[PC] League of Legends - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 48 ... 91 Laatste
Acties:
  • 175.668 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-06-2021
djengizz schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:21:
Simulaties zijn niet nodig als je het gewoon berekend en alle berekeningen op dit gebied zijn al lang gedaan.

AD + ArPen mix geeft meer damage dan alleen AD:
~1% early, ~6% mid game, ~3-4% late, en weer terug naar 1-2% met LW

Verder zegt dit nog steeds weinig :P.
Zo zijn er ad carries met abilities die (beter) schalen met AD waardoor de auto attack DPS niet hoger zal liggen met alleen AD maar de burst damage met gebruik van abilities weer wel. Ook helpt meer AD met last hitten.

Full AD (en dus niet ook yellow en blue, das gewoon bad!) of een mix van AD en ArP is voornamelijk voorkeur en beide zijn geen slechte keuzes.
Voordat hier weer misverstanden over komen, Full AD = 9 Marks en 3 Quints neem ik aan? Weet ik waar ik nu even voor ga sparen. Heb namelijk van begin af aan met ArmP marks en Quints gespeeld. Nu wil ik wel eens wat anders gaan proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
sjaggy schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:23:
Voordat hier weer misverstanden over komen, Full AD = 9 Marks en 3 Quints neem ik aan?
Ja, voor mij wel.
AD yellow of blue moet je niet eens overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simulaties zijn niet nodig als je het gewoon berekend en alle berekeningen op dit gebied zijn al lang gedaan.

Een berekening kan voor de meeste duidelijk zijn, maar als je het kunt zien is het vaak toch overtuigend op een andere manier en voor de anderen duidelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan B
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-02-2024
Full AD Ashe is super voor first blood, door de crit multiplyer (x2) van ashe's passive wordt de base damage verdubbeld. Dit geldt natuurlijk ook voor alle damage die komt van +ad runes. Tevens als je je W gebruikt wordt de +ad van runes ook meegeteld.

Je alpha strike (crit + W) doet dus 3x de +ad runes extra aan damage binnen de eerste seconde.

Ik heb altijd het idee dat first blood hebben meer benefits heeft dan een beetje meer damage late game.

Als mijn full +AD Ashe first blood heeft volgen er meer kills. Tevens lees ik dat er veel naar de getallen wordt gekeken. Vergeet echter niet het effect op het moraal van je tegenstander als deze in de eerste seconde, vlak naast je eigen tower, naar de helft van zijn HP wordt gereduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

sjaggy schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:23:
[...]

Voordat hier weer misverstanden over komen, Full AD = 9 Marks en 3 Quints neem ik aan?
Dat is Full AD ja. Letterlijk elke rune door AD vervangen heeft geen eigen naam, omdat vrijwel niemand dat doet. :)

edit:
@hieronder :D

[ Voor 4% gewijzigd door Cloud op 14-03-2012 14:29 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:27:
[...]

Dat is Full AD ja. Letterlijk elke rune door AD vervangen heeft geen eigen naam, omdat vrijwel niemand dat doet. :)
AD ready?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, moest 2x kijken tot ik hem snapte :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
ik snap hem niet :F

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Christiaan B schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:27:
Full AD Ashe is super voor first blood, door de crit multiplyer (x2) van ashe's passive wordt de base damage verdubbeld. Dit geldt natuurlijk ook voor alle damage die komt van +ad runes. Tevens als je je W gebruikt wordt de +ad van runes ook meegeteld.

Je alpha strike (crit + W) doet dus 3x de +ad runes extra aan damage binnen de eerste seconde.

Ik heb altijd het idee dat first blood hebben meer benefits heeft dan een beetje meer damage late game.

Als mijn full +AD Ashe first blood heeft volgen er meer kills. Tevens lees ik dat er veel naar de getallen wordt gekeken. Vergeet echter niet het effect op het moraal van je tegenstander als deze in de eerste seconde, vlak naast je eigen tower, naar de helft van zijn HP wordt gereduceerd.
Maar iemand die tegen een ashe speelt, gaat dan ook gewoon even wachten tot hij ashe ziet en niet een bosje facechecken waardoor je gewoon je crit gaat gebruiken om een minion te lasthitten ;)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor AD gebruik ik zelf: 6 Amp en 3 AD Marks, AD Quints, Armor Geel, MR blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

speedzor schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:30:
[...]

Maar iemand die tegen een ashe speelt, gaat dan ook gewoon even wachten tot hij ashe ziet en niet een bosje facechecken waardoor je gewoon je crit gaat gebruiken om een minion te lasthitten ;)
Als je een beetje slim bent dan hou je er gewoon rekening mee ja. Ik wacht ook altijd totdat ik Ashe een minion heb zien raken voordat ik een mogelijke trade overweeg. Eerder niet :) Daarom is de passive van Ashe, zeker op hoger niveau, niet zo bijzonder sterk vind ik.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo zijn er ad carries met abilities die (beter) schalen met AD waardoor de auto attack DPS niet hoger zal liggen met alleen AD maar de burst damage met gebruik van abilities weer wel. Ook helpt meer AD met last hitten.

Full AD (en dus niet ook yellow en blue, das gewoon bad!) of een mix van AD en ArP is voornamelijk voorkeur en beide zijn geen slechte keuzes.
Niet helemaal: AD mark + quints geven early game 20% meer damage dan Arp mark + quints en +/- 10% meer damage dan een Arp / AD mix.

Mid en late vallen dan wel weer in het voordel van de mixed / arpen pages. Echter zijn de verschillen tussen de pages niet meer zo extreem als de 20-10% early, dit zwakt af naar < 10 % (extreme gevallen waar een enemy + 300 armor heeft daar gelaten, daar heb je dan wel meer voordeel met een Arp page).

Persoonlijk heb ik liever een AD mark + quint page, je gaat hier early meer voordeel uit halen dan dat je late game haalt uit een mixed of arpen page, plus het helpt met last hitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Zo, ik heb hier even een perfect voorbeeldje van duoqueuers gehad. Gelukkig zat ik dit keer aan de goeie kant van het team, maar dat doet er niet echt toe uiteraard.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/I6Pbs.jpg

Ons team:

Morgana - 395 - 1752
Corki - 157 - 1751
Riven - 238 - 1753
Udyr - 413 - 1733
Sona - 132 - 1709

Hun team:

Irelia - 59 - 1646
Miss Fortune - 150 - 1754
Ryze - 358 - 1802
Shyvana - 237 - 1630
Janna - 100 - 1549

De getallen geven het aantal ranked wins en hun huidige elo aan.
Ik denk dat hiermee enorm accuraat aangetoond is dat duoqueuen vanaf een bepaald niveau enorm af te raden is. Ik heb eerlijk gezegd geen idee wie van hen duoqueue was, er zaten er 4 van de 5 niet op het niveau van ons team, maar je ziet toch heel duidelijk dat de penalty die matchmaking aan premades geeft heel sterk is en je al heel goed moet zijn wil je het overbruggen.
Shyvana haar jungle werd constant invaded door mij en udyr waarna we ook de sidelanes makkelijk kunnen ganken en hun premade heeft dit niet kunnen vermijden.

Excuses om deze discussie terug op te rakelen, maar ik denk dat hiermee wel aangetoond is dat je vanaf een bepaald niveau het beter soloqueue houdt, tenzij je beide 2200 elo spelers bent en heel vroeg, heel hard kunt domineren :)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
speedzor schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:45:
Zo, ik heb hier even een perfect voorbeeldje van duoqueuers gehad. Gelukkig zat ik dit keer aan de goeie kant van het team, maar dat doet er niet echt toe uiteraard.

[afbeelding]

Ons team:

Morgana - 395 - 1752
Corki - 157 - 1751
Riven - 238 - 1753
Udyr - 413 - 1733
Sona - 132 - 1709

Hun team:

Irelia - 59 - 1646
Miss Fortune - 150 - 1754
Ryze - 358 - 1802
Shyvana - 237 - 1630
Janna - 100 - 1549

De getallen geven het aantal ranked wins en hun huidige elo aan.
Ik denk dat hiermee enorm accuraat aangetoond is dat duoqueuen vanaf een bepaald niveau enorm af te raden is. Ik heb eerlijk gezegd geen idee wie van hen duoqueue was, er zaten er 4 van de 5 niet op het niveau van ons team, maar je ziet toch heel duidelijk dat de penalty die matchmaking aan premades geeft heel sterk is en je al heel goed moet zijn wil je het overbruggen.
Shyvana haar jungle werd constant invaded door mij en udyr waarna we ook de sidelanes makkelijk kunnen ganken en hun premade heeft dit niet kunnen vermijden.

Excuses om deze discussie terug op te rakelen, maar ik denk dat hiermee wel aangetoond is dat je vanaf een bepaald niveau het beter soloqueue houdt, tenzij je beide 2200 elo spelers bent en heel vroeg, heel hard kunt domineren :)
Maar wat zie jij als vanaf een bepaald niveau? ik ben al de heletijd tussen de 1488 en 1400 aan het schommelen........ (met duo queue)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 10:17
Mooie ELO, ik ben langzaamaan omhoog aan het gaan :p

Zit nu bijna op de 1300 en kom vanaf de 950, nu wilt iemand van 900 samen met mij duoQn alleen heb hem ook gezegd dat het zo goed als onmogelijk is omdat ik eerder denk dat hij mij omlaag haalt dan ik hem omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terecht dat je zo reageerd hoor, vind ook dat ze een max gap van 100 elo ofzo moeten maken, desnoods op hoger niveau 50-75 gap.

Maar elo wilt ook niet alles zeggen, drunkendemon als standaard voorbeeld voor mij, 800 crap elo, maar weet heel goed hoe hij een team moet carryen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Oh mijn god, kijk deze video. Wat een taktiek xD

Een 1/10 Udyr die carried :P

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
sjaggy schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:49:
[...]

Maar wat zie jij als vanaf een bepaald niveau? ik ben al de heletijd tussen de 1488 en 1400 aan het schommelen........ (met duo queue)
Ik kan uiteraard enkel vanuit mijn ervaring spreken hier, maar ik merk dat het pas vanaf 1500 een te groot verschil begint te maken. Heb zelf nooit onder de 1200 gekomen, maar ik denk niet dat daar al te veel verschil zit.
DivineNL schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:49:
Mooie ELO, ik ben langzaamaan omhoog aan het gaan :p

Zit nu bijna op de 1300 en kom vanaf de 950, nu wilt iemand van 900 samen met mij duoQn alleen heb hem ook gezegd dat het zo goed als onmogelijk is omdat ik eerder denk dat hij mij omlaag haalt dan ik hem omhoog.
Ik zou het je afraden om met zo'n laag elo te queuen tenzij je het echt enkel doet om met hem te spelen. Het verschil op dat elo qua gameplay is niet groot waardoor je het wel kunt overbruggen waarschijnlijk, maar hou dus in gedachten dat je tegenstanders beter gaan zijn dan je teammates.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:38:
Niet helemaal: AD mark + quints geven early game 20% meer damage dan Arp mark + quints en +/- 10% meer damage dan een Arp / AD mix.
Dat is in een vacuüm op level 1.

Met early game bedoel ik wel iets meer dan alleen level 1 en ik ga er bv. van uit dat de tegenstanders in botlane armour runes / masteries hebben wat toch wel standaard is.

Kijk anders ook voor een meer gedetailleerde discussie hier:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
speedzor schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:54:
[...]

Ik kan uiteraard enkel vanuit mijn ervaring spreken hier, maar ik merk dat het pas vanaf 1500 een te groot verschil begint te maken. Heb zelf nooit onder de 1200 gekomen, maar ik denk niet dat daar al te veel verschil zit.

[...]

Ik zou het je afraden om met zo'n laag elo te queuen tenzij je het echt enkel doet om met hem te spelen. Het verschil op dat elo qua gameplay is niet groot waardoor je het wel kunt overbruggen waarschijnlijk, maar hou dus in gedachten dat je tegenstanders beter gaan zijn dan je teammates.
Ja ikzelf ben ook nooit onder de 1200 geweest (nieteens 1300) maar ik irriteer me er wel steeds aan dat als ik 3 potjes zeer goede AD carry ben geweest men team het altijd zo fantastisch weet te verprutsen. (ontken natuurlijk niet dat ik ook aantal keer gewoon betere enemys op lane tege me gehad heb). Ik moet wel zeggen dat ik altijd Duo Queue op Bot lane. Maar ik ga zeker nog eens proberen te Solo queuen binnekort, is erg lang geleden dat ik dat gedaan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:50:
Terecht dat je zo reageerd hoor, vind ook dat ze een max gap van 100 elo ofzo moeten maken, desnoods op hoger niveau 50-75 gap.

Maar elo wilt ook niet alles zeggen, drunkendemon als standaard voorbeeld voor mij, 800 crap elo, maar weet heel goed hoe hij een team moet carryen.
Speelt hij eigenlijk zoveel duo dat zijn team steeds failt of is demon dat zelf op een bepaalde elo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:57:
[...]
Speelt hij eigenlijk zoveel duo dat zijn team steeds failt of is demon dat zelf op een bepaalde elo?
Het maakt hem gewoon niet zo veel uit op welk niveua hij speelt, zolang hij maar gewoon fun kan hebben.
Zo liep hij met een duo game met mij direct de turret van enemy in en gaf first blood, gingen samen stuk op teamspeak, uiteindelijk carried hij de game met 20-1. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Jeffroiscool schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:51:
Oh mijn god, kijk deze video. Wat een taktiek xD

[...]

Een 1/10 Udyr die carried :P
Ik ken de tactiek wel, stond een hele poos geleden ook een verhaal over op Reddit, maar dan met een Teemo. Als je er over nadenkt is het heel logisch en een verrassend sterke tactiek; maar niemand komt erop. Waar je wel voor moet waken is de mogelijkheid dat je gereport wordt door teammates die niet begrijpen wat je aan het doen bent. Mocht je dit eens willen proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:56:
[...]

Dat is in een vacuüm op level 1.

Met early game bedoel ik wel iets meer dan alleen level 1 en ik ga er bv. van uit dat de tegenstanders in botlane armour runes / masteries hebben wat toch wel standaard is.

Kijk anders ook voor een meer gedetailleerde discussie hier:
Klopt, het grootste verschil vind je inderdaad bij de eerste paar levels, zeker als je het vergelijkt met een mixed page neemt dit verschil vrij rap af. Verder ben ik er van uitgegaan dat mensen armor seals meenemen naar de botlane. Wat nog wel een verschil kan maken is een mogelijke passive (graves) of een support die bot staat (sona met aura's bijvoorbeeld), tegen dit soort lui zal je met een mixed page waarschijnlijk wel (snel) betere resultaten halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is een goede build voor Ezreal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
bloodthirster PD TRIFORCE I guess

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapstok!
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-09-2021

League of Legend EUW: Tristanar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Phantom Dancer

@hierboven : Haantje de voorste ! :+ (grapje)

[ Voor 16% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 14-03-2012 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Cloud schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:00:
[...]

Ik ken de tactiek wel, stond een hele poos geleden ook een verhaal over op Reddit, maar dan met een Teemo. Als je er over nadenkt is het heel logisch en een verrassend sterke tactiek; maar niemand komt erop. Waar je wel voor moet waken is de mogelijkheid dat je gereport wordt door teammates die niet begrijpen wat je aan het doen bent. Mocht je dit eens willen proberen. :)
Inderdaad, die Teemo topic :D

Het probleem met deze tactiek is dat je in feite een 4v5 speelt wat tegen goede tegenstanders niet lukt. Udyr gaat nooit zoveel kunnen farmen omdat ze je zonen, van zodra ze je top zien gaan ze, intussen toch fed geraakt van die eerste kills waardoor ze waarschijnlijk ook op andere lanes kunnen snowballen, je team 4v5 towerdiven en ofwel baserace doen waar zij meerdere mensen hebben tegen jouw lonely udyr, ofwel gewoon teruggaan en je doden.
Dat is dan nog eens zonder splitpushers, teleport en mensen met een ingebouwde teleport gerekend.

Het is een heel riskante speelstijl die zeker niet altijd even effectief zal blijken.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Absoluut niet, maar in zo'n situatie is het het enige wat je nog kunt doen. Als je eenmaal de 0/5/x voorbij bent, kun je vrij weinig anders. Je gaat in elk geval de game niet meer carryen ;) In dit geval (filmpje) viel het mee omdat die Udyr op een of andere manier qua CS voorbleef op zijn lane tegenstander. Als je zo vaak dood gaat en je raakt ook gigantisch achter qua CS, kun je ook deze techniek niet meer doen nee.

De tactiek blijft erg afhankelijk van je tegenstanders :P

Voor wat betreft Ezreal, ik bouw heb ongeveer:
  • Boots +3hp of Dorans
  • Boots of dorans (wat je eerst niet kocht)
  • Brutalizer
  • Sheen
  • Beserker Greaves
  • Blood Thirster
  • Phage
  • TF
En dan verder kijken. Het is wel al even geleden dat ik Ezreal gespeeld heb, maar dit is de build die ik in gedachten heb als ik aan Ez denk :) Brutalizer zou je overigens over kunnen twijfelen, ik heb ook wel eens een extra Dorans gekocht in plaats daarvan om meteen voor de Sheen te gaan.

Jij baas! Dat is hem inderdaad :D

[ Voor 15% gewijzigd door Cloud op 14-03-2012 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:00:
[...]

Bottom lane batman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik vind hem niet geweldig. Een Saph Crystal starten is niet nodig op Ez als je gewoon normaal speelt; je wilt alleen je skills gebruiken als je zeker weet dat je gaat raken.

Een vroege sheen kun je over twijfelen, maar ik vind een dorans daarvoor wel zo veilig i.v.m. de HP en damage. Tevens, als je zo vroeg de Sheen koopt, heb je geen damage om te profiteren van de passive van de Sheen. Is iets te vroeg naar mijn gevoel dus. :) Black Cleaver zou ik nooit vóór BT nemen, misschien überhaupt wel niet op Ez. Madreds Bloodrazor is veel te duur en specifiek, neem die alleen tegen high HP/low MR champions zoals Vladimir. IE als item is dan wel weer beter, maar dan wel na de TF en BT.

/mijn centen
Sowieso wil je primair Solomid aanhouden voor guides, gebruik mobafire alleen als het niet anders kan. Het aantal fouten in guides is daar echt hoger.

[ Voor 18% gewijzigd door Cloud op 14-03-2012 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
http://www.solomid.net/guides.php?g=18712

Ik zou die aanraden. Solomid is veel beter voor guides in het algemeen naar mijn ervaring btw.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er eigenlijk nog meer site's zoals mobafire ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:17:
Solomid.net dus, die speedzor ook al aangeeft. Verder heb je nog Leaguecraft.com, maar Solomid blijft de allerbeste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:35
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:17:
Google eens op LoL guides ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:03:
Wat is een goede build voor Ezreal?
http://www.lolking.net/summoner/euw/19566261#history

Manamune was mijn 3e item (eerst bloodthirst, dan tier 2 boots, dan manamune).
Anders kon ik miss fortune niet outdamagen, had zware lane tegen MF en Ali.
Gelukkig had echt een hele goeie nunu support :)

edit:
Samen met nunu buff, mijn passive en bersker boots had ik al gauw 2.0 attack speed, daar kon weinig tegen op :D

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2012 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:18:
[...]

Solomid.net dus, die speedzor ook al aangeeft. Verder heb je nog Leaguecraft.com, maar Solomid blijft de allerbeste.
Lolpro vind ik ook fijn. Mede door het overzicht in 1 pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:20:
Ik was ook positief verrast door de kwaliteit en hoe up-to-date de guides waren die ik bekeken heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik houd het op mobafire. Maar mss dat ik de solo mid site niet goed begrijp. Nergens kan ik van een champ de populairste builds een lijstje vinden met de populairste bovenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:23:
Ik houd het op mobafire. Maar mss dat ik de solo mid site niet goed begrijp. Nergens kan ik van een champ de populairste builds een lijstje vinden met de populairste bovenaan.
Ik kijk gewoon altijd bij de guides per champion, zoals: http://www.solomid.net/guides.php?champ=corki. Je ziet het aantal dagen sinds de laatste updates, het aantal likes/dislikes en de auteur. Voor mij is dit genoeg :)

Zolang je bij de recente Approved/Featured guides blijft, kun je eigenlijk niet fout gaan.

edit:
Lolpro kende ik nog niet; ziet er ook wel slick uit.

[ Voor 5% gewijzigd door Cloud op 14-03-2012 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:23:
http://www.solomid.net/gu...d=0&approved=1&featured=1

Gewoon de champion aanklikken en klikken op de categorie (submitted, approved & featured) die je wilt laten zien.
Featured > Approved > Submitted.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18-09 18:25
Cloud schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:18:
[...]

www.lolpro.com hier mogen alleen "pro's" plaatsen. Hier staan ook veel verschillende goede builds op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:20:
[...]

is echt goeie guidesite en noch solomid noch leaguecraft noch mobafire gebruik ik nog

bij lolpro heb je ook een sectie gameplay guides die erg goeie info bevatten, die nog redelijk gemakkelijk lezen
ik heb al mn noob friends verplicht deze door te nemen als ze nog met mij wouden samenspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:30:
[...]

is echt goeie guidesite en noch solomid noch leaguecraft noch mobafire gebruik ik nog

bij lolpro heb je ook een sectie gameplay guides die erg goeie info bevatten, die nog redelijk gemakkelijk lezen
ik heb al mn noob friends verplicht deze door te nemen als ze nog met mij wouden samenspelen.
dan moet je wel een speciale ervaring zijn dat mensen verplicht guides gaan doornemen voor je;) ik zelf geef gewoon tips dat ze guides moeten zoeken, als het niet goed gaat, so be it. Hadden gister een goede speler die tijdens junglen fout maakte, voelde zich dom maar kan gebeuren, eind situatie mooie win en die kerel deed 2x zo hard ze best:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Shavey
Positieve mind in game is het halve spel.

@zomgwtfbbq
Keb genoten van het batman verhaal haha.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2012 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
lolpro kon ik nog niet, ga ik zeker even bekijken als ik thuis ben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga persoonlijk het liest voor carry builds. Zoals elke andere AD dit zou doen. 21/0/9, Manareg/lvl Glyphs, alle andere Runes op flat AD. Bijna altijd first blood als mijn partner maar enigzins competent is.

Vind persoonlijk Triforce en Manamune builds te gimmicky. Compleet gefocused op Q damage, die lategame minder interessant is. Ik ga liever voor AD carry en dan scaled Q vanzelf wel mee door AD/ArPen.

Ben vrij recent begonnen met Ezzy en speel hem gewoon als carry, met vrij veel succes.

M'n eerste twee games na hem gekocht te hebben:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=EWSJ0p86hUQ]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=w3bGDJPI9G4]

(ik record vaak mn eerste games met champs om op fouten te letten etc.)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2012 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moet je de 2e nemen, de build waar hij niet brutalizer koopt, ondanks dat het een goeie item is, hij gaat hem daarna weer verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

@Rudy
TF of eigenlijk de Sheen is toch niet zo raar op Ezreal? Ik vind het in elk geval niet gimmicky. :) Je hebt 3 skills met enorm lage cooldowns die je sowieso al wilt spammen vanwege je passive. Als je goed je basic attacks afwisselt met skills dan proc je de Sheen elke keer als hij up is. En AD bouw je sowieso op Ezreal dus die bonus is ook niet laag. Grofweg iedere twee seconden doe je dan een extra basic attack aan damage. Zeker early/mid game vind ik dat behoorlijk wat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat bedoelen ze met AD Carry?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

Sheen is een prima item, maar het is wel het handigst om die daarna niet uit te bouwen maar om gewoon meer ad te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Attack Damage Carry,
Dus de gene die door middel van (voornamelijk) auto attacks een hoog aantal damage dealt.
Een AD Carry doet dus veel dmg, maar is vaak ook erg squishy (snel dood).

Voorbeelden: Ashe, Caitlyn, Ezreal, Corki, Tristana enzovoorts!

edit: Een ad carry doet damage via Range, dus een geweer of pijl en boog ipv een zwaardje.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2012 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Nutral schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:56:
Sheen is een prima item, maar het is wel het handigst om die daarna niet uit te bouwen maar om gewoon meer ad te pakken.
Dat kan ook een goed keus zijn ja. Ben ik met je eens :)
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:58:
[...]

Attack Damage Carry,
Dus de gene die door middel van (voornamelijk) auto attacks een hoog aantal damage dealt.
Een AD Carry doet dus veel dmg, maar is vaak ook erg squishy (snel dood).

Voorbeelden: Ashe, Caitlyn, Ezreal, Corki, Tristana enzovoorts!

edit: Een ad carry doet damage via Range, dus een geweer of pijl en boog ipv een zwaardje.
Vergeet niet AD carries als Tryndamere, Master Yi of Gangplank hé. Toegegeven de meeste AD carries zijn ranged ADs, maar er zijn ook een paar melees :) De meest strakke definitie van een AD carry, is een champion die primair via AD schaalt en goed schaalt op items.

[ Voor 5% gewijzigd door Cloud op 14-03-2012 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ hierboven Cloud.

Klopt! Ik ging er eigenlijk van uit dat een AD Carry altijd bott lane is, je hebt natuurlijk ook nog AD carry's met zwaardjes (short range).
De gene die gebruik maken van short range zijn vaak ook wat meer tanky gebouwd (dus niet de keiharde ranged damage dealers), omdat het anders lastig is om ' op ' een vijand te blijven slaan zonder zelf dood te gaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2012 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Cloud schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:54:
@Rudy
TF of eigenlijk de Sheen is toch niet zo raar op Ezreal? Ik vind het in elk geval niet gimmicky. :) Je hebt 3 skills met enorm lage cooldowns die je sowieso al wilt spammen vanwege je passive. Als je goed je basic attacks afwisselt met skills dan proc je de Sheen elke keer als hij up is. En AD bouw je sowieso op Ezreal dus die bonus is ook niet laag. Grofweg iedere twee seconden doe je dan een extra basic attack aan damage. Zeker early/mid game vind ik dat behoorlijk wat. :)
Triforce op Ez en Corki is gimmicky in de zin dat je bouwt voor midgame damage. De Triforce rush geeft je hogere damage output en utility dan een cait of vayne in de midgame en hierop moet je snowballen. De damage van je abilities en de Triforce vallen namelijk late game af en hier doet zeg een IE en een traditionele AD carry build veel meer damage voor die 4000 goud die jij besteedt aan je Triforce.

Aangezien het dus een soort van snowball build is, kun je het zien als gimmicky.

Overigens een groot deel van de klachten in het westen dat ez en corki geen damage doen komen voort uit het rushen van Triforce.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:49:
[...] Vind persoonlijk Triforce en Manamune builds te gimmicky. Compleet gefocused op Q damage, die lategame minder interessant is. Ik ga liever voor AD carry en dan scaled Q vanzelf wel mee door AD/ArPen.
Ben ik het mee oneens.
Je moet zo snel mogelijk damage rushen, bijv BT daarna kun je best een TF of MMune builden, deze zorgen voor goed alles wat je nodig hebt om permanent te kunnen sustainen en dus lekker door farmen zonder omkijken.
Tevens geeft de passive van TF erg leuke damage output, zeker icm een crit.
djengizz schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 16:05:
[...]

Triforce op Ez en Corki is gimmicky in de zin dat je bouwt voor midgame damage. De Triforce rush geeft je hogere damage output en utility dan een cait of vayne in de midgame en hierop moet je snowballen. De damage van je abilities en de Triforce vallen namelijk late game af en hier doet zeg een IE en een traditionele AD carry build veel meer damage voor die 4000 goud die jij besteedt aan je Triforce.

Aangezien het dus een soort van snowball build is, kun je het zien als gimmicky.

Overigens een groot deel van de klachten in het westen dat ez en corki geen damage doen komen voort uit het rushen van Triforce.
Mee eens, TF is een leuke item voor midgame (zie 10 regels hierboven), maar endgame beter te vervangen inderdaad.

edit:
Als je het anders wilt builden zou je na de BT de manamune kunnen builden en daarachteraan een frozen heart. Geeft je flinke sustain, mana en dus weer AD. Eventueel met een Banshee erbij, niet te slopen, dikke AD.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2012 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ah op die manier gimmicky; zo zag ik het niet maar jullie hebben beiden een goed punt. Ik ga een vaste Sheen voor mijn Ezreal build nog eens heroverwegen. :) Bedankt voor de uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:54:
@Rudy
Je W wil je niet spammen. Lage damage als AD speler en te veel mana cost voor de lage damage. Ik gebruik deze enkel om allies mee te boosten.

Overigens, je Sheen/TF amped enkel base damage. Niet je damage van runes, items etc. Hij scaled dus bijna niet.

"UNIQUE Passive: 100% chance when an ability is used that your next physical attack deals 100% extra base damage. This effect has a 2 second cooldown."

Dus als jij met items+runes 200 Damage hebt, en je base is 90, dan doet je volgende aanval 290 damage, met TF 335. Als je dit getal zo ziet vind ik het niet echt de moeite waard om daar 4k voor neer te leggen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2012 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer heb je magic resist nodig waar is dat precies voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 16:21:
Je W wil je niet spammen. Lage damage als AD speler en te veel mana cost voor de lage damage. Ik gebruik deze enkel om allies mee te boosten.
Goede Ez spelers spammen late allemaal hun W om idd hun passive te stacken.

edit: @hieronder 50% AS buf is mogelijk met je passive

[ Voor 7% gewijzigd door djengizz op 14-03-2012 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbm_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-08-2019
Magic resist vermindert inkomende magic damage. Het is de tegenhanger van armor (die dus physical damage vermindert).

De formule hiervoor (zowel armor als magic resist) is:

damagemultiplier = 100 / 100 + resist

Dus stel je hebt 100 armor dan is de damagemultiplier 100/200 = 0.5 wat inhoudt dat je nog 50% van de oorspronkelijke damage ontvangt. 200 armor levert 0.33 op, etc. En tja soms moet je dus MR kopen om niet dood te gaan tegen hun magic damage (moet je eerst weten welke champions magic damage doen).

@hierboven, ik zou ez W niet spammen... alleen voor buffen van bepaalde teammate of debuffen van bepaalde enemy. Wat heb je eraan om een ap carry te hitten met je W, dat is alleen zonde van de mana..

[ Voor 16% gewijzigd door dbm_ op 14-03-2012 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:39:
[...]

dan moet je wel een speciale ervaring zijn dat mensen verplicht guides gaan doornemen voor je;) ik zelf geef gewoon tips dat ze guides moeten zoeken, als het niet goed gaat, so be it. Hadden gister een goede speler die tijdens junglen fout maakte, voelde zich dom maar kan gebeuren, eind situatie mooie win en die kerel deed 2x zo hard ze best:)
gohja het is de manier waarop je het aanpakt, ben zelf niet zo super in lasthitten, ik jungle dan ook wel veel ma soit is iets waarop ik moet werken, en ik wil het wel uitleggen aan mn vrienden maar dat is nooit zo pro gedaan als zo'n guide waar het goed in uitgelegd staat en wat alle voordelen zijn enzo
en met die kennis erbij spelen ze gewoon beter en sommige zijn zo bedroevend slecht - niet dat ik pro ben integendeel - deels omdat ze het gewoon spelen voor de fun en geen zin hebben om te zitten lezen, maar ik heb zoiets in een competitieve pvp game moet je toch wel de basis kennen om fun te hebben anders heb je gewoon meer frustraties omdat bepaalde zaken niet zo goed lopen terwijl je toch niet achterlijk bent maar gewoon niet weet waar het aan ligt

dus ja verplichten is een sterk woord ma ik leg wat groepsdruk op
.. je wilt toch niet onderdoen voor de kleine karel e.. zo van die motivatie werkt wonderen
en als je dan merkbaar hun niveau omhoog ziet gaan is het toch een win/win situatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Over guides: er zijn inderdaad 2 goede sites.

Solomid.net (hou je hier bij de approved en featured guides)
lolpro.com

Als je je hierbij houdt gaat het vooral om high elo spelers die guides hebben gemaakt en gemiddelde spelers die gewoon een extreem goede guide hebben gemaakt. Als voorbeeld bijv. de Nasus guide van Hyfe. Hyfe is geen extreem goede spelers, maar zijn Nasus guides zijn baas.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 16:28:
[...]

Goede Ez spelers spammen late allemaal hun W om idd hun passive te stacken.
Keyword late. Early/mid trek je dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
sorry dubbel, had een edit moeten zijn

[ Voor 87% gewijzigd door djengizz op 14-03-2012 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
dbm_ schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 16:30:
Magic resist vermindert inkomende magic damage. Het is de tegenhanger van armor (die dus physical damage vermindert).
Why hello there captain OBVIOUS ! xD
---------------------------------
en wacht een kort vraagje :P
als je met ezreal zijn W iemand raakt van jea teammates telt dit ook als stackable voor zijn passive ?
dat wist ik niet thnx :D
handig voor turretjes sneller kapot te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 16:39:
als je met ezreal zijn W iemand raakt van jea teammates telt dit ook als stackable voor zijn passive ?
Yup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18-09 18:25
Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 16:39:
[...]

Why hello there captain OBVIOUS ! xD
---------------------------------
en wacht een kort vraagje :P
dat wist ik niet thnx :D
handig voor turretjes sneller kapot te maken
So i heard you called me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 14:41
*knip*

Anyway, daarstrx een mooi potje gehad waarbij een mordekaiser besloot om samen met mij mid te gaan. Schijnbaar had hij niet in de gaten dat al was afgesproken dat ik mid zou gaan als Gragas. Uiteindelijk liep die morde te feeden, en werdt mij opeens de schuld gegeven dat we verloren.

Totdat ik met rabadon's deathcap had, toen was ik opeens de reddende engel XD op een gegeven moment zelfs even een Penta kill :D

[ Voor 7% gewijzigd door Cloud op 14-03-2012 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 16:21:
[...]

Overigens, je Sheen/TF amped enkel base damage. Niet je damage van runes, items etc. Hij scaled dus bijna niet.

"UNIQUE Passive: 100% chance when an ability is used that your next physical attack deals 100% extra base damage. This effect has a 2 second cooldown."

Dus als jij met items+runes 200 Damage hebt, en je base is 90, dan doet je volgende aanval 290 damage, met TF 335. Als je dit getal zo ziet vind ik het niet echt de moeite waard om daar 4k voor neer te leggen.
W zou ik ook niet pakken voor Q en E gemaxed zijn. Meestal ben je al 13-14 voordat echt teamfights of pushes beginnen. En Sheen+BT is imho het best om mee te beginnen. Daarna kan je kijken of je IE/LW/TF/QSS wil hebben, en in welke volgorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat bedoelen ze met Core items?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Core items zijn de items die je wilt hebben om gegrandeerd goed te kunnen spelen met een bepaald character.
Het geeft je alle stats die je hebben wilt, alles daarna is om jezelf bijvoorbeeld meer sustain te geven of gewoon nog meer damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nieuwe smurf aangemaakt omdat men vriendin nu ook begint met spelen haha, add: I fuk smurfs in game (op moment lv 1) als je zelf ook laag level bent.

edit: sorry double post |:(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2012 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 17:42:
[...]

Core items zijn de items die je wilt hebben om gegrandeerd goed te kunnen spelen met een bepaald character.
Het geeft je alle stats die je hebben wilt, alles daarna is om jezelf bijvoorbeeld meer sustain te geven of gewoon nog meer damage.
Items die je op die champ inderdaad in elke situatie koopt. De rest hangt van je team of van de tegenstander af. Ga je glass cannon omdat je tanks het goed doen? Of koop je QSS omdat je veel ge-cc't wordt?

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan alle afkortingen zeggen zoals cc enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 18:11:
Wie kan alle afkortingen zeggen zoals cc enzo
Deze heeft aardig veel termen
http://drywater.hubpages....erms-Phrases-and-Acronyms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie speelt er ook ook met Dr. Mundo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 18:41:
Wie speelt er ook ook met Dr. Mundo?
Zo af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijne champ?..Wil hem misschien kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 18:43:
Fijne champ?..Wil hem misschien kopen
Ik vind hem zelf niet heel bijzonder of sterk. Ik zou mijn geld elders spenderen als ik nog niet zoveel uit te geven had.Heb hem pas als 50/60ste champ gekocht ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke weet niet welke champ ik moet kopen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mundo is een zeer snelle jungler maar heeft wel wat skills nodig hier en daar, ze zeggen dat die sneller jungled dan Shyvanna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hihihi ben net hard afgemaakt, gelukkig loss forgiven (-0) omdat ranked servers down zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 18:52:
mundo is een zeer snelle jungler maar heeft wel wat skills nodig hier en daar, ze zeggen dat die sneller jungled dan Shyvanna
Klopt. Heel goed voor counterjungling ook. Mundo is zo snel dat je de route wolves -> blue -> enemy red kan doen en dan ook nog kan ganken. Lvl 3 ganks met double buff na 3 minuten zijn gewoon heel hard :P De top lane is dan namelijk vaak nog lvl 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Beste mensen we gaan anders NU het F*CK the meta spelletje doen omdat ik dit vorige keer niet kon hosten :D
als je geïntereseerd bent laat maar iets weten in de GoT channel ik stuur een invite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 20:50:
Beste mensen we gaan anders NU het F*CK the meta spelletje doen omdat ik dit vorige keer niet kon hosten :D
als je geïntereseerd bent laat maar iets weten in de GoT channel ik stuur een invite
hoe werkt de got matchmaking in het algemeen? via die ene site? TS? of riotchat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 21:08:
[...]

hoe werkt de got matchmaking in het algemeen? via die ene site? TS? of riotchat.
Via die site en in het got-kanaal ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 22:29:
[...]

Via die site en in het got-kanaal ingame.
Dan zal ik die site maar eens een kans geven. Wilde eigenlijk liever niet registreren maar ingame chat was niet echt responsief / had ik het geduld niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Lol.. Ik kreeg net te horen dat alle 5 de tegenstanders mij gereport hadden (althans dat zeiden ze) omdat ze dachten dat ik aan het cheaten was :0.. zelfs 3vs1 overleefde ik op Sion :o...

Vampiric Scepter + Berserker Greaves + Infitiny Edge + 2x Phantom Dancer + Last Whisper = 100% crit + veel attacks + veel damage = nog meer healing via Enrage/Canibalism.. Op een gegeven moment draaide ze al om als ik aan kwam lopen lol, waardoor het alleen maar nog makkelijker werd.. terwijl ik begon met 1/6/0 en eindigde met 26/8/15...

Damage dealth 172k / healing done 19k (wat bijna even veel was als soraka bij de tegen party :P).

Maarja anderzijds vanavond ook een aantal keer echt dik in gemaakt :o Ik denk dat het op dit moment (nu level 18) heel veel uitmaakt of ik tegen over die al vol lvl20 runes zitten sta of mensen zonder runes,etc omdat de potjes zo extreem uit elkaar lopen.

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhmmie schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 23:51:
Lol.. Ik kreeg net te horen dat alle 5 de tegenstanders mij gereport hadden (althans dat zeiden ze) omdat ze dachten dat ik aan het cheaten was :0.. zelfs 3vs1 overleefde ik op Sion :o...

Vampiric Scepter + Berserker Greaves + Infitiny Edge + 2x Phantom Dancer + Last Whisper = 100% crit + veel attacks + veel damage = nog meer healing via Enrage/Canibalism.. Op een gegeven moment draaide ze al om als ik aan kwam lopen lol, waardoor het alleen maar nog makkelijker werd.. terwijl ik begon met 1/6/0 en eindigde met 26/8/15...

Damage dealth 172k / healing done 19k (wat bijna even veel was als soraka bij de tegen party :P).

Maarja anderzijds vanavond ook een aantal keer echt dik in gemaakt :o Ik denk dat het op dit moment (nu level 18) heel veel uitmaakt of ik tegen over die al vol lvl20 runes zitten sta of mensen zonder runes,etc omdat de potjes zo extreem uit elkaar lopen.
En nu wachten op de mensen met verhalen over low lvl accounts die high lvl accounts inmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 02:10:
[...]

En nu wachten op de mensen met verhalen over low lvl accounts die high lvl accounts inmaken.
Het ging mij erom dat als een keer echt alles goed loopt, je meteen gereport wordt omdat je zo genaamd zou cheaten.. Zelfde als dat als het een keer slecht gaat je meteen gereport wordt als feeder.. 8)7

En aangezien ik nu toch aan ut mopperen ben.. Ik vind het ook onwijs irritant dat zoveel fransen weigeren om engels te spreken... helemaal als je weet dat ze over/tegen je praten omdat je je eigen naam ziet.. maar totaal geen idee hebt wat ze nu zeggen..

[ Voor 23% gewijzigd door Uhmmie op 15-03-2012 08:06 ]

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 23:06:
[...]

Dan zal ik die site maar eens een kans geven. Wilde eigenlijk liever niet registreren maar ingame chat was niet echt responsief / had ik het geduld niet voor.
Mjah het hangt er nogal vanaf. De ene keer is het onwijs druk in de ingame chat en worden er volop games gemaakt, de andere keer reageert er niemand en zit iedereen te afk-en of al in game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
De art spotlight van de nieuwe champion is uit, is weer een Yordle :D Lulu, the Fae Sorceress
Ben erg benieuwd, ziet er al leuk uit

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devastator
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:23
Waarvoor maken ze nou nooit een nieuwe support ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Devileye schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 08:49:
Waarvoor maken ze nou nooit een nieuwe support ?
Die nieuwe is een support hoor :) een suppordle word ze al genoemd :P

Heb het net allemaal zitten lezen op het forum maar ze kan dus pholymorphen en dat is niet haar ult. Ze heeft 6 spells waarvan 3 damage en 3 benificial spells op allies. Volgens mij werkt Karma ook zo.
Pholymorph is een een soort van slow en silence maar je kan nog wel bewegen. En wat betreft skins, iedere skin zal een andere pholymorph met zich mee brengen :)
Kortom ik denk dat ik maar weer eens centjes gaat reserveren voor de volledige skin set :'(

Ohja en ze is late game minder in lane dan begin en mid maar ze is in teamfights weer erg nuttig volgens de dev van Riot.

[ Voor 55% gewijzigd door Swanfield op 15-03-2012 08:56 ]

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Pagina: 1 ... 48 ... 91 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.