Warhammer en PC games en lego
Verwijderd
Heb precies hetzelfde probleem sommige dagen kan ik me inhouden vote ik 10 surrender votes nee en probeer mijn team te peptalken ofzo. En overal aan het handje te nemen qua global opbjectives en item builds.speedzor schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:18:
Even iets terzake:
Het is al veel gezegd geweest, maar bij deze wil ik het toch ondersteunen: Als je raged in soloqueue, verlies je. Ben van 1900 naar 1600 gedaald, mede door het ragen (heb er een 1-dag ban opzitten), en zat toen vast rond de 1600.
Ik heb vorige donderdag of vrijdag beslist om nooit meer te ragen ingame, ongeacht wat er gebeurd en na meer dan een maand tussen 1580 en 1650 te draaien, ga ik nu bijna terug de 1700 aantikken. Verschillende games (denk dan aan 3 van de 10 games) nog kunnen omdraaien door de goede rust te bewaren in het team en na enkele teamfights zie je dan de tegenstander in /all op elkaar te lopen zagen. Vanaf dat punt weet je dat je gewonnen bent.
Moraal van het verhaal: zorg dat je zelf goed speelt, ga niet lopen discussieren en doe wat nodig is om je team naar je te laten luisteren. Leg uit wat er moet gebeuren en wanneer, ipv er vanuit te gaan dat iedereen jouw gedachtengang kan volgen.
Als je dit volgt, dan ga je in elo stijgen mits je het verdiend. Ja, het is een zware job, maar het geeft genoeg voldoening om die +13 te zien staan.
Maar soms heb ik ook echt zoiets van stik maar dan verliezen we maar gewoon. Denk dat dat de grootste reden is dat ik nog steeds rond de 1600 zit. Grootste probleem is als je voor de 2e keer word gematched met de mensen die je net de game hebben verloren door slecht te spelen. En dan vervolgens gelijk aan het begin van de pot in all chat al mij gaan flamen.
De weekends zijn trouwens ook heel random 2 weken terug van 1650 naar 1500 gevallen in een dag. Weekend erna een winstreak van 10. En dit weekend weer van 1650 naar 1500 gegaan in een dag.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2012 15:14 ]
@hieronder, ik ken de lore niet en ik vind haar er best Demaciaans uitzien.
[ Voor 16% gewijzigd door Zebby op 05-03-2012 15:30 ]
Verwijderd
Vind Leona nou niet echt iets "Demaciaans" hebbenVerwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:24:
[...]
Denk dat ze meer op Jarvan doelden, maar goed gezien Leona's skillset en uiterlijk vind ik het opzich vrij logisch dat mensen de vergissing maken.
Zal ook wel helemaal niet op Leona slaan. De ult van Jarvan heeft genoeg "Demaciaaaa!!" voor twee.Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 15:27:
[...]
Vind Leona nou niet echt iets "Demaciaans" hebben
Verwijderd
Zoiezo dat ik mee doe met de tweakers boys!psyy138 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 13:17:
hoeveel mensen kunnen er eigenlijk in z'n ranked team want dan gewoon zo veel mogelijk actieve mensen erin gooien en 5vs5 premade doen want das veel makkelijker
Vanavond 1 potje spelen en als dat misliukt maar een dominion game of 2 voor mijn first win. Nog 2 seals en dan is mijn AP rune-page helemaal vol.
Mijn A-speed + damage page was ik halverwege mee maar omdat ik vaak mid en support speel eerst deze maar even afgemaakt.
Verwijderd
Ik heb over de 150 ranked gespeeld op NA, ik heb misschien 5 a 10x een troller gehad en dat waren dan nog mensen die gebanned waren op EU... Aantal spraken zelfs nederlands of duits...Fanatic_FS schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:04:
Ga maar eens overdag onze tijd op NA spelen, is echt om te janken wat voor volk dan op de NA servers speelt.
Savonds onze tijd is het nog wel ok, maar overdag
Verwijderd
die russen zijn de grootste trolls, eva. Goed gelachen
Turtle > Tiger > Bear > Phoenix
Reden: je hebt de sustain van turtle nodig. Met je enorme shield en liferegen krijg je bijna geen damage en wat je krijgt heal je weer snel terug, helemaal zodra je wriggles hebt. De eerste paar levels doe je niet gek veel damage, maar met je stun en een lvl 1 of 2 tiger strike kun je met behulp van een gank toch makkelijk een kill scoren.
Qua items ga ik voor:
- Wriggles
- Mercs
- Glacial Shroud OF Spirit visage (is lane-tegenstander magic dmg of physical?)
- De andere optie
- Shroud afmaken naar frozen heart
- Trinity force (start sheen, dan phage, dan zeal)
Runes: flat damage, armor, magicres/lvl, movespeed
Masteries: 0/21/9 met in ieder geval de movespeed masteries
Ik bouw dus heel tanky. Je damage is met tiger strike al erg goed en je moet wel de kans krijgen om je damage uit te delen. Omdat Udyr makkelijk te kiten is, wil je dus niet te squishy zijn en opgeblazen worden voordat je in de buurt komt. Als Tiger Udyr wil je vooral AD bouwen. AS krijg je van je tiger strike zelf al, en je tiger strike schaalt met AD. Vandaar dus ook de AD runes. Verder is je movespeed van belang, de reden hiervan lijkt me duidelijk.
Jungle
Pretty much the same met iets andere masteries (de 6 damage vs monsters etc.). Verder max je tiger als eerste omdat je de sustain in lane niet nodig hebt en de damage wilt hebben voor ganks.
Redenatie: ja, je bent iets trager dan phoenix. Nee, zoveel scheelt het niet. Maar het geeft je de volgende voordelen:
- Sterkere ganks. Je hoeft die 3 hits niet te krijgen van Phoenix, je burst is veel harder
- Sterkere 1v1 bij invasion van jouw jungle of als jij hun jungle gaat invaden
- Lategame nuttiger in teamfights doordat je meer single target burst doet en de carry de fight uit kan jagen op die manier. Die pussy AoE damage van Phoenix is lategame alleen nog maar leuk op papier en om minions te clearen
- Snellere dragon/baron/golems. Met Phoenix build maak je vaak geen wriggles en is je single target damage minder. Daardoor zijn de grotere jungle creeps lastiger om te killen terwijl je daar met tiger strike zo doorheen maait.
Voordelen van Phoenix:
- Je junglet sneller
- Je hebt midgame wat meer damage door je AoE
Voor mij werkt al met al Tiger Udyr ook in de jungle dus beter.
Vicariously I live while the whole world dies
Verwijderd
Goed gedaan Speedzor!speedzor schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:18:
Zonet een 'I dont support I take farm I go afk'-blitzcrank gehad. Heb hem uiteindelijk terug aan het spelen gekregen en uiteindelijk de game nog gewonnen ook.
http://www.2shared.com/file/Rvs9QjwA/__-__-___258_.html
Je kunt de AoE van phoenix al een stuk beter maken met Wit's end. Heerlijke damage krijg je dan. Opzich snap ik je redenatie ook wel. Ligt er ook net aan waar je prioriteit ligt denk ik. Als je meer wil counter junglen, of bot ganken, zou ik zelf voor phoenix gaan, single lane ganken of heel veel ganken is tiger idd misschien handiger.Vicarious schreef op maandag 05 maart 2012 @ 19:06:
Over Udyr: ik speel Udyr vrij vaak als jungler en als solo top en mijn bevindingen zijn momenteel:
Turtle > Tiger > Bear > Phoenix
Reden: je hebt de sustain van turtle nodig. Met je enorme shield en liferegen krijg je bijna geen damage en wat je krijgt heal je weer snel terug, helemaal zodra je wriggles hebt. De eerste paar levels doe je niet gek veel damage, maar met je stun en een lvl 1 of 2 tiger strike kun je met behulp van een gank toch makkelijk een kill scoren.
Qua items ga ik voor:
- Wriggles
- Mercs
- Glacial Shroud OF Spirit visage (is lane-tegenstander magic dmg of physical?)
- De andere optie
- Shroud afmaken naar frozen heart
- Trinity force (start sheen, dan phage, dan zeal)
Runes: flat damage, armor, magicres/lvl, movespeed
Masteries: 0/21/9 met in ieder geval de movespeed masteries
Ik bouw dus heel tanky. Je damage is met tiger strike al erg goed en je moet wel de kans krijgen om je damage uit te delen. Omdat Udyr makkelijk te kiten is, wil je dus niet te squishy zijn en opgeblazen worden voordat je in de buurt komt. Als Tiger Udyr wil je vooral AD bouwen. AS krijg je van je tiger strike zelf al, en je tiger strike schaalt met AD. Vandaar dus ook de AD runes. Verder is je movespeed van belang, de reden hiervan lijkt me duidelijk.
Jungle
Pretty much the same met iets andere masteries (de 6 damage vs monsters etc.). Verder max je tiger als eerste omdat je de sustain in lane niet nodig hebt en de damage wilt hebben voor ganks.
Redenatie: ja, je bent iets trager dan phoenix. Nee, zoveel scheelt het niet. Maar het geeft je de volgende voordelen:
- Sterkere ganks. Je hoeft die 3 hits niet te krijgen van Phoenix, je burst is veel harder
- Sterkere 1v1 bij invasion van jouw jungle of als jij hun jungle gaat invaden
- Lategame nuttiger in teamfights doordat je meer single target burst doet en de carry de fight uit kan jagen op die manier. Die pussy AoE damage van Phoenix is lategame alleen nog maar leuk op papier en om minions te clearen
- Snellere dragon/baron/golems. Met Phoenix build maak je vaak geen wriggles en is je single target damage minder. Daardoor zijn de grotere jungle creeps lastiger om te killen terwijl je daar met tiger strike zo doorheen maait.
Voordelen van Phoenix:
- Je junglet sneller
- Je hebt midgame wat meer damage door je AoE
Voor mij werkt al met al Tiger Udyr ook in de jungle dus beter.
Supports zijn er mede voor utility en er is haast geen fijnere initiation dan die Ashe arrow. Uiteindelijk ook een heerlijke skillshot kill op een weggekomen Sivir kunnen krijgen om de Ace voor de laatste push te krijgen. Ik denk dat je haar best eens kunt spelen alleen lijkt het me niet verstandig om dit in solo-queue te doen.
Haha ik heb op stream een keer in een normal een lvl 11 teemo rond zien lopen die aan het smurfen was... in een game met allemaal pro'sNutral schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 01:23:
Sjonge jonge, ga ik op mijn lvl 10 smurf spelen, word ik serieus in een game met 9 andere lvl 30's gezet. en ze hadden allemaal tussen de 400 en de 1800 wins. uiteindelijk toch nog 8/6/5 gespeeld maar toch
.
Het is een hidden change in vorige update. LoL matching systeem weet of je een smurf bent of nietNutral schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 01:23:
Sjonge jonge, ga ik op mijn lvl 10 smurf spelen, word ik serieus in een game met 9 andere lvl 30's gezet. en ze hadden allemaal tussen de 400 en de 1800 wins. uiteindelijk toch nog 8/6/5 gespeeld maar toch
.
Verwijderd
De game kijkt gewoon naar je win/loss rate. Heb ooit een lowbie account aangemaakt om met een nieuwe speler mee te doen en hem dingen te leren. Spelletje vond m'n 30/0 win streak niet zo leuk... ook bij mij stonden er lv25-30s op de stoep toen dat gebeurde.Dr_Cow schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 07:59:
[...]
Het is een hidden change in vorige update. LoL matching systeem weet of je een smurf bent of niet
Bij de eerste kill zegt tie sorry for ks

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Nieuwe CHampion Rotation ;
Skarner
Graves
Soraka
Leblanc
Galio
Warwick
Shen
Katarina
Ahri
Kog'Maw
Eindelijk weer eens leblanc spelen, was zo dom om Anivia te kopen in plaats van haar. Anivia is niet echt mijn ding, alhoewel ze heel sterk kan zijn als je haar goed speelt.
Ben meer van de in and out characters als: Ahri, leblanc Akali, Shen
Gisteren een Riven game gewonnen, stond tegenover een Riven en en Irelia... Met een paar goede ganks van onze Shyvana jungler top gedomineerd en mijn farm was het hoogste van allemaal... Dit in combinatie met mercury bootsm wriggles, Warmogs, Atmas en bloodthirster zorgde voor een lekkere game

en de nieuwe shen eens testen
Beep Boop son ... Beep Boop
Katarina heb ik al eens spontaan gekocht, maar nog nooit veel succes gehad met haar, hoe kan je haar het beste bouwen? Skills doe ik vaak haar E eerst maxen, dan Q en dan W, en R natuurlijk wanneer het kan
---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk
Ligt eraan welke Lane je speelt.Nidhiki schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 09:11:
Mooie nieuwe rotation, ben benieuwd naar Kog Maw
Katarina heb ik al eens spontaan gekocht, maar nog nooit veel succes gehad met haar, hoe kan je haar het beste bouwen? Skills doe ik vaak haar E eerst maxen, dan Q en dan W, en R natuurlijk wanneer het kan
In Kata-mid ga ik Q eerst en dan E
Kata-Bot ga ik E eerst en dan Q, kijk natuurlijk ook eerst wie mijn medespeler is en hoe hij speelt.
Als build ga ik de Cooldown schoentjes, en dan Death Cap + void staff.
Ik had tóch moeten wachten tot de volgende champion bekend is
Ik heb ook vaak gelezen dat mensen Hextech gunblade eerst bouwen op Katarina? is dit ook een goede keuze of kan je beter eerst deathcap rushen?Rendiertje schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 09:16:
[...]
Ligt eraan welke Lane je speelt.
In Kata-mid ga ik Q eerst en dan E
Kata-Bot ga ik E eerst en dan Q, kijk natuurlijk ook eerst wie mijn medespeler is en hoe hij speelt.
Als build ga ik de Cooldown schoentjes, en dan Death Cap + void staff.
Oh ja, ik wist dat ik wat vergeten was...Nidhiki schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 09:19:
[...]
Ik heb ook vaak gelezen dat mensen Hextech gunblade eerst bouwen op Katarina? is dit ook een goede keuze of kan je beter eerst deathcap rushen?
Eerst inderdaad de Hextech, die ik meestal gebruik op een meleehero gebruik voordat ik er zelf in jump.
Tsjah, ik vind LoL zelf ook een geweldig spel, maar de community is een van de ergste die er is (dit is helaas met veel F2P zo).Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 15:10:
[...]
Heb precies hetzelfde probleem sommige dagen kan ik me inhouden vote ik 10 surrender votes nee en probeer mijn team te peptalken ofzo. En overal aan het handje te nemen qua global opbjectives en item builds.
Maar soms heb ik ook echt zoiets van stik maar dan verliezen we maar gewoon. Denk dat dat de grootste reden is dat ik nog steeds rond de 1600 zit. Grootste probleem is als je voor de 2e keer word gematched met de mensen die je net de game hebben verloren door slecht te spelen. En dan vervolgens gelijk aan het begin van de pot in all chat al mij gaan flamen.
De weekends zijn trouwens ook heel random 2 weken terug van 1650 naar 1500 gevallen in een dag. Weekend erna een winstreak van 10. En dit weekend weer van 1650 naar 1500 gegaan in een dag.
Ik heb besloten om niet meer op het gerage van andere in te gaan en de troll te voeren. Als ik er al op inga dan is het zonder zelf te ragen en alleen om te laten zien hoe dom de opmerkingen zijn die de andere speler maakt (zonder te flamen of te schelden).
Gelukkig queue ik meestal met minimaal 2 vrienden en maakt dat het al wat minder erg. Echt solo queuen doe ik bijna nooit en als ik het al doe dan is het in Dominion.
Het beste is om mensen nooit te gaan flamen, tips geven is een veel beter idee. En als ze echt te erg zijn en te veel schelden dan kun je ze het beste gewoon op ignore zetten en zo goed mogelijk je best doen. Niemand gaat je bannen omdat je een keer een slecht potje hebt of omdat niet reageerd op trollen (tenzij je opzettelijk gaat feeden).
Ik speel zelf trouwens grotendeels support in SR. Ik denk dat Taric en Blitzcrank mijn favoriete characters zijn. Niks mooiers als iemand onder een toren trekken en vervolgens stunnen/snaren zodat ze doodgaan. Natuurlijk kies ik een support die bij de carry past. Ik denk ook dat de grootste formule tot success is om je team op elkaar af te stellen. Je late game comp bepaald 90% van de tijd de uitkomst, heb je geen goeie late game comp dan kun je er bijna vanuit gaan dat je gaat verliezen (tenzij je slechte tegenstanders hebt). Zo had ik eergister nog een potje tegen allemaal tanky chars, in het begin rapete ze ons alleen late game wonnen we alseindelijk nog omdat ze te weinig echte damage characters hadden.
Verwijderd
Beste de gun eerst (1200g) en dan tier 2 boots en dan rabadon.Nidhiki schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 09:19:
[...]
Ik heb ook vaak gelezen dat mensen Hextech gunblade eerst bouwen op Katarina? is dit ook een goede keuze of kan je beter eerst deathcap rushen?
10 man in het publiekspeedzor schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 09:28:
http://tv.esl.eu/de/
CLG.na vs Dignitas coming up soon!
Begint nu.speedzor schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 09:28:
http://tv.esl.eu/de/
CLG.na vs Dignitas coming up soon!
Idd:P Maarjah, werk hea, dan maar alleen luisteren:P
League of Legend EUW: Tristanar
....
.......
...........
TADAAA : Karma !
en om eerlijk te zijn het is een nieuwe favoriet
ik heb met haar al 2 rankeds gespeeld als support
ik ben meestal last pick met dus ik dacht ik neem wel karma support
ik heb welgeteld 5 queue dodgers gehad
KARMA !?!? fuck this i'm out ...
ik snap niet wat mensen haten aan haar ze kan tamelijk goed meerdere champs healen
ze kan een goed shield zetten op mensen en ze kan nog eens een slow of speed boost geven
en natuurlijk ze kan en goede hoop damage uitdelen in een teamfight en tegelijkertijd supporten
AOE damage : shield op de carry doen BAM een grote hoop damage
en dan een AOE heal en nog eens damage op de vijand erbij
waaaarom haten mensen haar ? the fuck
ik heb op het einde van al die ranked games complimenten gekregen van wow finaly a good karma
zijn er nog mensen hier die haar spelen ?
http://www.reddit.com/r/l..._ability_power_can_galio/speedzor schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 09:40:
Volgens wat Zenon zegt gaan er 2 nerfs op champions bijkomen na dit toernooi vanwege iets dat CLG.na gaat tonen. Dit gaat interessant worden
Galio en Rammus
Dan pak je je W eerst als galio en heb je 4 andere vaste champions ernaast, zal dus wel nietGideon_92 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 09:43:
[...]
http://www.reddit.com/r/l..._ability_power_can_galio/
Galio en RammusMaximale wat je bij galio aan mr + ap kan halen lvl 1 171.3 MR and 95.18 AP. en als je in die link verder scrollt dan zie je ook dat rammus iets van 200 armor kan halen op lvl 1
Ik denk inderdaad ook dat Nautilus wat gaat tonen hier
Eerst zien dan geloven. TSM zou vorig IEM ook met een nieuwe AP mid komen maar ik heb niks gezienspeedzor schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 09:40:
Volgens wat Zenon zegt gaan er 2 nerfs op champions bijkomen na dit toernooi vanwege iets dat CLG.na gaat tonen. Dit gaat interessant worden
Wanneer Nasus zijn Ulti aan zet "Fury of the Sands" doet hij magic damange. Wat nou als je dit zou combineren met "Will of the Ancients" dan ben je toch een lopende tank die niet kapot te krijgen is. Des te meer enemey om je heen staat des te meer healtregen je hebt.
Dit nogmaals met combinatie van "Spirit Fire" moet toch werken zou je zeggen?
Verwijderd
Word ook nog is cc team tegen no cc team.
Zou dus denken dat dit een easy win voor clg word.
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2012 09:53 ]
Spirit visage werkt goed op nasus ja, maar in zijn ult moet je gewoon uit zn buurt blijvenKillertjuh schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 09:46:
Ik heb me vandaag iets bedacht en vroeg me af of dat zou werken.
Wanneer Nasus zijn Ulti aan zet "Fury of the Sands" doet hij magic damange. Wat nou als je dit zou combineren met "Will of the Ancients" dan ben je toch een lopende tank die niet kapot te krijgen is. Des te meer enemey om je heen staat des te meer healtregen je hebt.
Dit nogmaals met combinatie van "Spirit Fire" moet toch werken zou je zeggen?
Verwijderd
Als je dit toch combineert met "Will of the Ancients" is hij voor 15sec gewoon onverwoest baar. Dan zijn de meeste battles toch al afgelopen.Vicarious schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 09:53:
[...]
Spirit visage werkt goed op nasus ja, maar in zijn ult moet je gewoon uit zn buurt blijven
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 09:56:
Ik zit ook op school en m'n frans is over een kwartier voorbijhopelijk is de match niet al te epic
Kijk op je telefoon?Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 09:55:
RAAAGH waarom moet ik werken !?!? waaarom ik ben hier iets aan het missen
valt vooral niet op hoor xD !
Verwijderd
en karma wordt weer opzij gezetDrunk3nD3m0n schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 09:38:
ooow ja gisteren een champ gekocht die een beetje aan de HEEEEEEEEEEL weinige kant wordt gespeeld
....
.......
...........
TADAAA : Karma !
en om eerlijk te zijn het is een nieuwe favoriet
ik heb met haar al 2 rankeds gespeeld als supportmaar het was moeilijk om dit te doen
ik ben meestal last pick met dus ik dacht ik neem wel karma support
ik heb welgeteld 5 queue dodgers gehad
KARMA !?!? fuck this i'm out ...
ik snap niet wat mensen haten aan haar ze kan tamelijk goed meerdere champs healen
ze kan een goed shield zetten op mensen en ze kan nog eens een slow of speed boost geven
en natuurlijk ze kan en goede hoop damage uitdelen in een teamfight en tegelijkertijd supporten
AOE damage : shield op de carry doen BAM een grote hoop damage
en dan een AOE heal en nog eens damage op de vijand erbij
waaaarom haten mensen haar ? the fuck
ik heb op het einde van al die ranked games complimenten gekregen van wow finaly a good karma
zijn er nog mensen hier die haar spelen ?
BUMP xD !

[ Voor 17% gewijzigd door Gideon_92 op 06-03-2012 10:06 ]
en verdween me enthousiasme om haar eens uit te proberen. Ik hoop haar echt eens in de free rotation te zien want ze lijkt me echt een leuke champion
Alhoewel CLG alle classes heeft die tot de meta behoren, zitten ze toch met een verdeling die misschien niet zo optimaal is. Botlane heeft CLG meer CC en is enorm gevaarlijk, maar anderzijds hebben ze geen ranged speler waardoor corki met 36cs heeft tegenover alistar zijn 21.Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 10:02:
Ik zie echt niet hoe dignitas dit kan winnen. Ze hebben wel een goed team voor lane dominantie. Maar het lijkt me dat ze nooit kunnen teamfighten. En als ze gewoon split pushen lijkt het me eigenlijk onmogelijk om niet gecatched te worden.
Buiten dat is de solotop AP carry (Swain) ver verwijderd van zijn blue buff en Swain is zo mogelijk de AP carry die blue buff het meeste nodig heeft.
Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen, kijken of het lanevoordeel van Dignitas opweegt tegen hun zwakkere teamfights later.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
jannaSwanfield schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 10:06:
Welke champs heeft dignitas?
corki
morde
shyvana
nidalee
Neehoor. Als je WotA bouwt mis je tankitems en is hij vrij squishy waardoor je hem kapot kan bursten.Killertjuh schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 09:56:
[...]
Als je dit toch combineert met "Will of the Ancients" is hij voor 15sec gewoon onverwoest baar. Dan zijn de meeste battles toch al afgelopen.
Mord mid, Corki Janna Bot, Shyv jungle en nida topSwanfield schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 10:06:
Welke champs heeft dignitas?
edit: see above:P
[ Voor 5% gewijzigd door Kapstok! op 06-03-2012 10:08 ]
Wow elke keer dat sv komt ganken op mid gaat scarra wel dood. staat 0/3 atmen nu voor het eerst een echte blitzstar kill
edit: en Gideon :C
[ Voor 5% gewijzigd door Gideon_92 op 06-03-2012 10:18 ]
zo doe ik het ook met soms een blik op de game^^Zebby schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 10:19:
Trage updats zijn ook goed, kan niet constant hier kijken op't werkHm, misschien oortje in met de stream aan.
En net toen ik dit typte, doden ze Corki met hun combo
Toch vind ik dat ze heel veel achterstand hebben opgebouwd (40cs en 1vs2 deaths) op een moment dat ze in feite het spel moeten domineren.
Edit: iets nieuws aan de spectator mode? Wanneer een item gekocht wordt, dan wordt het icoontje even vergroot als nadruk dat er een nieuwe item in de inventory zit
[ Voor 21% gewijzigd door speedzor op 06-03-2012 10:22 ]
Verwijderd
Grapjas.
Hopelijk staan de vod's wel snel online. Had ook graag deze game gezien.
Tot hoelang zijn er games vandaag ?
Het icoontje dat groter wordt bij het kopen van iets nieuw zit er al eventjes in.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2012 10:23 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik vond ze vrij slecht inderdaad. Doublelift met Blitzcrank is een leuke gimmick maar niet echt viable tegen goede teams. Beter spelen ze de volgende games gewoon met AD carry + support.Baristo schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 10:35:
CLG zo derp
Verwijderd
Group A - Round 1.1: CLG vs. Dignitas
10:20
Group A - Round 1.2: aAa vs. ALTERNATE
10:20
Group A - Round 1.3: fnaticRC vs. Millenium
11:30
Group A - Round 2.3: CLG vs. ALTERNATE
Group A - Round 2.1: fnaticRC vs. Dignitas
Group A - Round 2.2: aAa vs. Millenium
12:40
Group A - Round 3.3: Dignitas vs. ALTERNATE
Group A - Round 3.2: CLG vs. Millenium
Group A - Round 3.1: fnaticRC vs. aAa
13:50
Group A - Round 4.1: Dignitas vs. Millenium
14:20
Group A - Round 4.2: fnaticRC vs. ALTERNATE
15:30
Group A - Round 4.3: CLG vs. aAa
16:45
Group A - Round 5.1: fnaticRC vs. CLG
16:50
Group A - Round 5.2: aAa vs. Dignitas
16:50
Group A - Round 5.3: Millenium vs. ALTERNATE
schema van vandaag maar ze showen niet alles
Vandaag:Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 10:40:
Kan iemand het schema van de games posten eventueel. Voor de komende dagen ook als het enigzins kan.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
| 9:10 Group A - Round 1.1: CLG vs. Dignitas 10:20 Group A - Round 1.2: aAa vs. ALTERNATE 10:20 Group A - Round 1.3: fnaticRC vs. Millenium 11:30 Group A - Round 2.3: CLG vs. ALTERNATE 11:30 Group A - Round 2.1: fnaticRC vs. Dignitas 11:30 Group A - Round 2.2: aAa vs. Millenium 12:40 Group A - Round 3.3: Dignitas vs. ALTERNATE 12:40 Group A - Round 3.2: CLG vs. Millenium 12:40 Group A - Round 3.1: fnaticRC vs. aAa 13:50 Group A - Round 4.1: Dignitas vs. Millenium 14:20 Group A - Round 4.2: fnaticRC vs. ALTERNATE 15:30 Group A - Round 4.3: CLG vs. aAa 16:45 Group A - Round 5.1: fnaticRC vs. CLG 16:50 Group A - Round 5.2: aAa vs. Dignitas 16:50 Group A - Round 5.3: Millenium vs. ALTERNATE |
Voor morgen: zie http://iemhanover.leagueoflegends.com/ , anders wordt de post wel heel lang.
http://www.esl-world.net/masters/season6/hanover/schedule/Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 10:40:
Kan iemand het schema van de games posten eventueel. Voor de komende dagen ook als het enigzins kan.
[ Voor 5% gewijzigd door Peertje op 06-03-2012 10:43 ]
Verwijderd
Die spelen (net zoals TSM) morgen.Zebby schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 10:46:
Jammer dan M5 niet meedoet. Ze hebben het wel over "het sterkste Europese team" maar lijken dus M5 helemaal te vergeten?
Verwijderd
@ zebby, vind het ook jammer dan M5 niet meedoet, genoten van hun vorige matches, lekker aggresief
Edit: ook niet verder gekeken als me neus lang is
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2012 10:48 ]
Verwijderd
Als je de planning van morgen bekijkt, zie je dat M5 wel speelt.Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 10:48:
@ vicarious, inderdaad, echt stemproblemen inderdaad xD
@ zebby, vind het ook jammer dan M5 niet meedoet, genoten van hun vorige matches, lekker aggresief
Edit: ook niet verder gekeken als me neus lang is
O.R.C. Black Bulls Rugby
Ik weet niet eens of aAa wel sponsoren hebbebnVerwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 10:46:
Ik vind het zo mooi om te zien dat er teams zijn in volledige team outfit en er teams zijn die gewoon hun normale kleren aantrekken
http://tv.esl.eu/de/ zit ik oppsyy138 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 10:50:
welke stream kijken jullie xD?
http://www.twitch.tv/absolutetv
+ het is veel betere kwaliteit
er is binnekort een lan-party in merksplas ( belgie ) en er is een competitie LoL met een hoofdprijs van 400 euro
ik wil hier wel aan meedoen maar heb een tekort aan mensen die graag competetief LoL spelen
dus bij deze
ik zoek een 5 man team die op 30 maart in merksplas kan raken voor die wedstrijd
vereisten zijn er wel natuurlijk
je moet lvl 30 zijn
en toch een goed skill niveau hebben
elo maakt mij niks uit zolang je wilt oefenen
goed in teamverband kan werken
en gemotiveerd bent
ik denk dat het beste is als je geintereseerd bent om mij een DM te sturen zodat het hele LoL forum niet overspoeld wordt als ik 5 man heb stel ik dan wel een DM conversatie op met 5 van om verder te bespreken
Janna countered kill lanes te hard, volgens mij is janna ook de enige support die een jarvan-taric/leona lane overleefd tot mid game.
Dit topic is gesloten.
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)
Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.