[PC] League of Legends - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 91 Laatste
Acties:
  • 175.679 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-09 16:29
@Vicarious ik vind zelf FoN eigenlijk wel een must have als 2e of 3e item.
die passive daarvan is echt OP
op rammus dan hé

[ Voor 7% gewijzigd door ocwil op 24-02-2012 10:31 ]

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ocwil schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 10:31:
@Vicarious ik vind zelf FoN eigenlijk wel een must have als 2e of 3e item.
die passive daarvan is echt OP
op rammus dan hé
Ik vind de passive alleen goed als je veel health hebt, anders is 0,35% van je health namelijk helemaal niks. Ga eens uit van 2k health (zoveel heb je ongeveer op lvl 15 met 2 items), dan heb je het over 7 health per seconde! SHOCKING! Ik zou hem dus als een van de laatste items kopen.

[ Voor 5% gewijzigd door Vicarious op 24-02-2012 10:35 ]

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 10:35:
[...]

Ik vind de passive alleen goed als je veel health hebt, anders is 0,35% van je health namelijk helemaal niks. Ga eens uit van 2k health (zoveel heb je ongeveer op lvl 15 met 2 items), dan heb je het over 7 health per seconde! SHOCKING! Ik zou hem dus als een van de laatste items kopen.
Denk dat hij het over de MS heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is geen passive. De unique passive is die regeneration

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 10:38:
Dat is geen passive. De unique passive is die regeneration
Alsnog wel een passive. Unique betekent alleen maar dat ie niet stackt. Dus beide blijven nog wel gewoon passives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Afbeeldingslocatie: http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20091014182555/leagueoflegends/images/2/2f/Force_of_Nature.gif

Tier Advanced
Effects

+40 health regeneration
+76 magic resistance
+8% movement speed

Passive Unique: Restores 0.35% of your champion's maximum health every second.
Wat Vicarious al stelde, het is gewoon een stat geen passive o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 10:40:
[...]

Alsnog wel een passive. Unique betekent alleen maar dat ie niet stackt. Dus beide blijven nog wel gewoon passives.
Ik doel ook niet op unique, maar op het woordje passive ervoor. De healthregen en de magic resist noem je toch ook geen passives?

Dit is de tekst op de website:
+76 Magic Resist +40 Health Regen per 5 seconds +8% Movement Speed UNIQUE Passive: Restores 0.35% of your maximum Health every second.
Zoals je ziet staat alleen de unique passive als passive aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Cow
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-09 23:09
Heeft iemand een plaatje o.i.d. waar de alle items staan + stats?

Want tja, op werk is zowat alles geblocked en ik kan niet kijken op de links die in de TS staat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
ow wacht idd ik doe het ook voor de MS maar dat was ik al bijna vergeten haha....

anyway het is wel na mercs mijn eerste keus voor MR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atlantisx schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 10:43:
[...]

Wat Vicarious al stelde, het is gewoon een stat geen passive o.i.d.
Ik vind de stats alsnog passive. Je hoeft ze niet te activeren om de stats te krijgen = passieve stats krijgen.
Anders stond er toch wel Active?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
dat noemen we ook wel base stats de unique passives zijn bonussen die niet de basis stats veranderen maar een special effect geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 10:49:
[...]

Ik vind de stats alsnog passive. Je hoeft ze niet te activeren om de stats te krijgen = passieve stats krijgen.
Anders stond er toch wel Active?
Dan kunnen we alles wel passive gaan noemen, He ik koop net een B.F. Sword +45 Passive Attack Damage.
Het zijn gewoon stats, die niet nog eens een effect toe voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atlantisx schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 10:51:
[...]

Dan kunnen we alles wel passive gaan noemen, He ik koop net een B.F. Sword +45 Passive Attack Damage.
Als je ook nog eens kijkt naar de champion skills(GP Raise Morale, e.d) noemen ze dat ook passive, terwijl het ook gewoon base stats geeft, niet echt een speciaal effect.

Maar ja, laten we hier over ophouden, ik noem het passive stats, jij noemt ze base stats, wat boeit het. We bedoelen uiteindelijk allebei het zelfde.

Verhaal van Fiora bevalt me wel. Ik hou zowiezo van lekker veel lore lezen, dus altijd leuk als er weer een nieuwe champion gereleased word. Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Swanfield schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 10:03:
Ben een beetje aan het kijken met welke build ik een beetje tanky ben maar ook een beetje pijn kan doen. Ik wil dus een AP/Tank build.
Meh, imo gimp je je team en je champ.

Er zijn champs die dit veel beter doen en je kapitaliseert niet op de goede eigenschappen van Nautilus. Geen fan van AP / damage builds op full tanks (en nautilus is dit imo). Ook omdat ze vaak zo slecht schalen.

Je tanked minder goed dan met een tank build, je doet minder damage dan een echte carry en wordt dus eigenlijk een soort middle-of-the-road champ die nergens echt goed in is. Een tank build heeft ook veel meer synergie met je kit.
1. Schoenen (afhankelijk van wat je wil of wat er tegenover je staat.)
2. Rod of Ages
3. Rylai's Crystal Scepter
4. Warmog's Armor
5. Force of Nature
6. Mejai's Soulstealer
Als je dan toch die route wilt gaan denk ik wel dat Abyssal Scepter en Zhonya's Hourglass ook in dit rijtje kan. Oh, en gooi a.u.b. die Soulstealer eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
djengizz schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 11:10:
[...]

Meh, imo gimp je je team en je champ.

Er zijn champs die dit veel beter doen en je kapitaliseert niet op de goede eigenschappen van Nautilus. Geen fan van AP / damage builds op full tanks (en nautilus is dit imo). Ook omdat ze vaak zo slecht schalen.
Tja de rede dat ik deze kant op wilde is omdat ik merkte hoe sterk ik was met een redelijke AP build op Nautilus. Ik was nog wel een beetje tanky maar ook veel AP en deed echt heerlijke schade. Natuurlijk kan hij full tank gaan en is hij dan misschien wel beter in zijn rol maar ik ben gewoon wat dingen aan het proberen :)

Abyssal Scepter en Zhonya's Hourglass stonden ook op mijn lijstje inderdaad ik zal er nog eens naar kijken :) Tnx voor de tips!

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je FoN vroeg wil bouwen voor de MR kun je het ook laten bij alleen de megatron cloak. Geeft je de beste MR / gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 11:31:
Als je FoN vroeg wil bouwen voor de MR kun je het ook laten bij alleen de megatron cloak. Geeft je de beste MR / gold.
Zijn cloak?

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/7/7f/Megatron.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Oh god. Nieuwe champion Megatron! :9~

edit:
@hieronder
Schaam je niet, ik heb het ook een tijdje gedacht :P

[ Voor 50% gewijzigd door Cloud op 24-02-2012 11:40 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trololol ik dacht serieus eerst van wat een slechte grap, het heet toch echt zo..

Toch maar even gaan controleren. Blijkbaar lees ik er dus al half jaar overheen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atlantisx schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 10:51:
[...]

Inderdaad, kijk naar Tiamat. De passive is de AoE damage. En die is niet unique. Er is duidelijk een verschil tussen stats, passives, unique passives and actives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Als ze dan toch een transformer zouden doen, zou Starscream goed geschikt zijn, always blame starscream. :Y)
"You have failed me yet again Starscream"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Cow
Zijn Ulti is:

Megatron transform into a truck and streamrolls. *Unique: Cannot be used if Starscream is on your team*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shalaka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 09:29
4 potjes lopen PWNEN met riven
1tje gewonnen, noooeeesssssssss

*sadface*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-09 13:26
shalaka schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:55:
4 potjes lopen PWNEN met riven
1tje gewonnen, noooeeesssssssss

*sadface*
Ik heb de laatste tijd superveel potjes waarbij ze de bot lane verliezen of onze jungler heb je niks aan of je hebt een ****** afk er tussen zitten.

Van mij part mogen ze de mensen die AFK zijn harder aanpakken. Rond etenstijd kom ik dat heel vaak tegen. van "Jongens ik moet eten schiet op of ik ben AFK" dan denk ik bij me eigen toch van dude.. je weet toch dat je moet eten speel dan geen potje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Je hebt van die potjes:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cLZCqAhcLrqBadiOoDcl4M1Q/full.jpg

Af en toe is het voer oh zo lekker!

*pof*

There's a fucking Evelyn here!
Raketakketakke boom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Cow
Niet echt bijzondere match buiten om dat mijn team zowat uit feeders bestond maar oke maar was wel leuk potje...

Afbeeldingslocatie: http://simplydrcow.com/wp-content/uploads/2012/02/Ahri.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Dr_Cow op 24-02-2012 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr_Cow schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 22:11:
Niet echt bijzondere match buiten om dat mijn team zowat uit feeders bestond maar oke maar was wel leuk potje...

[afbeelding]
Lekker aan het smurfen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Cow
Beetje nieuw met LoL termen }:O ... dus smurfen betekent? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Dr_Cow schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 01:14:
[...]

Beetje nieuw met LoL termen }:O ... dus smurfen betekent? :)
Het aanmaken van een nieuwe account terwijl je de ervaring van een lvl30 speler al hebt waardoor je door de level balance vaak tegen nieuwe spelers komt.
Vaak gedaan om de daily bonus te farmen of om gewoon wat stuff uit te proberen enzo.

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
YouTube: League of Legends - Fiora Patch Preview (Patch preview)

http://leaguecraft.com/ne...uelist-revealed-128.xhtml
Duelist (passive) - Fiora regenerates health over 6 seconds each time she deals damage. Striking champions will cause this effect to stack up to 4 times.
Lunge - Fiora dashes forward to strike her target, dealing physical damage. Fiora can perform the dash a second time within a couple seconds at no mana cost.
Riposte - Fiora's Attack Damage is increased. When activated, Fiora parries the next basic attack and reflects magic damage back to the attacker. Works against champions, monsters, and large minions.
Burst of Speed - Fiora temporarily gains additional Attack Speed. Each basic attack or Lunge she lands during this time increases her Movement Speed. Killing a champion refreshes the cooldown on Burst of Speed.
Blade Waltz (ultimate) - Fiora dashes around the battlefield to deal physical damage to enemy champions. Successive strikes against the same target deal less damage.
PBE patch notes:
Item call-outs for game changing items
volgens een screenshot dat ik zag, betreft het hier aura items.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Cow
Demoterror schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 02:28:
[...]

Het aanmaken van een nieuwe account terwijl je de ervaring van een lvl30 speler al hebt waardoor je door de level balance vaak tegen nieuwe spelers komt.
Vaak gedaan om de daily bonus te farmen of om gewoon wat stuff uit te proberen enzo.
Ah oke, maar nee. Eerste keer dat ik het speel :)

Heck weet niet eens wat ss betekent maar weet wel dat je het moet zeggen als op jouw lane de enemy champs opeens zit weglopen of niet meer ziet terwijl je zeker weet dat is op redelijk niveau health zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr_Cow schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 11:11:
[...]

Ah oke, maar nee. Eerste keer dat ik het speel :)

Heck weet niet eens wat ss betekent maar weet wel dat je het moet zeggen als op jouw lane de enemy champs opeens zit weglopen of niet meer ziet terwijl je zeker weet dat is op redelijk niveau health zit :P
"SS" is een typisch Europese manier om "miSS" te roepen. (Als in vermist uit lane).

Zelf speel ik vooral op US en soms op EUW, dus ik gebruik op beide gewoon miss/mia voluit. Die halve miliseconde om een extra letter te typen stoort mij minder dan het vreemde woord "SS" te gebruiken. Mij zei het in het begin ook geen drol namelijk, gewone Engelse woorden lijkt me veel makkelijker. Maar goed, Euro community... 8)7

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2012 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 12:14:
[...]

"SS" is een typisch Europese manier om "miSS" te roepen. (Als in vermist uit lane).

Zelf speel ik vooral op US en soms op EUW, dus ik gebruik op beide gewoon miss/mia voluit. Die halve miliseconde om een extra letter te typen stoort mij minder dan het vreemde woord "SS" te gebruiken. Mij zei het in het begin ook geen drol namelijk, gewone Engelse woorden lijkt me veel makkelijker. Maar goed, Euro community... 8)7
SS komt voor uit switching sides.. iemand die van lane wisselt dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 12:22:
[...]

SS komt voor uit switching sides.. iemand die van lane wisselt dus.
Er zijn heel veel theorieen over waar het vandaan komt, dus ik weet het niet meer. Ik weet alleen dat het een heel inefficiente manier is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 13:02:
[...]

Er zijn heel veel theorieen over waar het vandaan komt, dus ik weet het niet meer. Ik weet alleen dat het een heel inefficiente manier is.
1 vinger twee keer in de buurt van je qwer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 13:02:
[...]

Ik weet alleen dat het een heel inefficiente manier is.
Waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Sowieso sneu dat er miss in de chat gedaan moet worden.
Ik zie het puur als een excuus voor andere lanes om op iemand "schuld" af te schuiven als ze geganked worden en er geen miss staat.
De minimap is er niet voor niets. (En als men de minimap niet in de gaten kan houden omdat het te veel wordt, waarom kan men dan wel de chat lezen :)).
En al type je miss tezamen met een salvo pings, dan nog zo vaak "An ally has been slain"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atlantisx schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 13:46:
Ik zie het puur als een excuus voor andere lanes om op iemand "schuld" af te schuiven als ze geganked worden en er geen miss staat.
De minimap is er niet voor niets. (En als men de minimap niet in de gaten kan houden omdat het te veel wordt, waarom kan men dan wel de chat lezen :)).
En al type je miss tezamen met een salvo pings, dan nog zo vaak "An ally has been slain"
Ach ik vind het wel meevallen met het sneu. Immers in een gebalanceerde match heb je het zo druk met jouw 1op1/2op2 tegenstander, de minions en het waakzaam zijn op de jungler dat je niet altijd de minimap in de gaten kan houden.
Degene van wie de tegenstander opeens weg is heeft opeens alle rust om even iets te typen.

Het kost weinig moeite, en het helpt je team. Het is een goed gebruik vind ik zelf. Dat je teamgenoten soms niks met die informatie doen, daar gaat het niet om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Inderdaad. Zo irritant dat je geacht wordt een ss te zeggen van zodra je opponent 2 seconden in de fog of war is verdwenen, anders is het plots jouw schuld dat hij stierf omdat hij geen geld/tijd had om een ward te gaan kopen, laat staan te beseffen dat die minimap hem makkelijk kan zeggen wie waar is.

In normal games hou ik me er niet mee bezig om ss te zeggen, dat zal ze wat stimuleren om voorzichtiger te spelen in het vervolg. In ranked mag je pingen en roepen wat je wilt, ze reageren toch nauwelijks. Die ene lasthit is veel belangrijker dan een gank afwenden uiteraard.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat de chat geluid maakt en plots omhoog komt als er gepraat word. Als ik in een verhit gevecht bezig ben op bot lane, heb ik geen tijd om te checken of de Kassadin van mid ondertussen naar beneden aan het rushen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Wtf...

Ik join een ranked queue:
[Iemand] Sorry guys, I need to loose elo.
Dus ik denk, kut die gaat feeden.

En toen:
[Iemand has left the queue]
Weird...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

als je leaved verlies je 15 elo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SaphuA schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 15:36:
Wtf...

Ik join een ranked queue:

[...]

Dus ik denk, kut die gaat feeden.

En toen:

[...]

Weird...
Mjah die wil waarschijnlijk low elo worden door steeds de queue te leaven zodat hij zichzelf weer omhoog kan helpen om een of ander punt te bewijzen op een forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Ja ik weet dat je elo verliest, maar ik snapte het nut niet zo. Het was een beetje random :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit een beetje te pielen met ad carry items. Stel je hebt een makkelijke game en je hoeft niks defensiefs te bouwen.

http://www.leaguecraft.co...3,60,89,83,73,73&level=18
Greaves, IE, BT, PD PD, Madreds. Veel attackspeed, veel crit, en elke attack doet 4% max hp magic damage.

Of
Greaves, IE, BT, PD, BT, BT. Veel damage en lifesteal. Langzamere attack, minder crit.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2012 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 20:00:
Ik zit een beetje te pielen met ad carry items. Stel je hebt een makkelijke game en je hoeft niks defensiefs te bouwen.

Greaves, IE, BT, PD PD, Madreds. Veel attackspeed, veel crit, en elke attack doet 4% max hp magic damage.

Of
Greaves, IE, BT, PD, BT, BT. Veel damage en lifesteal. Langzamere attack, minder crit.
Je moet je wel even realiseren dat op een traditionele AD carry Madred's Bloodrazor vrij garbage is. 100Mres hakt 4% terug naar 2%, en daar komt iedereen met slechts een Banshees wel of heel erg in de buurt. Het word vaak (heul erg fout!) gezien als een anti-tank item op AD carries, maar die nemen er meestal maar 1-1.5% schade van. Niet heel erg al dat geld waard, kun je beter voor een Black Cleaver of Last Whisper gaan.

Also, 2x PD en nog een Madreds... beetje overkill aan Aspeed. Mijn eigen favoriete AD carry build is PD, IE, LW/TBC, BT, Greaves en een defensive item. I.p.v. een defensive item dan nog het liefst een extra IE als ik echt te veel geld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

En dan nog je boots vervangen met een phantom dancer als je teveel gold hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nutral schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 20:10:
En dan nog je boots vervangen met een phantom dancer als je teveel gold hebt :P
Zoveel geld heb ik nog nooit gehad... :P 2uur game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

dat is echt geen 2 uur game hoor :P, gewoon farmen en killen.
meestal is het dan: boots, infinity, BT, LW, PD, Banshee's. en dan pak ik er gewoon nog een PD bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nutral schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 20:16:
dat is echt geen 2 uur game hoor :P, gewoon farmen en killen.
meestal is het dan: boots, infinity, BT, LW, PD, Banshee's. en dan pak ik er gewoon nog een PD bij :P
Over het algemeen duren mijn potjes maar 30-40minuten :p in die tijd farmed niemand 21-22k bij elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 20:08:
Niet heel erg al dat geld waard, kun je beter voor een Black Cleaver of Last Whisper gaan.
Ik kan me als AD carry maar heel weinig situaties voorstellen dat een Black Cleaver beter is dan een Last Whisper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djengizz schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 20:33:
[...]

Ik kan me als AD carry maar heel weinig situaties voorstellen dat een Black Cleaver beter is dan een Last Whisper.
Op een AD carry die extra voordeel heeft bij attack speed. Ik denk persoonlijk dat BC op Vayne sterker is vanwege de silver bolts passive. Vergeet niet dat met een BC de armor van de tegenstander ook voor je teammates lower is en met LW alleen voor je eigen shots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Vicarious schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 20:44:
[...]

Op een AD carry die extra voordeel heeft bij attack speed. Ik denk persoonlijk dat BC op Vayne sterker is vanwege de silver bolts passive. Vergeet niet dat met een BC de armor van de tegenstander ook voor je teammates lower is en met LW alleen voor je eigen shots.
Dat begrijp ik en je hebt een punt met AS.

De uitzondering is imo dan ook een build zoals je wel ziet in de EU op Kog of een AD Kennen:
Dorans stacken, berserkers, wriggles, PD --> Black Cleaver.

Als late game item en juist in team fights zuigt het in mijn ogen op een AD carry.

Black Cleaver is van nature juist een 1v1 item vs o.a. squishies (negatieve armour values zijn mogelijk) wat idd synergie heeft met AS vanwege de stacks. Verder is het alleen effectiever dan LW bij waardes < 110 Armour en heb je 4 shots nodig om tot full stacks te komen.

Last Whipser heeft als voordelen:

-Je krijgt de volle stats bij elk shot
-Het werk ook op abilities die physical damage doen (<-- wordt vaak over het hoofd gezien, BC doet dit niet)
-Effectiever op high armour targets
-Goedkoper (en sneller recipe)

Wat er in de praktijk gebeurd en wat de meeste math in mijn ogen overbodig maakt en LW duidelijk het betere item:

De noodzaak voor mitigatie reductie komt op het moment dat je targets echt armor gaan stacken. Dit is vaak na of op het einde van de laning phase. ~100 Armor values zijn dan niet ongebruikelijk op bruisers en junglers.

Je mitigatie reductie item komt dus rond dezelfde tijd als de teamfight beginnen en de laning ophoudt.

In teamfights en tijdens 'poke dancing' vormen zich twee tanklines met de carries erachter. Vaak veroorzaakt dit voor de carry een situatie van hit alles wat het dichtste bij komt. Focus is vaak kort en als die al langer is, is het op de high armour values. Focus ontstaat ook als er geïnitieerd wordt maar ook dit is de taak van de high armour targets.

Hieruit volgt imo simpelweg meer damage van een LW dan een BC vanwege gebrek aan focus door constante herpostionering en het feit dat je een squishy bent en mensen niet in je focus blijven staan. Sure, als je team er in slaagt de carry te CC-en uit positie kom je misschien uit op een betere burst maar over het algemeen is zo'n engage maar een minimaal deel van je totale damage (en gaan ze toch wel dood).

Verder geeft BC natuurlijk AS en LW AD maar dit zou denk ik nooit de doorslag mogen geven voor je keus van mitigatie reductie item. Ook zie ik wel builds waar BC goed werkt omdat je AS en BC rushed. Dit is in mijn ogen wel juist een laning build en absoluut niet een late game build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 21:04:
[...]

Dat begrijp ik en je hebt een punt met AS.

De uitzondering is imo dan ook een build zoals je wel ziet in de EU op Kog of een AD Kennen:
Dorans stacken, berserkers, wriggles, PD --> Black Cleaver.

Als late game item en juist in team fights zuigt het in mijn ogen op een AD carry.

Black Cleaver is van nature juist een 1v1 item vs o.a. squishies (negatieve armour values zijn mogelijk) wat idd synergie heeft met AS vanwege de stacks. Verder is het alleen effectiever dan LW bij waardes < 110 Armour en heb je 4 shots nodig om tot full stacks te komen.

Last Whipser heeft als voordelen:

-Je krijgt de volle stats bij elk shot
-Het werk ook op abilities die physical damage doen (<-- wordt vaak over het hoofd gezien, BC doet dit niet)
-Effectiever op high armour targets
-Goedkoper (en sneller recipe)

Wat er in de praktijk gebeurd en wat de meeste math in mijn ogen overbodig maakt en LW duidelijk het betere item:

De noodzaak voor mitigatie reductie komt op het moment dat je targets echt armor gaan stacken. Dit is vaak na of op het einde van de laning phase. ~100 Armor values zijn dan niet ongebruikelijk op bruisers en junglers.

Je mitigatie reductie item komt dus rond dezelfde tijd als de teamfight beginnen en de laning ophoudt.

In teamfights en tijdens 'poke dancing' vormen zich twee tanklines met de carries erachter. Vaak veroorzaakt dit voor de carry een situatie van hit alles wat het dichtste bij komt. Focus is vaak kort en als die al langer is, is het op de high armour values. Focus ontstaat ook als er geïnitieerd wordt maar ook dit is de taak van de high armour targets.

Hieruit volgt imo simpelweg meer damage van een LW dan een BC vanwege gebrek aan focus door constante herpostionering en het feit dat je een squishy bent en mensen niet in je focus blijven staan. Sure, als je team er in slaagt de carry te CC-en uit positie kom je misschien uit op een betere burst maar over het algemeen is zo'n engage maar een minimaal deel van je totale damage (en gaan ze toch wel dood).

Verder geeft BC natuurlijk AS en LW AD maar dit zou denk ik nooit de doorslag mogen geven voor je keus van mitigatie reductie item. Ook zie ik wel builds waar BC goed werkt omdat je AS en BC rushed. Dit is in mijn ogen wel juist een laning build en absoluut niet een late game build.
Je vergeet dat Armor Penetration en Armor Reduction twee hele verschillende stats zijn. Als ik iemands Armor met 45 omlaag gooi, dan heeft ook bvb Wukong daar profijt van. Met Armor Reduction kun je iemand's Armor onder 0 krijgen, waardoor iedereen bonus damage doet op deze persoon. Als AD carry is het juist jouw taak om squishies snel neer te krijgen terwijl je team tanky fuckers bij je weg houdt.

Dit kan ook vooral handig zijn voor physical teammates die niet erg fed/farmed zijn om meer damage te doen. Ook helpt het lategame tegen het bevechten van Super Minions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 22:32:
Je vergeet dat Armor Penetration en Armor Reduction twee hele verschillende stats zijn. Als ik iemands Armor met 45 omlaag gooi, dan heeft ook bvb Wukong daar profijt van. Met Armor Reduction kun je iemand's Armor onder 0 krijgen, waardoor iedereen bonus damage doet op deze persoon. Als AD carry is het juist jouw taak om squishies snel neer te krijgen terwijl je team tanky fuckers bij je weg houdt.
Begrijp ik.
Mijn punt is dat je zelden genoeg stacks krijgt om het het waard te maken in een teamfight.

Krijg je die wel dan is het op high armour targets waarvan je nooit hun armour < 0 zult brengen en waarbij de LW veel effectiever is. Hoe vaak kun je nu werkelijk iemand 2-3 seconden focussen terwijl je team dit ook doet? Dan pas gaan de waardes spelen waar jij het over hebt en squishies zijn dan al dood. En hoe veel van je totale damage komt uit dit soort engages? Imo maar een heel klein deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 20:31:
[...]

Over het algemeen duren mijn potjes maar 30-40minuten :p in die tijd farmed niemand 21-22k bij elkaar
520 gold per minute moet te doen zijn.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Hallo daar! Na ongeveer 2 dagen voor het eerst gespeeld te hebben, heb ik eindelijk mijn ultieme champion gevonden. Eerst had ik Ashe, toen Ryze en Annie. Maar nu ik Master Yi heb gespeeld ben ik absoluut niet van plan meer te switchen van char. Mijn god zeg, dit is de ultieme champ voor mij.

Het ging nogal stroef de eerste dag omdat ik mijn draai nog niet kon vinden, maar met master yi is dat totaal geen probleem. Zieke damage met alpha strike en constant het bijbenen van een enemy is totaal geen probleem meer.

*Is weer spelen :P *

Edit; Oh ja, WoW gaat voor een tijdje stof liggen happen, want ik heb nu echt iets anders gevonden in dit geval haha 8)

[ Voor 10% gewijzigd door PcManiaxx op 26-02-2012 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PcManiaxx schreef op zondag 26 februari 2012 @ 00:16:
Hallo daar! Na ongeveer 2 dagen voor het eerst gespeeld te hebben, heb ik eindelijk mijn ultieme champion gevonden. Eerst had ik Ashe, toen Ryze en Annie. Maar nu ik Master Yi heb gespeeld ben ik absoluut niet van plan meer te switchen van char. Mijn god zeg, dit is de ultieme champ voor mij.

Het ging nogal stroef de eerste dag omdat ik mijn draai nog niet kon vinden, maar met master yi is dat totaal geen probleem. Zieke damage met alpha strike en constant het bijbenen van een enemy is totaal geen probleem meer.

*Is weer spelen :P *

Edit; Oh ja, WoW gaat voor een tijdje stof liggen happen, want ik heb nu echt iets anders gevonden in dit geval haha 8)
hou er wel rekening mee dat Yi een hele slechte champion is wanneer je tegenstanders wat slimmer worden. Probeer er minimaal 1 champ bij te zoeken die je ook goed ligt. Ik weet niet wat je speelstijl is, mar anders kan ik je er wel eentje adviseren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Cow
Is altijd wel mooi meegenomen als iemand even snel pingt en/of ss zegt, helpt voor mij best enorm als ik beetje me lane aan het pushen bent etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-09 19:46

PromWarMachine

Forsaken Archer

Vayne is mijn main en ik heb veel liever een BC dan een LW. Meer AD, meer AS.

Mijn volgorde is afhankelijk of het goed of slecht gaat.
Meestal is het zoiets: Dorans, normal boots (nog een doran als het slecht gaat, anders asap BF Sword), greaves, PD, BT, IE

Bij veel armor targets wacht ik met de IE en wordt dat een BC of komt de BC in de plaats van de BT.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Gisteren voor het eerst begonnen met LoL en ik moet zeggen dat ik het eigenlijk wel errug leuk vind.

Ik snap alleen nog lang niet alles, maar volgens mij gaat het best redelijk.. Ik speel voornamelijk met Miss Fortune. Ik heb ook bijna alle andere F2P champions geprobeerd, maar deze vind ik gewoon veruit het lekkerste spelen (iig in 5vsAI)..

Ik vroeg me alleen af of jullie allemaal de recomend items kopen tijdens het spel? Of zelf spullen kiezen? Ik had namelijk de laatste game net gewoon zelf puur gefocused op Health, Mana regen en Ability damage en het leek veel beter te spelen? Maar dit waren dus hele andere items dan die me normaal aangeraden worden.

Daarnaast snap ik nog niet helemaal wat alle stats doen? Wat is spellvamp bv? en ook bijna alles is Unique? Maar ik snap dus ook niet of er dan nog wel iets stacked?

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 23:02:
[...]

520 gold per minute moet te doen zijn.
Je vergeet dat de eerste paar minuten sowieso minion-loos zijn, dan zijn er nog recalls, lane switches en deaths.
Je bent zeker wel 5-6 minuten per game met iets anders bezig dan champs/creeps killen.

Van creeps is de basis gain voor een wave van 6 114 Gold per 30 seconden als je ze allemaal raakt. Daarna gaan ze met +1 Gold in waarde omhoog per 5mins. Dus +6/7 Gold per 5mins. Van enkel creepfarm ga je 520 per minuut dus nooit halen en ook verwacht ik niet dat je vast 1 champ per minuut killed (hoe vaak krijgt iemand 30-40+ kills op champs die daadwerkelijk 300+ waard zijn?)

Ik heb in ieder geval nog nooit iemand gezien met een Infinity Edge voor 9 minuten, jij wel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Uhmmie schreef op zondag 26 februari 2012 @ 11:20:
Gisteren voor het eerst begonnen met LoL en ik moet zeggen dat ik het eigenlijk wel errug leuk vind.

Ik snap alleen nog lang niet alles, maar volgens mij gaat het best redelijk.. Ik speel voornamelijk met Miss Fortune. Ik heb ook bijna alle andere F2P champions geprobeerd, maar deze vind ik gewoon veruit het lekkerste spelen (iig in 5vsAI)..

Ik vroeg me alleen af of jullie allemaal de recomend items kopen tijdens het spel? Of zelf spullen kiezen? Ik had namelijk de laatste game net gewoon zelf puur gefocused op Health, Mana regen en Ability damage en het leek veel beter te spelen? Maar dit waren dus hele andere items dan die me normaal aangeraden worden.

Daarnaast snap ik nog niet helemaal wat alle stats doen? Wat is spellvamp bv? en ook bijna alles is Unique? Maar ik snap dus ook niet of er dan nog wel iets stacked?
Ik heb lang niet alle champs gespeeld maar ik koop nooit precies de recommended items. Bij de meeste is het een mix van recommended en eigen gekozen items. Om te weten welke items goed zijn voor een bepaalde champ moet je een hoop gaan leren/lezen. De items die jij voor Miss Fortune (MF) hebt gekocht zijn op z'n zachts gezegd ongebruikelijk en dat heeft te maken met de rol die het beste bij haar past: veel damage doen.

Begin met leren door guides te lezen. Bijvoorbeeld op lolpro.com. Daar vind je deze guide voor MF met daarbij items die goed bij haar passen. Verder is bijna alles te googlen. Dus wat spellvamp is kan je prima zelf opzoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:46
Heb weer ff zin om te streamen :) Solo Q. Nautilus Jungle atm.

http://www.twitch.tv/jeffroiscool

Edit: Wat een Team. 8v4 als iemand dood gaat. Shaco Ult, Mordekaiser Ult, Yorick Ult :/

[ Voor 31% gewijzigd door Jeffroiscool op 26-02-2012 12:42 ]

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Uhmmie schreef op zondag 26 februari 2012 @ 11:20:

Health, ability power* en mana regen zijn nutteloos op miss fortune =p Je hebt idd nog een lange weg te gaan xD Maar lees de lol forums maar eens, kom je 10x wijzer (of meer) het volgende potje in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Brutal1ty schreef op zondag 26 februari 2012 @ 12:12:
[...]

Health, ability power* en mana regen zijn nutteloos op miss fortune =p Je hebt idd nog een lange weg te gaan xD Maar lees de lol forums maar eens, kom je 10x wijzer (of meer) het volgende potje in ;)
Juist, op de lol forums zijn de mensen vooral behulpzaam.

Ik stel voor dat je hier algemene guides voor verschillende aspecten van het spel leest, en dat je de guides op deze site volgt voor de specifieke champions dat je speelt.

Op Own3d vind je heel veel streams van pro spelers, daar kan je enorm veel uit leren.

Hier vind je een lijst van streamers die een goede atmosfeer brengen, vragen beantwoorden en op een heel hoog niveau spelen.
Veel streamers zijn gericht op één bepaalde role, dus je kunt eventueel wat onderzoek doen naar wie wat speelt in de grote teams.
Vaak gaan streamers ook uit eigen beweging uitleg geven bij bepaalde keuzes en hun gedachten bij bepaalde acties, waardoor je leert situaties beter in te schatten.
Ik denk dat zowat iedereen in die lijst hierboven dit doet, maar ik zou zeker TheOddOne (jungler) erbij vermelden. Hij "raged" soms op teammates, maar hij doet het op z'n eigen manier waarbij hij toch wel heel grappig is en tijdens het ragen legt hij wel haarfijn uit wat er fout gedaan werd.

Dit zou je toch wat verder moeten helpen denk ik

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke quints prefereer je op ad carries?
Armor penetration? (Na last whisper lijkt me dat deze quints minder nuttig zijn)
Attack speed. (Altijd nuttig, maar redelijk laag percentage)
Attack damage (Valt in het niet late game met je items)
Critical damage up (Late game als je veel critchance heb verhoog je je %damage met X procent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2012 @ 13:03:
Welke quints prefereer je op ad carries?
Armor penetration? (Na last whisper lijkt me dat deze quints minder nuttig zijn)
Attack speed. (Altijd nuttig, maar redelijk laag percentage)
Attack damage (Valt in het niet late game met je items)
Critical damage up (Late game als je veel critchance heb verhoog je je %damage met X procent)
AD penetration.

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/33xx84o.png

Attackspeed en crit damage zijn waardeloos.

Je wilt een mengeling van flat AD en Armor penetration hebben voor de optimale damage output. Ik veronderstel dat ik dit eens getest heb en uitgekomen ben bij de combinatie van 9x flat AD reds en 3x Armor Penetration quints

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Vicarious schreef op zondag 26 februari 2012 @ 00:32:
[...]
hou er wel rekening mee dat Yi een hele slechte champion is wanneer je tegenstanders wat slimmer worden. Probeer er minimaal 1 champ bij te zoeken die je ook goed ligt. Ik weet niet wat je speelstijl is, mar anders kan ik je er wel eentje adviseren...
Dat zou geweldig zijn aangezien ik niet alle champions goed ken. Wel het liefst een melee class / Master Yi vergelijkbaar champion als het kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op zondag 26 februari 2012 @ 13:08:
[...]

AD penetration.

[afbeelding]

crit damage zijn waardeloos.
Hoezo waardeloos? 4.5%*3 = 13,5% extra crit damage als je dan 85% crits doet. Dan doe je toch al gauw 10% extra schade. Of zie ik dat verkeerd?

IE =25%= 3,125% extra schade
PD = 55% = 6,75% extra schade

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2012 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2012 @ 13:25:
[...]

Hoezo waardeloos? 4.5%*3 = 13,5% extra crit damage als je dan 85% crits doet. Dan doe je toch al gauw 10% extra schade. Of zie ik dat verkeerd?
En hoe vaak ga jij in een game zitten waar je aan 85% crit chance komt?

10% van de tijd of minder zit je in zo'n afgewerkte game, en dan ga je er voordeel uit halen, maar dit is het toch helemaal niet waard? Je gaat het je early game enorm veel moeilijker maken door tegen een tegenstander te staan die 10 armor pen heeft en je early game je armor reduced van 20% reduction naar 10%. Dat is een early game damage bonus op jou van 10%, terwijl jij daar niets tegenover gaat kunnen zetten, buiten heeeeeel lategame wat extra damage met je crits.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2012 @ 13:25:
[...]

IE =25%= 3,125% extra schade
PD = 55% = 6,75% extra schade
Dus buiten crits en vooral early/midgame (wanneer runes juist tellen) heb je er dus geen flikker aan.

Ik gebruik graag flat AD Quints+Marks, flat Armor Seals en flat Mres Glyphs op de meeste AD carries. Lekker makkelijk last-hitten, werkt lekker op skills zoals Sivir's Boomerang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op bijna elke guide van chaox, de ad carry van TSM, gebruikt hij gewoon flat ad quints, en geen arp quints.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2012 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

ik snap niet zo goed waarom mensen de flat AD runes gebruiken
AD/lvl werken beter vanaf lvl8, waar je snel aan zit
alleen dus écht early game heb je een nadeel, maar tenzij je met shaco zit heb je toch weinig voordeel ermee
voor lasthitten kan het wel handig zijn; maar daar heb ik zon idee dat het gewoon helpt met skills bouwen (hoe lastiger hoe meer je leert imo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-09 08:44

FikkieHo

Wokmaster

Hmm.. Daar denk ik zelf toch iets anders over. Misschien omdat ik niet zo super ben op AD, maar de early damage kan je zoveel helpen tot lvl8 zoals jij het zegt. Daarmee kan je een voorsprong bouwen op de andere AD. Vanaf lvl 10 heb je in principe al zoveel attack damage items dat die paar ad/lvl ook niet meer uitmaken.

Dus ik het gewoon een middel om in het begin genoeg damage te doen zodat de andere ad carry niet kan free farmen.

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op zondag 26 februari 2012 @ 13:34:
[...]

En hoe vaak ga jij in een game zitten waar je aan 85% crit chance komt?

10% van de tijd of minder zit je in zo'n afgewerkte game, en dan ga je er voordeel uit halen, maar dit is het toch helemaal niet waard? Je gaat het je early game enorm veel moeilijker maken door tegen een tegenstander te staan die 10 armor pen heeft en je early game je armor reduced van 20% reduction naar 10%. Dat is een early game damage bonus op jou van 10%, terwijl jij daar niets tegenover gaat kunnen zetten, buiten heeeeeel lategame wat extra damage met je crits.
Helpen arpenquints ook met het lasthitten van minions? Dat minions negative armor vallues oid krijgen en bonus damage nemen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2012 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

dat moet ik dan een keertje testen, ik snapte het idee ervan wel maar heb niet echt het idee dat dat echt zoveel verschil maakt
verschil op lvl1 is namelijk 7.38 damage, en per level word dat 1.17 minder...

@outcast
ja, minions hebben ook armour (niet de eerste paar waves; maar daarna steeds meer)
helpt ook goed tegen die superminions btw; die hebben erg veel armour

[ Voor 7% gewijzigd door godofal op 26-02-2012 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

godofal schreef op zondag 26 februari 2012 @ 14:44:
dat moet ik dan een keertje testen, ik snapte het idee ervan wel maar heb niet echt het idee dat dat echt zoveel verschil maakt
verschil op lvl1 is namelijk 7.38 damage, en per level word dat 1.17 minder...

@outcast
ja, minions hebben ook armour (niet de eerste paar waves; maar daarna steeds meer)
helpt ook goed tegen die superminions btw; die hebben erg veel armour
Caitlyn begint met base 13,5 armor en krijgt er volgens mij per lvl 3.5 bij
Daar komt nog 12,69 van de seals bij. 26,19 armor.

Met reds gaat daar 14,96 vanaf. En met quints in totaal 25.

@lvl 5 zit je met quints te schieten op 13armor en zonder 23armor

Omdat een champ armor per lvl erbij krijgt worden die arpen quints steeds minder waard. Maar de eerste lvls zijn ze wel erg effectief.

Kunnen minions negative armour vallues krijgen?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2012 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

godofal schreef op zondag 26 februari 2012 @ 13:46:
ik snap niet zo goed waarom mensen de flat AD runes gebruiken
Omdat het gigantisch veel helpt met last-hitten en juist op lv1-6 15 extra AD heel veel is. Tegen de tijd dat je er daadwerkelijk iets meer uit haalt ben je al dingen zoals BF Swords aan het kopen.

Ook vind ik het een beetje krom om te zeggen dat het het op lv8 waard is. Je hebt dan wel op dat punt hetzelfde aantal, maar tot die tijd heb je het zonder gedaan. Het word in vergelijking dus echt pas wat waard zodra je ver over het break-even punt heen gaat.
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2012 @ 14:42:
[...]

Helpen arpenquints ook met het lasthitten van minions? Dat minions negative armor vallues oid krijgen en bonus damage nemen.
Armor/Magic Penetration geeft nooit negatieve waarden. Alleen Armor/Magic Reduction (bvb: Malady, Soraka Starcall, The Black Cleaver, Wukong Q)

En op Minions is het vrij useless. Ze beginnen zonder armor en krijgen daarna 2 Armor per... 2-3 minuten. Met flat AD kom je dus veel verder, vooral vroeg.
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2012 @ 14:54:
[...]

Caitlyn begint met base 13,5 armor en krijgt er volgens mij per lvl 3.5 bij
Daar komt nog 12,69 van de seals bij. 26,19 armor.

Met reds gaat daar 14,96 vanaf. En met quints in totaal 25.

@lvl 5 zit je met quints te schieten op 13armor en zonder 23armor

Omdat een champ armor per lvl erbij krijgt worden die arpen quints steeds minder waard. Maar de eerste lvls zijn ze wel erg effectief.
In datzelfde aspect word AD ook minder waard doordat de vijand Armor krijgt. Het punt AD > ArP op AD carries is valide, maar niet om die reden.
Kunnen minions negative armour vallues krijgen?
Enkel door Armor Reduction van een skill of The Black Cleaver.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2012 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2012 @ 15:30:
[...]

Omdat het gigantisch veel helpt met last-hitten en juist op lv1-6 15 extra AD heel veel is. Tegen de tijd dat je er daadwerkelijk iets meer uit haalt ben je al dingen zoals BF Swords aan het kopen.

Ook vind ik het een beetje krom om te zeggen dat het het op lv8 waard is. Je hebt dan wel op dat punt hetzelfde aantal, maar tot die tijd heb je het zonder gedaan. Het word in vergelijking dus echt pas wat waard zodra je ver over het break-even punt heen gaat.
15 extra AD is het dus niet; zoals ik postte is het verschil op lvl1 slechts 7.38 AD
eens dat op lvl7 (niet 8!) het nog weinig verschil zal maken, maar ver eroverheen is ook een overschatting, gok dat het verschil op lvl10 wel goedgemaakt is

als ik er zo naar kijk (zonder het geprobeerd te hebben) geloof ik er dus niet in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

godofal schreef op zondag 26 februari 2012 @ 15:37:
[...]

15 extra AD is het dus niet; zoals ik postte is het verschil op lvl1 slechts 7.38 AD
eens dat op lvl7 (niet 8!) het nog weinig verschil zal maken, maar ver eroverheen is ook een overschatting, gok dat het verschil op lvl10 wel goedgemaakt is

als ik er zo naar kijk (zonder het geprobeerd te hebben) geloof ik er dus niet in
Ik tel het totaal van Marks en Quints. Dus bij elkaar 15 (15.3) AD die je enorm helpt.

Op lv1 geeft het slechts 2 bonus AD bij elkaar, dus het verschil is 13. (heel makkelijk, doe die 15 AD eens delen door 8 en je ziet wat je per level krijgt)

Vooral op vroege levels wanneer je hits moet ruilen met een andere carry en/of jungler is het wel degelijk relevant.

Een Sivir tegen Sivir voorbeeldje, met AD/lvl doe je op lv1 14% minder Q damage dan een flat AD Sivir en 13 minder damage per hit. Op het moment dat jij geforceerd word om te harassen of jezelf te verdedigen, ben je dus mooi de sjaak. Dat soort achterstand hebben tot lv8 lijkt mij vrij kut en kan je je lane kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

ah, ik vergat de quints idd
ik snap het punt, maar ik moet het zelf nog testen voordat ik het ermee eens ben :P (ik neem niet snel iets van iemand aan om de een of andere reden 8)7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

Normaal pak ik altijd flat ad, maar misschien ga ik als ik tegen graves zit toch switchen naar armor pen, puur alleen omdat graves veel te veel armor heeft en je op die manier niet kunt traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Streaming GoT 5 Custom. Ik speel zelf ook ;)

http://www.twitch.tv/jeffroiscool

Edit: En weer een lose gesponsered door Jeffro :P

[ Voor 24% gewijzigd door Jeffroiscool op 26-02-2012 18:06 ]

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

aan het speccen voor de huidige GOT 5v5 http://en.twitch.tv/xnutral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Laatst online: 29-09 10:55
Zijn dat allemaal GoT'ers in die stream? ik wil anders na dat potje wel meedoen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Nieuwe champ komt er aan:

Teemomere!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/KVjsIFn4TfchMY2b7CrpnVnq/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeX schreef op maandag 27 februari 2012 @ 07:25:

Teemomere!
[afbeelding]
Passive: when getting down to 0 hp automatically falls down into a state of undying rage. Increases duration @ lvl six, 11 and sixteen.
Q: Plants an invisible mushroom that poisons and slows the enemy when walked upon
W: Twirls and dashes toward any direction doing twirling damage with his mighty sword.
E en toen verloor ik mijn creativiteit en interesse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
DeX schreef op maandag 27 februari 2012 @ 07:25:

Teemomere!
[afbeelding]
LoL zo ken ik er nog 61 voor Teemo :) Of Annie :P

@Jeffro hoe is Nautilus Jungle? Ik gebruik hem veel bot lane en ik moet zeggen met een goede AD naast je is het een eitje.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Swanfield schreef op maandag 27 februari 2012 @ 07:59:
[...]

LoL zo ken ik er nog 61 voor Teemo :) Of Annie :P

@Jeffro hoe is Nautilus Jungle? Ik gebruik hem veel bot lane en ik moet zeggen met een goede AD naast je is het een eitje.
Helaas ging het potje in kwestie ongelooflijk slecht. Hij is enorm traag in de jungle dus ik denk dat ik attack speed op hem nodig heb voor runes met armor en mresist/lvl.

Ik kreeg geen hulp bij Wolves en dat maakt je echt TRAAAAAG. Eigenlijk was dat al een grote gamestopper. Als je lanes wel dmg doen is hij heerlijk met die slow en Q mits je hem raakt natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swanfield schreef op maandag 27 februari 2012 @ 07:59:
[...]

LoL zo ken ik er nog 61 voor Teemo :)
Karmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 07:58:
[...]

Passive: when getting down to 0 hp automatically falls down into a state of undying rage. Increases duration @ lvl six, 11 and sixteen.
Q: Plants an invisible mushroom that poisons and slows the enemy when walked upon
W: Twirls and dashes toward any direction doing twirling damage with his mighty sword.
E en toen verloor ik mijn creativiteit en interesse.
E: de almighty passive poison natuurlijk met als active een blind op elke attack die max 3x stacked
R: Ambush, Teemomerre goes instantly sthealted, when he activates again he jumps behind the target and gain increased attack speed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even opgezocht hoe karma werkt. Ze zit best grappig inelkaar. Haar ultimate heeft ze al op lvl 1 en ze krijgt gratis ap aan de hand van hoeveel % leven ze mist.

Ik snap nu iniedergeval waar haar plotselinge damage burst vandaan komt. Uit de buurt van de friendly minions blijven zodat je niet in de buurt staat van het ontploffende schild die ze op een ally kan casten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 10:20:
Net even opgezocht hoe karma werkt. Ze zit best grappig inelkaar. Haar ultimate heeft ze al op lvl 1 en ze krijgt gratis ap aan de hand van hoeveel % leven ze mist.

Ik snap nu iniedergeval waar haar plotselinge damage burst vandaan komt. Uit de buurt van de friendly minions blijven zodat je niet in de buurt staat van het ontploffende schild die ze op een ally kan casten.
Dat is net het leuke aan karma. Als je tegen mensen staat die haar skillset niet kennen, kan je vrij verrassend uit de hoek komen :p

Ze wordt echter herbekeken op dit moment en er zouden geruchten zijn dat ze een knockback/silence zou krijgen. Ik hoop alvast dat ze haar viable krijgen terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 10:25:
Ze wordt echter herbekeken op dit moment en er zouden geruchten zijn dat ze een knockback/silence zou krijgen. Ik hoop alvast dat ze haar viable krijgen terug.
Als AP mid vind ik haar in sommige gevallen al viable.

Ze is alleen een ander type AP mid dan de meeste en minder een AP carry en meer een AP support. Haar early burst en push / gank mogelijkheden zijn gewoon goed en haar passive maakt haar tanky. Late valt ze redelijk snel af maar brengt ze wel weer een hoop utility en het beste shield in de game. In bv. dubbel AP setups kan ze het goed doen zowel mid als top. Froggen speelt haar ook regelmatig mid en ik zie haar de laatste tijd wat vaker.

Ook als support voor een melee bruiser in bv. een bottom kill lane kan ze goed werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ola mensen, ik ben relatief nieuw in lol en ik probeer beetje het poppetje te vinden die ik het leukste vind, nu ben ik aardig met Fizz maar mist hij beetje een KABOEM (high dmg) / finisher (ok de haai is leuk maar duurt even en zie mensen dan snel shielden) dus van het weekend Pantheon genomen, wat ik zeker qua offensief leuker vind maar hij mist weer een escape :( Zijn er nog tips/ do-donts voor deze chars? Ik heb al op guides gekeken voor items etc (Fizz meer magical en Pantheon attack speed/crit)

dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op maandag 27 februari 2012 @ 10:52:
[...]

Als AP mid vind ik haar in sommige gevallen al viable.

Ze is alleen een ander type AP mid dan de meeste en minder een AP carry en meer een AP support. Haar early burst en push / gank mogelijkheden zijn gewoon goed en haar passive maakt haar tanky. Late valt ze redelijk snel af maar brengt ze wel weer een hoop utility en het beste shield in de game. In bv. dubbel AP setups kan ze het goed doen zowel mid als top. Froggen speelt haar ook regelmatig mid en ik zie haar de laatste tijd wat vaker.

Ook als support voor een melee bruiser in bv. een bottom kill lane kan ze goed werken.
Het probleem dat ik heb met karma support is de afhankelijkheid van je ulti. Mocht haar Q healen, maar niet in die mate zoals nu met haar ulti+q, dan zou het in mijn ogen al een stuk gangbaarder zijn. Haar range is ook niet zo groot op haar Q, dus ik veronderstel dat ze het tegen een aantal mids toch moet afleggen hierdoor.

@Shavvey. Als je een mannetje zoekt met een leuke 'finisher', moet je misschien es karthus kopen. Is niet zo heel eenvoudig om mee te spelen, maar wel een van de grootste trolls in game :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2012 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
offtopic:
Double post, delete plz?

[ Voor 220% gewijzigd door SaphuA op 27-02-2012 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
@Shavey, je moet dan eerst even bedenken wat je precies wilt spelen. Pantheon is meer een solo-top champion en zal meer als bruiser gespeeld worden (tanky en damage). Fizz wordt meer mid gespeeld als AP-burst champion.

Een champion met een letterlijke KABOEM finisher is Ziggs ;) Tevens een AP-burst champ.

offtopic:
Pff, gister weer een leuke ranked game gehad. Twee duitsers die perse bot wilden. De eerste pakte Malza, dus ik denk die gaat support, dan ga ik wel Ziggs mid. Vervolgens pakt de ander Gragas (wtf?) en hadden we nog iemand die perse AD wilde dus die pakte Sivir. Wat resuleerde in Ziggs (ik) tegen Shen top (tja...), Sivir teven Orianna mid en Malz en Gragas bot tegen Soraka en Corki. Toen de tegenstander magic resist ging stacken was het snel over.
Pagina: 1 ... 28 ... 91 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.