[PC] League of Legends - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 91 Laatste
Acties:
  • 175.671 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-09 15:09
Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 18:18:
[...]

of jij kan goed liegen of ik heb de verkeerde account te pakken xD !
[afbeelding]
[afbeelding]
Bug, dan laat hij jouw elo zien in plaats van die van hem (elo's onder de 1250 worden namelijk niet getoond)

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 18:18:
[...]

of jij kan goed liegen of ik heb de verkeerde account te pakken xD !
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is jouw eigen elo, het is gewoon niet updated. Je kunt geen elos onder de 1250 zien van andere mensen.
Echter zie ik zijn elo maar op 1280 staan. Misschien NA account?

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
speedzor schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 18:20:
[...]

Dat is jouw eigen elo, het is gewoon niet updated. Je kunt geen elos onder de 1250 zien van andere mensen.
Echter zie ik zijn elo maar op 1280 staan. Misschien NA account?
aaah dan heb ik wel de juiste persoon te pakken thnx :P dacht al dat elo komt mij bekend voor

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

700 Elo? The fuck?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunkendemon. Wil je met mij een premade duoque doen? Ik heb ongeveer dezelfde elo als jij hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Aan de mensen van de custom game van daarnet: die 'Thank god' op het einde sloeg op het feit dat ik door irl aggro van m'n ouders het letterlijk geen 5 minuten langer had kunnen trekken. Was dus geen taunt na de match ;)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

hadden we wel al begrepen heur :P

EN JEFFRO HEEFT EEN GOT 5v5 GEWONNEN!!!11one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-09 15:09
rxs schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 01:05:
hadden we wel al begrepen heur :P

EN JEFFRO HEEFT EEN GOT 5v5 GEWONNEN!!!11one
AP janna mid tooo strong (thx vraatje :P)

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:08

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Spidermummy, overkill is ook een kill :D

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 16:27:
[...]

Jullie allebij mij adden: Exlaxl
Ben nu nog aant werk x)

lv 30 1700 elo
Op dat account zie ik geen 1700 Elo. Ook niet op lolstatistics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intruder schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 01:12:
[...]

AP janna mid tooo strong (thx vraatje :P)
Het is echt een bazin inderdaad! LB en Janna de nieuwe mid meta's. Janna outfarmed en pushed gewoon iedereen en LB countered de rest. Ik ben settled voor de komende tijd op mid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
http://www.reddit.com/r/l...ts/qf7jp/rune_efficiency/

Ik heb m'n AD carry page toch al wat aangepast ;)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thanx! GA ik ook ff doen. Had al zo'n idee dat het niet helemaal klopte, maar was altijd te lui om het uit te zoeken :P

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-09 16:29
Jow goeie middag wie wil er zo een potje spelen?
in de GoT channel reageerd jammer genoeg bijna nooit iemand

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
ocwil schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 12:30:
Jow goeie middag wie wil er zo een potje spelen?
in de GoT channel reageerd jammer genoeg bijna nooit iemand
Vreemd, er zijn tegenwoordig steeds vaker 5v5 GoT games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-09 16:29
Zal wel aan het tijdstip liggen dat ik speel.
Anders heb ik ook geen verklaring

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

ocwil schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 12:36:
Zal wel aan het tijdstip liggen dat ik speel.
Anders heb ik ook geen verklaring
laatste got game gister was om half 2 snachts XD

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Fanatic_FS schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 13:09:
[...]

laatste got game gister was om half 2 snachts XD
True that

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij gaat fijn *O*.

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/30iykww.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-09 13:50

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Als ik guides zoals deze voor Nunu volg, wil ik dan bij m'n Masteries al m'n beschikbare punten in de primary tree stoppen? Want ik ben pas lvl 17, dus kan 'm nog niet volledig invullen. Wil ik dan, in het geval van deze guide, eerst alle beschikbare punten in Utility stoppen of een beetje verdelen over Utility en Defense?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou persoonlijk zeker voor utility gaan, vooral manareg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YbonG
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-09 15:30
apNia schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 16:21:
Als ik guides zoals deze voor Nunu volg, wil ik dan bij m'n Masteries al m'n beschikbare punten in de primary tree stoppen? Want ik ben pas lvl 17, dus kan 'm nog niet volledig invullen. Wil ik dan, in het geval van deze guide, eerst alle beschikbare punten in Utility stoppen of een beetje verdelen over Utility en Defense?
dat ligt heel erg aan de champion imo, ik zou gewoon kijken naar: hoe ver kan ik komen in utility, en zijn die punten voor mij meer waard dan de early punten in defense?
denk niet dat er een standaard oplossing is die altijd juist is. het hangt ook nog af van welke lane je nunu wilt spelen, etc etc

[ Voor 6% gewijzigd door YbonG op 03-03-2012 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

OK ja ik zoek juist naar een antwoord die elke mogelijk champ+guide dekt. Zit er niet in dan, wordt het beetje natte vinger werk dus :D
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
apNia schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 16:49:
OK ja ik zoek juist naar een antwoord die elke mogelijk champ+guide dekt. Zit er niet in dan, wordt het beetje natte vinger werk dus :D
Thanks!
Op low levels zou ik vooral voor offense gaan. Daar maak je dan 2 mastery pages: AD en AP. In de ene doe je alleen AD masteries zoals armor penetration en attack damage enzo, in de AP page doe je alle ability power en magic penetration masteries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
apNia schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 16:21:
Over het algemeen zijn de masteries hoger in de tree meer waard dus zou ik proberen zoveel mogelijk in één tree te blijven tot >level 21 als je geen goede reden hebt om het niet te doen. Er zijn altijd champ specifieke uitzonderingen of gewoon voorkeur dus je kunt er rustig mee spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NA ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-09 08:32

Flapmo

and back is gigi!

Oooo, 2k NA elo, dat is dus ~1200 EU (8>

* Flapmo rent...

[ Voor 58% gewijzigd door Flapmo op 03-03-2012 21:46 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flapmo schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 21:39:
[...]

Oooo, 2k NA elo, dat is dus ~1200 EU (8>

* Flapmo rent...
Elo heeft minder waarde op de EU server :P, ik vond kansloos oostbloktuig verslaan dat elk een andere taal spreekt makkelijker dan teams dat daadwerkelijk met elkaar communiceren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 22:50:
[...]

Elo heeft minder waarde op de EU server :P, ik vond kansloos oostbloktuig verslaan dat elk een andere taal spreekt makkelijker dan teams dat daadwerkelijk met elkaar communiceren :P
NIet doorgehad dat de oostblokkers naar EU east zijn verhuisd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 22:56:
[...]

[Toen ik nog jong was...]En ik speelde ranked op EU toen we die luxe nog niet hadden.[/Toen ik nog jong was...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 22:56:
[...]

Heb je niet doorgehad dat ze kosteloos terug naar west konden en er ook nog genoeg spanjolen/fransosen/italianen zijn die engels weigeren te spreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gropah schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 23:02:
[...]

Heb je niet doorgehad dat ze kosteloos terug naar west konden en er ook nog genoeg spanjolen/fransosen/italianen zijn die engels weigeren te spreken?
Jep. Een van de redenen dat ik geen zin meer had in de EU versie van deze game. Altijd wel 2 kiddos die samen Pools/Frans zijn en lekker hun eigen gangetje gaan en je niet snappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Niet dat je dat niet hebt op US(/World) daar heb je hispanolen/Canadezen die alleen frans kunnen... Dan speel ik liever met een paar maten (grotendeels) premade (hoewel dat ook zijn nadelen heeft) en dan 1 of 2 mensen random. Als die niet communiceren kan ik alsnog de grootste fun hebben door skype :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gropah schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 23:08:
Niet dat je dat niet hebt op US(/World) daar heb je hispanolen/Canadezen die alleen frans kunnen... Dan speel ik liever met een paar maten (grotendeels) premade (hoewel dat ook zijn nadelen heeft) en dan 1 of 2 mensen random. Als die niet communiceren kan ik alsnog de grootste fun hebben door skype :)
Eigenlijk niet echt. Veel minder als op EU. En ik heb 1000+ games op beide servers. Ik speel het meest premade, maar soms is het niet anders dan dat er maar 3-4 man online zijn. Ook solo/duo ranked is een factor. Het is gewoon een feit dat er op de US server een veel groter percentage competent Engels spreekt dan op de EU server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 23:52:
[...]

Eigenlijk niet echt. Veel minder als op EU. En ik heb 1000+ games op beide servers. Ik speel het meest premade, maar soms is het niet anders dan dat er maar 3-4 man online zijn. Ook solo/duo ranked is een factor. Het is gewoon een feit dat er op de US server een veel groter percentage competent Engels spreekt dan op de EU server.
Moet zeggen dat ik weinig last heb van incompetent engels op EU. Trolls en feeders heb je wel maar ik kan me niet voorstellen dat dat anders is op US.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Ik heb in m'n laatste 500 games bijna geen last gehad van non-engels sprekende spelers tbh.
En van wat ik kan afleiden, zitten de US servers met Koreanen/Brazilianen, waar wij met Fransen en Russen zitten.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2012 @ 00:48:
[...]

Moet zeggen dat ik weinig last heb van incompetent engels op EU. Trolls en feeders heb je wel maar ik kan me niet voorstellen dat dat anders is op US.
Ben er al een tijdje weg, maar toendertijd was het wel heel ernstig, zelfs boven 1500 Elo. Maar goed, eens in de 50 potjes zit er inderdaad wel eens een Chinees/Koreaan/Filipijn tussen die er geen hout van bakt en dan in kapot Engels loopt te jammeren over 500+ ping. Moeten ze lekker oprotten naar LoL in hun eigen regio.
Melee hoop ik? Mijn ranged AD carry pagina blijft mooi 15 AD :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2012 @ 01:48:
[...]

Ben er al een tijdje weg, maar toendertijd was het wel heel ernstig, zelfs boven 1500 Elo. Maar goed, eens in de 50 potjes zit er inderdaad wel eens een Chinees/Koreaan/Filipijn tussen die er geen hout van bakt en dan in kapot Engels loopt te jammeren over 500+ ping. Moeten ze lekker oprotten naar LoL in hun eigen regio.

[...]

Melee hoop ik? Mijn ranged AD carry pagina blijft mooi 15 AD :+
Nope, ranged. M'n lasthitting is sterk genoeg om niet alles flat AD te moeten nemen.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op zondag 04 maart 2012 @ 12:20:
[...]

Nope, ranged. M'n lasthitting is sterk genoeg om niet alles flat AD te moeten nemen.
Meer AD = meer lifesteal op creeps (-: dat is vooral mijn insteek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2012 @ 13:11:
[...]

Meer AD = meer lifesteal op creeps (-: dat is vooral mijn insteek.
Je hebt 5 extra ad tenzij je meer dan 20% lifesteal hebt ga je er niks van merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
Daar heb je support voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op sommige supports zoals Soraka kunnen ad runes ook wel werken. Vooral bij het harrassen met auto attacks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 10:25
lol hotshotgg heeft 3k vieuwer op zijn stream terwijl hij ligt te slapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whoop whoop

ben er net achter gekomen dat je je runepage ook kunt aanpassen door de rechtermuisknop te gebruiken ipv links, alles word nu ineens een stuk makkelijker xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2012 @ 13:45:
Op sommige supports zoals Soraka kunnen ad runes ook wel werken. Vooral bij het harrassen met auto attacks
sr
Nee armor is sowieso beter als jij geraakt word krijg je dan minder damage. En als je damage per auto attack heel laag is krijg je geen creep agro. En creep agro is best een probleem als je als support harrast omdat je waarschijnlijk de lane niet wilt pushen en best wat damage krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2012 @ 14:30:
[...]

sr
Nee armor is sowieso beter als jij geraakt word krijg je dan minder damage. En als je damage per auto attack heel laag is krijg je geen creep agro. En creep agro is best een probleem als je als support harrast omdat je waarschijnlijk de lane niet wilt pushen en best wat damage krijgt.
Een banaan die 15 meer dmg doet is best wel veel. Bovendien kan je als support prima in de brush staan te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2012 @ 14:40:
[...]

Een banaan die 15 meer dmg doet is best wel veel. Bovendien kan je als support prima in de brush staan te wachten.
Wie gaat zijn Gold/time Quints vervangen door AD? lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet alle supports healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
arcanis schreef op zondag 04 maart 2012 @ 13:51:
lol hotshotgg heeft 3k vieuwer op zijn stream terwijl hij ligt te slapen
4.5k nu. Lekker makkelijk geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_De_Beer
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 10:54
Vicarious schreef op zondag 04 maart 2012 @ 15:45:
[...]

4.5k nu. Lekker makkelijk geld verdienen.
Hij kan alleen niet op het reclame knopje drukken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Het is geeneens hotshot, maar Saintvicious die daar ligt.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2012 @ 15:23:
[...]

Wie gaat zijn Gold/time Quints vervangen door AD? lol
Op zich kan het best veel effect hebben. Hoe vaak rent er wel niet iemand weg met < 30 hp. Met AD runes had je die persoon gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

We kunnen het ook omkeren. Heel vaak rent hij al weg, als jij die AD wel hebt. Neem je ze niet, dan blijft hij waarschijnlijk langer hangen omdat hij het nog wel even denkt vol te houden, tot jij hem nog een keer kunt burstem hij dood is.

Zelf zou ik ook AD blijven, maar goed, ik speel weinig AD carry, dus ik kan er helaas weinig over zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-09 11:17
Bas_De_Beer schreef op zondag 04 maart 2012 @ 15:46:
[...]

Hij kan alleen niet op het reclame knopje drukken :+
vaak kun je instellen dat bij bijvoorbeeld om de 30 minuten een reclame moet laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

Ik pak zelf ook altijd ad runes, ik weet dat armor pen vrijwel meteen meer damage geeft op champions maar het last hitten gaat zoveel makkelijker dan, vooral met boots/pots. Natuurlijk kun je beter worden in last hitten maar met het zal toch altijd soms fout gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Ik ben te giering om quints te kopen, speel met de gratis razor movespd quints.
Movespd is op iedere char goed en schaalt het hele spel goed, dus niks op aan te merken lijkt me.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nutral schreef op zondag 04 maart 2012 @ 16:16:
Ik pak zelf ook altijd ad runes, ik weet dat armor pen vrijwel meteen meer damage geeft op champions maar het last hitten gaat zoveel makkelijker dan, vooral met boots/pots. Natuurlijk kun je beter worden in last hitten maar met het zal toch altijd soms fout gaan.
Dit en armor pen is best wel wasted na last whisper. Als je van plan bent een build met black cleaver of brutaliser te bouwen zou ik het wel de moeite waard vinden denk ik.
En met mages neem ik tegenwoordig ook butcher ipv havoc en dat helpt ook best flink in het last hitten. Tuurlijk mis je een mininiem beetje damage maar volgens mij maak je dat makkelijk goed met de items die je extra kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2012 @ 16:03:
[...]

Op zich kan het best veel effect hebben. Hoe vaak rent er wel niet iemand weg met < 30 hp. Met AD runes had je die persoon gehad.
Gebruik je vele gold om betere items te kopen. Als iemand met 30 HP wegrent doen de carries/CCers het fout. niet de support met auto-attacks. Gebeurt me overigens vrij weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Soms zie je bij progames dat een team blauw is (blauwe text, blauwe nicknames) en volgens mij staan er blauwe standbeelden in het veld (of zijn die er altijd al?)

Wat houdt dat blauwe in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs

rxs

colorblind modus is in de opties te vinden. En anders heb je het over spectator mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qQydc.jpg
Hier zie je het bijv, blauw = friendly, ipv groen.
Is dat colorblind modus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs

rxs

yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Goedemorgen deze morgen :W

Om de maandagochtend discussie op gang te brengen, ik had gisteravond een potje Normal met een vriend van mij (allebei vrij goede spelers), maar kregen op bot lane (ik: Vayne, hij: Blitzcrank) een full AP Nunu en Soraka tegen ons die gewoon heul veul pijn deden. Ik geloof dat we rond 20:00 al op 1/5/2 stonden allebei, inclusief een verloren toren. Uiteraard (als een baas) lategame teruggekomen omdat het vijandelijke team mede door die vreemde botlane totaal geen synergie had, maar voelde mij toch best wel raped op dat moment. Iemand ervaring met zulke botlanes?

Ter info, het team opstelling was Soraka / Nunu / Gragas / Fiora / Olaf (?) tegen Vayne / Blitzcrank / Jarvan IV / Morgana / nogiets (?).

Ow, enneh... Hoe vet? 8)

Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/March_2012/2012_03_02_new_skin/gragas-screenshot3.jpg

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Heb wel meer vreemde bot lane combo's gezien :P Moet zeggen dat de Soraka's die ik tegen kom niet meer zo sterk vind. De heals vallen allemaal wel mee op zich.

Zelf speel ik Nautilus als support bot met een random andere champ. Is ook niet de meest gangbare bot lane support maar we domineren wel altijd. Enige wat ik mij nog afvraag is welke AD/AP carrie het beste naast Nautilus kan staan. Lijkt mij dat het een burst damage AD moet zijn?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Ik ga vanmiddag maar eens Lux als support proberen, lijkt me toch wel erg interessante support, en Nunu ook maar eens erbij halen voor leuke bot combo's. Ik vind vreemde bot combo's ook altijd erg interessant omdat je jezelf er op moet aanpassen, dus je leert er wel veel van dan een standaard Sona/Soraka + ad carry

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Voor de mensen die de CTRL + F bug willen fixen totdat het opgelost wordt in de patch:
http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=609194
1. Go to the folder where you installed League of Legends
Default would be:
Quote:
C:\Riot Games\League of Legends
2.
Open \rads\projects\lol_game_client_en_gb\managedfiles\ 0.0.0.52\DATA\Menu

3.
Open the file called fontconfig_en_gb.txt

4.
Ctrl-F and find
"game_cornerdisplay_ping" without the quotation marks.

5.
Change "_ping" for "_latency"

6.
Save and restart LoL and it should be working

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

vreemde botlanes niet, maar een sivir + leona combo is ook erg pijnlijk.. Toen speelde ik met ezreal + blitz bot, als je dan iemand grabde, was je gelijk 50% van je health weg door die combo :(

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Ik zit te denken aan de combo Nautilus - Talon vanwege de vele CC en de 10% extra damage op autoattacs van Talon op CC target lijkt mij dat dodelijk.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Leona is echt goed in het zorgen voor kills, als ze lvl 3 is kan ze haar combo al uitvoeren en dan houd je een enkele enemy champ vast voor 3sec met stun en immobilize, dat is vaak genoeg om te zorgen dat je ad carry ze afmaakt. Heb eens met een vriend telkens samen in lane gezeten als Leona + tryn
We hebben toen 6 potjes achter elkaar first blood verkregen op die manier, dus zag eruit als 100% succes :P

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nidhiki schreef op maandag 05 maart 2012 @ 10:21:
Leona is echt goed in het zorgen voor kills, als ze lvl 3 is kan ze haar combo al uitvoeren en dan houd je een enkele enemy champ vast voor 3sec met stun en immobilize, dat is vaak genoeg om te zorgen dat je ad carry ze afmaakt. Heb eens met een vriend telkens samen in lane gezeten als Leona + tryn
We hebben toen 6 potjes achter elkaar first blood verkregen op die manier, dus zag eruit als 100% succes :P
als je die pull van leona kan landen lukt het vaak wel ja, maar een goede botlane past daar natuurlijk wel voor op. Leona is een goede botchampion, net als blitzcrank, maar je moet er wel goed mee om kunnen gaan en je AD carry erop afstemmen. Je kan dan beter een Vayne/Tristana bij je hebben voor hoge burst damage dan bijv. een Ashe die early game eigenlijk heel weinig damage doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-09 13:06
Zat gisteren Kog met een Janna versus Jarvan en Leona. Op level 3 pakte ze me net onder de toren met een lijntje, stun, shield explode, knockup van jarvan en slow van Jarvan +ignite. Ging dwars door heal en flash heen, kon niks doen toen ze me eenmaal hadden. Dit bleef lekker doorgaan, maar liet me niet meer killen. Leona was stom genoeg om geen gp5 items te kopen (hoopte op kill lane) en wij kregen goede jungle ganks van een Shyvana waardoor ik alsnog sterker eindigde door superieuze CSS en uiteindelijk meer kills. Maar jezus, dat was me een enge/vervelende lane x.x Moet praktisch towerhuggen want ze staan in dat bosje en vliegen met z'n 2'en eruit met alle knockups en stuns!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zebby schreef op maandag 05 maart 2012 @ 10:34:
Zat gisteren Kog met een Janna versus Jarvan en Leona. Op level 3 pakte ze me net onder de toren met een lijntje, stun, shield explode, knockup van jarvan en slow van Jarvan +ignite. Ging dwars door heal en flash heen, kon niks doen toen ze me eenmaal hadden. Dit bleef lekker doorgaan, maar liet me niet meer killen. Leona was stom genoeg om geen gp5 items te kopen (hoopte op kill lane) en wij kregen goede jungle ganks van een Shyvana waardoor ik alsnog sterker eindigde door superieuze CSS en uiteindelijk meer kills. Maar jezus, dat was me een enge/vervelende lane x.x Moet praktisch towerhuggen want ze staan in dat bosje en vliegen met z'n 2'en eruit met alle knockups en stuns!
klinkt haast alsof ik gister tegen je speelde xD zo heb ik ook enkele potjes gedaan met Jarvan en maat op Leona. Heb daarna maar Jarvan even in de kast gedaan, had wat teveel 'Im helping' momenten waardoor team en ikzelf boos werd .... leuke ulti maar vergis me vaak in ze grote waardoor ik niet die 1ne alleen erin krijg maar net die andere 2 heroes ook :/

Gister eens begonnen met Udyr, jeetje wat een leuke hero, zoveel opties en harde klappen geven, speed, regen. Zeker 1 die ik wil lvlen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Het gister zelf ook nog Udyr gespeeld in ranked, ging wel lekker op zich :)

Als iemand tijd heeft zou die dan mijn replay eens kunnen bekijken en vertellen wat ik goed/fout doe qua Udyr en junglen in het algemeen?

http://puu.sh/jx5I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal eens afkijken bij je;) ben nog geen lvl 20 en ga dan pas aan jungle werken, maar Udyr wordt het zeker, zal eerst wat guides bekijken voor jungling;)

volgens mij is het toch
lane = tiger + bear + turtle
jungle = phoenix+turle+bear

prio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklor
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-09 16:13
Gisteren , voor het eerst ,solo top Yorick tegen Irealia gespeeld. Het ging niet echt wat ik er van verwacht had. Ze kwam niet in de buurt van mijn tower en daarom was mijn tower ook als laatst nog up. Toch kon ik vrij weinig doen. Irealia bleef continu offensive spelen waarbij ze veel hulp kreeg van rammus jungle. Zelf had ik riven als jungler die 1 top gank heeft gedaan. End game liep Irealia 150 minion kills voor, gewoon omdat ze me niet eens in de buurt lieten van minions. Mijn score end game was viel relatief nog wel mee denk ik (2/3/5)
Je ziet hem al aankomen: Die match hadden we verloren waarbij riven mij de schuld geeft omdat ik die minion achterstand heb.

Hebben jullie nog tips of wat dan ook? Speel niet vaak solo top maar wil wel graag weten wat ik anders had kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 11:58:
Ik zal eens afkijken bij je;) ben nog geen lvl 20 en ga dan pas aan jungle werken, maar Udyr wordt het zeker, zal eerst wat guides bekijken voor jungling;)

volgens mij is het toch
lane = tiger + bear + turtle
jungle = phoenix+turle+bear

prio?
Je kan met Phoenix en Tiger allebij junglen alleen maar in principe is Phoenix -> Turtle -> Bear idd de prio die je neemt als je Phoenix Jungle gaat.

Als je Lanedyr gaat is je Bear een 1 point wonder early, je wilt toch wel sustain in je lane hebben dus dan heb je Tiger -> Turtle -> Bear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik speel regelmatig Udyr, niet ranked, maar Jungle is altijd prio: Phoenix, turtle, bear. Tiger stance jungle kan ook, maar is een stuk langzamer. Met ganks kun je dan wel wat meer nuken, maar als er een 2e champ in de buurt is kun doe je weer iets meer damage met phoenix.

Lane Udyr moet je inderdaad wat meer gaan focussen op TIger, maar dat is ook omdat je met Phoenix te snel waves cleart waardoor je te hard gaat pushen. Daarnaast geeft die ook, zoals eerder genoemt, met 1 slag meer damage dan phoenix dus je kan makkelijker harassen. Lane Udyr zou ik btw alleen doen tegen andere melee champs. Als je tegen ranged gaat ben je gegarandeerd verloren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Swanfield schreef op maandag 05 maart 2012 @ 10:19:
Ik zit te denken aan de combo Nautilus - Talon vanwege de vele CC en de 10% extra damage op autoattacs van Talon op CC target lijkt mij dat dodelijk.
Ik heb een paar keer samen met Nautilus bot gestaan, en speelde zelf LeBlanc... dat gaat zeer aardig. Samen met Shen of Katarina is ook leuk en beangstigend voor de meeste tegenstanders :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren 3x Leona / Jarvan bot gespeeld en 3x wonnen we onze lane. Tuurlijk krijg je in champselect al alle flames over je heen :P maar als je dan uiteindelijk de game wint is iedereen het alweer vergeten.

Werden op een gegeven moment de Demacia-lane genoemd :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

apNia schreef op zondag 04 maart 2012 @ 21:21:
[afbeelding]
Hier zie je het bijv, blauw = friendly, ipv groen.
Is dat colorblind modus?
Hmmm. das een mooie hud, welke is dat? en waar heb je hem vandaan?

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-09 13:26
ReCreator schreef op maandag 05 maart 2012 @ 12:10:
[...]

Ik heb een paar keer samen met Nautilus bot gestaan, en speelde zelf LeBlanc... dat gaat zeer aardig. Samen met Shen of Katarina is ook leuk en beangstigend voor de meeste tegenstanders :)
Leblanc bot? Die snap ik niet. LB is early best sterk als je hem solo speelt dan level je harder en wordt het verschil ook grooter. Echter als je bot speelt en je doet een hoop schade hoeft de andere maar paar tikjes te geven en hij is dood. Maar dan ben je late game volgens mij niks meer waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Killertjuh schreef op maandag 05 maart 2012 @ 12:31:
[...]

Leblanc bot? Die snap ik niet. LB is early best sterk als je hem solo speelt dan level je harder en wordt het verschil ook grooter. Echter als je bot speelt en je doet een hoop schade hoeft de andere maar paar tikjes te geven en hij is dood. Maar dan ben je late game volgens mij niks meer waard.
Ik heb een paar keer bot gestaan omdat het zo uit kwam, ben nog vrij nieuw dus moet nog oefenen. Meestal wel solo top of mid gestaan wat inderdaad beter uitpakt aan het einde, maar tot zover hebben we alles wel gewonnen :) (speel met een vast groepje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 12:22:
Gisteren 3x Leona / Jarvan bot gespeeld en 3x wonnen we onze lane. Tuurlijk krijg je in champselect al alle flames over je heen :P maar als je dan uiteindelijk de game wint is iedereen het alweer vergeten.

Werden op een gegeven moment de Demacia-lane genoemd :D.
Leona Demacian? wut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Ah, het viel niet alleen mij op :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
Darklor schreef op maandag 05 maart 2012 @ 12:00:
Gisteren , voor het eerst ,solo top Yorick tegen Irealia gespeeld. Het ging niet echt wat ik er van verwacht had. Ze kwam niet in de buurt van mijn tower en daarom was mijn tower ook als laatst nog up. Toch kon ik vrij weinig doen. Irealia bleef continu offensive spelen waarbij ze veel hulp kreeg van rammus jungle. Zelf had ik riven als jungler die 1 top gank heeft gedaan. End game liep Irealia 150 minion kills voor, gewoon omdat ze me niet eens in de buurt lieten van minions. Mijn score end game was viel relatief nog wel mee denk ik (2/3/5)
Je ziet hem al aankomen: Die match hadden we verloren waarbij riven mij de schuld geeft omdat ik die minion achterstand heb.

Hebben jullie nog tips of wat dan ook? Speel niet vaak solo top maar wil wel graag weten wat ik anders had kunnen doen.
Ik heb niet vaak met Yorick tegen Irelia gespeeld, maar over het algemeen ging het altijd wel redelijk even op. Irelia is eigenlijk pas echt een gevaar als ze haar true damage maxed heeft, daarvoor heb jij aardig wat meer sustain en damage. Zodra ze ook nog een wriggles heeft kan het echter snel omdraaien. Haar burst is echter aardig laag, dus het zou vooral een farmlane moeten zijn.

Oh en ik speel EUNE, het was level30 normal draft geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
ReCreator schreef op maandag 05 maart 2012 @ 12:36:
[...]

Ik heb een paar keer bot gestaan omdat het zo uit kwam, ben nog vrij nieuw dus moet nog oefenen. Meestal wel solo top of mid gestaan wat inderdaad beter uitpakt aan het einde, maar tot zover hebben we alles wel gewonnen :) (speel met een vast groepje)
Ik speel al best lang zoon 900 games gespeelt ongeveer maar LB solo top ? Je krijgt dan nooit op tijd de minions dood. Die mollen langzaam je toren omdat je vrij aggresief moet spelen heb je dus niet altid tijd voor minons en moet je gewoon zoveel mogelijk schade doen tegen je tegen stander. Echter de mensen die top spelen kunnen meestal niet goed tegen LB dat is wel een groot voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 22:50:
[...]
EU is alleen geflame joh, zwaar demotiverend.
Als het 9-11 bij 15 minuten is, dan is het gg we loss, surrender, i go afk, gg, bye, i feed bye.
*** u and * u and * ur *** :P
Beetje zoiets.

Als mensen zo doen heb ik al gelijk van okeeeeeeeeeeeeeeeeee laat maar weer x)
En solo/duo q is natuurlijk 10.000x anders als 5v5 ranked heh mannen!

Daarom speel ik liever op NA, ook al heb ik 120 ping daar... het is veel fijner spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 13:08:
[...]

EU is alleen geflame joh, zwaar demotiverend.
Als het 9-11 bij 15 minuten is, dan is het gg we loss, surrender, i go afk, gg, bye, i feed bye.
*** u and * u and * ur *** :P
Beetje zoiets.

Als mensen zo doen heb ik al gelijk van okeeeeeeeeeeeeeeeeee laat maar weer x)
En solo/duo q is natuurlijk 10.000x anders als 5v5 ranked heh mannen!

Daarom speel ik liever op NA, ook al heb ik 120 ping daar... het is veel fijner spelen.
gister hadden we een pot waar we op 1-10 stonden, door gingen en naar 20-30 kwamen waarbij tegenstander maar op gaf want ze kregen ons niet meer dood xD overgeven vind ik prima, maar enkel als overduidelijk is, die laatste pot waar we dus 20-30 wonnen op surrender was heerlijk einde aangezien er ook iemand bij tegenstander zat met grote bek xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Killertjuh schreef op maandag 05 maart 2012 @ 13:04:
[...]

Ik speel al best lang zoon 900 games gespeelt ongeveer maar LB solo top ? Je krijgt dan nooit op tijd de minions dood. Die mollen langzaam je toren omdat je vrij aggresief moet spelen heb je dus niet altid tijd voor minons en moet je gewoon zoveel mogelijk schade doen tegen je tegen stander. Echter de mensen die top spelen kunnen meestal niet goed tegen LB dat is wel een groot voordeel.
Het ging me nog best aardig af, ik speel wel normal, dus waarschijnlijk is de tegenstand (toevallig) niet echt voorbereid op wat komen gaat. Ik zorg er voornamelijk voor dat mijn minions het werk doen en het enige wat ik doen is lasthitten en de champion tegenover mij irriteren en pushen. "Sigil of Silence" kan best wel dreigend overkomen, en lijdt er vaak toe dat de ander terugdeinst.
Maar aan de 900 games zit ik nog laaang niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-09 15:56

psyy138

blackbulls.nl

hoeveel mensen kunnen er eigenlijk in z'n ranked team want dan gewoon zo veel mogelijk actieve mensen erin gooien en 5vs5 premade doen want das veel makkelijker :)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
psyy138 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 13:17:
hoeveel mensen kunnen er eigenlijk in z'n ranked team want dan gewoon zo veel mogelijk actieve mensen erin gooien en 5vs5 premade doen want das veel makkelijker :)
9 of 10

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
Ik heb zo'n ~300games gedaan op NA (30) inclusief ranked, en nu ook zo'n ~300 op EUNE, maar nog geen ranked. Ik merk weinig verschil tussen servers. Mijn ervaring is dat NA -veel- meer trolls heeft, en een vergelijkbaar aantal dat geen Engels spreekt (Spaans of Koreaans zijn er flink wat daar, ook wat Frans) als op EUNE (Pools vooral). NA ping ~130-200, EUNE ping ~20, EUW ping ~10-20. Minder queuedodges op EUNE, is heel merkbaar overigens. Had op NA regelmatig 5+ dodge voordat een game eindelijk begon, zeer irritant. Ook is NA in mijn ervaring langer down geweest met extra maintenance. Maar goed, nogmaals, dit zijn mijn ervaringen.

Also, mid/top wisselen kan heel goed als je countered wordt, doe het regelmatig. Zelfs top/bot kunnen wisselen, al is dit heel afhankelijk van de champions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Servers kaputt.....

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Ga maar eens overdag onze tijd op NA spelen, is echt om te janken wat voor volk dan op de NA servers speelt.
Savonds onze tijd is het nog wel ok, maar overdag :X

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Staat dat die online is maar hij wilt niet connecten, bij mij en heel me premade team niet.

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Zonet een 'I dont support I take farm I go afk'-blitzcrank gehad. Heb hem uiteindelijk terug aan het spelen gekregen en uiteindelijk de game nog gewonnen ook.

http://www.2shared.com/file/Rvs9QjwA/__-__-___258_.html

Bij deze de replay voor de mensen die moeite hebben met zo'n situaties. Het gaat erom dat je ze dan bij hun handje vastneemt, stap voor stap uitlegt wat er moet gebeuren en het maken van goede beslissingen op goede momenten. Zoals je zelf weet, stopt de troll met spelen van zodra je 1x een teamfight verliest dus dat moet je ten allen tijde vermijden.

POV is Nocturne jungle.

Even iets terzake:
Het is al veel gezegd geweest, maar bij deze wil ik het toch ondersteunen: Als je raged in soloqueue, verlies je. Ben van 1900 naar 1600 gedaald, mede door het ragen (heb er een 1-dag ban opzitten), en zat toen vast rond de 1600.
Ik heb vorige donderdag of vrijdag beslist om nooit meer te ragen ingame, ongeacht wat er gebeurd en na meer dan een maand tussen 1580 en 1650 te draaien, ga ik nu bijna terug de 1700 aantikken. Verschillende games (denk dan aan 3 van de 10 games) nog kunnen omdraaien door de goede rust te bewaren in het team en na enkele teamfights zie je dan de tegenstander in /all op elkaar te lopen zagen. Vanaf dat punt weet je dat je gewonnen bent.

Moraal van het verhaal: zorg dat je zelf goed speelt, ga niet lopen discussieren en doe wat nodig is om je team naar je te laten luisteren. Leg uit wat er moet gebeuren en wanneer, ipv er vanuit te gaan dat iedereen jouw gedachtengang kan volgen.

Als je dit volgt, dan ga je in elo stijgen mits je het verdiend. Ja, het is een zware job, maar het geeft genoeg voldoening om die +13 te zien staan.

Edit:
Arnevld schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:12:
Staat dat die online is maar hij wilt niet connecten, bij mij en heel me premade team niet.
http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=612342

[ Voor 7% gewijzigd door speedzor op 05-03-2012 14:20 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

servers doen het weer

staat in mainscreen dat ze eraan werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat ze meer op Jarvan doelden, maar goed gezien Leona's skillset en uiterlijk vind ik het opzich vrij logisch dat mensen de vergissing maken. :)
Pagina: 1 ... 34 ... 91 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.