Aha! Ik heb net de laatste 3-4 pagina's doorgelezen en was aan het denken waar ik die link zou terugvinden met de optimale verdeling van AD runes zodat dit snel opgelost kon worden
Het beste is dus om je marks voor een AD carry pagina ietwat hybride te maken om een optimale verdeling te verkrijgen.
Ja, een full AD (als in full: alle 4 soorten runes flat AD) pagina is zwak. De damage die je krijgt van seals en glyphs is zo miniem dat je er in een tradeoff met iemand met armor en magic resist runes (ga voor magres/level btw, tegen de tijd dat de laning phase gedaan is ben je al voorbij het breakeven point en gaat de /level beter beginnen worden) altijd slechter gaat uitkomen.
Youmuus op Ranged carries is een zwakke keuze. Zelfde discussie zoals ze hier vaak voorkomt: het kan werken, maar andere dingen gaan veel beter en efficiënter zijn. Sure, je gaat damage doen maar met dezelfde moeite ga je nog wat meer kunnen doen.
Optimalisatie heet dat
2x Infinity Edge is ook een zwakke build. Je Berserkers/Mercurys + Infinity Edge + Phantom Dancer + Bloodthirster + Banshees Veil gaan veel meer gebaat zijn met nog een Bloodthirster (40 minions farmen endgame is peanuts en zelfs zonder de minions ga je veel beter uitkomen met de lifesteal die je krijgt) of een Phantom Dancer (Movement speed, crit en AS zijn altijd goed) dan een dure Infinity edge.
Niet vergeten dat je een BT en 3 pots voor de prijs van een IE kunt kopen, dus dat moet je er ook bij rekenen.
Dan heb ik zowat de laatste 4 paginas gehad denk ik