League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
en die gebruik je de rest van de game
~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~
Ik dacht, ik kan die tier 2 runes nu kopen, en die zijn beter, dus doen.. maarja, wordt dan weer ff sparen denk ik
10k ip per rungepage ofzo tog?Dr_Cow schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 09:57:
Ben 2 dagen geleden lvl20 geworden en had meteen T3 runes gehaald, me eerste complete runepage word zichtbaarder...en wat kost dat veel IP man -_-'
O.R.C. Black Bulls Rugby
Verwijderd
de duurste runepage bedenkbaar is
3 x 9 x 820 = 22140
+
3 x 2050 = 6150
=28290 IP
Even zo snel uitrekenen ben ik 11070 ip kwijt exclusief de quints voor 1 page. Dat is een AP page, als dat een groot verschil kan maken met een AD/Jungle/Support page?
Verwijderd
Om echt altijd 3 wards in je inventory te hebben is niet slecht, maar een beetje overkill zou ik durven zeggen. Een oracle daarentegen early is echt supersterk. Ik tracht altijd eerst een health crystal (idealiter heart of gold) te hebben vooraleer ik de oracle koop, zodat ik hem ook niet direct kwijt ben. Het geld dat je daar early kan uithalen mag je echt niet onderschatten.Jeffroiscool schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 09:41:
[...]
Ook ga ik inderdaad meer Oracles halen early, ben idd alleen altijd bang dat ik m'n build gimp. Ik heb ook de gewoonte om altijd 3 wards in m'n inventory te willen hebben goed of slecht?
Met oracle zorg je ervoor dat botlane gankbaar wordt en de tegenpartij constant moet opletten dat ze niet overextenden, wat ze een beetje uit hun comfort zone zal halen, en eventueel door je eigen botlane kan ge-exploit worden. De drie wards zijn natuurlijk ook wel handig maar in een perfecte wereld mag je van je lanes verwachten dat ze gaan warden en jij kan je dus concentreren op baron/dragon/enemy buffs en heb je er misschien niet per se altijd 3 nodig.
tldr: oracle gimpt je absoluut niet, zolang je maar een beetje survivability hebt en je geen rode lap wordt voor het enemy team om zsm af te maken.
Aanvulling:Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:01:
hangt beetje af van de runepage die je wil samenstellen
de duurste runepage bedenkbaar is
3 x 9 x 820 = 22140
+
3 x 2050 = 6150
=28290 IP
Duurste volle T3 runepage:
Qu 3 x 2050 = 6.150
Ma 9 x 820 = 7.380
Se 9 x 820 = 7.380
Gl 9 x 820 = 7.380
Totaal: 28.290 IP
Goedkoopste volle T3 runepage:
Qu 3 x 1025 = 3.075
Ma 9 x 205 = 1.845
Se 9 x 205 = 1.845
Gl 9 x 205 = 1.845
Minimaal: 8.610 IP
Voorbeeld: Singed T3 page:
Qu of Swiftness 3 x 2025 = 6.150
Ma of Insight 9 x 410 = 3.690
Se of Resilience 9 x 205 = 1.845
Gl of shielding 9 x 205 = 1.845
Totaal: 13.530 IP
In dit ELO? je verwacht teveelVerwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:04:
[...]
Om echt altijd 3 wards in je inventory te hebben is niet slecht, maar een beetje overkill zou ik durven zeggen. Een oracle daarentegen early is echt supersterk. Ik tracht altijd eerst een health crystal (idealiter heart of gold) te hebben vooraleer ik de oracle koop, zodat ik hem ook niet direct kwijt ben. Het geld dat je daar early kan uithalen mag je echt niet onderschatten.
Met oracle zorg je ervoor dat botlane gankbaar wordt en de tegenpartij constant moet opletten dat ze niet overextenden, wat ze een beetje uit hun comfort zone zal halen, en eventueel door je eigen botlane kan ge-exploit worden. De drie wards zijn natuurlijk ook wel handig maar in een perfecte wereld mag je van je lanes verwachten dat ze gaan warden en jij kan je dus concentreren op baron/dragon/enemy buffs en heb je er misschien niet per se altijd 3 nodig.
tldr: oracle gimpt je absoluut niet, zolang je maar een beetje survivability hebt en je geen rode lap wordt voor het enemy team om zsm af te maken.
Ik ward vaak nog meer als de support tbh
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
ik ben gister lvl 30 geworden (eindelijk)
If you cant explain it simply, you dont understand it well enough. - Albert Einstein
geluk hebbenItzHitman schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:12:
even een vraagje.
ik ben gister lvl 30 geworden (eindelijk)heeft iemand nog tips voor me voordat ik helemaal wordt afgemaakt in ranked ?
ik heb vanaf lvl 15 alleen maar normaal dafts gedaan dus dat moet geen punt zijnocwil schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:14:
je kunt eventueel oefenen in normal drafts
If you cant explain it simply, you dont understand it well enough. - Albert Einstein
Ik zou wachten met ranked spelen tot je genoeg normal en normal draft games hebt gedaan. onder de 1200 ELO beginnen wil je iig nietItzHitman schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:12:
even een vraagje.
ik ben gister lvl 30 geworden (eindelijk)heeft iemand nog tips voor me voordat ik helemaal wordt afgemaakt in ranked ?
Verwijderd
Heb me sowieso voorgenomen om alleen te ranking als ik me goed voel / goed speel in een normal.
En uiteraard normal draft games spelen en doen alsof ze ranked zijn eerst ;-)
Edit: Maakt mij niet zoveel uit in welk ELO ik terecht kom. Vind het wel mooi om te bekijekn welke progressie ik maak. Of dat dan van 800 naar 1200 is of van 1200 naar 1600 maakt me niet zoveel uit.
Vermoed dat ik gewoon meer leer van ranked dan van normals waarin troll picks eerder regel dan uitzondering is.
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2012 10:16 ]
Geloof mij ,daar geef ik hem gelijk in. Op mijn account mrbulleye heb ik dat ook gedaan veel te vroeg beginnen spelen aan rank en nu heb ik dat probleem en het is niet gemakkelijk om daar uit te geraken.heel moeilijk zelfs.Jeffroiscool schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:15:
[...]
Ik zou wachten met ranked spelen tot je genoeg normal en normal draft games hebt gedaan. onder de 1200 ELO beginnen wil je iig niet
Hoe lager je rank gaat ,hoe meer trolls en afk spelers er komen enzz enzz.
XD maar inderdaad pas op
Heeft hij inderdaad gelijk in (zoals iemand voor mij al zei)Jeffroiscool schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:15:
[...]
Ik zou wachten met ranked spelen tot je genoeg normal en normal draft games hebt gedaan. onder de 1200 ELO beginnen wil je iig niet
Ik kom van onder de 1000 en zit nu weer boven de 1200 en onder de 1000 wil ik echt niet meer terechtkomen.
Verwijderd
Support runepage is nog goedkoper!phronx schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:09:
[...]
Aanvulling:
Duurste volle T3 runepage:
Qu 3 x 2050 = 6.150
Ma 9 x 820 = 7.380
Se 9 x 820 = 7.380
Gl 9 x 820 = 7.380
Totaal: 28.290 IP
Goedkoopste volle T3 runepage:
Qu 3 x 1025 = 3.075
Ma 9 x 205 = 1.845
Se 9 x 205 = 1.845
Gl 9 x 205 = 1.845
Minimaal: 8.610 IP
Voorbeeld: Singed T3 page:
Qu of Swiftness 3 x 2025 = 6.150
Ma of Insight 9 x 410 = 3.690
Se of Resilience 9 x 205 = 1.845
Gl of shielding 9 x 205 = 1.845
Totaal: 13.530 IP
1gp quints zijn 520 IP ofzo
Verwijderd
1 raad die ik geef
als je in normal een negatieve win loss ratio hebt, zeker nog niet aan ranked beginnen
als je onder de 400-500 wins zit, nog niet aan ranked beginnen
eenmaal je meer dan 400-500 wins hebt en je kan met alle rollen wel minimum met 2 a 3 champs je plan trekken
dan kan je eventueel beginnen aan ranked
om een idee te geven:
ranked elo begin je je eerste game op 1200 elo daar heb je de kans dat je gematched word met ook noob ranked spelers maar ook met spelers die al 300 ranked games hebben gespeeld bvb
elo 1200 is al een wereld van verschil met normal spelers die net lvl30 zijn geworden
rond de 1300-1400 elo zie je dat spelers al heel goed weten wat alle rollen moeten doen en hoe ze moeten lasthitten, zonen, enz., het is misschien nog niet het niveau van de pro's maar ze kunnen het wel en ze begrijpen de mechanics, dit is al een wereld van verschil met 1200 elo waar noob ranked spelers gedropped worden
1400+ daar ben ik zelf nog niet geraakt en moet je maar eens vragen aan speedzor enzo maar ik vermoed dat het steeds moeilijker wordt
Curse vs CLG (clg 1 -- curse 0)
Curse:
Veigar (mid)
Tristana (ad carry)
Udyr (top)
Alistar (support)
Lee-sin (jungle)
CLG:
Ezreal (ad carry)
Janna (support)
Dr. Mundo (jungle)
Zilean (mid)
Swain (top)
Achja je weet hoe het gaat. Ze hebben wel decent gespeeld hoor maar ze willen altijd een scapegoat hebbenVerwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:41:
[...]
' Report '
Typisch hoor
Ik report altijd juist de flamer blamers

Verwijderd
vanaf 1350 lijkt het alsof mensen weer hersens hebben.Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:40:
1400+ daar ben ik zelf nog niet geraakt en moet je maar eens vragen aan speedzor enzo maar ik vermoed dat het steeds moeilijker wordt
Vanaf 1500-1600 zit je weer in elo hell x) mensen hebben geen besef meer hoe ze moeten spelen, meestal drop je hier wel weer 100-200 punten.
Mijn advies (boven op de goede adviezen van DarkCorvuz):
Ga ranked spelen met Duo (dus niet solo), dit is al een wereld van verschil in spelers die je in je team krijgt heb ik gemerkt, kan het alleen niet uitleggen.
Het lijkt er dus op dat je minder 3rdies in je team krijgt als je duo'd
Gister speelde een udyr game, ranked, werd 3x uit de jungle geplukt, gewoon early enemy wards ofzo, deden ze echt heel goed x) Dus ik stond in no-time 0-3 (5 minuten ofzo).Jeffroiscool schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:45:[...]
Achja je weet hoe het gaat. Ze hebben wel decent gespeeld hoor maar ze willen altijd een scapegoat hebben
Daarna 2 minuutjes afk farm, game gecarry'd naar 8-3-2.
Demotiverende en flamende mensen hup op ignore en gaan met die banaan, reporten afterwards.
" GG We lose "
" Worst jungler ever "
" Report Udyr "
" etc "
NP NP, I got this x)
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2012 10:49 ]
League of Legend EUW: Tristanar
Verwijderd
Dan is Ranked waarschijnlijk niet voor jou. Om daar een beetje vooruit te komen moet je in normals toch minstens 10-20 games positief staan. als je jezelf niet tot dat punt kan krijgen word het in ranked nog heel lastig.Kapstok! schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:52:
Dan denk ik dat ik nog wel een jaartje of anderhalf mag wachten voor ranked:P speel gemiddeld denk ik nog geen game per dag, en sta net niet positief, maar kom daar ook niet weg

Build: armor boots, randuins, nature's, Sheen (>triforce), thornmail (kog deed pijn), belt. Deed me denken aan Rammus, kon ruim 10 sec tower tanken bij botlane ganks, voelt echt te sterk aan tbh. Had uiteindelijk iets van 10-4-29 als score.
Sta 203-220 ofzo dacht ik. Heb wel is wat draft enzo gedaan, leek alleen maar makkelijker, en voor de fun 1 ranked gedaan, ofcourse waarschijnlijk daar dan luck gehad maar dat ging ook redelijk easy:PVerwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:54:
[...]
Dan is Ranked waarschijnlijk niet voor jou. Om daar een beetje vooruit te komen moet je in normals toch minstens 10-20 games positief staan. als je jezelf niet tot dat punt kan krijgen word het in ranked nog heel lastig.
speel rank met je met vrienden of andere NL spelers, dat scheelt ook een stuk.Zorg dat je goed over éénkomt.ItzHitman schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:27:
dus als ik het goed begrijp raden jullie het aan om eerst te zorgen dat je in normaal draft owned en dan als je goed voorbereid bent ranked te gaan doen
Inderdaad probeer zoveel mogelijk normal games te doen.tot je goeie runes pagina´s heb enz..Als je dat allemaal hebt kan je misschiens later eens rank doen.
Wie weet met mensen van dit topic.
Gisteren was het helemaal hell tegen een combo van volibear + ashe.. Zodra volibear in melee range kon komen was het afgelopen voor me (die backthrow van voli + slow/stun van ashe)... Ook sion vind ik een nachtmerrie... maar misschien was dat omdat hij al lvl 18 was terwijl de rest (ook de tegenstanders) niemand boven 14 zat)..
Ik heb al een aantal van de f2p's champs van deze week geprobeerd, maar nog niks gevonden wat me goed bevalt..
[ Voor 4% gewijzigd door Uhmmie op 08-03-2012 11:04 ]
Currently playing: MTG Arena (PC)
Verwijderd
Katarina is te makkelijk gewoonUhmmie schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:02:
Ik heb al een aantal van de f2p's champs van deze week geprobeerd, maar nog niks gevonden wat me goed bevalt..
Ik report bijna altijd de duoqueuers in m'n games, net omdat dat vaak het soort is dat claimed beter te zijn dan ze zijn en zo heel het team in een zwaar nadeel brengen door met hun ondermaatse vriendjes op een hogere elo match terecht te komen.Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:47:
[...]
Mijn advies (boven op de goede adviezen van DarkCorvuz):
Ga ranked spelen met Duo (dus niet solo), dit is al een wereld van verschil in spelers die je in je team krijgt heb ik gemerkt, kan het alleen niet uitleggen.
Het lijkt er dus op dat je minder 3rdies in je team krijgt als je duo'd
Buiten dat claimen ze vaak een lane en brengen ze, op z'n zachtst gezegd, een negatieve atmosfeer in de games.
Het wordt tijd dat duoqueue eruit gesmeten wordt, als je het niet op je eentje kunt dan kun je het gewoon niet. Simple as that. Wordt eerst wat beter op het elo dat je nu zit, je zult wel stijgen als je hoger hoort.
Ik heb nu 6300ip.. zal ik daar m'n 3e page voor kopen of toch een leuk champ?
Dat was inderdaad de eerste f2p champ van deze week die ik gespeeld heb, maar ik vond deze niet prettiger spelen dan Miss Fortune.. Beetje gelijk.. Of ik heb iets finaal gemistVerwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:04:
[...]
Katarina is te makkelijk gewoonmaar gewoon ff lv 3 ofzo worden en dan kun je knallen, tot lv 3 gewoon mesjes gooien
Verwijderd
Wat een onzin... Ik hoop niet dat je dit meentspeedzor schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:06:
[...]
Ik report bijna altijd de duoqueuers in m'n games, net omdat dat vaak het soort is dat claimed beter te zijn dan ze zijn en zo heel het team in een zwaar nadeel brengen door met hun ondermaatse vriendjes op een hogere elo match terecht te komen.
Buiten dat claimen ze vaak een lane en brengen ze, op z'n zachtst gezegd, een negatieve atmosfeer in de games.
Het wordt tijd dat duoqueue eruit gesmeten wordt, als je het niet op je eentje kunt dan kun je het gewoon niet. Simple as that. Wordt eerst wat beter op het elo dat je nu zit, je zult wel stijgen als je hoger hoort.
Tuurlijk wel dat ik dit meen. En ik toon het ook steevast aan door screenshots van m'n matches te nemen waarin je enorm vaak de laatste 2 picks met heel slechte scores ziet staan omdat ze premade zijn, waarna ik die doorstuur naar riot hun matchmaking adres.Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:11:
[...]
Wat een onzin... Ik hoop niet dat je dit meent
Duoqueue verziekt het spel voor alle teammates van de duoqueuers, zo is het nu eenmaal.
nu speedzor daar ga ik niet mee akkoord ik speel met blamauchi nog wel af en toe eens een duoQ en wij zeggen dit op voorhandspeedzor schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:13:
[...]
Tuurlijk wel dat ik dit meen. En ik toon het ook steevast aan door screenshots van m'n matches te nemen waarin je enorm vaak de laatste 2 picks met heel slechte scores ziet staan omdat ze premade zijn, waarna ik die doorstuur naar riot hun matchmaking adres.
Duoqueue verziekt het spel voor alle teammates van de duoqueuers, zo is het nu eenmaal.
mensen hebben bij ons nog niet geklaagd hoor
en wij hebben ook een tamelijk groot elo verschil maar ik weet hoe ik moet spelen met mijn 800 elo
[ Voor 6% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 08-03-2012 11:17 ]
Beep Boop son ... Beep Boop
Verwijderd
Dat je zegt: DUO queue verneukt de game is natuurlijk onzin, gewoon kortzichtig.speedzor schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:13:
[...]
Tuurlijk wel dat ik dit meen. En ik toon het ook steevast aan door screenshots van m'n matches te nemen waarin je enorm vaak de laatste 2 picks met heel slechte scores ziet staan omdat ze premade zijn, waarna ik die doorstuur naar riot hun matchmaking adres.
Maar als je zegt, de bott lane claimende 3rdies, dan ben ik het met je eens.
Ze zijn iets te zelf verzekerd en denken het maar te doen, gemakzucht eerder.
Maar als ik ga duo queuen dan ga ik vaak jungle (that's what I do best) en men buddy meestal solo top.
Op NA is men elo 2109 top rating (nu 1790 geloof ik) en op EU is het net een karige 1400.
Als ik zou duo-en en ik word met jou in team uitgesorteerd, ik zou niks zeggen, ik zou samen bott gaan, en we zouden 10-0 staan in 10 minuten, dan wist je van niks
Duoqueue verziekt het spel als in:Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:15:
[...]
nu speedzor daar ga ik niet mee akkoord ik speel met blamauchi nog wel af en toe eens een duoQ en wij zeggen dit op voorhanden wij vragen ook of er geen bezwaar is als wij met 2 bot lane gaan en als er bezwaar is splitsen we ons gewoon op
mensen hebben bij ons nog niet geklaagd hoor
Jullie zijn twee lagere elo's, die ervoor zorgen dat je team tegen hogere elo's moet spelen.
Laten we nu nog even, en dit op zich is al discutabel, stellen dat jullie je botlane kunnen winnen. Dan nog zit je met het feit dat je top, mid en jungle moeten spelen tegen spelers die hoger zijn dan hen, waardoor je in feite EN je botlane moet winnen EN het verschil tussen jouw teammates en hun team moet kunnen overbruggen.
Als je die twee dingen kan doen, dan pas zit je met een match die gelijk opgaat. En hoeveel keer van de tijd ga je dit kunnen doen?
Vooral in hogere elo's zie je dan een team met 2 1700's, enkel 1800s en eventueel een 1900 waarbij de tegenstander dan allemaal 1800s en enkele 1900s heeft. Wel, neem het van mij aan, maar 2 1700s gaan bijna nooit het niveau van solo 1900s halen. De enigste uitzonderingen hierbij zijn daadwerkelijke smurfs van high elo spelers, maar dat is het dan.
Uiteraard is dit anders in lage elo's, zoveel verschil zit er niet tussen 800 en 1000, maar vanaf 1500+ is het enorm enorm hinderlijk
Dat is omdat jij een smurf bent en de enigste uitzondering hierop. Hoeveel keer wordt je met een 2k+ smurf gematched? Inderdaad, niet echt veel. Het gaat om al die andere duoqueues, die gewoon voor de eerste keer willen stijgen en niet opgewassen zijn tegen die plotse hogere tegenstanders.Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:19:
[...]
Dat je zegt: DUO queue verneukt de game is natuurlijk onzin, gewoon kortzichtig.
Maar als je zegt, de bott lane claimende 3rdies, dan ben ik het met je eens.
Ze zijn iets te zelf verzekerd en denken het maar te doen, gemakzucht eerder.
Maar als ik ga duo queuen dan ga ik vaak jungle (that's what I do best) en men buddy meestal solo top.
Op NA is men elo 2109 top rating (nu 1790 geloof ik) en op EU is het net een karige 1400.
Als ik zou duo-en en ik word met jou in team uitgesorteerd, ik zou niks zeggen, ik zou samen bott gaan, en we zouden 10-0 staan in 10 minuten, dan wist je van niksmaar je zou ons alsnog reporten? Omdat we duo Q?
[ Voor 26% gewijzigd door speedzor op 08-03-2012 11:21 ]
Verwijderd
Mischien een optie om alleen te mogen duo queue als er 50-100 elo verschil is.
speedzor schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:13:
[...]
Ik heb weinig zin om de dicussie weer te gaan voeren, maar ik blijf totaal oneens zijn over je haat tegen duoqers. Tuurlijk, duoqers die zonder reden gaan bitchen tegen het team hebben alle recht om gereport te worden. Maar je moet het echt eens van je afzetten dat men alleen duoqed omdat ze hun eigen elo niet aankunnen. Het is gewoon leuker om te doen dan soloq, omdat je iemand kent. Het verkleint de kans op retards in je team. En je speelt met iemand samen waarop je bent ingespeeld.speedzor schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:06:
[...]
Ik report bijna altijd de duoqueuers in m'n games, net omdat dat vaak het soort is dat claimed beter te zijn dan ze zijn en zo heel het team in een zwaar nadeel brengen door met hun ondermaatse vriendjes op een hogere elo match terecht te komen.
Verwijderd
Hij is gewoon kortzichtig, ignored, reportedSaphuA schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:21:
[...]
Ik heb weinig zin om de dicussie weer te gaan voeren, maar ik blijf totaal oneens zijn over je haat tegen duoqers. Tuurlijk, duoqers die zonder reden gaan bitchen tegen het team hebben alle recht om gereport te worden. Maar je moet het echt eens van je afzetten dat men alleen duoqed omdat ze hun eigen elo niet aankunnen. Het is gewoon leuker om te doen dan soloq, omdat je iemand kent. Het verkleint de kans op retards in je team. En je speelt met iemand samen waarop je bent ingespeeld.

Het werkt alleen als je zeker weet dat je duo-ed met iemand die om wat voor reden dan ook op een te lage ELO zit (smurf / ELO hell / whatever). In alle andere gevallen is het nadelig.
Wel speelt dit veel meer op de echt hoge ELO's omdat daar nivo verschillen veel kleiner zijn en vaker de doorslag geven.
edit: wat speedzor hierboven schrijft dus
[ Voor 4% gewijzigd door djengizz op 08-03-2012 11:27 ]
Ik kan erin komen dat het leuker is om met vrienden te spelen, maar geef mij dan de optie om niet met hen te spelen. Zoals ik hierboven al zei: jullie gaan jullie lane misschien aankunnen, maar wie zegt dat je teammates hun sterkere tegenstanders aankunnen?SaphuA schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:21:
[...]
Ik heb weinig zin om de dicussie weer te gaan voeren, maar ik blijf totaal oneens zijn over je haat tegen duoqers. Tuurlijk, duoqers die zonder reden gaan bitchen tegen het team hebben alle recht om gereport te worden. Maar je moet het echt eens van je afzetten dat men alleen duoqed omdat ze hun eigen elo niet aankunnen. Het is gewoon leuker om te doen dan soloq, omdat je iemand kent. Het verkleint de kans op retards in je team. En je speelt met iemand samen waarop je bent ingespeeld.
Exact zoals djengizz zegt.djengizz schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:23:
Teams met een dubbel queue krijgen gewoon een matchmaking penalty die ze vaak niet kunnen compenseren omdat de laagste ELO uit de duo een te hoog nivo verschil krijgt.
Het werkt alleen als je zeker weet dat je duo-ed met iemand die om wat voor reden dan ook op een te lage ELO zit (smurf / ELO hell / whatever). In alle andere gevallen is het nadelig.
Wel speelt dit veel meer op de echt hoge ELO's omdat daar nivo verschillen veel kleiner zijn en vaker de doorslag geven.
@exlaxl: ik ben toch helemaal niet kortzichtig? Ik heb je uitvoerig uitgelegd waarom duoqueue een negatieve impact heeft op het spel en het enige dat jij erop antwoordt zijn dingen als 'Dit meen je toch niet?', 'Wat een onzin' en 'Je bent kortzichtig'. Op geen enkel moment heb je op mijn argumenten ingegaan of een goed tegenargument gegeven.
Speel het op de bal, niet de man.
[ Voor 36% gewijzigd door speedzor op 08-03-2012 11:26 ]
Heb net t laatste stuk gemist
Het zou misschien logischer zijn dat je als duo queuers tegen een ander team komt met duoqueuers? Dan is het weer gelijk.
Verwijderd
Uhmmie schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:26:
Ik queue ook altijd samen met mijn vrouw, gewoon omdat we het leuk vinden om samen te spelen. Als het echt zo'n probleem is als jij omschrijft. Zit het probleem dan niet in het matchmaking systeem ipv de spelers die duo queuen?
Het zou misschien logischer zijn dat je als duo queuers tegen een ander team komt met duoqueuers? Dan is het weer gelijk.

Zeg me aub dat het er zo uit ziet dan?
PS.
Men vriendin en ik vinden het ook leuk om samen te spelen

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2012 11:30 ]
maar dan heb je alsnog 2 duo q en 1 randomUhmmie schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:26:
Ik queue ook altijd samen met mijn vrouw, gewoon omdat we het leuk vinden om samen te spelen. Als het echt zo'n probleem is als jij omschrijft. Zit het probleem dan niet in het matchmaking systeem ipv de spelers die duo queuen?
O.R.C. Black Bulls Rugby
Hmmmmm, ze speelt Zelda - OOTVerwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:27:
[...]
[afbeelding]
Zeg me aub dat het er zo uit ziet dan?
Ja maar het ging Razor erom dat als je duoqueued je een penalty krijgt, wat hij niet eerlijk vind voor de rest van het team.. Op het moment dat je 2 teams pakt die beide een duoqueuer hebben (dus 2+1+1+1 vs 2+1+1+1) dan is het weer gelijk..psyy138 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:27:
[...]
maar dan heb je alsnog 2 duo q en 1 random
Mja jullie spelen ook geen ranked, of wel? Wij hebben het echt puur over de ranked Duo Q, die is gebouwd om de teams zo evenwichtig mogelijk te maken. Dit is praktisch onmogelijk met DuoQ.Uhmmie schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:26:
DuoQ verwijderen ben ik tegen trouwens, maar als ik riot was dan zou ik wel een maximaal ELO verschil ik de DuoQ bouwen. Zelf solo ik bijna altijd trouwens. Als ik op een bepaalde ELO thuis hoor, dan moet ik dat ook wel kunnen halen in me eentje.
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Wij spelen inderdaad geen ranked.. Maar als ik eenmaal 30 ben en klaar voor ranked dan zouden we dus ook gewoon ranked duo queuen. Maarja misschien eenmaal daar aangekomen dat ik er wel anders overdenk..Intruder schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:29:
[...]
Mja jullie spelen ook geen ranked, of wel? Wij hebben het echt puur over de ranked Duo Q, die is gebouwd om de teams zo evenwichtig mogelijk te maken. Dit is praktisch onmogelijk met DuoQ.
DuoQ verwijderen ben ik tegen trouwens, maar als ik riot was dan zou ik wel een maximaal ELO verschil ik de DuoQ bouwen. Zelf solo ik bijna altijd trouwens. Als ik op een bepaalde ELO thuis hoor, dan moet ik dat ook wel kunnen halen in me eentje.
Verwijderd
ik heb altijd veel gejungled, denk 70% van al mijn gamesVerwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:47:
Gister speelde een udyr game, ranked, werd 3x uit de jungle geplukt, gewoon early enemy wards ofzo, deden ze echt heel goed x) Dus ik stond in no-time 0-3 (5 minuten ofzo).
Daarna 2 minuutjes afk farm, game gecarry'd naar 8-3-2.
Demotiverende en flamende mensen hup op ignore en gaan met die banaan, reporten afterwards.
" GG We lose "
" Worst jungler ever "
" Report Udyr "
" etc "
NP NP, I got this x)
(ww, noc , udyr, gp, tryn, sion, leesin, shyv, shaco, ..)
en ik merk dat als ik niet jungle, ik heel vaak verlies met een slechte jungler (sedert de jungle patch al heel veel slechte junglers gezien)
nu als ik jungle, dan is het altijd de faallane die het hardst aan het roepen is wat een slechte jungler ik wel niet ben en dat ik nog niet ben komen ganken na 5 minuten in game terwijl ik net top bvb geganked heb en zij staan al 0/3/0
zo irritant en dan pingen al over the place, zet ik ook op ignore en dan ga ik er ook gewoon voor, zoals ik het zie
lettend op overextenders, low hp, wards evt, goed oog houden op de map
een goeie jungler moet niet gezegd worden waar ie moet komen ganken maar veel mensen verstaan dat precies niet
een van mn favo tactieken is ook steeds aan enemy red beginnen, dan is hun jungler al een belangrijke buff + gold + xp kwijt, dit kunnen ze natuurlijk counteren door jouw red te gaan halen, maar meestal verliezen ze hier tijd door en een voordeel want er bestaat altijd de kans dat jij jouw red al hebt of hem betrapt
ps: ik speel ook met mn vriendin
maar niet zo vaak echt samen, lichtjes frustrerend, ik game al 20 jaar en zij nog maar sedert ze mij heeft leren kennen
ons niveau verschil is hemel en aarde dus zeker geen ranked met haar
in normal heeft ze 10 losses meer dan wins en ik heb 30 wins meer dan losses
als we samenspelen heeft ze het steeds lastig en ik ook omdat k meer noobs op mn team krijg
nuja het is aan het verbeteren
kheb het zelfde probleem met een paar vrienden, al goed en leuk om eens samen te spelen maar ik heb ondertussen al 2 tot 3maal zoveel games gespeeld als hen en ik begin hen te beschouwen als noobs
niet dat ik zo pro ben, maar zou graag paar meer pro spelers samenteamen om mn eigen game wat op te schroeven
Groot gelijkUhmmie schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:31:
[...]
Wij spelen inderdaad geen ranked.. Maar als ik eenmaal 30 ben en klaar voor ranked dan zouden we dus ook gewoon ranked duo queuen. Maarja misschien eenmaal daar aangekomen dat ik er wel anders overdenk..
Het hele concept achter ranked is om tegen mensen van je zelfde skill level te spelen. Zelf kom ik ook van 900 af, mja naarmate je meer gaat spelen, word je elo automatisch ook steeds hoger, aangezien je meer ervaring krijgt.
Zit momenteel op de 1596 geloof ik
De eeuwige "dodge if team looks better" normal_draft's ?
Dan kan je in een uur 1 potje doen o.i.d. Ach, op mijn elo maakt het toch allemaal geen hol uit wat je doet, als je maar carried en ten alle tijden het voortouw neemt. (1500)
Dan nog steeds zul je een gemiddelde waarde moeten geven aan het voordeel van een duo en zullen de duo's die boven het gemiddelde zitten vaak het systeem misbruiken (ELO boosting met een smurf bv.). Degene die onder dit gemiddelde zitten zullen hun team frustreren.Intruder schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:29:
Ik vind het iig niet thuishoren in een solo queue ranking omdat het niet te balanceren is.
Maak dan een aparte ranked multi queue ofzo.
Verwijderd
Als je een game gewonnen/verloren hebt links bovenin je venster bij de matchreport.Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:39:
Ik voel me noob, waar kan ik in-game mijn losses zien van normal games? Zie alleen mijn wins.. Nooit naar gezocht, maar ben nu wel benieuwd
In het aftermatch screen.Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:39:
Ik voel me noob, waar kan ik in-game mijn losses zien van normal games? Zie alleen mijn wins.. Nooit naar gezocht, maar ben nu wel benieuwd
39 wins 28 losses
Verwijderd
Wat voor runes gebruik jij precies met junglen?Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:34:
[...]
ik heb altijd veel gejungled, denk 70% van al mijn games
(ww, noc , udyr, gp, tryn, sion, leesin, shyv, shaco, ..)
en ik merk dat als ik niet jungle, ik heel vaak verlies met een slechte jungler (sedert de jungle patch al heel veel slechte junglers gezien)
nu als ik jungle, dan is het altijd de faallane die het hardst aan het roepen is wat een slechte jungler ik wel niet ben en dat ik nog niet ben komen ganken na 5 minuten in game terwijl ik net top bvb geganked heb en zij staan al 0/3/0
zo irritant en dan pingen al over the place, zet ik ook op ignore en dan ga ik er ook gewoon voor, zoals ik het zie
lettend op overextenders, low hp, wards evt, goed oog houden op de map
een goeie jungler moet niet gezegd worden waar ie moet komen ganken maar veel mensen verstaan dat precies niet
een van mn favo tactieken is ook steeds aan enemy red beginnen, dan is hun jungler al een belangrijke buff + gold + xp kwijt, dit kunnen ze natuurlijk counteren door jouw red te gaan halen, maar meestal verliezen ze hier tijd door en een voordeel want er bestaat altijd de kans dat jij jouw red al hebt of hem betrapt
ps: ik speel ook met mn vriendin
maar niet zo vaak echt samen, lichtjes frustrerend, ik game al 20 jaar en zij nog maar sedert ze mij heeft leren kennen
ons niveau verschil is hemel en aarde dus zeker geen ranked met haar
in normal heeft ze 10 losses meer dan wins en ik heb 30 wins meer dan losses
als we samenspelen heeft ze het steeds lastig en ik ook omdat k meer noobs op mn team krijg
nuja het is aan het verbeteren
kheb het zelfde probleem met een paar vrienden, al goed en leuk om eens samen te spelen maar ik heb ondertussen al 2 tot 3maal zoveel games gespeeld als hen en ik begin hen te beschouwen als noobs
niet dat ik zo pro ben, maar zou graag paar meer pro spelers samenteamen om mn eigen game wat op te schroeven
Mijn favorite jungle champs zijn mundo - kayle - leesin - nocturne - Alistar
Bij mundo en leesin gebruik in movement speed quints, flat armor en lee sin ook nog eens flat AD
Mundo en kayle attack speed runes en flat armor voor leven
Nocturne armor / ad / penetration quints of soms attack speed, ligt aan hun cc.
Alistar krijgt AD/ moving speed en flat armor
Als ik op me smurf speel zijn ze niet voorbereid om movement speed quints, wel grappig
Verwijderd
geldt ook enkel voor het gametype dat je gespeeld hebtatlantisx schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:40:
[...]
Als je een game gewonnen/verloren hebt links bovenin je venster bij de matchreport.
win je een coop game dan zie je je wins/losses van coops
dominion ook enkel dominion
enz.
Ik zag al in je overige reacties dat je nu heel andere punten aanhaalt dan eerder, want toen kwam je niet verder dan 'men duoqed alleen omdat ze hun eigen elo niet aankunnen'*.speedzor schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:23:
[...]
Ik kan erin komen dat het leuker is om met vrienden te spelen, maar geef mij dan de optie om niet met hen te spelen. Zoals ik hierboven al zei: jullie gaan jullie lane misschien aankunnen, maar wie zegt dat je teammates hun sterkere tegenstanders aankunnen?
Je hebt nu wel degelijk een goed punt tegen duoq. Dat duoqers het verschil in elo zo groot maken wist ik ook niet, maar zoals je zegt maakt dit pas uit op de hogere elo. Dan nog ligt dit aan de implementatie van Riot en niet aan de duoqers zelf. Het blijft gewoon een sterk onderdeel van het spel, want het is nu eenmaal vele malen leuker dan soloq.
* En dit is gewoon niet waar. Zoals al eerder aangegeven hang ik al tijden rond de 1400 elo, maar ik weet gewoon dat ik hoger thuis hoor, net zoals wel meer mensen hier (VraatJ bijv.). Nu is al vaker aangehaald dat men uiteindelijk wel op het elo terecht komt waar men thuis hoort, maar ik vind dit in veel gevallen te kortzichtig.
De troll-picks, ragers en feeders even buiten beschouwing gelaten: het is voornamelijk een stukje mindset waardoor ik niet stijg in elo, en veel minder mijn skillz0rs. Als ik soloq ga ik met een heel andere mindset een game in dan wanneer ik een 5v5 GoT speel die ik perse wil winnen. Het is vaak gewoon niet motiverend om te tryharden in een soloq game in deze elo range. Een duoq helpt daar wel degelijk bij
Verwijderd
Euwest is wel redelijk up to date... Maar NA is ernstig outdatedbasrijk schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:43:
http://www.lolking.net/
kan je ook je stats opzoeken
Normal Statistics:
98 Wins
77 Losses
18,197 Minion Kills
1,030 Champion Kills
1,177 Champion Assists
Verwijderd
Verhouding is goed, je zal ook gematched worden met gelijkwaardige verhoudingen en heel waarschijnlijk beter.ItzHitman schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:45:
denk je dat ik ranked aan kan met deze stats ?
Normal Statistics:
98 Wins
77 Losses
18,197 Minion Kills
1,030 Champion Kills
1,177 Champion Assists
Ik denk dat je nog wel wat weinig wins hebt, zou je skills proberen op draft
Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:45:
gisteren-avond nog wat fun gehad met die afbeelding van the odd-one
[afbeelding]

ashe arrow..
EU west is ook outdated, staat dat ik nog level 1 ben en niet heb gespeeld terwijl ik bijna level 16 ben met 50 wins.Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:44:
[...]
Euwest is wel redelijk up to date... Maar NA is ernstig outdated
Ik speel niet zo heel veel dus als ze een beetje regelmatig zouden updaten zouden er na een maand toch wel wat stats op moeten staan voor mijn account.
Edit: toch apart dat de stats van een vriend van me dan weer wel helemaal kloppen (later begonnen dan ik)

[ Voor 10% gewijzigd door Redblader op 08-03-2012 11:48 ]
zie nu pas hoeveel bots ik doe x) tjah, weinig tijd en je first win halen, en er dan achter komen dat je probably nog net 1 bot game kunt doen. redelijk kut x)basrijk schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:43:
http://www.lolking.net/
kan je ook je stats opzoeken
Komt neer op een 250 - 300 matches.
ItzHitman schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:45:
denk je dat ik ranked aan kan met deze stats ?
Normal Statistics:
98 Wins
77 Losses
18,197 Minion Kills
1,030 Champion Kills
1,177 Champion Assists
Verwijderd
Haal volgens die stats 150 minions / game. Redelijk aangezien ik in het begin (eerste 50 matches?) nog een hele erge noob was. Gelukkig wel een positieve winrate!
Ik heb het voorgesteld aan Riot, en de mogelijkheden die ik zie om het voor zowel solo spelers als duo spelers haalbaar te maken, zijnSaphuA schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:43:
[...]
Ik zag al in je overige reacties dat je nu heel andere punten aanhaalt dan eerder, want toen kwam je niet verder dan 'men duoqed alleen omdat ze hun eigen elo niet aankunnen'*.
Je hebt nu wel degelijk een goed punt tegen duoq. Dat duoqers het verschil in elo zo groot maken wist ik ook niet, maar zoals je zegt maakt dit pas uit op de hogere elo. Dan nog ligt dit aan de implementatie van Riot en niet aan de duoqers zelf. Het blijft gewoon een sterk onderdeel van het spel, want het is nu eenmaal vele malen leuker dan soloq.
* En dit is gewoon niet waar. Zoals al eerder aangegeven hang ik al tijden rond de 1400 elo, maar ik weet gewoon dat ik hoger thuis hoor, net zoals wel meer mensen hier (VraatJ bijv.). Nu is al vaker aangehaald dat men uiteindelijk wel op het elo terecht komt waar men thuis hoort, maar ik vind dit in veel gevallen te kortzichtig.
De troll-picks, ragers en feeders even buiten beschouwing gelaten: het is voornamelijk een stukje mindset waardoor ik niet stijg in elo, en veel minder mijn skillz0rs. Als ik soloq ga ik met een heel andere mindset een game in dan wanneer ik een 5v5 GoT speel die ik perse wil winnen. Het is vaak gewoon niet motiverend om te tryharden in een soloq game in deze elo range.
1. Door een aparte 'hidden' queue te maken in de solo queue ranked die ervoor zorgt dat alle duoqueuers en alle mensen die ooit duoqueued hebben, in eenzelfde queue te steken.
2. Alle duoqueue op te schorten van zodra je een elo rond de 1500 bereikt hebt.
Sowieso vind ik dat ik de optie moet krijgen om niet met duoqueuers gematched te worden. Het lijkt mij enorm onwenselijk dat twee mensen die ik niet ken zo'n grote impact kunnen hebben op het spel zonder ook maar ermee begonnen te zijn. Dan ga je al helemaal niet meer over een accuraat elo systeem kunnen spreken, aangezien mijn 10% verantwoordelijkheid voor de match dan plots een stuk minder wordt en dat van de duoqueuers aanzienlijk stijgt.
Deze wil ik vooral gebruiken voor mijn support Lux of mijn mid AP....
Shit wil niet dan maar zo:
http://www.lolking.net/summoner/euw/20196905#runes
[ Voor 23% gewijzigd door wildcardxl op 08-03-2012 11:53 ]
Verwijderd
http://www.lolking.net/summoner/euw/19566261#historyRedblader schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:47:
[...]
EU west is ook outdated, staat dat ik nog level 1 ben en niet heb gespeeld terwijl ik bijna level 16 ben met 50 wins.
Ik speel niet zo heel veel dus als ze een beetje regelmatig zouden updaten zouden er na een maand toch wel wat stats op moeten staan voor mijn account.
Edit: toch apart dat de stats van een vriend van me dan weer wel helemaal kloppen (later begonnen dan ik)
Kijk datums maar hoor
-37 elo bij shaco game: werd geduo'd met 4 800 elo's, zoals tegenstander, allemaal kut slecht
fokt op
edit: Een van die lee sin games ranked is tegen japie van GoT haha, hij was nie vrolijk nadat mijn premade GP him 2 shotte met parrley crits haha, 0-8 in 10 minuten
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2012 11:58 ]
Waar ik me overigens wel aan erger, is als men duoqueued en niet samen de bot lane neemt. Dat is de lane waarbij de meeste directe samenwerking in zit, als je dat dan niet neemt met z'n tweeen zet je je team een heel stuk achteruit, aangezien de matchmaking daar wel vanuit gaat.
http://www.lolking.net/summoner/euw/19350243#profile
moet zeggen mooie website
werkt als een charm en is ook nog es up to date
iemand nog tips voor mij?
maarja als je op normal meer troll matches speelt met een full premade team op skype dan spelen om te winnen
dan heb je dit he
http://www.lolking.net/summoner/euw/22249792
[ Voor 12% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 08-03-2012 12:05 ]
valt wel mee, ik heb enkele trollgames idd met wat vrienden op skype, maar ik zuig toch wel wat erger, terwijl ik toch wel wil winnen x)Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:05:
lol ik zuig verschrikkelijk xD
maarja als je op normal meer troll matches speelt met een full premade team op skype dan spelen om te winnen
dan heb je dit he
http://www.lolking.net/summoner/euw/22249792
Lolstatistics.com (is outdated, maar heeft een update knop). Daar bekijk ik altijd profielen.Redblader schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:47:
[...]
EU west is ook outdated, staat dat ik nog level 1 ben en niet heb gespeeld terwijl ik bijna level 16 ben met 50 wins.
Edit: Ik sta er nog steeds op 1500 -.-' Dus helaas tegenwoordig ook outdated, werkte eerder erg goed.
[ Voor 7% gewijzigd door Intruder op 08-03-2012 12:11 ]
ik ben daar zelf niet op terug te vinden xD enkel drunkendomi en een naam-steler drunkend3mon ...Intruder schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:09:
[...]
Lolstatistics.com (is outdated, maar heeft een update knop). Daar bekijk ik altijd profielen.
Edit: Ik sta er nog steeds op 1500 -.-' Dus helaas tegenwoordig ook outdated, werkte eerder erg goed.
ooh wat haat ik mensen die mijn nick gaan stelen de laatste tijd gebeurt dit te veel
Orginelere naam verzinnen dan!Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:13:
[...]
ik ben daar zelf niet op terug te vinden xD enkel drunkendomi en een naam-steler drunkend3mon ...
ooh wat haat ik mensen die mijn nick gaan stelen de laatste tijd gebeurt dit te veel
dacht dat je daar zelf iets moest uploaden ofzo? een of ander bestandje. of zit ik nu totaal fout:PDrunk3nD3m0n schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:13:
[...]
ik ben daar zelf niet op terug te vinden xD enkel drunkendomi en een naam-steler drunkend3mon ...
ben er namelijk ook niet te vinden^^
[ Voor 4% gewijzigd door Kapstok! op 08-03-2012 12:15 ]
Dus plox dont steal!
originele naaaaam ???? O.oJeffroiscool schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:14:
[...]
Orginelere naam verzinnen dan!(Ik ben er ook schuldig aan hoor).
DrunkenDemon ik gebruik dit al sinds 2005 ! ! ! !
Misschien ben jij niet de enige dronken demoonDrunk3nD3m0n schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:15:
[...]
originele naaaaam ???? O.o
Net als bij mij, Tristanar. Iedereen denken dat het op Tristana slaat, maar wil het dat ik deze naam ook al sinds 2005 gebruik op warcraft III e.d. xDDrunk3nD3m0n schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:15:
[...]
originele naaaaam ???? O.o
Verwijderd
732
Wins
635
Losses
186,346
Minion Kills
11,110
Champion Kills
9,096
Champion Assists
13-3 ofzo @ ranked solo Q, vind solo toch stukken beter dan duo.. ook moeilijk om skilled mensen te vinden om te duo-Qen die capable zijn om naar de 2k te gaan.
en zelfs op 1625 rating kom ik hersenloze mensen tegen.. echt ongelooflijk
Verwijderd
Zelfs op 2k+ heb je van die trollen. Het houdt nooit op.Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:23:
en zelfs op 1625 rating kom ik hersenloze mensen tegen.. echt ongelooflijk
Pre 30 is het ook echt een solo game. Tenzij je games met tweakers mee gaat doen, dan is het toch meestal veel communicatie en afspreken wie wou wat gaat doen.Hatsjoe schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:36:
Ik ben nog een LoL noob, maar ik dacht altijd dat zodra je ranked wou spelen, je bijv. met 5v5 ging doen met 4 anderen (team mates o.i.d.) tegen 5 anderen die ook samen een team zijn. Is dit niet zo? Want ik vind vooral samen spelen met mensen via ventrilo en teamspead e.d. erg leuk. Maar ik krijg nu toch de indruk dat LoL voornamelijk een solo spel is?
Na level 30 worden de teams beter en leuker, op ranked is er vaak extra veel communicatie. Aangezien communiceren games wint. Dingen afspreken wie wat gaat doen, dat je bijvoorbeeld niet bijde de zelfde tijd stunt ofzo.
Uiteindelijk word het dus wel een team game. Maar early levels gaat het vooral om dat je zelf sterk genoeg word om de game voor je team te kunnen winnen.
Edit:
Nice, lolking is wel up to date
http://www.lolking.net/summoner/euw/19929127
[ Voor 6% gewijzigd door Intruder op 08-03-2012 13:02 ]
Zeal : 20/10/8 (1195)
Phantom Dancer : 55/30/15 (2845)
Dat betekend dat van Zeal > PD = +35/+20/+7 (voor 1650)
Wat betekend dat je per gold bij zeal: 0.0167 AS / 0.0083 Crit / 0.006 Movement krijgt
En voor het upgrade van zeal > PD: 0.0212 AS / 0.0121 Crit / 0.004 Movement krijgt
Dus per gold krijg je voor het upgraden van zeal naar > PD meer terug dan 2x zeal aan te schaffen?
Of zie ik iets helemaal over het hoofd?
http://www.mobafire.com/l...00-win-rate-157585?page=1
Maar ik heb het ook bij wat guides van 2 andere champs gezien, maar die kan ik niet zo snel terug vinden, want die had ik niet meer openstaan.
Dit topic is gesloten.
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)
Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.