-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

[ Voor 15% gewijzigd door SaphuA op 06-03-2012 10:59 ]
Zat ik me ook al af te vragen:PSaphuA schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 10:59:
Echt... hoeveel mensen die nu kijken weten niet wat LoL is?
League of Legend EUW: Tristanar
laughing out loud Derp iedereen weet dat tochSaphuA schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 10:59:
Echt... hoeveel mensen die nu kijken weten niet wat LoL is?Wat een opvulling
Beep Boop son ... Beep Boop
Verwijderd
Thx !!Vicarious schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 10:41:
[...]
Vandaag:
Voor morgen: zie http://iemhanover.leagueoflegends.com/ , anders wordt de post wel heel lang.
Gelukkig maakt lol voor iedere IEM een andere url, zo kan ik toch nog deze bekijken vanop het werk
ik zit dus net weer de verkeerde te kijken x)speedzor schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:19:
PENTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Door Fnatic Lamia z'n Ashe
Ik speelde Ziggs en had een midlaner die ik nog nooit had gezien, ze gooide met ballen.
Sommige deden damage en slow, andere zogen me naar de bal toe... en pats combo erop ik liggen.
Enige tip in de game die ik kreeg was: stop feeding please ook helemaal geen hulp oid, tot ik 0/4/2 stond.
Heb het tot levl 6 uitgehouden daarna werd ik dik geownt, Welke champ was dat?
Kan ik uberhaupt van haar winnen met ziggs?
Ik heb de zelfde range, maar veel minder burst damage
Orianna.3xNix schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:30:
Gisteren in mid lane echt heftig geownt door een vrouwtje met ballen....
Ik speelde Ziggs en had een midlaner die ik nog nooit had gezien, ze gooide met ballen.
Sommige deden damage en slow, andere zogen me naar de bal toe... en pats combo erop ik liggen.
Enige tip in de game die ik kreeg was: stop feeding please ook helemaal geen hulp oid, tot ik 0/4/2 stond.
Heb het tot levl 6 uitgehouden daarna werd ik dik geownt, Welke champ was dat?
Kan ik uberhaupt van haar winnen met ziggs?
Ik heb de zelfde range, maar veel minder burst damage
Ogen goed op de bal houden, die moet ze bewegen om damage te doen. Je hoeft niet echt naar haar te kijken.
Edit: Laat maar
[ Voor 28% gewijzigd door arjendorst op 06-03-2012 11:53 ]
Verwijderd
Mellisan is een uitzonderlijke goede support speler. Als ik fnatic games zie, probeer ik altijd goed melissan in de gaten te houden. Toen ze dreamhack wonnen had melissan hier een groot aandeel in.DivineNL schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:40:
Wat wel vergeten werd is dat mellisan gewoon awesome support gaf met zijn ult bij ashe gaan staan ook al zat er eerst niemand in zijn ultimate. Dus gewoon als cover, was wel vet
agreed.Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:59:
[...]
Mellisan is een uitzonderlijke goede support speler. Als ik fnatic games zie, probeer ik altijd goed melissan in de gaten te houden. Toen ze dreamhack wonnen had melissan hier een groot aandeel in.
Vicariously I live while the whole world dies
Wie speelt er btw Nautilus kan iemand dat zien?
[ Voor 39% gewijzigd door Swanfield op 06-03-2012 12:13 ]
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Dominate dacht ik^^Swanfield schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 12:07:
Oeh! Nautilus gepicked bij Dignitas
Wie speelt er btw Nautilus kan iemand dat zien?
Klopt, I Will Dominate speelt hem.
Dignitas maakt na een rdelijk slechte start een epische comeback
Zoiets had ik ook graag gezien. Ik hou ervan om te stealen, waarbij nashor natuurlijk het hoogtepunt is!Gideon_92 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 12:31:
sorry voor dubbelpost maar door een hele mooie ult van nocturne kon hij de baron heel mooi smite stealen.
Doe mij de comeback van Fnatic maarGideon_92 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 12:29:
[...]
Klopt, I Will Dominate speelt hem.
Dignitas maakt na een rdelijk slechte start een epische comeback
Of die van dignitas?
Al was die van Fnatic toch wat beter:P
[ Voor 10% gewijzigd door Kapstok! op 06-03-2012 13:15 ]
Het gaat echt alle kanten opKapstok! schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 12:37:
[...]
Of die van digitus?
Al was die van Fnatic toch wat beter:P
Verwijderd
echt niemand geïntereseerdDrunk3nD3m0n schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 10:56:
ok heel even een korte vraag
er is binnekort een lan-party in merksplas ( belgie ) en er is een competitie LoL met een hoofdprijs van 400 euro
ik wil hier wel aan meedoen maar heb een tekort aan mensen die graag competetief LoL spelen
dus bij deze![]()
ik zoek een 5 man team die op 30 maart in merksplas kan raken voor die wedstrijd
vereisten zijn er wel natuurlijk
je moet lvl 30 zijn
en toch een goed skill niveau hebben
elo maakt mij niks uit zolang je wilt oefenen
goed in teamverband kan werken
en gemotiveerd bent
ik denk dat het beste is als je geintereseerd bent om mij een DM te sturen zodat het hele LoL forum niet overspoeld wordt als ik 5 man heb stel ik dan wel een DM conversatie op met 5 van om verder te bespreken
Opzich wel geintereseerd, maar ik mis toch echt de skill

Verwijderd
Edit: zal er nog wel een keer naar kijken als ik wat meer tijd heb, als het niet te ver weg is wil ik misschien wel helpen (lijkt me wel leuk)
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2012 12:41 ]
Misschien zijn we wel geintresserd maar kunnen weniet reageren vanwege werk/school.
zelf kan ik niet door school, belgie is ook niet echt dichtbij en ik ben niet zo goed
[ Voor 9% gewijzigd door Gideon_92 op 06-03-2012 12:42 ]
Verwijderd
ik ga het vanmiddag uitzoeken, nu die match bekijken en straks nog even naar school
Leuk dat gold verschil zo laag is terwijl het andere team veel meer kills heeft
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Verwijderd
hij start en je kunt rennen wat je wilt maar hij blijft je volgen en je denkt zelf: oh shit oh shit oh shit xD
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Verwijderd
Mundo heeft op level 3 ongeveer 160-170 AD + aoe aanval + extreme slow.Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 09:54:
Mundo jungle, die zag ik niet aankomen...
ik denk dat sommige mensen hier die move van mij ook al eens gezien hebben in een GoT gameGideon_92 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 12:51:
En weeer die fantastische nocturne ult + smite steal op baron
Verwijderd
bot lane, gewoon normaal, nocturn komt erin voor een gank maar terwijl hij zijn ult gebruikt gebruikt shen zijn ult op nocturn

Speel zelf veel nocturne jungle, dus iemand zoeken die Shen goed kan spele
Momenteel iedereenFiole schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:11:
Dat is zeker wel een mooie move, die ga ik onthouden!
Speel zelf veel nocturne jungle, dus iemand zoeken die Shen goed kan spele
Op zich wel interesse in, maar spell geen ranked enkel normals met de vrienden, wel lvl 30 pages ap dik in orde, ad ben ik bezig.Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:03:
[...]
ik denk dat sommige mensen hier die move van mij ook al eens gezien hebben in een GoT game
Speel Jungle Fiddle, mid morgana/orianna/lux/Cassio/Brand.
Bot lane Veigar/Caitlyn/Yi als ik zin heb.
Mijn skill lvl is neit denderend hoog dat moet wel gezegd worden
Sparen voor runes of kan ik voorlopig nog her en der een champion unlocken.
Heb namelijk nog niet echt een main champion, eerst was dat sivir maar die is generfed en vind ik een stuk minder nu.
Ik heb deze: Alistar, Annie, Ashe, Cho'gath, Fiddlesticks, Heimerdinger, Kayle, Master Yi, Nunu, Sivir, Tristana. Het meeste gebruik ik: Ashe, Cho, Heimer en Fiddlesticks.
Dus doorsparen voor een andere champ of voor runes?
Verwijderd
Ik zou zeggen, probeer met de free 2 play champions (elke week weer nieuwe) en als je een echt heel goed vind kun je die kopen.xAndyx schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:38:
Ik ben nu level 13, wat is het handigste qua ip punten verbruiken?
Heb namelijk nog niet echt een main champion, eerst was dat sivir maar die is generfed en vind ik een stuk minder nu.
Ik heb deze: Alistar, Annie, Ashe, Cho'gath, Fiddlesticks, Heimerdinger, Kayle, Master Yi, Nunu, Sivir, Tristana. Het meeste gebruik ik: Ashe, Cho, Heimer en Fiddlesticks.
Daarnaast zou ik sparen tot lv 20, dan kun je de sterkste runes kopen! En 10.000 IP points per rune page is niet overdreven
Laat staan EXTRA rune pages die ook nog eens 6300 IP kosten.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2012 13:40 ]
Verwijderd
Goedkope champions zijn niet zo'n probleem, die kun je wel aanschaffen, champions die duurder zijn dan 3150 zou ik absoluut niet gaan halen, dan kun je gewoon beter doorspraren tot je level 20 bent en fatsoenlijke runes kunt halen. Die zijn uiteindelijk een stuk belangrijker om je champion fatsoenlijk te spelen.xAndyx schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:38:
Ik ben nu level 13, wat is het handigste qua ip punten verbruiken?
Verwijderd
---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk
Verwijderd
kan ze goed vullen en veel verschillende combi's maken al gebruik ik er niet super veel. Moet nog wel flink wat verschillende runes halen maar die haal ik beetje bij beetje
vooral quints zijn vervelend
Verwijderd
7 runepages zijn 2600 RP. 1 pagina los is 6300 ip of 590 RPKapstok! schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:53:
hoe duur is die bundel dan, of gewoon 1 page?vind die 6300 ip gewoon irri, en voelt alsof ik het beter kan uitgeven
zo zag het er niet echt uitSaphuA schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:54:
Die quick fix heeft niet veel gedaan met Shen volgens mij

hmm komt neer op 17 euro ofzo:P iets meer:P
Jaja uiteraard, niet meer als logisch:Pwildcardxl schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:55:
Denk er wel aan dat je geen runes koopt, maar alleen een extra page.
en sorry voor dubbel post
[ Voor 7% gewijzigd door Kapstok! op 06-03-2012 13:57 ]
Verwijderd
nu zit ik te twijfelen als ik er nog een bundel zou bijdoen, heb gezien dat een tijd terug een patch is geweest dat je nu 20 runepages kan bezitten
kan wel handig zijn om net die kleine verschillen voor sommige champs
7 sets quints
5 sets marks
3 sets seals
3 sets glyphs
daar kan je al wat combinaties mee maken
en wil nog wel 2 sets glyphs en seals
daar kruipt toch ontzettend veel ip in
ffs
ik raad zowiezo ook aan om te sparen voor 2 runepages te vullen en zoveel mogelijk met free 2 play champs spelen
eenmaal je je runepages hebt weet je al beter welke champs je echt liggen en kan je die eerst kopen
ik heb momenteel 3 runepages en ik vind het meer dan genoegKapstok! schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:15:
Die 2 runepages zitten al vol:P Wil dus nog een 3e runepage hebben, of dus een bundel, omdat 2 je toch soms wel beperken:P
AD
AP
Off-Tank Jungler
Verwijderd
AP carry
AD carry
AD jungle
AD crit
AP tank
AD tank
Hybrid ASAP
Hybrid ADAP
Support
en ik kom tekort
udyr jungle of ww jungle gebruik ik al andere quints bvb
Ik heb ook drie runpages, maar ik voor mij veel te weinig. Mijn runepages zullen ook nooit een naam krijgen als AD, AP of iets in die richting. Bij mij zijn ze vaak champion specifiek. Zo heb ik nog nooit een champion gespeeld waarop ik de zelfde rune setup gebruik als Singed. Laat Singed nou net een champion welke ik graag speel.Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:16:
[...]
ik heb momenteel 3 runepages en ik vind het meer dan genoeg
AD
AP
Off-Tank Jungler
Verder besluit ik meestal voor de match welke drie mogelijke champions ik zal spelen. Op basis van die informatie maak ik drie champion-specifieke runepages. Het brengt wel een beperking mee als je solo queue speelt, maar ach dat doe ik toch bijna niet.
[ Voor 0% gewijzigd door phronx op 06-03-2012 14:26 . Reden: typo ]
Heb er 20Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:16:
[...]
ik heb momenteel 3 runepages en ik vind het meer dan genoeg
AD
AP
Off-Tank Jungler

Verwijderd
En het is ook niet zo dat ik veel verlies. Misschien toch maar mijn baan opzeggen?
Maat gebruikt er nu meer, en soms stoort het me wel dat ik voor een specifieke situatie (ranked) niet de juiste page heb. Maar ik heb het er niet voor over om er zoveel aan te geven.
Ik switch al snel men page wat als ik weet welke richting ik ga spelen (heb 5 pages, ben level 30, heb voor al men champs wel gepaste runes).
Uiteindelijk kom je (zonder counterpages) er wel met AD, AP, Offtank AD, Offtank AP, Support
Ik counter sommige moeilijkere combinaties door ofwel men masteries aan te passen vlak voor het spel start (als counter) of men rune page voor het spel al wat te schikken
hoe lang speel je al en welk lvl ben je ?wildcardxl schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:37:
Ben nu al een maand bezig om maar 1 runepage vol te krijgen, laat staan 9Het is gewoon niet te doen, elke dag doe ik een potje voor mijn first win, op maandag 2 of 3 potjes ook op woensdag en op zaterdag meestal 6 of 7 ligt er een beetje aan hoe lang ze duren.
En het is ook niet zo dat ik veel verlies. Misschien toch maar mijn baan opzeggen?
ik 4 atm.Kapstok! schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:38:
Njah lijkt me idd wel handig om meer te hebben als 2:P zit nou al vaker als ik probeer te junglen dat de runes eigenlijk niet kloppen:P
ad
ap
tank
support
O.R.C. Black Bulls Rugby
[ Voor 51% gewijzigd door Kapstok! op 06-03-2012 15:13 ]
ga m'n derde binnenkort kopen
Verwijderd
1 page:
Ad red
armor yellow
Mrlvl Blue
ad quint
2 page
As red
As Blue
Armor yellow
Arp quint
3 page
7 arp red 2 ad
Armor yellow
Mrlvl Blue
Ad quint
Gaat goed zo met de volgende champs: gp, ww, irelia, volk, Lee, cho, udyr, Ali en ad carrys
Volk ? heb ik iets gemist die ken ik nietVerwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:17:
Gaat goed zo met de volgende champs: gp, ww, irelia, volk, Lee, cho, udyr, Ali en ad carrys
alleen ipKapstok! schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:13:
die gekocht dan met rp of ip?zijn er uberhaupt mensen de ze met ip kopen, de extra rune pages?
O.R.C. Black Bulls Rugby
Ongeveer een half jaar, ben level 30, maar dat ben ik al sinds seizoen 1. Heb wel erg veel IP aan champs uitgegeven denk ik. Heb alle goedkopere champs tot 4800 IP, duurdere koop ik altijd in de champion sale.Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:38:
[...]
hoe lang speel je al en welk lvl ben je ?
[ Voor 11% gewijzigd door arjendorst op 06-03-2012 15:53 ]
ik doe ook gemiddeld maar 1 gamepje per dag denk ik. en dan zaterdags/vrijdags niet omdat ik moet zuipe en werkeKapstok! schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:42:
pfff dat lijkt me vervelend, ik doe al eeuwen over 6300, sommige dagen kan ik geen eens een game doen:P
O.R.C. Black Bulls Rugby
Dit topic is gesloten.
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)
Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.