[PC] League of Legends - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 91 Laatste
Acties:
  • 175.671 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhmmie schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 13:18:
Waarom zie ik in een aantal guides mensen eerst voor 2xzeal gaan ipv zeal>phantom dancers?

Zeal : 20/10/8 (1195)
Phantom Dancer : 55/30/15 (2845)

Dat betekend dat van Zeal > PD = +35/+20/+7 (voor 1650)

Wat betekend dat je per gold bij zeal: 0.0167 AS / 0.0083 Crit / 0.006 Movement krijgt
En voor het upgrade van zeal > PD: 0.0212 AS / 0.0121 Crit / 0.004 Movement krijgt

Dus per gold krijg je voor het upgraden van zeal naar > PD meer terug dan 2x zeal aan te schaffen?
Of zie ik iets helemaal over het hoofd?
uitgezonderd movement, en het is misschien kost efficienter om up te graden maar het is wel goedkoper om er nog een aan te schaffen, het is een overweging die je moet maken op die moment in het spel
hangt beetje af van hoe goe het gaat en als je het kan permitteren of niet
stel dat je terug gaat met 1250 gold dan kan je wel al die cloak en zon short sword kopen voor up te graden naar PD maar heb je totaal nog geen mov speed extra terwijl als je dan die zeal koopt je wel dat voordeel krijgt
beter is eerst een PD te nemen maar ja niet elk spel laat je toe om zolang te farmen vooraleer je b moet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een geweldige baron fight was dat :D

zitten er nog meer mensen te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 13:27:

10 minuutjes geleden beginnen kijken, heel sterke comeback van SK!
Die baronsteal :D

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 13:26:
[...]

uitgezonderd movement, en het is misschien kost efficienter om up te graden maar het is wel goedkoper om er nog een aan te schaffen, het is een overweging die je moet maken op die moment in het spel
hangt beetje af van hoe goe het gaat en als je het kan permitteren of niet
stel dat je terug gaat met 1250 gold dan kan je wel al die cloak en zon short sword kopen voor up te graden naar PD maar heb je totaal nog geen mov speed extra terwijl als je dan die zeal koopt je wel dat voordeel krijgt
beter is eerst een PD te nemen maar ja niet elk spel laat je toe om zolang te farmen vooraleer je b moet
Dat is misschien wel een reden, maar wat het dus op neer komt is dat je na 1x zeal gewoon kijkt of je direct kan upgraden naar PD en indien je dat niet kan je voor de 2x zeal gaat. Maar het lijkt me wel een leuke build als afwisseling op Miss Fortune :)

[ Voor 3% gewijzigd door Uhmmie op 08-03-2012 13:29 ]

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 13:27:

Ik kijk ook met een premium account. Hapert alleen als een gek :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Peertje schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 13:31:
[...]

Ik kijk ook met een premium account. Hapert alleen als een gek :/
Rechtsklik op je beeld -> instellingen -> 3de tab -> slider naar 10MB zetten.
Fixed it for me.

Heel mooi gevecht van aAa, maar shen had er niet terug in mogen lopen. anders hadden ze een 1-0 exchange, nu was het 1-2. Daar heeft hij het toch wel gethrowed imo

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-09 16:29
Heb even gekeken naar double zeal en het is 455 goedkoper dan 1 PD
met die 455 kun je een dagger kopen en dan is het verschil

0 as
10 crit
-1 MS

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeet niet dat je ook een plek in je inventory opgeeft, minder plek om te bouwen

laatste match van vandaag, ben benieuwd

Hoop btw dat aAa wint, ben geen fan van ocelote xD

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2012 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 13:58:
Hoop btw dat aAa wint, ben geen fan van ocelote xD
+1
Intruder schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:41:
[...]
Nice, lolking is wel up to date :D, iig in mijn geval. Even onthouden dus.
http://www.lolking.net/summoner/euw/19929127
nice gold ranked :) ! Hou die verhouding zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapstok!
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-09-2021
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:08:

[...]

waar zie i die gold ranked? :X

League of Legend EUW: Tristanar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 19:45
Was onlangs ook begonnen met LoL nog niet zon hoog level. Heb als Champion Ashe gekozen. Eerste paar potjes maar ff de tutorial gedaan en toen deed ik niet zoveel damage. Toen maar een build guide gevolgd. Wat een wereld van verschil :o Maakt het leuker en makkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapstok! schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:13:
[...]
waar zie i die gold ranked? :X
32 Wins
21 Losses

Geeft 'n goud schildje, wat op 1 schildje na de beste win/lose verhouding betekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapstok!
Aaah zo, danku^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spookz0r schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:14:
Was onlangs ook begonnen met LoL nog niet zon hoog level. Heb als Champion Ashe gekozen. Eerste paar potjes maar ff de tutorial gedaan en toen deed ik niet zoveel damage. Toen maar een build guide gevolgd. Wat een wereld van verschil :o Maakt het leuker en makkelijker :)
Kan me voorstellen dat het soms allemaal te snel gaat voor je.
Focus gewoon op een paar potjes, desnoods samen met iemand die het al wat meer snapt.
Kun je via Teamspeak of id. advies vragen en luisteren naar opbouwende kritiek!

Speel met de beste, word de beste zeg ik altijd maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:09
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:08:
[...]

+1

[...]

Agja, geloof dat als je me 4 beste champions zo bekijkt, dat ik het nog wel wat hoger kan krijgen zo. Maokai jungle sooooo strong. 12 KDA, 100% winrate.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 19:45
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:15:
[...]

Kan me voorstellen dat het soms allemaal te snel gaat voor je.
Focus gewoon op een paar potjes, desnoods samen met iemand die het al wat meer snapt.
Kun je via Teamspeak of id. advies vragen en luisteren naar opbouwende kritiek!

Speel met de beste, word de beste zeg ik altijd maar :)
Ja vermaak me er ook wel mee ook in mijn eetje. Tot dusver alleen maar tegen AI gespeeld. Misschien van het weekend is wat echte potjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intruder schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:15:
[...]
Agja, geloof dat als je me 4 beste champions zo bekijkt, dat ik het nog wel wat hoger kan krijgen zo. Maokai jungle sooooo strong. 12 KDA, 100% winrate.
Ja, ik jungle veel met alistar, moving speed runes, start met boots, lv 2/3 gank, 400 speed + ev. ghost als je achterom loopt, gegarandeerd kill :D
Dan rush sheen en dan boots of mobility, 550 moving speed incoming cow met kopstoot / pulverize.
Nothing you can do ^^

Maokai met snare, kun je zelfde build proberen lijkt mij, echt underestimated champs :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2012 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-09 16:29
Lol stun combo onder de tower.
en je bent neer

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ocwil schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:18:
Lol stun combo onder de tower.
en je bent neer
Gebeurt vaak hoor :) turret divers, kom ik aanrennen met men boots of mobi, ghost en movement runes.
gewoon onder turret houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:14:
[...]

32 Wins
21 Losses

Geeft 'n goud schildje, wat op 1 schildje na de beste win/lose verhouding betekend.
Het gaat niet om de win/loss verhouding, het gaat om het elo.
Als je zegt dan het om win/loss gaat, dan gaat je stelling niet kloppen omdat ook de matches van het preseason die nog niet voor het echte elo meetelden daarbij gerekend worden.
Ik ben ondertussen vergeten wat daar een half jaar geleden gebeurde, maar volgens mij werden de soloqueue elo's wat aangepast en telden enkele eerste matches niet mee waardoor mensen die hun eerste games verloren zo goed als geen elo verloren en de volgende games wonnen (die dan intussen wel weer voor elo meetelden) en zo, zoals in mijn geval nu, met maar 10 meer wins dan losses rond de 1500 zaten.

Tenzij jullie het over iets anders hebben, maar ik zie geen ander schildje dan dat van de soloqueue rating :P

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:20:
[...]
Het gaat niet om de win/loss verhouding, het gaat om het elo.
Als je zegt dan het om win/loss gaat, dan gaat je stelling niet kloppen omdat ook de matches van het preseason die nog niet voor het echte elo meetelden daarbij gerekend worden.
Ik ben ondertussen vergeten wat daar een half jaar geleden gebeurde, maar volgens mij werden de soloqueue elo's wat aangepast en telden enkele eerste matches niet mee waardoor mensen die hun eerste games verloren zo goed als geen elo verloren en de volgende games wonnen (die dan intussen wel weer voor elo meetelden) en zo, zoals in mijn geval nu, met maar 10 meer wins dan losses rond de 1500 zaten.

Tenzij jullie het over iets anders hebben, maar ik zie geen ander schildje dan dat van de soloqueue rating :P
Heeft echt met je verhouding te maken. Look it up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:21:
[...]

Even voor de duidelijkheid: zeg je nu dat het brons/gouden/platina icoontje van de rating overeenkomt met je win/loss verhouding van die queue?

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-09 15:56

psyy138

blackbulls.nl

@exlaxl wat is je summoner name nou want k snap er de balle nie van xD

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
[...]

Heeft ook andere factoren, Ik heb 3 maand niet gespeeld, waardoor ik 150 ELO terug ben gezet ofzo xD. Beetje balen, anders was ik nog wel wat hoger geweest.

Mja boejund, ik speel voor de lol. Elo boeit me vrij weinig. Nu moet ik wel toegeven dat hoe hoger je komt, hoe interessanter de games worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Niet online
[...]

Platinum is de top zoveel %. Goud ook. etc.

Waarom heeft chaox anders platinum met mindere win/lose ratio dan jij? http://www.lolking.net/summoner/na/7460

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peertje schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:23:
[...]

Platinum is de top zoveel %. Goud ook. etc.

Waarom heeft chaox anders platinum met mindere win/lose ratio dan jij? http://www.lolking.net/summoner/na/7460
Dat is nog steeds zilver en brons volgens mij :P hahahaha

Om hogere elo te bereiken heb je meer wins nodig als los, dus vandaar de shields
Gebaseerd op verhouding, geen discussie mogelijk, niet op elo, maar deze gaan WEL gepaard (anders kun je ook geen hoge elo behalen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapstok!
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Elo_rating_system

Weet niet precies hoe relevant het is:X

[ Voor 24% gewijzigd door Kapstok! op 08-03-2012 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jezus christus wat gaat dit topic hard :D Waren de eerste kwartfinale matches nog spannend? Ik schakel nu pas in...

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:26:
[...]

Om hogere elo te bereiken heb je meer wins nodig als los, dus vandaar de shields
Gebaseerd op verhouding, geen discussie mogelijk, niet op elo, maar deze gaan WEL gepaard (anders kun je ook geen hoge elo behalen :P)
Shields zijn gebaseerd op elo,

1250+ is brons
1400+ is silver
1520+ is goud
1900+ is platinum

Elke game krijg je een fixed ammount Elo, aan de hand van hoeveel games je hebt gewonnen of verloren.

Win/loss heeft er vrij weinig mee te maken, aangezien als je op je plek zit die ong 50/50 zou zijn, dus dan zou je volgens jouw argumenten moeten dalen, aangezien de verhouding naar beneden gaat. Omdat je daar voor nog positief stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:26:
[...]

Nee, je krijgt een gouden icoontje wanneer je 1520 elo bereikt en je krijgt een platinum icoontje wanneer je 1900 elo bereikt. Je verhouding gaat geen enkele directe invloed op dit hebben, maar het gaat uiteraard wel een resultaat hiervan zijn. Je verwisselt je oorzaak en gevolg (zie ook mijn uitleg van 2 berichten terug die je win/loss statement ontkracht).

Geloof je me niet, heb je hier alle info:
http://euw.leagueoflegend...t=370195&highlight=badges
The new ladder reward tiers are:

Platinum (Top 0.2%) - 1900 and above (3v3: 1700+, pre-made 5v5: 1750+): a framed summoner icon in platinum, a platinum banner in summoner profile, a platinum forum badge and a special skin for Jarvan IV
Gold (Top 3%) - Between 1520 and 1899 (3v3: 1490-1699, pre-made 5v5: 1500-1749) : a framed summoner icon in gold, a gold banner in your summoner profile, a gold forum badge and a special skin for Jarvan IV
Silver (Top 10%) - Between 1400 and 1519 (3v3: 1410-1489, pre-made 5v5: 1410-1499) : a framed summoner icon in silver and a silver banner in your summoner profile
Bronze (Top 25%) - Between 1249 and 1399 (3v3: 1249-1409, pre-made 5v5: 1249-1409) : a bronze banner in your summoner profile

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intruder schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:28:
[...]

Shields zijn gebaseerd op elo,

1250+ is brons
1400+ is silver
1520+ is goud
1900+ is platinum

Elke game krijg je een fixed ammount Elo, aan de hand van hoeveel games je hebt gewonnen of verloren.

Win/loss heeft er vrij weinig mee te maken, aangezien als je op je plek zit die ong 50/50 zou zijn, dus dan zou je volgens jouw argumenten moeten dalen, aangezien de verhouding naar beneden gaat. Omdat je daar voor nog positief stond.
Ik zit al onder men bureau :'( Maar er zit wel degelijk een EXTRA formule aan wat ik zojuist omschreef, maar dat is dus voor de matchmaking en niet voor het schildje.

Ik zeg, ALLEBIJ GELIJK :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:30:
[...]

Ik zit al onder men bureau :'( Maar er zit wel degelijk een EXTRA formule aan wat ik zojuist omschreef, maar dat is dus voor de matchmaking en niet voor het schildje.

Ik zeg, ALLEBIJ GELIJK :+
Ik zeg je hebt volledig ongelijk ;)

Om een hogere elo te krijgen hoef je namelijk in theorie ook geen positieve w/l ratio te hebben. Hoe dat werkt mag je zelf uitzoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peertje schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:37:
[...]

Om een hogere elo te krijgen hoef je namelijk in theorie ook geen positieve w/l ratio te hebben. Hoe dat werkt mag je zelf uitzoeken :P
Afbeeldingslocatie: http://media.tumblr.com/tumblr_llediot7pF1qe2e60.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Peertje schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:37:
[...]

Of gewoon alleen spelen wanneer er loss forgivens uit gedeeld worden. Tegenwoordig kan dat niet meer, maar eerder werd er massaal ranked gespeeld, als de servers weer slecht waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18-09 18:25
Intruder schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:39:
[...]

Of gewoon alleen spelen wanneer er loss forgivens uit gedeeld worden. Tegenwoordig kan dat niet meer, maar eerder werd er massaal ranked gespeeld, als de servers weer slecht waren.
wat houdt loss forgiven eigenlijk precies in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Gideon_92 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:40:
[...]

wat houdt loss forgiven eigenlijk precies in?
Het winnende team krijgt maar +6 elo en het verliezende team verliest er geen.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Nog steeds totaal geen informatie over de nieuwe opkomende champ?
Als ze hun eigen planning aanhouden moet ie volgende week donderdag/vrijdag al gereleased worden aangezien Fiora aanstaande maandag al in de f2p rotation zal zitten.

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demoterror schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:42:
Nog steeds totaal geen informatie over de nieuwe opkomende champ?
Als ze hun eigen planning aanhouden moet ie volgende week donderdag/vrijdag al gereleased worden aangezien Fiora aanstaande maandag al in de f2p rotation zal zitten.
Of een legendary skin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intruder schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:28:
[...]

Niet fixed. Het aantal verschilt liggend aan de enemy. Je krijgt meer als jouw team's winkans statistisch kleiner is en je wint minder als jouw team al dik had moeten winnen. Vorig seizoen zat ik al op het minimum wat je per game kan krijgen, en daar zat een marge in (12-15)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2012 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
speedzor schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:06:
[...]

Ik report bijna altijd de duoqueuers in m'n games, net omdat dat vaak het soort is dat claimed beter te zijn dan ze zijn en zo heel het team in een zwaar nadeel brengen door met hun ondermaatse vriendjes op een hogere elo match terecht te komen.
Buiten dat claimen ze vaak een lane en brengen ze, op z'n zachtst gezegd, een negatieve atmosfeer in de games.
Het wordt tijd dat duoqueue eruit gesmeten wordt, als je het niet op je eentje kunt dan kun je het gewoon niet. Simple as that. Wordt eerst wat beter op het elo dat je nu zit, je zult wel stijgen als je hoger hoort.
Jaaaaa dat was mijn idee ook, solo queue moet gewoon solo queue zijn, duo queue moet dood of samen voegen met een triqueue om tot 5 te komen

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag de solo/duo queue discussie even gesloten worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is mijn profiel:

http://www.lolking.net/summoner/euw/21946520

Ik wil eerst nog goed oefenen in solo q voor ik echt alleen ranked ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:50:
Dit is mijn profiel:

http://www.lolking.net/summoner/euw/21946520

Ik wil eerst nog goed oefenen in solo q voor ik echt alleen ranked ga spelen.
Probeer nu veel te winnen, des te sneller je in een fatsoenlijke elo zit.
Anders word het moeiliiiiiiiiiiiiijk om eruit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:52:
[...]

Probeer nu veel te winnen, des te sneller je in een fatsoenlijke elo zit.
Anders word het moeiliiiiiiiiiiiiijk om eruit te komen.
Hoeveel elo krijg ik nu als ik een ranked match win?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:46:
[...]

Niet fixed. Het aantal verschilt liggend aan de enemy. Je krijgt meer als jouw team's winkans statistisch kleiner is en je wint minder als jouw team al dik had moeten winnen. Vorig seizoen zat ik al op het minimum wat je per game kan krijgen, en daar zat een marge in (12-15)
Verschil ik wel heeeel erg klein hoor, ik krijg gemiddeld +13 als ik win of verlies, het verschilt tussen 12 en 14(15 kan ook). Mja dat is te verwaarlosen imho, aangezien dat mekaar wel af flakt. Maar je hebt gelijk hoor ;)

Mja zoals ik ook al eerder heb aangegeven, matchmaking is gemaakt om de teams gelijk op te maken, dus zul je meestal 13 krijgen, met een paar kleine uitzonderingen.
[...]

De eerste 15 (geloof ik) games, krijg je ongeveer 45 elo per win en verlies je 45 per loss. Dat is gemaakt voor de betere spelers die zo makkelijker hoger op komen.

[ Voor 17% gewijzigd door Intruder op 08-03-2012 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Geen idee hoeveel je nu krijgt, ik weet dat het in het begin erg snel gaat, +20 misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:55:
[...]

Geen idee hoeveel je nu krijgt, ik weet dat het in het begin erg snel gaat, +20 misschien?
Ik zal eens vanavond paar ranked matches gaan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vraag me nogsteeds af waarom ik per game 40 elo erbij krijg, @ 1625 elo atm. en w/l meer als 3:1.
heeft dat er wat mee te maken of? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarschijnlijk omdat je door je win loss ratio gematched wordt met higher elo spelers
waardoor je als je wint meer elo krijgt maar ik vermoed dat dit enkel de eerste matchen mogelijk is en nog gaat afvlakken naarmate je meer speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:56:
ik vraag me nogsteeds af waarom ik per game 40 elo erbij krijg, @ 1625 elo atm. en w/l meer als 3:1.
jaloers <- :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:56:
Heb jij er al veel games op zitten dan? Je eerste games krijg je namelijk aanzienlijk meer. Daarna word het moeilijker en langzamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

13-3 atm. :9 niet veel dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:55:
[...]

Het begint met +50/60, pas na 30-35 games zakt het naar 20ish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoMiNaTiOnZ
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-02 14:18
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:19:
[...]

Het begint met +50/60, pas na 30-35 games zakt het naar 20ish.
Volgens mij al na 15games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu na 30ish games op 18-20 gain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:06:
[...]

Ik report bijna altijd de duoqueuers in m'n games, net omdat dat vaak het soort is dat claimed beter te zijn dan ze zijn en zo heel het team in een zwaar nadeel brengen door met hun ondermaatse vriendjes op een hogere elo match terecht te komen.
Buiten dat claimen ze vaak een lane en brengen ze, op z'n zachtst gezegd, een negatieve atmosfeer in de games.
Het wordt tijd dat duoqueue eruit gesmeten wordt, als je het niet op je eentje kunt dan kun je het gewoon niet. Simple as that. Wordt eerst wat beter op het elo dat je nu zit, je zult wel stijgen als je hoger hoort.
What a load of shit.

Als je duo'd en de tegenstander heeft geen duo dan zijn zij altijd hoger Elo. Ik duo sinds vorige week (ook toevallig mijn seizoensstart!) vaak met een vriend van me na vorig seizoen de einzelganger uit te hebben gehangen en dit bevalt me prima. Samen mooie plays maken en effectief picken/lanen. Ik heb vorig seizoen met een 20-win streak van 12xx naar 15xx al bewezen dat ik niet thuishoor tussen de trolls en baddies van sub-1300 Elo, dus ik hoef niets te bewijzen door solo te spelen ipv duo.

Het gaat mij puur om het plezier dit seizoen en met een goede vriend samen hoger worden is veel leuker als elke game moeten bidden naar de Elo-goden dat ik een lane partner krijg met IQ boven dat van gemiddeld schaaldier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoMiNaTiOnZ
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:29:
[...]

Ik zit nu na 30ish games op 18-20 gain.
Oke, nvm =D

IK verprutse mn eerste games + queue dodge. Beetje account wasted maarja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoMiNaTiOnZ schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:30:
[...]

Oke, nvm =D

trek je wel recht als je er niet thuishoort
het zal je wel moeite kosten maar ja onvoorbereid ten strijde trekken heeft zo zn gevolgen e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoMiNaTiOnZ
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:31:
[...]

trek je wel recht als je er niet thuishoort
het zal je wel moeite kosten maar ja onvoorbereid ten strijde trekken heeft zo zn gevolgen e
Heb nu al iets van 500games ranked season 2. en heb 30meer wins dan loses met een elo van 1115 op dit moment. Echt heel dom van me om te dodgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoMiNaTiOnZ schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:30:
[...]

Oke, nvm =D

Trek je wel recht als je daadwerkelijk goed genoeg bent. Heb zelf de fout gemaakt om in season 1 met een ongelofelijk nooby vriend te duo-en die keer op keer z'n lane verloor. Toen moest ik als solo met een vrij lage gain weer opklimmen.

Mocht je nou nog steeds na honderd(en) games op 1200ish hangen, dan is dat gewoon jouw Elo. En dat is helemaal niet erg. Sommigen spelen gewoon meer dan anderen en doen buiten de game om veel research naar patches en champ mechanics.

Het jammere daar aan is dat er niet mensen van daadwerkelijk niveau 1200 tegen elkaar worden gepit, maar ook alle nieuwelingen, die bijvoorbeeld zo slecht kunnen zijn als <500 Elo of zo goed als 2k> Elo. Er zijn dus veel ongelijke games op dat niveau.

En tja... dodgen moet je niet doen. Kun je nog beter gewoon even je best doen en hopen dat het andere team een retard/troll heeft als dit de reden van jouw dodges is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:29:
[...]

What a load of shit.

Als je duo'd en de tegenstander heeft geen duo dan zijn zij altijd hoger Elo. Ik duo sinds vorige week (ook toevallig mijn seizoensstart!) vaak met een vriend van me na vorig seizoen de einzelganger uit te hebben gehangen en dit bevalt me prima. Samen mooie plays maken en effectief picken/lanen. Ik heb vorig seizoen met een 20-win streak van 12xx naar 15xx al bewezen dat ik niet thuishoor tussen de trolls en baddies van sub-1300 Elo, dus ik hoef niets te bewijzen door solo te spelen ipv duo.

Het gaat mij puur om het plezier dit seizoen en met een goede vriend samen hoger worden is veel leuker als elke game moeten bidden naar de Elo-goden dat ik een lane partner krijg met IQ boven dat van gemiddeld schaaldier.
En net daarom dat ik ook zei dat duoqueuen vanaf 1500+ moet gestopt worden. Het verschil tussen spelers onder die grens is een stuk minder dan bijvoorbeeld 1700 en 1800.

Lees gewoon de rest van de posts eens door, anders blijven we in een cirkeltje praten.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoMiNaTiOnZ
Welke matches zijn er morgen op IEM, want ik ben er namelijk bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M5 x CLG

en

Dignitas x aAa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoMiNaTiOnZ
Leuke matches alleen jammer dat TSM er niet meer in zit.
Ik hoop dat ik daar nog een plekje heb want als ik de stream zo bekijk zit het er erg vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoMiNaTiOnZ schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:14:
[...]

Leuke matches alleen jammer dat TSM er niet meer in zit.
Ik hoop dat ik daar nog een plekje heb want als ik de stream zo bekijk zit het er erg vol.
Gewoon een paar nerds boos aankijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-06-2021
Ik weet niet of dit vandaag al gevraagd is maar is de champion sale al bekend gemaakt voor morgen? zo ja welke champs? ^^

edit: ben op het werk en alles is dichtgetimmert hier dus kan het zelf niet checken

[ Voor 26% gewijzigd door sjaggy op 08-03-2012 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaggy schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:26:
Ik weet niet of dit vandaag al gevraagd is maar is de champion sale al bekend gemaakt voor morgen? zo ja welke champs? ^^

edit: ben op het werk en alles is dichtgetimmert hier dus kan het zelf niet checken
morgen dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Niet online
sjaggy schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:26:

Yorick
Irelia
Wukong

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hm
als je moet kiezen tussen Yorick en Wukong
wie neem je dan

ik denk dat mn voorkeur uitgaat naar Yorick, met wukong faal ik als ik moet afgaan op de 2 spelletjes die ik er al mee gespeeld heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 17:07:
hm
als je moet kiezen tussen Yorick en Wukong
wie neem je dan

ik denk dat mn voorkeur uitgaat naar Yorick, met wukong faal ik als ik moet afgaan op de 2 spelletjes die ik er al mee gespeeld heb
Yorick is onmogelijk om een lane mee te verliezen. Zeer goed ook icm een hypercarry als Vayne ofzo. Spamt zijn spells maar doet maar weinig burst. Is vooral een sustain beest.
Wukong is erg disruptive, en W jukes zijn hilarisch. Een goede top laner die zich tegen de meesten staande kan houden. In een teamfight doet EQR gigantisch veel damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:03:
[...]

En net daarom dat ik ook zei dat duoqueuen vanaf 1500+ moet gestopt worden. Het verschil tussen spelers onder die grens is een stuk minder dan bijvoorbeeld 1700 en 1800.

Lees gewoon de rest van de posts eens door, anders blijven we in een cirkeltje praten.
Hoezo net daarom? Om wat? Ik zei niets dat het stoppen van duoqueue na 1500 Elo ondersteunt. Begrijpend lezen, anders blijven we in een heel raar cirkeltje praten. Als ik met een competent persoon wil blijven spelen (of iemand anders) dan moedig ik dat vooral aan. En er zit wel degelijk verschil tussen mensen die al 300 games rond de 1300 zweven en de mensen die binnen 50 games 1400-1500 behalen. Een vrij groot verschil. De laatste groep is nog steeds aan het verbeteren, de eerste groep heeft gewoon dat niveau.

Ik wens niet vergeleken te worden met het type troll "i mid or feed" dat op dat niveau vaker in een queue zit dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 17:18:
[...]

Hoezo net daarom? Om wat? Ik zei niets dat het stoppen van duoqueue na 1500 Elo ondersteunt. Begrijpend lezen, anders blijven we in een heel raar cirkeltje praten. Als ik met een competent persoon wil blijven spelen (of iemand anders) dan moedig ik dat vooral aan. En er zit wel degelijk verschil tussen mensen die al 300 games rond de 1300 zweven en de mensen die binnen 50 games 1400-1500 behalen. Een vrij groot verschil. De laatste groep is nog steeds aan het verbeteren, de eerste groep heeft gewoon dat niveau.

Ik wens niet vergeleken te worden met het type troll "i mid or feed" dat op dat niveau vaker in een queue zit dan niet.
Jullie praten echt langs elkaar heen. Het punt dat speedzor maakt is dat als jij als 2 1400 elo maatjes duo-queuet, te terecht komt bij hogere elo's om jullie duo te compenseren. Teams zullen er dus als volgt uitzien:
Jouw team:
Captain: 1500 elo
2nd pick: 1480 elo
3rd pick: 1450 elo
4th pick (jij): 1400 elo
5th pick (duo-partner): 1400 elo

Enemy team:
Captain: 1600 elo
2nd pick: 1550 elo
3rd pick: 1500 elo
4th pick: 1450 elo
5th pick: 1400 elo

Dat betekent dat zelfs al jullie door je duo-queue je lane winnen, dat je teammates ook tegen gasten met hogere elo spelen. Dat moet je dus OOK nog compenseren als team zijnde. Ofwel: duo-queuers benadelen, tenzij ze erg goed zijn, over het algemeen hun team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
http://www.twitch.tv/jeffroiscool streaming met Drunkendemon als guest webcam xD

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
Jeffro jij had geluk aan die toren jongen met je blitz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 20:07:
[...]

Jullie praten echt langs elkaar heen. Het punt dat speedzor maakt is dat als jij als 2 1400 elo maatjes duo-queuet, te terecht komt bij hogere elo's om jullie duo te compenseren. Teams zullen er dus als volgt uitzien:
Jouw team:
Captain: 1500 elo
2nd pick: 1480 elo
3rd pick: 1450 elo
4th pick (jij): 1400 elo
5th pick (duo-partner): 1400 elo

Enemy team:
Captain: 1600 elo
2nd pick: 1550 elo
3rd pick: 1500 elo
4th pick: 1450 elo
5th pick: 1400 elo

Dat betekent dat zelfs al jullie door je duo-queue je lane winnen, dat je teammates ook tegen gasten met hogere elo spelen. Dat moet je dus OOK nog compenseren als team zijnde. Ofwel: duo-queuers benadelen, tenzij ze erg goed zijn, over het algemeen hun team.
Hoe is het in dat ene thread die je ergens anders maakte. Veel reacties erop? Mss is een linkje handig veel is wss al een keer gezegd daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 21:40:
[...]

Hoe is het in dat ene thread die je ergens anders maakte. Veel reacties erop? Mss is een linkje handig veel is wss al een keer gezegd daar.
huh? Ik geloof niet dat ik begrijp wat je bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Na 2 weekjes spelen maar gelijk het digital collectors pack en het champions pack gekocht. Eerst wat 5vsAi potjes gedaan en nu PvP en het gaat echt lekker, wil niet eens meer terug naar miss fortune :D..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn mening over duo que is. Boven de 1500 is het alleen relaxed om in je team te hebben als een van de spelers van de duo que op een smurf speelt. Als ze allebij gewoon op hun eigen elo zitten is het vrijwel nooit te doen ze te carryen. Verliezen botlane 90% van de keren super hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 21:45:
[...]

huh? Ik geloof niet dat ik begrijp wat je bedoelt.
Oh ik zag laatst in deze reeks hetzelfde verhaal op een ander forum geschreven door iemand van hier. Nam aan dat jij het was.

ik zag laatst op een ad carry flash cleanse. Ik vind het eigenlijk ook wel wat hebben. Iets defensiever dan exhaust, maar wel heel erg handig als er veel cc op je gefocussed word.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2012 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 23:08:
[...]

Oh ik zag laatst in deze reeks hetzelfde verhaal op een ander forum geschreven door iemand van hier. Nam aan dat jij het was.

ik zag laatst op een ad carry flash cleanse. Ik vind het eigenlijk ook wel wat hebben. Iets defensiever dan exhaust, maar wel heel erg handig als er veel cc op je gefocussed word.
Dat was speedzor ;)

En ja, het kan. Maar ik zou het alleen doen tegen een kill lane met harde stuns (bijv. leona/jarvan ofzo). Meestal neem ik heal/flash op de ad carry omdat de heal harder is op degene die de heal cast. De support kan dan kiezen uit flash/exhaust/cv

Acties:
  • 0 Henk 'm!
picks/bans van hannover tot dusverre:

https://docs.google.com/s...Go5YlplMFlBVmtJcmc&gid=13

Klik op all om group a en b samen te zien. Opvallende zaken: Sona 6x gepickt, 0% winratio. Die kleine nerfs hebben haar toch wel geraakt denk ik. Tryndamere en TF 100% win bij 3 picks. Worden vooral als sterke soloq champs gezien, maar zijn zo te zien competitive ook best viable. Shen in 97% van de games gepickt of geband. In mijn ogen wat overdreven, maar zo blijkt maar weer dat een remake van Riot meer invloed heeft dan ze soms denken :P Shyvana in 91% van de games gepickt of geband, maar slechts een 47% winrate. Iedereen probeert M5 te kopieren maar faalt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Vicarious schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 00:05:
[...]

En ja, het kan. Maar ik zou het alleen doen tegen een kill lane met harde stuns (bijv. leona/jarvan ofzo). Meestal neem ik heal/flash op de ad carry omdat de heal harder is op degene die de heal cast. De support kan dan kiezen uit flash/exhaust/cv
Met een cleanse ga je niets beginnen tegen Jarvan, enkel z'n slow kun je ermee verwijderen maar dat is uiteraard niet goed genoeg om cleanse te nemen ;)
Maar inderdaad, een Leona/Taric lane met zware CC (Morgana + amumu) in andere lanes, dan kun je cleanse overwegen.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://leagueofstats.com/...ANKED_SOLO_5x5/1800/fotm/

Als je die stats ziet zie je dat sona inderdaad niet meer de beste support is.
Janna nunu, soraka en taric hebben hogere winratios.
Maar ze zit nog steeds boven blitz alistar en leona. Beetje middle of the pack dus.
Vind de stats van alle games op 3 servers op high elo meer representatief dan van 30 games op zon tournooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
speedzor schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 00:25:
[...]

Met een cleanse ga je niets beginnen tegen Jarvan, enkel z'n slow kun je ermee verwijderen maar dat is uiteraard niet goed genoeg om cleanse te nemen ;)
Maar inderdaad, een Leona/Taric lane met zware CC (Morgana + amumu) in andere lanes, dan kun je cleanse overwegen.
het gaat ook meer om die eeuwenlange stuns van leona in zo'n lane :P Maargoed, je snapt wat ik bedoel.

@lord-ronddraai: tuurlijk, maar dit is wel een toernooi op het hoogste niveau. Die spelen de heroes die er zijn zo dicht mogelijk bij hun maximale potentieel. Dat geeft ook wel iets aan over de sterkte van de champion in competitive play in plaats van soloqueue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 00:37:
[...]

het gaat ook meer om die eeuwenlange stuns van leona in zo'n lane :P Maargoed, je snapt wat ik bedoel.

@lord-ronddraai: tuurlijk, maar dit is wel een toernooi op het hoogste niveau. Die spelen de heroes die er zijn zo dicht mogelijk bij hun maximale potentieel. Dat geeft ook wel iets aan over de sterkte van de champion in competitive play in plaats van soloqueue.
Vind ik niet ik vind dat 1000en games van de beste solo que spelers meer waarde hebben.
Ik bedoel stel nou dat EHOME en Sypher als favo support alistar hebben en hij daardoor hele slechte stats heeft in dit toernooi. Dan zou de conclusie zijn dat het een slechte support is. Maar als het de favoriete support van CLG en M5 zou zijn zou hij opeens top dog der supports worden genoemd.
Daarom vind ik dat die stats van een paar games niet veel zeggen de sample size is te klein en het niveauverschil tussen de teams vaak te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

christus net met een vrouw 3v3 gelold. Ik dacht dat ze wel goed was met haar lvl 30 maar het is voor die mensen toch echt meer een gevoels kwestie en wat ze leuk vinden om te doen.
Uit pure frustratie in paint getypt waarom je niet de minions zomaar moet dood maken.

Mss dat mensen die nieuw zijn in dit spel er ook wat aan hebben. Wss vol spel en gramatika fouten, maar het is bijna zes am :P
http://i.imgur.com/OGXTH.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 05:39:
christus net met een vrouw 3v3 gelold. Ik dacht dat ze wel goed was met haar lvl 30 maar het is voor die mensen toch echt meer een gevoels kwestie en wat ze leuk vinden om te doen.
Uit pure frustratie in paint getypt waarom je niet de minions zomaar moet dood maken.

Mss dat mensen die nieuw zijn in dit spel er ook wat aan hebben. Wss vol spel en gramatika fouten, maar het is bijna zes am :P
http://i.imgur.com/OGXTH.png
hater :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItzHitman
  • Laatst online: 30-08-2021
gister tog maar ranked gedaan ( ik kon het niet laten).
en gelijk gewonnen :P

mijn elo 1238
http://www.lolking.net/summoner/euw/22391896

If you cant explain it simply, you dont understand it well enough. - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Gister nog een ranked gewonnen, langzaam maar zeker probeer ik naar de 1500 te kruipen! :D
Goede adviezen wat betreft vroeg Oracles kopen, weer een game gewonnen met Rammus :D

http://www.lolking.net/summoner/euw/19123354

(Tot nu toe geen enkele game met Rammus verloren! :D)

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Gisteren geswitched naar Sion van Miss Fortune en dat ging wel lekker, enige wat me opviel was dat ik bij sommige matches veel moeite had met het farmen van minions.. Vooral als ik samen met een ranged vs 2 andere ranged in mijn lane stond kwam ik maar moeilijk opgang.. Dus meestal maar een beetje back hangen in mijn eigen lane en tussen door mid proberen te ganken.. tot ik level 6 was en dan gaat het farmen iets beter.. Of nog beter dat mijn lane partner ging ganken en ik solo top stond en ik lekker onder mijn eigen turret kon staan te farmen.

Vanavond nog maar eens wat van mijn andere nieuwe champs proberen, kijken of der nog meer leuks tussen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ItzHitman schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 08:47:
gister tog maar ranked gedaan ( ik kon het niet laten).
en gelijk gewonnen :P

mijn elo 1238
http://www.lolking.net/summoner/euw/22391896
Beetje jammer dat je daarna 0-7 verliest met tryndamere :P haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhmmie schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 09:35:
Gisteren geswitched naar Sion van Miss Fortune en dat ging wel lekker, enige wat me opviel was dat ik bij sommige matches veel moeite had met het farmen van minions.. Vooral als ik samen met een ranged vs 2 andere ranged in mijn lane stond kwam ik maar moeilijk opgang.. Dus meestal maar een beetje back hangen in mijn eigen lane en tussen door mid proberen te ganken.. tot ik level 6 was en dan gaat het farmen iets beter.. Of nog beter dat mijn lane partner ging ganken en ik solo top stond en ik lekker onder mijn eigen turret kon staan te farmen.

Vanavond nog maar eens wat van mijn andere nieuwe champs proberen, kijken of der nog meer leuks tussen zit.
Problemen met farmen met sion? whot? Shield -> boom, alle 9 minions in 1x weg?

edit: sorry double -_- post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 09:49:
[...]

Ik had het er over dat ik in die situatie moeilijker op gang kwam. Eenmaal een paar levels verder gaat het inderdaad een stuk makkelijker.

En wat uit mijn vorige post misschien niet helemaal duidelijk was is dat mijn lane partner dus op hoog tempo alle minions sloopte, waardoor we steeds voor de turret van de tegenstander stonden. Die rustig met 2 ranged alleen netjes al onze minions last hitten en verder niks en dan kan je als een lvl 1 - 4 Sion niet veel = wienig kills = zeer langzaam opgang komen..

[ Voor 33% gewijzigd door Uhmmie op 09-03-2012 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItzHitman
  • Laatst online: 30-08-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 09:48:
[...]

Beetje jammer dat je daarna 0-7 verliest met tryndamere :P haha
daar heb je gelijk in :P maar, het valt me op dat ik bij ranked veel beter probeer te spelen dn bij normal :?

If you cant explain it simply, you dont understand it well enough. - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjendorst
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-02-2023
Wat is er voor drama op stream bij Dignitas? Ik heb geen geluid hier namelijk :(

Edit: Zo te zien faalt een monitor

[ Voor 19% gewijzigd door arjendorst op 09-03-2012 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 09:49:
[...]

Ahum, 6 of 7 :P (cannon minnion heb je alleen niet in 1 keer dood)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat Fnatic er al uit ligt en niet meer in actie komt vind dit toch wel het leukste team om naar te kijken. Hoop nu zelf dat AAA dit toernooi wint. Vind moma een geweldige speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
spelen hier eigenlijk veel mensen nog AP sion ?? ik heb dit nog nooit geprobeerd :)
givez me tipz !

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 10:43:
spelen hier eigenlijk veel mensen nog AP sion ?? ik heb dit nog nooit geprobeerd :)
givez me tipz !
sion AP counterd heel veel mid champions. beetje OP al vraag je mij :S :o
Pagina: 1 ... 40 ... 91 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.