nee, deed weinig fout
mijn build was: phantom dancer, berserkers greaves, infinity edge, last whisperer, excecutioners calling en een ghostblade (vanuit avarice blade)
gok dat glasscannon build volledig aanvallend is? ja dus
was op zich goed in positie; vol achter de tanks en bruisers, die stun was bedoeld voor een van de bruisers denk ik (of eigenlijk meer random schot) wat nét tussen mijn team heen ging, maar dan ook nét
AD carry doet idd véél schade, maar een AP doet enorm veel burst, dus ze kunnen gewoon vanaf een afstandje iemand afmaken (of half dood krijgen in geval van tank/bruiser) en daarna ff wachten totdat de cooldowns klaar zijn
relatief véél veiliger dan een AD carry; die moet dus constant blijven schieten
ook hebben veel van die skills een veel langere range dan een AD carry
@nidalees speer
dat heb ik nou ook; maar dan met ashe's ulti en omgekeerd
net weer klaar met een potje; begon al leuk met een sona die riep dat ik geen twitch mocht spelen (worst champ ever, etc etc) ik proberen te overtuigen dat het een goeie champ is en dat ze gewoon met slechte spelers zat
ik maar hopen dat ik geen harde counters tegen me zou krijgen en m'n team niet al te hard faalde
geen harde counters (yi en malzahar) maar wat een faalteam
top en mid tower gingen snel neer, waren ook lekker aan 't feeden
en dan op een gegeven moment komen ze natuurlijk allemaal bot (~10 minuten)
jungle ww stond in onze bot tribush te wachten voor een gank, komt gragas eraan en loopt vol op 2 gozers; hun bot ging naar mid dus was het 1V4, en wat doet ww? die maakt er leuk 2v4 van
goed, twitch en sona tegen 5 man op tower, gaat 'm nooit worden natuurlijk
vervolgens verliezen we hard natuurlijk, en dan gaan ze roepen dat twitch zo hard faalt en dat ik geen schade doe
vind je het gek? geen tijd om te kunnen farmen
bovendien stonden zij allemaal 5x dood ofzo, en ik 2x (ondertussen nog een keertje gestorven bij 2de bot tower tegen yi nadat ik malzahar had afgeschrokken zonder dat er iemand kwam helpen, terwijl ik duizend keer ping)
manmanmanmanman
wat háát ik dat soort faalhazen, gewoon keihard falen, iemand anders de schuld geven en dan niks doorhebben... geweldig is dat
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 18:53:
Als je team mensen bij je weg kan houden ben je zeer nuttig, nuttiger dan een bruiser of AP-carry damage-wise. 500-600 crits @ 1.8/sec of eenmalig een combo van 2-3k damage. Eerder vandaag in ranked Leona gespeeld en gewoon iedereen die mijn lane partner Ashe wilde raken kapotgestunned en geslowed. Voordat ze in de buurt kwamen waren ze al minstens 80% van hun HP kwijt.
eens; soms heb je leuke potjes ertussen, en dan met twitch z'n Q+ulti een AOE attack met 2.5 attacks/seconde en een slordige 800 damage per schot doen is erg leuk
(die lifesteal van executioners calling erbij dan

)
maar goed, speel nog geen ranked, dus kom niet al te vaak in goeie teams die dus niet hard falen