Ja Whistler Village aka Nazi Twitch.
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Niet uit je neus eten hèJeffroiscool schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 14:26:
Ben weer beetje ranked spelen, verveel me xD
http://www.twitch.tv/jeffroiscool
Wie zei dat ik dat was dan?
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
.Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:26:
[...]
Oh dit was echt niet gepost om excuses te vragen. Meer gericht aan een paar personen die simpelweg de laatste tijd meer en meer actief op dit forum zijn geworden en het er absoluut niet beter op hebben gemaakt. Maar goed, gelukkig streamen sommige daarvan ook, dan kun je precies zien hoe je het spel niet moet spelen. Nog 1 tip voor de streamende GoT'ers. Zet alleen je webcam aan als je daadwerkelijk niet van plan bent om uit je neus of oor te lopen vreten. Geeft nogal een onsmakelijk beeld.
Anyway genoeg offtopic geweest. Gaat u rustig verder met de Veigar guides (2 armor seals op Veigar is namelijk een must). /sarcasm included.
Staat mijn naam daar? Nope
Mag overigens ook constructive kritiek geven ipv van zeggen dat we niet kunnen spelen.
Dat bedoelde ik ook niet.Jeffroiscool schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 15:07:
[...]
Staat mijn naam daar? Nope![]()
Mag overigens ook constructive kritiek geven ipv van zeggen dat we niet kunnen spelen.
Deze post vroeg jij naar dus Quote ik die.
ik vind dtoch de beste hoorVerwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 15:31:
Ik vind Mafia twitch toch echt leuker hoorIk ben troste eigenaar:
[afbeelding]
Beep Boop son ... Beep Boop
Verwijderd
Iets voor jou drunken? AP twitch spelen?
Je E skills is soieso al OP, laat staan met 400 AP ofzo x)
Epic troll twitch
Epic troll twitch
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2012 15:46 ]
wordt de DoT dan ook groter ?Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 15:45:
Iets voor jou drunken? AP twitch spelen?
Epic troll twitch
Je rating is 1440, dan kun je beter spelen dan de meeste gotters hier. Enige dat ik af en toe op je aan te merken heb is dat als je je lane verliest dat je hem dan soms ook echt hard verliest doordat je blijft volharden in harassen/lasthitten terwijl je dat soms gewoon niet veilig kan buiten je eigen tower range. Dan maar even wachten tot minions weer in tower range komen en proberen zo goed mogelijk te lasthitten.Jeffroiscool schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 15:07:
[...]
Vicariously I live while the whole world dies
Verwijderd
Geen idee, ik zeg maar wat, heb het me altijd al afgevraagd of het zou werken =P Beetje teemo idee zeg maar, malady, wits end, madreds en een rabadon en void staff.
Burst is wel heel hoog als je de skill activeerd x)
Zen ulti doet zoiezo toch true damage.
Verwijderd
Ik zat net de rune pages te bekijken van de mid die ik net keihard geowned heb (ryze vs vlad (wraak voor die ene keer dat vlad over me heen snowballde)) en daar zag ik een full flat MR rune pages. Alles. Waarvoor word zoiets gebruikt?
Enige waar ik aan kan denken is leblanc/galio
Vanavond maar eens een potje lol spelen. Denk dat ik CrittleSticks maar eens ga uitproberen, uiteraard met party skin!
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Twitch zijn ult is helemaal geen true damage. Dit zijn enhanced autoattacks, Physical Damage dus.Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 15:49:
[...]
Geen idee, ik zeg maar wat, heb het me altijd al afgevraagd of het zou werken =P Beetje teemo idee zeg maar, malady, wits end, madreds en een rabadon en void staff.
Burst is wel heel hoog als je de skill activeerd x)
Zen ulti doet zoiezo toch true damage.
Verwijderd
ah ja, lang leven de nervs x)
Zen E doet 100% extra AP, met een base dmg van 150.
Dus 400 AP -> 650 dmg.
Plus voor elke stack poison 60 meer!
Dus je kan precies 1000 dmg doen x) (zonder resistance aftrek enzo)
Zen E doet 100% extra AP, met een base dmg van 150.
Dus 400 AP -> 650 dmg.
Plus voor elke stack poison 60 meer!
Dus je kan precies 1000 dmg doen x) (zonder resistance aftrek enzo)
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2012 15:54 ]
TEACH ME MASTERiCy schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 15:51:
Vanavond maar eens een potje lol spelen. Denk dat ik CrittleSticks maar eens ga uitproberen, uiteraard met party skin!
idd je kan critten met die ult da is wel handigspeedzor schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 15:51:
[...]
Twitch zijn ult is helemaal geen true damage. Dit zijn enhanced autoattacks, Physical Damage dus.
[ Voor 9% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 16-03-2012 15:58 ]
Verwijderd
Twitch Spray 'n Pray was nooit True Damage. Altijd physical.Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 15:52:
ah ja, lang leven de nervs x)
rudy ongelofelijk off-topic maar je avatar werkt niet meerVerwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 16:03:
[...]
Twitch Spray 'n Pray was nooit True Damage. Altijd physical.
Verwijderd
op zich een smerige setup voor een mid spelerVerwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 15:49:
Ik zat net de rune pages te bekijken van de mid die ik net keihard geowned heb (ryze vs vlad (wraak voor die ene keer dat vlad over me heen snowballde)) en daar zag ik een full flat MR rune pages. Alles. Waarvoor word zoiets gebruikt?
90% kans dat ie een ap carry tegenover zich heeft en dan is full flat MR op zich early game megadamagemitigation
heb een paar pro spelers dit nog wel zien doen, puur om de andere ap mid te counteren
en als je dat speelt op galio tegen een ap carry is het gewoon nog redelijk effectief ook door zn passive
Verwijderd
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Twitchspeedzor schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 15:51:
[...]
Twitch zijn ult is helemaal geen true damage. Dit zijn enhanced autoattacks, Physical Damage dus.
Passive poison is true damage, ult is 100% AD extra en applied poison op alle targets hit.
Expunge is de enige skill die scaled met AP. Vanuit stealth iedereen kunnen ulten en daarna expungen als iedereen nog poison heeft is natuurlijk heel sterk. Maar meestal ben je al dood voordat dat gebeurt.
Het is natuurlijk wel zo dat Twitch veel harder scaled met AD dan met AP. Alleen al omdat zijn ult ook crits kan hebben en on-hit effects toepast.
Verwijderd
Dat maakt zijn statement niet onwaar. Zijn ult is ook niet magic omdat het Wits End toepastVerwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 16:11:
[...]
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Twitch
Passive poison is true damage, ult is 100% AD extra en applied poison op alle targets hit.
Expunge is de enige skill die scaled met AP. Vanuit stealth iedereen kunnen ulten en daarna expungen als iedereen nog poison heeft is natuurlijk heel sterk. Maar meestal ben je al dood voordat dat gebeurt.
Het is natuurlijk wel zo dat Twitch veel harder scaled met AD dan met AP. Alleen al omdat zijn ult ook crits kan hebben en on-hit effects toepast.
Hier is mijn constructieve kritiek:Jeffroiscool schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 15:07:
[...]
1.) Leer echt je skills te hotkeyen ipv bij elk leveltje ze omhoog te klikken met je muis (trust me, in sommige gevallen kan het je gewoon een extra kill opleveren of een dead vermijden)
2.) Webcam: Alleen aanzetten als je ook daadwerkelijk functionele info gaat leveren. Niemand zit te wachten om te kijken naar een hoofd die eigenlijk meer blokt van de huidige game dan dat het een bijdrage geeft. (zoals Rudy ook al aangaf)
3.) Ik zie je vaak helemaal blij doen als je een blue of red steelt, maar vervolgens doe je er helemaal niets mee. (ik doel in dit geval op de game met de enemy Fiddle jungler);
4.) Nog 1 ding wat ik niet begreep. Je doet vervolgens een gank top, waar Fiddle net op Fiora dook. Wat doen jullie vervolgens? Met z'n 2en bovenop Malphite. Terwijl er een bijna no-armor Fiddle naast je staat die kan fearen / drainen. Malphite had zijn ult al gebruikt, dus was wat dat betreft geen gevaar meer;
5.) Je doet daarna nog een gank bot, je popt je ult 1 van de enemies ging neer en je krijgt Graves naar half HP, je staat daar met bijna full HP met Fizz en nog eentje. Je krijgt 1 towerhit en rent gelijk weg. Terwijl je met ult op met Shyvana makkelijk nog een klap had kunnen uitdelen aan Graves om vervolgens de kill binnen te halen met Fizz. Wat er uiteindelijk gebeurde was dat volgens mij Fizz er ook nog bij doodging terwijl dat helemaal dus niet nodig was.
Kortom je speelt je tanky Shyvana jungler alsof het een AP carry mid is. Zoals Saintvicious zou zeggen: BALLS DEEP! BE A MANLY MAN!
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
dat vind ik creepy
en heel dubbelzinnig
( vooral omdat je het tegen jeffro zegt
[ Voor 11% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 16-03-2012 16:28 ]
Verwijderd
16 Jun 2010 – His auto-attack does physical damage, his passive does True Damage and his Ultimate does True Damage, and is easily the largest True Damage nuke in the game.Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 16:03:
[...]
Twitch Spray 'n Pray was nooit True Damage. Altijd physical.
Spray and Pray:
Armor Piercing -> True Damage
Edit: Kon de patch 123 niet vinden x)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2012 16:22 ]
Verwijderd
Source? Ik heb zijn patch lijst bekeken en zie niets terug over verwijdering van True Damage.Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 16:21:
[...]
16 Jun 2010 – His auto-attack does physical damage, his passive does True Damage and his Ultimate does True Damage, and is easily the largest True Damage nuke in the game.
Spray and Pray:
Armor Piercing -> True Damage
Edit: Kon de patch 123 niet vinden x)
De tooltip gaf ooit aan, does 100% Damage to all targets, maar dit was bedoelt om aan te geven dat de damage niet reduced werd. Zoals wel gebeurt op Ezreals ult.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2012 16:32 ]
Komt er kort en goed op neer dat je niet te snel als een haas moet wegrennen als er de mogelijkheid bestaat dat je gewoon simpelweg nog een kill extra kunt pakken. Zo vaak al gezien dat mensen een Baron buff bijvoorbeeld zien en zichzelf gelijk kansloos achten. Ook mensen met een Baron buff kunnen neerDrunk3nD3m0n schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 16:20:
[...]
dat vind ik creepy
en heel dubbelzinnig
( vooral omdat je het tegen jeffro zegt)
volledige patch lijst van twitch :Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 16:29:
[...]
Source? Ik heb zijn patch lijst bekeken en zie niets terug over verwijdering van True Damage.
De tooltip gaf ooit aan, does 100% Damage to all targets, maar dit was bedoelt om aan te geven dat de damage niet reduced werd. Zoals wel gebeurt op Ezreals ult.
V1.0.0.122:
Walk animation changed.
V1.0.0.112:
Classic skin splash art has been updated.
V1.0.0.109:
Base attack range increased to 500 from 475.
Ambush:
Duration reduced to 10/20/30/40/50 from 20/30/40/50/60.
Attack speed bonus now reaches its maximum duration twice as fast.
V1.0.0.107:
Spray And Pray:
Now increases Twitch's attack damage by 15/25/35 instead of providing 30/45/60% Attack Speed.
Now fires a maximum of 5/6/7 shots.
Duration increased to 12 seconds from 6.
V1.0.0.106:
Base movespeed reduced to 305 from 310.
Spray And Pray: duration reduced to 6 seconds from 7.
V1.0.0.105:
Debilitating Poison: slow duration reduced to 2/2.6/3.2/3.8/4.4 seconds from 2.5/3.25/4/4.75/5.25.
Spray And Pray: attack speed reduced to 30/45/60%, from 40/60/80%.
V1.0.0.104:
Ambush: attack speed max bonus reduced to 30/40/50/60/70% from 30/45/60/80/100%.
V1.0.0.103:
Debilitating Poison now has a range indicator.
Expunge now has a range indicator.
Deadly Venom: duration reduced to 6 from 8.
V1.0.0.101:
Ambush:
The first attack after breaking stealth will now benefit from the bonus attack speed.
It will now provide its attack speed bonus if you break stealth by casting a spell.
V1.0.0.100:
Spray And Pray: buff no longer incorrectly states that he does reduced damage for the duration.
V1.0.0.86:
Ambush: stealth is now removed when you actually attack, rather than when you begin your attack animation.
V1.0.0.85:
Base magic resistance increased to 30 from 25.
Fixed Ambush's tool-tip to show the correct attack speed buff value.
V1.0.0.75:
Debilitating Poison now slows for 30% + 6% per Deadly Venom stack from 20% + 10% per stack.
V1.0.0.72:
Spray And Pray:
Missile range reduced to 1100 from 1300
Bonus range reduced to 375 from 525.
V1.0.0.70:
Spray And Pray:
Cooldown increased to 105/90/75 from 90/75/60.
Attack speed bonus reduced to 40/60/80% from 60/100/140%.
Twitch has new updated particles.
V1.0.0.61:
Added listing as an Assassin, removed listing as a Fighter.
V0.9.25.24:
Increased Acquisition Range from 475 to 600.
Spray And Pray:
Increased Projectile Speed from 1600 to 2800.
Updated Tooltip to properly state that all targets take 100% damage.
Made Spray and Pray more accurate.
Increased Width from 50 to 60.
V0.9.22.16:
Ambush no longer costs mana to turn off.
V0.9.22.15:
Increased Base Damage from 50.9 to 52.4
Ambush:
Increased Attack Speed% from 20/40/60/80/100 to 30/45/60/80/100.
Increased Stealth time from 12/18/24/30/36 to 20/30/40/50/60.
Debilitating Poison Duration increased from 2.25/3/3.75/4.5/5.25 to 2.5/3.25/4/4.75/5.25
Spray And Pray now does full damage to all targets that get hit.
V0.8.22.115:
Reduced base attack range from 500 to 475.
June 26, 2009 Patch:
Ambush 30% self slow removed.
June 12, 2009 Patch:
Ambush: stealth can only be delayed by a maximum of 5 seconds.
Full Automatic: now deals 100% to the first target it hits (and 70% to all others).
June 6, 2009 Patch:
Spray And Pray: projectile speed increased to 1600 from 1400.
May 29, 2009 Patch:
Spray And Pray: projectile speed increased to 1400 from 1200.
May 15, 2009 Patch:
Ambush: slow reduced to 30% from 35%.
May 9, 2009 Patch:
Ambush:
Stealth cooldown increased to 11 from 10.
Fixed a Bug with Ambush where the fade into stealth time was too long.
Stealthed characters will now have their fade timer reset when they take damage.
Deadly Poison: poison damage reduced to 2/4/6/8 from 3/5/7.
Fixed a Bug where Debilitating Poison's slow debuff was not properly getting removed by Highlander.
Expunge: range reduced.
Spray And Pray:
Hit particle improved.
Projectile speed increased.
Collision size for spray and pray missiles increased to 40 from 25.
No longer procs on hit item effects.
Updated selection size and pathfinding radius.
Improved Twitch's ability to chase champions.
May 1, 2009 Patch: Added
Denk dat Rudy daar al naar gekeken hadDrunk3nD3m0n schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 16:35:
[...]
volledige patch lijst van twitch :
[...]
hahaha je maakt m'n dag weer goed.Damienx2 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 16:18:
[...]
3.) Ik zie je vaak helemaal blij doen als je een blue of red steelt, maar vervolgens doe je er helemaal niets mee. (ik doel in dit geval op de game met de enemy Fiddle jungler);
ik mag hopen dat je dit sarcastisch bedoelt..
jah weet maar is gewoon voor iedereen en voor een mss toekomstige lange discussie kort te houdenDamienx2 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 16:36:
[...]
Denk dat Rudy daar al naar gekeken hadstaat er zoals ik zie niet bij.
1. Ik heb ze al hotkeyed staan op shift+skill atm maar omdat ik het spel al 3 jaar speel is het heel lastig om mezelf iets anders te laten aanwennen.Damienx2 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 16:18:
[...]
Hier is mijn constructieve kritiek:
1.) Leer echt je skills te hotkeyen ipv bij elk leveltje ze omhoog te klikken met je muis (trust me, in sommige gevallen kan het je gewoon een extra kill opleveren of een dead vermijden)
2.) Webcam: Alleen aanzetten als je ook daadwerkelijk functionele info gaat leveren. Niemand zit te wachten om te kijken naar een hoofd die eigenlijk meer blokt van de huidige game dan dat het een bijdrage geeft. (zoals Rudy ook al aangaf)
4.) Nog 1 ding wat ik niet begreep. Je doet vervolgens een gank top, waar Fiddle net op Fiora dook. Wat doen jullie vervolgens? Met z'n 2en bovenop Malphite. Terwijl er een bijna no-armor Fiddle naast je staat die kan fearen / drainen. Malphite had zijn ult al gebruikt, dus was wat dat betreft geen gevaar meer;
5.) Je doet daarna nog een gank bot, je popt je ult 1 van de enemies ging neer en je krijgt Graves naar half HP, je staat daar met bijna full HP met Fizz en nog eentje. Je krijgt 1 towerhit en rent gelijk weg. Terwijl je met ult op met Shyvana makkelijk nog een klap had kunnen uitdelen aan Graves om vervolgens de kill binnen te halen met Fizz. Wat er uiteindelijk gebeurde was dat volgens mij Fizz er ook nog bij doodging terwijl dat helemaal dus niet nodig was.
Kortom je speelt je tanky Shyvana jungler alsof het een AP carry mid is. Zoals Saintvicious zou zeggen: BALLS DEEP! BE A MANLY MAN!
2. Ik heb genoeg mensen gehad die juist wouden dat mijn webcam aan staat. Hier zijn de meningen enorm over verdeeld. Mijn mening is dat je stream niet meer personalized is als je webcam uit staat aangezien het dan iedereen kan zijn. Het geeft een stukje karakter aan je stream.
3. Ik wou die Fiddle wel pakken maar ik kom hem op dat moment niet aan vandaar dat ik niet op hem in ging.
4. Die Fiddle stond bijna recht naast de tower, ik ben altijd een beetje voorzichtig ten opzichte van tower ganken. Ik ga namelijk op dat soort momenten altijd dood
5. Zelfde als hierboven xD
Ik zal er aan werken ^^ Bedankt voor je kritiek, daar heb ik iig wat aan
Verwijderd
V0.9.25.24:
Spray And Pray:
100% damage is toch wel true damage ^.^
Spray And Pray:
Had er eigenlijk bij moeten zetten feedback. Vindt kritiek negatief klinken en ik speel zelf nog verre van perfect dus laten we het op feedback houdenJeffroiscool schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 16:38:
[...]
1. Ik heb ze al hotkeyed staan op shift+skill atm maar omdat ik het spel al 3 jaar speel is het heel lastig om mezelf iets anders te laten aanwennen.
2. Ik heb genoeg mensen gehad die juist wouden dat mijn webcam aan staat. Hier zijn de meningen enorm over verdeeld. Mijn mening is dat je stream niet meer personalized is als je webcam uit staat aangezien het dan iedereen kan zijn. Het geeft een stukje karakter aan je stream.
3. Ik wou die Fiddle wel pakken maar ik kom hem op dat moment niet aan vandaar dat ik niet op hem in ging.
4. Die Fiddle stond bijna recht naast de tower, ik ben altijd een beetje voorzichtig ten opzichte van tower ganken. Ik ga namelijk op dat soort momenten altijd dood
5. Zelfde als hierboven xD
Ik zal er aan werken ^^ Bedankt voor je kritiek, daar heb ik iig wat aan
voor de mensen die niet weten wat true damage is : http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/True_damageVerwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 16:39:
V0.9.25.24:
Spray And Pray:
Fear me!Jeffroiscool schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 16:38:
[...]
Silence
Drain
en tower.
Goede keuze inderdaad.
Ehm nee niet echt. Dit is meer in de richting dat iedereen die geraakt wordt ook de volledige damage zal krijgen en dus niet 100% op target 1, degene die er achterstaat nog maar 75% die daar weer achter 50%. Dit zegt imo niet dat het true damage is.Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 16:39:
V0.9.25.24:
Spray And Pray:
True damage negeert magic + armor. Dat wordt hier niet duidelijk gemaakt.
En bij red was er groot gevaar dat de enemy mid naar me toe zou komen op dat moment. Vandaar dat ik er niet op in ging.iCy schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 16:41:
[...]
Fear me!![]()
Silence
Drain
en tower.
Goede keuze inderdaad.
Verwijderd
Hmm I guess you're right, maar toch kan ik me herinneren dat het vroeger wel zo was, maar dat is ook echt een tijdje terug...
Mijn verwarring niet geheel onlogisch, thnx for clarification!
Dan klopt of de stream niet met positionering of ik heb alles in spiegelbeeld bekeken. Zoals het er op mijn scherm uitzag:iCy schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 16:41:
[...]
Fear me!![]()
Silence
Drain
en tower.
Goede keuze inderdaad.
Fiora - Fiddle - Shyvana - Malphite - Toren. Waarna Shyvana op Malphite dook en Fiora daarop volgde. Waardoor het er vervolgens zo uitzag: Fiddle - Fiora - Shyvana - Malphite - Toren.
Fiora raakt vervolgens low en begint te rennen naar haar eigen tower, waardoor Fiddle het nog makkelijker gemaakt werd en hij vervolgens een kill kon maken op Fiora, waardoor Shyvana ineens ook in de problemen kwam die tussen Fiddle en Malphite (gelukkig low HP) kwam te staan. Volgens mij heb je het er nog wel levend afgebracht maargoed grotendeels was het de fout van Fiora.
Heb de stream niet gekeken want ik ben nu aan het werk. Ben enkel op zijn woord af gegaan, maar als fiddle bij de tower staat, dan is zijn fear zeer gevaarlijk.
Helemaal mee eens. Alleen snap ik uiteraard ook Jeffro wel. Op het moment van actie ondernemen, zul je niet altijd de beste keuzes maken. In dit geval vond ik het ietswat vreemd. Maargoed als toeschouwer is het altijd makkelijker dan als je er op dat moment staat.iCy schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 16:48:
[...]
Heb de stream niet gekeken want ik ben nu aan het werk. Ben enkel op zijn woord af gegaan, maar als fiddle bij de tower staat, dan is zijn fear zeer gevaarlijk.
Zelfde met voetbal
WESSEL GA WE SJOE SJOE SJOE ! ! ! ! !Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 16:48:
heey first post woohhoooo
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 16:39:
V0.9.25.24:
Spray And Pray:
Lezen a.u.b. Het gaat hier dus om damage die door meerdere personen heen passeert. In de patches van champs die True Damage hebben word duidelijk True Damage gezegd, niet 100% Damage. In oude forum topics confirmed Riot ook dat er geen True Damage speelde op de attacks zelf, slechts op de Poison.Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 16:29:
[...]
Source? Ik heb zijn patch lijst bekeken en zie niets terug over verwijdering van True Damage.
http://www.solomid.net/guides.php?g=20344
Bij deze een guide voor Swain geschreven. Laat gerust weten als je opmerkingen of vragen hebt, kan ik het er eventueel nog aan toevoegen. Kritiek, ideeën, upvotes, comments... zijn meer dan welkom.
Bij deze een guide voor Swain geschreven. Laat gerust weten als je opmerkingen of vragen hebt, kan ik het er eventueel nog aan toevoegen. Kritiek, ideeën, upvotes, comments... zijn meer dan welkom.
ik stel voor dat je overal een rijtje gaat plaatsen met kleine swaintjesspeedzor schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 16:54:
( grapje )
nee ik ga hem eens lezen als ik thuis ben en iets posten desnoods eens uittesten
Heb hem nu even vluchtig doorgekeken (ik kijk meestal naar item / rune setups). Enige reden waarom je niet ook nog HP/level erbij zet voor de seals? Opzich is er natuurlijk niets mis met wat extra mana-regen maar ik vroeg me af waarom je wel de armor optie erbij zet, maar dan niet de HP optie wat opzich ook vrij veel Swain spelers nog doen.speedzor schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 16:54:
Voor de rest zag het er tot nu toe goed uit, ook qua itemchoices. Zal hem nu nog verder wat dieper inhoudelijk doorlezen.
Verwijderd
Nee, dat is nooit zo geweest. Ik speel hem al sinds beta.Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 16:45:
Hmm I guess you're right, maar toch kan ik me herinneren dat het vroeger wel zo was, maar dat is ook echt een tijdje terug...
Oh dear, dat avatar. /offtopicVerwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 17:00:
[...]
Nee, dat is nooit zo geweest. Ik speel hem al sinds beta.
Verwijderd
Wat voor party is dit?Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 17:02:
gaan er van jullie ook nog mensen naar the party om aan de LoL comp mee te doen?
Dat is een Lanparty
http://www.the-party.nl/
Ik ga er zelf niet heen maar ga zelf naar Identity ( http://www.identity-event.nl/ )
Die 2e is lekker dichtbij. Dat valt nog eens te overwegen.Jeffroiscool schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 17:05:
[...]
Dat is een Lanparty
Ik ga er zelf niet heen maar ga zelf naar Identity ( http://www.identity-event.nl/ )
deze belg vind het te verJeffroiscool schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 17:05:
[...]
Dat is een Lanparty

Stomme belg:C
just kidding
stadskanaal is voor ook nog wel te doen:P
Voor een belg uiteraard wat midner x)
[ Voor 7% gewijzigd door Kapstok! op 16-03-2012 17:14 ]
League of Legend EUW: Tristanar
speedzor schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 16:54:
- Haal alsjeblieft de text "'Master Tactician' sounds badass" weg, je bent geen kleuter
- Waarom geen Magicresistance/level als Glyphs?
- Waarom niet op level 1 beginnen met Nevermove voor potentiële invades?
Surfin' paradise!
- Ach, voor dat ene mopje dat erin zit moet toch wel kunnen?Snappie88 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 17:59:
[...]
- Haal alsjeblieft de text "'Master Tactician' sounds badass" weg, je bent geen kleuter
- Waarom geen Magicresistance/level als Glyphs?
- Waarom niet op level 1 beginnen met Nevermove voor potentiële invades?
- In de build items heb ik aangegeven dat je abyssal of giants belt kunt rushen wanneer je het moeilijk hebt. Ben echter vergeten bij te zetten dat ik magres/level blues gebruik tegen dubbel AP setups, bedankt! Ga ik zo meteen toevoegen.
- "In some situations you will want to take your at level 1 in case you expect a jungle invade (or go for it yourself). " (skillorder chapter)
Verwijderd
Snappie88 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 17:59:
[...]

Wellicht vervangen met you're a bird. Birds are cool.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2012 18:11 ]
hehe dit wou ik toch delen met jullie ik vond dit filmpje grappig xD
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Zl9nDM-2QtQ&feature=related]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Zl9nDM-2QtQ&feature=related]
Verwijderd
Max je wel eens W voor Q? Lijkt mij makkelijker farmen namelijk. En damage wise maakt het niet zoveel verschil volgens mij. Je hebt dan wel iets minder slow.speedzor schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 18:03:
[...]
- Ach, voor dat ene mopje dat erin zit moet toch wel kunnen?
- In de build items heb ik aangegeven dat je abyssal of giants belt kunt rushen wanneer je het moeilijk hebt. Ben echter vergeten bij te zetten dat ik magres/level blues gebruik tegen dubbel AP setups, bedankt! Ga ik zo meteen toevoegen.
- "In some situations you will want to take your at level 1 in case you expect a jungle invade (or go for it yourself). " (skillorder chapter)
Ziet er solide uit.speedzor schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 16:54:
Ik zie wel kleine puntjes die ik anders zou doen maar dat is voornamelijk voorkeur.
Om een voorbeeld te geven:
Swain krijgt zijn tankyness voor een groot deel uit de sustain van zijn ult en niet zozeer van zijn HP of resistance zoals bij sommige van de andere tanky mages. Dit levert de mooie synergy van AP bouwen geeft sustain / tankyness (meer damage dus meer heal van je ult)
In die zin snap ik ook niet dat je een spellvamp item zoals WOTA met bescheiden AP prioriteert en een midgame core item maakt en de echte damage dealers / AP items optioneel maakt. Ik zou moeten gaan zitten met wat scenario's om het zeker te weten maar ik verwacht dat het core maken van bv. voidstaff of deathcap je meer damage oplevert met minimaal dezelfde tankyness. Misschien wel zelfs betere tankyness aangezien je ult schaalt met AP en een multi-target spel met ticks is. Ik denk ook niet dat er veel engages zullen zijn waar je tankyness in play komt waarbij je niet je ult popped als Swain.
Daarom zou ik dus meer echte damage items opnemen voor de core items ook omdat je al catalyst rushed (goed, maar qua damage blijf je early achter op veel builds).
Verder zou ik ook niet gaan voor de mana regen yellows maar voor HP/level. Als Swain mag je verwachten dat jouw team prioriteit geeft aan het verkrijgen van blauw voor jou alleen en de beperkingen van het niet hebben van deze runes zijn deels op te vangen met een andere speelstijl. De HP/level runes zijn meer late game gericht en zorgen voor meer speelruimte met het verliezen van health en dit weer terug sustainen. Ook vermindert het de noodzaak voor tanky AP items die je vervolgens weer kunt vervangen door eerder genoemde puur damage items.
Armor yellows hebben weinig zin omdat physical damage over het algemeen sustained is en Swain dit al van nature countered door zijn sustain. MR als resist stat heeft veel meer zin op Swain aangezien hij veel gevoeliger is voor magic burst damage dan voor sustained physical damage.
Heel verhaal maar het zijn uiteindelijk details.
edit
Wat betreft spellvamp, dit lijken een hoop mensen te vergeten:
Health restored = total spell damage × spell vamp × vamp coefficient
where
Total spell damage is the the mitigated spell damage done to every target affected, and Vamp coefficient is 1 for single target spells and 1/3 for multi-target spells.
[ Voor 11% gewijzigd door djengizz op 16-03-2012 19:39 ]
doet bij iedereen PVP.Net irritant ?
Verwijderd
"Pro's & Con's"Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 16:55:
[...]
ik stel voor dat je overal een rijtje gaat plaatsen met kleine swaintjes
( grapje )
nee ik ga hem eens lezen als ik thuis ben en iets posten desnoods eens uittesten
In het Engels doen we geen ' tussen de woorden. Gewoon Pros, Cons etc.
Also, geen harde paragraafbreuken maken na een zin met "Enter". Ziet er niet mooi uit.
Ook vind ik DFG niet bepaalde een optionele luxe.
Ik ben me zeer zeker bewust van de spell vamp reductie bij multitargets and het verschil met AP bouwen.djengizz schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 18:45:
[...]
Ziet er solide uit.
Ik zie wel kleine puntjes die ik anders zou doen maar dat is voornamelijk voorkeur.
Om een voorbeeld te geven:
Swain krijgt zijn tankyness voor een groot deel uit de sustain van zijn ult en niet zozeer van zijn HP of resistance zoals bij sommige van de andere tanky mages. Dit levert de mooie synergy van AP bouwen geeft sustain / tankyness (meer damage dus meer heal van je ult)
In die zin snap ik ook niet dat je een spellvamp item zoals WOTA met bescheiden AP prioriteert en een midgame core item maakt en de echte damage dealers / AP items optioneel maakt. Ik zou moeten gaan zitten met wat scenario's om het zeker te weten maar ik verwacht dat het core maken van bv. voidstaff of deathcap je meer damage oplevert met minimaal dezelfde tankyness. Misschien wel zelfs betere tankyness aangezien je ult schaalt met AP en een multi-target spell is. Ik denk ook niet dat er veel engages zullen zijn waar je tankyness in play komt waarbij je niet je ult popped als Swain.
Daarom zou ik dus meer echte damage items opnemen voor de core items ook omdat je al catalyst rushed (goed, maar qua damage blijf je early achter op veel builds).
Verder zou ik ook niet gaan voor de mana regen yellows maar voor HP/level. Als Swain mag je verwachten dat jouw team prioriteit geeft aan het verkrijgen van blauw voor jou alleen en de beperkingen van het niet hebben van deze runes zijn deels op te vangen met een andere speelstijl. De HP/level runes zijn meer late game gericht en zorgen voor meer speelruimte met het verliezen van health en dit weer terug sustainen. Ook vermindert het de noodzaak voor tanky AP items die je vervolgens weer kunt vervangen door eerder genoemde puur damage items.
Armor yellows hebben weinig zin omdat physical damage sustained is en Swain dit al van nature countered door zijn sustain. MR als resist stat heeft veel meer zin op Swain aangezien hij veel gevoeliger is voor magic burst damage dan voor sustained physical damage.
Heel verhaal maar het zijn uiteindelijk details.
edit
Wat betreft spellvamp, dit lijken een hoop mensen te vergeten:
Health restored = total spell damage × spell vamp × vamp coefficient
where
Total spell damage is the the mitigated spell damage done to every target affected, and Vamp coefficient is 1 for single target spells and 1/3 for multi-target spells.
Echter, als je naar de getallen kijkt:
WotA geeft 70 AP
Rabadons geeft 170 AP¨
Daar bovenop geeft WotA 25% Spell Vamp en geeft Rabadons 30% extra AP.
De AP Ratio van Swain zijn ult is 0.2 en de Vamp coefficient is 0.33.
Echter, Rabadons is ongeveer 1600 gold (1x Needlessly large rod) duurder, wat je er dus ook moet bijrekenen.
Dit brengt Wota op 150 AP en Rabadons op 170 AP.
Met een base damage van 90, geeft dit 30 extra damage met wota + needlessly en 34 damage met Rabadons.
Wota + Needlessly = 40 healing per raven per seconde * 0.75 = 90 hps
Rabadons = 92 hps
Zoals je ziet is het verschil dus enorm miniem.
Als je ziet wat we buiten beschouwing laten:
- Magic penetration
- Magic resistance
- Wota aura
- Spell vamp van wota op ult
- Spell vamp van wota op andere spells
- Wota is sneller finished dan needlessly + blasting wand en geeft meer voordelen op dat punt
- Rabadons 30% multiplier werd niet toegepast op andere AP items
- Rabadons 30% multiplier werd niet toegepast op andere abilities (respectievelijk 0.3, 0.7 en 0.8 ratio)
Alles beschouwd denk ik dat we kunnen concluderen dat
1) De verschillen op zich al heel klein zal zijn
2) Er een licht voordeel voor wota is vanwege het aura en de spellvamp op andere abilities (2x single target, 1x aoe)
Er zijn heel veel factoren om rekening mee te houden, zeker, maar al bij al werkt de synergy van WotA toch wel heel goed met swain.
Tuurlijk, maar die synergy hebben 6 doran rings in feite ookspeedzor schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 19:55:
Er zijn heel veel factoren om rekening mee te houden, zeker, maar al bij al werkt de synergy van WotA toch wel heel goed met swain.
De enige juiste manier om de waarheid te benaderen en uit te vinden wat meer effectief is, is precies wat jij hierboven doet met je berekening en zoals gezegd liggen de verschillen in details die deels niet te modelleren zijn. Dit worden dan onderbuik gevoelens en ervaringsgetallen die je met echte playtesting zult moeten valideren.
Wel maak je een grote denkfout imo door de ticks van je ult niet mee te tellen. Dat maakt de schaling een stuk beter en laat imo de berekening doorslaan in het voordeel van de cap.
Jouw berekening geldt namelijk alleen voor de eerste seconde dat je ult aan staat, alles daarna maakt het voordeel van de cap (nog?) groter.
Wat bedoel je precies met de ticks van m'n ult?djengizz schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 20:16:
[...]
Tuurlijk, maar die synergy hebben 6 doran rings in feite ook.
De enige juiste manier om de waarheid te benaderen en uit te vinden wat meer effectief is, is precies wat jij hierboven doet met je berekening en zoals gezegd liggen de verschillen in details die deels niet te modelleren zijn. Dit worden dan onderbuik gevoelens en ervaringsgetallen die je met echte playtesting zult moeten valideren.
Wel maak je een grote denkfout imo door de ticks van je ult niet mee te tellen. Dat maakt de schaling een stuk beter en laat imo de berekening doorslaan in het voordeel van de cap.
Jouw berekening geldt namelijk alleen voor de eerste seconde dat je ult aan staat, alles daarna maakt het voordeel van de cap (nog?) groter.
Ik heb toch berekend wat elke raven teruggeeft qua healing, dit is toch hetzelfde voor de eerste raven als voor de 12de raven?
Edit: oh en over die HP/Level: HP is vooral effectief tegen mages. Tegen AD champions ook, maar veel minder vergeleken met een AP carry. Echter, wanneer ik tegen een sterke AP setup speel (aka: double AP), dan neem ik al magic resist/level glyphs en is het dus niet nodig om ook mijn seals te veranderen.
Om die reden ga ik dus als mid swain geen hp/level nemen maar magres/level glyphs indien nodig en ga ik armor nemen tegen een zware AD top.
[ Voor 17% gewijzigd door speedzor op 16-03-2012 20:27 ]
Jawel, en die verschillen waren miniem in het voordeel (even alle uitzonderingen die je noemt daar gelaten) voor de cap qua damage en healing per raaf. Hoe meer raven je afvuurt (ticks / secondes / whatever) en hoe langer je ult aanstaat hoe groter dit verschil in zijn totaliteit wordt toch?speedzor schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 20:18:
Wat bedoel je precies met de ticks van m'n ult?
Ik heb toch berekend wat elke raven teruggeeft qua healing, dit is toch hetzelfde voor de eerste raven als voor de 12de raven?
Dus een ult van 5s doet 5*3*4 meer damage en geeft 5*3*2 meer health met de cap build vs de wota build. Dat bedoel ik met ticks.
Oh inderdaad, heel goed punt. Dus inderdaad, het voordeel van de cap gaat hier groter worden.djengizz schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 20:31:
[...]
Jawel, en die verschillen waren miniem in het voordeel (even alle uitzonderingen die je noemt daar gelaten) voor de cap qua damage en healing per raaf. Hoe meer raven je afvuurt (ticks / secondes / whatever) en hoe langer je ult aanstaat hoe groter dit verschil in zijn totaliteit wordt toch?
Dus een ult van 5s doet 5*3*4 meer damage en geeft 5*3*2 meer health met de cap build vs de wota build. Dat bedoel ik met ticks.
Echter, de ratio op zich blijft hetzelfde.
Wota + Needlessly = 900 healing na 10 seconden
Rabadons = 920 healing na 10 seconden
Het absoluut aantal is opgeschoven, maar als je kijkt naar het getal dat het bij hoort dan blijft het in feite nog miniem. 20 HP extra op een totaal van 900? Dan neig ik toch nog steeds naar het wota aura om eerlijk te zijn.
Maar ik denk dat we wel eens zijn dat het verschil zo klein is dat het nog eerder een kwestie van voorkeur zal zijn dan dat je stevige math kunt doen om ergens een zwaar voordeel te behalen.
Nee, absoluut mee eens en mijn opening was ook 'solide build'.speedzor schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 20:35:
Maar ik denk dat we wel eens zijn dat het verschil zo klein is dat het nog eerder een kwestie van voorkeur zal zijn dan dat je stevige math kunt doen om ergens een zwaar voordeel te behalen.
Ik wil ook niet af doen aan je guide die je imo zo prima kan gebruiken in huidige vorm. Ik hoop in ieder geval niet dat mijn wall of text afdoet aan die kwaliteit want zo was het niet bedoeld.
Zo kwam het, allesinds toch niet bij mij, zeker niet over hoordjengizz schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 20:46:
[...]
Nee, absoluut mee eens en mijn opening was ook 'solide build'.
Ik wil ook niet af doen aan je guide die je imo zo prima kan gebruiken in huidige vorm. Ik hoop in ieder geval niet dat mijn wall of text afdoet aan die kwaliteit want zo was het niet bedoeld.
Nu heb ik toch eens zelf de wiskunde achter mijn idee van 'wota>rabadons op swain' gedaan en merk ik hoe het zich echt verhoudt.
Ik apprecieer feedback en dan zeker inhoudelijk sterke zoals je ze vaak geeft. Ik denk dat de kwaliteit van de build enkel versterkt is nu mensen ook deze wiskunde achter de build gezien hebben
Sinds wanneer noemen we dit een wall of text? Ik ben blij dat er na zo'n 400 one-liners over aardbeien, SJOESJOE, FIRSTPOST, en ontkenning van iets wat simpelweg een feit is, weer eens constructief en op niveau wordt gepost in dit topic. Dan heb ik het nog niet eens over het taalgebruik en/of breezer look-a-like zinsconstructies in de posts. Blijkbaar was een eerdere topic-report niet voldoende, want het niveau is diep bedroevend de laatste tijd. Wat dat betreft ben ik blij dat anderen het hier posten, ik wilde dit eerst niet doen maar laat ik ook maar openbaar maken dat ik mij hier aan stoor. Allicht brengt dat enige verandering. GoT was altijd een forum voor gebruikers die iets meer wilden dan FoK (
), een forum waar de posts iets meer informatie bevatten dan dat je zit te poepen en dus op je telefoon een filmpje vond om hier neer te kwakken. Samenvattend, dank voor jullie walls of text, ik heb sinds tijden weer eens een goed stuk tekst gelezen
.
Dan weer onderwerp LoL, aan jullie swain discussie kan ik weinig toevoegen, ik heb swain wel maar op 2-3 potjes na bak ik er niks van met hem
. Allicht dat deze discussie wat kan helpen hehe.
Zelf zit ik even op maar een game (soloQ) per dag oid ivm drukte op werk. Mijn speeltijd is echter vol met mensen die er klaarblijkelijk weinig van kunnen. Ik had serieus een serie met 20 games, 15+ verloren met of een leaver, of waar ik zelf positief sta (hele game, of tot mid van de game) terwijl je twee andere lanes keer op keer een keer of 5 doodgaan binnen een kwartier. Hierna probeer ik, zoals voorgesteld hier, vriendelijk en opbouwend commentaar te geven dat ze bv beter kunnen tower-huggen. Toen ik jungle speelde resulteerde dit echter alleen in "YOU NEVER GANK". Fijn, nadat je als jungler gewoon netjes 6 kills hebt verzorgt op andere lanes die niet hun lane tot enemy tower duwden. Iets waar ik zo wanhopig van werd dat ik zocht naar andere opties, en niet zonder resultaat. Ik kan zonder twijfel zeggen: WHEN IN GREAT NEED --> AP SION.
In (normal)SoloQ bash je met AP Sion echt alles
. Ik heb hem nu de laatste 4 games weer van de plank gehaald (3 win, 1 loss door een leaver) nadat ik hem daar had neergezet omdat hij nogal 'saai' is (cast W (-> flash) -> Q -> boem -> ignite). Echter, met mobility boots kan je prima 2 lanes pushed houden. Ik moet bekennen dat ik mijn teammates tegenwoordig gewoon maar zie als pionnetjes. Zodra ik door heb dat ze hard falen misbruik ik ze als bait, ik laat ze 4v5's pullen en save nog maar zelden een teammate die een domme actie uitvoert. Voorheen probeerde ik nog wel eens een domme 2v1 dive bij tower te helpen, maar nu loop ik fijn terug. Het is wat jammer, maar de community is te zwaar verpest in normal games. Ik ben blij als ik weer wat meer tijd heb en kan 5v5-en
.
Dan weer onderwerp LoL, aan jullie swain discussie kan ik weinig toevoegen, ik heb swain wel maar op 2-3 potjes na bak ik er niks van met hem
Zelf zit ik even op maar een game (soloQ) per dag oid ivm drukte op werk. Mijn speeltijd is echter vol met mensen die er klaarblijkelijk weinig van kunnen. Ik had serieus een serie met 20 games, 15+ verloren met of een leaver, of waar ik zelf positief sta (hele game, of tot mid van de game) terwijl je twee andere lanes keer op keer een keer of 5 doodgaan binnen een kwartier. Hierna probeer ik, zoals voorgesteld hier, vriendelijk en opbouwend commentaar te geven dat ze bv beter kunnen tower-huggen. Toen ik jungle speelde resulteerde dit echter alleen in "YOU NEVER GANK". Fijn, nadat je als jungler gewoon netjes 6 kills hebt verzorgt op andere lanes die niet hun lane tot enemy tower duwden. Iets waar ik zo wanhopig van werd dat ik zocht naar andere opties, en niet zonder resultaat. Ik kan zonder twijfel zeggen: WHEN IN GREAT NEED --> AP SION.
In (normal)SoloQ bash je met AP Sion echt alles
[ Voor 8% gewijzigd door Flapmo op 16-03-2012 21:54 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
LULU revealed !
Greetings, Summoners!
A few people have been asking when we’ll be adding another support champion to League of Legends. I’m happy to answer that with a resounding “now!” Join me in welcoming Lulu, the Fae Sorceress, as our newest support champion.
As a yordle (or “suppordle,” in this case), Lulu brings a sense of twisted mischief to the League. With the help of her fairy companion Pix, she is equally adept at disabling foes as she is assisting and supporting allies.
Is the enemy Nocturne being a big jerk and killing your friends? Is that Alistar just not squirrelly enough for you? That’s an easy fix with a quick cast of Whimsy, which will make an enemy champion 100% more adorable and 100% more harmless by turning them into a fuzzy critter that can run around, but can’t attack or use abilities.
Let’s not forget the support aspects, either. Lulu features high-impact, short-duration buffs and enhancements that can save a teammate’s bacon or help to secure a kill. Making an enemy move quickly can pull their feet out of the fire quickly, while Pix can lend his own aid by flying next to a friendly champion, attacking in concert and providing protection. Her ultimate, however, is the final word in allied buffs -- granting a size increase along with a health bonus to match. The rapid increase in size briefly stuns nearby enemies, as well as granting the affected champion an aura that slows enemies in a nearby area. This buff can be just what the doctor ordered if a fully grown Cho’Gath simply isn’t big enough!
Finally, Lulu’s bag of tricks encompasses the ability to use some of her spells on either allies or enemies. While Lulu’s fairy companion Pix can support a friend, he can also harass an enemy by flying around them and acting as a major hindrance.
We’ve worked hard to not only create an impactful and satisfying support champion, but also one that fits well within League of Legends . We’re confident that there are still a lot of support styles that are yet to be explored in League of Legends, and that one of them combines buffs and disables together in one package to help your team turn the tide of battle. Lulu will provide you with exciting new options as a support player on the Fields of Justice.
Abilities:
Pix, Faerie Companion (Passive) - Pix fires magical bolts of energy whenever his owner attacks another enemy unit. These bolts are homing, but can be intercepted by other units.
Glitterlance - Pix and Lulu each fire a bolt of magical energy that heavily slows all enemies it hits. An enemy can only be damaged by one bolt.
Whimsy - If cast on an ally, grants them movement speed and ability power for a short time. If cast on an enemy, turns them into an adorable critter that can't attack or cast spells.
Help, Pix! - If cast on an ally, commands Pix to jump to an ally and shield them. He then follows them and aids their attacks. If cast on an enemy, commands Pix to jump to an enemy and damage them. He then follows them and grants you vision of that enemy.
Wild Growth (Ultimate) - Lulu enlarges an ally, knocking enemies away from them and granting them a large amount of bonus health. For the next few seconds, that ally gains an aura that slows nearby enemies.
Lore:
Perhaps more than any other champion in the League, Lulu marches to the beat of her own drum. During her youth in Bandle City, she spent most of her time wandering alone in the forest or lost in a daydream. It wasn’t that she was antisocial; the day-to-day bustle of Bandle City just couldn’t compete with the vibrant world of her imagination. She saw wonder in places most people overlooked. This was how she found Pix, a fae spirit, pretending to be stuck in a birdhouse. Lulu’s imagination distinguished her to Pix, and he seized the opportunity to lure her into his life. He brought her to the Glade, the enchanted home of the fae, which lay nestled in a clearing in the woods. There the rigid properties of the outside world - things like size and color - changed as frequently and whimsically as the direction of the wind. Lulu felt at home in the Glade and she lingered there with Pix, fascinated by this secret place.
She quickly lost track of time. Her life in the Glade was comfortable, natural. She and Pix played fae games together, the sorts of games that she had been told were “only pretend,” and she got exceedingly good at them. It caught her by surprise when she suddenly remembered that she had left a life behind in Bandle City. The Glade had a way of making everything outside seem distant and surreal. Lulu decided to revisit her former home, to share some of the lovely things she’d learned, but when she and Pix returned the world had changed. Time, she discovered, was another property that behaved differently in the Glade, and centuries had passed while she was away. Lulu sought to reconnect to the residents of the outside world, but her attempt had unfortunate results. She led all the children off to play hide and seek, temporarily changing them into flowers and animals to spice up the game, but their parents didn’t appreciate her efforts. When the yordles insisted that she leave their land, she turned to a vibrant, magic place where those with unusual gifts were not just accepted but adored: the League of Legends.
"The best path between two points is upside-down, between, then inside-out and round again." - Lulu
Verwijderd
Yayy Sheep skill
ziet eruit als een goede support. Eindelijk een wat minder saaie skillset.
Ik kijk nu al uit naar de Yordle rage van TheOddOne.Is the enemy Nocturne being a big jerk and killing your friends? Is that Alistar just not squirrelly enough for you? That’s an easy fix with a quick cast of Whimsy, which will make an enemy champion 100% more adorable and 100% more harmless by turning them into a fuzzy critter that can run around, but can’t attack or use abilities.
Wait, die lulu ult is like de janna ult alleen dan ook nog adt het een champion vergroot en een aura krijgt die nearby enemies slowt...
is dat niet een beetje heel veel???
Ik vermoed dat het een knockback à la maokai zal zijn, een stuk korter dan janna dus.Gideon_92 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 23:33:
Wait, die lulu ult is like de janna ult alleen dan ook nog adt het een champion vergroot en een aura krijgt die nearby enemies slowt...
Verwijderd
Janna's ult healed ook nog aardig en de knockback van Lulu zal inderdaad wat kleiner zijn aangezien Janna de grootste AoE Knockback in het spel heeft.Gideon_92 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 23:33:
Ik ga bijna scheel kijken van blinde woede en verachting voor sommige spelers. Lekkere teamgame dit soms.
Ik had nou net gehoopt dat we dit onderwerp konden laten rustenZebby schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 01:31:
Ik ga bijna scheel kijken van blinde woede en verachting voor sommige spelers. Lekkere teamgame dit soms.
Ok bedankt. Zal er dan ook een stun achter zitten van .5 seconden oid. of alleen een knockback?speedzor schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 23:35:
[...]
Ik vermoed dat het een knockback à la maokai zal zijn, een stuk korter dan janna dus.
hoezo, zo'n slechte game gehad?Zebby schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 01:31:
Ziet er leuk uit die support! En ook leuk dat hij AP boost ipv AD, misschien weer eens een support + AP botlane te zien, zeker als die AP ook wat CC heeft en niet heel hard van levels afhankelijk is.
Vicariously I live while the whole world dies

http://www.lolpro.com/new...tails-champions-and-items
Lulu Patch - Skills Details, Champions and Items Changes
By Boubouille 4 hours ago News
The new Lulu patch is now available on PBE and we went through a few things to dig out changes for you!
Keep in mind that this is an unofficial list of changes, it should be fairly reliable but nothing is final until it's confirmed by Riot.
Lulu the Sorceress - Stats
Damage:46.5(+2.6 per level)
Health:496(+82 per level)
Mana:250(+50 per level)
Movement Speed:300
Armor:12.7(+3.7 per level)
Magic Resist:30
Health Per 5 Sec:5
Mana Per 5 Sec:5
Lulu the Sorceress - Skill Details
Pix, Faerie Companion
Pix is a wild Faerie that accompanies Lulu. Pix will fire a barrage of magical energy at targets that Lulu attacks.
Glitterlance
Lulu and Pix each fire a piercing bolt dealing 80/130/180/230/280 (+0.7) magic damage, slowing enemies hit by 80% for 1/1.3/1.5/1.8/2 second(s). This slow decays over time.
Cost 40/45/50/55/60 Mana
Range 25000
Help, Pix!
On Ally Cast: Commands Pix to jump to an ally and then follow and aid their attacks instead of Lulu's for 6 seconds. On arrival, Pix shields them from 60/105/150/195/240 (+0.6) damage for 6 seconds.
On Enemy Cast: Pix deals 180/130/80/280/230 (+0.6) magic damage to target enemy unit. Pix then follows and grants vision of them for 6 seconds.
Cost 60/70/80/90/100 Mana
Range 650
Whimsy
On Ally Cast: Target ally gains 35% Movement Speed and 20/30/40/50/60 Ability Power for 5 seconds.
On Enemy Cast: Polymorphs an enemy champion for 1.5/1.8/2/2.3/2.5 seconds, disabling their ability to attack or cast spells and reducing their base movement speed by 60.
Cost 65/70/75/80/85 Mana
Range 650
Wild Growth
Lulu enlarges her ally, knocking enemies away from them. For 7 seconds, her ally gains 300/450/600 (+0.5) bonus health and slows nearby enemies by 30/45/60% for 1 seconds.
Cost 150 Mana
Range 900.
Existing Champions Changes
Blitzcrank
Rocket Grab now deals 80/135/190/245/300 damage, up from 60/120/180/240/300 damage.
Rocket Grab now scales from 100% of Ability Power, up from 80%.
Rocket Grab now costs 110 Mana, down from 140 Mana.
Irelia
Now only restores 5/7/9/11/13 health on basic attacks when passive. Amount of health restored doubles when the skill is activated.
Jax
Empower now also increases the damage of his next Leap Strike.
Grandmaster's Might no longer increases Attack Power and Attack Damage. Now gives an Armor bonus equal to 25/35/45 + 30% of AD and a Magic Resist bonus equal to 25/35/45 + 20% of AP when active.
Shaco
Deceive now increases the damage of his next attack within 6 seconds by 140/160/180/200/220%, down from 140/160/180/220/240%.
Two-Shiv Poison now deals an additional 50/90/130/170/210 magic damage when active, up from 40/80/120/160/200.
Shen
Vorpal Blade now deals 60/100/140/180/220 base damage, down from 60/105/150/195/240.
Shyvana
Dragon's Descent passive effect now increases Armor and Magic Resist by 10/15/20, down from 15/20/25.
Item Changes
New Items
Fury Fungus - Item Cost: 250 - Click to Consume: Grants 12-22% Attack Speed, based on champion level, and 8% Critical Strike Chance for 4 minutes.
Mightshroom - Item Cost: 250 - Click to Consume: Grants 140-235 Health, based on champion level, and 10 Attack Damage for 4 minutes.
Sagely Spores - Item Cost: 250 - Click to Consume: Grants 20-40 Ability Power, based on champion level, and 10% Cooldown Reduction for 4 minutes.
Maw of Malmortius - Item Cost 3300 - Recipe Cost 925 - Requires Hexdrinker + Pickaxe - +55 Attack Damage +36 Magic Resist UNIQUE Passive: If you would take magic damage that would leave you at less than 30% Health, you first gain a shield that absorbs 400 magic damage for 5 seconds (60 second cooldown). UNIQUE Passive: +1 Attack Damage for every 2.5% of your Maximum Health that is missing.
Changed Items
The Bloodthirster now gives +12% Life Steal, down from 15%. Now gives +0.2% life steal per kill up to 8%, instead of 0.25% per kill up to 10%. Now only half of the stacks are lost upon death instead of all of them.
Vampiric Scepter now gives 10% Life Steal, down from 12%.
Wriggle's Lantern now gives 12% Life Steal, down from 15%.
[ Voor 117% gewijzigd door speedzor op 17-03-2012 10:06 ]
Huh nieuwe item? Ziet er wel leuk uit alleen weet ik niet hoe die in het spel gaat passen.
Irelia wordt weer generfd.... Leuk
Dit is niet echt een patch waar ik op zit te wachten. Ik zie graag wat meer bugfixes (veel meer).
Dit is niet echt een patch waar ik op zit te wachten. Ik zie graag wat meer bugfixes (veel meer).
yay daar gaat mijn irelia, nerfen ze haar sustain > dan pak je lifesteal, nerfen ze dat ook!.
Hij lijkt me heel goed op Olaf en Tryndamere. Niet vergeten dat het voortkomt uit hexdrinker, dus de Riven spelers gaan dit misschien ook willen uitbouwen.nukidin247 schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 10:11:
Huh nieuwe item? Ziet er wel leuk uit alleen weet ik niet hoe die in het spel gaat passen.
Dit zijn PBE patch notes, in de echte gaan er misschien ook bugfixes in zitten.
Hm, Zal vanuit hexdrinker gebouwd worden lijkt mij ? Dat maakt het wel intressanter om hexdrinker te kopen in een ad vs ap lane.
Benieuwd naar de stats op jax zijn aankomende passive!
@speedzor, zit die bloodthirster change toevallig ook al op pbe ?
Dit topic is gesloten.
Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)
Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)
Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.