een (nog) niet uitgebrachte map.
dit is een afbeelding van een gecancelde map Magma Chamber
Beep Boop son ... Beep Boop
Ik dacht eerst aan een dode Kog Maw.
hehe
ik vind wel dat riot nog wat meer maps mag uitbrengen
althans een 2v2 mode zou wel naaice zijn
Verwijderd
dmDrunk3nD3m0n schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 11:32:
[...]hehe
ik vind wel dat riot nog wat meer maps mag uitbrengendesnoods niet meer gamemodes
Ik denk niet dat ze dat gaan doen.Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 11:32:
[...]
hehe
ik vind wel dat riot nog wat meer maps mag uitbrengendesnoods niet meer gamemodes
Ze hebben pas dominion uitgebracht en ik denk niet dat er al te veel vraag naar is.
Ik weet niet wie van jullie dat wel is gedaan heeft maar, hoe worden de 1 v 1 gespeeld op esl?
Een Custom made map?
Een Custom made map?
ik vind dat riot iets moet doen met de ARAM game mode en nog vele andere die in de custom matches te vinden zijn.
ook leuk zou zijn een 6vs6 map. dus 2 top 1 mid 2 bot 1 jungle. of 4 met top en bot 1 . maarja dat zulle ze vast niet zoeke denk ik. te veel werk ofzo
ook leuk zou zijn een 6vs6 map. dus 2 top 1 mid 2 bot 1 jungle. of 4 met top en bot 1 . maarja dat zulle ze vast niet zoeke denk ik. te veel werk ofzo
O.R.C. Black Bulls Rugby
Verwijderd
Heb lang op de 1v1 ladder gespeeld.Rendiertje schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 11:35:
Ik weet niet wie van jullie dat wel is gedaan heeft maar, hoe worden de 1 v 1 gespeeld op esl?
Een Custom made map?
Word gedaan op Twisted Treeline Custom game (3v3 map).
Ieder bant 3 champs, of in seasonal, freepick / draft vote.
1v1 welke champs werden er dan veel gebruikt ?Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 11:36:
[...]
Heb lang op de 1v1 ladder gespeeld.
Is dat leuk?Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 11:36:
[...]
Heb lang op de 1v1 ladder gespeeld.
Ik zou juist zeggen dat je veel Twitch, Kassadin en dat soort hero's voorbij ziet komen.
En ondertussen flink campen of niet?
ik heb het zelf nooit gedaan maar denk dat 1v1 teemo heel viable is
ik denk ook dat er veel offtanks komen
O.R.C. Black Bulls Rugby
Verwijderd
Rendiertje schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 11:38:
[...]Is dat leuk?
Ik zou juist zeggen dat je veel Twitch, Kassadin en dat soort hero's voorbij ziet komen.
En ondertussen flink campen of niet?
Ik heb er nog geen een verloren, ben ondertussen wel uit de ladder gekickt voor fake result (2-0 ipv 1-0 invoeren), admin 'freezed' me voor 3 maanden, vervolgens flame ik hem en ben er uit gekickt xD.Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 11:38:
[...]
1v1 welke champs werden er dan veel gebruikt ?
Had win streak van 11, zowel seasonal als ladder euw (niet benelux)
Ik speelde vooral Lee sin, countered ad carries hard, en AP carry's zijn easy te dodgen en neer te nuken.
Soms heb je een jax, tryndamere of een yi tegen je, erg lastig, daarom focus je vooral op voor de slow en nadat hun ability is uitgewerkt kun je er op jumpen afmaken.
Daarnaast gebruikte ik altijd exhaust en ignite, maar voordat ik dat deed, gegarandeerd eerst hun flash laten waisten.
Daarnaast veel junglen, 3v3 buffs zijn OP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mochten ze Lee Sin bannen, pak ik Sion of Nocturne.
De enigste waar ik moeite mee heb gehad is tegen een AD nidalee, die was niet stuk te krijgen, early game erg sterk.
Kocht simpelweg een thornmail en ze was ook hard gecountered en daarmee had ik dus gewonnen.
Vanavond 1v1 avondje? Add Exlaxl
Edit: Twitch/ Kassa/ Caitlyn (zie ze net voorbijkomen) heb ik nog nooit gezien in een 1v1, denk ook niet dat ze erg goed zullen zijn, kassadin misschien wel dan, maar die andere 2 zijn zo kapot genuked.
edit 2: Sommigen mensen zijn er gevoelig voor als ik over mijn ervaringen praat, ik probeer niet stoer te doen of indruk te maken
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2012 11:48 ]
1 v 1 vanavond is prima :D:D
Ben alleen geen level 30 is dat dan weer fout ofzo?
PS: ik zie je in de Got channel ^^
Ben alleen geen level 30 is dat dan weer fout ofzo?
PS: ik zie je in de Got channel ^^
spectator is aanwezig :3Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 11:45:
Maakt niet uit, ik heb zat smurf accounts.
Maar ik ben niet goed hea, in 1 v 1 en speel meestal te aggresief dus verwacht vooral niet teveel...
maar voor draft pick heb je toch 16 champs ofzo nodig?
maar voor draft pick heb je toch 16 champs ofzo nodig?
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Ik weet werkelijk niets van 3v3 maar ben nu wel uitgenodigd voor een ranked team om 3v3v te gaan spelen.
Wat is daar de meta? Zijn er junglers? Wat zijn goede champs 3v3?
edit:
Ik ga iig even naar jeffro kijken.
edit:
[ Voor 10% gewijzigd door djengizz op 15-03-2012 11:56 ]
Verwijderd
Udyr jungle is gemakkelijk, begint top wolves / golems, pakt speed buff van wraiths, gaat naar mid camp, gank bott of loopt via red naar hun turret en gankt via de rug.djengizz schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 11:55:
Ik weet werkelijk niets van 3v3 maar ben nu wel uitgenodigd voor een ranked team om 3v3v te gaan spelen.
Leesin same story, alleen kun je door de muren jumpen in bosjes dmv een ward te plaatsen in dat bosje. (red naar top lane)
Meta is meestal 2 bott, waarvan 1 ranged en 1 gap closer (zoals alistar, nidalee, leesin, trynda, etc)
Top lane is AP carry, normaliter dan.
Edit:
Probeer het eerst ff in custom game, de 2 top buffs zijn soms best sterk, sterker dan in 5v5.
Protip: Turrets zijn zwakker als in 5v5, probeer deze dan ook te pushen wanneer het kan.
Protip 2:Ghost is effectiever dan flash.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2012 11:59 ]
Niet echt een dedicated jungler dus maar meer 1 solo en 1 duo lane?Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 11:57:
Meta is meestal 2 bott, waarvan 1 ranged en 1 gap closer (zoals alistar, nidalee, leesin, trynda, etc)
Top lane is AP carry, normaliter dan.
De tweede speler in de duo lane speelt geen support rol neem ik aan met die verdeling ranged / gapcloser?
Verwijderd
Enigste support is een bruiser support zoals alistar of lux, iig niet eentje die niet mag farmen.djengizz schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:02:
[...]
Niet echt een dedicated jungler dus maar meer 1 solo en 1 duo lane?
De tweede speler in de duo lane speelt geen support rol neem ik aan met die verdeling ranged / gapcloser?
Een lux / alistar + carry + AP met alle 3 goede cc / stuns wint.
Daarnaast 2 wards plaatsen, waarvan 1 drake, en 1 red.
Eventueel als je leesin bent in top lane bush zodat je kunt jumpen.
Daarnaast wil je je focussen op items zoals Wriggle (die armor / lifesteal / damage geven) Frozen mallet, PD, bloodthirster en een thornmail is vaak ook erg dominerend.
Jungle is geen standaard iig, maar als je 2 sterke laners hebt, dan is een jungler zeker aan te raden.
Vooral een met goeie CC en hoge burst (zoals lee sin of udyr)
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2012 12:16 ]
Tnx, maar eens wat van je tips proberen en m'n Lee Singer weer eens van de plank halen.
Teemo beetje goed? Lijkt mij dat hij wel kan werken op die map.
Teemo beetje goed? Lijkt mij dat hij wel kan werken op die map.
Verwijderd
Teemo nooit echt overwogen, ook niet gezien, maar als je een goeie gold feed kunt krijgen en eventeel de red buf, dan kun je flink wat burnen met een madredz / posion / malady / red.
Daarnaast kun je flink wat escape routes maken door shrooms te plaatsen in de tini-mini jungle.
Ik zie potentie in teemo, echter bang dat hij wel te squishy is tegenover een goeie ap carry, misschien een wit's end als core item?
Daarnaast denk ik ook dat riven en wukong beiden goed zullen werken.
Master Yi is een must voor backdoor, zonder overdrijven 10-15 hits en turret is down (zo zwak zijn ze in 3v3).
(lee sin is counter wukong)
Daarnaast kun je flink wat escape routes maken door shrooms te plaatsen in de tini-mini jungle.
Ik zie potentie in teemo, echter bang dat hij wel te squishy is tegenover een goeie ap carry, misschien een wit's end als core item?
Daarnaast denk ik ook dat riven en wukong beiden goed zullen werken.
Master Yi is een must voor backdoor, zonder overdrijven 10-15 hits en turret is down (zo zwak zijn ze in 3v3).
(lee sin is counter wukong)
Verwijderd
Als ik veel IP heb 6000+ dan lijkt het allemaal wel binnen te lopen. En zodra je alles hebt besteed denk je damn wat gaat dit ip sparen langzaam. /mindfart.
Klopt, een fatsoenlijk quint setje ben je al 6K IP voor kwijt.Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:34:
Als ik veel IP heb 6000+ dan lijkt het allemaal wel binnen te lopen. En zodra je alles hebt besteed denk je damn wat gaat dit ip sparen langzaam. /mindfart.
Heb momenteel mazzel dat ik alle usefull runes al heb, alle champs. Zit dus met 17K IP. Heb in het begin van LoL er veels te veel geld in gestoken. Tegenwoordig geef ik er bijna geen geld meer aan uit. Maar dat hoeft ook niet meer.
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Verwijderd
Vriend van me heeft het speel tot recent doorgespeeld (4000+ games) met een core-setje champs. Bijna geen RP uitgegeven. Hij had bijna 200k IP opgespaard en kon alle champs die hij nog niet had kopen...
Ik wou dat ik zo kon sparen ):
Ik ook! Terwijl ik mijn IP uit aan het geven ben, bedenk ik al waar mijn volgende 3k of 6k IP naar toe zal gaan XDVerwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:38:
Vriend van me heeft het speel tot recent doorgespeeld (4000+ games) met een core-setje champs. Bijna geen RP uitgegeven. Hij had bijna 200k IP opgespaard en kon alle champs die hij nog niet had kopen...
Verwijderd
Ben allang blij dat mensen geen runes kunnen kopen met RP, dan maar 200 potjes spelen om die anderhalf runepage te krijgen.
Verwijderd
Zou mij geen donder uitmaken. Je krijgt er niets door dat anderen niet hebben. Pas als je extra kracht kan kopen door RP boeit het me wat.Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:43:
Ben allang blij dat mensen geen runes kunnen kopen met RP, dan maar 200 potjes spelen om die anderhalf runepage te krijgen.
Indirect overigens wel, zelf ook wel eens gedaan als ik een weekend geen donder te doen had of ziek was. Dubbele IP Boost en lekker 400-600 IP per win binnenharken.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2012 12:46 ]
Runes zijn extra kracht. Die kun je dus niet met RP kopen, en terecht.Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:45:
[...]
Zou mij geen donder uitmaken. Je krijgt er niets door dat anderen niet hebben. Pas als je extra kracht kan kopen door RP boeit het me wat.
Indirect overigens wel, zelf ook wel eens gedaan als ik een weekend geen donder te doen had of ziek was. Dubbele IP Boost en lekker 400-600 IP per win binnenharken.
Vicariously I live while the whole world dies
Verwijderd
Mensen die geen geld hebben werken hard voor die punten, mensen die wel geld hebben, zijn dus automatisch sterker als een anders.
Stel de dag dat ze allebij lv 20 worden, allebij geen IP points, maar de een heeft geld de ander niet.
Het voordeel is onbeschrijfelijk.
Stel de dag dat ze allebij lv 20 worden, allebij geen IP points, maar de een heeft geld de ander niet.
Het voordeel is onbeschrijfelijk.
Verwijderd
Hoezo extra? Iedereen kan het krijgen. Ik bedoelde op het moment dat je extra item slots ingame of betere items kan unlocken met RP dan gaat het te ver. Er zou totaal geen probleem zijn met Runes via RP kopen. Het verandert niks.Vicarious schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:47:
[...]
Runes zijn extra kracht. Die kun je dus niet met RP kopen, en terecht.
@Exlax op lv20 heb je wel IP maar bijna geen T3 slots, dus dat gaat niet op.
Overigens zoals ik al zei, je kan al gemakkelijk een Rune voordeel krijgen door IP boosts te stacken. Indirect kun je dus al Runes met RP kopen.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2012 12:54 ]
Verwijderd
Ik was in discussie met een collega, hij speelt graag Malphite, wat een sleeping champ is atm.
Hij zegt, het enigste wat mij echt hard countered is wit's end / madred combinatie.
Wat countered vervolgens weer de additional magic damage van die items? Simpelweg magic resistance?
Hij zegt, het enigste wat mij echt hard countered is wit's end / madred combinatie.
Wat countered vervolgens weer de additional magic damage van die items? Simpelweg magic resistance?
Verwijderd
Is dat niet heel simpel? Natuurlijk Magic Resistance... en Frozen Heart dat Attack Speed vermindert (en overigens core item op Malph is)... dat je het nog moet vragen.Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:54:
Ik was in discussie met een collega, hij speelt graag Malphite, was een sleeping champ is atm.
Verwijderd
Zeker. En dat is ook de reden waarom er (soms) magic pen boots geadviseerd wordt als je madreds / wit's end gaat.
Sorc boots + Wits End + Madreds + Malady = FunVerwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 13:04:
Zeker. En dat is ook de reden waarom er (soms) magic pen boots geadviseerd wordt als je madreds / wit's end gaat.
ik ga niet streamen hoor belgje hier heeft een internet limietVerwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 11:47:
Alleen als je streamed demon!
Ik ben ook een stream dus dat doe ik dan wel ^^Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 13:06:
[...]
ik ga niet streamen hoor belgje hier heeft een internet limiet
Sounds like Super Teemo to me!Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 13:05:
+void staff +poison +ignite
Wel vreemd want van de tanks is Malphite één van de betere om dit soort AS builds te counteren. Wel heeft hij misschien wat meer last van de magic damage omdat Malphite spelers vaak vooral armor rushen (hij schaalt deels met armor). De procentuele damage van Madreds is natuurlijk juist een anti tank eigenschap maar zoals gezegd zou Malphite hier niet meer last van moeten hebben dan andere tanks en kan hij het deels tegen gaan dmv zijn AS debuf.Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:54:
Ik was in discussie met een collega, hij speelt graag Malphite, wat een sleeping champ is atm.
In mijn ogen ook geen sleeper OP champ. Meer een zeer situationele champ tegen heavy AD comps en anti ad carry. Ook is het een situationele hard counter pick vs sommige top champs. Tenslotte heeft hij een prima initiate met zijn ult en is het een gemiddeld goede jungler.
Al ben ik waarschijnlijk niet de juiste persoon om iets te schrijven over Malphite aangezien ik al twee keer mijn lane heb verloren met Malphite vs een Tryndamere wat geloof ik één van de hardste counters is in de game
Verwijderd
Haha verloren van een tryn joh
? was het geen ap tryn? doe ik ook wel eens, werkt natuurlijk gewoon kut xD
Met sleeping champ bedoel ik, nooit gepicked, nooit gementioned, gewoon simpelweg vergeten, mogelijk doordat zijn ulti wel eens faalde in hitboxes...
Met sleeping champ bedoel ik, nooit gepicked, nooit gementioned, gewoon simpelweg vergeten, mogelijk doordat zijn ulti wel eens faalde in hitboxes...
Verwijderd
Ignite is True Damage, dus je items maken niet uitVerwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 13:05:
+void staff +poison +ignite
Verwijderd
was meer het hele plaatje zeg maar-> Madreds +Wit's End+ Malady +Poison +Ignite +Void staff
Nope, geen AP.Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:01:
Haha verloren van een tryn joh? was het geen ap tryn? doe ik ook wel eens, werkt natuurlijk gewoon kut xD
Top is al niet mijn sterkste rol en ik ben gewoon terribad met Malph. Ik ben dan wel weer goed in het slowen van minions ipv van mijn tegenstander en ground slams wanneer er niks in de buurt is
Verwijderd
Doet me denken aan een potje lang geleden. We werden best hard afgemaakt en onze tank was ook Malphite. Nooit bij een teamfight. Wat een lijer.djengizz schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:20:
[...]
Nope, geen AP.
Top is al niet mijn sterkste rol en ik ben gewoon terribad met Malph. Ik ben dan wel weer goed in het slowen van minions ipv van mijn tegenstander en ground slams wanneer er niks in de buurt is.
Perfect voorbeeld van 1 van de 10 gemiste ultis:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=jViNTAQU9FA]
Grappigst dat ik ooit verloren heb.
Je weet wel natuurlijk nooit wat er aan de andere kant van zijn scherm gebeurt, ik mis af en toe ook echt erg mijn ulti. Shit happens, al moet ik wel zeggen dat ik dan vaker in een "andere" state of mind benVerwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:39:
[...]
Doet me denken aan een potje lang geleden. We werden best hard afgemaakt en onze tank was ook Malphite. Nooit bij een teamfight. Wat een lijer.
Perfect voorbeeld van 1 van de 10 gemiste ultis:
[video]
Grappigst dat ik ooit verloren heb.
edit: Lag kan natuurlijk ook altijd meespelen
[ Voor 3% gewijzigd door sjaggy op 15-03-2012 14:46 ]
Verwijderd
Hij miste er meer dan hij raakte en zat sowieso een beetje te trollen in de chat en solo lanes te farmen als de vijand baron/dragon ging doen. Volgens mij was ie gewoon niet heel erg goed. Het bleef een grappig moment.sjaggy schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:45:
[...]
Je weet wel natuurlijk nooit wat er aan de andere kant van zijn scherm gebeurt, ik mis af en toe ook echt erg mijn ulti. Shit happens, al moet ik wel zeggen dat ik dan vaker in een "andere" state of mind ben
edit: Lag kan natuurlijk ook altijd meespelen
Wat is op het moment eigenlijk de sterkst geachte AD champ?
Verwijderd
Zou zeggen Caitlyn van de ranged, tryndamere of lee sin van de melee, Mundo zijn E kan bij activeren ook mee met de sterkste melee.Game Error schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:56:
Wat is op het moment eigenlijk de sterkst geachte AD champ?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2012 14:57 ]
in tegen deel ik heb het vaak gedaan en gaat me tot zover zeer goed afVerwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:54:
malphite solo top ligt me zo niet
malphite jungle is dan wel weer leuk en gaat wel goed
0-21-9 spelen en mijn runes heb ik 14 armor 14 mr en de rest hp. en dan beginnen met hp regen item
O.R.C. Black Bulls Rugby
Verwijderd
Graag mening over mogelijke top malphite build vs een AD natuurlijk.
Malphite, armor runes, hp runes en een beetje AP?
Masteries 9/21/0 of 0/21/9
Doran's shield -> boots -> heart of gold -> ninja tabi -> oomen -> frozen heart -> ?
Optionals:
Rylai voor hp/ ap/ extra slow.
Sunfire cape voor hp/ armor/ passive
RoA voor hp / ap/ mana
GA voor armor /mrest/ passive
Banshee voor mrest/ hp/ mana/ passive
Thornmail voor armor/ passive
Abyssal Scepter voor AP/ Mres/ passive
Feedback boys, feedback.
Malphite, armor runes, hp runes en een beetje AP?
Masteries 9/21/0 of 0/21/9
Doran's shield -> boots -> heart of gold -> ninja tabi -> oomen -> frozen heart -> ?
Optionals:
Rylai voor hp/ ap/ extra slow.
Sunfire cape voor hp/ armor/ passive
RoA voor hp / ap/ mana
GA voor armor /mrest/ passive
Banshee voor mrest/ hp/ mana/ passive
Thornmail voor armor/ passive
Abyssal Scepter voor AP/ Mres/ passive
Feedback boys, feedback.
0-21-9 hopelijk zijn dat je masteries en is het niet je scorepsyy138 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:57:
[...]
in tegen deel ik heb het vaak gedaan en gaat me tot zover zeer goed af
0-21-9 spelen en mijn runes heb ik 14 armor 14 mr en de rest hp. en dan beginnen met hp regen itemen dan gwn vol tank spelen. werkt perfect.
[ Voor 73% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 15-03-2012 14:59 ]
Verwijderd
lolwut.Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:57:
[...]
Zou zeggen Caitlyn van de ranged, tryndamere of lee sin van de melee, Mundo zijn E kan bij activeren ook mee met de sterkste melee.
Vayne en Sivir zijn momenteel de sterkste ranged AD carries. Zij zijn vele malen krachtiger dan Caitlyn.
ik zeg toch eerder dat ashe en corki ook tamelijk hoog staanVerwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:59:
[...]
lolwut.
Vayne en Sivir zijn momenteel de sterkste ranged AD carries. Zij zijn vele malen krachtiger dan Caitlyn.
Verwijderd
Vayne is hard generved though, je moet wel erg goed zijn om cait te outhitten...
Heb er nog noooooooooit een tegenover me gehad...
Heb er nog noooooooooit een tegenover me gehad...
cait is echt niet de beste ranged ad. Early game heeft ze veel poke maar mid/late game zijn andere champions beter. Je kunt eigenlijk niet zeggen wat de beste ad carry is.
Early game: caitlyn (graves, Tristana)
Mid game: Sivir, Ezreal, corki, Miss fortune
End game: Kog maw, Tristana, corki, vayne (ashe door utility)
De balance is eigenlijk best wel goed qua huidige ad carry's waar het afhangt van de support.
De balance is eigenlijk best wel goed qua huidige ad carry's waar het afhangt van de support.
Ik speel altijd AD me ashe, maar wil ook eens een andere ranged AD spelen, dus vroeg ik mij af welke de sterkste was. Ik begreep dat Graves ook tamelijk goed was?
jazeker wa dagte dan dat ik zo slegt was -_-'Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:58:
[...]
0-21-9 hopelijk zijn dat je masteries en is het niet je score
O.R.C. Black Bulls Rugby
Om 21 keer dood te gaan moet je wel errug goed je best doen ^^Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:58:
[...]
0-21-9 hopelijk zijn dat je masteries en is het niet je score
Nee hoor dat valt wel alleen ga je het daarna niet meer winnen
~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~
Verwijderd
Waarom Sivir niet endgame? Juist endgame. Weet je hoe ziek veel utility haar ulti met zich meebrengt? Ook die boomerang burst is niet mis als je genoeg AD hebt. Also, Auto-attack reset too stronk.Nutral schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 15:00:
cait is echt niet de beste ranged ad. Early game heeft ze veel poke maar mid/late game zijn andere champions beter. Je kunt eigenlijk niet zeggen wat de beste ad carry is.
@Exlaxl dit gaat niet om Vayne vs Cait laning, dit gaat om de algemene kracht van een AD carry. Die van Vayne ligt over het algemeen veel hoger dan die van een Cait (Cait heeft geen steroid en een matige passive/ult)
De beste AD carry is er niet... Veel gespeeld worden tegenwoordig: Vayne, Sivir en Graves.
Het hangt ook maar net van je speelstijl, team compo en tegenstanders af wanneer een AD goed is of niet.
Het hangt ook maar net van je speelstijl, team compo en tegenstanders af wanneer een AD goed is of niet.
Gelukkig is er geen sterkste AD carry, AP mid, Jungler, Support of Top.
In de context van een teamgame heeft alles zijn counter. Zo kun je een AD carry niet los zien van zijn support en maakt de combinatie van die twee uit hoe sterk botlane is.
edit: wat ^^^ zegt dus
In de context van een teamgame heeft alles zijn counter. Zo kun je een AD carry niet los zien van zijn support en maakt de combinatie van die twee uit hoe sterk botlane is.
edit: wat ^^^ zegt dus
[ Voor 36% gewijzigd door djengizz op 15-03-2012 15:15 ]
Verwijderd
Er zijn duidelijk verschillende meningen over de RANGED AD carry's, om de feiten even te pakken:
Graves -> hoge burst kwa skills, maar tamelijk shorte range, kleine gap closer/ engager/ attack speed buff.
Tristana -> gap closer / engage jump, damage over time en een attack speed buf, mid/ endgame grote range.
Caitlyn -> grote range, groot AD, maar geen high damage skills, enkel poke, wel traps.
Sivir -> normale range, spellshield om mana te regeneraten, 2 harde poke skills en een team aura ulti, autoattack reset (double damage)
Ashe -> normale range, een van de ergste slows in game, stun arrow (map wide) en goldfarm / vision skill.
Corki -> normale range gap closer / engage jump, spray skill, Vision skill, spamable ulti (high range)
Kog'Maw -> normale range, harde slow, harde poke, anti-tank skill (long range), spamable ulti (long range).
Miss fortune -> high range, movement speed passive, aoe slow (kleintje), high burst (2 targets max), attack speed steroid, aoe ulti
Ezreal -> high range, skillshots, gap closer/ engager, aoe ulti (map wide), geen beginners champ.
Vayne -> normale range, bij elke 3e hit extra damage, stun / gap closer, stealth / extra damage / movement speed.
Twisted Fate -> Stun/mana regen/ aoe skill, teleport, money passive, elke 4e attack extra damage
Teemo -> Blind, Poison, mushrooms, stealth (passive), movement speed buff.
Twitch -> Stealth (attack speed steroid), AOE slow, AOE damage, poison, true damage ulti (AOE-> straight line), erg squishy champ.
Originally AP carry:
Kennen -> Kan snel multiple 2-3x stuns aanbrengen dmv skills en auto attacks, gap-closer/ engager, no mana dus skill spam (high range), aoe ulti die stun'd. Menig Tweakers hebben gedeelde meningen over Kennen als AD Carry.
Dat was wel duidelijk denk ik
Er zijn natuurlijk nog wel een aantal andere champs die ook als AD carry gespeeld kunnen worden, maar die kunnen in principe niet echt op tegen de champs die voor die rol zijn ontwikkeld
Graves -> hoge burst kwa skills, maar tamelijk shorte range, kleine gap closer/ engager/ attack speed buff.
Tristana -> gap closer / engage jump, damage over time en een attack speed buf, mid/ endgame grote range.
Caitlyn -> grote range, groot AD, maar geen high damage skills, enkel poke, wel traps.
Sivir -> normale range, spellshield om mana te regeneraten, 2 harde poke skills en een team aura ulti, autoattack reset (double damage)
Ashe -> normale range, een van de ergste slows in game, stun arrow (map wide) en goldfarm / vision skill.
Corki -> normale range gap closer / engage jump, spray skill, Vision skill, spamable ulti (high range)
Kog'Maw -> normale range, harde slow, harde poke, anti-tank skill (long range), spamable ulti (long range).
Miss fortune -> high range, movement speed passive, aoe slow (kleintje), high burst (2 targets max), attack speed steroid, aoe ulti
Ezreal -> high range, skillshots, gap closer/ engager, aoe ulti (map wide), geen beginners champ.
Vayne -> normale range, bij elke 3e hit extra damage, stun / gap closer, stealth / extra damage / movement speed.
Twisted Fate -> Stun/mana regen/ aoe skill, teleport, money passive, elke 4e attack extra damage
Twitch -> Stealth (attack speed steroid), AOE slow, AOE damage, poison, true damage ulti (AOE-> straight line), erg squishy champ.
Originally AP carry:
Kennen -> Kan snel multiple 2-3x stuns aanbrengen dmv skills en auto attacks, gap-closer/ engager, no mana dus skill spam (high range), aoe ulti die stun'd. Menig Tweakers hebben gedeelde meningen over Kennen als AD Carry.
Er zijn natuurlijk nog wel een aantal andere champs die ook als AD carry gespeeld kunnen worden, maar die kunnen in principe niet echt op tegen de champs die voor die rol zijn ontwikkeld
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2012 15:43 ]
Verwijderd
Vergeet niet de auto-attack reset. Ik vind double damage kunnen doen toch wel de moeite waard om te vernoemen.Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 15:11:
Sivir -> normale range, spellshield om mana te regeneraten, 2 harde poke skills en een team aura ulti!
Voor degenen die het fenomeen niet kennen, auto-attack reset kan een eigenschap van een skill zijn die je auto-attacks versterken. Bijvoorbeeld Sivir's Ricochet en Jax's Empower. Dit betekent dat de animatie tussen auto-attacks gecanceled word door het gebruik van deze skills en dat de volgende auto-attack gelijk begint en deze skill toepast.
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 15:11:
Er zijn duidelijk verschillende meningen over de RANGED AD carry's, om de feiten even te pakken:
Sivir -> normale range, spellshield om mana te regeneraten, 2 harde poke skills en een team aura ulti!
edit, deze 2 buitenbeentjes vergeten:
ik mis kennen ook nog, goeie viable AD carry met veel stunsVerwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 15:11:
edit, deze 2 buitenbeentjes vergeten:
Verwijderd
att spd steroid?Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 15:11:
which one?
Verwijderd
Dat is meer een afwijkende build dan een AD carry. Zo kun je iedere mage met ranged attacks wel AD bouwen.Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 15:30:
ik mis kennen ook nog, goeie viable AD carry met veel stunsCounterd genoeg carry's if played right.
AD carry counteren != AD carry
Deze:
Overigens ben ik het eens met Rudy voor wat betreft Kennen. Ja je kunt hem AD spelen, maar dat maakt hem nog niet een AD carry. Hij countert ze wel, maar hij heeft maar één skill die daadwerkelijk met AD schaalt.Impure Shots
(Passive): Miss Fortune's autoattacks deal extra magic damage on-hit. This damage cumulatively stacks up to 4 times on the same target if no more than 5 seconds pass between each hit.
(Active): Miss Fortune's attack speed is increased for 6 seconds and causes her attacks to lower healing received and health regeneration by the target by 50% for 3 seconds.
[ Voor 15% gewijzigd door Cloud op 15-03-2012 15:33 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Verwijderd
pfff dont think so dan kan je Janna en Sona en Annie en Ahri en ... er ook bij plaatsen dan wordt de lijst gewoon alle ranged champsVerwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 15:30:
[...]
[...]
ik mis kennen ook nog, goeie viable AD carry met veel stunsCounterd genoeg carry's if played right.
straks zien we nog AD carry karthus voorbijkomen
Verwijderd
kan je echt geen afwijkende build noemen tbh, je hebt hem altijd al als AD carry kunnen spelen,Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 15:31:
[...]
Dat is meer een afwijkende build dan een AD carry. Zo kun je iedere mage met ranged attacks wel AD bouwen.
AD carry counteren != AD carry
elke 5de attack ook nog veel meer dmg.
je kan kiezen tussen AD / AP, vind AP nog altijd beter maar de keuze is er.
Nee, maar als je er de Teemo's en TF's aan gaat toevoegen wordt het wel een lange lijst en kun je ook discussie hebben over champs als Twitch en Urgot.
Beide zijn op dit moment absoluut niet viable als AD carry.
Beide zijn op dit moment absoluut niet viable als AD carry.
imo, maar ik kan het mis hebben aangezien ik geen AD carry speelt, is kennen geen goede AD. Alleen zijn W scaled deels met AD, dus daarna moet hij het van zijn cc en basic attacks hebben. Enige reden dat ik AD kennen zou willen zien is omdat er weinig cc en ad damage is.Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 15:30:
[...]
[...]
Verwijderd
De post is geupdate.
Zie ook AUB de laatste regel in de post, die DIKGEDRUKT IS
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/37860135
alleen worden de champions die jij als voorbeeld noemt niet in de finale's gebruikt als carryVerwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 15:32:
[...]
pfff dont think so dan kan je Janna en Sona en Annie en Ahri en ... er ook bij plaatsen dan wordt de lijst gewoon alle ranged champs
straks zien we nog AD carry karthus voorbijkomen
edit: typo en verkeerde quote (tired)
[ Voor 27% gewijzigd door sjaggy op 15-03-2012 15:37 ]
Verwijderd
^ DAT.sjaggy schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 15:35:
[...]
alleen worden de champions die jij als voorbeeld noemt niet in de finale's gebruikt als carrykennen han zeker weten AD zijn, veel stuns en vergeet zijn escape mogelijkheden niet.
Verwijderd
Er is niets bijzonders aan Kennen wat hem meer AD carry maakt dan veel andere Mages. Orianna en Ziggs hebben ook bonussen op hun auto-attacks. Op Kennen kan het werken, ja.Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 15:34:
[...]
kan je echt geen afwijkende build noemen tbh, je hebt hem altijd al als AD carry kunnen spelen,
Maar dit maakt hem geen AD carry als character. Anders is <insert champ here> een tank champ zolang ik Frozen Heart, Warmogs en FoN build. De skillset is ook relevant. Zelfs als AD character ben je als Kennen nog grotendeels bezig als mage in teamfights.
Dan nog, Twitch is meer een true AD carry dan een Teemo of TF en heeft imo meer recht op een plekje in die lijst. Ik zou het dan ook gewoon bij de traditionele AD carries houden.Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 15:35:
En idd ook in mijn ogen zijn de kennens, luxen en ahri's met een AD build daarmee geen AD carries.
Alleen elke 5e attack doet extra dmg aan de hand van je AD. Voor de rest heb je geen spreekwoordelijke drol aan je andere skills omdat ze met AP schalen. Je hebt ook geen AS steriod om die 5e hit sneller te proccen, dus zul je flink AS moeten gaan stacken; terwijl je eigenlijk AD wilt hebben.Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 15:34:
[...]
kan je echt geen afwijkende build noemen tbh, je hebt hem altijd al als AD carry kunnen spelen,
Het AD kúnnen spelen met een champion, maakt het nog geen AD carry. Anders zijn er nog veel meer champions te noemen natuurlijk.
Nogmaals dat je hem AD kunt spelen maakt hem geen AD carry. Tot op heden is werkelijk de enige persoon die ik succesvol AD Kennen heb zien spelen Genja (zo heet ie toch?). En dan in die gekke composities die M5 speelt.sjaggy schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 15:35:
[...]
alleen worden de champions die jij als voorbeeld noemt niet in de finale's gebruikt als carrykennen kan zeker weten AD zijn, veel stuns en vergeet zijn escape mogelijkheden niet.
Als Kennen een AD carry is, dan kunnen we elke Tanky DPS en vrijwel elke Tank ook wel in de lijst opnemen natuurlijk.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Sorry, maar naar mijn mening valt kennen hier gewoon buiten. Zelfs pro's gebruiken kennen als AD carry en dat is niet zonder reden. Zie mijn post hierboven. Het enige wat kennen niet in zijn voordeel heeft hiermee is dat zijn skills niet zullen meescalen met damage. Maar kennen heeft een snelle auto attack en veel stuns en escape mogelijkheden. Vandaar dat ik heb toch "bijna" een rechtvaardige AD carry vind.djengizz schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 15:38:
[...]
Dan nog, Twitch is meer een true AD carry dan een Teemo of TF en heeft imo meer recht op een plekje in die lijst. Ik zou het dan ook gewoon bij de traditionele AD carries houden.
En idd ook in mijn ogen zijn de kennens, luxen en ahri's met een AD build daarmee geen AD carries.
Verwijderd
Jullie zijn allemaal hard aan het discusseren over kennen, heb je al gekeken hoe ik hem in de lijst heb gezet
?
En hebben jullie de laatste regel ook gelezen?
Anyway, Twitch gaat ook in de lijst, updated in seconds:
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2012 15:40 ]
ik ben het gewoon met jou eens, maar ik wil alleen maar zeggen dat het wel "kan". Nog zon voorbeeld is AP alistar... kijk maar naar Fanatic.Cloud schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 15:39:
[...]
Alleen elke 5e attack doet extra dmg aan de hand van je AD. Voor de rest heb je geen spreekwoordelijke drol aan je andere skills omdat ze met AP schalen. Je hebt ook geen AS steriod om die 5e hit sneller te proccen, dus zul je flink AS moeten gaan stacken; terwijl je eigenlijk AD wilt hebben.
Het AD kúnnen spelen met een champion, maakt het nog geen AD carry. Anders zijn er nog veel meer champions te noemen natuurlijk.
[...]
Nogmaals dat je hem AD kunt spelen maakt hem geen AD carry. Tot op heden is werkelijk de enige persoon die ik succesvol AD Kennen heb zien spelen Genja (zo heet ie toch?). En dan in die gekke composities die M5 speelt.
Als Kennen een AD carry is, dan kunnen we elke Tanky DPS en vrijwel elke Tank ook wel in de lijst opnemen natuurlijk.
is het niet beter om dat in de ts te zetten???Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 15:40:
Jullie zijn allemaal hard aan het discusseren over kennen, heb je al gekeken hoe ik hem in de lijst heb gezet?
O.R.C. Black Bulls Rugby
Zijn base stats, scaling en kit maken hem geen AD carry.sjaggy schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 15:40:
Sorry, maar naar mijn mening valt kennen hier gewoon buiten. Zelfs pro's gebruiken kennen als AD carry en dat is niet zonder reden. Zie mijn post hierboven. Het enige wat kennen niet in zijn voordeel heeft hiermee is dat zijn skills niet zullen meescalen met damage. Maar kennen heeft een snelle auto attack en veel stuns en escape mogelijkheden. Vandaar dat ik heb toch "bijna" een rechtvaardige AD carry vind.
Hoe je hem ook bouwt, gebruikt en wie dat dan ook doet en hoe effectief, doet hier niets aan af.
Ja, maar er is wel een verschil tussen een alistar die 4 abilities heeft die van AP scalen (en niet eens zo heel slecht) en een kennen die maar 1 ability heeft die van AD scaled.sjaggy schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 15:42:
[...]
ik ben het gewoon met jou eens, maar ik wil alleen maar zeggen dat het wel "kan". Nog zon voorbeeld is AP alistar... kijk maar naar Fanatic.
Kijk op zich zal het wel werken als je er erg goed mee bent. Maar dan speel je AD Kennen vanwege zijn utility en niet vanwege het feit dat het nu zo'n goede AD carry is. In sommige setups zul je er prima mee weg komen, zeker als je tegenstander er niet op voorbereid is. Maar ik ben veel AD kennens tegen gekomen na Kiev en niet één lane heb ik verloren van ze. 
Als het blijkbaar zo moeilijk is om Kennen succesvol als AD te spelen; dan lijkt mij het predicaat AD carry iets teveel credit. Situational at best
Als het blijkbaar zo moeilijk is om Kennen succesvol als AD te spelen; dan lijkt mij het predicaat AD carry iets teveel credit. Situational at best
De enige reden waarom ze hem in pro-games konden gebruiken was omdat ze nog CC nodig hadden en meer AD damage. zoals ik al eerder zei: de team compo moet het toelaten, terwijl dat bij een normale AD carry veel minder is.sjaggy schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 15:40:
[...]
Sorry, maar naar mijn mening valt kennen hier gewoon buiten. Zelfs pro's gebruiken kennen als AD carry en dat is niet zonder reden. Zie mijn post hierboven. Het enige wat kennen niet in zijn voordeel heeft hiermee is dat zijn skills niet zullen meescalen met damage. Maar kennen heeft een snelle auto attack en veel stuns en escape mogelijkheden. Vandaar dat ik heb toch "bijna" een rechtvaardige AD carry vind.
@hierboven, mee eens. Herken ik best wel
Dit topic is gesloten.
Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)
Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)
Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.