[PC] League of Legends - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 55 ... 91 Laatste
Acties:
  • 175.664 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:05

psyy138

blackbulls.nl

wat ook raar is dat ik met ranked op +/- 1000 elo zit en met normal op +/-1500 elo ^^
(http://riot.control-c.ir/Summoner/EUW/293179)

[ Voor 22% gewijzigd door psyy138 op 19-03-2012 10:25 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt er maar net aan wat je in je team krijgt met soloQ :P
Beste is om in het weekend gewoon geen ranked te doen, ben weer flink wat elo kwijt |:(

En nee, het lag niet mij (dit keer dan :P)

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2012 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

Vicarious schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:23:
[...]

Ik heb een negatieve win/loss ratio (-5 ofzo) en heb 1395 elo. Dat is zelfs 1 elo hoger dan jeffro die wel een positief ratio heeft. Het zegt dus allemaal vrij weinig. Wat ik wel weet is dat wat mij betreft jeffro en ik van vergelijkbaar skillniveau zijn, dus misschien klopt het dan toch weer wel ;)
Elo zegt meer dan een win/loss ratio. Maar uiteindelijk is de verdeling op normal veel hoger (tusen 0/2800 ofzo?). En als je normal drafts speelt is het ook weer anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:23:
[...]

Ik heb een negatieve win/loss ratio (-5 ofzo) en heb 1395 elo. Dat is zelfs 1 elo hoger dan jeffro die wel een positief ratio heeft. Het zegt dus allemaal vrij weinig. Wat ik wel weet is dat wat mij betreft jeffro en ik van vergelijkbaar skillniveau zijn, dus misschien klopt het dan toch weer wel ;)
Ligt aan wanneer je wint. Als je de eerste 10 wint heb je +500/600, verlies je er daarna 15 gat er maar 300 vanaf.

Lol Exlaxl mad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:31:
[...]

Ligt aan wanneer je wint. Als je de eerste 10 wint heb je +500/600, verlies je er daarna 15 gat er maar 300 vanaf.

Lol Exlaxl mad
ja maar dat is ZO LANG geleden de eerste wins XD

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<3
Gezonde oorlogsvoering :>

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2012 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit ook rond de 1400~ op normals. Wil binnenkort beginnen aan ranked. Denk dat ik wel 10 champs aardig kan spelen en een aantal goed.
Alleen nog even support runes kopen en heb een basis page voor elke positie.

Hoe zit het eigenlijk met 'het team' Exlaxl? Loopt dat nog een beetje? Heb afgelopen week alleen maandag en dinsdag kunnen gamen ivm werk en verjaardagen :(
Kriebelt dan toch meer dan anders. Dus vanavond even flink gamen hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb afgelopen week ook weinig kunnen spelen, 6x10 uur gewerkt :(
Eindelijk zondag beetje kunnen knallen, maar beter geen ranked meer in het weekend :P

Team moet even opnieuw aangemaakt worden, staat 1 win 4 loss ofzo haha :P
Ook even andere tweakers toevoegen, misschien dat het dan beter gaat.
Desnoods een 2e team, kan me herinneren dat het erg snel vol zat :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItzHitman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-08-2021
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:48:
Heb afgelopen week ook weinig kunnen spelen, 6x10 uur gewerkt :(
Eindelijk zondag beetje kunnen knallen, maar beter geen ranked meer in het weekend :P

Team moet even opnieuw aangemaakt worden, staat 1 win 4 loss ofzo haha :P
Ook even andere tweakers toevoegen, misschien dat het dan beter gaat.
Desnoods een 2e team, kan me herinneren dat het erg snel vol zat :o
ik wil best meedoen met een team ;)

If you cant explain it simply, you dont understand it well enough. - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat er nog steeds genoeg vraag naar is zal ik rond een uur of 6-7 een nieuw team gaan aanmaken.
Zorg dat je op GoT chat zit of add me as friend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu zat ik in het vorige team maar heb helaasch nog geen potje mee kunnen doen, behalve dan de GoT potjes.

De resultaten maken mij niet zo veel uit. Het gaat mij meer om de opzet van het team. Ik speel voor mijn plezier en om beter te worden. Graag kom ik dmv dat team in een leuke omgeving waar ik feedback krijg op mn spel, en plezier maak doordat de kwaliteit van potjes in normals ook omhoog gaat, plus TS geneuzel uiteraard.

Misschien moeten er wat duidelijkere afspraken komen om het team wat meer bijelkaar te brengen.. Standaard op de avond een vaste tijd beginnen met diegene die online zijn / kunnen bijvoorbeeld. Het is handig dat je de speelstijlen van elkaar leert kennen en natuurlijk elkaar.
Of een apart channel in-game.

Maar misschien moeten we deze discussie wel in PM verder doorvoeren ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItzHitman
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:25:
Omdat er nog steeds genoeg vraag naar is zal ik rond een uur of 6-7 een nieuw team gaan aanmaken.
Zorg dat je op GoT chat zit of add me as friend.
ik zorg dat ik online ben rond 6/ 7 uur ;)

If you cant explain it simply, you dont understand it well enough. - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 19:09
Ook maar is een blik hier werpen. Onlangs zelf begonnen met LoL nadat ik een referral kreeg van iemand. Eigenlijk nooit dit sort type games gespeeld maar tot dusver wel leuk. Ben begonnen met Ashe nu level 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online
hmm 1800 normal rating, lijkt mij nog niet echt te kloppen, als ik inderdaad solo que met normal is het easy mode winnen, echter komen er wat friends bij die slechter zijn dan wordt het tricky :P normal rating klinkt wel leuk maar lijkt me niet echt heel nuttig though, gaat vooral om met wie je que'ed en dergelijke. Toch wel grappig om te zien though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Bleh, nu voel ik me ECHT noob door die website.

http://riot.control-c.ir/Summoner/EUW/21785185

Ben 1400 ELO in ranked en in normals. Ik moet maar accepteren dat ik uberslecht ben en altijd op dit ELO zal blijven :'(

In ander nieuws is het wel leuk om nog een filmpje te plaatsen :D

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op maandag 19 maart 2012 @ 12:21:

Ben 1400 ELO in ranked en in normals. Ik moet maar accepteren dat ik uberslecht ben en altijd op dit ELO zal blijven :'(
Zo erg is t niet :P volgens een GM was slechts 25% van de ranked LoL bevolking boven de 1250. Je zit minimaal bij de top 15-18%

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2012 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm doe ik het nog best decent denk ik:
http://riot.control-c.ir/Summoner/EUW/23145257

Speel echter geen ranked.. amuseer me wel met af en toe een normal potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Site ligt al plat :D
Laatste tijd trouwens weinig aan lol toegekomen ivm werk etc. Is het tweakers team waar o.a. speedzor inzit en ik vroegah ook in zat nog actief?

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nja ik meen een normal elo van 1570 +- te hebben en het verschil tussen mijn W en L was iets van 148.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Ik ben nog opzoek naar wat advies over AD Sion..

Ik gebruik op dit moment als runes (net level 20 nu):
6x Armor Penetration
6x flat mp5
6x flat cdr
2x life steal quints

Masteries is 20 punten in AD-damage (standaard 21 build maar kom nog 1 punt te kort).

Mijn grootste probleem als AD blijft dat ik tot lvl6 zeer veel moeite heb om niet door ranged uit mijn lane geduwd te worden (lees: recall voor health/mana).. Death gaze is leuk maar kost echt te veel mana op laag level.. Dus ik begin tegenwoordig met 1) Death Caress, 2) Enrage, 3) Enrage, 4) Death Caress, 5) Enrage, 6)Canibalism, 7) Enrage, 8)Death Gaze (eindelijk wat mana beschikbaar hiervoor) =>>> Canibalism>Enrage>Death Gaze>Death Caress..

Item Build: Doran's > Bezerker Greaves > PD > Zeal > IE > PD2..
Dan afhankelijk van tegenstanders/hoe het gaat verwerk ik hier nog wel eens:
Tiamat: Bij verdedigend spel en snel pushen van minions nodig is (defend, defend, defend, PUSHHHHHHHHHHH)..
Thornmail -> Veel zware AD carry's.
Last Whisper -> 2+ Tanks (of 1 tank die veel problemen geeft).
Dat groene handje dat %health per hit doet -> vs high hp tegenstanders.
Atma's Impayler -> Bij zeer lange matches..
Dat grijze ding die 1 spel absorbed -> vs veel cc.

Het gaat al een stuk beter nu ik eindelijk runes heb (van de laatste 10 matches, 8/2 W/L ratio)..

Ik blijf alleen zoveel moeite houden in de eerste 10 mins vs double ranged carries.. Heb al geprobeerd om meer Life Leech te focussen, maar dit helpt niks als ik hiervoor mijn andere items vertraag..

Een oplossing die redelijk werkt is om naar top/bot te gaan waar ik een ranged heen zie lopen.. Vaak herassen die genoeg zodat ik wel tot level 6 redelijk rustig met Death Caress up kan farmen..

Maar ik vroeg me af of iemand nog tips voor die eerste 10/15 mins heeft?

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chronos
  • Laatst online: 15-09 10:53
Ik speel AD Sion als volgt:

Red ARM PEN
Yellow ARMOR
Blue MR/LVL
Quints ATK SPD

Start met een vampiric scepter en enrage. Lasthitten is heel makkelijk met enrage, ik level het shield NIET: R>E>Q>W

W heb ik absoluut niet nodig, Q kost veel mana dus afhankelijk van de lane gebruik ik het om mezelf te saven of om te harassen (Q en paar hits met Enrage = veel dmg).

Vergeet niet dat je ontzettend goed kan towerhitten met Enrage, speel het safe, lasthits geven je HP, dus je wordt al snel erg tanky.

Itembuild (en boots) hangt af van het enemy team, maar een paar items die goede synergie hebben:

Boots
Wriggles (vanuit je vampiric scepter)
Atmas (!)
Trinity force
Wits end
Warmogs

[ Voor 3% gewijzigd door Chronos op 19-03-2012 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weeeheeee, altijd leuk als je voorsteld dat firstpick support neemt en je achteraf trade maar hij vertrouwt je niet. dan lock je toch gelijk en word je gecounterpicked xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armour yellows en quints. Dat werkt beter tegen ranged harass dan lifesteal en mana regen. Je kan namelijk waarschijnlijk niet alles auto attacken tot je gehealed bent tegen 2 ranged ad. Ook zou ik je W maxen voor E als je veel geharassed word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chronos schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:12:
Ik speel AD Sion als volgt:

Red ARM PEN
Yellow ARMOR
Blue MR/LVL
Quints ATK SPD

Start met een vampiric scepter en enrage. Lasthitten is heel makkelijk met enrage, ik level het shield NIET: R>E>Q>W

W heb ik absoluut niet nodig, Q kost veel mana dus afhankelijk van de lane gebruik ik het om mezelf te saven of om te harassen (Q en paar hits met Enrage = veel dmg).

Vergeet niet dat je ontzettend goed kan towerhitten met Enrage, speel het safe, lasthits geven je HP, dus je wordt al snel erg tanky.

Itembuild (en boots) hangt af van het enemy team, maar een paar items die goede synergie hebben:

Boots
Wriggles (vanuit je vampiric scepter)
Atmas (!)
Trinity force
Wits end
Warmogs
IS al een stuk beter, alhoewel Triforce echt een slecht item op Sion is. Je hebt geen spambare abilities om je sheenproc te activeren, en je hebt ook geen hoge burst damage zoals je op AP sion hebt. Je runes zijn wel ok, maar ik zou toch qua skills aanraden om het zo te doen:
E, Q, E, W, E, R voor de eerste 6 levels en daarna R > E > W > Q in die volgorde maxen. Dat shield is best praktisch in 1v1 situaties en je kan er ook makkelijk creeps mee clearen nadat je ze allemaal een hit hebt gegeven. Je E wil je zo snel mogelijk maxen om zo snel mogelijk veel health te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:25:
[...]

IS al een stuk beter, alhoewel Triforce echt een slecht item op Sion is. Je hebt geen spambare abilities om je sheenproc te activeren, en je hebt ook geen hoge burst damage zoals je op AP sion hebt. Je runes zijn wel ok, maar ik zou toch qua skills aanraden om het zo te doen:
E, Q, E, W, E, R voor de eerste 6 levels en daarna R > E > W > Q in die volgorde maxen. Dat shield is best praktisch in 1v1 situaties en je kan er ook makkelijk creeps mee clearen nadat je ze allemaal een hit hebt gegeven. Je E wil je zo snel mogelijk maxen om zo snel mogelijk veel health te krijgen.
Vind het juist een slechtere build. Starten met een vamp scepter is super slecht geeft je geen stats alleen lifesteal. Nou daar ga je niks aan hebben als je gekilled word. En waarom zou je ooit stun maxen over shield op ad sion. Het doet alleen dezelfde damage maar geeft je geen shield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

ik vraag me af of eve nog wel is gespeeld word tegenwoordig

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chronos
Vicarious schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:25:
[...]

Ben het met je eens dat sheen niet geweldig is, maar de andere 2 onderdelen van trinity zijn echter weer heel goed op Sion, AS+CRIT+SLOW+HP (synergie met Atmas). Gecombineerd in 1 item slot is het erg goed. De slow heb je best hard nodig, dus ik zou altijd trinity of frozen mallet maken en ik vind de AS van trinity fijner dan de nog meer HP van frozen mallet.

Het is een beetje een afweging hoe je bouwt en idd soms pak ik 1 lvl in W, hangt af van de ganks, maar je hebt geen mana om het continu te gebruiken, dus het is meer als je echt problemen hebt met ganks of sustain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel AD sion meestal jungle net om lane harrass te vermijden

smite + flash
21/0/9
red: att spd
yellow : armor
blue : mr/lvl
quints: mov spd of att spd

R>E>Q>W
enkel om jungle nog meer sustain te hebben neem ik op lvl2 W

wriggles
berserkers
phantom dancer
phantom dancer
atma's impaler
force of nature

early to mid build:
wriggles + berserkers + zeal + zeal

als het zover komt worden de berserkers bij full build ook wel nog verkocht voor een IE
het leuke aan deze build is dat je ganks snel zijn, en dat je enorm snel kan jungle farmen en pushen waardoor je van je passive E wel behoorlijk wat HP krijgt en die helpen voor je Atma's en je FON op endgame en dan wordt je behoorlijk tanky + heel pijnlijk

soms als het echt goed gaat durf ik wel glass cannon gaan en de infinity edge rushen

EDIT :ahja lees net post hierboven
slow heb je met deze build niet echt nodig, je kan ze toch chasen en slaat zo hard zo rap dat ze toch niet ver geraken

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2012 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chronos
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:31:
[...]

Vind het juist een slechtere build. Starten met een vamp scepter is super slecht geeft je geen stats alleen lifesteal. Nou daar ga je niks aan hebben als je gekilled word. En waarom zou je ooit stun maxen over shield op ad sion. Het doet alleen dezelfde damage maar geeft je geen shield.
Hoe kun je nu de dmg op een disable vergelijken met dmg van het shield ?

Vamp scepter is goed omdat je over het algemeen solo top of mid bent als AD Sion (of jungle, werkt met dezelfde build ook goed) en je sustain nodig hebt. Je slaat enorm hard met enrage, van elke lasthit krijg je zo al gauw 10 HP terug. Dat is als gauw meer dan bijv. een regrowth pendant als je beetje kan lasthitten.

Bovendien kan je dit item snel upgraden naar een wriggles, wat koning is voor lane sustain. Lvl 6 kan je zonder probleem Dragon soloen met wriggles (en berserkers greaves).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chronos schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:44:
[...]

Hoe kun je nu de dmg op een disable vergelijken met dmg van het shield ?

Vamp scepter is goed omdat je over het algemeen solo top of mid bent als AD Sion (of jungle, werkt met dezelfde build ook goed) en je sustain nodig hebt. Je slaat enorm hard met enrage, van elke lasthit krijg je zo al gauw 10 HP terug. Dat is als gauw meer dan bijv. een regrowth pendant als je beetje kan lasthitten.

Bovendien kan je dit item snel upgraden naar een wriggles, wat koning is voor lane sustain. Lvl 6 kan je zonder probleem Dragon soloen met wriggles (en berserkers greaves).
Je level 1 stun is net zo lang als je level 5 stun. Je level 1 shield is niet even sterk als je level 5 shield. Als je de skills voor damage gebruikt. Kan je dus beter shield levelen want die zorgt er ook voor dat je damage absorbeert.
En met een vamp scepter heb je maar 500 health + je levelt je shield niet. Dan ga je toch echt vrij snel neer tegen een competente speler. Zeker omdat je om te healen je lane moet pushen.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2012 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:31:
[...]

Die lifesteal is weer wel praktisch om de life cost van je enrage teniet te doen. Je base damage is met Enrage al heel hoog, dus damage hoef je early game sowieso niet te halen. Je gaat dan gewoon voor AS en lifesteal, de skillpunten van je enrage skill zorgen dat je meer dan zat rauwe damage hebt. Later ga je voor AD en crit, maar dan wil je wel alvast een zwikkie AS en lifesteal hebben.

En ik zou helemaal niet stun maxen over shield, dat zeg ik toch juist? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chronos schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:44:
[...]
Dragon solo'en is nogal fishy. Van zodra je opgemerkt wordt, hang je.

Beter met een paar zodanig je jezelf ook nog kan verdedigen als de anderen komen piepen.

Uitzondering op de regel zou ik fiddle jungle durven noemen, die op level 5 met dubbelbuff het gemakkelijk kan klaren als hij zijn flash waste.

Zo zie ik het toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chronos
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:47:
[...]

Je level 1 stun is net zo lang als je level 5 stun. Je level 1 shield is niet even sterk als je level 5 shield. Als je de skills voor damage gebruikt. Kan je dus beter shield levelen want die zorgt er ook voor dat je damage absorbeert.
En met een vamp scepter heb je maar 500 health + je levelt je shield niet. Dan ga je toch echt vrij snel neer tegen een competente speler. Zeker omdat je om te healen je lane moet pushen.
Ok laatste reply, want het wordt een beetje een overloze discussie. Ik zou zeggen probeer het uit, ik snap je punt met shield, maar je bent erg mana starved als AD Sion en je hebt gewoon geen mana om vaak je shield te gebruiken, zeker niet in combinatie met een stun. De stun mana cost neemt niet toe, maar die van het shield wel!

Bovendien is de extra dmg op de stun erg goed als iemand komt ganken in je lane, beter dan het shield, want die dmg is niet zeker (kan gedestroyed en outranged worden).

Je start met vrij weinig health met vamp, maar vergeet niet dat je per minion (en lvl) HP krijgt. Ik zeg niet dat andere start items slecht zijn, dit is in mijn ervaring het handigst omdat je heel snel wriggles hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psyy138 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:33:
ik vraag me af of eve nog wel is gespeeld word tegenwoordig
Nope is een sleeping champ sinds de stun nerf laaang geleden.
Als je niet super hard gefeed bent valt endgame ook hard af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Riot Control

We would like to thank you for participating in the public stress tests of this open source project. We have taken down the service for now, as many scalability issues with the DBMS connection pooling emerged. It is uncertain if we're going to put up the service again any time soon - we might focus on providing a client you can run at home instead. With a distributed approach, there would never be any scalability issues.

Until then, feel free to leave comments in the Reddit post and, in case you're a developer yourself, make sure to check out our open source repositories on Github (see links on Reddit).

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das wel even mooi balen dan, vond het wel fijn om te zien wat m'n normal ELO zou kunnen zijn etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik maak me soms wel zorgen om m'n teamgenoten. De manier waarop sommige mensen dit spel spelen.. Ach, het zal wel aan mezelf liggen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik merk echt wel dat sommige mensen geen clue hebben wat ze nou aan het doen zijn

stel je even voor, enemy nexus heeft geen turrets meer over, onze nexus nog twee turrets en we hebben nog één inhibiter up

we winnen een teamfight in onze base, enemy is down voor 50 sec ofzo. WAAROM wil mijn team dan baron gaan doen? Gewoon doorknallen, minions vergeten, nexus is gewoon open en bloot.....

uiteindelijk kwamen ze toch de nexus kapot knallen maar wat een hell (ranked btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-06-2021
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 14:48:
ik merk echt wel dat sommige mensen geen clue hebben wat ze nou aan het doen zijn

stel je even voor, enemy nexus heeft geen turrets meer over, onze nexus nog twee turrets en we hebben nog één inhibiter up

we winnen een teamfight in onze base, enemy is down voor 50 sec ofzo. WAAROM wil mijn team dan baron gaan doen? Gewoon doorknallen, minions vergeten, nexus is gewoon open en bloot.....

uiteindelijk kwamen ze toch de nexus kapot knallen maar wat een hell (ranked btw)
Welkom in de geweldige community van LoL ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Wagori
Ik had beloofd geen meme's meer te plakken, maar google op: scumbag brain of brain meme haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ken hem xD

Sommige games gaan gewoon goed maar ik moet vaak genoeg het hele team managen (4 man altijd bij elkaar en 1 solo die flamed dat hij geen support krijgt, probeer zo'n persoon maar eens uit te leggen dat zijn positioning fout is zonder het te laten quiten)

ach, het houd je bezig, ben ook veel te aardig en speel te veel support (als ik first pick ben eigenlijk altijd, beter een gecounterde support als een gecounterde mid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 14:01:
[...]
Nope is een sleeping champ sinds de stun nerf laaang geleden.
Als je niet super hard gefeed bent valt endgame ook hard af.
Dit geld voor de meeste stealth assassins (akali, shaco, eve) Het probleem bij hun is vooral dat hun kracht uit de stealth komt, en 1 pink ward in lane maakt je daar nutteloos. voor bot dus uber makkelijk omdat je support gewoon zowiezo een pink moet hebben. maar ook top en mid kunnen deze vrij snel halen om de ganks tegen te gaan. mid/late game heb je gewoon support+tank met oracles en zijn deze heroes dus uitgespeeld.

Als je dan akali en shaco tegenover eve zet dan hebben de eerste 2 nog het voordeel dat ze een enorme gap closer hebben.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:04:
ik ken hem xD

Sommige games gaan gewoon goed maar ik moet vaak genoeg het hele team managen (4 man altijd bij elkaar en 1 solo die flamed dat hij geen support krijgt, probeer zo'n persoon maar eens uit te leggen dat zijn positioning fout is zonder het te laten quiten)

ach, het houd je bezig, ben ook veel te aardig en speel te veel support (als ik first pick ben eigenlijk altijd, beter een gecounterde support als een gecounterde mid)
Ik speel altijd alle roles behalve support, heb niet het gevoel dat ik dan echt een game kan carryen. Ik weet wel hoe belangrijk het is om een goede support te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar flamen is ook veel makkelijker als wards kopen en niet overextenden?
8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2012 15:13 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:12:
Ja maar flamen is ook veel makkelijker als wards kopen en niet overextenden?
8)7
True. Speelde gister een normal game waar de enemy een shaco in de jungle had, deze counter junglede onze fiora, en sloopte onze top en bot compleet omdat de mensen hier hersenloos de lanes aan het pushen waren. Niemand kocht wards of oracles, en communicatie zat er ookal niet in aangezien ik met 4 polen in een team zat die premade waren . . . Na 20 minuten moeten surrenderen omdat het andere team domweg compleet fed was op de top en bot lane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het leuke is, als jij in een team zit met 4 premade, die kut slecht zijn, heeft het team waar je tegenspeeld ook een premade van 4, en most likely beter dan 4 oost europeanen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:34:
most likely beter dan 4 oost europeanen :)
Moet dat ?

OnTopic: Iemand een ARAB deze avond ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chronos
Het mooie aan een premade van 4 is dat de 5e (bijna?) altijd last pick is...... LAST PICK = YOU SUPPORT trololol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Chronos schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:38:
Het mooie aan een premade van 4 is dat de 5e (bijna?) altijd last pick is...... LAST PICK = YOU SUPPORT trololol
Juist niet ? Meestal hebben ze dan een dedicated (terribad) bottom lane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chronos schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:38:
Het mooie aan een premade van 4 is dat de 5e (bijna?) altijd last pick...... LAST PICK = YOU SUPPORT trololol
Daarom speel ik solo bijna alleen maar blind pick. Zolang riot niet fixt dat duo-queuers altijd bovenaan komen in draft pick ga ik in mn eentje echt niet iedere keer last pick spelen. Iemand had het laatst geprobeerd: 100x soloqueue draft pick, hij was maar liefst 1x (!) first pick. Daar begin ik niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18-09 18:25
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:38:
[...]

Moet dat ?

OnTopic: Iemand een ARAB deze avond ? :)
ARAM too stronk, maar is goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chronos
atlantisx schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:40:
[...]

Juist niet ? Meestal hebben ze dan een dedicated (terribad) bottom lane.
Ik speel meestal met 1-4 Zweden, we laten support altijd over aan de random toevoeging, of wie last pick is als we met zijn 5en zijn :)

Ga er niet op vertrouwen dat een of andere random wel even zijn lane wint top of mid... (en ik ben gespecialiseerd op jungle)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ARAB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
ooh ooh ik doe zeker mee :P dat is te grappig

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-09 13:20
Hoe is dat anders/beter dan ARAM? Lijkt me weinig verschil in welke lane je vecht of zie ik dat verkeerd..

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
schaapiej schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:50:
[...]

Hoe is dat anders/beter dan ARAM? Lijkt me weinig verschil in welke lane je vecht of zie ik dat verkeerd..
Op bot heb je bosjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
ARAB heet ARAB omdat het op Dominion is ;)

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:40:
[...]

Daarom speel ik solo bijna alleen maar blind pick. Zolang riot niet fixt dat duo-queuers altijd bovenaan komen in draft pick ga ik in mn eentje echt niet iedere keer last pick spelen. Iemand had het laatst geprobeerd: 100x soloqueue draft pick, hij was maar liefst 1x (!) first pick. Daar begin ik niet aan.
Is onzin, ik duo queue ranked met een vriend en er zitten soms 1-3 man tussen ons in de pick order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-09 13:20
..waar je toch niet in mag -.-'

Als het op Dominion is ga ik dat ook maar is proberen, kom je tenminste wat sneller aan normale items! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:56:
[...]

Is onzin, ik duo queue ranked met een vriend en er zitten soms 1-3 man tussen ons in de pick order.
Ranked wel ja, in normals niet. In ranked doe ik ook wel soloqueue, maar niet in normal draft pick. Dat zei ik toch ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-09 15:02
Beste Mensen,

Ik klikte vandaag op deze link uit de Ts:

Champion Rotation - De vrij beschikbare champions voor deze week

En had in een keer een Virus te pakken, nu ik er nog geen mensen over gehoord heb wil ik iedereen waarschuwen ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItzHitman
Rendiertje schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:58:
Beste Mensen,

En had in een keer een Virus te pakken, nu ik er nog geen mensen over gehoord heb wil ik iedereen waarschuwen ervoor.
bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:57:
[...]

Ranked wel ja, in normals niet. In ranked doe ik ook wel soloqueue, maar niet in normal draft pick. Dat zei ik toch ook?
ik denk dat Vicarious hier wel gelijk heeft
in normal duo q draft en mn vriendin mag picken en bannen terwijl haar elo een pak lager is (ook in normal)
makes no sense

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:02:
[...]
ik denk dat Vicarious hier wel gelijk heeft
in normal duo q draft en mn vriendin mag picken en bannen terwijl haar elo een pak lager is (ook in normal)
makes no sense
Volgens mij is het bij draft random, bij ranked zou het onmogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:04:
[...]

Nee, hoe groter de premade hoe hoger je pickorder in draft normals.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:04:
[...]

Nee, premades komen gewoon bovenaan. Binnen je premade groepje is het idd random.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Ik weet niet precies hoe het in normals zit, maar ik deed wel eens Duo queuen (ranked) met een vriend van mij en daar is het gewoon ELO gericht. Ik had namelijk meer ELO als hem en ik was bijna altijd first pick. Terwijl hij merendeel van de tijd helemaal onderaan was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@speed @Vic
Ah, ja ik doe eigenlijk nooit drafts, alleen laatste paar dagen met GoT een paar :)
Wik da ok weur euj

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjaggy schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:10:
Ik weet niet precies hoe het in normals zit, maar ik deed wel eens Duo queuen (ranked) met een vriend van mij en daar is het gewoon ELO gericht. Ik had namelijk meer ELO als hem en ik was bijna altijd first pick. Terwijl hij merendeel van de tijd helemaal onderaan was.
moet ik het nu echt NOG een keer herhalen? IK HEB HET OVER NORMALS. IN RANKED GAAT HET OP ELO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diange
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 16:07
Vic relax, adem in en adem uit. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De hoogste elo is de hoogste pick dus als een 2k + 1k duoque gaat hangen de teammates er vaak tussen in. In normals heb je een hidden elo systeem dat net zo werkt als in ranked daar gaat het dus ook over elo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:12:
De hoogste elo is de hoogste pick dus als een 2k + 1k duoque gaat hangen de teammates er vaak tussen in. In normals heb je een hidden elo systeem dat net zo werkt als in ranked daar gaat het dus ook over elo.
Nee, in normal draft games ga je eerst gesorteerd worden op de grootte van je premade. Hoe het daarna zit weet ik niet, maar er wordt voorrang gegeven aan de premade.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:12:
lezen is lastig he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Geen probleem ;)

Heb inmiddels ook een DM naar de Ts gestuurd dus vermoed dat het allemaal wel goed komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol big time
ie dacht waarschijnlijk het beter te weten dan jou :)
ik wil niet stoken e maar moest ik jou zijn zou ik dat niet pikken >:) >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:13:
[...]

Nee, in normal draft games ga je eerst gesorteerd worden op de grootte van je premade. Hoe het daarna zit weet ik niet, maar er wordt voorrang gegeven aan de premade.
Oké dankjewel ik wist niet dat premades voorrang kregen.
Sorry, ik dacht dat er geen verschil was tussen ranked en normals. Ik zou ook niet weten waarom ze dat er in hebben gestopt en het is voor mij ook onlogisch dat premades voorrang hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Rendiertje schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:58:
Beste Mensen,

Zat je wel op de officiele site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Gropah schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:21:
[...]

Zat je wel op de officiele site?
Daar ga ik vanuit, ik klikte op de link, Firefox was aan het laden en in een keer crashte alles en kwam er een neppe virusscanner te boven (scareware) en zei dat alles hel en verdoemenis was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand van Riot zei dat het normal draft systeem bugged is en dat daardoor premades een higher pick krijgen:
http://euw.leagueoflegend...read.php?t=539262&page=23 Helaas is er 2 maanden later nog steeds niets veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:25:
Iemand van Riot zei dat het normal draft systeem bugged is en dat daardoor premades een higher pick krijgen:
http://euw.leagueoflegend...read.php?t=539262&page=23 Helaas is er 2 maanden later nog steeds niets veranderd.
Duidelijk geen hoge prioriteit bij ze 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Naar mijn mening is lol op sommige vlakken zoiezo slecht onderhouden. Ofja of ik het onderhouden moet noemen, kan het eerder slecht geengineerd noemen. Er zitten nog zoveel bugs in de client die ik na zoveel tijd nogsteeds niet gefixt heb gezien. Zeer spijtig, heb wel eens RP punten gekochten ik weet dat het voor f2p een goede game is. (hiermee bedoel ik dat ik natuurlijk niet veel kan/mag eisen.

Ben wel blij dat ze "grotendeels" van de tijd de servers in ieder geval onder controle hebben.... dat was eerst wel anders

[ Voor 6% gewijzigd door sjaggy op 19-03-2012 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

sjaggy schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:27:
Naar mijn mening is lol op sommige vlakken zoiezo slecht onderhouden. Ofja of ik het onderhouden moet noemen, kan het eerder slecht geengineerd noemen. Er zitten nog zoveel bugs in de client die ik na zoveel tijd nogsteeds niet gefixt heb gezien. Zeer spijtig, heb wel eens RP punten gekochten ik weet dat het voor f2p een goede game is.

Ben wel blij dat ze "grotendeels" van de tijd de servers in ieder geval onder controle hebben.... dat was eerst wel anders
uiteindelijk gaat het allemaal om geld ( uitbrengen van skins en nieuwe champs )

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
psyy138 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:28:
[...]

uiteindelijk gaat het allemaal om geld ( uitbrengen van skins en nieuwe champs )
danog, als LoL op bepaalde vlakken zichzelf verbetert dan weet ik zeker dat daar uiteindelijk als resultaat nog meer geld van zal binnenkomen hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ze zich beter kunnen focussen op meerdere maps in plaats van extra champs.
We zitten bijna op 100 champs (95)... En 1 decent map, aangezien Dominion niet challenging / serieus genoeg is en 3v3 te saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:30:
Ik denk dat ze zich beter kunnen focussen op meerdere maps in plaats van extra champs.
We zitten bijna op 100 champs (95)... En 1 decent map, aangezien Dominion niet challenging / serieus genoeg is en 3v3 te saai.
ja en nieuwe game types zou echt ideaal zijn maar ja wie zijn wij om dat te zeggen en dat hun dat ook echt gaan doen :D

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou niet per definitie nieuwe gametype, maar een variatie op de map en dan bedoel ik niet winter style of Summoner's Rift.
Bijv. 2 turrets naast elkaar in een lane, in plaats van 2 achter elkaar (Net als Nexus)
Breng een nieuw soort turert uit, die bijv slowed, snared of silenced whatever, doe iets geks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoMiNaTiOnZ
  • Laatst online: 26-02 14:18
Zombie-mode =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:33:
Nou niet per definitie nieuwe gametype, maar een variatie op de map en dan bedoel ik niet winter style of Summoner's Rift.
Bijv. 2 turrets naast elkaar in een lane, in plaats van 2 achter elkaar (Net als Nexus)
Breng een nieuw soort turert uit, die bijv slowed, snared of silenced whatever, doe iets geks.
dat kan natuurlijk ook maar of dat er echt gaat komen ben ik bang voor >:)
zombie invasion mode :D ,, stop all zombies ,,,, tower defense achtig

[ Voor 17% gewijzigd door psyy138 op 19-03-2012 16:35 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja was een voorbeeld, ik ben niet creatief genoeg om maps te verzinnen, laat staan maken.
Maar een variatie dus, maak 4 lanes, of 2 lanes, met giga jungle ofzo
lol +1

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2012 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:35:
Ja was een voorbeeld, ik ben niet creatief genoeg om maps te verzinnen, laat staan maken.
Maar een variatie dus, maak 4 lanes, of 2 lanes, met giga jungle ofzo

[...]

lol +1
ik zou zeggen doe is gek en bel riot op :P :9

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Riot is toch al is bezig geweest met een map?

Magma Core ofzo?

Die zag er best wel nice uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schroef anders gewoon het aantal spelers op, wil wel een 16vs16 deathmatch mode zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Rendiertje schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:36:
Riot is toch al is bezig geweest met een map?

Magma Core ofzo?

Die zag er best wel nice uit :)
magma chamber

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Andere maps is leuk maar ik zie het voorlopig niet gebeuren. Tenzij ze de champions per map kunnen aanpassen, zoals dat ook met items in Dominion vs SR kan. Anders wordt de game veel te moeilijk te balanceren.

Sowieso zal het nooit in plaats van nieuwe champions gedaan worden, vanwege allerlei redenen. Maar vooral:
  • Het team dat een map maakt, is echt niet hetzelfde team dat verantwoordelijk is voor champion ontwikkeling.
  • Er wordt geld verdiend met de champions/skins, niet met maps/gamemodes

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Cloud schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:37:
Andere maps is leuk maar ik zie het voorlopig niet gebeuren. Tenzij ze de champions per map kunnen aanpassen, zoals dat ook met items in Dominion vs SR kan. Anders wordt de game veel te moeilijk te balanceren.

Sowieso zal het nooit in plaats van nieuwe champions gedaan worden, vanwege allerlei redenen. Maar vooral:
  • Het team dat een map maakt, is echt niet hetzelfde team dat verantwoordelijk is voor champion ontwikkeling.
nee maar het word zowiezo veel leuker als je iets met de game modes doen die in de custom games staan zoals aram

EDIT: gebruik er bijvoorbeeld die proving grounds voor die tutorial map ?? ideaal tog?

[ Voor 5% gewijzigd door psyy138 op 19-03-2012 16:39 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer spel mogelijkheden maakt een spel interessanter en kan meer mensen trekken, dus meer geld.
psyy138 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:38:
[...]
Gebruik er bijvoorbeeld die proving grounds voor die tutorial map ?? ideaal tog?
1v1 map

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2012 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje

[/list]
Indirect levert het zeker geld op, als er meerdere mappen komen is de kans dat meer mensen het gaan spelen veel groter...

Ik durf te wedden dat er mensen zijn die na een tijdje spelen stoppen omdat de map saai is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keejoz
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 28-08 15:53
Magma Chamber is gecancelled. Net als Project Shiny en (ik dacht) de stealth rework. Niet zo zeker van die laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
keejoz schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:42:
Magma Chamber is gecancelled. Net als Project Shiny en (ik dacht) de stealth rework. Niet zo zeker van die laatste.
Magma chamber is cancelled, Project shiny wordt stapsgewijs uitgevoerd en stealth rework zijn ze aan het werken

Streaming History

Pagina: 1 ... 55 ... 91 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.