Khad gisteren ook zo'n potje als warwick jungle. Men verwacht echt dat je overal tegelijk bent, anders ben je noob ;-) Kan er meestal om lachen. gisteren niet, sta je 4-2-20 en steel je een kill per ongeluk krijg je gelijk weer gezeik over je heen. Gelukkig kon ik de game wel carryen en kon ik ze op die manier wel laten zien dat ze stil moesten zijn.Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 09:44:
waarom is de community ZO idioot en geven ze nooit respect
Kill stealing bestaat in mijn ogen niet in het spel. De enige van wie je zou kunnen zeggen dat ze misschien het goud niet nodig hebben zou de support kunnen zijn... maar zelfs dan zijn meer wards/heals waardevol. Het idee dat het "jou" kill is is gewoon onzin. Ik heb liever dat mijn teamgenoten een kill krijgen en ik een assist dan dat ik alleen de kill krijg want dat is per saldo minder goud voor "mijn" team.Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 11:12:
[...]
Khad gisteren ook zo'n potje als warwick jungle. Men verwacht echt dat je overal tegelijk bent, anders ben je noob ;-) Kan er meestal om lachen. gisteren niet, sta je 4-2-20 en steel je een kill per ongeluk krijg je gelijk weer gezeik over je heen. Gelukkig kon ik de game wel carryen en kon ik ze op die manier wel laten zien dat ze stil moesten zijn.
Eindelijk iemand die het snapt.broc85 schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 11:30:
[...]
Kill stealing bestaat in mijn ogen niet in het spel. De enige van wie je zou kunnen zeggen dat ze misschien het goud niet nodig hebben zou de support kunnen zijn... maar zelfs dan zijn meer wards/heals waardevol. Het idee dat het "jou" kill is is gewoon onzin. Ik heb liever dat mijn teamgenoten een kill krijgen en ik een assist dan dat ik alleen de kill krijg want dat is per saldo minder goud voor "mijn" team.
Verwijderd
Als ik nou 20-0-0 had gestaan dan was het weer wel waardevol om iemand anders de kill te geven (alleen als het kan!). Dus ben het er helemaal mee eens. Als ik tank of support evalueer ik dat altijd zodra het even kan. Als carry doe ik dat niet, want dan kan je beter snowballen.
Fair enough, in het geval van een tank zou je ook nog kunnen beargumenteren wanneer het zinvol is en je zeker weet dat het resultaat een kill zal zijn om dat over te laten aan je AP/AD carry. Het belangrijkste van het spel is natuurlijk dat jou team meer goud vergaard dan de tegenstander... als jij de enige bent die met die champ kill zich heeft bemoeid krijg je minder goud voor je team.Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 11:35:
Als ik nou 20-0-0 had gestaan dan was het weer wel waardevol om iemand anders de kill te geven (alleen als het kan!). Dus ben het er helemaal mee eens. Als ik tank of support evalueer ik dat altijd zodra het even kan. Als carry doe ik dat niet, want dan kan je beter snowballen.
Verwijderd
ja en als je hem dan laat lopen en de andere finisht hem niet dan heb je ook minder goud
in soloq kan je er niet op rekenen dat je teammate hem wel finisht
in soloq kan je er niet op rekenen dat je teammate hem wel finisht
Maarja, 5-0 voor support vs 5-0 voor ad carry kan wel win/verlies betekenen.broc85 schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 11:30:
[...]
Kill stealing bestaat in mijn ogen niet in het spel. De enige van wie je zou kunnen zeggen dat ze misschien het goud niet nodig hebben zou de support kunnen zijn... maar zelfs dan zijn meer wards/heals waardevol. Het idee dat het "jou" kill is is gewoon onzin. Ik heb liever dat mijn teamgenoten een kill krijgen en ik een assist dan dat ik alleen de kill krijg want dat is per saldo minder goud voor "mijn" team.
Verwijderd
Supports gaan over het algemeen wel eens dood. Je bait ze zodat jouw team 2 kills kan krijgen, of je plaats een ongelukkige ward.
Als je dan een kill maakt word je gold counter toch geresset? Dan ben je weer meer goud waard.
Ik heb niks tegen support en schade doen, maar logische gevallen waar iemand een ulti verspilt of een support die een skill gebruikt terwijl de kill al in de boeken staat vind ik niet nodig.
Als je dan een kill maakt word je gold counter toch geresset? Dan ben je weer meer goud waard.
Ik heb niks tegen support en schade doen, maar logische gevallen waar iemand een ulti verspilt of een support die een skill gebruikt terwijl de kill al in de boeken staat vind ik niet nodig.
Ok gisteren dus twee potten achter elkaar met .... die het niet snapte 
1 keer surrender bij een voorsprong van 17/5 dus je zegt vriendelijk van ben je wel wijs gaat hij daarna feeden
Tweede begon leuk, truukje heimerdinger bij blue buff lukte maar mijn lane partner L9 snapte het niet helemaal. Ik ook niet maar ach hier de replay van Heimerdinger ik vond dat ik het leuk deed op mijn Thornmail keuze na dat was niet verstandig maar voor de rest vond ik dat ik het goed deed. Ben benieuwd wat jullie vinden.
1 keer surrender bij een voorsprong van 17/5 dus je zegt vriendelijk van ben je wel wijs gaat hij daarna feeden
Tweede begon leuk, truukje heimerdinger bij blue buff lukte maar mijn lane partner L9 snapte het niet helemaal. Ik ook niet maar ach hier de replay van Heimerdinger ik vond dat ik het leuk deed op mijn Thornmail keuze na dat was niet verstandig maar voor de rest vond ik dat ik het goed deed. Ben benieuwd wat jullie vinden.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Dat is tegenwoordig ook bij assists (al dan niet in stapjes i.p.v. meteen weer 300 gold).Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 11:58:
Supports gaan over het algemeen wel eens dood. Je bait ze zodat jouw team 2 kills kan krijgen, of je plaats een ongelukkige ward.
SHENanigans: ult + Locket of the Iron Solari + taunt enemy away = trololol.
[ Voor 5% gewijzigd door atlantisx op 17-02-2012 13:58 ]
Verwijderd
Ik speel heimerdinger best veel en ik wil even naar je replay kijken maar hij lukt niet???Swanfield schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 12:15:
Ok gisteren dus twee potten achter elkaar met .... die het niet snapte
Hij zegt dat hij geen verbinding kan maken met de server (lol wut?)
upload hem anders even in lol replay zelf, dan kan ik hem daarlangs downloaden en kijken
het belangrijkst is dat de AD Carry veel gold krijgt. want hij(meestal een Zij) doet de meeste damage als support of als tank heb je nou eenmaal minder gold nodig, ksen vind ik alleen irritant als je iemand 1-on-1 bijna helemaal doodmaakt en geen ontsnappings mogelijkheid meer heeft om dan nog snel een hitje te geven zodat hij die kill pakt, maar verder maakt het me nooit iets uit. beter hebben we een extra kill en een mannetje meer voor 15-45 sec dan de kans dat hij wegkomt. veel mensen omschrijven dan "ks" ook als"kill secure" maar het is wel belangrijk vind ik dat niet 1 iemand alle kills krijgt, want je merkt dan als hij niet in een gevecht is, of meteen dood is dat je dan in een groepsgevecht alsnog hard verliest omdat jullie minder kracht hebben dan die andere. omdat jullie extra gold niet aanwezig is (die ene gefeede persoon). maar gold enz maakt nie uit, ik vind het het belangrijkst als je maar wint. door slimmer te zijn meestal. of om de tegestanders fouten te laten maken. score maakt nie uit als je maar wint daar gaat het om.
Zoals een ander ooit zei: "Je moet altijd zorgen dat je een doelpunt nexus meer scoort kapot maakt als de tegenstander."thermisol schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:56:
het belangrijkst is dat de AD Carry veel gold krijgt. want hij(meestal een Zij) doet de meeste damage als support of als tank heb je nou eenmaal minder gold nodig, ksen vind ik alleen irritant als je iemand 1-on-1 bijna helemaal doodmaakt en geen ontsnappings mogelijkheid meer heeft om dan nog snel een hitje te geven zodat hij die kill pakt, maar verder maakt het me nooit iets uit. beter hebben we een extra kill en een mannetje meer voor 15-45 sec dan de kans dat hij wegkomt. veel mensen omschrijven dan "ks" ook als"kill secure" maar het is wel belangrijk vind ik dat niet 1 iemand alle kills krijgt, want je merkt dan als hij niet in een gevecht is, of meteen dood is dat je dan in een groepsgevecht alsnog hard verliest omdat jullie minder kracht hebben dan die andere. omdat jullie extra gold niet aanwezig is (die ene gefeede persoon). maar gold enz maakt nie uit, ik vind het het belangrijkst als je maar wint. door slimmer te zijn meestal. of om de tegestanders fouten te laten maken. score maakt nie uit als je maar wint daar gaat het om.
edit: verbeterd
Dan moet je alleen niet kills met doelpunten vergelijken, maar met een nexus!
Hopelijk wordt Fiora inderdaad de nieuwe upcoming champion. Leuke skillset en opzich lijkt het behoorlijk (qua uiterlijk) op een female Talon.
Fiora Abilities: Taken from the PBE client, so no idea on damage numbers, etc.
Passive - Duelist: Fiora regenerates health over 6 seconds each time she deals damage. Striking champions will cause this effect to stack up to 4 times.
Q - Lunge: Fiora dashes forward to strike her target, dealing physical damage. Fiora can perform the dash a second time within a couple seconds at no mana cost.
W - Ripost: (Passive) Fiora's Attack Damage is increased. (Active) Fiora parries the next basic attack from a champion or monster and reflects magic damage back to the attacker.
E - Burst of Speed: Fiora gains Attack Speed for a couple seconds. Each basic attack or Lunge she lands during this time increases her Movement Speed, stacking.
R - Blade Waltz: Fiora dashes around the battlefield striking random champions dealing physical damage. Successive strikes against the same target deal less damage.
Fiora Abilities: Taken from the PBE client, so no idea on damage numbers, etc.
Passive - Duelist: Fiora regenerates health over 6 seconds each time she deals damage. Striking champions will cause this effect to stack up to 4 times.
Q - Lunge: Fiora dashes forward to strike her target, dealing physical damage. Fiora can perform the dash a second time within a couple seconds at no mana cost.
W - Ripost: (Passive) Fiora's Attack Damage is increased. (Active) Fiora parries the next basic attack from a champion or monster and reflects magic damage back to the attacker.
E - Burst of Speed: Fiora gains Attack Speed for a couple seconds. Each basic attack or Lunge she lands during this time increases her Movement Speed, stacking.
R - Blade Waltz: Fiora dashes around the battlefield striking random champions dealing physical damage. Successive strikes against the same target deal less damage.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Verwijderd
Hoe zit het eigenlijk precies met een passive en active skill? Ik dacht altijd dat de passive het alleen doet als de skill niet cooldown is. Maar nu ik bovenstaande zo lees begin ik ineens te twijfelen..
Passive werkt altijd tenzij speciaal vermeld zoals bij Teemo's speed boost.Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 14:35:
Hoe zit het eigenlijk precies met een passive en active skill? Ik dacht altijd dat de passive het alleen doet als de skill niet cooldown is. Maar nu ik bovenstaande zo lees begin ik ineens te twijfelen..
passive is iets wat altijd werkt, bijvoorbeeld de silverbolts van vayne.broc85 schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 14:38:
[...]
Passive werkt altijd tenzij speciaal vermeld zoals bij Teemo's speed boost.
sommige skills hebben zowel een passive als een active. Om het voorbeeld van hierboven te gebruiken: passief krijgt teemo extra movementspeed, zodra de skill geactiveerd word krijgt hij nog meer movementspeed. Of Gangplank zijn E passief krijg je er extra AttackDamage en movementspeed voor, zodra de skill word geactiveerd dan krijgt hij nog veel meer movementspeed/attackdamage
League of Legends EUW: IBullit
Je hebt hem zelf niet gespeeld (sinds de buff) en je beoordeelt gelijk dat hij niet OP is. Ik vind jammer. De skillset is inderdaad leuker geworden maar ze zullen serieus aan de nummertjes moeten werken..Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 11:09:
shen is nu echt niet OP ik vind hem nu eindelijk terug bruikbaar ik ga hem mij binnekort ook eens aanschaffen ik speelde hem graag tijdens de rotations maar vond hem niet Zo nuttig
Ik speel shen wel en vind hem totaal niet OP. Hij is in mijn ogen fixed. De scores die ik haal zijn vergelijkbaar met de scores die ik met Amumu haal.NibborSneffets schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 14:45:
[...]
Je hebt hem zelf niet gespeeld (sinds de buff) en je beoordeelt gelijk dat hij niet OP is. Ik vind jammer. De skillset is inderdaad leuker geworden maar ze zullen serieus aan de nummertjes moeten werken..
Bijna altijd gelijk aantal kills/deaths en meer assist. En ja, zo af en toe een uitschieter van 18-2 maar sinds de buff/fix pas een keer echt gedomineerd.
Als ik solo top tegenover GP sta bijvoorbeeld dan zijn we even matched (althans de GP's die ik ben tegen gekomen) en tegenover een Riven wordt ik gewoon geowned (zoveel dmg
Het is meer een underpowered champ die nu eindelijk weer mee kan komen ipv een overpowered champ. En ja, logisch dat mensen een champ wat eerst underpowered was nu juist overpowered vinden omdat ze nog denken shen te ownen zoals vroeger.
Het enige wat ik overpowered vind is shen's ult. Met een goed team is de ult zo ongelooflijk sterk en met een slecht team is zijn ult dan weer nutteloos (als mensen keihard wegrennen en je dus achter je eigen toren teleport -.-).
Verder hoop ik NIET dat Fiona de volgende champ wordt. Riot moet echt een nieuwe support maken, de laatste was een jaar geleden en die is tot nu toe underpowered en wordt nauwelijks gespeeld (Karma that is).
We hebben al zoveel assassins, mages, tanks en bruisers gekregen dus het is al lang over tijd voor de nieuwe support champ.
[ Voor 4% gewijzigd door Dreanor op 17-02-2012 14:58 ]
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
daar ben ik het met mee eens. de support keuze is klein en imo is het daarom ook minder leuk om een support te spelenDreanor schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 14:56:
[...]
We hebben al zoveel assassins, mages, tanks en bruisers gekregen dus het is al lang over tijd voor de nieuwe support champ.
If you cant explain it simply, you dont understand it well enough. - Albert Einstein
En zeker nu ze de supports gaan nerfen blijft er weinig keus over...ItzHitman schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:03:
[...]
daar ben ik het met mee eens. de support keuze is klein en imo is het daarom ook minder leuk om een support te spelen
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
ik vind dat een support een redelijk belangrijke rol heeft in een team, dus daar mag zkr meer aandacht aan worden besteed.( als het zo doorgaat dan speelt niemand meer supportIIsnickerII schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:06:
[...]
En zeker nu ze de supports gaan nerfen blijft er weinig keus over...

If you cant explain it simply, you dont understand it well enough. - Albert Einstein
ik denk dat riot juist wilt dat we eeb beetje inventiever gaan zijn met onze support keuzes en eens gaan om de niet healende supports boven te halen 
creativiteit
- orriana support
- leona support
- sejuani support ( wat ik af en toe doe en heeeeel leuk is ongelofelijke slow in de lane )
- ...
creativiteit
- orriana support
- leona support
- sejuani support ( wat ik af en toe doe en heeeeel leuk is ongelofelijke slow in de lane )
- ...
Beep Boop son ... Beep Boop
Dat zou een mooie ontwikkeling zijnItzHitman schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:09:
[...]
( als het zo doorgaat dan speelt niemand meer support)
Is ook veel Vind ik zelf ook leuker.Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:13:
ik denk dat riot juist wilt dat we eeb beetje inventiever gaan zijn met onze support keuzes en eens gaan om de niet healende supports boven te halen
creativiteit
Nu is er haast geen keuze omdat bijde lanes pakken over het algemeen een healer, waardoor je haast geforceerd wordt om ook een healer te nemen, anders moet je haast de gehele early/mid fase passief gaan farmen wanneer het eventjes veilig is.
Naar mijn idee is het ook niet echt een winning combinatie, Ja je kan je AD carry eerder de items laten halen die nodig zijn om er schade uit te knallen, maar tot late-midgame doet deze gewoon nouwelijks/geen schade in teamfights.
Zet je een adcarry + bruiser in bot heb je al een extra schadebron in het gevecht puur door de skillset's die deze hebben. Uiteindelijk krijgt de ad-carry alsnog voldoende farm om in lategame een groot gevaar te zijn, en kan je naar mijn idee een veel sterkere mid / late-mid game hebben door een bruiser op bot te zetten (of een support, die gewoon mee cs'ed).
Een goed gefeede ranged AD carry is zeer eng, maar ze blijven relatief squishy, en (in mijn games in ieder geval) worden ze vaak zeer snel uitgeschakeld, of buiten het gevecht gehouden. (Denk aan een assassin die meteen de ad carry van kant maakt / op zeer lage hp brengt waardoor deze het gevecht niet meer in kan/durft).
Ja, men zou de ad carry bescherming moeten bieden, maar zodra een teamfight goed losbarst is het o zo simpel om even langs de ad carry te gaan met een champ die wat mobiliteit heeft. (jax/lee/any-champ-with-a-dash).
note alles wat ik type is gebaseerd op normal_draft/low-elo ranked's (1400). Dat het op een hoge elo anders kan zijn snap ik best, maar daar heb ik niet regelmatig mee te maken.
[ Voor 91% gewijzigd door atlantisx op 17-02-2012 15:38 . Reden: "kleine toevoeging" ]
Verwijderd
Was dit ook niet de bedoeling van Riot, de huidige meta proberen te veranderen om meer agresievere games te krijgen?atlantisx schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:14:
[...]
Dat zou een mooie ontwikkeling zijn. Gewoon weer zo als "vroegah" normale games en niet zo'n treurig farmfest op bot
.
Heb er wel begrip voor, af en toe kom ik een keer in een team terecht dat de meta niet echt volgt en sta je opeens met 2 tanks bot tegen over een ranged AD / support om vervolgens die lane compleet te domineren
Toen ik nog veel Orianna speelde, werd ik regelmatig in de supportrol gedwongen door trolls die dan alsnog een AP carry selecteren. Werkt best ok, maar je hebt teveel manaproblemen voor 0cs support. Het werkt dus alleen met kills/assists, anders heb je na een minuut geen zoning-kracht meer.Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:13:
creativiteit
- orriana support
- leona support
- ...
Leona is geweldig. Ik speel haar altijd in duoqueue met een Tristana.
Sejuani zie ik niet zo gebeuren. Ik zou dan eerder Ashe support doen, met slows op een afstand, een vergelijkbare ult én een leuke poke. Sejuani moet er echt middenin springen, en ze is niet tanky genoeg zonder farm.
Die support komt ook, alleen waarschijnlijk NA deze nieuwe champion. Opzich zit ik er niet zo mee. Mijn supportkeuzes zijn nog ruim genoeg.ItzHitman schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:03:
[...]
daar ben ik het met mee eens. de support keuze is klein en imo is het daarom ook minder leuk om een support te spelen
Sona, Soraka (ook beide na nerfs nog steeds prima te bespelen), Janna, Taric, Alistar dan de wat meer afhankelijk qua setup supports: Leona, Lux, Nunu, Blitzcrank, Galio, Malphite, Nidalee, Orianna, Yorick. Imo heb ik nog meer dan genoeg keuze per potje
Het is ook maar wat je er zelf van maakt. Tuurlijk wil ik wel een nieuwe support zien, maar iedereen springt ook wel heel erg snel op de bandwagon omtrent het support gebeuren. Want als het daadwerkelijk was dat men ZOOOO graag support speelde. Dan zag ik de teksten: "Anything except support" of "Can't play support!" niet zo vaak nog voorbij komen.
Verwijderd
Oneens. Leona en Sej zijn tanky genoeg zonder veel items. Als Sejuani gank ik op low levels. Dan ben je een bult tankier dan meeste andere laners.Wravburn schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:34:
[...]
Sejuani moet er echt middenin springen, en ze is niet tanky genoeg zonder farm.
Noob vraag, wat is de beste "healer" ? Ik speel eigenlijk altijd wel samen met vrienden en wil altijd wel graag support spelen, heals, cc debuffs enzo maar welke champion is dan het beste?
Puur in het leven houden van je team mates met heals welke champ dan? champs met cc + heals zou een goede zijn voor mij.
Alvast bedankt!
Puur in het leven houden van je team mates met heals welke champ dan? champs met cc + heals zou een goede zijn voor mij.
Alvast bedankt!
Verwijderd
Gisteren speelde ik tegen een Maokai support. Hij was best eng. Early game had hij veel damage en hij kan goed carry's interrupten en met zijn Q slowen. Ook is hij nog steeds erg tanky met zijn support ult late game
SORAKA !!!!!!! haar skills zijn puur heal/mana regenGekheid schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:55:
Noob vraag, wat is de beste "healer" ? Ik speel eigenlijk altijd wel samen met vrienden en wil altijd wel graag support spelen, heals, cc debuffs enzo maar welke champion is dan het beste?
Alvast bedankt!
Verwijderd
Lane voortaan wel met een graves of sivir.ItzHitman schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:56:
[...]
SORAKA !!!!!!! haar skills zijn puur heal/mana regen
Een caitlyn/asha/kogmaw/vayne gebruikt voor mijn gevoel te weinig mana om iets leuks te kunnen doen met de gigantische mana refill capaciteit van soraka.
En laat de CV zitten ook al schreeuwen mensen nog zo hard. Flash heal. gp/5 items (philo,heart,kage) en er komt zo veel geld binnen dat je kunt blijven warden en oraclen.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2012 15:59 ]
ok top, nog iets van cc toevallig erbij?ItzHitman schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:56:
[...]
Alistar healt en kan iemand van zijn carry afhouden door headbutt of pulverize.Gekheid schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:55:
Alvast bedankt!
Taric healt, geeft armor buff en heeft een stun. Daarnaast kan zijn ult zijn team buffen.
Verwijderd
Dom antwoord, hij wil immers ook CC, en Silence is te situational. Werkt niet sterk tegen een AD carry.ItzHitman schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:56:
[...]
@Gekheid
Je zou Taric eens moeten proberen. Die heeft een ranged stun, offense/defense buffs en een heal.
Verwijderd
Kog te weinig mana gebruiken? toch niet na lvl 6 dan heb je gewoon nooit genoeg mana, zelfs amper met manamune en blueVerwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:57:
[...]
Lane voortaan wel met een graves of sivir.
Een caitlyn/asha/kogmaw/vayne gebruikt voor mijn gevoel te weinig mana om iets leuks te kunnen doen met de gigantische mana refill capaciteit van soraka.
En laat de CV zitten ook al schreeuwen mensen nog zo hard. Flash heal. gp/5 items (philo,heart,kage) en er komt zo veel geld binnen dat je kunt blijven warden en oraclen.
ohh... ik heb niet verder gelezen als (Noob vraag, wat is de beste "healer" ? )Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:59:
[...]
Dom antwoord, hij wil immers ook CC, en Silence is te situational. Werkt niet sterk tegen een AD carry.
@Gekheid
Je zou Taric eens moeten proberen. Die heeft een ranged stun, offense/defense buffs en een heal.

nu ik verder heb gelezn zou ik gaan voor Ali of Taric (al zijn die heals van hun niet echt super goed)
Verwijderd
Ja maar soraka mana infuse is juist ook zo interessant voor lvl 6. Zoveel boomerangs/spellshields buckshots/dashes je eruit kan gooien als ad carry met soraka naast je is pretty awesome.Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 16:01:
[...]
Kog te weinig mana gebruiken? toch niet na lvl 6 dan heb je gewoon nooit genoeg mana, zelfs amper met manamune en blue
soraka/graves combinatie is niet OP door de extra mana maar door de insane armor die graves krijgt van soraka met haar heal. Graves heeft op lvl 1 met 10 stacks true grit + een heal van soraka ong 80 armor (met yellow runes). Hierdoor ga je early game dus verdomd weinig damage krijgen van de andere AD carry. Toegegeven, graves is goed te counteren door een sivir,kog'maw of MF maar ik denk toch data soraka/graves momenteel de sterkste combi is op bot.
Verwijderd
Op low level is er weinig verschil in de heals van Soraka/Taric en Taric's heal scaled harder met AP EN healed zichzelf automatisch. Het enige voordeel aan Soraka was dat ze zichzelf kon blijven bijtanken met Infuse waar Taric melee hits voor nodig heeft. Nu dus niet meer.ItzHitman schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 16:02:
[...]
ohh... ik heb niet verder gelezen als (Noob vraag, wat is de beste "healer" ? )![]()
nu ik verder heb gelezn zou ik gaan voor Ali of Taric (al zijn die heals van hun niet echt super goed)
daarbij niet te vergeten dat Taric SUPER IRRITANT is als hij zijn /j gaat spammen over hoe outrageous diamonds wel niet zijn. =x
Als soraka nog eens heal er bij gaat dan moet je in feite je enemy 2 keer afmaken (tripple heal op soraka). Dat samen met de mana giving skill van soraka en de burst van graves maakt het wel een heel erg sterke combo.Rushleader schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 16:09:
soraka/graves combinatie is niet OP door de extra mana maar door de insane armor die graves krijgt van soraka met haar heal. Graves heeft op lvl 1 met 10 stacks true grit + een heal van soraka ong 80 armor (met yellow runes). Hierdoor ga je early game dus verdomd weinig damage krijgen van de andere AD carry. Toegegeven, graves is goed te counteren door een sivir,kog'maw of MF maar ik denk toch data soraka/graves momenteel de sterkste combi is op bot.
De enige manier om die lane af te maken is door ignite of door een gank van je jungler. Maar echt head on zul je het niet winnen van soraka/graves.
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Verwijderd
Taric/Sivir is wel een leuke matchup. Focusen op Soraka doodmaken zodat ze Graves niet kan healen, met spellshield Buckshot blokkeren. Redelijk veel succes mee gehad.Intruder schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 16:14:
[...]
Als soraka nog eens heal er bij gaat dan moet je in feite je enemy 2 keer afmaken (tripple heal op soraka). Dat samen met de mana giving skill van soraka en de burst van graves maakt het wel een heel erg sterke combo.
De enige manier om die lane af te maken is door ignite of door een gank van je jungler. Maar echt head on zul je het niet winnen van soraka/graves.
Taric/sivir is inderdaad een erg sterke combo bottom. weinig tegen te doen, op de brush warden na. Maar als het goed is neem je ook een pink ward mee als taric.Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 16:22:
[...]
Taric/Sivir is wel een leuke matchup. Focusen op Soraka doodmaken zodat ze Graves niet kan healen, met spellshield Buckshot blokkeren. Redelijk veel succes mee gehad.
Taric/caitlyn werkt ook wel lekker, stun + snare + best wel harde damage.
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Verwijderd
Taric vayne een dubbel stun tegen de muurIntruder schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 16:25:
[...]
Taric/sivir is inderdaad een erg sterke combo bottom. weinig tegen te doen, op de brush warden na. Maar als het goed is neem je ook een pink ward mee als taric.
Taric/caitlyn werkt ook wel lekker, stun + snare + best wel harde damage.
Verwijderd
Dat is situational. Met een beetje hersenen ga je niet staan muurknuffelen in zo'n laneVerwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 16:27:
[...]
Taric vayne een dubbel stun tegen de muur
Verwijderd
Kan ik junglen met nocturne @ lvl 22?
Zoja welke 22 masteries kies ik en welke route ga ik volgen met welke items en runes.
Ik ken een redelijk goede gamer die gigantisch vaak verliest. Hij zegt dat het aan anderen ligt en ik weet zelf niks af van junglen dus ik dacht als ik het junglen leer kan ik ook mss zien wat hij verkeerd doet.
Zoja welke 22 masteries kies ik en welke route ga ik volgen met welke items en runes.
Ik ken een redelijk goede gamer die gigantisch vaak verliest. Hij zegt dat het aan anderen ligt en ik weet zelf niks af van junglen dus ik dacht als ik het junglen leer kan ik ook mss zien wat hij verkeerd doet.
Verwijderd
21/9, op lv22 prioriteit in Offense. Graag gebruik ik T3 Aspeed Marks, AD Quints, Flat Armor Seals en Mres Glyphs op Nocturne.Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 16:40:
Kan ik junglen met nocturne @ lvl 22?
ja dat kan wel @outcast, zorg ervoor dat je de 10 armor penetration hebt uit de offensive talent tree ( ik gebruik meestal alleen de offensive talent tree ) en begin bij blue buff met je Q, vervolgens pak jij je W skill als tweede als je wolves en wrath's dood hebt. mocht je gaan ganken gebruik dan altijd je E skill en als de lanes te hard gepushed worden ( dat vijanden staan bij hun eigen turret) door lvlen tot lvl 6
Verwijderd
Zo fijn als je draft normal doet, je komt bij een 4 man premade team die met elkaar op skype zitten. En ze zijn zo pro, als ik maar niet ga feeden want ze komen al heel de dag bij feeders in het team
na 20 min sta je uiteindelijk zelf 7/3/2 (swain mid) en de rest is
1/2/1 ad carry
0/4/5 support
2/8/6 top
0/4/2 jungle
wait wut?
1/2/1 ad carry
0/4/5 support
2/8/6 top
0/4/2 jungle
wait wut?
Verwijderd
achja dus zelfde als in ranked wordt er rekening gehouden met de matchmaking op elo niveau ook al is die in normal niet zichtbaarVerwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 17:12:
Zo fijn als je draft normal doet, je komt bij een 4 man premade team die met elkaar op skype zitten. En ze zijn zo pro, als ik maar niet ga feeden want ze komen al heel de dag bij feeders in het team
1/2/1 ad carry
0/4/5 support
2/8/6 top
0/4/2 jungle
wait wut?
dus ze waren ongeveer even pro als jij, en diegene die het luidst roepen zijn meestal nog de slechtste
Verwijderd
Ik speel veel draft normal omdat de mensen daar niet zo gaan flamen en ragen, zijn vaak een stuk vriendelijker maar de laatste week verlies ik alleen maar. Zal voor een deel ook wel aan mij liggen maar als ik support speel (doe ik veel) kan ik niet echt veel doen en als ik mid speel win ik mijn lane 9vd10 keer wel maar als je teammates op 10 min 0/3 staan dan is er weinig wat ik kan doen.
Ach, maak me er niet echt druk over, wil gewoon lekker potje spelen en als ik zelf goed speel is het al genoeg maar ik ben die loses echt zat xD
en ik wil na drie dagen nou wel eens die 200 wins aantikken in normal xD
Ach, maak me er niet echt druk over, wil gewoon lekker potje spelen en als ik zelf goed speel is het al genoeg maar ik ben die loses echt zat xD
en ik wil na drie dagen nou wel eens die 200 wins aantikken in normal xD
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2012 17:36 ]
Verwijderd
trueVerwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 16:33:
[...]
Dat is situational. Met een beetje hersenen ga je niet staan muurknuffelen in zo'n lane
Sorry voor late response maar hij staat er op Heimerdinger?Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:36:
[...]
Ik speel heimerdinger best veel en ik wil even naar je replay kijken maar hij lukt niet???
Hij zegt dat hij geen verbinding kan maken met de server (lol wut?)
upload hem anders even in lol replay zelf, dan kan ik hem daarlangs downloaden en kijken
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Basically Shen has been a confused champion by Riot. He has seen times where he is banned in solo queue, and he has seen times where if you pick shen you will be accused of trolling. Right now, however, Shen is OP OP OP OP. Why? He has a flipping global ultimate, INSANE lane sustainability, INSANE base stats, INSANE harassment damage. WTF RIOT?Dreanor schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 14:56:
[...]
Ik speel shen wel en vind hem totaal niet OP. Hij is in mijn ogen fixed. De scores die ik haal zijn vergelijkbaar met de scores die ik met Amumu haal.
Bijna altijd gelijk aantal kills/deaths en meer assist. En ja, zo af en toe een uitschieter van 18-2 maar sinds de buff/fix pas een keer echt gedomineerd.
Als ik solo top tegenover GP sta bijvoorbeeld dan zijn we even matched (althans de GP's die ik ben tegen gekomen) en tegenover een Riven wordt ik gewoon geowned (zoveel dmg).
Het is meer een underpowered champ die nu eindelijk weer mee kan komen ipv een overpowered champ. En ja, logisch dat mensen een champ wat eerst underpowered was nu juist overpowered vinden omdat ze nog denken shen te ownen zoals vroeger.
Het enige wat ik overpowered vind is shen's ult. Met een goed team is de ult zo ongelooflijk sterk en met een slecht team is zijn ult dan weer nutteloos (als mensen keihard wegrennen en je dus achter je eigen toren teleport -.-).
But I digress... I am not here to tell you what Riot should do in terms of buffing or nerfing champions, I am just here to tell you how to CAPITALIZE on their mistakes.
Shen will most definately be nerfed in the next few weeks if not hotfixed, but until then SHEN AWAY MY FRIENDS!
Dat is wat TRM zegt over Shen. Ik snap niet dat het hier niet gezien wordt.
Verwijderd
Is ook zo daar is iedereen het toch wel over eens?NibborSneffets schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 00:43:
[...]
Basically Shen has been a confused champion by Riot. He has seen times where he is banned in solo queue, and he has seen times where if you pick shen you will be accused of trolling. Right now, however, Shen is OP OP OP OP. Why? He has a flipping global ultimate, INSANE lane sustainability, INSANE base stats, INSANE harassment damage. WTF RIOT?
But I digress... I am not here to tell you what Riot should do in terms of buffing or nerfing champions, I am just here to tell you how to CAPITALIZE on their mistakes.
Shen will most definately be nerfed in the next few weeks if not hotfixed, but until then SHEN AWAY MY FRIENDS!
Dat is wat TRM zegt over Shen. Ik snap niet dat het hier niet gezien wordt.
Zie hier alleen maar een paar mensen die zeggen dat het te kort is na de remake om er wat over te zeggen.
Maar dat is niet zo want hij is zo overpowered dat het erbovennop ligt. Net als bij release vayne,vlad en xin
ik heb de laatste tijd soms last van random lagspikes en heel soms een DC
met geen enkel ander spel heb ik dit probleem, en het vage is dat het ook compleet random is
de ene keer zie je het uren/dagen niet, en dan ineens om de X minuten in een game
vaak is het de volgende dag (of na een paar uur) weer normaal, maar het verpest wel goed het spel zo
weet iemand een oplossing?
of een manier om te checken hoe het zit met de verbinding, soort van constante ping die je een halfuur kan laten lopen oid
edit:
moeten ze maar oracles kopen

totaal gecarried, was overal tegelijk met die mobility boots, phantom dancers, speed buffs en ghost
kreeg tryndamere gewoon dood voordat ie tijd had om z'n ulti te rammen, meerdere keren
ze begonnen me flink te haten, met z'n allen op mij op 't einde
met geen enkel ander spel heb ik dit probleem, en het vage is dat het ook compleet random is
de ene keer zie je het uren/dagen niet, en dan ineens om de X minuten in een game
vaak is het de volgende dag (of na een paar uur) weer normaal, maar het verpest wel goed het spel zo
weet iemand een oplossing?
of een manier om te checken hoe het zit met de verbinding, soort van constante ping die je een halfuur kan laten lopen oid
edit:
moeten ze maar oracles kopen

totaal gecarried, was overal tegelijk met die mobility boots, phantom dancers, speed buffs en ghost
kreeg tryndamere gewoon dood voordat ie tijd had om z'n ulti te rammen, meerdere keren

ze begonnen me flink te haten, met z'n allen op mij op 't einde

[ Voor 26% gewijzigd door godofal op 18-02-2012 08:29 ]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=LA-MeyMEAjs]
Shen zal altijd gebanned worden volgens mensen @ SOTL
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Verwijderd
Wat is na alle patches en changes een goede Shaco jungle route? (meerdere mogen ook)
Ben niet goed met shaco dus als het even kan inclusief plaatsing van boxes. Heb het idee dat de meeste guides outdated zijn.
Ben niet goed met shaco dus als het even kan inclusief plaatsing van boxes. Heb het idee dat de meeste guides outdated zijn.
Wat een misselijk makende chat zeg.Jeffroiscool schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 10:01:
[video]
TDLR: I R PRO, MY OPINION IS BEST AND SHOULD BE HEARED! Rofl ...
Maar ondertussen zitten ze fout met vele feiten (shen taunt 8 sec cooldown/2 second taut) ROFL You pro! Het is 10 sec cooldown/1.5 second taunt. XD
Verwijderd
Word later nog verbeterd. En jij weet het beter omdat je geen pro bent?Dreanor schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 15:37:
[...]
Wat een misselijk makende chat zeg.
Maar ondertussen zitten ze fout met vele feiten (shen taunt 8 sec cooldown/2 second taut) ROFL You pro! Het is 10 sec cooldown/1.5 second taunt. XD
Hmm ja, overdreven, maar jouw reactie ook wel een beetje. Ze hebben op zich een punt.Dreanor schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 15:37:
[...]
Wat een misselijk makende chat zeg.
De 1,5s vs 2s werd overigens snel verbeterd en het is ook 8s op level 5.
Het ging namelijk over late game en meerdere champs hitten in teamfights (en dus het feit dat het een AoE taunt is).
edit: spuit 11, wat hij hierboven zegt dus ^^^
[ Voor 3% gewijzigd door djengizz op 18-02-2012 15:43 ]
Nee, dat zeg ik toch niet dat ik het beter ben. Ik ben niet zo'n arogante bal als hun. En die instelling vind ik ergerlijk. Dat ze zich zoveel beter vinden dan de rest. Bah.Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 15:42:
[...]
Word later nog verbeterd. En jij weet het beter omdat je geen pro bent?
Verwijderd
Maar dat zijn ze ook op het gebied van LoL ik zie het probleem niet zo. Als een wiskundige uitlegt waarom een formule hoe werkt zeg je toch ook niet dat hij arrogant is omdat hij meer van wiskunde weet?Dreanor schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 15:46:
[...]
Nee, dat zeg ik toch niet dat ik het beter ben. Ik ben niet zo'n arogante bal als hun. En die instelling vind ik ergerlijk. Dat ze zich zoveel beter vinden dan de rest. Bah.
Klopt, maar het gaat om de instelling! Ze zeggen letterlijk dat ze vinden dat hun MENING meer waard is dan dat van een random speler. En daar zit het hem in.Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 16:18:
[...]
Maar dat zijn ze ook op het gebied van LoL ik zie het probleem niet zo. Als een wiskundige uitlegt waarom een formule hoe werkt zeg je toch ook niet dat hij arrogant is omdat hij meer van wiskunde weet?
En dat ze daarop meteen zelf de fout in gaan is gewoon hilarisch.
Dat ze inhoudelijk meer kennis hebben prima, en dat ze die kennis delen nog beter. Maar zeggen dat jou mening belangrijker is dan een ander is gewoon arrogant!
Als ze inhoudelijk meer kennis hebben dan de gemiddelde random speler zou hun mening ook meer waard moeten zijn dan die van een random speler niet waar? Zij geven gewoon aan dat ze het vreemd vinden dat Riot geen feedback vraagt over deze changes aan de pro's.Dreanor schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 16:26:
Dat ze inhoudelijk meer kennis hebben prima, en dat ze die kennis delen nog beter. Maar zeggen dat jou mening belangrijker is dan een ander is gewoon arrogant!
Klinkt een beetje dat je hun mening over Shen niet deelt en daarom allerlei argumenten zoekt die weinig met de inhoud te maken hebben en je ze daarom belachelijk maakt.
Verwijderd
Het is weer echt kidsday trouwens. Vandaag lijkt het echt wel of het een wedstrijdje is games weggooien. Alleen maar trolls als double dorans blade amumu, shaco solo top, first time nautilus en 0-10 carries die flamen.
Lekker van 1600 naar 1500 elo gedropped met alleen maar gewonnen lanes + hard carryen in teamfights.
Lekker van 1600 naar 1500 elo gedropped met alleen maar gewonnen lanes + hard carryen in teamfights.
Hier ook Lord Ronddraai:

Ik heb zo'n gloeiende hekel aan dat soort potjes. Een lux die dc't en geen samenwerking in de teamfights. Dat terwijl we makkelijk hadden kunnen winnen.

Ik heb zo'n gloeiende hekel aan dat soort potjes. Een lux die dc't en geen samenwerking in de teamfights. Dat terwijl we makkelijk hadden kunnen winnen.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Nieuwe PBE build:
Shen
-Base armor reduced to 19 from 23
-Vorpal Blade health scaling lowered to 1.5% from 2%
-Feint: Energy cost increased to 50 from 40 at all levels
Base shield value reduced to 70/115/160/205/250 from 70/120/170/220/270
Olaf
-Axe Throw: Damage increased to 80-260 from 50-210
Scaling changed to +1.0 bonus AD from +0.5 total AD
Base cooldown reduced to 8 seconds from 10
Cooldown reduction for picking up the axe reduced to 4.5 seconds from 6
-Ragnarok now provides 30/45/60 Armor and Magic Resist instead of 20/30/40 flat damage reduction
Alistar
-Unbreakable Will: mana cost reduced to 100 from 150
-Trample damage increased to 10-27 per second from 10-23
Lux
-Lucent Singularity now additionally grants vision while in flight to its destination
-Finales Funkeln: Now grants vision of the affected area during the spell and vision of enemy champions hit for a short duration afterwards
Lux can no longer use Flash while casting Finales Funkeln
Verder wat bugfixes en wat kleine wijzigingen waarvan timestamps in chat wel de meest opvallende is voor mij (handig voor junglers!).
Shen
-Base armor reduced to 19 from 23
-Vorpal Blade health scaling lowered to 1.5% from 2%
-Feint: Energy cost increased to 50 from 40 at all levels
Base shield value reduced to 70/115/160/205/250 from 70/120/170/220/270
Olaf
-Axe Throw: Damage increased to 80-260 from 50-210
Scaling changed to +1.0 bonus AD from +0.5 total AD
Base cooldown reduced to 8 seconds from 10
Cooldown reduction for picking up the axe reduced to 4.5 seconds from 6
-Ragnarok now provides 30/45/60 Armor and Magic Resist instead of 20/30/40 flat damage reduction
Alistar
-Unbreakable Will: mana cost reduced to 100 from 150
-Trample damage increased to 10-27 per second from 10-23
Lux
-Lucent Singularity now additionally grants vision while in flight to its destination
-Finales Funkeln: Now grants vision of the affected area during the spell and vision of enemy champions hit for a short duration afterwards
Lux can no longer use Flash while casting Finales Funkeln
Verder wat bugfixes en wat kleine wijzigingen waarvan timestamps in chat wel de meest opvallende is voor mij (handig voor junglers!).
http://www.alienwarearena...eu/standings/196/290//47/
Eerste match van het nieuwe Alienware seizoen en gewonnen! Hoger op de rankings dan de pro teams, mijn levensdoel is compleet
Eerste match van het nieuwe Alienware seizoen en gewonnen! Hoger op de rankings dan de pro teams, mijn levensdoel is compleet

[ Voor 3% gewijzigd door speedzor op 18-02-2012 19:10 ]
Woot! Nog meer Lux fixes 
En goed werk speedzor
En goed werk speedzor
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Apart eigenlijk, op Lux na heeft jou team redelijke scores en een vrij goede team compositie. De vijand heeft een falende Nautilus en ook Singed en Ashe spelen een belabberd spel. En toch nog verliezen.R420R schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 18:14:
Hier ook Lord Ronddraai:
[afbeelding]
Overigens, beide teams geen support? Welke elo?
Surfin' paradise!
Enemy team heeft Mordekaiser en jij neemt geen QSS?
Daarnaast ook nog Ashe arrow.
Meer een item voor Irelia / Lee Sin, zei zullen vooral de klappen opvangen.Fanatic_FS schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 19:54:
[...]
Enemy team heeft Mordekaiser en jij neemt geen QSS?
Daarnaast ook nog Ashe arrow.
Surfin' paradise!
En jij denkt dat Morde Irelia of lee gaat ulti'en?Snappie88 schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 19:56:
[...]
Meer een item voor Irelia / Lee Sin, zei zullen vooral de klappen opvangen.
Mordekaiser is er om op de carry te gooien en dan je hele team erop late focussen = kill = 6 v 4 fight.
QSS is een must op carries als het enemy team disables heeft. En inderdaad ook in het geval van mordekaiser. Gun hem vooral die ghost die je hele team gaat rapen
[ Voor 46% gewijzigd door rxs op 18-02-2012 19:58 ]
Als je Bruisers hun werk goed doen komt Morde helemaal niet in de buurt van MFFanatic_FS schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 19:57:
[...]
En jij denkt dat Morde Irelia of lee gaat ulti'en?
Mordekaiser is er om op de carry te gooien en dan je hele team erop late focussen = kill = 6 v 4 fight.
Surfin' paradise!
True, want het is zo lastig om non-skillshot met 850 range op iemand te doen in een teamfight.Snappie88 schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 19:58:
[...]
Als je Bruisers hun werk goed doen komt Morde helemaal niet in de buurt van MF
Van die ulti alleen gaat ie niet dood gok ikFanatic_FS schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 19:59:
[...]
True, want het is zo lastig om non-skillshot met 850 range op iemand te doen in een teamfight.
Zoals iemand al zei, harde disables is 't absoluut handig tegen, maar voor een Morde ulti (die Ashe Arrow zal je uitsluitend vangen als je zwaar out of position bent) alleen een flink damage potentieel opgeven vind ik zonde, tevens overdreven. Gewoon netjes als carry zijnde achter je bruisers / tank blijven en knallen.
Surfin' paradise!
Ik kom net in mijn ranked een corki tegen met 356 cs in 32 min.... Hoezo ik hoor niet op 1100 elo.
QSS inderdaad voor suppres maar toch zeker ook voor Mordekaiser ult.speedzor schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 20:04:
QSS is een rot item tenzij ze een suppress hebben, banshees veil is veel interessanter.
MF mag niet geraakt worden door een ashe arrow, en je bent een stuk veiliger met een banshees dan QSS.
Waarom zou je? AP morde is makkelijk te doden en tank morde gaat je gewoon wat kietelen.Fanatic_FS schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 20:06:
[...]
QSS inderdaad voor suppres maar toch zeker ook voor Mordekaiser ult.
Hij is een waardeloze champion en Banshees Veil is in het algemeen een heel stuk beter dan QSS.
Verwijderd
Heb er vanmiddag even naar gekeken en ik zal hieronder commentaar geven, probeer het zo veel mogelijk op volgorde te doen.Swanfield schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 20:32:
[...]
Sorry voor late response maar hij staat er op Heimerdinger?
Ik ga er van uit dat het een normal game was, weet niet welk lvl je bent maar goed.
starting item, regrowth pendant. Ik kies persoonlijk altijd voor Meki Pendant om deze vervolgens te upgraden naar challice of harmony. Waarom? Heimerdinger heeft een goede heal (passive geeft 10 extra regen dus 14,5/5 in het begin al) maar heeft earlygame mana problemen, rockets kosten veel mana. Met de Meki Pendant kun je langer in lane blijven voordat je mana op is en als je safe speelt heb je genoeg aan je base health regen. Naast de Meki Pendant kun je dan altijd nog health of mana pots mee nemen, ik neem zelf altijd mana pots maar voor extra zekerheid kun je beter in het begin health mee nemen. Als je dat niet meer nodig hebt kun je ze vervangen voor mana (of gewoon beide)
Je gebruikt in het begin gelijk je Teleport, het is leuk om de enemy jungler te irriteren met je turret maar pas er mee op, dit zou ik zeker niet alleen doen, als het team de blue gaat beschermen ben je dood. Bewaar de teleport voor als je problemen krijg in lane of snel een andere lane helpt. (ik pak sowieso eigenlijk nooit teleport op heimer en als ik het pak is het gecoördineerd zodat ik kan ganken)
Dan kom je in je lane, top lane in jou geval en je hebt de pech met een retarded Yorick te staan, dive na dive na dive. Heel goed dat je er niet in mee gaat en weet wanneer je moet stoppen (Yorick weet dat niet).
Qua turret placement, je zet ze in de bosjes, waarschijnlijk voel je je daar zelf veiliger bij maar als je deze goed in de gaten houd kan er nooit een enemy de bosjes in lopen zonder dat je het zelf doorhebt, zet ze dichterbij de minions zodat je meer last hits haalt en meer gold.
Het last hitten moet je in het algemeen heel goed op letten, je mist te veel CS en hebt een erg lage CS score (iedereen trouwens maar hier kun je onderscheid maken en heel sterk de laning phase uitkomen) en vooral met heimerdinger moet het geen probleem zijn om een goede CS score neer te zetten.
vanaf nu heb ik tijden bijgehouden en ga ik wat specifieker er op in.
6:20, deze turret zet je goed weg, lekker agressief, jullie hebben de overhand en hij kan genoeg minions raken maar je laat hem onbeschermd staan en geeft de tegenstander gelijk kans om hem te slopen, onthoud, een heimer zonder turrets kan niet veel! Bescherm je turrets, zet ze zo weg dat de tegenstander er niet zo makkelijk bij kan (iets meer naar achter in het geval) en laat het gelijk weten dat ze niet aan je turrets mogen komen, harras ze als ze je turrets aanvallen.
8:00 Hier zet je een turret weg, prima placement, niets op aan te merken maar je had hem beter iets later weg kunnen zetten, een turret spawned met een attack speed bonus, deze word nu maar voor 1/3e gebruikt. Probeer turrets weg te zetten zodat ze gelijk kunnen schieten.
8:20 Netjes gedaan maar pas op met de tower aggro, deze houd je net iets te lang, je overleeft het net maar dat was meer geluk als wijsheid.
Dan kies je een hextech Revolver. Je krijgt alleen spelvamp van je Rockets en van je Grenade. Deze doen flink wat damage maar het zijn area of effect spells wat inhoud dat je maar 1/3e spelvamp krijgt (geloof ik). Je kan beter dit geld investeren in extra AP aangezien je weinig spellvamp hebt (endgame na een rocket had je iets van +34)
10:20 Je bent bang voor een turret dive maar je health is niet zo gek laag en op dit lvl turretdiven ze je toch niet, zet je turret weg en verdedig hem, nu knalt ashe hem gelijk kapot zonder tegenstand, je bent veilig onder je turret.
12:00 Gebruik je rockets of je nade, onthoud je rockets gaan op de drie dichtstbijzijnde enemy's af, straf ze genadeloos af op het moment dat ze voor hun minions lopen.
13:15 Heel goed, als je bang bent dat er een enemy in de bush zit, check het met je nade. Ik zou de nade wel een heel stuk eerder al kiezen, je neemt hem nu geloof ik pas op lvl 8 ofzo? pak hem op lvl 4/5, kom ik op het einde op terug.
14:20 Hier had je een kill gehad als je eerst een nade op hem gegooid had en daarna rockets gebruikt had. de afstand was niet groot dus de nade landen moet niet moeilijk zijn.
15:10 probeer je turrets iets agressiever weg te zetten, ze zijn eng, heel eng om tegen je te hebben maar dan moeten ze wel goed geplaatst worden
15:20 Hier gebruikt nocturne geloof ik zijn ult, je stond tussen je turrets in maar besluit naar je tower te rennen. Nocturn viel jou niet aan in dit geval maar twee turrets van you doen meer damge als een grote turret. Buiten dat, op het moment dat nocturn WEL zijn ult op jou gebruikt zit hij gelijk bovenop je en stun je hem extreem makkelijk met je nade waarna rockets en je turrets het afmaken.
16:00 Je pakt de blue buff, heel goed maar je hoeft er niet bij te blijven, ik doe vaak twee turrets, dan nade en rockets en ik loop richting de lane. als je eenmaal in je lane bent krijg je de blue buff vanzelf. blijf er alleen bij als je bang bent dat hij gestolen word.
16:50 en 17:05 twee perfecte gelegenheden om je nade te gebruiken en iemand te stunnen, waren niet heel moeilijk te landen en als je de stun miste waren ze iig wel geblind waardoor ze niet meer kunnen auto attacken
Je upgrade je revolver naar Wota, zelfde als bij je revolver, ik hou er niet van op heimer
18:30 Waarom teleporten naar de tower, je kan makkelijk op de minions teleporten, scheelt je weer een stuk lopen waardoor je sneller bij de actie bent, in dit geval maakt het niet veel uit maar het kan het verschil maken tussen het redden van een teammate of niet.
20:45 Je word met Yorick aangevallen. Je besluit weg te rennen, een goede keus maar als je bij de turrets was gebleven had je waarschijnlijk toch wel een a twee kills gehad en de tegenstander wellicht afgeschrikt maar weglopen was wel de veiligste weg.
22:35 Waarom teleport je niet naar een shroom van teemo op het moment dat je door hebt dat ze je hulp kunnen gebruiken?
23:00 Je zet je turrets te vroeg weg, ze weten nu daar weg te blijven, wat later en je kan er meer dmg mee doen.
24:00 Als iemand op je jumpt, gelijk een nade erop, die kan je eigenlijk niet missen.
27:20 Je zet je turrets te vroeg neer
32:00 Je bent samen met ahri tegen xin, mooi gespeeld al had je wellicht een flash kunnen gebruiken, nu was het net aan, de aftermath dat je wegrent plaats je een hele mooie nade al hadden rockets ook voldoende geweest, zou ook een kill zijn en dan wist je zeker dat je die kill had. Nade is dan weer het voordeel dat je een kans op stun hebt.
40:00 Hele mooie teamfight, goed gespeeld maar wellicht sneller een nieuwe turret neerzetten, maakt niet uit als je er nog twee hebt, de extra attack speed doet een hoop extra dmg
44:45 Je ziet fidl channelen voor zijn ult, gooi er een nade op! Tijd zat en je voorkomt een hoop ellende. Net als wanneer je fidl iemand ziet drainen, nade erop en stun hem, hij loopt toch niet weg.
Tot slot, gebruik je Zhonya's Hourglass, alle items die een active hebben kun je bedienen met de knoppen 1 tm 6. Zet hem op 1/2/3 zodat je er makkelijk bij kan.
Goed gespeeld als heimerdinger, de grootste kritiek punten zijn toch wel te placements van turrets, de rocket spam (gebruik ze alsjeblieft niet tegen minions tenzij je blue buff hebt of je kan er drie tegelijk lasthitten die je zonder de rockets niet zou krijgen) en je nade, gebruik hem vaker en vooral tegen melee champs, ze moeten naast je staan waardoor je hem mooi kan gebruiken om te stunnen.
Onderschat je nade niet en houd je positie van je enemy in de gaten, als je enemy een van de drie dichtstbijzijnde is, rockets erop
skill lvl order (over het algemeen)
Q>W>Q>Q>E>R (of E op lvl 4 ipv 5) Daarna Q maxen tenzij je tegen een lane tegenstander staat die je turrets in no time kapot heeft, dan kun je beter W maxen en die proberen te raken.
Zet je turrets ook niet te dicht bij elkaar, verspreid ze zodat iemand ze niet met één AoE spell kan raken
Ik hoop dat je er wat aan hebt
Edit: sorry aan alle andere mensen, zie nu dat het toch wel een erg lange post is xD
Nog een poging om m'n ELO omhoog te halen, lukt me aardig 
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Lux supportte mij bot. Ik heb nog geen elo want ik speel nog geen ranked. Ik was lvl 30 na 160 wins en ik heb er nu 222. Ik wacht daar wel mee tot ik beter ben.Snappie88 schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 19:48:
[...]
Apart eigenlijk, op Lux na heeft jou team redelijke scores en een vrij goede team compositie. De vijand heeft een falende Nautilus en ook Singed en Ashe spelen een belabberd spel. En toch nog verliezen.
Overigens, beide teams geen support? Welke elo?
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Verwijderd
bij jou wel, ik kwam bij mensen die gelijk roepen: ME AD CARRY, ME MID, ME TOPJeffroiscool schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 22:37:
Nog een poging om m'n ELO omhoog te halen, lukt me aardig
[afbeelding]
dan ga ik wel supporten maar als je een mf hebt die voorbij de enemy turret loopt (lvl 3) omdat hij verkeerd klikte en aan het typen was dan weet je het wel, gewoon niets tegen te doen
Verwijderd
Nu met mijn 3de account eens een keertje iets anders gedaan dan soraka/ryze
2potjes sivir. De eerste was een beetje aanvoelen. En de 2de ging in het begin finaal fout. Turret kwijt, blitz die mijn last hitting in de war bracht. Maar toen de turret neerging (blitz was toen al weg) kon ik in mijn eentje de minions een beetje sturen zodat ik een hele tijd voor mijn turret kon farmen.
Daarna ging het nog steeds een lange tijd fout met een gefeede garen. En toen had ik al een thirster en een bladedancer. Pas na een lastwhisper en een phage ging het lekker. Ik hoefde alleen nog maar te attack moven en ze gingen 1 voor 1 dood.
2potjes sivir. De eerste was een beetje aanvoelen. En de 2de ging in het begin finaal fout. Turret kwijt, blitz die mijn last hitting in de war bracht. Maar toen de turret neerging (blitz was toen al weg) kon ik in mijn eentje de minions een beetje sturen zodat ik een hele tijd voor mijn turret kon farmen.
Daarna ging het nog steeds een lange tijd fout met een gefeede garen. En toen had ik al een thirster en een bladedancer. Pas na een lastwhisper en een phage ging het lekker. Ik hoefde alleen nog maar te attack moven en ze gingen 1 voor 1 dood.
Ik heb ook een guide gemaakt:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=XroYf_zF3gA]
Met dank aan Fraps voor de fuck up, maar het idee is duidelijk.
Alistar jungle
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=XroYf_zF3gA]
Met dank aan Fraps voor de fuck up, maar het idee is duidelijk.
Alistar jungle
haha echt mooi! Moest hard op lachen
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
HAhahahahaha geniaal!
Vicariously I live while the whole world dies
Verwijderd
Valt mij op dat in het weekend spelen echt dramatisch is. Door de weeks heb ik hele goede partijen, goede spelers, maar in het weekend niks van dit alles. Kom ik net weer in een team met ongelooflijke feeders (Karthus 1/12 na 20 minuten) en een Talon die bij de tower afk gaat zijn
. Volgens mij is echt 75% van mijn normal losses de oorzaak van zulke spelers.

Banshees Veil is over het algemeen qua prijs verhouding het amper waard. Simpel omdat de shield bij elke spel waardoor je geraakt wordt weg is. Waarna je een item overhoud met MR / HP / Mana. Leuk, maar MR zit ook op QSS, en meer dan voldoende zelfs (uitgaande dat je wat glyphs erbij hebt om het aan te vullen), HP handig maar ook niet meer dan dat, Mana mag en is geen issue meer rond het punt dat je een Banshees zou aanschaffen. QSS is dan prima de gebruiken op het moment dat je het nodig hebt aka meer controle. En voor het extra gold wat je overhoud door geen banshees veil (2700g of zoiets tegenover 1400g) aan te schaffen haal je toch liever wat consumables die de burst van je AD ook nog eens bevorderen. Dus je mag het een waardeloos item vinden, ik vind het toch echt 1 van de betere items op een AD carry, mits je geen cc aantreft en dat zijn toch heel weinig games...speedzor schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 20:09:
[...]
Waarom zou je? AP morde is makkelijk te doden en tank morde gaat je gewoon wat kietelen.
Hij is een waardeloze champion en Banshees Veil is in het algemeen een heel stuk beter dan QSS.
Verwijderd
In een afgemaakte build heb ik liever een item dat HP en MR geeft ipv een cheap item dat slechts MR geeft. Ook vergeet je even dat Banshees Veil uncleansable CC tegenhoud (knockback/up, pull) en dat dit tegen bvb een Alistar, Blitz, Cho, J4 etc. wel degelijk nut heeft. Ook blijft CC die je achteraf cleansed een geslaagde CC. Als ik jou stun terwijl je een skillshot wilde maken, aan het channelen bent of wat dan ook ben je zelfs met een cleanse gehinderd.Damienx2 schreef op zondag 19 februari 2012 @ 12:48:
[...]
Banshees Veil is over het algemeen qua prijs verhouding het amper waard. Simpel omdat de shield bij elke spel waardoor je geraakt wordt weg is. Waarna je een item overhoud met MR / HP / Mana. Leuk, maar MR zit ook op QSS, en meer dan voldoende zelfs (uitgaande dat je wat glyphs erbij hebt om het aan te vullen), HP handig maar ook niet meer dan dat, Mana mag en is geen issue meer rond het punt dat je een Banshees zou aanschaffen. QSS is dan prima de gebruiken op het moment dat je het nodig hebt aka meer controle. En voor het extra gold wat je overhoud door geen banshees veil (2700g of zoiets tegenover 1400g) aan te schaffen haal je toch liever wat consumables die de burst van je AD ook nog eens bevorderen. Dus je mag het een waardeloos item vinden, ik vind het toch echt 1 van de betere items op een AD carry, mits je geen cc aantreft en dat zijn toch heel weinig games...
Ook valt er wat te zeggen over de buildup, Catalyst geeft je regen terwijl je levelt en helpt het HP-component tegen alle soorten damage. Je bouwt een Banshees wanneer je deze nodig hebt. Als er een fed Cassio rondwaggelt op lv11 dan kun je er donder op zeggen dat die Banshees mijn derde item word. In mid-game heb ik op Ez/Ashe/Sivir nog steeds vrij veel mana nodig om skills te spammen (zelfs endgame op de laatste twee wel)
Als er een fed cass rondloopt ga ik toch zeker een QSS bouwen... Een banshees veil prikt ze veels te makkelijk doorheen en als ze je eenmaal gestunt heeft met d'r ult gaat die 300 health meer of minder echt niks uitmaken- maar een QSS is in deze gevallen juist heel erg bruikbaar.Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2012 @ 13:38:
[...]
In een afgemaakte build heb ik liever een item dat HP en MR geeft ipv een cheap item dat slechts MR geeft. Ook vergeet je even dat Banshees Veil uncleansable CC tegenhoud (knockback/up, pull) en dat dit tegen bvb een Alistar, Blitz, Cho, J4 etc. wel degelijk nut heeft. Ook blijft CC die je achteraf cleansed een geslaagde CC. Als ik jou stun terwijl je een skillshot wilde maken, aan het channelen bent of wat dan ook ben je zelfs met een cleanse gehinderd.
Ook valt er wat te zeggen over de buildup, Catalyst geeft je regen terwijl je levelt en helpt het HP-component tegen alle soorten damage. Je bouwt een Banshees wanneer je deze nodig hebt. Als er een fed Cassio rondwaggelt op lv11 dan kun je er donder op zeggen dat die Banshees mijn derde item word. In mid-game heb ik op Ez/Ashe/Sivir nog steeds vrij veel mana nodig om skills te spammen (zelfs endgame op de laatste twee wel)
Verwijderd
...???Bas_De_Beer schreef op zondag 19 februari 2012 @ 13:55:
[...]
Als er een fed cass rondloopt ga ik toch zeker een QSS bouwen... Een banshees veil prikt ze veels te makkelijk doorheen en als ze je eenmaal gestunt heeft met d'r ult gaat die 300 health meer of minder echt niks uitmaken- maar een QSS is in deze gevallen juist heel erg bruikbaar.
Hoe helpt een QSS meer tegen een Cass dan een Banshees? Het is niet alsof ze je constant loopt te stunnen.
Sorry hoor, maar een 57MRes item verkiezen over 375HP(dus niet 300, 375HP is makkelijk nog een extra spell of crit die je kan incasseren)+50Mres tegen een champ met een situationele stun... die logica gaat mij te boven.
Dit topic is gesloten.
Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)
Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)
Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.