[PC] League of Legends - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 56 ... 91 Laatste
Acties:
  • 175.663 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andere moba die ik speelde had een 'scenario' pve achtige omgeving. Dat was wel grappig gedaan. Voelde iets meer als een action rpg dan een moba. Maar het bracht een hoop spelers naar ze toe.
Dus ik snap het argument wel dat het indirect meer geld opbrengt.

Bugs oplossen in de client mag idd ook wel. Vind het raar dat ze de game zo pushen als e-sport dmv prijzen geld etc, maar blijkbaar weinig investeren in de algehele game ervaring..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuwe maps is een valide punt, hoeveel vrienden ik ik niet heb die vanaf het begin al zeiden altijd dezelfde kaart gaat wel vervelen

en persoonlijk zou ik een 1v1 en 2v2 ook wel heel leuk vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://lol.fanrealm.net

Net ontdekt, erg interessante website :)

Je pakt bijv een Nasus of Veigar, kan je gewoon het aantal stacks op je Q invullen

Edit: 2398 AP op Veigar hahaha, onmogelijke om te krijgen, maar niet onmogelijk in het spel :P Blijkbaar.

Je kan ook je runes builden en de IP costs zien.

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2012 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

psyy138 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:38:
[...]

nee maar het word zowiezo veel leuker als je iets met de game modes doen die in de custom games staan zoals aram
Dat zou zeker lollig zijn en dat kan ook zeker wel. :) Dat speelt zich tenminste op dezelfde map af.

Maar echt nieuwe maps is gewoon lastig voor de balance zolang ze niet champions kunnen laten verschillen tussen modes. En voor zover ik weet ligt daar geen prioriteit; het introduceert nieuwe complexiteit terwijl het weinig voor de core toevoegt. Nu ben ik geen MOBA kenner, maar een moba draait niet om legio verschillende maps; toch? Hoeveel maps had de originele Dota mod er? Hoeveel maps heeft HoN? Dota2? Het is misschien leuk om je mee te onderscheiden, maar daarvoor is het in mijn ogen geslaagde Dominion er al. :)
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:39:
[...]

Meer spel mogelijkheden maakt een spel interessanter en kan meer mensen trekken, dus meer geld.
Ik snap op zich waar je naartoe wilt, maar LoL is niet echt zo'n type spel. Als je LoL speelt, speel je een moba. En een moba draait om de exacte balance/gameplay op één map :) Je zou er een paar zieltjes mee kunnen winnen, maar ik denk echt niet zo veel meer dat dat de investering zou verantwoorden. LoL is al bijzonder groot. Misschien dat je mensen die gestopt zijn met LoL spelen er korstondig mee terug kunt halen; en misschien wat van kunt aanhouden. Maar ik vermoed dat dat een druppel op de gloeiende plaat is ;)

Naja, misschien doen ze het wel hoor (bovenstaande is mijn interpretatie, plus wat ik gelezen heb van de Reds); maar persoonlijk zie ik het niet gebeuren noch zie ik er de noodzaak van in. Het voegt in mijn ogen te weinig toe.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://s14.postimage.org/5l4or4ph9/veigar_2398_AP.jpg

Troll mode toggled on! 8)7

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2012 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:55:
[...]

Dat zou zeker lollig zijn en dat kan ook zeker wel. :) Dat speelt zich tenminste op dezelfde map af.

Maar echt nieuwe maps is gewoon lastig voor de balance zolang ze niet champions kunnen laten verschillen tussen modes. En voor zover ik weet ligt daar geen prioriteit; het introduceert nieuwe complexiteit terwijl het weinig voor de core toevoegt. Nu ben ik geen MOBA kenner, maar een moba draait niet om legio verschillende maps; toch? Hoeveel maps had de originele Dota mod er? Hoeveel maps heeft HoN? Dota2? Het is misschien leuk om je mee te onderscheiden, maar daarvoor is het in mijn ogen geslaagde Dominion er al. :)
Demigod had een tiental maps maja had ook een 20tal bugs waardoor het is afgevoerd en geen deftige support dus meerdere champs bleven uit
op zich was het wel een goed spel maar het is megahard geflopt
de graphics waren wel veel beter dan lol

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2012 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al voor TT lopen mensen te zeiken om game modes/maps en elke keer weer word een nieuwe map afgezeken. Ergo, mensen weten niet wat ze willen en moeten ophouden met zeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Guys, ben zojuist geinformeerd over een virus op de champ rotation site in de TS. Ik kan, met mijn stomme kop, beamen dat er idd een virus op de site zit (werk laptop dood). Stuur dit even snel met mijn tel. Zal later credits geven en de TS updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 10:17
Vraagjes over smartcasting aangezien ik het nog niet gebruik:

Is het aan te raden om het te leren? Hoeveel mensen hier gebruiken het, en maakt het vaak ook veel verschil?

Ik vraag dit omdat mij laatst werd aangeraden smart casting te leren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit er ook aan te denken om het standaard aan te zetten.
Het werkt eigenlijk zoals de flash spell. Als je op de f drukt, dan flash je naar / richting van je muis.

Als je dan een spell cast dmv q, dan vuur je gelijk je spell af in de richting van je muis. Is het een buff dan dien je je muis dus eerst boven je medespeler te houden, om vervolgens de knop in te drukken.

In theorie scheelt je dit dus een muisklik, wat kan helpen voor je reactie timing. Maargoed je moet het wel aanleren.

Ik ben af en toe nog mn muiscursor "kwijt" in teamfights, dat is voor mij de reden om hem nog niet aan te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DivineNL schreef op maandag 19 maart 2012 @ 17:10:

Is het aan te raden om het te leren? Hoeveel mensen hier gebruiken het, en maakt het vaak ook veel verschil?

Ik gebruik het op enkele champs. Het heeft op ranged AoEs nadeel zoals Veigar stun omdat de randen belangrijk zijn. Op Ez, Kennen en anderen met ranged skillshot projectiles is het wel nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Doe je het per game dan ook aanpassen bij champions waar het niet zo goed bij werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_De_Beer
  • Laatst online: 22-09 10:54

Smartcasting is echt enorm handig, het kost misschien 1 potje om er aan te wennen maar daarna scheelt het je echt veel tijd in je combos, en bijvoorbeeld op champs zoals ryze en cass is smart cast bijna onmisbaar. Gewoon proberen dus. Ik heb het standaard aan staan, en verander het praktisch nooit.

[ Voor 5% gewijzigd door Bas_De_Beer op 19-03-2012 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:44

Smartcast is op een aantal champions aan te raden ja. Ik gebruik het tegenwoordig op alle champions, aangezien ik niet meer gewend ben om te klikken.

Probeer het zou ik zeggen, vooral op active items is het handig en op champions waarbij je erg snel je combo wilt maken, zoals veigar of ryze.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Oke bedankt voor de tips, ga het nu eens uitproberen tegen bots met gragas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik persoonlijk kan niet meer zonder
maar na verschillende discussies is gebleken dat het een kwestie is van voorkeur
er zijn pro spelers die het gebruiken en er zijn er die het niet gebruiken

maar voor mij is zonder smartcast spelen alsof je zonder hotkeys speelt, er zit meer delay op wat je wilt doen
zolang je de range kent van je skills is het een voordeel, er bestaat een optie om de range te showen op smartcast maar dan verlies je weer het gemak van smartcast vind ik

mn vriendin speelt zonder en als ik op haar laptop speel moet ik het altijd weer aan zetten want het is gewoon niet te doen voor mij om zonder te spelen

voordeel:
op sommige champs is het super handig zoals leblanc je doet gewoon weqrf en je houdt je cursor boven de vijand zn hoofd en je hebt al je skills + ignite op zn kop gegooid in minder dan een halve seconde zonder dat je voor elke skill nog eens moet klikken om target te bevestigen dus daar win je toch wel enkele fracties van een seconde
nadeel:
je ziet de ranges niet van de truken, bij een nieuwe champion het dan ook best eens afzetten om de skills gewoon te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 17:20:
[...]

ik persoonlijk kan niet meer zonder
maar na verschillende discussies is gebleken dat het een kwestie is van voorkeur
er zijn pro spelers die het gebruiken en er zijn er die het niet gebruiken

maar voor mij is zonder smartcast spelen alsof je zonder hotkeys speelt, er zit meer delay op wat je wilt doen
zolang je de range kent van je skills is het een voordeel, er bestaat een optie om de range te showen op smartcast maar dan verlies je weer het gemak van smartcast vind ik

mn vriendin speelt zonder en als ik op haar laptop speel moet ik het altijd weer aan zetten want het is gewoon niet te doen voor mij om zonder te spelen

voordeel:
op sommige champs is het super handig zoals leblanc je doet gewoon weqrf en je houdt je cursor boven de vijand zn hoofd en je hebt al je skills + ignite op zn kop gegooid in minder dan een halve seconde zonder dat je voor elke skill nog eens moet klikken om target te bevestigen dus daar win je toch wel enkele fracties van een seconde
nadeel:
je ziet de ranges niet van de truken, bij een nieuwe champion het dan ook best eens afzetten om de skills gewoon te worden
Oke bedankt, ik ga er gewoon aan wennen dan als het zo veel scheelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had iemand toevallig gister die discussie gezien tussen Reginald en Dyrus/Xpecial op Dyrus z'n stream? Ugh gaat nergens over - 't zijn nog echt kinderen ook eigenlijk. Ze zijn nog ver van m5 verslaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2012 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
DivineNL schreef op maandag 19 maart 2012 @ 17:15:
Doe je het per game dan ook aanpassen bij champions waar het niet zo goed bij werkt?
Sinds ze Rumble zijn ult gefixed hebben werkt het goed op alle champs. Enige beperking ben je zelf als je de range of AoE van abilities niet kent.

Waar ik het vroeger nog per champ instelde smartcast ik nu alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DivineNL schreef op maandag 19 maart 2012 @ 17:15:
Ja. Op heel veel champions vind ik het eigenlijk vrij nutteloos. Ik snap ook niet zo goed waarom mensen spreken van tijdbesparing. Als jij op je Q drukt en tegelijkertijd klikt komt het er net zo snel uit. Ook is je range kunnen zien heel handig. Het is voor mij meer aanpassen op de kleine groep champs waar het wel bijzonder goed bij werkt.

Je gameplay hoeft er iig niet op vooruit te gaan. Er zijn veel "pros" die ook gewoon zonder doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 18:26:
Er zijn veel "pros" die ook gewoon zonder doen.
De meeste daarvan geven aan dat dit gewenning is en dat het wel degelijk beter zou zijn om over te stappen op smartcasting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op maandag 19 maart 2012 @ 18:26:
[...]

De meeste daarvan geven aan dat dit gewenning is en dat het wel degelijk beter zou zijn om over te stappen op smartcasting.
Ik zie er voor- en nadelen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) Kom hier ook maar eens posten, aangezien ik LoL al jaren speel en dota ook lang gespeeld heb.
Het is handig om je smartcast op 1/2/3/4 te zetten en je normale casts op QWER, als je ermee leert spelen is het superhandig, ik gebruik IIG normale cast bijna niet meer (Behalve op bepaalde heroes).

Je kan ook gewoon informatie aan nederlanders vragen hoor, zijn er genoeg, zijn zelfs NL-ers met 2000+ elo.
Ikzelf zit op de 1600 :( met zoveel trolls in het spel is het af en toe moelijk om games te winnen.
Kan er ook echt kwaad om worden.
Belangrijkste in dit spel is kennis en inzicht. Als je alle heroes kent (en hun spells/counters) heb je al een groot voordeel op je tegenstander.
Win/Lose its all determined at the start (Als elke lane gecounterpicked word verlies je zeker). Zo is het grappig hoe iedereen altijd zeurt over Kassadin/Ryze mid, terwijl ik mordekaiser pak, wat op me toetsenbord sla en pentakills haal :)(Uiteraard met smartcast :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Als ik mijn smartcast op 1234 zou zetten dan zou ik mijn items weer heel ergens anders op moeten zetten, daarom gaat dat niet door :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu gewend aan shift en dat werkt prima voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DevineNL, items op ZXCV? je hebt meestal maar 2-3 items met castable spell en je gebruikt ze minder dan je normale spells? IIG ik speel veel mordekaiser (met cooldowns van 8/20/5 sec) en dan is het handiger op die smartcasts te hebben daar waar je je vingers plaatst :P Maar ieder zijn eigen methode natuurlijk ;) Als je maar snel kan reageren met jouw key setup is het wel oké.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 18:34:
Zo is het grappig hoe iedereen altijd zeurt over Kassadin/Ryze mid, terwijl ik mordekaiser pak, wat op me toetsenbord sla en pentakills haal :)(Uiteraard met smartcast :P)
Kass en Ryze zijn vaak bans omdat Kass veel mids countered en Ryze weinig echte counters kent.

Mordekaiser is dat niet en kent meer zwakheden die te misbruiken zijn en veel meer counters (geen cc, early farm dependant, low early damage, items hardcounteren ult, gevoelig voor DOTs en ignite, gevoelig voor kiting, etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djengizz schreef op maandag 19 maart 2012 @ 19:23:
[...]

Kass en Ryze zijn vaak bans omdat Kass veel mids countered en Ryze weinig echte counters kent.

Mordekaiser is dat niet en kent meer zwakheden die te misbruiken zijn en veel meer counters (geen cc, early farm dependant, low early damage, items hardcounteren ult, gevoelig voor DOTs en ignite, gevoelig voor kiting, etc.).
Makkelijk te ganken ook vooral. Als jungler is het altijd weer smullen met een morde solo top. Met zijn abilities pusht hij onherroepelijk zijn lane en hij heeft geen escapes of speedbuffs. Heerlijk.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Idd, elke competente jungler weet dat je een morde lane vaak moet ganken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar komt ook wel bij dat Mordekaiser (vooral als je hem AP speelt) zeer intimiderend LIJKT door z'n shield, maar in feite vrij squishy is. Zeker voordat hij spellvamp haalt is het eigenlijk bijzonder simpel om hem neer te bursten. Daar komt inderdaad dan ook nog het feit bij dat hij geen escapemoves kent, en hij zeker niet flash / ghost kan doen om dat te compenseren (omdat hij ignite nodig heeft voor z'n ult + ignite combo). Daarom is het eigenlijk alleen een safe pick als je er zeker van bent dat je zowel toplane kan verwoesten, en daarbij dan ook de ganks van de jungle kan overleven. Dit komt eigenlijk best weinig voor, en daarom zou ik hem in MIJN team ook liever mid zien. Daar komen zijn talenten meer tot z'n recht, en is hij ook wat minder makkelijk kapot te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Vicarious Maar wel een ward bij tribush en river dus met je ganks schiet je niets op, zowieso starten met boots en ms runes zodat je 390 movespeed hebt bij aanvang, Menig jungler probeert te ganken maar ze verdoen alleen hun eigen tijd ;) Push de lane in 10 sec naar opposite turret zodat de ander slechter kan farmen en ga terug op eigen helft staan.
Nee dat trucje lukt niet bij iedereen ;) Maar met het mordekaiser voorbeeld wilde ik alleen duidelijk maken dat elke hero een counter-hero kent (Poppetjes die het makkelijk hebben tegen die hero), als je die weet, je weet hoe te lasthitten en je weet waar iedereen is op de map heb je 90% van de winst.
Dat zie je in High elo ook terug, ga maar eens een paar random queue high elo streams kijken.
Dood ga je meestal omdat je denkt dat iets mogelijk is maar dat het net niet is (greed is not good).

BTW, morde AP build is eigenlijk alleen mid, ik run hem flat armor/mres p lvl + 10 magic pen (+boots is 30, meeste squishies hebben maar 30 mres, zelfs op level 18.
AP heb je alleen nodig voor je WOTA zodat je je harass op kunt houden zonder er iets aan te doen, natuurlijk zijn er heros die morde 1o1 makkelijk pakken (Een garen b.v) maar dan kom je weer terug op dat counterpicken van mijn 1e post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 19:54:Maar wel een ward bij tribush en river dus met je ganks schiet je niets op, zowieso starten met boots en ms runes zodat je 390 movespeed hebt bij aanvang, Menig jungler probeert te ganken maar ze verdoen alleen hun eigen tijd ;)
Vandaar ook de populariteit van early oracle en junglers zoals rammus en shaco.
Ook vs gapclosers die via de lane ganken gaat dit niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 19:54:
@Vicarious Maar wel een ward bij tribush en river dus met je ganks schiet je niets op, zowieso starten met boots en ms runes zodat je 390 movespeed hebt bij aanvang, Menig jungler probeert te ganken maar ze verdoen alleen hun eigen tijd ;) Push de lane in 10 sec naar opposite turret zodat de ander slechter kan farmen en ga terug op eigen helft staan.
Nee dat trucje lukt niet bij iedereen ;) Maar met het mordekaiser voorbeeld wilde ik alleen duidelijk maken dat elke hero een counter-hero kent (Poppetjes die het makkelijk hebben tegen die hero), als je die weet, je weet hoe te lasthitten en je weet waar iedereen is op de map heb je 90% van de winst.
Dat zie je in High elo ook terug, ga maar eens een paar random queue high elo streams kijken.
Dood ga je meestal omdat je denkt dat iets mogelijk is maar dat het net niet is (greed is not good).

BTW, morde AP build is eigenlijk alleen mid, ik run hem flat armor/mres p lvl + 10 magic pen (+boots is 30, meeste squishies hebben maar 30 mres, zelfs op level 18.
AP heb je alleen nodig voor je WOTA zodat je je harass op kunt houden zonder er iets aan te doen, natuurlijk zijn er heros die morde 1o1 makkelijk pakken (Een garen b.v) maar dan kom je weer terug op dat counterpicken van mijn 1e post :)
Maar hoe speel jij dan Mord? Op tank? Dan kan je 'm gewoon rustig ignoren door z'n lack aan CC, en is hij dus eigenlijk ook niet zoveel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DivineNL schreef op maandag 19 maart 2012 @ 18:53:
Als ik mijn smartcast op 1234 zou zetten dan zou ik mijn items weer heel ergens anders op moeten zetten, daarom gaat dat niet door :P
Ik heb ook al heel lang alles op smartcasts. Alleen ik krijg maar niet het gevoel van sona's Q met smartcast. Mss moet ik schift q maar normal cast maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben maar weer eens begonnen met LoL @ Eu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Cow
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-09 18:23
De nieuwe champ rotation.

-Nocturn
-Ryze
-Malphite
-Miss Fortune
-Vayne
-Blitzcrank
-Orianna
-Sejuani
-Amummu
-Sona

Zijn flink wat champs die ik wil proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr_Cow schreef op maandag 19 maart 2012 @ 22:19:

-Nocturn
-Ryze
-Malphite
-Miss Fortune
-Vayne
-Blitzcrank
-Orianna
-Sejuani
-Amummu
-Sona

Champ rotation?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe snel ze draaien rond hun as

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 22:29:
[...]

Hoe snel ze draaien rond hun as
Oke =)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Ik merk de laatste tijd dat ik steeds vaker disconnects heb tijdens het spelen van LoL? Heb ik normaal nooit storing op het internet.. Ga ik LoL spelen en vaak binnen 1/2 potjes reset de modem zich? Vervolgens speel ik 2 uur langer geen lol en geen modem problemen.. Start ik Lol op en opnieuw binnen 1 a 2 potjes reset mijn modem zich weer (en vaak dan meteen 2 of 3 achter elkaar binnen de match).. Dit probleem is een week terug begonnen en UPC zegt dat het probleem niet bij hun ligt :S.

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhmmie schreef op maandag 19 maart 2012 @ 22:41:
Ik merk de laatste tijd dat ik steeds vaker disconnects heb tijdens het spelen van LoL? Heb ik normaal nooit storing op het internet.. Ga ik LoL spelen en vaak binnen 1/2 potjes reset de modem zich? Vervolgens speel ik 2 uur langer geen lol en geen modem problemen.. Start ik Lol op en opnieuw binnen 1 a 2 potjes reset mijn modem zich weer (en vaak dan meteen 2 of 3 achter elkaar binnen de match).. Dit probleem is een week terug begonnen en UPC zegt dat het probleem niet bij hun ligt :S.
Draadloos of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Nee gewoon via vaste kabel en de modem reset/crashed echt hard (2 lampjes knipperen, waarna alleen de stroom eraf halen en weer opzetten de modem aan de gang krijgt)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:09
Thomson TWG870U modem toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
http://static.ec.own3d.tv...edcfg/10955;autoPlay=true

Nhat nguyen speelt support ashe met tiamat en dorans stack in ranked.
Wat een baas support is hij toch.. Na zijn full AD soraka support nu dit.

Oh, en hij is featured streamer voor moest het iemand schelen :)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
spookz0r schreef op maandag 19 maart 2012 @ 23:23:
Thomson TWG870U modem toevallig?
Nee een Arris tm402b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Uhmmie

Hier ook veel problemen met disconnects door UPC. Hier denk de modem dat hij een router is en reset zichzelf (internet ip checks uitgevoerd op normale momenten en als hij reset)

gebeurt bij mij alleen random, niet alleen bij LoL

Heb al een nieuwe modem gehaald maar het helpt niet, donderdag komt er een monteur, als hij iets vind laat ik het je weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Nog eens over het smartcasten:

Het werkt echt wel beter dan gewoon, Heb het nu gespeeld met: Fiora, Maokai, Ahri en Gragas en nog geen game verloren en leuke scores gehad.

Kan natuurlijk ook aan de tegenstanders liggen maar goed :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DivineNL schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:06:
Nog eens over het smartcasten:

Het werkt echt wel beter dan gewoon, Heb het nu gespeeld met: Fiora, Maokai, Ahri en Gragas en nog geen game verloren en leuke scores gehad.

Kan natuurlijk ook aan de tegenstanders liggen maar goed :p
Het hangt er een beetje vanaf hoe vaak je een champion speelt lijkt me. Ik speel bijvoorbeeld nooit gragas dus zijn ult zou ik niet smartcasten dan. Gewoon omdat ik dan niet precies de range weet en je een ability die zo cruciaal is wel goed wilt raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:57:
[...]

Het hangt er een beetje vanaf hoe vaak je een champion speelt lijkt me. Ik speel bijvoorbeeld nooit gragas dus zijn ult zou ik niet smartcasten dan. Gewoon omdat ik dan niet precies de range weet en je een ability die zo cruciaal is wel goed wilt raken.
Ik smartcast geen enkele ult. Heb nog wel eens dikke vingers, dan zou ik hem per ongeluk casten. Voor die ene ability per minuut kan ik nog wel een keer extra klikken. Bovendien kun je zo beter richten.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
@UPC problemen lol, een vriend van mij heeft het ook. Hij dacht eerst dat het aan hem lag maar toen we daar op een lan zaten hadden we het allemaal. Met een time sync was het opgelost maar doodleuk daarna gewoon weer het probleem. Het was echter wel zo random dat iedere keer iemand anders van de lan gekicked werd. LoL biedt alleen de timesync oplossing en UPC zegt dat het allemaal prima is. Hij heeft een draadloze router. Ik heb een normale router van UPC en nog nooit problemen gehad.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
Dr_Cow schreef op maandag 19 maart 2012 @ 22:19:

-Nocturn
-Ryze
-Malphite
-Miss Fortune
-Vayne
-Blitzcrank
-Orianna
-Sejuani
-Amummu
-Sona

YUSH !
orriana wou ik altijd al eens uittesten :P
"Why are they running ?" :+

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orianna is OP, zeker met een void staff in late game, Q - W - R - E is zoiezo aoe 50% hp.
Daarnaast is het ook zeer machtig om ze allemaal heen en weer te zien vliegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Orianna is één van die champs die ik echt kan haten! Ik kan haar gewoon niet goed counteren en een maat van mij speelt haar meedogenloos goed. Je ziet haar niet vaak maar als je haar goed speelt dan own je dik.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. Ik heb echt een gruwelijke hekel aan het gebruik van OP
2. Oriana heb ik wel moeite mee. Die gekke bal ontwijken en haar chasen gaat wel eens verkeerd. Maar je ziet haar niet zo vaak en volgens mij zwakt ze ook af late game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Bij deze LULU champion spotlight :D

YouTube: Champion Spotlight - Lulu, the Fae Sorceress

[ Voor 25% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 20-03-2012 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 08:58:
2. Oriana heb ik wel moeite mee. Die gekke bal ontwijken en haar chasen gaat wel eens verkeerd. Maar je ziet haar niet zo vaak en volgens mij zwakt ze ook af late game.
Vooral als de champ in kwestie niet OP is
Je embed werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 08:58:
Niet echt, je kan namelijk minions waves even snel clearen als een karthus of een morde, dus dezelfde feed aanhouden.
Wat de core items zijn voor late game is de void staff + rabadon + Rylai (Meer door de passive dan de AP) en magic pen boots dan :).

En ze is gewoon OP :-) Simpelweg dat ze der bal kan gooien zonder even te moeten stil staan, gewoon alles kan while moving.
Daarnaast zijn haar auto attacks ook zeer leuk early game, beetje vayne effect.
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:03:
[...]
Vooral als de champ in kwestie niet OP is
Als jij er niet mee kunt spelen wilt niet zeggen dat ze niet OP is ;)
Edit: Het is een sleeping champ, zoals malphite, hard counter champ, maakt niet uit wie je voor je hebt.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2012 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Lulu ziet er echt heel leuk uit, denk dat ik ff wat RP aanschaf voor haar, kan ik direct ff champ erbij aanschaffen die ik al tijdje wil, Leona :D

Champ rotation is ook wel leuk, Sona, Blitzcrank en Amumu wil ik wel eens proberen :)

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chronos
  • Laatst online: 15-09 10:53
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:05:
[...]

Niet echt, je kan namelijk minions waves even snel clearen als een karthus of een morde, dus dezelfde feed aanhouden.
Wat de core items zijn voor late game is de void staff + rabadon + Rylai (Meer door de passive dan de AP) en magic pen boots dan :).

En ze is gewoon OP :-) Simpelweg dat ze der bal kan gooien zonder even te moeten stil staan, gewoon alles kan while moving.
Daarnaast zijn haar auto attacks ook zeer leuk early game, beetje vayne effect.

[...]

Als ze zo OP is waarom wordt ze dan nooit gebanned of gepickt in pro games ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chronos schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:08:
[...]
Als ze zo OP is waarom wordt ze dan nooit gebanned of gepickt in pro games ?
Edit: Het is een sleeping champ, zoals malphite, hard counter champ, maakt niet uit wie je voor je hebt.

Mijn edit was minder snel dan jou post :+

All I can say, try her en vergeet de void staff niet endgame, en continue farmen, 300 cs in 40-50 min

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2012 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-09 15:02
Weten jullie toevallig hoe je echt goed tegen Fiora kan spelen?

Heb nog al een disscusie met een maat, en we verschillen beetje wat we van Fiora vinden.

1. Ze kan met haar W veel blokken waar 4 sec. cooldown op zit.
2. Dubbele Lunge
3. Onzettend snel slaan (wat meer hero's hebben alleen heeft zijn als passive zieke Lifesteal)
4. Als ze haar Ulti aan zet is ze gewoon unhitalbe voor 10 sec.

Zijn weerwoord is dat als ze gefocust word dat ze dan snel down is, maar dat is elke hero...

Graag jullie meningen hierover...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Rendier, behandel hetzelfde als Sion kwa andere skills, echter haar ult is gewoon een pain the ass, gewoon een taunt nemen van een shen, galio of een rammus en hopen dat ze insta dood is.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2012 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Sion heeft een stun en geen lunge, als Sion in de buurt komt lopen en als teammate ben ik bijv. Vanye dan schiet ik hem weg, maar als Fiora lunged en meteen R drukt dan is je maatje nog steeds dood...

Maar je moet dus Taunten om haar Ulti te blocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Lulu gisteren even op de test server gespeeld :) Ik vind haar echt wel veel potentie hebben. Je heb heel veel mogelijkheden voor zowel je carry als voor je zelf. Daarnaast met W en E ben je bijna niet bij te benen :)

Qua damage e.d. heb AD en AP geprobeerd en AP is wel the way to go imo. Ulti kan end game echt wel ultiem zijn. Ik zou W en E snel maxen en daarna Q. R wanneer mogelijk uiteraard. Haar Q (schade) is wel nice maar je bent nu eenmaal support imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Rendiertje schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:14:
Weten jullie toevallig hoe je echt goed tegen Fiora kan spelen?

Heb nog al een disscusie met een maat, en we verschillen beetje wat we van Fiora vinden.

1. Ze kan met haar W veel blokken waar 4 sec. cooldown op zit.
2. Dubbele Lunge
3. Onzettend snel slaan (wat meer hero's hebben alleen heeft zijn als passive zieke Lifesteal)
4. Als ze haar Ulti aan zet is ze gewoon unhitalbe voor 10 sec.

Zijn weerwoord is dat als ze gefocust word dat ze dan snel down is, maar dat is elke hero...

Graag jullie meningen hierover...
ik gebruik gewoon een zhonia's hourglass :P
ze doet ulti ! ... welke ulti :+
en een vriend van mij doet dan een combinatie van armor en een thornmail als ze dan een ulti gaat doen op jou dan doet ze haarzelf meer pijn dan jou :P
ik heb al letterlijk fiora's suicide zien plegen op hem :P

HE kijk cho'gath :o fiora => ULTI

en dan cho gath
knockup silence OMNOMNOM
" an ennemy has been slain "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rendiertje schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:17:
Maar je moet dus Taunten om haar Ulti te blocken?
Goed timen ook nog, aangezien ze af en toe fysiek verdwijnt :P
Gewoon turret in flashen kan ook :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2012 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Thornmail doet toch alleen damage tegen Basic attacks?
Dus zoveel effect heeft het toch niet haar Ulti?

en ja als je haar focust met knock-up sillence + de omnomnomnom ulti dan heeft moet jemaar hopen dat haar maatjes niet komen...

Al hoewel Cho Gath toch wel wat hp heeft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ooit gezien dat een vayne fiora haar ult volledig stopte
fiora doet ult
vayne doet ult en tumble even invisi en ult van fiora stopt
2 sec later fiora dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:25:
ooit gezien dat een vayne fiora haar ult volledig stopte
fiora doet ult
vayne doet ult en tumble even invisi en ult van fiora stopt
2 sec later fiora dood
Dat doe ik ook vaak, ik speel vaak en graag met Vayne.

Maar er vanuit gaant dat er een teamfights is laat je je maatje vrijwel dood gaan als je invis word...

Maar Fiora Jungle is wel goed sterk moet ik zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Rendiertje schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:25:
Thornmail doet toch alleen damage tegen Basic attacks?
Dus zoveel effect heeft het toch niet haar Ulti?

en ja als je haar focust met knock-up sillence + de omnomnomnom ulti dan heeft moet jemaar hopen dat haar maatjes niet komen...

Al hoewel Cho Gath toch wel wat hp heeft :+
het rare is die fiora deed haar ulti op cho'gath full hp en ze kwam er 3/4 hp terug uit dus ik snapte het ook niet goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Is haar ulti dan gewoon basic attacks?

in een aparte vorm zeg maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rendiertje schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:27:
[...]

Dat doe ik ook vaak, ik speel vaak en graag met Vayne.

Maar er vanuit gaant dat er een teamfights is laat je je maatje vrijwel dood gaan als je invis word...

Maar Fiora Jungle is wel goed sterk moet ik zeggen...
Je maatje is er dan ook om jou in leven te houden. Je zou die vayne invisi spul ook halverwege de ult kunnen gebruiken? Dat je de damage wat verdeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:29:
[...]

Je maatje is er dan ook om jou in leven te houden. Je zou die vayne invisi spul ook halverwege de ult kunnen gebruiken? Dat je de damage wat verdeelt.
Dat deed ik ook maar ze was gewoon zo sterk dat ze me maatje killde en ik killde haar bijna, omdat er toen net een maatje terug kwam en ik moest back off...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Rendiertje schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:29:

ik snap het ook niet laten we dit aan de iets slimmere mensen vragen hier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Kan er prima mee spelen, ze is simpelweg niet overpowered. Die term "sleeping" champion is ook onzin overigens. Ik wil graag geloven dat jij geheime super-OP champs hebt gevonden waar alleen jij vanaf weet, maar dat is natuurlijk niet zo.
Rendiertje schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:29:

Haar ulti zijn physical skillshots die on-hit effects toepast. Bijvoorbeeld de passive van Wit's End, Lifesteal etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:32:
[...]
Kan er prima mee spelen, ze is simpelweg niet overpowered. Die term "sleeping" champion is ook onzin overigens. Ik wil graag geloven dat jij geheime super-OP champs hebt gevonden waar alleen jij vanaf weet, maar dat is natuurlijk niet zo.
Dit gedrag blijft me verbazen, maar goed ik ga je weer verder negeren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:32:
[...]

[...]

Haar ulti zijn physical skillshots die on-hit effects toepast. Bijvoorbeeld de passive van Wit's End, Lifesteal etc.
Hartelijk dan!

Ik wil niet trollen maar op mijn scherm staat er dit als ik wil posten:

Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.

Lijkt me een beetje gevalletje van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat erom dat je niet zomaar het woord Overpowered kan gebruiken zonder als een volslagen idioot over te komen. Overpowered betekent dat iets zo sterk is dat het de balans van de game verstoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
er is maar 1 iets overpowerd in League of Legends en dat ben IK :+
_/-\o_ all hail to the king _/-\o_
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:39:
Het gaat erom dat je niet zomaar het woord Overpowered kan gebruiken zonder als een volslagen idioot over te komen. Overpowered betekent dat iets zo sterk is dat het de balans van de game verstoord.
Je hebt een punt eigenlijk is op dit moment niks overpowerd :)
je kan alles counteren echt alles maarja dat kan je niet altijd op voorhand weten wat de vijand gaat doen dus in sommige gevallen komen sommige vijanden OP over maar zijn ze eigenlijk gewoon een counter op jou :)

[ Voor 74% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 20-03-2012 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:39:
Persoonlijk vind ik het heel moeilijk om tegen Fiora te spelen.
Ik heb al meerdere potjes verloren door alleen 1 Fiora die iedereen raped..

@Drunken ik ken maar 1 king en dat is de grote man met spieren en b*tches 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rendiertje schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:36:
[...]

Hartelijk dan!

Tja, zeg dat tegen meneer Exlaxl die dit soort gedrag blijft vertonen. Ik zei enkel dat mensen (algemeen) dingen te vaak OP noemen waar dit niet het geval is. Counter voor jouw favo champ != OP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 16:23
Ik vind dat Fiora erg veel weg heeft van Irelia met haar passive waarmee ze gewoon veel health terug krijgt. Haar ulti doet alleen een stuk meer damage en die lunge staat niet op CD als je minion / champ niet afmaakt... beetje verbeterde versie, zeker nu de nerf eraan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Rendiertje schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:36:

Je bedoeld zoals dit?
Ik begrijp de reactie van ItsNotRudy wel.

Exlaxl heeft de neiging stellingen hier te plaatsen die op zijn zachtst gezegd twijfelachtig zijn. Vervolgens verdedigt hij dezelfde stellingen met even twijfelachtige argumenten of kapt de discussie af en gaat flamen.

Kom op zeg: Orianna OP als je maar void bouwt? Kent geen counters? Sleeper champ zoals Malphite?
Ik weet niet eens waar ik moet beginnen om hier gaten in te schieten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fiora OP

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2012 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rendiertje schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:44:
[...]

Persoonlijk vind ik het heel moeilijk om tegen Fiora te spelen.
Ik heb al meerdere potjes verloren door alleen 1 Fiora die iedereen raped..
Volgens mij quote je verkeerd. Jij gebruikt het woord OP niet en het ging niet over fiora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
djengizz schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:45:
[...]

Je bedoeld zoals dit?

[...]

Ik begrijp de reactie van ItsNotRudy wel.

Exlaxl heeft de neiging stellingen hier te plaatsen die op zijn zachtst gezegd twijfelachtig zijn. Vervolgens verdedigt hij dezelfde stellingen met even twijfelachtige argumenten of kapt de discussie af en gaat flamen.

Kom op zeg: Orianna OP als je maar void bouwt? Kent geen counters? Sleeper champ zoals Malphite?
Ik weet niet eens waar ik moet beginnen om hier gaten in te schieten....
Kijk, als er al langere frustratie inzit is het toch ook mogelijk om Exlaxl er rechtstreeks op aan te spreken?

Straks wordt er weer 1-2 pagina's gepraat over niks...

En ik volg dit topic met een half oog dus zal zeker niet alles mee gekregen hebben, en ga ook zeker niet zeggen wie er gelijk heeft en wie niet.

Het enige wat ik probeer te voorkomen is een onderling gezeik in dit topic, ga elkaar dan lekker dood DM'en zodat andere mensen er geen last van hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
LOL xD
die is echt te grappig :P

[ Voor 74% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 20-03-2012 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rendiertje schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:48:
[...]

En ik volg dit topic met een half oog dus zal zeker niet alles mee gekregen hebben.
Gaarne dan ook geen commentaar leveren. Het begon als een globale discussie over dat de term "OP" te losjes gebruikt werd, daarna werd er door een zeker iemand op de man gespeeld. Ook kun jij als opmerkzame burger van GoT dan deze persoon een DM sturen dat dat niet de bedoeling is.

OT: Kan niet wachten om Lulu te spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2012 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 13:28

Dreanor

Joene

Sorry maar Orianna is niet OP en ook geen secret sleeping champ (is dat iets nieuws trouwens?).

Ze was erg sterk, maar sinds haar nerf is ze echt niet OP. Sinds haar nerf zie je haar ineens ook nauwelijkst meer.

Als je ziet dat je tegenover een Orianna staat koop je boots en blijf je in beweging om haar bal te kunnen dodgen. Nu is het per persoon verschillend hoe goed je die bal kan dodgen en hoe goed de vijandige orianna de bal kan plaatsen.

En Fiora is voor mij een beetje hit & miss. Als je early game een kill of twee weet te pakken is ze snel erg sterk en dominerend. Echter, als je haar early game de baas blijft is ze niet zo'n gevaar. Zeker als je een beetje armor erbij neemt.

Ik heb met Fiora de afgelopen week scores gehaald van 15-1-10 en 1-7-5 waarbij bovenstaande de oorzaak was.

En Lulu lijkt mij erg leuk, maar ze voelt meer als een AP support zoals Lux of Morgana dan een full support zoas Sona of Soraka. En dat vind ik persoonlijk een klein beetje jammer want ik hoopte op het laatste, een full support champ!

Toch wordt dit voor mij denk ik een instant buy, zie leuke mogelijkheden met deze champ. :D

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:52:
[...]

Gaarne dan ook geen commentaar leveren. Het begon als een globale discussie over dat de term "OP" te losjes gebruikt werd, daarna werd er door een zeker iemand op de man gespeeld. Ook kun jij als opmerkzame burger van GoT dan deze persoon een DM sturen dat dat niet de bedoeling is.
Gezien het feit ik probeer inbreng te geven in dit topic heb ik het recht om erop te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Dreanor schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:55:
Toch wordt dit voor mij denk ik een instant buy, zie leuke mogelijkheden met deze champ. :D
en 1 van die leuke mogelijkheden dat ik ga doen met een vriend is een full stacked cho' gath met dominion buff en surge EN lulu haar ultimate erop :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
waarbij bovenstaande de oorzaak was.
Dat is niet alleen bij Fiora.. Bij AD Sion heb ik exact hetzelfde.. Als ik voor level 6 al voor weet te komen op mijn tegenstander walts ik er vervolgens compleet overheen en zijn 20+ kills meer een gewoonte dan een uitzondering.. Op het moment dat ze me voor level 6 achter laten komen heb ik vaak moeite om de match met even veel kills als deaths uit te komen. Wat wel vaak telt is dat hoelanger de match duurt hoe makkelijk het wordt op Sion.. Ik heb al vaak genoeg match waar ik in het begin sta op 1/5/0 ofzo en eindig met 20/6/xx (om maar even een soort van voorbeeld te geven). Eenmaal dubbel PD + IE en dan nog wat tegenstander specifieke items is gewoon win op sion als je 1400-2000 damage per seconde doet en dus jezelf voor dezelfde hoeveelheid healt en je team voor 50% van die waarde.

[ Voor 22% gewijzigd door Uhmmie op 20-03-2012 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Vrijwel alle hero's hebben als ze lekker gaan in het begin dat je daarna lekker hard gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
New Skins in the Store
Bittersweet Lulu
Wicked Lulu

League of Legends v1.0.0.136
Lulu, the Fae Sorceress
Pix, Faerie Companion (Passive) - Pix fires magical bolts of energy whenever his owner attacks another enemy unit. These bolts are homing, but can be intercepted by other units.
Glitterlance - Pix and Lulu each fire a bolt of magical energy that heavily slows all enemies it hits. An enemy can only be damaged by one bolt.
Whimsy - If cast on an ally, grants them movement speed and ability power for a short time. If cast on an enemy, turns them into an adorable critter that can't attack or cast spells.
Help, Pix! - If cast on an ally, commands Pix to jump to an ally and shield them. He then follows them and aids their attacks. If cast on an enemy, commands Pix to jump to an enemy and damage them. He then follows them and grants you vision of that enemy.
Wild Growth (Ultimate) - Lulu enlarges an ally, knocking enemies away from them and granting them a large amount of bonus health. For the next few seconds, that ally gains an aura that slows nearby enemies.

Blitzcrank
Rocket Grab
Damage increased to 80/135/190/245/300 ( 1.0 ability power) from 60/120/180/240/300 ( 0.8 ability power)
Mana cost reduced to 110 from 140

Fiora
Fixed a bug where Fiora could consume the second cast of Lunge on the original target while still moving toward the original target.

Garen
Fixed a bug where Demacian Justice would not finish casting if Garen lost vision of the target during the cast

Irelia
Hiten Style
Passive health restore reduced to 5/7/9/11/13 from 10/14/18/22/26
While active, health restore doubles to 10/14/18/22/26
Transcendent Blades cooldown increased to 70/60/50 seconds from 60/50/40

Janna
Eye of the Storm Attack Damage bonus is now lost if the shield breaks

Jax
Health per level increased to 98 from 88
Counterstrike area of effect radius increased to 375 from 350
Grandmaster's Might (New Active): Jax gains 25/35/45 ( 30% of his bonus attack damage) armor and 25/35/45 ( 20% of his ability power) magic resist for 8 seconds. 100 mana, 80 second cooldown.

Olaf
Updated Ragnarok's buff tooltip to reflect it now grants Armor and Magic Resist instead of flat damage reduction

Orianna
Now has improved targeting displays for her spells

Rammus
Right clicking on an enemy while using Powerball will now move you close enough to hit the target
Base armor reduced to 20.8 from 24.8
Base attack damage reduced to 53.5 from 58.8

Riven
Fixed a bug where Riven could get locked out of moving during her third cast of Broken Wings

Rumble
Updated Rumble's recommended items

Shaco
Fixed a bug that caused Deceive to sometimes deal more damage than intended
Two-Shiv Poison damage adjusted to 50/90/130/170/210 ( 1.0 bonus attack damage) from 40/80/120/160/200 ( 0.5 total attack damage)

Shen
Vorpal Blade
Damage reduced to 60/100/140/180/220 from 60/105/150/195/240
Cooldown increased to 6/5.5/5/4.5/4 from 5/4.5/4/3.5/3
Fixed a bug where last hitting with Vorpal Blade healed for less than intended

Shyvana
Updated Fury of the Dragonborn tooltip to more accurately reflect actual values in game
Fixed a bug that caused Burnout to last longer than intended
Dragon's Descent passive Armor and Magic Resist bonus reduced to 10/15/20 from 15/20/25

Sona
Power Chord damage increased to 18-188 from 10-180

Soraka
Re-timed Starcall's animation to sync better with Soraka's actions

Veigar
Fixed a bug where Event Horizon stopped stunning units if Veigar died

Viktor
Power Transfer
Augmented Power Transfer now grants Movement Speed when the missile is launched rather than when the cast animation begins
Fixed a bug where Viktor could gain the Movement Speed from Power Transfer without actually casting the spell
Fixed a bug where Augmented Power Transfer's Movement Speed lasted only 2 seconds instead of the intended 3
Fixed a bug where Graviton Field disappeared when Viktor died
Fixed a bug where Chaos Storm disappeared when Viktor died (though it will not respond to commands while Viktor is dead)

Items
Vampiric Scepter Life Steal reduced to 10% from 12%
Wriggle's Lantern Life Steal reduced to 12% from 15%
Bloodthirster
Life Steal reduced to 12% from 15%
Life Steal per stack reduced to 0.2% from 0.25%
Now only loses half stacks on death rather than all of them
Hexdrinker
Recipe changed to Long Sword Null Magic Mantle from 2 Long Swords Null Magic Mantle
Total gold cost reduced to 1400 from 1800
Attack damage reduced to 25 from 35
Shield strength reduced to 250 from 300
Shield duration reduced to 3 seconds from 4
New Item: Maw of Malmortius
Recipe: Hexdrinker Pickaxe
Total gold cost: 3300 (combine cost: 925)
55 Attack Damage
36 Magic Resist
Unique Passive: 1 Attack Damage for every 2.5% health missing.
Unique Passive: If you would take magic damage which would leave you at less than 30% of your maximum health, you gain a shield which absorbs 400 magic damage for 5 seconds. 60 second cooldown.

Summoner Spells
Fixed a bug where Clairvoyance would disappear if the caster died
Heal
Base heal amount reduced to 120 from 140
Recently Healed debuff duration increased to 35 seconds from 25

General
Champions will now attempt to run home when they disconnect, instead of Recalling
Fixed a bug where the Dominion center buff could cause double kills against Kog'maw, Karthus, etc.
Crest of the Ancient Golem scaling Mana Regeneration reduced to 0.5% of maximum Mana/Energy from 1%
Cleaned up champion passive tooltips
A champion chasing a fleeing opponent will now attack more consistently than before
Fixed a bug where Ally disconnect messages were not displaying correctly
Fixed a bug where using control F didn't display a Ping/FPS overlay
Fixed a bug where players could unintentionally disconnect and reconnect as a spectator
Made a few server side adjustments to prevent specific cases of lag

Co-op vs. AI
Improved cast logic on ultimates for Caitlyn and Lux bots
Fixed a bug where bots in Dominion would sometimes idle under enemy capture points
http://leaguecraft.com/news/lulu-patch-notes-137.xhtml

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry maar Orianna is niet OP en ook geen secret sleeping champ (is dat iets nieuws trouwens?).
Zelfbedachte term door iemand op Tweakers.
Ze was erg sterk, maar sinds haar nerf is ze echt niet OP. Sinds haar nerf zie je haar ineens ook nauwelijkst meer.
De Q was ook de spil van het probleem. Ver buiten auto-attack/spell range zelf een combo kunnen landen. Dit valt nu reuze mee.
En Fiora is voor mij een beetje hit & miss. Als je early game een kill of twee weet te pakken is ze snel erg sterk en dominerend. Echter, als je haar early game de baas blijft is ze niet zo'n gevaar. Zeker als je een beetje armor erbij neemt.
Fout van menig top lane is dat ze dom genoeg zijn 1op1 gevechten met haar aan te gaan. Alleen iets als Riven kan een exchange winnen.
En Lulu lijkt mij erg leuk, maar ze voelt meer als een AP support zoals Lux of Morgana dan een full support zoas Sona of Soraka. En dat vind ik persoonlijk een klein beetje jammer want ik hoopte op het laatste, een full support champ!
Ze is vrij CC-georienteerd, ik ga denk ik toch kiezen voor CDR/Goldtime, met als secundaire stat AP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:01:
[...]

en 1 van die leuke mogelijkheden dat ik ga doen met een vriend is een full stacked cho' gath met dominion buff en surge EN lulu haar ultimate erop :D :D :D
Dat wordt dikke troll :D:D

Ik zal ook wel is willen zien op een annie of iets degelijks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Melden dat je klachten gaat deponeren helpt verder niet. Of je doet het, of je doet het niet. Het melden in het topic is nooit de bedoeling

[ Voor 75% gewijzigd door PWM op 20-03-2012 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rendiertje schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:08:
[...]

Dat wordt dikke troll :D:D

Ik zal ook wel is willen zien op een annie of iets degelijks :D
Jammer dat ie niet op Tibbers werkt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:25:
[...]

Jammer dat ie niet op Tibbers werkt >:)
MOET ... teemo .... gigantish ... maken ... in ... konijntjes ... outfit !

Pagina: 1 ... 56 ... 91 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)