[PC] League of Legends - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 91 Laatste
Acties:
  • 175.068 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384763

Anoniem: 424784 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:49:
[...]

Sorry dat je op je teentjes getrap bent broc85, maar zit op t werk en kan niks uitzoeken en ben net zelf ook nieuw. maar had zelf nooit iets gehoord over champion bundles. Dus vandaar. en ik snapte nog niet veel van runes.

Ik ga dus denk ik voor Sona. Lijkt me leuk te spelen. Maar double damage, is dat een buff of attack?
Dit is door haar passive. Weet niet of je het opgemerkt hebt, maar iedere champion heeft naast zijn 4 skills nog een passive. Bij sona is die passive dat ze na het 2 maal gebruiken van een spel (hoeft zelfs niet dezelfde te zijn), kan je een 3e speciale spel triggeren die een uitbreiding is van haar Q, W of E skil.

Haar Q doet standaard damage aan 2 dichtst bijzijnde creeps/enemies met prio op champions.
Haar W healt 2 dichtst bijzijnde units (ook prio op champs)
Haar E geeft je een kleine movement speed buff.

Passive Q : Double damage
Passive W : -20% damage output op enemy
Passive E : slows enemy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-05 16:40
Ik was destijds zo stom geweest om 2 packs te kopen die veel overlapte qua champions. Weet zo niet meer welke packs en champions dat waren, maar wees gewaarschuwd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
(jarig!)
Anoniem: 384763 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:53:
[...]

Dit is door haar passive. Weet niet of je het opgemerkt hebt, maar iedere champion heeft naast zijn 4 skills nog een passive. Bij sona is die passive dat ze na het 2 maal gebruiken van een spel (hoeft zelfs niet dezelfde te zijn), kan je een 3e speciale spel triggeren die een uitbreiding is van haar Q, W of E skil.

Haar Q doet standaard damage aan 2 dichtst bijzijnde creeps/enemies met prio op champions.

Die Heal is tegenwoordig 1 iemand plus jezelf met prio op lower % hp champions.

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-06 10:06
Anoniem: 424784 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:52:
[...]

Hoe bedoel je een refund van 1600 RP?
Erg scheef systeem

Je betaald 3900 RP, krijg 1380 meteen terug als je die pacht haalt. Dus in feite kost die pack je maar 2520 RP, daarvoor heb je dus wel veel champions, 4 Runes en een skin.

Best wel een koopje als je mij vraagt dus.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
[...]

Het is na elke 3 spells dat haar passive procced, niet elke 2.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 424784

Intruder schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:55:
[...]

Erg scheef systeem

Je betaald 3900 RP, krijg 1380 meteen terug als je die pacht haalt. Dus in feite kost die pack je maar 2520 RP, daarvoor heb je dus wel veel champions, 4 Runes en een skin.

Best wel een koopje als je mij vraagt dus.
Haha ja zoiets dacht ik al ja! Ik ga maar zo'n pack kopen denk ik. Jammer dat ik niet veel met annie speel maar ach, Lijkt me echt leuk om even een nieuwe draai in t spel te krijgen. Sona lijkt me zeer leuk te spelen. Maar je kan dus zien welke champions er in de pack zitten. Of is dat een verassing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 346066

[...]

Klopt niet helemaal, na 3 maal een spel gecast te hebben krijgt je auto attack een speciale abbility.

laatste spel is Q: auto attack doet dubbel schade van Q
laatste spel is W: auto attack doet een damage debuff op de enemy
laatste spel is E: auto attack slowt de enemy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
SaphuA schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:54:
Ik was destijds zo stom geweest om 2 packs te kopen die veel overlapte qua champions. Weet zo niet meer welke packs en champions dat waren, maar wees gewaarschuwd ;)
Champion bundle + Digital collectors pack hebben niet dezelfde champions.

Als je de gamers choice pack hebt gehaald dan zullen er heel erg veel champions overlappen inderdaad.
Vind het vreemd dat riot niet al een pack heeft gemaakt met alleen maar de wat nieuwere champions maarja.
Anoniem: 424784 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:57:
[...]

Haha ja zoiets dacht ik al ja! Ik ga maar zo'n pack kopen denk ik. Jammer dat ik niet veel met annie speel maar ach, Lijkt me echt leuk om even een nieuwe draai in t spel te krijgen. Sona lijkt me zeer leuk te spelen. Maar je kan dus zien welke champions er in de pack zitten. Of is dat een verassing?
Kun je zien door er op te klikken

Tipje, koop niet de Gamers choice pack, daarvan zitten namelijk al een heel aantal champions in andere packs.

[ Voor 33% gewijzigd door Intruder op 23-01-2012 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 346066 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:57:
[...]

Klopt niet helemaal, na 3 maal een spel gecast te hebben krijgt je auto attack een speciale abbility.

laatste spel is Q: auto attack doet dubbel schade van Q
laatste spel is W: auto attack doet een damage debuff op de enemy
laatste spel is E: auto attack slowt de enemy
Ik hoor trouwens niks over de Ulti. Is de Ulti een Heal/buff/dmg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-05 00:34
Intruder schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:58:
[...]

Champion bundle + Digital collectors pack hebben niet dezelfde champions.

Als je de gamers choice pack hebt gehaald dan zullen er heel erg veel champions overlappen inderdaad.
Vind het vreemd dat riot niet al een pack heeft gemaakt met alleen maar de wat nieuwere champions maarja.
Aan die nieuwe champs moeten ze natuurlijk ook geld verdienen? Om die met een pack weg te geven zou "zonde" zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 424784 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:59:
[...]

Ik hoor trouwens niks over de Ulti. Is de Ulti een Heal/buff/dmg?
De ulti zelf doet schade en stunned de tegenstander(s), echter laad deze niet je passive op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
broc85 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:59:
[...]

Aan die nieuwe champs moeten ze natuurlijk ook geld verdienen? Om die met een pack weg te geven zou "zonde" zijn.
Klopt, maar sinds ik dit spel speel (al 1.5 jaar ofzo) Is er geen nieuwe pack met alleen maar nieuwe champions uit gekomen. Natuurlijk snap ik dat ze de champions van een half jaar oud niet in een pack zouden gooien, maar alle champions daarvoor mag toch geen probleem zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 346066 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:00:
[...]

De ulti zelf doet schade en stunned de tegenstander(s), echter laad deze niet je passive op.
Ah okee, ik hoor het al. Sona is echt een character voor mij. Morgen heb ik dr!
(heb ook een vriendin die gamen haat ;.;) Dusja, zij is vandaag aan de beurt. haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
Intruder schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:00:
[...]
Klopt, maar sinds ik dit spel speel (al 1.5 jaar ofzo) Is er geen nieuwe pack met alleen maar nieuwe champions uit gekomen. Natuurlijk snap ik dat ze de champions van een half jaar oud niet in een pack zouden gooien, maar alle champions daarvoor mag dus geen probleem zijn?
Daar heb je gelijk in. Vind het eigenlijk ook wel zonde want die eerste 2 (3?) packs vond ik er relaxt, en zijn erg in trek als ik het hier zo lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 424784 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:01:
[...]

Ah okee, ik hoor het al. Sona is echt een character voor mij. Morgen heb ik dr!
(heb ook een vriendin die gamen haat ;.;) Dusja, zij is vandaag aan de beurt. haha!
Sona is echt een brilliante support, ze kan je team op meerdere manieren supporten (heal, movement speed, extra armor en magic resist, tegenstanders damagen, stunnen en debuffen en slowen), kost wat tijd om alles onder de knie te krijgen maar is dan zeker een leuke champ om mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-08-2024
Sona OP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 346066 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:03:
[...]

Sona is echt een brilliante support, ze kan je team op meerdere manieren supporten (heal, movement speed, extra armor en magic resist, tegenstanders damagen, stunnen en debuffen en slowen), kost wat tijd om alles onder de knie te krijgen maar is dan zeker een leuke champ om mee te spelen.
Okee, bedankt!~
Morgen dus lekker sonaaaaa =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja iedere 3 spel dus. Vreemd dat ik dit niet wist aangezien ik ze toch geregeld speel.

Was opmerkelijk hoe vaak ze genomen werd in kiev tegen over de andere supports. Een enkele keer een Janna zien passeren, taric af en toe, soraka & alistar en de beruchte nunu maar DE support die het verschil maakt was toch wel sona.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-05 16:40
De subtiele hints lijken niet helemaal bij je aan te komen. Ik wil je daarom bij deze vragen of je wilt ophouden met de weinig toevoegende reacties van 1 of 2 zinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05-2021
Die early game harras van sona doet gewooon te veel schade :( Verder heeft sona een heal/slow/stun/movementspeed. Een prima kit voor een support dus

League of Legends EUW: IBullit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 441220

Gister even een aantal potjes ranked gespeeld.
gelijk even mijn jungle pantheon getest en oh wat is dat sterk zeg.

Die combo van:

- Q: Spear
- W: Stun
- E: More Spear Spam
- Q: (precies off-cd) Spear

en als de laner ook een beetje damage doet = dood.

Die ult is ook echt geweldig voor turret dives, je spreekt met je team af wanneer je erin gaat.
Je springt erop met gelijk hun halve HP er af. je passive block de turret hit en je team gaat erin en zo had ik een stuk of 5 kills opgepakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
Anoniem: 384763 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:15:
Ja iedere 3 spel dus. Vreemd dat ik dit niet wist aangezien ik ze toch geregeld speel.

Was opmerkelijk hoe vaak ze genomen werd in kiev tegen over de andere supports. Een enkele keer een Janna zien passeren, taric af en toe, soraka & alistar en de beruchte nunu maar DE support die het verschil maakt was toch wel sona.
Komt denk ik doordat Sona volgens mij als de meest aggresieve support gespeeld kan worden. Hoewel Alistair natuurlijk qua aggresiviteit het ook niet slecht doet. Ze heeft goede harass, een aoe stun en een heal. Wat ik in ieder geval gehoord (en hier en daar gezien) had was dat zowel TSM als M5 zeer aggresieve gespeeld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
SaphuA schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:21:
[...]

De subtiele hints lijken niet helemaal bij je aan te komen. Ik wil je daarom bij deze vragen of je wilt ophouden met de weinig toevoegende reacties van 1 of 2 zinnen.
Haar Q combo is early game gewoon te sterk. gecombineerd met die van graves is het echt wel OP. weet haar cooldown niet tho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Anoniem: 441220 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:24:

Die combo van:

Die ult is ook echt geweldig voor turret dives, je spreekt met je team af wanneer je erin gaat.
Je springt erop met gelijk hun halve HP er af. je passive block de turret hit en je team gaat erin en zo had ik een stuk of 5 kills opgepakt. :)
Ik vind Pantheon maar een zwakke champion tbh, als je early game wat safe speelt en niet gaat overextenden tegen z'n ult, dan zit je endgame met een waardeloze champion die een speer van niets heeft en zijn enigste toegevoegde waarde bestaat uit een stun en eventueel een backdoormogelijkheid.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 441220 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:24:

Die combo van:

Haha blij om te lezen dat er meer mensen zijn die Pantheon junglen. Ik doe het ook regelmatig en buiten dat het gewoon heel leuk is, is het imo ook zeker viable. Wel ben ik benieuwd naar jouw build. Ik doe het zo:
- Rush madreds + lvl 1 boots
- Wriggles
- Merc Treads en Aegis
- Atma's Impaler
- Bloodthirster
- Iets met health voor tankyness en atma's passive.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
speedzor schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:26:
[...]

Ik vind Pantheon maar een zwakke champion tbh, als je early game wat safe speelt en niet gaat overextenden tegen z'n ult, dan zit je endgame met een waardeloze champion die een speer van niets heeft en zijn enigste toegevoegde waarde bestaat uit een stun en eventueel een backdoormogelijkheid.
Dat is dus precies de reden dat hij het goed doet in "elo-hell". Daar zie je veel overextension en veel gank mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar ben ik het toch niet helemaal mee eens. Zijn ganks zijn gewoon prima met een jump-stun en behoorlijke burst damage. Bovendien kun je ook nog samen met de laner chasen tot onder de tower vanwege je passive. En die ult is gewoon lekker als er ergens een skirmish uitbreekt. Je jumpt erin, doet flink wat damage en maakt er een man-meer-situatie van. Ik denk dat hij in mid ELO ook prima viable is, niet alleen in low ELO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vicarious schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:27:
[...]

Haha blij om te lezen dat er meer mensen zijn die Pantheon junglen. Ik doe het ook regelmatig en buiten dat het gewoon heel leuk is, is het imo ook zeker viable. Wel ben ik benieuwd naar jouw build. Ik doe het zo:
- Wriggles
- Merc Treads en Aegis
- Atma's Impaler
- Bloodthirster
- Iets met health voor tankyness en atma's passive.
Ik bouw hem meestal zo:
- Wriggles
- Mercury's Treads
- Phage
- Giants Belt
- Trinity Force
- Warmogs
- Atma's
- Infinity Edge

Tanky en heel veel damage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

broc85 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:24:
[...]

Komt denk ik doordat Sona volgens mij als de meest aggresieve support gespeeld kan worden. Hoewel Alistair natuurlijk qua aggresiviteit het ook niet slecht doet. Ze heeft goede harass, een aoe stun en een heal. Wat ik in ieder geval gehoord (en hier en daar gezien) had was dat zowel TSM als M5 zeer aggresieve gespeeld hebben.
Ik vind alistar een van de leukste champs en is zeker een van mijn mains ondertussen, maar ik geef gemakkelijk toe dat sona het altijd heel gemakkelijk haalt van een alistar. Alistar kan een grote bedreiging vormen met zijn cc maar sona heeft een grote range waarmee ze hem kan slowen of pijn doen.

In een agressive lane is er echt niets die sona evenaart, of het moeten champions zoals nunu & leona zijn, maar die hebben op hun beurt geen heal en zijn dus in het nadeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Anoniem: 441220 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:32:
[...]

Ik bouw hem meestal zo:
- Wriggles
- Mercury's Treads
- Phage
- Giants Belt
- Trinity Force
- Warmogs
- Atma's
- Infinity Edge

Tanky en heel veel damage :)
Je hebt geen tanky stats alleen 3k + health

@Gr00v; support gangplank? ook agressief lijkt mij.

[ Voor 7% gewijzigd door LikeAKing op 23-01-2012 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LikeAKing schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:33:
[...]

Je hebt geen tanky stats alleen 3k + health
Ik bedoel sustainable, en atma's geeft armor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
Anoniem: 384763 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:32:
[...]

Ik vind alistar een van de leukste champs en is zeker een van mijn mains ondertussen, maar ik geef gemakkelijk toe dat sona het altijd heel gemakkelijk haalt van een alistar. Alistar kan een grote bedreiging vormen met zijn cc maar sona heeft een grote range waarmee ze hem kan slowen of pijn doen.

In een agressive lane is er echt niets die sona evenaart, of het moeten champions zoals nunu & leona zijn, maar die hebben op hun beurt geen heal en zijn dus in het nadeel.
De nieuwe rol die ik voor Alistair wil proberen is jungle-Alistair :) Heb er een aantal keer één in mijn team gehad en gezien op de stream van Snoopeh. Blijft toch indrukwekkend beangstigend om onder je eigen tower weggebeukt te worden naar een AD carry. Vervolgens de lucht in worden gegooid waardoor je niks terug kan doen en al bijna dood bent! Hij kan, precies zoals je zegt, weinig tegen sona beginnen als support :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Maokai als support :P is dat wat? Ik was het laatst (ik doe nog geen ranked wil wel binnkenkort beginnen) maar ik was dus met vayne in de layne. :D en dat ging vrij goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-05 21:15
broc85 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:35:
[...]

De nieuwe rol die ik voor Alistair wil proberen is jungle-Alistair :) Heb er een aantal keer één in mijn team gehad en gezien op de stream van Snoopeh. Blijft toch indrukwekkend beangstigend om onder je eigen tower weggebeukt te worden naar een AD carry. Vervolgens de lucht in worden gegooid waardoor je niks terug kan doen en al bijna dood bent! Hij kan, precies zoals je zegt, weinig tegen sona beginnen als support :(
Heb van de week ook een potje jungle ali gedaan.... aangezien we AD heavy waren ben ik AP gegaan, niet echt super, maar bracht wel de aardige heals en initial dmg mee... en idd de qw combo maakt het super.

Ik was gegaan voor mobility boots zodat ik snel door de jungle kon gaan.
LikeAKing schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:38:
Maokai als support :P is dat wat? Ik was het laatst (ik doe nog geen ranked wil wel binnkenkort beginnen) maar ik was dus met vayne in de layne. :D en dat ging vrij goed.
Heeft Mao geen farm nodig om tot zijn uiterste te gaan? Daarnaast mis je sustain in je lane waardoor je effectief aardig gezoned kan worden.

[ Voor 20% gewijzigd door Aapje! op 23-01-2012 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:56

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Wat is de meerwaarde van Pantheon als je een tanky dps build gaat doen ten opzichte van Jarvan, Nocturne, Trundle?

Daarnaast heb je geen steroids in tegenstelling tot de echte tanky dps.
Pantheon is een AD Assasin, die Damage, CDR en Armorpen wilt om zo en squishy te instagibben.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fanatic_FS schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:40:
Wat is de meerwaarde van Pantheon als je een tanky dps build gaat doen ten opzichte van Jarvan, Nocturne, Trundle?

Daarnaast heb je geen steroids in tegenstelling tot de echte tanky dps.
Pantheon is een AD Assasin, die Damage, CDR en Armorpen wilt om zo en squishy te instagibben.
Om heel eerlijk te zijn? Vooral je ult. Je kan prima een assassin build maken, maar die is redelijk aan de dure kant. Zoals je ziet maak ik tanky DPS met cheap tank items (Aegis) omdat je vanuit de jungle nu eenmaal lower level bent en minder farmt dan je in toplane kan. Als je een assassin build maakt denk ik dat je beter solo top kan spelen, maar dan ben je erg afhankelijk van de matchup. Overigens zijn mijn runes/masteries wel vrij offensive met 21/9/0 en arpen+ad zodat je damage naar mijn bescheiden mening prima is.

[ Voor 7% gewijzigd door Vicarious op 23-01-2012 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-06 13:24

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Fanatic_FS schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:40:
Pantheon neem je denk ik om dezelfde reden als je Shaco neemt (nam?); early game dominance. Je wilt de laning phase voor de tegenstander zo grondig verkloten dat je mid-game al een aardig voordeel hebt op gebouwd en daarmee kunt winnen. Zijn ult is natuurlijk ook erg fijn maar die heeft Nocturne ook (al is die single target).

Late game zwakt hij wat af maar hij houdt altijd utility door zijn stun / ultimate.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Cloud schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:43:
[...]

Pantheon neem je denk ik om dezelfde reden als je Shaco neemt (nam?); early game dominance. Je wilt de laning phase voor de tegenstander zo grondig verkloten dat je mid-game al een aardig voordeel hebt op gebouwd en daarmee kunt winnen. Zijn ult is natuurlijk ook erg fijn maar die heeft Nocturne ook (al is die single target).

Late game zwakt hij wat af maar hij houdt altijd utility door zijn stun / ultimate.
Ik vind shaco's late game niet eens zo heel slecht hoor. ik insta kilde een graves met 70% hp van achteren + 150% dmg van trinity force + 20% dmg van passive + 200 dmg van decieve = 370% bonus damage. + crit

aardige damage toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Laatst online: 02-06 12:32
Toen je Pantheon laatst gratis kon spelen heb ik daar goed gebruik van gemaakt. Vooral early game is hij inderdaad erg sterk, gewoon top lane. Je verrast vaak mensen met W, Q skill erachteraan en dan E waarna de Q weer klaar is.

Uiteindelijk stonden we er goed voor om de game te winnen, verprutsen m'n teammates het... meestal is het andersom :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
LikeAKing schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:38:
Maokai is een zeer sterke jungler. Je kan vrij vroeg mid of bottom ganken (zo rond de 3 minute mark) en je bent al vrij snel tanky. Je hebt ook nog een best nuttige ult (20% damage reduction AOE) en een snare en interrupt. Je bent alleen wel afhankelijk van hoever lanes zich extenden anders wordt ganken zeker in het begin moeilijk als je nog geen turrets kan tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
broc85 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:46:
[...]

Maokai is een zeer sterke jungler. Je kan vrij vroeg mid of bottom ganken (zo rond de 3 minute mark) en je bent al vrij snel tanky. Je hebt ook nog een best nuttige ult (20% damage reduction AOE) en een snare en interrupt. Je bent alleen wel afhankelijk van hoever lanes zich extenden anders wordt ganken zeker in het begin moeilijk als je nog geen turrets kan tanken.
Maar ik weet geen goede route voor hem. ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
LikeAKing schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:49:
[...]

wraiths > blue > wolves > wraiths > golem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Spuitelf schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:52:
[...]

wraiths > blue > wolves > wraiths > golem
Geen red voor de xp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Wel. Normaal gezien begint oddone ermee op wraiths, maar ik begin tegenwoordig liever bij wolves. Gewoon 2 saplings gooien vanaf 01:05 en dan als ze spawnen nog eens. Dan heb je de wolves neer op 01:45. Zo ben je snel bij blauw en kan je blauw nemen en dan wraith camp doen. Ik weet dat je ook via wraiths aan blauw kan komen, maar daar merk ik dat het toch nipt is en ik wil mijn mid (+eventueel top) niet te lang laten wachten voor te kunnen terug keren naar hun lane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
[...]

Beginnen met de dure item van Philo + health pot. 3 Saplings gooien op wraths (beginnen met gooien op 1:04) en dan de derde net als ze spawnen. Daarna hard door rennen naar blue (vraag om een pull en wat extra damage), die smiten (als iedereen weer weg is). Arcane smash 2x gebruiken samen met één sapling toss op Wolves. Door rennen weer naar wraiths (die net spawnen) sapling toss en weer twee keer arcane smash gebruiken.

Dan heb je opties. Ganken (meestal mid) dan moet je na wraiths Twisted Advance nemen. Ga je door naar red, of golems (maakt niet uit je hebt smite sowieso voor één van die twee) dan moet je Sapling toss nemen.
Anoniem: 384763 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:53:
[...]

Wel. Normaal gezien begint oddone ermee op wraiths, maar ik begin tegenwoordig liever bij wolves. Gewoon 2 saplings gooien vanaf 01:05 en dan als ze spawnen nog eens. Dan heb je de wolves neer op 01:45. Zo ben je snel bij blauw en kan je blauw nemen en dan wraith camp doen. Ik weet dat je ook via wraiths aan blauw kan komen, maar daar merk ik dat het toch nipt is en ik wil mijn mid (+eventueel top) niet te lang laten wachten voor te kunnen terug keren naar hun lane.
Meestal kom je om 1:56 aan bij blue. Aan de blauwe kant van summoners rift kan je in mid lane blijven staan om wraiths te doen. Als zij een snelle gank willen kunnen ze beter helpen ;)

[ Voor 32% gewijzigd door broc85 op 23-01-2012 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
(jarig!)
Ik heb mijn Twitch.TV kanaal eens stevig opgeruimt.

Veel van de GoT customs games waar ik aan heb meegedaan zijn hier ook netjes te vinden!
Voordeel hiervan is dat je ook de communicatie in Teamspeak kunt horen (als mensen de moeite namen :) )

Als iemand zin heeft om highlights te maken zeg je het maar, dan krijg je er permissions voor :P

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met Sona, ik hoor dat ze OP is in early game. Hoelang is de cooldown van Q en hoelang duurt de ability?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
Anoniem: 424784 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:55:
Met Sona, ik hoor dat ze OP is in early game. Hoelang is de cooldown van Q en hoelang duurt de ability?
http://leagueoflegends.wi..._the_Maven_of_the_Strings

Alles wat je nodig hebt !

Q is geen channel, het is een use. In game heb je trouwens ook enorm veel info over de champs. En sona is op als ze in goede handen is.... fout gebruikt kan je nogal snel overextenden en wachten op een gank early game en daar zit je dan zonder boots etc... je heal red je daar niet uit dan ;x

[ Voor 32% gewijzigd door Aapje! op 23-01-2012 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
Yadeion had net aangegeven dat hij op werk zit en dus niet dat soort sites kan bezoeken :+

CD op Q is 7 seconden

@Xevoo, welke reden zou dat zijn? O-)

[ Voor 5% gewijzigd door broc85 op 23-01-2012 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
broc85 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:59:
[...]

Yadeion had net aangegeven dat hij op werk zit en dus niet dat soort sites kan bezoeken :+

CD op Q is 7 seconden
Misschien is dat met een reden... :+

/moraalridder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thanks though. Ik zag het. Maar het verschill tussen stance en cast. Stance is dat als je de skill hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
Anoniem: 424784 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:02:
thanks though. Ik zag het. Maar het verschill tussen stance en cast. Stance is dat als je de skill hebt?
Stance lijkt mij de aura die zij heeft na gebruik van de skill die je dus cast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Anoniem: 384763 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:53:
Voordeel van start op wraiths is dat die ge-respawned zijn als jij klaar bent met blauw en wolves.
Dit betekent level3 bij dubbel gollem --> je kunt nu kiezen voor twisted advance en een snelle gank op bot.

Als jij de derde sapling gooit op 1:40 na het spawnen van de wraiths (voor de extra impact damage) zouden je teammates de pull al kunnen beginnen en kom je precies op tijd (wel afhankelijk van je runes). Wel even voorbij de gollem lopen anders reset hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah zo, okee. Nu weet ik denk ik wel genoeg. Sorry voor alle vragen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
djengizz schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:06:
[...]

Voordeel van start op wraiths is dat die ge-respawned zijn als jij klaar bent met blauw en wolves.
Dit betekent level3 bij dubbel gollem --> je kunt nu kiezen voor twisted advance en een snelle gank op bot.

Als jij de derde sapling gooit op 1:40 na het spawnen van de wraiths (voor de extra impact damage) zouden je teammates de pull al kunnen beginnen en kom je precies op tijd (wel afhankelijk van je runes). Wel even voorbij de gollem lopen anders reset hij.
Dat heb ik laatst gehad inderdaad. Heb je die reset alleen als je niet voorbij hem loopt? Ik was namelijk nogal onaagenaam verrast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

djengizz schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:06:
[...]

Yeah. Ben ik me van bewust en in 5v5's ga ik het meestal nog doen omdat je dan ook zekerheid hebt over het "rode" deel van de jungle. Bij soloqueue begrijpen ze meestal niet dat je wraiths snel neemt en dan nog blauw meeneemt om 01:55 en is de mid dan ook niet daar om een pull te doen als ik van wraiths kom.

In soloqueue riskeer ik het echt niet en ga ik dan soms gewoon direct top ganken na blue buff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

(laatste vraag) Voor sona, als je in early game zit. Hoe lvl je snel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
Anoniem: 424784 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:11:
In de buurt zijn terwijl je AD carry minions last-hit en mee helpen met champion kills (of die zelf killen zoals gewoonlijk gebeurd met Sona |:( )

Edit: En de experience mastery in de support tree nemen!

[ Voor 7% gewijzigd door broc85 op 23-01-2012 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
Anoniem: 424784 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:11:
Gewoon in range van de minions blijven zodat je xp vangt. Tevens door assist krijg je meer (utility tree) mits je dat geselecteerd hebt. Daarnaast zal je qua gold altijd minder hebben dan de rest, maar daarom neem je dus ook die gp5 items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
broc85 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:08:
Dat heb ik laatst gehad inderdaad. Heb je die reset alleen als je niet voorbij hem loopt? Ik was namelijk nogal onaagenaam verrast.
Je wilt als jungler altijd tussen de jungle creatures en het centrum van hun camp blijven.

Na een pull lopen ze terug na het verlies van sight of bij een bepaalde range en verliezen dan hun agro.
Ze agro-en opnieuw als ze teruglopen en iets tegenkomen tussen zichzelf en hun camp, als jij er achteraan loopt is er een kans dat ze niet meer agro-en en resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
(jarig!)
Jeffroiscool schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:54:
Ik heb mijn Twitch.TV kanaal eens stevig opgeruimt.

Veel van de GoT customs games waar ik aan heb meegedaan zijn hier ook netjes te vinden!
Voordeel hiervan is dat je ook de communicatie in Teamspeak kunt horen (als mensen de moeite namen :) )

Als iemand zin heeft om highlights te maken zeg je het maar, dan krijg je er permissions voor :P
Oops -.-

Linkje is wel zo handig :D

http://nl.twitch.tv/jeffroiscool/videos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
djengizz schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:13:
[...]

Je wilt als jungler altijd tussen de jungle creatures en het centrum van hun camp blijven.

Na een pull lopen ze terug na het verlies van sight of bij een bepaalde range en verliezen dan hun agro.
Ze agro-en opnieuw als ze teruglopen en iets tegenkomen tussen zichzelf en hun camp, als jij er achteraan loopt is er een kans dat ze niet meer agro-en en resetten.
Dat legt een hele hoop uit! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor Sona trouwens. Moet je dan voor AP gaan? Of zie ik dat nou verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Anoniem: 424784 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:18:
Voor Sona trouwens. Moet je dan voor AP gaan? Of zie ik dat nou verkeerd?
Haar AP ratio's zijn niet bepaald goed. Je doet er veel beter aan om items te kopen die je team helpen.

Denk aan Aegis of the legion, Shurelia's. Voor de rest veel wards + oracles.

Ook is het handig om early game GP5 (gold per 5) items te gaan sparen. Meestal nemen supports 2 a 3 GP5 items.
(philosophers stone/heart of gold/kage's lucky pick)

Zo kun je de carry die in jouw lane staat alle farm laten pakken en heb je zelf nog zat geld om items te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-06 18:43
waarom vergeet iedereen altijd het laatste Gp/10 item??

Avarice blade is ook een Gp/10 item:P

ohja voor alle mensen die het nog niet doorhadden het is voortaan al een hele tijd gp/10 en niet gp/5

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

blamauci schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:26:

ohja voor alle mensen die het nog niet doorhadden het is voortaan al een hele tijd gp/10 en niet gp/5
Omdat je als support behoorlijk weinig met de crit chance bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
blamauci schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:26:

Avaric blade op een crit plank beginnen solo top :9 +20% crit vanaf moment één!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Dus Wraiths > Blue > Wolves > Wraiths > Red > Golems voor Maokai?
is ie risky?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
LikeAKing schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:27:
is ie risky?
Met een beetje fatsoenlijke pull bij Blue is hij prima te doen. Zeker zodra je level twee saplings hebt (daarna zou ik arcane smash levellen voor mee reliable damage).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
LikeAKing schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:27:
is ie risky?
Maokai is een super snelle jungler, zonder grote risico's. Erg laag HP kom je niet, hij heeft ook een self healende passive he vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 420148

broc85 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:12:
[...]

In de buurt zijn terwijl je AD carry minions last-hit en mee helpen met champion kills (of die zelf killen zoals gewoonlijk gebeurd met Sona |:( )

Edit: En de experience mastery in de support tree nemen!
Met 30 utility, gold/time quints en 3 gold/time items is je gold gain gelijk of hoger dan gemiddeld in een 30+ min game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
(jarig!)
Mensen beginnen mijn script een beetje uit het oog te raken D:

Match voor vanavond is aangemaakt: http://www.fakegaming.eu/...?act=viewmatch&matchid=10

Vraag voor alle geinteresseerde, wat kan ik nog meer doen om het aantrekkelijk te maken om dit systeem daadwerkelijk te gaan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Jeffroiscool schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:36:

Match voor vanavond is aangemaakt: http://www.fakegaming.eu/...?act=viewmatch&matchid=10

Vraag voor alle geinteresseerde, wat kan ik nog meer doen om het aantrekkelijk te maken om dit systeem daadwerkelijk te gaan gebruiken?
Login optioneel maken (dus zonder registratie je nickname neerzetten en inschrijven).
Gespeelde/geannuleerde matches archiveren. (Voor gedane matches eventuele optie om een record/replay toe tevoegen).

[ Voor 12% gewijzigd door atlantisx op 23-01-2012 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
(jarig!)
atlantisx schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:40:
[...]

Login optioneel maken (dus zonder registratie je nickname neerzetten en inschrijven).
Gespeelde/geannuleerde matches archiveren.
Als mensen die de matches daadwerkelijk openen nou zouden sluiten dan is deze in feite gearchiveerd, misschien dat ik dat beter moet gaan scheiden maar functionaliteit is er.

Probleem met optionele login is dat je dan snel last gaat krijgen van spammers of dat niet alles netjes in de DB staat waardoor je een clogged DB krijgt. Wel zou ik een optie kunnen schrijven zodat de managers zelf users kunnen toevoegen (ongeacht deze een account hebben of niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 351621

Automatisch archivering bij dag na startdatum? Maarja das weer een scheduled task natuurlijk..

Ik wil wel een paar keer wat potjes meedoen wanneer ik tijd heb ;-)
Ben nog wel een redelijke beginner, maar snap de basis iig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Jeffroiscool schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:45:
[...]
Probleem met optionele login is dat je dan snel last gaat krijgen van spammers of dat niet alles netjes in de DB staat waardoor je een clogged DB krijgt. Wel zou ik een optie kunnen schrijven zodat de managers zelf users kunnen toevoegen (ongeacht deze een account hebben of niet).
Het laatste lijkt me dan een goede oplossing !

En wat Benno2 al heeft gepost, automatische archivering na een dag :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 351621 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:47:
Automatisch archivering bij dag na startdatum? Maarja das weer een scheduled task natuurlijk..

Ik wil wel een paar keer wat potjes meedoen wanneer ik tijd heb ;-)
Ben nog wel een redelijke beginner, maar snap de basis iig :p
Hoezo? Je kan toch een functie maken die zorgt dat als de tijd van de match al geweest is, dat hij dan bijv. grijs weergegeven wordt oid...

@Jeffro: volgens mij is het al aardig in orde. Ik maak er niet altijd gebruik van omdat ik vaak van tevoren niet weet of ik mee kan doen. Hangt van die kleine af enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
(jarig!)
Vicarious schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:50:
[...]

Hoezo? Je kan toch een functie maken die zorgt dat als de tijd van de match al geweest is, dat hij dan bijv. grijs weergegeven wordt oid...

@Jeffro: volgens mij is het al aardig in orde. Ik maak er niet altijd gebruik van omdat ik vaak van tevoren niet weet of ik mee kan doen. Hangt van die kleine af enzo.
Als ik dan iets doe zoals inschrijven als Tentative (net zoals WoW), dat betekend dat je misschien meedoet maar het niet zeker weet.

Edit: Dan hebben mensen die natuurlijk volledig inschrijven wel prio :)

@Anderen
Automatisch archiveren zou goed kunnen, ben alleen bang dat mensen er dan geen screenshots meer gaan toevoegen (doen ze overigens al niet -.-).

[ Voor 4% gewijzigd door Jeffroiscool op 23-01-2012 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Jeffroiscool schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:45:
[...]

Als mensen die de matches daadwerkelijk openen nou zouden sluiten dan is deze in feite gearchiveerd, misschien dat ik dat beter moet gaan scheiden maar functionaliteit is er.

Ik weet niet of dit mogelijk is, maar ik denk dat het een meerwaarde zal zijn als het je lukt.

Dat je voor jezelf eventueel een mogelijkheid maakt om een aanmeldingsforumulier op het forum te plaatsen, en dan bedoel ik geen link maar dat we het hier als een clickable iets zien als het ware.

Beetje als het Poll systeem. Weet niet of dit kan i.v.m. de Tweakers policy's en restricties. Maar ik denk dat je zo meer mensen trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
Jeffroiscool schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:55:
[...]

Als ik dan iets doe zoals inschrijven als Tentative (net zoals WoW), dat betekend dat je misschien meedoet maar het niet zeker weet.

@Anderen
Automatisch archiveren zou goed kunnen, ben alleen bang dat mensen er dan geen screenshots meer gaan toevoegen (doen ze overigens al niet -.-).
Misschien dat mensen bij het archiveren een replay file kunnen uploaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
(jarig!)
broc85 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:55:
[...]

Misschien dat mensen bij het archiveren een replay file kunnen uploaden?
Ze kunnen al links toevoegen via het "report".
Intruder schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:55:
[...]

Ik weet niet of dit mogelijk is, maar ik denk dat het een meerwaarde zal zijn als het je lukt.

Dat je voor jezelf eventueel een mogelijkheid maakt om een aanmeldingsforumulier op het forum te plaatsen, en dan bedoel ik geen link maar dat we het hier als een clickable iets zien als het ware.

Beetje als het Poll systeem. Weet niet of dit kan i.v.m. de Tweakers policy's en restricties. Maar ik denk dat je zo meer mensen trekt.
Ongelooflijk mooi idee maar ik denk niet dat ik een username kan meekrijgen in een geposte URL, (tenzij Tweakers hier een speciale variable voor heeft maar dat betwijfel is en als die er is zal ik hier geen toegang tot hebben).

Een account op de site hoef je maar 1 keer te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
Weet nog wel uit mijn Hattrick tijd dat we een GoT cup hadden en dan onderling tegen elkaar streden voor de beker. Ik weet niet of er ook zo'n toernooitje is voor LoL maar lijkt me wel leuk zoiets te organiseren? Word wel lastig denk ik om veel 5vs5 teams samen te stellen maar op zich wel heel erg leuk om te doen toch?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
(jarig!)
Swanfield schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:02:
Weet nog wel uit mijn Hattrick tijd dat we een GoT cup hadden en dan onderling tegen elkaar streden voor de beker. Ik weet niet of er ook zo'n toernooitje is voor LoL maar lijkt me wel leuk zoiets te organiseren? Word wel lastig denk ik om veel 5vs5 teams samen te stellen maar op zich wel heel erg leuk om te doen toch?
Klopt maar ik denk dat iedereen wilt gaan proberen om een mooi team samen te stellen en ik denk dat het uiteindelijk heel erg onesided gaat worden. Dit zien we vooral bij het DD tournament (inclusief alle problemen die hierbij komen).

We hebben hier eerder over gediscusseerd, er is zelfs iemand van Clanbase erbij gekomen omdat we ideeen hadden om iets soortgelijks op te zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een Got5v5 toernooi zou best moeten lukken, maar iemand moet de moeite nemen om het te organiseren. En dat is meer werk dan je denkt! Ik zou een toernooi met de volgende opzet wel zien zitten:
- 5vs5 op summoners rift, tournament draft pick
- 8 teams
- Best of 1, finale best of 3
- 3 dagen om een match te completen. Binnen die 3 dagen moeten de teams dus een tijd/datum overeenkomen, lukt dit niet wordt gewoon de deadline-dag+tijd gekozen
- Kijken naar de teamstrengths: dus niet alle 1600+ elo's bij elkaar in 1 team laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Jeffroiscool schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:00:
[...]

Ze kunnen al links toevoegen via het "report".

[...]

Ongelooflijk mooi idee maar ik denk niet dat ik een username kan meekrijgen in een geposte URL, (tenzij Tweakers hier een speciale variable voor heeft maar dat betwijfel is en als die er is zal ik hier geen toegang tot hebben).

Een account op de site hoef je maar 1 keer te hebben.
Maar in de achtergrond zijn we toch ook aangemeld voor de Fakegaming website of heb ik dat mis? Omdat die op automatisch ingelogd staat.

Ik ben geen programmeur dus ik weet niet wat de mogelijkheden zijn, maar ik dacht zelf zo'n systeem.

Iemand klikt op accept, word in de achtergrond gelinkt naar de Fakegaming website, staat op account onthouden dus hoeft niet meer aan te melden, en plaatst zichzelf in de match?

Of zoiets, elke user heeft wel een User ID, maar dat lijkt me niet mogelijk om daar gebruik van te maken.

@Vicarious
GoT 5 v 5 tournament is een erg leuk idee, maar dan moet je minstens 4 teams hebben, ik geloof wel dat dat moet lukken tho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 351621

Of mensen random in teams zetten. Vaste speeldagen vantevoren vastleggen lijkt me handiger dan 10 man samen iets laten afspreken. Alleen meedoen als je die dagen kan.
Mocht je dan meer deelnemers hebben dan teams (4 of 8 ) zou je aan een reserve lijst kunnen denken die kunnen invallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-06 21:42

FikkieHo

Wokmaster

Vicarious schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:06:
- Kijken naar de teamstrengths: dus niet alle 1600+ elo's bij elkaar in 1 team laten gaan.
Dit kan je bijvoorbeeld dan doen met een gewone inschrijvingsformulier, dan nadat er genoeg mensen hebben ingeschreven, de teams maken. En in de formulier gewoon 1 persoon vermelden waarmee je samen wilt spelen. En met random GoT members spelen doen we toch al :)

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ik denk inderdaad dat het lastig is om tijd te plannen daarom een week de tijd. Het is ook geen probleem natuurlijk als het een tijdje duurt want het zo dan een jaarlijkse prijs worden of per kwartaal of zo?

Ik wil best iets opzetten en dan hier weer voorleggen. Denk dat er een hoop mensen ook nog niet L30 zijn maar wel de mogelijkheid moeten krijgen om mee te doen. Zal eens na denken over een opzet, schema, etc.

Verschil in kwaliteit hou je dan toch maar zou uiteindelijk minder moeten worden lijkt mij.

edit: Random teams is ook wel leuk opzich maar ik weet van wat mensen dat ze graag samen spelen in teams en het is opzich wel beter om een beetje een team aan te houden. Ik denk dat je wat soepeler moet zijn in wanneer de match gespeeld moet worden en misschien dat mensen dan kunnen invallen mocht het nodig zijn? Tot een maximum van 1 of 2 vervangers uit de random GoT poule :P

[ Voor 27% gewijzigd door Swanfield op 23-01-2012 14:25 ]

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-06 07:50
Jeffroiscool schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:36:

Jeffro,

Een van de redenen dat mensen snel afhaken is voor mij gevoel de layout.
Het ziet er naar mijn mening gewoon niet mooi uit.

Denk hieraan aan een interactieve website.
Een homepagina waarin in een mooi overzicht de nieuwtjes getoond worden.
In de header een (wisselende) banner eventueel zou je hier ook een banner kunnen plaatsen van een aankomend toernooi.
Een knop van tune in voor een high elo stream ofzo.
Rechts kleine agenda van de aankomende matches waar je aan kunt deelnemen.
Standaard op de homepagina ook de mogelijkheid om je gelijk te registreren of in te loggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
(jarig!)
Intruder schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:08:
[...]

Maar in de achtergrond zijn we toch ook aangemeld voor de Fakegaming website of heb ik dat mis? Omdat die op automatisch ingelogd staat.

Ik ben geen programmeur dus ik weet niet wat de mogelijkheden zijn, maar ik dacht zelf zo'n systeem.

Iemand klikt op accept, word in de achtergrond gelinkt naar de Fakegaming website, staat op account onthouden dus hoeft niet meer aan te melden, en plaatst zichzelf in de match?

Of zoiets, elke user heeft wel een User ID, maar dat lijkt me niet mogelijk om daar gebruik van te maken.

@Vicarious
GoT 5 v 5 tournament is een erg leuk idee, maar dan moet je minstens 4 teams hebben, ik geloof wel dat dat moet lukken tho.
Als je het op deze manier bedoeld is dit best mogelijk, als ik ook nog eens een afbeelding kan laten genereren kan ik zelfs nog neerzetten hoeveel plek er is en dergelijke.
dragon3016 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:24:
[...]

Jeffro,

In de header een (wisselende) banner eventueel zou je hier ook een banner kunnen plaatsen van een aankomend toernooi.
Standaard op de homepagina ook de mogelijkheid om je gelijk te registreren of in te loggen.
De layout is orgineel gemaakt door Saphua. In principe sta ik open voor nieuwe layouts. Maar het is ook niet de bedoeling dat we compleet van GoT afhaken.

Als iemand in principe een mooi template kan aanleveren met de functies van de website in gedachten wil ik er best tijd in steken om dit weer te implementeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
dragon3016 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:24:
[...]

Jeffro,

In principe maakt dat niet uit, als de functionaliteit maar goed is. Waar je wel wat aan zou kunnen doen is de domeinnaam, probeer er 1 te kiezen die blijft hangen. Mensen moeten hem nu in de favorieten zetten, anders onthouden ze hem niet (ik niet in ieder geval!) en dat voor 1,50 per jaar ;)

Natuurlijk kan het wel mooier enzo, en vooral beter onderverdeeld / beter overzicht.
Jeffroiscool schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:30:
[...]

Als je het op deze manier bedoeld is dit best mogelijk, als ik ook nog eens een afbeelding kan laten genereren kan ik zelfs nog neerzetten hoeveel plek er is en dergelijke.

[...]

De layout is orgineel gemaakt door Saphua. In principe sta ik open voor nieuwe layouts. Maar het is ook niet de bedoeling dat we compleet van GoT afhaken.

Als iemand in principe een mooi template kan aanleveren met de functies van de website in gedachten wil ik er best tijd in steken om dit weer te implementeren.
In hoeverre zou zo'n website stand houden in bijvoorbeeld Wordpress / Joomla? :+ Ik neem aan dat de huidige site zelf is ontworpen enz.

[ Voor 25% gewijzigd door Xevoo op 23-01-2012 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:54
Jeffroiscool schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:05:
[...]

We hebben hier eerder over gediscusseerd, er is zelfs iemand van Clanbase erbij gekomen omdat we ideeen hadden om iets soortgelijks op te zetten :P
Dat is ik indertijd ;-)

Was toevallig net toen de inschrijvingen voor de Open Cup open waren, en ik zoiets had van "waarom het wiel opnieuw uitvinden.."

Ik zie nog steeds een dergelijk toernooi wel zitten, zou ook graag meehelpen/spelen, echter gaat het voor mij nu niet lukken aangezien ik vrij occupied ben wat betreft werk, studie, carnaval en de werkzaamheden voor clanbase betreffende nations cups voor LoL en (waarschijnlijk) Mohaa..

Ik vermoed dat een opzet zoals Vicarious hier gepost heeft wel moet lukken, al moet je volgens mij wel level 30 zijn om een tournament draft te kunnen starten (of is dit aangepast? Een tijd terug gaf hij als error dat een of meerdere spelers niet het benodigde level hadden??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
(jarig!)
JapieTalent schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:31:
[...]

Dat is ik indertijd ;-)

Was toevallig net toen de inschrijvingen voor de Open Cup open waren, en ik zoiets had van "waarom het wiel opnieuw uitvinden.."

Ik zie nog steeds een dergelijk toernooi wel zitten, zou ook graag meehelpen/spelen, echter gaat het voor mij nu niet lukken aangezien ik vrij occupied ben wat betreft werk, studie, carnaval en de werkzaamheden voor clanbase betreffende nations cups voor LoL en (waarschijnlijk) Mohaa..

Ik vermoed dat een opzet zoals Vicarious hier gepost heeft wel moet lukken, al moet je volgens mij wel level 30 zijn om een tournament draft te kunnen starten (of is dit aangepast? Een tijd terug gaf hij als error dat een of meerdere spelers niet het benodigde level hadden??)
Level 30 is geen requirement. Volgens mij moest je wel minimaal 16 champions of iets in die geest hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
JapieTalent schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:31:
[...]

Dat is ik indertijd ;-)

Je ken toch gewoon 5 vs 5 starten en zelf bij houden? Is wel leuker voor de mensen die nog geen L30 zijn lijkt mij (ben er zelf ook één ;) )

Anyway ik denk dan bijvoorbeeld aan ma tm zo vanaf een uur of 21:00. De game starten tussen 21:00 en 22:00. Dan moet het toch wel lukken voor een 5 persoons-team om één avond te kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-03 13:28
16 minimaal ja. (dit is wel inclusief de free champs)

3 bans+ 3 bans + 5 champions + 5 champions = 16.

Dit om te voorkomen dat toevallig alle champions die jij hebt gekozen zijn waarna je niets meer kunt kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
(jarig!)
Xevoo schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:30:
[...]

In principe maakt dat niet uit, als de functionaliteit maar goed is. Waar je wel wat aan zou kunnen doen is de domeinnaam, probeer er 1 te kiezen die blijft hangen. Mensen moeten hem nu in de favorieten zetten, anders onthouden ze hem niet (ik niet in ieder geval!) en dat voor 1,50 per jaar ;)

Natuurlijk kan het wel mooier enzo, en vooral beter onderverdeeld / beter overzicht.

[...]

In hoeverre zou zo'n website stand houden in bijvoorbeeld Wordpress / Joomla? :+ Ik neem aan dat de huidige site zelf is ontworpen enz.
In principe ben ik er ook mee begonnen als persoonlijk ontwikkelings projectje. Design is niet mijn sterke kant, de code echter wel.

Wordpress en Joomla zijn toch meer CMS websites en het kan natuurlijk wel daarmee en met talloze plugins maar in principe vind ik zelf coden over het algemeen fijner en voldoet de database meer aan onze wensen.

Als ik gewoon een goed template heb kan ik mijn code er makkelijk in verwerken aangezien deze grotendeels object orientated geschreven is.

Andere mensen mogen natuurlijk ook helpen, m'n code is simpel genoeg te begrijpen (hoop ik? XD).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-06 23:18
Jeffroiscool schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:32:
[...]

Level 30 is geen requirement. Volgens mij moest je wel minimaal 16 champions of iets in die geest hebben.
Voor draft pick heb je idd minimaal 16 champs nodig

2*3 bans + 5*2 picks

en misschien is het een idee om ergens een keer ergens een lan-party te doen. Heb je wat pracktischere communicatie en is het makkelijker voor iedereen die aanwezig is om teams te vormen etc,..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Waarom niet gewoon een georganiseerde 5vs5 zonder bans? Drempel zo laag mogelijk houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:54
Swanfield schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:33:
[...]

Je ken toch gewoon 5 vs 5 starten en zelf bij houden? Is wel leuker voor de mensen die nog geen L30 zijn lijkt mij (ben er zelf ook één ;) )

Anyway ik denk dan bijvoorbeeld aan ma tm zo vanaf een uur of 21:00. De game starten tussen 21:00 en 22:00. Dan moet het toch wel lukken voor een 5 persoons-team om één avond te kunnen spelen?
Ik bedoelde ook niet dat je > 30 uit moest sluiten, integendeel: hoe meer zielen hoe meer vreugd. (Al zal het wel bikkelen zijn voor die mensen tegen wat meer doorgewinterde spelers)

Wat ik wilde zeggen ging over een limitatie in de game; het niet kunnen starten van de voorgestelde modus. Maar ik werd al terrecht verbeterd boven en onder mij.
Swanfield schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:38:
Waarom niet gewoon een georganiseerde 5vs5 zonder bans? Drempel zo laag mogelijk houden?
Omdat bans niet voor niets zijn geïmplementeerd.. Bans maken het mogelijk om je tegenstander net ff dwars te zitten, of juist om een eigen tactiek uit te kunnen voeren en een champion welke dit bemoeilijkt uit te kunnen sluiten.. Mijns inziens juist een "opleuking" van de games..

Bovendien realiseren bans geen verhoging van de drempel aangezien enkel heroes uitgesloten worden? (Oke, als je slechts 3 champions kan spelen waarvan er 2 gebanned worden wel, maar als dat het geval is ga je het uberhaupt moeilijk krijgen tegen meer multifunctionelere spelers)
Gideon_92 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:42:
[...]

Dat is waar, maar je leert er als < 30 (< is kleiner dan) ontzettend veel van. Ik heb nu een aantal GoT matches meegedaan. Ben zelf nu level 24, en probeer gewoon zoveel mogelijk te spelen en te leren van anderen. En als het niet goed is wil ik dat dan juist ook graag horen en ook hoe ik het evt kan verbeteren.
Haakje de andere kant op dus? < :P
Alles wat je noemt klopt als een bus, ook zeker blijven doen. Maar je kan niet ontkennen dat het pittiger is dan op je eigen level. :)

[ Voor 48% gewijzigd door Jaap. op 23-01-2012 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-06 23:18
JapieTalent schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:38:
[...]

Ik bedoelde ook niet dat je > 30 uit moest sluiten, integendeel: hoe meer zielen hoe meer vreugd. (Al zal het wel bikkelen zijn voor die mensen tegen wat meer doorgewinterde spelers)
Dat is waar, maar je leert er als < 30 (< is kleiner dan) ontzettend veel van. Ik heb nu een aantal GoT matches meegedaan. Ben zelf nu level 24, en probeer gewoon zoveel mogelijk te spelen en te leren van anderen. En als het niet goed is wil ik dat dan juist ook graag horen en ook hoe ik het evt kan verbeteren.
Pagina: 1 ... 3 ... 91 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.