[PC] League of Legends - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 ... 91 Laatste
Acties:
  • 175.671 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapstok!
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-09-2021
(jarig!)
psyy138 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 16:00:
[...]

ik doe ook gemiddeld maar 1 gamepje per dag denk ik. en dan zaterdags/vrijdags niet omdat ik moet zuipe en werke :P en zondags voetballe. maar als je het al lang speelt spaar je een hoop op en ik heb nu 50 champs in totaal. ik koop gewoon alles op van laag ip naar hoog. ik moet er nog een paar van 4800 en van 6300 heb ik er al veel maar ook sommige met ip gekocht. maar als je wint krijg je al gauw 250 ip. als je dan 10 games in de week doet ongeveer heb ik al gauw 1500 binnen. dus het is een kwestie van sparen en een keer gebruike ;)
ja zit wat in, maar wil het geval dat ik maar 50% van me games win:P en de gewonnen blijven soms op weet ik veel hoe einig IP steken:P
uiteraard ook het verplichte drinken op zaterdag e.d.:P blijft ook weinig tijd over:P

League of Legend EUW: Tristanar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapstok! schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:53:
Oeeeh yorick bij aAa als top, word leuk :D
Hotshot eindelijk weer eens hard aan het carryen vanaf top-lane.
Liet zich de laatste tijd toch vaak pakken door ganks en het spelen van no damage champs maar nu issie echt lekker bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapstok!
(jarig!)
aaa word redelijk weggespeeld na die nogal passive start:P hoopte wat meer van yorick te zien aangezien ik hem ook nog wel is speel:P maar ze zijn op elk front zo beetje beter^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren grappig spel gehad, ik dacht laten we eens blitz support gaan met gp/10sec runes en masteries 0/0/30
en zien wat het effect is van al dat gold/sec

philo stone
boots of swiftness
manamune
heart of gold

en ik zie mn gold aardig aantikken, ik dacht op die moment laat me eerst trinity halen zo kan ik mn damage output aardig verhogen en laat me dan frozen heart en banshees veil halen

halverwege mn trinity krijg ik plots van teammate, build blitz more tanky noob
even frustraties over me heen laten lopen, komt wel goed, akkoord ik was op die moment al verschillende keren gestorven en stond 3/8/17, mn lanepartner tristana was niet geweldig waardoor ik wat meer stierf in het begin maja je kan niet alles willen
uiteindelijk is mn trinity af en teamfight haal ik triple kill :) loopt plots alles gesmeerd
na nog wat teamfights en baron heb ik full build met
boots of swiftness
shurileyas revelerie
manamune
trinity force
froze heart
banshees veil

vraag ik even als mn build ok is :) en ja hoor dat was wel ok, was de eerste met full build en dat voor "support" vond ik zelf al raar; de build was zowiezo mn plan ma soit

geeindigd met 14/10/26 en nog wat 130+ cs door met mn ult hier en daar creepwaves te pushen terwijl ik early game alle cs liet liggen vr tristana

zie ik dat ik het meeste gold had met 19.4 K
vond ik wel vrij veel en zeker het verschil was redelijk groot met de andere spelers
dus 2 gp/sec items + runes en masteries tikken wel aardig aan, was ik wel van verschoten, heb die runes nog niet zo lang en was mn eerste test

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapstok!
(jarig!)
ARGG hoe laat begint de laatste game van vandaag?
namelijk half 6 vrij, hoop dat ie dan toch net afgelopen is:O
zal wel weer niet zo wezen 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Kapstok! op 06-03-2012 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Kapstok! schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 16:36:
ARGG hoe laat begint de laatste game van vandaag?
namelijk half 6 vrij, hoop dat ie dan toch net afgelopen is:O
zal wel weer niet zo wezen 8)7
16:50 scheduled

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapstok!
(jarig!)
hopen dat ze vooor half 6 dan klaar zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 16:32:
geeindigd met 14/10/26 en nog wat 130+ cs door met mn ult hier en daar creepwaves te pushen terwijl ik early game alle cs liet liggen vr tristana
Hoe lang was die game wel niet?

Je krijgt geen 130+ cs door als support alleen in de late game hier en daar een wave te clearen.
Ook je build is blitz bruiser, geen support build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 16:32:

na nog wat teamfights en baron heb ik full build met
boots of swiftness
shurileyas revelerie
manamune
trinity force
froze heart
banshees veil
Ik zou in ieder geval geen boots of swiftness nemen op blitzcrank. Je hebt al hele goede movespeed met je W. En je koopt ook nog een shurelia. In dat geval zijn mercs of ninja tabi een stuk beter.

Ben zelf ook niet zon grote fan van manamune op blitz. Gezien het feit dat je meeste skills best lange cd's hebben behalve je E. En die kan je ook weer niet zoveel spammen in de laning phase. En het feit dat early 1k gold kwijt bent aan alleen maar mana. Dan heb je imo veel meer aan bijvoorbeeld een snelle sheen of de mana crystal en chain vest van je frozen heart. Daarbij met triforce frozen heart en banshees zou je sowieso wel een prima shield moeten hebben van je passive. Zou dat zelf vervangen door een BT of IE of als je meer tanky wilt zijn een defensief item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:00

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Boots of Swiftness zijn het gewoon niet waard, misschien op Singed, maar kan me geen andere champ bedenken waarop ik die boots zou willen ipv Mercs/Tabi/Ionian/Zerkers/Mobility

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatic_FS schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 16:48:
Boots of Swiftness zijn het gewoon niet waard, misschien op Singed, maar kan me geen andere champ bedenken waarop ik die boots zou willen ipv Mercs/Tabi/Ionian/Zerkers/Mobility
Vind garen de beste champ ervoor. Maar wat mij betreft kan je als je die speed nodig denkt te hebben beter movespeed quints halen. Dan kan je met boots andere stats halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 16:46:
[...]

Ik zou in ieder geval geen boots of swiftness nemen op blitzcrank. Je hebt al hele goede movespeed met je W. En je koopt ook nog een shurelia. In dat geval zijn mercs of ninja tabi een stuk beter.

Ben zelf ook niet zon grote fan van manamune op blitz. Gezien het feit dat je meeste skills best lange cd's hebben behalve je E. En die kan je ook weer niet zoveel spammen in de laning phase. En het feit dat early 1k gold kwijt bent aan alleen maar mana. Dan heb je imo veel meer aan bijvoorbeeld een snelle sheen of de mana crystal en chain vest van je frozen heart. Daarbij met triforce frozen heart en banshees zou je sowieso wel een prima shield moeten hebben van je passive. Zou dat zelf vervangen door een BT of IE of als je meer tanky wilt zijn een defensief item.
boots k mental note made
manamune zn passive triggert ook op autoattacks , ie zat niet volledig vol maar wel rond de 700 mana
wat wel leuk is vr blitz zn passive
maar ok mental note 2 made dan laat k manamune vallen voor vroegere trinity
dan moet k mn heart of gold niet verkopen endgame en evt gewoon ombouwen in randuins of die nieuwe shield item
djengizz schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 16:41:
[...]
Hoe lang was die game wel niet?

Je krijgt geen 130+ cs door als support alleen in de late game hier en daar een wave te clearen.
Ook je build is blitz bruiser, geen support build.
vrij lange game ja, 45 minuten ongeveer, onze tristana had 200++ cs weet niet exact meer
was ook enkel bedoeld early game support, heb toen redelijk wat wards gekocht
tristana heeft dan ook wat gaan 'ganken' of toch proberen en heb dan bot lane nog wat gedefend want hun ranged bleef daar maar hangen pushen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 17:10:
vrij lange game ja, 45 minuten ongeveer, onze tristana had 200++ cs weet niet exact meer
tristana heeft dan ook wat gaan 'ganken' of toch proberen en heb dan bot lane nog wat gedefend want hun ranged bleef daar maar hangen pushen
Meh, het feit blijft dat je zoveel goud, kills en items (die het team niet of nauwelijks helpen) hebt wat je dus in feite denied bij je carry. Dit komt niet door de GP5 runes / masteries en items want die runnen heel veel supports. Dit komt door het nemen van creeps, kills en het te weinig kopen van support items als wards, oracles en aura items.

Verder heb ik geen probleem met wat je doet en kan het zeer effectief zijn. Noem het alleen bij zijn naam en 'vermom' het niet als support want dat is het in feite niet. Dit komt veel meer in de buurt van een roamer of een bot kill lane.

Als ik in champ select een lux, eve, blitz, karma, twitch, teemo whatever hoor claimen dat ze supporten ga ik uit van een 0 cs suppport als AD carry. Heb hier verder geen problemen mee maar ben je dit niet meld het dan aub, dan kies ik iig niet cait ofzo. Ik heb ook geen probleem met roamers of non 0 cs supports maar ik pas daar wel mijn eigen keuzes op aan. Te vaak gaat dit fout en wordt het in de praktijk een extra carry vermomd als support. Dit is verre van optimaal en schaadt je team.

Overigens wil ik niet zeggen dat dit bij jou is gebeurd maar ik zie het vaak en je champ, build en cs wijst hierop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 17:23:
[...]

Als ik in champ select een lux, eve, blitz, karma, twitch, teemo whatever hoor claimen dat ze supporten ga ik uit van een 0 cs suppport als AD carry. Heb hier verder geen problemen mee maar ben je dit niet meld het dan aub, dan kies ik iig niet cait ofzo. Ik heb ook geen probleem met roamers of non 0 cs supports maar ik pas daar wel mijn eigen keuzes op aan. Te vaak gaat dit fout en wordt het in de praktijk een extra carry vermomd als support. Dit is verre van optimaal en schaadt je team.

Overigens wil ik niet zeggen dat dit bij jou is gebeurd maar ik zie het vaak en je champ, build en cs wijst hierop.
Ja is erg handig als ik zelf ad carry speel vind ik het wel fijn te weten watvoor support iemand eventueel speelt. Ik wil natuurlijk geen vayne tegen cait spelen als ik ene roaming twitch support heb.
Speel zelf ook veel blitz support bot maar als mijn ad carry dan te slecht is ga ik vaak gewoon roamen. Als je pulls raakt bij ganks ben je toch wel nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Garen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 17:10:
[...]

boots k mental note made
manamune zn passive triggert ook op autoattacks , ie zat niet volledig vol maar wel rond de 700 mana
wat wel leuk is vr blitz zn passive
maar ok mental note 2 made dan laat k manamune vallen voor vroegere trinity
dan moet k mn heart of gold niet verkopen endgame en evt gewoon ombouwen in randuins of die nieuwe shield item

[...]

Koop gewoon eerst Triforce/Frozen Heart/Shurelia en daarna kan je gewoon een Tear kopen om die late game om te zetten naar Manamune. Zeker als support Blitz duurt het wel ff voordat je genoeg stacks hebt namelijk.

Net wat IEM WC zitten kijken, ik had oorspronkelijk CLG/d./aAa als winnaars van de groep in gedachten maar ik was hem wel even aan het knijpen omdat Fnatic nog best goed speelde. Shushei speelde wel dramatisch slecht in de laatste game tegen CLG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 17:36:
Ja is erg handig als ik zelf ad carry speel vind ik het wel fijn te weten watvoor support iemand eventueel speelt. Ik wil natuurlijk geen vayne tegen cait spelen als ik ene roaming twitch support heb.
Speel zelf ook veel blitz support bot maar als mijn ad carry dan te slecht is ga ik vaak gewoon roamen. Als je pulls raakt bij ganks ben je toch wel nuttig.
Sure, en zo ben ik ook wel eens AP Janna bot vanwege een disconnect van mn carry maar dat is situationeel. Hetzelfde geldt voor roamen als support, dat is vaak situationeel en kan echt niet standaard.

Mijn punt gaat eigenlijk meer over het 'echte' 0 cs support. 15 min in de bosjes zitten zonder cs te nemen en drie wards kopen maakt je geen support. Die mindset van in dienst staan van je team / carry hoor je door te zetten naar de late game, dat is immers je rol. 6 item builds zoals hierboven haal je dan never nooit niet en dat maakt ook niet uit. Veel van de 0 cs builds zullen uit noodzaak verdacht veel op elkaar lijken.

Als je dit soort afwijkende support champs kiest om de support rol wat minder saai te maken of als je liever roamed / duo laned / whatever omdat je traditionele support niet leuk vind begrijp ik dat ook. Noem het beestje alleen bij zijn naam en vermom het niet als 0 cs support om wat voor reden dan ook.

Ik ga er ondertussen ook wel een beetje van uit dat als ik een eve of twitch support krijg dat die gaan roamen en cs neemt (dit werkt ook meestal het beste) maar zo had ik laatst weer een Yorick waar ik dit ook van dacht maar die een hele goede 0 cs support bleek te zijn terwijl ik toch al Corky had gepicked vanwege mijn aannames.
Ik zag het laatst ergens in een toernooi op geloof ik Ashe. Moest er wel om lachen want dit wordt meestal genomen door mensen die gewoon de recommended items volgen. Precieze game weet ik niet, het was iig een kite comp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Waarom? Veel liever Merc of Tabi, aangezien je een Tanky DPS bent en dus redelijk wat damage en cc gaat vangen. Daarnaast 320 base movespd met een skill die +35% geeft voor 4s en je E die slows removed, meer dan genoeg om mensen te vangen.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel geen super passieve supports niet omdat ik dat te saai vind. Maar omdat als mijn carry niet goed is ik met soraka bijvoorbeeld vrijwel geen invloed kan hebben op de uitkomst van de game. Terwijl je met aggresievere supports in ieder geval nog plays kunt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021

True story.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mercs. Always Mercs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 17:54:
[...]

Sure, en zo ben ik ook wel eens AP Janna bot vanwege een disconnect van mn carry maar dat is situationeel. Hetzelfde geldt voor roamen als support, dat is vaak situationeel en kan echt niet standaard.

Mijn punt gaat eigenlijk meer over het 'echte' 0 cs support. 15 min in de bosjes zitten zonder cs te nemen en drie wards kopen maakt je geen support. Die mindset van in dienst staan van je team / carry hoor je door te zetten naar de late game, dat is immers je rol. 6 item builds zoals hierboven haal je dan never nooit niet en dat maakt ook niet uit. Veel van de 0 cs builds zullen uit noodzaak verdacht veel op elkaar lijken.

Als je dit soort afwijkende support champs kiest om de support rol wat minder saai te maken of als je liever roamed / duo laned / whatever omdat je traditionele support niet leuk vind begrijp ik dat ook. Noem het beestje alleen bij zijn naam en vermom het niet als 0 cs support om wat voor reden dan ook.

Ik ga er ondertussen ook wel een beetje van uit dat als ik een eve of twitch support krijg dat die gaan roamen en cs neemt (dit werkt ook meestal het beste) maar zo had ik laatst weer een Yorick waar ik dit ook van dacht maar die een hele goede 0 cs support bleek te zijn terwijl ik toch al Corky had gepicked vanwege mijn aannames.

[...]

Ik zag het laatst ergens in een toernooi op geloof ik Ashe. Moest er wel om lachen want dit wordt meestal genomen door mensen die gewoon de recommended items volgen. Precieze game weet ik niet, het was iig een kite comp.
ok ik snap wat je bedoeld en had ook maar 0-10 cs tegen 15-20 minuten in het spel
daarna moest ik wel door omstandigheden, het was ook maar een lame normal game
dan was het indd meer roamen dat ik deed, mn intentie was wel support toen k aan het spel begon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond graves altijd een erg sterke indruk maken. Maar nu ik er zelf mee heb gespeeld (met cs stelende schobbejakken naast me) vind ik hem veel lastiger als een ashe of caitlyn.
Hij schiet trager en heeft minder range. Soloqjoew pre 30 blijf ik er iig voorlopig vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:25:
Ik vond graves altijd een erg sterke indruk maken. Maar nu ik er zelf mee heb gespeeld (met cs stelende schobbejakken naast me) vind ik hem veel lastiger als een ashe of caitlyn.
Hij schiet trager en heeft minder range. Soloqjoew pre 30 blijf ik er iig voorlopig vanaf.
0.65 Ashe en 0.63 Graves, Aspeed verschil valt wel mee :P en Graves heeft een Aspeed buff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 22:36:
[...]

0.65 Ashe en 0.63 Graves, Aspeed verschil valt wel mee :P en Graves heeft een Aspeed buff.
Njah bij mijn speelstijl past hij niet. Net iets te actief en teveel nuttige skills.
Doe mij dan maar een ashe met een simpele W en nette afstand zodat ik kan farmen. Zelfde met cait lekker passief van een grote afstand farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 22:59:
[...]

Njah bij mijn speelstijl past hij niet. Net iets te actief en teveel nuttige skills.
Doe mij dan maar een ashe met een simpele W en nette afstand zodat ik kan farmen. Zelfde met cait lekker passief van een grote afstand farmen.
Als je met Cait passief zit te farmen, dan doe je iets verkeerd.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:44
hehehehe :P so true so true alles hierbij doe ik soms ook wel of zie ik soms wel genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat zijn jullie voorspellingen voor group B? Bestaat uit:

TSM 0-0
Curse 0-0
SK 0-0
Sypher 0-0
M5 0-0
EHome 0-0

Ik verwacht dat TSM, M5 en Ehome doorgaan. De nummer 1 van de groep gaat rechtstreeks naar de semi-finals, de nummers 2 en 3 spelen nog een kwartfinalewedstrijd waarbij de winnaar naar de semi-finals gaat.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verwacht TSM, M5 & SK.

Toen ik SK laatst bezig zag, deden ze verre van zo slecht als ik dacht dat ze het gingen doen. Hebben blijkbaar het vertrek van snoopeh & wicked al redelijk kunnen verteren. Ben benieuwd wat het gaat geven hier, kan dik tegenvallen ook natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Het zou mij eerlijk gezegd niet verbazen als TSM niet doorgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Gister weer paar leuke potjes gedaan met vrienden, eerst zelf nog ff de SoloQ in gedoken als Nunu support
Was echt ontzettend faal potje, tijdens champ select hadden we een skarner(met smite)tryn, ahri, ww en ik
Skarner ging dus junglen en liep naar blue, ww kwam daar ook naar toe en zegt ineens: "I'm Jungle, i take blue" Hij had geen smite en wilde gaan junglen, terwijl we al een jungler hadden... Maar hij bleef dus doorgaan en niemand ging dus naar top. Uiteindelijk ging WW maar afk en werden we afgeslacht :(
Daarna met vrienden ff DuoQ en keihard geownd met me On-hit Teemo :) Zelf nog een keer solotop gegaan tegen een Garen en Shen, en nog de lane gewonnen :P

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapstok!
(jarig!)
Vicarious schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 08:04:

TSM 0-0
Curse 0-0
SK 0-0
Sypher 0-0
M5 0-0
EHome 0-0

Ik verwacht dat TSM, M5 en Ehome doorgaan. De nummer 1 van de groep gaat rechtstreeks naar de semi-finals, de nummers 2 en 3 spelen nog een kwartfinalewedstrijd waarbij de winnaar naar de semi-finals gaat.
Niet echt een beeld van, ben pas recentelijk gaan kijken en weet niet hoe sterk elk team e.d. is:P

Weet iemand ook waarom je soms, met vergelijkbare games, je het ene moment maar 75 IP krijgt ofzo, en de volgende meer als het dubbele?

Gister game gehad met yorick waar ik de game carriede, wonnen, maar kreeg maar 76 IP :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Er is teveel te kijken op de ESL zeg :o LoL en SC2; too much! Ik heb een HD pass gekocht, nog geen spijt van.

@Kapstok!
Dat is de dagelijkse bonus die je krijgt. Elke 22h krijg je een dubbele IP hoeveelheid. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Cloud op 07-03-2012 09:43 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bron lol wiki

Since patch V1.0.0.111, the amount of Influence Points awarded for a given match depends on these rules:

■It increases linearly with the duration of the game.[1]
■Any match longer than 55 minutes will have the same reward as a 55 minutes long match. (145 IP)[1]
■Any match shorter than 25 minutes will have the same reward as a 25 minutes long match. (76 IP)[1]
■For a win, the reward is approximately: 18 IP + 2.312 per minute IP.[1]
■For a loss, the reward is approximately: 15.401 IP + 1.430 per minute IP.[1]
■An active Wins IP Boost gives you a flat amount of IP equivalent to the most base IP you could get from an extremely long game (for whichever game mode you are playing).
■A custom game has a penalty of 50%.
■Co-op vs. AI and Custom games share a limit timer. They both yield no IP after 180 minutes of gameplay in a 22 hours period. (For a summoner level 15 or above)
■A win, in any game type except custom, will award the "first win of the day" bonus if available. This bonus is a fixed 150 IP which is not affected by boosts or penalties. When awarded, this bonus becomes unavailable for 22 hours.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
haaaah man gisteren eeen geniaal potje gedaan met vrienden
nog eens een 3v3tje
het was
ons team
cho-gath (ik)
ashe
annie
vijandelijk team
garen
ashe
jax

-----------------------------------

we beginnen met de lvl 1 gank en dat draait natuurlijk mooi uit we waren snel en zagen ze alle 3 naar het onderste bosje gaan we wachte een 10 tal seconden en dan gingen
erop in ik doe rupture ze landen terug en annie doet er een 3 man stun op ik 1 kill en ashe 2 kills :D goed begonnen

en daarna ik solotop tegen garen en man wat een dikkop ....
ik haal een kill door hem te lokken en dan heal te gebruiken om hem derin te luizen ...
FLAME-WAR zegt garen : /ALL NOOB HEALER ONLY IDIOTS AND 12 YEAR OLDS USE HEAL NOOB NOOB
.......
en dan die garen echt vanaf dat hij een kill kreeg : /ALL NOOBS NOOBS NOOBS I AM THE ONLY PRO HERE
.......
en dan beginnen ze te pushen en op annie te focusen en ok garen wordt een beetje gefeed maar hij is oooh zo greedy ik en ashe konden alles mooi timen om continu die garen te killen
ik raakte een beetje gefeed dusja
lekker tanky en AP gaan bouwen :P
en mijn 6 stacks krijgen
en daarna volgende opdracht = ashe gefeed krijgen
we zaten dus al een 40-tal minuten in game en al onze torens waren al weg mijn 2 vrienden hadden het gevecht al opgegeven
maar ik zei : die garen heeft de hersen-inhoud van een pindanoot we kunnen die aan ok alle toren gepusht alle inhibitors kapot bij ons enkel de nexus ik zeg blijf defenden en farm creeps zij kunnen er toch niet aan nu
een 10-tal minuten farmen en 3 team fights later ( alle 3 gewonnen )
alle 3 full build en plots
flash flash flash over de muur heen en alle 3 op de nexus beginnen meppen en wij stonden gelukkig alle3 op de fountain
ashe ulti erin op die garen
rupture AOE tibbers stun derop en inmaken die handel en dan alle 3 toplane 1 turret 2 turret 1 inhib 3e turret BAM nexus en dan was een 3v3 van 60 minuten
en dan man man man ...
NOOOOOONS HEALER NOOBS
1v1 me GO ON I BASH YOU ALL 1V1 ME NOOOBS
en zo ging hij 10 minuten door

na de game kreeg ik plots een friend request en een chatvenstertje
hey i am that garen from last game
duo Q ranked ???
neeh toch niet ik haat flamers /ignore

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapstok!
(jarig!)
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 09:41:
bron lol wiki

Since patch V1.0.0.111, the amount of Influence Points awarded for a given match depends on these rules:

■It increases linearly with the duration of the game.\[1]
■Any match longer than 55 minutes will have the same reward as a 55 minutes long match. (145 IP)\[1]
■Any match shorter than 25 minutes will have the same reward as a 25 minutes long match. (76 IP)\[1]
■For a win, the reward is approximately: 18 IP + 2.312 per minute IP.\[1]
■For a loss, the reward is approximately: 15.401 IP + 1.430 per minute IP.\[1]
■An active Wins IP Boost gives you a flat amount of IP equivalent to the most base IP you could get from an extremely long game (for whichever game mode you are playing).
■A custom game has a penalty of 50%.
■Co-op vs. AI and Custom games share a limit timer. They both yield no IP after 180 minutes of gameplay in a 22 hours period. (For a summoner level 15 or above)
■A win, in any game type except custom, will award the "first win of the day" bonus if available. This bonus is a fixed 150 IP which is not affected by boosts or penalties. When awarded, this bonus becomes unavailable for 22 hours.
Dankuu!

@Cloud, ja die first win weet ik, daarom altijd proberen elke dag tenminste 1 win hea:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 07:58
Gisteravond een kut potje gehad, een brand ging met mij (Irelia) top, dus ik koop dorans blade, besluit het team / hij ineens bot te gaan staan en mij solo top achter te laten tegen een andere irelia met armor en pots.. dat leverde een vroege death op, daarna terug 1/1 en vervolgens werd ik steeds gegankd, paar keer goed kunnen ontsnappen maar ik kreeg echt totaal geen hulp... gevolg 1/5 en een gefeede Irelia top, einde verhaal.

Ik had zelf defensiever moeten spelen maar ik snap niet dat mensen zomaar ineens van lane wisselen als iedereen zelfs al klaar staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
ok die tekst is langer uitgedraaid dan verwacht xD !

( 2 posts naar boven :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
Sommige mensen weigeren vaak te communiceren, dan krijg je dat soort situaties dus
Had bijvoorbeeld een keer een Irelia in me team, met teleport/flash we hadden al een ziggs(ik) Sona, graves en jungle fiddle dus je verwacht dat Irelia wel top pakt. Niet dus, ze ging lekker op middle staan en weigerde weg te gaan. Daarom vraag ik nu altijd vaak waar iedereen wilt in de hoop dat ze kunnen praten(Vaak kunnen/weigeren ze te praten :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Vicarious schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 08:04:

TSM 0-0
Curse 0-0
SK 0-0
Sypher 0-0
M5 0-0
EHome 0-0

Ik wil wel eens een gokje gaan wagen met mijn uitspraak :D
Ik ga voor Curse, M5 en Sypher die doorgaan.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djengizz schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 08:45:
Het zou mij eerlijk gezegd niet verbazen als TSM niet doorgaat.
vooralsnog verliezen ze door super passive spel van Curse, dat een betere lategame comp heeft. Als je dat ziet moet je juist aggressief spelen, maar vooral TOO en Chaox vallen me zwaar tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-09 13:59
Ik heb dit spelletje maar weer eens geïnstalleerd.

Ik was al level 16 in de tijd dat 20 nog max was.
Er is wel een hoop veranderd en de char waar ik mee speelde was Garen.
Aangezien ik een terug komende speler ben en ik nog RP points had heb ik Shyvana gekocht.
Eerst probeerde ik deze puur DPS met wat lifesteal en ja raad het al te Squishy
Daarna maar de Tank-DPS build geprobeerd en dat gaat vlekkeloos, heb een paar goede games tegen bots gehad op zowel beginner als intermidate

Binnenkort wil ik weer tegen mensen spelen en met mensen samenspelen maar aangezien ik niemand heb om dingen mee te overleggen of eventueel een team te vormen wil ik dus nog hier en daar een paar tips hebben en leek me dit een goede plaats ervoor.

Mijn vraag is dus ook of er mensen rond de level range 15-25 zijn die met mij een team zou willen vormen om te levellen en misschien daarna het echte werk op te pakken als we het idee hebben dat het echt goed gaat als team zijnde.

Wat zoek ik in het team.
- Teamwork
- Wil om te leren en dingen uit te proberen (vooral in de bot games)
- Meerdere champions hebben gespeeld zodat je weet wie wat een beetje kan doen

Voor zover heb ik niet echt tijd restricties voor het team, gewoon samen spelen als het kan en later kunnen we altijd afspreken wanneer we gaan gamen
Laat me het maar weten via het forum hier of een DM

- Kadardar

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Vicarious schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 10:26:
[...]

vooralsnog verliezen ze door super passive spel van Curse, dat een betere lategame comp heeft. Als je dat ziet moet je juist aggressief spelen, maar vooral TOO en Chaox vallen me zwaar tegen.
Reginald is al een lange tijd onder de maat vergeleken met de mids van andere teams.
Chaox lijkt al een hele tijd vermoeid in zijn spel, zo stopt hij bv soms zelfs met kiten in teamfights.

Tenslotte moet TOO nog steeds te veel tijd besteden aan zijn mid wat hij vroeger kon compenseren met agro counterjungling. Na Kiev en M5 zijn teams en junglers hierop echter beter voorbereid en is dit niet meer de troefkaart van TSM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DAT BARON STEAL!

edit: Chaox lijkt inderdaad lui en passief, maar ook TOO vind ik tegenvallen de laatste tijd. Niet alleen doordat ie mid aan het campen is, want dat vind ik persoonlijk nog wel meevallen, maar ook omdat het wel lijkt alsof hij alleen PvE jungle-monstertjes aan het clearen is en superweinig gankt.

[ Voor 90% gewijzigd door Vicarious op 07-03-2012 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapstok!
(jarig!)
Vicarious schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 10:32:
DAT BARON STEAL!

edit: Chaox lijkt inderdaad lui en passief, maar ook TOO vind ik tegenvallen de laatste tijd. Niet alleen doordat ie mid aan het campen is, want dat vind ik persoonlijk nog wel meevallen, maar ook omdat het wel lijkt alsof hij alleen PvE jungle-monstertjes aan het clearen is en superweinig gankt.
Die steal was indeed eentje om te onthouden:P En ik weet verder niet hoe zij eerst spelen, dus daar hou ik mij maar op de vlakte :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Laatst online: 26-09 09:48
DAT BARON STEAL!

Ik kwam net in de stream, en BAM geweldige steal, alleen ze hebben wel verloren nu, wat ik eerlijk gezegd niet had verwacht van TSM...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
Ik had het idee dat TSM op een gegeven moment toch nog mooi terug kwam toen ze 4-4 stonden. Maar helaas, het mocht niet baten. Curse to stronk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kut! TSM matches wil ik wel zien :) maar ja @work ze hebben verloren dus? too bad

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2012 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veigar is echt mijn lievelings Chanmpion geworden, puur vanwege de Nukes! Dat geeft toch zo'n lachwekkend en eervol gevoel. Toen ik gisteren net level 18 werd had ik al rond de 2k damage, ashe enzovoorts waren met 2 seconden dood hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Chaox lijkt inderdaad lui en passief, maar ook TOO vind ik tegenvallen de laatste tijd. Niet alleen doordat ie mid aan het campen is, want dat vind ik persoonlijk nog wel meevallen, maar ook omdat het wel lijkt alsof hij alleen PvE jungle-monstertjes aan het clearen is en superweinig gankt.
TOO wordt op en neer geschopt door zijn team en doet te veel babysitting (zonder te ganken idd). Hierdoor moet hij periodes afk farmen om niet underlevelled te raken.
Imo is TOO nog steeds een goede support jungler die te leiden heeft van falende lanes. Dit zal een support jungler harder raken dan een carry jungler ala SV.

BLAME THE JUNGLER!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 10:42:
Veigar is echt mijn lievelings Chanmpion geworden, puur vanwege de Nukes! Dat geeft toch zo'n lachwekkend en eervol gevoel. Toen ik gisteren net level 18 werd had ik al rond de 2k damage, ashe enzovoorts waren met 2 seconden dood hahaha
ik denk dat dit veel verklaart heb ook al eens zo een ongelofelijk PWN potje gehad met veigar
1250 AP of ergens in de buurt

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/dnF2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djengizz schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 10:43:
[...]

TOO wordt op en neer geschopt door zijn team en doet te veel babysitting (zonder te ganken idd). Hierdoor moet hij periodes afk farmen om niet underlevelled te raken.
Imo is TOO nog steeds een goede support jungler die te leiden heeft van falende lanes. Dit zal een support jungler harder raken dan een carry jungler ala SV.

BLAME THE JUNGLER!! ;)
Haha nee dat nou ook weer niet, het is lang niet alleen TOO's schuld, maar omdat ik hem samen met Chaox de beste spelers acht van het team verwacht ik iets meer van hem. Misschien moet hij gewoon wat minder naar Regi luisteren (die imo een slechte captain is), maar zelf de shots callen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
Veigar is inderdaad een erg mooie champion, zeker als je van burst dmg houd :) Ben nog steeds blij met me Gandalf skin op veigar, begin altijd elk potje met "/all: YOU SHALL NOT PASS!!!" 8)
Trouwens, ik rush altijd direct deathcap op hem, maar ik lees ook wel eens over eerst DFG? Meestal pak ik die pas na me deathcap, of is andersom beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nidhiki schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 10:49:
Veigar is inderdaad een erg mooie champion, zeker als je van burst dmg houd :) Ben nog steeds blij met me Gandalf skin op veigar, begin altijd elk potje met "/all: YOU SHALL NOT PASS!!!" 8)
Trouwens, ik rush altijd direct deathcap op hem, maar ik lees ook wel eens over eerst DFG? Meestal pak ik die pas na me deathcap, of is andersom beter?
Andersom beter, buildup van DFG geeft Gold/time. CDR en Manaregen. Vooral early handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veigar is ook een champ die je zelf kan "make or break". Je bent niet erg afhankelijk van je team om je nuke op te bouwen en de kills die je maakt zijn vaak op je eigen conto te schrijven. Daar kun je iig veel voldoening uit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Weet niet of er engels of duits geluld word want ik heb hier toch geen geluid maar voor mensen die HD willen:
http://de.twitch.tv/matthias_mase_meyer

wow, dikke overextend van Diamondz xD

[ Voor 11% gewijzigd door Jeffroiscool op 07-03-2012 11:40 ]

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjendorst
  • Laatst online: 28-02-2023
Die russen zijn veel te goed man, super om naar te kijken..

Hoge individuele skill en teamfights zijn gwn super gecoordineerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

arjendorst schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:50:
Die russen zijn veel te goed man, super om naar te kijken..

Hoge individuele skill en teamfights zijn gwn super gecoordineerd.
Jup, jammer dat het Skumbag M5 is :( toch triest dat spelers van dat niveau zo'n douchebags zijn tegenover tegenstanders en teammates.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatic_FS schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:52:
[...]

Jup, jammer dat het Skumbag M5 is :( toch triest dat spelers van dat niveau zo'n douchebags zijn tegenover tegenstanders en teammates.
Tgoh. Part of the game ? Niet dat ik het goedkeur :)

Met uitzondering van een paar enkelingen zijn er op het hoogste niveau echt maar weinig gentlemen. Snoopeh comes to mind, scarra, krepo, sushei en dergelijke meer, maar er zijn genoeg voorbeelden van anderen.

De "pro's" worden stevig onder de loep genomen met al die events + streams, en gedragen zich soms zoals ik veel anderen zie gedragen, en waaronder mezelf ook soms. Moeten gewoon niet hypocriet zijn en het minste dispuut uitvergroten tot drama. Maar ja, teh interwebs needs drama.

My 2 cents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

M5 (vooral Diamondz en geloof Alex) in scrims die de tegenstander uitscheldt.
Das andere koek dan Hotshot/TRM die raged in soloq.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Fanatic_FS schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:04:
Ach, vrijwel iedereen van ons raged. Als jij niet raged dan gaat mijn virtuele petje af voor jou, dan ben jij uniek als persoon zijnde.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
kaluro2 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:09:
[...]
Ach, vrijwel iedereen van ons raged. Als jij niet raged dan gaat mijn virtuele petje af voor jou, dan ben jij uniek als persoon zijnde.
Eigenlijk alleen op mezelf :-)

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

[...]

En daarom zijn wij casual gamers, zoiets in toernooi omgeving doen is gewoon dikke faal, zullen je sponsors blij mee zijn.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Tja het is gewoon triest. Ragen, BM en QQ past gewoon niet bij professionele esports. Je kunt wel zeggen 'iedereen doet het'; dat is echt verre van waar. En zeker op het hoogste niveau mag je wel een stukje professionalisme verwachten. En wil je ragen? Doe dat dan tegen jezelf, maar hou de eer aan jezelf. SoloQ is dan nog iets anders, maar ook daar waardeer ik het steeds minder en minder. In scrims vind ik het een ronduit volledige faal.

Maar goed, als esport moet LoL nog verder groeien denk ik. Het staat wat dat aangaat nog in de kinderschoenen. :)
Fanatic_FS schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:13:
[...]

En daarom zijn wij casual gamers, zoiets in toernooi omgeving doen is gewoon dikke faal, zullen je sponsors blij mee zijn.
True that.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjendorst
Over ragen gesproken .. ik haat SK alleen al door arrogante Ocelotte..

Jammer dat CLG EU er niet is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eens over dat ragen, maar ja gamers zijn vaak (helaas) van die verwende kindertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapeno
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:47
arjendorst schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:29:
Over ragen gesproken .. ik haat SK alleen al door arrogante Ocelotte..

Jammer dat CLG EU er niet is!
ja zeker, ben je verplicht om ali en anivia te bannen onders verlies je zeker weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjendorst
Lapeno schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:36:
[...]

ja zeker, ben je verplicht om ali en anivia te bannen onders verlies je zeker weten :)
+ irelia!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapeno
ohw ja wickd vergeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

[...]

Dank je :)

Vind 't altijd kansloos om te ragen. Op mijzelf ragen doe ik ook bijna nooit omdat ik gewoon weinig fouten maak :P

/ego 8)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatic_FS schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:04:
Hoe is dat andere koek ? Disrespect is disrespect en hoort in beide gevallen niet.

Integendeel, HSGG die maanden lang 15k viewers per dag had en er een gewoonte van maakte te flamen vind ik erger dan te trollen in scrims.

Heb van hotshot trouwens nooit maar iets in de richting van een verontschuldiging gezien ook itt dyrus & m5 laatst lede.

Zoals cloud aangaf is Lol nog niet professioneel waar het zou kunnen staan in de e-sports scene. Wederzijds respect zal enkel maar toenemen naar mate de teams het serieuzer gaan aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is pas een echte sport wanneer er ook een evil villain bijzit.

En met caitlyn passief spelen bedoel ik dat je lekker veilig van een afstandje op de tegenstander kan schieten. Af en toe een piltover als je denkt dat je kunt raken / niet te veel minions pushed. Traps is ook simpel neerplempen. En de escape gebruik je ook alleen als het echt nodig is.
Veel minder gedoe dan graves. En ik heb mijn champions het liefste zo simpel mogelijk.

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2012 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Lol, de cameras lopen niet gelijk met de game zelf. Zie je hen de inhibitor neerhalen en op de cameras lopen ze al weg :P

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23-09 16:14
Ik ben onlangs begonnen met LoL, en vind het een erg leuk spelletje.
Vind het alleen jammer dat ik zelf er nog niet veel van bak, en de weinige teamplay die je hebt als je Solo Queued. 3v3 gaat nog wel zonder (goede) communicatie, maar sinds gister ook paar keer 5v5 gedaan en finaal de pan in gehakt.

Zijn er misschien een paar tweakers die mij op sleeptouw willen nemen en mij het e.e.a. kunnen/willen leren? Ik speel voornamelijk op Warwick omdat ik dat wel een leuke champion vind (moet wel zeggen, nog niet veel anderen uitgeprobeerd, vind Riven ook wel geinig) en kan daar al aardig mee overweg.

Ik heb een headset, dus misschien vanavond met een paar tweakers wat matches spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Cloud schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:14:
Tja het is gewoon triest. Ragen, BM en QQ past gewoon niet bij professionele esports. Je kunt wel zeggen 'iedereen doet het'; dat is echt verre van waar. En zeker op het hoogste niveau mag je wel een stukje professionalisme verwachten. En wil je ragen? Doe dat dan tegen jezelf, maar hou de eer aan jezelf. SoloQ is dan nog iets anders, maar ook daar waardeer ik het steeds minder en minder. In scrims vind ik het een ronduit volledige faal.
Ik beken onmiddelijk dat ik soms overdreven rage, zelfs in starcraft 2 als ik 1v1 doe.
Ik ga diep in het spel op en raak aardig gefrustreerd, mede doordat ik de game zo serieus neem. (Raak helemaal zoned out). Wanneer een tegenstander dan zeer frustrerend gaat spelen ( Op 5 verschillende basissen tegelijk units droppen etcetc) wil ik de handdoek nog wel eens in de ring gooien en er wat uitgooien. :+

Echter, wanneer ik deelneem aan tournaments (Sc2), blijft het bij een GG, wat er ook gebeurt ja. Dan maar een stressballetje extra bij me op de tafel leggen :+ En dan is het nog niet eens professioneel, maar gewoon wat diamond/master tournamentjes.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjendorst
Zullen eens zien wat TSM ervan bakt tegen M5.. ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe laat begint dat?!? Dat is toch een match waar mensen naar uitkijken, na Kiev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoMiNaTiOnZ
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-02 14:18
ik hoop dat rainman teemo speelt =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-09 22:19
Wickd speelt allang niet meer bij SK :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjendorst
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:16:
hoe laat begint dat?!? Dat is toch een match waar mensen naar uitkijken, na Kiev
uhhh over 5 minuten ofzo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjendorst
DivineNL schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:17:
[...]

Weten we daarom hadden we het over CLG EU :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapeno
DivineNL schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:17:
[...]

we hadden het ook over clg.eu

froggen is master anivia daar mag oce alleen maar van dromen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Laatst online: 26-09 13:59
Kadardar schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 10:26:
Ik heb dit spelletje maar weer eens geïnstalleerd.

Ik was al level 16 in de tijd dat 20 nog max was.
Er is wel een hoop veranderd en de char waar ik mee speelde was Garen.
Aangezien ik een terug komende speler ben en ik nog RP points had heb ik Shyvana gekocht.
Eerst probeerde ik deze puur DPS met wat lifesteal en ja raad het al te Squishy
Daarna maar de Tank-DPS build geprobeerd en dat gaat vlekkeloos, heb een paar goede games tegen bots gehad op zowel beginner als intermidate

Binnenkort wil ik weer tegen mensen spelen en met mensen samenspelen maar aangezien ik niemand heb om dingen mee te overleggen of eventueel een team te vormen wil ik dus nog hier en daar een paar tips hebben en leek me dit een goede plaats ervoor.

Mijn vraag is dus ook of er mensen rond de level range 15-25 zijn die met mij een team zou willen vormen om te levellen en misschien daarna het echte werk op te pakken als we het idee hebben dat het echt goed gaat als team zijnde.

Wat zoek ik in het team.
- Teamwork
- Wil om te leren en dingen uit te proberen (vooral in de bot games)
- Meerdere champions hebben gespeeld zodat je weet wie wat een beetje kan doen

Voor zover heb ik niet echt tijd restricties voor het team, gewoon samen spelen als het kan en later kunnen we altijd afspreken wanneer we gaan gamen
Laat me het maar weten via het forum hier of een DM

- Kadardar
Niemand? :|

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoMiNaTiOnZ
Waarom is die weggegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Ego dat botst met ego van Oce waarschijnlijk.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DRu9s.jpg

Lol @ TheOddOne

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoMiNaTiOnZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjendorst
Iemand de bans picks willen weten?

Toch wel weer de game van het toernooi nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
arjendorst schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:25:
Iemand die bans picks willen weten?
ik voorspel shen ban / pick :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

voorspelling:
Bans TSM: Shyvanna, Galio, Ryze
Bans M5: Cassio, Karthus, Shen

Picks, sowieso Maokai en Janna

we shall see :D

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
omfg, dit ga ik echt een keer doen:

Dit is zo geniaal :')

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-09 22:19
arjendorst schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:19:
[...]

Weten we daarom hadden we het over CLG EU :p
Ahh ok, niet goed gevolgd dan :P

CLG EU heb ik nog niets van gehoord, maar speel pas weer sindskort LoL :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoMiNaTiOnZ
horen de spelers niet de commentators onder het spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Laatst online: 26-09 09:48
Jeffroiscool schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:29:
omfg, dit ga ik echt een keer doen:

[video]

Dit is zo geniaal :')
whahah wat een badass :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
DoMiNaTiOnZ schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:36:
horen de spelers niet de commentators onder het spelen?
Er is een +- 20s delay en ze hebben noise cancelling headphones die gebruikt worden in helicopters.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
Hatsjoe schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:55:
Ik ben onlangs begonnen met LoL, en vind het een erg leuk spelletje.
Vind het alleen jammer dat ik zelf er nog niet veel van bak, en de weinige teamplay die je hebt als je Solo Queued. 3v3 gaat nog wel zonder (goede) communicatie, maar sinds gister ook paar keer 5v5 gedaan en finaal de pan in gehakt.

Zijn er misschien een paar tweakers die mij op sleeptouw willen nemen en mij het e.e.a. kunnen/willen leren? Ik speel voornamelijk op Warwick omdat ik dat wel een leuke champion vind (moet wel zeggen, nog niet veel anderen uitgeprobeerd, vind Riven ook wel geinig) en kan daar al aardig mee overweg.

Ik heb een headset, dus misschien vanavond met een paar tweakers wat matches spelen?
Ik ben op dit moment lvl 9 overigens, misschien was dat ook wel handig geweest om er bij te vermelden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hatsjoe schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:38:
[...]

Ik ben op dit moment lvl 9 overigens, misschien was dat ook wel handig geweest om er bij te vermelden :+
Je hebt de pech net toe te komen als er een groot tornooi bezig is.

Ga vanavond es in game naar de chat channel GoT (cap sensitive dacht ik), daar zal je misschien wel iemand vinden om met je te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoMiNaTiOnZ
speedzor schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:37:
[...]

Er is een +- 20s delay en ze hebben noise cancelling headphones die gebruikt worden in helicopters.
ah oke, weet ik dat ook weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:39:
[...]

Je hebt de pech net toe te komen als er een groot tornooi bezig is.

Ga vanavond es in game naar de chat channel GoT (cap sensitive dacht ik), daar zal je misschien wel iemand vinden om met je te spelen.
Oh heb je misschien een stream voor me? Kan ik misschien ook het e.e.a. van opikken :P

En zal dat inderdaad vanavond even doen, thx voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oSIls.jpg

TSM vs M5 picks en bans

http://www.justin.tv/esltv_event/popout
streamlink

[ Voor 27% gewijzigd door speedzor op 07-03-2012 13:42 ]

Streaming History

Pagina: 1 ... 37 ... 91 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.