[PC] League of Legends - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 91 Laatste
Acties:
  • 174.731 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-10-2024
deze is ook weer eenrichtingsverkeer. M5 wint dus iem kiev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184982

die Darian is echte een heeeeerlijke speler.

deffo mvp van het toernooi voor mij.

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 184982 op 22-01-2012 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384763

Anoniem: 184982 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 16:34:
die Darian is echte een heeeeerlijke speler.

deffo mvp van het toernooi voor mij.
Idd hij is toplane/jungler gewoon :D

Hij heeft de volledige topjungle van tsm onder controle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 20:16

SilentSimon

Have you been hopped?

Trol escape :p

-= mijn eigen plekje -==- [HOP] =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kampioen is bekend. Meer dan terecht imo, op de laatste game na, alles hard gedomineerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
Jammer. m5 wint wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 20:16

SilentSimon

Have you been hopped?

Niks jammer, zwaar verdient imho :)

-= mijn eigen plekje -==- [HOP] =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

AD Kennen blijft een pick voor M5 werkt blijkbaar toch steeds voor ze, gisteren ook maar eens geprobeerd:
Afbeeldingslocatie: http://img542.imageshack.us/img542/9906/adkennen.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
Jaa het is zwaar verdiend, toch heb ik een voorkeur voor tsm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

haha, heel TSM gaat opnieuw beginnen op EU met level 1's. Gaat leuk worden om te zien hoe snel zij level 30 zijn en hopelijk kan ik ze nog een keer meepakken met solo queue op smurf :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05 11:34

FikkieHo

Wokmaster

Zijn we nu opeens alle spoiler warnings vergeten? :P

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Anoniem: 184982 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 17:02:
haha, heel TSM gaat opnieuw beginnen op EU met level 1's. Gaat leuk worden om te zien hoe snel zij level 30 zijn en hopelijk kan ik ze nog een keer meepakken met solo queue op smurf :D.
Duurt alsnog lang. XP gaat ongeveer per minuut en dan nog keer een factor als je wint. Aantal matches dat ze nodig hebben is lager omdat ze meer winnen (als het goed is) en ze spelen meer matches dan andere personen per dag, maar het duurt alsnog lang.

Why btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
Gropah schreef op zondag 22 januari 2012 @ 17:18:
[...]

Duurt alsnog lang. XP gaat ongeveer per minuut en dan nog keer een factor als je wint. Aantal matches dat ze nodig hebben is lager omdat ze meer winnen (als het goed is) en ze spelen meer matches dan andere personen per dag, maar het duurt alsnog lang.

Why btw?
omdat er veel meer actieve pro teams zijn in eu. Kijk maar naar de verschillen in de ranked 5 ladder van eu en us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147715

Anoniem: 184982 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 17:02:
Ik neem aan dat ze van wat fanboys level 30 smurfs gaan proberen te regelen. Anders zullen ze best verschrikkelijk veel potjes moeten winnen voordat ze een beetje meekunnen. Ookal winnen ze waarschijnlijk 90% van hun normal games :P
Vind het trouwens wel jammer dat de meeste LoL games zo hard snowballen op hoog level maakt het toch een stuk minder leuk om zon game te kijken als je op 15 minuten al weet wie er gaat winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 424927

Zou TSM geen stiekeme smurfen al hebben op de EU server? Het lijkt me wel grappig. TheOddone die level 10 streamt.

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 424927 op 22-01-2012 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Het lijkt me eerlijk gezegd niet onwaarschijnlijk dat ze riot gewoon vragen om een account voor hen aan te maken.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demichiel
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-05 09:58
Anoniem: 147715 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 17:20:
[...]

Ik neem aan dat ze van wat fanboys level 30 smurfs gaan proberen te regelen. Anders zullen ze best verschrikkelijk veel potjes moeten winnen voordat ze een beetje meekunnen. Ookal winnen ze waarschijnlijk 90% van hun normal games :P
Vind het trouwens wel jammer dat de meeste LoL games zo hard snowballen op hoog level maakt het toch een stuk minder leuk om zon game te kijken als je op 15 minuten al weet wie er gaat winnen.
Ik heb toch een paar mooie, gebalanceerde en lange games gezien deze IEM. De 2e in de halve finales SK - Dignitas bijvoorbeeld. Ik denk dat die de 50 minuten net wel of net niet heeft aangetikt en het is lang spannend geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ze zouden ook voor wat RP hun account over kunnen zetten naar de EUW server volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens Reginald niet. Hij kreeg namelijk de vraag van phreak hoe ze zich gingen voorbereiden voor het toernooi over 2 maanden.

Antwoord van Reginald was dat ze over ging stappen naar EU en daar dan level 1 account's gingen maken en zijn verwachting was dat ze binnen 2 weken dan mee gingen doen aan de Go4LoL toernooien.

Dus binnen 2 weken willen ze allemaal level 30 zijn.

edit: ze zullen sowieso constant met RP en IP boosts spelen en alle IP gebruiken voor runes.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 184982 op 22-01-2012 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hopelijk komt er iemand van ons theOddone tegen of Reginald. Je zou een behoorlijke troll kunnen zijn door een smurf EUW Chaox te maken of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 424927 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 17:25:
Hopelijk komt er iemand van ons theOddone tegen of Reginald. Je zou een behoorlijke troll kunnen zijn door een smurf EUW Chaox te maken of zo.
Joh die zijn allang allemaal gemaakt joh. Heb al zovaak TheRainMans en Reginalds voorbij zien komen in alle soorten en maten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184982 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 17:26:
[...]

Joh die zijn allang allemaal gemaakt joh. Heb al zovaak TheRainMans en Reginalds voorbij zien komen in alle soorten en maten.
Ik heb er nog geen één gezien helaas. Maar met xp boosts zijn ze vrij snel level 30 als je ziet hoeveel ze kunnen spelen en winnen. Chaox kan misschien >95% W/L ratio halen in soloque.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Anoniem: 424927 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 17:28:
[...]

Ik heb er nog geen één gezien helaas. Maar met xp boosts zijn ze vrij snel level 30 als je ziet hoeveel ze kunnen spelen en winnen. Chaox kan misschien >95% W/L ratio halen in soloque.
Waarom genoegen nemen met 95% als je waarschijnlijk 100% kan halen als je met het hele team, waardoor iedereen ook gelijkmatig lvlt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gropah schreef op zondag 22 januari 2012 @ 17:31:
[...]

Waarom genoegen nemen met 95% als je waarschijnlijk 100% kan halen als je met het hele team, waardoor iedereen ook gelijkmatig lvlt
Dat is nog beter inderdaad. Zo zouden ze 3 potjes per uur kunnen winnen. Samen met een IP en XP boost kunnen ze 24 wins perdag halen. Die 2 weken is realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gropah schreef op zondag 22 januari 2012 @ 17:31:
[...]

Omdat ze nooit een game gaan krijgen als ze met 5 man queen en een 100% winrate hebben.
Als je naar die chaox marathon keek waarin hij in normal games alle champions speelde moest chaox meestal 30 minuten wachten op een normal game omdat zijn win/loss ratio zo hoog was en dat was dus als hij in zijn eentje quede. Als ze dan met zijn 5en een nog betere winrate hebben kunnen ze alleen maar een game krijgen wanneer een ander top team 5 man normal solo qued.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-08-2024
Hoe goed is ryze momenteel? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij kan baron solo doen geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Ja? sterk & viable dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, hij wordt vaak gebruikt door top teams en hij heeft veel sustain en een hele goede passive. Door zijn spells te gebruiken gaat zijn cd met 1 seconde omlaag. Daardoor krijgt hij snel weer zijn summonerspells terug en zijn ulti die hem spellvamp geeft. Omdat zijn abilities met mana schalen werken items zoals frozenheart en bansheesveil ook goed op hem. Hij kan prima solo top en is offtanky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
mooi heb namelijk zijn skin gekocht met zijn flappen geld :P
blij dat ie viable is want ik zie hem nooit (alleen gebanned worden in die toernooien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo nog even voor het einde van deze champion rotation een game met Renekton winnen en dan kan ik volgende week de laatste champs kopen waarmee ik nog geen win heb. Rumble en Leona. Dan kan ik mezelf de jack of all trades noemen. Anders moet ik nog 6300 IP voor renekton grinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Ik ga zo weer een custom 5v5 streamen (waar ik zelf aan meedoe)

http://www.twitch.tv/jeffroiscool

[ Voor 3% gewijzigd door Jeffroiscool op 22-01-2012 20:56 ]

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeffroiscool schreef op zondag 22 januari 2012 @ 20:56:
Ik ga zo weer een custom 5v5 streamen (waar ik zelf aan meedoe)

http://www.twitch.tv/jeffroiscool
wat is dat geratel dat ik op de achtergrond hoor?

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09-05 23:31

Hu9o

Schokkend

ruis, of z'n bak met krekels

[ Voor 75% gewijzigd door Hu9o op 22-01-2012 21:31 ]

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mag ik kijken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
Wow Snoopeh van CLG.eu zit nu in de 2300ish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
Gideon_92 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 22:10:
Wow Snoopeh van CLG.eu zit nu in de 2300ish
was die vanacht ook alleen staat die in de ladder op 2230 ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
chaox op 2400 ergens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 424784

Ben sinds gister begonnen met LOL. Me fafo character is Ashe. (misschien basic) die ulti is baas haha! Maar ik heb genoeg punten voor de duurste champ, iemand een tip voor een champion. Ik heb liever mage of Ranged. Dus als iemand een tip heeft, graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
Weet iemand of er al een youtubje is van de finale? Kon hem zo snel niet vinden...

Speel nu een 14 matches ongeveer Kennen AP en heb hem ook volgens de Genja build op AD geprobeerd. Dat speelt toch wel wat anders. Persoonlijk vind ik hem als AP vele male lekkerder spelen en ook sterker. Met AD ben je toch wel afhankelijk van je basic attack en je stuns.

Van de 14 matches ben ik nu op een winning streak beland met (dacht ik zo uit het hoofd op de vroege ochtend) 8 wins in een row :) Wat mij opvalt aan kennen op dit moment is dat hij eigenlijk iedere lane zou kunnen spelen en zou kunnen domineren. Ik heb het maar zelden lastig in mijn lane.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 424784 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 07:58:
Ben sinds gister begonnen met LOL. Me fafo character is Ashe. (misschien basic) die ulti is baas haha! Maar ik heb genoeg punten voor de duurste champ, iemand een tip voor een champion. Ik heb liever mage of Ranged. Dus als iemand een tip heeft, graag!
Ligt aan je speelstijl en wat je precies zoekt :) Maar leuke mages vind ik Brand, Ryze en Veigar. Makkelijk om mee te beginnen. Wat lastiger is bijvoorbeeld Malzahar en Xerath.

Mijn persoonlijke smaak natuurlijk dus ik zou adviseren even de filmpjes te bekijken en kijk welke je leuk lijkt :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik was bezig met veigar, was eerst even zoeken. Maar daarna kreeg ik de greep te pakken. deed wel dikke load of damage. Maar ik zoek iets uitdagends. En wat zijn een beetje leuke chars. maakt niet uit melee ranged tank, support mage, maakt niet uit haha

Kayle vind ik momenteel ook wel leuk maar moet even een goeie start mee hebben, welke items eerst etc. En welke skills

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 424784 op 23-01-2012 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 424784 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 08:05:
Ik was bezig met veigar, was eerst even zoeken. Maar daarna kreeg ik de greep te pakken. deed wel dikke load of damage. Maar ik zoek iets uitdagends. En wat zijn een beetje leuke chars. maakt niet uit melee ranged tank, support mage, maakt niet uit haha

Kayle vind ik momenteel ook wel leuk maar moet even een goeie start mee hebben, welke items eerst etc. En welke skills
Kijk gewoon youtube champions spotlights. De één is uitdagender dan de ander. Ik speel zelf niet echt super moeilijke champs ofzo maar als je recommended ziet bij een champ is dat meestal een wat makkelijkere champ. Ik vind de tank rol lastig spelen en daarom speel ik die ook niet :) Support is ook leuk maar daar moet je wel van houden. Het is echt heel erg smaak gevoelig. Probeer in ieder geval iedere dinsdag de wekelijkse gratis champions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Okee is goed, dankje! Zit nu op me werk dus kan geen filmpjes kijken. Alhoewel.... nee zou me baas niet leuk vinden haha! Wou je binnekort potje doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 424784 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 08:13:
Okee is goed, dankje! Zit nu op me werk dus kan geen filmpjes kijken. Alhoewel.... nee zou me baas niet leuk vinden haha! Wou je binnekort potje doen?
Ik ben ook op het werk :) Ik speel meestal met een vriendenteam van vijf en zit al erg hoog in de levels (22). Ik raad je aan eerst wat low level potjes te doen anders word het verschil wel erg groot denk ik. Je kan ook lid worden van de ingame got chat kanaal staat in de topic start geschreven. Dan kan je altijd wat andere Nederlanders uitnodigen enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Isgoed! Haha, ik had gister zo'n mooie kill met ashe. Was met Azreal, Akali, Kassadin, Ashe (ik) en Lee Sin (lvl 30 vriend). Iedereen zei Azreal and ashe fire your ulti in mid of map. Dus wij dat doen, beide raak, 1 van hun gestund en 1 geslowed kwamen de andere 3 uit ge bosjes =D. Kijk van zulke kills houd ik nou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Laatst online: 17-02-2024
Van het weekend weer wat mooie potjes gehad met Lux en Katarina, zijn 2 champs die ik wel erg leuk vind.
Alle games waren wel flink afwisselend, de ene keer ging alles fout en stond ik 3/13 en andere keer ging alles neer op me lane en eindig ik met 14/5/6
Ben nu aan het sparen voor Shaco, lijkt me altijd al een leuke champ om te spelen
Nooit veel jungle gedaan dus kan ik dat ook direct oefenen, is lane Shaco ook beetje viable anders?

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
Lol net effe een ranked opgestart heb al twee man in mijn team van ik feed voordat de game begonnen is dus ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05-2021
Was erg leuk om de matches in Kiev te zien! Hieronder een link naar wat statistieken van champions banned/picked, win / losses.

Klik!

League of Legends EUW: IBullit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Laatst online: 27-04 22:18
Nidhiki schreef op maandag 23 januari 2012 @ 08:43:
Van het weekend weer wat mooie potjes gehad met Lux en Katarina, zijn 2 champs die ik wel erg leuk vind.
Alle games waren wel flink afwisselend, de ene keer ging alles fout en stond ik 3/13 en andere keer ging alles neer op me lane en eindig ik met 14/5/6
Ben nu aan het sparen voor Shaco, lijkt me altijd al een leuke champ om te spelen
Nooit veel jungle gedaan dus kan ik dat ook direct oefenen, is lane Shaco ook beetje viable anders?
Een vriend van me speelt vaak Shaco lane, en dat gaat vrijwel altijd goed, maakt er ook veel kills mee. Heel af en toe krijg je gewoon van die champs / spelers tegen die je inmaken :+

Edit:
Zelf gaat het de laatste tijd niet zo lekker, af en toe als ik gewoon slechtere spelers tegenkom dan gaat het wel lekker, maar heel vaak zijn ze beter dan mij waardoor ik in het begin 2 keer gepakt word en ik ze dus feed, waardoor het team weer op je gaat flamen, erg vervelend gezien ik gewoon mn best doe.

Ik zoek ook altijd builds op mobafire, alleen ik heb het idee dat sommige mensen veeeeel meer damage doen met zelf uitgekozen gear..?

Wat is bijvoorbeeld het beste om te kiezen als Gangplank?

[ Voor 25% gewijzigd door Xevoo op 23-01-2012 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xevoo schreef op maandag 23 januari 2012 @ 09:26:
[...]

Een vriend van me speelt vaak Shaco lane, en dat gaat vrijwel altijd goed, maakt er ook veel kills mee. Heel af en toe krijg je gewoon van die champs / spelers tegen die je inmaken :+
Het KAN wel, lane Shaco, maar als je tegenstanders wat beter worden trappen ze er niet zo snel meer in door in je bait te trappen en in die 6 boxes in de brush te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Vicarious schreef op maandag 23 januari 2012 @ 09:30:
[...]

Het KAN wel, lane Shaco, maar als je tegenstanders wat beter worden trappen ze er niet zo snel meer in door in je bait te trappen en in die 6 boxes in de brush te lopen.
Hij heeft niet gezegt dat hij hem AP speeld though, ik vraag me af hoe Shaco solo top zou werken met een Atmogs en dan Infinity Edge + Phantom Dancer :D

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet niet wat er met Skarner gebeurd is, maar ik kan geen kills meer met hem krijgen :D Normaal eindig ik met een score als 5/6/20 ofzo, gister had ik in 3 games met skarner geloof ik 5 kills in totaal met als toppunt de laatste game met een score van 0/9/30 (win, ik was gewoon goed bezig en nuttig in teamfights, maar het lasthitten van champions ging wat minder). Alleen zijn manacosts zijn toch omhoog gegaan? Merk wel dat ik in de jungle wat vaker B moet omdat ik geen mana meer heb, maar dat dit zo'n impact zou hebben wist ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Anoniem: 424784 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 07:58:
In een dag 6300 ip? Daar doe ik 2 maanden over...
zelf vind ik altijd de lastigere champions leuk. cassiopeia/ahri/shaco etc. geeft veel meer fun :)

Ryze is ook wel tof tho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-05 20:21
Vicarious schreef op maandag 23 januari 2012 @ 09:48:
Ik weet niet wat er met Skarner gebeurd is, maar ik kan geen kills meer met hem krijgen :D Normaal eindig ik met een score als 5/6/20 ofzo, gister had ik in 3 games met skarner geloof ik 5 kills in totaal met als toppunt de laatste game met een score van 0/9/30 (win, ik was gewoon goed bezig en nuttig in teamfights, maar het lasthitten van champions ging wat minder). Alleen zijn manacosts zijn toch omhoog gegaan? Merk wel dat ik in de jungle wat vaker B moet omdat ik geen mana meer heb, maar dat dit zo'n impact zou hebben wist ik niet.
Skarner is opzich niet generfed met zn dmg..... wel met andere dingen..(mana usage + ult).. Geen problemen met skarner. Ik probeer dan ook altijd op 7.15~7.20 enemy jungle te counteren @ blue samen met mid. Heeft hij zn blue, en heb ik mijn blue.

[ Voor 7% gewijzigd door Aapje! op 23-01-2012 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 392738

Jeffroiscool schreef op maandag 23 januari 2012 @ 09:34:
[...]

Hij heeft niet gezegt dat hij hem AP speeld though, ik vraag me af hoe Shaco solo top zou werken met een Atmogs en dan Infinity Edge + Phantom Dancer :D
OT: Hij heeft gezegd : Gezegd met een 'D'
Hij speelt: speelt met een 'T'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Anoniem: 392738 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:06:
[...]

OT: Hij heeft gezegd : Gezegd met een 'D'
Hij speelt: speelt met een 'T'
Oops typo xD

Ik weet dat je dat typt met "t" xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
Ik heb wel eens wat gehoord over een Support/AD build voor Shaco, nog 2000 IP en dan maar eens uit testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-08-2024
Om even te reageren op de vraag wat er met Riven gebeurd is. Ik merk de nerfs wel degelijk. Zelf speel ik Riven nooit maar Riven is niet meer een sterke counterpick voor GP solo top.

De laatste tijd speel ik dat veel zowel voor als na de patch met de (onder andere) de Riven nerf. Voor de patch had ik best wel wat moeite, maar na de patch ga ik eigenlijk alleen dood als ik haar Ult vergeet en kan ik haar best eenvoudig "outfarmen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Nidhiki schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:07:
Ik heb wel eens wat gehoord over een Support/AD build voor Shaco, nog 2000 IP en dan maar eens uit testen :)
Full ad is mooi.
Merc threads / Wriggles / Infinity Edge / Phantom Dancer / Madred bloodrazor als ze tanky zijn, en laatste item, GA / bloodthirster of Trinity Force.

Ook late game carry je het team :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LikeAKing schreef op maandag 23 januari 2012 @ 09:52:
[...]

In een dag 6300 ip? Daar doe ik 2 maanden over...
zelf vind ik altijd de lastigere champions leuk. cassiopeia/ahri/shaco etc. geeft veel meer fun :)

Ryze is ook wel tof tho
Oops foutje, xD ja ik bedoelde dat ik ze makkelijk kan kopen haha heb 7000 (cashshoppunten). en speel sinds een weekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
M'n volgende Champ word Cassiopeia of Brand. Met voorkeur aan Cassio, ze lijkt me echt onwijs leuk spelen. Ik heb nog die miniguide van Ocelot gekeken en hij lijkt me heerlijk om te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Welke champ, doet een beetje load damage en hoe krijg je hem (lvl 9) beetje goed. En hoe zit het met de runes? Ik snap dat nog niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
Jeffroiscool schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:17:
M'n volgende Champ word Cassiopeia of Brand. Met voorkeur aan Cassio, ze lijkt me echt onwijs leuk spelen. Ik heb nog die miniguide van Ocelot gekeken en hij lijkt me heerlijk om te spelen :)
Cassiopia krijgt haar nerf nog wel een dezer maand denk ik. Haar burst is insane.
Anoniem: 424784 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:21:
Welke champ, doet een beetje load damage en hoe krijg je hem (lvl 9) beetje goed. En hoe zit het met de runes? Ik snap dat nog niet echt.
Ligt eraan wat je leuk vind... top? mid? jungle (alhoewel op lvl 9 dit nog niet veel gedaan word)? ad bot? support? Ben je aggresief qua spel, passief.... zijn allemaal dingen die meespelen in de keuze van je favorieten champ..

[ Voor 38% gewijzigd door Aapje! op 23-01-2012 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Jeffroiscool schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:17:
is ze ook. speel haar zo qwwweewqeqwwqqeweewewqqeeqwr ewwtjtruherehrrfjngg
spamspamspam al je abilitys, massive damage doe je toch wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
Anoniem: 424784 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:21:
Er staat een hele nuttige rune-guide op mobafire.com. Staat geloof ik bij de highest ranked guides ergens in de top 10. Kan helaas niet linken want ik ben aan het werk! Verder is het vooral een kwestie van veel ervaring op doen, de champs van de weekly-rotation uitproberen (die zijn gratis om te spelen) en meer lezen. LoL heeft vooral in het begin (eerste 10 levels) een vrij stijle leer curve, maar daarna wordt het minder erg ;)
Anoniem: 424784 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:25:
[...]
Zelf ben ik vaak bot, ik hou van support, dus beetje met heal. Maar wil ook wel beetje damage doen. Ik hou wel van stuns en slows. Ik hou er van om mensen te kunnen redden op t laatste moment.
Helaas is support meestal niet van het veel damage doen. Goede supports om te proberen zijn Soraka en Sona, waarbij Sona wat aggresiever gespeeld kan worden. Vooral (ranged) mages en AD carries doen veel damage. Bij mages moet je vooral denken aan Brand, Veigar, Annie. Bij AD carries aan Caitlyn, Tristana, Graves en Vayne.

[ Voor 31% gewijzigd door broc85 op 23-01-2012 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spuitelf schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:21:
[...]

Cassiopia krijgt haar nerf nog wel een dezer maand denk ik. Haar burst is insane.

[...]

Ligt eraan wat je leuk vind... top? mid? jungle (alhoewel op lvl 9 dit nog niet veel gedaan word)? ad bot? support? Ben je aggresief qua spel, passief.... zijn allemaal dingen die meespelen in de keuze van je favorieten champ..
Zelf ben ik vaak bot, ik hou van support, dus beetje met heal. Maar wil ook wel beetje damage doen. Ik hou wel van stuns en slows. Ik hou er van om mensen te kunnen redden op t laatste moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:44

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Waarom zouden ze Cassio nerfen?
Hoge burst? ze is een sustained dmg dealer die alleen haar dmg kan sustainen als ze haar skillshot poisons weet te raken.

Ja haar Q heeft 0.9 ap ratio, maar het is een skillshot welke ook nog eens delayed is.

Cassio is heel goed, maar heeft een hoge skillcap waardoor dit haar hoge dmg output rechtvaardigd, echt geen nerf nodig.

@Jeffro
Zou zeker Cassio kopen, vindt het zelf een heerlijke champ die perfect bij mijn speelstijl kwa AP past (Vlad, Kennen, allemaal sustained dmg ipv burst)

[ Voor 31% gewijzigd door Fanatic_FS op 23-01-2012 10:33 ]

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
[...]

Sona/Taric hebben beide... alhoewel ik sona sterker vind qua teamgame dan taric. Je kan wel niet aoe farmen, maar je hebt wel een enorm goede toolkit.

Als runes zou ik in de richting gaan van:

yellow/blue: mana regen
red: armor
quint: gold per 5 of flat health

CV+flash als summoners en dan 0/9/21. Je kan als sona lekker aggresief spelen vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spuitelf schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:29:
[...]

Sona/Taric hebben beide... alhoewel ik sona sterker vind qua teamgame dan taric. Je kan wel niet aoe farmen, maar je hebt wel een enorm goede toolkit.

CV+flash als summoners en dan 0/9/21. Je kan als sona lekker aggresief spelen vind ik.
Ik ben zelf nog maar lvl 9, hoe kan je de runes krijgen dan?
Sona lijkt me inderdaad heel leuk om te spelen. Ik zal eens kijken! Dankje! En met items, hoe moet je beginnen, en met welke skills etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Spuitelf schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:29:
[...]

Waarom zou je willen AoE farmen? Je bent immers een support xD

Sona is idd heerlijk aggressief, heel de tijd Q spammen als het kan xD

Kan je ook heerlijk in deze game zien: http://nl.twitch.tv/jeffroiscool/b/306185501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diange
  • Laatst online: 26-03 12:14
Op level 9 zou ik geen IP uitgeven aan runes, wacht tot je lvl 20+ ben met runes kopen. Anders is het zonde van je punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-03 13:28
Cassio is erg sterk, als het je lukt haar te gebruiken.

In lane is sowieso erg sterk. Enorme harrass en mobiliteit. Het is niet 'al te moeilijk' om je lane met haar te winnen. Het goed doen in teamfights is een heel ander verhaal. Ze is een soort van AD carry, maar dan een mage. Je moet je continu repositioneren met slechts beperkte 'tools'.

De meeste mages kunnen kunnen hun burst plaatsen, wegrennen en weer terugkomen als de cooldown klaar is. Cass moet de hele tijd in de buurt blijven, met enkel een minislow, een eigen speedboost en een geweldige ulti. Zonder goede samenwerking met een team is dat erg lastig.

tl;dr: Zo makkelijk als het lanen met haar is, zo moeilijk zijn de teamfights met haar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb € 30 euro erin gestopt. Dus ip gebruiken voor runes maakt me niet uit. Maar hoe duur is een rune en waar kan je die kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
[...]

Taric/Alistar zijn wel een leuke support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Runes koop je met IP via de shop, het gouden icoontje bovenaan.

Ik start sona met een cheap mana regen item waarvan ik de naam eventjes kwijt ben (kost ~135gold) & 4 wards + health pot. Dit kan ik omdat ik met masteries meer gold heb bij het begin als support. Jij zal dit waarschijnlijk niet hebben en een aantal wards minder kunnen kopen. Over het algemeen zijn wards op jouw level niet zo erg belangrijk omdat een jungler eerder uitzondering dan regel zal zijn.

Misschien kan je es proberen met een doran's ring en zo kan je een beetje spelen met haar skills. Haar passive zorgt ervoor dat na 2 maal een spel gebruikt te hebben, je een krachtige spel kan lanceren, afhankelijk van de spell die je gebruikt.

Q : dubbele damage
W: 20% minder damage
E: slow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
Anoniem: 424784 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:36:
Ik heb € 30 euro erin gestopt. Dus ip gebruiken voor runes maakt me niet uit. Maar hoe duur is een rune en waar kan je die kopen?
ip kan je niet kopen, alleen boosten dmv ip booster. Runes koop je iig in de shop, vakje onder dat waar je je RP gekocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
Wat zou een goede skill order zijn voor AD Shaco, eerste Deceive maxen of eerst Two Shiv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee dat snap ik. maar ik bedoel ik kan champs kopen met RP. Dus IP kan ik gebruiken voor Runes, hoe duur is een rune dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Nidhiki schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:38:
Wat zou een goede skill order zijn voor AD Shaco, eerste Deceive maxen of eerst Two Shiv?
Ik max eerst E dan W en dan Q
@yadeleon, meestal rond de 410 ip per rune. x27 voor een volle runepage + 3x quinter van 1025 = 14.000 ip.

[ Voor 19% gewijzigd door LikeAKing op 23-01-2012 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-03 13:28
Two Shiv, en dan niet de active gebruiken. (tenzij je met meer bent er 1 persoon wilt slowen). De passive damage erop is vrij sterk, en deceive is voornamelijk voor de flash+stealth.

De damage van AD karakters komt toch voornamelijk van auto-attacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
  • Laatst online: 06-05-2021
Nidhiki schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:38:
Bij shaco heb ik altijd deze volgorde van maxen: R, E, W, Q. Ik max Deceive dus als laatst.

League of Legends EUW: IBullit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
Anoniem: 424784 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:39:
Nee dat snap ik. maar ik bedoel ik kan champs kopen met RP. Dus IP kan ik gebruiken voor Runes, hoe duur is een rune dan?
Weet ik zo niet uit mijn hoofd. Echter:

quint ~80ip per stuk
seal ~15-65ip per stuk
glyph ~15-65ip per stuk
mark ~ 15-65ip per stuk

Tier 2 komt vanaf lvl 10.

[ Voor 14% gewijzigd door Aapje! op 23-01-2012 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-05 20:12
Anoniem: 424784 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:39:
Tier 3 runes (kun je na level 20 kopen) zijn ongeveer 410 IP per stuk voor de rode/blauwe en gele.
Quints (kun je er 3 van kopen) zijn ongeveer 1024 per stuk.

Er zijn uitzonderingen die meer of minder kosten, maar dit zijn de gemiddelde prijzen.

Reken er dus maar op dat je 15K IP kwijt bent voor een volle rune page.
Het meest lucratieve op het moment als je RP koopt en champions wilt hebben is om champion bundles te kopen. Staat in de shop bij bundles.
Zelf heb ik de digital collectors pack gekocht en de champion bundle. Dan heb je al een stuk of 40 A 50 champions om mee te beginnen. Moet voldoende zijn toch?

Voor de rest kan ik het aanraden om te beginnen met runes te kopen als je level 20 word.

Tier 2 runes zou ik zowieso niet kopen. Tier 1 runes zijn het nog wel waard voor wat ze kosten.

[ Voor 4% gewijzigd door Intruder op 23-01-2012 10:43 ]

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Intruder schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:42:
[...]

Tier 3 runes (kun je na level 20 kopen) zijn ongeveer 410 IP per stuk voor de rode/blauwe en gele.

Er zijn uitzonderingen die meer of minder kosten, maar dit zijn de gemiddelde prijzen.

Het meest lucratieve op het moment als je RP koopt en champions wilt hebben is om champion bundles te kopen. Staat in de shop bij bundles.
Zelf heb ik de digital collectors pack gekocht en de champion bundle. Dan heb je al een stuk of 40 A 50 champions om mee te beginnen. Moet voldoende zijn toch?

Voor de rest kan ik het aanraden om te beginnen met runes te kopen als je level 20 word.
Champion bundle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Intruder schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:42:
[...]

Tier 2 runes zou ik zowieso niet kopen. Tier 1 runes zijn het nog wel waard voor wat ze kosten.
ik heb alle champs voor de volle pond gekocht.. :') stuk voor stuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
Open de shop > klik op Bundles.

Hier zie je dan Champions bundle staan. Klik op unlock en je ziet wat je ervoor krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:44

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Zou zelf alleen 6300ip champs met RP kopen als ze in de aanbieding gaan en rune pages.
De goedkopere champs farm je makkelijk bij elkaar.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Je kunt voor ongeveer 3500 RP een champion bundle halen in de shop. Die geeft je een stuk of 22 champions geloof ik.

De digital collectors pack kost 3900 geloof ik. Dan krijg je ook ongeveer 22 champions + een annie skin + een RP refund van 1600 RP.

Zitten redelijk veel 975 RP champions tussen, dus als je ze allemaal los zou willen kopen ben je veel meer RP/IP kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
LikeAKing schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:44:
[...]

ik heb alle champs voor de volle pond gekocht.. :') stuk voor stuk
Maarja dan speel je al sinds de bèta fase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had in het begin 2 bundles gekocht en heb er nooit spijt van gehad ! Zeker een aanrader, je krijgt ook van de meeste rollen een aantal champions. Enkel de meest recente champions zitten hier niet in opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
No offense Yadeion, maar je mag wel iets zelf uitzoeken ;) de meeste vragen die jij op dit moment stelt zijn vrij eenvoudig zelf te achterhalen. Ik, en ik denk ook de meesten hier, willen je graag helpen om het spel te begrijpen. Maar in de post iets hierboven staat nota bene dat de champion bundles onder het kopje bundle in de shop vallen. Er wordt ook wel iets van jou verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Fanatic_FS schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:45:
Zou zelf alleen 6300ip champs met RP kopen als ze in de aanbieding gaan en rune pages.
De goedkopere champs farm je makkelijk bij elkaar.
The Digital Collector's Pack costs RP 3900. It includes RP 1380 (RP 1779 on EUW and EUNE) for use in the store, 4 Special Summoner Runes which come out to IP 2255. Purchasing each champion individually comes out to IP 25,200 or RP 10,790.

Direct van de Wiki af.

Stel je zou al die champions dus on sale kopen, dan ben je alsnog meer RP kwijt.
Heb nu ff geen zin om alles te gaan berekenen maar ik denk dat als je al die 975 RP champions on sale gaat kopen, en de rest van IP, je ongeveer net zo veel RP krijt bent, maar wel een bak met IP uit hebt gegeven aan champions die je anders had gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Haha, ik zie zoveel Shyvana en AD Kennen nu.

Ook probeert iedereen als een dolle te counterjunglen.
Vandaag al twee Shyvana's gekilled, één level 1 fight bij blauw en één bij mijn rood omdat ik wolves start voor blauw en zij de timing verkeerd had. Je eigen buffs warden is free kills, standaard 7:15 invade :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

broc85 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:47:
[...]

No offense Yadeion, maar je mag wel iets zelf uitzoeken ;) de meeste vragen die jij op dit moment stelt zijn vrij eenvoudig zelf te achterhalen. Ik, en ik denk ook de meesten hier, willen je graag helpen om het spel te begrijpen. Maar in de post iets hierboven staat nota bene dat de champion bundles onder het kopje bundle in de shop vallen. Er wordt ook wel iets van jou verwacht.
Sorry dat je op je teentjes getrap bent broc85, maar zit op t werk en kan niks uitzoeken en ben net zelf ook nieuw. maar had zelf nooit iets gehoord over champion bundles. Dus vandaar. en ik snapte nog niet veel van runes.

Ik ga dus denk ik voor Sona. Lijkt me leuk te spelen. Maar double damage, is dat een buff of attack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Gideon_92 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:46:
[...]

Maarja dan speel je al sinds de bèta fase
Ik speel sinds juni. teveel geld in dit spel gepompt. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
djengizz schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:49:
Haha, ik zie zoveel Shyvana en AD Kennen nu.

Ook probeert iedereen als een dolle te counterjunglen.
Vandaag al twee Shyvana's gekilled, één level 1 fight bij blauw en één bij mijn rood omdat ik wolves startte voor blauw en zij de timing verkeerd had. Je eigen buffs warden is free kills, standaard 7:15 invade :-).
Ach die junglers die nu alleen maar counter junglen zijn zo easy te beaten... Heb nu alle rollen inmiddels gespeeld binnen het spel en wil me gaan focussen op twee soorten. Denk dat het AP mid en jungle word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
Anoniem: 424784 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:49:
[...]

Sorry dat je op je teentjes getrap bent broc85, maar zit op t werk en kan niks uitzoeken en ben net zelf ook nieuw. maar had zelf nooit iets gehoord over champion bundles. Dus vandaar. en ik snapte nog niet veel van runes.

Ik ga dus denk ik voor Sona. Lijkt me leuk te spelen. Maar double damage, is dat een buff of attack?
Sona is een support champ. Dus een buff. Voor meer over de abilities klik je op de champ en klik je op abilities. Staat een filmpje bij en een uitleg over hoe de abilitie werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Intruder schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:45:
[...]

Je kunt voor ongeveer 3500 RP een champion bundle halen in de shop. Die geeft je een stuk of 22 champions geloof ik.

De digital collectors pack kost 3900 geloof ik. Dan krijg je ook ongeveer 22 champions + een annie skin + een RP refund van 1600 RP.

Zitten redelijk veel 975 RP champions tussen, dus als je ze allemaal los zou willen kopen ben je veel meer RP/IP kwijt.
Hoe bedoel je een refund van 1600 RP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-05 10:21

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Die bundles zijn inderdaad echt hun geld waard. Toen ik begon met spelen en doorkreeg dat ik LoL wel erg leuk vond, heb ik de Digital Collectors Pack gekocht en de andere Champion bundle (andere bundles bestonden destijds niet en deze vulden elkaar helemaal aan). Op dat moment had ik daarmee direct een hele berg champions om mee te spelen.

Toen heb ik tot ik lvl30 werd, nog maar één champion gekocht denk ik en de rest van mijn IP in runes gestoken. Het is fijn als je altijd wat keuze in champions hebt :)
Anoniem: 424784 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:52:
[...]

Hoe bedoel je een refund van 1600 RP?
Je koopt dit pack met RP, maar je krijgt er ook RP voor terug. Dit komt doordat die packs ook op diverse websites te koop zijn waardoor je ze niet met RP maar gewoon met euros/dollars koopt. Om je een leuke start te geven wordt je in die pack meteen ook wat RP gegeven. Vroeger waren er maar erg weinig methodes om RP te kunnen kopen; voor mij was dit destijds zelfs de enige (geen credit card).

[ Voor 42% gewijzigd door Cloud op 23-01-2012 10:55 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Pagina: 1 2 ... 91 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.