Ok zi5t aardig in dubio over de champ die ik er bij wil gaan spelen en totaal iets anders moet zijn dan wat ik al gespeeld heb

Ik speel normaal mages/ranged en dan solo of mid. Ook een paar keer support bot gespeeld en dat ging ook wel goed.
Ik zoek een champ voor bot lane. Waar hij aan moet voldoen is een berg HP zoveel mogelijk dus een beetje tanky maar hij moet ook damage (AD bij voorkeur) kunnen doen en kills kunnen pakken. Moet in groupfights kunnen mee doen en moet end game overeind blijven. Mag minder zijn dan de carry ofzo maar hij moet wel pijn doen

Uiteraard wat CC om de carry en andere te helpen.
Mijn kandidaten (andere voorstellen zie ik ook graag):
- Nautilus (ik vrees dat hij net zo weinig schade doet als Sejuani maar hij heeft wel lekkere CC en een escape wat handig kan zijn)
- Maokai (zeer onbekend maar een paar keer tegenover mij gehad en toen was het wel een pain in the ass

)
- Yorick (heb al gelezen dat hij in teamfights minder is maar dat hij in lane echt lastig is mijn zijn ghouls)
- Mordekaiser (AP based damage volgens mij dus dat is wel minder want het meeste in mijn team is AP)
- Olaf (Zijn E lijkt mij hinderlijk maar ik weet niet precies wat het effect daarvan is ingame)
- Jarvan IV (Weinig leuke spells vind ik. Alleen zijn ulti is cool)
- Rammus (Magic damage)
- Gragas (ook magic damage en lijkt mij weinig leuke spells te hebben en in groupfights niet zo goed denk ik)
- Skarner (zijn ulti is wel erg kleine range)
Keuzes keuzes keuzes

Zou graag jullie mening een beetje willen hebben zodat ik een beetje meer informatie heb over de champions. Ik speel normaal gesproken gewoon totaal andere champs dus weet ook weinig van deze op hun spells en mogelijkheden na.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt