League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Wat je wel moet weten is, dat als je met 4 andere 30'ers gaat zoeken ze het gemiddelde nemen.Hatsjoe schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:38:
[...]
Ik ben op dit moment lvl 9 overigens, misschien was dat ook wel handig geweest om er bij te vermelden
dus 30 keer 4 = 120 + 9 = 129
129: 5 = gemiddeld level 25.8
als je dan gaat zoeken is dat kans groot dat je tegen een betere enemy moet (lees: meer gespeeld/hoger level)
Heb ik een tijdje geleden bij een ander toernooi gedaan, maar het is wel enorm irritant dat ze verschillende cameras gebruiken en er zit enkele seconden delayverschil tussen.Jeffroiscool schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:43:
Nogmaals voor de mensen die het niet weten, HD stream hierzo: http://de.twitch.tv/matthias_mase_meyer
Desnoods kijk je met geluid aan op officiele en op die geluid uit
http://tv.esl.eu/de/ voor nuHatsjoe schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:42:
[...]
Oh heb je misschien een stream voor me? Kan ik misschien ook het e.e.a. van opikken
En zal dat inderdaad vanavond even doen, thx voor de tip.
anders
www.clgaming.net
Zelfde camera (het is een HD restream met duitste commentaar) maar wel wat delay. Ik zit toch op m'n werk dus heb toch geen geluid xDspeedzor schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:44:
[...]
Heb ik een tijdje geleden bij een ander toernooi gedaan, maar het is wel enorm irritant dat ze verschillende cameras gebruiken en er zit enkele seconden delayverschil tussen.
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Wickd Froggen Yellowpete Krepo SnoopehDivineNL schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:59:
Even vraagje over CLG EU: Welke spelers zitten er in?
vind je het gek met zoveel vodka in het bloed hahaDivineNL schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:17:
Vind m5 niet zo sportief... Als ze winnen blijven ze daar met zure gezichten zitten en gaan niet eens een hand schudden met de tegenparty, heb ik nu al 2x op gelet en 2x deden ze het niet.
Tijdens zo'n toernooi is de kans zeeeer klein dat ze drinken...sjaggy schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:18:
[...]
vind je het gek met zoveel vodka in het bloed haha
Verwijderd
Het lijken me sowieso vrij onsympathieke gasten, maar ze zijn zo verdomd goed... ik zie niet zo goed in wie ze op dit toernooi kan verslaan. Alleen Dignitas en misschien SK hebben een klein kansje, SK vond ik ook erg sterk spelen.DivineNL schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:17:
Vind m5 niet zo sportief... Als ze winnen blijven ze daar met zure gezichten zitten en gaan niet eens een hand schudden met de tegenparty, heb ik nu al 2x op gelet en 2x deden ze het niet.
Vicariously I live while the whole world dies
ben het hiermee eens, tegen wie moesten ze precies? (heb het niet kunnen volgen, heb het erg druk momenteelVerwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:19:
Vind het eigenlijk juist correct. Je gaat niet met je blije kop naar degene die net verloren hebben om een handje te geven. De verliezer mag de ander juist feliciteren imo.
Bij voetbal wisselen ze zelfs kledingstukken uit na de wedstrijd! de skumbags!Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:19:
Vind het eigenlijk juist correct. Je gaat niet met je blije kop naar degene die net verloren hebben om een handje te geven. De verliezer mag de ander juist feliciteren imo.
Hun zweet in het gezicht van de tegenstander duwen? Schandalig!Fanatic_FS schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:20:
[...]
Bij voetbal wisselen ze zelfs kledingstukken uit na de wedstrijd! de skumbags!
Lopen ze daar met hun griep, vellen ze zo het complete andere team!Fanatic_FS schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:20:
[...]
Bij voetbal wisselen ze zelfs kledingstukken uit na de wedstrijd! de skumbags!
League of Legend EUW: Tristanar
Normaliter loop je naar elkaar toe; geen van beiden blijft waar ze zijn. Als ik het even vergelijk met andere sporten.Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:19:
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Neehoor, als ze de rest winnen staan ze 3-2 en KUNNEN ze nog door. Maar ik betwijfel of ze in deze vorm SK gaming aankunnen.Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:23:
Ligt TSM er nou uit??
Lijkt mij verdomde grappig als M5 van het volgende toernooi geweerd word omdat het team zich onsportief opstelt.DivineNL schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:22:
Je ziet tot nu toe ieder winnend team naar het andere team lopen en zeggen GG, WP behalve M5, gister ook, dus vind niet dat ieder verliezen team zich moet aanpassen voor M5
Zou mij in ieder geval een het gniffelen maken
Surfin' paradise!
Verwijderd

Bij voetbal wedstrijden gaat ook niet iedere speler elkaar de hand schudden, zijn er zat die meteen het veld verlaten.
Verwijderd
gister wel paar keer goed gechased achter een hero, lastige blijven teamfights
als ik hem speel maak ik hem idd tanky, en ik engage dan vaak met bear-tiger, maar ben niet echt een ervaren udyr speler. spele jij hem jungle of lane dan?Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:13:
Is het bij Udyr de bedoeling om hem tankie te bouwen of juist dps? Die attack speed met tiger stance is briljant, als je hem tank maakt, kan die openen, bear speed + turtle eruit komen ...
Verwijderd
Je wilt focussen op phoenix met attack speed, zodat je hier nog meer damage mee kunt doen dan enkel de aoe.Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:13:
Is het bij Udyr de bedoeling om hem tankie te bouwen of juist dps? Die attack speed met tiger stance is briljant, als je hem tank maakt, kan die openen, bear speed + turtle eruit komen ...
Attack speed krijg je van tiger al, tevens de burst van tiger is bij 1 auto attack al genoeg.
Dus meer focus op pure damage bij tiger (ik zeg niet, geen speed kope
Dus of tiger of phoenix, wat jij het fijnst vind.
Voor snelle ganks en high burst dmg (1 hit boem), dan moet je tiger spelen.
Wil je meer farmen of AP spelen, dan moet je phoenix pakken.
Phoenix zou sneller moeten zijn met junglen, maar met proper runes doet je Q meer en sneller damage.
Udyr wil je offtank bouwen, aangezien hij geen ranged attacks heeft en meot renne voor ze leve om bij je te kome.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2012 15:19 ]
Verwijderd
Maar wel meer tanky bouwen, gister al puur dps gedaan met phantom blade en razor's maar inderdaad weinig overleving
http://puu.sh/jx5I Suggesties zijn natuurlijk welkom
[ Voor 9% gewijzigd door Jeffroiscool op 07-03-2012 15:27 ]
Verwijderd
Mooie win streaks hoorJeffroiscool schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:27:
Voor de mensen die willen zien hoe Jungle Udyr een beetje in z'n werking gaat hier een replay in de 1350 ELO
[afbeelding]
Yup, ik probeer m'n ranked games tot 2 of 3 per dag te beperken atm. 2 ervan win ik atm meestal met een beetje luckVerwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:32:
[...]
Mooie win streaks hoorweinig retards in je team, duidelijk
Alhoewel het me nog niet lukt om echt te carrien maar meer support. Of ik nou Jungle of whatever. Laatste game Annie kreeg ik dikke chainstuns, kreeg wel Tibbers + W tegen iedereen. M'n team ruimt netjes op

/edit
lekker actueel

[ Voor 37% gewijzigd door Peertje op 07-03-2012 15:52 ]
Hij blijft leuk
betere ingezoomde versieJeffroiscool schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:49:
Ik heb dat plaatje ondertussen al 5/6 keer gezien vandaag. Dit forum al 2/3 keer en paar keer op reddit etc xD
He is firing his LAZOR
copyright : DrunkenDemon Paint Inc.©
[ Voor 7% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 07-03-2012 15:55 ]
Beep Boop son ... Beep Boop
Ghehe grappige edit:PDrunk3nD3m0n schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:53:
[...]
betere ingezoomde versie
He is firing his LAZOR
[afbeelding]
copyright : DrunkenDemon Paint Inc.©
Verwijderd
ah nice:) zal eens gaan kiekenJeffroiscool schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:27:
Voor de mensen die willen zien hoe Jungle Udyr een beetje in z'n werking gaat hier een replay in de 1350 ELO
[afbeelding]
btw: Speelt iemand Olaf Jungle atm? SUUUUUPER snel atm, echt heerlijke jungle. Ik ben normaal niet zon ster in counter junglen maar met Olaf is het voor mij echt easy te noemen =)
Verwijderd
Op het niveau dat hun spelen gaat het niet meer om skill, aangezien dat allemaal gelijk zit van hun.Killertjuh schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:26:
Het valt me wel op dat ze veel mininos kills hebben. Mid zit al op 200+ en ze zijn 21min bezig.
Het verschil kan nu gemaakt worden door de juiste counterpicks van champs en de beste farm, dus drake/ baron/ turrets en cs.
Ze zullen ook niet zomaar een kill pakken 1v1, te risky.
Daarnaast gaat ook 40% van de farm naar wards uit.
Klopt dat valt mij inderdaad op. Deze speel stijl is volgens mji alleen maar mogelijk op zoon niveau. Als je super agressief speelt kunnen ze ook niet maar farmen wat je natuurlijk wilt. Maar hier merk ik hoe meer farm hoe beter ook al staat de enemy naast je.Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:31:
[...]
Op het niveau dat hun spelen gaat het niet meer om skill, aangezien dat allemaal gelijk zit van hun.
Het verschil kan nu gemaakt worden door de juiste counterpicks van champs en de beste farm, dus drake/ baron/ turrets en cs.
Ze zullen ook niet zomaar een kill pakken 1v1, te risky.
Daarnaast gaat ook 40% van de farm naar wards uit.
Verwijderd
Is goed te doen hoor. Met goede farmers als mordekaiser kan ik dat ook wel halen moet je wel af en toe wat wraiths meepakken. Top of bot vind ik het lastiger omdat je daar meestal geen freefarm hebt en ook geen jungle camps die je erbji kan pakken.Killertjuh schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:26:
Het valt me wel op dat ze veel mininos kills hebben. Mid zit al op 200+ en ze zijn 21min bezig.
SK word wel hard geowned weer door moscow 5. Snap die amumu pick ook niet helemaal heb hem nog geen bandage toss zien raken.
Verwijderd
Ongeveer 14 minions is gelijk aan een champion kill, mensen vergeten dat vaak.Killertjuh schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:33:
[...] Klopt dat valt mij inderdaad op. Deze speel stijl is volgens mji alleen maar mogelijk op zoon niveau. Als je super agressief speelt kunnen ze ook niet maar farmen wat je natuurlijk wilt. Maar hier merk ik hoe meer farm hoe beter ook al staat de enemy naast je.
Iemand die 4-0-0 staat en 20 cs heeft hoeft niet persee ' fed ' te zijn, zou in theorie beteken:
0-0-0 en 80 cs.
Ik ben eerder bang voor iemand met 200 cs dan 5 kills
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2012 16:39 ]
Verwijderd
Heb ze denk ik wel 4 of 5 keer tegen M5 zien spelen en SK word elke keer gestomped. Hun toplane word ook altijd hard gewonnen door Darien. SK heeft gewoon een zwakke nieuwe toplaner imo.Killertjuh schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:38:
Ik vond de focus van SK wel heel slecht en moet zeggen dat ammu ook niet een van de beste was deze ronde.
Niet helemaal aangezien een champion steeds minder waard word als hij vaker dood gaat. Ook moet je niet altijd kijken naar je eigen score, maar naar de score van je tegenstander. Eigenlijk is het enige wat je in lane wilt, sterker uit de lane komen dan je tegenstander. Als je dat lukt door hem vaak af te maken, maar weinig CS te pakken, is je taak al volbracht imho.Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:36:
[...]
Ongeveer 14 minions is gelijk aan een champion kill, mensen vergeten dat vaak.
Iemand die 4-0-0 staat en 20 cs heeft hoeft niet persee ' fed ' te zijn, zou in theorie beteken:
0-0-0 en 80 cs.
Ik CS zelf erg veel, maar ben vaak meer bezig met het deny'en/irriteren van tegenstanders. Zorgen dat zij mid game erg zwak in gaan.
HEJ!, SR Kev1n is een erg goede top laner! (zeg ik ook maar omdat hij me ooit een keer knetter hard heeft gerapedVerwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:40:
[...]
Heb ze denk ik wel 4 of 5 keer tegen M5 zien spelen en SK word elke keer gestomped. Hun toplane word ook altijd hard gewonnen door Darien. SK heeft gewoon een zwakke nieuwe toplaner imo.

[ Voor 21% gewijzigd door Intruder op 07-03-2012 16:45 ]
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Klopt, die Kev1n doet hele rare dingen af en toe. Zn stats van de eerdere games vallen reuze mee, maar hij neemt zulke gekke beslissingen en loopt vaak achter in CS.Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:40:
[...]
Heb ze denk ik wel 4 of 5 keer tegen M5 zien spelen en SK word elke keer gestomped. Hun toplane word ook altijd hard gewonnen door Darien. SK heeft gewoon een zwakke nieuwe toplaner imo.
Galio is sowieso een machtige champ, net als bijv amumumu. Hun ultis kunnen teamfights makkelijk in jouw voordeel brengen, aoe CC is keigoed.djengizz schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:44:
Galio was zo'n goede pick.
Verwijderd
amumu pick begrijp ik echt niet.Killertjuh schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:38:
Ik vond de focus van SK wel heel slecht en moet zeggen dat ammu ook niet een van de beste was deze ronde.
Als je weet dat je tegenstander heel vaak gaat proberen te counterjunglen neem je toch geen amumu ?
Valt me op dat m5 in vergelijking met kiev veel vriendelijker & meer respectvol overkomen.
Sure, maar nu ook nog eens vs dubbel AP en een magic damage heavy jungler. Verder countered het de AOE comp omdat je die over elkaar wilt leggen wat je gevoelig maakt voor Galio's ult.Oxidda schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:45:
Galio is sowieso een machtige champ, net als bijv amumumu. Hun ultis kunnen teamfights makkelijk in jouw voordeel brengen, aoe CC is keigoed.
AOE comp. Verder deed Mumu het niet slecht early imo.Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:47:
amumu pick begrijp ik echt niet.
[ Voor 59% gewijzigd door djengizz op 07-03-2012 16:48 ]
Verwijderd
SK heeft volgens mij allang opgegeven om de counter jungle van m5 nog te stoppen daarom picken ze voor mid ook morgana die heeft niet per se blue nodig.Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:47:
[...]
amumu pick begrijp ik echt niet.
Als je weet dat je tegenstander heel vaak gaat proberen te counterjunglen neem je toch geen amumu ?
Valt me op dat m5 in vergelijking met kiev veel vriendelijker & meer respectvol overkomen.
Amumu is wel goed en zo hard je blue na de eerste ook niet echt nodig.
Maar ik heb hem werkelijk geen een bandage toss zien raken bij een gank. Dus blijkbaar speelt hij hem nooit, dan zijn er toch wel betere picks denk ik.
Hoop trouwens wel dat TSM nu wint vind ze namelijk wat kleurrijker dan SK.
Verwijderd
AMUMUMUMUMUMUMUMUMU BATMAN!Oxidda schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:45:
[...]
Galio is sowieso een machtige champ, net als bijv amumumu. Hun ultis kunnen teamfights makkelijk in jouw
sorry binnenpretje

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2012 16:58 ]
LOL, dat zou wel episch zijn een Galio batmanskin, en amumumu Robin ski
Verwijderd
amumu *Oxidda schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:58:
[...]
LOL, dat zou wel episch zijn een Galio batmanskin, en amumumu Robin ski.
een volibear : die op winnie de pooh lijkt
en een hippy teemo skin : omdat hij verslaafd is aan paddo's
Verwijderd
+1 teemoDrunk3nD3m0n schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:00:
ik blijf erbij ik wil 2 skins hebben
een volibear : die op winnie de pooh lijkt
en een hippy teemo skin : omdat hij verslaafd is aan paddo's
Ahri: Fox skin (van Sonic)
Warwick: Geschoren poedel skin
Rammus: Sonic
volibear winnie de pooh van jou met teemo in piglet skin?
En ja amu w/e is moeilijk te typen
Verwijderd
Tegen galio & nunu vind ik het toch een tricky pick.djengizz schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:47:
[...]
AOE comp. Verder deed Mumu het niet slecht early imo.
De morgana ulti kwam er ook nooit echt door gezien de goede focus van m5.
Verwijderd
doe ik ook, ik farm echt veel, soms teveelIntruder schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:40:
Ik CS zelf erg veel, maar ben vaak meer bezig met het deny'en/irriteren van tegenstanders. Zorgen dat zij mid game erg zwak in gaan.
heb het eens zitten vergelijken aan de hand van de normal games won stats met andere spelers en zit toch op een echt hoge ratio
±600 games won
±180K minions and monsters slain
heb licht positieve winrate maar om ff gemakkelijk te rekenen
avg cs/game op 1200 games = 150 cs wetende dat sommige faalpotjes zijn waar je bijna geen cs haalt ligt dat
gemiddelde vrij hoog denk ik
ik jungle ook wel veel misschien ligt het daar aan
mn hoogste farm dat ik ooit gezien heb was rond de 530 cs met singed in een heel lang spel van 90 minuten (tevens een van de langste potjes die ik ooit gespeeld heb)
ik vind 300 al veel maar dat potje was extreem
530!? Had je dan 3x je full build verdient ofzo? Meestal kom ik bij een potje (Als ik geen support spel) rond de 200-300 uit.Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:10:
[...]
doe ik ook, ik farm echt veel, soms teveel
heb het eens zitten vergelijken aan de hand van de normal games won stats met andere spelers en zit toch op een echt hoge ratio
±600 games won
±180K minions and monsters slain
heb licht positieve winrate maar om ff gemakkelijk te rekenen
avg cs/game op 1200 games = 150 cs wetende dat sommige faalpotjes zijn waar je bijna geen cs haalt ligt dat
gemiddelde vrij hoog denk ik
ik jungle ook wel veel misschien ligt het daar aan
mn hoogste farm dat ik ooit gezien heb was rond de 530 cs met singed in een heel lang spel van 90 minuten (tevens een van de langste potjes die ik ooit gespeeld heb)
ik vind 300 al veel maar dat potje was extreem
Verwijderd
jup was belachelijk hoog en had ongelooflijk veel gold nog staan waarmee ik niets wasOxidda schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:14:
[...]
530!? Had je dan 3x je full build verdient ofzo? Meestal kom ik bij een potje (Als ik geen support spel) rond de 200-300 uit.
maar ja in een spel dat zo lang duurt maakte de farm niet echt meer uit iedereen had al lang full build
het ging gewoon te goed op, uiteindelijk gewoon gewonnen puur door pushing power van minion lanes
is maar 1x gebeurd dat ik zoveel had, 300 is normaal al heel veel dus viel ver van mn stoel toen k achteraf zag dat k er zoveel had maarja het spel had dan ook ongelooflijk lang geduurd
Verwijderd
http://www.twitch.tv/absolutetv werkt bij mijVicarious schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:22:
ennnn toen lag twitch.tv plat... fijn.
is m5 - cypher
sk was tsm hard aan het ownen tot de crash. Poor rain man
TRM kiest Irelia als een van de eerste picks, dan is het niet raar dat ze je gaan proberen te counteren. Udyr kan heel goed tegen Irelia spelen omdat Irelia hem amper pijn kan doen terwijl Udyr vanaf midgame als tiger strike hoger geleveld raakt enorm hard kan meppen.Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:24:
[...]
http://www.twitch.tv/absolutetv werkt bij mij
is m5 - cypher
sk was tsm hard aan het ownen tot de crash. Poor rain man
Verwijderd
Ja nogal dom imo misschien dat als je wickd bent dat je weg kan komen met een early irelia pick. Maar nu is hij gewoon gecounterpicked en hij werd ook nog gecamped. Maakt zijn blog post van gisteren wel extra grappig.Vicarious schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:25:
[...]
TRM kiest Irelia als een van de eerste picks, dan is het niet raar dat ze je gaan proberen te counteren. Udyr kan heel goed tegen Irelia spelen omdat Irelia hem amper pijn kan doen terwijl Udyr vanaf midgame als tiger strike hoger geleveld raakt enorm hard kan meppen.
After watching the games today it feels like we have a pretty good shot, not only because I am confident in my own ability to perform and my team's ability to perform but because of the massive amount of derpage that has been going on at all stages of the games, even from as early as picks.
Het ingaan op de cassio bait was veel erger (lol, dot healed galio en is een bekende champ op oce) en zo overduidelijk een set-up.
Het campen van top was juist omdat rainman de enige was die een kans had op het winnen van zijn lane.
De meer Amerikaanse win lane / win game mentaliteit werkt gewoon niet als je tegenstander wel als team speelt (zo waren de dives top vaak 3 man dives, geen jungle ganks) en prio geeft aan objectives boven hun eigen lane. Ook lijkt TSM meer en meer gevoelig voor counterpicking door een beperkt champ roster en minder aandacht voor synergie en echte counters.
Dan maakt je champ ook totaal niet meer uit.
Belachelijk slechte game van ToO met letterlijk 0 ganks.
Reginald is gewoon een matige speler die het moet hebben van erg veel hulp en erg sterke champs, zodra het niet helemaal perfect loopt zie je hem gewoon de hele game niet buiten zn lane.
SK was op alle fronten beter dus dan is die win ook gewoon terecht, TSM zal hierdoor wel imploden waarbij wss Xspecial en TRM geslachtofferd gaan worden aangezien die 2 altijd de schuld krijgen.
TRM moet gewoon zn eigen team starten, Xspecial meenemen en laat die 3 het lekker uitzoeken.
Chaox heeft de hele game ook niets noemenswaardigs gedaan.
Hate us when you see us, fear us when you dont.
Verwijderd
Irelia tegen udyr is echt geen winbare lane voor Irelia hoor. Dat wint udyr altijd. En the oddone de schuld geven is gewoon onzin. Hij kan natuurlijk niet ganken met shen. Om galio of udyr te killen hebben ze lang niet genoeg damage met shen. En botlane ganken is ook ongeveer onmogelijk met een soraka support.djengizz schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:40:
Die Irelia pick vond ik nog niet zo verkeerd.
Het ingaan op de cassio bait was veel erger (lol, dot healed galio en is een bekende champ op oce) en zo overduidelijk een set-up.
Het campen van top was juist omdat rainman de enige was die een kans had op het winnen van zijn lane.
Tsm was gewoon compleet outpicked in elke lane + jungle imo dus ja dan ga je er hard af tenzij je geweldige plays maakt.
Dan moet hij hem niet pakken voor die rol.Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:45:
[...]
En the oddone de schuld geven is gewoon onzin. Hij kan natuurlijk niet ganken met shen.
Shen top was een stuk beter gegaan maarja, die moest jungle.
Wat was de meerwaarde van die shen pick?
Op 1 ult tijdens een 3dive na is er totaal geen meerwaarde van geweest.
Hate us when you see us, fear us when you dont.
Verwijderd
Oddone doet de picks niet geloof ik. Maar ja als ze shen top hadden genomen en niet irelia was het een stuk beter gegaan. Die champ heeft tenminste een escape en een manier om te farmen als hij achter komt.Demoterror schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:48:
[...]
Dan moet hij hem niet pakken voor die rol.
Ik vind Shen ook geen sterke jungle pick, zelfs niet na zijn remake. Hij heeft die farm nodig om nuttig te zijn en die krijgt hij alleen solo top.Demoterror schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:48:
[...]
Dan moet hij hem niet pakken voor die rol.
Verwijderd
Maar goed, kan alleen maar beter worden vanaf hier, hoop ik.
Verwijderd
17-1-2 ranked game --- 27 minuten boots of speed, daarna pas return xD
Dit krijg je ervan als je op je smurf speelt =P en premade met een 800 elo.
http://exlaxl-gaming.com/...20(boots%20only%20xD).lrf
.lrf = .LeagueReplayFile
Shen jungle is farm de jungle en countergank met je ult. Als je farmed bent en de midgame is over ga je splitpushen als je ult op is.Vicarious schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 18:09:
Ik vind Shen ook geen sterke jungle pick, zelfs niet na zijn remake. Hij heeft die farm nodig om nuttig te zijn en die krijgt hij alleen solo top.
Het sterke van Shen jungle is de wetenschap dat hij er is. Hij hoeft niet te ganken want hij heeft zijn ult. Dit betekent dat er in de lanes anders gespeeld moet worden, je kunt geen duels tot het uiterste aangaan want er is altijd de dreiging van een shen die het 1v2 of 2v3 maakt. Dat maakt hem sterk in een endgame comp.
Natuurlijk heeft een toplane Shen ook die dreiging maar die kan veel moeilijker elke gank counterganken en de lanes beschermen zonder zelf zijn lane te verliezen. Dat maakt Shen jungle imo nog steeds goed.
Verder denk ik niet dat TheOddOne of The Rainman Shen veel gespeeld hebben (al is het maar omdat hij zo vaak gebanned is) en het meer een paniek pick was omdat hij nog open was dan een van te voren bedachte pick.
Maar als jungler duurt het wel tot 10 minuten ingame voordat hij zijn ulti heeft. Tegen die tijd kun je je lanes al verloren hebben doordat de tegenstander een jungler heeft die wel fatsoenlijk kan ganken. De theorie is aannemelijk, maar in de praktijk heb ik Shen vaker als solotop een toegevoegde waarde aan het team zien geven dan als jungler.djengizz schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 22:29:
[...]
Shen jungle is farm de jungle en countergank met je ult. Als je farmed bent en de midgame is over ga je splitpushen als je ult op is.
Het sterke van Shen jungle is de wetenschap dat hij er is. Hij hoeft niet te ganken want hij heeft zijn ult. Dit betekent dat er in de lanes anders gespeeld moet worden, je kunt geen duels tot het uiterste aangaan want er is altijd de dreiging van een shen die het 1v2 of 2v3 maakt. Dat maakt hem sterk in een endgame comp.
Natuurlijk heeft een toplane Shen ook die dreiging maar die kan veel moeilijker elke gank counterganken en de lanes beschermen zonder zelf zijn lane te verliezen. Dat maakt Shen jungle imo nog steeds goed.
Verder denk ik niet dat TheOddOne of The Rainman Shen veel gespeeld hebben (al is het maar omdat hij zo vaak gebanned is) en het meer een paniek pick was omdat hij nog open was dan een van te voren bedachte pick.
Winning Spree
Verwijderd
Mjah streaks zitten er altijd tussen, maar je kunt vaak min of meer afleiden of je thuishoort op die ELO aan de hand van de games. Als je zelf hard carriet meestal zit je te laag, als je over het algemeen gemiddelde scores haalt en afwisselend je lane wint of verliest (maar nooit heel hard verliest) zit je op de juiste ELO en als je continue met 1/6 scores gecarried wordt zit je gewoon te hoog. Als ik Jeffro z'n stats zie zit hij op 1400 elo ongeveer goed.Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 08:05:
Altijd leuk zon winstreak ja. Daardoor zit ik nu ook tegen de 1600 aan, helaas na zo'n winstreak vallen de teams wel altijd weer tegen
.
Daarom werk ik er vaak hard aan om wel te kunnen carrien. Ik weet altijd de assists te krijgen. Al wil ik wel beter worden in ganken.Vicarious schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 08:31:
[...]
Mjah streaks zitten er altijd tussen, maar je kunt vaak min of meer afleiden of je thuishoort op die ELO aan de hand van de games. Als je zelf hard carriet meestal zit je te laag, als je over het algemeen gemiddelde scores haalt en afwisselend je lane wint of verliest (maar nooit heel hard verliest) zit je op de juiste ELO en als je continue met 1/6 scores gecarried wordt zit je gewoon te hoog. Als ik Jeffro z'n stats zie zit hij op 1400 elo ongeveer goed.
Ik was dus ook aan het streamen en ik moet vaker proberen te turretdiven hoor ik
Hoe breng je succesvolle ganks als er verdomd goed geward word? Op 6-7 minuten oracles halen? Maar dan loop je qua build weer achter

Oracles is een goede manier idd.Jeffroiscool schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 09:13:
Hoe breng je succesvolle ganks als er verdomd goed geward word? Op 6-7 minuten oracles halen? Maar dan loop je qua build weer achterHoe doen jullie dat?
Zo haal je in jouw Udyr game pas na je Wit's End je Oracle. Ik zou die al gehaald hebben na mijn Mercs en GP10 items (zeker omdat je voor stond). Zeker met een jungler zonder gapcloser is een early Oracle goed. Verder stelt het je ook in staat om constant hun wraiths te stelen en maakt het counterjungling veiliger. De kosten zijn relatief want je hoeft minder pinks te kopen en je verdient ook aan de wards die je killed.
Mapcontrol geven aan je team is ook een vorm van carrien.
Dit kan, maar behoort niet altijd tot de mogelijkheden. Als je niet voorstaat wil je ook van nut kunnen zijn, en met 400 gold aan een oracle early game gimp je wel de sterkte van je ganks, ook omdat je lower health de jungle uitkomt omdat je items mist. Als je lekker gaat is dat prima, als het wat minder gaat (bijv. 0/1/3 na 12 minuten) moet je je afvragen of dat verstandig is.djengizz schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 09:21:
[...]
Oracles is een goede manier idd.
Zo haal je in jouw Udyr game pas na je Wit's End je Oracle. Ik zou die al gehaald hebben na mijn Mercs en GP10 items (zeker omdat je voor stond). Zeker met een jungler zonder gapcloser is een early Oracle goed. Verder stelt het je ook in staat om constant hun wraiths te stelen en maakt het counterjungling veiliger. De kosten zijn relatief want je hoeft minder pinks te kopen en je verdient ook aan de wards die je killed.
Mapcontrol geven aan je team is ook een vorm van carrien.
Wat ik vaak ook een goede manier van ganken vind, is vanuit de lane. Die brushes langs de buitenkant van de map worden (zeker top) vrijwel nooit geward, en als dat wel het geval is weet de lane dat (vragen voor je gaat ganken!). Als de lane gepusht wordt (en dat gebeurt in mijn game vrijwel altijd) verstop je je in die brush, vraag je je lane om te baiten en kom je uit de bush jumpen.
Verder kun je met Udyr, zeker later in het spel, prima towerdiven. Je turtle shield zorgt dat je van de tower best weinig damage krijgt zodat je de tower kan tanken en samen met de solo top of mid damage kan doen. Als de tegenstander <50% HP is en de ult van je teammate up is moet dat altijd een kill zijn, tenzij diegene heal heeft of een heal skill.
Ninja ganks overweeg ik zeker maar vaak zoals bij bot kom je dan in een situatie dat de vijand in principe onder de tower staat te farmen en lager hp zijn als mijn bot laners waardoor ze bijna no way het gaan proberen om m'n mates aan te vallen.Vicarious schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 09:35:
[...]
Dit kan, maar behoort niet altijd tot de mogelijkheden. Als je niet voorstaat wil je ook van nut kunnen zijn, en met 400 gold aan een oracle early game gimp je wel de sterkte van je ganks, ook omdat je lower health de jungle uitkomt omdat je items mist. Als je lekker gaat is dat prima, als het wat minder gaat (bijv. 0/1/3 na 12 minuten) moet je je afvragen of dat verstandig is.
Wat ik vaak ook een goede manier van ganken vind, is vanuit de lane. Die brushes langs de buitenkant van de map worden (zeker top) vrijwel nooit geward, en als dat wel het geval is weet de lane dat (vragen voor je gaat ganken!). Als de lane gepusht wordt (en dat gebeurt in mijn game vrijwel altijd) verstop je je in die brush, vraag je je lane om te baiten en kom je uit de bush jumpen.
Verder kun je met Udyr, zeker later in het spel, prima towerdiven. Je turtle shield zorgt dat je van de tower best weinig damage krijgt zodat je de tower kan tanken en samen met de solo top of mid damage kan doen. Als de tegenstander <50% HP is en de ult van je teammate up is moet dat altijd een kill zijn, tenzij diegene heal heeft of een heal skill.
Ook in mid vind ik towerdiven heel gevaarlijk. Ik kom als Udyr eraan ik sta in tower range en dan krijg je een dikke burst/stun op je hoofd en ga je alsnog dood.
Top zou ik zeker vaker op deze manier kunnen proberen te ganken. Is ook een stuk veiliger denk ik zo.
Ook ga ik inderdaad meer Oracles halen early, ben idd alleen altijd bang dat ik m'n build gimp. Ik heb ook de gewoonte om altijd 3 wards in m'n inventory te willen hebben goed of slecht?
[ Voor 5% gewijzigd door Jeffroiscool op 08-03-2012 09:42 ]
in de meer start geld mastery
en dan koop ik in het begin een mana-regen dingetje en dan 1 pink ward en 2 of 3 green wards ( weet niet meer hoeveel ik er kon kopen )
en dan gewoon early game een pink in de river zetten en hun ward vernielen
Ook het advies van een paar tweakers opgevolgt, en tegen bots gaan spelen. Gewoon 5v5, krijg je nog XP en IP ook
Ik speel nu eigenlijk alleen maar op Warwick, vind hem gewoon erg leuk spelen. Maar is het eigenlijk wel slim om op alleen maar 1 champion te spelen? Ik weet nu bijv. niet wat andere champions kunnen of wat ze uberhaupt zijn (tank, melee, ranged of support e.d.).
Standaard taktiek, werkt perfect. Moet je wel opletten wie de ward eerst neerzet en opletten dat hun hem niet weer counteren met een pink ward. (had ik een keer de hele game langDrunk3nD3m0n schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 09:44:
wat vinden jullie eigenlijk van deze techniek als ik support speel zet ik de laatste tijd een paar extra punten
in de meer start geld mastery
en dan koop ik in het begin een mana-regen dingetje en dan 1 pink ward en 2 of 3 green wards ( weet niet meer hoeveel ik er kon kopen )
en dan gewoon early game een pink in de river zetten en hun ward vernielen

noooooooooooo geen tier 2 runes kopen gek!Hatsjoe schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 09:53:
Gister lvl 10 geworden, meteen ff alle tier 2 runes gekocht, wat kost dat toch veel IP
Ook het advies van een paar tweakers opgevolgt, en tegen bots gaan spelen. Gewoon 5v5, krijg je nog XP en IP ookEn gelukkig kom je daar niet tegen gasten die of extreem goed zijn, of al lvl 30 zijn.
Ik speel nu eigenlijk alleen maar op Warwick, vind hem gewoon erg leuk spelen. Maar is het slim om eigenlijk op alleen maar 1 champion te spelen? Ik weet nu bijv. niet wat andere champions kunnen of wat ze uberhaupt zijn (tank, melee, ranged of support e.d.).
Dat had je dan even eerder moeten zeggen xDVicarious schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 09:53:
[...]
noooooooooooo geen tier 2 runes kopen gek!
Maar hoezo dan niet?
RED ALLERT RED ALLERT !Hatsjoe schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 09:53:
Gister lvl 10 geworden, meteen ff alle tier 2 runes gekocht, wat kost dat toch veel IP
Ook het advies van een paar tweakers opgevolgt, en tegen bots gaan spelen. Gewoon 5v5, krijg je nog XP en IP ookEn gelukkig kom je daar niet tegen gasten die of extreem goed zijn, of al lvl 30 zijn.
Ik speel nu eigenlijk alleen maar op Warwick, vind hem gewoon erg leuk spelen. Maar is het eigenlijk wel slim om op alleen maar 1 champion te spelen? Ik weet nu bijv. niet wat andere champions kunnen of wat ze uberhaupt zijn (tank, melee, ranged of support e.d.).
runes idiot detected !
RED ALLERT RED ALLERT !
( nooit trier 2 runes kopen waste van geld je moet rechtstreeks sparen voor trier 3 runes
Dit topic is gesloten.
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)
Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.