[PC] League of Legends - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 91 Laatste
Acties:
  • 175.679 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-09 16:29
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 13:47:
[...]

Interessant. Ik zat net deze guide te lezen:

http://www.mobafire.com/l...here-with-a-blowgun-82617

Maar deze lijkt gericht te zijn op AP en On-hit effects. Wat vinden jullie van die guide trouwens?
ik vind die build veeel te tanky en dat crippled zijn dmg output nogal

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
ocwil schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:06:
Voor solo top is tanky teemo redelijk standaard.

Je zult ook wel moeten want je staat vaak tegen bruisers met sustain en moet een jungle gank kunnen overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
dan neem ik toch gauw een early phage en speel defensive via shrooms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ocwil schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:06:
[...]

Valt nog wel mee, de enigste item die ik niet zal halen is de GA, liever een ionic spark daarvoor in de plaats. Merc threads zijn situational, alleen tegen een zwaar CC team kan je dit overwegen, liever beserkers en proberen uit handen van je tegenstanders te blijven met move quick en goed geplaatste shrooms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
zeker waar alleen zou ik zelf ook de masteries agressiever doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
ocwil schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:13:
dan neem ik toch gauw een early phage en speel defensive via shrooms
En phage blijft je enige defensieve item?

-Merc Threads is een goed idee want Teemo is gevoelig voor CC
-Wit's end heeft goede synergie met on-hit Teemo
-Frozen Mallet is de logische follow-up van Phage
-De GA is je final item en tegen die tijd heb je meer dan voldoende damage. GA geeft je de mogelijkheid die ook werkelijk uit te delen.

Ik zeg niet dat ik het een hele goede build vind. Zelf zou ik andere runes en masteries gebruiken en waarschijnlijk nog meer defensieve items rushen (wriggles of dorans stacken, phage en mercs) voordat ik zo zwaar voor AS en damage ga met Malady en Wit's End. Maar ik vind de item build zeker niet te tanky voor Teemo en heeft prima damage output en de mogelijkheid die ook werkelijk uit te delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
tuurlijk bouw ik ook wel mercs als het nodig is en ook een wits end maak ik bijna altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
vaak begin ik ook met armor + 5hp als ik top ga om madreds razor te maken welke zeer handig is voor makkelijkere farm en de extra defence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 13:47:
[...]

Interessant. Ik zat net deze guide te lezen:

http://www.mobafire.com/l...here-with-a-blowgun-82617

Maar deze lijkt gericht te zijn op AP en On-hit effects. Wat vinden jullie van die guide trouwens?
Ik merk dat ik met AP Teemo meer Burst gefocusst ben, en late-game minder effectief ben. Ik speelde in eerste instantie AP Teemo als main, maar toen ik AD een keer probeerde was ik verkocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09 17:24
Zijn er hier mensen die ook graag Twitch Jungle spelen? Kwam hem laatst tegen en kan me zeker voorstellen dat hij het in solo-queue goed zou doen... maar ik vroeg me af hoe "hard" zijn ganks aankomen en of hij het een beetje vol kan houden in de jungle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
Dat lijkt mij een zeer interresante optie zal er vanavond es naar kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe werkt die tribunal. Heb nu al een paar keer gestemd, maar waar zie je wat je gestemd hebt en wat de uitslag is en hoeveel ip je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

broc85 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:53:
Zijn er hier mensen die ook graag Twitch Jungle spelen? Kwam hem laatst tegen en kan me zeker voorstellen dat hij het in solo-queue goed zou doen... maar ik vroeg me af hoe "hard" zijn ganks aankomen en of hij het een beetje vol kan houden in de jungle.
Viable maar moet kills krijgen. Wat dan ook wel weer redelijk makkelijk is met je erg lange stealth. Twitch is wel erg squishy, dus let erop dat je team dit kan hebben als jungler.

Maar voor de rest erg leuk en als je zijn ult goed raakt is het super gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-09 11:13
DeX schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:42:
[...]

Ik merk dat ik met AP Teemo meer Burst gefocusst ben, en late-game minder effectief ben. Ik speelde in eerste instantie AP Teemo als main, maar toen ik AD een keer probeerde was ik verkocht :)
Ik heb het juist andersom, machtig om mensen te zien doodgaan midden in de jungle terwijl ze sneaky proberen te vluchten.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
mooie twitch jungle guide
http://solomid.net/guides.php?g=3253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Jungle Twitch is leuk tegen teams die hem niet goed counteren. Je kunt namelijk redelijk eenvoudig een kill scoren als de mid iets te hard overextend. Maar hij is verder niet echt viable, omdat hij niet zo hard snowballed als andere junglers. Ook al haal je veel kills, late game Twitch is over het algemeen niet echt een waardevolle toevoeging aan een team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-09 13:06
Probleem met junglers als Twitch en andere AD carries is dat ze farm nodig hebben om nuttig te zijn, en farm in jungle is veel minder dan farm in lane. Zo kan Nasus prima junglen, maar je zal lang niet zo veel damage bouwen op je Q (of geld krijgen voor je items) als solo top Nasus. Een character als Maokai heeft hoge base stats en heeft passive wat overlevingsmiddelen waardoor items iets minder nodig zijn. Uiteraard is dit een non-issue in soloqueue omdat de lanes toch te lam zijn om vision wards te kopen en je dus wss uberfed wordt als jungle twitch ;)
@Above, Twitch heeft "fed" rond 25-30 minuten een bijna volle build en kan dan met zijn ulti in een paar seconde een team omleggen. Twitch zijn damage is ERG hoog, maar hij is ook erg squishy. Hij is zeker niet nutteloos endgame als je jezelf goed weet neer te zetten en niet te vroeg uit stealth komt.

[ Voor 21% gewijzigd door Zebby op 22-02-2012 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09 17:24
Zebby schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 15:29:
Probleem met junglers als Twitch en andere AD carries is dat ze farm nodig hebben om nuttig te zijn, en farm in jungle is veel minder dan farm in lane. Zo kan Nasus prima junglen, maar je zal lang niet zo veel damage bouwen op je Q (of geld krijgen voor je items) als solo top Nasus. Een character als Maokai heeft hoge base stats en heeft passive wat overlevingsmiddelen waardoor items iets minder nodig zijn. Uiteraard is dit een non-issue in soloqueue omdat de lanes toch te lam zijn om vision wards te kopen en je dus wss uberfed wordt als jungle twitch ;)
@Above, Twitch heeft "fed" rond 25-30 minuten een bijna volle build en kan dan met zijn ulti in een paar seconde een team omleggen. Twitch zijn damage is ERG hoog, maar hij is ook erg squishy. Hij is zeker niet nutteloos endgame als je jezelf goed weet neer te zetten en niet te vroeg uit stealth komt.
Dus het komt er op neer dat je dus kills "moet" krijgen om het "viable" te maken? We gaan het vanavond eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandal gragas ziet er vrij grappig uit :)

YouTube: League of Legends: Vandal Gragas Teaser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Zijn er mensen met ervaring in Nautilus? En dan met name in build en item keuze want het verschilt nogal per build :/

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Swanfield schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 18:04:
Zijn er mensen met ervaring in Nautilus? En dan met name in build en item keuze want het verschilt nogal per build :/
Ik jungle hem full tank en start GP/10 items.

Regrowth --> boots + philo --> heart of gold
daarna mercs, frozen heart, shurelia, randuins, FoN

Eventueel ergens nog een phage en mocht je ooit zo ver komen die uitbouwen naar triforce als laatste item (hier zul je in een normale game nooit komen).

Qua runes ben ik er nog niet uit.
In ieder geval MS quints want ik vind hem anders erg traag. Verder heb ik Armor marks geprobeerd en MPen want AS heeft weinig zin. Hiervan vond ik Armor het beste aangezien hij best low wordt met een regrowth start ipv cloth/5 en de armor marks hem wat meer helpen early. MR/level blauw en flat armor yellow.

Verder standaard 0/21/9 tanky jungler masteries.

edit:
Oh, en ik start wolves --> blauw, vraag om damage op wolves en een pull op blauw.
Max W eerst, hierna E en Q op level 4 of voor je gaat ganken (max als laatste).

[ Voor 7% gewijzigd door djengizz op 22-02-2012 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ok maar ik wil hem meer als lane support spelen :)
Maar doe je nog damage end game? Ik heb gemerkt dat damage begin en mid game goed is maar end game doe je niet zoveel imo

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Swanfield schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 18:59:
Ok maar ik wil hem meer als lane support spelen :)
Hmm, dan zou ik nog steeds de GP/10 item route gaan. Waarschijnlijk GP/10 Quints en nog steeds Armor Marks. E maxen is dan ook waarschijnlijk beter.

Verder Shurelia prioriteren in dat geval en eerder voor Aegis dan de jungle tank items gaan dan.
Maar doe je nog damage end game? Ik heb gemerkt dat damage begin en mid game goed is maar end game doe je niet zoveel imo
Nee, is speel hem als CC bot / full tank.
Vanwege al zijn CC kan hij toch niet echt genegeerd worden in team fights en zijn ult blijft goed, ook late.

Ben overigens wel benieuwd naar je ervaringen als support nautilus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ik heb soraka en alistar gespeeld en ik vind hem beter dan die twee :) je bent activer aanwezig en je carry kan zijn godelijke gang gaan want meestal rennen ze allemaal terug :)
Ik vind hem heerlijk spelen als duo lane en mijn lane partners zijn allemaal laaiend enthousiast :)

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Nog een kleine update over de PBE patch notes:
Alistar
Triumphant Roar mana cost increased to 28/41/54/67/80 from 20/35/50/65/80
Unbreakable Will mana cost reduced to 100 from 150
Trample damage increased to 10-27 per second from 10-23

Fizz
Base damage increased to 56 from 54
Armor per level increased to 3.4 from 3.1
Churn the Waters mana cost reduced to 100 from 150

Galio
Idol of Durand damage range increased to 600 from 575

Irelia
Fixed a particle issue with Transcendent Blades

Jax
Fixed a bug where Grandmaster's Might passive attack canceled if the buff ran out during the attack animation

Lee Sin
Sonic Wave base damage increased to 50/80/110/140/170 from 45/75/105/135/165

Lux
Lucent Singularity
Now additionally grants vision while in flight to its destination
Now starts its cooldown when cast rather than when detonated
Cooldown increased to 10 seconds from 9
Now displays a buff showing how long Lucent Singularity will last until it automatically detonates
Finales Funkeln
Now grants vision of the affected area during the spell and vision of enemy champions hit for a short duration afterwards
Lux can no longer use Flash while casting Finales Funkeln

Malphite
Granite Shield now shows a cooldown timer
Unstoppable Force
Area of effect radius on impact increased to 325 from 300
Malphite can no longer flash while using Unstoppable Force
Fixed a bug where Malphite would seem to hit the target but would not cause the effect

Miss Fortune
Strut now shows a cooldown timer

Nocturne
Umbra Blades now has a passive cooldown timer like Ziggs and Shen

Olaf
Axe Throw
Damage increased to 80-260 from 50-210
Scaling changed to +1.0 bonus AD from +0.5 total AD
Base cooldown reduced to 8 seconds from 10
Cooldown reduction for picking up the axe reduced to 4.5 seconds from 6
Ragnarok now provides 30/45/60 Armor and Magic Resist instead of 20/30/40 flat damage reduction

Poppy
Paragon of Demacia now shows you over its icon how many stacks you have

Shen
General
Base armor reduced to 19 from 23
Vorpal Blade health scaling lowered to 1.5% from 2%
Feint
Energy cost increased to 50 from 40 at all levels
Base shield value reduced to 70/115/160/205/250 from 70/120/170/220/270
Fixed a few bugs with ability sounds

Teemo
Health per level increased to 82 from 77
Move Quick's passive component now shows a cooldown timer
Noxious Trap arm time reduced to 1 seconds from 2

Tristana
Explosive Shot cast range increased to 625 from 600

Ziggs
Hexplosive Mines
Mana cost reduced to 70/80/90/100/110 from 80/90/100/110/120
Slow duration reduced to 1.5 seconds from 2
Damage from 2nd and subsequent mines reduced to 40% from 50%
Fixed a bug where Ziggs' Mad Scientist skin was leaving particles on the map

Items
Madred's Bloodrazor attack damage increased to 40 from 30

General
Champion Kill messages are now more specific
You can now activate a timestamp for game chat in the options menu
When colorblind mode is activated, movement cursor is included with new color scheme (was not before)
Announcer callouts no longer reference blue team/purple team, and instead should reference friendly/enemy team (ie. A friendly inhibitor is respawning soon/the enemy inhibitor has respawned)
Champions will now attempt to run home immediately when disconnecting, rather than attempting to Recall
Small monster camp sigils now restore up to 30 Mana in addition to Health
Small golem camp
Movement Speed increased to 300 from 180
Medium Golem base damage increased to 59 from 54

Co-Op Versus AI
Added Blitzcrank bot to the roster of bots in Co-Op versus AI.
Improved bots' ability to last hit and reduced how much they push their lanes.
Reduced the amount of gold given to bots on Summoner's Rift Intermediate.
Added the ability for bots to call for help from nearby bots.
Improved the precision of skill shots and ground targeted AoE abilities.
Minor bug fixes with Leona, Lux, and Shyvana bots.
http://clgaming.net/redtracker/topic/29301/?p=1

Vooral de ingame timestamp vind ik een welkome toevoeging :)
De mana return van jungle creeps gaat misschien een buff geven aan jungle amumu!

Streaming History

• SaphuA
You can now activate a timestamp for game chat in the options menu :D
speedzor schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:20:
Nog een kleine update over de PBE patch notes:

[...]

http://clgaming.net/redtracker/topic/29301/?p=1

Vooral de ingame timestamp vind ik een welkome toevoeging :)
De mana return van jungle creeps gaat misschien een buff geven aan jungle amumu!
Timestamp is inderdaad leuk, handig voor dragon en baron timers. Hopen dat die timestamps er ook bij staan bij kills e.d.

Qua jungle: die mana is voor meerdere champions welkom. Vaak willen mids de tweede blue al hebben omdat ze ineens niet meer zonder kunnen en vooral voor mana-hungry junglers als Maokai, Jarvan en Skarner is dat best lastig. Die extra mana zal daar allicht een tikje mee helpen.

Vicariously I live while the whole world dies

• djengizz
  • Niet online
Die double gollem speed buf vind ik ook wel mooi als dat kiten voorkomt.

Het maakte blue bot lane unbalanced en het werd langzaam standaard dat purple hierdoor een double gollem invade moest doen om de XP gain te voorkomen. Hierdoor moest je als purple te veel risico's nemen imo.

Als je nu damage moet nemen voor double gollem vind ik het al een stuk beter.

• Darklor
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:53
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 15:17:
Hoe werkt die tribunal. Heb nu al een paar keer gestemd, maar waar zie je wat je gestemd hebt en wat de uitslag is en hoeveel ip je krijgt.
Je krijgt van Riot een mail met daarin de hoeveelheid cases ( van de 15) die je goed beoordeeld hebt.
Aan de hand van dit aantal wordt er een bepaalde hoeveelheid IP naar je account gecrediteerd.

• LuckyLukeNL
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
speel dit spel nu een weekje en het bevalt me erg goed. Ik snap nu wel dat het zo populair is. tot nu toe alleen met miss fortune gespeeld gwn omdat ik haar fijn vind spelen :) begin ook al lichtjes verslaafd te raken!

Verwijderd

Lol, ik zei gister nog tijdens een potje op skype: Ik denk dat Lux binnekort een cooldown nerf krijgt. En warempel, wat lees ik vandaag :P

Het is dan wel niet op haar ulti waar ik op doelde, maargoed, toch grappig :)

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-09 20:17

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 11:16:
Lol, ik zei gister nog tijdens een potje op skype: Ik denk dat Lux binnekort een cooldown nerf krijgt. En warempel, wat lees ik vandaag :P

Het is dan wel niet op haar ulti waar ik op doelde, maargoed, toch grappig :)
Echt een nerf is het niet. Het kan zeker wel 1s duren voordat je E op zijn plek is en detonated is, waardoor die 1s verschil in CD teniet wordt gedaan. Ik zie dit meer als een buff.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Verwijderd

R420R schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 11:21:
[...]

Echt een nerf is het niet. Het kan zeker wel 1s duren voordat je E op zijn plek is en detonated is, waardoor die 1s verschil in CD teniet wordt gedaan. Ik zie dit meer als een buff.
Ohja, te snel gelezen:)

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Ik heb nog even wat filmpjes van wat champs bekeken, en ik denk dat ik vanavond poppy maar eens ga proberen!

Iemand nog tips waar ik op moet letten? En volgens mij is het een solo-top champ, klopt dat? (met een heerlijke tower-dive potentie) >:)

Word ze nog veel gespeeld trouwens?

[ Voor 7% gewijzigd door GeleFles op 23-02-2012 12:11 ]

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Champion sales!:

•Brand champion (regularly 975 RP) will be only 487 RP
•Kog’Maw champion (regularly 975 RP) will be only 487 RP
•Veigar champion (regularly 585 RP) will be only 292 RP
•Heimerdinger champion (regularly 975 RP) will be only 487 RP
•Blitzcrank champion (regularly 975 RP) will be only 487 RP

Ik twijfel of kog of brand... Wil graag een keer Nocturne of yorick maar zit er helaas niet in.

Verwijderd

Wat houd die timestamp precies in?

• speedzor
[All] [Randomplayer] [16:50:50]: Speedzor is too good for this game!
[All] [Randomplayer2] [16:50:55]: Oh my God he's amazing!
[All] [Randomplayer3] [16:51:62]: He rapes me every game :(
[All] [Speedzor] [16:52:00]: Bow for me, mortals.

Streaming History

Verwijderd

Wanneer wordt deze update uitgevoerd? Of zit de timestamp er al in? :$

• speedzor
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 12:31:
Wanneer wordt deze update uitgevoerd? Of zit de timestamp er al in? :$
Ik heb het erbij gezegd toen ik de notes poste. Het zijn de PBE (Public Beta Environment) patch notes, hetgene waar ze dus publiekelijk mee testen. Hou je ogen goed open bij de aankomende patch notes, eventueel die daarna.

Streaming History

• SaphuA
Dan kun je zien wanneer iemand iets gezegt heeft in de chat, doordat de (game?) tijd er naast staat.

Dat is niet alleen handig om te zien hoe lang geleden iemand een complimentje gaf, maar ook voor het bijhouden wanneer, bijvoorbeeld, de Dragon gekilled is / gaat respawnen.

Veel mensen typen nu zelf de tijd in de chat als de Dragon gekilled is. Nu hoef je in principe alleen maar 'Drgn' te typen en verder niet naar de tijd te kijken.

Bijkomend voordeel is dat het minder erg is als iemand dit een keer vergeet. Nu moet je gaan gokken wanneer dat gebeurt, maar met timestamps kun je dit achterhalen als je bijvoorbeeld weet dat iemand, vlak nadat enemy team Dragon killde, iets typte in de trand van 'OMG Y U NO HELP DRGN!!1!'. Je hoeft dan alleen even naar de timestamp te kijken.

[ Voor 5% gewijzigd door SaphuA op 23-02-2012 12:37 ]

Verwijderd

speedzor schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 12:28:
[...]

[All] [Randomplayer] [16:50:50]: Speedzor is too good for this game!
[All] [Speedzor] [16:52:00]: Bow for me, mortals.
Denk niet dat het toevoegen van timestamps automatisch meer bullshit gaat brengen in gamechat als dit je punt is. :9
:/
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 12:59:
[...]

Denk niet dat het toevoegen van timestamps automatisch meer bullshit gaat brengen in gamechat als dit je punt is. :9
Nee, wel dat 4 man tegelijk de dragon/baron timet :P

Verwijderd

speedzor schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 12:28:
[...]

[All] [Randomplayer] [16:50:50]: Speedzor just raped dragon
[All] [Speedzor] [16:52:00]: Bow for me when you drop your soap, mortals.
.. en dan weet je dat om 22:50:50 dragon respawnt en speedzor ooit vuile manieren heeft geleerd in de gevangenis
coz he's a real pain in the ass :)
nix persoonlijks e

• Vocalise
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-09 10:42
Lol, :P
Anyways, iemand een paar goede pointers om mid tegen (een goede) Ziggs te spelen. De average Ziggs speler solo que kan ik prima aan, maar gisteren 2 potjes gespeeld tegen dezelfde ziggs mid ik met morgana en een game cassio maar zijn harass en escape is erg hinderlijk, ik had een insane CS farm en hij/zij een stuk minder maar een echte kill heb ik tot aan lvl 12 niet gehaald wel 1 assist omdat de jungler mij verblijdde met een gankje :)

Maar hij is slippery when wet it seems, Fizz had ik een soortgelijk probleem mee al ging dat op Cassio beter dan Morgana, maar Ziggs hoeft gewoon never achter zijn Creeps uit te komen maar kan wel zelf blijven poken

Verwijderd

Zijn pokes zijn nou niet bepaald gevaarlijk imo (of hij moet wel achter zijn creeps vandaan komen)
Anyways tegen een safe spelende mid, met zelf een champ met goede clear, kun je lekker veel roamen naar top en bot.

Je won je lane al door meer CS te halen.. Een kill op de andere mid is natuurlijk relaxt om de lane nog harder te winnen en evt te snowballen, maar natuurlijk niet geheel noodzakelijk om te winnen.

• Vocalise
True ik had zeker een dikke item build ivm , maar die stuiter bom, zijn minfield allemaal hinderlijk en die laatste is nog een risky trick ook waarmee zijn jungler me bijna te pakken had.

het is meer de meeste mid hero's pak ik aan emt Morgana en Cassio of als ik wil trollen een Heimer, maar Ziggs is een van de weinige hero's die mij, mits hij goed gespeeld wordt, blijft aftikken, beetje bij beetje en na een paar items bounced die bom best hard ;)

Ik vraag me wel nog steeds af waarom Cassio in Draft pick vrij blijft en Morgana een instaban blijft ;)
Ik ben er blij mee want ik heb een prettigere farm met Cassio Malzahar, morgaan dan met b.v. een Brand of Veigar maar i am still amazed.

Iemand hier teovallig een goede Ahri speler?
Ik wil haar graag kopen maar heb tot op heden nog geen degelijke ahri gezien >.<
Wel een bot Ahri met samen met hun Mundo onze bot hebben gefarmed en toen niet meer te stoppen waren, maar dat was meer brute power dan skill.

Verwijderd

Vocalise schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:35:
Lol, :P
Anyways, iemand een paar goede pointers om mid tegen (een goede) Ziggs te spelen. De average Ziggs speler solo que kan ik prima aan, maar gisteren 2 potjes gespeeld tegen dezelfde ziggs mid ik met morgana en een game cassio maar zijn harass en escape is erg hinderlijk, ik had een insane CS farm en hij/zij een stuk minder maar een echte kill heb ik tot aan lvl 12 niet gehaald wel 1 assist omdat de jungler mij verblijdde met een gankje :)

Maar hij is slippery when wet it seems, Fizz had ik een soortgelijk probleem mee al ging dat op Cassio beter dan Morgana, maar Ziggs hoeft gewoon never achter zijn Creeps uit te komen maar kan wel zelf blijven poken
Vladimir _/-\o_

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:47

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Als je als Morg tegen een voorzichtig spelende speler speelt, tormented soil droppen en gaan ganken.
Morgana kan heel hard pushen, waardoor de tegenstander veel cs gaat verliezen door zijn turret, tenzij hij ze zelf wil tanken buiten turretrange.

Waarom Cassio niet banned en Morg wel? Cassio kan je als jungler ganken, Morgana niet. Blackshield en je cc werkt niet en dan heeft ze nog altijd een snare erbovenop.

[ Voor 25% gewijzigd door Fanatic_FS op 23-02-2012 14:48 ]

[specs]

• Vocalise
Ja precies, maar de CS is ook de issue niet, ik outfarm ze goed, ik poke ze maar Ziggs met zijn minefield en Bouncy bomb geeft tikken terug, meer dan ik had verwacht, en dat heb ik met een brand/annie/malzahar stukken minder, die worden ook nog enigzinsgeblokt door mijn creeps.

Vladimir is een baas, maar mijn eerste semi okish pot met Vladimir moet ik nog spelen, i don't seem to grasp the idea :D

Verwijderd

Maar zijn bouncing bom is prima te dodgen van afstand ;-)

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Als Vlad, earlygame ben je zwaker, maar rond lvl 7 krijgen ze je gewoon niet uit de lane gepushed omdat je flinke sustain hebt. Start met boots en 3 pots, eerste item is hextech revolver.

in case of ganks, trollpool to safety.

[specs]

Fanatic_FS schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:51:
Als Vlad, earlygame ben je zwaker, maar rond lvl 7 krijgen ze je gewoon niet uit de lane gepushed omdat je flinke sustain hebt. Start met boots en 3 pots, eerste item is hextech revolver.

in case of ganks, trollpool to safety.
En spam die Q zodra hij van cooldown is, dan heb je het meeste effectieve health. In teamfights niet bang zijn om een beetje dichtbij te staan. Je hebt vrij veel health door je passive en al je skills hebben een relatief korte range. Gooi zo snel mogelijk je ulti op een aantal mensen en blijf Q + E spammen. Zodra je bijna doodbent of hard gefocust wordt een trollpool om het nog even uit te stellen en your work is done.

• markoverklift
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-08 10:18
Ik heb het gemerkt ja, die betere skillshots. Ashe schiet nu van over de map mensen neer. Het is bijna een global skill geworden ;)

• Vocalise
Dan zullen maar weer een keer een normal met Vlad proberen, maar Ik speel nu Morgana, Cassio, Malzahar, Brand, Veigar, Heimer, Jungle Fiddle, en indien nodig maar in mindere mate, Cailtyn, Corki, Teemo of Shaco.

Yeah i digg ze AP ;D

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

lol, ashe is zo trololol als je een goed schot kan raken
zat samen met een gozer op mumble, hij top nasus tegen rammus ik bot ashe
hij steeds vloeken op rammus z'n powerball escape, en ik maar zeggen dat ik er niks aan kan doen
op een gegeven moment m'n ulti op m geschoten toen er flink wat minions bij z'n toren (dus hij farmen op dezelfde plek) ehlemaal van onze bot tower naar hun top tower
leek halverwege alsof ie mis ging, maar rammus was aardig genoeg om terug in de linie te stappen en vol de arrow op z'n bakkes te krijgen })
toen ging 't ineens snel; nasus sloopte rammus, shyvana kwam van hun junlge achter nasus aan, onze mid (cas geloof ik) ging achter m'n arrow aan en sloopte shyvana, hun mid sloopte nasus en cas sloopte hun mid ook nog 's
3 kills, 1 arrow *O*
en ik keek lekker toe vanuit bot _O-

• Vocalise
De arrow van ashe stopt niet meer na de eerste hit?

• godofal
  • Niet online

godofal

jawel, raakte rammus en verder niks

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Solo top Rammus? the fk?

[specs]

• Vocalise
Ah verkeerd gelezen :)
Och wij hadden gisteren een PRO solo Talen tegen Irelia top.....
Dat die gozer niet meer dood is gegaan had meer met zijn ress timer dan iets anders te maken :P
Ach het was een win na 3 teamfights maar oi oi oi.

Of Vayne die keihardm id claimed... (The Fuck?!?!?) maar goed ik op Morgaan bot met Alistair (JAAAY COW) -1-12-3 speelt en dan roept dat bot heeft gefeed, 5-3-2 voor ons.... ( Jungler heeft ons 1 x gefopt, een keer te eager en de kill maar door tower toch neer en gewoon een keer netjes gepakt door lane)
Het blijft een wondere wereld in solo que

• godofal
  • Niet online

godofal

yup, normal blind pick he :+

anyway, champion pick maakt 9 v/d 10x weinig uit, het gaat allemaal om je eigen skill+enemy skill
vind het zo jammer dat elke pot óf overduidelijk word gewonnen, óf overduidelijk word verloren, zo goed als nooit een spannende pot :(

Verwijderd

Gisteren AP Rammus die niet verder kwam dan 2 ingredienten van Deathcap. Leblanc combo pakte hem elke keer weer 8)7
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:40:
[...]

Gisteren AP Rammus die niet verder kwam dan 2 ingredienten van Deathcap. Leblanc combo pakte hem elke keer weer 8)7
AP Rammus is dan ook een gigantische trollbuild uit de categorie AP Garen

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:53:
[...]

Rammus heeft tenminste nog ratios...

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:53:
[...]

Een rod of ages rushen lijkt me minder troll dan bijvoorbeeld thornmail.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 17:17:
[...]

Een rod of ages rushen lijkt me minder troll dan bijvoorbeeld thornmail.
Recommended items OP man

• godofal
  • Niet online

godofal

man, wat zijn AP carries OP in vergelijking met AD carries
net als ashe spelende, endgame; niemand kon nog veel betere items kopen
lux gooit een stun op me, 1/5de HP eraf
vervolgens ulti erop: dood ;w
verder helemaal geen schade of wat dan ook gekregen

en daardoor ook gelijk de game verloren

vind dat zo unbalanced he, dat skills gewoon 1hit worden uiteindelijk met de juiste items; nidalee's speer word ook een 1hit endgame
AD carries zijn imo eigenlijk helemaal niet zo sterk; in een teamfight worden ze vol geaimed waardoor ze óf doodgaan, óf moeten vluchten+harassen als het kan
eigenlijk kunnen ze alleen iets doen als ze vol genegeerd worden, maar dan is de tegenstander dus ook een complete idioot...

dus; wat heeft een AD carry nou nog voor nut, volgens mij is een goede bruiser veel beter
ja die doen minder schade, maar ze blijven iig leven

Verwijderd

godofal schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 18:08:
net als ashe spelende, endgame; niemand kon nog veel betere items kopen
lux gooit een stun op me, 1/5de HP eraf
vervolgens ulti erop: dood ;w
verder helemaal geen schade of wat dan ook gekregen

en daardoor ook gelijk de game verloren

vind dat zo unbalanced he, dat skills gewoon 1hit worden uiteindelijk met de juiste items; nidalee's speer word ook een 1hit endgame
AD carries zijn imo eigenlijk helemaal niet zo sterk; in een teamfight worden ze vol geaimed waardoor ze óf doodgaan, óf moeten vluchten+harassen als het kan
eigenlijk kunnen ze alleen iets doen als ze vol genegeerd worden, maar dan is de tegenstander dus ook een complete idioot...

dus; wat heeft een AD carry nou nog voor nut, volgens mij is een goede bruiser veel beter
Hm, dan doe je toch echt iets fout hoor. Glascannon build? Tegenstanders met armor?

AD carry doet juist meeste damage, je moet jezelf alleen goed positioneren en je tank + support helpen je natuurlijk. Mensen denken nogaleens dat AD carry erg makkelijk is omdat je vooral autoattacked, dat is dus niet zo.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2012 18:31 ]

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-09 14:48

SilentSimon

Have you been hopped?

Banshee tegen de meeste AP carries helpen ook wel :)
Verder vind ik de hitbox van de speer van Nidalee veels te groot ten opzichte van de speer zelf.
Maak dan de speer ook groter denk ik dan. Hoevaak ik wel niet gehit wordt door dat ding terwijl ie er langs zou moeten gaan...

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

SilentSimon schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 18:44:
Banshee tegen de meeste AP carries helpen ook wel :)
Verder vind ik de hitbox van de speer van Nidalee veels te groot ten opzichte van de speer zelf.
Maak dan de speer ook groter denk ik dan. Hoevaak ik wel niet gehit wordt door dat ding terwijl ie er langs zou moeten gaan...
Er is ook een verschil tussen minion en champion hitbox bij die speer. Hij gaat rakelings langs een minion, maar niet rakelings langs een champion. Dan is hij hit.

Verwijderd

Als je team mensen bij je weg kan houden ben je zeer nuttig, nuttiger dan een bruiser of AP-carry damage-wise. 500-600 crits @ 1.8/sec of eenmalig een combo van 2-3k damage. Eerder vandaag in ranked Leona gespeeld en gewoon iedereen die mijn lane partner Ashe wilde raken kapotgestunned en geslowed. Voordat ze in de buurt kwamen waren ze al minstens 80% van hun HP kwijt.
DeX schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 18:49:
[...]

Er is ook een verschil tussen minion en champion hitbox bij die speer. Hij gaat rakelings langs een minion, maar niet rakelings langs een champion. Dan is hij hit.
Ooit gedacht dat het misschien niet aan de speer ligt, maar de bounding box van de champions zelf? Veel andere skillshots hebben hetzelfde gedrag.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2012 18:54 ]

• godofal
  • Niet online

godofal

nee, deed weinig fout
mijn build was: phantom dancer, berserkers greaves, infinity edge, last whisperer, excecutioners calling en een ghostblade (vanuit avarice blade)
gok dat glasscannon build volledig aanvallend is? ja dus :P

was op zich goed in positie; vol achter de tanks en bruisers, die stun was bedoeld voor een van de bruisers denk ik (of eigenlijk meer random schot) wat nét tussen mijn team heen ging, maar dan ook nét :(

AD carry doet idd véél schade, maar een AP doet enorm veel burst, dus ze kunnen gewoon vanaf een afstandje iemand afmaken (of half dood krijgen in geval van tank/bruiser) en daarna ff wachten totdat de cooldowns klaar zijn
relatief véél veiliger dan een AD carry; die moet dus constant blijven schieten
ook hebben veel van die skills een veel langere range dan een AD carry

@nidalees speer
dat heb ik nou ook; maar dan met ashe's ulti en omgekeerd :(

net weer klaar met een potje; begon al leuk met een sona die riep dat ik geen twitch mocht spelen (worst champ ever, etc etc) ik proberen te overtuigen dat het een goeie champ is en dat ze gewoon met slechte spelers zat
ik maar hopen dat ik geen harde counters tegen me zou krijgen en m'n team niet al te hard faalde
geen harde counters (yi en malzahar) maar wat een faalteam :r
top en mid tower gingen snel neer, waren ook lekker aan 't feeden
en dan op een gegeven moment komen ze natuurlijk allemaal bot (~10 minuten)
jungle ww stond in onze bot tribush te wachten voor een gank, komt gragas eraan en loopt vol op 2 gozers; hun bot ging naar mid dus was het 1V4, en wat doet ww? die maakt er leuk 2v4 van d:)b
goed, twitch en sona tegen 5 man op tower, gaat 'm nooit worden natuurlijk

vervolgens verliezen we hard natuurlijk, en dan gaan ze roepen dat twitch zo hard faalt en dat ik geen schade doe
vind je het gek? geen tijd om te kunnen farmen
bovendien stonden zij allemaal 5x dood ofzo, en ik 2x (ondertussen nog een keertje gestorven bij 2de bot tower tegen yi nadat ik malzahar had afgeschrokken zonder dat er iemand kwam helpen, terwijl ik duizend keer ping)

manmanmanmanman
wat háát ik dat soort faalhazen, gewoon keihard falen, iemand anders de schuld geven en dan niks doorhebben... geweldig is dat
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 18:53:
Als je team mensen bij je weg kan houden ben je zeer nuttig, nuttiger dan een bruiser of AP-carry damage-wise. 500-600 crits @ 1.8/sec of eenmalig een combo van 2-3k damage. Eerder vandaag in ranked Leona gespeeld en gewoon iedereen die mijn lane partner Ashe wilde raken kapotgestunned en geslowed. Voordat ze in de buurt kwamen waren ze al minstens 80% van hun HP kwijt.
eens; soms heb je leuke potjes ertussen, en dan met twitch z'n Q+ulti een AOE attack met 2.5 attacks/seconde en een slordige 800 damage per schot doen is erg leuk :7
(die lifesteal van executioners calling erbij dan *O* )
maar goed, speel nog geen ranked, dus kom niet al te vaak in goeie teams die dus niet hard falen

Verwijderd

godofal schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 18:57:
nee, deed weinig fout
mijn build was: phantom dancer, berserkers greaves, infinity edge, last whisperer, excecutioners calling en een ghostblade (vanuit avarice blade)
gok dat glasscannon build volledig aanvallend is? ja dus :P
Ik snap Ghostblade en Exec Calling niet. Ghostblade Active werkt niet op ranged attacks (de timer-extensie) en Exec Calling is een vrij low-cost item. Had je voor de Aspeed en Lifesteal beter voor Zeke's Herald kunnen gaan, wat je ook gelijk HP/CDR geeft en daarna nog een crit item. Flat ArPen en %ArPen is toch een beetje te veel van het goede.

• djengizz
  • Niet online
Nee hoor.

In tegenstelling tot een AP carry doet een AD carry ook damage als zijn skills op hun CD zitten te wachten en heb je over het algemeen veel meer range.

Aangezien jij dus een andere type damage doet (sustained vs burst) wordt positionering ook veel belangrijker.
In een teamfight hoor jij achter je tanklijn te staan. Elke AP die dan naar voren komt om jou te bursten wordt dan meteen besprongen door je bruiser / tank en het is gg voor hem.

Als jij steeds weggeburst wordt of geen damage doet zou ik vooral eens naar je positionering kijken in teamfights (en in lane zul je dus moeten zonen).

En over je build ga ik ook mee wat hierboven gezegd wordt.

Verwijderd

jup idem die executioners calling is enkel goed tegen fed mundo ult als je geen ignite hebt

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-09 13:21

Dreanor

Joene

Toen ik net begon met LoL dacht ik juist het tegenover gestelde! :P

Toen was ik zo van DAMN wat zijn auto attack champs OP. Twee of drie normal hits en ik ben dood. Terwijl ik skills op cooldown heb.

:D

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

• godofal
  • Niet online

godofal

ik ga meestal op de 2de trip trug voor een avarice blade voor de crit+geld
normaal duurt een potje niet zo erg lang, maar nu dus wel waardoor ik alles af had en dus iets met die avarice blade moest; dus een ghost blade van gemaakt

executioners calling koop ik ipv waar anderen een bloodthirster kopen, de sustain is gewoon hard nodig in de lane en zeker tijdens teamfights
dit omdat ie meer lifesteal heeft, ja bloodthirster heeft een bonus van minions doden, maar als AD carry overleef je niet altijd even lang en dan ben je die weer kwijt
bovendien is ie een stúk goedkoper

• djengizz
  • Niet online
godofal schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 20:00:
....

executioners calling koop ik ipv waar anderen een bloodthirster kopen, de sustain is gewoon hard nodig in de lane en zeker tijdens teamfights
Nee, als AD carry moet je AD kopen.
dit omdat ie meer lifesteal heeft, ja bloodthirster heeft een bonus van minions doden, maar als AD carry overleef je niet altijd even lang en dan ben je die weer kwijt
En neemt hij een slot in van iets wat veel meer AD kan geven. Sustain van een enkele scepter en later BT zou meer dan voldoende moeten zijn in elke lane.

• godofal
  • Niet online

godofal

ik ga ook niet direct voor EC
ongeveer zoiets: dorans>boots+dorans/pickaxe>avarice>zeal>scepter>phantom dancer>infinity edge>executioners calling
meestal eindigt daar ongeveer de pot, soms ga ik voor een 2de phantom dancer als ik gefed ben, en dan geen executioners calling maar een bloodthirster

Verwijderd

godofal schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 20:19:
ongeveer zoiets: dorans>boots+dorans/pickaxe>avarice>zeal>scepter>phantom dancer>infinity edge>executioners calling
meestal eindigt daar ongeveer de pot, soms ga ik voor een 2de phantom dancer als ik gefed ben, en dan geen executioners calling maar een bloodthirster
standaard build voor de meeste ad carries is imo:
2x Doransblade (hiertussen in Vamp scepter als je het nodig hebt) Infinity edge, Phantom dancer, Qss, Last Whisperer als 3 meer dan 100 armor hebben, anders Bloodthister.

(Na je bf sword kun je ook alvast zeal bouwen.)

Verwijderd

Dus je eindigt met PD+Infinity. Terwijl je: PD+Infinity+BT+LW wil hebben. Dan is het toch niet vreemd dat je als AD carry niet zoveel damage doet als je zou kunnen doen? Zeker als je jezelf daarbij verkeerd positioneerd.

Verwijderd

Ik vind trouwens dat ad carries in ranked de kracht van een banshees of qss onderschatten. laatst had ik nog een redelijk gefeede sivir in mn team die maar bleef doodgaan door annie's combo. Heb haar toe overtuigd om zo snel mogelijk banshees te halen en toen gewonnen uiteindelijk.

Mijn idee is dat je niks aan damage hebt wanneer je geen tijd hebt om je damage ook daadwerklijk te doen. Mooi dat je 300 ad hebt maar wanneer je maar 1 shot afvuurt in een teamfight ben je alsnof nutteloos.

Verwijderd

godofal schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 20:00:
normaal duurt een potje niet zo erg lang, maar nu dus wel waardoor ik alles af had en dus iets met die avarice blade moest; dus een ghost blade van gemaakt

Maar door meer AD word een lagere Lifesteal% gecompenseerd. 10% van 120 AD is even veel als 15% van 80 AD bijvoorbeeld, maar je doet toch veel meer damage. Het verschil tussen een kale BT en een Executioner is overigens 3%. De extra AD en maar 3% minder compenseert al hard- met slechts 6 creep kills trek je het verschil in Lifesteal% gelijk.

Er is behalve als je een regen champ moet counteren (dan nog zou ik hem niet kopen, het is jouw job niet om 4k HP Mundos te counteren, neem aan dat een team met half verstand wel Ignite heeft) geen reden om Exec te kopen. Crappy item.

• djengizz
  • Niet online
GP/10 op een AD carry heeft geen zin.

Je zit al in de rol waarbij je hele team eigenlijk zo wordt gekozen om jou het farmen makkelijk te maken. Vervolgens ga je naar één van de duurste item builds in de game als AD carry.

Hierdoor vertragen GP/10 items je uiteindelijke build ipv het te versnellen en zijn er voor een AD carry ook geen goede items om ze naartoe te upgraden (en is een ghostblade dat ook niet).

GP/10 items zijn dus ook in het algemeen voor die rollen die wat moeilijker farmen (of niet) zoals support of een jungler. Ook in toplane zie je het meer omdat het een defensieve route is naar goedkopere defensieve item builds die werken voor toplane. Hierdoor wordt dus wel damage ingeleverd met als voordeel meer farm early en meer veiligheid wat belangrijk is voor solo top. Jij hebt een support die hier voor moet zorgen en zit dus in een heel andere situatie.

Executioner's calling is een erg situationeel item en om heel veel redenen slecht op een AD carry ;).

• godofal
  • Niet online

godofal

hmm, zal de avarice skippen voortaan dan, maar de executioners calling blijft imo (ga het wel ff bekijken, maar als ik er nu naar kijk zonder te testen zeg ik executioners>bloodthirster)

het verschil in stats maakt idd weinig uit (qua lifesteal) maar de prijs verschilt enorm. daarom ben ik ermee begonnen
bloodthirster kost gewoon 3k, en ja; die extra schade maakt het verlies in lifesteal meer dan goed, maar met dat geld kan je een hoop doen (verschil is 1650)

ik ga het iig ff proberen, ik heb de focus altijd op speed ipv attack gehad, terwijl twitch bijvoorbeeld dat al van zichzelf heeft (+70% :X )

Verwijderd

godofal schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 20:53:
hmm, zal de avarice skippen voortaan dan, maar de executioners calling blijft imo (ga het wel ff bekijken, maar als ik er nu naar kijk zonder te testen zeg ik executioners>bloodthirster)

het verschil in stats maakt idd weinig uit (qua lifesteal) maar de prijs verschilt enorm. daarom ben ik ermee begonnen
bloodthirster kost gewoon 3k, en ja; die extra schade maakt het verlies in lifesteal meer dan goed, maar met dat geld kan je een hoop doen (verschil is 1650)

ik ga het iig ff proberen, ik heb de focus altijd op speed ipv attack gehad, terwijl twitch bijvoorbeeld dat al van zichzelf heeft (+70% :X )
Je maakt nog steeds dezelfde fout; er is geen verschil in Lifesteal. In %, ja. In daadwerkelijke health die je terug krijgt door de extra AD, nee. Daarbij is een enkele minion wave genoeg om over de Lifesteal van een Exec heen te gaan.

• djengizz
  • Niet online
godofal schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 20:53:
Zoals.... AD kopen?

Als je voor 1650 AD bij een Executioner Calling koopt zul je twee items hebben die samen minder stats geven dan één BT. Jouw build kost dus een extra item slot, meer goud en geeft mindere stats.

Daarnaast is de active en de passive van Executioner Calling iets waar je ook voor betaald maar die zo situationeel is dat het 99/100 keer ook zijn goud niet waard is op een AD carry. De active is champion en matchup specifiek en de passive schaalt niet.

• nukidin247
  • Laatst online: 29-09 10:55
wat een pro spel is LoL wel eens; heb net een potje ranked gestart en tijdens de champ select kreeg ik een d/c, alles bevroor, het enige wat ik kon doen was chatten, en ik kreeg random champ wat dus Cait was.
Nou speel ik lekker cait met Ap runes en masteries, en dan speel ik ook nog eens als beste in de team.
maja, gelijk gesurrenderd @20 min omdat elke speler in enemy team UBER fed was.

Een spel waarbij je verliest als je 5 sec d/c krijgt, daar heb je maar 1 van.

• godofal
  • Niet online

godofal

net weer twitch gespeeld; meer AD dan speed gericht, maar enemy was zo stom dat ik niet kon merken of het nou beter of slechter ging (lees: riven spring uit bosjes op lvl3 op taric (zowel ik als hij vol health) ONDER de tower, dat was het niveau ongeveer)

@nukidin
je kan het ook anders bekijken: elke seconde telt, die heb je niet zo vaak :)

• ocwil
net een potje rammus gespeeld met caster runes en mpen(9)/21/0 masteries item build mercs randuims FoN meer armor verder gewoon zoveel mogelijk cc doen in teamfights pakte elke keer hun lee sin of graves ging als een trein. was soms nog best spannend tot late game de 2 carries van mijn team gefeed waren toen was het een breeze

wat me nog het meeste op viel ik had +22 HP/sec regen met baron buff

[ Voor 9% gewijzigd door ocwil op 23-02-2012 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapeno
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:45
nukidin247 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 22:54:
wat een pro spel is LoL wel eens; heb net een potje ranked gestart en tijdens de champ select kreeg ik een d/c, alles bevroor, het enige wat ik kon doen was chatten, en ik kreeg random champ wat dus Cait was.
Nou speel ik lekker cait met Ap runes en masteries, en dan speel ik ook nog eens als beste in de team.
maja, gelijk gesurrenderd @20 min omdat elke speler in enemy team UBER fed was.

Een spel waarbij je verliest als je 5 sec d/c krijgt, daar heb je maar 1 van.
misschien dan wel zo netjes om gewoon q dodge te doen voor je medespelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Cow
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-09 23:09
Gisteren voor het eerst met een tank champ gespeeld Rammus aka Bowser :+

Ik vreesde het ergste omdat iemand van de team zeide dat we tank nodig hadden, niemand koos een tank dus offerde ik mezelf op met mijn AP mastery build... :F Samen met Teemo top en het was beste match die ik heb gehad. Wegens enemy Tryndamere was gefed door bot ( onze Tryn+ashe faalde behoorlijk ) was het best moeilijk te pushen. Uiteindelijk toch gewonnen... E+W en eventueel Ulti is nasty met Teemo, konden we Tryndamere nog goed tegenhouden.

Ik moet zeggen Rammus samen met Teemo maakte een mooie combo, was heerlijk om zo te spelen top.

Weet iemand goede Item build voor Rammus? Heb gisteren gewoon de recommended items list gevolgd.

Begin:
Doran's Shield

Mid:
Greaves
Shield aura dingie ( die armor, attack etc. geet )

Late:
Fire cape / Thornmail.

Maar zit zelf te denken is die laatste item waar je jezelf ressed wel viable endgame? Heb zo gevoel dat er wel een betere item is

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dr_Cow schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 09:19:
Gisteren voor het eerst met een tank champ gespeeld Rammus aka Bowser :+

Ik vreesde het ergste omdat iemand van de team zeide dat we tank nodig hadden, niemand koos een tank dus offerde ik mezelf op met mijn AP mastery build... :F Samen met Teemo top en het was beste match die ik heb gehad. Wegens enemy Tryndamere was gefed door bot ( onze Tryn+ashe faalde behoorlijk ) was het best moeilijk te pushen. Uiteindelijk toch gewonnen... E+W en eventueel Ulti is nasty met Teemo, konden we Tryndamere nog goed tegenhouden.

Ik moet zeggen Rammus samen met Teemo maakte een mooie combo, was heerlijk om zo te spelen top.

Weet iemand goede Item build voor Rammus? Heb gisteren gewoon de recommended items list gevolgd.

Begin:
Doran's Shield

Mid:
Greaves
Shield aura dingie ( die armor, attack etc. geet )

Late:
Fire cape / Thornmail.

Maar zit zelf te denken is die laatste item waar je jezelf ressed wel viable endgame? Heb zo gevoel dat er wel een betere item is
Voor Rammus i s er niet echt een vaste itembuild aangezien zeker tanks zich heel erg moeten aanpassen aan de tegenstander. Als hun tryndamere snel fed raakt is het zaak om health+armor te stacken, als bijv. hun leblanc fed raakt ga je voor health+magicresist.

Echter, een algemene tip, zeker voor lane rammus: ga eerst voor Gold per 10 items. Heart of Gold en Philosophers Stone geven je gegarandeerde inkomsten en maken je tankier en meer sustainable (health + mana regen). Bovendien hebben ze goede items om in uit te bouwen: Raduins Omen en Shurelya's geven je health, armor en cooldown reduction. En CDR is erg lekker, want dan kun je vaker je imba taunt doen!

Dus:
Start regrowth pendant + healthpot
Uitbouwen naar philo stone + lvl 1 boots
Heart of Gold
Lvl 2 boots (meestal merc treads)
Philo stone en HoG uitbouwen
Situationeel tankitem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeX schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 13:01:
AD Teemo:
Je focust op on-hit effects en damage. Je gaat hier voor een mix van Attack speed, Attack damge en on-hit effects zoals frozen mallet, red-buff en Ionic Spark is ook wel leuk. Je shrooms zijn nu niet echt krachtig, en functioneren als spot en slow utility. Je bent nu agressiever, en neemt meer een carry rol op je. Dit speel ik meestal en build: Beserker Greaves, gevolgd door Malady of Wits end (afhankelijk van AP van tegenstander). Daarna Madreds voor de damage en daarna afhankelijk van situatie Ionic Spark (als tegenstander weinig MR heeft, en ik veel kills heb) of Frozen Mallet. Ik gebruik Exhaust + Flash als materies. Exhaust guaranteed je kills vanaf level 7 á 8.
Ik heb dit gisteren eens geprobeerd met wisselend succes. Attack speed is echt geweldig en last hitten gaat dus ook goed. Ik merk dat Frozen Mallet me niet enorm helpt qua slow effect, dus ik ben gisteren gegaan voor Mercury's Threads, Malady, Wit's End, Madred's Bloodrazors, Ionic Spark en Guardian Angel.

Ik had weliswaar geen Exhaust of Flash en ik begrijp dat dat toch wel key is. 1 game ging vrij gelijk op (duurde iets van 57:00 min) waarbij de vijandelijke carry mij zwaar inmaakte (naam weet ik niet, 1 van de weeklies op dit moment) met zijn ranged stun en damage.

Vanavond nog maar eens proberen met exhaust en flash. Ben overigens pas level/rank 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ben een beetje aan het uitvogelen met Nautilus nog :P Hij is echt wel heel erg leuk om te spelen. De volgende rollen heb ik nu al met redelijk veel succes gespeeld: Solo top, Duo Bot, Tank, AP/Tank en full AP.
Ben een beetje aan het kijken met welke build ik een beetje tanky ben maar ook een beetje pijn kan doen. Ik wil dus een AP/Tank build.

Uiteraard begin ik met de money items dus die laat ik even buiten beschouwing het gaat puur om end build.

1. Schoenen (afhankelijk van wat je wil of wat er tegenover je staat.)
2. Rod of Ages
3. Rylai's Crystal Scepter
4. Warmog's Armor
5. Force of Nature
6. Mejai's Soulstealer

Zal een beetje toelichten waarom deze keuzes. Ik heb gekozen voor max HP en dan een beetje AP. Hoe hoger de HP hoe meer het schild van Nautilus Magic resist en Armor heeft. Ik denk hier mee dus weg te kunnen komen maar moet het natuurlijk nog goed testen en ben benieuwd naar jullie mening :)

Rod of ages AP veel HP en ook nog eens mana. Toppie joppie precies wat Nautilus nodig heeft.

Rylai's Crystal Scepter AP + HP wederom lekker en 35% slow op targets. Super CC dus met de spells van Nautilus.

Warmog's Armor HP HP HP HP

Force of Nature Movement speed.... deze is nog twijfelachtig. Nu vanwege mijn masteries en runes denk ik het beste om wat sneller te zijn maar misschien dat ik deze drop voor een situatie item en dat ik movement Runes neem en (0/21/9) ga met movement. Is nog even uitvogelen.

De Mejai's Soulstealer heb ik puur omdat het goedkoop is en met Nautilus vrij eenvoudig is te maxen. Je heb veel assists en een paar kills dus aan 20 kom je ook wel :)

Wat vinden jullie er van? Ik zal mijn masteries in def natuurlijk 21 hebben en ik denk in utility 9 maar neig ook een beetje naar 9 in de offensive tree.

Problemen die ik zou kunnen hebben end game is dat je meer magic resist en armor nodig zou kunnen hebben maar ben dan ook AP/Tank build met veel HP. Mijn runes zitten ook max in Magic resist en armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Cow
Vicarious schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 09:38:
[...]

Voor Rammus i s er niet echt een vaste itembuild aangezien zeker tanks zich heel erg moeten aanpassen aan de tegenstander. Als hun tryndamere snel fed raakt is het zaak om health+armor te stacken, als bijv. hun leblanc fed raakt ga je voor health+magicresist.

Echter, een algemene tip, zeker voor lane rammus: ga eerst voor Gold per 10 items. Heart of Gold en Philosophers Stone geven je gegarandeerde inkomsten en maken je tankier en meer sustainable (health + mana regen). Bovendien hebben ze goede items om in uit te bouwen: Raduins Omen en Shurelya's geven je health, armor en cooldown reduction. En CDR is erg lekker, want dan kun je vaker je imba taunt doen!

Dus:
Start regrowth pendant + healthpot
Uitbouwen naar philo stone + lvl 1 boots
Heart of Gold
Lvl 2 boots (meestal merc treads)
Philo stone en HoG uitbouwen
Situationeel tankitem.
Thanks! Ga vanavond even uitproberen met een toepasselijke mastery ook nog dit keer :X

De taunt is zeker awesome, vooral de keren dat ik als Sonic naar enemy champs rol, E+W+Ulti dan Flash+ignite als de groep terug trekt om ze toch te baiten dat ze moeten blijven en dan Q om weg te gaan mocht Health laag raken. Grappige momenten geleverd met de overfed Tryn fights >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
En weer een nieuwe champ:

Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/February_2012/2012_02_23_fiora_sneak_peek/Fiora_colors_v4_thumb.jpg

Talon's aartsrivale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

Fiora, Demacia's beste zwaardvechtster :P

Hier haar lore:

http://screensnapr.com/e/B8Bdza.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://i0.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/000/228/dat.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Cow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Ziet er echt heel erg uit als een vrouwelijk talon ja, en ik vind Talon erg vet
dus verwacht nu veel van Fiora =)

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Pagina: 1 ... 27 ... 91 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.