[PC] League of Legends - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 91 Laatste
Acties:
  • 175.672 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:10
Nieuwe champ ziet er erg gaaf en knetter sterk uit op de streams. Beetje te sterk van wat ik zo kon zien. Kan niet wachten om dr morgen zelf te spelen.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 07:58
nukidin247 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 21:08:
Ben ik de enige waarbij de client nog niet geupdate is en geen Fiora kan kopen of tegenkomen...
Kon ik gisteren ook niet!

Hopelijk vanavond :9 kan nog 1 champ kopen van RP, denk dat dat Fiora gaat worden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Die nieuwe champion ziet er inderdaad veel belovend uit, melee carry is ook wel leuker dan ranged carry :)
Maar dat komt omdat ik gewoon een melee persoon ben, miss maar ff wat RP kopen, kan ik ook direct Talon aanschaffen :) Mooi Duo!

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
awww binnekort Bride Fiora :D
en Groom Talon skin :D
^)
( de fantasie van een 10 jarige in de kop van een 18 jarige d:)b )

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

Je weet dat je gaat winnen als je na 14 min een infinity edge hebt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Begonnen met Ranked play. Speelde Taric en was Graves aan het supporten. Tegenstander zegt:
Vayne: LOL 0 cs on Taric hahaha!
Taric: It's called support
Vayne: No money for you!

Vayne eindigt 1/10/6
Graves eindigt 13/2/7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
of bij mij dan gisteren een ashe die altijd wou gaan backdooren al haar ultimates miste en alle buffs afnam omdat ze zei i am the carry i need it einigde 1/21/9 ik als gangplank jungle 9/10/31 of iets in die aard .....
begin ging goed blue stelen mumu jungle ik zijn jungle leegroven
malzahar maakt mid een le blanc in 7/0/0 na een 15-tal minuten en dan ja die ashe die alles late-game verpest ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
Ik vind het soms zo zuur als 1 slechte speler direct het hele potje kan beslissen, maar het is me ook wel eens gelukt om 4v5 alsnog te winnen :) Dit voelt dan extra goed aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-09 13:21

Dreanor

Joene

Toch wordt het tijd dat ze een nieuwe support maken! Bij elke champ spotlight op youtube staat wel een 50+ liked comment over dat men een support wil.

Maar ik snap het wel, ze verdienen geld met verkoop van champs en skins. En een flashy assassin verkoopt beter dan een saaie support (niet dat support saai zijn maar ze hebben niet de WAUW/BOEM factor die assassins/mages hebben).

En als je het over Riots verkoop strategie hebt, ik vraag mij af hoe lang dit vol te houden is. Elke twee weken nieuwe champ. De game zal een keer verzadigen en mensen worden het langzamerhand zat elke keer nieuwe champ terwijl oude problemen niet/nauwelijks aangepakt worden.

Niet dat dit een rant/klaagpost is, maar ik vraag mij het af hoe lang ze het vol houden op deze manier. :)

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
Ik vind het juist leuk hoeveel champs je juist als support kan spelen terwijl dat normaal niet hun rol is, neem als voorbeeld Lux,Morgana,Nunu support. Support is 1 van mijn favo roles, Janna is ook erg leuk maar Lux support is bijna leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:26:
[...]

Ik copy paste even:
  • DPS champions can maximize the effect of this item by stacking it with attack speed items and other on hit items such as Malady, Ionic Spark and Wit's End.
Maar idd wat Ronddraai onder mij zegt. Niet een superveel gebruikt item.
Weet niet waar deze info vandaan komt, maar enkel de proc op Malady verbetert Bloodrazor damage, de rest niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nidhiki schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 09:41:
Ik vind het juist leuk hoeveel champs je juist als support kan spelen terwijl dat normaal niet hun rol is, neem als voorbeeld Lux,Morgana,Nunu support. Support is 1 van mijn favo roles, Janna is ook erg leuk maar Lux support is bijna leuker.
Ik zag gister Fiddle als support langs komen op een stream, volgens mij ook niet echt een gebruikelijke support. Lijkt me ook wel grappig om eens uit te proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 09:44:
[...]

Weet niet waar deze info vandaan komt, maar enkel de proc op Malady verbetert Bloodrazor damage, de rest niet.
Ook gewoon Attackspeed op zich verbeterd de bloodrazor omdat je dan meer hits per second gaat doen en dus meer madreds procs gaat genereren.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
ik heb het al een aantal keer gezegd op dot forum :)
ik denk dat riot hun bedoeling is om wat meer creatiever te zijn in verband met supports :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:03:
ik heb het al een aantal keer gezegd op dot forum :)
ik denk dat riot hun bedoeling is om wat meer creatiever te zijn in verband met supports :)
Ik hoop opzich dat ze Karma nog ietswat aanpassen, zodat ze meer bruikbaar gaat worden. Overigens heb ik tot op heden al 3 goede Karma spelers mogen meemaken en waar je op voorhand dacht, dit potje is al verloren pakte het goed uit mede door de Karma support speler.

Ik vond de suggesties op reddit overigens wel goed omtrent supports. Nu is alleen de kans wel erg klein dat als we een nieuwe support gaan krijgen dat het een Yordle gaat zijn met bandages die ze tegen zijn team aangooit. (dat was 1 van de voorstellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
De eerste keer dat ik een Karma speler tegen kwam werd ik keihard verrast, speelde Veigar op mid en kwam ineens tegen Karma op mid te staan. Ik dacht eerst, goh support op mid dat wordt makkelijk :9
Dat werd het dus niet, ze outplayde me keihard en haalde me paar keer neer.. Toen had ik wel iets van, wat een vette champ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
hehe net zoals ik zillean mid spelen xD kan echt grappig zijn bommetje ... BOOM bommetje boom cooldown weg bommetje autoatacks boom = first-blood :D
zillean heeft echt een genialre range op die bommetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:01:
[...]

Ook gewoon Attackspeed op zich verbeterd de bloodrazor omdat je dan meer hits per second gaat doen en dus meer madreds procs gaat genereren.
Er staat "other on-hit items", implicerend dat de on-hit relevant is.

Als we dan voor pure AtkSpeed en eigenschappen die de Bloodrazor versterken gaan, moet de Phantom Dancer er sowieso bij (Critrate met verhoogde AD en hoogste AtkSpeed ingame)

Ik zou als voorbeelden PD (want die kopen AD carries ook daadwerkelijk, hoe vaak zie je Sivir/Ashe met Ionic/Wits+MBR?) en Malady aandragen. Niet Wits End en Ionic.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2012 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:20:
[...]

Er staat "other on-hit items", implicerend dat de on-hit relevant is.

Als we dan voor pure AtkSpeed en eigenschappen die de Bloodrazor versterken gaan, moet de Phantom Dancer er sowieso bij (Critrate met verhoogde AD en hoogste AtkSpeed ingame)

Ik zou als voorbeelden PD (want die kopen AD carries ook daadwerkelijk, hoe vaak zie je Sivir/Ashe met Ionic/Wits+MBR?) en Malady aandragen. Niet Wits End en Ionic.
Maar madreds bloodrazor wordt nu net niet gekocht op AD carries. Crit chance is nutteloos als je niet veel AD hebt (40 AD van Bloodrazor is te verwaarlozen), en dan is een Phantom Dancer een duur item voor wat het geeft.
Ik ga er mee akkoord dat je een Ionic Spark niet wilt kopen (nutteloos item), maar een Wit End is in zijn totaliteit goedkoop, heeft (relatief) goedkope componenten en de passive is enorm sterk, dat is net een item dat je wel wilt hebben.
Vergeet niet dat Madreds maar op enkele champions goed is, Teemo en Kogmaw dan waarschijnlijk nog de beste. Teemo zijn build bestaat uit Frozen Mallet, Wits End, Malady en Madreds Bloodrazor, waarbij je bij Kogmaw eerder richting Phantom dancer enzo wilt gaan omdat je daar waarschijnlijk ook nog zware AD items (IE of BT) bij wilt hebben en dus die crit chance wel degelijk wilt benutten.

Buiten dat is het icoontje van Wits End veel geiler dan dat van PD. Niets zo leuk om Wits End + Frozen Mallet/Frozen heart in mijn inventory te zien staan.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
speedzor schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:27:
Vergeet niet dat Madreds maar op enkele champions goed is, Teemo en Kogmaw dan waarschijnlijk nog de beste. Teemo zijn build bestaat uit Frozen Mallet, Wits End, Malady en Madreds Bloodrazor, waarbij je bij Kogmaw eerder richting Phantom dancer enzo wilt gaan omdat je daar waarschijnlijk ook nog zware AD items (IE of BT) bij wilt hebben en dus die crit chance wel degelijk wilt benutten.
Daarom is het stacken van on-hit i.c.m. Bloodrazer ook zo goed.

Het zorgt er voor dat je procentuele damage niet ontzettend gereduceerd wordt door MR. In jouw voorbeeld van een Kog met bv. alleen een Bloodrazer is het item bijna in één keer gecountered door een negatron waardoor het een ontzettend kost ineffectief item wordt (wat het nu in zekere zin ook al is). Die Teemo build heeft hier veel minder last van en door het stacken van on-hit wordt de Bloodrazer effectiever.

Verder kan imo een Bloodrazer ook een goed item zijn op sommige junglers al is het daar komen vaak wel een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:01:
[...]

Daarom is het stacken van on-hit i.c.m. Bloodrazer ook zo goed.

Het zorgt er voor dat je procentuele damage niet ontzettend gereduceerd wordt door MR. In jouw voorbeeld van een Kog met bv. alleen een Bloodrazer is het item bijna in één keer gecountered door een negatron waardoor het een ontzettend kost ineffectief item wordt (wat het nu in zekere zin ook al is). Die Teemo build heeft hier veel minder last van en door het stacken van on-hit wordt de Bloodrazer effectiever.

Verder kan imo een Bloodrazer ook een goed item zijn op sommige junglers al is het daar komen vaak wel een probleem.
Hoezo word de Bloodrazor effectiever door het stacken van on-hit? Stel de passive doet 200 damage en Wits doet daar 42 bij op, dan word er toch nog steeds de helft af gehakt door 100 Mres? Meer damage doen met een tweede item != eerste item word effectiever door de tweede. In casus Malady proc + MBR, ja. MBR + iets anders proc, nee.

Bloodrazor is veel te duur voor junglers en geeft defensief weinig.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2012 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

Evt omdat je een void staff kunt kopen die voor penetration van alle on hit effectten zorgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nutral schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:13:
Evt omdat je een void staff kunt kopen die voor penetration van alle on hit effectten zorgt.
Helaas het geld niet waard als je champ voorderest niet AP-built is of weinig heeft aan zo'n klein beetje. Dan zou je nog beter Aspeed of nog een on-hit kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan liever sorc boots + een extra onhit item ipv void staff, afhankelijk van de champ ga je waarschijnlijk niet veel met de AP doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Eindelijk gisteren avond genoeg IP gefarmed om Miss Fortune te kunnen kopen..

Verder vind ik Ionic spark eigenlijk zeer lekker op Miss Fortune, met een attack speed van 2+ farm je groepen minions op hoog tempo. Daarnaast gebruik ik ook die Bloodrazer.. Lekker hakken op de champions en alle minions droppen gelijkertijd zonder dat je er apart aandacht aan hoeft te besteden..

Het verschil is misschien wel dat ik pas level 11 ben en tot nu toe alleen nog maar 5vsAI gespeeld heb, maar hier walts ik dan ook echt doorheen..

Gisteren de laatste 3 potjes had ik:
19/3/4 12.5k 127minions (bij een 31/21/18 vs 19/32/19 score)
20/8/5 15k 180 minions (bij een 40/17/24 vs 17/41/20 score)
17/3/3 10.8k 97 minions (bij een 23/19/17 vs 13/23/14 score)

Dus dat gaat volgens mij best lekker, terwijl ik de game nu pas net een week speel.

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker eens pvp proberen dan. Harrasment en farmen tegen andere spelers is totaal anders dan als je dit tegen bots doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister weer eens op wukong gespeeld, wat beter ging dan ik dacht, enkel paar keer te graag de kill gewild en is die toren toch nog wel hard. Beter ging het op panthie, nu ik flash ook offense gebruik kom ik vaak in begin dichtbij genoeg om nog even een speer te gooien :) enige lastig van wukong en panthie vind ik de item builds, verschillende guides zeggen andere dingen, maar lijken beide zelfde pad te hebben, dorans blade --> ghost blade --> phage --> defense , klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:21:
Zeker eens pvp proberen dan. Harrasment en farmen tegen andere spelers is totaal anders dan als je dit tegen bots doet.
Ja met andere spelers is altijd een ervaring opzich. Soms ga je dan toch wel die bots missen hoor, zoals gisteravond een Volibear die voordat hij level 3 aantikte (en uiteraard top claimde) al 2x dood was gegaan door te towerdiven. :)

Uiteraard was dit niet zijn schuld, maar lag het aan onze jungler.

Of de dag ervoor, kreeg ik als support het verwijt dat ik bijna geen cs had gepakt. Ik snapte qua blijkelijk het spelletje niet en had niet van die domme items moeten kopen als Philo stone of HoG. Zo kon ik toch nooit damage doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhmmie schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:15:
Eindelijk gisteren avond genoeg IP gefarmed om Miss Fortune te kunnen kopen..

Verder vind ik Ionic spark eigenlijk zeer lekker op Miss Fortune, met een attack speed van 2+ farm je groepen minions op hoog tempo. Daarnaast gebruik ik ook die Bloodrazer.. Lekker hakken op de champions en alle minions droppen gelijkertijd zonder dat je er apart aandacht aan hoeft te besteden..

Het verschil is misschien wel dat ik pas level 11 ben en tot nu toe alleen nog maar 5vsAI gespeeld heb, maar hier walts ik dan ook echt doorheen..

Gisteren de laatste 3 potjes had ik:
19/3/4 12.5k 127minions (bij een 31/21/18 vs 19/32/19 score)
20/8/5 15k 180 minions (bij een 40/17/24 vs 17/41/20 score)
17/3/3 10.8k 97 minions (bij een 23/19/17 vs 13/23/14 score)

Dus dat gaat volgens mij best lekker, terwijl ik de game nu pas net een week speel.
Ik zou kappen met bot games. De items die je koopt werken in de praktijk totaal niet en je leert behalve de basis van items kopen en makkelijke game mechanismen helemaal niets in bot games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-06-2021
Ik snap sowieso niet hoe mensen tegen bots kunnen spelen, als ik tegen bots speel dan sta ik altijd wel 12/0/0 als niet nog iets beter. Ik faceroll er zo hard doorheen. Zelfs op intermediate vind ik ze nog belachelijk makkelijk. Als je het spel een beetje kent zijn bots totaal geen uitdaging.

Beter ga je normals doen en als je dat begrijpt doe je draft pick om je voor te bereiden op ranked....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
bot games bij mij zijn troll games

AD zillean en die dingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
sjaggy schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:53:
Ik snap sowieso niet hoe mensen tegen bots kunnen spelen, als ik tegen bots speel dan sta ik altijd wel 12/0/0 als niet nog iets beter.
Omdat ik net een paar dagen speel? En tegen bots naai je niet zo snel de mensen met wie je samen speelt aangezien het daar niet zoveel uitmaakt als een er een paar wat minder goed spelen. Terwijl als iemand zonder ook meer iets van zijn champion te begrijpen meteen in een pvp match springt krijg je weer het gezeur waarom mensen niet eerst tegen bots oefenen ;).

[ Voor 8% gewijzigd door Uhmmie op 01-03-2012 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhmmie schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:59:
[...]

Omdat ik net een paar dagen speel? En tegen bots naai je niet zo snel de mensen met wie je samen speelt. Als iemand zonder ook meer iets van zijn champion te begrijpen meteen in een pvp match spring krijg je weer het gezeur waarom mensen niet eerst tegen bots oefenen ;).
Je word gematched met mensen die ook net beginnen. Dat "gezeur" is er totaal niet op low levels. Iedereen bakt er niks van.

Maar goed, zelf weten. Als je zo op lv30 komt en dan realiseert dat anderen mijlen boven je staan (en je dan finaal afbranden omdat je de basis van PvP niet kent) moet je niet verbaasd zijn. Nu snap ik ook hoe er steeds meer lv30s bijkomen die het spelletje totaal niet kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 12:01:
[...]

Je word gematched met mensen die ook net beginnen. Dat "gezeur" is er totaal niet op low levels. Iedereen bakt er niks van.

Maar goed, zelf weten. Als je zo op lv30 komt en dan realiseert dat anderen mijlen boven je staan (en je dan finaal afbranden omdat je de basis van PvP niet kent) moet je niet verbaasd zijn. Nu snap ik ook hoe er steeds meer lv30s bijkomen die het spelletje totaal niet kennen.
Ik zeg ook niet dat ik niet over ga stappen naar de pvp matches.. Want dat ben ik zeker wel van plan. Maar ik vond het wel prettig dat ik eerst mijn character leerde kennen tegen bots ipv dat direct te moeten doen tegen anders spelers. En zelfs bij 5vsAi hebben mensen nogal snel commentaar. Zo liepen ze gigantisch op mijn vrouw te flamen terwijl ze net de eerste 2 tutorial doorlopen had. En ze toen in eens een andere champion moest pakken (want ashe was al bezet) en dus totaal geen idee had over hoe of wat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

[...]

Is ook niet erg als ze lopen te prutsen in solo-queue... Als ze maar uit ranked blijven!! :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1) Fiora is zo OP momenteel
2) madreds bloodrazor is geen slecht item ook niet
ww jungle build: madreds bloodrazor, boots of swiftness, frozen mallet, wits end, banshees veil , atmas impaler
= constante slow en je trekt de jungle leeg op een heel hoog tempo, je bent tanky met behoorlijk wat armor en MR
meestal is de game gedaan na je 4 eerste items

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaggy schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:53:
Ik snap sowieso niet hoe mensen tegen bots kunnen spelen, als ik tegen bots speel dan sta ik altijd wel 12/0/0 als niet nog iets beter. Ik faceroll er zo hard doorheen. Zelfs op intermediate vind ik ze nog belachelijk makkelijk. Als je het spel een beetje kent zijn bots totaal geen uitdaging.

Beter ga je normals doen en als je dat begrijpt doe je draft pick om je voor te bereiden op ranked....
Ik doe het vaak als ik niet veel tijd heb voor een normal potje en toch de first win of the day wil binnenhalen :)

Op smurfs is het vaak nog best lastig om te winnen want meestal begin je met 1 dc/afk, en als je dan net zoals vicarious aangeeft iets gimmicky uit de kast haalt, wordt het afzien :P

Zeker ook iemand die pas begint met het spel (vooral genre), kan best een aantal botgames spelen om gewend te geraken aan de gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 12:09:
ww jungle build: madreds bloodrazor, boots of swiftness, frozen mallet, wits end, banshees veil , atmas impaler
= constante slow en je trekt de jungle leeg op een heel hoog tempo, je bent tanky met behoorlijk wat armor en MR
Er word al snel gezegd dat champions OP zijn maar het is alleen wachten tot mensen leren hoe ze hem / haar moeten counteren.

Ik heb nog niet met / tegen haar gespeeld, maar ga haar vanavond denk ik wel halen, lijkt me een coole champ.
Uhmmie schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 12:07:
[...]

Ik zeg ook niet dat ik niet over ga stappen naar de pvp matches.. Want dat ben ik zeker wel van plan. Maar ik vond het wel prettig dat ik eerst mijn character leerde kennen tegen bots ipv dat direct te moeten doen tegen anders spelers. En zelfs bij 5vsAi hebben mensen nogal snel commentaar. Zo liepen ze gigantisch op mijn vrouw te flamen terwijl ze net de eerste 2 tutorial doorlopen had. En ze toen in eens een andere champion moest pakken (want ashe was al bezet) en dus totaal geen idee had over hoe of wat..
Ik speel af en toe ook LoL met m'n vriendin, zij is alleen pas lvl 6 en ik 29, meestal spelen we dan ook met een vriend van me mee en die is lvl 30... dat geeft af en toe best wel wat frustrerende momenten op maar ik vind het alsnog wel leuk :9 en flamers moet je sowieso gewoon /ignore'en, iedereen speelt het voor zijn LoL (muhaha) en ik kan ook écht niet tegen mensen die op andere mensen / mij gaan flamen, want ook ik feed wel eens perongeluk.

[ Voor 43% gewijzigd door Xevoo op 01-03-2012 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
Ben er zonet achter gekomen dat je paysafe cards ook mooi online kan kopen, scheelt me weer tripje langs de winkel :) Vanavond ff invoeren en dan weer wat nieuwe champs binnen slepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Omdat coop vs ai games gewoon IP-farm tool is die iedereen van elk level gebruikt. Als ik een dag geen tijd heb voor een zitting van 30-50 minuten doe ik voor mijn win of the day ff 10 minuten een farm game. Gewoon pushers kiezen en asap uitspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
[...]

Daar hebben ze de ignore functie voor uit gevonden :D. Ik negeer mensen die flamen alleen maar, beter ervan spelen ga je toch niet.

Als je een keer hulp nodig hebt ofzo, of tips wilt hebben, dan kun je ook altijd in het GoT ingame channel komen rondneuzen, altijd wel mensen online die samen een game willen spelen en dingen willen uitleggen. Heb ik pre-level 30 ook erg veel aan gehad ooit. Meeste mensen daar willen ook wel graag een normal samen spelen, ik zelf ook wel, maakt me ook vrij weinig uit of ik win of verlies. Als ik maar een leuk potje heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Intruder schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 12:22:
[...]

Daar hebben ze de ignore functie voor uit gevonden :D. Ik negeer mensen die flamen alleen maar, beter ervan spelen ga je toch niet.

Als je een keer hulp nodig hebt ofzo, of tips wilt hebben, dan kun je ook altijd in het GoT ingame channel komen rondneuzen, altijd wel mensen online die samen een game willen spelen en dingen willen uitleggen. Heb ik pre-level 30 ook erg veel aan gehad ooit. Meeste mensen daar willen ook wel graag een normal samen spelen, ik zelf ook wel, maakt me ook vrij weinig uit of ik win of verlies. Als ik maar een leuk potje heb gespeeld.
Hey Aapje ^^

Wel with stupid :^

flamen = /ignore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Xevoo schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 12:23:
[...]

Hey Aapje ^^

Wel with stupid :^

flamen = /ignore
Yo ruudje :P

/ignore is al weer ouderwets joh

Je kunt ook gewoon TAB doen en dan en dan de ignore knop achter de naam van de mensen klikken. Eerder namen mensen nog een ontzettend lastige naam zodat je ze niet kon ignoren xD. Zwaar vervelend was dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thermisol
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09-2024
hmm fiddle support is goede combo denk ik, gewoon je Q eerst tot rank 5 lvlen,1 puntje in E voor de silence, en W 1tje voor healen, enigste wat je doet is je Q spammen (2.6 of 36. sec fear) als ik me nie vergis, dan mag je ad carry toch wel een keer of 3 schieten. je kan hun support silencen, je kan je healen dus no need for base, en als je besluit er voor te gaan crowdstorm, Fear, silence,kill

overigens krijg ik voort echt een hekel aan garen solotop. wat een damage doet die in vergelijking met zijn tankyness. en kan snel rennen en silencen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Cow
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:09
Een paar botgames vind ik wel erg handig om je de champ te leren kennen. Zo heb ik ook gedaan toen ik net begon ( kocht gelijk Ahri ) en ging tegen bots spelen puur hoe ze speelt. En kan haar in mijn ogen goed spelen, enige waar ik nog aan moet werken is de charm skill shot beter timen ( of tegenstander moet niet zomaar stap opzij doen :P )

Meteen naar PvP zonder de champ ooit gespeeld te hebben word je vaak toch keihard afgemaakt en uitgehaald door je mede teamgenoten :/ Waar ikzelf denk van: "Please let the other team steamroll of surrender after 20min" Maar dat heb je als je alleen speelt :X . Zo had ik ook gedaan Corki, Yi, Jarvan etc. en faalde hard. Maar gisteren ging met Jarvan veel stukken beter want ik wist beter met de skills om te gaan en samen met Lux maakten we de team in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thermisol schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 12:28:
hmm fiddle support is goede combo denk ik, gewoon je Q eerst tot rank 5 lvlen,1 puntje in E voor de silence, en W 1tje voor healen, enigste wat je doet is je Q spammen (2.6 of 36. sec fear) als ik me nie vergis, dan mag je ad carry toch wel een keer of 3 schieten. je kan hun support silencen, je kan je healen dus no need for base, en als je besluit er voor te gaan crowdstorm, Fear, silence,kill

overigens krijg ik voort echt een hekel aan garen solotop. wat een damage doet die in vergelijking met zijn tankyness. en kan snel rennen en silencen
Heb een van mijn eerste Ezreal games met een vriendin Fiddle bottom gespeeld:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=7-VupnWTh9g]

Die ging voor damage en ik vind dat dat ook de betere oplossing is. Met een lv1/2 Fear kun je als Ezreal je hele combo al landen. Als Fiddle dan ook nog goede damage doet dan helpt dat veel meer dan een langere fear en een partner die geen damage doet. In dat aspect zou hij onderdoen aan Sion/Taric, die buiten hun CC nog iets anders kunnen. Dingen die Fiddle niet kan als je fear rushed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Dr_Cow schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 12:30:
Een paar botgames vind ik wel erg handig om je de champ te leren kennen. Zo heb ik ook gedaan toen ik net begon ( kocht gelijk Ahri ) en ging tegen bots spelen puur hoe ze speelt. En kan haar in mijn ogen goed spelen, enige waar ik nog aan moet werken is de charm skill shot beter timen ( of tegenstander moet niet zomaar stap opzij doen :P )

Meteen naar PvP zonder de champ ooit gespeeld te hebben word je vaak toch keihard afgemaakt en uitgehaald door je mede teamgenoten :/ Waar ikzelf denk van: "Please let the other team steamroll of surrender after 20min" Maar dat heb je als je alleen speelt :X . Zo had ik ook gedaan Corki, Yi, Jarvan etc. en faalde hard. Maar gisteren ging met Jarvan veel stukken beter want ik wist beter met de skills om te gaan en samen met Lux maakten we de team in.
Jarvan is nog best wel een stille kracht in het team, hij is redelijk tanky en eenmaal rond level 6 heeft hij ook flink wat damage en beuk je menig tegenstanders in elkaar.

Alleen die ulti... ik kan er niet over uit, die kunnen ze beter maken denk ik. Ik heb te vaak dat mensen eruit flashen of met een andere ability uit komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor

Ahri haar charm valt mee. Zorg dat je aan de zijkant van je minions staat en lasthit op die manier. Het raken van je charm wordt bemoeilijkt door de bewegingen van je tegenstander en die van jou, door stil te staan kun je plots al één van die elementen vermakkelijken. Wanneer hij je gaat willen harassen, gaat hij in een rechte lijn naar je toelopen. Het is een kwestie van wat oefenen en juist positioneren, maar je gaat je charm 80% van de gevallen wel raken in die situatie.
Belangrijk is dat je na je E+W+Q combo direct naar achteren loopt zodat hij geen damage met je kan traden, en je dus een advantage opgebouwd hebt. Als je hem voor 50% damage doet en hij doet daarna hetzelfde bij jou, dan heb je niets gewonnen.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-09 13:21

Dreanor

Joene

...

Ben ik het niet mee eens. Ik doe nooit aan botgames. Als je de game goed kan en snapt dan kan je prima voorzichtig spelen zonder het totaal te verkloten. Zeker in normals blind pick!

Je snapt de basis, the type champs (ranged AD, caster, tank, etc) en het verloop van het spel. Dus zou je het eigenlijk nooit gigantisch hoeven te verkloten.

Let op, er is verschil met verkloten en ingemaakt worden door betere speler. ;)

Je moet alleen wel even je skills lezen. ;)

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thermisol
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09-2024
btw heeft iemand nog advies, als je met fiddle jungled, en iemand steelt je blue? ik weet dan niet wat ik nog kan doen, na 2 camps heb je al geen mana meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:12

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

[...]

Of je komt tegen/met smurfs te spelen en wordt afgezeikt omdat ze veel beter zijn of ze flamen je kapot omdat ze alles beter weten, klinkt als fun!
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 12:09:
1) Wat is er OP aan Fiora? Master Yi is niet OP en ik zie niet echt dat Fiora iets heeft wat Yi niet heeft :s
2) Bloodrazor is best slecht tenzij je een onhit char speelt die malady en magic pen spect.

Bloodrazor is bedoeld als item voor AD carries om zich te wapenen tegen tanks die veel health en armor hebben.
Echter bouwen tanks heel vaak ook wel wat magic resist en bouwen AD carries over het algemeen helemaal geen magic pen, waardoor die 4% damage heel veel minder wordt en MBR heel cost inefficient wordt.
Een Last Whisper is dan gewoon veel beter om te halen en ook nog goedkoper.
Daarnaast is die 4% tegen een squishy target heel weinig, waardoor je voor het geld van MBR andere items kan kopen die meer damage zouden doen.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-09 13:26
Xevoo schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 12:32:
[...]

Jarvan is nog best wel een stille kracht in het team, hij is redelijk tanky en eenmaal rond level 6 heeft hij ook flink wat damage en beuk je menig tegenstanders in elkaar.

Alleen die ulti... ik kan er niet over uit, die kunnen ze beter maken denk ik. Ik heb te vaak dat mensen eruit flashen of met een andere ability uit komen.
Ik ben ook jarvan aan het uitproberen alleen dan denk ik dat jarvan 1 vs 1 vrij sterk is. Echter heb ik mijn twijfels waarom tanky DPS wat zou er gebeuren als je full dps gaat iemand al uitgeprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapstok!
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-09-2021
Killertjuh schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 13:10:
[...]

Ik ben ook jarvan aan het uitproberen alleen dan denk ik dat jarvan 1 vs 1 vrij sterk is. Echter heb ik mijn twijfels waarom tanky DPS wat zou er gebeuren als je full dps gaat iemand al uitgeprobeerd?
Heb wel is een jungle Jarvan full AD complete teams zien rapen :')

League of Legend EUW: Tristanar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Cow
@Xevoo: Mee eens met de ulti... Had tijdens die match genoeg meegemaakt dat van de 3, 1 of meer zo eruit was :w en ik zat daar met letterlijk zo'n gezicht }:| achter me scherm

@Speedzor: Met me Q kan ik makkelijk harassen door inderdaad meteen terug te lopen. Behalve dus met E is dat tot nu toe behalve 1 ( was een Nautilus in mid ) altijd faal. Omdat ze tussen/achter de minions schuilen en eigenlijk me E overbodig maakt. Totdat ik lvl 6 ben, dan is het R+W+Q+E+R+R. De Q-E omdraaien als ik voorbij de minions ben. Want meestal harass ik tot ze plus minus 50% health zijn of iets meer als Ignite van cd is en met de combo hierboven heb ik tot vaak succes.

@Dreanor: Daarin heb je gelijk met verschil tussen verkloten en ingemaakt te worden. Toch heb ik bij mezelf het gevoel had ik aan het verkloten ben omdat ik ingemaakt word en de champ niet zo goed ken. Misschien leer ik dat wel af tijdens het lvlen naar 30 :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Dr_Cow schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 13:11:
@Xevoo: Mee eens met de ulti... Had tijdens die match genoeg meegemaakt dat van de 3, 1 of meer zo eruit was :w en ik zat daar met letterlijk zo'n gezicht }:| achter me scherm
Of dat je tegen je team zegt dat je erin ulti'd en dat ze vervolgens een beetje achter blijven staan om te kijken hoe snel je dood gaat :+

Maarja _O-

Ik ben best wel verslaafd geraakt aan dit "spelletje :X "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Killertjuh schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 13:10:
[...]

Jarvan is eary game erg goed door zn passive doet hij erg veel damage op zn tegenstander. Later zwakt hij echter wat af vind ik zelf. Heeft er veel mana nodig voor relatief weinig poke. Zn ult is wel een geweldige manier om iemand te laten flashen. Gevalletje, flash or die.

Vind dat ie het beste toch zn recht komt in de jungle momenteel, aangezien hij een best snelle clear heeft en zn gank skills erg goed zijn (iniciate/knockup/slow/cage vanaf level 6)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Cow
Xevoo schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 13:13:
[...]

Of dat je tegen je team zegt dat je erin ulti'd en dat ze vervolgens een beetje achter blijven staan om te kijken hoe snel je dood gaat :+

Maarja _O-

Ik ben best wel verslaafd geraakt aan dit "spelletje :X "
Haha, ze nemen Jarvan quote letterlijk dan: "Today it's a good day to die" :Y Gelukkig dat nog niet meegemaakt, had gelukkig ook ranged team mates en hun dachten meer van *O* free killz! CHARGE! en zo eindigde ik toen met 20+ assists...

Ben ook erg verslaafd nadat ik lvl12 ben gehit. Kan niet wachten totdat ik lvl 20 raak om de runes te kopen. Bijna daar en dan misschien wat meer champs kopen, dan alleen me Ahri lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
ik vind het gewoon geniaal om een jarvan garen combo te hebben een garen e laten inlopen met en dan op garen springen samen met een paar vijanden erin en dan SPIN TO WIN blijft grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 12:17:
[...]

Ik doe het vaak als ik niet veel tijd heb voor een normal potje en toch de first win of the day wil binnenhalen :)

Op smurfs is het vaak nog best lastig om te winnen want meestal begin je met 1 dc/afk, en als je dan net zoals vicarious aangeeft iets gimmicky uit de kast haalt, wordt het afzien :P

Zeker ook iemand die pas begint met het spel (vooral genre), kan best een aantal botgames spelen om gewend te geraken aan de gameplay.
tuurlijk snap ik het voor first win of the day, is ook de enige reden waarom ik heeeeeel af en toe ook eentje speel (win meestal toch wel). Maar toch, voor beginners twijfel ik toch. Ik ben er eigenlijk van overtuigd dat je van normals de game veel sneller oppakt omdat je dan ziet wat mensen voor een items kopen + je zult tuurlijk veel kritiek krijgen en veel mensen gaan ragen. Maar hoe je het ook bekijkt, je leert er wel van.

@ hierboven

Garen is zo fking sterk he :p ik speel hem altijd AD met frozen mallet en atmas. IE niet te vergeten natuurlijk :p mensen geven altijd kritiek als ze kijken naar me build maar ik carry wel altijd de games ^^

[ Voor 10% gewijzigd door sjaggy op 01-03-2012 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatic_FS schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 13:09:
[...]
1) Wat is er OP aan Fiora? Master Yi is niet OP en ik zie niet echt dat Fiora iets heeft wat Yi niet heeft :s
Health regen die je geen vermogen aan mana kost/waardeloos is als je niet AP gaat. Betere tower pusher door spammable E en meerdere dashes ipv eentje.

Ik zou haar ook niet bepaald OP noemen, maar ze is wel een stuk sterker dan Yi.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2012 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaggy schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 13:37:
[...]

@ hierboven

Garen is zo fking sterk he :p ik speel hem altijd AD met frozen mallet en atmas. IE niet te vergeten natuurlijk :p mensen geven altijd kritiek als ze kijken naar me build maar ik carry wel altijd de games ^^
Games carryen met Garen? Met/tegen wie speel je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren, ik wil vanavond eens Jarvan proberen, nog Do/Donts met hem? weet dat ze ulti zowel zegen als vloek is;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:37:
[...]

Health regen die je geen vermogen aan mana kost/waardeloos is als je niet AP gaat. Betere tower pusher door spammable E en meerdere dashes ipv eentje.

Ik zou haar ook niet bepaald OP noemen, maar ze is wel een stuk sterker dan Yi.
Vind het altijd een beetje te overdreven als mensen na 1 dag al OP gaan schreeuwen, bij sommige champions was dat 100% het geval (leblanc) maar ik denk dat je bij die nieuwe pas een goede conclusie kunt trekken na een paar daagjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:43:
[...]

Games carryen met Garen? Met/tegen wie speel je dan?
ik carry tamelijk wat games met garen ik heb er zelf mijn eerste NOT-BOT pentakill gehaald
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/hUzI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:45:
[...]

ik carry tamelijk wat games met garen ik heb er zelf mijn eerste NOT-BOT pentakill gehaald
[afbeelding]
Erg apart :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:45:
[...]

[afbeelding]
Hou bouw jij Garen dan, heb hem tot nu toe 1x gespeeld en toen ging ik offtanky omdat rest van het team full ad carry waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Intruder schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:45:
[...]

Vind het altijd een beetje te overdreven als mensen na 1 dag al OP gaan schreeuwen, bij sommige champions was dat 100% het geval (leblanc) maar ik denk dat je bij die nieuwe pas een goede conclusie kunt trekken na een paar daagjes.
aaah ja de Doems-Dag van elke LoL speler :P
2/11/10 de dag dat le-blanc uitkwam
wat OP was die man man man ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Nidhiki schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:48:
[...]

Hou bouw jij Garen dan, heb hem tot nu toe 1x gespeeld en toen ging ik offtanky omdat rest van het team full ad carry waren.
ik ga crit / attack speed garen :P
dorans blade
beserkers grieves
BF sword
zeal
infinity edge
phantom dancer
bloodthirster
yoshuus(whatever)Ghostblade
atma's
en als het geld op te rapen valt warmogs erbovenop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:52:
[...]

ik ga crit / attack speed garen :P
dorans blade
beserkers grieves
BF sword
zeal
infinity edge
phantom dancer
bloodthirster
yoshuus(whatever)Ghostblade
atma's
en als het geld op te rapen valt warmogs erbovenop
Dat is inderdaad wel een complete andere build dan dat je altijd op internet leest :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Xevoo schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:58:
[...]

Dat is inderdaad wel een complete andere build dan dat je altijd op internet leest :9
wel effectief gewoon silence de main damage dealer en dan spin to win
en dan 1 voor 1 derachter lopen en afslachten met de crits })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
een goede garen kan solo top gaan, farmen gaat (naar mijn mening) erg makkelijk vanwege zijn snelle auto attack. Zijn silence is kortweg "OP" + je krijgt er movement speed van. Het enige wat je met garen hoeft te doen early game = met Q erin vliegen en als enemy gesilenced is lekker spinnen.

edit: de enige goede counter voor garen is een long range champion die hem flink farm denied. Close range champs op solo top zijn "vaak" kansloos. EN uiteraard niet te vergeten, zijn heerlijke health regen

@ drunk, ikzelf stack liever nog iets meer HP met garen, zeer goed item voor hem is frozen mallet... echt heerlijk zon slow na de Q

[ Voor 27% gewijzigd door sjaggy op 01-03-2012 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Wick'd speelt nu Irelia vs Fiona, Fiona word wel helemaal ingemaakt :9

Nog maar eens overdenken of ik die alsnog wil als ik Irelia al heb :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xevoo schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 15:05:
Wick'd speelt nu Irelia vs Fiona, Fiona word wel helemaal ingemaakt :9

Nog maar eens overdenken of ik die alsnog wil als ik Irelia al heb :9
Ik weet niet of je die conclusie kan trekken van een enkele game die je op streams ziet. Ook zie ik Fiora niet als de ultieme top laner. Irelia > Vayne op top lane, betekent niet dat Vayne ineens superslecht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Het is in ieder geval goed te weten wie er dus een counter is ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaggy schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 15:01:
[...]

een goede garen kan solo top gaan, farmen gaat (naar mijn mening) erg makkelijk vanwege zijn snelle auto attack. Zijn silence is kortweg "OP" + je krijgt er movement speed van. Het enige wat je met garen hoeft te doen early game = met Q erin vliegen en als enemy gesilenced is lekker spinnen.

edit: de enige goede counter voor garen is een long range champion die hem flink farm denied. Close range champs op solo top zijn "vaak" kansloos. EN uiteraard niet te vergeten, zijn heerlijke health regen

@ drunk, ikzelf stack liever nog iets meer HP met garen, zeer goed item voor hem is frozen mallet... echt heerlijk zon slow na de Q
Ik wil graag een potje tegen je garen spelen. Volgens mij wint elke toplaner gemakkelijk van garen gezien zijn sustain kut is en hij geen gap closer heeft en alleen ad damage. Als ik een garen zie start ik standaard met een 40 armor runepage en cloth armor 5 pots. Dan begin je met ongeveer 90 armor. En doet garen geen damage. Denk dat alleen blitz of yi het moeilijk kunnen hebben. De rest van de toplaners stomped garen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-03 13:28
Wick'd + Irelia op top wint van 99% van de mensen denk ik zo. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 15:13:
[...]

Ik wil graag een potje tegen je garen spelen. Volgens mij wint elke toplaner gemakkelijk van garen gezien zijn sustain kut is en hij geen gap closer heeft en alleen ad damage. Als ik een garen zie start ik standaard met een 40 armor runepage en cloth armor 5 pots. Dan begin je met ongeveer 90 armor. En doet garen geen damage. Denk dat alleen blitz of yi het moeilijk kunnen hebben. De rest van de toplaners stomped garen.
Als ik garen speel heb ik bijna geen moeite met champs, zoals ik al vermeld heb. het enige waar ik garen echt problemen mee heb is ranged omdat ik dan nieteens close bij de enemys kan komen. Denk dat vayne bijvoorbeeld op top een hele harde counter voor garen zal zijn puur om het feit dat mocht garen komen brap schiet m meteen achteruit.

Ik begrijp alleen je opmerking niet van geen sustain? Hij gebruikt geen mana dus heeft in feite alleen maar cooldowns en zen hp regen gaat sneller dan de meeste champs.....

edit: sorry voor alle typo's, erg uitgeput en hoofdpijn... xD

[ Voor 7% gewijzigd door sjaggy op 01-03-2012 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Wravburn schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 15:13:
Wick'd + Irelia op top wint van 99% van de mensen denk ik zo. :-)
True that...

Ik vind het eigenlijk best wel jammer dat je niet gewoon alle champs kan kopen met 1 pack... je betaald echt wel veel voor een champion terwijl er zoveel zijn dat je echt weet ik hoeveel geld lichter bent wil je ze allemaal hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaggy schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 15:12:
Het is in ieder geval goed te weten wie er dus een counter is ^^
Dat een tanky DPS een counter tegen een assasin is was al bekend dacht ik zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaggy schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 15:17:
[...]

Als ik garen speel heb ik bijna geen moeite met champs, zoals ik al vermeld heb. het enige waar ik garen echt problemen mee heb is ranged omdat ik dan nieteens close bij de enemys kan komen. Denk dat vayne bijvoorbeeld op top een hele harde counter voor garen zal zijn puur om het feit dat mocht garen komen brap schiet m meteen achteruit.

Ik begrijp alleen je opmerking niet van geen sustain? Hij gebruikt geen mana dus heeft in feite alleen maar cooldowns en zen hp regen gaat sneller dan de meeste champs.....

edit: sorry voor alle typo's, erg uitgeput en hoofdpijn... xD
Al zie ik een garen toplane pick, dan pick ik irelia/ww/yorick/tryndamere/gp/nasus/udyr. En elke keer als ik trade gaat er hp af bij jou en heb je geen manier om het terug te krijgen behalve je passive. Maar het is heel makkelijk om als je passive start weer een trade te doen. Dus dan raak jij lager en lager en in een garen build zit meestal niet echt lifesteal ofzo. Daarbij kan je met garen niet farmen tegen wie dan ook omdat je volledig melee bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 15:31:
[...]

Al zie ik een garen toplane pick, dan pick ik irelia/ww/yorick/tryndamere/gp/nasus/udyr. En elke keer als ik trade gaat er hp af bij jou en heb je geen manier om het terug te krijgen behalve je passive. Maar het is heel makkelijk om als je passive start weer een trade te doen. Dus dan raak jij lager en lager en in een garen build zit meestal niet echt lifesteal ofzo. Daarbij kan je met garen niet farmen tegen wie dan ook omdat je volledig melee bent.
Alle champs wat jij zojuist genoemd hebt zijn inderdaad counters, GP hoeft niet maar hij kan zich wel uit de silence vreten. Ik heb ook niet gezegd dat Garen heel erg goed is tegen iedereen. Ik heb alleen gezegd, mocht er een situatie komen waarmee je met garen kan spelen en garen is eenmaal gefarmed kan hij je zeker een harde tijd geven

edit: iedere champion heeft zo zijn counters, en zodra garen eenmaal zijn enemy low hp heeft en de enemy niet meer veel durft.. dan pas gaat zijn passive goed werken.

[ Voor 8% gewijzigd door sjaggy op 01-03-2012 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 15:31:
[...]

Garen is net een counter van Irelia, dus als je als Irelia tegen Garen wint dan ligt dat niet aan de champ maar aan de speler.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06:22

psyy138

blackbulls.nl

ff helemaal offtopic .. wrm komt er geen plaatje hier links te staan , profiel plaatje. iemand enig idee xD
<---
<---

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
psyy138 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 16:30:
ff helemaal offtopic .. wrm komt er geen plaatje hier links te staan , profiel plaatje. iemand enig idee xD
<---
<---
Forum -> my react -> profiel bewerken -> Upload icons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Forum plaatje instellen

[ Voor 7% gewijzigd door SaphuA op 01-03-2012 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaggy schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 15:59:
[...]

Alle champs wat jij zojuist genoemd hebt zijn inderdaad counters, GP hoeft niet maar hij kan zich wel uit de silence vreten. Ik heb ook niet gezegd dat Garen heel erg goed is tegen iedereen. Ik heb alleen gezegd, mocht er een situatie komen waarmee je met garen kan spelen en garen is eenmaal gefarmed kan hij je zeker een harde tijd geven

edit: iedere champion heeft zo zijn counters, en zodra garen eenmaal zijn enemy low hp heeft en de enemy niet meer veel durft.. dan pas gaat zijn passive goed werken.
Ja maar hierdoor blijft er wel een heel klein lijstje over van champs waartegen je goed kan lanen met garen.
Dat met het feit dat zijn teamfighting echt heel kut is omdat je zonder flash geen kans hebt om de carry te raken maakt hem in mijn ogen een hele slechte keuze. Vind het wel jammer want ik vind het een leuke champ om te spelen

En garen is echt geen irelia counter hoor op level 9 kan ik gewoon in de spin staan en meer damage doen dankzij die 75 true damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 16:34:
[...]

Ja maar hierdoor blijft er wel een heel klein lijstje over van champs waartegen je goed kan lanen met garen.
Dat met het feit dat zijn teamfighting echt heel kut is omdat je zonder flash geen kans hebt om de carry te raken maakt hem in mijn ogen een hele slechte keuze. Vind het wel jammer want ik vind het een leuke champ om te spelen

En garen is echt geen irelia counter hoor op level 9 kan ik gewoon in de spin staan en meer damage doen dankzij die 75 true damage.
hmm, ben het niet volledig eens met je, je moet je natuurlijk wel goed positioneren maar die opmerking dat je zonder flash geen kans hebt om de carry te raken zou dus betekenen dat iedere close range champion bij voorbaat slecht is.

Garen is geweldig tegen AP carrys in teamfights door zijn silence (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Intruder schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 16:31:
[...]

Forum -> my react -> profiel bewerken -> Upload icons
jeuj het werkt ^^

thanks 8)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Neeee, het werkt niet :-(

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/j0JV (Wel eerst plaatje uploaden naar dienst zoals puush of imgur ;) )

Edit: CTRL-Refresh lost het probleem op.... Ik ben geowned door een psyduck.... Q_Q

[ Voor 25% gewijzigd door Jeffroiscool op 01-03-2012 16:42 ]

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Jeffroiscool schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 16:42:

[afbeelding] (Wel eerst plaatje uploaden naar dienst zoals puush of imgur ;) )

Edit: CTRL-Refresh lost het probleem op.... Ik ben geowned door een psyduck.... Q_Q
Ff page releaden, dan werkt hier wel ;).

Nu ff genoeg offtopic plaatjes gelul gehad trouwens :P laten we het weer ff over LoL hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Intruder schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 16:43:
[...]

Ff page releaden, dan werkt hier wel ;).

Nu ff genoeg offtopic plaatjes gelul gehad trouwens :P laten we het weer ff over LoL hebben.
Over plaatjes gesproken.....

Ontopic: Fiora gekocht via Remote Desktop <3 Vanavond ff lekker spelen! :D

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Jeffroiscool schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 16:46:
[...]

Over plaatjes gesproken.....

Ontopic: Fiora gekocht via Remote Desktop <3 Vanavond ff lekker spelen! :D
Hihi same, Vanavond even knetter hard Fiora gaan spelen. Aangezien ik graag solo top speel lijkt het me een ontzettend vette champion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Jeffroiscool schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 16:42:

[afbeelding] (Wel eerst plaatje uploaden naar dienst zoals puush of imgur ;) )

pak aan ik doe sleep (of hoe het ook mag heten ) op je hahahaahahh xD

[ Voor 3% gewijzigd door psyy138 op 01-03-2012 16:50 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaggy schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 16:36:
[...]

hmm, ben het niet volledig eens met je, je moet je natuurlijk wel goed positioneren maar die opmerking dat je zonder flash geen kans hebt om de carry te raken zou dus betekenen dat iedere close range champion bij voorbaat slecht is.

Garen is geweldig tegen AP carrys in teamfights door zijn silence (:
Bijna iedere close-range champion (Irelia, Tryn, Yi, Fiora, Renekton, Riven, Lee Sin heeft gap close(rs). En zonder dat zouden ze ook vrij waardeloos zijn doordat iedereen ze zou gaan kiten. Degenen die geen dash hebben zijn meestal voorzien van goede CC die het inhalen dan wel toelaten (Nasus slow, Sion stun, GP ranged slow)

Garen's movespeed buffje is eigenlijk niet genoeg om even door 4 man heen te wandelen en de mage te komen halen. Vooral nu de huidige generatie mages standaard honderdmiljoenmiljard flashes, blinks en watniet standaard ingebouwd krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 16:34:
[...]

Garen is een early game beast, irelia wordt zo hard gezoned dat ze tegen level 9 al een hoop achter staat. Of het zou toch zo moeten zijn

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

speedzor schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 16:53:
[...]

Garen is een early game beast, irelia wordt zo hard gezoned dat ze tegen level 9 al een hoop achter staat. Of het zou toch zo moeten zijn
kvind irelia alleen irritant met haar ult, ik sta dan stil :) ik kan geen tussen weg vinden tussen goed die dingen plaatsen en ook nog lopen enz :D

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 16:53:
[...]

Dat dacht ik ook maar ik speel dus met + 58 armor van runes en masteries en item en dan doet hij eigenlijk helemaal niet veel damage en als hij spint pusht hij dus dan kan je daardoor makkelijk onder tower farmen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2012 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Ik heb net zitten lezen hoe dat draft pvp gebeuren werkt (met bannen/selecteren etc) dus ik snap nu dat het niet slim is dat ik alleen maar met Miss Fortune speel en dus ook andere rollen/chars moeten leren beheersen.

Ik sta dan ook op het punt om voor 35 euries zowel de Digital Collectors Edition Pack als het Champions Pack te kopen zodat ik dan 40 champions permanent tot mijn beschikking heb en dan hou ik nog genoeg Riot punten over voor een 975RP champion en een 260 RP. Iemand nog tips welke champions (binnen deze 2 packs) handing zijn om te leren? En welke ik maar beter kan negeren?

Verder zit ik wat over tactieken te lezen, maar ik snap het verschil niet echt tussen top en bot? Dit is toch eigenlijk gewoon dezelfde strategie voor deze lanes?

Pagina: 1 ... 31 ... 91 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.