[PC] League of Legends - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 54 ... 91 Laatste
Acties:
  • 175.666 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
atlantisx schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 10:15:
[...]

Hm, Zal vanuit hexdrinker gebouwd worden lijkt mij ? Dat maakt het wel intressanter om hexdrinker te kopen in een ad vs ap lane.

Benieuwd naar de stats op jax zijn aankomende passive!

@speedzor, zit die bloodthirster change toevallig ook al op pbe ?
Ja.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die nieuwe item is bedoeld voor AD casters. Maar goed, ziet eruit als weer een niche item die niet veel gekocht gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Zou u de nieuwe stats willen posten :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
atlantisx schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 10:17:
[...]

Zou u de nieuwe stats willen posten :)?
"The Bloodthirster now gives +12% Life Steal, down from 15%. Now gives +0.2% life steal per kill up to 8%, instead of 0.25% per kill up to 10%. Now only half of the stacks are lost upon death instead of all of them."

Het staat hierboven in de patchnotes die ik gepost heb ;)

@Atlantisx:
Je las er over heen :p

[ Voor 35% gewijzigd door speedzor op 17-03-2012 10:26 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
speedzor schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 10:18:
[...]
Het staat hierboven in de patchnotes die ik gepost heb ;)
Ty :) (Las ik er nou overheen of ninja edit to stronk?) (*blijkbaar overheen gelezen, geen koffie geen brain power)
Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 10:17:
Die nieuwe item is bedoeld voor AD casters. Maar goed, ziet eruit als weer een niche item die niet veel gekocht gaat worden.
Ik had hem gisteren graag in mijn kit tegen speedzor gehad :P.

[ Voor 6% gewijzigd door atlantisx op 17-03-2012 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe skins in de Lulu Patch:

Afbeeldingslocatie: http://i1248.photobucket.com/albums/hh497/Kaiokhen/Leaguecraft/Lulu_Splash_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1248.photobucket.com/albums/hh497/Kaiokhen/Leaguecraft/Lulu_Splash_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1248.photobucket.com/albums/hh497/Kaiokhen/Leaguecraft/KogMaw_Splash_7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1248.photobucket.com/albums/hh497/Kaiokhen/Leaguecraft/Graves_Splash_3.jpg

Dat Kog'Maw. So sick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_De_Beer
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 10:54
Butterfly kog blijft nog steeds de beste :D Die graves skin is wel erg gaaf... Heb helaas die jailbreak al in de sale gekocht...

[ Voor 52% gewijzigd door Bas_De_Beer op 17-03-2012 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-09 21:44
Dat graves, eindelijk een gave skin voor hem. Vond bijde skins die nu uit waren een beetje saai.

Die kog is ook wel awesome, helaas is het de enige AD carry die ik echt niet kan spelen. Faal altijd als Kog'Maw

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:01

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Dat nieuwe item is wel nice voor Talon/Pantheon midlane. Alleen kost die 3300 gold :|

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_De_Beer
Net een potje met AP lulu gespeeld, en ze is erg sterk, ook als AP carry, maar wel verrekte moeilijk om haar Q goed te raken icm haar E... Nu nog even kijken hoe ze het als support doet ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Gisteren de hele nacht Capture the Teemo gespeeld, fucking komisch xD

http://www.twitch.tv/jeffroiscool/b/311905319 :D

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:40
gadver die lifesteal item nerfs ga ik niet chill vinden op mijn ad... Jax buff vind ik ook mwa.. Maar verder nerfs voor units die ze echt nodig hadden irelia rammes en shaco allemaal hinderlijke units. Al klinkt de shaco nerf ook weer een beetje scary omdat shaco misschien meer viable is geworden meest op ganks die nu de hele game door messed up zijn.

Ach we zullen het zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die lifesteal nerf snap ik echt wel, ow, ik ben bijna dood, ik ga even een minion camp opzoeken in de jungle, kill viel wraith's en ik heb weer full health

en de frustratie als je ad carry op 40 minuten afk aan het farmen is om zijn BT te vullen en vervolgens easy kill is voor de enemy....

Ik voorspel veel goeds, de nieuwe support ziet er een beetje op uit, al helemaal als je die speelt icm een AP carry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met al die sustain nerfs ga ik denk ik gewoon op top mijn favoriete positie de best sustainende champs in de game spelen. Nidalee, yorick, udyr en WW, zal nu helemaal moeilijk worden om dan daar niet door de lane uit gebullyd te worden. Vind het niet echt positief zijn allemaal vrij saaie champs om te spelen. Denk ook dat warwick dan nu wel weer permaban zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
Ja dat dus ook, WW is al niet uit de lane te krijgen, maar nu kan hij ook nog met simpele attacks een ander nog makkelijker de lane uitwerken... Ik vindt het apart. En een ad carry die 40 minuten erover doet om 40 minions te pakken is ook wel apart :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Jasper 99 schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 12:50:
Ik vindt het apart. En een ad carry die 40 minuten erover doet om 40 minions te pakken is ook wel apart :P
Ik ook, want hij schrijft namelijk heel iets anders dan jij leest :P

Op 40minuten waves moeten farmen om je BT opnieuw te stacken omdat je dood ging in teamfight, nergens staat dat het 40 minuten duurt. Kan net zogoed op 30 minuten gebeuren of op 45, die 40 is maar een voorbeeld.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
Fanatic_FS schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 13:02:
[...]

Ik ook, want hij schrijft namelijk heel iets anders dan jij leest :P

Op 40minuten waves moeten farmen om je BT opnieuw te stacken omdat je dood ging in teamfight, nergens staat dat het 40 minuten duurt. Kan net zogoed op 30 minuten gebeuren of op 45, die 40 is maar een voorbeeld.
hehehe :P owja ach zelf als ik bt stacks verlies ga ik gewoon de teamfights in is jammer maarja kan niet anders, en gewoon elke kans die je hebt een paar minions erbij pakken. Maar dat vindt ik wel een positieve change dat niet alle stacks weg zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

graves & kog skin zijn prachtig.
Blitzcrank buff lijkt heel stevig.
Nerf irelia ! Maar door de nerfs op de lifesteal items gaat die nerf alsnog meevallen denk ik.
Eindelijk die powerball buff eruit bij rammus.
Jax een stukje meer viable

Coole patch :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2012 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe werkt LoLReplay heb het gedownload

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 14:09:
Hoe werkt LoLReplay heb het gedownload
Heb je een specifieke vraag ? LoL reply heeft meer dan 1 functie.

Als het om afspelen gaat open je Lol Replay, klik op "my gamesMy Replays" selecteer je game en druk op play :).

@Hieronder, Ja "My Replays". Zit op het werk dus het moest even uit het hoofd.

Je hoeft zelf niks te doen, een ogenblik na je game kan je deze terug kijken en eventueel uploaden naar het internet om te delen met anderen.

[ Voor 27% gewijzigd door atlantisx op 17-03-2012 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atlantisx schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 14:24:
[...]

Als het om afspelen gaat open je Lol Replay, klik op "my games" selecteer je game en druk op play :).
Hoe je moet filmen

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2012 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 13:59:
graves & kog skin zijn prachtig.
Eindelijk die powerball buff eruit bij rammus.
wut?
Enige nerf die ik hoorde was base attack damage en base armor.
Powerball targeting wordt beter gemaakt, hoorde niets anders jij wel ?

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Altijd leuk, denk ik na 20 games weer eens ranked te doen. Zegt de 3de pick in champ select al dat hij gaat trollen omdat hij de laatste 12 games door andere is getrolled (like wtf?). Ik heb me maar opgeofferd om te leaven deze keer.. had geen zin in 30 minuten te wachten tot we kunnen overgeven.. en dan alsnog 13 elo te verliezen. Nu is het maar 10 gelukkig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat word de nieuwe lifesteal% van de vamp scepter? Als AD carry zijnde vind ik de heals ook te goed met een scepter van 450 gold met wat damage en attackspeed. Zo'n scepter koop je redelijk vroeg en negeer je vervolgens terwijl je je IE en PD uitbouwt en daarna zelfs een LW. Maar voor die 450 krijg je wel gruwelijk veel lifesteal voor terug.
Misschien dat lifesteal veel beter zou moeten werken op champs dan op minions. En in ruil daarvoor dat creepcamps nog meer healen. Of minder goed op ranged attacks.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2012 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Vamp Scepter wordt 10% ipv 12%
Wriggles wordt 12% ipv 15%
BT 12 ipv 15 en charged 20 ipv 25

[ Voor 23% gewijzigd door Fanatic_FS op 17-03-2012 15:30 ]

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die me tips kan geven over welke magic resist items goed zijn op supports? Veel support-items geven namelijk vooral armor, en als je bijvoorbeeld taric speelt heb je juist veel meer behoefte aan magic resistance vanwege de armor van je W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 15:30:
Is er iemand die me tips kan geven over welke magic resist items goed zijn op supports? Veel support-items geven namelijk vooral armor, en als je bijvoorbeeld taric speelt heb je juist veel meer behoefte aan magic resistance vanwege de armor van je W.
merc threads en aegis of the legion

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, die haal ik meestal ook wel, maar ik voel me toch vaak te kwetsbaar tegen magic damage. Jammer dat er geen Iron Solari voor MR is ofzo, dat zou een hoop helpen (of zijn mijn tankyness-eisen aan tanky supports misschien gewoon te hoog? :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 15:33:
Ja, die haal ik meestal ook wel, maar ik voel me toch vaak te kwetsbaar tegen magic damage. Jammer dat er geen Iron Solari voor MR is ofzo, dat zou een hoop helpen (of zijn mijn tankyness-eisen aan tanky supports misschien gewoon te hoog? :P)
Meestal moet idd merc treads en een aegis wel genoeg zijn. Je zou nog voor een abbysmal scepter kunnen gaan. En voor jezelf als het moet een BV

Ikzelf support vaak op soraka met flat cdr quints en glyphs. 3gp/5 items rushen en merc treads (geen lucidity aangezien ik al iets van 15/20% cdr heb vanaf het begin. Shurelyas ook zo lang mogelijk uitstellen zodat je je philo lang kunt houden. Met die 3gp/5 flink veel warden en langzaam een aegis en daarna je heart uitbouwen tot een randuimens of locket. Met die setup kun je vaak verassend goed tanken zeker als je ook nog eens flash/heal doet.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2012 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 15:38:
[...]

Meestal moet idd merc treads en een aegis wel genoeg zijn. Je zou nog voor een abbysmal scepter kunnen gaan. En voor jezelf als het moet een BV

Ikzelf support vaak op soraka met flat cdr quints en glyphs. 3gp/5 items rushen en merc treads (geen lucidity aangezien ik al iets van 15/20% cdr heb vanaf het begin. Shurelyas ook zo lang mogelijk uitstellen zodat je je philo lang kunt houden. Met die 3gp/5 flink veel warden en langzaam een aegis en daarna je heart uitbouwen tot een randuimens of locket. Met die setup kun je vaak verassend goed tanken zeker als je ook nog eens flash/heal doet.
Die triple gp/10 strategie lijkt me wel de moeite waard om eens te proberen, ik hou het meestal gewoon bij m'n philo en HoG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Abyssal, Banshees of QSS lijken mij de enige andere opties voor support.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QSS is idd wel een goed idee, lekker goedkoop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Olaf ontdekt, heerlijke Champion :).

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2s1t5dg.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi zo die sustain nerfs. LoL moet weg sturen van dat passieve gedrag in lanes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

Ja, maar daarmee hebben ze warwick king of solo top gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Met nerf van lifesteal lijkt het mij dat je dat juist nog meer gaat bevorderen. Immers als je je item geeft minder sustain, dus je gaat minder risico nemen, want je health is "meer waard" dus wil je het niet/minder kwijt. Het is juist lifesteal dat voor wat aggressie zorgt imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 16:56:
Mooi zo die sustain nerfs. LoL moet weg sturen van dat passieve gedrag in lanes.
Dat doe je niet op deze manier als je innate sustain niet ook aanpakt.
Als ik de uitleg van Riot hoor is dit ook meer gericht op de post laning phase. Dorans stacken is nog steeds viable en het gaat hun meer om sustain in langere fights (lane phase is voornamelijk harass).

Hiermee maak je alleen de selectie solo top champs kleiner en de noodzaak voor heal supports weer groter. In theorie zou dit dubbel WOTA comps beter moeten maken maar jammer genoeg is de selectie AP champs voor top niet heel groot of counterpick gevoelig. Ik voorzie een hoop turtle maxing udyrs :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 17:13:
[...]

Dat doe je niet op deze manier als je innate sustain niet ook aanpakt.
Als ik de uitleg van Riot hoor is dit ook meer gericht op de post laning phase. Dorans stacken is nog steeds viable en het gaat hun meer om sustain in langere fights (lane phase is voornamelijk harass).

Hiermee maak je alleen de selectie solo top champs kleiner en de noodzaak voor heal supports weer groter. In theorie zou dit dubbel WOTA comps beter moeten maken maar jammer genoeg is de selectie AP champs voor top niet heel groot of counterpick gevoelig. Ik voorzie een hoop turtle maxing udyrs :(.
Ze zijn innate toch ook aan t pakken? Alle heal supports nerfed, nu Irelia, Rivens base regen laatst. De rest volgt nog wel. Wota is overigens ook nerfed laatst.

Warwick heeft nog veel tekortkomingen te overwinnen om koning vd top lane te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 17:35:
Ze zijn innate toch ook aan t pakken? Alle heal supports nerfed, nu Irelia, Rivens base regen laatst. De rest volgt nog wel. Wota is overigens ook nerfed laatst.
Yup, en dat draai je nu dus deels allemaal terug met deze change.
Een nerf van één vorm van sustain (in dit geval item based) buffed automatisch alle andere vormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 17:37:
[...]

Een nerf van één vorm van sustain (in dit geval item based) buffed automatisch alle andere vormen.
Maar goed, het algehele niveau van sustain zakt geleidelijk. wat het punt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 17:37:
[...]

Ja ik denk alleen dat in toplane hierdoor steeds minder champions viable worden. Alleen die met hele goede sustain. Dus warwick, vlad, nidalee, lee, yorick en udyr. Met de nerfs op lifesteal items gaat het nog moelijker worden om ook maar enigszinds goed met deze champions te traden.
En al deze champs hebben buffs nodig als sustain nog verder word generfed. Want dat is ongeveer de enige reden om ze te picken.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2012 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 17:39:
[...]

Maar goed, het algehele niveau van sustain zakt geleidelijk. wat het punt is.
Jawel daar heb je gelijk in.
Het verbaast me alleen dat ze nu komen met post lane / item sustain nerfs die bepaalde vormen van lane sustain dus juist weer buffed.

Het doel van het verlagen van de lane sustain was idd minder passief spel. Betere aanpak lijkt mij dat eerst op orde te krijgen en dan verder gaan draaien aan de knoppen. Dit zijn sustain changes die eerdere changes in zekere zin weer ongedaan maken en de passiviteit niet verminderen. Daarnaast verkleint het keuze mogelijkheden wat naast passiviteit ook kan leiden tot saaiere gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Footstepz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-01-2023
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KIySE.jpg

:D

die 0/0/4 was een dikke faceroll in 17 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk vind ik het interessanter wanneer zulke pics gepost worden als het over ranked games gaan. Vind normals een grote instalock rage clusterfuck test case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Zie dat hij xp krijgt en dus nog geen lvl 30 is, waardoor ranked zeer af te raden is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Footstepz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-01-2023
Ik ben inderdaad pas level 16. Ik wil ook inderdaad pas ranked spelen als ik level 30 ben. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 15:47:
[...]

Die triple gp/10 strategie lijkt me wel de moeite waard om eens te proberen, ik hou het meestal gewoon bij m'n philo en HoG.
Triple is op non-support een te grote uitstel van je core. Het potje (en je lanetijd) moet lang duren om dit het waard te maken en je moet gebabysit worden om met 3 goldtime items een gevecht of lane te winnen. Laatst een GP hard geroflstomped omdat ie na 20 mins met boots en Goldtime items rondliep. Tegen mijn Wits End/Wriggles kon hij dat nooit winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 17:44:
[...]

Ja ik denk alleen dat in toplane hierdoor steeds minder champions viable worden. Alleen die met hele goede sustain. Dus warwick, vlad, nidalee, lee, yorick en udyr. Met de nerfs op lifesteal items gaat het nog moelijker worden om ook maar enigszinds goed met deze champions te traden.
En al deze champs hebben buffs nodig als sustain nog verder word generfed. Want dat is ongeveer de enige reden om ze te picken.
Irelia is nog steeds goed te doen. Ulti blijft een goede sustain, ik vond hem sinds het begin al veel te kort. Sustain alleen is niet de sleutel tot het winnen van een top lane. Kijk maar naar Riven, Wukong, GP etc. die zich prima kunnen met met veel top laners (Riven verkracht iedereen top early/mid, free shield, 4 dashes,2 CC, no mana gg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 19:16:
[...]

Triple is op non-support een te grote uitstel van je core. Het potje (en je lanetijd) moet lang duren om dit het waard te maken en je moet gebabysit worden om met 3 goldtime items een gevecht of lane te winnen. Laatst een GP hard geroflstomped omdat ie na 20 mins met boots en Goldtime items rondliep. Tegen mijn Wits End/Wriggles kon hij dat nooit winnen.
Het ging dan ook over support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Footstepz schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 19:05:
Ik ben inderdaad pas level 16. Ik wil ook inderdaad pas ranked spelen als ik level 30 ben. :D
Tip: ga pas ranked spelen als je alle rollen redelijk kan met het liefst 2 die je goed kan. Heel vaak wordt er namelijk geninjalocked en dan moet je wel een rol spelen. Het liefst wil je jezelf uit deze groep tillen en hiervoor wil je vooral de eerste keren veel winnen.

Daarnaast is een grote aantal champs dat je kan spelen ook een plus ivm bans en meta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gropah schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 19:26:
[...]

Tip: ga pas ranked spelen als je alle rollen redelijk kan met het liefst 2 die je goed kan. Heel vaak wordt er namelijk geninjalocked en dan moet je wel een rol spelen. Het liefst wil je jezelf uit deze groep tillen en hiervoor wil je vooral de eerste keren veel winnen.

Daarnaast is een grote aantal champs dat je kan spelen ook een plus ivm bans en meta.
Niet mee eens. Ik speel ranked op 3 servers met 2/3 champs.
Mijn stijl zorg ervoor dat je een paar champs erg goed beheerst. Waarvan 1 een support is en je kunt beginnen met ranked.
Tot de 1400 heb je nog niet veel last van counteren en gedoe. Gewoon in het begin zeggen welke 2 rollen je kunt vanwege je 2 rune pages en communicatie doet de rest.

Support worden amper gebanned onder de 1400 dus soraka+sona en dat zit goed.
Mid word morgana, cass, brand, kassadin, ahri vaak gebanned. Mid champs die minder vaak gekozen worden ryze, annie.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2012 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatic_FS schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 14:40:
[...]

wut?
Enige nerf die ik hoorde was base attack damage en base armor.
Powerball targeting wordt beter gemaakt, hoorde niets anders jij wel ?
Ik bedoelde powerball bug. Excuses :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 19:19:
[...]

Irelia is nog steeds goed te doen. Ulti blijft een goede sustain, ik vond hem sinds het begin al veel te kort. Sustain alleen is niet de sleutel tot het winnen van een top lane. Kijk maar naar Riven, Wukong, GP etc. die zich prima kunnen met met veel top laners (Riven verkracht iedereen top early/mid, free shield, 4 dashes,2 CC, no mana gg)
De tops die je noemt zijn inderdaad goed ook zonder sustain. Maar met de nerfs op lifesteal items die ze zeker weten nodig hebben om mee te kunnen top gaan ze sowieso zwakker worden. Ook is het een stuk moeilijker om een champ met slechte sustain te spelen. Als je veel sustain hebt is het niet zo erg als je een slechte trade doet. Dan kan je gewoon even voorzichtig spelen en achter minions hangen. Heb je geen sustain zul je back moeten na een slechte play en dat snowballt hard top. Je kan je lane er makkelijk door verliezen.
Sowieso zie je weinig champs top, een volibear/renekton/garen/jax/J4/singed/xin/mundo/cho/rumble zie je allemaal vrijwel nooit meer Tuurlijk zijn er een hoop hiervan niet viable maar singed, rumble en cho zijn toch zeker niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atlantisx schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 14:24:
[...]

Als het om afspelen gaat open je Lol Replay, klik op "my gamesMy Replays" selecteer je game en druk op play :).

@Hieronder, Ja "My Replays". Zit op het werk dus het moest even uit het hoofd.

Je hoeft zelf niks te doen, een ogenblik na je game kan je deze terug kijken en eventueel uploaden naar het internet om te delen met anderen.
Als je maar een stuk online wil hebben dan?
Kan je gewoon bewerken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 21:33:
[...]

Als je maar een stuk online wil hebben dan?
Kan je gewoon bewerken?
Anders neem je eerst even de handleiding door :F
http://www.leaguereplays.com/faq/

Daar staat ook hoe je een replay file kan uploaden.

[ Voor 47% gewijzigd door atlantisx op 17-03-2012 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat doet Color blind mode?

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2012 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Take a guess

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

manmanman wat is stealth toch óngelooflijk leuk :+
ging lekker bot als twitch, dus maar ff mobility boots gekocht en beetje gaan roamen
we hadden ook nog een leuke shaco, en ezreal mid
was feest daar! stond ik daar, invisi naast enemy brand, komt shaco erbij invisi, vallen we aan, ez met z'n teleskill erop en een halve seconde later heb je een mooi vuurtje dat zielig op de grond ligt :+

zat ook nog een wukong in 't team, dus dat ze geen oracles kochten vond ik erg dom, maar wel leuk :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Hey folks,

I made a mistake (that someone was kind enough to source!) on this patch. I mentioned we may be getting the new AD Caster item this patch. I was speaking to something different, and may have accidentally mislead you guys.

The item I was speaking of was another WIP, and not Maw of Malmortius. MoM is supposed to be a good tanky AD (either Fighter or AD Caster) item and a finalization of Hexdrinker. This unfortunate timing has lead a lot of people to expect something different, and that's my bad - I didn't consider how this item's potential would effect expectations.

Apologies folks - our intent was not to bait and switch here, I just didn't think this all the way through.
http://clgaming.net/redtr...r-item-quot-clarification

WiP = work in progress

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Afgezien van het feit dat dit bijna een retorische vraag is (of begrijp je 't echt niet?), zou het geen kwaad kunnen af en toe eens te zoeken voordat je iets vraagt. Ik heb nu al meerdere van dit soort vragen van je voorbij zien komen, die letterlijk met de éérste Google hit beantwoord worden.

Probeer zelf ook wat inzet te tonen s.v.p. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 17:44:
[...]

Ik denk dat je gelijk hebt en toch weer niet. Je denkt teveel aan die paar champions die vaak worden gespeeld. Double AP WoTa is nou juist heel viable geworden. Als standard lifesteal word generfd.

De nerf op spellvamp is minder erg als dat mensen denken.

Zet nu een Cassio mid en een kennen Toplane. kijken hoe hard je teamfights gaat winnnen.

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Laatst online: 08-09 13:38
HetisjeboiM. kerel je zit in een filmpje van Colbycheeze op youtube.

YouTube: League of Legends - League Highlights #9 - Juke Boots, DOUBLE PENTA!?
Hier heb je de link

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

voorproefje:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik zie daar weer een support champ met veel damage, wat imo niet echt de bedoeling is van support. Support moet ondersteunen, niet damage doen. Support die damage doen zijn wel leuk om te spelen, but still....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gropah schreef op zondag 18 maart 2012 @ 14:59:
Ik zie daar weer een support champ met veel damage, wat imo niet echt de bedoeling is van support. Support moet ondersteunen, niet damage doen. Support die damage doen zijn wel leuk om te spelen, but still....
Veel damage? Valt qua kit reuze mee en supports verdienen niet genoeg om met 500+ ap rond te lopen. Ik snap even niet voed waarom een support per se een heal/cc slave moet zijn in jouw ogen. In bvb Dota heb je zelfs ranged DPS-Support die Aspd/Mana/Manaregen bouwt en dmv skills toch voldoet aan het criterium van support voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Echt veel damage doet ze niet... dat filmpje is een beetje misleidend imo.
Haar skillset is juist een erg unieke toevoeging aan de non-healing supports.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gropah schreef op zondag 18 maart 2012 @ 14:59:
Aggresieve supports passen juist in de lijn van Riot om de laningphase minder passief te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ranked is wel aardig kut de laatste tijd heb denk ik al 20 lanes niet verloren. Maar ik verlies toch meer games dan ik win. Vaak zelfs potjes waar ik na 30 minuten 100cs+ en 4 kills voorloop op mijn tegenstander.
Gewoon omdat bot en mid zo hard verliezen en nooit iets doen als ik kom ganken.
En als de tegenstander dan een keer met 4 is speel ik support en staat mijn team bijvoorbeeld al 20 kills achter dat we alsnog verliezen. Terwijl als wij met 4 zijn we standaard ver voor stonden maar het dan niet lukt omdat 1 gast alleen nog maar wil surrenderen. Ben nu van 1650 naar 1450 gedropped en het word saai om een ezreal te zien die na 30 minuten minder ad heeft dan ik als ik irelia top seel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snelle vraag:

Waneer begint season 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DogEatsDog
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:34
Versie 1.0.0.1 van mijn LoL Stats app is uit!
Updates:
  • Champion column
  • Filteren op champion
  • Items veranderen door dubbelklik
  • Verscheidene opties toegevoegd
Download:
http://www.lolstatistics.comule.com/index.html

Door het invullen van je stats in een game zal deze app verschillende statistieken uitrekenen, waaronder je K/D Ratio, Averages per game e.d..
Je kan stats filteren op champion voor gedetailleerde informatie.

[ Voor 29% gewijzigd door DogEatsDog op 18-03-2012 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DogEatsDog schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:22:
Updates:
  • Champion column
  • Filteren op champion
Download:
Nice. Als ik jou was zou ik een topic op reddit maken. Als je geluk hebt krijg je erg veel feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Updates:
  • Champion column
  • Filteren op champion
Download:
Iets zegt me dat het vooral populair gaat worden van zodra je de stats automatisch gaat ophalen ipv dat mensen het handmatig moeten invoeren. Ga je dit implementeren in volgende versies?

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DogEatsDog
speedzor schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:28:
[...]

Iets zegt me dat het vooral populair gaat worden van zodra je de stats automatisch gaat ophalen ipv dat mensen het handmatig moeten invoeren. Ga je dit implementeren in volgende versies?
Wil ik wel doen, moet alleen nog even uitvogelen hoe
Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:26:
[...]

Nice. Als ik jou was zou ik een topic op reddit maken. Als je geluk hebt krijg je erg veel feedback.
Ik zal het eens proberen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Updates:
  • Champion column
  • Filteren op champion
Download:
Wat doet het/hoe werkt het en hoe is het verschillend van de vele online statistiekwebsites die al bestaan?

Je website vermeld nagenoeg niets behalve een screenshot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DogEatsDog
Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2012 @ 17:25:
[...]

Wat doet het/hoe werkt het en hoe is het verschillend van de vele online statistiekwebsites die al bestaan?

Je website vermeld nagenoeg niets behalve een screenshot.
Een foto zegt meer dan 1000 woorden...

^^, heb even m'n post geupdate, valt niet veel te vertellen.
En over het verschillen met de websites, geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Laatst online: 16-09 14:41
Afbeeldingslocatie: http://i1179.photobucket.com/albums/x381/raxious/jungleRammus.png

lekker potje met Rammus. Eerste keer sinds maanden, en ook sinds maanden weer een keertje gejungled. Ging lekker.

10-1-24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raxious schreef op zondag 18 maart 2012 @ 18:33:
[afbeelding]

lekker potje met Rammus. Eerste keer sinds maanden, en ook sinds maanden weer een keertje gejungled. Ging lekker.

10-1-24
Nice en zelfs een enemy Evelyn met een postieve score

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evelyn word echt onderschat imo, je moet mijn broer er eens mee zien junglen, vrijwel altijd positieve score en zo veel ganks, kan shaco nog een puntje aan zuigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2012 @ 21:42:
Evelyn word echt onderschat imo, je moet mijn broer er eens mee zien junglen, vrijwel altijd positieve score en zo veel ganks, kan shaco nog een puntje aan zuigen
Helaas is haar dmg fullbuild redelijk, is ze erg super squishy en moet ze op melee range staan. Laatst moest ik tegen een Evelyn jungle en onze jungler had geen smite gepakt. Hun Evelynn had wel goede ganks in het begin maar ze viel zo hard midgame af terwijl ze vrij gefeed was dat ze gewoon niks meer voorstelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2012 @ 21:42:
Eve met 6 items is bizar sterk. Je oneshot makkelijk hun ap/ad carry of support.
Speel zelf als ik eve ga wel alleen maar roaming AP eve. Vind haar voor junglen echt te traag dan kom je niet meer aan ganken toe. En ad schiet gewoon niet op imo tenzij je keihard snowballlt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF lulu uitproberen :D

Heb ff met lulu gespeeld op PBE en ik moet zeggen dat ze me goed bevalt, een leuke support met wat degelijke dmg output, buiten dat heb je een mooi shield (welke je teammate ook nog eens bonus magic damage geeft) en kun je enemy's goed slowen/polymorphen

Ik ga haar zeker wel kopen

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2012 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convo
  • Laatst online: 21-06 22:00
Matchmaking fail van het jaar: Afbeeldingslocatie: http://rware.nl/imghost/dafuck3.png
Afbeeldingslocatie: http://rware.nl/imghost/dafuck2.png

Ik (Convolution) speelde op mijn 2e account (ridder rob) en mag even mid lanen tegen de gast die op dit moment op nummer 1 van EUW staat. Natuurlijk mijn lane, en de rest van de game hopeloos verloren. Ik denk niet dat ik een beter voorbeeld van matchmaking fail kan bedenken dan dit. Ik denk ook niet dat dit me nog ooit gaat overkomen.

Sorry dat ik het niet kon laten om dit met jullie te delen.
Gelukkig heb ik nu de replay om het te koesteren.

[ Voor 5% gewijzigd door Convo op 18-03-2012 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahahaha xD

dat krijg je als je (hidden) elo in normals heel hoog is

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2012 @ 22:07:
FF lulu uitproberen :D

Heb ff met lulu gespeeld op PBE en ik moet zeggen dat ze me goed bevalt, een leuke support met wat degelijke dmg output, buiten dat heb je een mooi shield (welke je teammate ook nog eens bonus magic damage geeft) en kun je enemy's goed slowen/polymorphen

Ik ga haar zeker wel kopen
denk dat ze vooral lekker met een AP kan lanen vanwege die AP buff die ze kan geven. En misschien Corki, die heeft ook wat abilities die scalen met AP.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt, is denk een poging van riot om de meta te veranderen zodat je interesantere team compo's krijgt.

al wil je met ap wel weer sneller lvlen omdat de meeste dmg van je lvl's komt en niet echt van items

Ik denk dat bot wel ad/support blijft maar mid/endgame kan je het ook prima gebruiken op je Casters natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convo
  • Laatst online: 21-06 22:00
Dus ik denk, laat ik 20 min wachten anders word ik weer tegen nummer 1 van EUW gematched. En jawel hoor, team in z'n laatste game had na 20 min gesurrenderd (had het kunnen weten -_-). Anyways, deze keer gewonnen.

Afbeeldingslocatie: http://rware.nl/imghost/epic.png

Blijkbaar was ie aan het premaden met slechtere spelers.
Nu val ik jullie niet meer lastig met deze flauwekul :)

[ Voor 28% gewijzigd door Convo op 19-03-2012 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_De_Beer
http://riot.control-c.ir/

Dit is een hele gave website, kun je je normal "hidden" elo zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bas_De_Beer schreef op maandag 19 maart 2012 @ 08:15:

Die wil ik niet zien, die is laag :') Maar wel leuk, ben benieuwd hoe lang dat blijft werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bas_De_Beer schreef op maandag 19 maart 2012 @ 08:15:

1553 Normals lol.

@Dr. R. in normals is het geen krotte matchmaking. Iemands ranked stats hebben niets te maken met normals. Heb in de normal queue op de US server ook wel gespeeld met/tegen 2k+ Elo gasten terwijl mijn Elo in ranked veel lager is.

Daartegenover ken ik ook mensen met 150-200 W/L verschil in normals die tussen 1300-1400 blijven schommelen. Normal stats zijn dus vrij waardeloos en niet representatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Misschien een domme vraag maar het is vroeg en ik wil gewoon een antwoord :) Maar komt Lulu deze dinsdag of volgende week??

Ohja en hoe krijg ik lolreplays om naar gangbaar videoformaat? Om dan naar youtube te zetten? Fraps?

[ Voor 30% gewijzigd door Swanfield op 19-03-2012 08:55 ]

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 13:28

Dreanor

Joene

Ik kijk echt uit naar de nieuwe suppport. Heb afgelopen weekend Karma gekocht en ondanks dat ik haar niet de beste vind is ze erg leuk om te spelen. Hou van support spelen, zeker omdat je met haar onverwachts uit de hoek kan komen.

Het enige nadeel wat ik als support speler heb is dat ik te agressief ben en mijn teammates niet altijd volgen. Meestal sta ik vooraan de damage te tanken, irritant te doen bij de tegenstanders en initiatief nemen.

Maar met Karma kan dit juist in de lane fase zeer goed. Mantra + shield en daarna je "Q" is leuk wat dmg en je shield je van de meeste dmg wat ze op jou doen. Zeker als je weer snel terug de brush in kan is de suprisse damage hoog. :D

Echter merk ik wel dat ze het aflegt ten opzichte van andere supports zoals Sona/Soraka of zelfs Janna. :( En ik denk dat een extra Mantra stack Karma recht zou doen.

Terug naar Lulu, ze komt dus komende patch? Wordt een must buy voor mij, simpel omdat het EINDELIJK een support is welke al 6 maanden geleden had moeten komen.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

Ik ben blijkbaar 1700 elo in normals, maar het is nog niet heel handig omdat we de media elo en de standaard deviatie niet weten tegenover ranked. Alsnog is men meer tryhard in hard dan normal. (getuige mijn support kennen die gewoon werkt :P)

[ Voor 11% gewijzigd door Nutral op 19-03-2012 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18-09 18:25
Swanfield schreef op maandag 19 maart 2012 @ 08:50:
Misschien een domme vraag maar het is vroeg en ik wil gewoon een antwoord :) Maar komt Lulu deze dinsdag ov volgende week??
Ik denk volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nutral schreef op maandag 19 maart 2012 @ 09:03:
Ik ben blijkbaar 1700 elo in normals, maar het is nog niet heel handig omdat we de media elo en de standaard deviatie niet weten tegenover ranked. Alsnog is men meer tryhard in hard dan normal. (getuige mijn support kennen die gewoon werkt :P)
Nog zegt normal niets over je skill, je probeert/leert in normals nieuwe champs spelen en doet mixes van premade/solo games of ga je met vrienden wel eens troll games spelen of builds proberen die niet optimaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

Klopt, ik speel alleen met vrienden normal en dan kloot ik vaak ook gewoon aan. Maar alsnog is het wel zo dat als je een betere speler bent meer dingen werken en je tijdens het trollen alsnog kunt winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nutral schreef op maandag 19 maart 2012 @ 09:08:
Klopt, ik speel alleen met vrienden normal en dan kloot ik vaak ook gewoon aan. Maar alsnog is het wel zo dat als je een betere speler bent meer dingen werken en je tijdens het trollen alsnog kunt winnen.
Natuurlijk, ook wel als AP MF enzo gewonnen. Maar vaak zijn normals een groot trollfest. Het ene moment geef je Warwick top je blue buff in de jungle omdat hij aan het verliezen is en 2 minuten later word je voor "kuthoer" uitgemaakt omdat je tijdens een gank zo snel was dat hij geen assist kreeg. Vooral niks van je normal Elo aantrekken. Waardeloze stat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 08:27:
[...]

@Dr. R. in normals is het geen krotte matchmaking. Iemands ranked stats hebben niets te maken met normals. Heb in de normal queue op de US server ook wel gespeeld met/tegen 2k+ Elo gasten terwijl mijn Elo in ranked veel lager is.

Daartegenover ken ik ook mensen met 150-200 W/L verschil in normals die tussen 1300-1400 blijven schommelen. Normal stats zijn dus vrij waardeloos en niet representatief.
Summoner name ALTERNATE F Lord
http://riot.control-c.ir/Summoner/EUW/80544
toch pretty decent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreanor schreef op maandag 19 maart 2012 @ 08:56:
Ik kijk echt uit naar de nieuwe suppport. Heb afgelopen weekend Karma gekocht en ondanks dat ik haar niet de beste vind is ze erg leuk om te spelen. Hou van support spelen, zeker omdat je met haar onverwachts uit de hoek kan komen.

Het enige nadeel wat ik als support speler heb is dat ik te agressief ben en mijn teammates niet altijd volgen. Meestal sta ik vooraan de damage te tanken, irritant te doen bij de tegenstanders en initiatief nemen.

Maar met Karma kan dit juist in de lane fase zeer goed. Mantra + shield en daarna je "Q" is leuk wat dmg en je shield je van de meeste dmg wat ze op jou doen. Zeker als je weer snel terug de brush in kan is de suprisse damage hoog. :D

Echter merk ik wel dat ze het aflegt ten opzichte van andere supports zoals Sona/Soraka of zelfs Janna. :( En ik denk dat een extra Mantra stack Karma recht zou doen.

Terug naar Lulu, ze komt dus komende patch? Wordt een must buy voor mij, simpel omdat het EINDELIJK een support is welke al 6 maanden geleden had moeten komen.
Misschien eens samen wat potjes doen i.c.m. skype/teamspeak? Ik speel altijd ad carries, en een goed communicerende bot lane wint vaak games ;-) M'n ingame naam = KeesKachel.. en ik autojoin het GoT channel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreanor schreef op maandag 19 maart 2012 @ 08:56:
Support probeert te harassen en hiermee de vijandelijke ad carry te denie-en van farm, dus op moment dat de minions laag zijn, voor last hit, dan ga jij harassen.
Of hij heeft minion en harass, of geen harass en geen minion.

Als jij damage moet nemen om hem weer een paar minions af te nemen, goede trade! (Met mate natuurlijk :P)

Is natuurlijk erg moeilijk om dat goed te doen, dus in dit worden de beste supports onderscheiden.
Swanfield schreef op maandag 19 maart 2012 @ 08:50:
Ohja en hoe krijg ik lolreplays om naar gangbaar videoformaat? Om dan naar youtube te zetten? Fraps?
Download fraps (incl crack), opnemen @ 50 FPS 1280x720 (720P) (als je pc het aankan) en alle UI opties uitzetten, zoals FPS overlay etc.
Filmpje @ 25-30 minuten zal ong. 6 GB zijn en verdeelt per 9 minuten, dus meerdere filmpjes die je aan elkaar moet plakken met bijv Windows movie maker of alternatieve software zoals sony vegas pro.

Edit:
Volgens mij moet je ook steady 50 fps hebben, anders zou het geluid uiteindelijk niet meer synchroon lopen?
Maar misschien fixt ie dat wel bij elke verdeling (om de 9min) Dat weet ik niet :)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2012 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nutral schreef op maandag 19 maart 2012 @ 09:03:
Ik heb een negatieve win/loss ratio (-5 ofzo) en heb 1395 elo. Dat is zelfs 1 elo hoger dan jeffro die wel een positief ratio heeft. Het zegt dus allemaal vrij weinig. Wat ik wel weet is dat wat mij betreft jeffro en ik van vergelijkbaar skillniveau zijn, dus misschien klopt het dan toch weer wel ;)

Pagina: 1 ... 54 ... 91 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.