[PC] League of Legends - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 49 ... 91 Laatste
Acties:
  • 175.668 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devastator
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:23
Swanfield schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 08:51:
[...]

Die nieuwe is een support hoor :) een suppordle word ze al genoemd :P
Eindelijk, ik lees het nu ook net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet eruit als een poppy met lang haar in stoffe kleren ipv metaal en hopelijk niet dezelfde mannelijke stem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:06:
Ziet eruit als een poppy met lang haar in stoffe kleren ipv metaal en hopelijk niet dezelfde mannelijke stem.
Ach ik vind het wel cool een yordle. Sowieso vind ik ze allemaal wel erg cool :) Hopelijk is het een goede support champ.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:06:
héhé POOPY zo een nutteloze champ xD enkel grappig om in dominiong AP poppy te gaan en iedereen te nuken :P

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben inderdaad erg benieuwd naar die Lulu. Waarschijnlijk gaan ze morgen of overmorgen de abilities onthullen, hopelijk zitten er wat interessante nieuwe mechanics bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:16:
Ben inderdaad erg benieuwd naar die Lulu. Waarschijnlijk gaan ze morgen of overmorgen de abilities onthullen, hopelijk zitten er wat interessante nieuwe mechanics bij.
Wat al genoemd werd op de fora door sommige mensen en welk mechanisme ik top zou vinden is dat als je dus op een allie cast dat het support is en zo niet dan is het damage.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:16:
Er wordt gezegd dat ze een polymorph ability krijgt, waarbij de target slowed is en niks kan doen
Klinkt erg interessant, en beetje OP

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://na.leagueoflegends...d.php?p=22045973#22045973 hier schrijft xypherous over die polymorph, blijkbaar maakt het ook het model kleiner (lekker cho'gaths trollen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:16:
[...]

héhé POOPY zo een nutteloze champ xD enkel grappig om in dominiong AP poppy te gaan en iedereen te nuken :P
Poppy is een prima solotop, een late game monster en een counter vs heel veel populaire top picks.
Eerder ondergewaardeerd dan nutteloos.

AP Poppy is dan weer wel nutteloos ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Swanfield schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:18:
[...]

Wat al genoemd werd op de fora door sommige mensen en welk mechanisme ik top zou vinden is dat als je dus op een allie cast dat het support is en zo niet dan is het damage.
je bedoelt een beetje ala soraka silence/mana buff?

Zou opzich wel chill zijn, maar ik zou eerder een echte full support champ willen. 1tje die echt alleen maar basic attacks kan en abilities die champions helpen. Zou zo tof zijn. Moet je veel meer opletten enzo. Daar zou natuurlijk wel tegenover moeten staan dat ze een zeer goede support is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Gropah schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:20:
[...]

je bedoelt een beetje ala soraka silence/mana buff?

Zou opzich wel chill zijn, maar ik zou eerder een echte full support champ willen. 1tje die echt alleen maar basic attacks kan en abilities die champions helpen. Zou zo tof zijn. Moet je veel meer opletten enzo. Daar zou natuurlijk wel tegenover moeten staan dat ze een zeer goede support is.
Nou er is al genoemd door Riot dat er 3 support spells zijn en 3 damage. Qua damage zal dat wel minder zijn dan normale damage denk ik. Qua support is er dus één Pholymorph. Ulti nog niets over gelezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Gropah
Dan moet je sona gaan spelen, Heeft 3 verschillende buffs, heeft CC (Slow, stun, reduction), Heal, Speed buff en Harass.
Q -> Meer AD/AP -> Double harrass damage naar enemy toe.
W -> Meer Armor / Mres -> enemy doet 20% minder dmg
E -> Meer Speed -> enemy slow 40%
R -> DANCE!

Het is een support die net zo goed als carry kan fungeren (Ik probeer het wel eens, maar blijft lastig).

Dat is bijna niet te toppen... Soraka Is de beste healer/ mana, maar doet niks geen dmg.

Edit: Een hele goeie Karma staat dan op nummer 3, gelijk aan met Alistar denk ik :-) (met nadruk op hele goeie!)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2012 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
djengizz schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:20:
[...]

Poppy is een prima solotop, een late game monster en een counter vs heel veel populaire top picks.
Eerder ondergewaardeerd dan nutteloos.

AP Poppy is dan weer wel nutteloos ;).
ja ok maar ik heb altijd al heeeeel slechte poopy's gezien en ik zelf kan er niks mee doen ik ben echt verschrikkelijk met poopy

maar echt in dominions is dat gewoon geniaal suicidal gaan zijn op 1 persoon echt volle AP bursts erop doen en dan zelf doodgaan :D
maar de vijand heeft nog maar 10 hp ofzo assist verzekerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
[b][message=37857291,noline]
Dat is bijna niet te toppen... Soraka Is de beste healer/ mana, maar doet niks geen dmg.
Klopt, ik vind/vond Soraka echt super leuk maar je bent zo nutteloos als met je starfall damage.

Ik hoop dat Lulu wel gewoon de ondersteuning kan bieden zoals Sona/Janna maar ook een beetje schade kan doen om de carry te helpen die kill te maken of zelf een kill te maken. En escapability zou nice zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:27:
@Gropah
Dan moet je sona gaan spelen, Heeft 3 verschillende buffs, heeft CC (Slow, stun, reduction), Heal, Speed buff en Harass.
R -> DANCE!

Het is een support die net zo goed als carry kan fungeren (Ik probeer het wel eens, maar blijft lastig).

Edit: Een hele goeie Karma staat dan op nummer 3, gelijk aan met Alistar denk ik :-) (met nadruk op hele goeie!)
ik heb het hier al eens gezegd inderdaad karma is een echt underrated support :)
ik heb al geprobeerd om ermee in een ranked game te komen ik zweer het je nog nooit zo veel queue dodges gezien in heel mijn leven vanaf dat ze karma zagen leavde er iemand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swanfield schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:31:
[...]
Klopt, ik vind/vond Soraka echt super leuk maar je bent zo nutteloos als met je starfall damage.

Ik hoop dat Lulu wel gewoon de ondersteuning kan bieden zoals Sona/Janna maar ook een beetje schade kan doen om de carry te helpen die kill te maken of zelf een kill te maken. En escapability zou nice zijn :)
De extra magic resistance debuff van Starfall is leuk, maar moet eerst 4x gehit worden voordat er daadwerkelijk iets van gemaakt word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:32:
[...]

ik heb het hier al eens gezegd inderdaad karma is een echt underrated support :)
ik heb al geprobeerd om ermee in een ranked game te komen ik zweer het je nog nooit zo veel queue dodges gezien in heel mijn leven vanaf dat ze karma zagen leavde er iemand
Een maat van mij kan Karma echt goed spelen en die zegt dat ze OP is :) Niemand speelt haar maar geloof me een Karma doet zo veel damage en kan ook goede support leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:32:
[...]

De extra magic resistance debuff van Starfall is leuk, maar moet eerst 4x gehit worden voordat er daadwerkelijk iets van gemaakt word.
dit is mijn antwoord meer niet xD

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=sKlF-wHnPR8&feature=plcp&context=C4e3ea15VDvjVQa1PpcFMJ--fxIRAtWercrkhUEtWRvZbgHPrdqj4%3D]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-09 14:33

RaseriaN

So much choices..

Swanfield schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:33:
Een maat van mij kan Karma echt goed spelen en die zegt dat ze OP is :) Niemand speelt haar maar geloof me een Karma doet zo veel damage en kan ook goede support leveren.
Gisteren toevallig Karma gekocht, leuke champ en inderdaad heel erg veelzijdige champ!

Wat me toch gister overkwam.. ging solomid spelen en zat beetje te twijfelen tussen Brand en LeBlanc.
Had de pech dat ik 2nd pick was dus ging maar veilig voor LeBlanc, krijg ik een Zilean tegen me in mid.
TOTAAL afgemaakt.. heb zelfs tegen Galio's gespeeld en mn lane kunnen houden maar dit ging echt nergens over! Kon niet genoeg damage doen en als ik het wel kon doen redde zijn ulti hem en waren de 4 bommen in die tussentijd me teveel geworden :-(

Nog steeds een deuk van in mn ego! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
[...]

Froggen zegt dit ook.

Als mid is niet de traditionele AP damage carry, meer een support achtige carry met één van de beste laning phases uit de game.

Als support is ze erg goed met een melee champ vanwege de damage van haar schild. Wel is ze minder als 0 cs support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:27:
@Gropah
R -> DANCE!

Ik wou juist een champ die geen dmg doet, maar juist vol support gaat. Sona speel ik al, sinds een tijdje en vind ik ook best wel tof, maar soraka, zo chill :)

Ik kies soraka ook wel vaak genoeg gewoon uit mezelf. Dan krijg je vaak van mensen de opmerking van: dafuq, who wants to play support?!?!?! Zelfs van vrienden... Maarja, support vind ik leuk, ik ben altijd een objectieve hoer en teamplayer, in alle games, nooit zozeer voor de kills gaan, maar echt voor het doel en ik vind dat support dat het beste bij aansluit. Naja, mijn win, zo heb ik nooit het probleem dat ik een rol speel die ik niet wil.

Betekend echter niet dat ik alleen support speel. Jungle is ook zeer tof en ben ik redelijk in en solotop is ook nog wel eens leuk (laatst irelia gekocht, speelt echt best wel lekker met haar w die gewoon 10-20 health per slag terug geeft :9~ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Karma kort uitgelegd :)

ze kan tamelijk goed meerdere champs healen
ze kan een goed shield zetten op mensen en ze kan nog eens een slow of speed boost geven
en natuurlijk ze kan en goede hoop damage uitdelen in een teamfight en tegelijkertijd supporten
AOE damage : shield op de carry doen BAM een grote hoop damage
en dan een AOE heal en nog eens damage op de vijand erbij
kan het nog beter ? :p
en dan haten mensen deze champ :s

edit: oow ja en karma kan perfect mid gaan gewoon een mantra/shieldje op een minion doed die bij de vijand is en je kan een hoopje damage doen van grote afstand :D

[ Voor 15% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 15-03-2012 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Pro's:
- Flinke shield
- Flinke burst
- Flinke speed buff / slow
- Middelmatige / acceptabele heal
- 2 AOE spells
- Kan damage doen en healen tegelijk (1 spel)

Con's:
- Te weinig damage om iemand uit te schakelen 1on1 (skill equal)
- Te weinig heal spam mogelijkheid (beperking van 2 excl. cooldown)
- Veels te hoge cooldown tot aan lv 16...
- Is dood als caught is, een soraka, janna of sona kan zichzelf hier wel redden (zonder hulp).
- In een jurk kun je gewoon niet rennen?! Ziet er ook niet uit :+
- Voorspelbaar
Gropah schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:38:
[...]Ik wou juist een champ die geen dmg doet, maar juist vol support gaat. Sona speel ik al, sinds een tijdje en vind ik ook best wel tof, maar soraka, zo chill :)
Ja en vertel me nu eens wat er niet volledig supportive is aan sona?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2012 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Om sneller door Riot posts over Lulu te lezen: http://clgaming.net/redtr...t-type-of-cc-is-polymorph

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Kan iemand me vertellen welke champions er morgen in de Sale gaan? De aankondiging daarvan blijft de laatste weken wat achterwege namelijk.

De mensen die actief zijn op de LoL fora die wisten het vorige week wel te vertellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:43:
[...]

Pro's:
- Flinke shield
- Flinke burst
- Flinke speed buff / slow
- Middelmatige / acceptabele heal
- 2 AOE spells
- Kan damage doen en healen tegelijk (1 spel)

Con's:
- Te weinig damage om iemand uit te schakelen 1on1 (skill equal)
- Te weinig heal spam mogelijkheid (beperking van 2 excl. cooldown)
- Veels te hoge cooldown tot aan lv 16...
- Is dood als caught is, een soraka, janna of sona kan zichzelf hier wel redden (zonder hulp).
- In een jurk kun je gewoon niet rennen?! Ziet er ook niet uit :+
Door haar passive icm met haar shield is ze juist een erg moeilijk te killen AP champ al lijkt ze squishy. Hoe minder health hoe meer pijn haar damage spells gaan doen en hoe sterker haar schild en heal wordt. Dit maakt haar bv. lastig te killen in een gank of in een 1v1 duel. Als je je shield eerst maxed heb je een hogere burst en wave clearing dan de meeste AP mids early en heb je een goede kans om 1v1 te winnen.

Verder zijn alle drie haar spells AOE, bouw je meestal CDR op haar vanwege het Mantra systeem en loopt ze idd veel te moeilijk in die jurk :P. Tenslotte valt haar burst flink af late game en wordt het meer een finisher die team util en support geeft dan een damage dealer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fae - Her polymorph ability will slow down enemies by 15% and prevent them from taking any action other than movement and summoner spells.

Hex! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:08
Verander je dan ook in een kip?

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:05:
Fae - Her polymorph ability will slow down enemies by 15% and prevent them from taking any action other than movement and summoner spells.

Oja. Laat ze in schapen of kikkers veranderen. Pretty please.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

nope, trolls would be better. Al hoewel ik waarschijnlijk ook wel zou genieten van murlocs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:05:

en ze veranderen in een teemo-konijntje *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is een skill vanuit Dota gekopierd, maar bewust:

Originally Posted by Xypherous
Hm. I beg to differ - A lot of what makes Mega Man / Mario / WoW / Diablo and the old classics weren't because they were particularly unique or innovative - it's that they took old familiar elements and executed the best way possible.

Uniqueness is a transient quality, in the end. You're almost guaranteed to not be unique for very long - However, executing cleanly and well is something that stands up over time.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2012 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
De polymorph zal de champion verkleinen tot minion size las ik, lijkt me nu al vette champion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:08:
Dit is een skill vanuit Dota gekopierd, maar bewust:
Maw. beter goed gejat, dan slecht bedacht! ;)

Wel vet.. maar ik denk dat er een hoop Quicksilver Sashes gekocht gaan worden tegen deze champ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Van de lol site:
brand new look for Lulu, the Fae Sorceress and her signature polymorph ability.
Dus ik denk dat kleine wezeltje links onderin op het plaatje aangezien die bang wegrent en die vlinder naast haar niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@RaseriaN
Waarom? Het is niet erger als een stun van taric of de silence van soraka.
Het is simpelweg een silence met een minimale slow, en ja je ziet er debiel uit :P

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2012 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:12:
@RaseriaN
Waarom? Het is niet erger als een stun van taric of de silence van soraka.
Onderbuik gevoel zegt me dat deze Polymorph best wel een lange (relatief gezien) duratie gaat hebben.
Vooral omdat je dus nog kan bewegen en Summoner Spells kan gebruiken, iets wat je met de Stun of Silence niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildcardxl schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:49:
Kan iemand me vertellen welke champions er morgen in de Sale gaan? De aankondiging daarvan blijft de laatste weken wat achterwege namelijk.

De mensen die actief zijn op de LoL fora die wisten het vorige week wel te vertellen :)
ik heb het nog niet gezien maar ik ben er 99% zeker van dat Ahri ertussen zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
RaseriaN schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:14:
[...]

Onderbuik gevoel zegt me dat deze Polymorph best wel een lange (relatief gezien) duratie gaat hebben.
Vooral omdat je dus nog kan bewegen en Summoner Spells kan gebruiken, iets wat je met de Stun of Silence niet kan.
Summoners kan je niet gebruiken, silence houdt dat tegen afaik. Summoners kun je gebruiken :)
Iedereen praat er nu wel over, maar niemand zet het plaatje neer:

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/429812_385060671512487_155123054506251_1522091_1501177526_n.jpg

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010

psyy138

blackbulls.nl

kga denk alvast rp kope xd

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:17:
[...]

Summoners kan je niet gebruiken, silence houdt dat tegen afaik.

[afbeelding]
Summoner's kun je wel gebruiken, het is namelijk niet silence, maar te vergelijken met.
GP kan ook gewoon oranges blijven eten.
QSH en Cleanse blijven ook werken.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2012 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Dat zeg ik toch! ;( Silence kun je wel bewegen maar geen Summoners gebruiken en met Stun kun je helemaal niks. Door die Molyporph kun je wel bewegen en Summoners gebruiken. Of ik begrijp je verkeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-06-2021
Ik weet niet of deze site hier al bekend is bij sommige maar ik kwam het toevallig gister tegen en ik dacht nu post het eventjes. Er zal vast en zeker veel opstaan wat eventueel niet zal kloppen of te discussieren is maar richtlijnen zijn altijd leuk om te hebben, het is namelijk een site waar je counterpicks op kan bekijken.

Zie hier: www.championselect.net (nogmaals, weet niet of het al bekend is hier en of ik het uberhaupt mag posten). Corrigeer me als het niet mag in ieder geval ;)

Is de sale trouwens al bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
[...]

[afbeelding]
Zie je links onder in! :) btw iedere skin heeft een andere pholymorph als het goed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
sjaggy schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:20:
Ik weet niet of deze site hier al bekend is bij sommige maar ik kwam het toevallig gister tegen en ik dacht nu post het eventjes. Er zal vast en zeker veel opstaan wat eventueel niet zal kloppen of te discussieren is maar richtlijnen zijn altijd leuk om te hebben, het is namelijk een site waar je counterpicks op kan bekijken.

Zie hier: www.championselect.net (nogmaals, weet niet of het al bekend is hier en of ik het uberhaupt mag posten). Corrigeer me als het niet mag in ieder geval ;)

Is de sale trouwens al bekend?
De maker (Legoblokje) heeft de link hier zelf komen posten ;)
De sale is nog niet bekend voor zover ik weet

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Swanfield schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:20:
[...]

Zie je links onder in! :) btw iedere skin heeft een andere pholymorph als het goed is :)
een skin die mensen in kleine moon-walkende malzahars verandert PLZ PLZ PLZ PLZ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:22:
[...]
een skin die mensen in kleine moon-walkende malzahars verandert PLZ PLZ PLZ PLZ :D
Het is bekend dat het efteling / alice in wonderland en andere magische sprookjes omgevingen skins krijgt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:23:
[...]

Het is bekend dat het efteling / alice in wonderland en andere magische sprookjes omgevingen skins krijgt :+
Een laaf pholymorph!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
speedzor schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:21:
[...]

De maker (Legoblokje) heeft de link hier zelf komen posten ;)
De sale is nog niet bekend voor zover ik weet
okok dat wist ik nog niet, erg handige site in ieder geval! Merendeel wist ik al maar toch, altijd leuk om even te checken wat andere mensen vinden en ok.

Ik hoop echt dat er een AD carry in de sale komt. Vayne ofzo zal erg mooi zijn bij mijn collectie, ben trouwens nu aan het sparen voor AD runes. Wil toch graag die early damage hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaggy schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:24:
[...]
okok dat wist ik nog niet, erg handige site in ieder geval! Merendeel wist ik al maar toch, altijd leuk om even te checken wat andere mensen vinden en ok.

Ik hoop echt dat er een AD carry in de sale komt. Vayne ofzo zal erg mooi zijn bij mijn collectie, ben trouwens nu aan het sparen voor AD runes. Wil toch graag die early damage hebben.
Mocht je financieel niet krap zitten zou ik zeggen doneer zon top spel een tientje en jij kunt weer 1 - 2 champs kopen (of meer) en spaar met je IP voor runes :)
Het is een free 2 play game, maar ik heb het er altijd wel voor over om af en toe een tientje naar ze te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

sjaggy schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:24:
[...]

dan hoop ik voor je dat je niet alleen ad runes pakt maar ook bijv as of ad pen of crit :) hp is soms ook wel handig als je in het begin boots koopt met 3 hp pots.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:26:
[...]

Mocht je financieel niet krap zitten zou ik zeggen doneer zon top spel een tientje en jij kunt weer 1 - 2 champs kopen (of meer) en spaar met je IP voor runes :)
Het is een free 2 play game, maar ik heb het er altijd wel voor over om af en toe een tientje naar ze te gooien.
Ja, maar dan komt het probleem, oh nog een hero, oh nog een hero etc.

Althans bij mij dan, maar ik kan niet de enigste zijn 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItzHitman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-08-2021
[...]

even een noob vraag :

over het RP kopen hoe doe je dat ?

via een wallie kaart ofzo ?

(heb nog nooit RP gekocht wou het binnenkort maar eens gaan doen;) )

If you cant explain it simply, you dont understand it well enough. - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

ItzHitman schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:28:
[...]

even een noob vraag :

ik doe het via paypal ^^

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaaaa als je een gat in je hand hebt is het een ander verhaal, dan kun je het best maar gelijk 200 euro er in pompen. :+

edit:
Ik doe ook via paypal, werkt prima.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2012 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:07
ItzHitman schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:28:
[...]

even een noob vraag :

Zelf doe ik het altijd via paysafe. Bij de meeste tank stations wel te halen.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:28:
Jaaaa als je een gat in je hand hebt is het een ander verhaal, dan kun je het best maar gelijk 200 euro er in pompen. :+

edit:
Ik doe ook via paypal, werkt prima.
Waar is on F2P gebleven dan.. ;( ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan is toch eindelijk de nieuwe support champ bekend, dit gaat mijn RP balance niet leuk vinden (hell misschien nog wel de skin bundel scoren ook als de champ echt vet is).

Ook leuk dat het een yordle is, kan je nu eindelijk met een full yordle team de enemy trollen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Rendiertje schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:30:
[...]
Waar is on F2P gebleven dan.. ;( ;w
Voor een F2P spel heb ik al een hoop uit gegeven. Ach ik speelde ook wow en meerdere per maand betaalde games. Al met al op jaar basis zal het wel mee vallen denk ik :) Ik doe tegenwoordig gewoon 35 euro er in pompen en dan kan ik een tijdje er mee vooruit :P Niet iedere champ koop ik hoor maar gewoon een paar die mij leuk lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yordles so far:
Veigar - Tristana - Rumble - Lulu - Poppy - Teemo - Corki - Heimer - Ziggs - Kennen - Amumu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 07:58
Ik heb Riot ook al teveel gesponsord :+

Ik ben iemand die niet snel 1 champ mastered maar veel verschillende wil uitproberen dus ik probeer er zoveel mogelijk te krijgen en toch nog te sparen voor runes.... eigenlijk is het gewoon belachelijk hoeveel je betaald voor een champ :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Daarnaast als je sponsort blijven ze natuurlijk wel vernieuwen en verbeteren. Daarnaast vind ik het gewoon een leuke game en dat mag best wel wat kosten imo. Als iedereen gratis zou spelen en niks zou kopen dan had je geen toernooienen en skins en 64 champs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Swanfield: Denk er hetzelfde over, zijn toch al 92 champs nu?

edit: 95 met lulu erbij :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2012 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik heb denk ik meer aan LoL uitgegeven dan aan games waar je op voorhand voor moest betalen. Wat dat betreft doet Riot het dus prima ;) Het is gewoon een top spel en dat mag geld kosten zelfs al is het F2P.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
Ik haal ook altijd RP via paysafe cards, haal ik vaak bij de plaatselijke primera :) Heb tot nu toe 3x een paysafe card gehaald van 10 euro, heb er een 5tal skins en 6 champs gekocht aangezien ik die vaak alleen in de sale koop of de nieuwe :D Vind het spel leuk genoeg om er wat geld in te stoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:37:
Yordles so far:
Veigar - Tristana - Rumble - Lulu - Poppy - Teemo - Corki - Heimer - Ziggs - Kennen - Amumu
damn ik herrinner me nog dat ik eens met een hoop tweakers een game hebben gedaan met aleen maar yordles en shoutte continu in chat bij elke Kill

" FOR YORDLIA " xD was geniaal we hadden nog gewonnen ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:39:
@Swanfield: Denk er hetzelfde over, zijn toch al 92 champs nu?

edit: 95 met lulu erbij :)
Hmm dunno zou ook kunnen :D

Tja met ik zeg wel eens voor de grap tegen die maten van mij voor een F2P game is het best een duur spelletje :) Wij kopen namelijk ook veel skins :'( zo hebben we toen het idee gehad een legendary skin team te maken......afijn Riot was er content mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Nu online
Ik wil ook niet zeggen dat het het spel niet waard, sterker nog ik vind wat Riot doet heel goed juist!

In mijn ogen proberen ze zo goed mogelijk Blizzard na te doen qau ondersteuning en luisteren naar de community, ook al is het een F2P spel.

En een beetje geld , als je dat kan missen uiteraard, is ook helemaal niet gek maar kopen jullie dan ook echt Champs of alleen Skins?

offtopic:

Wat betekent Yordles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Cloud schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:39:
Ik heb denk ik meer aan LoL uitgegeven dan aan games waar je op voorhand voor moest betalen. Wat dat betreft doet Riot het dus prima ;) Het is gewoon een top spel en dat mag geld kosten zelfs al is het F2P.
ik denk dat ik in totaal al een 80€ in de game heb gestoken maarja ik speel het bijna dagelijks :p
en ik blijf het leuk vinden een goed spel verdient dit wel :3 nog geen spijt gehad van het geld dat ik erin heb gestoken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:41:
[...]

damn ik herrinner me nog dat ik eens met een hoop tweakers een game hebben gedaan met aleen maar yordles en shoutte continu in chat bij elke Kill

" FOR YORDLIA " xD was geniaal we hadden nog gewonnen ook :P
Technisch gezien had je "Bandle City" moeten roepen, daar wonen de Yordles :P

@Rendiertje Yordles is gewoon een ras.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2012 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Yordles is de naam voor de midgets in LoL dus het lijstje dat exlaxl heeft gezet :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:43:
[...]

Technisch gezien had je "Bandle City" moeten roepen, daar wonen de Yordles :P

@Rendiertje Yordles is gewoon een ras.
Narnia => Yordlia :P we vonden de woordspeling leuker xD !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Nu online
Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:44:
[...]

Yordles is de naam voor de midgets in LoL dus het lijstje dat exlaxl heeft gezet :3
Oh zo, hahaha toch zitten in dat rijtje een paar hele sterke.

Kennen jullie de WW-1 skin van Corki?
Die zit ik te overwegen :) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
Heb ook eens een keer een full Demacia team gehad, bestond uit mijzelf als Lux, Garen, Xin, Jarvan en Poppy :P Bij elke teamfight "FOR DEMACIA!" en er op las hakken xD Was best geniaal, alleen de team comp was niet idiaal dus verloren we

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
[...]

Ja ik heb er wel eens geld aan uitgegeven maar ik koop alleen de champions die in de champion sale staan, 6,3k champion voor 487 RP. Voor de rest ben ik gewoon geduldig. Ik heb ook veel runes alleen toevallig AD niet. (omdat ik heel lang met ArmP runes gespeeld heb) Verder heb ik 40-50 champions dus ook dat is wel genoeg afwisseling zou ik zo zeggen :p

Gister onverwachts nog een ranked match gewonnen, 1424 elo (yippie T_T) nou maar hopen dat ik blijf stijgen niet zoals gewoonlijk 2 wins, 1 lose, 2 wins, 2 loses. Zeer irritant die trollers.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Nidhiki schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:46:
Heb ook eens een keer een full Demacia team gehad, bestond uit mijzelf als Lux, Garen, Xin, Jarvan en Poppy :P Bij elke teamfight "FOR DEMACIA!" en er op las hakken xD Was best geniaal, alleen de team comp was niet idiaal dus verloren we
ja maar die dingen werken niet echt zo altijd ik jeffro en nog iemand hadden ook eens het domme idee van mij om iets idioot te gaan doen in 3v3

shaco
evelyn
twitch

alle 3 invis xD

is niet goed uitgedraaid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaggy schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:49:
[...]
Gister onverwachts nog een ranked match gewonnen, 1424 elo (yippie T_T) nou maar hopen dat ik blijf stijgen niet zoals gewoonlijk 2 wins, 1 lose, 2 wins, 2 loses. Zeer irritant die trollers.....
Gister had ik tijdens ranked een trollende support (terwijl we aan het winnen waren) en die ging ineens turret inrennen enzo...
Uiteindelijk zijn we zeer dik afgemaakt en gelukkig loss forgiven omdat op dat moment serverproblemen waren bij ranked :D lucky me

@NidHicky
Je hebt nu de Commando skin bundle for sale :-)
Jarv - Galio - Lux - Xin - Garen

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2012 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:49:
[...]

ja maar die dingen werken niet echt zo altijd ik jeffro en nog iemand hadden ook eens het domme idee van mij om iets idioot te gaan doen in 3v3

shaco
evelyn
twitch

alle 3 invis xD

is niet goed uitgedraaid
Een full Yordle team is nu wel haalbaar, aangezien alle roles nu beschikbaar zijn voor Yordles

Top: Rumble/Poppy
Mid: Ziggs/Veigar
Bot: Tristana/Teemo/Corki + Lulu
Jungle: Amumu/Nunu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nidhiki schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:53:
[...]

Een full Yordle team is nu wel haalbaar, aangezien alle roles nu beschikbaar zijn voor Yordles

Top: Rumble/Poppy
Mid: Ziggs/Veigar
Bot: Tristana/Teemo/Corki + Lulu
Jungle: Amumu/Nunu
Nunu is geen Yordle. Hij is een menselijk kind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yordles so far:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Nu online
Annie valt dan toch ook onder een Yordle of niet? Ik zie hem namelijk nergens terug komen...

[ Voor 0% gewijzigd door Rendiertje op 15-03-2012 11:03 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Annie is een klein meisje? Kindje? met een teddybeer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Cow
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-09 18:23
Rendiertje schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 11:02:
Annie valt dan toch ook onder een Yordle of niet? Ik zie hem namelijk nergens terug komen...
Annie is gewoon een gemeen klein kindje :P geen yordle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Nu online
Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:44:
[...]

Midgets --> liliputers --> In mijn ogen valt Annie daar wel onder....

[ Voor 0% gewijzigd door Rendiertje op 15-03-2012 11:06 . Reden: Weer typo... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

City-State Champions
Corki, the Daring Bombardier Birthplace; ace pilot of the Screaming Yipsnakes
Heimerdinger, the Revered Inventor Birthplace; renowned techmaturgist from Bandle City
Poppy, the Iron Ambassador Birthplace; emissary to Demacia
Rumble, the Mechanized Menace Birthplace; wayward mechanic from Bandle City
Teemo, the Swift Scout Birthplace; Scouts of the Mothership member
Tristana, the Megling Gunner Birthplace; member of the Megling Commandos
Ziggs, the Hexplosives Expert Birthplace; volatile experimenter from Bandle City
Associated Champions
Amumu, the Sad Mummy Probable birthplace
Kennen, the Heart of the Tempest Birthplace
Veigar, the Master of Evil Birthplace; former trading organization member

Bron: http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Yordles#Yordles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rendiertje schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 11:04:
[...]

Midgets --> liliputers --> In mijn ogen valt anni daar wel onder....
Yordle is een ras. Niet klein persoon = Yordle. Wie dat beweerde heeft het fout.

Wel is het zo dat alle Yordles lilliputters zijn. Aangezien Annie en Nunu kinderen zijn, zijn ze klein. Als volwassenen zouden ze groter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Rendier
Dus jou dochter van 6 jaar is een midget, seems legit :P

@Shaynah
Je vergeet lulu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItzHitman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-08-2021
Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 11:06:
[...]

Yordle is een ras. Niet klein persoon = Yordle. Wie dat beweerde heeft het fout.

Wel is het zo dat alle Yordles lilliputters zijn. Aangezien Annie en Nunu kinderen zijn, zijn ze klein. Als volwassenen zouden ze groter zijn.
nieuwe skins voor annie en nunu = adult version XD

If you cant explain it simply, you dont understand it well enough. - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Rendier

@Shaynah
Je vergeet lulu!
Niet vergeten. Ze is immers nog niet uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Nu online
[...]

Aah kijk dat explaint, wat een verhaal zeg, ik ben level 20 nu maar ik wist niet dat er zoveel nog achter zat.
@Rendier

@Shaynah
Je vergeet lulu!
Als ik een Dochter van 6 zou hebben was ik er vroeg bij >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nie ongeduldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
[...]

Derp sorry dat was ik :P
ik wou het een beetje simpel uitleggen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rendiertje schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 11:08:
[...]

Aah kijk dat explaint, wat een verhaal zeg, ik ben level 20 nu maar ik wist niet dat er zoveel nog achter zat.
Als je in die verhalen enzo geinteresseerd bent, kun je het beste de LoL Wikia eens checken. Op elke champ pagina staat hun ras/verhaal en aanvullende info die ooit geschreven is. Ditzelfde geld voor de steden/provincies. http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Valoran

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Voor zover ik weet staat ergens in de lore van annie dat zij waarschijnlijk de sterkste champion ooit zal worden omdat ze maar iets van 6 jaar oud is? en al zo krachtig is. Ik meen dit ergens in-game gelezen te hebben (denk zelf de lore van annie bij de champion page).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 11:16:
[...]

Als je in die verhalen enzo geinteresseerd bent, kun je het beste de LoL Wikia eens checken. Op elke champ pagina staat hun ras/verhaal en aanvullende info die ooit geschreven is. Ditzelfde geld voor de steden/provincies. http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Valoran
Zo zeg daar gaat meer achter schuil dan dat ik wist...

Bedankt hiervoor gaan we thuis is doornemen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Is het eigenlijk al bekend welke champs vrijdag met discount te krijgen zijn? Ik dacht dat dat altijd op woensdag avond bekend werd, maar na 30 minuten googlen heb ik het opgegeven :).

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
sjaggy schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 11:22:
Voor zover ik weet staat ergens in de lore van annie dat zij waarschijnlijk de sterkste champion ooit zal worden omdat ze maar iets van 6 jaar oud is? en al zo krachtig is. Ik meen dit ergens in-game gelezen te hebben (denk zelf de lore van annie bij de champion page).
annie Lore :
In the time shortly before the League, there were those within the sinister city-state of Noxus who did not agree with the evils perpetrated by the Noxian High Command. The High Command had just put down a coup attempt from the self-proclaimed Crown Prince Raschallion, and a crack down on any form of dissent against the new government was underway. These political and social outcasts, known as the Gray Order, sought to leave their neighbors in peace as they pursued dark arcane knowledge. The leaders of this outcast society were a married couple: Gregori Hastur, the Gray Warlock, and his wife Amoline, the Shadow Witch. Together they led an exodus of magicians and other intelligentsia from Noxus, resettling their followers beyond the Great Barrier to the northern reaches of the unforgiving Voodoo Lands. Though survival was a challenge at times, the Gray Order's colony managed to thrive in a land where so many others would have failed.
Years after the exodus, Gregori and Amoline had a child: Annie. Early on, Annie's parents knew there was something special about their daughter. At the age of two, Annie miraculously ensorcelled a shadow bear - a ferocious denizen of the petrified forests outside the colony - turning it into her pet. To this day she keeps her bear Tibbers by her side, often keeping him spellbound as a stuffed doll to be carried like a child's toy. The combination of Annie's lineage and the dark magic of her birthplace have given this little girl tremendous arcane power. It is this same girl who now finds herself as one of the most sought-after champions within the League of Legends - even by the city-state who would have exiled her parents had they not fled beforehand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

O.R.C. Black Bulls Rugby

Pagina: 1 ... 49 ... 91 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.