[PC] League of Legends - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 52 ... 91 Laatste
Acties:
  • 175.667 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Paysafecard van 10 euro geeft je 1779 RP, kan je helaas net niet 2x 975 champs/skins van halen :)
Gelukkig heb ik nog 175 RP over, zodat ik wel net genoeg heb voor 2x 975 :P
Nieuwe sales zijn niet heel erg leuk imo, heb de meeste champions ook al, en zijn maar paar 6300 champs
Ik wil liever weer een normale sale met 50% off voor champions :D

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben ze natuurlijk express gedaan dat je het NET niet zou kunnen kopen bij huidige saldo van 0 RP :P
De gierige bastardoooooos :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2012 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:49
Dus als je voor een tientje 1779 RP koopt kan je in de Sale 4 6300 champs halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
pff inderdaad de sales zijn slecht -.-
Here are the skins we’ll be knocking 75% off until Monday, the 19th of March when they formally enter the Legacy Skins vault!

Matador Alistar (normally 975 RP) will be only 244 RP!
Desert Trooper Garen (normally 520 RP) will be only 130 RP!
Feral Warwick (normally 975 RP) will be only 244 RP!
Vizier Malzahar (normally 520 RP) will be only 130 RP!
Time Machine Zilean (normally 520 RP) will be only 130 RP!
Angler Jax (normally 975 RP) will be only 244 RP!
Frozen Shen (normally 520 RP) will be only 130 RP!
Phantom Karthus (normally 460 RP) will be only 115 RP!
Safari Caitlyn (normally 975 RP) will be only 244 RP!
Workshop Shaco (normally 975 RP) will be only 244 RP!
Noxus Poppy (normally 520 RP) will be only 130 RP!
Crimson Akali (normally 520 RP) will be only 130 RP!
And just in case you need to buy the cow to get the milk, the following champions will also be on sale for 20% off until Monday, the 19th of March!

Alistar (normally 585 RP) will be only 468 RP!
Garen (normally 585 RP) will be only 468 RP!
Warwick (normally 585 RP) will be only 468 RP!
Malzahar (normally 975 RP) will be only 780 RP!
Zilean (normally 585 RP) will be only 468 RP!
Jax (normally 585 RP) will be only 468 RP!
Shen (normally 975 RP) will be only 780 RP!
Karthus (normally 975 RP) will be only 780 RP!
Caitlyn (normally 975 RP) will be only 780 RP!
Shaco (normally 975 RP) will be only 780 RP!
Poppy (normally 260 RP) will be only 208 RP!
Akali (normally 975 RP) will be only 780 RP!
So what are you waiting for? Don’t miss out on this chance to make your friends jealous by snapping up these classics before they become collector’s items on Monday, the 19th of March!

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
Rendiertje schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 09:03:
Dus als je voor een tientje 1779 RP koopt kan je in de Sale 4 6300 champs halen?
Ja, zo krijg je wel het meeste waard voor je geld ;) Alleen komen vaak niet champs in de sale die ik graag wil :'(
Ik wacht nog steeds op Leona of Talon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:40

psyy138

blackbulls.nl

Nidhiki schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 09:05:
[...]

Ja, zo krijg je wel het meeste waard voor je geld ;) Alleen komen vaak niet champs in de sale die ik graag wil :'(
oplossing is IP!!!

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Hahaha ja inderdaad met IP de Champs kopen en met RP de skins.

Zo vind ik de Firework Kog maw Ernstig mooi :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Cow
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-09 18:23
Met IP koop ik liever de 3150 of minder champs en runes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
Dr_Cow schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 09:07:
[...]

Met IP koop ik liever de 3150 of minder champs en runes :)
DIT! ;) Ik ben nu vooral bezig met runepages en me IP geef ik ook al snel weer uit aan een leuke champ van 3150 IP, heb nog nooit meer IP gehad dan 4k ofzo :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DogEatsDog schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 22:53:
[...]

Zat ik aan te denken, alleen hoe o.o
Gewoon de logs als plain text parsen. Heb ik ook eens in PHP gedaan met substr. Alle losses/wins en stats staan er in. Gewoon goed zoeken.
djengizz schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 23:05:
[...]

Makes sense.

[...]

Eens, bedoelde ik ook, tikfout.

Geen CDR? Je maxed met een normale build net geen 40% en met CDR/level weer wel. Ik heb zelf het gevoel dat dit veel meer gaat opleveren qua damage, zeker late.

[...]

Hmm, dat is het niet meer qua damage, reken maar na.

De enige reden waarom ik het überhaupt zou overwegen is omdat het naast de stats ook CC biedt wat vlad verder weinig heeft. Jij laat in vergelijking met wat ik zou bouwen zonder rylais de voidstaff weg die je imo niet kunt missen en die je juist de optie geeft van CDR boots en het skippen van iets als Haunting Guise (wat imo geen goed item is voor vlad).

[...]

Ja, klinkt goed, SV late verkopen is idd een goede optie.
Heal had ik erbij vanwege de synergy met SV en de trollpool / health kosten.

Welke Quints run je en ga je 21/9/0?
Flat AP Quints en 21/9. Ik vind Void eigenlijk situational. Ligt aan Mres van de tegenstander. Abyssal + Sorcs + runes en masteries is al een dikke reductie van 49 + 10%. Meestal genoeg om carries/mages enzo mee te pakken.
ItzHitman schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 08:42:
nog even terug komend op het kopen van RP.
Hoeveel RP is 10 eurie ?
Ongeveer 1779 RP.
Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 09:03:
pff inderdaad de sales zijn slecht -.-

[...]
Ik vind hem wel mooi. Voor degenen die interesse hebben in zeldzame en goedkope skins is dit perfect.
Nidhiki schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 09:05:
[...]

Leona verdient een uitgave van 6.3k IP! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 09:10:
Ik vind hem wel mooi. Voor degenen die interesse hebben in zeldzame en goedkope skins is dit perfect.
Vind ik ook, een aantal mooie skins die ook nog een classic worden voor weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Is er een plek waar je standaard alle Sales kan zien, welke geweest zijn en welke aankomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matador Alistar WANT WANT WANT WANT (Heb nu de cowboy en de paarse youtube skin ^^)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2012 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
oowja dit zijn de sales voor St. Patricks Day :P
Summoners!

St. Patrick’s Day is on the horizon, so if you’re ready to toast your mates, hoist a glass and belt out a drinking song, we’ve got just the thing to get you in the mood this year. Starting on Friday, March 16 and concluding on Monday, March 19, both Leprechaun Veigar and Shamrock Malphite will be on sale. That’s right, in honor of St. Patrick we’re bringing Shamrock Malphite back from the Legacy Skins vault for another round in the League of Legends Store for the first time ever!

Leprechaun Veigar (normally 520 RP) will be only 260 RP.
Legacy Skin Shamrock Malphite will be available for a limited time for 260 Riot Points!
So there you have it summoners! Head on over to the League of Legends Store to take advantage of these great deals before they’re off on the rocky road back to Dublin. And don’t forget to take advantage of this rare opportunity to pick up Shamrock Malphite before he returns to the vault!
Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/March_2012/2012_03_15_stpattys_sale/Veigar_Leprechaun_Splash.jpg
Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/March_2012/2012_03_15_stpattys_sale/Malphite_Shamrock_Splash.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 16-03-2012 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Rendiertje schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 09:28:
Is er een plek waar je standaard alle Sales kan zien, welke geweest zijn en welke aankomen?
http://euw.leagueoflegends.com/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die leprechaun veigar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
ik denk dat hij mijn nieuwe aankoop gaat worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij hebt geen geduld voor veigar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
Ik heb zelf de greybeard Veigar skin, die is nog mooier :D You shall not pass!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:05:
Jij hebt geen geduld voor veigar
wat bedole je daarmee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat jij te hyper bent om rustig aan te farmen voor je Q, jij moet een killstealende champ hebben zoals katarina of twitch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:06:
Dat jij te hyper bent om rustig aan te farmen voor je Q, jij moet een killstealende champ hebben zoals katarina of twitch :P
u zei ?

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/dnF2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol die vayne whot?

edit: o zag vinkje magic damage niet x)
Ja gek heh dat je als veigar de meeste 'magic' damage dealt :F

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2012 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18-09 18:25
Das magic damage dealt he, niet total damage ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:07:
jah derp kerel dat was gewoon een potje waar ik in totaal een 1050AP had verzameld :+
ik kon bijna iedereen 1hitten :D
was gewoon geniaal
en ja ik heb wel gedluld voor veigar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:07:
Lol die vayne whot?

edit: o zag vinkje magic damage niet x)
Ik maak me meer zorgen om die Victor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
Gister ook weer eens flinke dmg gedaan met Veigar, hun hadden wel een fed karthus maar met mijn Ult + Q was die al dood, dus ja daar gaat dan je fed carry :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister 2 potjes gespeeld op volibear, maar waren erg leuk, merk dat team het leuk vind als je hem neemt, goede opener + hij doet stiekem toch veel auw :) enige lastige is soms die fiora die veel mobility/dash en parry heeft :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Nidhiki Dat is Veigar, 1 hit AP Carry's ^_^

@Drunkendemon 1050AP met Veigar is echt veel, daar moet je minimaal 40 minuten voor spelen, dan vind ik dat 136k nog vrij weinig is...
Meestal tik ik de 200-300k wel aan, no mather met welke champ, veigar of lee sin of mundo...

Edit:
Ik heb nog een veigar guide staan, heeft hier een daar een foutje, daar ben ik al op gewezen door de mede tweaker, heb echter nog niet de motivatie gehad om ze te corrigeren, dus bespaar je de moeite, ik ben op de hoogte :+
http://www.solomid.net/guides.php?g=17510

Like meee :+

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2012 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Al gekeken.. :D

Ik zag alleen de post die al bekend was gemaakt, dus ik ga er van uit dat Riot gewoon op het forum post welke Sales er zijn maar niet van te voren alvast zeggen welke er gaan komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YbonG
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-09 15:30
zo, bijna genoeg ip voor fiora, dan heb ik weer alle champions! denk dat ik die volgende maar weer met RP doe, want ik speel te weinig om het met IP bij te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:16:

@Drunkendemon 1050AP met Veigar is echt veel, daar moet je minimaal 40 minuten voor spelen, dan vind ik dat 136k nog vrij weinig is...
Meestal tik ik de 200-300k wel aan, no mather met welke champ, veigar of lee sin of mundo...

Edit:
Ik heb nog een veigar guide staan, heeft hier een daar een foutje, daar ben ik al op gewezen door de mede tweaker, heb echter nog niet de motivatie gehad om ze te corrigeren, dus bespaar je de moeite, ik ben op de hoogte :+

2 dingen. Ten eerste moet ik zeggen dat de guide niet echt professioneel overkomt. Die gezichtjes maken het er niet echt leesbaarder op.

Ten tweede, je zegt dat er fouten in staan, dit weet maar je gaat ze niet verbeteren en we moeten je wel liken ???

Aparte constructie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 potjes gisteren!

Na gisteren hier over maokai gesproken te hebben, had ik besloten om hem nog eens als support boven te halen. Toeval wou dat we niet tegenover een andere traditionele botlane stonden en karthus met soraka voor ons hadden. Early gewoon constant sapplings gooien naar support & karthus om hen wat te zonen en vanaf level 3 kan het killen beginnen. Stond met een graves in lane, en als karthus iets te dicht kwam, root + knockup & sapling op zn kop terwijl graves dichterbij dasht en zijn burst loslaat.

Ga ik zeker meer gaan spelen terug.

Daarna Yorick support geprobeerd maar ben er niet tevreden over. Zijn range is te klein om echt nuttig te kunnen zijn vind ik, aangezien je tegenover ad carries staat die over het algemeen een veel hogere range hebben en je poken als je iets wilt proberen. Daarnaast heb je ook redelijk wat items nodig op yorick om iets te kunnen betekenen dus denk ik niet dat hij echt sterk als support kan uitgespeeld worden.

Laatste potje jungle alistar.

Waarom jungle ik alistar niet meer. Met flash ben je op level 2 bijna altijd zeker van een kill als je een beetje kan coördineren met je teammates. Stond 0-0-3 na 4 minuten, 2 ganks op mid 1 op top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit:

Ik vind deze guide niet bepaald goed. Build (Chalice lol, DFG als 7e item wut) Runes en Masteries suboptimaal. Ook word er veel onjuiste informatie verstrekt en zit er veel redundante informatie in "Resistance: You will need the extra Magic Resistance to sustain.", "Expanded Mind: The moment you level up, you will get that little extra mana that you need to sustain." dit is al te lezen in de Mastery Tree.

Qua layout ook onoverzichtelijk, te veel plaatjes in leestekst en te veel gele markeringen, wat het nut van markeren een beetje tegengaat; de écht belangrijke dingen highlighten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"daar ben ik al op gewezen door de mede tweaker, heb echter nog niet de motivatie gehad om ze te corrigeren, dus bespaar je de moeite, ik ben op de hoogte "

En toch nog afzeiken? typisch tweakers, echt verbazing wekkend gewoon :F

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2012 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje

Edit:

Als ik naar de Guide kijk, ben zeker geen pro hoor, dan valt het mij op dat hij heel erg druk is.

Plaatjes schreeuwende teksten etc. dat is meestal niet erg alleen dit heeft meer een reclame bord stijl...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga maar weer naar het volgende onderwerp. bye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:40

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:52:
haha ik zag het aankomen dit ^^

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n

Edit:

ik krijg een kleine epilepsie aanval in mijn hoofd van al die kleine veigartjes :P
mss die er toch maar eens uithalen enkel helemaal bovenaan en helemaal onderaan zou voldoende zijn niet zo overal tussen plaatsen :P
lijkt ook nogal kinderachtig voor de rest een mooie guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:01

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Waarom 22/6/2 masteries als ik vragen mag? is 21/0/9 niet beter omdat je toch die buff duration wilt?

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:52:
Dit is opbouwende kritiek!

En gezien ik een nuubie ben met alle AP (doe mij maar lekker hakken veel leuker :D) wil ik je best wel helpen een zo goeie nuub friendly Guide te maken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:33

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:48:
"daar ben ik al op gewezen door de mede tweaker, heb echter nog niet de motivatie gehad om ze te corrigeren, dus bespaar je de moeite, ik ben op de hoogte "

Een slechte, niet complete guide gaan liken zodat die naar boven komt is niet verbazingwekkend?
Een of andere noob leest die dan toevallig, gaat hem gebruiken en is er dan ruk mee (even in extreem).

Ik vind jou eerder verbazingwekkend.

@Ontopic
Nautilus support rocked aars! Veel mensen zijn verbaasd als je hem gebruikt omdat het geen normale support champ is, maar hij is echt mega goed. Speel vaak samen met een Caitlyn op bot en het is gewoon puur feest! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
RaseriaN schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:53:
[...]

Een slechte, niet complete guide gaan liken zodat die naar boven komt is niet verbazingwekkend?
Een of andere noob leest die dan toevallig, gaat hem gebruiken en is er dan ruk mee (even in extreem).

Ik vind jou eerder verbazingwekkend.

@Ontopic
Nautilus support rocked aars! Veel mensen zijn verbaasd als je hem gebruikt omdat het geen normale support champ is, maar hij is echt mega goed. Speel vaak samen met een Caitlyn op bot en het is gewoon puur feest! :D
net zoals mijn sejuani support :P beste slows die je kan hebben in je lane :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bro bro. Gaat het nog een beetje ? Of je loopt hier zaken te claimen like a boss, of je hate op de community, of je zegt dat tweakers zuigt. Why u still here ? We kunnen je niets leren, de community niet wijzigen, noch de tweakers way veranderen.

Ontopic : Mooie actie van die skins. Ga me workshop shaco kopen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn nieuwe instelling voor dit forum:
Mensen afzeiken, maar het laten overkomen als opbouwende kritiek, waar eigenlijk niemand iets mee kan, vervolgens weder kritiek krijgen dat er niet goed gelezen word, zo praten dat de schuld alsnog bij hem ligt.

Ga de politiek in?

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2012 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"hier en daar een foutje" zegt mij helemaal niks. Wat is dat, een spelfoutje? Er zijn grotere issues met die guide dan slechts "hier en daar een foutje".

Niet gaan lopen aanmoedigen om je shit te liken als je er niet tegen kan dat wij het niet "like-waardig" vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Gisteren weer redelijk wat potjes op Sion gespeeld, wat best wel redelijk liep.. 6 potjes gewonnen, maar 1 potje liep helemaal niet.. Ik stond samen met de boom achtige champion? op bot tegenover tristana + twitch en dat was echt hell.. Ik kwam gewoon niet tot farmen toe, zo goed als hun samen werkte... En annie mid stond alleen maar nonstop te zeiken dat wij ingemaakt werden (ipv dat ie even kwam helpen). Die gast heb wel 10+ keer geroepen dat we idiots, morons, etc waren.. en dingen als 'please delete the game you suck so much'.. Vervolgens ging die ook nog steeds lobbyen dat mensen mij gingen reporten omdat ik zovaak (uit eindelijk 8x) doodging..

Na 20 mins /surrender door een van mijn teammates, terwijl we (ondanks mijn slechte prestatie) voorstonden omdat iedereen helemaal klaar was met die gast..

Uit eindelijk hebben een aantal die Annie gereported voor nonstop herrasment.

Maar zulke gasten verpesten echt je spel :(..

Ps. Als ik iemand op ignore zet.. Kan ik dan nog gewoon random met hem in een team geplaatst worden?

[ Voor 5% gewijzigd door Uhmmie op 16-03-2012 11:03 ]

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:41:
Na gisteren hier over maokai gesproken te hebben, had ik besloten om hem nog eens als support boven te halen. Toeval wou dat we niet tegenover een andere traditionele botlane stonden en karthus met soraka voor ons hadden. Early gewoon constant sapplings gooien naar support & karthus om hen wat te zonen en vanaf level 3 kan het killen beginnen. Stond met een graves in lane, en als karthus iets te dicht kwam, root + knockup & sapling op zn kop terwijl graves dichterbij dasht en zijn burst loslaat.

Ga ik zeker meer gaan spelen terug.
Als je meer Mao support gaat spelen moet je ook zeker eens Mao / J4 proberen, ik vond het verassend effectief. Uiteraard vergelijkbaar met J4 / Leona maar dan met ranged harass. Ook dubbel ult na een mao root is grappig.
Daarna Yorick support geprobeerd maar ben er niet tevreden over. Zijn range is te klein om echt nuttig te kunnen zijn vind ik, aangezien je tegenover ad carries staat die over het algemeen een veel hogere range hebben en je poken als je iets wilt proberen. Daarnaast heb je ook redelijk wat items nodig op yorick om iets te kunnen betekenen dus denk ik niet dat hij echt sterk als support kan uitgespeeld worden.
Ik heb alleen maar ervaring met een Yorick die mij support gaf maar hij gebruikte de target prioritering van de ghouls om extra range te krijgen voor zijn harass. Knal op uiterste range je ghouls voor (op) een minion --> ghoul begint naar de minion te bewegen en komt in target range van de champ waardoor zijn target veranderd. Dit geeft je een hoop extra range. Volgens mij is de prio champs>minions>turrets.
Laatste potje jungle alistar.

Waarom jungle ik alistar niet meer. Met flash ben je op level 2 bijna altijd zeker van een kill als je een beetje kan coördineren met je teammates. Stond 0-0-3 na 4 minuten, 2 ganks op mid 1 op top.
Ik vind hem ook erg sterk als jungler al valt hij late wel af qua damage en wordt het weer een beetje een CC bot. Niet voor niks een standaard ban vs CLG.eu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

[b][message=37864975,noline]Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:54[/message
net zoals mijn sejuani support :P beste slows die je kan hebben in je lane :D
Sejuani ook gekocht destijds en vond haar toch een hele bak minder :P maar dat kan uiteraard aan mn speelstijl liggen! Speel Nauti met AP/MP runes en een 0/21/9 build en jij je Sejuani? :)
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:55:
Mijn nieuwe instelling voor dit forum:
Mensen afzeiken, maar het laten overkomen als opbouwende kritiek, waar eigenlijk niemand iets mee kan, vervolgens weder kritiek krijgen dat er niet goed gelezen word, zo praten dat de schuld alsnog bij hem ligt.

Ga de politiek in?
Serieus, krijg wat eelt op je ziel. Je hebt een guide, mensen vinden hem crap, jij bouwt al een disclaimer in je post zodat je geen commentaar krijgt. Nou, hier op Tweakers krijg je juist commentaar omdat dat je beter maakt. En boven op alles, stop met uit de hoogte te doen! Dat trekt ook enorm veel negativiteit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
Euhm ik wil niet compleet off-topic gaan, maar hadden we niet deze discussie al 3 keer deze week. Ga elkaar niet afzeiken hier. Ik weet dat ik geen mod ben. maar alsjeblieft ik word hier een beetje moe van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gideon_92 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:04:
Euhm ik wil niet compleet off-topic gaan, maar hadden we niet deze discussie al 3 keer deze week. Ga elkaar niet afzeiken hier. Ik weet dat ik geen mod ben. maar alsjeblieft ik word hier een beetje moe van.
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Uhmmie schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:59:
Gisteren weer redelijk wat potjes op Sion gespeeld, wat best wel redelijk liep.. 6 potjes gewonnen, maar 1 potje liep helemaal niet.. Ik stond samen met de boom achtige champion? op bot tegenover tristana + twitch en dat was echt hell.. Ik kwam gewoon niet tot farmen toe, zo goed als hun samen werkte... En annie mid stond alleen maar nonstop te zeiken dat wij ingemaakt werden (ipv dat ie even kwam helpen). Die gast heb wel 10+ keer geroepen dat we idiots, morons, etc waren.. en dingen als 'please delete the game you suck so much'.. Vervolgens ging die ook nog steeds lobbyen dat mensen mij gingen reporten omdat ik zovaak (uit eindelijk 8x) doodging..

Na 20 mins /surrender door een van mijn teammates, terwijl we (ondanks mijn slechte prestatie) voorstonden omdat iedereen helemaal klaar was met die gast..

Die boom is Moakia. (gebasseerd op zo'n ent van Lotr denk ik)

Kan hele grappige ontplof dingen gooien, helemaal met in skin is Moakai geweldig 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatic_FS schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:53:
Waarom 22/6/2 masteries als ik vragen mag? is 21/0/9 niet beter omdat je toch die buff duration wilt?
Ja. Manaregen/MS en de Buff Mastery zijn veel nuttiger voor een mage dan een minimaal aantal defense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Rendiertje schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:05:

Kan hele grappige ontplof dingen gooien, helemaal met in skin is Moakai geweldig 8)
Die Christmas Tree skin is echt geweldig. Ontploffende en rennende kadotjes :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Rendiertje schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:05:
[...]

Dat tree Belongs in the Jungle !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
RaseriaN schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:06:
[...]

Haha, ja die bedoel ik, het is dat Moakai mijn hero niet is, maar die skin is Awesome <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:06:
[...]

Dat geluid dat die beestjes maken, geweldig. Weeeeeeee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:07:
[...]

Pfeeeew, Baf, Weeeee, Boem.

Zo gaat dat ongeveer in mijn beleving :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Uhmmie schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:59:
En annie mid stond alleen maar nonstop te zeiken dat wij ingemaakt werden (ipv dat ie even kwam helpen). Die gast heb wel 10+ keer geroepen dat we idiots, morons, etc waren.. en dingen als 'please delete the game you suck so much'.. Vervolgens ging die ook nog steeds lobbyen dat mensen mij gingen reporten omdat ik zovaak (uit eindelijk 8x) doodging..

Ps. Als ik iemand op ignore zet.. Kan ik dan nog gewoon random met hem in een team geplaatst worden?
Ja, ignore heeft geen effect op matchmaking. Maar over het algemeen is de kans dat je nogmaals met/tegen dezelfde speelt best wel klein, of het moet een zeer rustig moment zijn.

@Maokai saplings, Waarom moeten deze altijd mij hebben, Hatefull creatons !

[ Voor 3% gewijzigd door atlantisx op 16-03-2012 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:07:
Stel je een potje ARAM voor, met 10 man op Skype.. aantal belgen waarvan eentje met Moakai en die skin.
"Weeeee" "Ik heb een kadooootjuh voor u!" Uiteraard klinkt alles komisch dan, maar plezier gegarandeerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze thread op het Tweakers forum begint meer en meer op een speeltuin te lijken. Inhoudelijk zijn er nog maar een paar die meerwaarde bieden. De rest ziet dit puur als een slowchat. Ik ga er verder geen namen bijnoemen want ik ga ervanuit dat je zelf wel kunt inzien hoeveel waarde je berichten hebben. Tuurlijk is het geen probleem om af en toe eens af te wijken van rune / mastery / champion discussions alleen blijf dan niet 3 pagina's lang doormieren over hetzelfde. Tevens hebben enkele de grootste moeite met feedback geven/ontvangen. Gebeurt het wel schieten ze volledig in de verdediging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Cow
Is die Chrismas Tree skin one time only buy geweest? Toen ik gisteren zat te spelen zag ik die skin niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:03:
Als je meer Mao support gaat spelen moet je ook zeker eens Mao / J4 proberen, ik vond het verassend effectief. Uiteraard vergelijkbaar met J4 / Leona maar dan met ranged harass. Ook dubbel ult na een mao root is grappig.
Ja werd al eens geprobeerd door gasten waarmee ik vaak speel. Moet ik zelf nog eens uitproberen wel :). Gisteren hadden we een jarvan tegen ons op botlane toen ik janna speelde. Hij kon zijn ultimate wel casten maar daar vloog hem dan met mn ulti ^^
Ik heb alleen maar ervaring met een Yorick die mij support gaf maar hij gebruikte de target prioritering van de ghouls om extra range te krijgen voor zijn harass. Knal op uiterste range je ghouls voor (op) een minion --> ghoul begint naar de minion te bewegen en komt in target range van de champ waardoor zijn target veranderd. Dit geeft je een hoop extra range. Volgens mij is de prio champs>minions>turrets.
Misschien nog es proberen en het op die manier proberen. Trachte inderdaad telkens zo dicht mogelijk bij hun carry/support mn slow ghouls te droppen om daarna een lifesteal erop te gooien of weer terug te lopen.
Welke items bouwde hij ? Ergens wil ik de tear rushen, maar dan heeft de ad niet zo heel veel eraan als je wards negeert. En de beide combineren laat je ook maar achter lopen denk ik. Volgende keer dat ik het probeer bouw ik hem als support tank.
Ik vind hem ook erg sterk als jungler al valt hij late wel af qua damage en wordt het weer een beetje een CC bot. Niet voor niks een standaard ban vs CLG.eu.
Iemand waarmee ik al lang niet meer had gespeeld vroeg na die early ganks : 'Heeft er iemand snoopeh zijn stream zitten volgen?'. Guilty as charged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat hij lategame cc bot wordt is niet zo'n probleem. Bruisers doen dan in vergelijking met carries toch veel minder damage en Alistar is zo'n beetje de beste champion om je carries te beschermen met heals, knockbacks en knockups. Zeker als je wat CDR bouwt moet je tegenstander heel erg zn best doen om je AD carry neer te maaien als je het goed doet.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:15:
Deze thread op het Tweakers forum begint meer en meer op een speeltuin te lijken. Inhoudelijk zijn er nog maar een paar die meerwaarde bieden. De rest ziet dit puur als een slowchat. Ik ga er verder geen namen bijnoemen want ik ga ervanuit dat je zelf wel kunt inzien hoeveel waarde je berichten hebben. Tuurlijk is het geen probleem om af en toe eens af te wijken van rune / mastery / champion discussions alleen blijf dan niet 3 pagina's lang doormieren over hetzelfde. Tevens hebben enkele de grootste moeite met feedback geven/ontvangen. Gebeurt het wel schieten ze volledig in de verdediging.
Ik ontken zeker niet dat mijn post over Moakai informatie brengt, het heeft bij mij te maken dat het vrijdag dus bijna weekend is, dan wil mijn serieusheid een beetje wegvallen.

Mijn excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Shaynah
Zo hebben we allemaal onze issues

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:14:
[...]

Stel je een potje ARAM voor, met 10 man op Skype.. aantal belgen waarvan eentje met Moakai en die skin.
"Weeeee" "Ik heb een kadooootjuh voor u!" Uiteraard klinkt alles komisch dan, maar plezier gegarandeerd :P
Heb ik wel eens gehad. We hebben een keer met veel geluk een schijtirritant team gehad. Maokai + Shaco + Heimer + Blitz + Ez. AP Mao en Shaco en dan een berg saplings/boxes/turrets maken en met Blitz iemand erin trekken. Zo grappig, zoveel gescheld bij de vijand :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Dr_Cow schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:15:
Is die Chrismas Tree skin one time only buy geweest? Toen ik gisteren zat te spelen zag ik die skin niet
Volgens mij alleen rond kerst inderdaad, maar pin me er niet helemaal op vast. Zonde imho, sommige skins zijn zo leuk dat je eigenlijk wel dan meteen moet kopen om anders niet buiten de boot te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:18:
[...]

Volgens mij alleen rond kerst inderdaad, maar pin me er niet helemaal op vast. Zonde imho, sommige skins zijn zo leuk dat je eigenlijk wel dan meteen moet kopen om anders niet buiten de boot te vallen.
Kerst skins zijn eenmalig beschikbaar tijdens de kerst waarop ze uitkomen. Daarna vind je ze niet meer terug; ook volgende kerst niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Cow
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:18:
[...]

Kerst skins zijn eenmalig beschikbaar tijdens de kerst waarop ze uitkomen. Daarna vind je ze niet meer terug; ook volgende kerst niet.
Jammer, maja ik speel pas ook maar een kleine 3-4 weekjes. En ik kan wel inzien dat bepaalde skins alleen op bepaalde momenten beschikbaar komen.

Misschien dit jaar leuke Easter/Christmas skins, waar ik ook kans maak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rendiertje schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:17:
[...]

Ik ontken zeker niet dat mijn post over Moakai informatie brengt, het heeft bij mij te maken dat het vrijdag dus bijna weekend is, dan wil mijn serieusheid een beetje wegvallen.

Mijn excuses.
Oh dit was echt niet gepost om excuses te vragen. Meer gericht aan een paar personen die simpelweg de laatste tijd meer en meer actief op dit forum zijn geworden en het er absoluut niet beter op hebben gemaakt. Maar goed, gelukkig streamen sommige daarvan ook, dan kun je precies zien hoe je het spel niet moet spelen. Nog 1 tip voor de streamende GoT'ers. Zet alleen je webcam aan als je daadwerkelijk niet van plan bent om uit je neus of oor te lopen vreten. Geeft nogal een onsmakelijk beeld.

Anyway genoeg offtopic geweest. Gaat u rustig verder met de Veigar guides (2 armor seals op Veigar is namelijk een must). /sarcasm included.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
ik heb daar momenteel geen problemen mee we blijven heel de tijd on-topic :D
ok er zijn een paar conflictjes tussen sommige mensen maar deze worden op een volwassen manier momenteel opgelost met een 2 tal off-topic posts maar daar blijft het bij de lange oneindigge off-tpoic discussie
en de memes zijn ondertussen ook verdwenen ik vind dat het er tot nu toe goed aan toe gaat
en ik denk als het er weer over gaat dat cloud hier wel zal zijn om het allemaal in orde te houden
en een speeltuin waarom denk je dat ? het gaat over LoL iedereen heeft hier een goede tijd anders zouden we niet actief blijven en we leren er allemaal iets uit op een positieve of negatieve manier
en onthou dit :

Afbeeldingslocatie: http://cdn.memegenerator.net/instances/400x/16395769.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Welke items bouwde hij ? Ergens wil ik de tear rushen, maar dan heeft de ad niet zo heel veel eraan als je wards negeert. En de beide combineren laat je ook maar achter lopen denk ik. Volgende keer dat ik het probeer bouw ik hem als support tank.
Standaard support build met philo als eerste GP10, blue pot en ward opening.
Enige uitzondering was dat hij een meki pendant (geen tear) nam na zijn GP10 en merc threads ging. Late game ging hij nog voor Frozen Heart maar kreeg alleen de glacial af.

Ik had wel het idee dat hij iets meer goud krijgt dan de standaard 0cs vanwege de ghouls die toch af en toe lasthitten. In theorie zou je enkele items meer dan de standaard support build moeten kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:18:
[...]

Heb ik wel eens gehad. We hebben een keer met veel geluk een schijtirritant team gehad. Maokai + Shaco + Heimer + Blitz + Ez. AP Mao en Shaco en dan een berg saplings/boxes/turrets maken en met Blitz iemand erin trekken. Zo grappig, zoveel gescheld bij de vijand :D
ooow jaa deed mij denken aan zo een soort van treintje dat ik eens met vrienden heb gemaakt xD
pantheon
blitz
alistar
singed
volibear

Pantheon stun
blitz pull
voli fling
singed fling
alistar headbut xD
turret maakt hem af

Was gewoon TE grappig xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:26:
[...]

Oh dit was echt niet gepost om excuses te vragen. Meer gericht aan een paar personen die simpelweg de laatste tijd meer en meer actief op dit forum zijn geworden en het er absoluut niet beter op hebben gemaakt. Maar goed, gelukkig streamen sommige daarvan ook, dan kun je precies zien hoe je het spel niet moet spelen. Nog 1 tip voor de streamende GoT'ers. Zet alleen je webcam aan als je daadwerkelijk niet van plan bent om uit je neus of oor te lopen vreten. Geeft nogal een onsmakelijk beeld.

Anyway genoeg offtopic geweest. Gaat u rustig verder met de Veigar guides (2 armor seals op Veigar is namelijk een must). /sarcasm included.
Haha, baas +1, sws waarom gebruikt iedereen een webcam of filmt zichzelf. wat voegt dat in godsnaam toe :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Maar wat ik nergens goed kan vinden is wat mensen doen als ze in hun lane tegen over 2 champs staan waarbij je bijna geen kans maakt en je team wil niet van lane switchen? Proberen te lasthitten en doodgaan = feeded tegenstander = gg.. niet farmen is veel minder gold = gg.. En als ik ga jungelen wordt de turret zosnel overlopen dat het ook gg is.. Items verzamelen om hun te counteren werkt niet omdat het gold al zo traag binnen komt. Kortom ik zou echt niet weten wat ik zou moeten doen.. Meestal probeer ik mijn turret nog iets wat te verdedigen in de hoop dat 1 van mijn team mates toch komt helpen met een gank, etc.. Maar vaak reageerd er helemaal niemand in de randoms en blijft iedereen strikt in zijn eigen lane farmen tot een level of 8/10, waarna de match vaak al verloren is :(

Nog een ander vraagje is dat sommige weer tegenover gesteld zijn en verwachten dat je nonstop naar hun pingetje op te map komt (= 4 a 5 pings per minuut), waardoor je veel minder minions kilt omdat je steeds aan het lopen bent.. waardoor je ook vaak achterkomt..

Persoonlijk kijk ik als ik top of bot sta altijd naar de health van de tegenstander in mid en probeer te ganken als deze onder de 50% komt. En omgekeerd kijk ik vanuit mid naar de health van alle andere tegenstanders..

[ Voor 30% gewijzigd door Uhmmie op 16-03-2012 11:52 ]

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhmmie schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:49:
Maar wat ik nergens goed kan vinden is wat mensen doen als ze in hun lane tegen over 2 champs staan waarbij je bijna geen kans maakt en je team wil niet van lane switchen? Proberen te lasthitten en doodgaan = feeded tegenstander = gg.. niet farmen is veel minder gold = gg.. En als ik ga jungelen wordt de turret zosnel overlopen dat het ook gg is.. Items verzamelen om hun te counteren werkt niet omdat het gold al zo traag binnen komt. Kortom ik zou echt niet weten wat ik zou moeten doen.. Meestal probeer ik mijn turret nog iets wat te verdedigen in de hoop dat 1 van mijn team mates toch komt helpen met een gank, etc.. Maar vaak reageerd er helemaal niemand in de randoms..
Wat ik persoonlijk zelf doe. Afhankelijk van de champion die ik speel uiteraard (Irelia kan bijv prima onder tower farmen) maar mocht het zo zijn dat ik niet op een champ zit die er goed in is. Blijf ik wel onder mijn toren farmen maar ipv voor mijn standaard build te gaan, haal ik eerst 1 of 2 gold per 10 items. Dit om het enigsinds te compenseren met de minions die ik verlies onder de tower. Tevens aangeven bij de jungler dat je wat extra aandacht nodig zult hebben voor je lane. En ja vanuit dat punt gewoon verder zoals ik normaal zou spelen. Uiteindelijk kom je levels voor te liggen (mits je je niet laat baiten en gekilled wordt door hun).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:47:
[...]

Haha, baas +1, sws waarom gebruikt iedereen een webcam of filmt zichzelf. wat voegt dat in godsnaam toe :O
Dezelfde reden waarom twitter en facebook uitgevonden is. Om narcisten te kweken :P

On topic :

http://www.reddit.com/r/l...in_league_of_legends_cup/

Copy/pasta van reddit :
Sennheiser Hear To Win LoL Cup

http://taketv.net/news/gr...-sind-bekan-13-03-12-8044
http://heartowin.leagueoflegendstv.de/en/index/
http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=321121

Groups:
*Group A: * aAa mTw WW Sypher

*Group B: * CLG Logix Alternate Fnatic

*Group C: * SK Na'Vi Millenium HOMELESS

*Group D: * AL M5 TCM Mouz

Match Schedule Friday:
14:00 CET SHOWMATCH: Team TaKeTV vs. Absolute Legends
15:00 CET Fnatic vs. Alternate
16:00 CET aAa vs. Sypher
17:00 CET HOMELESS vs. SK
18:00 CET AL vs. M5
19:00 CET Fnatic vs. CLG.eu
20:00 CET Millenium vs. Na'Vi
21:00 CET TCM vs. M5
22:00 CET CLG.eu vs. Logix

*Prizes: *
1. 2.500 €
2. 1.250 €
3. 750 €

In addition Sennheiser sponsors hardware to the top three teams. The prize money is divided as follows:

Streams:
http://www.own3d.tv/live/54780/League_of_Legends_TV http://www.own3d.tv/live/257859/League_of_Legends_TV__2
http://www.own3d.tv/live/257860/League_of_Legends_TV__3

Casted by:
Joe 'Joe Miller' Miller
CLG.Wickd
CLG.Snoopeh
SK.Ocelote
aAa.Moma
Fnatic.Lamia
Fnatic.Mellisan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Uhmmie schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:49:
Maar wat ik nergens goed kan vinden is wat mensen doen als ze in hun lane tegen over 2 champs staan waarbij je bijna geen kans maakt en je team wil niet van lane switchen?
Bij normal games kan je in ieder geval gewoon naar de lane gaan waar je mee wilt switchen, bijna alle randoms gaan na een minuutje dan toch maar naar de andere lane toe. (Let wel even op of diegene waar je mee wisselt zelf wel iets kan beginnen tegen die lane)

En anders van het beetje farm wat je hebt items kopen die rechtstreeks counteren om je lane maar te overleven.

Probeer alsnog onder je tower te last-hitten, het is misschien niet ideaal, maar het is teminste iets!

Alternatief, GP/10 items stacken, en keihard turtle mode!
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:54:
[...]
Sennheiser Hear To Win LoL Cup
[...]
Nice ! Vlot na de vorige cup weer wat (hopelijk) leuks om te kijken :).

[ Voor 13% gewijzigd door atlantisx op 16-03-2012 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
atlantisx schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:54:
Bij normal games kan je in ieder geval gewoon naar de lane gaan waar je mee wilt switchen, bijna alle randoms gaan na een minuutje dan toch maar naar de andere lane toe. (Let wel even op of diegene waar je mee wisselt zelf wel iets kan beginnen)
Jij vraagt om een switch, krijgt hem niet en switched dan toch? WTF?

Wat dacht je van defensief spelen, eventueel turret laten vallen en je jungler om hulp vragen als ze overextenden naar de inner turret. Het laten vallen van je turret i.c.m. met een goede jungler betekent free farm als je een lane kan bevriezen. Wel even je team waarschuwen dat je lane tegenstanders nu waarschijnlijk gaan roamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
[...]

Weet ik ook weer dat ik niet weet hoe je het spel wel moet spelen :/

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thermisol
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09-2024
weet iemand toevallig nog wat jungle champs die niet allerdaags gebruikt worden?

daarmee bedoel ik champions zoals karthus etc. zou je bijv ook met vladimir ofzo kunnen junglen?

AP junglers iemand? had gisteren sion AP geprobeert, begin fase zeer lastig, maar vanaf lvl 5-6 ging het prima.

en twitch en evelyn zijn niet echt meer decent junglers denk ik, jullie mening??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
djengizz schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:11:
[...]

Jij vraagt om een switch, krijgt hem niet en switched dan toch? WTF?

Wat dacht je van defensief spelen, eventueel turret laten vallen en je jungler om hulp vragen als ze overextenden naar de inner turret. Het laten vallen van je turret i.c.m. met een goede jungler betekent free farm als je een lane kan bevriezen. Wel even je team waarschuwen dat je lane tegenstanders nu waarschijnlijk gaan roamen.
Ja ? Leek mij vrij duidelijk. Er staat toch overduidelijk bij:
atlantisx schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:54:
[...]
Let wel even op of diegene waar je mee wisselt zelf wel iets kan beginnen tegen die lane)
[...]
Turret laten vallen is natuurlijk een optie, maar het brengt ook een risico mee. Zelf typed u all; waarschuw even voor eventuele roamers. Dit is toch net zo onredelijk als een (dan al niet geforceerde) lane switch ? Of je nu wisselt van lane, of dat je extra druk zet omdat er een roamer bij komt.

Komt er nog eens bij dat als dit erg vroeg gebeurt, dat je de tegenstander een vrij grote gold boost geeft, een veel betere kans bij dragon, en dan eens de mentale battle al half verloren hebt omdat een groot deel van je team vervolgens denkt dat er een ernstige achterstand onstaan is. (Wat tot op zekere hoogte ook zo is)

Het doel is om de game te winnen, by any means necesseary. Als men ik random's tevreden moet gaan houden, zie ik geen minder wins voorbij komen.

[ Voor 5% gewijzigd door atlantisx op 16-03-2012 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safarikip
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 31-07 09:41
viable magic damage dealers zijn toch wel alistar, malphite, amumu. Zij hebben de CC om succesvolle ganks te verrichten.

Mocht je echt alternatieven willen proberen kan je bijv morgana proberen (zij heeft nog wat sustain dmv spellvamp).
Akali kan ook prima junglen, maar is geen bijster sterke ganker door dat ze niet over cc beschikt.

Fiddlesticks is nu ruk in jungle, maar redelijk sterk in lane. Hij valt echter zwaar af endgame als hij gefocused wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

Swain, cho, malphite, rumble kun je ook junglen. Swain en Rumble zijn dan wel redelijk lastig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
thermisol schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:28:
weet iemand toevallig nog wat jungle champs die niet allerdaags gebruikt worden?

daarmee bedoel ik champions zoals karthus etc. zou je bijv ook met vladimir ofzo kunnen junglen?

AP junglers iemand? had gisteren sion AP geprobeert, begin fase zeer lastig, maar vanaf lvl 5-6 ging het prima.

en twitch en evelyn zijn niet echt meer decent junglers denk ik, jullie mening??
Als je kijkt naar de stream van snoopeh dan zie je dat hij zowat iedereen kan junglen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
atlantisx schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:31:
Ja ? Leek mij vrij duidelijk. Er staat toch overduidelijk bij:
Ik weet niet wat voor games jij speelt maar in mijn games heb je meteen 4 reports te pakken zonder dat het premades zijn.
Aardig troll als jij net zolang in een lane blijft staan en CS / XP steelt totdat ze uit ellende maar weg gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
djengizz schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:34:
[...]

Ik weet niet wat voor games jij speelt maar in mijn games heb je meteen 4 reports te pakken zonder dat het premades zijn.
Aardig troll als jij net zolang in een lane blijft staan en CS / XP steelt totdat ze uit ellende maar weg gaan.
Aardig troll als je geen lane switched, terwijl dit de kans op winst verhoogt.

(Het is niet alsof ik random lanes gaan lopen wisselen omdat het mij persoonlijk goed uit komt.)

En reports ? Je beseft je dat je echt extreem veel reports nodig hebt voor een ban ?
En als je wint, is bijna iedereen het meteen vergeten :).

[ Voor 21% gewijzigd door atlantisx op 16-03-2012 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gideon_92 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:34:
[...]
quote:

Als je kijkt naar de stream van snoopeh dan zie je dat hij zowat iedereen kan junglen
Ik ben gister hard afgemaakt door een jungle AD evelyn... Was wel lichtjes gefeed door teammaten, maar toch...
Nog nooit een evelyn zo tanky / burst / stealth combo zien hebben...

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2012 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gok dat de meeste hem al zullen hebben gezien op Reddit. Maar alsnog voor de mensen die hem nog niet hadden gezien.

Support guide door een 2300 NA speler genaamd Spellsy: https://docs.google.com/p...OE&start=false&loop=false

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
atlantisx schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:36:
Aardig troll als je geen lane switched, terwijl dit de kans op winst verhoogt.
Nee, dat doet het niet aangezien het afwijkt van de ideale laning die jouw team in gedachte had.

Er zijn andere oplossingen en het is een team game waarin iemand aangeeft het niet eens te zijn met jouw oplossing (en als ik zijn beschrijving lees zelfs het hele team). Lane switch is ook vaak niet de oplossing als je 2v1 stond en al achter loopt, je gaat gewoon in je nieuwe lane ook falen omdat je nu je XP voordeel inlevert en ook nog eens underfarmed bent.

Dan dwing je het dus af onder het mom van alles voor de winst en wat hij doet is ook fout? Het is voor elke solo laner zijn eigen verantwoordelijkheid om zijn lane te spelen. Als dit mislukt (wat zo vaak gebeurd) hoef je geen oplossingen waar de rest het niet mee eens is af te dwingen.

En het gaat niet eens om die reports dat is alleen een gevolg, het gaat om het feit dat jij de game en de sfeer voor je hele team verpest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Zet alleen je webcam aan als je daadwerkelijk niet van plan bent om uit je neus of oor te lopen vreten. Geeft nogal een onsmakelijk beeld.
Dit geld overigens ook voor high Elo streamers. Zitten er een paar tussen die alleen maar duf voor zich uit kijken. Licht je keuzes toe of zorg voor vermaak als je het beeld gaat vervuilen of zet dat ding uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
djengizz schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:43:
[...]

Nee, dat doet het niet aangezien het afwijkt van de ideale laning die jouw team in gedachte had.
Ja, Want dat wat je team bedenkt is altijd het beste? 8)7

En met "terwijl" bedoel ik uitteraard ook "als".
djengizz schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:43:
[...]
Er zijn andere oplossingen en het is een team game waarin iemand aangeeft het niet eens te zijn met jouw oplossing (en als ik zijn beschrijving lees zelfs het hele team). Lane switch is ook vaak niet de oplossing als je 2v1 stond en al achter loopt, je gaat gewoon in je nieuwe lane ook falen omdat je nu je XP voordeel inlevert en ook nog eens underfarmed bent.
Nogmaals, het gaat dus om situatie's waarbij het NUT heeft om te switchen. Niet over een situatie LVL4 solotop vs lvl 7 MID.

Het is een teamgame, met als doel de nexus te vernietigen. Het is dus totaal irrelevant wat een lane wilt, je hebt je aan te passen aan de beste manier naar victorie. (En dat geld ook voor mijzelf)

We hebben het over solo games, met randoms. Sfeer en fun is not for solo-Q.

Hmm, volgens mij kom ik aardig negatief over, al die jaren LoL niet goed voor de gedachtegang }:|

[ Voor 4% gewijzigd door atlantisx op 16-03-2012 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
atlantisx schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:02:
[...]

Ja, Want dat wat je team bedenkt is altijd het beste? 8)7

En met "terwijl" bedoel ik uitteraard ook "als".

[...]

Nogmaals, het gaat dus om situatie's waarbij het NUT heeft om te switchen. Niet over een situatie LVL4 solotop vs lvl 7 MID.

Het is een teamgame, met als doel de nexus te vernietigen. Het is dus totaal irrelevant wat een lane wilt, je hebt je aan te passen aan de beste manier naar victorie. (En dat geld ook voor mijzelf)

Maar jij zal het beter weten dan je overige 4 teammates? Hoe kom je erbij dat jouw mening belangrijker is dan die van de mid die niet wil switchen? Als mid zn lane wint en jij solo top de lane verliest kun je er als team alsnog beter uitkomen, terwijl je bij een switch misschien beide lanes verliest, maar iets minder hard. Ik zou het in dat geval wel weten.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
atlantisx schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:02:

Hmm, volgens mij kom ik aardig negatief over, al die jaren LoL niet goed voor de gedachtegang }:|
Kweetniet ik denk dat we over dit punt zo fundamenteel van mening verschillen dat verdere argumenten of discussie weinig zin heeft. Ik heb iig neergezet wat ik ervan denk ook omdat een (beginnende?) speler om advies vroeg.

Let's agree to disagree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:42:
Ik gok dat de meeste hem al zullen hebben gezien op Reddit. Maar alsnog voor de mensen die hem nog niet hadden gezien.

Support guide door een 2300 NA speler genaamd Spellsy: https://docs.google.com/p...OE&start=false&loop=false
Amazing info!
Net even snel doorlopen. De info in deze presentatie sluit super aan op onze AD discussie van gisteren. En aangezien ik AD carry wil gaan mainen helpt het pro/con's stuk mij enorm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je team er goed op reageert is Twitch nog best goed te doen. Overigens was Twitch nooit een jungler sinds recente veranderingen.

Gister wel een leuke game mee gehad. Superfed. Twitch voor de eerste keer sinds... 6-7 maanden uit de kast getrokken.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ejGQkjjIuZw]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twitch jungle is zoals veel aggresieve junglers. Je moet vroeg je kills halen of je bent vrij useless voor de rest van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:46:
Twitch jungle is zoals veel aggresieve junglers. Je moet vroeg je kills halen of je bent vrij useless voor de rest van de game.
ik doe nog twitch jungle en dit werkt perfect :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:44:
Gister wel een leuke game mee gehad. Superfed. Twitch voor de eerste keer sinds... 6-7 maanden uit de kast getrokken.
Is dat die winter olympics skin?
Pagina: 1 ... 52 ... 91 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.