/mid lane ik als bot lane durf zelfs nog een ward te kopen ondanks dat ik geen support ben. als ik toch uit de lane ben en support houd m'n lane vast koop ik wel een ward zodat we vision hebben. Maar je hebt gewoon gelijk gaat vooral om de andere mensen die ik niet vertrouw.
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:57:
Tja en als dan ook nog eens sommige spelers een oracle kopen op een AD carry puur omdat shaco af en toe irritant is.. (op 8 minuten in-game al gezien!)
Dan snowballt je hele team..
Heb ik ook ooit wel eens gedaan, maar dan niet op AD maar op mid (ryze) als je dan toch het gold uit moet geven aan pink wards, kan je als je wat meer gold heb net zo goed een oracles kopen, scheelt je uiteindelijk weer geld als je niet dood gaat.

[ Voor 29% gewijzigd door DrFlash op 20-03-2012 10:59 ]

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:02

Flapmo

and back is gigi!

Veel misbruik van termen waardoor er verwarring ontstaat. Laten we even wat rechtzetten:
Edit: Het is een sleeping champ, zoals malphite, hard counter champ, maakt niet uit wie je voor je hebt.
Sleeping champs term was voor champs die OP of viable waren maar nu UP zijn en dus niet meer gespeeld worden momenteel (maar vroeger wel veel). Dat betekend dat sleeping champs zijn per definitie niet OP zijn dus (maar wel geweest kunnen zijn in het verleden). Het zou raar zijn om een champ nooit te picken (hence the name sleeping champ) als hij OP is :).
sleeping champ, zoals malphite, hard counter champ, maakt niet uit wie je voor je hebt.
Sleeping champ heeft weinig te maken met hard counter champ. Een hard counter champ is ook geen champ die goed is no matter wie er voor je staat. Hard counter betekend gewoon dat je tov een andere champ die champ in elke situatie de baas bent (en dus normaal gezien altijd je lane / fight wint).

We mogen niet op de man spelen, maar we mogen wel gewoon reageren op een post die vol foutieve informatie staat.

Zo, en weer door naar Lulu :). I like her!

//edit woeps zie dat we al een page verder zijn :(

[ Voor 7% gewijzigd door Flapmo op 20-03-2012 11:06 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
eigenlijk als er een vijandelijk shaco jungler is is dit de beste route om te kunnen volgen :)

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/lAk8

die witte plek op de map is een bosje waar shaco veel gaat campen en boxjes zetten om dan je te killen en met je blue buuf ervandoor te gaan

blauwe lijntjes zijn gank mogelijkheden
zwarte lijntjes zijn voor counter-jungle
rode lijntjes zijn jungle routes

de route begint bij de blue buff :D
en ja ik weet het PAINT maar ik ben op werk dus het moest snel snel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Flapmo bedankt voor de uitgebreide uitleg :)

@Dronkendemoon Kunst is ook niet mooi ;) goed gedaan.
Edit: een stealth jump via drake zou nog sneller zijn denk je ook niet?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2012 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:31:
eigenlijk als er een vijandelijk shaco jungler is is dit de beste route om te kunnen volgen :)

[afbeelding]

die witte plek op de map is een bosje waar shaco veel gaat campen en boxjes zetten om dan je te killen en met je blue buuf ervandoor te gaan

blauwe lijntjes zijn gank mogelijkheden
zwarte lijntjes zijn voor counter-jungle
rode lijntjes zijn jungle routes

de route begint bij de blue buff :D
en ja ik weet het PAINT maar ik ben op werk dus het moest snel snel :+
Nice original content. Ben zelf geen jungler maar dit is wel een goede om te onthouden voor iemand anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:42:
Edit: een stealth jump via drake zou nog sneller zijn denk je ook niet?
het gaat over junglen tegen een shaco jungler
niet als een shaco jungler want dan zou je jungle patroon er toch wel wat anders uit zien
het is een truukje dat ik wel al meer heb zien doen
JITBS aan enemy wraiths in bush stacken zodat eenmaal ze blue en wolves hebben gedaan, low health op je boxes lopen en dan ga je als shaco gaan lopen met easy FB + hun blue
meh beetje lame maar werkt 75% vd keren op low elo
drunken zn weg zou dat indd omzeilen
maar dat toont het probleem van shaco aan, als hij dat niet doet en iets anders heb jij je wel aangepast aan hem en verlies je wel wat tijd early in de jungle nuja beter dan FB geven, voor hetzelfde geld doet ie jouw red en gaat ie gaan ganken

vind ik trouwens als jungler nog altijd goeie openingsmove en dat is beginnen aan hun red
dat vind hun jungler meestal niet zo leuk

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2012 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps, mijn fout!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Laatst online: 20-08 17:30
Even een vraagje over KS... Ik stond gisteren samen met Ezreal op top en vanaf de eerste champ die we samen sloopte liep die te zeuren dat ik aan het KSén was.. Zelfs toen ik een tegenstander solo al tot 25% had en hij erbij sprong liep die te zeuren dat ik aan het KS'en was....

Ook toen hij nog 5% health had en hij achter na gezeten werd door een tegenstander en ik hem 'redde' door die champ te stunnen met death gaze (en hij dus ook meteen dood was), zat ie 'stop KS'ing' te spammen over de chat..

Moet ik dan echt niks gaan doen zodat Ezreal misschien wel/misschien niet zijn kill neemt of wachten tot ie dood is?.. Of slopen jullie de tegenstander ook gewoon zodra je de kans krijgt?

Zelf maak ik me er nooit zo druk om, maar ik merk dat net zoals die Ezreal mensen liever zelf doodgaan (met de kans op een kill) dan dat ze geholpen worden :s....

Uit eindelijk ben ik gewoon gaan roamen/ganken in mid en bot omdat we de turret van hun zeer snel neer hadden..

Maar het lijkt wel hoe hoger level ik kom des te meer ik gezeik heb om niets (naar mijn idee), maarja ik ben nog nieuw bij lol dus misschien zie ik het wel helemaal verkeerd........

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhmmie schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:13:
Even een vraagje over KS... Ik stond gisteren samen met Ezreal op top en vanaf de eerste champ die we samen sloopte liep die te zeuren dat ik aan het KSén was.. Zelfs toen ik een tegenstander solo al tot 25% had en hij erbij sprong liep die te zeuren dat ik aan het KS'en was....

Ook toen hij nog 5% health had en hij achter na gezeten werd door een tegenstander en ik hem 'redde' door die champ te stunnen met death gaze (en hij dus ook meteen dood was), zat ie 'stop KS'ing' te spammen over de chat..
Het is een teamgame, dus gewoon aanvallen etc.
Trollers zoals hij moet je gewoon gaan muten, heb je er geen last meer van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 16:23
Mwa, eigenlijk bestaat er niet zoiets als een KS in LoL gezien het een team game is, alleen sommige mensen snappen dat niet helemaal en gaan gelijk zeuren.

Ik kan er ook wel eens boos om worden, maar dan moet ik hem echt gewoon compleet afgemaakt hebben en dat er dan gewoon iemand last hit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje

Moet ik dan echt niks gaan doen zodat Ezreal misschien wel/misschien niet zijn kill neemt of wachten tot ie dood is?.. Of slopen jullie de tegenstander ook gewoon zodra je de kans krijgt?

Zelf maak ik me er nooit zo druk om, maar ik merk dat net zoals die Ezreal mensen liever zelf doodgaan (met de kans op een kill) dan dat ze geholpen worden :s....

Uit eindelijk ben ik gewoon gaan roamen/ganken in mid en bot omdat we de turret van hun zeer snel neer hadden..

Maar het lijkt wel hoe hoger level ik kom des te meer ik gezeik heb om niets (naar mijn idee), maarja ik ben nog nieuw bij lol dus misschien zie ik het wel helemaal verkeerd........
Dat is gewoon een kindje die loopt te klagen...

Daar is maar 1 oplossing voor Negeren.

Er zijn soms momenten dat er echt gekillsteald wordt maar soms is het gewoon gejank..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou me er niet al te druk om maken totdat je ranked speelt. Of met vrienden.
Het idee van de bot lane is dat er een dps is en een slaaf. De slaaf doet alles voor zijn dps dus ook kills op een presenteerblaadje brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Heb gister iets gezien wat ik echt niet had verwacht, enemy team had soraka, en die stond ineens tegenover me op top. Keek naar zn start item: Doran's ring! Ap Soraka dus, want hij begon al met zn Q te spammen en dat deed toch best zeer, hij kon me zelfs onder me tower raken zonder dat die werd geraakt door me toren. Toen ik beetje low was kwam die ineens op me af en BAM Ignite op me en Soraka liep weg met First Blood... was toch wel ff verbaasd :O

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb weer een verlichtend moment gehad met ryze play. Voordat de game start vraag ik de jungler om mijn lane niet te ganken totdat ik een keer terug ben gegaan en een tear heb rond lvl 4/5.

Early ganks vielen voor mij altijd nadelig uit als ryze zijnde. Ik burste mijn mana erdoorheen in damage die toch weer terug gesustained word (pots en abilities). Waardoor ik aan het einde van een gank zonder mana zat en een gepushde lane en een lage cs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Ik had gisteren Jarvan top, kom ik tegen een mordekaiser.... COMPLEET weggespeeld, niet normaal, ik heb me nog nooit zo geschaamd denk ik :+

Maar wat een damage komt daar vanaf zeg, echt een beest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Cow
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-09 18:23
Ben lvl23 en ik heb maak dat soort mensen nog altijd mee. Gewoon negeren en je ding doen, het is andere verhaal als je support bent tenzij je echt geen andere keuze hebt. Om trade kill te voorkomen of "de 1hp tegenstander" die bijna safe by tower is en je AD carry is zelf low hp en geen turret hit kan veroorloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
@uhmmie

als ik AD-C of AP-C ben (bot of mid) dan pak ik zoveel mogelijk kills waar mogelijk. de andere rollen (solo top/jungler/support) probeer ik de kills over te laten aan m'n teams AD-C of AP-C waar mogelijk, als je de kans hebt om de kill te pakken en daarmee iemand te redden of de kill te pakken als iemand anders het niet kan uiteraard altijd doen.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Uhmmie Jij bent ranged carry, vind dat je zoiezo meer recht hebt op de volledige kill dan op een assist :)
Gewoon tab -> ignore button, problem solved.

@Xevoo Morde is lastig om tegen je te hebben omdat zijn E moeilijk te ontwijken is.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2012 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:23:
@Uhmmie Jij bent ranged carry, vind dat je zoiezo meer recht hebt op de volledige kill dan op een assist :)
Gewoon tab -> ignore button, problem solved.
volgens mij was Uhmmie in dit geval sion, en stond hij met Ezrael in lane.
Ik stond gisteren samen met Ezreal op top
ik hem 'redde' door die champ te stunnen met death gaze

[ Voor 16% gewijzigd door DrFlash op 20-03-2012 12:25 ]

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrFlash schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:24:
[...]

Op top. Dus alle meta was al de deur uitgegooid. In normals mensen die zeuren gewoon muten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Right :P Hmm, nja dan is het een kwestie van moge de beste damage dealer winnen, snap wel dat hij graag meer kills had willen hebben omdat hij anders useless is.
Hij had zoiezo geen recht om te zaniken, mocht blij zijn dat de lane uiteindelijk nog hard gewonnen was en dat er kills gepakt werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Laatst online: 20-08 17:30
DrFlash schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:24:
[...]

Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:25:
[...]

Op top. Dus alle meta was al de deur uitgegooid. In normals mensen die zeuren gewoon muten.
Ik zat idd in een AD Sion build.. Geen idee wat voor een build die Ezrael had.

Welke role valt AD Sion dan onder?

Ik probeer meestal Solo Top als we een jungler hebben.

Maar ik ben pas 3 a 4 weken terug begonnen.. Ik lees al veel etc.. Maar ik zal vast nog wel bepaalde dingen niet weten/doorhebben.. Dus tips zijn altijd welkom. Maar jullie vinden dat AD Sion dus niet solo top thuis hoort?

[ Voor 16% gewijzigd door Uhmmie op 20-03-2012 12:32 ]

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:25:
[...]

Meta bestaat niet in low lvl games, tenzij je een hoge hidden elo gaat krijgen en tussen allemaal andere smurfs komt. Maar low lvl junglen is vooral lastig.

@hierboven: ik vind dat ALS je AD sion speelt solo top en jungle de enige plekken zijn waar hji tot zijn recht komt.

[ Voor 13% gewijzigd door Vicarious op 20-03-2012 12:37 ]

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon kills pakken als je er niet zeker van bent dat je teammate hem wel kan krijgen of als je denk dat hij dood gaat

Soms heb je wel matches waar een persoon ALLE kills pakt. Gewoon even vertellen dat je team er niets aan heeft als een persoon 15/3/2 staat en de rest 1/4/10, veel mensen kijken alleen naar hun eigen score en vergeten het team te feeden. Wat ik ook vaak zie is dat als mijn jungler/support een kill pakt dat ze dan gelijk sorry zeggen (bang dat ik een ragekid ben, het een KS vind en afk ga ofzo) vertel ik ze altijd dat het niet uit maakt. Beter een kill en assist als alleen een kill (meer gold met K+A) en een support met een kill kan mooi wards/support items kopen

Gisteren trouwens nog een mooie ranked game gehad waarbij bot lane compleet weggeveegd werd (ik graves)

op 30 min dacht enemy ezreal: ik ga wel even soraka killen. Resultaat, een dode ez en een soraka die niet meer bij kwam van het lachen, silence to stronk xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhmmie schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:27:
[...]

Welke role valt AD Sion dan onder?
Tanky DPS. Top/Jungle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb niet echt het idee dat lulu een hele goede support champ wordt. Maar we zullen zien.
Weinig mogelijkheden om je carry echt te beschermen. Lijkt mij ook niet heel geweldig in lane. Verder vind ik haar ook een slecht passive hebben. Maar we zullen zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:58:
Ik heb niet echt het idee dat lulu een hele goede support champ wordt. Maar we zullen zien.
Weinig mogelijkheden om je carry echt te beschermen. Lijkt mij ook niet heel geweldig in lane. Verder vind ik haar ook een slecht passive hebben. Maar we zullen zien ;)
Ik vind een speedup, damage buff, health buff en de mogelijkheid om de vijandelijke carry in ongedierte veranderen toch een vrij uitgebreide kit om iemand mee te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:08
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:58:
Is ook niet nodig, je moet gewoon gewoon boots + 3 pots beginnen, beetje passive spelen en er dan in 1 keer in gaan. Kijk maar naar leona, ook een erg sterke support zonder een ability om je carry te helpen. Lulu heeft ook nog eens steroids + movement speed.

Ik denk dat het een erg leuke support word. Eentje die ik zelfs nog graag zou spelen.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zitten inderdaad wel degelijk genoeg life savers op Lulu om goed de rol te kunnen vervullen.

Over het kill stealen; Alleen Wagori maakt een goed punt. Iemand die alle kills pakt is voor een team niet goed. Voor de rest staat kill stealen niet. Als iemand KS roept, moet je maar denken ks=kill secured.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:59:
[...]

Ik vind een speedup, damage buff, health buff en de mogelijk om de vijandelijke carry in ongedierte veranderen toch een vrij uitgebreide kit om iemand mee te helpen.
Een AP buff heb je weinig aan als AD carry
Useless passive
Geen heal

Ik gok dat zij zich niet kan meten met Sona, Soraka, Janna.
Maar lijkt mij wel leuk om te spelen

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2012 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:02:
[...]

Useless passive
Geen heal

Dan lane je met een AD die ook profiteert van AP zoals Corki ofzo, of je lanet vrolijk met een AP en stuurt je AD carry mid :P

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het biedt in iedergeval meer opties voor botlane. Je kan nu je AP carry bot zetten, en je AD carry mid. Uiterarad geld dit alleen voor sommige teamcomps. Maar het kán!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:02:
[...]

Useless passive
Geen heal

Janna heeft ook geen heal. En die damage buff is als je Pix aan een ally hangt (je passive dus), die krijgen dan Pix's extra damage erbij. Ziet er zeker niet nutteloos uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan heb je Ap carry tegen ad carry mid. Early en midgame is een ap veel sterker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:04:
[...]

Janna heeft ook geen heal. En die damage buff is als je Pix aan een ally hangt (je passive dus), die krijgen dan Pix's extra damage erbij. Ziet er zeker niet nutteloos uit.
Janna heeft een heal. en een shield ability wat voor extra hp zorgt + meer damage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoMiNaTiOnZ
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-02 14:18
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:05:
dan heb je Ap carry tegen ad carry mid. Early en midgame is een ap veel sterker
nou bij mij niet hoor, met caitlyn mid tegen brand. Heb nog nooit zo simpel mijn lane gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoMiNaTiOnZ schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:08:
[...]

nou bij mij niet hoor, met caitlyn mid tegen brand. Heb nog nooit zo simpel mijn lane gewonnen.
Zou natuurlijk een uitzondering kunnen zijn. Pas speelde ik vlad tegen ashe mid. Dat was een vrij easy win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:06:
[...]

Janna heeft een heal. en een shield ability wat voor extra hp zorgt + meer damage
Die heal is nu niet echt iets wat je carry gaat blijven sustainen. Het is clutch CC en heal. Overigens, Lulu geeft met haar ult 600HP. Lijkt mij toch een heal. Janna geeft een shield en AD, jij geeft als Lulu extra on-hit door Pix en verandert de enemy carry in een beestje. Wat ze dus tegenhoud om damage te doen op de carry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Nu ik Lulu wat heb laten bezinken is het wel een support champ die in de nieuwe visie van Riot past. Dat het speel meer actief moet worden en minder saaie farmfest en turtle wait game zeg maar.

Als ze Lulu een heal geven betekent dat je met deze champ weer onder toren kan turtle spelen. Nu, is het meer agressief en dat is volgens mij waar Riot naar toe wil/wou.

Ga deze champ sowieso halen. Lijkt mij leuk je auto attack buff op een ranged AD te casten me 2.0 attack speed. Minigun animatie dan? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

Het zal wel geniaal worden met as vayne en as kogmaw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nutral schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:19:
Het zal wel geniaal worden met as vayne en as kogmaw :P
Vraag me af of Pix activeert op on-hit skills zoals Parrrley, Mystic Shot en Bladesurge. Zou wel leuke harass zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
oowja er was een korte discussie over fiora deze ochtend en fiora is DE perfecte counter voor gangplank solotop
elke parley gewoon parry doen :) GP useless now >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:20:
[...]
Vraag me af of Pix activeert op on-hit skills zoals Parrrley, Mystic Shot en Bladesurge. Zou wel leuke harass zijn.
Lijkt me nog leuker als Pix attacks on-hit effects kunnen hebben. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:37:
Gewoon kills pakken als je er niet zeker van bent dat je teammate hem wel kan krijgen of als je denk dat hij dood gaat

Soms heb je wel matches waar een persoon ALLE kills pakt. Gewoon even vertellen dat je team er niets aan heeft als een persoon 15/3/2 staat en de rest 1/4/10,
Nog erger een shaco of leblanc die 15/10 staat terwijl de rest rustig aan doet. Dan zit je dus te vechten tegen een gebalanceerd fed team terwijl leblanc raged dat hij de beste is.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2012 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreanor schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:41:
[...]

Lijkt me nog leuker als Pix attacks on-hit effects kunnen hebben. })
Nee, zo werken ze dan weer niet. Onbeinvloed door de stats/items van de champ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:49:
[...]

Nog erger een shaco of leblanc die 15/10 staat terwijl de rest rustig aan doet. Dan zit je dus te vechten tegen een gebalanceerd fed team terwijl leblanc raged dat hij de beste is.
In dat geval moet je het als tegenstander gewoon uitzingen tot endgame en ze daarin slopen. als ze tussendoor ongeduldig worden kan je er waarschijnlijk nog wel wat pakken die alleen lopen.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=1929503

Helaas, kunnen we dus niet met Cho'Zilla rondlopen in combinatie met Lulu's ult, zat ik eigenlijk wel op te hopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:54:

Helaas, kunnen we dus niet met Cho'Zilla rondlopen in combinatie met Lulu's ult, zat ik eigenlijk wel op te hopen :(
Hoevaak heb je Surge op Cho? Lulu's ult vervangt dat dan toch prima?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:05:
[...]

Hoevaak heb je Surge op Cho? Lulu's ult vervangt dat dan toch prima?
Klopt, heb nooit surge op Cho, (en speel eigenlijk ook nooit met Cho op dominion), maar goed, het ging meer om het idee. Zoveel mogelijk size buffs scoren en dan het halve beeldscherm in beslag nemen (vooral als je leest dat naut met buffs groter is bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:54:

lolled. Van mij mogen ze op 1 april die size limit wel een dagje weglaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:11:
[...]

lolled. Van mij mogen ze op 1 april die size limit wel een dagje weglaten.
Ojo 1 april !

Vorig jaar kwam lee sin net uit en hadden ze zijn champion spotlight vrij grappig opgevat. Benieuwd wat het dit jaar wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:17:
[...]

Ojo 1 april !

Vorig jaar kwam lee sin net uit en hadden ze zijn champion spotlight vrij grappig opgevat. Benieuwd wat het dit jaar wordt :)
^
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=i3DWCGs3Tl8]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Wat een stilte naar de 1 april grap met Lee Sin ...
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:51:
[...]

Nee, zo werken ze dan weer niet. Onbeinvloed door de stats/items van de champ.
Weet ik, maar hoe awesome (en overpowered) zou het zijn als dat wel zo was. Dan bouw je Lulu met on hit items. 8)

Elke auto attack met drie Pix attacks die alle drie on hit effects hebben. Je on hit damage is dan 4x zo groot en dan 2.2 attacks per seconden elk met 3 extra Pix attacks.

...

Ow man })

Zou thornmail dit nog kunnen counteren? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On-hit is meestal bonus magic damage, thornmail gaat hier niet veel tegen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorig jaar tripte ik hem hard door die lee sin video, was helemaal het besef van 1 april kwijt, nu ben ik voorbereid :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cvan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-05 20:59
Heb zojuist mijn normal elo opgezocht met die nieuwe profile app.

1839 normal elo.
Heb verder nog wat andere tweakers opgezocht, wel leuk om te zien :)

Als je er ook achter wil komen:
http://www.reddit.com/r/l...d_keep_your_match/c42p6i6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Cvan schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:34:

1839 normal elo.

toevallig bij mij ook gedaan ? :P ben op werk kan dit nu niet doen :D
EUW drunkendemon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:36:
[...]

EUW drunkendemon
De service was een poc. Het is nu afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cvan
Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:36:
[...]

EUW drunkendemon
[2012-03-20 15:41:23] Connecting to server...
Successfully connected to the server
> profile drunkendemon
Name: Drunkendemon
Account ID: 22249792
Summoner level: 30
Unranked Summoner's Rift: 1193, 306 W - 307 L (-1), left 34 games
Ranked Summoner's Rift (solo): 0 (top 1296), 63 W - 78 L (-15), left 4 games
Unranked Dominion: 1247 (top 1402), 55 W - 53 L (+2)
>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Oeh oeh Swanfield pwitty plzzzzzz also at work :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Het klopt toch dat hij alleen je laatste paar matches pakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cvan
Swanfield schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:47:
Oeh oeh Swanfield pwitty plzzzzzz also at work :)
> profile swanfield
Name: Swanfield
Account ID: 26275873
Unranked Summoner's Rift: 1204, 212 W - 204 L (+8)
Unranked Dominion: 1166 (top 1235), 9 W - 6 L (+3)
>

Ik ben geen personal elo opzoek-machine, dus de volgende zoekt zijn eigen elo maar met de link die ik eerder gaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Cvan schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:34:

1839 normal elo.

ik blijf maar error messages krijgen. Op het reddit topic zie ik verschillende posts over hoofdletters, dus ik heb daar ook aan zitten prutsen, maar niets werkt. Wat vul jij exact in om in te loggen?

Edit: nvm, 403 foutmelding is permission denied als ik het me goed herinner, m'n account is even gebanned.

[ Voor 8% gewijzigd door speedzor op 20-03-2012 15:52 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Cvan schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:43:
[...]

[2012-03-20 15:41:23] Connecting to server...
Successfully connected to the server
> profile drunkendemon
Name: Drunkendemon
Account ID: 22249792
Unranked Summoner's Rift: 1193, 306 W - 307 L (-1), left 34 games
Ranked Summoner's Rift (solo): 0 (top 1296), 63 W - 78 L (-15), left 4 games
Unranked Dominion: 1247 (top 1402), 55 W - 53 L (+2)
>
dam zo veel leaves xD ! mjah da was de begin periode en de telenet periode xD en een 10 tal FUCK-IT = ik stop ernee's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cvan
speedzor schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:50:
[...]

ik blijf maar error messages krijgen. Op het reddit topic zie ik verschillende posts over hoofdletters, dus ik heb daar ook aan zitten prutsen, maar niets werkt. Wat vul jij exact in om in te loggen?
Je account name zonder hoofdletters, je password zoals je hem in de LoL client ook gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Cvan schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:49:
[...]

> profile swanfield
Name: Swanfield
Account ID: 26275873
Unranked Summoner's Rift: 1204, 212 W - 204 L (+8)
Unranked Dominion: 1166 (top 1235), 9 W - 6 L (+3)
>

Ik ben geen personal elo opzoek-machine, dus de volgende zoekt zijn eigen elo maar met de link die ik eerder gaf :)
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

0 left :) 1204 is nog wel een beetje laag maar best wel redelijk toch?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Mmmh, ligt eraan.

Als jij gewoon lekker op je niveau zit is het prima.

Ik geloof (correct me if i am wrong) dat het gemiddelde hoger ligt... (1700?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu level 4 kan nog niet ranked doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Rendiertje schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:57:
Mmmh, ligt eraan.

In de ranked solo/duoqueue ladder is 1250 elo de top 25% van de ranked spelers. 1700 het gemiddelde in normals lijkt me dus maar wat sterk.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:58:
Ik ben nu level 4 kan nog niet ranked doen :P
Dat kan pas op Level 30.

En dat gaat nog wel een tijdje duren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rendiertje schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:59:
[...]

Dat kan pas op Level 30.

En dat gaat nog wel een tijdje duren ;)
Dat weet ik =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Zo geen zin om dat allemaal uit te voeren :')

Dan maar geen ELO weten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rendiertje schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:57:
Mmmh, ligt eraan.

Er is geen bekend gemiddelde van normal Elo. Het gemiddelde van ranked Elo ligt ergens tussen de 1000-1100
Pagina: 1 ... 57 ... 91 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.