>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Verwijderd
Ik heb geen hacks en LoL Recorder is niet verder uitgezoomd bij mij. Zo ziet het er gewoon uit op 1920x1080.Dreanor schreef op maandag 20 februari 2012 @ 20:23:
[...]
Nee, nee, volgens mij is hij echt verder uitgezoomd gezien ze top kunnen zien terwijl baron gecentreerd op het scherm is en dat is bij mij niet zo.
Misschien hogere resolutie?
Heb de HUD wel zo klein mogelijk gezet (nog net groot genoeg om erop te kunnen klikken als het moet)
dan kun je blijkbaar cheaten met een hogere resolutie want je ziet wel degelijk veel meerVerwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 22:50:
[...]
Ik heb geen hacks en LoL Recorder is niet verder uitgezoomd bij mij. Zo ziet het er gewoon uit op 1920x1080.
Heb de HUD wel zo klein mogelijk gezet (nog net groot genoeg om erop te kunnen klikken als het moet)
komt nog een screenshot met vergelijking
~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~
Ik speel met full HD, maar zie geen verschil met mijn laptop hoorocwil schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 00:24:
[...]
dan kun je blijkbaar cheaten met een hogere resolutie want je ziet wel degelijk veel meer
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
http://postimage.org/image/q5rzjhnoz/
zal het morgen ook even ingame bekijken
[ Voor 17% gewijzigd door ocwil op 21-02-2012 00:28 ]
Verwijderd
Met een hogere resolutie zie je meer, ja. Als je LoL met Eyefinity speelt (3 schermen) kun je 2 lanes tegelijk zien.ocwil schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 00:24:
[...]
dan kun je blijkbaar cheaten met een hogere resolutie want je ziet wel degelijk veel meer
Niet bepaald cheaten aangezien er fog of war is. Je ziet wat je hoort te zien. Het is ook wel logisch, anders zouden de champs ubergroot zijn op mijn scherm in vergelijking met een 1280x720 scherm.
@Intruder 1440x900 is geen full HD. 1920x1080 is full HD.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2012 00:28 ]
zeker bij teamfights die wat gespreid zijn zie je meer
Wat speelt die lekker zeg! Echt niet normaal. Heb hem als support gespeeld bottom lane en stond tegenover een Sona en een Talon. Ik stond samen met Ezreal. Best pittig kan ik je zeggen maar met wat slimme ganks vanuit mid wisten we de lane snel te domineren. 2/5/24 was mijn eind score
Kortom ik denk dat ik de kandidaat voor bot lane heb gevonden
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
eindelijk kan ik eens malzahar uittesten
Beep Boop son ... Beep Boop
Eyefinity is dan duidelijk een vreemd eend, want 5760x1080 heeft maar liefst een factor 5,33 ertussen zitten. Daarbij zie je dus inderdaad veel meer in de breedte. Maar omdat het zicht primair beperkt wordt door fog of war; is het geen probleem. Besef wel dat je met je muis die hele afstand ook moet kunnen overbruggen om te scrollen
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
En maar weer eens oefenen met Taric als support, dus weer genoeg te doen vanavond
---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk
Talon ziet er gaaf uit om te spelen. Is weer anders dan Ahri...
Vanavond maar wat builds kijken voor beide, melee is wat anders dan ranged poking
Verwijderd
Dat is misschien zo, maar een scherm met dezelfde verhouding (mijn laptop was ook 16:9) en een lagere reso 13##x7## zag een heel stuk minder.Cloud schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 08:56:
Het is dus niet zo dat als jij 2560x1440 hebt, dat je dan meer ziet dan iemand met 1920x1080. Beide hebben dezelfde verhouding.
vreemd genoeg had malzahar geen kans op mid, was grappig om te zien
Denk dat de enige manier om hierachter te komen is om het te testen.Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:03:
[...]
Dat is misschien zo, maar een scherm met dezelfde verhouding (mijn laptop was ook 16:9) en een lagere reso 13##x7## zag een heel stuk minder.
Iemand die hetzelfde screenshot op verschillende resoluties maakt en post.
ps. ik zit op werk dus geen lol voor mij vandaag.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Verwijderd
Zet vanavond m'n scherm wel op een lagere reso om te kijken. Zou onlogisch zijn als het niet minder liet zien, anders zou op dingen klikken veel moeilijker zijn.Dreanor schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:46:
[...]
Denk dat de enige manier om hierachter te komen is om het te testen.
Iemand die hetzelfde screenshot op verschillende resoluties maakt en post.
ps. ik zit op werk dus geen lol voor mij vandaag.
Heb nu Jarvan en Mordekaiser in m'n assortiment, ik denk dat die wel redelijk bij m'n speelstijl passen.
Speel nog tegen bots enzo, omdat ik mezelf nog een noob vind... eerste game met Jarvan 3/13/27 dus erg wennen na Mordekaiser, tweede game ging al een stuk beter, solo-top met 26/3/18.
Wat ik nogsteeds niet begrijp is mijn role in het team, moet ik de "creeps" nou lasthitten of die aan een ander overlaten... zelfde met enemy champs, vaak laat ik de kill maar aan een ander omdat mijn k/d ratio al beter was maar dat is meer uit medelijden dan uit taktiek.
Ben ik met beide bruiser? Tank? Support? Carry?
Met enemy champs maakt bij mij niks uit. Ik hoef niet de kill te hebben, assist is goed genoeg en wil mezelf niet kwestsbaar maken door "going for the kill" te doen ( ben al squishy genoeg als Ahri ).
Er zijn mensen die je helemaal kapot schelden dat je hun "kill" steelt maar daar trek ik niks aan, want als ik zie dat in top of bot een mooie gank opening zie ( speel vaak mid ) dan neem ik die ook en meld ik ook van dat ik eraan kom.
Verwijderd
Ik zou kappen met tegen bots spelen. Je leert zo niks over het spelletje. Bots zijn te dom in vergelijking met de meeste spelers (sub-1000 Elo daar gelaten) dus je leert niet effectief of realistisch spelen.3xNix schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 10:26:
Ben nu bijna levl 12 \o/
Heb nu Jarvan en Mordekaiser in m'n assortiment, ik denk dat die wel redelijk bij m'n speelstijl passen.
Speel nog tegen bots enzo, omdat ik mezelf nog een noob vind... eerste game met Jarvan 3/13/27 dus erg wennen na Mordekaiser, tweede game ging al een stuk beter, solo-top met 26/3/18.
Altijd alles doen om de kill te pakken. Als iemand wegkomt met 10 HP omdat jij expres stil staat is je team niet blij.Wat ik nogsteeds niet begrijp is mijn role in het team, moet ik de "creeps" nou lasthitten of die aan een ander overlaten... zelfde met enemy champs, vaak laat ik de kill maar aan een ander omdat mijn k/d ratio al beter was maar dat is meer uit medelijden dan uit taktiek.
Morde = tanky MageBen ik met beide bruiser? Tank? Support? Carry?
J4 = Bruiser en/of tank
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2012 10:41 ]
Zal woensdag/donderdag wel games tegen mensen gaan spelen, kijken of ik het dan nog zo leuk vind
Flash is dat een goede keuze (anti gank?) of is heal beter in dat opzicht voor mijn redelijk immobile champs?
Verwijderd
Andere mensen denken vaak alles te weten, maar dat doen ze niet ;-)
Zo ben ik ook ingesteld wegens dat ik pas lvl 12 ben maar helaas... is niet iedereen zoKnevel-O schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 11:06:
op level 12 zal niemand jouw iets kwalijk nemen, je leert het spel tenslotte door het te spelen
Dus ik kan het best rune-loos van 12-20 spelen of stellen ze het op prijs als je wat el-cheapo runes erop gooit
Ik heb ook de advies om me IP punten te sparen tot lvl 20 om de Tier 3 runes te halen. Ze kosten veel en ik ben pas lvl12 en heb pas rond 6900 IP en de runes kosten per stuk 2000 ( als ik goed heb ) per stuk...3xNix schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 11:15:
En runes, ik hoor dat ik gewoon moet sparen tot ik levl 20 ben en dan runes kopen.
Dus ik kan het best rune-loos van 12-20 spelen of stellen ze het op prijs als je wat el-cheapo runes erop gooit
Varieert per type rune, er zijn hele dure van 1000IP en ~2000IP maar dat gaat vooral om quints. De overige runes kosten 820IP of minder.Dr_Cow schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 11:22:
[...]
Ik heb ook de advies om me IP punten te sparen tot lvl 20 om de Tier 3 runes te halen. Ze kosten veel en ik ben pas lvl12 en heb pas rond 6900 IP en de runes kosten per stuk 2000 ( als ik goed heb ) per stuk...
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Die garantie heb je nooit in LoL.3xNix schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 10:54:
Ok, ik kan dus rustig alles lasthitten zonder dat iemand ineens ontploft in een rage aanval.
Deed gister met een maat die net z'n 2e potje o.i.d. deed een botgame, men raged daar nog meer dan in gewone games

Maar van die mindere moet je er wel 9 per stuk kopen. Een gemiddelde runepage kostCloud schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 11:31:
[...]
Varieert per type rune, er zijn hele dure van 1000IP en ~2000IP maar dat gaat vooral om quints. De overige runes kosten 820IP of minder.
27x420=11340 voor je marks, glyphs en seals
3x1025=3075 voor je quints
Totaal 14415 IP. Aangezien je wel 2 a 3 runepages wilt hebben zou ik rekenen op zo'n 30k aan IP-investering minimaal (sommige runes kun je op 2 pages gebruiken en mijn inschatting was iets aan de hoge kant).
Vicariously I live while the whole world dies

Quints per drie, alle andere doorgaans per 9 ja. Runes zijn inderdaad bijzonder duur. Ik heb lang moeten sparen (en ook wat IP-boosts gebruikt) om de boel enigszins vol te krijgen. Nu heb ik eigenlijk alles wat ik wil dus geef alleen nog IP uit aan champions.
Verwijderd
Ik zelf zat te denken aan 5 pagina's..
- mana regen pagina voor bepaalde AP mids
- AP pagina voor AP mid
- jungler met AS
- Tank
- AD pagina.
En ja ik speel bijna alle rollen wanneer mn team het nodig heeft ;-)
Arpen of AD marks (AD marks zijn goedkoper en beter voor early game lasthitting maar arpen is lategame beter)
Armor seals
Magicres/lvl glyphs
Arpen of AD quints
AP:
Magicpen marks
Manaregen seals
AP/lvl glyphs
Flat AP quints
Zo kun je de meeste characters al spelen en ben je <30k kwijt aan IP. Je tanky characters speel je dan met 0/21/9 masteries, de rest 21/9/0.
[ Voor 10% gewijzigd door Vicarious op 21-02-2012 12:07 ]
Verwijderd
Ja dat is een mooie heah hahaVerwijderd schreef op zondag 19 februari 2012 @ 23:03:
[...]
Loled hard @ Leblanc met Tear of Goddess.
Hij zou wel hebben gedacht ik ga voor de 1300 AP build
Je moet toch de Q stacken dus je gebruikt vaak je abilities
[ Voor 9% gewijzigd door Killertjuh op 21-02-2012 13:58 ]
Er is een zeer kleine mid-game window waar arpen meer damage doet dan ad, maar de rest van de game, en daar zit ook lategame bij, is AD beter.Vicarious schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:07:
AD:
Arpen of AD marks (AD marks zijn goedkoper en beter voor early game lasthitting maar arpen is lategame
Er staan hele calculaties van online zelfs geloof ik.
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
die calculaties zijn er, en die geven aan dat ARpen lategame beter is. Geen zin om ze op te zoeken, volgt gewoon uit logisch nadenken. AD runes leveren je in totaal iets van 16 AD (marks en quints) op wat met armor van de tegenstander flink minder wordt. Met Armorpen krijg je 25 armorpen uit je runes (marks en quints) wat lategame uiteraard een stuk harder aantikt.kaluro2 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:00:
[...]
Er is een zeer kleine mid-game window waar arpen meer damage doet dan ad, maar de rest van de game, en daar zit ook lategame bij, is AD beter.
Er staan hele calculaties van online zelfs geloof ik.
Dit klopt helemaal.Vicarious schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:23:
die calculaties zijn er, en die geven aan dat ARpen lategame beter is. Geen zin om ze op te zoeken, volgt gewoon uit logisch nadenken. AD runes leveren je in totaal iets van 16 AD (marks en quints) op wat met armor van de tegenstander flink minder wordt. Met Armorpen krijg je 25 armorpen uit je runes (marks en quints) wat lategame uiteraard een stuk harder aantikt.
ArP is niet te mitigeren en AD wel.
Overigens is echt early game (level 1) een mix van AD en ArP het beste qua damage output.
Full AD is voor champs met abilities die schalen met AD beter (en waarmee ze harassen, denk aan vayne's tumble, cait's piltover, etc.) en maakt last hitten beter. Dat is de reden dat je mensen full AD ziet gaan, niet omdat het meer damage geeft.
Verwijderd
Ik ben begonnen met een AP en een AD page. De AD page had flat AD quinns, armor pen marks, armor seals, magic resist glyphs. Voor de AP page verving ik dan alleen de quinns en de marks voor flat AP en magic pen en zo had ik vrij goedkoop 2 bruikbare pages.Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:05:
Welke standaard runepages raadt men aan?
- AP pagina voor AP mid
- jungler met AS
- Tank
- AD pagina.
Zelf heb ik 8 runepages. Maar me eerste 2 die ik had waren vooral gefoccused op gewoon AD en AP.Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:05:
Welke standaard runepages raadt men aan?
- AP pagina voor AP mid
- jungler met AS
- Tank
- AD pagina.
AP: red: Magic pen.
yellow: flat AP
blue flat AP
quintessense: flat AP
AD: red: Armor pen.
yellow: flat AD
blue flat AD
quintessense: flat AD
Die builds zorgen ervoor dat je early game vooral sterker bent. en dus al gauw early game mensen kan rocken en dan koop je gewoon items ben je klaar. Runepages zijn imo late game niet zo boeiend meer.
Dit vind ik niet echt goede runepages, met name omdat AD op yellow en blue veel minder bang for your buck geeft en AP op red en yellow idem dito. OM het meeste uit je runes te halen wil je zoveel mogelijk PRIMARY runes in een slot kopen, die geven de beste stats. Welke primary zijn kun je opzoeken via league of legends wikia, maar in het algemeen geldt dat je in rood offensive zaken doet (AD, armorpen, magicpen), in geel armor of mana/energy regen, in blue iets met magic, CDR of magic resist en voor quints maakt het niet uit (die hebben geen primary en secondary runes).ricmaniac schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:42:
[...]
Zelf heb ik 8 runepages. Maar me eerste 2 die ik had waren vooral gefoccused op gewoon AD en AP.
blue flat AP
blue flat AD
Die builds zorgen ervoor dat je early game vooral sterker bent. en dus al gauw early game mensen kan rocken en dan koop je gewoon items ben je klaar. Runepages zijn imo late game niet zo boeiend meer.
[ Voor 14% gewijzigd door Vicarious op 21-02-2012 15:14 ]
Ik zou zeker voor mijn AD page voor flat armour yellows gaan en MR (per level of flat) blues gaan. Simpelweg best-in-slot, en die stats van de AD yellows en blues zijn bijna verwaarloosbaar.ricmaniac schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:42:
[...]
blue flat AP
blue flat AD
Resistant runes zijn verder ook op elke champ bruikbaar. Niet ideaal weliswaar maar wel bruikbaar.
Ook zie je in een AP page vaak ook mana (regen) runes wat in feite ook je damage vergroot maar wat ook weer betere stats levert dan al deze AP runes.
Lees je anders ook even in over primaire en secundaire runes.
edit: laat maar, zie hierboven
maar deze zijn meer voor rune page 4 of 5
Ik gebruik ze niet meer omdat:ocwil schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:16:
en de CDR blues niet te vergeten voor sommige champs
maar deze zijn meer voor rune page 4 of 5
1. early game heb je er weinig aan omdat je te weinig mana hebt om je skills te spammen
2. late game haal je het veel makkelijker uit items vandaan (veel items hebben al 15 tot 20 CDR wat al meer is dan je in totaal uit je runes kan halen)
3. uit je masteries kun je al bijna net zoveel CDR halen als uit je runes
Toch denk ik er wel aan ooit nog een rune page te kopen, maar ik weet dan niet hoe dir eruit zal gaan zien, en supporten ga ik toch nooit leren lol.
1. manaless champsVicarious schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:24:
[...]
Ik gebruik ze niet meer omdat:
1. early game heb je er weinig aan omdat je te weinig mana hebt om je skills te spammen
2. late game haal je het veel makkelijker uit items vandaan (veel items hebben al 15 tot 20 CDR wat al meer is dan je in totaal uit je runes kan halen)
3. uit je masteries kun je al bijna net zoveel CDR halen als uit je runes
2. maar soms zijn die items niet helemaal ideaal of kost het te veel slots of tijd om op 40% te komen
3. uit beide nog meer natuurlijk
Ze zijn situationeel maar zeker niet slecht imo.
Ik denk bv. aan een vlad, karma (vanwege het mantra systeem), nidalee en renekton waarvoor het zeker geen slechte keuze is. Overigens vind ik het ook geen 'must-have' runes en werken bovenstaande champs ook prima zonder.
Ze zijn ook niet slecht, dat zeg ik ook nergens. Alleen meestal vind ik andere runes beterdjengizz schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:41:
[...]
1. manaless champs
2. maar soms zijn die items niet helemaal ideaal of kost het te veel slots of tijd om op 40% te komen
3. uit beide nog meer natuurlijk
Ze zijn situationeel maar zeker niet slecht imo.
Ik denk bv. aan een vlad, karma (vanwege het mantra systeem), nidalee en renekton waarvoor het zeker geen slechte keuze is. Overigens vind ik het ook geen 'must-have' runes en werken bovenstaande champs ook prima zonder.
Wellicht noemenswaardig voor in de hoofd post.
streams zijn overal te vinden:collapse schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:55:
Op www.absolutelegends.eu is ook een mooie lijst met streams aanwezig. Verder zal AbsoluteLegends een Pro league en Amateur League binnenkort starten, velen grote namen zijn geinvite voor de Pro league en hebben hierdoor gezorgd voor een mooie setup, tevens mooie prijzen te winnen.
Wellicht noemenswaardig voor in de hoofd post.
solomid.net
clg.eu
absolutelegends.eu
own3d.tv
twitch.tv
lolpro.com
etc.
etc.
etc.
Het gaat denk ik te ver om in de OP echt ALLE zinvolle LoL-sites op te nemen. Het hoognodige kun je over het algemeen vinden op solomid.net en lolpro.com
Verwijderd
Als die skills physical damage doen maakt dat geen donder uit, tenzij ze erg ziekelijk met AD scalen, wat vaak wel meevalt. Het word eigenlijk alleen aangeraden voor lasthitten.djengizz schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:31:
[...]
Dit klopt helemaal.
ArP is niet te mitigeren en AD wel.
Overigens is echt early game (level 1) een mix van AD en ArP het beste qua damage output.
Full AD is voor champs met abilities die schalen met AD beter (en waarmee ze harassen, denk aan vayne's tumble, cait's piltover, etc.) en maakt last hitten beter. Dat is de reden dat je mensen full AD ziet gaan, niet omdat het meer damage geeft.
Hele slechte AD page. Vooral op botlane als je hits moet traden is full AD vrij stupide als algemene pagina. Op Glyphs is het sowieso geen donder waard. Voor AP carries is AP/lvl op Glyph/Seal en flats op Quints beter als deze een Deathcap bouwen.ricmaniac schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:42:
[...]
Zelf heb ik 8 runepages. Maar me eerste 2 die ik had waren vooral gefoccused op gewoon AD en AP.
blue flat AP
blue flat AD
Verwijderd
AD is vooral beter dan arpen omdat je in bot lane altijd early game hits zal moeten traden. En iemand die arpen runes tegen iemand met AD runes heeft zal dan langzaam maar zeker de lane verliezen aan het begin. Zelf is mijn AD page exact hetzelfde als mijn AD jungle runes. 15 AD van reds+quints, en armor yellows en mr/lvl blues.Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 17:02:
[...]
Als die skills physical damage doen maakt dat geen donder uit, tenzij ze erg ziekelijk met AD scalen, wat vaak wel meevalt. Het word eigenlijk alleen aangeraden voor lasthitten.
[...]
Hele slechte AD page. Vooral op botlane als je hits moet traden is full AD vrij stupide als algemene pagina. Op Glyphs is het sowieso geen donder waard. Voor AP carries is AP/lvl op Glyph/Seal en flats op Quints beter als deze een Deathcap bouwen.
Heb een paar games WW jungle weer eens gedaan na de patch. Damn. Omdat hij een tijdje nooit gespeeld werd vergeet je gewoon hoe sterk die ult is. Flash+ult is gewoon een gegarandeerde kill op mid. En je gaat nooit laag hp in je jungle.
Verwijderd
Ja niet zonder uitzondering dat ik boots 3 pots start en door kan junglen tot bijna wits end. En je W is echt een super boots voor auto attackers.Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 17:14:
[...]
AD is vooral beter dan arpen omdat je in bot lane altijd early game hits zal moeten traden. En iemand die arpen runes tegen iemand met AD runes heeft zal dan langzaam maar zeker de lane verliezen aan het begin. Zelf is mijn AD page exact hetzelfde als mijn AD jungle runes. 15 AD van reds+quints, en armor yellows en mr/lvl blues.
Heb een paar games WW jungle weer eens gedaan na de patch. Damn. Omdat hij een tijdje nooit gespeeld werd vergeet je gewoon hoe sterk die ult is. Flash+ult is gewoon een gegarandeerde kill op mid. En je gaat nooit laag hp in je jungle.
Waar haal je dat nu weer vandaan?Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 17:02:
Als die skills physical damage doen maakt dat geen donder uit, tenzij ze erg ziekelijk met AD scalen, wat vaak wel meevalt. Het word eigenlijk alleen aangeraden voor lasthitten.
Het is zelfs één van de belangrijkste argumenten van degene die na de mastery changes de full AD page heeft gepopulariseerd.
Die scaling is op AD carries dan ook vaak pretty sick, om ff cait erbij te pakken op level 1:
1.5 op Headshot, 1.3 op Piltover.
In de praktijk auto attack je niet iemand constant als je harassed. Wat er gebeurt is dat je iemand langzaam wegburst met je hoge AD ratio abilities. --> meer damage op full AD dan op een mix.
Probeer het anders zelf in een custom (abilities spammen als ze van cooldown komen en auto attacks): je zult zien dat er minder shots nodig zijn met full AD.
Wel is dit speelstijl afhankelijk. Ben je erg passief of gebruik je je abilities veel om te last hitten of om waves te clearen dan gaat dit uiteraard niet op. Met een wat normalere speelstijl wel degelijk.
AD reds
MR blues
Armor Yellows
AD Quints
Met ad kun je veel beter last hitten en begin je met wat meer ad. Bij bijvoorbeeld sivir doe je dan een stukje meer damage met de boemerang en kun je vooral de andere support best veel damage doen. Armor pen pak je natuurlijk vol in de masteries wat toch al aardig scheelt (10%/6)
In jungle (waar ik bijna niet in zit) pak ik dan vaal armor pen/ad combinatie en op solo top met bijvoorbeeld irelia pak ik vaak armor pen, omdat de tegenstander in lane bijna altijd wel armor heeft/bouwt.
Verwijderd
Alleen ik zou em graag op 3 accounts willen hebben, zouden ze bij riot met wat rp willen schuiven tussen verschillende accounts op dezelfde mail?
Of moet je dan 3keer rp kopen (nu-uh)
veigar heeft een passive waardoor tear niet nodig isKillertjuh schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:56:
[...]
Hij zou wel hebben gedacht ik ga voor de 1300 AP buildMaar dan ben je voor LB veels te laat. Hoe zou veiger zijn met Tear of godess beetje rendabel ?
Je moet toch de Q stacken dus je gebruikt vaak je abilities
Verwijderd
Tear bouw je vooral om veel extra mana te krijgen, niet voor de regen
@ooutcast
Ik vermoed eerder een ban dan hulp, de meeste MMO's staan smurf accounts niet toe. Al weet ik niet hoe dit met LoL zit
[ Voor 28% gewijzigd door Flapmo op 21-02-2012 20:50 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
Dat zal wel meevallen aangezien ze drie servers hebben en ik de moeite neem om een account te nemen op elke server.Flapmo schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 20:49:
Veigar met tear is zeker viable. Sterker nog, veel builds (met veel upvotes) hebben gewoon een tear in hun build. Door je q-spam is tear passive een soort cheap mana source.
@ooutcast
Ik vermoed eerder een ban dan hulp, de meeste MMO's staan smurf accounts niet toe. Al weet ik niet hoe dit met LoL zit.
Smurf accounts zijn toegestaan, zie niet in waarom dat niet zou zijn.Flapmo schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 20:49:
Veigar met tear is zeker viable. Sterker nog, veel builds (met veel upvotes) hebben gewoon een tear in hun build. Door je q-spam is tear passive een soort cheap mana source.
@ooutcast
Ik vermoed eerder een ban dan hulp, de meeste MMO's staan smurf accounts niet toe. Al weet ik niet hoe dit met LoL zit.
Verwijderd
Een tear/archangel is echt alleen op super mana hongerige champions goed. Dan denk ik aan ryze, anivia kassadin en ap kog. Het is namelijk gewoon een minder item dan rod of ages tot heel ver in de game en het gaat allemaal om de early game. Ik bedoel als je hem ooit helemaal vol wil krijgen ga je vrij early 1000 gold verspillen aan alleen mana. Als ik als jouw tegenstander dat niet doe en 2 dorans rings haal ga ik elke trade met je winnen. En oom zal ik niet vaak gaan want als caster krijg je natuurlijk alle blue buffs na de eerste.Flapmo schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 20:49:
Daarna zsm deathcap en catalyst.
Verwijderd
Tear op swain is bijv een must zodat je je ult langer aan kan houden en op ryze om gewoon ziek veel extra dmg te doen
Verwijderd
Bij veigar is deathfire grasp inderdaad wel een verplicht item zon beetje. Maar daarna heb je opzich wel wat mogelijkheden heb in van die tournament achtige matches veigars ook vaak rod of ages zien halen voor de health en ap. Omdat ze toch genoeg burst hebben met deathfire en ult waardoor een deathcap niet gelijk nodig is.
Verwijderd
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=5Vr4anqYbmA]
Sindsdien gebruik ik nooit meer Manaregen op Seals en mis het ook totaal niet.
Verwijderd
Ik zal eens proberen om met een RoA te doen, DFG moet idd wel icm E
Verwijderd
Je zal die Tear nooit goed vullen en er zijn genoeg alternatieven voor manaregen, zoals RoA+DFG en als je jungler een beetje capabel is nog blue buff. Buiten regen op low health en in duels/teamfights hoeft die R niet aan. Het als farm skill gebruiken is ook niet de bedoelingVerwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 22:33:
Ik wil op swain toch wel heel graag een tear hebben om die ult zo lang mogelijk aan te houden
Ik zal eens proberen om met een RoA te doen, DFG moet idd wel icm E
Verwijderd
als je uiteindelijk wat AP hebt is het nog best een effectieve farming tool. Je krijgt dan ongeveer even snel mana terug als dat je het kwijt raakt per minion wave. (geloof 25 mana per CS, 150 per wave) en aangezien je ult 25/s kost en iedere seconde 5/s erbij heb je ongeveer 4 seconde voor een wave voordat het mana gaat kosten. Gaat best prima hoor vooral als er al een aantal minions low zijnVerwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 22:46:
[...]
Je zal die Tear nooit goed vullen en er zijn genoeg alternatieven voor manaregen, zoals RoA+DFG en als je jungler een beetje capabel is nog blue buff. Buiten regen op low health en in duels/teamfights hoeft die R niet aan. Het als farm skill gebruiken is ook niet de bedoeling
Je hebt wel gelijk dat je de tear niet goed kan vullen, daar spam je te weinig spells voor
Kun je even uitleggen waarom niet? Scheelt me weer 38 minuten kijkenVerwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 22:03:
Om nog even aan de Rune discussie toe te voegen:
[video]
Sindsdien gebruik ik nooit meer Manaregen op Seals en mis het ook totaal niet.
Wat ik er van begrepen heb na even het filmpje door te skimmen is het idee er achter dat de meeste champs die zwaar afhankelijk zijn van mana toch wel voor mana regen items gaan zoals tear.Vicarious schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 00:06:
[...]
Kun je even uitleggen waarom niet? Scheelt me weer 38 minuten kijkenDenk namelijk dat ik 95% van wat ie gaat zeggen al weet en dan zou ik het alleen voor jouw comment moeten kijken
Waardoor je beter af bent met AP seals.
Vind het wel een wat makkelijke redenatie, champs als ziggs gaan voor puur AP items op misschien een starter dorean na dus de extra regen van seals is zeker wel handig, zeker als je in je lane wil blijven tot je lvl6 hit.
Misschien heb ik verdere uitleg gemist, kan best hoor.
Hate us when you see us, fear us when you dont.
Beviel me erg goed, leuke champ met goede burst
Daarna dacht ik laat ik Fizz eens proberen, eerste 3 potjes keihard gewonnen met Fizz, was echt verbaast hoe sterk en leuk Fizz is. Nooit verwacht maar was erg leuk
Had geen idee hoe ik hem moest bouwen dus ging gewoon full AP -> rush deathcap maar ik las ergens dat sheen en later lichbane ook goede opties zijn, iemand nog tips om Fizz goed te bouwen?
Ik merk wel dat als ik met Yi speel dat last hitten zoveel makkelijker is dan met andere champs die ik heb gespeeld... Gold kwam binnen als een gek
Maar zijn speelstyle is ook totaal anders en maakt snel gehakt van squishy champs. Vooral met zijn Ulti, E, Samurai zwaard active skill ( even naam vergeten ) Zo ook gemerkt toen ik bottom als Ahri in me 1tje zat ( ja, mocht niet mid, 2 andere was premade wou top, Yi ging als jungler en dacht mezelf Fuuu...

Het was een leuk potje en tegenstanders nam het goed op, wat ik wel waardeer met al de rage die ik normaal heb. Hopelijk kom ik nog meer dit soort potjes tegen.
Misschien toch me volgende champ die ik aanschaf.
Vanavond Talon of Kassadin maar proberen.
Verwijderd
Tanky DPS of Tanky AP. Tanky AP vind ik het fijnst als mid. RoA, Lich Bane, Abyssal, Deathcap. Mercs of Sorcs als boots. Op mid vind ik Mres Marks, Mres Glyphs, flat AP Glyphs en Armor Seals fijn.Nidhiki schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 08:44:
Gister ff plezier gehad met de nieuwe champion rotation, eerst ff paar potjes met Talon lopen ownen
Beviel me erg goed, leuke champ met goede burst
Daarna dacht ik laat ik Fizz eens proberen, eerste 3 potjes keihard gewonnen met Fizz, was echt verbaast hoe sterk en leuk Fizz is. Nooit verwacht maar was erg leuk
Had geen idee hoe ik hem moest bouwen dus ging gewoon full AP -> rush deathcap maar ik las ergens dat sheen en later lichbane ook goede opties zijn, iemand nog tips om Fizz goed te bouwen?
Omdat de regen in de meeste gevallen het aflegt tegen harder hitten. Ook is het beter voor je lategame, vooral met Deathcap.Vicarious schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 00:06:
[...]
Kun je even uitleggen waarom niet? Scheelt me weer 38 minuten kijkenDenk namelijk dat ik 95% van wat ie gaat zeggen al weet en dan zou ik het alleen voor jouw comment moeten kijken
Verwijderd
Waarom werken sommige champions wel top maar niet bot? Heeft dit met junglen/ganken te maken? Top en bot lijken mij verder redelijk identiek?
Wat is de beste rol voor Teemo? Support? Lijkt me namelijk wel een leuke champ om te spelen (increased run speed, dots, etc)
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2012 09:40 ]
in volgorde van viablity (*in mijn ogen)
-top tegen een AD top je bent een harde counter met je blind Q
-of bot als ad ranged carry
-AP zie je niet veel meer maar zou natuurlijk kunnen AP/AS
en dan zou je mid of top kunnen gaan
voor support zou kunnen maaaaar...
je hebt alleen een ward ulti en een blind Q en verder niets wat support waarde heeft
[ Voor 17% gewijzigd door ocwil op 22-02-2012 09:44 ]
Als support heb je nog je Poison harrass. Zeker tegen non-healing support kun je best flink huishoudenocwil schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 09:43:
Teemo is mijn favoriet en kan op veel plekken gespeeld worden
in volgorde van viablity (*in mijn ogen)
-top tegen een AD top je bent een harde counter met je blind Q
-of bot als ad ranged carry
-AP zie je niet veel meer maar zou natuurlijk kunnen AP/AS
en dan zou je mid of top kunnen gaan
voor support zou kunnen maaaaar...
je hebt alleen een ward ulti en een blind Q en verder niets wat support waarde heeft
sudo apt-get rekt
en teemo is dus ook effectiever als AP/AS of AS/on-hit
Op zijn starcraft2 gewoon M&M&M buildocwil schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 10:10:
je zegt het zelf al poison harrass en dat is dus eigenlijk helemaal geen support maar puur damage doen
en teemo is dus ook evectiever als AP/AS of AS/on-hit
sudo apt-get rekt
Verwijderd
Heb je een link naar een guide daarvan?Nidhiki schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 10:12:
On-hit build voor teemo vind ik echt de mooiste build, max att speed en lekker effects stacken
Beginnen met boots + pots
Malady/Greaves (wat je zelf als eerste wilt)
Ionic spark
Wits End
Madreds (Alleen als ze tanky champs hebben)
Black Cleaver
Zoiets maak ik er vaak van, werkt erg mooi moet ik zeggen!
De dartpijltjes vliegen iedereen om de oren
Verwijderd
In plaats van de cleaver zou ik eerder een Frozen Mallet nemen, komen ze niet meer bij je weg, en de cleaver heeft geen nut, je doet toch het meest magische schade. Plus een Mallet maakt je ook weer tanky(700 hp).Nidhiki schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 10:16:
Heb m zelf uitgevonden, was niet van een guide![]()
Beginnen met boots + pots
Malady/Greaves (wat je zelf als eerste wilt)
Ionic spark
Wits End
Madreds (Alleen als ze tanky champs hebben)
Black Cleaver
Zoiets maak ik er vaak van, werkt erg mooi moet ik zeggen!
De dartpijltjes vliegen iedereen om de oren
Ah, dankje wel voor de tipVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 10:18:
[...]
In plaats van de cleaver zou ik eerder een Frozen Mallet nemen, komen ze niet meer bij je weg, en de cleaver heeft geen nut, je doet toch het meest magische schade. Plus een Mallet maakt je ook weer tanky(700 hp).
Ik kom normaal nooit tot de cleaver omdat het potje dan vaak al voorbij is maar zal het eens
uitproberen als ik de kans krijg
Verwijderd
neem eigenlijk altijd de ASboots eerst en daarna pas malady tenzij ik genoeg farm heb
bij de eerste recall
[ Voor 29% gewijzigd door ocwil op 22-02-2012 10:25 ]
Top of Bot ,voor mij is dat gemiddeld ook het zelfde.Het is alleen te zien tegen wie je moet top en dat zijn gemiddel solo champs,nasus,mundo, irelia, ook gemiddel goeie farm champs.Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 09:28:
2 vraagjes van een redelijke verse speler (lvl 5):
Waarom werken sommige champions wel top maar niet bot? Heeft dit met junglen/ganken te maken? Top en bot lijken mij verder redelijk identiek?
Wat is de beste rol voor Teemo? Support? Lijkt me namelijk wel een leuke champ om te spelen (increased run speed, dots, etc)
Teemo spelen meestal AP en speel die soms wel als support.mushroom power
AP Teemo:
Je focust op damage over time, neemt MP runes, en plaatst je shrooms op belangerijke punten op de kaart. Je nadruk ligt op harassment (paar hits, en wegwezen). Je Poison damge schrikt af en laat zelfs de dikste tank lijden.
AD Teemo:
Je focust op on-hit effects en damage. Je gaat hier voor een mix van Attack speed, Attack damge en on-hit effects zoals frozen mallet, red-buff en Ionic Spark is ook wel leuk. Je shrooms zijn nu niet echt krachtig, en functioneren als spot en slow utility. Je bent nu agressiever, en neemt meer een carry rol op je. Dit speel ik meestal en build: Beserker Greaves, gevolgd door Malady of Wits end (afhankelijk van AP van tegenstander). Daarna Madreds voor de damage en daarna afhankelijk van situatie Ionic Spark (als tegenstander weinig MR heeft, en ik veel kills heb) of Frozen Mallet. Ik gebruik Exhaust + Flash als materies. Exhaust guaranteed je kills vanaf level 7 á 8.
Support Teemo:
Je bouwt iets meer HP/Armor. Gebruikt Blinding dart om vooral je Bot lane carry te in leven te houden, en shrooms om de weg van de tegenstander te blokkeren. Je last hit niet natuurlijk, en gebruikt stealth om uit het zicht te blijven van de tegenstander.
http://na.leagueoflegends...p?p=21253783#post212537832-21-12 | Minor Patch Notes
Shen
General
Base armor reduced to 19 from 23
Vorpal Blade health scaling lowered to 1.5% from 2%
Feint
Energy cost increased to 50 from 40 at all levels
Base shield value reduced to 70/115/160/205/250 from 70/120/170/220/270
Lee Sin
Sonic Wave base damage increased to 50/80/110/140/170 from 45/75/105/135/165
Irelia
Fixed a bug where one Transcendent Blade was being left on Irelia permanently
Ziggs
Fixed a bug where Ziggs’ Mad Scientist skin was leaving particles on the map
Wel interessante buff voor lee sin
In de laatste patch werd lee sin per ongeluk een beetje generfed, een test van de PBE servers die in de live build is gekomen. Deze hebben ze nu gewoon teruggedraaid. (Deze nerf was dan ook niet in de patch notes te vinden)ocwil schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 13:17:
Was te verwachten
Wel interessante buff voor lee sin
Edit:
http://www.reddit.com/r/l...l_mastery_makes_teemo_go/
TL;DR: Teemo wordt invisible met de improved recall mastery wanneer hij recalled. Zonet in een custom geprobeerd en het is inderdaad zo
[ Voor 24% gewijzigd door speedzor op 22-02-2012 13:19 ]
Verwijderd
Interessant. Ik zat net deze guide te lezen:DeX schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 13:01:
Je kan met Teemo veel dingen doen, maar slechts een paar dingen echt goed.
AP Teemo:
Je focust op damage over time, neemt MP runes, en plaatst je shrooms op belangerijke punten op de kaart. Je nadruk ligt op harassment (paar hits, en wegwezen). Je Poison damge schrikt af en laat zelfs de dikste tank lijden.
AD Teemo:
Je focust op on-hit effects en damage. Je gaat hier voor een mix van Attack speed, Attack damge en on-hit effects zoals frozen mallet, red-buff en Ionic Spark is ook wel leuk. Je shrooms zijn nu niet echt krachtig, en functioneren als spot en slow utility. Je bent nu agressiever, en neemt meer een carry rol op je. Dit speel ik meestal en build: Beserker Greaves, gevolgd door Malady of Wits end (afhankelijk van AP van tegenstander). Daarna Madreds voor de damage en daarna afhankelijk van situatie Ionic Spark (als tegenstander weinig MR heeft, en ik veel kills heb) of Frozen Mallet. Ik gebruik Exhaust + Flash als materies. Exhaust guaranteed je kills vanaf level 7 á 8.
Support Teemo:
Je bouwt iets meer HP/Armor. Gebruikt Blinding dart om vooral je Bot lane carry te in leven te houden, en shrooms om de weg van de tegenstander te blokkeren. Je last hit niet natuurlijk, en gebruikt stealth om uit het zicht te blijven van de tegenstander.
http://www.mobafire.com/l...here-with-a-blowgun-82617
Maar deze lijkt gericht te zijn op AP en On-hit effects. Wat vinden jullie van die guide trouwens?
mijn eerste penta-kill
Beep Boop son ... Beep Boop
Dit topic is gesloten.
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)
Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.