Beep Boop son ... Beep Boop
Voel ik ook wel wat voor, goed voor mn egoDrunk3nD3m0n schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:01:
[...]
WOOHOOO tegen lvl 12's gematched worden lekker gefeeeeeed worden
League of Legend EUW: Tristanar
dus het potje met niks anders dan troll build om eens op elkaar af te reageren en de discussie van vandaag achterwege te laten
http://www.fakegaming.eu/...?act=viewmatch&matchid=27
Weet niet of ik aanwezig kan zijnDrunk3nD3m0n schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:09:
onze F*ck the META game is nog steeds tamelijk leeg![]()
dus het potje met niks anders dan troll build om eens op elkaar af te reageren en de discussie van vandaag achterwege te laten![]()
League of Legend EUW: Tristanar
Je weet dat er tegenwoordig ook een "Genereer UBB code" knop is? ^^, zo kun je een leuker plaatje aan het forum toevoegen. Volgens mij is niemand hier al van op de hoogte? Of heeft jeffro het ergens gemeld en dat ik het heb gemist.Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:09:
onze F*ck the META game is nog steeds tamelijk leeg![]()
dus het potje met niks anders dan troll build om eens op elkaar af te reageren en de discussie van vandaag achterwege te laten![]()
Join | Misschien | Bekijk | Spectate |
![]() |
Ik doe zelf niet mee trouwens, heb verjaardag.
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
http://www.championselect.net
Website voor counterpicks gemaakt door een vriend en mij, ik zou graag willen weten wat jullie er van vinden. De huidige versie is redelijk basic maar we hopenspoedig meer features toe te voegen.
Verwijderd
Damn, dat is echt een handige website! Goed gedaan! Ik denk dat het zeker een populaire website kan worden!
Ja de Antagonist kan het niet zo goed bij houden met meer dan 400 pageviews per minuut =/Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 18:05:
super site, al is hij wel wat traag
Ik wil graag meedoen. maar mijn main is gebanned. is het goed als ik met mijn smurf kom (A)Intruder schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:56:
[...]
Je weet dat er tegenwoordig ook een "Genereer UBB code" knop is? ^^, zo kun je een leuker plaatje aan het forum toevoegen. Volgens mij is niemand hier al van op de hoogte? Of heeft jeffro het ergens gemeld en dat ik het heb gemist.
[afbeelding]
Join | Misschien | Bekijk | Spectate
[afbeelding]
Ik doe zelf niet mee trouwens, heb verjaardag.
Zal vast geen probleem zijn, gewoon even aangeven in het GoT channel. Mja drunken heeft die match aan gemaaktGideon_92 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 18:24:
[...]
Ik wil graag meedoen. maar mijn main is gebanned. is het goed als ik met mijn smurf kom (A)
MwahVerwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 18:07:
eigenlijk alleen maar een goed teken
[ Voor 32% gewijzigd door Intruder op 13-03-2012 18:26 ]
Trollen heerlijk. ad/dps soraka mid!Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 18:36:
OFC mag je meedoen beste meer zielen beste meer vreugden trolls
Opzich toffe site, vooral omdat mensen zelf een champion kunnen upvoten als counterpick. Ik zou er echter wel restrictie's opstellen. Bijvoorbeeld alleen door gebruikers (als je die gaat toevoegen) en als je te veel counters hebt gesuggereerd met een meer dan 1:2 goed/slecht ratio mag je (tijdelijk) niet meer toevoegen. Dit om trolls te voorkomen.Legoblokje schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:57:
De mensen op Reddit hebben 'm al waarschijnlijk al zien langskomen:
http://www.championselect.net
Website voor counterpicks gemaakt door een vriend en mij, ik zou graag willen weten wat jullie er van vinden. De huidige versie is redelijk basic maar we hopenspoedig meer features toe te voegen.
Daarnaast laad de website bij mij redelijk traag?
Vicariously I live while the whole world dies
En de Antagonist heeft ons afgesloten, we veroorzaakten problemen voor de rest van de server.. Yea rightVerwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 18:44:
ik denk dat we de server gesloopt hebben, website onbereikbaar
Verwijderd
Dan krijg je dus dat iedereen die niet op een bepaald Elo hoort zich er naartoe koopt. Als je naar honderden games vast zit in een bepaalde Elo, dan is dat gewoon je Elo. Simpel zat. De 1200-reeks is juist al zo verziekt omdat iedereen van 100-2500 daar begint. Het is dus vrijwel altijd een one-sided stomp waar je soms weinig aan kan doen. (als er twee daadwerkelijk 800s op het ene team zitten en de daadwerkelijk 1800s op het andere team maken die gasten continu af is het vrijwel altijd game over, zo heb ik zelf ook genoeg mensen afgemaakt die niet op 1300 thuishoorden)Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 16:52:
[...]
Er zou een ranked reset optie moeten zijn, desnoods tegen betaling (net als name change).
Ben alleen bang dat je de eerste paar matches alsnog die 3rdies in je team krijgt die het ook resetten xD
Dus het plan om mensen te laten terugkopen naar 1200 Elo is dus een vrij stom idee. Je kan je Elo "resetten" (lees verhogen) door beter te gaan spelen. En nee dit is geen "herp derp je bent slecht" rant, het zou gewoon te zot voor woorden zijn als 1200/1300+ mensen elke keer worden opgescheept met 700-800 mensen die zichzelf blijven terugkopen. Dan verziek je het juist voor hen die daadwerkelijk hebben bewezen dat ze er niet thuis horen.
@Vicarious: kerel over welk gezeik heb je het??Vicarious schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 18:42:
Wow ik geloof dat er even gemodereerd moet gaan worden in dit topicDe tering wat een kinderachtig gezeik. Het is net of ik op Reddit of het leagueoflegends.com forum aan het lezen ben.
Ontopic: ik ben wel benieuwd hoe de champion rotation bepaald word, want ik zie heel vaak dezelfde champions voorbij komen. en bepaalde champions komen er haast nooit in voor: voorbeeld Trundle, Yorick, Rumble, Orianna.
Iemand die weet hoe dit werkt?
http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309
Verwijderd
Sowieso word de nieuwe champ er altijd na 2 weken na release in gezet. De rest is al eens gepost door Riot:blamauci schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 19:10:
[...]
@Vicarious: kerel over welk gezeik heb je het??
Ontopic: ik ben wel benieuwd hoe de champion rotation bepaald word, want ik zie heel vaak dezelfde champions voorbij komen. en bepaalde champions komen er haast nooit in voor: voorbeeld Trundle, Yorick, Rumble, Orianna.
Iemand die weet hoe dit werkt?
From time to time we get questions on how we chose weekly free champions. We rotate the Champions to keep the game fresh for those that haven't unlocked all the Champions.
Here is how we choose which ones are free:
Champion Rotation Goals
1) Give new players some simple Champions to play
2) Provide a balance of types of Champions for new players
-- This allows new players to make balanced teams
3) Allow players to preview all Champions eventually
Given these goals we look at player feedback, and decide which Champions should be free next week that allow us to meet these goals.
-------------------
Frequently Asked Questions:
Q Will new Champions always be free the first week?
A No, we will debut Champions that need to be unlocked, but eventually they will be free (see goal 3).
Q Will some Champions be free more often than others?
A Yes, because some Champions are simpler to play that others, and our first goal with the free Champion rotation is to allow new players simple Champions to try for their first games.
Q I don't think Alistar is a Tank
A Okay - not a question, but yes, thanks to our item system, Champions can be built different ways. That means many Champions can be played as different types (for example, as a Tank or Melee DPS). To keep things simple, we list only one type for each Champion in our statistics, but many of them can be played differently than the type we list.
Q Do the Champions rotate on the same day every week?
A No. We often synch the Champion rotation with the new content and patches we are releasing. Because we won't release the patches until they are done, this means they sometimes don't fall on the same day each week. This leads us to rotate our Champions on different days of the week to try and get even amounts of time between Champion rotations. This is also why we don't announce the exact date of the rotation.
ja da zou je denken. maar er zit wel iets van standard in voor de rest volgens mij. want Ashe sivir tristana bijvoorbeeld zijn heel vaak free. terwijl andere champions veel minder tot aan bijna nooit free zijn. de voorbeelden die ik noemde bijvoorbeeld. maar ook swain bijvoorbeeld.Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 19:11:
enige vaste regel is: twee weken na nieuwe champ is hij f2p
Maar dat heeft te maken met hun regels, simpele champs zullen vaker langskomen. Lastigere champs (bijv. invisible eve/twitch) komen minder vaak voor omdat deze gewoon ongelooflijk klote zijn voor nieuwe spelers.blamauci schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 19:13:
[...]
ja da zou je denken. maar er zit wel iets van standard in voor de rest volgens mij. want Ashe sivir tristana bijvoorbeeld zijn heel vaak free. terwijl andere champions veel minder tot aan bijna nooit free zijn. de voorbeelden die ik noemde bijvoorbeeld. maar ook swain bijvoorbeeld.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Euh, dat is op de vorige pagina uitgelegd.blamauci schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 19:25:
ja nou das nou precies wa ik wil weten: Wat bepaald welke champions free zijn.
Het doel is elke week een mix van champions te hebben zodat alle rollen vervult kunnen worden. Daarbij komt dat ze prioriteit hebben voor beginners dus makkelijkere champions komen vaker voor. En als laatste willen ze dat elke champ ooit langs komt, dus zelfs de champs die kut zijn voor beginners.
En thats it. Er is verder geen vast schema voor zover bekend!
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
ik heb maar nie naar de paginas terug gekeken: aangezien er zoveel offtopic gemekker staat.
ja daar was ik er ook 1 van die daar aan mee deed. maarja
Verwijderd
Ik ga even duidelijk maken dat ik vanaf nu _elke_ persoonlijke aanval ga bestraffen. Ik ben dat gezeik om ELO en die 'ik weet het beter want ik heb X ELO' houding zat. Andere mensen dom noemen, meta schapen noemen, of QQers, 'bitchen for life', wil ik ook geen enkele keer meer zien.
Daarnaast ben ik altijd redelijk vrij in de slowchat en het sporadische lol plaatje, maar wat ik hier vandaag voorbij zag komen: ik bedoel aarbeien!?
* Cloud not amused.
Een aantal van jullie kunnen nog een stukje persoonlijke communicatie verwachten vandaag.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
jongens er is iets tussen gekomen ik kan niet meedoen sorryGideon_92 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 20:02:
Verdraaide zatlap, waar blijf je. Het is 8 uur geweest en die game is nog steeds niet gemaakt!
Verwijderd
Beetje mosterd na de maaltijd, het is merendeels zelf al opgelost, discussie is afgelopen. Ik zou het daar fijn bij laten, tenzij er nog meer drama gewenst is.Cloud schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 20:05:
[mbr]Nu ben ik altijd makkelijk in dit topic, maar blijkbaar iets te makkelijk lijkt het. Ik kijk één dag even niet in dit topic, en nu kom ik thuis in een zooi als dit.
Ik ga even duidelijk maken dat ik vanaf nu _elke_ persoonlijke aanval ga bestraffen. Ik ben dat gezeik om ELO en die 'ik weet het beter want ik heb X ELO' houding zat. Andere mensen dom noemen, meta schapen noemen, of QQers, 'bitchen for life', wil ik ook geen enkele keer meer zien.
Daarnaast ben ik altijd redelijk vrij in de slowchat en het sporadische lol plaatje, maar wat ik hier vandaag voorbij zag komen: ik bedoel aarbeien!?
* Cloud not amused.
Een aantal van jullie kunnen nog een stukje persoonlijke communicatie verwachten vandaag.[/mbr]
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2012 20:16 ]
dat werd ook wel is tijd jaVerwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 20:16:
[...]
Beetje mosterd na de maaltijd, het is merendeels zelf al opgelost, discussie is afgelopen. Ik zou het daar fijn bij laten, tenzij er nog meer drama gewenst is.

maar ja kben nu flink aant sparen voor solo top runes
O.R.C. Black Bulls Rugby
En omdat ik blijkbaar vanaf heden strenger moet gaan zijn; wil ik dat het voor ieder helder is wat het probleem was in de afgelopen 'discussie'. Er zijn altijd mensen die dénken dat zij echt niets verkeerd deden, dat wil ik graag voorkomen.
[ Voor 10% gewijzigd door Cloud op 13-03-2012 20:23 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Verwijderd
---
Overigens, wie van ons speelt er op de NA servert?
Ik heb hem nu een aantal keer in actie gezien en hij lijkt me een erg sterke pick in veel gevallen (ook vs mezelf
De meest effectieve builds die ik tot nu toe heb gezien laten de traditionele manamune varen en gaan boots --> dorans stacken --> brutaliser --> glacial shroud (later frozen heart) --> mercs en tenslotte GA. Eventueel late nog een Triforce of BT, verder 21/9/0 en full AD runes. Dit maakt van wat ik tot nu toe heb gezien traden met elke AD carry die gelijk op gaat voordelig en er is een hele hoop sustain nodig om dit te counteren.
Meningen van AD carry of Urgot spelers? Builds? Kom je damage te kort late game?
Urgot is vooral team afhangelijk, solo q is hij minder geschikt denk ikdjengizz schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 20:32:
Wat is trouwens jullie mening over Urgot?
Ik heb hem nu een aantal keer in actie gezien en hij lijkt me een erg sterke pick in veel gevallen (ook vs mezelf). Ook lijkt hij het goed te doen met wat minder traditionele (of roaming) supports. Misschien een beetje FOTM (ook na IEM) maar misschien is het ook nieuw inzicht en betere builds. Zit er zelf toch ook aan te denken om hem meer te oefenen en aan mijn AD carry arsenaal toe te voegen.
De meest effectieve builds die ik tot nu toe heb gezien laten de traditionele manamune varen en gaan boots --> dorans stacken --> brutaliser --> glacial shroud (later frozen heart) --> mercs en tenslotte GA. Eventueel late nog een Triforce of BT, verder 21/9/0 en full AD runes. Dit maakt van wat ik tot nu toe heb gezien traden met elke AD carry die gelijk op gaat voordelig en er is een hele hoop sustain nodig om dit te counteren.
Meningen van AD carry of Urgot spelers? Builds? Kom je damage te kort late game?
Verwijderd
Hij is voor mijn gevoel een beetje voor AD carries is wat Ryze voor mages is. Vooral veel spammen, "okay" damage doen en tanky zijn. Qua build... Bloodthirster/Last Whisper/Brutalizer en de rest tanky.
Op deze manier ben je niet echt AD carry, meer bruiser. In IEM werkte het omdat hij goed vol kon houden tegen 2 in zijn eentje (denk dat 1e blue vooral voor exp was), maar ik denk dat hij lategame veel minder nuttig zou zijn zeker omdat je eigenlijk je main damage carry niet hebt. Ik won laatst een game met Graves omdat ik in 1.5 seconden hun carry wist te mollen die -net- iets te ver naar voren stond. Jij geeft meer survivability in een teamfight en als je wat minder sterk bent in jezelf positionen (of veel solo queue speelt) maar verder zou ik persoonlijk liever een damage carry hebben.djengizz schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 20:32:
Ik heb hem nu een aantal keer in actie gezien en hij lijkt me een erg sterke pick in veel gevallen (ook vs mezelf). Ook lijkt hij het goed te doen met wat minder traditionele (of roaming) supports. Misschien een beetje FOTM (ook na IEM) maar misschien is het ook nieuw inzicht en betere builds. Zit er zelf toch ook aan te denken om hem meer te oefenen en aan mijn AD carry arsenaal toe te voegen.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Maar een aantal punten zijn op te lossen met een AD carry type jungler ala Noc of een AD damage dealer top (misschien iets van Talon of een tweede AD carry met bruiser like build?). Verder kan een 'win-lane-strat' (of snowball) natuurlijk ook legit zijn, zeker in soloqueue en is een AD carry als cait hier in mindere mate ook afhankelijk van.
Ook lijkt me dat de roaming supports en 2v1 lanes iets is dat best in solo queue kan werken, je ziet het nu ook al vaak gebeuren als de lane gewonnen is.
Kweet het zelf ook niet helemaal
Verwijderd
Okay. Goede en slechte ervaringen mee gehad. Offensieve supports moeten vooral harassen, zonen en irritant zijn. Doen ze dit niet dan nogal nutteloos. Zo had ik er gister ook een Janna bij die alleen maar shield-slaafje speelde ipv tornados en slow gebruiken als ik de vijandelijke carry wilde harassen of zonen. Hun Taric healde de carry steeds en stunde mij vlak voor lasthits of als ik op een plek stond waar Volley mij kon raken als ik niet weg zou lopen.psyy138 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 21:02:
wat vinden jullie eigenlijk van orianna als sup?
Verwijderd
Verwijderd
Denk dat Leona dan ook een betere keus is voor een agressievere lane, en endgame ook meer CC / Initiate brengt. Überhaupt als ik er over nadenk is Leona over het geheel genomen een 'betere' keus in vergelijking met Orianna, en dan hebben we het alleen over de rol support bot.rxs schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 21:23:
Orianna's mana costs zijn te hoog om voor een agressieve lane te gaan. kun je twee keer je slow doen heb je geen mana meer. Zijn betere agressieve supports imo. Ik zelf vind leona ge-weldig!
Edit: Als jullie straks nog een man nodig hebben voor 5v5 GoT meld ik me hierbij aan, kan wel een paar potjes spelen.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2012 21:32 ]
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
leona is ook zkr chill, speel haar vaak als ap tank ^^ kan je teminste wat dmg doenVerwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 21:25:
[...]
Denk dat Leona dan ook een betere keus is voor een agressievere lane, en endgame ook meer CC / Initiate brengt. Überhaupt als ik er over nadenk is Leona over het geheel genomen een 'betere' keus in vergelijking met Orianna, en dan hebben we het alleen over de rol support bot.
Edit: Als jullie straks nog een man nodig hebben voor 5v5 GoT meld ik me hierbij aan, kan wel een paar potjes spelen.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Dat was me idd ontgaan. Was altijd in de veronderstelling van dat ding scaled alleen van AP.rxs schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 21:57:
Jeffro, waarom level je je E helemaal niet? 1 level geeft je al meer CDR op je Q en W + MR shred.
Wist niet dat die MR shred static was dacht dat ie op lvl 1 verwaarloosbaar zou zijn -.-
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Verwijderd
Pro's bepalen de FOTM. Mensen doen vaak na wat ze op streams hebben gezien of op toernooien.Gideon_92 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 22:00:
Het valt mij op dat als ik naar streams kijk van "de pro's " zij telkens weer andere champs spelen. daarmee bedoel ik dus champs dieje niet vaak ziet. Zoals ik nu heel veel leona support zie op de stream van krepo (support clg.eu) terwijl hij een maand geleden heel veel janna speelde. Een champ die toen bijna niet gespeeld werd.
En zelfs al zou die skill helemaal niks doen, heb je 'em toch nodig voor een volle combo ivm je passiveJeffroiscool schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 22:15:
[...]
Dat was me idd ontgaan. Was altijd in de veronderstelling van dat ding scaled alleen van AP.
Wist niet dat die MR shred static was dacht dat ie op lvl 1 verwaarloosbaar zou zijn -.-
Verwijderd
1 malig misschien dan?Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 19:07:
[...]
Dan krijg je dus dat iedereen die niet op een bepaald Elo hoort zich er naartoe koopt. Als je naar honderden games vast zit in een bepaalde Elo, dan is dat gewoon je Elo. Simpel zat. De 1200-reeks is juist al zo verziekt omdat iedereen van 100-2500 daar begint. Het is dus vrijwel altijd een one-sided stomp waar je soms weinig aan kan doen. (als er twee daadwerkelijk 800s op het ene team zitten en de daadwerkelijk 1800s op het andere team maken die gasten continu af is het vrijwel altijd game over, zo heb ik zelf ook genoeg mensen afgemaakt die niet op 1300 thuishoorden)
Dus het plan om mensen te laten terugkopen naar 1200 Elo is dus een vrij stom idee. Je kan je Elo "resetten" (lees verhogen) door beter te gaan spelen. En nee dit is geen "herp derp je bent slecht" rant, het zou gewoon te zot voor woorden zijn als 1200/1300+ mensen elke keer worden opgescheept met 700-800 mensen die zichzelf blijven terugkopen. Dan verziek je het juist voor hen die daadwerkelijk hebben bewezen dat ze er niet thuis horen.
Verwijderd
Het gebeurde na season 1, en dus waarschijnlijk ook na season 2 dus. (geen volledige reset dan, maar je games telden dacht ik wel weer meer voor 50 elo etc.)
Ik had al zo'n gevoel de laatste tijd, Not sure why. Mja, had ook het gevoel dat xpecial er nog wel een keer uit zou zijn. Aangezien xpecial en reginald mekaar niet helemaal liggen/lagen.speedzor schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 00:21:
http://i.imgur.com/Qpxer.jpg
Dyrus gaat naar TSM, TRM gaat naar EG.
True, maar Xpecial zit wel sterk ingespeeld op Chaox denk ik. Hetzelfde geldt voor TheOddOne en Reginald.Intruder schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 00:23:
[...]
Ik had al zo'n gevoel de laatste tijd, Not sure why. Mja, had ook het gevoel dat xpecial er nog wel een keer uit zou zijn. Aangezien xpecial en reginald mekaar niet helemaal liggen/lagen.
Het was vooral TRM die niet echt compatibel was met de rest en ook vaak ondermaats presteerde. Aangezien Dyrus al met hen samenleefde, leek het maar een kwestie van tijd te zijn.
Nja als je hun hannover games als voorbeeld neemt:speedzor schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 00:26:
[...]
True, maar Xpecial zit wel sterk ingespeeld op Chaox denk ik. Hetzelfde geldt voor TheOddOne en Reginald.
Het was vooral TRM die niet echt compatibel was met de rest en ook vaak ondermaats presteerde. Aangezien Dyrus al met hen samenleefde, leek het maar een kwestie van tijd te zijn.
Regi heeft in geen enkele game zn eigen lane overtuigend gewonnen en heeft zich een champ laten baiten waarom SK een complete counter had gebuild.
Dat trm dan 3x een 1v3 dive op zich krijgt, tja, maakt hem niet de slechtste speler.
Chaox speelde ook een heel zwak toernooi en ToO is gewoon een hele passieve jungler die regi een beetje babysit.
Dat er iets moet veranderen kan best maar zolang de overige 3 dragende spelers (xspecial op support is eigenlijk gewoon altijd goed zonder gigantische blunders) het niet waar maken win je nooit games.
If anything is ToO misschien wel hun zwakste schakel in het verhaal aangezien hij juist druk moet blijven zetten op zwakke lanes zodat een tegenstander zelf geen druk kan zetten.
En dat doet hij niet.
Een dyrus-trm switch gaat daar geen verandering in brengen, en ondanks dat dyrus misschien een sterkere solotop speler is vind ik zn teamfights weten wanneer wat te doen ook niet heel bijzonder. Je kan wel nieuwe banden op een auto met een defecte motor zetten maar dan start hij alsnog niet.
[ Voor 10% gewijzigd door Demoterror op 14-03-2012 00:38 ]
Hate us when you see us, fear us when you dont.
Fair trade toch?Fanatic_FS schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 00:45:
TRM is de enige blanke in het team, fking racisten!
Verwijderd
Hebben jullie dit al gezien?
www.disney.com
omdat fnatic 100k likes heeft op facebook page geven ze prijzen weg!
enige wat je moet doen is 3 vragen beantwoorden
Vraag 1
2004
Vraag2
All letters
Vraag3
Cs team
Good luck met winnen hehe ^^
[ Voor 13% gewijzigd door Cloud op 14-03-2012 09:07 ]
i see what you did there ( For every friend you refer to enter we'll give you an extra entry into the quiz. Reach 25 referrals and you'll get a guaranteed prize!)Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 02:30:
eey all
www.disney.com
omdat fnatic 100k likes heeft op facebook page geven ze prijzen weg!
enige wat je moet doen is 3 vragen beantwoorden
Vraag 1
2004
Vraag2
All letters
Vraag3
Cs team
Good luck met winnen hehe ^^
dus
www.disney.com
je kunt ook deze link gebruiken
[ Voor 9% gewijzigd door Cloud op 14-03-2012 09:08 ]
If you cant explain it simply, you dont understand it well enough. - Albert Einstein
Je eerste post op het hele forum en je pleurt er gelijk een referal in?Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 02:30:
eey all
http://100k.fnatic.com/ref/xxxxxx

Edit: Lol Cloud
[ Voor 35% gewijzigd door SaphuA op 14-03-2012 09:10 ]
Verwijderd
Die champs zijn altijd nog steeds heel goed geweest en ik support bijna alleen nog maar als Leona als het even kan. Carries love the CC en ik hou ervan iemand voor een paar seconden helemaal lam te leggenGideon_92 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 22:00:
Het valt mij op dat als ik naar streams kijk van "de pro's " zij telkens weer andere champs spelen. daarmee bedoel ik dus champs dieje niet vaak ziet. Zoals ik nu heel veel leona support zie op de stream van krepo (support clg.eu) terwijl hij een maand geleden heel veel janna speelde. Een champ die toen bijna niet gespeeld werd.

Dan blijft er nog steeds een hevige stroom zichzelf resetten.
Het blijft een slecht idee, mensen naar een Elo verplaatsen die ze niet verdienen.
Ik speel haar persoonlijk liever als support tank. 9/21/0, beginnen met Regrowth en Pot Locket of the Iron Solari, Shurelyas, Abyssal, Aegis, Mercs en dan eventueel nog Sunfire Cape of Rylais, liggend aan enemy team. Zo heb je een beetje AP (je scaling is toch verrot, .2 en .3 op je gewone skills) maar ben je voorderest bezig met disrupten en buffen.psyy138 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 21:56:
[...]
leona is ook zkr chill, speel haar vaak als ap tank ^^ kan je teminste wat dmg doen
Ja dat zag ik op Leaguecraft ook al. Daar kunnen ze gelijk een dikke ban verwachten. Misschien moet Tweakers/Cloud dat ook overwegen.SaphuA schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 09:01:
[...]
Je eerste post op het hele forum en je pleurt er gelijk een referal in?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2012 09:03 ]
2de potje weer eens Vayne erbij gepakt, lang niet meer mee gespeelt maar ging best lekker. Won me lane erg makkelijk en toen ben ik voor de kills gegaan, we liepen toen als snel uit dus was het een surrender, altijd jammer als het potje dan alweer over is.
---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Is dit dezelfde Vangrance? Mooie binnenkomer dan.
[ Voor 35% gewijzigd door Cloud op 14-03-2012 09:19 ]
//offtopic : jah en ik denk dat we deze persoon mischien met 0,14575485% kans een nieuwe post op het forum kunnen zien plaatsenSaphuA schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 09:01:
[...]
Je eerste post op het hele forum en je pleurt er gelijk een referal in?
Edit: Lol Cloud
DUS NU IEDEREEN MIJN LEAGUE OF LEGENDS REFERAL LINK INVULLEN EN LVL6 WORDEN ZODAT IK MIJN TWITCH SKIN KRIJG
/ontopic : iemand nog een goede late game build voor twitch ik was gisteren ongelofelijk fed en wist niet meer wat kopen
ik had 2 phantom dancers omdat het niet goed lukte met een IE of een 2e BT ...
Verwijderd
Hear hear ! In Hannover speelde ToO inderdaad ondermaats en bracht hij niet zijn gewoonlijke gameplay, maar wat mij daar vooral naar voren kwam is dat reginald amper zijn lanes won. Zonder ToO die hem babysit op mid vind ik hem echt niet zo goed als iedereen beweert.Demoterror schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 00:35:
[...]
Nja als je hun hannover games als voorbeeld neemt:
Regi heeft in geen enkele game zn eigen lane overtuigend gewonnen en heeft zich een champ laten baiten waarom SK een complete counter had gebuild.
Dat trm dan 3x een 1v3 dive op zich krijgt, tja, maakt hem niet de slechtste speler.
Chaox speelde ook een heel zwak toernooi en ToO is gewoon een hele passieve jungler die regi een beetje babysit.
Dat er iets moet veranderen kan best maar zolang de overige 3 dragende spelers (xspecial op support is eigenlijk gewoon altijd goed zonder gigantische blunders) het niet waar maken win je nooit games.
If anything is ToO misschien wel hun zwakste schakel in het verhaal aangezien hij juist druk moet blijven zetten op zwakke lanes zodat een tegenstander zelf geen druk kan zetten.
En dat doet hij niet.
Een dyrus-trm switch gaat daar geen verandering in brengen, en ondanks dat dyrus misschien een sterkere solotop speler is vind ik zn teamfights weten wanneer wat te doen ook niet heel bijzonder. Je kan wel nieuwe banden op een auto met een defecte motor zetten maar dan start hij alsnog niet.
TRM was in mijn ogen niet de zwakste schakel in Hannover, maar des te meer het zwarte schaap voor de vroege uitschakeling. Het enige dat zal veranderen met deze setup in mijn ogen, is dat niet dyrus alle blame zal krijgen nu, maar xpecial.
Ik had liever reginald veranderd gezien door iemand anders, maar aangezien hij alles in handen heeft (website/house...) is dit niet zo evident.
Ik mis zoiezo de infinity edge (: ook zou ik nooit zonder boots gaan vechten, twitch is heel erg goed met boots of mobility of berserkers greaves. Ook vind "ik" het niet waard om 2 keer een phantom dancer te pakken (tenzij je inderdaad je boots verkoopt). Voor de rest zag het er redelijk uit.Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 09:19:
[...]
//offtopic : jah en ik denk dat we deze persoon mischien met 0,14575485% kans een nieuwe post op het forum kunnen zien plaatsenhoe kunnen mensen zo egoïstisch zijn
![]()
DUS NU IEDEREEN MIJN LEAGUE OF LEGENDS REFERAL LINK INVULLEN EN LVL6 WORDEN ZODAT IK MIJN TWITCH SKIN KRIJGwww.plopsaland.be
/ontopic : iemand nog een goede late game build voor twitch ik was gisteren ongelofelijk fed en wist niet meer wat kopenTipz pls
[afbeelding]
2 PD heeft geen zin omdat je met Ambush en je Ult al iets van 2.0 AS hebt en die capped op 2.5.Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 09:19:
[...]
//offtopic : jah en ik denk dat we deze persoon mischien met 0,14575485% kans een nieuwe post op het forum kunnen zien plaatsenhoe kunnen mensen zo egoïstisch zijn
![]()
DUS NU IEDEREEN MIJN LEAGUE OF LEGENDS REFERAL LINK INVULLEN EN LVL6 WORDEN ZODAT IK MIJN TWITCH SKIN KRIJGwww.plopsaland.be
/ontopic : iemand nog een goede late game build voor twitch ik was gisteren ongelofelijk fed en wist niet meer wat kopenTipz pls
[afbeelding]
Ik weet dat Kenikth lang Twitch heeft gemained op 2.4K ELO met een Wit's End, IE, Merc threads, LW build.
Ik zal straks ff inloggen op NA om zijn precieze build en runes te bekijken en zal ze dan hier posten.
en IDD met ambush en 2 PD had ik precies 2.48 AS was wel grappig om te zien
700 posts wtf .. ik heb meer posts op het LoL forum dan dat ik ooit op een ander forum actief ben geweest
Ik weet eigenlijk niet of ze de blaam wel naar Xpecial durven schuiven; ook al heeft hij een wat minder sterke persoonlijkheid. Hij is de enige speler die ik consequent goed vind presteren. Zonder Xpecial krijgt bot nog meer problemen. TRM vond ik afgelopen IEM ook niet de slechtste maar hij is wel regelmatig het punt waarop het faalt. De switch voor Dyrus vind ik dus ook niet gek, sowieso vind ik Dyrus als persoon veel fijner dan TRM.
Verwijderd
Met een IE had je er meer damage uitgehaald, aangezien je ult kan critten en dus de bonussen toepast van IE.Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 09:35:
ok geniaalwant ik deed massaaaas damage maar toch vond ik dat er precies MEER damage uit kom komen
en IDD met ambush en 2 PD had ik precies 2.48 AS was wel grappig om te zien
700 posts wtf .. ik heb meer posts op het LoL forum dan dat ik ooit op een ander forum actief ben geweest
Verwijderd
2x phantom dancer is idd zinloos, ik zou eerder gaan voor meer level of lifesteal zoals een BT want hij heeft al atk speed en een suprise;)sjaggy schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 09:30:
[...]
Ik mis zoiezo de infinity edge (: ook zou ik nooit zonder boots gaan vechten, twitch is heel erg goed met boots of mobility of berserkers greaves. Ook vind "ik" het niet waard om 2 keer een phantom dancer te pakken (tenzij je inderdaad je boots verkoopt). Voor de rest zag het er redelijk uit.
of geheel geen phantom dancer kopen maar een the black cleaver/IE sword:P
Works on me
ja inderdaad maar als ik mijn ghostblade activeerde samen met mijn ult had ik ook die crits en nog eens meer attack speed erbij indien ambush niet actief was geweest dus zo werkte het eigenlijk ook ik had echt geen tekort aan crits ik heb zelf 2 maal baron Solo gedaan dus dat was echt het probleem nietVerwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 09:37:
[...]
Met een IE had je er meer damage uitgehaald, aangezien je ult kan critten en dus de bonussen toepast van IE.
ja dat had ik ook gedaan 2 fully charged blood thirsters ik had een 70% lifesteal was wel grappig 1 wolf killen en ik was terug full HP maar dan was er een lack van attack speed vond ikVerwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 09:41:
[...]
2x phantom dancer is idd zinloos, ik zou eerder gaan voor meer level of lifesteal zoals een BT want hij heeft al atk speed en een suprise;)
of geheel geen phantom dancer kopen maar een the black cleaver/IE sword:P
Works on me
Verwijderd
Tevens ook de tip late game, zorg dat je niet alle kills krijgt, als jij neer gaat is jou team ook geheel neer;) is mij vaak genoeg gebeurt;(Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 09:42:
[...]
ja inderdaad maar als ik mijn ghostblade activeerde samen met mijn ult had ik ook die crits en nog eens meer attack speed erbij indien ambush niet actief was geweest dus zo werkte het eigenlijk ook ik had echt geen tekort aan crits ik heb zelf 2 maal baron Solo gedaan dus dat was echt het probleem niet
Het is beter om afentoe een kill aan je teammaten te geven.
maar maar ... mijn quadra'sVerwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 09:46:
[...]
Tevens ook de tip late game, zorg dat je niet alle kills krijgt, als jij neer gaat is jou team ook geheel neer;) is mij vaak genoeg gebeurt;(
Het is beter om afentoe een kill aan je teammaten te geven.
nee ik gaf wel een paar kills weg maar meestal deed mijn DOT de final blow
Verwijderd
black clever heeft 30% atk speed + als je zichbaar wordt = genoeg atk speed? 2,5 x per sec is toch ook de max?Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 09:44:
[...]
ja dat had ik ook gedaan 2 fully charged blood thirsters ik had een 70% lifesteal was wel grappig 1 wolf killen en ik was terug full HP maar dan was er een lack van attack speed vond ik
ik zelf vind 1,5 x per sec ruim voldoende, heb liever dat mijn crits 900+ doen late game
maar om het kort te zeggen twitch is een geniale champion het is een nieuwe favoriet en gisteren echt mijn team was geniaal echt ik moest gewoon zeggen cho has oracle take him out pls
[ Voor 65% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 14-03-2012 09:53 ]
Ik vind persoonlijk Urgot helemaal geweldig! Sowieso is het een gigantische underdog en zie je hem ontzettend weinig, wat mij dus al meteen aanspreekt (ik hou ervan de underdog te spelen). Ik heb vorig jaar met het Alienware toernooi toen de meta nog niet zo vast stond een rondje Urgot als solotop gespeeld, en de tegenstander geheel weg weten te pesten. Ik denk dat in de huidige meta (beeeeh) er echter geen plek is om hem bot neer te zetten, maar mid of solotop. Waarom? Omdat Urgot geweldig is in het wegpesten van champions. Vooral mid kan je eigenlijk iedere AP carry wel wegpesten door je E op hem te gooien en daarna 3x je Q te lanceren. Vooral pre level 6 doet het ontzettend veel pijn, en earlygame zie je weinig mensen hun build aanpassen om je te counteren. Eigenlijk vooral omdat ze Urgot dus onderschatten.djengizz schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 20:32:
Wat betreft Manamune laten vallen, zou ik niet doen. Urgot is heel erg afhankelijk van zijn mana. Geen mana is geen DPS. Een vroege Tear zorgt er namelijk voor dat je jou tegenstander weg kan pesten uit zijn lane. Ik begin altijd met een Meki Pendant en bouw deze zo vroeg mogelijk uit naar een tear. Ik wacht meestal wel even voordat ik deze weer uitbouw naar een Manamune omdat zonder stacks op je Tear het weinig toevoegd. Ook de Brutaliser is situationeel. Solotop zou ik hem bouwen, mid en bot weer niet.
Sowieso kan je twee kanten op met Urgot. De traditionele AD carry, alleen dan met een Manamune ter vervanging van een Phantom Dancer (je Q kan niet critten, dus extra AD is veel interessanter). Ook kan je de 'Ryze' kant op. Zorgen dat je veel mana hebt door items als Banshee's Veil (mana en magic resist), Frozen Heart (mana, armor en heel belangrijk: cooldown reduction), en mogelijk een Sheen (ik weet niet of ik deze zou uitbouwen). Hierdoor ben je behoorlijk tanky en kan je dus je R veel effectiever gebruiken.
Een Guardian Angel zie ik de meerwaarde overigens niet van in. Maar van wat ik begrijp is het afgelopen weekend voorbij gekomen?
Uiteraard AD runes en 31/x/x als masteries.
Tot vervelens aan toeVerwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 22:15:
[...]
Pro's bepalen de FOTM. Mensen doen vaak na wat ze op streams hebben gezien of op toernooien.
Gewoon één puntje erin op level 4, moet voldoende zijn. Heb ooit eens (eerste potje Ryze of zoJeffroiscool schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 22:23:
En ja, dit keer pak ik me E skill wel vroeg xD
Surfin' paradise!
Verwijderd
Paar weken terug was er een scrim gepland tussen clg.eu en tsm. Deze is niet doorgegaan omdat TSM te druk bezig was met het ragen op elkaar (lees reginald op xpecial).Cloud schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 09:36:
@gr00v
Ik weet eigenlijk niet of ze de blaam wel naar Xpecial durven schuiven; ook al heeft hij een wat minder sterke persoonlijkheid. Hij is de enige speler die ik consequent goed vind presteren. Zonder Xpecial krijgt bot nog meer problemen. TRM vond ik afgelopen IEM ook niet de slechtste maar hij is wel regelmatig het punt waarop het faalt. De switch voor Dyrus vind ik dus ook niet gek, sowieso vind ik Dyrus als persoon veel fijner dan TRM.
Herinner me nog een flard van reginald tegen xpecial : 'I don't want to be rude or something, but you're just bad"
Terwijl deze rage aan de gang was (toch een halfuurtje) waren de mannen van clg.eu alles aan het volgen op de stream van TRM. Hilarisch maar pijnlijk als team wel. Nadien zijn ze wel nog gekomen met een statement dat ze er al team sterker uit gekomen zijn en dat ze klaar waren voor hannover...
Paar weken fast forward en het eerste slachtoffer is gevallen. Ik hoop voor xpecial van niet, maar ik vrees dat hij nu het mikpunt van frustratie wordt van regibrobrobro.
Heb het persoonlijk ook meer voor Dyrus dan TRM en denk dat zijn persoonlijke prestaties ietsje beter ingeschat kunnen worden, maar heel veel verschillen zal het niet doen. Geef je 100 % gelijk ook op de prestaties van Xpecial, vrij underrated, maar dat vind ik van veel bekende supports (mellisan, krepo, xpecial, gosu..)
mijn diepste excuses voor het plaatsen.Cloud schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 09:16:
[mbr]Pff. Referral spam willen we inderdaad niet zien. Dat doe je maar ergens anders hoor :/[/mbr]
Is dit dezelfde Vangrance? Mooie binnenkomer dan.
If you cant explain it simply, you dont understand it well enough. - Albert Einstein
het is niet erg hoor je mag je liefde wel delen voor Mickey en Miney Mouse
oow ja kan iemand mij een beetje uitleg geven over Xin Zhao ?? gisteren echt die kerel had geen enkel lifesteal item maar toch was die aan het healen van minions like a Baws
is dat zijn passive ofzo ?
[ Voor 29% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 14-03-2012 09:58 ]
ik heb het al een paar potjes gedaan en het bevalt me wel.
zijn er Summoners die een andere item aanraden ?
Die situatie heb ik gemist.. Maar goed hoewel TSM lange tijd mijn NA favorite was, begint dat toch al langer af te nemen. Ik heb TRM en Regi nooit gemogen. Het is dat het team van Regi is, maar anders had hij van mij ook wel mogen vertrekken. Dyrus, Xpecial en Chaox, daar kun je tenminste wat mee.
@ItzHitman
No hard feelings. Maar voordat we vijf extra pagina's in dit topic hebben - omdat iedereen zo graag zijn/haar referral linkje wil plaatsen - breng ik dat soort dingen graag een halt toe. Ergens ook wel een beetje logisch toch?
ik speel garen op 2 verschillende manierenItzHitman schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 09:58:
is het beginnen met wiggles lantern ( dit houd in dan ik begin met boots of dorans blade en daarna bij mijn eerste b wiggels haal) voor garen een goed idee ?
ik heb het al een paar potjes gedaan en het bevalt me wel.
zijn er Summoners die een andere item aanraden ?
als je team ermee akoord gaat en je mag full AD gaan doe dit maar je loopt er gewoon tussen en scheurt tussen de vijanden heen ( hiermee ook mijn eerste penta gehaald
build gaat als volgt
dorans berserkers ghostblade bloodthirster Infinity-edge phantom dancer en als er geld genoeg is van die dorans een Last whisperers maken
als je halve tank moet zijn je last whisperers en je ghostblade vervangen door atma's en warmogs
is inderdaad een goede optie bij off-tank garenVerwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:07:
@Demon
Ik zou garen niet met berskers doen maar met ninja, dat stackt lekker met zen W
Verwijderd
Jip. Een persoonlijkheid zoals scarra is een voorbeeld voor de meeste ap mids. Dignitas heeft ook mijn root voor NA teams.Cloud schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 09:58:
@gr00v
Die situatie heb ik gemist.. Maar goed hoewel TSM lange tijd mijn NA favorite was, begint dat toch al langer af te nemen. Ik heb TRM en Regi nooit gemogen. Het is dat het team van Regi is, maar anders had hij van mij ook wel mogen vertrekken. Dyrus, Xpecial en Chaox, daar kun je tenminste wat mee.Tegenwoordig heeft Dignitas meer mijn NA voorkeur. Supports zijn inderdaad een lekker makkelijk doelwit, maar het is zo vaak onterecht.
Alleen moet de qtiepie toch es een kapper zoeken
Dat zijn Ez, Corki en een Panth ook, toch bouw je geen manamune op die champs. Manamune rush verzwakt juist je early DPS.Snappie88 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 09:51:
Wat betreft Manamune laten vallen, zou ik niet doen. Urgot is heel erg afhankelijk van zijn mana. Geen mana is geen DPS.
Dit zorgt voor een overschot aan mana eind mid / late game die je niet meer opstookt. Verder stimuleert een Manamune het bouwen van meer mana items wat dit nog meer versterkt. Glacial / Frozen Heart levert ook al mana en is denk ik voldoende?Een vroege Tear zorgt er namelijk voor dat je jou tegenstander weg kan pesten uit zijn lane. Ik begin altijd met een Meki Pendant en bouw deze zo vroeg mogelijk uit naar een tear. Ik wacht meestal wel even voordat ik deze weer uitbouw naar een Manamune omdat zonder stacks op je Tear het weinig toevoegd.
Het is wel één van de weinige AD CDR items en geeft ArPen en AD, lijkt me zelf wel core op hem. Waarom vind je het situationeel?Ook de Brutaliser is situationeel. Solotop zou ik hem bouwen, mid en bot weer niet.
Dit is vanwege de synergie met zijn ult.Een Guardian Angel zie ik de meerwaarde overigens niet van in. Maar van wat ik begrijp is het afgelopen weekend voorbij gekomen?
zeg mij nu alsjeblieft niet dat je bedoelt FULL AD en niks anders dan AD in je runepage en dan enkel maar ALLE masteries op je offensive masterie page gezetSnappie88 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 09:51:
ja maar ik ben al eens een master Yi tegengekomen op LOLKING die bij mij in het team zat en die had op zijn runepage enkel maar AD runes en quints en een pagina met enkel maar AP runes en Quintsdjengizz schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:16:
Ik bedoel iig met full AD runes AD marks en AD quints en de standaard Armour yellows en MR blues.
I LOLLED VERRY HARD ! xD
Verwijderd
Vroeger (1,5 jaar geleden) toen had je al die guids nog niet en doorgedachte builds, iedereen was bar slecht.Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:18:
[...]ja maar ik ben al eens een master Yi tegengekomen op LOLKING die bij mij in het team zat en die had op zijn runepage enkel maar AD runes en quints en een pagina met enkel maar AP runes en Quints
I LOLLED VERRY HARD ! xD
Ik ben ook zo begonnen

Als ik er nu op terugkijk denk ik whot?! maar ja, misschien hebben sommigen alsnog die gedachte gang.
Dit topic is gesloten.
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)
Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.