[PC] League of Legends - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 91 Laatste
Acties:
  • 175.672 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Uhmmie schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 18:19:
Ik heb net zitten lezen hoe dat draft pvp gebeuren werkt (met bannen/selecteren etc) dus ik snap nu dat het niet slim is dat ik alleen maar met Miss Fortune speel en dus ook andere rollen/chars moeten leren beheersen.

Ik sta dan ook op het punt om voor 35 euries zowel de Digital Collectors Edition Pack als het Champions Pack te kopen zodat ik dan 40 champions permanent tot mijn beschikking heb en dan hou ik nog genoeg Riot punten over voor een 975RP champion en een 260 RP. Iemand nog tips welke champions (binnen deze 2 packs) handing zijn om te leren? En welke ik maar beter kan negeren?

Verder zit ik wat over tactieken te lezen, maar ik snap het verschil niet echt tussen top en bot? Dit is toch eigenlijk gewoon dezelfde strategie voor deze lanes?
Over de champion packs ga ik me niet uitlaten omdat ik te lui ben om op te zoeken welke champions hiertoe behoren.

Het essentiële verschil tussen top en botlane is dat je botlane veel dichter is bij dragon en toplane dichter bij baron. Aangezien dragon het belangrijkste early game objective is, wil je er eigenlijk voor zorgen dat je daar zoveel mogelijk mensen bij hebt zonder jezelf zwaar te verzwakken. Om die reden wordt er een support + AD bot gezet (2 personen) ipv een toplaner (1 persoon).

De reden dat je support en AD samen gaan ipv je 'toplaner' support, heeft te maken met de meta en omdat de toplaner vaak een beefy champion is die wel wat kan te verduren krijgen en je squishy AD carry hulp nodig heeft vanwege z'n zwakke early game.

Om die redenen is toplane vaak een champion die veel sustainability heeft en gewoon de eerste 20 minuten de toplane farmed, buiten eventueel even naar beneden gaan om een dragon te nemen met je team.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net zitten lezen hoe dat draft pvp gebeuren werkt (met bannen/selecteren etc) dus ik snap nu dat het niet slim is dat ik alleen maar met Miss Fortune speel en dus ook andere rollen/chars moeten leren beheersen.

Ik sta dan ook op het punt om voor 35 euries zowel de Digital Collectors Edition Pack als het Champions Pack te kopen zodat ik dan 40 champions permanent tot mijn beschikking heb en dan hou ik nog genoeg Riot punten over voor een 975RP champion en een 260 RP. Iemand nog tips welke champions (binnen deze 2 packs) handing zijn om te leren? En welke ik maar beter kan negeren?

Verder zit ik wat over tactieken te lezen, maar ik snap het verschil niet echt tussen top en bot? Dit is toch eigenlijk gewoon dezelfde strategie voor deze lanes?
Probeer ze gewoon allemaal een keertje uit als je ze toch hebt? :) Champions kunnen nu goed/minder goed zijn maar 1 rework/buff/nerf kan dat in 1x veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-09 16:29
ik ging dus irelia proberen
solo top
enemy ging zonder jungle met shyvana en olaf top
echt ik kon helemaal niks....
en de jungler van mijn team die is niet een keer langs geweest

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:12

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:37:
[...]

Health regen die je geen vermogen aan mana kost/waardeloos is als je niet AP gaat. Betere tower pusher door spammable E en meerdere dashes ipv eentje.

Ik zou haar ook niet bepaald OP noemen, maar ze is wel een stuk sterker dan Yi.
Spammable E? 11s cooldown, en als je doelt op de cd reset op kill/assist, Master Yi heeft dat voor elke skill als hij zijn ultimate aanzet, daarnaast pushed Yi turrets ook met gemak, mede door zijn passive.

de W van Master Yi geeft je 882hp op lvl 5 voor 130 mana, daarnaast 300resists wat leuk is als ze je towerdiven en jij je W gebruikt.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ocwil schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 18:29:
ik ging dus irelia proberen
solo top
enemy ging zonder jungle met shyvana en olaf top
echt ik kon helemaal niks....
en de jungler van mijn team die is niet een keer langs geweest
Zou geen probleem moeten zijn skill Q laat ze pushen last hit onder de tower. Beide hebben zon beetje geen ranged harass dus je zou meer farm en levels moeten krijgen en als de teamfights komen ben je als het goed is sterker dan de 2 waartegen je staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatic_FS schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 18:53:
[...]

Spammable E? 11s cooldown, en als je doelt op de cd reset op kill/assist, Master Yi heeft dat voor elke skill als hij zijn ultimate aanzet, daarnaast pushed Yi turrets ook met gemak, mede door zijn passive.

de W van Master Yi geeft je 882hp op lvl 5 voor 130 mana, daarnaast 300resists wat leuk is als ze je towerdiven en jij je W gebruikt.
Heel leuk, maar regen is vooral earlygame handig, waar Yi voor like 20-25% van je mana (en je hebt al zoveel) weinig (120-150 health?) terugkrijgt. Het gaat je niet in een toplane blijven sustainen zonder manaregen item.

En ik doelde niet op kill/assist reset. De skill is gewoon spammable genoeg om turrets snel neer te maaien. Fiora krijgt 120% Aspeed, Master Yi 80%. Fiora heeft 11sec CD, Master Yi 75sec. De cijfers spreken voor zichzelf. Fiora krijgt towers sneller neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nidhiki schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 12:19:
Ben er zonet achter gekomen dat je paysafe cards ook mooi online kan kopen, scheelt me weer tripje langs de winkel :) Vanavond ff invoeren en dan weer wat nieuwe champs binnen slepen
Waar dan? :o Kan het zo 1 2 niet vinden op de paysafe website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:51
beltegoed.nl kun je vinden en met Ideal betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Ik zou me daar niet zo druk om maken als ik jou was.
Sure een andere champ erbij leren kan geen kwaad (iemand anders kan ook MF kiezen voordat jij dat doet, dan is het wat lastiger) maar om gelijk zo'n pack te kopen lijkt me ook wat overkill.
MF is eigenlijk nooit gebanned, meeste banns zijn:

shen
shaco
rammus
karthus

Waarbij eventueel

morgana
cassopia
ahri
shyvana
kassadin

af en toe ook voorbij komen als banned.
MF heb ik eigenlijk nog nooit als serieuze bann gezien, en de meeste teams zijn liever ook zeker dat de echte irritante champs een bann krijgen.
Zou niet voor die bann reden zo'n pack kopen in ieder geval, zeker omdat die ook vol zitten met spotgoedkope 450 IP champs.

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Demoterror schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 20:30:
[...]

Ik zou me daar niet zo druk om maken als ik jou was.
Sure een andere champ erbij leren kan geen kwaad (iemand anders kan ook MF kiezen voordat jij dat doet, dan is het wat lastiger) maar om gelijk zo'n pack te kopen lijkt me ook wat overkill.
MF is eigenlijk nooit gebanned, meeste banns zijn:

shen
shaco
rammus
karthus

Waarbij eventueel

morgana
cassopia
ahri
shyvana
kassadin

af en toe ook voorbij komen als banned.
MF heb ik eigenlijk nog nooit als serieuze bann gezien, en de meeste teams zijn liever ook zeker dat de echte irritante champs een bann krijgen.
Zou niet voor die bann reden zo'n pack kopen in ieder geval, zeker omdat die ook vol zitten met spotgoedkope 450 IP champs.
Toch even bijvermelden dat de bans verschillen van niveau tot niveau.
Op mijn huidig elo zie je Rammus, Shaco, Morgana, Kassadin en Ahri zowat elke match. Ga je enkele honderden elo's hoger, dan zie je Karthus en Cassiopeia wel vaak hun opwachting maken.
In high elo premades zie je ook vaak een Ryze/Galio/Leblanc ban.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Net een potje op Fiora gespeeld. Toplane met 21/9/0 masteries. Ik heb haar eerst maar eens full dps gebouwd, om damage te bekijken. Nou dat zit wel goed met haar, alle skills scalen ook lekker mee. Alleen nadeel van full dps is dat je na verloop van tijd gewoon TE squishy gaat zijn, plus ze mist cc mogelijkheden.

Vandaar dat mijn 2e build meer richting: Wriggles / Frozen Mallet / Wit's End / Atma's / LW / Mercs (afhankelijk natuurlijk van de enemy).

Geeindigd met een score van 20/5/11. Mooiste van haar blijf ik de ult vinden, vooral toen ik achter een enemy aanging, hij richting Baronpit flashte en doordat ik op de laatste seconde nog had geult, hem free kon achtervolgen en uiteindelijk de kill kreeg.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-08 22:24
Damienx2 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 21:09:
Net een potje op Fiora gespeeld. Toplane met 21/9/0 masteries. Ik heb haar eerst maar eens full dps gebouwd, om damage te bekijken. Nou dat zit wel goed met haar, alle skills scalen ook lekker mee. Alleen nadeel van full dps is dat je na verloop van tijd gewoon TE squishy gaat zijn, plus ze mist cc mogelijkheden.

Vandaar dat mijn 2e build meer richting: Wriggles / Frozen Mallet / Wit's End / Atma's / LW / Mercs (afhankelijk natuurlijk van de enemy).

Geeindigd met een score van 20/5/11. Mooiste van haar blijf ik de ult vinden, vooral toen ik achter een enemy aanging, hij richting Baronpit flashte en doordat ik op de laatste seconde nog had geult, hem free kon achtervolgen en uiteindelijk de kill kreeg.
Maar die ult gaat dus niet op minions/monsters? Hmmm ik dacht de heletijd van wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Hoe zit het nu eigenlijk met leaven? Ik moest net in eens onverwacht leaven omdat mijn dochter met spoed naar de huisartsenpost moest en toen kreeg ik dus de melding dat je hiervoor gebanned kan worden. Nu zal ik niet voor 1x gebanned worden. Maar ik lees verhalen van mensen die na 2 leaves gebanned worden. Dus als ik nu pech heb dat UPC weer eens storing heeft, word ik dan meteen gebanned?

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:40

Hu9o

Schokkend

Uhmmie schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 22:11:
Hoe zit het nu eigenlijk met leaven? Ik moest net in eens onverwacht leaven omdat mijn dochter met spoed naar de huisartsenpost moest en toen kreeg ik dus de melding dat je hiervoor gebanned kan worden. Nu zal ik niet voor 1x gebanned worden. Maar ik lees verhalen van mensen die na 2 leaves gebanned worden. Dus als ik nu pech heb dat UPC weer eens storing heeft, word ik dan meteen gebanned?
lijkt me sterk na 2 keer al... Misschien als het 2 keer achter elkaar is, maar dan nog lijkt het me sterk.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Nouja ik ben niet van plan om vaker te leaven, maar je zal maar net de pech hebben. (en dat wat ik op het forum las was dat het 2 leaves was op 1 avond van die ban).

Net wel meer eerste pvp match gedaan en dat ging eigenlijk beter dan verwacht.
11/3/0 8.6k 90 monions (44/16/26 vs 15/45/13) 21 mins match

Moet zeggen dat het enige verschil dat ik merkte was dat de champions steeds in de bosjes zaten. Maarja ik zit dan ook nog op noob level :P

[edit] Net een 2e pvp match, die was wel wat leuker omdat we met 4 tegen 5 moesten (nouja 1 van ons team stond 0/18/0 op het eind, dus die was hun alleen aan ut feeden).

22/7/7 16.5k 202 minions (57/48/48 vs 48/60/30) 36 mins
maar nog steeds easy :P

[ Voor 32% gewijzigd door Uhmmie op 01-03-2012 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-09 22:43

DefLite

Why so serious?

Ik speel LoL nu ongeveer 2 weken, nu level 11 en vermaak me er erg mee vooral wanneer ik met vrienden speel is het gewoon een supertoffe game.

Speel veel met Fiddlesticks op het moment wat best goed gaat al zeg ik het zelf, early game vaak 2v2 soms 1v2 maar dat gaat bijna altijd goed maak redelijk wat kills en assists.
Midgame gaat ook prima alleen endgame is een probleem voor mij, ik heb dan heel veel moeite met nog kills maken zonder dood te gaan, met name omdat ik als ik dan drain gebruik ik redelijk dichtbij de vijand moet staan en dan makkelijk word aangevallen door 2-3 vijanden en dus direct dood ben...

Ik volg grotendeels deze guide maar ik varieer wel als ik dat nodig acht. Dus als ik vaak als eerste word getarget ga ik eerder voor hourglas en zorg ik voor meer hp-items e.d.

Zijn hier andere mensen die spelen met Fiddlesticks? Zo ja, hoe in endgame? Alleen nog maar Dark Wind casten als je niet dichtbij kan komen + Crowstorm/Hourglas of moet ik juist agressiever proberen te spelen en zoveel mogelijk Drain gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DefLite schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 22:54:
Ik speel LoL nu ongeveer 2 weken, nu level 11 en vermaak me er erg mee vooral wanneer ik met vrienden speel is het gewoon een supertoffe game.

Speel veel met Fiddlesticks op het moment wat best goed gaat al zeg ik het zelf, early game vaak 2v2 soms 1v2 maar dat gaat bijna altijd goed maak redelijk wat kills en assists.
Midgame gaat ook prima alleen endgame is een probleem voor mij, ik heb dan heel veel moeite met nog kills maken zonder dood te gaan, met name omdat ik als ik dan drain gebruik ik redelijk dichtbij de vijand moet staan en dan makkelijk word aangevallen door 2-3 vijanden en dus direct dood ben...

Ik volg grotendeels deze guide maar ik varieer wel als ik dat nodig acht. Dus als ik vaak als eerste word getarget ga ik eerder voor hourglas en zorg ik voor meer hp-items e.d.

Zijn hier andere mensen die spelen met Fiddlesticks? Zo ja, hoe in endgame? Alleen nog maar Dark Wind casten als je niet dichtbij kan komen + Crowstorm/Hourglas of moet ik juist agressiever proberen te spelen en zoveel mogelijk Drain gebruiken?
Lategame is eigenlijk alleen nog maar beginnen met surprise ult van achter muurtjes enzo. Gewoon naar een team toe lopen is ronduit suicidaal. Je team moet de vijand baiten naar waar jij je verstopt, dan begint de pret.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Afbeeldingslocatie: http://alltheragefaces.com/img/faces/large/surprised-omg-l.png

Eerste keer Fiora spelen, krijg ik een Quadra kill voor elkaar <3 Wat is ze heeeeeeerlijk :D

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 28-09 12:22
Afbeeldingslocatie: http://img855.imageshack.us/img855/4092/buggt.png

Meer mensen last van dit soort dingen?

edit: Kijk naar ip in venster en ip naast rp

[ Voor 17% gewijzigd door Gideon_92 op 02-03-2012 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Gideon_92 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 00:02:
[afbeelding]

Meer mensen last van dit soort dingen?

edit: Kijk naar ip in venster en ip naast rp
had je net ervoor een 400 IP rune gekocht?
Relog je client eens, en kijk of je IP rechtsboven veranderd is. Normaal gezien klopt het IP dat je hebt in het shopwindow.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
Nee, had niks gekocht. Maar toch maar even gerelogged. Had wel net 399 IP gekregen in een game. Misschien dat de server dat nog niet helemaal door heeft. Maar dan nog steeds vreemd dat dat zomaar kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Net mijn eerste PvP challenge.. Stond mid en tegenover blitzcrank.. binnen notime stond ik op 0/3/0.. toen maar gepushed tot zijn toren en van lane geswitched.. want elke keer als ik te dicht bij kwam, pulde die me naar binnen en was het afgelopen.. Pas als hij weer bij onze turret was, switchte ik snel terug naar mid. Uit eindelijk op deze manier wat kills gescored, waarna het wat beter ging omdat ik niet meer binnen 2 seconde dood ging onder hun toren.. Ik had nog geprobeerd om permanent van lane te switchen, maar niemand in mijn team wilde ruilen van plek :P

Uit eindelijk toch nog weten recht te trekken tot 18/8/12 15.4k en 153 minions bij een score van (68/44/69 vs 44/68/42)..

Begin het pvpen ondertussen echt leuk te vinden, zeker als je wat creatiever moet zijn zoals toe net. Maar iemand nog tips wat ik nog meer zou kunnen doen als ik zo'n probleem champion tegen kom?

[edit] Waarom hebben mensen 2 of meer accounts? Zit daar nog een voordeel aan?
[edit] En mijn eerste pvp loss.. We stonden achter en 4 vs 1 vote voor surrender :S We konden nog steeds makkelijk winnen (net 20 mins bezig, en pas 2 turrents aan onze zeide waren stuk in top lane) en wij hadden 1 turrent stuk bij hun in mid. Maarja..
[edit] Ik vind trouwens van boven naar beneden spelen veel minder prettig dan van beneden naar boven. Lijkt net alsof je minder ziet als je naar beneden moet.
[edit] En nu weer een hele makkelijk win (tegenstander gaf op). Krijg je bij normals ook een ranking?
[edit] En weer verloren :P helaas was het 4/5 aangezien iemand na 25 mins wegging. Daarna kregen we het niet meer bol gewerkt (toch nog 52 mins geduurd voor we verloren hebben ;P)

[ Voor 29% gewijzigd door Uhmmie op 02-03-2012 02:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-09 22:43

DefLite

Why so serious?

Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 23:10:
[...]

Lategame is eigenlijk alleen nog maar beginnen met surprise ult van achter muurtjes enzo. Gewoon naar een team toe lopen is ronduit suicidaal. Je team moet de vijand baiten naar waar jij je verstopt, dan begint de pret.
Hm jammer dat je je zo moet verstoppen, is dit typisch Fiddlesticks of hebben veel casters hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DefLite schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 01:30:
[...]

Hm jammer dat je je zo moet verstoppen, is dit typisch Fiddlesticks of hebben veel casters hier last van?
Alleen Fiddles eigenlijk vanwege de ulti. Als mensen jou dat ding zien channelen rennen ze alle kanten uit en doe je er relatief weinig schade mee. Als verrassing op 5 mensen tegelijk duiken met ult en dan Zhonya's aanzetten is geweldig.
Uhmmie schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 00:25:
Net mijn eerste PvP challenge.. Stond mid en tegenover blitzcrank.. binnen notime stond ik op 0/3/0.. toen maar gepushed tot zijn toren en van lane geswitched.. want elke keer als ik te dicht bij kwam, pulde die me naar binnen en was het afgelopen.. Pas als hij weer bij onze turret was, switchte ik snel terug naar mid. Uit eindelijk op deze manier wat kills gescored, waarna het wat beter ging omdat ik niet meer binnen 2 seconde dood ging onder hun toren.. Ik had nog geprobeerd om permanent van lane te switchen, maar niemand in mijn team wilde ruilen van plek :P

Uit eindelijk toch nog weten recht te trekken tot 18/8/12 15.4k en 153 minions bij een score van (68/44/69 vs 44/68/42)..

Begin het pvpen ondertussen echt leuk te vinden, zeker als je wat creatiever moet zijn zoals toe net. Maar iemand nog tips wat ik nog meer zou kunnen doen als ik zo'n probleem champion tegen kom?
Lane wisselen of gewoon goed tegen spelen. Als jij te vaak gepulled word door Blitz moet je ervoor zorgen dat je de creeps aan je eigen kant houdt (dus niet die dingen lopen auto-attacken, alleen wachten tot ze op low health zijn en dan de laatste tik geven voor extra Gold) en vooral achter creeps blijven staan/blijven bewegen.
[edit] Waarom hebben mensen 2 of meer accounts? Zit daar nog een voordeel aan?
Nee. Sommige mensen doen dit om met low-level vrienden te spelen zonder dat deze lowbies tegen lv30s moeten. Anderen omdat ze zo talentloos zijn dat ze nieuwe accounts aanmaken om lekker nieuwelingen te "ownen". Dat soort sneue mensen noemen ze ook wel "smurfs"
[edit] Ik vind trouwens van boven naar beneden spelen veel minder prettig dan van beneden naar boven. Lijkt net alsof je minder ziet als je naar beneden moet.
Je ziet ook minder vanaf boven. Het spel is zo geprogrammeerd dat het team dat volgens de statistieken zou moeten winnen de moeilijkere kant krijgt.
[edit] En nu weer een hele makkelijk win (tegenstander gaf op). Krijg je bij normals ook een ranking?
Ja, alleen dat zie je niet (meer, is eruitgehaald). LoL werkt met een verkrachte versie van het Elo-systeem, waar je op een neutraal punt begint (1200) en punten verliest/wint per game. Je word dan alleen met anderen van ongeveer hetzelfde Elo gematched. Stel je hebt 1200 en je krijgt per game 50, je wint er 10 en verliest er 5, dan kom je dus uit op 1450 Elo. Ook verschilt het aantal punten dat je per game krijgt, liggend aan hoe makkelijk de tegenstander was. Stel jouw team was gemiddeld 1400 Elo en dat van hun gemiddeld 1370 Elo, dan krijg je minder punten in vergelijking met een game waar je allebei hetzelfde gemiddelde hebt of de vijand hoger.

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2012 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Cow
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:09
Man man, wat was gisteren een drama om te spelen. 5x achter elkaar verloren, speelde eerste 4x met Teemo ging redelijk aan mijn kant ( killing blows met shrooms en posion is toch zo heerlijk :D ) en harassen ging goed. Mis wel de dmg output om champs echt af te maken dus vertrouwde op me mede bot m8 om damage te doen. Wat faalde elke keer... :'(

Dus na 4x verliezen dacht ik oke volgende match moet ik wel winnen... Nam Kennen ( awesome champ btw ) en zag tegenpartij had Fiora, ik dus :o excited. Ik was top, lekker aan het farmen met andere champ die Anubis ( naam vergeten ) kon niet NuNu pakken want speelde wel erg goed defensive tower hugging.

Onze bot was Garen+Riven tegen Fiora+Riven. Wat werd Fiora gefeed door Garen... en ging richting full dps. Maar man, Fiora is echt squishy :| kon met Kennen haar aan 1v1 ongeacht de feed. Uiteindelijk alsnog verloren met surrender... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 08:04:
Anderen omdat ze zo talentloos zijn dat ze nieuwe accounts aanmaken om lekker nieuwelingen te "ownen". Dat soort sneue mensen noemen ze ook wel "smurfs"
Is het nou echt nodig om mensen waar jij het niet mee eens bent, te gaan beledigen? Modder gooien vind ik niet nodig. Maar 't zal wel aan mij liggen.. 8)7 8)7

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Gister toch ook maar Fiora aangeschaft, en wat ben ik blij met deze champ
Ze is echt heel erg leuk, heb veel situaties gehad dat je 1v1 en 1v2 gewoon kan winnen dankzij je ult en passive :) Als je eenmaal gefocussed wordt is het wel voorbij, maarja dat is dan maar zo
Haar E steroid is echt heel nice, zodra ik die heb gemaxt kan ik erg snel grote stukken hp weg slaan :D
Ik bouw haar nu boots > wriggles > greaves > BT en dan was vaak het potje al voorbij
Iemand nog idee voor late game items?

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog_rvo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-07 15:10
Afgelopen weekend lan-party gehad en we hebben deze game met veel plezier met z`n 4en tegen bots gespeeld, op een gegeven moment kreeg ik geen xp meer omdat m`n xp tijd voorbij was. Toen met z`n alleen maar een potje normal, er wordt dus een 5de player toegevoegd, iedereen van ons was een lage lvl summoner en ik als enige wat hoger op lvl16.

Het begon al gelijk dat die 5de persoon 1 van ons op midden wilde zetten, ik heb dit voorkomen en gezegd dat die persoon te beginner is om midden te doen. Ik dus met Xin Zhao op midden. Na 1 min in de game begint die 5de persoon al te zeiken NOOB!!! en zo bleef ie maar doorgaan (over de persoon waarvan ik al had gezegd dat ie beginner was). Kortom we werden redelijk snel afgemaakt, maar die persoon bleef maar schelden en doen. Voor mij dus weer een flinke domper op de game.

Maar wat me dus opviel is dat we tegen een team gematched werden dat echt enorm goed samenspeelde en de karakters door en door kenden. Dus duidelijk een verkeerde match ten opzichte van ons level, houd LoL daar geen rekening mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

maddog_rvo schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 08:49:
Maar wat me dus opviel is dat we tegen een team gematched werden dat echt enorm goed samenspeelde en de karakters door en door kenden. Dus duidelijk een verkeerde match ten opzichte van ons level, houd LoL daar geen rekening mee?
In principe wordt daar wel rekening mee gehouden. Het probleem is alleen dat je met een 'gekke' combinatie de matchmaking in gaat. Namelijk 3 beginners en jij als lvl16.

Het systeem probeert dan een team te vinden dat ongeveer overeenkomt maar dat is lastig met zulke uiteenlopende levels. Dan is er nog de premade bonus, omdat er vanuit gegaan wordt dat mensen die premade spelen beter samenwerken dan niet-premade. Dus komt er nog een schepje bovenop de gezochte skill. En ja dan kun je dit soort dingen krijgen. :)

Verder gewoon scheldende luitjes negeren en lekker doorspelen.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog_rvo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-07 15:10
Cloud schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 08:53:
[...]

In principe wordt daar wel rekening mee gehouden. Het probleem is alleen dat je met een 'gekke' combinatie de matchmaking in gaat. Namelijk 3 beginners en jij als lvl16.

Het systeem probeert dan een team te vinden dat ongeveer overeenkomt maar dat is lastig met zulke uiteenlopende levels. Dan is er nog de premade bonus, omdat er vanuit gegaan wordt dat mensen die premade spelen beter samenwerken dan niet-premade. Dus komt er nog een schepje bovenop de gezochte skill. En ja dan kun je dit soort dingen krijgen. :)

Verder gewoon scheldende luitjes negeren en lekker doorspelen.
Ahh ik dacht dat het een gemiddelde zou nemen, zo had ik er nog niet over nagedacht :)

Ja dat hebben we uiteindelijk ook maar gedaan, alleen was het voor diegene waar het over ging een beetje jammer dat ie in zo`n normal game terecht kwam, was echt veel te moeilijk, maar goed ik las hier een eindje terug dat mensen daarvoor een tweede account aanmaken zodat het allemaal toch een beetje gelijk is, misschien voor mij ook wel een idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Moet zeggen dat ik me de frustratie van die vijfde persoon wel kan voorstellen, Als hij een champ kiest die voornamelijk Mid speelt en dan vervolgens niet mid wil spelen en jij met Xin zhao mid wil gaan... tja dat betekent voor die persoon ook een instant loss...

Nu snap ik wel dat niet iedereen het spel direct helemaal onder de vingers heeft en daarom bepaalde champs kiest voor lanes waar ze helemaal niet horen... maarrr beetje inlezen kan geen kwaad en jij had als lvl 16-er ook kunnen zeggen: Goh je kiest nu die maar die hoort eigenlijk mid te spelen zul je niet deze kiezen.

Just my 2-cents...

Voor de rest ben ik natuurlijk wel anti-NOOB geschreeuw hoor, gewoon constructief uitleggen waarom dat niet goed is en die speler er proberen er door heen te loodsen kan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-09 09:48
Wat vinden jullie hier van de nieuwe Champ Fiora?

Ik speel de gister tegen haar, zat bot als Ashe samen met een medespeler als Fiora.

Mijn Fiora bijna dood en loop terug naar de toren.
De andere Fiora er achteraan, duikt in de tower, ik schiet mijn ulti net op het moment als Fiora haar ulti doet.
Zei killt mijn Fiora en loopt daarna rustig weg...

Waar is mijn Arrow gebleven??
is ze geen OP of gewoon buggy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
ja was bij mij ook kak gisteren ik lanceer mijn fizz ulti fiora komt langs met haar ulti en plots stopt mijn visje gewoon met zwemmen en activeert hij voor mijn neus omdat fiora langskwam }:|

[ Voor 1% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 02-03-2012 09:18 . Reden: typo ]

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06:22

psyy138

blackbulls.nl

Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:18:
ja was bij mij ook kak gisteren ik lanceer mijn fizz ulti fiora komt langs met haar ulti en plots stopt mijn visje gewoon met zwemmen en activeert hij voor mijn neus omdat fiora langskwam }:|
zal dat niet door haar ult komen dat ze zo op en neer fliegt x D moeilijk te raken

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-03 13:28
Er zijn wel meer champions die dat doen hoor. Master Yi bijvoorbeeld, en dat is niet eens zijn ulti. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
ja maar bij master yi gaat mijn ulti erdoor hier is die nog bugged

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:22:
ja maar bij master yi gaat mijn ulti erdoor hier is die nog bugged
oow op die fiets zeg dat dan 8)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rendiertje schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:15:
Wat vinden jullie hier van de nieuwe Champ Fiora?

Ik speel de gister tegen haar, zat bot als Ashe samen met een medespeler als Fiora.

Mijn Fiora bijna dood en loop terug naar de toren.
De andere Fiora er achteraan, duikt in de tower, ik schiet mijn ulti net op het moment als Fiora haar ulti doet.
Zei killt mijn Fiora en loopt daarna rustig weg...

Waar is mijn Arrow gebleven??
is ze geen OP of gewoon buggy?
Tijdens ultimate kan Fiora niet geraakt/targetted worden. Geen bug en zeker niet "OP"

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2012 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-03 13:28
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:30:
[...]

Tijdens ultimate kan Fiora niet geraakt/targetted worden. Geen bug en zeker niet "OP"
Ik denk dat het gaat om het punt dat de arrow weg is. Als ze niet geraakt kan worden, moet de arrow er ook doorheen gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Wravburn schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:31:
[...]

Ik denk dat het gaat om het punt dat de arrow weg is. Als ze niet geraakt kan worden, moet de arrow er ook doorheen gaan. :)
en het feit dat ze mijn ulti in het midden van de weg stopzet en der gewoon weer uitgaat ( fizz ulti )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Blijkbaar kan Fiora ulties opeten terwijl ze haar eigen ult doet, best vet haha xD
Maar hier moet Riot nog maar eens aan werken

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Nidhiki schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:34:
Blijkbaar kan Fiora ulties opeten terwijl ze haar eigen ult doet, best vet haha xD
Maar hier moet Riot nog maar eens aan werken
dat is een stiekemende passive

Fiora can stop ultimates of other champions :9~

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
psyy138 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:35:
[...]

dat is een stiekemende passive

Fiora can stop ultimates of other champions :9~
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/j7fN
Copy-Right DrunkenDemon-Arts! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

haha +2

-1 voor paint ^^

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
psyy138 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:43:
[...]

haha +2

-1 voor paint ^^
ja hallo ik zit op mijn werk xD dat is in 3 seconden gemaakt geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Cow
Ik kijk laatste tijd wat streams van matches en ik zie dat iedereen tot nu toe met hun muis cursor tegen de randen gaat om het beeld te schuiven. Is daar nog een 1 of andere voordeel mee? Vond het in begin bloed irritant dat je zo je beeld te verschuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Dr_Cow schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:48:
Ik kijk laatste tijd wat streams van matches en ik zie dat iedereen tot nu toe met hun muis cursor tegen de randen gaat om het beeld te schuiven. Is daar nog een 1 of andere voordeel mee? Vond het in begin bloed irritant dat je zo je beeld te verschuiven.
ik deed het altijd al zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Je kan de minimap gebruiken, maar dan moet je bloedje accuraat zijn. Je kunt de pijltjes gebruiken, maar dan kun je of niet bij je skills, of niet bij je muis... Middelste muisknop vind ik niet lekker werken (zou met positie moeten zoals in bijvoorbeeld SC2 en niet met relatieve afstand...). Dus hoe doe jij het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Cn-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-08 19:34
Ult van fiona is wel degelijk OP :P

Als je turret dived met Fiona + 1 of meer teammates dan zorg je ervoor dat fiona turret agro krijgt. Je activeerd je ult en de turret zal jouw blijven targeten maar dat is onmogenlijk aangezien je untargetable ben en je kan dus gratis 2/3 turret hits kite.

Dit komt mede door de slecht geprogrammeerde turretsAI maar dit is gewoon iets wat broken is en gewoon gefixed moet worden. Dan niet zozeer Fiona side maar dan Turret side.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gropah schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:51:
Je kan de minimap gebruiken, maar dan moet je bloedje accuraat zijn. Je kunt de pijltjes gebruiken, maar dan kun je of niet bij je skills, of niet bij je muis... Middelste muisknop vind ik niet lekker werken (zou met positie moeten zoals in bijvoorbeeld SC2 en niet met relatieve afstand...). Dus hoe doe jij het dan?
Standaard ingesteld is scroll knop indrukken en bewegen, dan hoef je niet tegen de randen aan.
Dit kun je natuurlijk op jou manier macro-en.
Spatiebalk is springen naar jou champion, gecentreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
ik gebruik tamelijk veel de f1-5 knoppen om naar champs te gaan kijken :) ben ik de enige ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:54:
ik gebruik tamelijk veel de f1-5 knoppen om naar champs te gaan kijken :) ben ik de enige ?
nee, dit doe ik ook altijd... maar dan wel als ik dood ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wist niet dat er hier een topic over was bij tweakers! :o, maar nu vraag ik me wel af wat de gemiddelde win/lose ratio is van onze tweakers vrienden.

En voor de iets meer verslaafden (like me :P), welke elo spelen zitten jullie op?

Ben wel op zoek naar wat extra speelmaatjes om mensen af te maken! Dus add me in game, kunnen we ff quadra's maken enzo ^^ !

Ik in LoL:
Solo / jungler

1380 (solo/duo queue)
2050 elo (5v5)
#15 ESL.euw (1v1 - 19 win streak)

Champs die ik 100% zeker goed weet te gebruiken:
Solo top, mid en Jungle:
Lee Sin (AD)
Cho-Gath (AP)

Solo top en Jungle:
Mundo (AD)
Kayle (Hybrid)
Nocturne (AD)

Solo top en mid:
Urgot (AD)
Nidalee (AP)
Brand (AP)
Kennen (AP)
Le Blanc (AP)
Karthus (AP)
Malzahar (AP)
Veigar (AP)
Morgana (AP)
Orianna (AP)
Ezreal (AP or AD)
Kayle (Hybrid)

Solo top:
Trynda (AD)
Gangplank (AD)
Sona (AP)
Warwick (AP)

Favoriet: Sona (AP, dus geen support), LeeSin, Trynda, Veigar, Kayle, Mundo

Ik ben ook een aantal guids aan het maken voor ranked games.
Zou iemand aar miss geintresseerd in zijn? Heb nu op een aantal screenshots en video's na Veigar mid en Kayle jungle af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Cow
Gropah schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:51:
Ik heb mijn WASD voor beeld verschuiven. 1234 voor de skills, E-F summoner skills en de Q voor activatie van Item slot 1 en Z slot 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Ga je gang, er is altijd animo voor. Houd dit en het volgende topic een beetje in de gaten want we zijn bezig met onze custom GoT matchmaking renovaties :P

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:59:
Ik wist niet dat er hier een topic over was bij tweakers! :o, maar nu vraag ik me wel af wat de gemiddelde win/lose ratio is van onze tweakers vrienden.

En voor de iets meer verslaafden (like me :P), welke elo spelen zitten jullie op?

Ben wel op zoek naar wat extra speelmaatjes om mensen af te maken! Dus add me in game, kunnen we ff quadra's maken enzo ^^ !

....(hele hoop tekst)
/off-topic/ : WE ZITTE MET NE PRO :D

/on-topic/ : je kan meedoen met de got 5v5 customs die worden nogal tamelijk veel gedaan
GoT 5v5 matches

voor de rest ik wil ook wel een paar duoQ's doen maar ik zit aan de bodem van elo-hell ik speel niet slecht hoor maarja ik zit gewoon tussen de 10-11 jarigen die als ze 1 keer dood gaan leaven en na 15 minuten terugkomen en beginnen feeden :') met andere woorden : 800 elo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:05:
[...]

/off-topic/ : WE ZITTE MET NE PRO :D

/on-topic/ : je kan meedoen met de got 5v5 customs die worden nogal tamelijk veel gedaan
GoT 5v5 matches

voor de rest ik wil ook wel een paar duoQ's doen maar ik zit aan de bodem van elo-hell ik speel niet slecht hoor maarja ik zit gewoon tussen de 10-11 jarigen die als ze 1 keer dood gaan leaven en na 15 minuten terugkomen en beginnen feeden :') met andere woorden : 800 elo
Zou natuurlijk mooi zijn als mensen ze weer gingen gebruiken natuurlijk :P

Maar we zijn er mee bezig om het aantrekkelijker te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:03:
[...]
Ga je gang, er is altijd animo voor. Houd dit en het volgende topic een beetje in de gaten want we zijn bezig met onze custom GoT matchmaking renovaties :P
Veigar mid: http://www.solomid.net/guides.php?g=17510
Note: Video (chapter 9) kan bekeken worden via de replay tool van leaguereplays.com

Kayle jungle: http://www.solomid.net/guides.php?g=18900
Note: Preview link, nog niet af!

Enne mocht je daar toevallig een accountje hebben :P LIKE ME!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:05:
Vanavond had ik een LoL avond in de planning staan, zal ik jou elo even omhoog carryen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister voor het eerst met Fiddle als support gespeeld, dikke pret beleefd :P

Je hebt een leuke early game poke (zwakt helaas wat af zonder AP items) en je CC is zeker handig om je tegenstanders het leven zuur te maken. Grootste voordeel van Fiddle tegenover de standaard supports is dat je late-game (mits je aardig wat gold heb gescoord met kills/assists) aardig wat damage kan doen.

Een nadeel is wel dat je minder instaat bent om je lane partner te beschermen (je hebt alleen je CC), dus het is wel zo verstandig dat je zelf en / of je carry heal meeneemt om toch wat sustain te hebben.

Maar goed uiteindelijk met 3-1-15 geeindigd, ga zeker nog een keer proberen deze week :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Cow
5v5 GoT lijkt me wel leuk! Alleen wat hoger lvl worden en beter worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:10:
[...]

Veigar mid: http://www.solomid.net/guides.php?g=17510
Note: Video (chapter 9) kan bekeken worden via de replay tool van leaguereplays.com

Kayle jungle: http://www.solomid.net/guides.php?g=18900
Note: Preview link, nog niet af!

Enne mocht je daar toevallig een accountje hebben :P LIKE ME!
Tuurlijk heb ik daar een account, hoe moest ik anders m'n Solo Top Trundle guide daar neerzetten? :D

http://www.solomid.net/guides.php?g=14175

Like mij ook ff? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:12:
[...]

Vanavond had ik een LoL avond in de planning staan, zal ik jou elo even omhoog carryen?
add me drunkendemon :D
je kan het proberen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

jeff kun je ff die BEANZ clan verwijderen gaat tog niemand op in ik join iets anders wel haha :P

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie guid man! Zeker een like waard!
Zie je niet zo veel trundle solo! +1 (Zelfde voor kayle jungle I guess :P)
Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:19:
add me drunkendemon :D
je kan het proberen :p
Proberen? Gewoon doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

ik ga trouwens denk ik ook maar is weer ranked spelen is toch wel handig :)
iemand interesse vanmiddag een keer? ben rond 4 thuis ofzo, en anders kijk ik wel in GoT channel in lol

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
je bent niet de eerste die het gaat proberen xD !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:25:
je bent niet de eerste die het gaat proberen xD !
Ben je dan niet gewoon heel erg slecht :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
nee niet echt :) je kan met 2 man heel veel pijn gaan doen en gaan carryen maar je hebt maar 1 hersenloze 11 jarige nodig om een spel te verzeiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:26:
[...]

Ben je dan niet gewoon heel erg slecht :P ?
ik zal ow zeggen hij is niet slecht :D 8)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:27:
nee niet echt :) je kan met 2 man heel veel pijn gaan doen en gaan carryen maar je hebt maar 1 hersenloze 11 jarige nodig om een spel te verzeiken
Klopt, maakte ook maar een grapje hoor hihi :p
Het beste is gewoon je chatbalk wegslepen uit het zicht op dat elo.
En ja, mensen gaan heus niet express dood de eerste keer, pas als je op ze gaat zeiken gaan ze intentionally feeden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
psyy138 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:22:
jeff kun je ff die BEANZ clan verwijderen gaat tog niemand op in ik join iets anders wel haha :P
Done that.

On-Topic: Je moet rage zo veel mogelijk juist verlagen, blijf positief en surrender nooit. Dat is 1 van de sleutels tot overwinning.

En lees dit: http://www.reddit.com/r/l...d_after_over_1200_ranked/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

kunnen we niet een GoT teampje maken voor ranked games?

i'm IN

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
psyy138 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:38:
kunnen we niet een GoT teampje maken voor ranked games?

i'm IN
Zou zeggen ga je gang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeie link :) !
Kmoest wel weer lollen dat Xpecial als top commentator staat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffroiscool en ik doen mee :)!
Wat speel jij dan psy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
We hebbe nog steeds de niet meer zo actieve Flying Naked Monkeys staan als er mensen geintereseerd zijn zet je naam eens hier ik wal je eens toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:41:
We hebbe nog steeds de niet meer zo actieve Flying Naked Monkeys staan als er mensen geintereseerd zijn zet je naam eens hier ik wal je eens toevoegen
2 wins en 2 losses, not worth it :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
haaah komaan er een beetje leven in blazen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:40:
[...]

Jeffroiscool en ik doen mee :)!
Wat speel jij dan psy?
ik speel serieus van alles wat maar mijn is en blijft nog steeds cassio :) love it.
maar ik ben bezig met een goeie build voor haar te maken. Speel ook vaak solo of support .
dus ik ben eigenlijk van alle markte thuis xD.
alleen junglen is niet het beste van mij

[ Voor 4% gewijzigd door psyy138 op 02-03-2012 10:45 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
psyy138 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:44:
[...]

ik speel serieus van alles wat maar mijn is en blijft nog steeds cassio :) love it.
maar ik ben bezig met een goeie build voor haar te maken. Speel ook vaak solo of support .
dus ik ben eigenlijk van alle markte thuis xD.
alleen junglen is niet het beste van mij
Ik kan ook zo'n beetje alles maar raad mensen meestal af om mij AD carry te geven, al gaat dat laatste tijd beter ;P

Qua Junglers pak ik meestal Udyr/Rammus etc en Solo Top Shen/Trundle/GP.
Mid kan ik de meeste wel als ik maar in teamfights goed beschermt word hehe :P
Support Sona too good <3 (Xspecial commentary op mijn Sona xD YouTube: Learn 2 Play - Episode 1 feat Xpecial - IPL League of Legends )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond na het uit eten gaan even een avondje keihard knallen! Tibbers blijft toch altijd weer een spektakel om los te laten op een nietsvermoedende AD carry.
HAS ANYON SEEN MAH BAER TIBBAHS!?!?11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:48:
Vanavond na het uit eten gaan even een avondje keihard knallen! Tibbers blijft toch altijd weer een spektakel om los te laten op een nietsvermoedende AD carry.
HAS ANYON SEEN MAH BAER TIBBAHS!?!?11
HAVE YA SEEN MY BARE TIBBERS?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
als je mij derbij zet :)

jungle : <3 bijna alles :P moet enkel nog maokai en rammus kopen dan is de verzameling compleet
AD carry : begin hier beter in te worden
Mid : ahri ; le blanc ; fizz ; morgana ; veigar ; lux
solo-top : jarvan ; gangplank ; irreliea
support ; nunu ; lux ; sejuani ; sona ; soraka ; zillean

dusja een beetje hybrid

( alles in favoriete order gezet )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Jeffroiscool schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:50:
[...]

HAVE YA SEEN MY BARE TIBBERS?!
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/j7wv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Olaf and Blitz blijven toch echt mijn favs.

Olaf: BAM OP JE KOP, met de reckless swing

Blitz: Hoi en waar dacht jij heen te gaan? :)

Oh en zijn er mensen die net zo lekker kunnen trollen met singed als ik?
boots of swiftness,
2x rod of ages,
rylai crystal scepter
force of nature
rabadon deathcap

het enigste wat je heel de game hoeft te doen, is tossen, slowen en rennen, heeeeeel veeeel rennen!! en vooral niet vergeten te rennen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Had ik gezien, zal ik ff een clickable link van maken in de lijst op de site? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
THATS MY BEAR YOU FOOL,

I WANT MY BARE TIBBERS (NAKED BOOTY!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-09 16:29
en ik ga nu net een potje spelen als annie dus I HAZ THA BEAR

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:56:
...
....
Olaf is met de laatste patch flink gebuffed :) dus nu nog sterker.
En ik troll harder met singed, met movement speed runes :D
Jeffroiscool schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:56:
[...]
Had ik gezien, zal ik ff een clickable link van maken in de lijst op de site? :P
haha als je dat wilt doen :P graag

We hebben nu 3 man?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, what the heck, dat telefoon nummer :').

Overigens, drie normal games gepseeld met Malzahar toen die free to play was, drie keer keihard staan roflen op mid, wat een eindbaas is dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-09 11:26
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:56:
Olaf and Blitz blijven toch echt mijn favs.

Blitz: Hoi en waar dacht jij heen te gaan? :)

boots of swiftness,
2x rod of ages,
rylai crystal scepter
force of nature
rabadon deathcap

het enigste wat je heel de game hoeft te doen, is tossen, slowen en rennen, heeeeeel veeeel rennen!! en vooral niet vergeten te rennen!
Zou je niet liever voor een Warmog gaan i.p.v. een dubbele ROA?
Ook nog een leuke optie om wat meer tanky te zijn, Sunfire Cape i.p.v. Deathcap.

Stuk minder damage met je skills maar je kan dan heerlijk rond blijven rennen zonder dat je zelf veel damage pakt! Zoals ik 'm altijd maar noem als zijn Ult actief is; flip fluitketel! :*)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

een RoA geeft je als singed wel 830hp he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schaapiej schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 11:07:
[...]Zou je niet liever voor een Warmog gaan i.p.v. een dubbele ROA?
Ook nog een leuke optie om wat meer tanky te zijn, Sunfire Cape i.p.v. Deathcap.

Stuk minder damage met je skills maar je kan dan heerlijk rond blijven rennen zonder dat je zelf veel damage pakt! Zoals ik 'm altijd maar noem als zijn Ult actief is; flip fluitketel! :*)
Hij heeft geen warmog nodig met zijn ulti, tevens is warmog te duur en geeft geen extra utility op sustain na.
daarnaast wil hij de combinatie van AP / Mana / health om nooit oom te raken met keiharde damage :-)
Harass sustain combo.

De passive van singed veranderd stats in nog meer stats :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2012 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
overlaatst nog eens een troll game gedaan met evelyn eerste items die je koopt sunfire cape en boots of mob.
en dan gewoon onzichtbaar naast de vijandelijke ad carry lopen en heeeeeeel langzaam de hp naar beneden zien gaan })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 11:10:
overlaatst nog eens een troll game gedaan met evelyn eerste items die je koopt sunfire cape en boots of mob.
en dan gewoon onzichtbaar naast de vijandelijke ad carry lopen en heeeeeeel langzaam de hp naar beneden zien gaan })
Ignite werkt ook zonder stealth te verliezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 11:11:
[...]

Ignite werkt ook zonder stealth te verliezen
hah moet ik eens proberen xD !

turbo turbo = WOEFT !

( voor de mensen die de turbo trubo niet snappen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-09 11:26
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 11:09:
[...]

Hij heeft geen warmog nodig met zijn ulti, tevens is warmog te duur en geeft geen extra utility op sustain na.
daarnaast wil hij de combinatie van AP / Mana / health om nooit oom te raken met keiharde damage :-)
Harass sustain combo.

De passive van singed veranderd stats in nog meer stats :)
Nu ik zijn passive nog is lees kan ik je keus beter begrijpen, pakte zelf normaal vaak de Warmog erbij! Zal het dit weekend in gaan proberen met een dubbele ROA!

<GoT>NightStalker

Pagina: 1 ... 32 ... 91 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.