Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Ik zou juist wel de bans erin houden. Maakt het een stuk leuker met het picken/counterpicken van een champion.Swanfield schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:38:
Waarom niet gewoon een georganiseerde 5vs5 zonder bans? Drempel zo laag mogelijk houden?
Praktisch iedereen heeft wel minimaal 16 champs. De champs die free to play zijn per week worden namelijk ook mee gerekend. Daarbij komen de gratis champs zoals youtube alistar, facebook tristana en s1 kayle er bij. Dit houd in dat je nog 3 champions moet hebben. (4 voor de mensen die niet in season1 hebben gespeeld)
EDIT:
Zoals gideon hieronder zegt: De f2p champs kunnen wel overlappen. Maar 2x een first win of the day is ongeveer een 450 champ dus ik denk niet dat 16 champs een groot probleem gaat opleveren.
[ Voor 13% gewijzigd door axel101 op 23-01-2012 14:53 ]
League of Legends EUW: IBullit
die kunnen overlappen. Dus als alistar, tristana en kayle free to play zijn. Of juist de champs die je gekocht hebtaxel101 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:44:
[...]
Ik zou juist wel de bans erin houden. Maakt het een stuk leuker met het picken/counterpicken van een champion.
Praktisch iedereen heeft wel minimaal 16 champs. De champs die free to play zijn per week worden namelijk ook mee gerekend. Daarbij komen de gratis champs zoals youtube alistar, facebook tristana en s1 kayle er bij. Dit houd in dat je nog 3 champions moet hebben. (4 voor de mensen die niet in season1 hebben gespeeld)
Vicariously I live while the whole world dies
Done thatVicarious schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:53:
@Jeffro: is het mogelijk om http://www.fakegaming.eu/ rechtstreeks naar fakegaming.eu/GoT te laten gaan? Zou de URL al wat makkelijker maken. Nu staat daar namelijk toch alleen maar hoi. En als daar later alsnog een website komt kun je daarop een linkje maken naar het GoT/LoL-deel
Edit: Overigeng nog over de opmerking over mensen rechtstreeks via link kunnen laten inschrijven mits ze ingelogt zijn. Dit kan al:
Dit betreft de match van 8 uur vanavond.
http://www.fakegaming.eu/...?act=joinmatch&matchid=10
[ Voor 22% gewijzigd door Jeffroiscool op 23-01-2012 15:11 ]
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Verwijderd
Verder zou je natuurlijk gewoon een grote playerpool kunnen maken van mensen die zich aanmelden. Daar de beste spelers uitkiezen als zijnde teamcaptains die dan weer omstebeurt 1 iemand uit de playerpool mogen picken? Dan zou je eventueel de volgorde van picks nog geheim kunnen houden voordat ego's worden gekrenkt en dergelijke
Ik zit er ook al een tijdje aan te denken om een nieuwsbrief functie te schrijven (waarbij we in het 1e mailtje uiteraard een opt-out functie geven). Hiermee kunnen we misschien heel wat Tweakers optrommelen die weer willen spelenVerwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:18:
5v5 toernooi is leuk maar is gewoon bijna een MUST om dat alleen voor level 30's te doen. Ik gun het namelijk weinig level 20's om tegenover een goede level 30ér te staan solo en de rest van het team ook niet.
Verder zou je natuurlijk gewoon een grote playerpool kunnen maken van mensen die zich aanmelden. Daar de beste spelers uitkiezen als zijnde teamcaptains die dan weer omstebeurt 1 iemand uit de playerpool mogen picken? Dan zou je eventueel de volgorde van picks nog geheim kunnen houden voordat ego's worden gekrenkt en dergelijke. Aangezien de meeste van elkaar hier wel weten welk skill-level ze ongeveer hebben zijn teams dan ook zo goed mogelijk in evenwicht.
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
http://www.gamer.nl/achte...rde-van-league-of-legends
@Jeffro
Ik ben verder ook niet goed in design... en programmeren
Maar dan nog is het snel gedaan, 450 champs kun je er 2-3 van halen per dag. Groter issue zijn de runes, geen runes vs volledige tier 3.Gideon_92 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:46:
[...]
die kunnen overlappen. Dus als alistar, tristana en kayle free to play zijn. Of juist de champs die je gekocht hebt
[ Voor 6% gewijzigd door Xanaroth op 23-01-2012 15:23 ]
Want als ik al die runes met IP bij elkaar moet gaan sparen ben ik nog wel ff bezig O_O
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
Als het zelf teams maken is, hoeft het van mij sowieso niet. Leuk hoor tegen level 5 got'ters spelen maar dan doe ik liever een normal potje. Je wilt games gewoon zo leuk mogelijk maken en de beste manier is ongeveer gelijke niveau's krijgen. Als we zelf teams maken krijg je uiteindelijk1 steamroll team en daar zie ik de lol dan weer niet van in. Zelfde als er een level 30 een snowball champ oppakt tegen een level 5. Hele game geruined omdat die level 5 gewoon totaal niks kan en die level 30 snowballt de hele game kapot.Swanfield schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:24:
Haha het animo is in ieder geval grootL30 discussie, ik denk dat het logisch is dat het voordeel van een L30 ten opzichte van een L5 erg groot is. Echter denk ik aan een team verdeling waarin ook gekeken word naar kracht en aantal L30's. Uiteraard zal een team met allemaal L5's uiteindelijk als het goed is het moeten afzien tegen een team met allemaal L30's maar who cares toch
Is voor de lol en de kans om tegen een goede tegenstander je skills te testen.
Nope, de regel is dat power niet te koop is voor geld, dus runes kopen met RP kan niet. Het enige wat je kunt doen is een IP boost kopen, waardoor je meer IP per match krijgt. Maar je moet er nog steeds voor spelen. Het klopt dat je erg lang gaat moeten sparen voor volle runepages.Xevoo schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:24:
Kan je trouwens ook runes kopen door met RP te smijten?
Want als ik al die runes met IP bij elkaar moet gaan sparen ben ik nog wel ff bezig O_O
Mocht zoiets overwogen worden dan zou ik ook echt een minimum van lvl30 instellen. Je kunt wel de lager lvl's wat verspreiden over de teams, maar je kunt niet voorkomen dat een lvl15 op mid tegenover VraatJ met LeBlanc komt te staan. Even als voorbeeld van een uiterst nare situatie.Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:27:
[...]
Als het zelf teams maken is, hoeft het van mij sowieso niet. Leuk hoor tegen level 5 got'ters spelen maar dan doe ik liever een normal potje. Je wilt games gewoon zo leuk mogelijk maken en de beste manier is ongeveer gelijke niveau's krijgen. Als we zelf teams maken krijg je uiteindelijk1 steamroll team en daar zie ik de lol dan weer niet van in. Zelfde als er een level 30 een snowball champ oppakt tegen een level 5. Hele game geruined omdat die level 5 gewoon totaal niks kan en die level 30 snowballt de hele game kapot.
Als iedereen lvl30 is dan hebben mensen in elk geval een basis stukje ervaring. Natuurlijk zal zo'n toernooitje voor de lol zijn, maar ik denk dat er weinig lol te beleven valt als laag lvl tegen een ervaren lvl30 speler op een solo lane.
[ Voor 47% gewijzigd door Cloud op 23-01-2012 15:31 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Goed idee, wilde eigenlijk een rune page voor GP maken met vooral crit / armor penetration enz.Cloud schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:28:
[...]
Nope, de regel is dat power niet te koop is voor geld, dus runes kopen met RP kan niet. Het enige wat je kunt doen is een IP boost kopen, waardoor je meer IP per match krijgt. Maar je moet er nog steeds voor spelen. Het klopt dat je erg lang gaat moeten sparen voor volle runepages.Probeer eerst richting standaard pagina's te gaan (AP pagina, AD pagina) en niet bijvoorbeeld een pagina puur voor Akali te bouwen.
Weet je zo hoeveel extra IP je krijgt door die boosts? *stage dus geen gamesites*
Vanavond ook maar overwegen om die bundles te kopen waar ik toen straks iets over las
Hou op schei uit... ik word dagelijks zwetend en gillend wakker door dat krengCloud schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:28:
[...]
Nope, de regel is dat power niet te koop is voor geld, dus runes kopen met RP kan niet. Het enige wat je kunt doen is een IP boost kopen, waardoor je meer IP per match krijgt. Maar je moet er nog steeds voor spelen. Het klopt dat je erg lang gaat moeten sparen voor volle runepages.Probeer eerst richting standaard pagina's te gaan (AP pagina, AD pagina) en niet bijvoorbeeld een pagina puur voor Akali te bouwen.
[...]
Mocht zoiets overwogen worden dan zou ik ook echt een minimum van lvl30 instellen. Je kunt wel de lager lvl's wat verspreiden over de teams, maar je kunt niet voorkomen dat een lvl15 op mid tegenover VraatJ met LeBlanc komt te staan. Even als voorbeeld van een uiterst nare situatie.
Als iedereen lvl30 is dan hebben mensen in elk geval een basis stukje ervaring. Natuurlijk zal zo'n toernooitje voor de lol zijn, maar ik denk dat er weinig lol te beleven valt als laag lvl tegen een ervaren lvl30 speler op een solo lane.
Als ik me niet vergis geeft een IP-boost de dubbele hoeveelheid IP (200% t.o.v. anders). Als je tegelijkertijd een IP-per-win en een timebased IP-boost hebt, kun je daarmee 300% van de normale hoeveelheid bereiken. Althans, zo was het toen ik ze gebruikte.Xevoo schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:32:
[...]
Goed idee, wilde eigenlijk een rune page voor GP maken met vooral crit / armor penetration enz.
Weet je zo hoeveel extra IP je krijgt door die boosts? *stage dus geen gamesites*
Vanavond ook maar overwegen om die bundles te kopen waar ik toen straks iets over las
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Geen artisteer alstublieftXevoo schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:23:
Iemand dit al gelezen?:
http://www.gamer.nl/achte...rde-van-league-of-legends
@Jeffro
Ik ben verder ook niet goed in design... en programmerenmaar met Wordpress is het wel makkelijk omdat je dan zoiets als artisteer hebt
Verwijderd
30Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:51:
Misschien is het een idee om twee verschillende competities te hebben: een voor < lvl 30ers en een voor lvl 30. De sub 30 zal misschien wat minder teams hebben maar het gaat immers om de lol.
20 - 29
10 - 19
1 - 9
Kan je dan nog verschil in maken eventueel.
Het doet wat het moet doen voor mij
Eens uitzoeken vanavondCloud schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:36:
[...]
Als ik me niet vergis geeft een IP-boost de dubbele hoeveelheid IP (200% t.o.v. anders). Als je tegelijkertijd een IP-per-win en een timebased IP-boost hebt, kun je daarmee 300% van de normale hoeveelheid bereiken. Althans, zo was het toen ik ze gebruikte.
[ Voor 25% gewijzigd door Xevoo op 23-01-2012 15:56 ]
Verwijderd
nooit genoeg animo voor. Denk dat voor 20 sowieso kansloos is en 20-29 ook al zeer moeilijk word uberhaupt meer dan 2 teams te krijgen.Xevoo schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:55:
[...]
30
20 - 29
10 - 19
1 - 9
[...]
Gewoon magic resist item kopen in het begin. En niet zorgen dat hij je ganked gewoon voorzichtig spelen en wees niet bang om terug naar base te gaan en wat pots te kopen.Xevoo schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:33:
[...]
Hou op schei uit... ik word dagelijks zwetend en gillend wakker door dat kreng
Geef ook aan als hij miss is zodat de andere lanes ook opletten.
Want je moet hem vooral early game geen kills geven/gunnen.
euhmXevoo schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:55:
[...]
30
20 - 29
10 - 19
1 - 9
[...]
[...]
Eens uitzoeken vanavond
25-30
15-25
1-15
dat is dan eerder praktischer. Maar voor die laatste categorie zullen er nooit genoeg zijn voor 2 teams
Haha punt intended 'voor de lol'?Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:51:
Misschien is het een idee om twee verschillende competities te hebben: een voor < lvl 30ers en een voor lvl 30. De sub 30 zal misschien wat minder teams hebben maar het gaat immers om de lol.
Goed, ik vind / denk dat < 30 gegroepeerd niet helemaal werkt; je leert natuurlijk sneller tegen betere tegenstanders.
Hoewel het niet perse leuk is om tegen 'noobs' te spelen (dat is natuurlijk geen direct gevolg van nog geen 30 zijn), is het wel gemakkelijker farmen om zo snel sterk te worden. Lvl 30 vs < 30 zijn dus meer fungames
you had me at EHLO
Galio leren spelen en hij zal zitten zwetenXevoo schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:33:
[...]
Hou op schei uit... ik word dagelijks zwetend en gillend wakker door dat kreng
@Tournooi discussie: Heel goed idee uiteraard, maar ik zou de teams random bepalen. Anders ga je sowieso met ongebalanceerde situaties zitten.
Ik denk dat level 25+ ook nog zou kunnen meedoen, mits ze er zeker van zijn dat het hen gaat lukken. In de GoT vs GoT deed CaptainObvious2 (level 23, is Gideon_23 hier op het forum zeker?) enkele keren mee en ik heb hem nooit echt uit de boot zien vallen.
Nou dan moet ik nog even L25 worden voor ik mee kan doenspeedzor schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:09:
[...]
@Tournooi discussie: Heel goed idee uiteraard, maar ik zou de teams random bepalen. Anders ga je sowieso met ongebalanceerde situaties zitten.
Ik denk dat level 25+ ook nog zou kunnen meedoen, mits ze er zeker van zijn dat het hen gaat lukken. In de GoT vs GoT deed CaptainObvious2 (level 23, is Gideon_23 hier op het forum zeker?) enkele keren mee en ik heb hem nooit echt uit de boot zien vallen.
Duurt nog wel even
Maakt GoT als community ook een stuk fijner als het soloqueue scum wat er tegenwoordig rondloopt
Het is namelijk al lastig om goede competitie neer te zetten met lvl 30's waarbij het relatief eerlijk is en iedereen komt opdagen. Laat staan als je dan nog 3 groepen gaat maken met verschillende lvl's
Hoe hard het misschien klinkt maar je moet sowieso alleen lvl 30 toelaten. Anders is het niet eerlijk.
Ben je dat niet, lvl dan even door en doe je de volgende keer mee. Zo lang duurt het ook weer niet.
Ander hekel punt is dat er mensen spelen voor de lol en mensen om te winnen. Daarom is op zich Vraatjes systeem van teams maken niet slecht. Afhankelijk van de volwassenheid van de spelers kan dit wel openbaar. Mag toch hopen dat mensen hier wel mee om kunnen gaan.
Eerst wat je nu moet checken is de vraag of er genoeg animo voor is. Een toernooi met 4 teams is niet echt een toernooi of wel? ( valt er 1 buiten de prijzen

Damn....bustedstreafer schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:55:
Het lijken wel allemaal ambtenaren hier... Alles wordt over geregeld

Nou effe kijken dus. Zou het op zich wel leuk vinden als ik een toernooi organiseer dat ik zelf mee kan doen
XP Boost kopenSwanfield schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:58:
[...]
Damn....busted![]()
Nou effe kijken dus. Zou het op zich wel leuk vinden als ik een toernooi organiseer dat ik zelf mee kan doenEn zo snel gaat het levelen niet vind ik.....ben nu 22,8 en win echt een hoop games de laatste tijd maar om nu te zeggen dat het snel gaat
Ik ben ook pas lvl 21... (vanavond een paar games samen doen? ken nog iemand van lvl 25 die wel mee doet).
Misschien dat ik om een uurtje of 7/8 online bent en dan heb ik wel tijd voor een potjeXevoo schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:59:
[...]
XP Boost kopen
Ik ben ook pas lvl 21... (vanavond een paar games samen doen? ken nog iemand van lvl 25 die wel mee doet).
Ingame naam is Swanfield
Maar zon toernooitje zeker leuk.
Verwijderd
Zie het nut van exp boosts niet echt in je kan dan beter een IP boost kopen.Xevoo schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:59:
[...]
XP Boost kopen
Ervaring kan je namelijk toch niet sneller op doen. De reden waarom je als level 21 van mij verliest is echt niet die 9 levels. Ik weet zeker at ik met een level 1 summoner 99.9% van de summoners onder de level 30 afmaak gewoon omdat ik veel meer ervaring heb. Ben beter in last hitten weet hoeveel damage wat doet etcetera.
Blijf die "regel" krom vinden.Cloud schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:28:
[...]
Nope, de regel is dat power niet te koop is voor geld, dus runes kopen met RP kan niet.
Door middel van ip boosts (time+per win stack) kan je ook gewoon 100-200 ip per game "kopen". Verkoop het dan gewoon rechtstreeks. You are not fooling anyone Riot.
Waarom eigenlijk? Is ze underpowered? Niet flashy en shiny genoeg?
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Verwijderd
Ze zal blijken ENORM sterk te zijn in 5v5's maar in soloqueue minder.Dreanor schreef op maandag 23 januari 2012 @ 17:24:
Zeg, die nieuwe champ, die chick op die big (weet haar naam niet), die heb ik nog nooit gezien en ik lees er maar weinig over in dit topic.
Waarom eigenlijk? Is ze underpowered? Niet flashy en shiny genoeg?
Haar chain cc + zieke ultimate stun zal van haar een getweakte amumu maken.
I'm the prophet
kidding, ze zeiden dit dacht ik onlangs op SotL of een of andere stream.
Wat ik persoonlijk over te zeggen heb is dat ze heel handig kan ganken. Ze kan net als andere champs handig sommige gekende wardspots omzeilen met de dash die ze heeft. Eens ze dan bij jou kan komen zal het meestal wel ernstig pijn doen. Niet dat zij zelf veel damage heeft, maar een attente laner kan met jouw kit een enemy wel bursten.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2012 17:49 ]
Verwijderd
Zo is het nog steeds. In de kerstvakantie tussen kerst/o+n een 10-wins en een 3-day aangezet. Loopt lekker op. Voor first win iets van 500-600 IP.Cloud schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:36:
[...]
Als ik me niet vergis geeft een IP-boost de dubbele hoeveelheid IP (200% t.o.v. anders). Als je tegelijkertijd een IP-per-win en een timebased IP-boost hebt, kun je daarmee 300% van de normale hoeveelheid bereiken. Althans, zo was het toen ik ze gebruikte.
Verwijderd
...? Graves en Ashe hebben niets in gemeen behalve een ranged auto-attack te hebben. Graves heeft geen passive slow die ook op een AoE applied, geen global Stun en geen CV.Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 20:02:
Drie potjes met Graves, drie keer gewonnen.
Verbeterde versie van Ashe.
Z'n ult is pretty much een nuttige versie van MF ulti in 1 burst. Vind het nog steeds achterlijk dat Graves in feite een tanky DPS is met ranged attacks.
Nouja, dan maar weer even meegluren

Moet ik wel zeggen dat onze communicatie wel flink in orde was though
Ik ben CaptainObvious2 maar voel me nu best wel vereerd om dat te horen. ^^speedzor schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:09:
[...]
Galio leren spelen en hij zal zitten zweten
Dus ben je +/- 1800 dm even of add JDeathmetal ( i know bad bad bad nick
Verwijderd
btw, m'n nick: tonie123
M'n LoLreplay stond uit
@dargoth www.fakegaming.eu
Schrijf je in op site site
[ Voor 28% gewijzigd door Jeffroiscool op 24-01-2012 07:29 ]
Verwijderd
Ik denk dat atlantis deze heeft opgenomen met onze commentaarJeffroiscool schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 07:13:
Heeft iemand nog een replay van m'n Ezreal game?
M'n LoLreplay stond uit
@dargoth www.fakegaming.eu
Schrijf je in op site site
Ik geloof dat de voorkeur was aan een inschrijving solo en dan een zo'n eerlijk mogelijke team verdeling?
Misschien als Jeffro tijd heeft dat hij een invul formulier op zijn site kan maken?
Denk summonername/level (minimaal 25)/dagen dat je kan spelen (vink vakjes ma tm zo).
Als je er geen tijd voor heb Jeffro dan zet ik het in een spreadsheet maar het lijkt mij handiger de cup dat via jou site te regelen als je dat leuk vindt?
Toen besloot de rest constant mid the pushen, we waren immers makkelijk aan het winnen met zo'n carry setup. Echter, we verloren beide bot/top turrets omdat de hele tijd niemand bij ons minions opruimde. Daardoor moest ik vervolgens de hele tijd bot/top gaan verdedigen tegen minions (alle champs bleven mid pushen, die vinden zichzelf te goed om minions neer te slaan).
Gevolg: loss na 70min met flamen dat ik minions niet snel genoeg neerhaal en niet help in teamfights. Alsof vayne een aoe heeft om even 20 minions weg te vagen en snel terug te kunnen...

Geen idee wat ik dan had moeten doen.. 2-3 tiamats pakken?
[ Voor 7% gewijzigd door Xanaroth op 24-01-2012 09:07 ]
Verwijderd
Nee phantom dancer, IE of BT, Last whisper en je bent al een eind verder denk ik. Ben zelf geen ervaren rot met die vayne en zou ze bouwen als een standaard ad carry. Met jouw build heb je voornamelijk op attack speed gebouwd, hetgeen te verdedigen valt op een vayne met de true damage proc, maar heb je niet zoveel extra damage uitgezonderd de magic damage die je items procten.Myrdreon schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 09:04:
Zat met o.a. madreds, ionic spark, wits end..
Geen idee wat ik dan had moeten doen.. 2-3 tiamats pakken?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2012 09:14 ]
Heb je dat gedaan? Dan is het out of your hands. Het lijkt met niet wenselijk om de (enige) gefeede carry uit teamfights weg te sturen om creepwaves te clearen. Dat moet juist de andere carry doen die niet gefed is, of zo.
Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290
Hij heeft m'n mooiste kills gemistVerwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 08:37:
[...]
Ik denk dat atlantis deze heeft opgenomen met onze commentaar
Als een aantal mensen idd een paar mooie velden kan uitdenken kan ik wel een extra tabelletje maken in m'n database hoor geen probleemSwanfield schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 08:38:
Ok vanuit de poll te zien zitten we op 43 man op het forum. Misschien een klein beetje promo naar vrienden die ook GoT spelen en dan komen we wat verder. Misschien kunnen we dan op meer komen maar we kunnen dan een beetje uitgaan van 8 teams minimaal.
Ik geloof dat de voorkeur was aan een inschrijving solo en dan een zo'n eerlijk mogelijke team verdeling?
Misschien als Jeffro tijd heeft dat hij een invul formulier op zijn site kan maken?
Denk summonername/level (minimaal 25)/dagen dat je kan spelen (vink vakjes ma tm zo).
Als je er geen tijd voor heb Jeffro dan zet ik het in een spreadsheet maar het lijkt mij handiger de cup dat via jou site te regelen als je dat leuk vindt?
Ik heb nog overblijfsels van de vorige pogingen, ben deze ochtend wel iets drukken bezig met werk (heb heel wat mailtjes vandaag xD)
Dus als mensen al een tabelletje kunnen verzinnen terwijl ik deze mails afhandel kan ik dat formulier zo af krijgen!
In mijn mening wil ik juist dat de gefeede carries die gaan clearen. Het is gewoon geen tijd om te gaan teamfighten terwijl al je lanes gepushed worden. Deze kunnen niet gepushed worden zonder iemand op te splitsen welliswaar niet voor de vijand als voor je eigen team.Zyppora schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 09:16:
Je had je team erop kunnen wijzen dat je ging verliezen op de bot/top lanes omdat niemand minions aant clearen was.
Heb je dat gedaan? Dan is het out of your hands. Het lijkt met niet wenselijk om de (enige) gefeede carry uit teamfights weg te sturen om creepwaves te clearen. Dat moet juist de andere carry doen die niet gefed is, of zo.
The build is inderdaad wat opmerkelijk, lijkt me meer een antitank build maar op deze manier gaan de enemy carry met BT/IE, PD, LW toch een stuk meer pijn doen.
De early BT geeft je direct mooie dmg met lifesteal, werkt vaak erg goed. Vayne is nog steeds 1 van mijn favoriete champs
---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk
Het begin was vrij slecht, onze blue werd geinvade door de enemy (voor hij gespawned was) en bij het weglopen liep ik de tegenstanders in de armen en gaf ik first blood weg. Gelukkig liep het daarna in lane heerlijk (tegen een veigar, dat dan weer wel). Zelfs een aantal keer een gank van de enemy Jax kunnen omzetten in een double kill voor mij
Vervolgens kon ik ook in de rest van de lanes helpen met pushen, waar ik nog wat assists meepakte.
Uiteindelijk werd na 20 min gesurrenderd door de enemy en had ik een 9-1-5 score. Heerlijk als het zo loopt, alleen jammer van FB...
Ik ben een paar weken geleden begonnen met lol (ondertussen level 14).
Elke avond speel ik een paar games met een vriend, we beginnen ondertussen wat beter te worden en staan meestal wel bovenaan in het team.
We zoeken een paar mensen die met ons mee willen en spelen en waarvan we het een en ander kunnen leren en eventueel een team maken.
Mijn vriend speelt Jax en ik speel Cho gath.
Iemand interesse?
Ik zou zeggen join de GoT channel in league of legends, daar vind je elke dag genoeg spelers om potjes mee te spelen.beve schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 10:14:
Heeey Tweakers,
Ik ben een paar weken geleden begonnen met lol (ondertussen level 14).
Elke avond speel ik een paar games met een vriend, we beginnen ondertussen wat beter te worden en staan meestal wel bovenaan in het team.
We zoeken een paar mensen die met ons mee willen en spelen en waarvan we het een en ander kunnen leren en eventueel een team maken.
Mijn vriend speelt Jax en ik speel Cho gath.
Iemand interesse?
ik ga wel wat minder actief zijn hier
begin een beetje meer actief te zijn hier als op het werk zelf ik zal jullie nog wel stiekem eens volgen
en wat meer in het weekend actief zijn
Mij niet te veel missen he
Drunkendemon AWAAAAAAY
*poof* i'm gone ....
dayum ik heb het woord actief heel erg actief gebruikt in dat postje
[ Voor 11% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 24-01-2012 10:22 ]
Beep Boop son ... Beep Boop
Nja, moest iets aanpassen. Had janna als 'support' dus ging vroeg 0/2 door gebrek aan support (dat beetje wind helpt totaal niet) die de andere kant wel had, samen met dat vayne is niet het meest tanky is zoals een graves. Moest dus beetje tanky bouwen en dan is madreds/wits end/ionic spark behoorlijk sterk vanwege armor/mres/hp en toch redelijke AS (voor je silver arrow proc) en damage (door de verschillende passives).Nidhiki schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 09:21:
Ik zou voor Vayne altijd beginnen met een BT, daarna een PD en dan pas een IE of een Black Cleaver.
De early BT geeft je direct mooie dmg met lifesteal, werkt vaak erg goed. Vayne is nog steeds 1 van mijn favoriete champs
Thx zal ik vanavond zeker doen!Diange schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 10:16:
[...]
Ik zou zeggen join de GoT channel in league of legends, daar vind je elke dag genoeg spelers om potjes mee te spelen.
Verwijderd
Mij gehoord pre game ? Vroeg me af hoe je ezreal performance ging zijn. Je had me precies gehoord
Verwijderd
Nu heb ik hier nog nooit met gespeeld, maar Shaco lijkt me het effectiefst in de Jungle. Wat is een solide noobfriendly (lvl15, dus nog niet alle Masteries/Runes) jungle route voor Shaco. Of zouden jullie aanraden Shaco eerst wat gewoon te worden in de Lanes?
PS: Ik heb nog nooit gejungled
Edit: Ik ben geen noob in gameplay, heb alles vrij snel door aangezien ik ook Dota back in da dayz heb gespeeld. Dus uberfalen ofzo zal ik niet doen, tenzij full Runes & Masteries echt nodig zijn om effectief te Junglen.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2012 10:31 ]
Ik zou op youtube wat basis shaco jungle guides kijken. Daarnaast is het handig om bij blue te beginnen met shaco.Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 10:29:
Ik zou vanavond eens willen beginnen spelen met Shaco.
Nu heb ik hier nog nooit met gespeeld, maar Shaco lijkt me het effectiefst in de Jungle. Wat is een solide noobfriendly (lvl15, dus nog niet alle Masteries/Runes) jungle route voor Shaco. Of zouden jullie aanraden Shaco eerst wat gewoon te worden in de Lanes?
PS: Ik heb nog nooit gejungled
De video begon een beetje laat van atlantis dus dat was niet gehoord, ik hoorde wel wat uit je mond komen toen ik Sivir met een E->Q pakteVerwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 10:27:
[...]
Mij gehoord pre game ? Vroeg me af hoe je ezreal performance ging zijn. Je had me precies gehoord
Zelfs Nutral vond hem netjes ^^
En die tower op ons XD Direct 2 man dood!
Edit: Ezreal is overigens de enige ranged AD carry die ik redelijk/decent kan spelen. Met andere AD carries feed ik altijd als de neten D: Misschien komt het omdat Ezreal zo'n leuke ingebouwde flash heeft
Helaas zag ik die Skarner niet aankomen op bot en daar probeerde ik die skarner te juken zodat ik langs hem kom maar m'n mana was ook op en die E kost gewoon 90 mana, ik zat echt te schelden van DAMN m'n mana is op!!!!
[ Voor 32% gewijzigd door Jeffroiscool op 24-01-2012 10:38 ]
Een Janna is zeker geen gebrek aan support ook al kan ze geen heals spammen. Ik geloof dat Janna in solo queue zelfs de hoogste winrate heeft.Myrdreon schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 10:23:
Nja, moest iets aanpassen. Had janna als 'support' dus ging vroeg 0/2 door gebrek aan support (dat beetje wind helpt totaal niet) die de andere kant wel had, samen met dat vayne is niet het meest tanky is zoals een graves. Moest dus beetje tanky bouwen en dan is madreds/wits end/ionic spark behoorlijk sterk vanwege armor/mres/hp en toch redelijke AS (voor je silver arrow proc) en damage (door de verschillende passives).
Een shield is in feite net als een heal damage mitigation en mits goed gebruikt is de knockup van de tornado zowel offensief als defensief erg sterk. Zo kun je icm met jouw Vayne bijna alles weg bursten (knockup-->condemn in wall) en redelijk safe een tower pushen. Daar helpt geen Soraka heal aan.
Wel heeft een Janna denk ik een wat hogere skillcap dan bv Soraka of Sona en is timing wat belangrijker (je kan bv. niet na een engage bij healen).
Met een attack speed / on hit en defensieve build op Vayne ga je dus een hoop van die burst missen en dat werkt niet goed imo.
Ik ga jouw effen adden, speel lol al sinds 2 jaar en kan af toe wel wat normale speelers gebruiken xD heb geen hoog ELO omdat ik dus geen zin heb in elo hell.Jasper 99 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 23:20:
Ok boys, om even een compleet nl team te maken zoek ik nog een paar hoge elo spelers, je mag best een low elo hebben zolang je weet dat je veel beter bentmaar gewoon geen games hebt omdat je geen zin hebt in elo hell games. We zijn in principe met 7, maar een totaal nl team is mooier dus dan zijn er 4 over,
Dus ben je +/- 1800 dm even of add JDeathmetal ( i know bad bad bad nick)
WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.
Ezreal speel ik zelf ook best veel. Ezreal is vooral best mana dependant en daar had jij ook een aantal keer last van. Ik heb zelf gisteren met sivir een aantal keren niet een al te slimme move gedaan + foute flashes.Jeffroiscool schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 10:36:
[...]
De video begon een beetje laat van atlantis dus dat was niet gehoord, ik hoorde wel wat uit je mond komen toen ik Sivir met een E->Q pakte
Edit: Ezreal is overigens de enige ranged AD carry die ik redelijk/decent kan spelen. Met andere AD carries feed ik altijd als de neten D: Misschien komt het omdat Ezreal zo'n leuke ingebouwde flash heeft
Helaas zag ik die Skarner niet aankomen op bot en daar probeerde ik die skarner te juken zodat ik langs hem kom maar m'n mana was ook op en die E kost gewoon 90 mana, ik zat echt te schelden van DAMN m'n mana is op!!!!
Maarja, die blauw buff is wel heel erg op ezreal.
Verwijderd
Hehe inderdaad, die tower zagen we net te laat maar konden nog zien dat er twee gesneuveld waren en dat sona daar nog een kill kon meenemen.Jeffroiscool schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 10:36:
[...]
De video begon een beetje laat van atlantis dus dat was niet gehoord, ik hoorde wel wat uit je mond komen toen ik Sivir met een E->Q pakte
Vroeg me af hoe je zou performen op ezreal omdat ik net vind dat ezreal een van de moeilijkere champs om spelen is op de botlane. Dit vanuit het standpunt van een ad carry noob die leest dat al zijn moves skillshots zijn. Je bracht het er goed van af :-)
Was wel grappig op een bepaald moment dat elke lane een kill had, gelieve hier in het vervolg rekening mee te houden voor de streamers/casters die niet overal tegelijk kunnen zijn !!
Uiteindelijk op dat moment wel maar in principe als ik eerder weg ging had ik weinig last van mana problemen afgezien van m'n out of mana probleempje toen ik gepakt werdNutral schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 10:45:
[...]
Ezreal speel ik zelf ook best veel. Ezreal is vooral best mana dependant en daar had jij ook een aantal keer last van. Ik heb zelf gisteren met sivir een aantal keren niet een al te slimme move gedaan + foute flashes.
Maarja, die blauw buff is wel heel erg op ezreal.
Ezreal is al lang m'n main geweest (sinds de meta dat je naar mid kon met AD carries) en daarbij speel ik ook Nidalee dus ik vind dat ik het redelijk doe qua skillshots betreftVerwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 10:56:
[...]
Hehe inderdaad, die tower zagen we net te laat maar konden nog zien dat er twee gesneuveld waren en dat sona daar nog een kill kon meenemen.
Vroeg me af hoe je zou performen op ezreal omdat ik net vind dat ezreal een van de moeilijkere champs om spelen is op de botlane. Dit vanuit het standpunt van een ad carry noob die leest dat al zijn moves skillshots zijn. Je bracht het er goed van af :-)
Was wel grappig op een bepaald moment dat elke lane een kill had, gelieve hier in het vervolg rekening mee te houden voor de streamers/casters die niet overal tegelijk kunnen zijn !!
Ook zie ik iedereen manamune of Sheen rushen op Ezreal, kan wel maar ik wil niet dependant zijn op die Q skill. Rechtstreeks Doran's Blades en Bloodthirster gaat enorm goed
Uiteindelijk kreeg ik ook blue van Nocturne, ik moest er snel heen vond Blitz dus hij ulte maar zodat ik geen farm meer kon pakken op dat moment xD
Ik denk dat ik Alistar toch boven Rammus verkies omdat Alistar een goede heal heeft welke me gisteravond dus vaak van de dood heeft gered.
Aan de andere kant heb ik het idee dat de Ulti van Rammus effectiever is, maar omdat je support bent heb je er niet heel veel aan want niet veel damage (wel goed om een groep minions bij de toren kapot te maken).
Ik heb gisteren die 2 champion packs gekocht, dus ben de komende dagen wel zoet met champions proberen
Heb ook nog even Shaco geprobeerd, en dit vond ik een verassend fijne champ, maar denk niet dat ik hem echt goed genoeg onder de knie kan krijgen om hem iemand anders te ontnemen
Vanavond nog maar weer even een paar potjes doen
Prima! Ik ben benieuwd moet vast wel een mooi team op te stellen zijn!Bschnitz schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 10:42:
[...]
Ik ga jouw effen adden, speel lol al sinds 2 jaar en kan af toe wel wat normale speelers gebruiken xD heb geen hoog ELO omdat ik dus geen zin heb in elo hell.
We zijn op dit moment dan met 6 nl players als iedereen goed genoeg is
Verwijderd
nog steeds mensen nodig? Ik zoek nog een team met skills. Heb vaak toch het gevoel dat mijn teamgenoten te kort schieten, heel frustrerend.
ELO is op dit moment 1146, 7 win, 8 lose.
Anders samen wat games spelen, dan kun je zelf beslissen
Ik snap niet wat mensen lastig vinden aan shaco. Lategame is ie erg goed, maar ignore de teamfights. word ontzichtbaar, plaats boxje voor AoE fear en profit. ga splitpushen of als een squishy eens in zn eentje loopt, 2-hit hem.Xevoo schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 11:46:
Ik heb gisteravond als Alistar en Rammus gespeeld, beide vond ik het eigenlijk toch wel erg prettige tanks. En erg fijn om niet gelijk dood geflamed te worden als je dood gaat omdat je iemand probeert te redden
Ik denk dat ik Alistar toch boven Rammus verkies omdat Alistar een goede heal heeft welke me gisteravond dus vaak van de dood heeft gered.
Aan de andere kant heb ik het idee dat de Ulti van Rammus effectiever is, maar omdat je support bent heb je er niet heel veel aan want niet veel damage (wel goed om een groep minions bij de toren kapot te maken).
Ik heb gisteren die 2 champion packs gekocht, dus ben de komende dagen wel zoet met champions proberen
Heb ook nog even Shaco geprobeerd, en dit vond ik een verassend fijne champ, maar denk niet dat ik hem echt goed genoeg onder de knie kan krijgen om hem iemand anders te ontnemen
Vanavond nog maar weer even een paar potjes doen
Shaco is zo leuk om te spelen ook. wel full squishy build moet je bouwen.
Je kan best een goede lategame hebben. het blijft een assassin. Ik had meer HP en armor/magic resist dan pantheon het laatst, maar ik ging het snelst dood in een teamfight. Shaco is goed in splitpushen, escapen van een gank mits hij geganked word en hij dominate 1v1.Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 12:06:
Goede lategame maar teamfights uit de weg gaan......
Something doesn't add up
Het is niet echt lastig, maar ik hoor vaak dat hij moeilijk is om goed te spelen, dit geloof ik dan maar al te graagLikeAKing schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 12:01:
[...]
Ik snap niet wat mensen lastig vinden aan shaco. Lategame is ie erg goed, maar ignore de teamfights. word ontzichtbaar, plaats boxje voor AoE fear en profit. ga splitpushen of als een squishy eens in zn eentje loopt, 2-hit hem.
Shaco is zo leuk om te spelen ook. wel full squishy build moet je bouwen.
Verwijderd
Verwijderd
OkVerwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 12:26:
@rubsen, volgens mij heb ik je laatste potje aan zwaar veel xp geholpen, ik was die noob cho'gath(A)
Verwijderd
Je kan Janna ook beste spelen met een premade. Janna is een van de sterkste zoniet sterkste support die er is met vrij lage cooldown. Een Q spel kan bijna het zelfde effect hebben als een ulti van Sona Het feit blijft dat Janna ook het moeilijkste is te spelen.djengizz schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 10:42:
[...]
Een Janna is zeker geen gebrek aan support ook al kan ze geen heals spammen. Ik geloof dat Janna in solo queue zelfs de hoogste winrate heeft.
Een shield is in feite net als een heal damage mitigation en mits goed gebruikt is de knockup van de tornado zowel offensief als defensief erg sterk. Zo kun je icm met jouw Vayne bijna alles weg bursten (knockup-->condemn in wall) en redelijk safe een tower pushen. Daar helpt geen Soraka heal aan.
Wel heeft een Janna denk ik een wat hogere skillcap dan bv Soraka of Sona en is timing wat belangrijker (je kan bv. niet na een engage bij healen).
Met een attack speed / on hit en defensieve build op Vayne ga je dus een hoop van die burst missen en dat werkt niet goed imo.
Q - Knock up
W - Zieke movement speed, Slow
E - Shield, Damage boost
R - Zieke aoe Heal150 tot 200 per seconden, Knockback
Op Janna hoef je over het algemeen ook geen flash te nemen vanwege de movement speed. Neem gewoon CV en Heal en het kan bijna niet verkeerd gaan. Ik ben het volledig met djengizz eens.
Nunu, Malz, Galio ulty? allemaal vrij eenvoudig te stoppen door Janna.
Verwijderd
Ze is wel sterk, maar ze heeft totaal geen sustain. Het nadeel is dat ze verliest als er flink veel dmg getrade wordt. In teamfights is ze wel weer beter
Als je het shield erop gooit iedere keer vlak voordat de AD carry gaat harassen is dat net zo goed sustain. Je kan alleen niet ACHTERAF bijhealen, maar een shield is in principe ook gewoon health.Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 13:14:
[...]
Ze is wel sterk, maar ze heeft totaal geen sustain. Het nadeel is dat ze verliest als er flink veel dmg getrade wordt. In teamfights is ze wel weer beter
Ze geeft alleen die shield, maar idd geen heal.Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 13:14:
[...]
Daarom neem ik als carry ook altijd boots + 3 pots als ik met een janna in lane speel. Damage heb je niet hard nodig aangezien haar shield je een behoorlijke buff geeft.
Zo hou je het erg goed uit hoor, de langing phase. Ook vind ik janna haar teamfight pressence 1 van de beste van alle supports. Veel interrupts en goede CC + een AOE heal waarmee je ook teamfights kunt resetten.
Een goede janna is heerlijk om mee te spelen als je het mij vraagt.
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Verwijderd
Als je in de lane je shield lv heeft ze enorm veel sustain als je op het juiste moment shield.Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 13:14:
[...]
Daarnaast neem ik gewoon ook heal voor de lane fase.
Daarnaast is haar R heal de beste in de game.
4 seconde lang 200 heal aoe per seconde en een AP ratio van 1.4!!
Dat is bijna 3x zoveel als die van Soraka
Mooi verhaal, die ratio, maar ik neem niet aan dat je (buiten Kage's lucky pick) iets van AP bouwt op Janna?Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 13:31:
[...]
Daarnaast is haar R heal de beste in de game.
4 seconde lang 200 heal aoe per seconde en een AP ratio van 1.4!!
Dat is bijna 3x zoveel als die van Soraka
Vind de ulti zelf vooral nuttig vanwege de knockback..
Sowieso is Janna imo de leukste support om te spelen..
Verwijderd
Nee uiteraard niet. Maar ik wilde eigenlijk ontkrachten dat Janna totaal niet kan healen of een support is zonder heal. Terwijl ze gewoon al snel 800/900 aoe kan healen. Wat meer is als de ulti van Soraka. Janna vind ik het leukst om te spelen. Vooral Soraka en Taric is enorm saai in vergelijk wat je met Janna kan.JapieTalent schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 13:45:
[...]
Mooi verhaal, die ratio, maar ik neem niet aan dat je (buiten Kage's lucky pick) iets van AP bouwt op Janna?
Vind de ulti zelf vooral nuttig vanwege de knockback..
Sowieso is Janna imo de leukste support om te spelen..
Cho'Gath
Corki
Fiddlesticks
Katarina
Leona
Miss Fortune
Mordekaiser
Sion
Soraka
Vladimir
Ik ben op zoek waar ik miss fortune kan kopen maar vind deze nergens terug, weet iemand hoe dit komt?
Welke van deze champions zijn aan te raden voor beginnende spelers?
Verwijderd
Haha inderdaad zou je bijna vergetendjengizz schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 13:55:
En wat veel mensen vergeten: OP passive
Twee gratis MS Quints voor iedereen.
Mjah Soraka is supersimpel, maar echt oer- en oersaai. Vooral in de laning phase. Met een Soraka pick zeg je eigenlijk tegen je carry: je kan farmen als een baas, maar we moeten op de jungler wachten om iets te killen. In teamfights wordt Soraka al ietsje leuker door het continue herpositioneren, de juiste targets picken voor je heal en indien mogelijk STARCALL SPAM!Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 13:49:
[...]
Nee uiteraard niet. Maar ik wilde eigenlijk ontkrachten dat Janna totaal niet kan healen of een support is zonder heal. Terwijl ze gewoon al snel 800/900 aoe kan healen. Wat meer is als de ulti van Soraka. Janna vind ik het leukst om te spelen. Vooral Soraka en Taric is enorm saai in vergelijk wat je met Janna kan.
Lijken me leuke champs, vanavond maar ff proberen
---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk
Dit topic is gesloten.
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)
Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.