haaaah man gisteren eeen geniaal potje gedaan met vrienden
nog eens een 3v3tje
het was
ons team
cho-gath (ik)
ashe
annie
vijandelijk team
garen
ashe
jax
-----------------------------------
we beginnen met de lvl 1 gank en dat draait natuurlijk mooi uit we waren snel en zagen ze alle 3 naar het onderste bosje gaan we wachte een 10 tal seconden en dan gingen
erop in ik doe rupture ze landen terug en annie doet er een 3 man stun op ik 1 kill en ashe 2 kills

goed begonnen
en daarna ik solotop tegen garen en man wat een dikkop ....
ik haal een kill door hem te lokken en dan heal te gebruiken om hem derin te luizen ...
FLAME-WAR zegt garen : /ALL NOOB HEALER ONLY IDIOTS AND 12 YEAR OLDS USE HEAL NOOB NOOB
.......
en dan die garen echt vanaf dat hij een kill kreeg : /ALL NOOBS NOOBS NOOBS I AM THE ONLY PRO HERE
.......
en dan beginnen ze te pushen en op annie te focusen en ok garen wordt een beetje gefeed maar hij is oooh zo greedy ik en ashe konden alles mooi timen om continu die garen te killen
ik raakte een beetje gefeed dusja
lekker tanky en AP gaan bouwen

en mijn 6 stacks krijgen
en daarna volgende opdracht = ashe gefeed krijgen
we zaten dus al een 40-tal minuten in game en al onze torens waren al weg mijn 2 vrienden hadden het gevecht al opgegeven
maar ik zei : die garen heeft de hersen-inhoud van een pindanoot we kunnen die aan ok alle toren gepusht alle inhibitors kapot bij ons enkel de nexus ik zeg blijf defenden en farm creeps zij kunnen er toch niet aan nu
een 10-tal minuten farmen en 3 team fights later ( alle 3 gewonnen )
alle 3 full build en plots
flash flash flash over de muur heen en alle 3 op de nexus beginnen meppen en wij stonden gelukkig alle3 op de fountain
ashe ulti erin op die garen
rupture AOE tibbers stun derop en inmaken die handel en dan alle 3 toplane 1 turret 2 turret 1 inhib 3e turret BAM nexus en dan was een 3v3 van 60 minuten
en dan man man man ...
NOOOOOONS HEALER NOOBS
1v1 me GO ON I BASH YOU ALL 1V1 ME NOOOBS
en zo ging hij 10 minuten door
na de game kreeg ik plots een friend request en een chatvenstertje
hey i am that garen from last game
duo Q ranked ???
neeh toch niet ik haat flamers /ignore
Beep Boop son ... Beep Boop